Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Prohlášení SDS ke společnosti Natland

Po dnešní schůzi, na které se SDS sešlo se zástupci Natland Group, vydáváme následující prohlášení.

Po dlouhé době předstoupil před nás, slávistické fanoušky, někdo, kdo sám sebe označil jako zájemce o koupi majoritního podílu v našem klubu SK Slavia Praha.
Po dlouhé době se zájemce nestydí za to, že by vlastnil nejstarší český klub, vpravdě rodinné stříbro celé České republiky a má zájem komunikovat s jejími příznivci.
Po dlouhé době jsme my, slávističtí fanoušci, tímto subjektem vnímáni jako partneři.

Ano, je zde ještě stále spousta neznámých. Jednání dále probíhají a nic není podepsáno.
Ano, indicie jsou možná rozporuplné: Natland Group je společnost sídlící na Kypru. Na druhé straně Natland provozuje basketbalový oddíl v Pardubicích, odkud máme na jejich působení velice pozitivní reference.
Ano, může se objevit spousta zaručeně nových a pravdivých spekulací o novém majiteli.

My považujeme za primární odpověď na jedinou otázku: je Natland Group ochoten vyrovnat dlužné částky věřitelům SKS, ať již z České republiky nebo ze zahraničí a zajistit tak pro SK Slavia Praha licenci k profesionálním soutěžím pro rok 2011/12?
Dle informací samotného Natlandu - Ano!

Termín, kdy by mělo být vše vyřešeno, je zároveň termínem ukončení licenčního řízení.

SDS si váží toho, že někdo chce vložit prostředky do našeho klubu.
SDS oceňuje, že navzdory všem faktům, včetně událostí z 5. května, zájem Natlandu trvá.
SDS se vší vážností prohlašuje, že pokud Natland splní svůj slib, získá pak podporu a spolupráci našeho sdružení a subjektů, které jej tvoří.

SDS bude situaci detailně monitorovat a okamžitě informovat všechny fanoušky SKS!

Sešívaní drží spolu!

Komentáře (83)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    Rottax (přítel SN)     před 14 lety 10.05.2011 21:16 |  
    0 0

    Natland je naše poslední šance! Aspoň máme nějakou naději,takže díky za ni. Snad to vyjde!!

  2. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    GeorgK (přítel SN)     před 14 lety 10.05.2011 21:25 |  
    0 0

    A odpovědi?

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      quelhar (admin)     před 14 lety 10.05.2011 21:30 |  
      0 0

      Budou, na neco odpovedeli na miste, na neco mene duleziteho a aktualniho odpovi v dalsich dnech a poslou mailem...

      Co asi muzu rict, co je nejdulezitejsi - propojeni se Sisakem a informace z obchodniho rejstriku.
      Oni vlastnili (pry uz ne) firmu Smart Office and Companies, ktera je lidr na trhu s ready-made firmami, prodali rocne stovky takovych firem, kupuje si to kdekdo - pravni kancelare, developeri atd. Co se s nimi delo dal, to uz neni jejich vec. To je pripad Falkonidy, Monte Bravia i toho, co se ted jmenuje Mestsky stadion Eden, a.s.

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        galapetr     před 14 lety 10.05.2011 21:43 |  
        0 0

        Hlavně proč to všechno dělají,když návartnost jejich peněz,je prakticky nulová.Alespoň zatím.

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          Ferguss     před 14 lety 10.05.2011 22:21 |  
          0 0

          Upřímně, myslíš, že basket v Pardubicích je nějaká super výdělečná pecka? Jak psal Raška na ihned, u sportovního klubu je úspěch vyrovnané hospodaření. Proč myslíš, že si pěstuje Křetínský rudochy? Dílem je to marketing, dílem prostě zájem a (drahá) hračka. Tím neříkám, že je to motivace Natlandu, ale vydělat peníze se dají i jednodušeji než tunelování trosek Slavie.

          • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

            galapetr     před 14 lety 10.05.2011 23:01 |  
            0 0

            Tak to určitě.Já si spíš myslim,že nás budou chtít potom prodat a že to možná už přímo dělají,pro nějakého kupce.Spíš doufám.

          • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

            dubas     před 14 lety 11.05.2011 08:16 |  
            0 0

            Tak třeba Kryštof Krýzl si je taky moc pochvaluje, mám obavu, že někteří naši přátelé vidí Sisáka i v bábě, co jim ráno prodává ve stánku sport :-)

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          sasky     před 14 lety 10.05.2011 22:31 |  
          0 0

          No zkoumal jsem obor jejich činnosti a oni se tím přímo živí. Restrukturalizací společností (mimo jiné). Tzn. pokud Slavii nyní získají řekněme za 300 mil. a něco do ní nasypou (řekněme dalších 200mil) a pak budou schopni zhodnocenou fungující společnost prodat, tak na tom mohou ještě slušně vydělat. Přece jen je ve Slavii práce s mládeží na hodně vysoké úrovni a pokud vsadí na odchovance a ne jako Doležal s Jarolímem na zahraniční hráče pochybné úrovně, tak jedině dobře, jak pro Natland tak zejména pro Slavii. Navíc věřím, že mají spousty kontaktů na potenciální partnery klubu, takže ani s rozpočty by nemusely být problémy.
          Jinak k licenci. Někdo tu v některé diskusi zmiňoval jakousi výjimku na jeden rok, věřím, že i tudy by případně mohla vést cesta. Přeci jen Slavia byla dlouhou dobu víceméně bezproblémová, navíc je to opravdu značka a pokud svaz uvidí, že je vše na dobré cestě, tak by mohl slyšet i na tyto argumenty. Případně si dát nějaký deadline a v případě nesplnění dalších kritérií licenci odebrat i v průběhu ročníku (a anulovat výsledky). No musíme věřit, že je vše na dobré cestě.

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        slaviator     před 14 lety 10.05.2011 21:46 |  
        0 0

        Tak www.smartcompanies.cz /Smart Office and Companies/ opravdu šlape, a to vysvětlení s Monte Bravia a Falkonidy tak nezní nelogicky ....

  3. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    vesevi     před 14 lety 10.05.2011 21:28 |  
    0 0

    Nevěřím jim ani slovo, dokud přesvědčivě nevysvětlí firmu proč vlastní firmuMěstský stadion eden a.s. a taky své kontakty se Sisákem.

  4. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    martin (přítel SN)     před 14 lety 10.05.2011 21:29 |  
    0 0

    Jestli to dobře chápu, tak termín řešená je pátek 13.5.2011. Potom už do licenčního řízení nemůžeme aspoň podle regulí nic dalšího dokládat. Snad to Natland ví a vede tento termín v patrnosti, já jen aby si nemysleli, že mají spoustu času, to ani náhodou.

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      slaviator     před 14 lety 10.05.2011 21:44 |  
      0 0

      chápeš to dobře, Martine

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.05.2011 22:05 |  
        0 0

        Kde máš doloženo, že to tak je? Já se v tom nechci šťourat ale na lidovkách píšou toto:
        Slavii už běží týdenní lhůta, během níž by měla kvůli licenci podat odvolání, potom bude mít pět dní na dodání potřebných podkladů.

        Čili dalších 5 dní navíc.. ale ono je to stejně jedno, hlavně ať už to ňák dopadne..

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          slaviator     před 14 lety 10.05.2011 22:17 |  
          0 0

          jo, blbě jsem si to pamatoval... já jsem zrovna na licenční řízení ČMFS tenhle semestr zpracovával na sportovní právo zápočtovou práci, teď ty termíny jsem si neuvědomil přesně, a to jsem se celou dobu rozčiloval jak Platil tvrdí, že čas je do konce května.. :)


          Ale ono je tam třeba vtip i v tomto:

          • Kluby, kterým byla licence zamítnuta, se mohou odvolat u licenčního tribunálu ČMFS do 7 kalendářních dnů OD DORUČENÍ ROZHODNUTÍ.
          • Klub, kterému byla odmítnuta licence, podá odvolání výhradně prostřednictvím licenčního manažera ČMFS k licenčnímu tribunálu
          ČMFS, bude sepsána zpráva, která je pak předána odvolacímu orgánu společně s odvoláním klubu.
          Odpovědný: licenční manažer, licenční administrativa.
          Lhůta: do pěti kalendářních dnů od doručení odvolání licenčnímu manažerovi.

          • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.05.2011 22:30 |  
            0 0

            No vidíš :-)

            Ale rozhodnutí už jsme myslím dostali v pátek, takže čas běží..

            • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

              slaviator     před 14 lety 10.05.2011 22:38 |  
              0 0

              tak to byla hloupost ze strany Platila (a potažmo vedení), to doručení rozhodnutí měli oddalovat, alespoň do pondělí - tím by získali tři dny "navíc". Ale tak svaz užívá kurýra a holt je těžší být "k nezastižení" než u pošťačky :)

              • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 09:30 |  
                0 0

                No když máš recepci, tak se to moc oddalovat nedá si myslím.. ;-)

                • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 09:54 |  
                  0 0

                  ČMFS mohla počkat aspoň do pondělka.

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          slaviator     před 14 lety 10.05.2011 22:25 |  
          0 0

          jinak 31.5. je toto:

          Je vypracován seznam držitelů licence, oprávněných k účasti v soutěžích UEFA, a je odeslán UEFA ve lhůtě, stanovené v příslušných soutěžních pravidlech UEFA.
          Odpovědný: licenční manažer.
          Lhůta: do 31. května aktuálního roku.

          31.5. by tak tedy to mělo být jasné, kvůli odeslání kdo může startovat v evropských pohárech... což je otázkou, jestli se musí odeslat skutečně i ty týmy, co se na pohárových příčkách neumístily. Podle mě tak zcela jednoznačně nemusí, a v tom případě by se nám tak nějak hodilo vypadnutí z Ondrášovka cupu!

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      Richi (admin)     před 14 lety 10.05.2011 21:58 |  
      0 0

      jak uz zname svaz z minulosti, da se plno veci obejit a v zajmu zachovani znacky jako je Slavie se daji urcite terminy trochu posunout. Proto se taky Natland schazi se svazem.

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        slaviator     před 14 lety 10.05.2011 22:18 |  
        0 0

        stačilo by odkládat doručení rozhodnutí do rukou Slavie, tím se pár dní získat...

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      slaviator     před 14 lety 10.05.2011 22:13 |  
      0 0

      teda, špatně... 5.5. byl vynesen verdikt Licenční komise, do 13. se musí odvolat, pak pět dnů na dodání a zpracování podkladů...

  5. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    Sklenicka85     před 14 lety 10.05.2011 22:03 |  
    0 0

    Mě by zajímalo jestli Natland vyvrátil spojení s panem Sisákem??

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      quelhar (admin)     před 14 lety 10.05.2011 22:08 |  
      0 0

      Ano a melo by se to promitnout i do jejich odpovedi...

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        travel (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 09:41 |  
        0 0

        A kdy ty odpovědi zveřejníte ? Doufám,že Vás budou informovat,jak se situace kolem Slavie vyvíjí,protože Platil kecá už půl roku to samé a od OZ se člověk taky nic nedozví.

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          quelhar (admin)     před 14 lety 11.05.2011 09:46 |  
          0 0

          Prvni cast odpovedi - tedy to, o cem sla rec na schuzi - pripravujeme k vydani na dnesek. Odpovedi na zbyle dotazy ctenaru slibili dodat brzy.

          • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

            travel (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 09:56 |  
            0 0

            Díky za odpověď první části a s tím informováním?

            • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

              quelhar (admin)     před 14 lety 11.05.2011 10:05 |  
              0 0

              K tomu bych dodal snad jen to, ze oficialni cestou nic takoveho slibeno nemame a neoficialni cestou se k nam informace jiste dostanou :o)

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      travel (přítel SN)     před 14 lety 10.05.2011 22:08 |  
      0 0

      A i když vyvrátí spojení se Sisákem,bude to pravda?

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        jane (admin)     před 14 lety 11.05.2011 09:29 |  
        0 0

        Jak uz psal quelhar nahore, verime tomu, ze se Sisakem nic nemaji. Jen byl jeden z kupcu ready made firem.

  6. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 10.05.2011 22:10 |  
    0 0

    Hodlají se v budoucnu nějak angažovat i ve stadionu ?

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      travel (přítel SN)     před 14 lety 10.05.2011 22:22 |  
      0 0

      To by mě zajímalo o to víc,když KI vyšplouchlo i Prahu 10.

  7. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    LordEdmund     před 14 lety 10.05.2011 22:20 |  
    0 0

    Když má někdo poslední naději, je zbytećné pochybovat. Díky aspoń za tu nadéji. Za pár dní poznáme víc.

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.05.2011 22:27 |  
      0 0

      Asi tak..

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      lassiter     před 14 lety 10.05.2011 23:40 |  
      0 0

      trefné

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      smichov_1     před 14 lety 10.05.2011 23:52 |  
      0 0

      tonouci se chyta stebla, byt to nase steblo vypada opravdu podezrele, hlavne ohledne napojeni na kmotry ODS. Nicmene, nase asi posledni nadeje je kdybychom meli velikou davku stesti a Natland _nebyl_ tunelarsky podnik. Tak si drzme palce...

  8. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    Chlupp (přítel SN)     před 14 lety 10.05.2011 23:43 |  
    0 0

    Moc tomu nevěřím..pokud tam vedou nitky k Sisákovi, tak se obávám, že jim jde jen o získání času..chvíli se budou tvářit jako vážný zájemce, který může kdykoli cuknout a jakkoli to zdůvodnit..a možná se tak tváří, aby odradil další zájemce..

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      quelhar (admin)     před 14 lety 10.05.2011 23:44 |  
      0 0

      Lidi, co za Natland jednaji, jsou pro nektere z nas z osobnich zkusenosti dostatecne duveryhodni.

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        smichov_1     před 14 lety 10.05.2011 23:55 |  
        0 0

        Já myslím že tady jde i o riskovaní života a zdraví kdyby se ukázal nějaký tunel, a do toho by snad nešli... Slavia není Litoměřický Fond a zápas s Olmíkem to ukázal. Kdy nějakému Slavistovi rupne v bedně je jen otázka času, za současne situace.

  9. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    klimi     před 14 lety 11.05.2011 07:17 |  
    0 0

    Můj názor na Natland:

    Podle mě je jejich role čistě taková, že získají licenci, klub vyčistí a maximálně do příštího léta Slavii prodají někomu většímu.

    Další varianta samozřejmě je, že to jsou ty samí lidé, kteří vlastní Slavii teď.

    Jinak pokud se ujasní majetková struktura ve Slavii, tak bych neměl o peníze moc velký strach. Podle mě na to čeká také hodně firem/společností/podniků, které jsou ochotné dát nějaký ten peníz do Slavie :)

    No uvidíme :)

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 10:37 |  
      0 0

      Uvidime, kazdopadne jsem rad, ze na SDS udelali dojem, jak jsem jiz psal, co se PR tyce, citim tez nejaky zablesk neceho jineho, nez na co jsme byli zvykli..

      Ona je ovsem jeste treti moznost.. ze jim to ten hajzl nakonec neproda..

  10. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    Viking     před 14 lety 11.05.2011 09:06 |  
    0 0

    Klíčem je tak i tak dohoda s Enicem. A dle lidovek tam zatím moc nepokročili...

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      PetCC     před 14 lety 11.05.2011 09:48 |  
      0 0

      Nejdřív musí ENIC u soudu dokázat, že podvedl UEFA papírovým převedením akcií na jinou osobu, ale reálně mu akcie zůstaly. Když to dokáže, pak bude moci jednat o dohodě.

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        travel (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 10:02 |  
        0 0

        To je zřejmě pravda,ale pokud se má Slavie zachránit,tak na toto (soud a další příp. průtahy) se nedá čekat,chce to zřejmě nějaký kompromis,nebo něco jako smlouvu o smlouvě budoucí(jestli je toto nesmysl,tak se omlouvám,nejsem právník)

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          Viking     před 14 lety 11.05.2011 10:08 |  
          0 0

          Myslím že UEFA je jim úplně ukradená...

          • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

            PetCC     před 14 lety 11.05.2011 15:00 |  
            0 0

            UEFA je ENICu možná ukradená, ale naopak to neplatí. A když za podvod UEFA vyloučí Tottenham z pohárů třeba na 5 let, tak už to někomu jedno nebude.

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        Wommi     před 14 lety 11.05.2011 10:48 |  
        0 0

        Ja uz to tu psal x-krat, ale presto to opet davam,....

        ..jeste bych zde vlozil text casti rozhodnuti britskeho soudu, ktery rozhodoval o tom, zda pripusti stiznost SKS proti rozhodnuti EN soudu ohledne zaplaceni jeho pohledavky, kterou mel puvodne ENIC. Stiznost pripustena nebyla.

        Informace se tyka zalezitosti ohledne vlastnictvi SKS ENICem. V textu je uvedeno, ze nejdrive ztratil majoritu v 2006 a pak byl jeho podil dale snizen v 2008, ale za spornych okolnosti,..

        Z textu tedy vyplyva, ze ENIC uz v roce 2008 majitelem majoritnim nebyl, tedy by jeho narokovani SKS melo byt bezpredmetne!!!

        In his judgment of 3 November 2009 [2009] EWHC 2726 (QB) Tugendhat J held that the English Court has jurisdiction to determine the claims against SSPF under the loan agreements and the DFA, which are expressly governed by English law and were made with a company incorporated in England, Enic Group (Enic). Enic is the parent company of Enic Sport SARL, a Luxembourg company which wholly owns a Czech company, Enic Football Management SARL (SARL). SARL's connection with SSPF is that it was originally SSPF's majority shareholder, but it has not been the registered majority shareholder since May 2006 when its original 99% registered share holding was reduced to 39%. In January 2008 SARL'S registered holding was reduced to 15.7%, but in disputed circumstances.

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          Viking     před 14 lety 11.05.2011 12:25 |  
          0 0

          To nevysvětluj nám ale novinářům:)

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          travel (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 12:56 |  
          0 0

          I kdyby byla pravda,že v r.2008 nebyl ENIC majoritním vlastníkem,nic to nemění,podle mě,na tom,že mu musíme doplatit 110mil.

          • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

            mart     před 14 lety 11.05.2011 13:30 |  
            0 0

            Tak to je sice pravda, ale...
            predstavme si, ze Natland koupi Slavii od Sisaka, rekneme za sto.
            Zaplati Enicu.... nebo spis drziteli jejich smenky ... rekneme zase sto. Doplati vsechny dluhy, hraci, treneri, greenkeeperi a Alice ... 50.
            Cili za 250M ma Slavii.... to zni celkem pozitivne.
            Jenze.
            Za pul roku ENIC vyhraje soud, a rekne Natlandu.... jsme majiteli 30(40ti, 60ti %) Slavie , tady je rozsudek ... jsme ochotni Vam prodat zbytek rekneme za dve ste (tri sta).... no pak uz to zase takovy terno neni :(

            • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

              Khadgar     před 14 lety 11.05.2011 13:33 |  
              0 0

              I to by se dalo vyřešit a už by se to vyřešilo. Co se týče Natlandu, tak já nevim...

              • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

                mart     před 14 lety 11.05.2011 13:45 |  
                0 0

                Ja nerikam, ze se to neda vyresit :), ale je potreba to mit taky posetrene.
                Ja nevim, ... tady mate sto panove, a napiste nam, ze ste se spletli, a vsechno patri Sisakovi....(nebo tak nejak).

                • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

                  Khadgar     před 14 lety 11.05.2011 14:54 |  
                  0 0

                  Jde (skoro) jenom o peníze, což se řešit dá.
                  Aspoň, že ten Liverpool to už (skoro) uhrál, co? :)

          • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

            mart     před 14 lety 11.05.2011 13:42 |  
            0 0

            Kdyz trochu premyslim o vstupu Natlandu.... tak asi nakonec musim rict... jen aby to vyslo.
            Pokud jsou to prevleceni Sisaci... tak to potahnou tak dlouho, ... az to vysumi, .... a Slavie s tim.
            Pokud jsou to opravari spolecnosti, no to by byl prekvapivy plus.
            No a pokud jsou tak neco mezi tim, a prece jen se to na ne prevede, ... tak je to porad lepsi nez soucasnej stav. Je pravda, ze pro kriminalku to bude slozitejsi vysetrovani, aler na druhou stranu....
            1. Naredeny sisak je lepsi nez koncentrovany.
            2. Jestli ho zavrou do fesackyho lochu, nebudu se zlobit, ale hlavne jde o Slavii, az sekundarne o potrestani zloducha.
            3. Zvysi se sance na prodej.
            Zaver? No, zadnej, no. Musi se holt cekat, ... a doufat.mart

  11. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    petrjir     před 14 lety 11.05.2011 10:07 |  
    0 0

    Quelhare, zeptej se nebo jim napis, jak NATLAND pokrocil s dohodou s Enicem, protoze to je asi nejvetsi zadrhel!!!

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      jane (admin)     před 14 lety 11.05.2011 10:15 |  
      0 0

      Tak to jsme se samozrejme ptali, ale je to jedna z tech veci, o kterych zatim nechteli mluvit, aby se vyvoj situace nezastavil. Respektive nechteli mluvit konkretne o jednani s zadnym akcionarem.

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      quelhar (admin)     před 14 lety 11.05.2011 10:23 |  
      0 0

      Taky to klidne muze byt tak, ze Enic proste sponuje cenu. Mas jednoho jedineho zajemce, tak co udelas? Rozhlasis, ze existuje nekdo jiny, s kym jsou jednani dale a dal uz konkretni nabidku...

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 10:40 |  
        0 0

        jo a jane, quelhare a spol. - diky, diky..:-)).

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          travel (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 13:01 |  
          0 0

          Taky moc děkuji,vytrvejte ve své činnosti dál,jen doufám,že to nedopadne podle článku DDS...

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          edenian     před 14 lety 11.05.2011 17:04 |  
          0 0

          No to ja taky dekuji a zdravim.

  12. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 12:55 |  
    0 0

    já bych souhlasil S DDS a jeho šesti důvodama proč jim nevěřit, to že umí vystupovat neznamená opravdu téměř vůbec nic, takže jsem pesimista a můžou mě jen překvapit.

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      smichov_1     před 14 lety 11.05.2011 13:37 |  
      0 0

      Ano, duvody DDS jsou racionalni. Uvidime jestli Natland v za pet minut dvanact prohlasi ze s "Enicem se proste nedohodli", to by znamenalo ze se opravdu jedna o pripravenou tunelarskou akci.

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        jane (admin)     před 14 lety 11.05.2011 14:07 |  
        0 0

        No myslim, ze by to nutne nemuselo znamenat pripravenou tunelarskou akci, osobne povazuju dohodu s ENICem za zazrak vzhledem k poctu soudnich sporu, ktere se Slavii vede. Uvidime, za tyden snad budeme moudrejsi.

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          smichov_1     před 14 lety 11.05.2011 14:16 |  
          0 0

          Ja myslim ze by se o pripravenou akci jednalo hlavne z duvodu ze by nebyl uz prostor pro zadneho jineho zajemce. Nedohodnout se mohli i pred mesicem, Viamont se nedomluvil take hned.

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          smichov_1     před 14 lety 11.05.2011 14:17 |  
          0 0

          Take ta jejich taktika ze vsechno zverejni a domluvi nejdriv hodinu pred rozhodnutim CMFS je vice nez podezrela.

  13. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    Juje     před 14 lety 11.05.2011 14:02 |  
    0 0

    Dostali jsme se do hry velkejch kluků z politiky a šedé ekonomiky. Sisákovi už jde jenom o kapitalizaci pohledávek městských částí. Teď už je jenom na podplacených starostech, jestli dají Sisákovi jako podmínku, že Slávie tam musí coby prvoligová hrát nebo ne. Původně předpokládali, že samozřejmě bude prvoligová, teď když to takhle vypadá, tak by si mohli tuto podmínku dát. Je to ale bohužel jen na nich. Sisák je teď v USA, tak bych SDS vyzval, ať uplatní svůj vliv na bastardy Richtera, Chalupu a Vodrážku.

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      travel (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 14:22 |  
      0 0

      Richtera,Chalupu a Vodrážku těžko může SDS k něčemu přinutit (tím je nechci od ničeho zrazovat),tam by měl šanci jedině P.K.,pokud je ve hře o Slavii po Natlandu,což bohužel nevím.

    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

      slaviator     před 14 lety 11.05.2011 14:58 |  
      0 0

      Chalupa už ale není starosta Prahy 6....

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        travel (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 15:06 |  
        0 0

        To jo ,ale peníze KI svěřil on

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          Juje     před 14 lety 12.05.2011 09:39 |  
          0 0

          Bejt na místě rudýho fízla, tak prohlásím, že ve 3. lize hrát v Edenu nebudeme. Myslím, že by se pak věci hnuli správným směrem.

  14. Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

    quelhar (admin)     před 14 lety 11.05.2011 15:27 |  
    0 0

    K clanku DDS bych mel za sebe nekolik komentaru:

    ad 1) Máme pouze jeden jediný pokus
    Vsichni zasveceni tvrdi, ze se jednalo s vice partnery, dokonce uz pry bylo i pred podpisem a pak Franc couvl. Vypadalo to, ze licituje do posledni chvile. Tohle neni jediny pokus, tohle je jediny zverejneny pokus, ale to neznamena, ze byly pokusy jine. Jenze tehdy si Franc mohl dovolit zajemce poslat pryc a doufat, ze jini zaplati vic. Tenhle pokus je bez pochyby posledni. Prave proto ma nejvetsi sanci uspet.

    ad 2) Zarputilost Natlandu
    To je tak trochu fabulace, Pavel Kuka sice neco planoval, ale podle dostupnych informaci s majiteli snad ani nejednal a spis sondoval mezi ostatnimi exslavisty, jestli by do toho byli ochotni jit. Ze jde Natland do rizika? Kdyz se jim to povede, udelaji si na tom takove jmeno, ze se jim muzou investovane penize v budoucnu vratit, vsichni je budou znat jako toho, kdo zachranil Slavii pred totalnim krachem. To by mohla byt hodne dobra vizitka v obchodnich kruzich. Restrukturalizovanou a fungujici firmu pak muzou prodat nekomu dalsimu, coz jim velkou cast nakladu pokryje.

    ad 3) Podle ENICu Natland nabídku na odkup pohledávky nepošle
    Vubec neberu jako argument to, co rika pan Slach, ktery samozrejme kope za protistranu v tomto obchodnim jednani, a svymi vyroky chce pravdepodobne pro sveho klienta vydelat vice penez. Nechapu, proc by mela slavisticka verejnost verit vyhradne panu Slachovi.

    ad 4) Spojení společnosti Natland se Sisákem, pražskými podnikateli a politiky
    Spojeni se Sisakem je skrz firmu obchodujici s ready-made spolecnostmi. Spojeni s politiky? Jiste, ale kdo takove spojeni nema? Obejde se bez politiku JaT? Presto v tomto bode castecne souhlasim.

    ad 5) Investiční firma se sídlem na Kypru
    Proc sidli firma na Kypru, na to si DDS vlastne odpovedel. Dalsi jsou jen teorie.

    ad 6) Načasování
    Viz 1).

    A jako protivahu bych dal 6 duvodu, proc Natlandu verit:

    1) Vime o nich
    Zajem deklaruji verejne, maji zajem se bavit s fanousky a informovat je. Neni to nikdo, kdo potaji jedna a kdyz se to nepovede, tak se o tom fanousek ani nedozvi. Na argument, ze si takhle delaji reklamu, bych odpovedel jedine - opravdu myslite, ze se v obchodnich kruzich dela reklama tak, ze se do neceho pustite a pak vam to nevyjde? Ja si to nemyslim

    2) Pusobi seriozne
    Neslibuji nic, co nemohou splnit. Neslibuji naliti ohromnych castek, po kterych Slavia bude hrat hned Ligu mistru. Vedi, ze i kdyz ziskaji majoritni podil, bude pred nimi tvrda prace a prvni krok bude spocivat v tom, ze ze Slavie udelaji klub, ktery si na sebe vice mene vydela sam. Nesnazi se fanouskum lacine zalibit. Nepousteji do medii silne vyroky, ktere by mohly ovlivnit tezka jednani.

    3) Zkusenost z Pardubic
    Mame zpravy, ze s basketbalovym klubem v Pardubicich se jim povedlo v mensim meritku totez, co bychom radi, aby udelali se Slavii. Prevzali jej ve spatnem stavu, udelali z nej fungujici spolecnost a jsou tam s jejich pusobenim pry maximalne spokojeni.

    4) Stoji o fanousky
    Chteji s fanousky spolupracovat i do budoucna a jsou ochotni se bavit o navrzich, ktere jim predlozime.

    5) Osobni zkusenost
    S nekterymi lidmi, kteri za Natland jednaji, se nekteri ze SDS znaji a mohou potvrdit, ze to jsou seriozni lide a slaviste.

    6) Kdyz ne oni tak nikdo
    Viz bod 1 u DDS - tohle je posledni pokus, kdyz to nevyjde, tak sbohem a satecek.

    Nakonec - rozumim tomu, ze jsou fanousci neduverivi, kazdy at si proste vybere to svoje. Az to skonci, tak budou nekteri prekvapeni pozitivne nebo jini negativne, uvidime.

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        smichov_1     před 14 lety 11.05.2011 17:31 |  
        0 0

        Pokud je pravda ze Anglicky soud potvrdil ze ENIC je majoritnim vlastnikem, znamenalo by to ze uz dnes existuji 2 Slavie, mezinarodne legalni s majitelem ENIC-em, ktera ovsem uz nema zadne hrace ani zamestnance a mezinarodne nelegalni (a v cesku sice legalni, coz je ji ale malo platny) ktera ovsem zdedila hrace, zamestnance a celou klubovou strukturu. Takze pripadny novy majitel by musel koupit v podstate oba kluby, jinak by nemel zadnou jistotu a byl by bud bez hracu anebo bez evropskych poharu a v pralesni lize.

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          EdCable     před 14 lety 11.05.2011 18:57 |  
          0 0

          Muze mi nekdo osvetlit, jaktoze udajne o ceske spolecnosti rozhoduje britsky soud? Chapu tu pujcku, ale nechapu podil v a.s. Jinak nikde neni receno, ze treba UEFA (pro evropske pohary) bude poslouchat britske soudy a ne to, co rekne CMFS.

          • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

            Peregrin     před 14 lety 11.05.2011 20:59 |  
            0 0

            tak o tom samozřejmě britský soud rozhodovat nemůže, platnost valné hromady (vh) pravděpodobně v současnosti řeší v odvolačce vrchní soud.

            o co pravděpodobně zhruba jde:

            v r. 2008 se sešla vh, dle zápisu přítomno cca 60% hlasovacích práv, všichni akcionáři dle seznamu prý obesláni, s majoritní částí disponuje key investments (ki). rozhodnou, že se navýší základní kapitál (400M->1000M) o hodnotu nepeněžitého vkladu pojistného kmene (cca 600M) a vzroste o to podíl ki na Slávii.

            - k této vh měl enic lhůtu k napadnutí pro neplatnost, pravděpodobně tak učinil, město nic závadného neshledalo, řeší vrchní soud. pravděpodobně argumentovali nedoručením pozvánky, akcie mohly býti nějak vadně rubopisovány na ki a ki nemohl vykonávat hlasovací práva s nimi spojena, vklad pojistného kmene je znalcem potvrzená blbost (ale to je pravděpodobně tak vše, co na tom soudce v ČR běžně zajímá - osobně bych za to z vlastní zkušenosti znalce věšel za koule do průvanu).

            na vh v r. 2009 se dostavil i zástupce enicu. napadl, co se dělo (výslovně mu vadila zejména legitimace ki k účasti na vh a k hlasování) v r. 2008 a že by tedy nemělo býti nic z toho platné. dle poměru hlasování (pro/proti) vyplývá, že enic v současnosti disponuje cca 14% akcií (nominálně cca 140M).

            rozhodnutí, zda je vh neplatná a enic vlastní ve skutečnosti více, přísluší zcela českému soudu. důsledky tohoto rozhodnutí jsou věc jiná (pokud bude vh platná, tak enic vyhrožuje arbitráží, pokud neplatná, tak asi po někom bude chtít nahradit škodu - prodej hráčů, LM...)

            omluvte tento zjednodušený laický pohled a případné pravopisné chyby

            • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

              EdCable     před 14 lety 11.05.2011 21:16 |  
              0 0

              Neni se za co omlouvat, prijde mi naprosto nesmyslna ta predstava, kterou tady mava ENIC, ze dle rozhodnuti britskeho soudu ma majoritu ve Slavii. Jak to pisete, tak mi to prijde normalni. Ani ja se prece z rozhodnuti ceskeho soudu nemuzu stat vlastnikem Manchestru U.

              • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

                Wommi     před 14 lety 11.05.2011 21:59 |  
                0 0

                ..jedine co mi napada je situace, ze ENIC uzavrel s KI smlouvu o prevodu nebo jinem transferu akcii, asi spis necem jinem, aby ochcal UEFA a ve smlouve bylo jako rozhodne pravo urceno pravo britske. Pak by takovy soud rozhodoval o smluvnim vztahu tech dvou subjektu a pak by se mozna mohl ohanet takovym rozhodnutim. Slo by o situaci, ktera by predchazela te VH 2008 a diky niz by se snizil podil ENIC v SKS...

                • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

                  Peregrin     před 14 lety 11.05.2011 22:16 |  
                  0 0

                  tuto situaci bych pak řešil podle mých selských zásad asi takto: vrchní soud se obrátí s předběžnou otázkou na britský soud, zda se mohl ki účastnit valné hromady a vykonávat příslušná práva (případně jakým způsobem - v/proti zájmu enicu)... ale definitivně o vh rozhodne opět český soud.

                  • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

                    Wommi     před 14 lety 11.05.2011 22:19 |  
                    0 0

                    ..o VH rozhodne cesky soud bez debat:), ja myslel ciste otazku vlastnictvi SKS

                    • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

                      Peregrin     před 14 lety 11.05.2011 23:17 |  
                      0 0

                      ať už byl balík akcií, s kterými se ki v r. 2008 oháněl, kohokoli, předpokládám, že nové akcie za 600M už trpí pouze českým právem a k majoritě stačí.

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 11.05.2011 17:35 |  
        0 0

        chtěl bych být optimistou ale po těch zkušenostech to nejde , takže snad náš všechny mile překvapí.

      • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

        Wommi     před 14 lety 11.05.2011 18:56 |  
        0 0

        ..probuh lidi otevrete uz oci, to jste takovi zabednenci?!?!?!?!?!?

        CO ten clanek je za blabol,...??? on si tam dela reklamu, ze by oni radi prodali?!..ale ze nemaj komu,...pak najednou v clanku pisou, jak pr. zastupce rika,...ze je nejaka skupina investoru, ktera dava nejakou konkretni nabidku ci co!!!?..je to trochu zmatek ne?
        Navic bych se nedicil, kdyby si jen hrali polivku, samozrejme budou nejradeji, pokud nejaky penize dostanou a to co nejrychleji, protoze muzou mluvit o jakymkoliv protipravnim jednani, ale pokud pujde slavka do hajzlu, atk oni z ni nedostanou ani "penny"!!!
        Navic, nahore, pox-te uvadim vynatek z rozhodnuti EN soudu, ktery tedy resil neco jineho (dluh), ale ktery uvadi, ze ENIC v te dobe uz nemel majoritu, se kterou se porad ohani. Je mozne ze tedy nekdy driv byl "ochcan" a nebo by pak mohla nastat situace, o ktere mluvil quelhar, tedy ze ENIC vyjebal s UEFA....
        Zajimavy je, ze se toho oprabdu nikdo nechytne!!!

        • Re: Prohlášení SDS ke společnosti Natland

          jane (admin)     před 14 lety 11.05.2011 21:13 |  
          0 0

          Neboj, zitra rano vyjde clanek odhalujici podrobnosti o VH 2008 a jak to vsechno bylo.