Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Tiskové prohlášení Natland

Společnost Natland vydala před chvílí tiskové prohlášení k současné situaci ohledně Slavie.

Jednání o pomoci Slavii intenzivně pokračují

Praha, 4. května 2011 - Zájem NATLAND Group pomoci SK Slavii Praha trvá. Celý den pokračovala intenzivní jednání mezi investiční skupinou NATLAND Group, managementem a akcionáři SK Slavia Praha a nově i Českomoravským fotbalovým svazem (ČMFS). „Z jednání s NATLAND Group mám dobrý pocit a jsme připraveni dále jednat,“ komentoval jednání Ivan Hašek, předseda ČMFS. Jednání vyústila v dohodu s ČMFS, který se rozhodl na zítřejší (čtvrteční) jednání licenční komise pozvat kromě představitelů Slavie i zástupce NATLAND Group.

„Jednání jsou vzhledem k historii a panujícím právním i ekonomickým vztahům ve Slavii mimořádně složitá. Z naší strany je každopádně vůle najít co nejrychleji konstruktivní řešení, v jednáních budeme dále pokračovat,“ doplnil k průběhu jednání tiskový mluvčí NATLAND Group Rostislav Starý.

Komentáře (61)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tiskové prohlášení Natland

    DrFe1     před 14 lety 04.05.2011 18:07 |  
    0 0

    Doufám, že to dojednání stihnou v této pětiletce. Maximálně v té další. Toby mohlo vyjít.

  2. Re: Tiskové prohlášení Natland

    bene     před 14 lety 04.05.2011 18:08 |  
    0 0

    zase nic neřekli....to si dělaj prdel..... je třeba jít do ulic....

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      ijar     před 14 lety 04.05.2011 18:12 |  
      0 0

      Tys čekal něco jineho?

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      opicemag     před 14 lety 04.05.2011 18:13 |  
      0 0

      To je jim úplně jedno. Nezajímají je hráči, fanoušci ani Slavia. Mají nějaký svůj plán (jaký nevím, člověk si tu může přečíst různé spekulace) a toho se asi budou držet. Jen se zdá, že v něm jaksi nefiguruje Slavia.

      • Re: Tiskové prohlášení Natland

        travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:21 |  
        0 0

        Tak teď budou hrát o čas do konce května,do kdy je možno se odvolat,Hašek bude pořád papouškovat,že je spokojen,jak se to vyvíjí a při tom ve skutečnosti na Slavii kašlou a jdou si za svým (pro mě nejasným)cílem .

        • Re: Tiskové prohlášení Natland

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:32 |  
          0 0

          prave, taky mi neni uplne jasne, co ma byt to jejich finale..

          • Re: Tiskové prohlášení Natland

            twisp     před 14 lety 04.05.2011 19:13 |  
            0 0

            imho stále to samé na co od začátku upozorňuje sds, tzn. ohnout ve finále haška a čmfs, aby převedli ligovou licenci na jinou společnost, jinak to pošlou do kopru

            • Re: Tiskové prohlášení Natland

              jane (admin)     před 14 lety 04.05.2011 19:34 |  
              0 0

              Presne tak. Hasek bude pod tlakem, predstavi si problemy, kdyby Slavie nehrala ligu, a kyvne na to.

              • Re: Tiskové prohlášení Natland

                spojka     před 14 lety 04.05.2011 19:40 |  
                0 0

                Uprimne receno, jake problemy by z toho primo pro Haska vyplyvaly? Bude do toho Gambrinus, Sazka nebo Tipspot sypat mene penez jen proto, ze z tabulky zmizi Slavie? Nemyslim si, bohuzel. Nase liga uz takhle zajima jen par stovek lidi, v podstate se to hraje jen pro Ziky, Pasky, Pelty a podobny figurky, za kluby hrajou hraci, kteri patri v lepsim pripade jinym klubum, v horsim pripade lidem, kteri vubec do fotbalu nedelaji... zmizi jeden klub ze sestnacti, stoleta tradice je vsem krome fandum ukradena, fanousci si muzou zalozit klub novy. Hasek by si to zduvodnil.

                • Re: Tiskové prohlášení Natland

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 20:13 |  
                  0 0

                  Spojko,vycházel jsem z prohlášení Haška a Rajchla,že vzniknout novou Slavii neumožní,ale bohužel v tomhle svinstvu si člověk nemůže být ničím jist.Na druhou stranu snad SDS udělá vše,co je v jejich silách a možnostech,aby tomu zabránila.

                • Re: Tiskové prohlášení Natland

                  jane (admin)     před 14 lety 04.05.2011 21:18 |  
                  0 0

                  To si pis, ze by to byl problem. Vem si, ze Slavia je v televizi v podstate kazdy kolo, i kdyz hraje spatne, porad lidi tahne. Na Liberec nebo Hradec fakt koukat nebudou.

                  • Re: Tiskové prohlášení Natland

                    spojka     před 14 lety 04.05.2011 21:52 |  
                    0 0

                    Tak samozrejme, ze je Slavie mnohem vetsi tahak, nez nejaky Liberce, Plzne nebo Slovacka. Na druhou stranu se tady podle me uz bavime o tak malych cislech, ze by to nakonec nebyla nejaka zasadni rana, ktera by zasadne menila ligu nebo celej ceskej fotbal. Na televizni prenosy beztak kouka par tisic lidi, zajimavou sledovanost ma jen dvakrat za rok derby. Rok dva by z toho konce Slavie bylo halo, ale pak by to vsichni vzali jako fakt, nakonec co by jim taky zbylo... Hasek by naoko pro zachranu Slavie udelal vsechno, co mohl, a zaroven by dodrzel slovo, a to ze prevod na "novou" Slavii nepovoli.

  3. Re: Tiskové prohlášení Natland

    Heretic (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:23 |  
    0 0

    Tak to stále více vypadá, že chtějí poslal Slavii do konkurzu. Ale co tím získají? 3.liga -> vlastník Sk Slavia o.s. -> prodej někomu kdo to myslí vážně (Viamont, rusáci,PPF). Mě to nakonec nezní tak špatně, ale nemuselo by to být, kdyby to prodali teď a rovnou..

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      urs (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 19:06 |  
      0 0

      kéž by to tak bylo.., btw. Heretic byla super hra..

      urs

  4. Re: Tiskové prohlášení Natland

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:30 |  
    0 0

    Myslím, že zítra je opravdu čas na ohně na severní tribuně..

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      spojka     před 14 lety 04.05.2011 18:33 |  
      0 0

      Jim je to úplně jedno, nikdo z těch sviní tam nebude (maximálně Platil), že se nedohraje zápas, že Slavie dostane pokutu, že jí zavřou stadion? To jim je úplně jedno, jim o žádnej fotbal nebo Slavii evidentně nejde.

      • Re: Tiskové prohlášení Natland

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:36 |  
        0 0

        To by měl být samozřejmě jen začátek a pak by se mělo postupovat k "jádru" až do konečného vyřešení této "otázky"..

      • Re: Tiskové prohlášení Natland

        opicemag     před 14 lety 04.05.2011 19:29 |  
        0 0

        Naopak, možná by jim to ještě přišlo vhod.

  5. Re: Tiskové prohlášení Natland

    klimi     před 14 lety 04.05.2011 18:39 |  
    0 0

    SDS: Dáte sem tedy to vyjádření, které jste slibovali? :)

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      japhy     před 14 lety 04.05.2011 18:55 |  
      0 0

      Když to máš těžký. Na co asi tak mají reagovat? V podstatě se nic nestalo, jednání dále "probíhají". Můžou tedy sesmolit další znepokojení, ale pořád není něco konkrétního, proti čemu by šlo bojovat.
      Fakt nasrat-zítra to neodehrát-pokuta-vyřazení-licenci pryč-3.liga- a hezky odspodu. Pochybuju, že by na nás parazitovali i ve třetí lize.

      • Re: Tiskové prohlášení Natland

        spojka     před 14 lety 04.05.2011 18:59 |  
        0 0

        Souhlasím, zítra nehrát.

  6. Platil končí?

    spojka     před 14 lety 04.05.2011 19:27 |  
    0 0

    "Za Slavii jednal generální ředitel Miroslav Platil, který ve středu předložil údajnému majoritnímu vlastníkovi Antonínu Francovi svou rezignaci. Ten ji nepřijal, a tak mu ji Platil zaslal poštou."

    http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=88671

    • Re: Platil končí?

      travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 19:39 |  
      0 0

      To je zajímavý,ještě nedávno tvrdil,že může skončit hned na hodinu.

      • Re: Platil končí?

        lassiter     před 14 lety 04.05.2011 19:42 |  
        0 0

        no tak asi si to od něj někdo musí převzít a franc před nim utek

        • Re: Platil končí?

          travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 19:55 |  
          0 0

          Asi tu jde o slovíčkaření,zřejmě jsem špatně pochopil výraz,že ji Franc nepřijal.Pokud skončí ,bylo by od něj férový se k tomu vyjádřit(myslím k celkové situaci),ale to se jistě nestane.

          • Re: Platil končí?

            travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 20:55 |  
            0 0

            Teď čtu na web. str. Slavia od OZ,že Platil výpověď nepodal ani neposlal.

  7. Re: Tiskové prohlášení Natland

    YsoEz     před 14 lety 04.05.2011 19:36 |  
    0 0

    tak bude tedy zítra nějaká akce nebo ne? abych věděl jestli má vůbec cenu chodit...

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 19:41 |  
      0 0

      Jo zítra prej napichnou par lidi na vidle tak rozhodne prijd nebo vecer koukej na Novu tam to uvidis!

      P.s: Pokud si fanousek Slavie takovou blbost si snad ani nemohl napsat.

      • Re: Tiskové prohlášení Natland

        YsoEz     před 14 lety 04.05.2011 19:46 |  
        0 0

        fanousek jsem, ale momentalne bojkotujici, nesponzoruju tu chatru co je ve vedeni, srat na hlavu si nenecham

  8. Re: Tiskové prohlášení Natland

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 19:39 |  
    0 0

    Jaktože vlastně ještě nebyla svolaná valná hromada ohledně doplnění představenstva, jsou tam teď dva Franc a Platil a mluvilo se o tom že dle zákona se musí do určitého termínu svolat hromada a tam doplnit třetího člena namísto odstoupivšího Rosena ?

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      spojka     před 14 lety 04.05.2011 19:41 |  
      0 0

      Myslim, ze je cas do konce kvetna.

  9. Re: Tiskové prohlášení Natland

    klimi     před 14 lety 04.05.2011 19:44 |  
    0 0

    Dost silně by mě zajímalo, koho to Platil vlastně sehnal. To, že Franc nechce Kellnera úplně stačí...

      • Re: Tiskové prohlášení Natland

        klimi     před 14 lety 04.05.2011 19:51 |  
        0 0

        Však to vím.
        Na idnesu píší:

        "Slávistický generální ředitel Miroslav Platil podle informací MF DNES nabídl ve středu údajnému majiteli klubu Antonínu Francovi rezignaci. Nesouhlasil totiž s podmínkami, jaké si Natland pro půjčku kladl, navíc Platil měl připraveného vhodnějšího investora."

        Proto by mě zajímalo kdo to byl.
        Kruci o Slavii maj zájem takový firmy jako PPF, Egypský podnikatelé a Franc to chce "prodat" nějakýmu Natlandu, za kterým je stejně určo schován Rosen...

        • Re: Tiskové prohlášení Natland

          travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 21:46 |  
          0 0

          Já bych řekl,že spíše Sisák,než Rosen.

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      Mac     před 14 lety 04.05.2011 19:51 |  
      0 0

      Sehnal pomoc od Sparty nebo od Pelty... :-(

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      LordEdmund     před 14 lety 04.05.2011 19:52 |  
      0 0

      Patrně nikoho, jen jednal s Peltou a Křetínským o prodeji hráćů.Po Platilovi se mi stýskat nebude.Uvidíme jak zareagují hráći, ti mu ve své zoufalé situaci tak nějak poŕád věŕili. Divil bych se,že by zítra nastoupili,kdyź nedojde k zásadnímu obratu a neobdrží dluźné platy.

  10. Jediné řešení

    JS (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 20:25 |  
    0 0

    Je nechat slavii spadnout do třetí ligy nebo ještě níž. Uvidíte, jak rychle pak všichni Sisáci, Francové a Natlandy zmizej.. A proto jdem zejtra na hřiště.. ;)

  11. Re: Tiskové prohlášení Natland

    Alanor (admin)     před 14 lety 04.05.2011 21:26 |  
    0 0

    Napadl mě hororový scénář, který by navždy zničil naši věčnou Slavii. Co kdyby Hašek po krachu připustil plánovaný scénář nástupnictví Slavie Limited, za kterou by byli stávající majitelé? To už by nebyla Slavia a pochybuji, že by jí někdo z nás fandil. A dle Haškových vyjádření by ani nepřipustil vytvoření další Slavie, takže by si ji nemohli založit ani fanoušci... A zůstala by jen nikým nechtěná Slavia Limited v nižších soutěžích... Doufám, že mi někdo tento případný scénář vyvrátí.

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      vesevi     před 14 lety 04.05.2011 22:13 |  
      0 0

      Pokud se Hašek ukáže jako slabý, ovladatelný člověk nebo křivák, je toto velmi reálná možnost. Máme poti sobě totiž velmi zkušeného lotra Judr. Petra Sisáka, který už s takovýmto tunelováním má mnohaleté zkušenosti a je odborník na insolvenční právo.

      • Re: Tiskové prohlášení Natland

        Alanor (admin)     před 14 lety 04.05.2011 22:24 |  
        0 0

        Toho se právě bojím, to by byl konec Slavie bez možnosti obnovy.

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      japhy     před 14 lety 04.05.2011 22:33 |  
      0 0

      Nene, tuším, že v prvních dvou ligách může být pouze a.s., kdežto toto je s.r.o.
      Každopádně agonie se prodlužuje do konce května. Ledaže by to Platil opravdu položil, hráči tím ztratili poslední zbytky naděje a začal by opravdový bojkot. Co by potom následovalo, nevím, snad rovnou přeřazení někam dolů?

      • Re: Tiskové prohlášení Natland

        Alanor (admin)     před 14 lety 04.05.2011 22:35 |  
        0 0

        No to je jasný, že by se začalo odněkud odspoda, ale já už bych se Slavií Limited nechtěl mít nic společného a myslím, že spousta slávistů také ne.

  12. Re: Tiskové prohlášení Natland

    travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 00:28 |  
    0 0

    Krátká zpráva na ČP od p. Léka:
    István Léko|04.05.2011 - 22:56

    Myslím, že ten článek stále platí. To meziřešení s největší pravděpodobností bude Natland ve spolupráci s Prahou 10. Pak se uvidí.

    Istvan Leko

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      mart     před 14 lety 05.05.2011 10:11 |  
      0 0

      Samozrejme je to ono povestne chytani se stebla, ale mozna, ze nam ten krivak Hasek opravdu pomuze. (ne snad, ze by se nejak snazil, spis naopak.... mozna se nebude snazit pomoci tem lumpum = a opravdu ten prevod prav na Slavia Ltd nepovoli).
      Pokud by ten prevod nebyl umoznen, nema vlastne Slavia zadnou cenu (fyzickou samozrejme), dluhy vyssi nez majetek (teda pominu-li pripadne a okridlene navyseni kapitalu prostrednictvim pojistek na pojistky). Za takovych okolnosti by se mozna podarilo podepsat "velkym hochum" (nebo tak nejak je pan Leko jmenuje) nejakou predsmlouvu o prodeji se soucasnym "vlastnikem", a pak se jit hadat s Enicem a dalsimi veriteli.
      Samozrejme, a to krome "stebla", v me uvaze funguje i prani otcem myslenky.mart

      • Re: Tiskové prohlášení Natland

        twisp     před 14 lety 05.05.2011 11:05 |  
        0 0

        já jsem bohužel pesimista v tomto směru, protože si myslím, že i kdyby hašek nějakou náhodou licenci nepřevedl na ltd. nebo eside a poslal slavii do třetí ligy, tak s těmi lumpy žádnou předsmlouvu o prodeji klubu nebo cokoliv jiného "velcí hoši" nepodepíšou z jednoho prostého důvodu, a to je stadion. lumpové ho totiž nepustí, to by museli "velcí hoši" vysolit pořádnej balík...

        • Re: Tiskové prohlášení Natland

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 12:56 |  
          0 0

          no prave, tady nejde o dluh Enicu, vsechno se zrejme toci kolem stadionu a tech 600 ukradeny melounu mestskym castim a to uz je jiny kafe.. slavii klidne zlikviduji v ty treti lize jim neni k nicemu a treba ji ani nebudou prodavat.. ten stadion nas tedy prisel hodne draho...

        • Re: Tiskové prohlášení Natland

          mart     před 14 lety 05.05.2011 13:00 |  
          0 0

          No mozna mate pravdu. Nerikam, ze to nema logiku, jen ji tam sam nemohu najit.
          Pokud ti zlocinci maji jasno, ze Slavie nedostane licenci, .... je uplne bezcenna. Bezcenny veci se pomerne tezko prodavaj. Sodni spory o stadion, ktery je nota bene na pozemku SK Slavia se muzou tahnout ne leta ale desetileti. Naproti tomu Slavia Fotbal, s licenci a v prvni lize, ... pripadne s prilohami (Stadion, a dalsi) se da prodat pomerne lehko, pokud Natland trosku zamete stopy, pripadne pokud bude soucasti predsmlouvy i beztrestnost .....
          Nemim jestli VERIM Lekovym "velkym hochum" jen protoze chci, ... asi tomu tak ale je.....

        • Re: Tiskové prohlášení Natland

          travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 13:08 |  
          0 0

          Pozor,co se týče stadionu,tam hraje velkou roli Praha 10,o které se p. Léko zmiňuje!

          • Re: Tiskové prohlášení Natland

            travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 13:11 |  
            0 0

            A ještě jednu info o p. Lékovi,on se s P.K. zná z dřívějška poměrně dobře, ostatní si domyslete.

  13. Re: Tiskové prohlášení Natland

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 10:27 |  
    0 0

    Článek o ultras akci by jste měli dát jako hlavní příspěvek. Navíc se chci zeptat, jestli jste se náhodou prostřednictvím Vrby neptali Haška jak chce situaci "předejít"? Pro něj by určitě nebylo dobré, kdyby se podobná akce při Ondrášovce konala..
    Možná by jste jako sdružení mohli zavolat i tomu mluvčímu Natlandu, co ten na to říká, jestli se nechají uniknout případné poháry jako budoucí "investoři" nebo se stihnou domluvit do začátku zápasu..
    Díky za odpovědi.

    • Re: Tiskové prohlášení Natland

      quelhar (admin)     před 14 lety 05.05.2011 11:51 |  
      0 0

      SDS protest Ultras neorganizuje. Nevim o tom, ze by se k tomu Hasek nejak vyjadroval (i kdyz nepochybuju, ze se to k nemu urcite doneslo).
      Pan Stary uz vcera shanel (a dostal) kontakty na SDS.

      • Re: Tiskové prohlášení Natland

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 12:38 |  
        0 0

        Já to chápu, nejde o organizaci ale o propagaci. Jestli že se něco takového má uskutečnit (čili stane se skutečností, že se do zápasu nedomluví - čili je po licenci), tak by to mělo co nejvíce masové. Myslel jsem, že by jste vy jako sdružení, které již s Haškem navázalo kontakt mohli Haška znovu oslovit, s tím, jestli nechce něco udělat, aby nedošlo k avizovanému přerušení zápasu, poškození jména ČMFS, znevážení Ondrášovky atd. Třeba by mohl svolat tu komisi na dřívější hodinu, tak aby nemohlo dojít k tomu, že proběhne bojkot a oni se pak na komisi domluví, a vše zaplatí. Stejně by mohlo SDS zavolat panu Starému a zeptat se ho, co s tím Natlnad hodlá dělat. Pokud má reálný zájem o Slavii, nemůže mu být tato akce fuk a měl by se jí snažit předejít. Zkrátka dělat všechno možný proto, aby se to nemuselo stát nebo aspoň aby se před tím už vědělo, že je to v háji..

        • Re: Tiskové prohlášení Natland

          jane (admin)     před 14 lety 05.05.2011 14:27 |  
          0 0

          Nas kontakt s panem Haskem byl bohuzel pouze jednostranny, na zadny z dopisu nemame odpoved.