Fanoušci Slavie

Informace o Valné hromadě 2008

Vzhledem k tomu, že některá média soustavně matou veřejnost nepřesnými informacemi o majoritním podílu firmy ENIC před Valnou hromadou 2008, považujeme za důležité zveřejnit informace vyvracející toto tvrzení a odhalit některé okolnosti Valné hromady.

Společnost ENIC byla majoritním akcionářem a měla podíl ve Slavii 99, 81 % od roku 1998 do května 2006. V květnu 2006 převedla či dala do úschovy  majoritní část svých akcií (61 %) společnosti Key Investments. Akcionářská struktura k 30. 6. 2007 byla následující: ENIC 38,81 %, KI 61 %, drobní akcionáři 0,19 % (čísla jsou zaokrouhlená na dvě desetinná místa). Ke dni konání VH 2008, tedy ke 31. 1. 2008 byla akcionářská struktura následující: ENIC 38,808 %, KI 58,065 %,  drobní akcionáři 3,127 %. Na valné hromadě pak bylo přítomno 61,08  % akcionářů.

Valná hromada byla svolána na 31. ledna 2008 společností Key Investments za jediným účelem, a tím bylo zvýšení základního kapitálu SK Slavia Praha. Ten byl navýšen z částky 422 476 000 korun o 618 000 000 korun na celkovou částku 1 040 470 000 korun nepeněžitým vkladem, jehož předmětem byla majetková práva vázaná ke kmeni pojištěnců (hráčů fotbalového klubu) z uzavřených pojistných smluv.

Společnost ENIC napadla VH proto, že jí nebyla doručena pozvánka a napadá i to, že o konání VH tak věděl pouze Matthew Collecott, který se dříve valných hromad zúčastnil za společnost ENIC na základě jejich plné moci. Jako zaměstnanec ENIC group neměl Collecott oprávnění přijímat pozvánku na valnou hromadu za ENIC Football Management (navrhovatel sporu, společnost podřízena ENIC group). Prostřednictvím pana Collecotta se ENIC dozvěděl o konání VH údajně až příliš pozdě a neměl čas zajistit si potřebné dokumenty, aby je mohl Collecott na VH zastupovat.

Pan Collecott byl však o konání VH informován již 18. 1., kdy začal komunikovat se zaměstnancem Slavie emailem. Byl informován o všem, co se na VH chystalo. Na VH pak byl přítomen pouze právník ENICu, který však neměl hlasovací právo. Fámy, o tom, že Collecott na VH přiletěl, ale byl na ruzyňském letišti zadržen, aby se mu znemožnila přítomnost na VH a možnost zamítnout navýšení kapitálu, byla samotným Collecottem odmítnuta.

Na Valné hromadě došlo při hlasování o navýšení kapitálu, kterého se nemohla jako navrhovatel společnost KI zúčastnit, k souhlasu s tímto krokem. Souhlas byl pojištěný převodem 2,937 % akcií společnosti KI na dalšího drobného akcionáře někdy ve druhé polovině roku 2007 či v lednu 2008. Tento nový drobný akcionář mohl v pohodě přehlasovat drobné akcionáře, kteří měli dohromady jen 0,19 %. Problém by samozřejmě nastal, pokud by na VH mohl hlasovat zástupce ENICu, navýšení by pak neproběhlo. Nikdo z ENICu však práva hlasovat neměl.

Informace o podílu ENICu ve Slavii uvádí nejen rozsudek Městského soudu v Praze, ale i rozhodnutí britského soudu ve věci sporu Slavia vs ENIC a Debt Collect London Limited. Pokud však ENIC stále tvrdí, že měl ve Slavii před VH 2008 majoritu, de facto tvrdí, že podvedl UEFU, protože minimálně v sezóně 2007/08 měl majoritu jak ve Slavii tak v Tottenhamu, který rovněž hrál evropské poháry.

Informace v tomto článku jsme čerpali z rozsudku Městského soudu ve věci sporu ENIC vs. KI (75 Cm 118/2008-509), z Účetní závěrky Slavie, ze Zápisu z VH 2008 a rozsudku britského soudu sporu Slavia vs ENIC a Debt Collect London Limited. Rozsudek Městského soudu na požádání dáme novinářům k dispozici.

Komentáře (76)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    LordEdmund     před 14 lety 12.05.2011 08:58 |  
    0 0

    Nejsem odborník pŕes akcie, ale mám pocit, že když dám akcie někomu do úschovy, tak rozhodně nechci aby si s nimi ten dotyčný dělal co chce a aby situaci využil v můj neprospěch.Enic byl pěkně oškubán a vůbec se jim nedivim, že se brání. Jen jsem překvapen, źe to neměli smluvně tak zajiśtěné a bezmezně věŕili KI, která se ukazuje jako pěkně"vykutálená" společnost.:-)

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      jane (admin)     před 14 lety 12.05.2011 09:08 |  
      0 0

      To, jestli je dali jen do uschovy, by znamenalo podraz na UEFU. Jinak je pak zajimava jeste jedna vec, a sice ze v dobe prevodu akcii na KI byl v cele Slavie V. Leska, jaka asi byla jeho uloha v teto transakci?

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      quelhar (admin)     před 14 lety 12.05.2011 09:09 |  
      0 0

      Kdyz dam nekomu akcie do uschovy a pred Uefou se tvarim, ze uz s nimi nemam nic spolecneho, tak de facto delam podvod. To se ale Enic ukazuje jako pekne vykutalena spolecnost.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        LordEdmund     před 14 lety 12.05.2011 09:24 |  
        0 0

        ale ten podvod se netýká vlastnických práv...To je uplně jiná kauza, která nikoho nebude zajímat. Mohla by zajímat UEFU, ale věř,že nebude. Oni na UEFĚ dostali podklady a pamatuji, že dokonce v tisku bylo prohláśení od UEFY, že je vše v poŕádku. Ani bych se nedivil, źe by UEFA Enicu něco takového, jako pŕedání akcií do úschovy poradila.
        Je to jako by si tvůj kamarád k tobě schoval úspory ,aby mu je stará nenašla a ty mu je ukradl a utratil:-). S argummentem, že on přece podváděl svoji manželku bys patrně před soudem taky neuspěl.

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          Viking     před 14 lety 12.05.2011 09:26 |  
          0 0

          Taky bych mírnil slova o podvodu. Nikdo z nás smlouvu o úschově neviděl, může v ní být tisíc a jeden odstavců o výkonu hlasovacích práv atd. atd...

          • Re: Informace o Valné hromadě 2008

            Nemo     před 14 lety 12.05.2011 09:34 |  
            0 0

            No , to je mi největší záhadou. Proč se na valnou hromadu nedostavil nikdo s hlasovacím právem od Enicu?

          • Re: Informace o Valné hromadě 2008

            quelhar (admin)     před 14 lety 12.05.2011 09:47 |  
            0 0

            Pokud ENIC tvrdi, ze ma rozsudek, podle ktereho ve Slavii nikdy neztratil majoritu (nikdo z nas takovy rozsudek nikdy nevidel a jine rozsudky to naopak popiraji), tak v sezone 2007/08 nemela hrat Slavia s Tottenhamem.
            Ano, uznavam, ze jediny, koho by to melo trapit, je UEFA a ta to asi resit nebude.

            • Re: Informace o Valné hromadě 2008

              PetCC     před 14 lety 12.05.2011 09:52 |  
              0 0

              To si myslíš, že na UEFA jsou blbci? Řekl bych, že je to kvalitně fungující úřad, který si takové věci ujít nenechá.

              • Re: Informace o Valné hromadě 2008

                quelhar (admin)     před 14 lety 12.05.2011 09:56 |  
                0 0

                Myslim, ze je nebude zajimat, kdyz tri roky po inkriminovanem zapase z rozsudku nejakeho soudu vyplyne, ze se vlastne konat nemel, protoze oba tymy mely stejneho majoritniho vlastnika. To nutne neznamena, ze tam jsou blbci...

                • Re: Informace o Valné hromadě 2008

                  Wommi     před 14 lety 12.05.2011 10:19 |  
                  0 0

                  ..no pokud by se to pekne rozmazlo, myslim ze by to byla docela zrovna dobra kauza a nakonec by si UEFA myslim nedovolila to neresit, preci jen anglicky fotbal, vehlasny klub, velka financni skupina....samozrejme by to asi neslo, neco zmenit zpetne, ale mïnimalne by slo treba "vyskrtnout" totem z poharu na nejakou dobu (byt se tam tedy ted stejne asi ani nedostanou:) )

  2. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    Viking     před 14 lety 12.05.2011 09:19 |  
    0 0

    Konečně to někdo srozumitelně sepsal. Rozeslali jste toto i bulváru (MF Dnes, Sportblesk atd.)?

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      PetCC     před 14 lety 12.05.2011 09:50 |  
      0 0

      Já taky děkuju za článek. Přesto že tu i jinde všechny informace už proběhly a já je znal, tak psaním neustálých dezinformací všude možně jsem si už realitou nebyl jist.
      Nejsmutnější je, že když proběhla podivná transakce ENIC>KI, která akcionářský problém spustila, tak to všem, fanouškům i novinářům, bylo vcelku jedno. A přitom to zrovna tenkrát byla chvíle na demonstrace a novinové články. Samozřejmě přiznávám i svou vinu, když jsem to tenkrát jako obcházení pravidel tušil a nijak jsem proti tomu neprotestoval.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        quelhar (admin)     před 14 lety 12.05.2011 09:54 |  
        0 0

        Ono kdyz to probihalo v kvetnu 2006, tak o tom snad ani nikdo nevedel. Novinari to vystrachali az v roce 2008, kdyz se zacali pidit po tom, kdo ze vlastne vlastni Slavii. Navic se tou dobou zacal stadion (kdo vi, jestli to prevedeni akcii nebylo nakonec v souvislosti se stadionem a vubec ne s Uuefou) a novinari se spokojili s tim, ze struktura ESide kopiruje strukuturu Slavie...

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      frolek     před 14 lety 12.05.2011 10:20 |  
      0 0

      Supr práce gratulace redakci. Ale jak tu někteří píší, stejně kus pořád chybí - hlavně souvislost se stadionem. Já myslim že to ENIC pustil schválně, proč, to nevím. Že by KI podvedlo ENIC je divný, protože tím si totálně zkazili reputaci pro podobný úschovy akcií. A nejvíc by mi zajímalo kdo je vlastně za KI. Prostě nám všichni mlží, vč. ENICu. Tak snad ten Natland bude lepší.

  3. Zaparkování akcií

    hajda     před 14 lety 12.05.2011 09:40 |  
    0 0

    Podle výpisu z OR byly a jsou všechny akcie na jméno. Převoditelné jsou pouze se souhlasem představenstva.

    Jak tedy rozumět zaparkování akcií:

    a) převod akcíí s opcí na zpětný převod?

    b) postoupení práv akcionáře?

    V každém případě vyvolává postup ENIC spoustu otazníků.

    To usnesení soudu má spisovou značku 75 Cm 118/2008-509, je ze dne 21. 9. 2010 a je možno cestou zákona o svobodném přístupu k informacím o něj Městský soud v Praze požádat.

  4. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    travel (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 09:49 |  
    0 0

    Díky za článek,teď aby vše Natland (doufám,že je tak dúvěryhodný,jak si myslí SDS)dotáhl do zdárného konce.

  5. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    Gino     před 14 lety 12.05.2011 09:55 |  
    0 0

    Já se v tom nevyznám, prosím další o vyjádření. Pochopil jsem to možná zle, ale slyšel jsem, že ENIC se zlobí kvůli tomu, že tím navýšením základního kapitálu se jeho podíl snížil...? Tomu já právě nerozumím. Pokud mám 39% akcií nějaké firmy, tak mám pořád těch samých 39% akcií i když se navýší kapitál, nebo sníží, ne?...

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      quelhar (admin)     před 14 lety 12.05.2011 09:59 |  
      0 0

      1) Enic se zlobi kvuli mnoha vecem, ale to navyseni podle me neni to uplne hlavni. Oni ted tvrdi, ze nikdy nepozbyli majoritu ve Slavii (tedy nejspis naznacuji, ze je KI nejakym zpusobem podvedl)
      2) Pokud mas 39% akcii nejake firmy a nekdo jiny ma ten zbytek (61%) a ten nekdo jiny se rozhodne, ze vyda nove akcie a vsechny si je privlastni, tak budes vlastnit samozrejme porad stejne akcie, ale z celkoveho poctu akcii uz budes vlastnit mensi kus nez 39%.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 12.05.2011 10:15 |  
        0 0

        Spíš to vypadá že Enic dal do úschovy akcie KI a KI jako majoritní vlastník mezitím vydal nové akcie a ty akcie co měl od Enicu v úschově mu normálně vrátil, jenže jak mezitím došlo k navýšení tak tím defakto ztratil majoritu.

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          quelhar (admin)     před 14 lety 12.05.2011 10:17 |  
          0 0

          Tak to podle me neni, protoze Enic by v soucasnosti mel vic nez jen 16% akcii (konkretne zhruba 40%).

          • Re: Informace o Valné hromadě 2008

            travel (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 11:15 |  
            0 0

            Ano quelhare,tak to asi je,ale pořád ani to není pro Enic majorita.

  6. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    Heim     před 14 lety 12.05.2011 10:15 |  
    0 0

    Neminim se zastavat ENICu, ale par komentaru.

    a) kapitalizace pripadneho pojistneho plneni ze smluv uzavrenych za hrace je ucetne nestandardni vec.

    b) neslo samozrejme o nepenezity vklad v pravem slova smyslu - hraci a tim padem i jejich pojistna hodnota uz byli nakoupeni/vychovani klubem. Slo proste pouze o jakesi vytvoreni aktiva a s tim spojene navyseni kapitalu. Ze je takove navyseni ve prospech pouze jedineho z akcionaru, je v podstate kradez za bileho dne.

    c) netusim, co je pravdy na informaci zverejnene ceskoupozici, ze podkladem pro ohodnoceni nepeneziteho vkladu nebyla skutecne uzavrena pojistovaci smlouva, ale pouze casove omezeny navrh od brokera, ktery pak byl v okamziku zapisu restrikovym soudem jiz propadly. Pokud to pravda je, jde o nehorazny podvod...

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      Wommi     před 14 lety 12.05.2011 10:25 |  
      0 0

      podle dokumentu z OR, pokud se nepletu, jde o pojistnou smlouvu uzavrenou s myslim, rakouskou?, nemeckou? pojistovnou a delka kontraktu byl rok?!?!:))

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      jane (admin)     před 14 lety 12.05.2011 10:33 |  
      0 0

      justice.cz-SK Slavia Praha - Sbirka listin-posudek znalce č.727/02/08 ze 14.1.2008. Jednoznacne z toho nechapu, jestli byly pojistky uzavrene a kdy, kazdopadne doba trvani pojistky mela byt rok.

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      smichov_1     před 14 lety 12.05.2011 10:41 |  
      0 0

      a) Nejedna se o "nestandardni vec" nybrz o prvoplanovy podvod ktery by vsude jinde vyvolal jen usmev a nasledne vysetrovani financnich organu, u nas je to v poradku i se vsemi dusledky ktere Slavia (nikoli ten kdo operaci provedl) ted pocitila.

      Zde v clanku se operuje rozudkem CESKEHO soudu ktery je ovsem opakem rozsudku anglickeho soudu. Pokud bychom nekdy chteli hrat pohary, obavam se ze bychom se pres anglicke soudy jako ukradeny klub daleko nedostali. Upozornuji ze cesky soud pana Sisaka osvobodil i kdyz bylo v pripade Litomerickych Fondu jednoznacne prokazane tunelovani. Proto si myslim ze rozhodnuti soudu v CR neni uplne "smeroplatne".

      Me by uprimne mnhem vic nez cesky soud zajimalo jak se vsechno sebehlo podle ANGLICKEHO soudu. Pokud by bylo vsechno tak jednoduche jako je v tomto clanku, anglicky soud by nikdy nemohl vynest zadny rozsudek v prospech ENICu. Ve skutecnosti vsechny soudy v Anglii Enic (zrejme) snadno vyhral.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        jane (admin)     před 14 lety 12.05.2011 10:44 |  
        0 0

        OK, tak sem hod odkaz na rozsudek anglickeho soudu, pls. Nekdo s nim operuje, ale nikdo ho jeste nevidel.

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          smichov_1     před 14 lety 12.05.2011 10:46 |  
          0 0

          Rikam ze by me zajimal protoze ho nemam. Vime jen jak (zrejme) dopadl.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        smichov_1     před 14 lety 12.05.2011 10:44 |  
        0 0

        A jeste dodam ze "podvedenim" UEFA, ktere se pravdepodobne kona kazdy rok X krat (Chelsea - CSKA atd. atd.) je nesmyslne operovat, tady mluvime o kradezi klubu miliardove hodnoty za bileho dne.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        Viking     před 14 lety 12.05.2011 10:48 |  
        0 0

        Ale tohle je blbost. Do navýšení základního kapitálu ČESKÉ obchodní společnosti nemá žádný anglický soud co kecat, to je věc jenom a pouze českého rejstříkového soudu. To, že to byla pravděpodobně krádež či podvod je průser právě českého soudu, který je zvyklý formalisticky spoléhat na kulaté razítko soudce a ani ten posudek neotevřít. Pokud se tohodle tématu chytí média, budou mít na soudu ještě veselo (myslím že i snad nějaké odvolání probíhá).

        Co se týká převodu akcií, závazků za Enicem - ano, tady to klidně řešit britský soud může. Záleží vždy jenom na tom, jak se protistrany v určité smlouvy dohodnou, který soud jejich případné spory bude řešit.

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          Viking     před 14 lety 12.05.2011 10:53 |  
          0 0

          kulaté razítko znalce...

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          smichov_1     před 14 lety 12.05.2011 10:59 |  
          0 0

          Tak, pokud by ti v napr. Nigeriji znarodnili/ukradli firmu X, cesky soud muze vynest rozsudek ze ti ji ukradli panove A, B a C a firma X uz nebude urcite schopna podnikat na uzemi minimalne CR ale pravdepodobne i dalsich statu EU.

          • Re: Informace o Valné hromadě 2008

            smichov_1     před 14 lety 12.05.2011 11:18 |  
            0 0

            Take si myslim ze Slavia by, v pripade ze slo v minulosti o pruhledne transakce, zverejnila vsechna fakta ohledne KI, Enicu a vlastnicke struktury. Maximalni mlzeni, temno a lhani ze strany Slavie naznacuje jak to asi kolem Slavie bylo.

            • Re: Informace o Valné hromadě 2008

              Viking     před 14 lety 12.05.2011 11:29 |  
              0 0

              Ale nějakému Sisákovi je přeci úplně ukradené, jestli v Anglii může nebo nemůže podnikat. On vlastní desítky kastlíkových firem (Kypr atd.) ve kterých ani oficiálně nefunguje...

              Ať to celé dopadne jakkoliv, vsadím tři své platy na to, že součástí dohody bude mimo jiné to, že nikdo z účastníků transakce nevyleze na veřejnost se skutečným průběhem událostí, včetně revizí účetnictví, audity atd.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        EdCable     před 14 lety 12.05.2011 11:28 |  
        0 0

        I kdyby bylo rozhodnuti anglickeho soudu v rozporu s rozhodnutim soudu ceskeho, tak to neznamena, ze automaticky ten anglicky prevazi.

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          smichov_1     před 14 lety 12.05.2011 11:38 |  
          0 0

          V Anglii (nebo spise cele UK), az tam budeme chtit hrat nejaky pohar, 100% prevazi. Otazka je zda by za takovych okolnosti nas UEFA vubec pustila do losovani nez se vyjasni kdo je majitel - asi ne.

          • Re: Informace o Valné hromadě 2008

            EdCable     před 14 lety 12.05.2011 11:46 |  
            0 0

            Ale Anglie nema co rozhodovat o tom, kdo hraje evropske fotbalove pohary. ENIC nemuze mit rozhodnuti od anglickeho soudu, ze vlastni Slavii, stejne jako ja nemuzu mit rozhodnuti od ceskeho soudu, ze vlastnim Manchester U. Muze mit rozhodnuti anglickeho soudu, ze KI nemohla operovat s jeho akciemi a ze ty mu podle jejich vlastni vzajemne smlouvy patri. S timto rozhodnutim musi za ceskym soudem a teprve ten muze rozhodnout o zneplatneni valne hromady 08 a tim rozhodnout, kdo Slavii vlastni. Dokud tak nerozhodne cesky soud, tak proste vlastnikem Slavie neni a muze se stavet na hlavu.

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      Heim     před 14 lety 12.05.2011 13:05 |  
      0 0

      a) Kapitalizace pojistneho plneni nemusi byt nutne podvod. Vezmete si, ze nejvetsim aktivem klubu jsou hraci, kteri se ale za normalnich okolnosti v rozvaze klubu vubec neobjevuji (resp. obejvuji, ale na strane pasiv, kde je casove rozlisena jejich kupni cena). Bral bych to jako urcitou snahu o stanoveni jejich fair value. Je tam ovsem spousta "ale". Nicmene veci na nejakou diskuzi, smahem bych to asi za podvod neoznacoval.

      b) Skutecnost, ze navyseni jde pouze ve prospech jedineho akcionare, ovsem smrdi hodne. Hlavne ten akcionar "vlozil" vlastne pouze pojistne a ziskava za to pojistnou castku.

      c) Tak jsem se trochu podival a myslim, ze informace na ceskepozici je spravna. Aon Jauch & Huebener nejsou pojistovna, ale pojistovaci makler ( http://de.wikipedia.org/wiki/Aon_Jauch_&_H%C3%BCbener). Priloha k posudku je oznacena "Indication" neboli navrh. Platnost je vyznacena v bode 2. - do 31.10.2007 Znalec Smida zpracoval svuj posudek 14/1/2008 a jiny podklad neni prilozen - TO JE OPRAVDU NEUVERITELNE. Rejstrikovy soud se pozdeji absolutne touto drobnosti nezabyval a navyseni napsal.

      Zlodejina prvni tridy.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        hajda     před 14 lety 12.05.2011 14:14 |  
        0 0

        Ano, zlodějna první třídy za bílého dne!

        Ale pan znalec a pan soudce spí klidně. To se může skutečně stát jen u nás.

        Ale pozor! Bez viny není ani představenstvo. To, kdyby to byla normální situace, by muselo vydat stanovisko, že to nové "aktivum" je pro společnost prakticky ekonomicky a hospodářsky naprosto dlouhodobě nevyužitelné.

        Podle mého vymysleli plán, jak oškubat Anglány a vyjebat s nimi a všichni zainteresovaní se na tom podíleli - představenstvo, dozorčí rada i akcionáři.

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          mart     před 14 lety 12.05.2011 17:16 |  
          0 0

          Vyjadrim se malinko k Vasemu komentari ( od 4te vety dolu).
          Vas usudek ma logiku a je i moralne spravny. Neni to ale jedina moznost jak se veci skutecne udaly.
          Predstavme si (ciste teoreticky), ze se Vam ve firme neco trochu pokazilo, a navic ze majoritni vlastnik absolutne nema zajem cokoliv s tim delat, a Vy porat platite, a platite..., mate? Prijde nekdo, kdo Vam udela nasledujici nabidku. Ja Vam z toho pomuzu, KLUB prodame, ale musim na tom proste taky vydelat...., jo a kupce uz mam, a dobryho (predstavi Vam kupce ktery vypada dobre, a prednese Vam cenu, kterou je ochoten zaplatit a ta vypada taky dobre). Co udelate? Poslete ho hned do prcic?
          Po nejakem vahani si reknete, ... mam ja to zapotrebi? Dozorci radu opijete rohlikem, a prijmete podanou ruku...., mozna i v dobre vire.
          Pak se voskube Anglan (no co, stejne je to smejd), ... no a pak zacnou vyplouvat problemy. Kricet do sveta, ze ste mozna udelal chybu nebudete, protoze jednak mate maslo na hlave, a pak ... nakonec ten novy akcionar se snazi s tim prodejem porat jeste neco delat. Treba to v jednu chvili i vypada dokonce jeste lepe nez ta prvotni nabidka(?) Pak strida jeden problem druhy, a jedno reseni druhe, a pritom to porad nevypada beznadejne. Budete kricet, nebo doufat? Cas plyne.
          No a pak se to podela uplne. Pochopite ze ste naletel jeste vetsimu smejdovi nez byl anglan. Co budete delat ted. Vyjdete na verejnost a vsem reknete, ze ste to podelal (byt treba v dobre vire) ? Nebo se nekam zavrete, zacnete pocitat ztraty a budete nasranej na celej svet?
          Jo a tu o cervene karkulce taky umim :)

  7. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    LordEdmund     před 14 lety 12.05.2011 10:46 |  
    0 0

    Právě hlásili v rádiu , že Praha 10 podala trestné oznámení na Key Investment. Kruh(tunel) se uzavírá. Předpokládám, že KI ćeká konkurz a P10 jako největší věŕitel získá Eden a bude to konečně ten"vysněnej" městskej stadion.

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      birkin     před 14 lety 12.05.2011 11:07 |  
      0 0

      to mi pripada pritazeny za vlasy...jak vis, ze KI ruci stadionem? a i kdyby, tak tech co se budou chtit na KI aspon trochu zahojit, bude urcite mnohem vic nez jen P10.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        smichov_1     před 14 lety 12.05.2011 11:15 |  
        0 0

        Nemyslim si existuje dalsi idiot ktery by sveril vyznamnejsi castku do KI nez prazsti kmotri - erarni penize. Predpokladam ze vsem zucastnenym nejake procenta putovala na lucemburske a kyperske ucty.

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          Viking     před 14 lety 12.05.2011 11:24 |  
          0 0

          No trestní oznámení je něco jiného než konkurs.. Pokud KI spadne do konkursu, není emitentem dluhopisů, to je Eside. KI fungovala pouze jako zprostředkovatel nákupu. To ale nic nemění na tom, že P10 zůstanou v ruce dluhopisy za Eside a může je kapitalizovat a tak do stadionu vstoupit.

          Trestní oznámení může být třeba na to, že skupina právníků okolo Hály, která kope za Sisáka, dělala i pro P10 posudky ve věci KI. Dokonalý střet zájmů...

          • Re: Informace o Valné hromadě 2008

            smichov_1     před 14 lety 12.05.2011 11:42 |  
            0 0

            Souhlasim, SDS by mela udelat sbirku na advokatni kancelar a pak zalovat vsechny ktere lze, jen tak zjistime pravdu o vsech spornych vecech.

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      travel (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 11:23 |  
      0 0

      Za prvé nevím jestli tím Praha 10 získá majoritu (spíš ne)a za druhé myslím si ,že by radši peníze,než mít na stadionu minoritu.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        SKS70     před 14 lety 12.05.2011 11:35 |  
        0 0

        Dobrý den,

        dnešní článek z Reflexu.

        Nejde přece o Slavii
        Datum: 12.5.2011 Autor: BOHUMIL PEČINKA Zdroj: Reflex Rubrika: Komentář Strana: 14

        Podle pravděpodobné verze má prodej Slavie zachránit kariéru třem starostům


        Sportovní fanoušci ohnivě řeší, jestli fotbalová Slavia bude mít na výplaty. V celé cause Slavie však NEJDE O SLAVII, ALE O PENÍZE A POLITIKU. Jako by se tu proťala veškerá ubohost posledních dvaceti let.


        V roce 1997 prodal tehdy ještě se rozjíždějící podnikatel Petr Kellner fotbalovou Slavii britské investiční skupině ENIC. Po třech letech však přestala do Slavie investovat „delší“ peníze, takže jediným kladem bylo, že když v pokladně českého klubu chyběly finance, mohli si šéfové do Londýna zavolat pro půjčku, která pak byla splácena z přestupů hráčů. Zlom nastal v roce 2008. Pokusme se o pravděpodobnou verzi, jak to všechno proběhlo.


        BEZVA FINTA


        V době celosvětové stavební bubliny, kdy získat úvěr na nemovitost bylo jednodušší než provést zápis do katastru nemovitostí, stavěla firma Hochtief na dluh vysněný fotbalový stadión v Edenu.

        Majitelem byla společnost E Side Property, vlastněná investiční společností Key Investments. Někde v tomto polosvětě podnikatelských zombie devadesátých let vznikl první nápad spojit nejstarší fotbalový klub (Slavia) s novým stadiónem, obě akvizice převázat růžovou mašličkou a prodat s velkým ziskem. Jak to ale udělat, když klub vám nepatří a stadión máte na dluh od stavební firmy? Namísto složitých právních transakcí a splátek byla použita finta hraničící s trestným činem.

        Na valné hromadě Slavie v lednu 2008 navýšila skupina podnikatelů okolo menšinového podílníka Petra Sisáka základní jmění Slavie, čímž jakoby vyšachovala britského vlastníka. Základem navýšení nebyly reálné peníze, ale pojistky hráčů.

        Tuto transakci aranžovala Key Investments (vlastník stadiónu v Edenu), jež v té době stála za zázračným zbohatnutím expremiéra Stanislava Grosse, muže, o němž se dlouhá léta mluvilo jako o jednom z tajných majitelů Slavie.

        Současně Key Investments hledala peníze, jak začít splácet stadión v Edebalového nu. Jako na zavolanou přicházejí starostové Prahy 6, 10 a 13, kteří jí svěřují několik set miliónů korun, za něž Key Investments obratem nakupuje dluhopisy za stadión.


        A CO DÁL?


        Britský majitel ENIC se však začal bránit u britských soudů – jeden proces vyhrál a z rozsudku je patrné, že vyhraje i ten druhý. Je tedy stále faktickým vlastníkem Slavie Praha, i když formálně právně ji drží Petr Sisák, vlastně jeho řidič Franc, kteří tak Britům dluží přes sto miliónů korun.

        A stadión? Mezitím, pravděpodobně z podnětu Kalouskovy finanční policie, prasklo na starosty městských částí, že část hotovosti radnic vložili právě do fot

        stadiónu, což je investice nula, nula nic.

        V tu chvíli do hry vstoupila pražská politická mafi e a začala hledat investora, který by zpětně dluhopisy odkoupil, městským částem peníze vrátil, aby to „jejich“ politikům nezničilo kariéry. Causa fotbalové Slavie daleko přerostla sportovní svět, i když na veřejnosti se donekonečna řešilo jen to, jestli budou, nebo nebudou mít hráči na platy.


        ŘEBÍČEK NASTUPUJE


        Za situace, kdy Slavii hrozilo přeřazení do třetí ligy, a tedy její „znehodnocení“, vstoupily do hry dvě skupiny.

        Jednu reprezentuje exministr dopravy Aleš Řebíček a firma Viamont, za níž stojí reálné stovky miliónů korun, přestože si o nich někdo může myslet, že byly založeny na dobrých vztazích se státem. Sám Řebíček přijel minulý týden ze své vily v Monte Argentariu a začal vážně jednat s faktickými britskými majiteli Slavie (ENIC).

        Ve stejné době se na scéně objevila investiční skupina Natland Group, orientující se naopak na formálního majitele (Sisák, potažmo Franc). Kdo to je Natland Group?

        S malou nadsázkou: slupka bez obsahu. Firma, jež dělá ekonomickoprávní administrativu, když chce podnikatel X investovat ve věci Y. Samozřejmě že za ta léta už nějaké peníze také vydělala, ale ve velkých transakcích stále slouží jako servis pro skutečné investory. Kdo jsou jimi tentokrát?


        ZASE TI KMOTŘI


        Z výpisů z rejstříků firem objevíme personální provázanost Natland Group s podniky, které zprostředkovaně vlastní pražští političtí kmotři Tomáš Hrdlička a Roman Janoušek. Jsou to právě tito dva, již mají největší zájem na záchraně „svých“ politiků z Prahy 6, 10 a 13. Jaká by mohla být celá záchranářská konstrukce?

        Jedno je jisté: Natland Group chce získat Slavii, propojit ji s oddluženým stadiónem a prodat dál. Například miliardáři Petru Kellnerovi, který kvůli možné ztrátě prestiže nechce do nejasných majetkových vztahů vstupovat. Jeho zájmu by napovídalo, že na transakci s Natlandem se účastnil i člověk ze středního managementu PPF, jistý Pražák.

        Anebo Natland Group „Slávku“ prodá Aleši Řebíčkovi, ale s náležitou přirážkou. Takto získané peníze mohou být složitými právními cestami přetransformovány do pokladen tří městských částí.

        Příběh se uzavře, ale než se všechno vrátí do normálních kolejí, bude obětováno půl slávistické generace od žáků až po dospělé.


        Více o Slavii na str. 17

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          SKS70     před 14 lety 12.05.2011 11:36 |  
          0 0

          zde je druhý článek (trochu více s patosem)

          Povstaň, národe slávistický!
          Datum: 12.5.2011 Autor: VÍTĚZSLAV HOUŠKA Zdroj: Reflex Rubrika: Reflexe Strana: 17

          SLAVIA PRAHA: nejstarší český fotbalový klub už zažil horší krize


          Živ buď, národe slávistický, a neumírej; mužové tvoji ať jsou bez počtu.

          Neklesej ve chvílích těžkých, udržuj víru, plň odkaz. Národe slavný, národe věčný!


          Těmito slovy jsem přesně před čtyřiceti lety ukončil svou knihu s názvem Věčná Slavia. Je tam i další připomenutí, aby věrní a věční slávisté usilovali o splnění Pláničkova, Bicanova a Veselého odkazu, o sílu a slávu Slavie, pro niž žily, trpěly a radovaly se mnohé generace.


          MILNÍKY


          Když jsem psal historii tohoto klubu, měl jsem možnost některé slávistické velmistry osobně poznat.

          Například Josefa Čapka, básníka fotbalového driblinku, který hrával za pradávných časů první světové války ještě vedle bájeslovného Jendy Koška. Byl to příjemný pán, jednou mi zahrál sonátu pro violoncello a vícekrát vyprávěl, jak ho ani nejlákavější zahraniční nabídky nepřiměly k výměně červenobílého dresu za jakýkoli jiný.

          Anebo nejlepší evropský brankář František Plánička. Když zase jednou dohrál utkání s přeraženým žebrem, nařídili mu chirurgové, že musí s fotbalem okamžitě skončit. Neposlechl, neskončil, protože Slavia ho akutně potřebovala, pokud nechtěla skončit v lize až na potupném druhém místě.

          A co říci o králi fotbalových králů Josefu Bicanovi? Jak ten se zachoval, když ho komunisté vyhnali ze hřiště a vnutili mu do rukou krumpáč a lopatu? Žádná krize ho nezdolala. Vytrval. Dalších čtyřicet let. A vytrvale sedával na tribuně v Edenu, za každého počasí, i když to všem jeho následovníkům už tak dobře nekopalo jako kdysi jemu. František Veselý mě poctil návštěvou zrovna toho dne, kdy si Slavia místo něho našla jiného vedoucího mužstva. „I co,“ zasmál se, „budu tedy taxikařit, ale Slavia mi v srdci zůstane. A to navždy.“ První velká slávistická krize propukla po komunistickém převratu v únoru 1948. Komunisté dospěli k závěru, že je třeba Slavii zlikvidovat, protože její červeno-bílý dres je symbolem přežilého vlastenectví. Nejdříve proto přišla o své dresy. Naštěstí se kustodu Sehnoutkovi podařilo ve svém letenském bytě uschovat aspoň dvě soupravy, a to na věčnou památku, neboť nevěřil, že si je slávisté ještě někdy obléknou.

          Krátce nato přišla o své jméno a musela přijmout potupný název Dynamo. Následně bylo sedm nejlepších hráčů povoláno do vojenského týmu ATK, pozdější Dukly Praha.

          Nakonec přišla o svůj stadión na Letné, neboť komunisté rozhodli, že se nedaleko bude stavět největší Stalinův pomník na světě. Jako odškodné Slavia dostala 600 000 korun coby příspěvek na způsobenou škodu, jež ovšem dosáhla výše 16 500 000 Kč. Následně komunisté slíbili, že do konce roku 1950 bude v Edenu, na druhém konci Prahy, zbudován stadión náhradní, který ovšem nestál ani koncem roku 1952.

          Zkáza nebyla náhlá, nýbrž pozvolná a snad i zákonitá. Slavia (tehdy tedy Dynamo) v nemilovaných dresech sestoupila v roce 1961 do druhé ligy. Tu sice slávisté snadno vyhráli, vrátili se do první, ale zase bohužel spadli. Další druholigová kapitola (1963/64) byla vším jiným než pohodlnou turistickou procházkou: Slavia bojovala už nikoli o postup, nýbrž o záchranu v druhé lize.

          Tehdy povstal slávistický národ – staří internacionálové, slavní umělci, herci, spisovatelé, neznámí přívrženci – a vyhlásil bitevní plán: Slavia musí žít, protože je neodmyslitelnou součástí národní kultury a sportu, protože je věčná a nezničitelná. Promlouvali tvůrci tohoto národního odkazu – Plánička, Čapek, Puč, Bican – a na hřišti bojovali jejich pokračovatelé. Nezajímali se o plat, hráli radostně a zvesela. Protože je do boje vedl nepolapitelný fotbalový kaskadér jménem Veselý.


          NOVÉ JARO


          Vzniklo Sdružení přátel a příznivců, jež vydalo prohlášení, že klubu musí být navrácen tradiční a vyvlastněný název Slavia. Toho dne 23. března 1964 začalo v Edenu nové jaro. Jaro Slavie i českého fotbalu. Už za několik hodin se tiskl a do všech koutů republiky rozbíhal manifest podepsaný osmdesáti umělci, laureáty a význačnými osobnostmi, v jejichž žilách koluje slávistická krev.

          Jistý aparátčík sice prohlásil, že Dynamo zůstane Dynamem, i kdyby měla tribuna lehnout popelem, ale to už docházely do Edenu tisícovky přihlášek a projevů přízně. Slávistický lid se vzpřímil a nedovolil, aby aparát jedné politické strany udusil nadšení jednoho velkého národa. Podobně by měl dnes vystoupit proti podvodným majitelům v čele s panem Sisákem. Symbolika slávistického dresu je totiž srozumitelná. Je sešit z barvy bílé, která značí lásku, a z barvy červené, jež je znamením krve a věrnosti. Ale co hvězda v bílém poli? Ta, jak slávisté vědí, představuje stále novou naději, a ta umírá poslední.

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          Wommi     před 14 lety 12.05.2011 12:58 |  
          0 0

          ..shrnuti je to pekny, ale trochu se obavam, jestli to zase neni jen sesumiovana informace ze SN:)

          Jinak, docela bych chtel opravdu videt ten rozsudek EN soudu, se kterym vsichni a vsude operuji?!?!...

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 13:43 |  
          0 0

          No, zda se ze to zaciname rozpletat... tohle zni pravdepodobne..

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          spojka     před 14 lety 12.05.2011 19:03 |  
          0 0

          Když už se pan Pečinka rozhodne něco napsat, měl by si alespoň ověřit základní informace. Není Pražák, jako Pražák.

  8. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    japhy     před 14 lety 12.05.2011 11:37 |  
    0 0

    Mě se hlavně líbí, jak si v klidu o podstatné věci na VH rozhodne drobný akcionář, co drží 2,937% akcií :) KI prostě musela vědět, že se na tu VH nikdo z Enicu s právem hlasovat nedostaví. Tudíž buďto čachrovali s pozvánkou anebo to měli s Enicem domluvený. Kdyby tam někdo z Enicu byl(s právem hlasovat), byla by celá ta VH zbytečná.

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      quelhar (admin)     před 14 lety 12.05.2011 11:44 |  
      0 0

      Ano, ted jsi uderil hlavickou o hrebicek :o)
      Jsou podle me v zasade dve varianty - jednu naznacuje rozsudek mestskeho soudu, ze Enic o tom vedel dva tydny dopredu, ale nic neudelal, tj. na tom tise spolupracoval
      Druha moznost jsou famy, ktere se proslychaji, tudiz ze Collecott letel v den konani VH do Prahy, ale na letisti ho zadrzeli a on tak nedorazil...

      Zajimave taky je, proc se Enic na cesky soud obratil ne kvuli faktickemu obsahu valne hromady, ale kvuli nedoruceni pozvanky. Opet bych tu videl dve moznosti.
      1) Naprosto lajdacky prosvihli trimesicni lhutu, po kterou lze napadnout VH z faktickeho hlediska. Na napadnuti VH proto, ze nedosla pozvanka, je rocni lhuta
      2) Vedeli, ze po pravni strance ta VH probehla v poradku a ze by nemeli sanci uspet s zalobou proti jeji naplni.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 14:25 |  
        0 0

        Napadaji me dve otazky.. ENIC vedel tedy o VH...ale vedel o jejim programu?
        A zadruhe.. z MC bylo vyvedeno cca 600 mega... rika se, ze to ma souvislost se stadionem, coz zni logicky, byt treba nevime presny postup vyuziti tech prostredku.. ovsem castka, o niz byl navysen ZK slavie, je v zasade podobna.. muze byt i nejaka souvislost tady?

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          quelhar (admin)     před 14 lety 12.05.2011 14:31 |  
          0 0

          Jo, Collecott vedel, co se chysta a ze tomu muze zabranit, dukazy jsou zminene v tom rozsudku mestskeho soudu - 14 dni predem si o tom mailoval s jednim zamestnancem Slavie

          Pokud MC myslis mestske casti Prahy (6,10 a 13), tak to souvislost asi nema, protoze za vic nez pulku tech penez koupil Key Investments pro tyto mestske casti dluhopisi Via Chem Group. Jen z desitky sla vetsi cast do dluhopisu E-Side, u ostatnich mestskych casti to byla celkem zanedbatelna polozka z tech celkovych sum.

          • Re: Informace o Valné hromadě 2008

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 15:29 |  
            0 0

            a tak, diky.

  9. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    qazwerty     před 14 lety 12.05.2011 11:48 |  
    0 0

    Jeden zajímavý komentář z oficiálek....
    Re: Dementi
    xanto | 12.5.2011 7:52:36
    Nebudu reagovat u kazdeho prispevku zvlast takze nahodne k jednomu co tady kritizuje a dela moralistu. prijde mi to jak ve filmu pro pametniky "Mravnost nade vse", kde pan profesor vsude roztruboval, jak by se meli ostatni chovat a co vsechno svym chovanim zapricinili a sam ma maslo na hlave.
    Je videt, ze se bud o Slavii nezajimate a nebo jste zcela mimo misu a logicke uvazovani, tak to shrnem:
    Slavia pres deset let hrala na Strahove, mela stale sponzory, hrala UEFA pohary, prodavala hrace, takze mela spoustu casu na setreni na novy stadion. Ve chvili kdy se novy stadion postavil se nasledne ukazalo, ze Stadion Slavie pouze pronajima a to za nekolik milionu rocne, kde E-Side jako vlastnik stadionu naopak ma pronajem pozemku na Slavii za 1,- korunu rocne - vyhodne pro obe strany ze? (nasledne tam hraje Bohemka, co hraje na cizich pozemcich, na cizim stadionu za stejnych podminek jako Slavie). I toto fanousci vice ci mene zkousli. Pak se najednou po dvou uspesnych sezonach a ucasti v LM ztrati vice nez PUL MILIARDY!!!! kde nejen ze se nezaplatily z teto castky zadne dluhy, ale ejste byl rozprodan kadr aby pak temer cely rok Slavie hrala o zachranu.
    Pan Petrous byl taktez spoluzodpovedny za divne nakupy hracu s Jarolimem, rozepri s Kukou, Smicrem i s exkapitanem Brabcem.
    A ted ta finalovka:
    Slavisticti fans cely rok podporovali Slavii, kupiovali ze svych penez choreo, chodili ve velkym poctu na tym z poslednich pricek tabulky, kde mnohdy na tymy z prednich mist nechodilo tolik lidi. A temto lidem pak vedeni nekolik mesicu maze med kolem pusy, ze se vse uklidni, ze je vse na dobre ceste, ze novi investori uz se jen hrnou atd. Po avizovanem protestu, kdy bylo jasne napsano, ze dalsi vysmech fanouskum uz bude resen nasilne se tak i stalo. Platil jel ze svazu, kde jasne uz vedel, ze licenci nedostane a jeho prvni veta k fanouskum byla, ze vse je na dobre ceste!!!!! Tak se do haje proberte!!! Pokud vam jde nekomu o fotbal v cesky lize ?! Vsichni tady nadavate na fanousky co znicili majetek do kteryho sami cpali prachy (pred sezonou se jasne dohodlo vedeni s fans za jakych podminek nakoupi permanentky a vstupenky na zapasy a to splneno nebylo!!!Nekolik desitek milionu a pak se resi jedno sklo, jeden kohoutek a jedna zachodova misa) Misto aby se resilo kdo rozkradl pul miliardy tak se tu resi kdo rozbil veci za 15 tisic - klasicka ceska natura - uz chapu, odkud to ta policie ma, ze presne stiha pouze ty male rybicky.
    A k tomu poharu - nebyt fanousku, Slavie je minimalne v druhe lize uz ted bez cekani na sponzora a licenci protoze s prazdnyma tribunama by tezko doma ziskavali nejaky vyhry! A pokud Slavie nedostane licenci tak bude hrat za kadr dorost v CFL a co by v ty UEFA asi tak vyhrali vy chytraci???? Vypadli by v predkole s nejakym Albansykm klubem. Vase mysleni opravdu boli. A pro hnidopichy - ne nebyl jsem jeden z besnicich fanousku a ano mam pro ne pochopeni.

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      EdCable     před 14 lety 12.05.2011 11:59 |  
      0 0

      To by me jen na okraj zajimalo, jak se Petrous podilel na Jarolimovych prestupech a rozepri s Kukou, Smicrem ci Brabcem..

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      SKS70     před 14 lety 12.05.2011 12:30 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Platil dobře předvídal co se bude dít a šikovně to celé nastartoval. Novináři potřebují senzaci za každou cenu a hned. Proto je nejlepší útočit na fans, je to jasné a jednoduché. Proč se seznamovat s komplikovaným případem. Navíc o jejich podjatosti si také myslím své. Takto se bude jenom blafat o fans, ale podstata problému se zamaskuje. To samé Petrouš, je to alibista. Jak může předvídat, že by Slavia tu Olomouc udělala?Je to jen výmluva.

      Jinak Petrouš se na rozbrojích s Brabcem podílet nemohl, neboť přišel až před touto sezonou. Předtím měl přeci angažmá v TJ Gymnazim Opatov nebo kde.

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      Jakubisko     před 14 lety 12.05.2011 14:25 |  
      0 0

      Až na ty nepřesnosti s Petroušem výborně formulovaný názor, rád ho budu při každodenních rozepřích používat :)

  10. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 14:15 |  
    0 0

    Hezke shrnuti, diky. Ohledne vlastnictvi slavie je asi klicovy vztah mezi KI a ENICEM, na zaklade ktereho ziskala KI akcie.. zda to byl prodej, prodej s predkupnim pravem nebo zda KI byl komisionar, ktery mel s akciemi nakladat a akcionarska prava vykonavat podle pokynu ENICU. Bohuzel fakt, ze ENIC mozna podvedl UEFU, asi nebude hrat moc zasadni roli v tom, kdo je majitelem slavie, utkani jsou davno odehrana, nevim, jake sance by za to UEFA mohla dodatecne ulozit.. Otazka, je zda pravni nasledky tohoto podrazu na ENIC zakladaji pouze odpovednost KI vuci ENICU nebo zda se mohou tykat tez platnosti valnych hromad akciovky. Zde vime jen o jednom sporu ohledne doruceni pozvanky..

    Kupuje-li nekdo akcie slavie, nemuze si tedy byt jist, zda je muze koupit od KI/France/Sisaka/lucifera nebo od ENICU. Je mozne, ze o veci rozhodoval nejaky britsky soud (pravdepodobne ona smlouva mezi KI a ENICEM mela domluvene soudni misto v anglii).

    Tezko rici, ovsem trochu pochybuju, ze by tento soud mohl cokoliv vyslovit o platnosti VH slavie nebo o vynest nejake vykonatelne rozhodnuti o tom, kdo je majitel slavie. ENIC ovsem pravdepodobne muze mit vuci KI/Sisakovi/Francovi/luciferovi radu naroku ohledne toho podvodu, ENICU vznikla nepochybne skoda v radech stamilionu, kdyz zrejme porusili povinnost pri "sprave" akcii, take vuci predstavenstvu slavie, ktere rozhodne nepostupovalo s peci radneho hospodare a umoznilo tunelovani slavie.

    Takze si lze predstavit, jak jsou jednani obtizna, ale jak naznacuje Natland, pro vsechny je (doufejme) cokoli jineho nez dohoda do konce licencniho rizeni iracionalni, pak uz nabidky nebudou a ani z KI uz penize nevypadne, pak tu mame ty kariery a kejhaky mnoha lidi, politiku z mestskych casti, kteri na tento podvod dali obecni penize... tak snad to dopadne.. koneckoncu, napada vas, ze nekdo muze vydelat na tom, kdyby to nedopadlo?

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      martin (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 14:22 |  
      0 0

      Ale tím, že ENIC podvedl UEFU tak v podstatě podvedl i její členský ČMFS, takž ten by zase nemusel brát na ENIC takový ohled. Ono by to mohlo dopadnout i tak, že by byly vyloučeny na 5 let z evr. pohárů jak Slavia, tak Tottenham. To asi ENIC nechce.

  11. Seznam akcionářů

    hajda     před 14 lety 12.05.2011 14:23 |  
    0 0

    Není mezi námi aspoň jeden akcionář s platnou akcií? Já mám ještě to původní na 1.000,- Kč, ta už asi neplatí.

    Pokud ano, tak ho vyzývám, aby podal žádost dle § 156 ObchZ:

    § 156

    Forma akcie

    (1) Akcie může znít na jméno nebo na majitele.

    (2) Jestliže společnost vydala akcie na jméno, vede seznam akcionářů, v němž se zapisuje označení druhu a formy akcie, její jmenovitá hodnota, firma nebo název a sídlo právnické osoby nebo jméno a bydliště fyzické osoby, která je akcionářem, popřípadě číselné označení akcie a změny těchto údajů. Společnost je povinna každému svému akcionáři na jeho písemnou žádost a jen za úhradu nákladů vydat opis seznamu všech akcionářů, kteří jsou vlastníky akcií na jméno, nebo požadované části seznamu, a to nejpozději do sedmi dnů od doručení žádosti. Vydala-li společnost zaknihované akcie, mohou stanovy určit, že seznam akcionářů nahrazuje evidence zaknihovaných cenných papírů vedená podle zvláštního právního předpisu.

    • Re: Seznam akcionářů

      Viking     před 14 lety 12.05.2011 15:20 |  
      0 0

      Pokud mě paměť nezklame, tak žádné zneplatnění či výměna akcií nenastala, tudíž jste stále akcionářem. Pouze se vydaly další, nové akcie představující navýšení ZK.

      Seznam akcionářů nic neřeší. Buď tam bude Franc, KI nebo někdo podobný. Zajímavější ze vztahu akciovka - akcionář jsou účetní závěrky a výroční zprávy, které nejsou založeny v obchodním rejstříku...

      • Re: Seznam akcionářů

        tantalos     před 14 lety 12.05.2011 16:48 |  
        0 0

        Akcie byly přerazítkovány někdy asi před šesti lety na nižší hodnotu, a pokud na nich změna hodnoty byla vyznačena, platí jistě stále.

        • Re: Seznam akcionářů

          mart     před 14 lety 12.05.2011 20:15 |  
          0 0

          spravne. Hodnota akcie se "upravila" z 1000 na 200.
          V Mem prazskem domove jsou k disposici. Na pozadani vydam televoni cislo, a duveryhodne osobe zajistim jejich dostupnost k vyzvednuti. mart

    • Re: Seznam akcionářů

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 13.05.2011 13:55 |  
      0 0

      no a zkousel to nekdo, tantale, ty akcie mas nebo ne?

  12. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    quelhar (admin)     před 14 lety 12.05.2011 14:28 |  
    0 0

    Slavia má na odvolání sedmidenní lhůtu od písemného vyrozumění o neudělení licence. Toto rozhodnutí bylo z fotbalového svazu odesláno v úterý 10. května. Klub z pražského Edenu má tedy čas na odvolání přibližně do konce příštího týdne.

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/slavii-i-natlandu-se-cas-krati-o-licenci-musi-byt-jasno-do-31-kvetna-py3-/fotbal.asp?c=A110512_135131_fotbal_mn

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      travel (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 15:07 |  
      0 0

      Informace pro SDS o Natlandu.Nechci Vám brát iluze o Natlandu,přesto pro Vaši informaci:
      Firma Natland je z nouze ctnost, ale holt ji vlastní ty dvě firmy na Seychelech. Měli by jasně říct, kdo ty firmy (Magna a Bovis) vlastní. Pak mohou být fanoušci Slavie klidní. Jinak zase začnou spekulace, že firmy na Seychelech vlastní Sisák, Kroužecký či mrtvý bin Ládin.

      Istvan Léko

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        smichov_1     před 14 lety 12.05.2011 15:34 |  
        0 0

        Copak Bin Ladin, oproti dalsim dvoum jmenovanim, Rosenum a Platilum je to prijatelna moznost.

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 15:52 |  
          0 0

          nj, ten je alespon mrtvej.. :)

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        EdCable     před 14 lety 12.05.2011 21:39 |  
        0 0

        A ja mel za to, ze se k Natlandu zcela jasne hlasi dva konkretni lidi?

        • Re: Informace o Valné hromadě 2008

          Ferguss     před 14 lety 13.05.2011 10:32 |  
          0 0

          To se ke Slavii hlásili taky.

  13. Re: Informace o Valné hromadě 2008

    Rottax (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 17:06 |  
    0 0

    Fotbalová Slavia zaplatí za výtržnosti fanoušků v pohárovém duelu s Olomoucí pokutu 750 000 Kč. Nejbližší 3 domácí ligové zápasy odehraje bez diváků.

    Škoda. Vaniak by si zasloužil velkou rozlučku,ale třeba ještě neskončí :).

    • Re: Informace o Valné hromadě 2008

      PetCC     před 14 lety 12.05.2011 17:13 |  
      0 0

      Na zápas s Bohemkou, kde se měl Vaniak rozloučit, jsem se hodně těšil. To bude mít hezkou odměnu, za svojí práci pro Slavii.

      • Re: Informace o Valné hromadě 2008

        smichov_1     před 14 lety 12.05.2011 17:29 |  
        0 0

        Az se Slavia vzpamatuje (a pokud...), tak mu muze usporadat zapas, zaslouzi si to. Nebo ho nominovat na polocas v Ondrasovce proti Nazdarkum.