Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Nový majitel ve středu?

Dnes server fotbal.cz zveřejnil informaci k případnému novému majiteli či řešení současné situace Slavie. Vše bude oznámeno na středeční tiskové konferenci!

Dnes ve čtrnáct hodin navštívil předsedu ČMFS Ivana Haška majitel SK Slavia Praha Antonín Franc.

"Seznámil jsem pana předsedu s postupem věcí. Ty se mají tak, že nejpozději ve středu 4. května bude klub informovat na oficiální tiskové konferenci o řešení současné situace," řekl po schůzce Antonín Franc.

Předseda svazu Ivan Hašek informaci vzal na vědomí a dodal: "Jsem rád, že mě pan Franc informoval, více se veřejnost dozví nejpozději ve středu."

Do zmíněné tiskové konference se obě strany k záležitosti nebudou více vyjadřovat.

Komentáře (129)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nový majitel ve středu?

    klimi     před 14 lety 02.05.2011 15:52 |  
    0 0

    Má tu někdo nějaké optimistické informace? Já tomuhle vůbec nevěřím...

  2. Re: Nový majitel ve středu?

    podol (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 15:57 |  
    0 0

    Možný další scénář?Ve středu nám bude oznámeno,že přes veškerou snahu se strategického partnera zajistit nepodařilo.
    Přes to,že se pan GŘ tak snažil.Proto odstoupí,je přece chlap.
    ČMFS vydá prohlášení,že pro záchranu Slávie udělal co mohl,zejména jeho předseda.Slávia však nesplňuje licenční
    podmínky,proto ji licenci udělit nemůže.Slávii však poskytne možnost odvolání,kdyby se přeci jen mohla a chtěla odvolat.
    Ve čtvrtek se nás na OC sejde tak 2500,kdyby někteří z nás
    chtěli vyvolávat výtržnosti,třeba i po zápase,pokud se vůbec odehraje,bude připravena pořádková policie,těžkooděnci,černí na koních.Možná i vodní děla,ale to si bnemyslím,že by bylo potřeba.
    Policie přeci musí chránit pořádek,dodržování zákona a klid.
    To bude asi tak vše,snad jen bude od nás snaha nějak vzkřísit
    Slávii od počátku.Podol
    P-S.tak v diskuzích jen do mě,do starého pesimisty

    • Re: Nový majitel ve středu?

      smichov_1     před 14 lety 02.05.2011 18:07 |  
      0 0

      To neni pesimismus ale naprosta realita ktera kazdeho soudneho cloveka take napadla.

    • Re: Nový majitel ve středu?

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 18:46 |  
      0 0

      Doufám, že se mýlíš, ale musíme se asi pomalu připravovat na nejhorší.
      Naděje umírá poslední.
      Dum spiro spero.

  3. Re: Nový majitel ve středu?

    LordEdmund     před 14 lety 02.05.2011 15:58 |  
    0 0

    To nevypadá dobře. Kdyby znal Franc nového majitele, řekl by něco ve smyslu "Jméno investora, nebo nového majitele se veřejnost dozví ve středu na TK" .:( jeho formulace ve mně nevzbuzuje moc optimizmu. To spíš vypadá, že se přijde ve středu za Slavii rozloučit na svaz.

    • Re: Nový majitel ve středu?

      smichov_1     před 14 lety 02.05.2011 18:10 |  
      0 0

      pokud nebude ve stredu investor, alespon mame 100% jistotu ze Slavia byla zamerne vytunelovana a ze se na tunelovani podilel i Platil. Jinak by totiz nemohl odmitnout investory ktere sam potvrdil (z Albanie) protoze pry ma jineho tutoveho investora.

  4. Re: Nový majitel ve středu?

    dArtagnan     před 14 lety 02.05.2011 16:02 |  
    0 0

    5. 5. - Květnové povstání českého lidu, ideální den na vyhlášení vendety.

  5. Re: Nový majitel ve středu?

    KING25     před 14 lety 02.05.2011 16:06 |  
    0 0

    Tak doufám, že termín TK bude dopředu ohlášen, aby jsme je mohli přijít poplácat po zádech.....

  6. Re: Nový majitel ve středu?

    travel (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 16:10 |  
    0 0

    SDS dáte k tomu nějaký komentář, nebo prohlášení ?

    • Re: Nový majitel ve středu?

      dArtagnan     před 14 lety 02.05.2011 16:28 |  
      0 0

      SDS po minulém transparentu nasadí letákovou kampaň, alegorické vozy a pouliční divadlo. Pokud ani to nezabere, nastane čas triček.

      • Re: Nový majitel ve středu?

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 16:37 |  
        0 0

        mutanti ven , "vesmírní chameleoni , né děkuji" a pokud ani to nezabere pak už nevím co :)

        • Re: Nový majitel ve středu?

          dArtagnan     před 14 lety 02.05.2011 16:42 |  
          0 0

          :-)))

      • Re: Nový majitel ve středu?

        harry     před 14 lety 02.05.2011 17:09 |  
        0 0

        Nebo v duchu tradic řečnického a literárního spolku Slavie vydá SDS nějaké obzvláště pateticky znějící odsuzující prohlášení....

        • Re: Nový majitel ve středu?

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 17:18 |  
          0 0

          A co jste zatím pro záchranu Slavie udělali vy dva "blbci"?

          • Re: Nový majitel ve středu?

            harry     před 14 lety 02.05.2011 17:34 |  
            0 0

            Promiň,trochu jsem ustřelil,ale pochop,že v současné situaci,má řada fandů trochu napnuté nervy....

  7. Re: Nový majitel ve středu?

    houston (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 16:41 |  
    0 0

    Spíš než na pozitivní řešení to vypadá na omluvu příznivcům klubu. A ta bude srdceryvná, to mi už teď můžete věřit.

  8. Re: Nový majitel ve středu?

    PetCC     před 14 lety 02.05.2011 17:03 |  
    0 0

    Nějak nechápu co se vám nelíbí. Oznámit vše na tiskové konferenci je vcelku standardní postup.

    • Re: Nový majitel ve středu?

      Ravik     před 14 lety 02.05.2011 17:07 |  
      0 0

      oznámit konec? :-)

    • Re: Nový majitel ve středu?

      Ferguss     před 14 lety 02.05.2011 17:10 |  
      0 0

      Jde o formulaci "neřekl, na tiskové konferenci se oznámí nový majitel", ale že oznámí řešení situace. A to může klidně být i rezignace na zisk licence a odchod do třetí ligy. Momentálně je asi nejlepší počítat s horším, doufat v lepší.

      • Re: Nový majitel ve středu?

        lassiter     před 14 lety 02.05.2011 17:12 |  
        0 0

        No nemyslim že by někdo z těch pánů kvůli tomuhle chtěl svolávat tiskovky, pač by riskoval, že než se vypovídá, srotí se pod okny rozvášněný dav dychtící po lynči. Tohle by spravila jedna tisková zpráva :-)

        • Re: Nový majitel ve středu?

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 17:24 |  
          0 0

          Vždyť ona to nakonec třeba tisková zpráva bude. A Franc bude z obliga, že v pondělí mluvil opět skoro pravdu...

        • Re: Nový majitel ve středu?

          spojka     před 14 lety 02.05.2011 17:30 |  
          0 0

          Třeba to taky jedna tisková zpráva bude. Na tiskovce vystoupí Platil a Zlámal. Ondra tu zprávu přečte a Platil řekne, že končí, protože investor Francovi na poslední chvíli couvnul.

          Nebo to bude nějaká špína typu Viamont, skrz kterej se zamázne licence a bude se rozkrádat dál.

          • Re: Nový majitel ve středu?

            lassiter     před 14 lety 02.05.2011 17:45 |  
            0 0

            Viamont zamázne pár desítek milionů, aby se mohly rozkrást zbylé tužky a kancelářské vybavení ?

            • Re: Nový majitel ve středu?

              spojka     před 14 lety 02.05.2011 17:49 |  
              0 0

              Na licenci prý chybí 10, pokud Platil opět nelhal. Jestli někdo bude mít zájem o tužky, gumy nebo sešívačky nevím, osobně bych tipoval, že lépe půjdou na odbyt třeba Čelůstka, Černý, Koreš a další.

              • Re: Nový majitel ve středu?

                lassiter     před 14 lety 02.05.2011 17:58 |  
                0 0

                To jsme viděli v lednu. Pokud by tomu tak bylo, proč by kolem toho dělali takový divadlo? Prostě by potichu dodali 10m a bylo by.

                Viamont třeba není vzor slušnosti (nic moc o nich nevím), ale je to konkrétní firma s konkrétním jménem, která v Čechách podniká, což pro ně má určitý omezení co se chování týče, narozdíl od současného vlastníka.

                • Re: Nový majitel ve středu?

                  janko (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 18:05 |  
                  0 0

                  No že by Viamont chtěl zbohatnout na těch pár hráčích co ve Slavii zůstali? To snad....

                  • Re: Nový majitel ve středu?

                    spojka     před 14 lety 02.05.2011 18:12 |  
                    0 0

                    Proč by na nich měl bohatnout přímo Viamont? Vždyť ani nikdo pořádně neví, kdo za touhle firmou stojí.

                    • Re: Nový majitel ve středu?

                      janko (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 18:32 |  
                      0 0

                      Ono je také otazka který Viamont by nás chtěl. Viamont, nebo Viamont DSP? Ať jeden nebo druhý, působí na mne obě firmy solidněji než současní vlastníci...

    • Re: Nový majitel ve středu?

      spojka     před 14 lety 02.05.2011 17:13 |  
      0 0

      Problém je v tom, že podle všeho to vypadá, že na té tiskovce se žádný nový majitel oznamovat nebude. To, že Franc opět lhal, nad tím už se tu nikdo ani nepozastavuje, to už se bere jako normální.

      • Re: Nový majitel ve středu?

        lassiter     před 14 lety 02.05.2011 17:16 |  
        0 0

        a v čem Franc lhal, vždyť on v podstatě ještě nic neřekl...

        • Re: Nový majitel ve středu?

          janko (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 18:01 |  
          0 0

          Sorry pánové, ale já z toho mám právě opačný pocit. Celou dobu nikdo mimo Platila neřekl ani slovo a teď Franc oznámí že bude tiskovka? Tiskovka na to aby se řeklo, že je konec a jde se do třetí ligy? celou dobu mlčeli, tak by mlčeli dál, na to nepotřebujou tiskovku, to by Ondra vyřešil tiskovou zprávou o deseti slovech.......
          Co když je to právě obráceně? Dle České pozice potřebuje Slavia okamžitě 50 mega. Pokud se najde takovej frajer který je z fleku dá, tak bych chápal, že ta tiskovka bude s náležitou pompou a proto ta středa. Navíc je to den před zápasem, který nám uchovává šanci na Evropu....
          Prostě, mne to zatím pesimismem nenaplňuje, ba naopak, páč jsem nikde nečetl, že na 100% bude dnes oznámen veřejnosti majitel...

          • Re: Nový majitel ve středu?

            koscheen (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 18:06 |  
            0 0

            Mám ten samý názor. Navíc vycházím ze zdrojů pana Léka viz:

            Zdravím, o tom, že lidé kolem
            István Léko|02.05.2011 - 08:42

            Zdravím, o tom, že lidé kolem Viamontu se snaží nějak dostat do Slavie, vím, ale doufám, že v současnosti tahají za kratší konec. Je tam samozřejmě vazba mezi bývalým ministrem dopravy Alešem Řebíčkem a Martinem Procházkou (Via Chem Group) - viděli jsme je spolu v Monte Argentariu s Topolánkem a Dalíkem. Moje zdroje říkají, že Viamont to nakonec nebude, byť se o to snaží.

            Sám jsem zvědavý.

            Istvan Leko

            Kdyz tahaji za kratsi konec tak je tu snad nekdo na delsim konci a snad toho vetsiho tahace ve stredu predstavi:)

        • Re: Nový majitel ve středu?

          edenian     před 14 lety 02.05.2011 18:07 |  
          0 0

          No právě. A to co řekl většinu lidí tady prostě znervoznilo, mě taky. Co je na tom k nepochopení. V ty formulaci opravdu není nic, co by nějak uklidnilo očekávání, naopak. Na mě to působí jako by neměl ani " dva kluky, natož nějaký eso "

  9. Leko v diskusi na České pozici

    antygl     před 14 lety 02.05.2011 18:06 |  
    0 0

    Zdravím, vím jen tolik, že půjde o významný mezikrok, který odvrátí hrozbu odebrání licence. Pak budou následovat další těžká jednání. Více nemohu prozradit, ohrozil bych svoje zdroje. Doufám, že to pochopíte. Jsem jen novinář.

    • Re: Leko v diskusi na České pozici

      edenian     před 14 lety 02.05.2011 18:10 |  
      0 0

      No doufam že alespoň tohle. Žádnýho majitele nevytasí.

      • Re: Leko v diskusi na České pozici

        janko (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 18:17 |  
        0 0

        Nečekám že představí majitele. Očekávám sponzora a pak možná jako navíc, nějaký plán v dlouhodobějším horizontu na získání majority... možná nějakou novou personu, co tam bude hlídat prachy, ale rozhodně nečekám definitivní info o změně majitele...

        • Re: Leko v diskusi na České pozici

          spojka     před 14 lety 02.05.2011 18:23 |  
          0 0

          No, na sponzora, který bude lít peníze do Sisákovy firmy, na toho jsem opravdu zvědav. Zrovna tak na osobu, která by v tom bordelu měla hlídat prachy. Nemá Franc třeba bratra? Nebo nějakýho kolegu od volantu by mohl přivést.

    • Re: Leko v diskusi na České pozici

      Rottax (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 18:26 |  
      0 0

      Chápeme:). Když si přočtu článek na České pozici,pak v rozhovoru s právníkem Enicu p.Slachem, kde potvrzuje,že mají také indicie,že už se zájemci o vyřešení dluhu Slavie u Enicu formují a v jiném článku zase "že se věci ubírají správným směrem cítí už i kabina Slavie.Podle informací Sportu mají hráči silný dojem,že tentokrát nejde jen o plané sliby.Že se něco děje,potvrzuje i přítomnost skupiny odborníků v Edenu.Ekonomové i advokáti z nezávislé firmy,kterou si najal potencionální nový investor,posuzovali současnou situaci v klubu".
      A taky mi nepřijde moc smysluplné svolávat tiskovku,kde řeknou,že nový majitel není. Prostě mám tušení,že to tentokrát vyjde :).

      • Re: Leko v diskusi na České pozici

        klimi     před 14 lety 02.05.2011 18:33 |  
        0 0

        Souhlasím.

        Jen mi bije do očí slovo POTENCIONÁLNÍ. Co to je potencionál, he? :)

        • Re: Leko v diskusi na České pozici

          Rottax (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 18:49 |  
          0 0

          Tak jasně. Podobných slov bys našel pomalu v každé větě od novinářů,zvlášť v souvislosti se Slavií. Já nečekám,že nám ve středu řeknou,ta a ta firma se stala novým majitelem, dluhy jsou zaplaceny a od nové sezóny čekejte nákup posil zvučných jmen a útok na titul a do dovu let CHL. Bude to ještě dlouhá doba,než se podaří dát vše do pořádku,ale já prostě věřím,že se to opravdu pohne správným směrem. Vůbec si nedokážu představit,že by Slavie nehrála ligu a variantu zánik klubu,to už vůbec ne!!

          • Re: Leko v diskusi na České pozici

            Fallen (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 22:44 |  
            0 0

            No, on spíš narážel na to, že správně je potenciální, a ne potencionální.

  10. Re: Nový majitel ve středu?

    klimi     před 14 lety 02.05.2011 18:34 |  
    0 0

    Pokud je to, co píše I. Leko pravda, tak nám bude oznámeno, že jsme zaplatili peníze na licenci a že se dále jedná.

    Otázka je, zda takto ten budoucí majitel nesplatí všechny dluhy a pak s nim Francové, Rosenové a spol. nevypečou a nic mu neprodají...

    • Re: Nový majitel ve středu?

      japhy     před 14 lety 02.05.2011 18:54 |  
      0 0

      V podstatě to je pro mě ta nejhorší varianta-neustálé čekání na...
      Teď se splatí 10 mega na licenci, ihned potom nás bude tlačit dluh Enicu, do toho se musí začít konečně platit chod klubu, např. trávníkář :) Jednání se potáhnou a dluhy budou opět narůstat.
      To je VÁŽNĚ takovej problém prodat jednu "blbou" akciovku?

    • Re: Natland

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 19:05 |  
      0 0

      Mně už z těch informací jde hlava kolem.
      Kam se hrabe Watergate..

      • Re: Natland

        sTizz (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 19:21 |  
        0 0

        V rámci připravovaných projektů je skupina zároveň partnerem pro další investory, se kterými spolupracuje na bázi různých forem kolektivního investování.

    • Re: Natland

      klimi     před 14 lety 02.05.2011 19:10 |  
      0 0

      Nevím, netuším, jaký má Natland roční příjem, či zda je to opravdu finančně silná společnost pro Slavii...

      • Re: Natland

        spojka     před 14 lety 02.05.2011 19:13 |  
        0 0

        Mně to tedy nepřijde. Spíš by mě zajímalo, kdo je jakýsi Michal Franc, který byl do března 2011 vedoucí organizační složky Natland v ČR... asi shoda jmen...

        • Re: Natland

          janko (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 19:23 |  
          0 0

          No pravda, ti Francové se tu nějak rojí:-) A není Natland jen ten nedávno zmiňovaný mezičlánek pro očištění, stabilizaci a následný prodej konečnému kupci?

      • Re: Natland

        spojka     před 14 lety 02.05.2011 19:23 |  
        0 0

        Na mě to působí jako taková kyperská Key Investment. A ty kšefty s Hrdličkou a Janouškem, to taky na optimismu nepřidává.

        • Re: Natland

          mikebastak     před 14 lety 02.05.2011 19:37 |  
          0 0

          Doufam, ze to nebude jako Key Investment. Ale snad ne, vypada ta firma celkem dobre. 100% vlastník Navatypu, 50% v MEXX Reality. Investice v Energy 21 za nekolik miliard korun. nechame se prekvapit :-)

        • Re: Natland

          vavicek     před 14 lety 02.05.2011 19:38 |  
          0 0

          Horší než ted to nebude.

    • Re: Natland

      jzajko     před 14 lety 02.05.2011 20:17 |  
      0 0

      Natland vlastní i pardubický basket, tam je to bez problémů. To srovnání samozřejmě trochu kulhá, ale podvodníci to (snad) nebudou, kdyby to vyšlo.

      • Re: Natland

        spojka     před 14 lety 02.05.2011 20:22 |  
        0 0

        Jedna věc je to, jestli to nejsou podvodníci. OK, třeba nejsou (i když jméno Franc ve vedení...). Druhá věc ale je, jestli mají sílu na to provozovat fotbalovej klub na úrovni, která odpovídá jménu Slavie. Na mě to tak i s ohledem na ten pardubickej basket nepůsobí.

        • Re: Natland

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 21:46 |  
          0 0

          Tak jak tak koukám, tak to účinkování v BK Pardubice se dost podobá tomu o čem se tu mluvilo. Tedy, že někdo Slavii připraví pro vstup konečného vlastníka. Natland BK Pardubice restrukturalizoval z o.s. na fungující a.s.. A nebo to bude konečnej vlastník. V každém případě to v naší situaci znamená výhru..

          • Re: Natland

            Saul_Hudson (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 21:57 |  
            0 0

            Jinak pardubickej basketbal šel potom hodně nahoru...

          • Re: Natland

            spojka     před 14 lety 02.05.2011 23:00 |  
            0 0

            S ohledem na dnešní informace na České pozici to v naší situaci naopak vypadá na prohru, a to dost možná konečnou a rozhodující. Franc a spol. se evidentně nebojí ničeho, po všech lžích a posunech termínů teď - den před licenčním řízení - ten šofér předhodí jako "investora" firmu, která je de facto spojená se s gaunery, kteří Slavii cíleně vedou k zániku, která funguje na stejně šíleném principu jako KI a jejíž akcionáři jsou neznámí. Tohle všechno musel a musí Platil vědět, a přesto vykládá do novin, jak Franc úspěšně jedná s potenciálním investorem. To ho usvědčuje z toho, že v tom svinstvu jede taky.

  11. Re: Nový majitel ve středu?

    Wommi     před 14 lety 02.05.2011 19:53 |  
    0 0

    v edenu provadi vyznamna advokatni kancelar due diligence pro tri zajemce.

    Dluhy slavie by mely byt vyssi nez 10mio.

    Jinak ohledne aktivity ENIC si myslim, ze je to z jejich strany jen bububu - oni postoupili svoji pohledavku jine spolecnosti, tudiz nemaji jiz dalsi pravni narok na jeji zaplaceni.

    K e-side - na katastru nemovitosti je zminka o tom, ze ohledne stadionu probiha zaloba na urceni vlastnictvi - je mozne ze do toho zasahuje novy zajemce, jak se zminuje ceska pozice a nebo muze samotny e-side prostrednictvim "sve" spolecnosti pusobit na e-side property, chranit svuj stadion, poda zalobu na urceni vlastnictvi, objekt je zaplombovan a po dobu rizeni s nim neni mozne nakladat.

    • Re: Nový majitel ve středu?

      dejva     před 14 lety 02.05.2011 20:51 |  
      0 0

      dva zájemce už známe. teď zbývá odhalit toho třetího (snad budoucího vlastníka). zítra ho,doufejme, prozradí ČP.

      • Re: Nový majitel ve středu?

        klimi     před 14 lety 02.05.2011 20:57 |  
        0 0

        Dva?

        • Re: Nový majitel ve středu?

          klimi     před 14 lety 02.05.2011 21:00 |  
          0 0

          Aha, sorry, už vím :)
          Tak já vlastně vím tři :)

          • Re: Nový majitel ve středu?

            dejva     před 14 lety 02.05.2011 21:28 |  
            0 0

            Včera Sport potvrdil firmu Viamont. Dnes tiskový mluvčí Natland Group Starý prostřednictvím HN uvedl, že se Slavií jednají. No a Martin píše, že zájemci jsou tři. Věřím, že Česká Pozice má v tomto případě zdroje daleko nejlepší a toho skutečného a snad i nejlepšího kupce zítra popíše Leko ve svém slibovaném článku.

            Viamont by bylo z bláta do louže a snad je to zase jen jakási účelová "reklama".

            Natland se, jak píše spojka, opravdu podobá KI.

            • Re: Nový majitel ve středu?

              slaviator     před 14 lety 02.05.2011 23:52 |  
              0 0

              Třetí společnost by měla být ta, která to připraví pro toho, o němž se tu před časem mluvilo. Jinak zajímala se o nás i pojišťovna Maxima, kupříkladu. Nebo Jirka Kubíček ve spojení s investory z Egypta

              • Re: Nový majitel ve středu?

                spojka     před 14 lety 02.05.2011 23:59 |  
                0 0

                Pojišťovna Maxima, v níž náhodou opět figuruje nějaký Franc a která pojišťovala investici Prahy 10 v Key Investments...

                • Re: Nový majitel ve středu?

                  slaviator     před 14 lety 03.05.2011 00:09 |  
                  0 0

                  Tady vidíš, že vrána vráně oči nevyklove

    • Re: Nový majitel ve středu?

      slaviator     před 14 lety 02.05.2011 23:54 |  
      0 0

      tak tak, no však - ještě se budou dít různý věci, třeba to s E Side, podle mě je to možný, ale snad to tak není jak říkáš

  12. Re: Nový majitel ve středu?

    podol (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 20:04 |  
    0 0

    To jsou tedy informační bomby,ale alespoň se začíná něco dít.
    Já osobně dnes nezkoumám,jaká je to firma a co dělá.
    To nejdůležitější-pokud zajistí Slávii licenci,vyrovná nejnaléhavější dluhy,potom se uvidí.Přeci jen,i my slávisté bychom získali více času na nějaké další aktivity třeba v rámci SDS.Bude to pro mne
    zítra dlouhý den,než přijde středa.Podol

  13. Re: Nový majitel ve středu?

    Oja     před 14 lety 02.05.2011 20:38 |  
    0 0

    "...zejména na trzích střední a východní Evropy.... ...Kdo jsou menšinoví podílníci Natlandu a čí kapitál firma investuje, není známo."

  14. Leko na České pozici_dnes podruhé

    antygl     před 14 lety 02.05.2011 22:08 |  
    0 0

    Vím o tom, ale nepsali jsme o této variantě, protože to žádná změna není. Natland je firma, která, když se pozorně podíváte do obchodního rejstříku (začněte třeba u firmy FALKONDIA) je na konci řetězce firem, co dnes drží akcie SK Slavia fotbal - Praha. Ale Natland je zaregistrován v Holandsku (off shore) a jen drží akcie lidí, o nichž nic nevíme. Natland je jen pokračováním toho, co tady bylo a - bohužel - stále je. Samozřejmě, že tito lidé udělají vše, aby co nejdéle drželi pozice. Zatím více nemohu říct, protože pozice nového investora není také jednoduchá, má velice silné soupeře. Snad zítra budeme vědět více.

    • Re: Leko na České pozici_dnes podruhé

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 22:57 |  
      0 0

      hm, takže si výhledově zase moc nepomůžem :-(

      • Re: Leko na České pozici_dnes podruhé

        travel (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 23:21 |  
        0 0

        A je tu to čeho jsem se obával:
        Vím o tom, ale nepsali jsme o
        István Léko|02.05.2011 - 21:49

        Vím o tom, ale nepsali jsme o této variantě, protože to žádná změna není. Natland je firma, která, když se pozorně podíváte do obchodního rejstříku (začněte třeba u firmy FALKONDIA) je na konci řetězce firem, co dnes drží akcie SK Slavia fotbal - Praha. Ale Natland je zaregistrován v Holandsku (off shore) a jen drží akcie lidí, o nichž nic nevíme. Natland je jen pokračováním toho, co tady bylo a - bohužel - stále je. Samozřejmě, že tito lidé udělají vše, aby co nejdéle drželi pozice. Zatím více nemohu říct, protože pozice nového investora není také jednoduchá, má velice silné soupeře. Snad zítra budeme vědět více.

        • Re: Leko na České pozici_dnes podruhé

          spojka     před 14 lety 02.05.2011 23:35 |  
          0 0

          Smutné je, že se téhle frašky účastní i Hašek. Pokud mu ten šofér dneska opravdu vykládal o záchraně za pomoci nějakého Natlandu, tak nechápu, že je spokojen. Počítač nebo telefon s připojením na internet snad Hašek má, číst taky umí...

          • Re: Leko na České pozici_dnes podruhé

            travel (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 06:49 |  
            0 0

            Možná by to chtělo,aby se ozvalo SDS. A souhlasím s názorem,že o této strategii Platil věděl a tudíž v tom jede s nimi a nikdy mu nešlo o očištění a záchranu Slavie.

    • Re: Leko na České pozici_dnes podruhé

      Ferguss     před 14 lety 03.05.2011 09:14 |  
      0 0

      Zlatej Viamont.

  15. Re: Nový majitel ve středu?

    Markus     před 14 lety 03.05.2011 07:46 |  
    0 0

    Tak si to shrňme. Po superúspěšných dvou letech dramatický propad, kdy jsme se jen taktak zachránili v lize. Minimálně poslední rok se přidaly ekonomické problémy, které vyžadovaly manažerský zásah, který nepřišel a byli jsme svědky opakovaného manažerského selhání. Několikrát jsme nevyužili možnosti rychlých vítězství, které nám jak pečení holubi létali kolem huby. Odkrytý majitel Sisák a možná i Pitr, o čemž se zjevně na veřejnosti nemělo mluvit. Opakované odmítání jakýchkoliv možností solidních subjektů klubu pomoci, pokud se tento subjekt chtěl výměnou podílet na kontrole/dohledu klubu. Využití posledního možného termínu pro záchranu licence. Celé to na mě působí ne jako nedbalost, ale úmysl. Majiteli stav věcí musel vyhovovat, když se nesnažil současné situaci vyhnout. Dříve než kdy jindy věřím teď lidem z ENICu. Co se týká transparentnosti Natlandu, není to proti současnému stavu žádná změna. Nejsou jasné zájmy, není jasná zodpovědost, nemáme se koho zeptat na vize, zvolenou strategii a další klíčové otázky pro budoucnost klubu. Nespojovat bych nutně Natland s pražskou ODS, doby Navrátilova Navatypu (Špindlerův Mlýn, Topolánkův byt, podivné městské zakázky ...) jsou pryč a Kuchár ze Subterry je solidnější pán. Pokud má jít o investici, musí se vrátit. Jediný způsob, jak se má investice v tomto případě vrátit, je levně koupit a draze prodat. Co mě trošku děsí, není jasné, čí prostředky chce Natland investovat, dost dobře to může být opět třeba Pitr ...

    • Re: Nový majitel ve středu?

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 10:08 |  
      0 0

      Domnívám se, že jsou tam dva hlavní zájmy - Nechuť prodat je daná buď zakrytím tunelu, nebo praním peněz (případně obojím). Převedením na novou spol. se může třebas něco ututlat a získá se na to čas. Těch 20 mio bude určitě jen půjčka.

  16. Re: Nový majitel ve středu?

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 09:03 |  
    0 0

    To chce klid. Tohle není nový majitel (i když to třeba bude zítra tvrdit), ale jde o to získat licenci (a k tomu nám dopomůže) a hlavně víc času na další jednání. Bude ještě trvat, než ten správný nový majitel to klubko rozmotá.

    • Re: Nový majitel ve středu?

      travel (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 09:32 |  
      0 0

      Já Vám rozumím Ladislave,ale nevím ,jak se chce stát majitelem Slavie,když ji stále budou vlastnit ti samí podvodníci a tuneláři,jako doposud (nyní pod spol. Natland). Jedině,kdyby náš soud dal za pravdu Enicu a od nich pak Slavii koupil.Jenže tudy zřejmě cesta nevede,protože náš soud Enicu za pravdu s největší pravděpodobností nedá.

      • Re: Nový majitel ve středu?

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 09:48 |  
        0 0

        No, hlavní je, že to myslí vážně a Slavii chce. A to je fakt, jinak by tohle martirium nepodstupoval. Musíme to nějak přečkat, protože to tak rychle s těma tunelářama nepůjde.

      • Re: Nový majitel ve středu?

        Wommi     před 14 lety 03.05.2011 10:46 |  
        0 0

        ...Koukal jsem na odkaz, ktery tu minuly tyden dal myslim lassiter ohledne rozhodnuti britskeho soudu, kterym byla zamitnuta stiznost slavie na puvodni rozhodnuti soudu ohldne pohledavky, kterou mel puvodne ENIC...
        Pokud se dobre pamatuji, bylo tam uvedeno, ze v dobe, kdy byla valna hromada 2008, tak jiz ENIC majoritu nemel, minimalne z tohoto duvodu se obavam, ze enic zadny spor jiz enic nevyhraje, leda by bylo opravdu prokazano, ze nebyl o VH informovan, coz uz tu zaznelo dost argumentu, proc by k tomu nemelo dojit

        • Re: Nový majitel ve středu?

          mart     před 14 lety 03.05.2011 12:31 |  
          0 0

          No, me se zda, ze o ENIC zas tak moc nejde. Jiste, kdybych si musel vybirat mezi anglickym smejdem a ceskym smejdem.... vybral bych si asi nejspis ENIC, ale .... Musime doufat, ze na vyber neni jen smejd. Pokud se skutecne objevi ( a nektere naznaky tu jsou) "zachrance", pak by se asi s ENICEM dohodl jednoduseji nez se soucasnym ceskym majitelem. Jak Ladislav rika, koupit (a prodat) se da vsechno, ... kdyz je slusna nabidka.
          (at uz Enic, nebo ti co prevzali "dluzni upisy", maji nejspis zajem jen o penize, a pravdepodobne si uz zakalkulovali i nejakou tu ztratu....)
          Hlavne aby byl ten opravdovy "zachrance" .... (uz sem se smiril s tim, ze ne brzo, ale hlavne aby vubec byl), a hlavne aby se mu padarilo vytahnout na "nase vlastniky" neco, ceho by se opravdu bali.mart

    • Re: Nový majitel ve středu?

      mart     před 14 lety 03.05.2011 09:55 |  
      0 0

      zaplat panbuh za Vas clovece (a za pana Leko).
      Dycha jeste dycha....., tedy snad.
      I kdyz ENIC nevyhraje spor v CR .... daji se jejich nepotvrzene (i kdyz zrejme) pozadavky snad taky koupit (?), nebo ne?.
      Mam takovy pocit, ze jsem tak trochu malinko nervozni.... ?!

      • Re: Nový majitel ve středu?

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 10:02 |  
        0 0

        Všechno se dá koupit, když nabídnete tu správnou cenu ...
        Ale mě by spíš zajímalo, kdo koupil závazek E-SIDE u Erste bank (přes 600 mega) a navýšil o tuto sumu svůj podíl v E-SIDE.

        • Re: Nový majitel ve středu?

          mart     před 14 lety 03.05.2011 10:10 |  
          0 0

          No tak to Vam opravdu neprozradim.
          Filosoficky by se dalo rict..... (aplikace prevzata z projevu velitele vojenske katedry v osmdesatych letech na jedne nejmenovane prazske universite)... asi toto : "Vojenske cviceni neni soudruzi zadna sranda. Modry = nepritel, cerveny = pritel."
          .... cili, bud to koupili ti hodni hosi, nebo to koupili ti spatni hosi.....

          • Re: Nový majitel ve středu?

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 10:22 |  
            0 0

            Obávám se druhé varianty, protože to navýšení bylo napadeno u českého i anglického soudu.

            • Re: Nový majitel ve středu?

              Wommi     před 14 lety 03.05.2011 10:52 |  
              0 0

              ...psal jsem vyse, ze je na stadionnu zaloba o urceni vlastnictvi,..po dobu rizeni neni mozne nakladat s majetkem,...
              to ze to bylo napadeno u obou soudu myslim, je minimalne z duvodu toho, ze jde o majetek britske spolecnosti (anglicky soud) na uzemi ceske republiky (organizacni slozka) (cesky soud). pozice pise, ze to bylo napadeno tim novym zajemcem,..nevim, je mozne ze to koupil prave novy zajemce, zvsil ZK u E-side v EN (samozrejme pokud by to dle jejich prava slo) a pak to napadl nejaky soucasny vlastnik..:)..tech konstrukci by bylo asi hodne

        • Re: Nový majitel ve středu?

          travel (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 10:22 |  
          0 0

          Nevím,co je na tom pravdy,ale někde jsem četl,že to navýšení měl na starosti Rosen.Ale znovu opakuji nevím, co je na tom pravdy.

      • Re: Nový majitel ve středu?

        travel (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 10:25 |  
        0 0

        Taky jsem nervozní,Léko zatím dnes nic nového nezveřejnil a SDS také mlčí,tak nevím,co nás zítra čeká...

  17. Re: Nový majitel ve středu?

    Viking     před 14 lety 03.05.2011 12:16 |  
    0 0

    Natland nebo Key Investments..., je to úplně jedno. Firmy s nejasnými majiteli skrytými za skořápkama na Kypru nebo jiném daňovém ráji budou stát vždycky zahovno.

    Dokud to nekoupí někdo, u koho je jasné, jak k penězům přišel a co se Slávií chce dělat tak se beztak z místa nehneme.

    • Re: Nový majitel ve středu?

      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 12:18 |  
      0 0

      dokonce bych řekl že je to to nejhorší řešení protože se jen posouvá nejistota která už deptá většinu slavistu , zase nebudem vědět vůbec nic , lepší by snad byl i ten pád a očistění jména , tyhle majitele nám seslalo opravdu peklo.

    • Re: Nový majitel ve středu?

      Ferguss     před 14 lety 03.05.2011 12:35 |  
      0 0

      No, když budeš mít někdy hodně času, zkus se podívat na slavnou sparťanskou skupinu JT. Nepřehledá změť vzájemně provázaných společností, z nichž na Kypru končí celá řada. Velké finanční společnosti prostě daňové ráje, umožňující zakládat offshore společnosti, vždycky využívat budou. Tím se nechci zastávat Natlandu o kterém vím prd, jen na vysvětlenou.

      • Re: Nový majitel ve středu?

        Viking     před 14 lety 03.05.2011 12:56 |  
        0 0

        Ale JT vlastní Tkáč a Jakabovič, resp. ve Spartě za ně kope Křetínský. Navíc je to banka, jsou regulovaný a je tudíž jasný, jak to u nich je.

        • Re: Nový majitel ve středu?

          Ferguss     před 14 lety 03.05.2011 13:17 |  
          0 0

          JT Banka je pouze jedna ze společností a zrovna tahle nemá se Spartou nic společnýho.

  18. Definitivně Natland

    Ferguss     před 14 lety 03.05.2011 14:28 |  
    0 0

    Na HN další článek, podle všeho tiskovým mluvčím Natlandu potvrzeno, že se budou podílet na záchraně Slavie. Vyjímám poměrně pozitivní
    info: Ve sportu se skupina angažuje delší dobu, od roku 2007 podporuje basketbalový klub BK Pardubice, dlouhodobě podporuje české lyžaře ať již partnerstvím Světového poháru ve sjezdovém lyžování, sponzoringem nadějného lyžaře Kryštofa Krýzla nebo partnerstvím mistrovství České republiky v alpských disciplínách.
    Od roku 2008 pořádá NATLAND Group vlastní golfovou tour, která patří mezi nejlépe hodnocené business tour v Česku.

    • Re: Definitivně Natland

      Markus     před 14 lety 03.05.2011 15:12 |  
      0 0

      No jasně, čistota sama. Čirou náhodou figuruje jeden z hlavních vlastníků Natlandu Tomáš Raška také ve vedení společnosti Taiko. Co to je za firmu? Provozuje Žluté lázně, má velmi vřelé vztahy k jednomu z křídel pražské ODS (což se jasně projevilo "oslavičkou" po loňských volbách) a velmi často se zmiňuje vazba na Romana Janouška. Jestli by ten konkurz nebyl lepší ... tahle třaskavina nás může potopit ještě hlouběji.

      • Re: Definitivně Natland

        Gordon (host)     před 14 lety 03.05.2011 15:18 |  
        0 0

        Pozemky, Pozemky, Pozemky !!!

        • Re: Definitivně Natland

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 15:54 |  
          0 0

          Vám se taky pánové nic nelíbí, samozřejmě, že to není ideální stav, ale je to takové přechodné období, které nám pomůže dostat se z nejhoršího. Smiřte se už s tím, že to bude nějaký pátek trvat, než nás ten "správný" majitel převezme. A víte, co se traduje: "Jak dlouho šlo něco špatným směrem, tak stejnou dobu se to musí napravovat ..."

          • Re: Definitivně Natland

            klimi     před 14 lety 03.05.2011 15:57 |  
            0 0

            Mě jde spíše o to, zda Natland nedá 20 mega, splatíme dluhy, zaplatíme výplaty a pak co?
            Kdo zaplatí ENICu?
            Kde vezmeme další peníze na platy?

            • Re: Definitivně Natland

              Ferguss     před 14 lety 03.05.2011 16:12 |  
              0 0

              Jediný co mi na tom uniká je proč to všechno dělají? Evidentně se našli zájemci, kteří by Slavii vzali i s dluhem Enicu. K čemu je dobré si jí nechávat? Ukrást už není co, prachy se dají vyprat i jednodušeji a pozemky na kterých už stojí stadion taky nejsou moc atraktivní. Fakt tomu nerozumím.

          • Re: Definitivně Natland

            quelhar (admin)     před 14 lety 03.05.2011 15:59 |  
            0 0

            Ted je otazka, jestli to smeruje tam, kam ma...
            Protoze kdyz se clovek dozvi, ze Natland stal za vznikem Falkonidy, ktera ted spoluvlastni Slavii, tak to proste jen vypada, ze se soucasni majitele rozhodli na posledni chvili ziskat licenci, ale vsechno pojede dal stejne jako doted - proste proto, ze zadny novy investor neprichazi.

          • Re: Definitivně Natland

            Rottax (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 16:00 |  
            0 0

            Souhlas s Ladislavem! Horší než teď, to se Slavií snad ani být nemůže, takže můžeme být rádi za každou pomoc a ta firma má za sebou i celkem dobré aktivity.

          • Re: Definitivně Natland

            travel (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 17:33 |  
            0 0

            Ladislave,opět musím konstatovat,že mě Vás optimismus fascinuje.Vše nasvědčuje tomu,že současní majitelé tuneláři budou vlastnit Slavii dál pod spol. Natland a Vy jste stále přesvědčen,že "správný" majitel Slavii převezme,pouze to bude nějaký pátek trvat.Také jsem tomu věřil po info na ČP,ale pokud to bude Natland,tak vše pojede ve starých kolejích ,Slavia se znovu po nějaké době propadne hodně hluboko a "správný" vlastník bude v nedohlednu.A nebo víte víc než my všichni dohromady a nemůžete s tím ven...

            • Re: Definitivně Natland

              spojka     před 14 lety 03.05.2011 18:20 |  
              0 0

              Vidím to stejně. Vždyť je to blbost, aby jakýkoliv seriozní majitel prováděl nějaké mezikroky přes nějakou špínu typu Natland. Jsou to ti samí lidé, kteří Slavii likvidují teď, akorát schovaní za jiné bílé koně.

              Od začátku to působí jako komedie, včetně toho srovnání s nějakou pardubickou košíkovou. Oni do Slavie nalijí 20 milionů a až poté udělají audit hospodaření? Nebylo těch 20 milionů náhodou v minulosti vyvedeno ze Slavie, aby je teď nějaký Natland milostivě Slavii půjčil a hrál si před veřejností na zachránce?

              Bohužel novináři opět ukazují svojí úroveň. Nejsou si schopní zjistit ani to, co je tenhle "spasitel" zač, ale už vykládají o tom, jaká je to pro nás spása, viz článěk na Seznamu:

              "Tahle slova zní slávistům jako rajská hudba. Slibů však bylo jen od začátku roku tolik, že předčasná radost ještě není na místě..."

              Opravdu nechápu, komu může znít Natland s tím, co o tom víme, jako rajská hudba...

              • Re: Definitivně Natland

                sasky     před 14 lety 03.05.2011 18:50 |  
                0 0

                Ono to celé hodně smrdí. Nicméně si jako optimista připouštím variantu jinou. A sice, že Natland opravdu stojí o Slavii jako svou podnikatelskou akvizici (investují mj. stylem Private equity), tzn. koupit firmu, restrukturalizovat a prodat. Vzhledem k tomu, že Slavia momentálně je tam, kde je (Rosen údajně prohlásil, že svoje akcie věnuje zdarma), tak se vstupní kapitál do Slavie může rovnat výši jejich závazků (tzn. bratru nějakých 150 mio). A pak mohou nastat dva scénáře - Natland restrukturalizovanou a oddluženou Slavii prodá (pokud bude funkční mládež a výsledky v lize, tak za nemalý peníz) anebo si ji podrží a bude s ní chtít dále pracovat. Osobně, pokud nastane takovýto scénář, bych tipoval, že Natland podrží Slavii tak cca 5 let, kdy se dá tým postavit na odchovancích a vrátit tam, kam patří. Navíc pokud mají s private equity zkušenosti, mohlo by se jim opravdu Slavii postavit na nohy. Pokud ji následně prodají, budeme všichni opět trnout komu.
                A k těm neprůhledným vztahům. Tak jednoznačně by bylo ideální, kdyby se zjevil deus ex machina nějaký český miliardář a bil se v prsa, jak nechce nechat padnout součást kulturního dědictví, nicméně nežijeme v pohádce a business je až na prvním místě. Navíc propojení jednotlivých firem (takto velkých firem) by se pravděpodobně dalo najít všude spousta. No a kmotři politiků? Ještě někdo věří, že jde dělat velký business bez politické "tlačenky" a naopak? Bohužel nežijeme v ideálním světě. :-/ Každopádně nám všem a především Slavii přeju hodně štěstí a všem zúčastněným rozum do hrsti...

  19. Re: Nový majitel ve středu?

    klimi     před 14 lety 03.05.2011 15:54 |  
    0 0

    Takže majiteli bude Natland místo neznámých, aloe neznámí se vlastně znovu schovají za Natland. Jak chytré!

    • Re: Nový majitel ve středu?

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 16:06 |  
      0 0

      Klimi, taky mě zajímá, jak zítra vyřeší těch 110 mega. Jestli jsou to šikovní obchodníci, tak už mají dávno dohodnutý splátkový kalendář ...

      • Re: Nový majitel ve středu?

        piero (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 19:21 |  
        0 0

        Ladislave, 110 mil byla původní pohledávka Enicu, oni ji ale přepustili ( prodali) na další subjekt s velkou pravděpodobností za cenu dost nižší ( spekuluje se o částce max. 70 mil.) a proto bude mnohem výhodnější vyjednávací pozice s touto firmou.
        Navíc se zapomíná na skutečnost, že byl ve společnosti mající vlastnická práva ke stadionu navýšena o 600 mil. Kč, když byla započtena pohledávka banky z financování stadionu. Pravděpodobně došlo ke změně vlastnické struktury a krátce na to byl jmenován ředitelem Pavel Kuka a společnost podala přihlášku za člena ČMFS.
        Neříká ti nic cifra 600 miliónů ?

        • Re: Nový majitel ve středu?

          travel (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 19:48 |  
          0 0

          Z článku v "česká pozice" útržek o tomto navýšení:
          Základní jmění E Side Property bylo dle informací ČESKÉ POZICE navýšeno o pohledávku. Na otázku, kdo navýšil jmění v ESP a jaká je aktuální výše jeho podílu ve firmě, Antonín Rovenský odpověděl, že o tom nic neví: „Zeptejte se kolegy Rosena, ten to měl na starost, ale on vám k tomu asi nic neřekne.“ Ani Rosen, ani Kroužecký na podobné dotazy prostřednictvím SMS nereagovali.

        • Re: Nový majitel ve středu?

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 22:59 |  
          0 0

          hm.. asi spravna otazka, co je tech 600 mega?

        • Re: Nový majitel ve středu?

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 08:40 |  
          0 0

          Piero, budeš mi muset napovědět, co mi má říkat cifra 600 miliónů ?
          Já o tom vím, že to byla pohledávka u Erste Group z financování Edenu a někdo nejmenovaný to od banky koupil a navýšil o tuto sumu svůj podíl v E-side. Asi mám dnes delší vedení, ale další souvislost mě momentálně nenapadá. Aspoň naznač, jestli můžeš. Díky.

          • Re: Nový majitel ve středu?

            piero (přítel SN)     před 14 lety 09.05.2011 17:08 |  
            0 0

            Takže odpovídám s menším zpožděním. Částce 600 mega odpovídají zhruba tržby za prodej hráčů v posledních 2 letech plus tržby za dva tituly a tržby za účast v evropských pohárech. Na tuto částku mimochodem nebyly nalezeny žádné doklady v posledním auditu.

  20. Re: Nový majitel ve středu?

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 17:16 |  
    0 0

    Dá se zjistit kde a kdy bude ta tiskova konference? Nejaka pozvanka pro media zatim nikde..

    • Re: Nový majitel ve středu?

      quelhar (admin)     před 14 lety 03.05.2011 17:28 |  
      0 0

      Zatim oficialni cestou nic neprislo...

      • Re: Nový majitel ve středu?

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 17:51 |  
        0 0

        „Mohu potvrdit, že jednáme se Slavií o možnostech, jak situaci klubu řešit a aktivně se zapojit do finanční a právní restrukturalizace,“ oznámil Rostislav Starý, tiskový mluvčí společnosti Natland Group. „Skupina je připravena pomoci klubu splnit požadavky Českomoravského fotbalového svazu pro získání licence na příští sezónu a podílet se na restrukturalizaci Slavie, která by měla situaci klubu stabilizovat. Další informace a možné kroky obě strany předpokládají zveřejnit ve středu 4. května,“ předeslal Starý.

        http://fotbal.sport.cz/clanek/185937-nasel-se-spasitel-jedname-se-slavii-oznamila-investicni-skupina-natland.html

      • Re: Nový majitel ve středu?

        Artur (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 19:21 |  
        0 0

        Tady jsem ti naskenoval článek starosty Prahy 13, pana Vodrážky ( ODS ) ohledně půjčování peněz Key Inv. pro místní deník , nevim jestli to tu nekoho zajima, ale tak čtení není nikdy dost :-)

        http://www.uloz.to/8866771/1-jpeg

        • Re: Nový majitel ve středu?

          Markus     před 14 lety 03.05.2011 20:18 |  
          0 0

          Pěkné. Připomělo mi to ty úžasné dlouhé roky, co jsem v místních novinách četl slova zasloužilého exstarosty Prahy 12 Petra Hány, nyní po návštěvě zázračné můzy přešitého na předsedu dopravního výboru magistrátu. Jsem moc zvědavý, zda z Key Investments ještě nějaké další peníze postižené městské části uvidí.

  21. tunelovat se bude dále (?)

    JS (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 21:30 |  
    0 0

    http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=88634
    ten článek efotbalu se sice nezmiňuje o propojení natlandu se současnými vlastníky Slavie, ale všechno to jasně ukazuje na jedinou věc: současní majitelé jen změní formu držení Slavie skrz jinou (tentokrát právnickou) osobu. Co je vedlo k rozhodnutí, že Slavii teda nenechají krachnout a naopak do ní napumpují peníze, které z ní nejprve vytunelovali? Co tu ještě vidí za potenciál? Nevidím jediný důvod ze strany Sisáka nebo kdo to vlastní, proč by měl najednou investovat peníze do pochybné investice, leda že by byly zas státní jako v případě Edenu..

    • Re: tunelovat se bude dále (?)

      Markus     před 14 lety 03.05.2011 21:51 |  
      0 0

      Jsou peníze a peníze. Dobře je to vidět na obchodování s bankami, které ze zákona musí v rámci anti money launderingu rozlišovat úrovně a s některými subjekty se prostě neobchoduje. Pak je třeba hledat jiné cestičky. Psal jsem to tu už několikrát a píšu znovu. Neznám v současné době jedinou českou korporaci, která by neměla letos rozpočet ještě více přiškrcený než loni. Která by měla volné prostředky a dokázala by si obhájit jejich nasměrování do takového dobrodružství jako je český fotbalový klub.

      • Re: tunelovat se bude dále (?)

        JS (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 22:08 |  
        0 0

        tak když celou operaci "slavia" shrneme, bude to vypadat zhruba takhle:

        Slavie je jak vysoká škola "obchodnického umění". Nejprve si českým soudem necháme posvětit nelegální navýšení základního kapitálu o neexistující částku, čímž si zajistíme většinový podíl vlastnictví. Neexistující částka je definována jako "nejvyšší možná částka plynoucí z pojistných smluv hráčů". Tím vyšoupneme zahraniční, do té doby většinové majitele (ENIC), kteří do Slavie předtím investovali cca 200 mil. Za státní peníze, investované zkorumpovanými městskými zastupitel,i skrz investiční společnost (Key Investments - taktéž v našem vlastnictví) postavíme nový stadion prostřednictvím námi založené další firmy s fiktivním sídlem v Londýně (E-Side prop. limited). Nový stadion stojí na velmi hodnotných pozemcích vlastněných klubem Slavia. Stadion je vybudován se záměrem využití nejen Slavií, ale i Bohemians 1905.Tento klub totiž musíme přemístit pryč z jeho dosavadního stadionu v Ďolíčku, který stojí na pozemcích neuvěřitelné hodnoty, které musí být uvolněny pro výstavbu čehokoliv, důležitý je jejich prodej. Investiční společnost (Key Investments) necháme potichu zkrachovat, městské části ani jiné podniky už své peníze nikdy neuvidí. Následně, během úspěšných let, z klubu směrem k nám uteče více jak půl miliardy. O tuto částku navýšíme do té doby zanedbatelné základní jmění firmy "vlastnící" stadion (E-Side). Změníme její strukturu, noví ředitelé o předchozím dění nic nevědí a nemohou ho nijak komentovat. Mají za úkol přitáhnout na stadion více akcí a tím zvýšit příjmy. Po chvíli, když klub začne krachovat, změníme i vedení klubu a odmítneme všechny seriózní nabídky k záchraně. Od dalších státních tunelářů (Viamont) a nebo dokonce i od našich obchodních partnerů, kteří vlastní mj. Spartu (J&T). S úmyslem nechat klub krachnout, převést práva do opět v Londýně založeného subjektu (Slavia Praha Limited), chceme klub "očistit" od obřích dluhů k předchozímu (nebo stálému?! viz falešné akcie) zahraničnímu vlastníkovi (ENIC). Změníme ovšem názor, díky určitým okolnostem (sportovní záchrana klubu v první lize a kdoví, jaké jsou ty další) si možnost nechat klub zkrachovat rozmyslíme. Do Slavie napumpujeme potřebnou minimální částku prostřednictvím naší (nebo s námi spojené) další investiční společnosti (Natland) tentokrát sídlící na Kypru. Ve Slavii je stále finanční potenciál, díky hráčům a především pozemkům v Edenu, které nejsou celé zastavěny novým stadionem. Zdání nového majitele je úspěšně vytvořeno. A tuneluje se dál..?

        vynechal jsem něco?

        • Re: tunelovat se bude dále (?)

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 03.05.2011 23:11 |  
          0 0

          nevim, ten zaver mi prijde uz nejak pritazenej za vlasy.. spis bych rekl, ze slavie je spis ztratovej podnik tedka...proc by ted meli do slavie neco vracet.. aby jim nekdo hral na stadionu? za slavii se stejne bude muset platit, dluhy vsude kam se podiva, enic - nebo ten, kdo koupil jejich pohledavku.. ledaze, jak naznacuje Ladislav, ze by preci jen byla mala moznost, ze jen pripravi slavii k tomu, aby ji mohli nekomu prodat?

  22. středeční Sport

    antygl     před 14 lety 04.05.2011 07:44 |  
    0 0

    Slavia by dnes měla představit společnost, která jí pomůže. Velmi pravděpodobně půjde o investiční a finanční společnost Natland Group, od níž ovšem vedou nitky k současným majitelům červenobílých.
    A včera? Generální ředitel klubu Miroslav Platil prý hrozil rezignací, měl totiž připraveného jiného koně (... ) Podle zdrojů deníku Sport totiž Platil vyjednával na jiné linii. Prý to nebyl ani Viamont, ani PPF, o nichž se také spekulovalo. Platil měl údajně vše připravené k podpisu, o víkendu prý dokonce vyjednával v Anglii s ENIC, bývalým majoritním vlastníkem, o způsobu úhrady dluhu ve výši víc než 100 milionů korun.
    Jenže mezitím už po své ose jednal Franc. (...)

    • Re: středeční Sport

      travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 07:59 |  
      0 0

      Tak tomu se dá věřit,Franc ve skutečnosti zřejmě Sisák to je pro Slavii neštěstí.

        • Re: středeční Sport

          travel (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2011 08:02 |  
          0 0

          Napadá mě,jestli by nebylo řešení,aby SK Slavia(Huptych a spol) nenabídla PK za záchranu Slavie jako protislužbu pozemky na tu multifunkční arenu.Ale jedině PK, ne Sisákovi,Rosenovi a dalším.

        • Re: středeční Sport

          lados     před 14 lety 04.05.2011 16:03 |  
          0 0

          Ten článek je snůška starých a neověřených informací, nic nového. Bohužel jsme odsouzeni k tomu, abychom se dozvídali věci s velkým zpožděním a ještě hodně zamlženě. Hodně poučné bylo poslední zasedání zastupitelstva Prahy 10, kde se mluvilo o pohledávce Prahy 10 vůči Key Investmentu. Zdá se, že v té záležitosti se namočili všichni politici z předchozí koaliční sestavy a proto jenom mlží a nechtěji přiznat barvu. Faktem je to, že někdo z nich dohodl velmi pochybný kšeft s Key Investmentem a ostatní se k tomu rádi přidali. Dnes, když novináři vypátrali některá fakta a začíná být trochu dusno, snaží se ti, kteří jsou v tom namočeni, všechno zamést pod koberec. Nikdo není ochoten přiznat, proč byly peníze z rozpočtu Prahy 10 svěřeny právě společnosti Key Investment a jenom dokola se omílá teze, že na tom Praha 10 určitě vydělá, což je ale krajně nejisté... Ty argumenty, které zazněly, byly na úrovni žáků z obecné školy: "ale oni nám to slíbili (že vyděláme) a nebýt těch špatných novinářů, určitě by to tak bylo..." Jsem z toho velmi smutný.