Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Olomouc - Slavia 1:0

Slávisté do finále Ondrášovka Cupu nepostoupili. V Olomouci potřebovali vstřelit alespoň tři branky, nedali však žádnou a navíc jednou inkasovali.

Olomouc - Slavia 1:0 (0:0)
Branka:
 56. Hořava 

Slavia: Vaniak - Dostál, Čelůstka, Hubáček, Trubila - Hora (63. Milutinovič), Janda (77. Petrák), Jarolím, Koreš - Vlček (68. Hurka), Pospěch

Slávisté nastoupili do odvety v těžké pozici, když první zápas byl kontumován 0:3 v jejich neprospěch. Do brány se vrátil Vaniak a po delší době se do hry dostali Dostál s Horou. Hned v úvodu mohli jít domácí do vedení, Vaniak však Petrovu střelu z úhlu dokázal vyrazit. Olomouc byla nadále mírně aktivnější, žádné šance ale dlouho nepřicházely ani na jedné straně. Až po půlhodině hry mohla jít do vedení Slavia, po Korešově rohu ale Čelůstka Drobisze nepřekonal. V závěru poločasu ještě zahrozili domácí, Navrátil ale nedokázal přesně obstřelit vyběhnuvšího Vaniaka a do kabin se tak šlo za bezbrankového stavu.

Co se Olomouci nepovedlo v první půli, povedlo se po deseti minutách té druhé - o vedoucí branku se postarali nahrávající Šultes a střílející Hořava - 1:0. V tu chvíli by Slavia musela vstřelit čtyři branky, což asi nebylo příliš reálné. Čas tak běžel bez většího vzrušení, na hřiště se v dresu áčka dostal opět věkem dorostenec Martin Hurka a po chvíli také Ondřej Petrák. A protože všichni věděli, že už je rozhodnuto, zápas v poklidu bez šancí doplynul až do svého konce. Slavia tak stejně jako loni skončila v poháru v semifinále.

Komentáře (17)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    LordEdmund     před 14 lety 11.05.2011 22:04 |  
    0 0

    nj, bez gólů se postoupit nedalo ani kdyby nedošlo ke kontumaci, takže výćitky Petrouše směrem k fanouškům jsou jen alibistické výkřiky do tmy. Jsem zvědavej na ten zítřejší trest. Uzavření hřiště na víc než jeden zápas by mě mrzelo kvůli Vaňousovi.Ten si zaslouži pořádnou rozlučku a ne prázdné tribuny:-(.Utkání s Bohemkou by bylo ideální pro takovou přiležitost a i když máme asi výraznější problémy, tak Martinův poslední zápas by si říkal o pořádné choreo.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      Rottax (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 22:14 |  
      0 0

      Přesně tak! Vaniak si pořádnou rozlučku zaslouží. Víc než jeden zápas mimo Eden snad disciplinárka nepotrestá. Určitě bude i finanční trest,ale pokud ten Natland nevyjde,tak by mě zajímalo,kdo to zaplatí :).

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      Kactus     před 14 lety 11.05.2011 22:33 |  
      0 0

      ten Petrouš si koleduje taky o nejake choreo :)

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      Wommi     před 14 lety 11.05.2011 22:38 |  
      0 0

      ..no obavam se, ze alibistickej je ten tvuj nazor - myslim si, ze kdyz to bylo 3:0, tak asi i ten nejvetsi optimista tezko mohl cekat ze SKS vyhraje, notabene, kdyz kisel ani cerny nehrali....navic uprimne receno, komu by se potom co se prihodilo chtelo jeste nejak extra snazit, kdyz je to v podstate lozeny!!!!

      Obavam se, ze trest by byl moc milosrdny, kdyby slo pouze no jeden zapas - samozrejme od svazu je mozny vse, ale za normalnich okolnosti (kdyby nebyl konec ligy), tak by to jiste bylo na delsi dobu, takhle by to mozna mohlo byt pouze na jeden.

      A poznamka k Vaniakovi, mrzi to asi kazdyho rozumnyho cloveka, ale nejvic by si meli sahnout do svedomi, ti, kteri se podileli na tom, ze treba zadna rozlucka ani nebude.

      Ja verim, ze se posledni zapas bude konat pred lidma a ze jich prijde rict Vanialovi sbohem opravdu hodne, protoze to byl jeden ze zakladnich stavebnich kamenu poslednich let!!!

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        YsoEz     před 14 lety 11.05.2011 23:38 |  
        0 0

        fnuk fnuk, kdyz ctu tvoje komentare, tak se nedivim, ze se nam ostatni posmivaj a rikaji nam ubrecenci...

        nejvic by si meli sahnout do svedomi, ti, kteri se podileli na tom, ze treba zadna rozlucka ani nebude. - tj. nase skvele vedeni v cele se slibotechnou Platilem...a fanousky jako jsi ty, kteri to nechali zajit az takhle daleko...

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          Wommi     před 14 lety 12.05.2011 10:07 |  
          0 0

          ..ja brecim nad tim, jaky dementni fanousky slavia taky ma!

          Mas pravdu, zadna rozlucka nebude, a to z jednoho prostyho duvodu, ma dementni fanousky, kteri si neumi pri sve obrovske inteligenci spocitat, jake jejich stupudni chovani bude mit nasledky.

          Ono rabovat stadion, notabene, kdyz tam nikdo, kdo ma nejaky relevantni postaveni, neni, je opravdu blbost, ktera nicemu nepomuze. To uz by snad melo vic smysl jit pred ten svaz nebo pred dum panu z vedeni...

  2. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 00:41 |  
    0 0

    Ať si kdo chce co chce, tohle je prostě zářez! Zářez a podraz od vlastních "fanoušků" Moc mě mrzí, že jsem se toho dožil.
    Tím Slavia ztratila tvář a čest.

    Nedoufám, že si to všichni ti, kteří už se sebou "nenechají vyjebávat" uvědomí. Ale "vyjebali" se sebou sami a k tomu s hráči a dalšími lidmi, kterým na Slavii záleží.

    "Čeho se na nás dopustili druzí, s tím už se nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami."
    François de La Rochefoucauld

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      klimi     před 14 lety 12.05.2011 06:59 |  
      0 0

      Tak to se chudáci Doležal, Franc a spo. hanbou propadají...

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      LordEdmund     před 14 lety 12.05.2011 08:33 |  
      0 0

      Já bych asi vybral jiný vhodnější citát na situaci ve Slavii od HÉRAKLEITA z Efesu."Vyhnou-li se dobří boji, zvítězí špatní. " a kdyby někdo namítal, že se to nakonec stejně nepovedlo a k ničemu to nebude, tak si půjčim citát od I.V. Mičurina "Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu. " Za sebe musím říct, že se čtvrtkem jako celkem souhlasim i s některými obecně nepřijatelnými excesy a očekávatelnými důsledky a rozhodně nejsem néjaký chuligán,který vyhledává násilí a vzrušuje ho ničit vybavení stadionu.

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        urs (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 09:22 |  
        0 0

        zářez? čert vem pohár i s pohárovou evropou! sice to bylo krapet nešťastné demonstrování síly nad rozumem, nicméně se dosáhlo svého - začali brát fanoušky vážně! :)
        což je obrovský plus a ať j to jak chce, já jsem za to rád a Petrouš je úplně mimo mísu a neměl by se vztekat - je mladej a úspěchů ho ještě čeká dost a dost, tak proč tu blije nesmysle o tom, jak to fans podělali..
        podělal to vlastník klubu, kterej neuměl nebo nechtěl hospodařit..
        tohle od našeho současného trenéra nepochopím, to si má nechat pro sebe a neblejt to do éteru.

        profík..

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          mart     před 14 lety 12.05.2011 10:02 |  
          0 0

          O.K. Myslim si, ze Petrous, i hraci maji pravo byt nasrani. Hlavnim duvodem je fakt, ze hraji (trenuji) zadarmo.
          Na druhou stranu ovsem souhlasim, ze je ponekud zbytecne sve pocity vytrubovat pred bulvarnimi novinari.
          Ale jak spravne rikas Ursi, ... je mladej. Dokonce jeste mladsi nez ja, a to uz je co rict :)

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            Fallen (přítel SN)     před 14 lety 12.05.2011 11:16 |  
            0 0

            Neni chyba fanoušků, že hrají zadarmo

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            tantalos     před 14 lety 12.05.2011 16:43 |  
            0 0

            Naopak, myslím si, že Petroušovi jde hlavně o to, aby se zalíbil Platilovi. Zkuste si představit Platila, starého korupčníka, zvyklého, že mu všechno projde, jak proti němu stojí masa lidí, z nichž by mu jich mnozí pár vrazili.
            Neviděl jsem platilovi do spodního prádla po onom setkání s fanoušky, ale předpokládám, že poněkud zhnědlo. Možná poprvé v životě si uvědomil, že jeho jednání může pro něj špatně dopadnout.
            Samozřejmě že za to fanoušky nenávidí. A divil bych se, kdyby je za to měl rád.
            Ostatně byl jsem kousek od toho, když na staré tribuně v Edenu málem došlo k inzultaci jednoho odporného sparťana. Od té doby měl Leška kolem sebe pořadatele, aby náhodou nějakou neschytal také.
            V této situaci se vůbec nedivím, že si to Platil nějak chce s fanoušky vyřídit. A bývalý učitel, který si vůbec nemůže být jistý s tím, že ho někdo za měsíc ještě angažuje jako trenéra, vyblije každou hovadinu, kterou si Platil bude přát. A hlavně nad ty gaunery fanoušky.

            • Re: Olomouc - Slavia 1:0

              Kactus     před 14 lety 13.05.2011 00:19 |  
              0 0

              neuveritelne, po prvy s tebou souhlasim :)

              protoze takovy lidi, jako Platil, si mysli ze jim vsechno to lhani projde a ted zjistili, ze treba muzou dostat pres hubu. tak je jasne, ze nas nenavidi. sak doufam ze nejake choreo k nemu bude.
              Ale Platilven nezni tak dobre jako Leskaven :)

              A Petrous, to je pripad sam pro sebe. zadny soudny majitel ho tam proste nenecha. A takhle na nas kydat? v klokanii maji volne misto trenera, tak at se uplatni tam, ze ...

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        DrFe1     před 14 lety 12.05.2011 10:00 |  
        0 0

        Souhlas s Lordem.