Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

Aktualizováno!

Hráči Slavie nastoupí ve čtvrtek od 18:30 v Edenu k prvnímu zápasu semifinále Ondrášovka Cupu. Utkání vysílá ČT 4 Sport.

Slávističtí Ultras chystají na utkání speciální akci - VYMÍTÁNÍ ĎÁBLA ZE SLAVIE!
Pokud vedení do 18:15 nevysvětlí, co bude s klubem dál, přesune se část fanoušků pět minut před začátkem utkání (tedy v 18:25) do středového kruhu a zde setrvá až do chvíle, kdy vedení Slavie nebo její ředitel podá vysvětlení ki dané situaci.

Slavia už v domácím poháru došla dál, než i největší optimisté očekávali. Po suveréním výkonu v domácí odvetě proti Teplicím si hráči Slavie zvedli sebevědomí i po klidné výhře nad Ústím.

"Určitě si i naši fanoušci přejí, abychom jarní sezonu dotáhli do pohárového finále. Na něco takového by na začátku jara asi vůbec nikdo nepomyslel,"Michal Petrouš stejné přání jako fanoušci.

Do utkání nezasáhne pouze zraněný Naumov, ostatní hráči jsou připraveni ke startu.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Kaufman, Čelůstka, Hubáček, Trubila - Černý, Jarolím, Kisel, Janda, Koreš - Pospěch

Komentáře (79)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

    thc     před 14 lety 04.05.2011 00:12 |  
    0 0

    No já doufám že místo Koreše tam bude Standa ... A jestli se zejtra dozvýme že alespon prozatim licence bude, tak se snad začne blýskat na lepší časy , navíc druhý semifinále vypadá hodně nadějně pro Kroměříž což by byla další pecka a tenhle dvojzápas s Olomoucí by v tom případě bylo vlastně finále proto že kroměříž by sme ve finále daly i s rukou v zadku , tak uvidíme sem na zejtřek nadrženej jak nikdy ... xd

    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

      mirecek1111     před 14 lety 04.05.2011 00:23 |  
      0 0

      Asi jako to dalo s rukou v zadku Brno a teď dává s rukou v zadku Boleslav :D Hlavně to nepodcenit a postoupit s Olomoucí, je škoda že nehrajeme první venku.

    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

      urs (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 00:41 |  
      0 0

      korešovi to jde s trubilkou nalevo.., tam se asi nic měnit nebude :)

      • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

        Wommi     před 14 lety 04.05.2011 01:28 |  
        0 0

        ..uz se tesim, uz se tesim....na stadion!

        kacirska myslenka,..jestli by ono nebylo lepsi, aby nedostali ani nyni korunu,..zatim jim to jde bez koruny o mnoho lepe, nez predtim s tema desetitisicema:)

        • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

          lassiter     před 14 lety 04.05.2011 09:59 |  
          0 0

          já tam teda taky budu, snad přijdou i hráči

          • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 10:11 |  
            0 0

            Hlavně nesmíme doma dostat gól, beru před odvetou i 0-0.

          • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

            Wommi     před 14 lety 04.05.2011 11:46 |  
            0 0

            :) tak bylo by to dobry, jinak bychom museli jit kopat my

    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

      opicemag     před 14 lety 04.05.2011 10:44 |  
      0 0

      To samé si asi mysleli v Brně a Olomouci...

    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

      antygl     před 14 lety 04.05.2011 10:54 |  
      0 0

      přání otcem myšlenky

      • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 11:04 |  
        0 0

        To jsi to špatně pochopil (nebo nedoposlechl celé), on pouze tvrdí, že Natland je pouze přechodné období a tím seriozním zájemcem je stále PPF. Nic víc a nic míň.

        • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

          antygl     před 14 lety 04.05.2011 11:17 |  
          0 0

          Zdravím, nechci se přít o slovíčka, vnitřní spory jsou to poslední co za současné situace potřebujeme.

          (...) věřím, že skutečný zájemce existuje (...) (vyjmenování toho, co by si Slavia zasloužila) (...) jsem přesvědčen, že takový vlastník existuje...

          Myslím, že všichni jsme přesvědčeni, že by se seriózní zájemce o Slávku našel a nemusel by to být nutně gigant PPF. Při současných informacích ale zatím můžeme pouze věřit, což už tu taky zaznělo.

          • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 11:32 |  
            0 0

            Souhlasím s tvým výkladem. Na druhou stranu to, jak v to v závěru pan Adamec "dokomentoval" tou tajenkou mi vyznělo, jako když je tam ze strany PPF opravdu zájem. Jak už psal někdo vedle v diskuzi, prý nastala situace kdy Platil sehnat investora (právě třeba to PPF) ale Franc do toho přišel s tím Natlandem..
            Ale pořád je to to samé, čili těžko říct. Prase aby se v tom vyznalo..
            Na druhou stranu mě už tyhle spekulace přestávají zajímat a budu se věnovat pouze oficiálním "akcím". Jsem neskutečně rád za SDS, do kterého vkládám důvěru a věřím že si všechny tyhle spekulace "pohlídá" tak, aby nedošlo k vyloženému průseru = pokus o převedení, zánik atd.

            • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 11:56 |  
              0 0

              ovsem esli Platil ve skutecnosti vyjednaval s peltou a se spartou.. kdo se v tom ma vyznat?

            • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 12:00 |  
              0 0

              Antygle, asi máš pravdu, ale můj seriozní zdroj říká, že to Kellner nevzdal.
              Kmotře, obávám se, že Platil jen slyší na 10 maga, které mu nabízí Toaletná. Už když byl v TV Vrba, Platil a sralťan Svoboda, tak bylo jasný, že Toaletná vymyslela rudej plán "Pelta". Dají nám 10 mega na licenci a za to dostanou Jandu i s Čelůstkou, na kterých se časem napakují. A v mediích budou ještě oslavováni jako zachránci Slavie. Svoboda to tam trapně podsouval. A Platil na to evidentně slyší ...
              Tak to pánové beru radši tu třetí ligu, než dělat farmu rudejm ...

              • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 12:24 |  
                0 0

                Pokud je to takhle, tak samozřejmě na Spartu srát..

              • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                antygl     před 14 lety 04.05.2011 12:28 |  
                0 0

                sice nemám žádný zdroj, ale z toho co čtu už řadu týdnů mezi řádky, dělá to na mě dojem, že PPF kolem Slavie opravdu krouží a coby optimista věřím, že to dotáhne. Otázkou je časový horizont.
                na druhou stranu na mě současné kejkle dělají dost špatný dojem a Kellner je i přes možný osobní interest především obchodník, takže když s ním budou chtít jakkoliv vyjeb..., půjde od toho.
                K letenské stopě škoda mluvit...

                • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 12:30 |  
                  0 0

                  PPF krouzi, ale nekdo pomerne vyrazne skodi... ovsem pokud majitele nechteji prodat - nebo nebudou k tomu okolnostmi donuceni, tak neprodaji..

                  • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                    birkin     před 14 lety 04.05.2011 12:39 |  
                    0 0

                    to je prave to, jestli je nekdo umi prinutit, protoze, ze prodat nechteji, je evidentni...me by jen zajimalo, kdo do Slavie toho Sisaka pritah...

                    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                      LordEdmund     před 14 lety 04.05.2011 12:56 |  
                      0 0

                      Doufám, že mě za moji spekulaci nezaředkvičkujete, ale dovolím si tvrdit,:-) že Sisákovi prodal svůj podíl ve slavii Doležal.Všechno do sebe zapadá. V době,kdy byl u nás Doležal nechyběly peníze,hráći brali pravidelně výplaty. Moźná s Doleźalem odešli i někteří sponzoŕi a protože na to Sisák uplně kašlal, vykašlal se na to časem i Rosen, protože to nechtěl tahat sám.Pak Rosen na Slavii uplně rezignoval a nechal to na Platilovi.Když Sisák zjistil, že Rosen už nesype, rozhodl se , že nechá slavii zbankrotovat a převede aktiva na nový subjekt...Ten převod krachnul a tak sisák nechá Slavii jenom zbankrotovat a zbaví se tak dluhu směrem k Enicu. Jediná šance je , že někdo nabídne Sisákovi velice zajímavou sumu.Nic ho jinak k prodeji netlačí, on ke Slavii vztah nemá.

                      • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                        martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 13:03 |  
                        0 0

                        Jen nevim, jak by k nemu Dolezal prisel.. z platu na svazu tezko..

                        • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                          travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 13:07 |  
                          0 0

                          Já si myslím,že se vše odehrálo na té VH v r.2008 s tím podvodným navýšením základního kapitálu.

                      • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                        Wommi     před 14 lety 04.05.2011 13:11 |  
                        0 0

                        dolezal dle myho infa zadny akcie nemel, resp. pokud ano, tak pouze nekolik akcii jako "pozornost"

                      • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                        birkin     před 14 lety 04.05.2011 13:23 |  
                        0 0

                        nepsalo se tenkrat pri "odchodu" Dolezala, ze ten prodal svuj podil Rosenovi?

              • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                bongor     před 14 lety 04.05.2011 12:54 |  
                0 0

                Já jsem to taky slyšel,toho trapnýho Svobodu,jak si myslel,že jsme dementi z pomocný a zblázníme se radostí,že nám pomůže za takovou cenu.Já budu chodit třeba na divizi,ale hůlku od těchto lidí nechci ani náhodou.Ať žije Slavie,SMRK sraltě!

                • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                  Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 18:06 |  
                  0 0

                  Bangore, se vším souhlas, jen nechtějí pomoc nám, ale jen a jen sobě. Získají kvalitní hráče za hubičku, dále na nich vydělají (pokud by to byl Míňa s Čeldou, tak velice brzy), navíc nás tím oslabí hráčsky a vlastně i poníží a zesměšní. No, a v médiích budou za zachránce Slavie ... Takže, všechno vyhodný jen pro ně a to nemluvím o tom, že je to Toaletná ... To radši začít od piky ...

  2. JDE O PENÍZE MĚSTSKÝCH ČÁSTÍ

    Juje     před 14 lety 04.05.2011 13:39 |  
    0 0

    Podle mých informací jde Sisákovi o peníze městských částí pro KI. Potřebuje to ještě doklepat k okamžiku, kdy radnice odepíšou svoje pohledávky vůči KI a dostanou za to podíl na stadionu. Slávie mu je úplně u prdele, akorát potřebuje aby tam furt s Bohemkou hrála.

    • Re: JDE O PENÍZE MĚSTSKÝCH ČÁSTÍ

      travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 13:54 |  
      0 0

      Krátká vizitka Sisáka:
      JUDr. Petr Sisák

      Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. Má bohaté zkušenosti s řídícími funkcemi z několika bankovních ústavů. Díky těmto zkušenostem má JUDr. Petr Sisák rozsáhlý přehled v oblasti bankovního práva a akvizic. Dále mezi jeho specializace patří oblast práva cenných papírů. Hovoří plynně česky, rusky a anglicky.

  3. Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 14:28 |  
    0 0

    Tak na kolikátou hodinu je oznámena tiskovka?

    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

      quelhar (admin)     před 14 lety 04.05.2011 14:39 |  
      0 0

      Situace je porad stejna, zadna tiskovka oznamena neni.

      • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 14:46 |  
        0 0

        To je komedie tohle, tomu už se fakt dá jenom smát (a brečet zároveň)..

        • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

          klimi     před 14 lety 04.05.2011 15:03 |  
          0 0

          Je jasný, že nic nebude...

          Nastolit okamžitý bojkot domácích zápasů, tohle fakt nemá obdoby...

          • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

            bongor     před 14 lety 04.05.2011 15:22 |  
            0 0

            Doporučuji přečíst si teletext na TV Prima str.171 je to o dění kolem Slavie a vůbec to pro nás není optimistické.Hráči možná proti Olomouci ani nenastoupí,už toho mají dost a vůbec se jim nedivím.
            Okamžité zaplacení dluhu Slavie hráčům.okamžité zaplacení 115 milionů ENICU a položení 150 milionů na stůl na provoz v příštím roce nabídl Aleš Řebíček a skupina Viamont.Byli Slavií odmítnuti,stejně jako diamantáři,kteří nabízeli alespoň zaplacení výplat.
            Už se i vyjasňuje,kdo a co za tímto celým svinstvem stojí.Pochopitelně se tam objevuje i JaT a kdo jiný ,než vedení sparty,které je s JaT spjato svým ředitelem.S JaT spolupracuje i skutečný majitel Slavie a kruh se uzavírá.Křetínský chce Platila do vedení ČMFS,takže by tam byl Svoboda za spartu a Platil za Slavii/čti za spartu/.A nade vším se pne budoucí energeticko-průmyslový holding pod vedením JaT.Takže tady jde ne o miliony nebo blbé miliardy,ale o ovládnutí všeho důležitého v Česku.Proti nim stojí pan Kellner,jako hodně silný protihráč a tak mu prostě Slavii neprodají,to je jasný,byla by to dirka v lodi.Po sportovní stránce to má ideu:toaletáři nakoupí za pusinky zajímavé hráče Slavie a Slavii bude pomoženo,jenže tak,aby sotva měla z těch sraček vidět nos.Silná Slavia je samozřejmě trnem v oku panu Křetínskému.Takže to je stručný obsah této TV zprávy.Určitě si to přečtěte všichni,ať vidíte co tady s námi provádějí a ještě chtějí provádět.

            • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

              janko (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 15:39 |  
              0 0

              Bongore, jen dvě poznámky. Energeticko-průmyslový holding už existuje, JaT 40%, Kellner 40% a Křéťa 20%, alespoň tak to v posledním čísle uváděl týdeník Reflex. A k těm hráčům, zase si přiznejme, že jich tolik nebude a nejsou to otroci. Když nebudou chtít jít, tak je k tomu nikdo nedonutí. Nevěřím, že třeba Jandyse nebo Míňu jejich agenti nemohou prodat někam jinam... kdyby přesto skončili ve sraltě, hodně by mne zklamali...

              • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                bongor     před 14 lety 04.05.2011 18:36 |  
                0 0

                No nevím janko,jen jsem si to přečetl a zděsil jsem se.Už předtím se mi zdálo,že musí jít o nějakou hodně vysokou hru,když se okolo toho
                všichni tak negativně angažují.Asi máš pravdu,že ten holding existuje,ale ten Kellner mi tam nesedí.Já jsem slyšel,že to složení je JaT,Sisák,Křetínský.

    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 15:26 |  
      0 0

      Zapalte pod kotlem ať se dostaneme do varu..

      • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

        thc     před 14 lety 04.05.2011 15:27 |  
        0 0

        pardon ale to sou normální čuráci

        • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

          harry     před 14 lety 04.05.2011 15:33 |  
          0 0

          Zvážil bych nějaký radikálnější protest - třeba přejít tentokrát místo na východní na jižní tribunu:-)

          • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 15:36 |  
            0 0

            No spíš bych se zašel podívat tam nahoru nad skyboxy..

            • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

              harry     před 14 lety 04.05.2011 15:43 |  
              0 0

              konečně slovo "do pranice".-)

          • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

            SKSdubstep (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 15:36 |  
            0 0

            Já bych byl spíš pro přesun na západ

        • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

          bongor     před 14 lety 04.05.2011 15:34 |  
          0 0

          Teď jsi urazil všechny čuráky.Bacha,aby se ten Tvůj nenaštval a nevypověděl Ti služby!

  4. Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

    harry     před 14 lety 04.05.2011 15:31 |  
    0 0

    Vážení,to bych do slova a do písmene zvracel.......

  5. Protest

    Ferguss     před 14 lety 04.05.2011 15:39 |  
    0 0

    Návrh protestu - ve čtvrtek po ploločase vlézt všichni na trávník, tam si sednout a nehnout se. 3000 lidí z trávníku nedostanou a nějaká obžaloba v tomhle počtu taky nehrozí. Gándhí podobným protestem vyhnal Brity z Indie, třeba vyženeme tuneláře z Edenu.

    • Re: Protest

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 15:40 |  
      0 0

      Jestli se ten zápas vůbec bude hrát..

    • Re: Protest

      janko (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 15:40 |  
      0 0

      ...zajímavá myšlenka...

      • Re: Protest

        SKSdubstep (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 15:46 |  
        0 0

        jednoznačnej souhlas..tohle už choreo fakt nezachrání

        • Re: Protest

          slamacek (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 15:52 |  
          0 0

          chtelo by to ale dohodnout s hracema. at nas sami pozvou a pripoji se k nam...

          • Re: Protest

            mart     před 14 lety 04.05.2011 16:00 |  
            0 0

            Tak to by asi nebyl problem, treba by se mohli pozvat na veceri :)

  6. Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

    mpik     před 14 lety 04.05.2011 15:47 |  
    0 0

    Bojkot zápasu, či akce na tribuně? K ničemu! Tady je prostě ekonomický zájem na vytunelování aktiv. O fotbal, hráče a fanoušky tu vůbec nejde. I sponzoři by se našli, ale chybí zájem Slavii prodat. Tohle lze zarazit pouze zázrakem a silným tlakem od vedení ČMFS, ENICu a ze stran případných investorů. Dnešní majitelé prostě chystají krach Slavie a nyní jen volí taktiku maskování a zdržování. Bůh s s námi!

    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

      mart     před 14 lety 04.05.2011 15:55 |  
      0 0

      Mate pravdu Martine, jedine svaz by mohl..... Ale co se da ocekavat od Haska? Neschopnej a este krivak, ... proste pro "nekoho" idealni partner (nebo jako-by souper:).
      Investori nic nezmuzou, a ENIC je na tyhle hochy kratkej (nevic se zda, ze se soustredi na kecy radeji nez na nejaky podstatny skutky....viz Collecoccot).

  7. Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

    podol (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 16:05 |  
    0 0

    můj komentář z jiného článku:
    Od: podol - Středa, 04.05. 2011 - 14:47:52
    Přátelé,myslím,že jim jsme za idioty,těm,co se snaží tahat za nitky,aby Slávie zanikla.Že jsme pro většinu médií i lidí k smíchu,
    s tím jsem se již musel smířit za ty uplynulé 2 roky.Nedomnívám se
    však,že by původci těchto čachrů byli natolik geniální,aby předvídali všechny možnosti a alternativy.Mezi námi,jak jsem se
    přesvědčil z mnoha diskuzí,jsou chytří a vzdělaní lidé.Hlavně musíme začít jednat,tvrdě,nekompromisně a v rámci našich možností.Čas slušnosti a tolerance vůči gaunerům skončil.Jsme tím
    povinni vůči našim předchůdcům,slavným hráčům i osobnostem
    i naší slavné Slávii.Podol

    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

      opicemag     před 14 lety 04.05.2011 16:16 |  
      0 0

      Ale co je k tomu vede?
      Aby se nepřislo, co tam dělali?
      Nebo jak tu někdo zmiňovat, že jde o pozemky Slavie?
      Nebo kombinace obojího?

      • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

        Juje     před 14 lety 04.05.2011 16:44 |  
        0 0

        1) Sisákovi jde o peníze městských částí, které dali do KI (Sisákovi).
        2) Sisák je s nimi dohodnutý, že pohledávku odepíší a on si stamiliony ponechá
        3) Slávie Sisáka vůbec nezajímá, protože už z ní žádný peníze nekoukají.
        4) Aby si zkorumpovaní starostové městských částí (Richter, Vodrážka a Chalupa/Kousalíková - všichni ODS) obhájili odepsání pohledávek vůči KI, musí v Edenu hrát Bohemka a Slávie a všem zainteresovaným je jim úplně jedno jak.
        5) Městské části dále možná, podle situace dostanou jako držhubné nějaký podíl na stadionu v Edenu
        6) Ďolíček se uvolní pro výstavbu
        5) Prodej Slávie je dost problematický, protože nový vlastník bude muset dělat hlavně stafáž tohoto podvodu na pronajatém stadionu od Sisáka a převzít všechny kostlivce starého vedení, tedy platit až se z něj bude kouřit.
        5) Jde o léta připravovaný tunelářský scénář

        • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

          Wommi     před 14 lety 04.05.2011 17:02 |  
          0 0

          ..aaa tak koukam, ze nam myslenky tecou stejnym smerem:)

    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

      LordEdmund     před 14 lety 04.05.2011 16:26 |  
      0 0

      To slibované tiskové prohlášení je jen další oddalovací taktika, aby fanoušci nestačili do zítřka nic zorganizovat. :-(

      • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 16:40 |  
        0 0

        Tak to si myslím nemyslí. Už teď všichni tuší, že se může něco semlít a zápas začíná až v 18:30, tudíž dost času. Sám za sebe říkám, že jsem připraven jít téměř do čehokoliv, pokud to dnes nebude patřičně vysvětleno, hráči a ČMFS potvrzeno..

        • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 16:51 |  
          0 0

          Ale jim je to uplne jedno, jak dopadne zapas a jestli se tam neco semele.. ve finale, pokud bychom udelali nejakou akci a znemoznili konani / dohrani zapasu, mrzet to bude zas jen nas a hrace, kdyz tim bude zmarena moznost vitezstvi v poharu..

          • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

            janko (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 16:56 |  
            0 0

            To máš pravdu, ostatně si myslím, že tam zítra ani nebudou, ale uvědomují si ti ptáci že přesto můžou dostat přes rypák? Vytunelovat fond nebo firmu a vytunelovat fotbalový klub je dle mého rozdíl. Po tom klubu zůstane spousta nas****jch co si rádi někde počkaj aby si bouchli....

            • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

              lassiter     před 14 lety 04.05.2011 16:58 |  
              0 0

              No to jsem chtěl přesně napsat, mít za zadkem pár desítek/stovek/tisíc nasranejch fanoušků nemusí bejt uplně pěknej život. Podívejte se na pana Kmotra jak se zradikalizoval :-)

          • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:00 |  
            0 0

            Ale kdo říká, že by jsme měli mařit zápas. U VIP vstupu stojí maximálně dva klucí v kravatách a pak už to stačí vzít rychle po schodech do druhého patra a jseš u nich. Navíc kdyby takovýmu Francovi někdo vykop dveře a podíval se, jestli se mu tam náhodou neschovává Sisák, asi by z toho nebyl nadšenej, o autě nemluvím..
            zkrátka jim to trošku otrávit.

            • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

              harry     před 14 lety 04.05.2011 17:12 |  
              0 0

              Nejsem přítelem zbytečnýho "násilí",ale situace je taková,kdy je "pár facek" skutečně nezbytným minimem....

              • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:19 |  
                0 0

                ..:). Pruser je v tom, ze od Sisaka mu hrozi horsi veci nez par facek.

              • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:25 |  
                0 0

                uvidíme co se semele zítra..

        • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

          bongor     před 14 lety 04.05.2011 18:42 |  
          0 0

          Já taky,bongor

  8. Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 16:58 |  
    0 0

    Hromadí se ve mně z nastálé situace vztek, bezmoc a frustrace.

  9. Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

    Wommi     před 14 lety 04.05.2011 16:58 |  
    0 0

    ..jak to taky nakonec vse mohlo byt:

    rok 2008 - Key Investments zvysuje ZK v SKS nepenezitym vkladem ve vysi 600 mio. Vzhledem k tomu, ze ho to asi ani moc nestalo, nemusel tuto hotovost platit...

    Key Investments obdrzel penize od mestskych casti - cca 600 mio, aby je pro ne investoval. Investoval je do AliaChemu a hlavne do e-side property (coz je oficialni verze).

    Nyni se KI dostava do problemu a MC chteji penize zpet....

    E-side postavila stadion na ktery si mimo jine pujcila 600 mio od Erste bank.

    SKS vygenerovala zisky po vstupu do LM, vice nez pul miliardy, rekneme treba 600 mio.

    Key Investments se rozhodne, ze z SKS odejde - SKS tedy snizi svuj ZK o KI vlozenych 600 mio a tuto castku vyplati v ciste CZK mene.

    Key Investments koupi z techto penez pohledavku Ernste bank vuci e-side (treba za stejnou castku, ale spise za mene, jak se to standardne dela). Tuto pohledavku pak uplatni vuci E-side Ltd, zrizovateli ceske e-side. Pohledavka je pak vlozena do ZK a je zvysen ZK. KI je pak novym společníkem s vyskoým podilem nebo starym spolecnikem s podilem jeste vyssim.

    Mestske casti utoci a chteji sve penize, KI, ktera je vlastnikem stadionu, sdeluje, ze hotovost nema, ale ze vuci jejich pohedavce muze zapocist svuj vlastnicky podil na stadionu.

    Mestske casti se stavaji vlastniky stadionu, spise asi nechtenymi, protoze s tim budou spojeny akorat starosti a penize(hotovost), ktere darovali KI jsou pryc a neni je tedy mozne investovat napr. do infrastruktury MC, lidi, senioru, apod.

    Vysledek: KI si prisel na peknych 600 mio od MC a zbytek vycachroval. Kdo vse muze v tomto byznyse byt ucasten, si udelejte obrazek sami.

    MV a danovym polatnikum, slavistum, zbydou jen oci pro plac!

    • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:07 |  
      0 0

      mohlo to tak byt, dobra uvaha... jen mi prijde, ze ze slavie nemohli tolik vycucnout, byt treba tuto castku vydelala, provoz byl nakladny a mohl spolknout velkou cast z vydelanych penez

      • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

        Wommi     před 14 lety 04.05.2011 17:09 |  
        0 0

        ..jo to tam hapruje, protoze podle myho SKS temer vsechny prachy projedla, neco se urcite ztratilo:), ale nemyslim si ze by se tydle prachy vytunelovaly - bohuzel vsechno stalo moc penez..ale je treba mozny ze se proste treba neco vycistilo, apod...navic..ted mi napada, kde mame jistotu, ze treba si zase mezi sebou neudelali nejaky smlouvicky a kdovi co,...

        • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:14 |  
          0 0

          mohli rovnou penize z MC nebo jejich vyznamnou cast pouzit na koupi pohledavky Erste bank... ale rozumim, zvyseni ZK bylo taky cca o 600 mega nebo tak nejak, takze souvislost se nabizi..

          • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

            Wommi     před 14 lety 04.05.2011 17:26 |  
            0 0

            ...otazkou je jak by se takovej postup vyjimal treba v ucetnictvi, danove a pod.

            jeste mi napada dalsi konstrukce ale uplne ji nejsem schopen ted doomyslet, a tedy to, ze KI ma ve slavii cca 600 mio a a ZK e-side byl taky o 600 mio zvysen...treba by se tam dala nekde najit spojitost - KI by to zvysil nepenezitym vkladem, ktery ma v SKS...ale je tam par veci, co mi nesedi,...

            • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 17:34 |  
              0 0

              jak to myslis, zvysit ZK eside nepenezitym vkladem v SKS?

              • Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

                Wommi     před 14 lety 04.05.2011 18:10 |  
                0 0

                ..no presne tak,..KI ma podil v SKS a nepenezitym vkladem ve forme tohoto podilu do E-side by zvysila svuj podil v SKS a e-side by pak byl vlastnikem SKS ve vysi puvodniho podilu KI

  10. Re: Ve čtvrtek první semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci

    DrFe1     před 14 lety 04.05.2011 17:03 |  
    0 0

    A co na to čudák Rosen ? Stále mlčí ? Stále se schovává ? Myslí si, že když jakoby odstoupil, že jsme zapomněli, že je to on kdo vždycky reprezentoval majitele ? ! A co Jarolím s Doležalem ?Takhle to rozesrat a pak dělat "já nic, já muzikant", to je k neuvěření.

    grrrrrrrrrrrrrr .........