Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Natland Group převzal od France akcie Slavie

Přinášíme čerstvou tiskovou zprávu společnosti Natland Group

Praha, 12. května 2011 - NATLAND Group uzavřel jednání s Antonínem Francem a převzal jeho pozici v akcionářské struktuře SK Slavia Praha a.s. "V záchraně Slavie jsme se tak mírně posunuli. Stále nás ale čekají složitá jednání s věřiteli i dalšími akcionáři klubu. Od počátku je naším cílem nalézt komplexní řešení, které nepřipustí budoucí ekonomickou i vlastnickou nejistotu kolem Slavie," komentoval situaci tiskový mluvčí NATLAND Group Rostislav Starý. V následujících dnech bude skupina pokračovat v intenzivních jednáních se všemi stranami. "Jestli se Slavii podaří zachránit, závisí v největší míře na dalších jednáních. Přistoupí-li k nim všechny zainteresované strany racionálně a s dobrou vůlí, věříme, že se to povede," dodal Starý.

NATLAND Group pokračuje v jednáních se všemi stranami, které jsou pro řešení situace Slavie relevantní: akcionáři, managementem a fanoušky Slavie, věřiteli v čele se společností Enic, vlastníkem stadionu v Edenu společností E-Side a také zástupci ČMFS. Jednání s Antonínem Francem už se podařilo uzavřít a skupina za symbolickou cenu koupila všechny jeho akcie Slavie. "K oslavám ale zatím není důvod, udělali jsme jen další krok na cestě k vytyčenému cíli. Teprve podaří-li se uzavřít dohodu i s ostatními, můžeme hovořit o záchraně Slavie. My jsme připraveni hledat konstruktivní řešení se všemi," popsal aktuální situaci Starý.

Komentáře (54)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

    Ferguss     před 14 lety 12.05.2011 17:20 |  
    0 0

    Zní to jako dobrá zpráva. Co je zneklidňující, že nikde neuvádí kolik procent byl ve Francově držení a jestli je tím pádem Natland majoritním akcionářem.

    • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

      capi (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 17:24 |  
      0 0

      To do finálního rozhodnutí českých soudů nebo mimosoudní dohody s ENICem neví ani Franc a Natland...

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 17:33 |  
        0 0

        presne.. zda se ze jsme se mohli zbavit prvni casti smejdu.. tedy za předpokladu, ze za Natlandem nejsou ti sami co za francem a ze ti sami smejdi nemaj jeste nejaky jiny akcie..

        • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

          janko (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 17:43 |  
          0 0

          ... že by Natland vysázel na stůl prvních 200 mega?:-))))

          • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

            Euforak (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 17:54 |  
            0 0

            :D Ftipe... Symbolická částka.. :)

        • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

          travel (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 18:06 |  
          0 0

          Pokud Natland odkoupil od France akcie za symbolickou cenu,tak jsou podle mě dvě možnosti.1) Natland jsou v podstatě ti samí lidé (Sisák a spol.)2)Nebo v tom jede i Praha 10 ,jak psali v České pozici a jedná se i o politickou hru kvůli KI (stadion,pozemky,zpronevěra peněz).Vlastně tři možnosti-kombinace těchto dvou.

          • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

            Ferguss     před 14 lety 12.05.2011 18:14 |  
            0 0

            No symbolická cena v pravém smyslu to rozhodně není, pokud převzali i závazky o jejichž výši se můžeme jen dohadovat

  2. Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 19:37 |  
    0 0

    No tak to už vypadá zajímavě. Dá se říct, že už nemůže dojít k ultralevárně, kdy by Natland couvnul těsně před koncem a bylo by to pěkně v řiti. Takhle to sice ještě pořád může nechat krachnout, ale odpovědnost už za to ponese plnou. A to je dobré znamení.
    Díky nedávným zkušenostem, tam to semínko nejistoty samozřejmě pořád je.

    Co se týče poháru, zavřeného hřiště atd. Ano je mi to líto, ale mozek mi pořád řiká: co blbneš, ležel jsi na smrtelný posteli a místo, aby jsi byl rád že žiješ, tak se vztekáš, že ti omylem uřízli nohu.. s tím, že ti v budoucnu můžeš narůst nová ;-)

    • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

      PetCC     před 14 lety 12.05.2011 22:08 |  
      0 0

      Nějak nechápu, proč v takových článcích neustále píší, že nový majitel musí zaplatit 250 miliónů na příští sezónu. Jednak takový rozpočet rozhodně mít nebudeme, možná tak nejvýš poloviční. A za druhé, klub letos i příští rok bude mít příjmy z reklamy, sponzorů a diváků. A letos před restrukturizací vznikl dluh zhruba 20 miliónů (těch, o kterých se pořád mluví), který by vlastně ani nebyl, pokud by zranění nepřekazilo přestup Černého. Takže o vyrovnanost rozpočtu na příští rok bych se ani zrovna moc nebál.

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        quelhar (admin)     před 14 lety 12.05.2011 22:29 |  
        0 0

        Jo, je potreba vnimat, ze i kdyz to Natland vse vyresi, tak pristi sezona bude stejne takova stabilizujici. Ted konci nekolika hracum smlouvy a tezko cekat, ze vsichni budou vyckavat do posledni chvile, nehlede na to, ze po letosni zkusenosti mozna ani zustat chtit nebudou. Protoze posily (natoz zvucne) asi zrovna nebudou, tak se bude hrat mozna s oslabenym kadrem z letoska.

        Na druhou stranu, co se tyce rozpoctu, pojede se takrka urcite podle toho, kam to dokazal srazit Platil, takze nekde tesne pod 100 mega. Kdyz budou vyresene problemy, tak se da cekat, ze cast z toho pokryji sponzori, neco mozna nejaky prodej, divaci se treba parkrat prijdou podivat na novou Slavii (kolikata nova Slavia to uz bude :o)). A pak uz to stejne bude o tom, jak se bude fotbal darit. Myslim, ze Natland daleko vic trapi, jak to vyresit s Enicem a ostatnimi...

        • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

          travel (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 22:42 |  
          0 0

          věřiteli.

        • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

          marek018     před 14 lety 12.05.2011 22:56 |  
          0 0

          quelhare, prosím Vás o odpověď na jednu věc, co mi už delší dobu vrtá hlavou: neustále se hovoří o rozpočtu pod 100M. Mně ale přijde logické spíš číslo okolo 50M, protože jak sám Platil řekl-na mládež jde 5M ročně, stadion je dle jeho slov předplacený na léta dopředu, platy hráčů asi nejsou taková pálka, když od ledna do konce května to dělá 15M (tzn. něco okolo 3M měsíčně). To jsou asi hlavní náklady klubu, pak tu je něco na provoz, něco na platy ostatních zaměstnanců, ale pořád nechápu, kde je zbytek ročního rozpočtu, osvětlíte mi to?

          Děkuji

          • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

            EdCable     před 14 lety 13.05.2011 08:02 |  
            0 0

            Jestli to dobre ctu, tak hracum nyni dluzime 15 milionu, ale dalsich 10 uz jim bylo zaplaceno. Takhle to dela 5 milonu mesicne, 60 milionu za rok..

          • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

            quelhar (admin)     před 14 lety 13.05.2011 08:06 |  
            0 0

            Nevim, jak je to se stadionem presne, ale urcite neni predplaceny dopredu, naopak myslim, ze se za jeho uzivani plati nezanedbatelne castky. Tusim, ze kdosi kdysi rekl, ze z ekonomickeho hlediska by se Slavii vic vyplatilo hrat na Strahove nez v Edenu...

    • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

      japhy     před 14 lety 12.05.2011 22:57 |  
      0 0

      Hlavně, že chce Sisák vrátit svých 15 mio, co do Slavie investoval.

    • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

      tantalos     před 14 lety 13.05.2011 00:34 |  
      0 0

      V článku se píše:
      "Z toho závazek vůči britské společnosti ENIC nepředstavuje ani polovinu. Dnes už asi všem došlo, že pokud ENIC nedostane peníze – zhruba 110 milionů korun – klidně pošle Slavii do konkurzu."
      Docela nesmyslné tvrzení. Pokud ENIC pošle Slkavii do konkursu, nedostane nic, neboť někdejší aktiva Slavie jsou již pasiva.

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        Viking     před 14 lety 13.05.2011 09:15 |  
        0 0

        Pravdu nemáš, zpeněží se ty pojistné smlouvy:)))

  3. Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 13.05.2011 07:51 |  
    0 0

    Přesně tak. Příští sezóna bude ještě víc záchranářská (pokud bude v GL). Dle mého odejdou minimálně Černý, Čelůstka, Kisel už má smlouvu a skončí Vaniak. Dále předpokládám, že výčet není ani zdaleka konečný. B tým je v háji.

    • Re: Plán B?

      travel (přítel SN)     před 14 lety 13.05.2011 09:27 |  
      0 0

      Možná má Felt dobrý kontakty,ale je to sparťan,jak poleno a jeho články byly vždy zaměřený proti Slavii. Na druhou stranu věřím tonu,že se o této akternativě také uvažuje.

      • Re: Plán B?

        tantalos     před 14 lety 13.05.2011 10:32 |  
        0 0

        Sparťan jako poleno to bezpochyby je, a tak je velmi možné, že na lidi kolem Starky či na Starku samotného má kontakty.

      • Re: Plán B?

        tantalos     před 14 lety 13.05.2011 10:32 |  
        0 0

        Sparťan jako poleno to bezpochyby je, a tak je velmi možné, že na lidi kolem Starky či na Starku samotného má kontakty.

  4. Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 13.05.2011 10:46 |  
    0 0

    Byt na miste Platila bych tedy nechtel.. predstavovat France jako majitele slavie a za par dni tvrdit, ze ten, kdo koupil jeho akcie, vlastne asi neni majitelem slavie...

    --------------------------------------------------------------------------------

    Stal se Natland většinovým majitelem Slavie?
    To nechci moc komentovat, nechci mluvit za ně. Natland je skupina, která o tom jednala, která o Slavii projevila zájem.

    Kupuje akcie pro sebe, nebo pro někoho jiného?
    Určitě pro sebe, ale nevylučuju, že k němu přistoupí i další subjekt. Natland má možnost se na zajištění provozu klubu podílet i cestou dalších obchodních partnerů.

    Co se teď ve Slavii děje?
    Natland provádí velký audit, finišuje se s tím, pracují i v noci. Všechno směřuje k tomu, aby si ověřily všechny skutečnosti tak, aby do Slavie mohli vstoupit.

    Je podle vás tedy kritický scénář zažehnán? Slavii už tedy zánik nehrozí?
    Jsem přesvědčený, že Slavie získá licenci, aby mohla hrát dál první ligu.

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/slavisticky-reditel-platil-licenci-ziskame-kriticky-scenar-je-zazehnan-1a2-/fotbal.asp?c=A110512_182830_fotbal_min

  5. Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

    smichov_1     před 14 lety 13.05.2011 10:46 |  
    0 0

    Zpravu si prekladama jako: "Sisak si prendal penize z jedne kapsy do druhe, Slavisiti, radujte se!". Jestli budu mit pravdu, den pred rozhodnutim CMFS o udeleni licence, Natland slavnostne oznami ze se s Enicem nedohodl.

    • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

      travel (přítel SN)     před 14 lety 13.05.2011 11:07 |  
      0 0

      Ano smíchove,přesně z tohodle mám obavu.To by totiž odpovídalo tomu,na co upozorňuju už dlouho,že majitel hraje o čas a ne o záchranu Slavie.

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        Viking     před 14 lety 13.05.2011 11:19 |  
        0 0

        Ono platit a neplatit 200 mega je docela rozdíl...

        • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

          bongor     před 14 lety 13.05.2011 11:35 |  
          0 0

          Když jsem viděl ty propletence mezi jednotlivými společnostmi co jsou ve hře,tak mám málo důvěry,že by to s námi někdo z nich myslel dobře.A zbylí hráči mají docela slušnou cenu,takže ještě je tady co
          zašmelit.

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 13.05.2011 11:29 |  
        0 0

        No obav muzem mit stale tisice.. ovsem pokud jde o vlastnictvi Natlandu, i ceskapozice uvadi, ze vetsinovymi vlastniky jsou Raska a Kotatko.. ledaze by to byli bily kone Sisaka.. zase at ale nejsme v zajeti nejakych spikleneckych teorii.. spis by me zajimalo, jak ziskal franc akcie, od koho a kolik jich mel..

        • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

          bongor     před 14 lety 13.05.2011 11:37 |  
          0 0

          Jenže bohužel se ty spiklenecké teorie doposud více než prokázaly.

          • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 13.05.2011 16:24 |  
            0 0

            Týden marodím a doma nemám přístup k netu. Tak, jen takovou malou poznámku k Natlandu, nedávno v TV se Starý podřekl (v dobrém slova smyslu), vždycky říkal pomůžeme Slavii, jsme připraveni udělat vše pro záchranu Slavie apod. A teď řekl - Náš úkol je atd. Když má někdo úkol, tak mu ho někdo jiný musel zadat a je už jedno jestli jejich majitel nebo jiná firma. I z jejich jednání je patrné, že to myslí vážně, ale jestli stihnou licenci, to je otázka ... Ale, stejně jsem přesvědčený, že to dělají na zakázku a po stabilizaci a po očištění Slavie to prodají (samozřejmě se ziskem) skutečnému zájemci. A i kdyby ta licence náhodou nedopadla, tak si stejně myslím, že Natland pojede dál a nevzdá to, jenom Slavie ztratí jeden rok (doufejme, že se to nestane).
            Tak se mějte, jdu zas domů marodit. Ladislav

            • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

              travel (přítel SN)     před 14 lety 13.05.2011 16:55 |  
              0 0

              Tak se Ladislave uzdravte,tím spíš,že to už trvá nějak dlouho.

            • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

              smichov_1     před 14 lety 13.05.2011 17:20 |  
              0 0

              Napadlo me toto: Obe firmy (Key Investments i Natland) rikaji ze jsou investori kteri spravuji portfolia bla bla bla. Investoval by neko Z VAS alespon bura, natoz miliony, do firem bez jasnych majitelu sidlici na podivne adrese na Kypru / v poli za Londynem? Vite o jakemkoliv investorovi ktery by takove firme sveril svoje penize? Ten clovek by musel byt soucasne milionar a blazen. JA NEVERIM ZE KI ANI NATLAND KDY MELI ALESPON JEDNOHO ZAKAZNIKA - INVESTORA. Nepocitam Prahy 6, 10 a 13, tam jsou duvody "svereni" erarnich penez do nepruhledne firmy vic nez jasne (kradez). Duvody jejich existence by clovek asi zjistil jen pokud by se dostal do "okruhu" jejich podnikani nebo do vysoke politiky. Bohaty clovek - investor - penize vklada do a) Banky b) Investicnich fondu ktere provozuji banky c) Akcii ktere spravuji renomovane firmy, vetsinou zase dcerine spolecnsti bank nebo d) Realit. Predstava o investovani (dokonce desitek milionu) do nejakeho "Natlandu" je, podle me, na doktora Chocholouska. Vsimnete si ze po krachu KI zadni zastupy veritelu nejsou, zadne demonstrace ani zaloby stovek "investoru". Zrejme jedinej okradenej je zase erar.

  6. Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

    hiker42     před 14 lety 14.05.2011 09:56 |  
    0 0

    Bican, Puč a Plánička
    v hrobě se obrací, jak tu Sisák řádí.
    Bican, Puč a Plánička
    ze Slavie jsou smutní.

    • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

      bongor     před 14 lety 14.05.2011 11:35 |  
      0 0

      Fotbalový útočník z Uzbekistánu je smutným hrdinou derby na Spartě; fotbalistům Bohemians měl pomoci otáčet skóre, ale nedočkal se ani poločasové přestávky.
      Do kabiny ho vyprovázel trenér Hoftych. Jednou rukou ho chytil za rameno, druhou mu přiložil na čelo, aby ho uklidnil. "Rozhodčí Královec vstoupil do vývoje zápasu nepochopitelným způsobem. Vzhledem k tomu, jaké zákroky Spartě toleroval, se k nám zachoval hodně necitlivě," rozčiloval se Pavel Hoftych.
      Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/vyloucen-za-tri-minuty-rozhodci-je-asi-spartan-rekl-utocnik-bohemians-1ex-/fotbal.asp?c=A110513_213456_fotbal_ber
      Takže už se to ví i v dalekém Uzbekistánu.Ovšem soudruhu Královče,měl bys to dělat nenápadněji,takhle jsi kandidát na titulní roli v druhém dílu "Ivánku, kamaráde můžu mluvit?"

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 14.05.2011 11:43 |  
        0 0

        v tý době už vedli 2:0, nepochybuju o tom že Královec nepískal rovinu a je o něm celkem známo že je to spartan ale tady to stejně nic neřešilo, navíc plzni se taky semtam přpískává. Ono to u nás ani jinak nejde.

  7. Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

    Slawek     před 14 lety 14.05.2011 14:24 |  
    0 0

    Někteří experti objevují Ameriku když "předpokládají", že Natland koupí Slavii, stabilizuje ji a potom se ziskem prodá. Tento záměr zástupci Natlandu nikdy nezpochybnili, naopak připustili tuto variantu jako velmi pravděpodobnou. Vzpomeňte jak to bylo se Spartou, než ji získali J+T. Kéž by jim(nám) to vyšlo !

  8. Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

    lassiter     před 14 lety 14.05.2011 17:31 |  
    0 0

    Dneska je ve sportu zajímavej rozhovor se Slachem, právníkem ENICu

    • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

      lassiter     před 14 lety 14.05.2011 17:48 |  
      0 0

      se mi to nějak odeslalo... pokud jste to někdo nečetl, tak tam píše, že ENIC v roce 2006 prodal KI akcie s opcí na zpětný odkup s tím, že KI s akciemi "nemělo nic dělat". KI s nimi ovšem konal, což ENIC vyčítal R+D, kteří tomu mohli na valné hromadě jako členové představenstva zabránit a až později prý zjistili, že tomu nezabránili proto, že ty akcie získali oni a lidi kolem nich... Ještě je zajímavé, že v roce 2009 údajně vyjelo kvarteto Rosen, Doležal, Vik a Sisák jednat o odkupu podílu ENICu do Londýna, ale nedohodli se na ceně...

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        jane (admin)     před 14 lety 14.05.2011 19:19 |  
        0 0

        Konecne informace, jak to s temi akciemi bylo.

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        japhy     před 14 lety 14.05.2011 20:05 |  
        0 0

        Jo, to by znělo i celkem logicky. Pracovně bych to nazval Splašení bílého koně :)

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        Nax     před 14 lety 14.05.2011 20:35 |  
        0 0

        Takze ze strany Enicu vice mene velmi podivne mozna i nezakonne jednani vuci UEFE.

        • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

          japhy     před 14 lety 14.05.2011 20:42 |  
          0 0

          Proč? Prodali akcie, zbavili se majority.

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        mart     před 14 lety 14.05.2011 20:42 |  
        0 0

        Zajimave. Takze pan Dr Slach vlastne priznal, ze ENIC smejdil.
        Me zujala jeste ta druha novinka. Vyjezd R+D uz se Sisakem do Londyna v 2009. Nepise se tam nahodou v ktere casti roku 2009?

        • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

          travel (přítel SN)     před 14 lety 14.05.2011 21:11 |  
          0 0

          Píše se tam,že zhruba od září 2008 do března 2009 s Enicem jednali R+D+Vik +Sisák.Je zajímavý,že to je až po VH 2008.Celkově hodně dobrý článek,spoustu toho objasnil,nebo potvrdil to ,co se předpokládalo.Závěr článku zní:"Upřímně si však myslím(P. Slach),že pokud Enic odejde z klubu,nebude pokračovat ve sporech se Slavií."Tak doufejme ,že nakonec se to vyřeší.

          • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

            jane (admin)     před 14 lety 15.05.2011 09:28 |  
            0 0

            A mimochodem Vik odstoupil z predstavenstva v prosinci 2008. Slysela jsem, ze z duvodu, ze nechtel byt spojovan se situaci ve Slavii po VH2008. Respektive ze na to nemel zaludek. V predstavenstvu ho nahradil Franc.

          • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

            mart     před 14 lety 15.05.2011 12:26 |  
            0 0

            Dik za ten link, a Jane za informaci o p. Vikovi. Nektere veci timto dostavaji smysl.
            Cili pohadka o smejdovi, ktery byl porazen vetsim smejdem.
            Jak nehezke :(

      • Re: Natland Group převzal od France akcie Slavie

        Wommi     před 14 lety 15.05.2011 02:26 |  
        0 0

        ..no jo, ale pak misto nejakejch vycitek meli tvrde nastoupit vuci predstavenstvu a chtit po nich nahradu skody, dokonce mozna, ze by tenkrat nebyla ku skode nejaky pokus o trestnepravni odpovednost!!!

        Samozrejme je jinak treba posoudit zakonnost obsahu smlouvy mezi ENIC a KI. Pokud by se tam domluvili, ze smlouvu resi EN soud, mozna je to pak to x-krat vzyvane rozhodnuti, o nemz je neustale rec...