Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia nedostala licenci

Dnešní jednání licenční komise rozhodlo, že Slavii nebude udělena licence pro další ročník ligy. VIDEO Z PROTESTŮ!

Licenční komise měla výhrad plno. "Slavia nepředložila vlastnickou strukturu, nedoložila bezdlužnost hráčům a zaměstnancům. Nedoložila, že by platila závazky vůči státu a nedoložila ani informace, jak by mělo vypadat zajištění finančních prostředků na příští sezónu," uvedl na fotbal.idnes předseda licenční komise Bohuslav Pavlík.

Slavia má čas do konce května, aby se odvolala a licenci získala na druhý pokus.



Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. :-(

    Mac     před 14 lety 05.05.2011 21:54 |  
    0 0

    Je to děs. Můžeme vůbec za necelý měsíc tohle všechno splnit a doložit, když to naše neschopné vedení nedokázalo za 10 měsíců? Asi jako všichni jsem tak nějak pořád věřil, že nakonec ta licence bude, ale teď je hrozba ČFL zcela reálná.

    • Re: :-(

      jzajko     před 14 lety 05.05.2011 21:56 |  
      0 0

      Nepředložili ani vlastnickou strukturu. To třeba s penězma nemá co dělat, takže podle mně ani vůle licenci získat není.

      • Re: :-(

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 22:01 |  
        0 0

        přesně tohle jsem psal na ofiko stránky. I tohle dává všemu jasný smysl.

    • Re: :-(

      sabreman     před 14 lety 05.05.2011 22:06 |  
      0 0

      Ano, splnit a doložit to můžeme, ale napřed musíme pověsit na hák ty hajzly, co za to můžou! Jinak to nepůjde! Já jsem taky věřil, fandil jsem i těm, co přišli na hřiště, ale nečekal jsem, že půjdou tak daleko, spíš si myslím, že to tam vyhrotili ti, co byli nalití... Je to těžký, nevím, jak se k tomu mám stavět, srdce říká Slavia nejsou žádní tupci, vždycky šlo všechno vklidu, i za komoušů, vždycky se všechno vyřešilo a Slavia nakonec přežila, ale teď i mě už vře v žilách krev, pěsti zatínám a chce se mi brečet. To nekecám. Je to bezmoc, zabíjel bych! Jak tohle může někdo dělat sportovnímu klubu, kterej toho tolik dokázal, kdo za tím stojí, ať se škvaří!!!

  2. Re: Slavia nedostala licenci

    Viking     před 14 lety 05.05.2011 21:57 |  
    0 0

    Ty vole, tak Platil za deset měsíců nebyl schopen zjistit ani vlastnickou strukturu.

  3. Re: Slavia nedostala licenci

    klimi     před 14 lety 05.05.2011 21:58 |  
    0 0

    Zkazili jsme přeci 10 měsíců tvrdé Platilovi práce, takže budeme bez licence. Ten chlap je komik :D
    My jsme vlastně nedoložili nic, divim se, že nám uznali, že máme stadion, který vlastně nemáme...

    • Re: Slavia nedostala licenci

      slaviator     před 14 lety 05.05.2011 22:06 |  
      0 0

      musíš mít nájem na nějakém stadionu, jinak vlastní stadion nemá víc klubů, většinou jsou to městský stadiony...

      • Re: Slavia nedostala licenci

        klimi     před 14 lety 05.05.2011 22:17 |  
        0 0

        Já vim, jde mi spíše o to, že jsme vlastně ani nesplnili nic, co se mělo poslední půl rok řešit...

  4. Re: Slavia nedostala licenci

    slaviator     před 14 lety 05.05.2011 21:59 |  
    0 0

    Kluby, kterým byla licence zamítnuta, se mohou odvolat u licenčního tribunálu ČMFS do 7 kalendářních dnů od doručení rozhodnutí.
    Klub, kterému byla odmítnuta licence, podá odvolání výhradně prostřednictvím licenčního manažera ČMFS k licenčnímu tribunálu
    ČMFS, bude sepsána zpráva, která je pak předána odvolacímu orgánu společně s odvoláním klubu.
    Odpovědný: licenční manažer, licenční administrativa.
    Lhůta: do pěti kalendářních dnů od doručení odvolání licenčnímu manažerovi.
    Toto odvolání je posouzeno licenčním tribunálem. Od jednotlivých klubů a licenčního výboru mohou být vyžadovány dodatečné údaje, dokumenty a informace.
    Odpovědný: předseda licenčního tribunálu.
    Lhůta: do pěti kalendářních dnů od přijetí odvolání licenčním soudem.
    Po pečlivém zhodnocení celého případu, přijme odvolací orgán rozhodnutí.
    Odpovědný: předseda licenčního soudu.
    Lhůta: do pěti kalendářních dnů od přijetí odvolání licenčním tribunálem.
    Pokud je odvolání zamítnuto a je přijato rozhodnutí neudělit licenci, odvolací orgán sepíše zprávu s detailním zdůvodněním
    zamítnutí a popisem příslušných oblastí.
    Odpovědný: předseda licenčního soudu.
    Lhůta: do pěti pracovních dnů od rozhodnutí o odvolání.
    Pokud je odvolání podpořeno a je přijato rozhodnutí udělit licenci, je vydáno písemné rozhodnutí o udělení licence a odesláno klubu. Klub se přesouvá do kontrolní fáze.
    Odpovědný: předseda licenčního tribunálu, licenční manažer a licenční odborník.
    Lhůta: do pěti pracovních dnů od rozhodnutí o odvolání.

    • Re: Slavia nedostala licenci

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 22:02 |  
      0 0

      Vždyť je to zbytečný.

  5. Re: Slavia nedostala licenci

    quelhar (admin)     před 14 lety 05.05.2011 22:06 |  
    0 0

    Doufam, ze jste se se stadionem poradne rozloucili (ti co tam byli). Priste se tam na Slavii na ligu pujde tak za nekolik let... Ted na posledni dva zapasy to stoprocentne zavrou, pristi sezona CFL nebo vubec nic...

    • Re: Slavia nedostala licenci

      spojka     před 14 lety 05.05.2011 22:09 |  
      0 0

      Ty zbylé dva zápasy jdou "na triko" fanouškům. Ty následující roky těm tajemným nahoře a dnešek v tom nehrál žádnou roli.

    • Re: Slavia nedostala licenci

      Ravik     před 14 lety 05.05.2011 22:09 |  
      0 0

      to s tim zavřením je bohužel asi pravda... si ale sakra nějak pesimistickej.. něco víš?

      • Re: Slavia nedostala licenci

        quelhar (admin)     před 14 lety 05.05.2011 22:13 |  
        0 0

        Ne, nevim nic, jen me to otravilo. Kdyz uvazim nepravdepodobnou moznost, ze Natland nema se soucasnymi majiteli nic spolecneho (jak sam tvrdi), tak po dnesku necekam, ze jeho zajem o Slavii bude pokracovat...

        • Re: Slavia nedostala licenci

          spojka     před 14 lety 05.05.2011 22:20 |  
          0 0

          Sám píšeš, že ta možnost je nepravděpodobná. Natland se mohl od Sisáka, Rosena a spol. distancovat mnohem dřív, učinil tak až dnes v LN, a to ještě dost nepřesvědčivě.

          Prostě všichni, ať už Slavie nebo Natland, měli spoustu času na to, aby fanouškům, kterým se už roky jen lže, poskytli alespoň nějaké konkrétní informace. Místo toho přišla další lež s tiskovkou, jakou svět neviděl... a tímhle stylem to nechali dojít až k dnešku, kdy to korunoval ten fízl se svým výstupem.

          • Re: Slavia nedostala licenci

            quelhar (admin)     před 14 lety 05.05.2011 22:33 |  
            0 0

            Hazet to na Platiluv projev je podle me nefer - lidi byli nastartovani a at by rekl, co by rekl, tak by to dopadlo uplne stejne. Vzdyt ho nikdo neposlouchal... Ale jinak celkem souhlasim...

            Kazdopadne pokud nekde jeste byl nejaky zajemce o Slavii, tak dnesek ho spis odradil, nez presvedcil, aby se snazil ji pomoct.

            • Re: Slavia nedostala licenci

              spojka     před 14 lety 05.05.2011 22:36 |  
              0 0

              Jo, se vším souhlasím. Ale to, že Platil dneska neměl co říct, je mj. výsledkem jeho desetiměsíční práce. Když si dám proti sobě ty jeho dnešní výroky se zdůvodněním neudělení licence, tak je to prostě šílenost.

              • Re: Slavia nedostala licenci

                quelhar (admin)     před 14 lety 05.05.2011 22:42 |  
                0 0

                Ono se tezko neco dela, kdyz sezenes zajemce, pripravis smlouvy na podpis a prijde Franc a rekne, ze to nepodepise. Pak to udelas znovu s nekym jinym a Franc to udela zas.

                Jo, asi mel uz driv rezignovat, ale pro hrace a vlastne i zamestnance byl zrejme symbolem nadeje, ze se neco zlepsi, duveru v nej meli ve Slavii vlastne vsichni. Kdyby to zabalil on, tak to Slavii provozne nejspis uplne polozi. Ostatne uvidime, jak to dopadne po dnesku...

                • Re: Slavia nedostala licenci

                  spojka     před 14 lety 05.05.2011 22:45 |  
                  0 0

                  Chápu, ale pak měl ten první odstavec dnes říct fanouškům s tím, že Franc na stadionu přítomen není. Měl prostě říct pravdu o současné situaci. Nikdo po něm nic jiného nechtěl.

    • Re: Slavia nedostala licenci

      edenian     před 14 lety 05.05.2011 22:12 |  
      0 0

      Jojo presne tak jsem to udelal. Neni mi moc dobre, odesel jsem, az kdyz mi malticka dejchala do xichtu. Neda se nic delat. Kdo seje vitr, sklizi bouri.

      • Re: Slavia nedostala licenci

        Viking     před 14 lety 05.05.2011 22:15 |  
        0 0

        Lepší něco udělat než stáhnout vocas.

        • Re: Slavia nedostala licenci

          Viking     před 14 lety 05.05.2011 22:16 |  
          0 0

          A na tu ČFL samozřejmě můžou fanoušci, Platil se tak snažil....

      • Re: Slavia nedostala licenci

        Ravik     před 14 lety 05.05.2011 22:19 |  
        0 0

        Quelhare to je snad alibi tvrdit, že dnešní incident zhatil nějakou dlohodobou práci... Kdoví jestli hráči aspon tech 30% dostali, jestli jo tak aspon k necemu ta hrozba dnesniho protestu byla.

        • Re: Slavia nedostala licenci

          quelhar (admin)     před 14 lety 05.05.2011 22:24 |  
          0 0

          Ja vubec netvrdim, ze dnesek zhatil dlouhodobou praci. Pokud vubec neco zhatil, tak snazeni poslednich tri dnu. Za dlouhodobe se da povazovat jen snazeni fotbalistu o zisk poharu.

    • Re: Slavia nedostala licenci

      sabreman     před 14 lety 05.05.2011 22:16 |  
      0 0

      Otázka je, co bude dál, když přijmeme fakt, že nedostaneme licenci. Nemám strach o to, že by se Slavia do ligy zase nedostala, spíš jde o to, jestli jí dál budou škodit ti hajzlové, co tohle způsobili. Vzdají se jí potom, nebo co? Jaký scénáře jsou potom? Vždyť i ve třetí lize jim Slavia bude patřit! Co dál?!

  6. Re: Slavia nedostala licenci

    capi (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 22:29 |  
    0 0

    Vážení pánové a dámy. Nemám radost z toho, co se dneska stalo. Násilí v žádném případě nepodporuji, ale dnes ho ani neodsuzuji.
    Nemůžu se nepozastavit nad tím, že Platil pár minut po tomto incidentu vypustí ze své prolhané pusy to, že fanoušci mu zničili práci za deset měsíců, což v kontextu s tím, že Slavia nedostala licenci a to kvůli asi milionu důvodů, z nichž jeden hlavní je ten, že nedoložila vlastníky, je neskutečné. Tento pán, ač jsem měl ze začátku pro jeho kroky určité pochopení, tímto u mě definitivně skončil.
    Možná mě za to ukamenujete, ale v této situaci pro nás ČFL bude nejlepší varianta, protože se tak budeme moci zbavit těchto lidí, kteří se tváří či netváří jako naši vlastníci či manažeři, a bude snad možné začít s čistým štítem budovat Slavii tak, jak si všichni její skuteční fanoušci přejí, aby vypadala.
    Věřím, že Slavia je věčná a ani ti stávající hajzlové, kteří ji dovedli tam, kde je, ji nezničí.

    • Re: Slavia nedostala licenci

      EdCable     před 14 lety 05.05.2011 22:32 |  
      0 0

      Verim, ze musi prijit kompletni ocista. Ale bojim se, ze vlastnik, at je to kdokoliv, nema zajem nechat soucasnou Slavii existovat ani v ramci CFL.

      • Re: Slavia nedostala licenci

        capi (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 22:58 |  
        0 0

        V tu chvíli nastupuje fotbalový oddíl, jak bylo deklarováno ze strany SDS, a zároveň by měl fotbalový svaz předvést svůj SKUTEČNÝ zájem o záchranu Slavie a zařadit tento tradiční oddíl(fotbalový oddíl je skutečným nositelem naší tradice) do ČFL. V tu chvíli věřím, že se najde hodně skutečných slávistů, kteří budou chtít sponzorsky pomoci a nastavit rozpočet a vybudovat tým tak, aby se rychle mohl vrátit do první ligy.
        Podle mě ve chvíli, kdy definitivně stávající Slavia nedostane licenci a tím pádem ztratí práva na své profesionální hráče (tj. nebude již co dalšího ukrást), pošlou tuneláři stávající akciovku do insolvence a vzhledem k tomu, že nebude mít žádný majetek, skončí bankrotem.
        Toto je jediná možná cesta. Jakékoliv jiné cesty a pokusy "zachránit" stávající a.s. budou jen mimikry, které mají úplně jiný cíl, který se můžeme jen domnívat, ale zřejmě se nejedná o nic jiného než o stadion, dluhopisy vydané jeho vlastníkem a jejich dočachrování.

        • Re: Slavia nedostala licenci

          slaviator     před 14 lety 05.05.2011 23:03 |  
          0 0

          jenže a.s. bude stejně muset být založeno, protože licenci může dostat pouze a.s.... tzn sehnat kapitál 2 miliony na minimální základní jmění a.s.

          • Re: Slavia nedostala licenci

            capi (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 23:09 |  
            0 0

            Pro ČFL potřeba není, takže je tam jedna sezona na konsolidaci a přípravu náležitostí, které jsou potřeba pro profesionální fotbal. Navíc s těmi dvěma miliony to není zas tak horké. Stačí koupit již založenou a.s. (tzv. ready-made, nabízí jich pár společností na trhu a spousta advokátních kanceláří) a věřte, že cena za ní bude v řádech desetitisíců.
            Podstatně důležité je dát dohromady schopný a zapálený tým lidí, kterým se dá věřit a kteří se budou chtít podílet na řízení a věřím, že je spousta podnikatelů-slávistů, kteří budou ochotni se stát součástí sponzorského poolu a dát cokoliv mezi desetitisíci a ty největší třeba miliony korun. Těmto firmám se to vrátí, protože Slavia bude sledována i v ČFL.
            Jedinou otázkou je, kde by Slavia jako následně profesionální tým hrála, protože obchodní vztah se stávající e-side není pro mě moc akceptovatelný.

            • Re: Slavia nedostala licenci

              slaviator     před 14 lety 05.05.2011 23:21 |  
              0 0

              jasný, první rok a další v ČFL to je fuk, to může hrát klidně i o.s.... Ale pokud by se pomejšlelo o postupu do II. nebo I. ligy nebo odkoupení licence, tak to musí být a.s. Plus je důležitý taky mít určitý počet mládežnických týmů. O ready-made vím, dobré na to jsou www.smartcompanies.cz

            • Re: Slavia nedostala licenci

              Wommi     před 14 lety 05.05.2011 23:51 |  
              0 0

              ...jen pro poradek, koupe a.s. sice stoji desetitisice, ale stejne musis zaplatit vedle i zakladni kapital, ktery je ve spolecnosti upsan. Takze zaplatis ty spolecnosti 2 mega treba a pak rekneme cca 90 tisic, za ktery se toto dela, vc. zmen ktery chces...!!!

    • Re: Slavia nedostala licenci

      Aloha     před 14 lety 05.05.2011 22:41 |  
      0 0

      Přesně tak, taky se mi to nasili nelibilo, ale v kontextu toho co zaznělo od Pavlika, kdy vlastne zástupci Slavie nepředvedli na jednání vůbec nic tak mi to přijde jako výsměch a je dobře, že k tomu došlo, aby bylo vidět, že jim to jen tak neprojde, protože teď už vůbec nevěřím tomu, že bych chtěl Slavii někdo zachránit.

    • Re: Slavia nedostala licenci

      LordEdmund     před 14 lety 05.05.2011 23:05 |  
      0 0

      jako souhlas s tim Platilem, ale jak chceš udélat tu očistu, když třeba nikdo slavii nekoupí a současní majitelé na to budou sr át jako teď? Rád bych se k tomu také upnul, ale prostě tomu nerozumím. Když neprodaj ,jsme poŘád ve stejných sračkách, akorát že budeme chodit na "prales"..:-(

      • Re: Slavia nedostala licenci

        capi (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 23:12 |  
        0 0

        Tato a.s. za současné situace pro mě už není Slavií. Nová Slavia by spadala pod fotbalový oddíl, tj pod původní tělovýchovnou jednotu, dnes SK Slavia Praha (ovšem nikoliv ...- fotbal a.s.). Stávající a.s. ať si dělá co chce, ať si v ní třeba Platil z Francem dovážejí banány a dozrávají si je ve vipce.

  7. Re: Slavia nedostala licenci

    mpik     před 14 lety 05.05.2011 22:36 |  
    0 0

    Kde dochází argumenty, začíná násilí. Protest před utkáním měl mou podporu. To, co se dělo po půli, to nemá s protestem nic společného. Vandalismus a exhibicionismus. K čemu je třeba dobré rozmlátit toalety??? Hráči to mohli zabalit už dávno a přece i zadarmo hráli. A co udělala hrstka fanoušků? Připravila nevinné hráče o šanci na pohár, aniž by klubu jakkoli pomohli. Hrdinové.

    • Re: Slavia nedostala licenci

      spojka     před 14 lety 05.05.2011 22:40 |  
      0 0

      Hráči zadarmo nehrají, svoje peníze nakonec pravděpodobně dostanou. Šance na pohár (myšleno evropský) by s ohledem na zásadní důvody pro neudělení licence byla nulová.

      Pro někoho je prostě víc klub, pro jiného hráči.

      • Re: Slavia nedostala licenci

        Gino     před 14 lety 05.05.2011 22:50 |  
        0 0

        spojko, tebe snad za dnešní předvádění se tady na foru někdo platí.... jsi neúnavný a všude

      • Re: Slavia nedostala licenci

        Wommi     před 14 lety 05.05.2011 23:53 |  
        0 0

        ..uz jsem to psal vedle, pri konkurzu hraci dostanou leda velky hovno!!!

    • Re: Slavia nedostala licenci

      Jakubisko     před 14 lety 05.05.2011 22:46 |  
      0 0

      Hlavně že sezením na prdeli a potleskem Platilovejm prázdnejm lžím by klubu pomohli lépe.

      • Re: Slavia nedostala licenci

        travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 23:54 |  
        0 0

        Souhlasím se spojkou.

  8. Re: Slavia nedostala licenci

    opicemag     před 14 lety 05.05.2011 22:45 |  
    0 0

    Přestože si myslím, že zápas se měl z respektu k hráčům dohrát, tak když čtu důvody nepředložení licence, je mi líto, že po tom hajzlovi házeli dnes jen pivo. Prý deseti měsíční práce. A nepředloží vůbec nic. Je to prolhaný parchant.
    Přiznávám, že jsem mu původně věřil, ale byl to omyl.

  9. Re: Slavia nedostala licenci

    1rytir     před 14 lety 05.05.2011 22:50 |  
    0 0

    Každopádně jsem zvědav na následující dny. Není mi například jasné, jaký postoj zaujmou hráči, resp.jejich agenti. Musí co nejrychleji hledat nové kluby (pokud Slavia skutečně spadne do ČFL) už teď. A jak to bude s tím dluhem ENICu, ten přece zůstane i v třetí lize. Obávám se, že bude muset být vypsán konkurz, ale co si kdo vezme, když hráči jsou už teď vlastně volní a mohou odejít v podstatě okamžitě. Co Natland, bude dál "intenzívně" jednat o vstupu do klubu? No a Platil, podá onu rezignaci hned nebo bude ještě na něco čekat? Zlrátka tolik otázek...

  10. Re: Slavia nedostala licenci

    Jakubisko     před 14 lety 05.05.2011 22:54 |  
    0 0

    Fanoušci prý zničili 10 měsíců Platilovy práce...vzhledem k tomu, že Platil nedodal k licenčnímu řízení nic, tak to znamená že jsme nezničili nic. JUPÍÍÍ

    • Re: Slavia nedostala licenci

      LordEdmund     před 14 lety 05.05.2011 23:06 |  
      0 0

      tohle mě taky dostalo. Platli je buď uplnej hajzl a jen plní rozkazy, nebo je naprostej neschopa...Obojí je zkáza slavie.

    • Re: Slavia nedostala licenci

      slaviator     před 14 lety 05.05.2011 23:19 |  
      0 0

      Platil: Po těch hrdinech, co mi znečistili sako budu požadovat náhradu škody. Videozáznamů máme spoustu. Viníci budou potrestáni, všem pošlu účet z čistírny. Byli jsme tak blízko k záchraně Slavie, ale bohužel někteří jedinci se svým chováním zapříčinili o to, že Slavie bude mít ještě velké problémy. :D:D

      • Re: Slavia nedostala licenci

        Jakubisko     před 14 lety 05.05.2011 23:28 |  
        0 0

        Jsem rád, že se pan Platil umí tak dobře postarat o financování jeho čistého saka. Je to opravdu muž činu.

        • Re: Slavia nedostala licenci

          slaviator     před 14 lety 06.05.2011 00:24 |  
          0 0

          možná nemělo létat pivo, ale kameny

      • Re: Slavia nedostala licenci

        hiker42     před 14 lety 05.05.2011 23:43 |  
        0 0

        to je šmejd. neskutečnej. smát se tomu fakt nemůžu.
        mě se otvírá kudla v kapse, když čtu, že za 10 měsíců nezjistil ani vlastnickou strukturu a přitom noviny píšou, jak Řebíček jednal se Sisákem o vstupu Viamontu do Slavie..
        bohužel, do Slavie nalezla odporná mafiánská špína a chladnokrevně ji za 3 roky vysála a zlikvidovala.
        je mi na blití z týhle země, kam se to 20 roků po komančích dostalo..

        • Re: Slavia nedostala licenci

          Jakubisko     před 14 lety 05.05.2011 23:45 |  
          0 0

          Jojo...nepřítel v podobě komunismu byl možná gigantický a odporný, ale aspoň byl známý. Boj proti neviditelné mafii je jako chcaní proti větru...zoufalé.

  11. Re: Slavia nedostala licenci

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 23:46 |  
    0 0

    Komentář Vladimira Šmicra.

    "Jinak to ani skončit nemohlo, lidé ve vedení Slavie prokázali naprostou nekompetentnost a každému slávistovi je teď smutno," řekl ČTK k incidentům v Edenu Šmicer. "Schvalovat zoufalé kroky sice nelze, ale je třeba vidět, že zoufalí lidé dělají zoufalé činy. A fanoušci jsou teď opravdu zoufalí," dodal současný manažer reprezentace s tím, že stále věří, že i tohle Slavia přežije.

    • Re: Slavia nedostala licenci

      Jakubisko     před 14 lety 05.05.2011 23:49 |  
      0 0

      Konečně někdo s rozumným názorem. A od Vládi mě to obzvlášť těší, obzvlášť potom, co hodně dlouho o situaci mlčel.

  12. Prosím, bez emocí

    tantalos     před 14 lety 05.05.2011 23:54 |  
    0 0

    Dnešní incidenty nebyly hezké a nechci je hájit, nicméně je považuji za naprosto přirozený důsledk faktu, že nějaký zkorumpovaný exsparťan, který řídí Slavii, nám v jednom kuse lže.
    Co ten už se toho nasliboval, ale copak mu můžu věřit, když mi tvrdí, že nezná majitele Slavie.
    Fandíme - to je věc víry a emocí - a není nic divného, že když nám někdo sahá na oboje, tak někdo pokusí o větší či menší inzultaci.Tak už to mezi chlapy chodí. Pokud budu estét a baleťák, tak radši na tribunu vůbec nepůjdu, co kdyby se ram někdo upšoukl, a pustím si třeba Čajkovského koncert.:
    Chtěl bych doufat, že dnešek byl zlomovým dnem, kdy hnis z rány, kterou utrpěla Slavia začne konečně vytékat. Tím, že PLatil současnou sepsi jen prodlužoval, prodlužova trápení a tím Slavii ubližoval. Doufám, že teď se odstěhuje někam na Seychely a tady už nebude opruzovat.
    Ostatně člověk, který pošle na fandy - vlastně své zákazníky, kteří mu platí minimálně 150 korun za lístek - policajty se psy, protože se nehodlá bavit s "nějakou lůzou", by se radší měl vystěhovat radši ještě dál.

    • Re: Prosím, bez emocí

      mirecek1111     před 14 lety 06.05.2011 00:03 |  
      0 0

      jenom k té poslední vědět..

      a že na tom stadionu byla chvíle, že by ho (šéfa) ti ultras (zaměstnanci) snad umlátili, kdyby neutekl dovnitř sis nevšiml? Platil to tím proslovem podělal, ale to co se začalo dít potom bylo přímo úměrné tomu zásahu policajtů.

      • Re: Prosím, bez emocí

        tantalos     před 14 lety 06.05.2011 08:48 |  
        0 0

        Určitě by mu nic neudělali. Chtěli se ho jen zeptat, jak to je.

        • Re: Prosím, bez emocí

          EdCable     před 14 lety 06.05.2011 09:55 |  
          0 0

          To je komentar dne, tantale:-))

  13. Re: Slavia nedostala licenci

    Wommi     před 14 lety 05.05.2011 23:57 |  
    0 0

    ..a co kdyz Platil vlastnictvi predlozil - vlastnikem je zejmena franc, atd a oni tomu proste neverili:)

    • Re: Slavia nedostala licenci

      spojka     před 14 lety 06.05.2011 00:10 |  
      0 0

      Ty se tomu smejes, ale oni tam podle vseho s timhle opravdu prisli.

      • Re: Slavia nedostala licenci

        Wommi     před 14 lety 06.05.2011 00:14 |  
        0 0

        ..no a ted mi rekni, a co jinyho muzes delat pokud ti nekdo treba predlozi akcie, na nich je napsano jeho jmeno,..jediny co muzes, je napsat je do seznamu akcionaru a tot vse!!!

        • Re: Slavia nedostala licenci

          spojka     před 14 lety 06.05.2011 00:21 |  
          0 0

          Nevim, nechapu, ze Hasek jeden den tvrdi, ze Franc mu potvrdil, ze je majoritnim vlastnikem a na akciich je skutecne napsan on a druhy den tentyz Franc prijde pred dalsi lidi ze svazu, kteri potvrdi, ze nebyl schopen dolozit vlastnickou strukturu klubu.

          • Re: Slavia nedostala licenci

            Wommi     před 14 lety 06.05.2011 00:29 |  
            0 0

            ..treba ten problem spociva v tom, ze skutecnymi vlastniky jsou nejake spolecnosti,..ktere nakonec mizi nekde v danovem raji a komise proste rekla, ze se ji nelibi, ze tam na konci neni videt..tuto spolcnost vlastni pres tu a tu a tu pan Franc...

  14. Re: Slavia nedostala licenci

    travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 00:12 |  
    0 0

    Ještě před měsícem jsem vcelku věřil Platilovi,že chce Slavii zachránit a věřil jsem Ladislavově teorii(jistě většina ví o co jde).Bohužel,když Platil sliboval po několikáté v podstatě to samé( příští týden bude znám nový vlastník atd) a nikdy se to nepotvrdilo a přečetl jsem si lecos o jeho minulosti ,přestal jsem mu věřit a přiklonil jsem se k názoru,že je nastrčen ,aby hrál o čas (navíc se čím dál více mluvilo o tom ,že Franc je nastrčený bílý kůň skutečného vlastnika Sisáka a ten víme ,co dovede), aby vznikla nová Slavia a aby nemuseli zaplatit Enicu cca 110 mil.Když se najednou objevila spol. Natland a objevily se informace (např v České pozici od p. Léka),co je to za společnost,jenom mě to utvrdilo v názoru,že vlastníkům Slavie nejde o její záchranu,ale o likvidaci (zajímavé je,že Platil byl původně proti této spol. a dnes ji obhajoval-co se tak najednou změnilo nevím).Že chtěli někteří fanoušci Slavie po těchto x krát nesplněných slibech znát pravdu se nedivím a že to dopadlo takto mě netěší,ale je pravda,že jsme my fanoušci (teď myslím všechny) měli trpělivost s řešením údajné záchrany Slavie až až. Stát se toto sparťanům nebo baníkovcům ,tak takovéto akce by byly podstatně dřív a ještě ve větším-tím nechci situaci ,která dnes nastala obhajovat,ale vedení tomu šlo naproti a možná to bylo i cílené,aby se měli teď na co vymlouvat).Také jsem zvědavý na reakci Haška a doufám,že to pro něj nebude argument,aby nedodržel slib,že novou Slavii vzniknout nenechají. Toto je můj názor,takto to vidím a v záchranu Slavie už v podstatě nevěřím (dnešek to neovlivnil a pokud to bude někdo z vedení tvrdit je to jen výmluva).Vrchol všeho od Platila je,když řekl,že mu dnes fanoušci zničili desetiměsíční práci a pak se dočteme,co vše nebylo doloženo a proč Slavia nezískala profi licenci.Taky mě zklamal komentář OZ, radši snad neměl říkat nic.

  15. Re: Slavia nedostala licenci

    travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 00:19 |  
    0 0

    Tak jsem se podíval na www.slavia.,stručně tam oznamujou,že Slavii nebyla udělena profi licence,ale proč ,co chybělo ani zmínka.Pořád tam dělají z fanoušků blbce,fakt tam radši vůbec nelízt.

  16. Re: Slavia nedostala licenci

    japhy     před 14 lety 06.05.2011 00:20 |  
    0 0

    Ty násilnosti se samozřejmě nedají schvalovat, v podstatě jsme si situaci ještě zhoršili, ale nějak moc se jim divit taky nejde. Jak řekl Šmíca-zoufalí lidé dělají zoufalé činy. OK, fanoušci udělali chybu, za kterou bude klub platit. Ale co tomu předcházelo? Měsíce agonie, lží a slibů a přesto byli fanoušci skvělí a svůj klub podporovali, až byli pro některé za trotly, co jen fandí bez reakce na stav klubu. Nevyhnutelné se tedy stalo skutkem.

  17. Re: Slavia nedostala licenci

    slaviator     před 14 lety 06.05.2011 00:34 |  
    0 0

    Tak veleslavný plán je prý takový, že Slavie letos krachne a spadne do třetí třídy. Podle organizační směrnice pro činnost členských klubů sepsané Doležalem pak do 31.3.2012 nahlásí s někým fůzi. Může to být Dukla, může to být někdo jiný. A od sezony 2012/13 už zase "očištěná" bude hrát v první lize. Jediné, co může tuto teorii narušit je to, že při této operaci nesmí zaniknout ani jedno mužstvo mládeže, což by vysvětlovalo, proč ji má Slavia registrovanou zvlášť... Ta organizační směrnice pro činnost členských klubů na to sedí, tu fúzi musí schválit výkonný výbor, což bude sice malej zádrhel, ale není to tak viditelná ojebávka jako s převodem na úplně nový subjekt.

    • Re: Slavia nedostala licenci

      travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 00:48 |  
      0 0

      To jsou hajzlové.Tak SDS a máte tu nový "oříšek".

    • Re: Slavia nedostala licenci

      travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 00:55 |  
      0 0

      Takže když Vejsada na svých web. str. upozorňoval na tu mládež ve Slavii,že je to vlastně s mládeží stejné jako u B1905 a vše mu připomíná podvody s Bohemians,tak měl pravdu.

      • Re: Slavia nedostala licenci

        travel (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2011 01:02 |  
        0 0

        Toto napsal Vejsada na svých web. str.:
        20.4.2011
        Vše tomu nasvědčuje z důvodu, že mládež Slávie je zřejmě již vyvedena ze současné Slávie - viz. adresář ČMFS pod číslem 100026 SK Slávie Praha - fotbal mládež a jsou již založeny čtyři společnosti ohledně Slávie. Stojí za povšimnutí, že p. Platil odešel od ČMFS a šel na Slávii a p. Doležal šel ze Slávie na ČMFS. Položme si otázku, proč asi?

        • Re: Slavia nedostala licenci

          slaviator     před 14 lety 06.05.2011 08:49 |  
          0 0

          a Šrámek je od března v představenstvu Dukly Praha.... :) proč asi