Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

Ze čtyř zápasů proti Mladé Boleslavi vyhrály slávistické dorosty dva, oba o tři branky.

A tým
Slavia - Bohemians 1905 3:0

Slávisté potvrdili dobrou jarní formu a jednoznačně porazili Bohemians. Na dovolenou tak mohou jet v dobré náladě.

B tým
Bohemians Praha - Slavia B 3:0

Naopak béčko střížkovské Bohemce podlehlo a sestup do divize je už prakticky jistý.

Dorosty U19 + U17
Slavia U19 - Mladá Boleslav U19 1:1
Slavia U17 - Mladá Boleslav U17 5:2

U19 jen remizovala s Boleslaví, přesto stále drží druhé místo před Brnem. Sedmnáctka naopak vítězí, tentokrát nastřílela pět branek a je v tabulce třetí, tři body za Plzní a pět za vedoucí Olomoucí.

Dorosty U18 + U16
Mladá Boleslav U18 - Slavia U18 1:0
Mladá Boleslav U16 - Slavia U16 1:4

U18 v Mladé Boleslavi prohrála a v tabulce klesla dvě kola před koncem na páté místo. Naopak U16 svého soupeře porazila a s největší pravděpodobností skončí druhá.

Žáci U15 + U13
Plzeň U15 - Slavia U15 2:2
Plzeň U13 - Slavia U13 0:7

Nejstarší žákovský výběr remizoval v Plzni a má jistotu, že v lize skončí na druhém místě. Mladší žáci vyhráli, jsou druzí o čtyři body, do konce soutěže zbývají dvě kola.

Žáci U14 + U12
Slavia U14 - Hradec Králové U14 2:3
Slavia U12 - Hradec Králové U12 5:2

Žáci U14 podlehli Hradci 2:3 a jsou stále pátí, už jistí mistři U12 potvrdili svou pozici dalším vítězstvím.

Ženy A + dorost
Ženám a dorostenkám už ligové soutěže skončily, slávistky odehrají ještě 11. června finále poháru proti Spartě.

Ženy - žákyně
Slavia (st.ž.) - Mělník (st.ž.) 4:0
Slavia (ml.ž.) - Mělník (ml.ž.) 7:0

Mladé slávistky porazily výběry Mělníku, starší žákyně tak drží druhé místo a mladší jsou třetí.

Komentáře (69)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

      Jiri1     před 13 lety 31.05.2011 08:46 |  
      0 0

      Zdravim , videl a co mi tam chybelo jednoznacne stanovisko policie CR, plane zvasty , kdo koho videl, kdo to zaplati nebo jak se kdo pokusi to zkvalitnit totiz nezucastnenemu divakovi prinesl jednoznacne pocit, ze statni organy a policie i fanouskove za nic nemohou a vse vyresi novy zakon. No a kdyz konecne se zacal resit problem jeho jadro, oznaml Bosak, ze diskuze je konec a ze vsem dekuje.

    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

      mirecek1111     před 13 lety 31.05.2011 14:11 |  
      0 0

      No jenom aby to nebyl další Hora, o něm ty články byly minulý rok ještě hvězdnější :) Ale snad ne.
      Btw. nevíte někdo od kdy se bude hrát ta juniorská soutěž, už on nové sezony?

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        lassiter     před 13 lety 31.05.2011 14:12 |  
        0 0

        nn, až od té další, 2012-13

        • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 31.05.2011 14:14 |  
          0 0

          Pokud to zase neposunou, jako už jednou.

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        quelhar (admin)     před 13 lety 31.05.2011 17:05 |  
        0 0

        I kdyby, tak tohle je podle me dobra cesta - minimalne Nachod asi nebude chtit miliony korun za prestup, jako jsou v Horove opci. Kdyz kluk z rocniku 93 dava goly v divizi, tak proc ho nezkusit? Jasne, ze to neni posila do zakladu, ale kdyz se ten rok dobre ukaze treba v becku, tak si ho muzeme nechat a dostane sanci dalsi sezony v A tymu. Samozrejme by meli dostat sanci i nasi kluci z dorostu - Cervenka, Perez, atd.

  1. Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 31.05.2011 14:07 |  
    0 0

    Není dneska poslední den, kdy lze uplatnit opci na Zbigniewa?

    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 31.05.2011 15:48 |  
      0 0

      Do konce června..

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 16:27 |  
        0 0

        Tak jsem měl pravdu :-))

  2. Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

    lassiter     před 13 lety 31.05.2011 14:11 |  
    0 0

    tak Kubíček tam do toho vnesl trošku náboj :-)

    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

      Viking     před 13 lety 31.05.2011 15:03 |  
      0 0

      Asi bude postupovat i Jihlava:)))

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        DrFe1     před 13 lety 31.05.2011 15:24 |  
        0 0

        Mě spíš děsí, že tohodle Kubíčka údajně chceme angažovat. Idea o čestné čisté Slávii dostává pořádně na prdel. Puček, Sisák, Řebíček, Kubíček ..... ach jo.

        • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

          Ferguss     před 13 lety 31.05.2011 15:32 |  
          0 0

          Taky bych ho u nás raději neviděl.

        • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

          Fallen (přítel SN)     před 13 lety 31.05.2011 15:34 |  
          0 0

          A co udělal? Dyť kvůli tomu i odešel ze Sigmy. Řek bych, že naše stoka je už plná horších...

          • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

            Jiri1     před 13 lety 31.05.2011 15:50 |  
            0 0

            ha,ha,ha.

            • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

              Viking     před 13 lety 31.05.2011 15:55 |  
              0 0

              Tomu věříš že kvůli tomuhle odešel ze Sigmy???

          • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

            Ferguss     před 13 lety 31.05.2011 16:08 |  
            0 0

            Jasně a prachy na úplatek se vydávaly z kasy, předpokládám, že na základě řádného daňového dokladu. Myslím, že je na čase udělat Olomouci papá a s ním doufám i panu Kubíčkovi.

            • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

              birkin     před 13 lety 31.05.2011 16:12 |  
              0 0

              mne se libi, jak si Kubicek vsechno nahrava, ten by se hodil do veci verejnejch....ale tahat tohodle smejda do Slavie? no to mi ho teda vyndej...

            • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

              Khadgar     před 13 lety 31.05.2011 17:00 |  
              0 0

              A Platil vám nikomu nevadí? Z minulosti dál třeba Puček, Doležal. Kdo tedy bude ve Slavii makat, zároveň bude čistý jako lilie a velmi schopný?

              • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 31.05.2011 17:12 |  
                0 0

                Tak po tomhle průběhu soudu, Kubíčka asi těžko budeme angažovat. Navíc ho snad chtěli angažovat před příchodem Natlandu a ty si stejně přivedou někoho svýho, nejspíš.

                • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 31.05.2011 17:24 |  
                  0 0

                  Kubíčkovská klasika.. všechno na světě je spiknutí proti němu.. podrazí i vlastní klub, protoze je preci soucasti toho vseobecneho spiknuti. Nene, to neni bojovnik proti korupci a poradkum ve fotbale, ani zkuseny sibr.. spis clovek, ktery uz davno ztratil soudnost a rozumne uvazovani..

                • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                  Khadgar     před 13 lety 31.05.2011 17:27 |  
                  0 0

                  Jo, po tomhle asi ne, navíc se to bude zřejmě táhnout déle. Já jenom doufám, že přivedou někoho, kdo bude rozumět fotbalu. Poučit by se mohli z Křetínského. Ten si taky myslel jak to zvládne.
                  Při vší úctě a přes jeho ostatní kvality, Platil fotbalu nerozumí... Tím nechci vyloučit jeho další působení ve Slavii, on by se na něco hodil.

                  • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 31.05.2011 17:53 |  
                    0 0

                    Platil by mohl být finanční ředitel a po tom rozhovoru Řebíčka ve Sportu, si spíš myslím, že zůstane. Řebíček o něm mluvil a oslovoval ho Mirek Platil - je jasný, že se velmi dobře znají. Kruh se uzavírá, Roseň přivedl Platila a zná se dobře s Řebíčkem (pomohl mu navíc s koupí akcií Slavie) a světe div se Řebíček se dobře zná s Platilem. No, hlavně, aby nějakého sportovního managera přivedli ...

                    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                      janko (přítel SN)     před 13 lety 31.05.2011 18:25 |  
                      0 0

                      Také v tom rozhovoru Řebíček říkal, že tři lidi z Natlandu jsou fotbalisti, resp.on je označil za kopálisty. Tak snad tomu budou alespoň trochu rozumět...

                      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                        jane (admin)     před 13 lety 01.06.2011 08:46 |  
                        0 0

                        Co mam informace, tak Kubickovo angazma ve Slavii je nesmysl.

  3. Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

    opicemag     před 13 lety 31.05.2011 22:14 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, jak to dopadne s tou Olomoucí...
    Jinak Kubíčka k nám ani náhodou? To už raději Platila.

    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

      mirecek1111     před 13 lety 31.05.2011 22:29 |  
      0 0

      akorát že oba jsou odborně někde jinde. Platil bude těžko sportovní ředitel.
      Já netrpím žádnými předsudky, takže bych jej na tuto pozici klidně bral, vlastně doufám, že se tak stane. Mě zajíma jediné, co člověk udělá pro Slavii a ne jeho minulost nebo nějaké pomluvy.
      Stačí se podívám na jeho práci pro Olomouc, když tam ještě byl. To se nedá s tím nešťastným Doležalem vůbec srovnávat.

      Každopádně ať on nebo někdo jiný, někdo musí přijít. Platil nemůže rozhodovat o sportovních záležitostech, to by byl konec.

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        bongor     před 13 lety 01.06.2011 07:08 |  
        0 0

        Máme sklony k předčasnému hodnocení.s tím Kubíčkem to může být
        úplně jinak,známe naše novináře,všechno vyjímají z kontextu-jejich oblíbená disciplina.Prostě se hoši v Olomouci hádají o peníze,nic jiného na tom zatím nevidím.

    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

      Markus     před 13 lety 01.06.2011 07:49 |  
      0 0

      Jiří Kubíček je pro mě notorický stěžovatel a mnohdy úspěšně paralizoval reformy ČMFS. Ono se není čemu divit, když ČMFS předsedal Pavel Mokrý. Právě Mokrý je dobrý příklad, že ani člověk s bohatými zkušenostmi a styky ze svazu není výhrou. V roce 2009 s velkými nadějemi po ukončení předsednictví ČMFS odešel do Zbrojovky Brno, která dopadla jak dopadla. Náhodou jsem našel z té doby článek, kde se diskutující pěkně trefili do budoucího vývoje : http://www.fotbalportal.cz/cesko/gambrinus-liga/17018-byvaly-predseda-cmfs-mokry-se-stal-generalnim-reditelem-brnenskeho-klubu/. Příspěvek "Rozum - 30.06.(2009) : Brno! Jste v prdeli..." vytesat do kamene ... náhrobního.

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        Viking     před 13 lety 01.06.2011 08:50 |  
        0 0

        Brno nepadlo kvůli Mokrému, ten tam byl figurka jenom kvůli podpisu, nic nerozhodoval. Flek v Brně dostal za to, že ještě za působení na svazu přihrál Prosovi zákazky a dotace.

        • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 09:08 |  
          0 0

          V Brně se sešlo těch věcí víc, které pak vedly k pádu. Za nejzávažnější považuju, že se tam moc netrénovalo, jak se o tom někde zmínil i Dřížďal. Oni si tam hráči mysleli, že se v tréninku nebudou moc honit a pak to rozbalí až v mistráku. Ale tak to nefunguje. Otázka je, proč jim to tolerovali trenéři a vedení Brna.

          • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

            Jiri1     před 13 lety 01.06.2011 09:33 |  
            0 0

            Zakladni otazka neni v treninku, vazly toky penez viz licencni rizeni, komunikace jednotlivych bafiku Brna mezi s sebou byla nulova , hraci dodnes treba cekaji vyplaty za brezen, nektei hraci chteli dokonce stavkovat , ale pod pohruzkou vyhazovu se omezili na polovicni vykony a plne netrenovali.

    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 09:25 |  
      0 0

      Od 1.7. chceme zavést nové systémy řízení, novou skladbu rozpočtu. A také přímou personální odpovědnost za jednotlivé náklady. Tedy všechno, co ve Slavii doposud chybělo.

      To se některým lidem ve Slavii nebude líbit, otázka je, jestli se dokážou přizpůsobit nebo odejdou.

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        Jiri1     před 13 lety 01.06.2011 09:34 |  
        0 0

        No nekteri lide , jejichz jmen jsem uz uvedl patri do kategorie odchodu, ale fronta na jejich posty je dostatecne dlouha.

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        janko (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 10:06 |  
        0 0

        tohle je také dobré (tištěná verse):

        HN: Management asi počítal s tím, že Slavia bude hrát Ligu mistrů a tam si miliony vydělá.
        Vojta: Jenže to je jen bonus, s tím nemůžete počítat jako s pevnou částkou. Ve Slavii se přitom tenhle příjem zakotvil a spoléhalo se, že se sportovní štěstí dostaví. Z mého pohledu to je neracionální a velmi nebezpečná strategie. A také se ukázalo, že to byla téměř smrtící kombinace.

        HN: Narážíte zřejmě na zápas se Šerifem Tiraspol v roce 2009…
        Vojta: Já se obávám, že ani postup do Ligy mistrů by nestačil.

        HN: Opravdu?
        Vojta: Výdaje klubu byly už tak vysoké, že by Slavia musela postoupit hodně daleko v Lize mistrů, aby příjmy vyvážily náklady. Přitom bylo obrovské riziko, že se to nepodaří. Také se to nepodařilo a Slavii to téměř zlomilo vaz.

        • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

          japhy     před 13 lety 01.06.2011 10:26 |  
          0 0

          Mě by hlavně zajímalo, proč byly ty výdaje tak vysoké. Jestli se opravdu jednalo o nadstandardní platy, odměny, atd. nebo to byly fiktivní náklady na vyvádění peněz.
          A taky mi pořád vrtá hlavou ta částka kolem 150 mio, co měla jít do E-Side, jak tu kdosi kdysi vyčetl z výroční zprávy. Mělo se za to, že šlo o předplacený nájem, to je teď zase popíráno, ale prachy jsou každopádně fuč.

          • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

            Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 12:02 |  
            0 0

            To by mě tak zajímalo kam zmizeli. Tenkrát tam bylo napsáno předplacený nájem na 50 let snad. Nemáte to někdo uložený případě nevíte, kde to najít?

            • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

              DrFe1     před 13 lety 01.06.2011 14:11 |  
              0 0

              Psal to tady Sokrates55, ale ten sem nyní skoro vůbec nepíše

              • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                EdCable     před 13 lety 01.06.2011 15:27 |  
                0 0

                Ve vyrocni zprave k 30.6.2008 (novejsi na justice.cz neni) se pise: "Naklady pristich obdobi predstavuji predevsim casove rozlisene naklady vyplyvajici z PRONAJMU CASTI STADIONU na 50 let a dale z casoveho rozliseni vyplivajici z hracskych smluv. Presnou castku jsem nerozlisil, ale podle poctu cislic je to urcite pres 100 mil.

        • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 10:27 |  
          0 0

          janko, můžete sem dát vše, co je navíc v tištěné verzi, pokud to tedy není tak moc dlouhé ? Díky.

    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 10:53 |  
      0 0

      Mám z Natlandu dobrý pocit, takhle si predstavuju profesionalni jednani a rozumne vystupovani, aspon v mediich. To je obrovsky rozdil oproti amaterine Dolezala, nekomunikaci Rosena a bafunarskemu placani Platila. Doufam, ze se to projevi i v cinech a ze jim to vyjde, Rebicek bude spolupracovat a ze Slavie se stane profesionalne a rozumne vedeny klub..

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        mirecek1111     před 13 lety 01.06.2011 11:18 |  
        0 0

        Já nevím, jestli ale v Natlandu ty investice těsně před neúspěchem v předkole LM příliš nezveličují. To je jedna z mála věcí, kterou bych vedení nevyčítal. Byla tady obrovská příležitost, bylo to vlastně poprvé kdy jsme měli v cestě do LM raltivně slabé soupeře.
        Navíc ty největší investice šly do hráčů, u kterých se ty peníze vrátí na přestupech. Kdo tenkrát mohl vědět, že si Hloušek způsobí to vážené zranění, a v Čelůstkovi leží peníze do teď, 13 milionů určitě.
        A ti ostatní už nepřicházeli za takové horentní sumy, spíš tam byl problém ve výši jejich smluv.

        Nevím no, každá investice sebou nese určitou míru rizika, to snad jako investiční společnost musejí vědět, a to platí i ve fotbalovém prostředí. Přece Natlad neivestuje jen do státních dluhopisů.. Někdy se prostě drahý hráč musí udělat. A Sparta už co fotbal podrobněji sleduju dokazuje, že se v 90% velké investice do mladých hráčů mnohonásobně vrátí. Ani tady není třeba všechny ty Grygery, Kováče, Kadlece apod. vyjmenovávat. Vždyť i nám se nepovedl snad jen ten Fořt nebo Doškové, a nakonec i tyto investice se relativně vrátily.

        • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

          Viking     před 13 lety 01.06.2011 11:21 |  
          0 0

          Sice se rozhazovalo o stošest, ale přehnané nákupy hráčů Slavii vaz nezlomily. Spíš bych to viděl na různé provize z přestupů, nesmyslně vysoké prémie sportovního managementu po některém úspěchu atd...

        • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 11:59 |  
          0 0

          oni ale nerikaji, ktere utraceni bylo nerozumne.. nejde preci jen o investice do Hlouska ci Celustky, ale taky naklady na platy, pocet hracu, provize a vubec kazdodenni chod klubu, ktery byl asi dost nakladny..

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 12:03 |  
        0 0

        martyni, souhlasím, já mám ten pocit z Natlandu od začátku jejich působení ve Slavii, jsou to prostě profesionálové. Na rozdíl od minulosti - jen o známostech. A nevěřím tomu, že Natland dá 200 nebo 300 mega a nemají to jištěné. Myslím, že pracují na zakázku, ale otázka je pro koho.

        • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 12:26 |  
          0 0

          Tak hlavne snad pro nekoho, kdo ty penize ma a chce fungujici klub, aby je nevyhodil oknem.. jsem zvedav, jak bude fungovat spoluprace akcionaru a jak to bude s ENICem, zda a taky kdo se s nim dohodne..

          • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

            mirecek1111     před 13 lety 01.06.2011 12:44 |  
            0 0

            Chcete někdo ten článek z HN nebo už to tam zpřístupnili celé. Ale není tam zase nic objevného, snad že se Vojta chystá koupit dres, protože doma ještě nic sešívaného nemá :)

            • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 13:07 |  
              0 0

              mirecek1111 - A je toho tam hodně navíc ?

              • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                janko (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 13:49 |  
                0 0

                není, není tam nic objevného.. zkusil jsem ten odkaz a je tam teď vše co v tištěné versi.... spíše čekám na rozhovor s Řebíčkem, jak ho avizovalo SDS na fcb....

          • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 12:54 |  
            0 0

            Tak ono je celkem jedno kdo z akcionářů se dohodne s ENICem, protože prý mají mezi sebou dohodu, že akcie ENICu se budou dělit v poměru, v jakém drží akcie Slavie v současnosti.

            • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

              martyni (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 14:28 |  
              0 0

              Tak to by bylo fajn, je dobre, ze si v tomto nekonkuruji, kdo ziska jejich akcie.

    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

      sks_smileboy     před 13 lety 01.06.2011 14:56 |  
      0 0

      Palec nahoru, Pospěch se svojí buldočí povahou ukázal jako velmi platný, Dostál je určitě perspektivná hráč, i když bude samozřejmě ještě třeba pracovat.

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 15:03 |  
        0 0

        Podle me rozumne rozhodnuti ohledne vsech. Jeste chybi Hora, toho bych spis nebral, leda zadarmo.

    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

      Ferguss     před 13 lety 01.06.2011 15:03 |  
      0 0

      Koubskýho je škoda, ale těžko říct, co se odehrálo mezi ním a Petroušem a jakou má Koubský výplatu. Risteho je mi docela líto, ale z ekonomického hlediska je to logické rozhodnutí.

      • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 15:06 |  
        0 0

        Ani jeden z nich nema kvalitu, kvuli niz bychom ho postradali, bez ohledu na to, co se stalo s Koubskym a ze byl Riste vazne zranen.

        • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

          Viking     před 13 lety 01.06.2011 15:25 |  
          0 0

          Jedna věc je uplatnit opci, druhá dohodnout se na smlouvě...

          • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 16:43 |  
            0 0

            Toho se právě obávám, jestli ho Platil nepodepíše, tak jsme bez útoku. Kdyby tam seděl normální sportovní manager, tak by věděl, že ho podepsat prostě musíme. Ale Platil, to bude brát jen přes peníze a pokud si Pospěch řekne moc ...

            • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

              lassiter     před 13 lety 01.06.2011 16:53 |  
              0 0

              pár let to tu nikdo přes peníze nebral a dopadlo to takhle nějak

              • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 17:25 |  
                0 0

                Všeho moc škodí..

                Já doufám, že Pospěch pochopil, že mu Slavia dala šanci a nebude chtít odejít za lepším. Ze svých 26 gólu v lize jich dal 7 teď za nás a to za necelých 10 zápasů. Naše hra mu sedí. Může si tu udělat ještě velmi dobré jméno. Petrouš mu dal šanci, i když to opět "podělal". Snad má aspoň trošku toho rozumu..

                • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                  Khadgar     před 13 lety 01.06.2011 17:43 |  
                  0 0

                  Nezapomínej, že manažera mu dělá Kubíček, což je pro nás v této situaci spíše nevýhoda...

                  • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                    lassiter     před 13 lety 01.06.2011 17:47 |  
                    0 0

                    Proč? Že bude mít na jednání magneťák?

                    • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                      Khadgar     před 13 lety 01.06.2011 18:14 |  
                      0 0

                      Ne.

                • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 01.06.2011 18:31 |  
                  0 0

                  Doufejme, že si Pospěch toto všechno uvědomuje, co píše Kmotr.
                  Je to tak. V krajním případě bych prodal jednoho hráče mimo základ a dorovnal jeho platem požadavky Pospěcha. Ale podepsat ho prostě musíme, ber kde ber.

            • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

              EdCable     před 13 lety 01.06.2011 21:12 |  
              0 0

              Zase mu nenasazuj psi hlavu, snad i Platil vidi, ze je pro nas takovy utocnik potrebny. Nehlede na lidi z Natlandu, kteri uz do toho tak jako tak kecaji.

              • Re: Slávistický víkend (28. - 29. 5.) - výsledky

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 02.06.2011 11:17 |  
                0 0

                Doufám, že budeš mít pravdu a lidi z Natlandu si to pohlídají.