Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

Nejen pro částečné odlehčení vážnosti současné situace se SDS rozhodli uspořádat anketu. Vyjádřete se, na koho jste nejvíce naštvaní v diskuzi v článku a hlasujte v anketě na hlavní stránce vpravo nahoře!

Bohužel náš systém neumožňuje vytvořit anketu s hlasováním pro více možností a jsme si vědomi, že byste asi nefackovali jen jednoho kandidáta. Proto se vyjádřete také v komentářích. Pokud byste nafackovali všem, uveďte případně pořadí. Protože nechceme ovlivňovat vaše názory, kandidáty jsme seřadili podle abecedy. Ještě následuje krátké představení kandidátů.

Matthew Collecott - Angličan, ale původem asi Skot nebo skot

Petr Doležal - ředitel, který neuřídil jednoho trenéra a jeho Brabce

Antonín Franc - majitel Slavie, pýcha všech šoférů

Ladislav Kroužecký - neexistující postava, něco jako (červeno)Bílá paní

Karel Jarolím - trenér, který si dá ke knedlíku raději Vomáčku než Brabce

Vladimír Leška - pravá ruka Skota co nakonec asi byla levá a netleskala

Miroslav Platil - rád by platil, ale nemá z čeho, takže neplatí

Milan Richter - starosta obce, co si koupila toaleťák (dluhopisy eside) za 120 milionů

Tomáš Rosen - muž s nejasnou orientací neboť jej očaroval Jarolím

Petr Sisák - ten, koho vozí Antonín (Albert) Franc na letiště

Někdo jiný - např. Libor Tafat, Hana Nováková, Tomáš Hrdlička, Alice Tomasová, atd...

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    Khadgar     před 14 lety 04.05.2011 17:18 |  
    0 0

    Ty jo, kde je teď vlastně Tafat? :) Na něj jsem úplně zapoměl.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      jane (admin)     před 14 lety 04.05.2011 17:20 |  
      0 0

      Vlašim.

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:27 |  
        0 0

        SDS,pochopte už konečně,že nás tahají za nos,hrají o čas,žádné tiskové prohlášení nebude,případně nic neříkající.Zveřejněte své stanovisko,využijte,že zítra má být utkání v Edenu(i kdyby hráči nenastoupiliu) a zorganizujte akci,nepromeškejte to!!!

        • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

          jane (admin)     před 14 lety 04.05.2011 17:39 |  
          0 0

          No, zorganizujte akci - proti komu? Fyzicky tam bude pritomny tak akorat Platil. Tezko strilet po nekom, kdo tam nebude... A my nejsme hloupi, nektere veci chapeme moc dobre.

          • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

            harry     před 14 lety 04.05.2011 17:42 |  
            0 0

            Neříkej,že "pan majitel" nebude přítomen na utkání svého klubu - notabene když se jedná o šanci na postup do Evropy??:-)))))

          • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

            travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:44 |  
            0 0

            Dobře ,chápu,že (snad) Vy v SDS víte víc než my,ale aspoň nepropásněte včas a ve vhodnou dobu uveřejnit Vaše stanovisko.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:23 |  
      0 0

      Já ho viděl někde na soupisce Vlašimi...

      Mimochodem, představa, že za problémy může nějaký Tiraspol je jedna z mála fikcí našich majitelů, kterým ještě hodně příznivců věří.

      Zapomíná se, že:
      1) Bylo tam ještě jedno předkolo a při stejných výkonech by to určitě nemuselo moc dopadnout.
      2) Že tu byl za pár měsíců měli zajímavý příjem z transferu Suchého (možná šel po částech, pokud se hostování měnilo v přestup), takže výmluva na nepředvídané vyschnutí kasy opět bledne.
      3) Stejně by ten příjem z LM někdo rychle rozkradl.

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        vavicek     před 14 lety 04.05.2011 17:25 |  
        0 0

        Suchý snad šel za 14 milionu?

        • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:27 |  
          0 0

          Tomu někdo věří?

          • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

            rekodlak     před 14 lety 04.05.2011 17:32 |  
            0 0

            No ale byl by to nejsnazší způsob na odsávání peněz - dostat 100mega ale do smlouvy napsat desetinu..

        • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

          Richi (admin)     před 14 lety 04.05.2011 19:33 |  
          0 0

          částky za kterou šel suchý známe, v rozhovoru s Vandasem bychom to měli prozradit. Viděli jsme konkrétní materiály.

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        Mac     před 14 lety 04.05.2011 17:36 |  
        0 0

        Souhlas, Tiraspol sice byla rána, ale pak se podařilo postoupit přes CZ Bělehrad a hráli jsme alespoň atraktivní skupinu Evropské ligy + prodej hráčů, takže finanční prostředky byly!

        Navíc Doležal s Rosenem jasně tvrdili, že jsou připraveny 3 verze rozpočtu - s LM, s EL a úplně bez pohárů.

        • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:49 |  
          0 0

          Navíc na jaře 2010 tady hostovalo asi 6 hráčů úplně zbytečně nidko z nich se nechytil (Lafrance, Tecl, Ivanovski, a ty další už si nevzpomenu). Na tom se určitě nějaký prachy zase ,,ztratily´´ a kdyby se do LM nějak postoupilo, tak bych těchto ,,nepovedených hostování´´ bylo třeba 2x více...

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      rekodlak     před 14 lety 04.05.2011 17:25 |  
      0 0

      No kdyby tam na půli tenkrát nekouzlil atlet Janda, tak na žádnýho nekopu Tafata nemuselo dojít..

      Ty vole, tohle se stát v jakýkoli jiný zemi světa, tak se všichni ty buzeranti už dávno houpaj po lampách kolem Edenu.. ..a klidně podle tohodle seznamu..

      Tohle přeci nemůže být pravda?!

  2. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:27 |  
    0 0

    Nafackoval bych Rosenovi za to, že při očůrávání ENICu uzavřel smlouvu s Ďáblem, tedy Key Investments. Ačkoliv si myslím, že v začátku své éry (2005 - 07) to tady s Jarolímem vedli docela dobře, pak se vše začalo bortit.

    Pro lidi schovaní za KI (Sisák, Franc, Kroužecký) by nebyly facky relevantním trestem.

    Ad Leška: Dříve jsem ho moc nemusel, ale dnes na toho elegantního pána ještě docela rád vzpomínám.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:32 |  
      0 0

      Rosen by mohl udělat dobrý skutek(pokud je to takový slávista),veřejně vystoupit a říci všechno,co o tom ví.Možná by se pak děly zajímavé věci.

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:36 |  
        0 0

        Asi by riskoval zivot a trestni stihani.. pocitam.. ale i tak, situace je vice nez vazna..

        • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

          travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:55 |  
          0 0

          To si měl rozmyslet včas,než do toho hazardu šel.Jak tu někdo píše hraje "mrtvýho brouka" ,to i ten Doležal poskytl Sportu rozhovor,i když tam nakecal spoustu nesmyslů.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      mart     před 14 lety 04.05.2011 17:53 |  
      0 0

      Paragraf 1 a 2 souhlas.
      Ad 3 nevim, ... proste nevim.
      Jeste k te jednicce. Podle mych zprav tam pry bud byla jeste jina alternativa nez KI (no a nebo to byla soucast lecky na Rosena). V te dobe pro Rosena pracoval muj velmi dobry kamarad, a i kdyz mi pochopitelne nemohl rict detaily, ten pripravovany vstup se dal tak nejak vycist. Stejny clovek mi na domacim zapase s Vaslui rikal, ze to vypada spatne a hure. Ja mu uplne neveril. No, asi sem mu verit mel.....
      Ted uz je to stejne jedno :(
      Nekdo tu taky zminoval zazrak.... , to by bylo hezke. Zazrak.

  3. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:27 |  
    0 0

    body pro vas, redakce..:).

  4. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:30 |  
    0 0

    Já jednoznačně Ležka, pořád jsem se divil proč se najednou tak rychle z(na)pakoval... jinak adeptů tam je jiste víc.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:32 |  
      0 0

      Hodně se napakoval Doležal, ale je otázka, zda vůbec někdy o něčem rozhodoval, proto jsem dal hlas Rosenovi, byť jsem ho z té dvojice měl původně docela rád.

  5. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    mamlas     před 14 lety 04.05.2011 17:33 |  
    0 0

    Tak Sisáka už jsme skoro ufackovali k smrti :-)

  6. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    harry     před 14 lety 04.05.2011 17:34 |  
    0 0

    Nafackoval???Do prdele bych je nakopal...Není v TescuEden nějaká akce "Vejce za 15 Kč"???

  7. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    Papol     před 14 lety 04.05.2011 17:36 |  
    0 0

    RPR Trade s.r.o. - Rosen, Rovenský, Platil.......
    Facku bych dal celé dozorčí radě-Smetana, Ondříček, Huptych, Pacovský
    Papol

  8. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:39 |  
    0 0

    Na webu jsem našel jen tohle (akce na utkání s Olomoucí):

    Sleva v kadeřnictví Franck Provost

    Francouzské kadeřnické studio FRANCK PROVOST ve Slovanském domě v Praze 1 připravilo pro fanoušky Slavie zajímavou akci. Po předložení vstupenky ze čtvrtečního zápasu Slavie se Sigmou Olomouc nebo permanentky na zápasy Slavie zaplatíte za mytí plus střih plus vyfoukání v tomto kadeřnickém studiu místo obvyklých 590 korun pouze 290 korun.

    Což to nějak hacknout? Asi takto:

    Sleva v kadeřnictví Franc pro vostudu

    Mezinárodní firma Franc pro vostudu na Bahamských ostrovech připravila pro fanoušky Slavie zajímavou akci. Po předložení doložky o půjčce klubu ve výši 1000 Kč dostanete místo obvyklých 100 Kč, tentokrát mimořádnou prémii - za každý vlas nalezený na hlavě Antonína France směnku na budoucí příjem ve výši 10,000 Kč. A to se vyplatí, neboť jde o jistotu desetinásobku!

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      Stahler     před 14 lety 04.05.2011 21:37 |  
      0 0

      Dobrý nápad !

  9. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:40 |  
    0 0

    Všem!

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:40 |  
      0 0

      A Tomasový přes piču :D

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:44 |  
        0 0

        rukou? :-)))

        • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:47 |  
          0 0

          Já fackuju zásadně rukou ;-)

          • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:01 |  
            0 0

            ja myslel ze kopackou...:-))

            • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:06 |  
              0 0

              Tu používám pouze na šváby :D

              • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:16 |  
                0 0

                ..:-))

              • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

                Stahler     před 14 lety 04.05.2011 21:36 |  
                0 0

                Co když ji má vyholenou ? :D

  10. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    dArtagnan     před 14 lety 04.05.2011 17:40 |  
    0 0

    Nafackoval bych nejraději Tafatovi, protože těch ostatních bych se štítil dotknout i elektrickou tyčí na zahánění opic do klece.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      DrFe1     před 14 lety 04.05.2011 18:15 |  
      0 0

      Chudák Tafat, jak ten k tomu přišel ... :-o :-)

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        Stahler     před 14 lety 04.05.2011 21:39 |  
        0 0

        Nedávno dal za Vlašim gól v druhé lize,ale většinou hraje jen za její béčko...Strmý kariérní sešup dolů...

  11. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    LordEdmund     před 14 lety 04.05.2011 17:40 |  
    0 0

    snad se bavme o virtualní kulce...s fackovánim, navíc virtualním, jděte na pískoviště mezi děti :-).Pořadí 1.Rosen, 2.Sisák,3.Platil, 4.Richter...

  12. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    tantalos     před 14 lety 04.05.2011 17:42 |  
    0 0

    Nechápu, jak velká část lidí svaluje hlavní vinu na někoho jiného než na Rosena. Rosen byl v čele akciovky, Rosen svým neřešením problémů zavinil největší díl potíží, Rosen držel Jarolíma, i když bylo jasné, že krade, Rosen se stáhl, když krize vypukla a dělá mrtvýho brouka.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      dArtagnan     před 14 lety 04.05.2011 17:44 |  
      0 0

      V první řadě ukradl Slavii Enicu...

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:47 |  
        0 0

        To asi jo,ale podle mě všemu šéfoval Sisák.

        • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

          tantalos     před 14 lety 04.05.2011 17:54 |  
          0 0

          Jestli všemu šéfovakl Sisák, tak měl Rosen odstoupit a ne dělat, co si nějakej gauner přeje.

          • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

            travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:01 |  
            0 0

            Souhlas ,vůbec se nechci Rosena zastávat(taky zde píši,že by měl veřejně vystoupit),ale zřejmě nepočítal,že by se to mohlo dostat do této situace.A kdoví,jakou měl se Sisákem dohodu...Ale samozřejmě je jeden z hlavních ,co tuto situaci zavinil,ale nevím jakou v současnosti v tomto (ne)vyjadnávání hraje roli,podle mě vše řídí Sisák.

          • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

            mart     před 14 lety 04.05.2011 20:12 |  
            0 0

            ....ale jasne ze to podelal. Jenze to mel podle Vas odejit jako Korbel, a nechat tam vsechny svoje penize?
            Nebo se mel s nekym jak sisak o svoje poprat?
            Ma maslo na hlave, ale svine to neni.
            Udelal proste ne jednu ale nekolik chyb.
            Ted ho vopucovali, a jeste je u fanousku za blbce (to v lepsim pripade) a nebobo dokonce z gaunera.
            Je nevim, me je ho lito. Ti co nedelaj chyby, tem se to mluvi, .... ja je bohuzel delam, tak mozna proto.mart

            • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 23:07 |  
              0 0

              nj, chyby se stanou.. vic to mlceni mu vycitam..

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      harry     před 14 lety 04.05.2011 17:46 |  
      0 0

      Tak upřímně řečeno,také bych ho neviděl jako hlavního viníka -což ovšem nemění nic na tom,že je nestydaté,jak správně píšeš,to jak teď dělá mrtvýho brouka....

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      LordEdmund     před 14 lety 04.05.2011 17:48 |  
      0 0

      Však ho mám na pěkném prvním místě:-) Jeho zodpovědnost je jasně nejvétší,navíc se zachoval jako srab.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:47 |  
      0 0

      mě už je z toho normálně zle.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      LordEdmund     před 14 lety 04.05.2011 17:49 |  
      0 0

      přesně to jsem Čekal.Jen zdržování..a to přátelé až do konce května.Zítra licenci nezískáme a pak se jako budem snažit...a nezískáme ji stejně.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:50 |  
      0 0

      A už je tu SDS to nic neříkající tiskové prohlášení:
      Natland v tiskové zprávě potvrdil, že jeho zájem pomoci Slavii trvá. A proto také celou středu pokračoval v jednání s akcionáři klubu a nově i fotbalovým svazem.

      „Z jednání s NATLAND Group mám dobrý pocit a jsme připraveni dále jednat,“ komentoval jednání Ivan Hašek, předseda ČMFS.

      Jednání vyústila v dohodu s ČMFS, který se rozhodl na čtvrteční jednání licenční komise pozvat kromě představitelů Slavie i zástupce NATLAND Group.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:50 |  
      0 0

      je to aktualizovaný, Hašek mluvil s Natlandem, zítra se všcihni sejdou na jednání Licenční komise.

      Dle mě jim tam Natland jako nastrčená figurka slíbí, že to do konce května vyřeší a zaplatí..

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:55 |  
      0 0

      Ten Natland je asi nějaké Sisenovo chapadlo na oblbnutí Haška, jinak si to moc nedovedu vysvětlit. Ale jestli to chtějí poslat do konkurzu, tak se asi snaží o tu licenci maximálně dlouho usilovat a nakonec ji nedostat.

      Trochu mi to připomíná jednoho spolužáka z gymplu, jehož známka z biologie na vízu visela na odevzdání herbáře. Tak ho učitelce sliboval a sliboval, až to uzdržoval za uzávěrku klasifikace (tudíž už mu nemohla změnit známku k horšímu) a pak jí oznámil, že herbář ,,omylem vyhodil´´.

      Příznivci se o bankrotu také dozví v okamžiku, kdy už nepůjde nic podniknout. Ono by asi stejně nešlo nic podniknout, ale takhle ani nedostane nikdo vejcem...

      Možná Franc zvolil variantu Mubarak: V pondělí řeknu, že jsem pln odhodlání a v úterý už mávám s rezignací z letadla...

  13. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    slaviator     před 14 lety 04.05.2011 17:49 |  
    0 0

    mělo dát zaškrtnout více lidí najednou. Ale bude to asi 1. Collecot 2. Sisák 3. KJ 4. Doležal 5. Franc

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      LordEdmund     před 14 lety 04.05.2011 17:51 |  
      0 0

      Hele anketa je zcela demokratická, ale dát France, no tos mě pobavil, hlavně žes zapomněl na Rosena:-)

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        slaviator     před 14 lety 04.05.2011 18:27 |  
        0 0

        tak jelikož Rosen jako jedinej tam cpal svoje prachy aspon občas... narozdíl od jinejch, kteří je tam necpali vůbec...

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:58 |  
      0 0

      Collecot chce zpátky svoje prachy, tomu bych moc nevyčítal. Pravda, kdyby ty prachy nechtěl, tak by to ten tunel odkrylo v plné nahotě...

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        slaviator     před 14 lety 04.05.2011 18:29 |  
        0 0

        collecot je ...ot

  14. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:54 |  
    0 0

    Řezat, řezat , řezat všichni a všechny
    defenestrace

  15. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:57 |  
    0 0

    Klobouk dolů, Hašek se nám snaží stále pomáhat ...
    Dnes 17:49 Společnost Natland Group nadále jedná o své pomoci fotbalové Slavii. Na čtvrteční jednání licenční komise se tedy ČMFS rozhodl pozvat jak zástupce Slavie, tak Natlandu.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      spojka     před 14 lety 04.05.2011 18:05 |  
      0 0

      Ladislave, to myslíš ironicky? Vždyť ten šašek dělá jen stafáž u cílené likvidace Slavie. On žije ve vakuu, že neví, co je Natland zač?

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        vavicek     před 14 lety 04.05.2011 18:24 |  
        0 0

        Vzhledem k jeho vazbách na Chvalovkého bych řekl, že v tom jede s nima.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      harry     před 14 lety 04.05.2011 18:06 |  
      0 0

      Tak Hašek ví,že bez Slávie by už tak malý zájem o ligu ještě poklesl...

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:13 |  
      0 0

      Ja nevim, Ladislave, pomahat nebo potapet? Natland je pomoc? Spis to vypada, ze je to jen zaminka pro obelhavani verejnosti, kdy se simuluji nejaka jednani a odmitaji se skutecni zajemci.. Nebo jen pokus soucasnych majitelu udrzet slavii lehce nad vodou, aby mohla byt dojena Jabloncem, Spartou a mohla hrat v edenu.. Coz? Zamerne provokuji k mirne davce optimismu...:)

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:26 |  
        0 0

        Nechtěl jsem být ironický a nechci nadávat, ale ty svině nás zlikvidují. Spíš bysme se měli domluvit s SDS a založit si novou, čistou Slavii a klidně začít v třetí třídě ... Protože ty lidi, to je směsice chamtivosti, blbosti a drzosti. Bůh nám pomáhej ...

        • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:29 |  
          0 0

          aha.. promin, mel si driv pro nas vzdycky kousek nadeje, takze jsem nepochopil..

          • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

            travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 19:48 |  
            0 0

            Taky jsem poprvé svědkem ,že Ladislavův věčný optimismus je zřejmě u konce...

            • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

              mart     před 14 lety 04.05.2011 20:15 |  
              0 0

              No, naprosto sqely :(, A pan I. Leko je taky sticha...

              • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

                travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 21:02 |  
                0 0

                Přesně, taky mě znervozňuje,že p. Leko je zticha,snad něco napíše ještě tento týden a dozvíme se zajímavé a pravdivé informace.

                • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 23:49 |  
                  0 0

                  Tak přece se dnes objevila krátká informace na ČP od p. Léka:
                  Tak jsem čekal
                  Baklajean|04.05.2011 - 17:26

                  celou středu na článek s dobrou zprávou zde, a dočkal se článků se zprávou špatnou jinde...Díky z vzbuzení plané naděje...chjo..

                  Myslím, že ten článek stále

                  István Léko|04.05.2011 - 22:56

                  Myslím, že ten článek stále platí. To meziřešení s největší pravděpodobností bude Natland ve spolupráci s Prahou 10. Pak se uvidí.

                  Istvan Leko

                  • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

                    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 09:08 |  
                    0 0

                    Ne pánové, jsem optimista stále, protože naše Slavie byla založena ze zdola, navíc nadšenými vlastenci, navíc (podle poslední statistiky) máme 20 % příznivců a sympazitantů v ČR, tj. 2 milióny !!! Stodvacetiletou tradici a lidé (samozřejmě, až na vyjímky) si nepřejí zánik Slavie - takové spol. nezanikají, to by bylo proti přírodě, proti celému vesmíru, ne kdepak.
                    To jsem se jen rozčílil, protože ty podvodníci, co nás momentálně vlastní, nás evidentně nechtějí prodat nebo si říkají nehorázné podmínky.
                    Travele, pokud by to dopadlo, jak píše Ištvan Leko, bylo by to dobré, Praha 10 má vazby a plán se vstupem Kellnera (samozřejmě ze svých zištných důvodů, navíc mají máslo na hlavě). Ale nám by to moc pomohlo ...

                    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

                      travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 13:04 |  
                      0 0

                      Díky Ladislave,že jste opět na optimistické vlně,vždycky mi to pomůže,myslím to vážně a upřímně.K I. Lekovi a jeho článkům mám důvěru,důvěru v tom smyslu,že mu nejde o publicitu,ale o fakta.Bohužel ,ale ani to nezaručuje,že to dopadne tak,jak bychom si přáli.Proto taky píše na konci "Pak se uvidí".

  16. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    DrFe1     před 14 lety 04.05.2011 18:05 |  
    0 0

    Rosen

    Ten vždy reprezentoval majitele a teď se schovává jako krysa. Ten provedl onu antiENICovou operaci. Ten držel Jarolíma u moci a nechal ho Slávii finančně rozbít. Takže to je číslo jedna v žebříčku arcizmrdů.

  17. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    podol (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:09 |  
    0 0

    Přátelé,organizátoři SDS,jako všichni slávisté čekám na slíbené vyjádření a následnou reakci SDS.Z mé strany to není kritika SDS,spíše náměty či reakce z pléna.Poslední sliby ohledně pondělí
    a středy dali pánové údajný majitel(na toho neapeluji),pan GŘ
    Slávie.Byl to jeho cca 13 nesplněný slib za dobu výkonu funkce.
    Část z nás si myslí,že je do oné hanebné hry se Slávií vědomně zapojen.Pokud tak není,ať veřejně vystoupí,vytáhne onen tiskopis
    co nosí po kapsách a veřejně řekne,že se dále na takovém lhaní podílet nebude.To by bylo gesto chlapa,ale třeba by potom nenašel zaměstnání na ČMFS.Stejně by se měl zachovat i ředitel
    pro komunikaci či tiskový mluvčí.Protože on nosí kůži na trh,říka něco,o čem ví že není a nebude pravda.Myslím,že žádný peníz nestojí slávistovi za to,podílet se veřejně na takových akcích.
    Ten třetí,nejvýše postavený je předseda ČMFS,do kterého jsme
    všichi vkládali naděje,že něco s tou korupcí prolezlou sebrankou něco udělá.I on veřejně slíbil,že v pondělí bude znám nový majitel
    Slávie,či alespoň seriozní firma,která bude Slávii řešit.A byl plný
    optimismu.Potom se podílel na slibu,že dnes bude tisková konference,kde bude vyjádření o záchraně Slávie.Jsem zvědav na jeho reakci.Nechce se mi pořád věřit,že by i jeho a celý ČMFS měli pod palcem stejná mafiánská banda,která ničila Slávii.
    A nakonec problém Slávie přerostl už i rámec čistě sportovní
    či obchodní stránky a měl by zajímat každého člověka.Podivné
    nakládání s veřejnými financemi v různých MČ Prahy,přesouvání
    peněz na nexistující či nedůvěryhodné firmy,to všechno bez
    jakékoli odpovědnosti či postihu.Každý občan by si měl posléze
    položit otázku,v jaké zemi to vlastně žijeme,zda se to dá ještě
    nazvat demokracie nebo jen "banánová republika".
    Zdravím a držím Slávii,Vám i nám palce.Ať žije Slávie.
    Podol

  18. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    Wommi     před 14 lety 04.05.2011 18:21 |  
    0 0

    ..treba je to jen divadlo pro to, ze jeste nebyly vsechny prasarny dodelany a je treba je dokoncit,..tak to trochu pozdrzime a pak az bude hotovo, to proste pujde doprdele,...

    No co, aspon by byla nova slavka, cista, pod oddilem a zacalo se pekne znovu,..

    Docela by mi zajimalo, proc Platil nepodal tu rezignaci, tedy kdyz ho nasrali a jeste se stejne dnes nic nepotvrdilo?:)

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      spojka     před 14 lety 04.05.2011 18:23 |  
      0 0

      Protoze v tom jede od zacatku s nima. Tahle jeho stopadesata lez uz me proto vubec neprekvapuje.

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        bongor     před 14 lety 04.05.2011 19:01 |  
        0 0

        Bohužel i já mám dojem,který jsem tady už několikrát zmínil,že v tom
        jede a že je to pouze ambasador ,dosazený aby se náhodou něco nezvrtlo a všechno vyšlo podle plánu.Takový GŘ,který by tak často lhal by se těžko někde jinde hledal.Takový GŘ,který by vědomě lhal a nic si nedělal z toho,že to všichni vidí,tak to je snad z jiné dimenze.

  19. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    Markus     před 14 lety 04.05.2011 19:13 |  
    0 0

    No přece sobě! Za ty roky očekávání, co jsem od majitelů Slavie měl. Období ENICu, proslulé svým pasivním přístupem, kdy jsem si přál jediné, aby klub prodali. Pak období Sisáka, kdy jsme se namočili do žumpy, jejíž špínu budeme ze jména Slavia ještě dlouho smývat. To se ještě děsím, aby se nepotvrdily spekulace o uplácení z doby dvou našich titulů, tihle lidé by takového jednání rozhodně schopní byli. Cestou z téhle situace může být konkurz, ale to je také velká neznámá, kdo zaručí, že se tam nedostane klub do rukou dalšího Sisáka? Ideální by bylo, kdyby se jméno Slavia dostalo v takové situaci do rukou SDS. Pak by už nevypadala tak "neeticky" moje myšlenka, co jsem zde (s velkou vyvolanou bouří nevole) před časem publikoval. Založit na zelené louce fotbalový klub nový, založený na principech přímé demokracie, opírající se o fanouškovskou základnu SDS. Zpočátku malý, ale náš. Věřím, že by se našlo hodně lidí, co by myšlenku podpořili a dokázali by "novou" Slavii vrátit na výsluní. Když říkám lidí, co by klub podpořili, myslím tím samozřejmě i sponzory, pro než by byla nastavena jasná pravidla.

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      tantalos     před 14 lety 04.05.2011 20:32 |  
      0 0

      Souhlas.

  20. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    pavuk     před 14 lety 04.05.2011 19:42 |  
    0 0

    všem podstatě zato muzou vsichny

  21. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    vizzir     před 14 lety 04.05.2011 21:30 |  
    0 0

    Jeste je zajimavy jeden aspekt:

    Platila dosadil do Slavie Rosen (jeho kamarad), proto asi moc netahne za jeden provaz s Francem (Sisakem). Jinak se docela divim, ze do toho sel, kdyz musel od Rosena vedet, co to je za pruser a ze dlouho neuvidi svuj plat (pokud je pravda co rika).
    Na druhou stranu, s temi kontakty, ktere si udelal na vsechny financni skupiny, bude celkem zadany

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      Khadgar     před 14 lety 04.05.2011 21:44 |  
      0 0

      Jestli to správně chápu, tak nějakých pár platů má Platil víte kde... Ale právě ty kontakty a možnost posunu a zviditelnění, to je ono.

  22. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    VitK     před 14 lety 04.05.2011 23:54 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že v anketě je třeba zvoliti pouze 1 fackovací objekt, navrhuji milované tváře, které Slavii do současného stavu, přidělovat roky odnětí svobody. Ty by se na závěr mohly sečíst. Není to krásná představa, jak se naši dobrodinci Sisák, Collecott, Doležal ...... dohadují ve společné cele, kolik jeden druhému dluží.

    Já zcela subjektivně přiděluji:

    Petr Sisák - 25 roků bez možnosti podmínečného propuštění
    Hlavní viník, který to zřejmě všechno zorganizoval

    Antonín Franc - 22,5 roku
    že je jen najatým vrahem z něho nedělá menšího vraha

    Matthew Collecott - 22,5 roku
    již ENIC Slávii málem zlikvidoval, ale až Sisák, Franc, Doležal a ti druzí ji dorazili

    Petr Doležal - 20 roků
    rozkradl co mohl a zmizel

    Ladislav Kroužecký - 20 roků


    Vladimír Leška - 20 roků
    kdopak že to byl za E-Side, E-Side Prosperity a já nevím, jakou ještě neprosperity?

    Milan Richter - 20 roků
    hra o pozemky a další peněžní hry by měly být náležitě oceněny

    Miroslav Platil - 5 roků
    možná je to nespravedlivé a on byl opravdu tím kladným hrdinou, ale už jen za ty neustálé lži....

    Tomáš Rosen - 5 roků
    jeden z hlavních viníků. Polehčující okolností snad je, že do Slavie opravdu dával, ne jen bral, jako všichni výše uvedení

    Karel Jarolím - 5 roků s podmíněným odkladem na 10 let
    V letech 2008 a 2009 mužstvo postupně naprosto zničil. Polehčující okolností pro mě vždy budou první roky jeho působení, kdy ENICem a Ležkou rozložené a vybrakované mužstvo dokázal udržet mezi prvními 3. A na zápas s Ajaxem a postup do LM taky nikdy nezapomenu

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      Markus     před 14 lety 05.05.2011 06:43 |  
      0 0

      Jarolíma bych do toho vůbec netahal. Strategie byla nastavená pro jiný rozpočet, než jaký nakonec byl a s blbá atmosféra v klubu dílo zkázy dokonala. Právě v té době bylo v týmu hodně hráčů, kteří byli především, řekněme si to na rovinu, žoldáci. To, že trénovat špičkové týmy našeho regionu umí dokazuje ve Slovanu, ten se ve slovenské lize dostal na první místo. Na jaře předvádí Slovan úžasnou jízdu.

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        Wommi     před 14 lety 05.05.2011 09:31 |  
        0 0

        ..Jarolima bych do toho prave tahal, protoze jeho hry a svinarny nejdriv lidsky, pak sportovne a nakonec i ekonomicky likvidovaly ten klub!!!
        Samozrejme to, ze Dolezal byl blbec, kterej se tomu nepostavil driv(ono by to bylo stejne jedno,protoze KJ mel zada od Rosena) je pak druha vec...

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        LordEdmund     před 14 lety 05.05.2011 10:19 |  
        0 0

        Jarolím má podmínku a je pravda, že uplně bez trestuon by vyváznout neměl. Mo nechápu tak přísn´trest pro Colenokokota. On Slavii rozhodně nezlikvidoval, Enic do Slavie narval spousty peněz a chce jen část zpět. Tam bych to vidél na 3 roky za to, že se jako majitel moc neangažoval a nechal LEŽkovi moc velné ruce.

        • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

          LordEdmund     před 14 lety 05.05.2011 10:22 |  
          0 0

          a Rosenovi samozřejmě naložit aspoň 25 let. U něj považuji to, že je slavista za přitěźující okolnost. Taková zrada bolí nejvíc.:-( A nazvat si ulici "slavistická" , tak tu uź je naprostej cynismus a cílená provokace...

  23. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    Wommi     před 14 lety 05.05.2011 10:24 |  
    0 0

    ..co na akci ultras rika SDS????

    • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

      quelhar (admin)     před 14 lety 05.05.2011 10:36 |  
      0 0

      Finalizujeme prohlaseni, ktere behem nekolika desitek minut zverejnime...

      • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

        Wommi     před 14 lety 05.05.2011 11:15 |  
        0 0

        ..diky..osobne totiz tudle formu protestu podporuju, ale pouze v pripade, ze bychom nasledovali akci, kterou by ucinili fotbaliste...tzn. oni by se sami rozhodli bojkotovat, nenastoupit,..atd..

        Osobne musim rict, ze pokud by fotbaliste hrat chteli, bylo by skoda zhatit jejich chut a nadseni, ktere uz ted je treba ocenit.
        M.

        • Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 11:29 |  
          0 0

          hm.. vidim to podobne...nebo to presunout na konec zapasu.. tyhle svine jsou ti posledni, ktery zajimaji zapasy slavie a jestli se odehrajou nebo ne..

  24. Re: Komu byste nafackovali za současný stav Slavie?

    andreina     před 14 lety 05.05.2011 12:23 |  
    0 0

    A co takhle Standa Gross o kterém se mluvilo na Valné hromadě? To by vysvětlovalo to zarputilé mlžení kolem celé kauzy.