Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Zájem Natlandu trvá

Natland Group vydala před pár okamžiky následující tiskovou zprávu.

Slavie licenci nedostala, zájem NATLAND Group pomoci jí ale trvá

Praha, 6. května 2011 - Licenční komise ČMFS se rozhodla SK Slavii Praha neudělit licenci pro příští ročník. "Byla to jedna z variant, se kterou jsme počítali, složitá jednání probíhala příliš krátce na to, aby se podařilo všechny požadavky ČMFS objektivně naplnit. Náš plán se ale nemění, chceme Slavii pomoci," komentoval rozhodnutí tiskový mluvčí NATLAND Group Rostislav Starý.

Jednání, ve kterých se zástupci skupiny snaží rozplést složité vlastnické a ekonomické pozadí Slavie, výrazně pokročila. Obě strany jsou v zásadě dohodnuty, současný majoritní vlastník Antonín Franc však musí ještě upřesnit některé právně-technické detaily současné struktury Slavie, splnit některé odkládací podmínky, převážně právního a technického charakteru, aby mohla být transakce definitivně uzavřena. Souběžně bude skupina NATLAND Group jednat s věřiteli Slavie v čele se společností Enic. V nejbližších dnech bude zahájen nezávislý forenzní audit a činnost zahájí restrukturalizační tým. "Jeho součástí by měl být i zástupce fanoušků, se kterými jsme již začali jednat a které chceme zapojit, aby byli informováni o všech krocích, které pro záchranu Slavie chceme udělat. Slavie bude potřebovat jejich podporu a trpělivost, stejně jako racionální přístup věřitelů klubu," doplnil Starý. Všechny tyto kroky by měly vést k tomu, že Slavie s pomocí NATLAND Group splní požadavky ČMFS do konce května a podaří se jí získat licenci v odvolacím řízení.

Skupina se jako jediná seriózně veřejně přihlásila ke snaze pomoci Slavii a činí postupné kroky k tomu, aby se klub podařilo zachránit. "Přestože jednání stále probíhají, tak jsme vážnost našeho zájmu o Slavii deklarovali uvolněním části prostředků pro hráče a realizační tým. Mezitím tvrdě pracujeme na tom, aby se podařilo vyřešit dlohotrvající komplikovanou situaci Slavie ať už v rovině ekonomických problémů, právních sporů akcionářů, netransparentní struktury nebo koncepčního, dlouhodobého vedení," uzavřel Starý.

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zájem Natlandu trvá

    tantalos     před 14 lety 06.05.2011 09:56 |  
    0 0

    Pokud by měl Natland skutečně deklarované úmysly a byl finančně dost silný, aby své cíle splnil, určitě by již ukázal dobrou vůli například tím, že by alespoň hráči dostali, co jim patří, a ne pouhé tři miliony, které jsou jenom plivnutím proti větru.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      bobweiss (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 10:03 |  
      0 0

      To je komedie. Šéfuje NATLANDU něčí řidič, nebo někdo kompetentnější, například zahradník?

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      LordEdmund     před 14 lety 06.05.2011 10:06 |  
      0 0

      Tak zas nepřeháněj. Podivej jak se jim asi musí spolupracovat s takovými zoufalci jako je Franc,nebo Platili. Za těch pár dní nemohou mít jistotu, že by ty prachy nevyhodili oknem. Já to jejich gesto,zaplacení 1/3 dluhu hráčům ,vítám a chápu trochu té opatrnosti. I když jsem si zvykl skoro ke všemu zaujímat negativní stanovisko, tak toto prohláśení mi dodává více nadějí,než Platilova vyjádření za poslední půlrok. Uvidíme co s Enicem,jestli tam vůbec bude prostor pro jednání.Celkem i oceňuji ,že se nesnížili na úroveň Platila a nenapadají fanoušky za brutální útok na jméno slavia za to včerejsí extempore.

  2. Re: Zájem Natlandu trvá

    Fallen (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 10:06 |  
    0 0

    Proč mě to vůbec neuklidňuje? Jo aha, protože to jsou zase další tajemní supi, kteří chtěj na mršině Slavie zase parazitovat, i když nechápu co by z toho chtěli mít. Možná snad jen hráče. ale ti už stejně odejdou, takže vlastně nechápu jejich snahu.

  3. Re: Zájem Natlandu trvá

    1rytir     před 14 lety 06.05.2011 10:08 |  
    0 0

    Zní to hezky a vzbuzuje naději, sympatický je záměr zapojit do všech kroků fanoušky a především navodit s nimi normální komunikaci. Po všech dosavadních zkušenostech je ovšem dobré být ostražitý. Ale jinak alespoň nadějné světýlko v té hnusné mlze kolem!

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 10:11 |  
      0 0

      Ta snaha zapojit fanoušky je asi důsledkem včerejší akce, alespoň k něčemu konkrétnímu byla....!!!

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        EdCable     před 14 lety 06.05.2011 10:35 |  
        0 0

        jj, urcite:-)) Prekonavate Tantala s prohlasenim, ze by ti radikalni Platila nezlyncovali:-)

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          tantalos     před 14 lety 06.05.2011 11:20 |  
          0 0

          Opravdu si myslím, že by to kluci Platila nezlynčovali. Dosud totiž nebyl chápán jako škůdce Slavie, což mimochodem ukazuje i anketa na stránkách SN.
          Mezi divokými protesty a násilím na člověku je pořád ještě veliký rozdíl a byl ho ho schopen jen člověk mimořádně vyšinutý.
          Navíc Platila chránila gardová armáda České policie se psy (jenom se divím, že nezasáhla proti platícím divákům rovnou raketomety a shazováním bomb z letounů Gripen.)
          Kdyby Platil mluvil o situaci otevřeně a nevztekal se kvůli pár kelímkům piva - a ty jsou jenom maličkost ve srovnání s tím, že zahraniční posila Slavie musí žebrat o jídlo - , mohl z toho vyjít jako vítě.,Dokonce by ho možná ti kluci oslavovali.
          Ano, jsem přesvědčený, že ultras chtěli hlavně to, aby s nimi Platil mluvil a říkal pravdu, což uznávám, je požadavek přehnaný..

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        Richi (admin)     před 14 lety 06.05.2011 10:36 |  
        0 0

        Opravdu to není tím. Natland s námi jednal a už nám to nabídl, v úterý máme další sezení. Ničení stadionu určitě není záminkou, že chtějí abychom měli vše pod kontrolou ;)

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 10:44 |  
          0 0

          Richi a Vy jim věříte? Výdyť to je zase neprůhledná spol( nevěřím,že Janoušek a Koťátko jsou Ti pravý.Dám Vám sem příspěvek od slaviatora:
          Od: slaviator - Pátek, 06.05. 2011 - 00:34:21
          (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
          Tak veleslavný plán je prý takový, že Slavie letos krachne a spadne do třetí třídy. Podle organizační směrnice pro činnost členských klubů sepsané Doležalem pak do 31.3.2012 nahlásí s někým fůzi. Může to být Dukla, může to být někdo jiný. A od sezony 2012/13 už zase "očištěná" bude hrát v první lize. Jediné, co může tuto teorii narušit je to, že při této operaci nesmí zaniknout ani jedno mužstvo mládeže, což by vysvětlovalo, proč ji má Slavia registrovanou zvlášť... Ta organizační směrnice pro činnost členských klubů na to sedí, tu fúzi musí schválit výkonný výbor, což bude sice malej zádrhel, ale není to tak viditelná ojebávka jako s převodem na úplně nový subjekt.
          Nepodceňte to,já pořád věřím,že SDS je naše největší naděje,aby to těm podvodníkům nevyšlo!

          • Re: Zájem Natlandu trvá

            travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 10:48 |  
            0 0

            Omlouvám se asi jsem neuvedl správná jména,už v tom mám maglajz.

          • Re: Zájem Natlandu trvá

            piero (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 11:48 |  
            0 0

            Také jsem slyšl podobný plán, jako jej popisuje Slaviator, ale podle mého zdroje této teorie by měla následovat fúze s Bohemians 1905. Slyšel na to I Hašek, protože by se tím napravila chyba Doležala v souvislosti se 3 Bohemkami. To je také jeden z důvodů ( vedle pozemků v Ďolíčku), že Bohemka hraje v Edenu. Jen mně není jasné zda nový klub ponese jméno Slavia nebo nějaké nové např. SLA-BOH ?

            • Re: Zájem Natlandu trvá

              Wommi     před 14 lety 06.05.2011 11:51 |  
              0 0

              ..jsem to tu psal, e-side koupi bohemku, tak pak sfuzuje s SKS a budou slavemians:))))

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 11:03 |  
          0 0

          Už jsem tu jednou psal, jestli by nebylo řešení,aby SK Slavia( Huptych a spol)nenabídli P.K. (ale jedině jemu) pozemky (radši pronájem a dobře právně ošetřeno) na komerční výstavbu(multifunkční hala,nebo k čemu by to využil bych nechal na něm,s úřadama by si jistě poradil).I když vím,že to situaci se stadionem nevyřeší,ale mohlo by to zvětšit jejich zájem o Slavii( a současně by to mohla být protislužba za případnou záchranu Slavie).

  4. Re: Zájem Natlandu trvá

    jipeslav (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 10:11 |  
    0 0

    Proč toto prohlášení neřekli ve středu na tiskové konferenci. Trochu by se uklidnily emoce a nemuselo vůbec dojít k tomu, k čemu včera došlo. Špatná komunikace ve Slávii směrem k fanouškům je hlavní důvod, proč to došlo tak daleko. Zbývá nám jen doufat, že se to zlepší. Ten krok s tím zástupcem fanoušků je dobrý.
    Nejvíc mě mrzí, že asi Vaniak kvůli včerejším nepokojům přijde o rozlučkový zápas s kariérou, který by byl nejspíš v posledním kole v zápase s Bohemkou.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      LordEdmund     před 14 lety 06.05.2011 10:24 |  
      0 0

      ano na to jsem myslel dnes ráno po probuzení. Je to všechno o špatné komunikaci mezi klubem a fanoušky. Mají nás za póvl, kterej jim nestojí za informace, pak se ovšem nemohou divit, že se někdo jako póvl zachová.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      edenian     před 14 lety 06.05.2011 10:28 |  
      0 0

      Vaniak mel dobrou rozlucku s nulou.

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        jipeslav (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 10:32 |  
        0 0

        Domnívám se, že by na zápas s Bohemkou, pokud by se to zároveň prezentovalo jako rozlučka s Vaniakem, přišel plný stadion (nebo rozhodně téměř k 15000 divákům), jenže takto je to nejspíš ztracené.

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          LordEdmund     před 14 lety 06.05.2011 10:45 |  
          0 0

          třeba zavřou jen TS.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      EdCable     před 14 lety 06.05.2011 10:37 |  
      0 0

      Myslis nazor redaktora, ktereho tu spousta skeptiku vzyva?

      "Zdravím, vidíte to přesně. Já jsem od začátku psal, že Natland je přechodné řešení.
      Stejně si myslím, že zároveň se řeší kauza Key Investments, protože půjde-li to takto dál na městských částech, které svěřily Key Investments stamiliony, lidi je fakt mohou vyhnat z radnice, stejně jako fanoušci chtěli vyhnat France a Kroužeckého ze Slavie.
      Hrozné je, že oba problémy (radnice a Slavie) působily aktivity Key Investments, přesto podniká klidně dál. ĆR je fakt země bez důsledků.
      Istvan Léko"

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        EdCable     před 14 lety 06.05.2011 10:39 |  
        0 0

        v reakci na:

        za Natland v teto veci nejedna Raska, ale Prazak, ktery dela s PPF. Muj osobni nazor je, ze se Prazak snazi ovladnout Slavii s tim, ze dalsi utok bude veden na stadion. Pro Kellnera neni zajimavy klub bez stadionu a naopak. Myslim, ze tady vidi pro sebe prostor. Slepi dva problemy, naceni vycisteni a pak zajde za Kellnerem a s marzi pro sebe prinese na podnose. To by vyhovovalo politikum, kteri napujcovali Key Investmentu prachy. Jenom mi tam nehraje to, ze si tam nechava porad toho Sisaka. Dale si nemyslim, ze Hrdlicka s Janouskem v tom hrajou nejakou roli. Nepripada mi, ze by potrebovali nejakou novou pradelnu, kam by treba Metrostav lil penize. Taktez Hrdlicka ma svoje starosti o vliv v Praze, kde se vice jak 50% ODS emancipovala a stoji za primatorem. Cili nemyslim, ze ma cas dohadovat cokoli se Sisakem. Co se tyka Rebicka, tak je pravda, ze mel eminentni zajem a mozna jeste ma, nicmene kezi se slepakem ve spitale a to se spatne resi business. Nicmene je pravda, ze dohodu s Enicem mel, nebot je mu jasne, ze prave otamtud by se melo zacit, ostatne jak jsem psal tady pred par dny.

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          quelhar (admin)     před 14 lety 06.05.2011 10:44 |  
          0 0

          Ano.
          My mame nejen z tohoto zdroje signaly, ze by zajem Natlandu mohl byt ku prospechu Slavie. Samozrejme budeme patrat dale, abychom meli co nejvice informaci.
          Odsuzovat v tuto chvili Natland je podle me predcasne.

          • Re: Zájem Natlandu trvá

            travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 10:53 |  
            0 0

            Kéž by to tak bylo,ale pak nechápu tu nepřipravenost při včerejším jednání na ČMFS ohledně licence.I když vím,že je to chyba Platila a ne Natlandu,ale oni na tom jednání byli také přítomni,tak si snad mohli trochu pohlídat,jak tam jdou Platil a Franc (ne)připraveni.

          • Re: Zájem Natlandu trvá

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 11:22 |  
            0 0

            Tezko rici, asi to je predcasne.. je pravda, ze se snazi komunikovat. Samozrejme porad to je pul na pul.. bud proto, ze maj vazny zajem slavii pomoci nebo ze chteji oblbovat a znicit.. ja zatim nevim..

  5. Re: Zájem Natlandu trvá

    travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 11:11 |  
    0 0

    Hráči jsou prý na fanoušky naštvaní, trochu mě překvapuje,že to vidí tak jednostraně.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      LordEdmund     před 14 lety 06.05.2011 12:31 |  
      0 0

      "prý"..nedělal bych z toho vědu. A klidně mohou být, neni to teď podstatné.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      mart     před 14 lety 06.05.2011 12:42 |  
      0 0

      ....urcite Vas to prekvapuje?

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      Khadgar     před 14 lety 06.05.2011 13:47 |  
      0 0

      Většina těch hráčů jsou nevzdělanci odtržený od reality a chtít po nich nějaké jiné vidění než jejich je jako chtít po Kalouskovi aby snížil daně.

  6. Re: Zájem Natlandu trvá

    Jakubisko     před 14 lety 06.05.2011 11:11 |  
    0 0

    Další hráč Slavie mluvil na stejnou notu. "Nehodlám komentovat chování těch dementů, kteří nám překazili poslední naděje. A ptát se jak nám je, to je taky zbytečná otázka."

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/jsme-znechuceni-jak-nikdy-rikaji-den-pote-slavisticti-fotbaliste-pyd-/fot_pohary.asp?c=A110506_103338_fot_pohary_mn


    Achjo...je mi opravdu hodně líto že jsou hráči tak krátkozrací a nemají ani špetku pochopení. A po tom, co je majitelé rok okrádali o peníze, Platil jim v kuse lhal a sliboval nesmysly, tak jediný kdo je nakonec dement, je právem rozzlobený fanoušek.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 11:20 |  
      0 0

      protoze rozzlobeny fanousek nedomyslel.. byla to chyba.. porusil dohodu s hraci.. to je podraz. hrac by nebyl kratkozraky, pokud by akce fanouska nebyla samoucelna, treba by i pochopil a obetoval celorocni usili v poharu, kdyby vedel, ze ta akce smerovala k zachrane slavie.. ale jediny vysledek akce je par rozbitych veci a polite sako.. a to za to nestoji..

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 11:20 |  
      0 0

      protoze rozzlobeny fanousek nedomyslel.. byla to chyba.. porusil dohodu s hraci.. to je podraz. hrac by nebyl kratkozraky, pokud by akce fanouska nebyla samoucelna, treba by i pochopil a obetoval celorocni usili v poharu, kdyby vedel, ze ta akce smerovala k zachrane slavie.. ale jediny vysledek akce je par rozbitych veci a polite sako.. a to za to nestoji..

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        tantalos     před 14 lety 06.05.2011 11:22 |  
        0 0

        Fotbalisti nebývají žádní geniové, ale nevěřím, že by něco takového řekl fotbalista o vlastní vůli. Ostatně od toho mají OZ, který jim diktuje, co mají říkat.

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 11:51 |  
        0 0

        martyni: zcela přesné a výstižné. Absolutní souhlas.

  7. Re: Zájem Natlandu trvá

    opicemag     před 14 lety 06.05.2011 11:23 |  
    0 0

    No ve výsledku to nevypadá nejlépe.
    Hráči jsou naštvaní na fanoušky, ti se hádají mezi sebou a všichni sice píší o Slavii, ale ne v souvislosti s těma šmejdama, co ji zničili, ale s ohledem na včerejší události.
    A Platil se má na co vymlouvat.

  8. Re: Zájem Natlandu trvá

    Viking     před 14 lety 06.05.2011 11:31 |  
    0 0

    Také Pavel Kuka, který dlouhá léta zářil v útoku Slavie, bere dnešní události jako výsledek toho, jak vedení klubu komunikuje s veřejností a fanoušky. "Je ale smutné, kam to až muselo zajít. Vždy se pak najdou někteří jedinci, kteří takové situace zneužijí k vandalismu a ničení majetku na stadionu," litoval Kuka, který je ředitelem vlastníka stadionu společnosti E-Side.

    Jestli tomu Pavlíku nepřispíváš taky tím, že jsi pouhopouhý Kroužeckého vazal...

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      Wommi     před 14 lety 06.05.2011 11:40 |  
      0 0

      ...a co bys rikal ty,kdyby ti fanousci nicili fabriku, ve ktery reditelujes?!...to by jsi si taky "hodil cihlou"?:)

  9. Re: Zájem Natlandu trvá

    vavicek     před 14 lety 06.05.2011 11:50 |  
    0 0

    Bylo by dobré upozornit, že podle vyjádření svazu se při odvolání nebude řešit vývoj po 5.5., bude se přezkoumávat poue správnost licenčního řízení do 5.5. Slavia nebude moci předložit žádné nové dokumenty. Z tohoto důvodu je velice nepravděpodobné udělení licence. O žádných splněných požadovcích nemůže být tedy řeč. I kdyby někdo Slavii odlužil a rozkryl vlastnickou strukturu, tak se to při odvolacím řízení nebude brát v potaz.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 11:57 |  
      0 0

      Včera jsem sice v Edenu nebyl, ale podle mých informací (přítomný fotograf), vše způsobil příchod a arogantní vystoupení Platila. Na jeho osobu mám konstantní názor už od jeho příchodu do Slavie (a zatím jsem to v sobě dusil). Už jeho první krok byl naprosto diletantský. Když jsem svému známému z Francie říkal, že naši dva reprezentanti Tuniska (kteří měli platnou smlouvu !!!) odcházejí zadarmo, tak se na mne podíval a řekl, jestli jsme se nezbláznili a na mou odpověď, že máme nového ředitele ve Slavii, řekl, tak toho se rychle zbavte, to je velice špatný obchodník (měl a má samozřejmě pravdu). Navíc Platil je nejdříve pomlouval v médiích, pak vlastně odstavil z kádru a pak se divil, že je nikdo nechce koupit.
      To je naprosto neskutečný postup. Zboží se musí chválit a nabízet tam, kde je o něj zájem, ne naopak. Další Platičův „majstrštich“ byl kšeft s Peltou (prodal náš asi největší talent – Vaněk a nadějného brankáře Valeše, mimochodem oba už v Jablonci stabilně hrají, za ušmudlaných 10 mega a ještě Peltovi přihodil procenta za Hlouška). Když jsem o tom mluvil s jedním fotbalovým funkcionářem, bez obalu řekl, že se tím šíbři dobře baví, jak s ním Pelta „vyjebal“ (přímá citace). A jeho poslední (naštěstí nezrealizovaná dohoda) s Toaletnou, dáme jim Jandu s Čeldou za 10 mega na licenci. A za to rudoši Platila prosadí do VV ČMFS (pokud by se to stalo, s kým v jednotě by pak Platil asi hlasoval ?). To by jsme se stali poslíčkem a služkou Toaletný zároveň, to už je lepší ta třetí liga … Nevím o tom, že by Platil přivedl jediného sponzora, jen slibuje a slibuje a skutek utek … Navíc včera večer na teletextu Primy bylo jeho arogantní a nehorázné prohlášení k včerejším událostem, včetně toho, že zváží svou výpověď (pokolikáté už, počtvrté nebo popáté). Podle mne by nám jeho odchod jenom pomohl, tak špatného managera už těžko seženeme … (klidně ať ho nahradí někdo z Natlandu na přechodnou dobu, než nás koupí ten „správný“ investor). Ale on Platil stejně neodstoupí, to je jenom komedie a póza zároveň. Navíc toto arogantní prohlášení dnes už nikde není, to se mu to rozleželo v hlavě a nebo mu někdo poradil …
      Naprosto souhlasím s prohlášením SDS, samozřejmě, že to násilí bylo nešťastné a nemělo se to stát, ale pokud by tam Platil tak hloupě o poločase nešel, nic by se nestalo a zápas by se dohrál. Dobrý manager musí být i dobrý diplomat a taktik. Násilí neschvaluji, ale ty naši kluci to vydrželi strašně dlouho a pak stačil jeden impulz a bouchly v nich saze. Ale musíme stát za nima, jsou jinak skvělý a uvědomte si, že stačilo jejich prohlášení o protestu a Natland uvolnil část peněz. Je vidět, že s protesty se mělo začít už dávno … Navíc, kdybychom byli někde na jihu, tak už jim hoří auta a doma je hlídá policie, my Češi jsme moc mírumilovný a to vždycky taky není dobře, naposledy jsme bojovali ve 14.stol. (Husiti).
      Abych to shrnul, je to nešťastné co se stalo, ale musíme za kluky stát. To jsem se rozepsal, nikomu své názory nevnucuji, ale stojím si za nima. Poslední myšlenka, co takhle zorganizovat protestní a hlášený pochod Prahou (samozřejmě nenásilný) k bydlišti majitele Slavie ?

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        tantalos     před 14 lety 06.05.2011 12:08 |  
        0 0

        Donrá myšlenka

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          1rytir     před 14 lety 06.05.2011 13:01 |  
          0 0

          Sdílím váš názor. Je neskutečné, co všechno si nechají lidé u nás líbit. A když někdo zvedne hlavu, hned se najde spousta kritiků. Těch jsou plné české dějiny a nechybí teď ani mezi Slávisty. Nerozumím postoji hráčů. Tak oni chtěli vyhrát pohár (mimochodem co na to Olomouc, nějak v první půli nevypadala, že to Slavii pustí). Kdyby jim to vyšlo a nebyla by licence, kdo z nich by v té amatérské Slavii zůstal? Odpověď zná každý!

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        qazwerty     před 14 lety 06.05.2011 12:20 |  
        0 0

        Souhlas...Dodal bych jednu věc...Mnoho lidí se rozčiluje, že se nedohrál zápas a Slavia, tak přišla o možnost vyhrát domácí pohár a tím pádem se probojovat do evropských pohárů...Fajn, tak by ten pohár vyhrála, ale nedostala by licenci...A je otázka jak by vše mohlo dopadnout - třetí liga, prales, zánik???K čemu by pak bylo vyhrát pohár???Protest se sice vymkl kontrole, ale nijak bych ho neodsuzoval, protože sr.. si na hlavu osobně nenechám a tak proč by si to měli nechat líbit fanoušci Slavie?Když vidíte, jak se všude, a to nejen ve fotbale, mafiáni a gauneři a spousta politiků směje lidem do očí a dělá z nich hlupáky...a při tom kradou, lžou, tunelují atd. a vše jim prochází???A tak všichni servilové, poserové a patolízalové...vlezte jim do zadku, bojte se a nevystrkujte nosy a nemějte svůj názor, ale neotravujte na diskuzích SN...A nějaké kecy o chuligánech si nechte na doma, tady na to nikdo, kdo opravdu fandí Slavii a záleží mu na ní a přeje jí jen to nejlepší není zvědavý...Holt když u nás nefunguje spravedlnost a právo, tak žádné mazlení s tou pakáží nepřichází v úvahu...

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        Wommi     před 14 lety 06.05.2011 12:21 |  
        0 0

        ...a myslis si, ze kdyby tam neprisel vcera pred ten dav, ze se nic nestane?!..naivni myslenka. Vzdyt ten dav chtel nejake vyjadreni, ac tedy nechapu jaky?!?!...podivej se i na zaznam CT, tam je to proste o tom, ze potom, co on rekl par vet, ve finale nemel ani co jinyho rict, hodili na nej kelimek a on se nasral, coz se nedivim a otocil se a sel. Pak se tam zacalo mlit ve predu a hlavne ti v kapucach (ti skryti kteri chteji tu otevrenost a nezakrytost majitele:) ) to zacali podnecovat spolecne s nejakym typem v triku a pak nastoupili smerem k tunelu a tim s sebou strhli nejakejch 50? lidi...

        Nemysli si, ze by to bylo jinak. Dokonce vedle nas sedel kluk co prisel po nas z hriste pred zapasem a rikal svym kamosum, ze tam z davu slysel myslenku, ze to byl posledni polocas, ze to chtel ukoncit predcasne.

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 12:50 |  
          0 0

          Wommi, já netvrdím, že by se včera nic nesemlelo, jen kdyby někdo myslel hlavou, tak třeba o poločase vyhlásili rozhlasem, po ukončení zápasu neopouštějte svá místa, ředitel Platil podá zprávu o licenčním řízení a jednání s Natlandem a zápas by se dohrál. Prostě počínat si trochu inteligentně a s rozmyslel (jako třeba Karol Kisel).

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        DrFe1     před 14 lety 06.05.2011 12:29 |  
        0 0

        Podepisuji v plném rozsahu.

        O tom jak nesmyslně znehodnocoval cenu vlastních hráčů jsem tady psal už vícekrát na podzim. I ten nejprimitivnější obchodník na trhu ví, že je nesmysl svoje vlastní "zboží" pomlouvat a ve snu by ho to nenapadlo. To je v rozporu se základním zdravým rozumem. jsou v zásadě jen dvě možnosti: Buď je to naprostý diletant nebo je to zloděj, který na výhodném odchodu něják participoval. V obou případech měl letět už dávno.

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 12:35 |  
        0 0

        Šel bych hned..

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        Tonda     před 14 lety 06.05.2011 12:52 |  
        0 0

        Váš názor na pana Platila sdílím také od samotného počátku.. Nevidím v něm pro slavii žádný přínos a hluboce se divím fanouškům kteří jej brání..

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        mart     před 14 lety 06.05.2011 12:58 |  
        0 0

        K Vasemu hodnoceni p. Platila se nevyjadruji, pripoustim, ze muzete mit po vetsinou Pravdu.
        Snad tedy k jeho vcerejsimu vystoupeni pred fanousky na hristi. Dovolil bych si nahradit slovo "arogantni", slovem "nestastne", ktere pouzivate pozdeji.
        Naopak k Vami zminovanemu NASILI bych se pokusil priradit na misto slova "nestastne" jine slovo, ... napriklad "zhovadile",
        Omlouvani nasili cimkoliv (tedy i ne prilich chytrym vystoupenim p. Platila) je zbabelost a hloupost.
        V te souvislost jsem rad, ze zminujete Husity .... nejvetsi luza, co kdy v zemi byla. Opravdu prikladne.
        Jeste dotaz, koho myslite tim "kluky", ... pokud mate na mysli ty Vandaly co demolovali VIPku, tak uz opravdu nemam slov.
        Pokud mate na mysli hrace, pak se omlouvam.mart

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 13:30 |  
          0 0

          Marte myslím, že teď nemá cenu se v podobných blbostech šťourat. Násilí je s člověkem od počátku spjato stejně jako Láska. A ani o jednom se nedá výhradně napsat, že je špatné nebo dobré. Záleží na okolnostech, stejně jako včera.

          Ještě dotaz na husity: Jak to víte? Vy snad v té době již žil? ;-)
          Zdraví Kmotr

          • Re: Zájem Natlandu trvá

            mart     před 14 lety 06.05.2011 13:39 |  
            0 0

            .......no skoro si tak za posledni mesic pripadam.
            (tak dobre, priznavam, zil sem s husity.....)
            Jinak Lasku sem na SN nevidel :D, ( ... na stesti)
            Omlouvani nasili bohuzel ano.

            • Re: Zájem Natlandu trvá

              Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 15:33 |  
              0 0

              Marte, s husity jsem také žil a souhlasím.

            • Re: Zájem Natlandu trvá

              tantalos     před 14 lety 06.05.2011 15:37 |  
              0 0

              Toho násilí jsem tam zase moc neviděl. Neslyšel jsem o případu, že by ultras někomu ublížili. Pokud tam bylo násilí, bylo od policie. Ale pokud vím, nikdo s výjimkou policie nikdo nedal nikomu ani pohlavek, nikdo kromě policie nepoužil žádné zbraně, neházelo se ani kamení, jen pár světlic, ale ani v tom případě není hlášeno žádné zranění. Za určitý projev násilí lze označit rozbití okna, nicméně v takovém případě by téměř všichni kluci patřili do kriminálu.
              Ostatně televizní záznam jasně ukazuje, že sekuriťáci demonstrantům ve vstupu na VIP tribunu nebránili.
              Polití člověka pivem za násilí nepovažuji, stejně jako snahu proniknout do VIP prostoru. Tam možná došlo k odcizení jednoho kuřecího stehna, což se dá (pokud jsme poněkud vyšinutí) skutečně považovat za hrozný zločin, ale bude-li onen ultra za to žalován, rád za něj ono kuřecí stehno zaplatím
              Snad tam došlo k napadení policisty jedním člověkem, o tom se píše, ale nešlo v tom jako obvykle spíš o to, že se vzpíral policejnímu zákroku, který mimochodem měl být řešen hlavně antikonfliktním týmem a jasným hlasitým varováním od policie, aby se demonstranti rozešli.

            • Re: Zájem Natlandu trvá

              tantalos     před 14 lety 06.05.2011 15:37 |  
              0 0

              Toho násilí jsem tam zase moc neviděl. Neslyšel jsem o případu, že by ultras někomu ublížili. Pokud tam bylo násilí, bylo od policie. Ale pokud vím, nikdo s výjimkou policie nikdo nedal nikomu ani pohlavek, nikdo kromě policie nepoužil žádné zbraně, neházelo se ani kamení, jen pár světlic, ale ani v tom případě není hlášeno žádné zranění. Za určitý projev násilí lze označit rozbití okna, nicméně v takovém případě by téměř všichni kluci patřili do kriminálu.
              Ostatně televizní záznam jasně ukazuje, že sekuriťáci demonstrantům ve vstupu na VIP tribunu nebránili.
              Polití člověka pivem za násilí nepovažuji, stejně jako snahu proniknout do VIP prostoru. Tam možná došlo k odcizení jednoho kuřecího stehna, což se dá (pokud jsme poněkud vyšinutí) skutečně považovat za hrozný zločin, ale bude-li onen ultra za to žalován, rád za něj ono kuřecí stehno zaplatím
              Snad tam došlo k napadení policisty jedním člověkem, o tom se píše, ale nešlo v tom jako obvykle spíš o to, že se vzpíral policejnímu zákroku, který mimochodem měl být řešen hlavně antikonfliktním týmem a jasným hlasitým varováním od policie, aby se demonstranti rozešli.

              • Re: Zájem Natlandu trvá

                mart     před 14 lety 06.05.2011 18:58 |  
                0 0

                Tantale, ... tady preci nejde o miru nasili. Ja jsem take nevidel ze by byl nekdo zabit. Presto je chovani prave tech kteri vybehli k dolni Vipce neomluvitelne.
                Ale Vy se snad nesnazite toto omluvit, nebo ano?
                Bez ohledu na pricinu (viz priblizne 350 odkazu na SN a radove uz desitek clanku v ceskych novinach), neomluvitelne.

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        urs (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 13:06 |  
        0 0

        pěkně napsané shrnutí - děkuji - konečně mám jasno, kdo je tady hajzl - v tom jsem měl, se přiznám, pěknej šmodrch :)

        naprostá podpora a pochod (ten mírumilovný český) uvítám :)

        urs

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 11:59 |  
      0 0

      aha! tak to pozor, to je pomerne zavazne vec! opravdu to tak je? mas nejak odkaz na predpisy svazu prosim?

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      tupoleff (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 12:33 |  
      0 0

      podle licenčního manuálu naopak "4.4.10 Toto odvolání je posouzeno licenčním tribunálem. Od jednotlivých klubů a licenčního výboru mohou být vyžadovány dodatečné údaje, dokumenty a informace".. navíc se zdá, že VV ČMFS může udělit v podstatě libovolně výjimku na 1 rok, takže pokud bude vůle...

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      venator     před 14 lety 06.05.2011 13:03 |  
      0 0

      Tak radikální to nebude. Někdo tu v minulých dnech "okopíroval" postup podle řádů a je tam více variant.
      Pokud Natland dotáhne to co říká pak Hašek a spol. ty řády nějak "ohnou", protože je to v zájmu fotbalu tzn. i Haška a svazu.

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        slaviator     před 14 lety 06.05.2011 14:55 |  
        0 0

        Vem si ale, jaké je složení licenčního tribunálu... Těžko říct, mohou dát i výjimku na jeden rok, ale - to si neumím představit, vždyť Platil nepředložil nic. Absolutně nic

  10. Re: Zájem Natlandu trvá

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 12:25 |  
    0 0

    Nebudu číst všechno co k tomu napsal. Udělám si svoje malé shrnutí, tak jak jsem to viděl já a jak to cítím.

    Prakticky hned po tom, co ultras oznámili svoje úmysly mohlo být každému jasné, jak to dopadne a kdo kromě naštvaných fanoušků ještě dorazí, tedy hools co si přišli jen "zabouchat". Věděl to především Strašák, dále ten bezpečnostní manažer, který to určitě sdělil Platilovi. Každej z nich měl určitou možnost přispět tak, aby se ten zápas dohrál. Těžko říct jestli o to měli někteří vůbec zájem. Strašákovi se ještě podařilo hools "oblbnout" před zápasem. Ale nevím, kdo navrhl, že se to bude řešit o půli, jestli O.Zlámal dal informaci, že se Platil vrátí v tu dobu, tak měl jednoznačně lhát a říct, že vrátí až po zápase. Takhle Strašák těžko mohl podruhé udržet hools na uzdě. Za předpokladu, že to teda chtěl, což si nemyslím. A když už tam Platil šel, měl si určitě připravit lepší řeč. Tady je ale na místě stejné otázka jako u Strašáka, tedy jestli vůbec chtěl. Případně si sebou mohl vzít Karola, kterej by zopakoval, že dostali část peněz a že za vedením stojej a že ten zápas chtěj dohrát. To zabralo už předtím, mohlo to zabrat i teď.
    Když už došlo k tý akci, mohla to policie během chvilky rozehnat, všichni viděli, že jen jak se objevili a vylítli první dělbuchy, 99% lidí mazalo rychle zpátky na tribuny a věřím, že by se velmi rychle uklidnili, zvlášť kdyby se na trávníku zase objevili hráči. Práci by tak měli jenom s cca 50 hools.
    Mám z toho ale pocit, že páni ve vedení si to takhle přáli. Zkrátka potřebovali zamaskovat současnou situaci. Docela reálně se mi jeví plán, že teď bude Natland zase zdržovat až do toho 20. května, dělat ten svůj forenzní audit a pak prostě oznámí "Sorry, hrozně jsme se snažili, ale na základě výsledků auditu jsme se rozhodli do Slavie neinvestovat. Nashledanou". Tajemný majitel tak přijde o tři miliony, ale získá to co dluží Enicu, hráčům a dalším. Pak vyhlásí bankrot a nazdar. V tu chvíli se samozřejmě mohou rozjet další spekulace ohledně nové Slavie, fůze s jiným klubem, převodem licencí atd. Prostě průser.

    Myslím, že je potřeba, aby teď ultras zatlačili na pana France, protože co je tohle za blbosti:"Současný majoritní vlastník Antonín Franc však musí ještě upřesnit některé právně-technické detaily současné struktury Slavie, splnit některé odkládací podmínky, převážně právního a technického charakteru, aby mohla být transakce definitivně uzavřena." Co celou dobu ten Franc dělal? Čeká na poštovního holuba z Malty? Asi spíš kolik mu z toho kápne. Tohle musí mít vyřešený v řádu týdne ne-li dřív, jako majoritní vlastník. To je jasná zdržovačka a myslím, že kdyby se mu někdo podíval na "zoubek", tak by to šlo všechno mnohem rychleji.

    Co se fotbalistů týče, je to sice smutný, ale ty jsou v současné době až "poslední" na řadě. Tady se totiž především jedná o ty stovky hráčů v mládeži. Ti a fanoušci jsou pravý jádrem klubu. To jestli by si někteří současní hráči za x měsíců možná zahráli teprve předkolo EL je opravdu hudba vzdálená. Je tam pořád tolik podmínek k tomu, aby se to stalo skutečností, že nemá cenu se tím zabývat. Navíc na tu nejdůležitější nemají žádný vliv a to jsou peníze, potažmo nový majitel.

    Smutné je to především proto, že hráči nám všem ukázali svojí morální sílu, semkli se v tým a chtěli to ňák "zhodnotit". Ale jak už jsem psal, z hlediska budoucnosti klubu to má pramalý význam.

    Smutné taky je, že se narušilo pouto mezi hráči a fanoušky, které do teď výborně fungovalo.

    Všechno se to ale dá spravit během jedné sezóny, jak poháry, tak pouto mezi hráči a fanoušky. Ale zánik klubu by byl "na delší lokte" a bolel by mnohem více.

    Musíme proto vytrvat v boji na všech frontách a udělat maximum. Význam včerejší "bitvy" se zhodnotí až po válce..
    Zdraví Kmotr

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      tantalos     před 14 lety 06.05.2011 12:34 |  
      0 0

      Kmotře, tohle je snad poprvé, co musím otevřeně říct, že jsi jsi to napsal skvěle.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      Jakubisko     před 14 lety 06.05.2011 12:38 |  
      0 0

      Toto je kvalitní názor.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      qazwerty     před 14 lety 06.05.2011 12:45 |  
      0 0

      Dobře sepsáno...Boj za Slavii bude pokračovat a doufejme, že vítězem bude Slavia...

  11. Dost poraženeckých myšlenek

    tantalos     před 14 lety 06.05.2011 12:30 |  
    0 0

    Prosím, uvědomte si, že Slavia je dnes vedle Sparty nejsledovanější artikl Gambrinus ligy. Odsunutí Slavie do pralesa by přineslo velké fianční ztráty lize od televizí, poškodilo by i ostatní kluby, kterým by se snížila návštěvnost.
    Protesty proti neprůhlednosti vlastnické struktury klubů, a to byla včerejší akce, musí pokračovat. Ostatně kdo dnes vlastní Plzeň, jak se budou řešit finanční potíže Ostravy a Brna, to všechno jsou časované bomby, které se týkají největších českých měst. O nic lepší to ale není ani v Ústí, Budějovicích, velké potíže čekají Olomouc v souvislosti s kauzou Dribisz.
    Pokud si má český fotbal zachovat alespoň trochu důstojnosti, musí se tyto problémy řešit, a to co možná nejrychleji.
    Proto si myslím, že dnes je potřeba - společně s Bohemáky, vzteklými Brňáky a Ostraváky - řešit otázku vlastnictví klubů, aby se nestaly jen hříčkou neodpovědných majitelů.
    Včerejšek bude - a v to doufám - prvním krokem k tomu, aby se český fotbal stal důvěryhodným obchodním artiklem na straně jedné, na straně druhé aby přilákal i ty diváky, kteří jsou dnes poměry v čekém fotbalu oprávněně zhnuseni.

    • Re: Dost poraženeckých myšlenek

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 12:47 |  
      0 0

      Máš zcela pravdu.

      • Re: Dost poraženeckých myšlenek

        quelhar (admin)     před 14 lety 06.05.2011 12:53 |  
        0 0

        Huzgi souhlasí s tantalem - řekl bych, že to je takový pěkný symbol nějakého nového začátku, není-liž pravda? ;o)

        • Re: Dost poraženeckých myšlenek

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 12:55 |  
          0 0

          :-) kéž by..

        • Re: Dost poraženeckých myšlenek

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 13:38 |  
          0 0

          :-)). a pred tim souhlasil se mnou..:-)). ja nyni souhlasim s tantalem tez...:-)

      • Re: Dost poraženeckých myšlenek

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 13:07 |  
        0 0

        Naprostý souhlas s Tantalem.

    • Re: Dost poraženeckých myšlenek

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 12:52 |  
      0 0

      Souhlas, taky doufám, že se to všechno rozhejbe ale moc tomu nevěřím, ty hajzlové jsou tu dostatečně zakořenění..

    • Re: Dost poraženeckých myšlenek

      mart     před 14 lety 06.05.2011 19:04 |  
      0 0

      abych jenom nebrblal :D. V tomto bode (ve vsech techto bodech) musim s Vami souhlasit.
      Je to smutne (teda, ne ze s Vami souhlasim, nebo ze mate pravdu), ale neco se udelat musi.
      Pokud snad vcerejsi nepatricne vystoupeni Slavistickych "taky"fans prispeji o ozdraveni fotbalove kultury v Ceske republice, svoje odmitave stanovisko k nasilnostem (projednou) rad prehodnotim.mart

  12. Re: Zájem Natlandu trvá

    Peregrin     před 14 lety 06.05.2011 13:08 |  
    0 0

    hlava.bolava (seznam.cz)6. 5. 2011 08:25

    "Kdyby se lidé v této republice dokázali postavit tak jako včera Slávisté, tak už polovina hajzlů ve vládě sedí, nebo visí. Dnes by v ČR, jediné z civilizovaných zemí, nemohly platit akcie na doručitele, nejasná mejetková vlastnictví a podobně ..... ale bohužel jsou češi usedlí hospodští komentátoři, takže vše je u nás možné a Slavie je toho zářným příkladem. Klub, firma, která točí stamioliony a nikoho nezajímá, kdo za tím stojí. Dobře, že se někdo rozhodl ukázat nespokojenost. Jen dobře."

    vystihující komentář

  13. Re: Zájem Natlandu trvá

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 13:20 |  
    0 0

    Dvě stě milionů! Tolik prý chce za Slavii Sisák pro sebe

    S šokující informací dnes přišli redaktoři deníku Aha. Všechna jednání o osudu Slavie podle jejich zdrojů krachují na tom, že majitel klubu Petr Sisák požaduje odchodné dvě stě milionů korun.

    Co napsal deník AHA: „O vytunelovaný Eden je zájem. Ne, že ne. Jenže... „Chtěl jsem Slavii pomoci,“ oznámil bývalý ministr dopravy Aleš Řebíček (stojí stále za stavební firmou Viamont). Nepochodil. „Řebíček nabídl, že zaplatí 100 milionů, které Slavia dluží bývalému vlastníkovi ENICu, a k tomu dá 200 milionů na chod klubu,“ Jak to dopadlo? „Sisák si řekl o dalších 200 milionů pro sebe jako odchodné. Na tom to všechno padlo,“

    Pokud je tato informace pravdivá, tak by fanoušci měli začít kupovat letenky na Maltu nebo kde vlastně Petr Sisák bydlí. Protože rozbíjet slávistický stadion jim nepomůže.

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      mart     před 14 lety 06.05.2011 13:33 |  
      0 0

      slusna palka.
      100m + dluh ENICU
      200m provoz (jeden rok!)
      50m dluhy jinym subjektum, Hraci, Poradatele, Miss Tomasova...
      200m Sisakovne
      800m+ stadion
      +.... xxxx M vypalne ENICu za mimosoudni dohodu o vlastnictvi

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        LordEdmund     před 14 lety 06.05.2011 13:36 |  
        0 0

        nevim kolik stojí najemnej vrah, ale dědicové by možná nebyli tak nároční:-). Tohle prostě nemá řešení a ČFL tomu nepomůže, o nějaké očistě nemůźe být ani ŕeč. On ví, že mu nakonec po mnoha a mnoha letech někdo ty prachy dá. Chtěl bych vidět na kůlu hlavu toho,kdo mu umožnil převzetí klubu:(.

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 13:41 |  
          0 0

          všechno je na dobré cestě :(

          • Re: Zájem Natlandu trvá

            DrFe1     před 14 lety 06.05.2011 13:48 |  
            0 0

            To s tou hlavou ?

            • Re: Zájem Natlandu trvá

              LordEdmund     před 14 lety 06.05.2011 13:52 |  
              0 0

              možná by to musel být rošt, protože těch hlaviček bude asi víc :-)

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 13:49 |  
          0 0

          Lorde je to černej humor, ale určitě by se to rentovalo, nějakej chlapec ze speciální jednotky by dostal milion a dodatečné požadavky by najednou nebyly.

          • Re: Zájem Natlandu trvá

            tantalos     před 14 lety 06.05.2011 13:55 |  
            0 0

            Bum!!!
            To je ale bomba!!!
            Pro tentokrát odhlédněme od faktu, že AHA je nedůvěryhodný zdroj. Předpokládejme, že to je pravda.
            Potom by existovalo krásné, jednoduché řešení. Odvolací soud by uznal, že 99 procent Slavie patří ENICu, a s tím už by bylo jednání snadné a mnohem levnější.

            • Re: Zájem Natlandu trvá

              LordEdmund     před 14 lety 06.05.2011 13:59 |  
              0 0

              Takže navrhuješ místo nájemného vraha uplatit soudce? :-) Myslim, že zrovna v tom má Siflák více zkuśeností.

              • Re: Zájem Natlandu trvá

                tantalos     před 14 lety 06.05.2011 14:03 |  
                0 0

                Myslím, že by stačil obyčejný mediální tlak. Ostatně se soudci se v Česku dá vždycky dohodnout. Potom by zásah Natlandu při soudním jednání měl opravdovou cenu

                • Re: Zájem Natlandu trvá

                  birkin     před 14 lety 06.05.2011 14:21 |  
                  0 0

                  medialni tlak na Sisaka? kdyby to nebylo k placi, tak by to bylo k smichu

                  • Re: Zájem Natlandu trvá

                    LordEdmund     před 14 lety 06.05.2011 14:34 |  
                    0 0

                    na něj jedině pŕes prachy. Ale to by jeho partneři museli být slavisti. No a ostatní by bojkotovali služby, nebo výrobky, takovýchto firem..Vytvořit jakousi černou listinu firem spojených se Sisákem a důsledně je bojkotovat.

                    • Re: Zájem Natlandu trvá

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 14:49 |  
                      0 0

                      Letenka na maltu za 5000. Je to menší jak Praha, 400 000 obyvatel, když se člověk bude snažit ještě předem, tak ho tam určitě potká..

                • Re: Zájem Natlandu trvá

                  tantalos     před 14 lety 06.05.2011 14:53 |  
                  0 0

                  Mediální tlak na soudce, ne na Šišáka

            • Re: Zájem Natlandu trvá

              slaviator     před 14 lety 06.05.2011 15:10 |  
              0 0

              na základě čeho by to ale mělo patřit ENICu? A zrovna 99%?

              • Re: Zájem Natlandu trvá

                tantalos     před 14 lety 06.05.2011 15:13 |  
                0 0

                Zeptej se pana Stacha, to je právník a tento právní názor už prosazoval na minulé Valné hromadě

                • Re: Zájem Natlandu trvá

                  slaviator     před 14 lety 06.05.2011 15:24 |  
                  0 0

                  Já vím, kdo to Stach je, přes časem jsem s ním byl ohledně toho řízení v kontaktu. Ale na základě čeho by měl ENIC chtít 99% akcií, když před tou VH jich měl 38,808 %? A když část jich prodal v roce 2006?

                  • Re: Zájem Natlandu trvá

                    quelhar (admin)     před 14 lety 06.05.2011 16:21 |  
                    0 0

                    Enic tvrdi, ze neprodal a tim se de facto priznava k tomu, ze podvedl UEFU.

                    • Re: Zájem Natlandu trvá

                      slaviator     před 14 lety 06.05.2011 18:48 |  
                      0 0

                      to tvrdí v médiích, podle rozsudku soudu v Anglii i podle toho Městského v Praze, v obou z nich se mluví o tom, že měl necelých 39 %...

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      slaviator     před 14 lety 06.05.2011 15:08 |  
      0 0

      Sisáku, ty jsi hovado!!!

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 15:23 |  
      0 0

      Tak Ladislave,konečně někdo promluvil a je jasno,kdo je skutečným vlastníkem a v čem je problém.Jsem zvědav,pokud se tohle potvrdí,jak to všechno dopadne a pokud Natland chce skutečně Slavií zachránit,jak si s tím poradí,normální cestou těžko.

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 15:38 |  
        0 0

        muze byt za nimi sisak.. nebo mohou na nej neco mit / nebo jim muze sisak neco dluzit z predchozich vztahu.. kdo vi..

    • Re: Zájem Natlandu trvá

      murena     před 14 lety 06.05.2011 16:20 |  
      0 0

      Jestli to tak ve skutečnosti je, tak těbůch. Hlavně, že se nahání Platil a hráčům se vše zbořilo, supr protest, je to na blití! Divím se, že po tom co tam předvedli ty hovada, chce ještě někdo něco zachraňovat!

      • Re: Zájem Natlandu trvá

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 16:36 |  
        0 0

        Tomu někomu nejspíš dochází věci v celých svých souvislostech, pokud jedná s čistými úmysly. Pokud jako investor bude chtít zhodnotit fanoušky Slavie, nezbývá mu než říct: Beru všemi deseti, lepší v republice nejsou. To zhodnocení totiž bude provádět za několik let zpětně, nikoliv pouze za včerejšek. Pokud například za poslední roky dáš na jednu stranu pozitiva a na druhou negativa, jasně zvítězí pozitiva. Včetně toho, že když to jako majitel budeš dělat dobře, můžeš od fanoušků získat i dost peněz.
        Takže někteří se diví (ty), a jiní místo toho myslí (investor), o čemž vypovídá i jeho tiskové prohlášení..

        P.S. neber to jako urážku, tak jsem to nemyslel, spíš otevření očí..

        • Re: Zájem Natlandu trvá

          murena     před 14 lety 06.05.2011 17:29 |  
          0 0

          neberu to jako urážku! Dejme tomu, že máš pravdu, určitě převažují pozitiva, ale pokud jako majitel ( tím nemyslím to co tam teď je ) neudělám něco dobře, bude se to řešit tímto způsobem! Nezlob se, ale to prostě nejde!

          • Re: Zájem Natlandu trvá

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 17:42 |  
            0 0

            A to jsi z toho vypozoroval/a jak? Já z toho naopak vidím, že pokud jako majitel udělám něco špatně, budu mít dostatek času na to, abych si to jednak uvědomil a pak taky, abych s tím něco dělal. To že k takové eskalaci došlo až teď, prakticky v nejzašší možný termín, po x slibech, lžích a po x posunutých termínech a ještě při všech těch zvěstech a mediální masáži o řízené likvidaci, to musí být z pohledu investora opět hodnoceno spíše "pozitivně"..

            Dle mého názoru navíc ti samí fanoušci svojí podporou "donutili" hráče, aby hráli 4 měsíce téměř zadarmo a nevykašlali se na to. Věřím tomu, že být v takovýhle situaci například Brno, tak už to dávno zabalili protože hráči by jim vypověděli smlouvy.
            Zkrátka fanoušci Slavie jsou momentálně jako jediný v republice, na kterých by mohl majitel v budoucnosti vydělat..