Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Slavii zaniknout nenecháme!

Hnutí Sešívaní drží spolu iniciovalo zaslání dalšího otevřeného dopisu předsedovi ČMFS Ivanu Haškovi. Aktualizováno: Přiložen článek v Euru, obsahující vysvětlení Jiřího Vrby

Vážený pane předsedo,

s velkým znepokojením sledujeme v posledních dnech a týdnech dění okolo SK Slavia Praha - fotbal a.s. včetně různých scénářů možného vývoje do budoucnosti. Přestože do poslední chvíle budeme věřit v úspěšné řešení vzniklé situace, považujeme za nutné sdělit Vám následující:

Pane předsedo, pokud by z legislativních nebo ekonomických důvodů mělo zaniknout členství SK Slavia Praha fotbal a.s. v Českomoravském fotbalovém svazu, vnímáme jako morální povinnost přihlásit se k nástupnictví. Je otázkou cti našeho sportovního klubu s bezmála stodvacetiletou historií slávistický fotbal očistit, zajistit jeho existenci a postavit znovu na nohy. Je to náš závazek vůči mnoha generacím příznivců Slavie Praha, logická volba, která je současně v souladu s předpisy ČMFS. Zde se odvoláváme na platné znění článku č. 11 Organizační směrnice pro činnost členských klubů ČMFS, odstavec 1. a 2.

SK Slavia Praha o.s. je opětovně připravena poskytnout fotbalu odborné i ekonomické zázemí a tréninkové plochy ve sportovním areálu v Edenu, který je v našem vlastnictví.

Vážený pane předsedo, jsme přesvědčeni, že ve spolupráci s našimi členy i příznivci a v úzké součinnosti s ČMFS musíme fotbal ve Slavii zachránit a zachovat jeho existenci pro příští generace.

S pozdravem

Ing. Jiří Huptych            předseda SK Slavia Praha  

Ing. Ladislav Adamec    předseda fotbalového oddílu - Odboru přátel SK Slavia Praha       


Pro přehlednost zde přikládáme znění zmíněného článku Organizační směrnice:

Převod práv člena ČMFS

1.  V případě zániku členství může výkonný výbor ČMFS v zájmu prospěchu fotbalu rozhodnout, že členská práva převede na jinou právnickou osobu, která se stane členem ČMFS na místo subjektu, jehož členství v ČMFS zaniklo. Přednostně však toto právo nabídne tomu, komu náleželo před jeho převodem na člena, jehož členství zaniklo, pokud takový subjekt ještě existuje.  V takovém případě družstva zaniklého člena pokračují dále v soutěžích a stávají se družstvy nového klubu, na nějž byla členská práva převedena.

2.  V zájmu prospěchu fotbalu je možné, aby za obdobných podmínek, jež jsou uvedeny v odst. 1, Výkonný výbor ČMFS převedl na jinou právnickou osobu, která se tím stane členem ČMFS, členská práva a povinnosti dvou nebo několika dosavadních členských klubů, jejichž členství v ČMFS tímto převodem zanikne s tím, že takový akt  není v rozporu s ustanoveními článků 5-8 této směrnice. Změny v  registraci hráčů se v takovém případě uskuteční podle článku 5 odst. 3 písm. c) registračního řádu.

Přikládáme článek na euro.cz obsahující doplňující informace Jiřího Vrby

Komentáře (119)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

    rekodlak     před 14 lety 28.04.2011 12:45 |  
    0 0

    Tleskám a hluboce se ukláním!!! Naprostá paráda :-)

    Myslím, že asi nebudu daleko od pravdy když řeknu, že jste někoho dost zaskočili..

    • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

      Elanius     před 14 lety 29.04.2011 03:15 |  
      0 0

      Jedna vec je nastupnictvi v CMFS. Ale kdo vlastni znacku Slavia Praha?
      Bylo by mozne ji v pripade konkurzu soucasne SK Slavia Praha a.s. dale pouzivat?

  2. Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 12:48 |  
    0 0

    Paráda, jen hezky do nich, nenechat nic náhodě..

  3. Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

    lassiter     před 14 lety 28.04.2011 12:56 |  
    0 0

    Také chválím. Skoro se mi zdá, že znění toho druhého článku vysvětluje vstup eside do čmfs lépe než všechna "vysvětlení" PK...

  4. Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

    LordEdmund     před 14 lety 28.04.2011 12:58 |  
    0 0

    Tak to je super. Musíme být připraveni i na takovou variantu,jako je uplné zrušení současné Slavie a její restart.Jsem zvědavej jestli se Hašek k tomuto vyjádří. Bude to mít těžké, ale jednou je předseda, tak by měl nejen mluvit, ale i jednat. Chápu to dobře tak, že kdyby se Sisák nakrásně rozhodl prodat značku Slavia např.Kaprovi, tak by mohl stejně Hašek rozhodnout, že ta jediná pravá nástupnická Slavia je ta spadající pod SK Slavia Praha o.s? Nemohlo by pak nastat to co u Klokanů, tedy nekonečné soudy?

    • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

      lassiter     před 14 lety 28.04.2011 13:08 |  
      0 0

      Tak to myslím nechápeš správně, prodat může co chce, komu chce. Svaz by měl nabídnout členství původnímu klubu pouze tehdy, pokud ten současný přestane být členem.

      • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

        quelhar (admin)     před 14 lety 28.04.2011 13:22 |  
        0 0

        Navic Hasek a jeho parta uz dokazali, ze si dokazou ohybat rady tak, jak zrovna potrebuji. V pripade startu Pejice proti Slavii vime jiste, ze mela nasledovat kontumace, protoze nic jineho rady nepripousti. Kluci na svazu to i presto dokazali zahrat do autu.
        Tenhle dopis je na srozumenou svazu i cele verejnosti, ze v pripade situace (ktera, jak doufame, nenastane), ze by soucasna a.s. pozbyla clenstvi v CMFS, jako pravoplatny nastupce se citi byt SK Slavia Praha a jeji fotbalovy oddil (odbor pratel).

        • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

          travel (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 13:52 |  
          0 0

          Díky moc,už jsem byl nervozní,kdy s něčím obdobným vyrukujete.Píšete quelhare,že je to na srozumněnou i celé veřejnosti,to by ale znamenalo,že to nebude uveřejněno pouze na vašich web. str. Chápu to dobře?

          • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

            quelhar (admin)     před 14 lety 28.04.2011 14:30 |  
            0 0

            Dali jsme vedet novinarum z ostatnich medii, jestli to uverejni nebo ne, to je jen na nich...

      • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

        LordEdmund     před 14 lety 28.04.2011 13:28 |  
        0 0

        Toho jsem se obával. Tato možnost by tedy nastala jen v případě,že by došlo ke konkurzu ,žádní sisákovci by nehráli źádnou soutěž pod ČMFS a značka by nebyla prodána Kaprům a podobné havěti.
        Neni to moc pravděpodobné, ale je fajn počítat i s tim.

        • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

          piero (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 14:46 |  
          0 0

          Lorde, ty zde již po několikáte užíváš název tajemného majitele jménem grázla Sisáka, ale podle mých informací to není ten hlavní majitel akcií. Autorem odehrávajíícího se scénáře je Rosen a jeho pomocníkem na svazu je Doležal, mezi nimi nedošlo k žádné rozepři, jen každý pracuje na vytčeném cíli na svém písečku.Cílem prý není likvidace Slávie jako takové, ale vznik nového FC bez vlivu anglánů. Jsem docela zvědav, jak se bude celá situace dále vyvíjet, když se do toho fanouškovská obec půstila touto ( mimochodem správnou ) akcí. Podle mého budou muset ( odstoupit od svých dlouhá léta připravovaných plánů ) a přistoupit na některou finanční nabídku. nevěřím, že by nechali padnout klub bez náhrady.

          • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

            Wommi     před 14 lety 28.04.2011 15:33 |  
            0 0

            ..osobne taky mam informace, ze by majitelem, tedy hlavnim nemusel byt sisak,...

            Jinak dolezal s rosenem, aspon dle mych info,...se puvodne dost rozhadali, ale nyni uz pry spolu zase komunikuji,...uprimne receno mi uz driv taky napadla myslenka, jakoze navenek nepratele, ale v realu slo o kroky v tebou zminovanem planu...

            • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

              slaviator     před 14 lety 28.04.2011 15:37 |  
              0 0

              Tak ono je tam několik divných věcí, každopádně je tu řekněme asi pět možnejch scénářů jak to je a všechny jsou svům způsobem reálný... A jak to tak bývá, tak nakonec pravdivej bude nějakej šestej co je "nereálnej"

              • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

                Wommi     před 14 lety 28.04.2011 18:53 |  
                0 0

                poslal jsem ti ten mail,posli mi to..diky

                • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

                  slaviator     před 14 lety 28.04.2011 23:16 |  
                  0 0

                  jo, máš to tam..

    • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

      Citrus (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 14:52 |  
      0 0

      To by mohlo vysvětlovat ten jejich klid. Třeba se nakonec s Kellnerem dohodli. Z předchozích skutečností se ale obávám, aby to spíš nebylo něco jiného a výrazně horšího. Kéž by se už ledy hnuli nějakým směrem, aby člověk věděl na čem jsme. Tohle čekání na něco, co ani nemusí přijít, je strašný.

      • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

        capi (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 17:04 |  
        0 0

        Nechci vám kazit optimismus, ale zběžným pohledem do KÚ se dá zjistit, že stadion je dotčen čtyřmi aktuálními řízeními a ani jedno se netýká změny majitele. Jedno je věcné břemeno pro Pražskou teplárenskou, jedno zástavní právo pro Českou spořitelnu a dvě zbylé jsou plomby pro Hochtief, které jsou teď v řízení.
        Nicméně, pokud by došlo ke změně majitele, tak by k tomu na 99% došlo na úrovni jeho majitele, tj. e-side, protože jinak by musel kupec ke kupní ceně přidat ještě daň z převodu nemovitostí a to žádný kupec neudělá. Takže z veřejných zdrojů se změna majitele stadionu stejně jako Slavie zjistit nedá, pokud se k tomu některá ze stran jednání sama nepřizná nebo to neuteče jinde.

        • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

          Wommi     před 14 lety 28.04.2011 18:07 |  
          0 0

          zajimave je, ze v clanku na idnes je informace ze sporka svoji pohledavku jiz prevedla na treti osobu,...

        • Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

          Wommi     před 14 lety 29.04.2011 02:52 |  
          0 0

          a tam infomace uvedena..."Podaná žaloba na určení vlastnického práva"...se tyka ceho?...

  5. Re: Druhý otevřený dopis Ivanu Haškovi

    BARTjan     před 14 lety 28.04.2011 13:17 |  
    0 0

    Máte moji plnou podporu!!! díky za odvedenou práci a úsilí...

  6. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 13:23 |  
    0 0

    Skvěle, výborný dopis, díky, díky...

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      Jiri1     před 14 lety 28.04.2011 13:39 |  
      0 0

      Zdravim, jiste dopis je jedna vec , ale je potreba zacit s pripravou radeji hned a neponechat nic nahode, tohle by mohlo byt stravitelne i pro nase mile staroslavisty , kteri se brani , ze uz to nebude jejich stara dobra Slavia , ale nejaka nahrazka. Coz o to pokud by svaz prevod prav uznal, v lete se chysta podobny obchod treba mezi Viktorii , ktera ma pustit 3 ligu Mecholupum, pak jen dobre , jen bych doplnil, ze svaz muze klub zaradit i do jine souteze nez jen te nejnizsi. Pokud to bude treba je ovsem velmi opatrne vybirat vybor i dalsi adepty , byl bych nerad , aby nam vznikl jakysi Huptychov jako v jistem oddile na Slavii, moc bych se primlouval za lidi typu Sokrata ci Subrta, kteri maji Slavii jako sve vlastni dite.

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        Hugy     před 14 lety 29.04.2011 09:31 |  
        0 0

        Promiň, nevím který z oddílů myslíš, ale hokej je za posledních 10let 8×mistr a rugby se dostalo z vyplavení v Tróji na mistra ligy s krásným hřištěm. Ostatní sporty jsou také spíš na vzestupu, což se tedy zrovna o fotbalu a ledním hokeji moc říct nedá. Hugy ml.

        • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

          travel (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 10:12 |  
          0 0

          Pokud mluví Jiří o Huptychovu, tak myslí pozemní hokej,ale co tam je dle Jiřího špatnýho ,to netuším.

  7. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 13:35 |  
    0 0

    Skvěle, pánové. Teď jen, aby to k něčemu bylo.

  8. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    podol (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 13:44 |  
    0 0

    přátelé,děkuji Vám,dali jste mi naději,že Slávie nemůže zaniknout.
    A důkaz toho,že Slávisté nemusí být jen věrní,ale že většina z nás
    nejsou ani hloupí.Podol

  9. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    Fallen (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 14:00 |  
    0 0

    Teď ještě donutit Haška, aby nám to právo přiznal!

  10. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    houston (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 14:24 |  
    0 0

    Co na to Doležal ? Myslím, že /si-jim/* připravuje jiný scénář...
    /* vyber odpovídající

  11. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    TomsS     před 14 lety 28.04.2011 17:40 |  
    0 0

    Nástupnictví bude boj a boj tvrdý a rozhodně ne fér. Majitelé klubu mají náskok několika kroků a jak známo, právní prostředí v zemi jim nahrává. Je zapotřebí, v případě naplnění nyní alespoň pro mě jistého černého scénáře přestat chodit do Edenu, abychom těm gaunerům nedali ani haléř, bojkotovat cokoliv, co se bude vydávat za nástupce Slavie. Napadá mě jako další logický krok defenestrace dle husitského vzoru (na kopí) gaunerů, odpovědných za vyrabování Slavie, které je jednoznačně motivováno získáním pozemků v Edenu.

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      travel (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 18:05 |  
      0 0

      Jestli se hraje "vyšší hra" o pozemky,jak píšete .Pak by mohlo dávat smysl,že vlastník fotbalové Slavie chce "udělat obchod",že Slavii nenechá padnout,ale musí mu jako protislužbu umožnit postavit na pozemcích novou multifunkční halu (od mého zdroje info vím z dřívějška,že Slavia nechce dát pozemky k tomuto účelu k dispozici).Omlouvám se,že píši něco ,co mě jen tak napadlo,ale třeba na tom něco může být.

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        TomsS     před 14 lety 28.04.2011 19:08 |  
        0 0

        Co jsem napsal byla a je má dedukce. Nenapadá mě jiný motiv, než pozemky pod stadionem. Nedovedu si vysvětlit, nedovedu najít jiný důvod počínání takzvaných majitelů, který odůvodňuje nynější stav věcí. Vaše omluva není na místě. Jsme slávisté a jako tací jsme asi odsouzeni ke spekulacím. Alespoň to té doby, než jako celek vystoupíme, udeříme do stolu a hlavně setrváme jednoti ve svých názerech, postojích a jednotě. To je nejtěžší. Vyhrát bitvu možná půjde, ale válka je něco jiného ...

  12. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    DrFe1     před 14 lety 28.04.2011 17:48 |  
    0 0

    Taky tento dopis podporuji, chválím a děkuji za tuto iniciativu. Takhle těm grázlům případné převody nemůžou projít, doufám že po tomhle si to nikdo z ČMFS nelajsne. Velice chytrá preventivní obrana

  13. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 18:17 |  
    0 0

    Napadá mě několik dotazů:

    1) Zvážilo sdružení SDS, že by spuštěním sbírky mohlo zvýšit tlak na majitele? Míněno ve smyslu, že by se něco vybralo a pak by byla vydána nějaká zpráva v duchu: ,,Na účtu X.Y., var. symb. Zachraňte Slávii se vybraly 3 melouny na platy pro nejchudší fotbalisty. Pánové Franci a Platile, řeknete nám, kam ty prachy máme poslat, anebo už přiznáte, že jde o cílenou likvidaci klubu, do níž se aktivity fandů nehodí?

    2) Existuje nějaká možnost, že by fanoušci Slávie (hlavně právníci a ekonomové mezi nimi) sepsali žalobu na neznámého pachatele, který zpronevěřil peníze z předchozích let?

    3) Pokud by např. nastala situace, že za měsíc půjde klub do ČFL, v listopadu do insolvence a v prosinci předá Hašek práva SK Slavia Praha, o. s. - znamená to, že klub bude na jaře 2012 pokračovat v ČFL, anebo nastoupí na podzim 2012 do III. třídy?

    A závěrem jedna odvážná myšlenka:
    Pokud by nastala situace, že vznikne více Slávií, přičemž nejvýše ve svazových soutěžích bude ta nepravá, ještě to není ztraceno. Sponzoři si dříve či později stejně najdou tu Slávii, za kterou bude stát 95 procent fanoušků. To je ostatně důvod, proč je jedna ze dvou falešných Bohemek konsenzuálně vnímaná jako pravá. (Kde bere sponzory druhá falešná Bohemka, to mi hlava nebere.) A sejdou-li se v případě Slávie právo a masa příznivců na jedné straně, mohlo by to být velmi příznivé.

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      quelhar (admin)     před 14 lety 28.04.2011 18:27 |  
      0 0

      1) Z duvodu toho, ze jsme se shodli, ze nechceme platit dluhy soucasnych majitelu bez systemoveho reseni - coz by v podstate znamenalo jen oddalovani problemu - tak jsme to nezvazovali.
      2) Mame kontakt na pravnika slavistu a takovych myslenek jsme se urcite nevzdali.
      3) Pri prevodu clenstvi v CMFS rozhoduje samotny svaz, do jake souteze novy subjekt zaradi, muze to byt jakakoli soutez mezi treti tridou a prvni ligou (samozrejme v pripade zisku licence).

      Odvazna myslenka: Jednim z primarnich cilu SDS je snaha, aby vice Slavii nevzniklo... :o)

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 18:30 |  
        0 0

        Díky za odpovědi.

        K té poslední poznámce: Tak to je jasné, že tu je akce SDS mj. od toho, aby více Slávií nevzniklo. Jen jsem chtěl říci, že ani v případě, že by takový scénář nastal, ještě není válka úplně prohraná. I když by to bylo potom všechno mimořádně obtížné.

        Celkově aktivity SDS oceňuji, je dobré, že něco takového vzniklo a je tu snaha o anticipaci dalšího vývoje.

        • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

          1rytir     před 14 lety 28.04.2011 20:25 |  
          0 0

          To je od vás všech moc hezké, jenže já chci chodit do Edenu na prvoligovou Slavii i na podzim a tak jsem čekal, že SDS jde o to samé! Místo toho se dozvídám, že je to možná skupina, která nechce připustit existenci několika Slavií.

          • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

            Mac     před 14 lety 28.04.2011 20:42 |  
            0 0

            Hezky napsané. Taky se mi zdá, že se najednou vytvořily pouze dvě varianty: buď slušná poctivá Slavia hrající ČFL nebo mafiánská Slavia Ltd. hrající první ligu.

            Myslím, že všichni chceme slušnou poctivou Slavii hrající první ligu, tato možnost už je teď nereálná?

            • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 21:30 |  
              0 0

              Tak na to je jednoduchá odpověď. Na to nemá SDS žádné páky. Ty ostatně nemá téměř nikdo mimo současné majitele. SDS dělá vše kolem toho, aby nedošlo do budoucna k problémům, který by nás potopili na x let do bahna.

              Takže možnost na slušnou a poctivou Slavii v první lize tady je, ale mají jí v rukou majitelé.

            • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

              quelhar (admin)     před 14 lety 28.04.2011 21:31 |  
              0 0

              Porad snad jeste je nadeje, ze se to majitele nakonec rozhodnou prodat, jakkoli to cim dal vic vypada, ze nechteji.

              • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                1rytir     před 14 lety 28.04.2011 23:36 |  
                0 0

                A řekne mi tady někdo, co tedy chtějí a co budou mít z toho, když neprodají, neinvestují a Slavia bez licence padne do ČFL?

                • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                  Wommi     před 14 lety 29.04.2011 00:27 |  
                  0 0

                  ...no co z toho budou mit?..neco, co je duvodem toho, ze nechaji spadnout slavii do treti ligy, resp. nejakym zpusobem se ji budou snazit zlikvidovat,...Asi nejjednodussi je rici, ze zrejme penize, ke kterym se nejak dostali, vzali si je,aniz by na ne meli narok, vyprali,..atd,...

              • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                skspraha     před 14 lety 29.04.2011 11:35 |  
                0 0

                pořád věří, že Hašek cukne, nebo pomůže Doležal, stejně jako v Bohemce a Slavia Ltd. bude navá Slavie.

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        slaviator     před 14 lety 28.04.2011 23:41 |  
        0 0

        ad 2) on se trestem ale nezabývá, ale věřím, že rád pomůže a dá kontakt na někoho z branže-slávistu, kdo se trestním právem zabývá,

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      skspraha     před 14 lety 29.04.2011 13:20 |  
      0 0

      Jak by to bylo s dluhem Eniku, pokud by se podařilo určit za nástupnickoou organizaci SK Slavia Praha o.s.nebude potom dluh směřovat na ni?
      Vím že je to nová organizace, ale u nás člověk nikdy neví tak se pro jistotu ptám.

      Díky

  14. Licence

    Mac     před 14 lety 28.04.2011 18:24 |  
    0 0

    A je to tady!

    "Že je hrozba konce Sešívaných v první lize reálná vyplývá i ze čtvrtečního prohlášení licenčního manažera svazu Stanislava Rýznara, který komisi ČMFS pro udělování licencí předložil návrh neudělit zelenou pro další sezonu jak Slavii, tak také Ústí nad Labem a Zbrojovce Brno."

    • Re: Licence

      opicemag     před 14 lety 28.04.2011 18:28 |  
      0 0

      Stejně to trápí to jen fanoušky a hráče.
      Naopak majitelé (ať už je to kdokoli) si asi mnou ruce.
      Děs. Někdy si přeji, aby si s našimi majiteli dal schůzku Dexter.

      • Re: Licence

        Mac     před 14 lety 28.04.2011 18:38 |  
        0 0

        V rozhovoru z 15. 4. Platil říká: "Věřím ale tomu, že klub můžeme zachránit postupnými kroky. Prvním je zisk licence, pak záchrana v nejvyšší soutěži."

        Za těch 14 dní už mohl dávno získat těch 10 milionů, vždyť třeba Kuka jasně řekl, že to je maličkost, kterou může dát dohromady s bývalými hráči. Dluhy hráčům by se zaplatily, licence s podmínkou by se získala a pak by se mohlo jednat o novém majiteli třeba až do listopadu, čas by byl.

        Slavia je loď na moři, která má v trupu díru (licence) a navíc nemá dost paliva na cestu do přístavu (dluh ENICu). Logicky je nejdřív nutné ucpat díru a až potom řešit palivo. Fakt mě to nicnedělání vedení neskutečně štve!

    • Re: Licence

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 18:33 |  
      0 0

      Tak by lidé z SDS možná měli patronovi nedělního zápasu nabídnout funkci čestného předsedy očištěné Slávie. Však my ten kraj brzo vykopeme!

  15. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    podol (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 18:50 |  
    0 0

    Ano,ten černý scénář,ke kterému se schylovalo minimálně rok,se
    naplňuje.Pokusme se zachránit alespoň naši Slávii,její jméno a tradice jak se píše ve veřejném dopise předsedovi ČMFS.Ale již
    dnes bychom se měli připravit na to,jak v rámci zákonných možností znepříjemnit život původcům tohoto scénáře.Možná,že
    nejsou to ti nejvyšší,ale o dvou se to dá říci již na 100%,tomu
    třetímu,aby dodržel své opakované sliby,bych dal šanci ještě do
    neděle.A potom je jmenovat a obviňovat.Že by je dostihlo "právo"
    oficielní a státní,to si nemyslím.Podol

  16. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    japhy     před 14 lety 28.04.2011 19:22 |  
    0 0

    Mám za to, že pro případného kupce bude snad jednodušší klub koupit od o.s., než se dohadovat s těmahle jelitama.
    Jinak je mi záhadou, proč se současný majitel tak brání okamžitému prodeji ( pokud je tedy pravdou, že zájemci byli). Snad jen, že by mohlo být nahlednuto do toho rozkrádání. Vždyť krachem přeci nic nemůže vydělat.
    Každopádně jak jsem si dříve nedovedl ani představit pád o několik pater níž, teď už mi to přijde v pohodě a bylo by to asi nejčistší. Ideálem by tedy byl převod práv na o.s., následný prodej novému majiteli a to vše při zachování první ligy.

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      quelhar (admin)     před 14 lety 28.04.2011 19:28 |  
      0 0

      To asi dost dobre nepujde, protoze prevod na o.s. predpoklada zanik clenstvi puvodni a.s. v CMFS a tedy logicky vypadnuti z ligy. Navic o.s. nemuze hrat ligu, protoze licenci muzou dostat pouze akciove spolecnosti.

      Taky by me zajimalo, co majitele zamysleji, kdyz nepristupuji na nabidky. Zaslechl jsem i variantu, ze uz to jednou bylo pred podpisem a Franc na posledni chvili couvl.

  17. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    Markus     před 14 lety 28.04.2011 20:17 |  
    0 0

    Palce iniciativě držím všemi deseti. Zároveň ale prosím, nevytvářejme si zde nějaká umělá očekávání, o to větší pak bývá zklamání. Konkurz může, ale také nemusí přijít a my s tím nenaděláme vůbec nic. Osobně si konkurz přeji, protože už asi jedině ten umožňuje přeseknout závaží z minulosti.

  18. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    travel (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 23:07 |  
    0 0

    Nevím,co od toho čekat,asi zas jenom sliby,ale dám to sem:
    Re: Ondro
    webmaster | 28.4.2011 22:44:57
    Už mám vyjádření pana Platila, dám ho na web. Exvenome, licenční řízení se Slavií proběhne 5. května.

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      travel (přítel SN)     před 14 lety 28.04.2011 23:15 |  
      0 0

      Tak už to tam OZ dal.Přesně ,jak se dalo čekat,sliby.
      Miroslav Platil k licenčnímu řízení
      28.4.2011

      Generální ředitel Slavie Miroslav Platil se pro web slavia.cz vyjádřil ke zprávám o licenčním řízení. Server fotbal.cz ve čtvrtek informoval o tom, že licenční manažer fotbalového svazu Stanislav Rýznar po prostudování žádostí klubů Gambrinus ligy navrhuje licenční komisi neudělit profesionální licenci Zbrojovce Brno, Slavii a Ústí nad Labem.



      "Licenční řízení proběhne se Slavií 5. května, klubu to dnes sdělil licenční manažer Stanislav Rýznar. Slavia směřuje ke splnění stanovených podmínek k tomuto termínu," uvedl pro slavia. cz generální ředitel Miroslav Platil.



      Ani termín 5. května není pro možné udělení licence konečný, případné odvolání klubů proti rozhodnutí je řešeno do konce května.

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        slaviator     před 14 lety 28.04.2011 23:53 |  
        0 0

        a to odvolání je velmi zrádné... řešil by ho Licenční tribunál, kde je Hašek jako předseda svazu, Rudolf Řepka jako sekretář svazu, Ivo Lubas jako ředitel profesionálního fotbalu a byl tam nezvěstný Kříž jako III.místopředseda a byl tam Jan Hamerník, bývalej předseda legislativní komise... O členech Licenčního tribunálu rozhoduje Výkonný výbor, těžko říct jak to tam vypadá, jestli Hamerníka nahradil už Doležal nebo ne, a jestli Kříže nahradil už Svoboda nebo ne...

        Každopádně u Licenčního tribunálu není vůbec řečeno, co musí brát v odvolání v potaz a co brát třeba naopak nesmí. Aby byl usnášeníschopenj, musí se podle Licenčního manuálu sejít minimálně ve složení 3 členů. A takže teoreticky... TEORETICKY může bývalej hráč Slavie Ivo Lubas a bývalej generální ředitel Slavie Petr Doležal hlasovat pro udělení licence a nakonec rozhodne hlas Ivana Haška...

        Ale i těžko říct, o tom licenčním tribunálu se daj horkotěžko sehnat informace, na stránkách svazu o něm nic není, na iDnesu operujou s tím že odvolání by řešila ORK, což je blbost - loni byl vytvořenej podle Licenčního manuálu Licenční tribunál, rozhodoval třeba Střížkov hnedka (tejden předtím Kříž zmizel, tak rozhodoval jen ve čtyřech členech)... ORK by to na 100% neřešila, jak tvrdí iDnes. A ani nemohla, má jednání 11.5., to by prostě se nestíhalo, když licenční komise jedná 5.5. a pak tam jsou nějaké pěti a sedmidenní lhůty pro doručení stanoviska klubu, na odvolání... Přesně z hlavy si ty jednotlivé lhůty pro jednotlivé kroky nepamatuju.


        A perlička na závěr - ono celé odvolání by mohlo být kdyby na to joooo přišlo nanic, protože v jednom odstavci Licenčního manuálu se píše, že se odvolat nelze. To, že pak se tam řeší Licenční tribunál dál, a jak se k němu odvolat, a jsou tam řešený ty lhůty pro odvolání... To je fuk, prostě kdo přepisoval předloni starej Licenční manuál, to přepsal špatně...

        • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

          slaviator     před 14 lety 28.04.2011 23:57 |  
          0 0

          Jinak mám takovej pocit vnitřní, že licenci dostaneme. Nevím jestli s nějakou výjimkou nakonec, nebo jestli to tajemnej majitel prodá, zájemci jsou, je jich dost, vtipný je že tam padaj i jména bývalého dlouholetého vysokého bafíka svazu ve spojení s jednou skupinou podnikatelů z Egypta, padlo tam jméno jedné pojišťovny, padaj tam jména dalších firem a podnikatelů. Zájemců je dost, ne všechna jména se dostala do médií, některý z nich jsou zajímavý - ale mám pocit, že majitel to prodat nechce. Proč, to si netroufám tvrdit, snažím se věřit, že je to kvůli tomu, že si myslí, že sám do Slavie bude schopnej napumpovat nějaký peníze a je to pro něho srdeční záležitost, které se nehodlá vzdát... Ale tomu sám dávám tak 0,1 % a to jsem asi hodně optimistickej

          • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

            klimi     před 14 lety 29.04.2011 00:26 |  
            0 0

            A nemáš zprávu o tom, jestli se fakt opravdu jedná nebo to jsou jenom kecy a zástěrky?

            • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

              slaviator     před 14 lety 29.04.2011 00:51 |  
              0 0

              Tak mám potvrzeno, že ti zájemci jsou - ale proč třeba ti Arabáči nedopadli nebo proč ta pojištovna nebo proč ti další, tak to nevím.

              • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                quelhar (admin)     před 14 lety 29.04.2011 09:12 |  
                0 0

                Taky se ke mne dostaly podobne zpravy - zajemci jsou, velmi konkretni, Platil dojedna detaily, ale kdyz prijde na vec, tak majitel zastoupeny Francem couvne. Platila to pry uz taky prestava bavit...

                • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 09:38 |  
                  0 0

                  Mě by zajímalo, jestli si ty lidi uvědomují, že se jim něco může stát nebo jsou tak bohorovní, že mají pocit, že si můžou dovolit úplně všechno..

                  • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                    travel (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 10:09 |  
                    0 0

                    Podle mě platí to druhé,protože naše zákony jim to nejen umožňují,ale jdou jim přímo na ruku.Nechci do toho míchat politiku,ale politici jsou za tuto "právní džungli" zodpovědní a to co se děje v současné vládní koalici je zářný příklad politické kultury u nás.Jaké potom můžem čekat podnikatelské subjekty ve sportu? Podvodníky a ve Slavii navíc neznámé(ho) tuneláře.

                    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                      bongor     před 14 lety 30.04.2011 16:27 |  
                      0 0

                      samozřejmě,že jsou zodpovědní politici.Ve velké míře je ta džungle záměrem.Postup:Mám záměr/i velkopodvodu se dá také říkat investiční záměr/.-Nechám vypracovat zákonnou normu s dírou,která mi později poslouží k beztrestnosti-Nechám to schválit/99% zákonodárců nerozumí problematice a v dobré víře normu schválí/-
                      konám,skvěle vydělám-někdo si všimne,že se stala chyba a norma se opraví-celé předchozí období,ve kterém jsem vydělal nekřestanské peníze jsem podnikal v intencích zákona,sice chybného,ale přece jen zákona-jsem tedy beztrestný,sbalím vydělané stamiliony a jdu vymýšlet něco nového.

                  • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                    Wommi     před 14 lety 29.04.2011 10:47 |  
                    0 0

                    ..a co by se jim melo/mohlo stat,..obavam se ze zde nic,....

                    standardne by doslo k tomu, ze by majitel chtel skodu po predstavenstvu, protoze zejmena ono to dotahlo do dnesnich sracek,...vcetne dozorci rady, kteri jsou pouze obavam se trapni panaci, kteri mozna neco pobiraji a nebo jen sedi a koukaji....

                    (v teto souvislosti mi pobavil vyrok dolezala o tom, jak se snazili s dobrym srdcem udelat vse nej pro slavii - coz je sice príma, ale reditel spolecnosti se takhle proste chovat nemuze).

                    Tim ze je asi vse provazane, tak neni sance, aby k tomu doslo,....v tomto pripade by snad jen slo, ze by se dtatni organy dostaly k ucetnictvi spolecnosti, z nejz by vylezla nejaka spina a na zaklade toho, by potom nekdo, opet predpokladam predstavenstvo, mozna i majitel - pokud by se je podarilo dohledat a hlavne vsem prokazat, byl trestnepravne postizen:)))

                    Obavam se ze pri dnesnim stavu spolecnosti, policejniho vysetrovani, postupu soudu,..nakonc by se zase ic nevysetrilo, nikdo se neodsoudil, apod....
                    Proste idealni prostredi Ceske republiky,..ale co,..nakonec, co jsme chteli to mame ne?!:)))

                    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 11:07 |  
                      0 0

                      Ale já jsem vůbec neměl na mysli, že by je někdo dohnal k zodpovědnosti na poli práva..

                      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                        slamacek (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 13:14 |  
                        0 0

                        myslis ze by mohl treba prijit samuel colt?

                  • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                    skspraha     před 14 lety 29.04.2011 13:14 |  
                    0 0

                    ale ono to buhužel u politiků začíná, pokud mohou městské části investovsovat do Key Investment, která později investuje do E side, který si pak za peníze občanů daných městských částí postaví stadion, tak nelze než za tím hledat zájmy politiků minimálně těch daných městských částí, které teď čekají na peníze, ale prý to kryjí i jiní hlavouni, to už je ovšem spekulace

                    http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/key-investments-objevil-se-zazracny-kupec-bezcennych-papiru

                    http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/key-investments-milanu-richterovi-muze-pomoci-uz-jen-jt-ppf

  19. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    opicemag     před 14 lety 28.04.2011 23:24 |  
    0 0

    Tohle se netýký Slavia, ale přsesto:
    Portugalsko má zhruba stejný počet obyvatel jako Česká Republika, ekonomicky je na tom o dost hůř, leč jejich týmy (Porto) předvádějí fotbal, o kterém si může nechat jakýkoli český tým jen nechat zdát. Samozřejmě mají výhodu v tom, že tam hraje hodně Brazilců a jihoameričanů (a poměrně málo domácích hráčů, alespoň v těch špičkových týmech), kteří nemají problémy s jazykem a adaptací, leč stejně.
    Oni tam také nechodí automaticky, někdo je musí vybrat, sledovat, vědět o nich. To co předvádí v EL Falcao s Hulkem, to je radost pohledět.

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 08:38 |  
      0 0

      To se bohužel nedá moc srovnávat. Je to úplně jiný národ. Fotbal je tak specifický, že nejde jen tak vzít určité vzory ze zahraničí a úspěšně je aplikovat u nás. A zrovna to Portugalsko je úplně mimo. Tam všechno co jsi vyjmenoval je hrozně důležitý, proto aby tam takový hráči chodili.. Co se dá u nás aplikovat je snaha o ofensivní fotbal za každou cenu, jako je tomu například v Holandsku. To přitáhne i víc diváku do hlediště, tím pádem více peněz do fotbalu.. To je jediná cesta, jak pozvednout český fotbal..

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 08:38 |  
      0 0

      To se bohužel nedá moc srovnávat. Je to úplně jiný národ. Fotbal je tak specifický, že nejde jen tak vzít určité vzory ze zahraničí a úspěšně je aplikovat u nás. A zrovna to Portugalsko je úplně mimo. Tam všechno co jsi vyjmenoval je hrozně důležitý, proto aby tam takový hráči chodili.. Co se dá u nás aplikovat je snaha o ofensivní fotbal za každou cenu, jako je tomu například v Holandsku. To přitáhne i víc diváku do hlediště, tím pádem více peněz do fotbalu.. To je jediná cesta, jak pozvednout český fotbal..

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        slaviator     před 14 lety 29.04.2011 10:12 |  
        0 0

        Přesně tak. Nehledě na to, že v Portugalsku je asi jen fotbal, možná volejbal nebo něco takovýho, u nás je na podobný úrovni jako fotbal i hokej a třeba v basketu má Nymburk rozpočet větší, jak některé prvoligové kluby ve fotbale. Takže ti sponzoři samozřejmě pak chybí jinde, chybí tam i diváci, nehledě na to, kdo by chodil na tu žumpu a kdo by do toho cpal prachy :/ Nemyslím tím úroveň, ta se bez peněz a diváků nezlepší, ale myslím tím to prostředí - ať již legislativa (tuzemská, tak i jednotlivá svazová), tak takové to bratříčkování a pouštění zápasů apod... Dej jako sponzor za rok nějakému hokejovému týmu 20 mega, aby ve 40.kole se mu kontumovalo kvůli jednomu nepodpisu na osmým lejstru pětadvacet utkání. Nebo dej jako sponzor fotbalovýmu týmu dvacet mega za sezonu, aby to dva zkušení hráči pouštěli jako v Brnu...

        • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

          harry     před 14 lety 29.04.2011 12:48 |  
          0 0

          házená,cyklistika,apod..

  20. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    hiker42     před 14 lety 28.04.2011 23:31 |  
    0 0

    všem, kteří pro tuto věc napnuli své síly, patří můj velký dík. a pro Slavii po dlouhé době myslím dobrá zpráva a naděje.

  21. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    klimi     před 14 lety 29.04.2011 07:00 |  
    0 0

    SDS: Neplánujete nějakou další schůzku s Platilem? Po jeho dalších slibech opět nastalo děsivé ticho po pěšině...

  22. Platil ve Sportu - výběr

    antygl     před 14 lety 29.04.2011 11:27 |  
    0 0

    Vy myslíte, že už v pátek, nebo v pondělí, veřejnosti představíte nového majitele?

    „To nevím. To je otázka jejich dohod. Ale nejpozději v pondělí dojde k tomu, že bude stávající vlastník informovat předsedu svazu.“

    O čem?

    „O tom, že se s někým domluvil. V praxi to bude znamenat, že dojde k uvolnění finančních prostředků, které by měly být nejpozději do pondělí na účtu Slavie. Ty by pak šly ihned příkazem všem subjektům, kterým dlužíme.“

    Chtěl jste podat výpověď, když nedostanete deset milionů do konce minulého týdne. Zdůraznil jste, že to není jen výkřik, ale že to myslíte smrtelně vážně. Proč jste nedodržel slovo?

    „Výpovědí jsem hrozil, pokud se nic nebude dít. Jenže věci se ne trochu, nýbrž velmi, velmi rozpohybovaly.“

    Proto jste to přehodnotil?

    „Ne, já tu výpověď pořád nosím. Stále se to může stát. Jenže já nyní vidím, že se něco blíží. K cíli směřujeme každým dnem víc a víc. Věci se někam pohnuly. Od někoho k někomu. Představte si navíc, že přesvědčujete zaměstnance, hráče, aby to nevzdali a pak sám odejdete. To bych byl srab, celé bych to zabil.“

    • Re: Platil ve Sportu - výběr

      quelhar (admin)     před 14 lety 29.04.2011 11:34 |  
      0 0

      To je dnesni nebo z minuleho ctvrtka? :o) Uz se v tech slibech nejak tezko orientuju... :o)

      • Re: Platil ve Sportu - výběr

        janko (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 11:42 |  
        0 0

        Dnešní...

    • Re: a je to tady

      japhy     před 14 lety 29.04.2011 11:59 |  
      0 0

      Jenom dobře, ne? Nač to nechat vyhnívat do podzimu? Ještě by mohl Sisák dát do kupy 10 mega, naslibovat hory doly a agonie by pokračovala. Nene, čím dřív se to rozsekne, tím líp. Čekání jsme si my, slávisté, užili ažaž. A to nejenom na dobrého majitele.

  23. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    Tugarin     před 14 lety 29.04.2011 12:19 |  
    0 0

    Zdravím, teď jsem dočetl páteční rozhovor s Doležal a už dlouho mi vrtá hlavou jedna otázka. I v médiích se píše, že postup přes Tiraspol = liga mistrů. Mám pocit, že se ale jednalo o druhé předkolo, a v případě postupu by nás čekalo ještě třetí s poměrně silnými týmy. Můžemte to někdo potvrdit, v takovém případě by my Doležalovo vysvětlení o sázce na úspěch přišlo jako bohapustý kec.

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      quelhar (admin)     před 14 lety 29.04.2011 12:24 |  
      0 0

      Je pravda, ze by cekalo jeste jedno predkolo. Na druhou stranu, i za postup do toho predkola byl nezanedbatelny financni bonus (tusim ze kolem 40M CZK).

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        harry     před 14 lety 29.04.2011 12:47 |  
        0 0

        Ten ale přišel stejně s postupem do EL....

        • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

          quelhar (admin)     před 14 lety 29.04.2011 13:20 |  
          0 0

          Ten nemyslim, myslim primo bonus spojeny s poslednim predkolem LM, kteremu jsme se vypadnutim s Tiraspolem vyhnuli.

          • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

            harry     před 14 lety 29.04.2011 14:43 |  
            0 0

            ale to se rovná těm penězům,které obdrží tým vypadnuvší v poslední fázi LM kvalifikace - tedy jde rovnou do EL.Těch 30 mega tak měla v této sezoně i Sparta...

            • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

              Wommi     před 14 lety 29.04.2011 19:03 |  
              0 0

              ..ale tam je bonus za posledni kolo kvalifikace LM, coz nyni bylo myslim cca 60 mega, a pak jsou tam penize za samotnou evropskou ligu,..takze je to mnohem vice penez

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      slimak     před 14 lety 29.04.2011 12:56 |  
      0 0

      přesně, dost se zapomíná na to, že to bylo jen 2. předkolo.. navíc i ten risk o kterym mluví Doležal by byl naprosto zcestný. Nehledě na to, že se před tím předkolem vyměnila půlka týmu..

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      slamacek (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 13:17 |  
      0 0

      je to jen vymluva. kazdy spravny hospodar by nejdriv umoril dluh, nez by zacal rozhazovat. nakup hracu za 80 mega byl zcela marny

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        skspraha     před 14 lety 29.04.2011 13:38 |  
        0 0

        jako dnes si pamatuju jak Doležal říkal před Tiraspolem, že jsou připraveny dvě varianty rozpočtu , jedna počítá s postupem a druhá s ním nepočítá, že prostě počítají se vším. Bohužel to budou buď ekonomický analfabeti a nebo lháři. Odpovím si sám a i b jsou správně.

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 13:32 |  
      0 0

      S Tiraspolem to bylo 3. předkolo, ještě by se muselo hrát 4. předkolo, při tehdejší výkonnosti by to třeba stejně dopadlo špatně. Navíc se na tu absenci příjmů nelze tak lehce vymluvit, když se to ,,kompenzovalo´´ za 4 měsíce transferem Suchého do Spartaku.

      Myslím, že postup přes Tiraspol by ty stávající problémy jenom oddálil.

      Taky si říkám, zda(-)li hrozící insolvence ještě teď do června není menším zlem, nežli to samé někdy v listopadu/prosinci - přeci jen by se mohlo oživení odstartovat o sezónu dříve. Ale v opačném případě zase můžeme ještě půl roku doufat, že si tu cílenou likvidaci pan Tajemný rozmyslí...

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      Jakubisko     před 14 lety 30.04.2011 22:05 |  
      0 0

      4. předkolo bychom dle losu hráli s lotyšským Ventspils, tzn. klubem ještě mnohem slabším, než byl Tiraspol...postup by tedy byl poměrně pravděpodobný.

  24. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    travel (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 13:43 |  
    0 0

    Vážení,tak jsem si přečetl v deniku Sport rozhovor s Platilem a musel jsem se v duchu smát(četl jsem to v metru),jak všechno okecává (vhodnější výraz jsem nenašel).Už mu nevěřím jedinné slovo(jak rád bych se mýlil).Po přečtení jsem si říkal,zase nic nového,jen okecávání,mlžení,slibování,ten už toho nasliboval.Pak mě napadl možný scénář.Proč nechtějí Slavii prodat,proč hrají o čas(samozřejmě kromě možnosti likvidace Slavie)?Možná jim poměrně rychle došlo,že cestička přes novou Slavii nepovede?Tak potřebovali čas na novou a.s. ,která Slavii koupí ,bude profi licence,bude liga.Samozřejmě Slavii nekoupí,vše se bezúplatně převede.Že budou stejní neznámí majitelé,že se Slavia neočistí,že to bude z bláta do louže?.Do toho Vám fanoušci nic není,buďte rádi,že Slavie nezanikla,hraje ligu a to Vám musí stačit.Jak praví jedno přísloví: "Vlk se nažral a koza zůstala celá". Nebo se mi to vše o Slavii jenom zdá a ne ane se probudit?Bohužel je to realita.Proto žádám SDS,ať se situace kolem Slavie vyvine jakkoli,nepřestaňte dle možností vše sledovat a pokud by jste měli sebemenší dojem (myslím i v budoucnu) o nějaké nekalosti vůči Slavii,nenechávejte si to jen pro sebe ,dejte to sem na web, str.,ať my fanoušci Slavie o tom také víme,protože Vy bez nás a my bez Vás sami nic nezmůžem.
    Ještě poznámka proč uvažuji o nové a.s.Protože,kdyby se to převedlo na již známou a.s.,tak by to bylo asi hned spojováno s nějakou nevalnou osobou a to nechtějí.Radši už končím se svým možným scénářem a díky jestli jste si to někdo přečetl až do konce.

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      Ferguss     před 14 lety 29.04.2011 14:11 |  
      0 0

      Pokud to prodají sami sobě, tak i s dluhem, to přece vůbec nic neřeší. Jestli je tedy primární cíl neplatit nic Enicu.

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        travel (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 14:40 |  
        0 0

        Já vůbec netvrdím,že to tak bude,jasně píši, že mě to napadlo jako možný scénář.S tím Enicem ,pokud by bylo pro ně primární Slavii si ponechat,pak by se museli s Enicem domluvit aspoň na nějakém kompromisu.

        • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

          japhy     před 14 lety 29.04.2011 15:56 |  
          0 0

          Nene, jak píše Ferguss, nic by se tím pro současného majitele nezměnilo, nic by tím nezískali. Aby nemuseli platit, musí to krachnout nebo hned prodat.
          Jo, ještě by vlastně před krachem mohli rozprodat kádr, to by bylo úplně "nej".

  25. Re: Slavii zaniknout nenecháme!

    podol (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 14:25 |  
    0 0

    ano,přátelé,pokud jsem byl jedním z mála pesimistů,utěšoval jsem se,že je to mojí povahou.Nyní je nás většina,ne-li všichni.
    Co mi jediné útěšuje je fakt,že snad Slávie přeci jen nezanikne,
    ať se děje co chce,budeme při ní stát,my všichni,staří mladí,hloupí,
    chytří,oškliví i hezcí.A pokusíme se jí znovu vzkřísit.
    Mohli byste někdo vysvětlit kmetovi,kde se najednou vzalo rozhodnutí soudu,že ENIC chce zaplatit najednou?Když před
    cca 1/2rokem přišlo vedení Slávie slavnostně s tvrzením,že se
    podařilo soudně odsunout placení těch 120mil na listopad t.r.?
    A že do té doby bude vyřešeno financování Slávie,nový majitel,
    atd(slíbil a řekl p.GŘ).
    Pokud jsem si již dlouho myslel,že p.GŘ je vědomým "bílým"
    koněm tajemných majitelů,kteří cíleně vedou Slávii do zániku,potom si to již částečně nemyslím.Nějak mi se s tím
    neslučuje jeho vystupování a snaha.Takový herec být nemůže.Možná že je také jen oklamaný a využitý.Ale to jej nijak nezbavuje odpovědnosti.Tu výpověď,co nosí v kapse měl dávno
    předat a říci pravdu.Ne dělat šášu až do hořkého konce.Ale
    to je jen spekulace.Na závěr mi dovolte použít
    kratičkou báseň autora (bez jeho svolení) z blogu idnes:
    Vladimír T.Gottwald

    Mám prostě srdce sešívaný a těžko na to zapomenu,
    tak nečekejte žádnou změnu,v tomhle jsem holt dost jednostranný.

    Dál chci řvát hlasem uchraplaným červenobílou kantilénu –
    mám prostě srdce sešívaný a těžko na to zapomenu.

    Ač mockrát schytalo tam rány, stejně mi říká: „Má to cenu!“
    a zas mě táhne do Edenu na můj flek u severní brány.

    Mám prostě srdce sešívaný...

    Všechny zdraví Podol

    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

      lassiter     před 14 lety 29.04.2011 14:39 |  
      0 0

      Básnička hezká. Kde vzal p. Platil listopad těžko říct. Soud nám dovolání zdá se nepovolil jak on říkal, ale povolil nám jen podat žádost o dovolání. A ta, zdá se, byla v březnu zamítnuta ( http://www.supremecourt.gov.uk/docs/PTA-1103.pdf).

      Asi je dobře že se ENIC přihlásil, já už z toho oddalování moc nemůžu, tak aspoň se začne něco dít :-(

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        lassiter     před 14 lety 29.04.2011 14:47 |  
        0 0

        A vzhledem k tomu, že se to tu právníky jenom hemží, třeba vyčtou něco i ze soudních rozhodnutí ohledně dluhu mezi Slavií a ENICem/vymahačskou společností. Na www.bailii.org stačí zadat Slavia...

        • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

          podol (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 16:20 |  
          0 0

          Lassitere díky,podstatné je,že ona okamžitě splatná pohledávka
          Enicu se zakládá na pravdě.Také jsem přesvědčen,že to v naší
          situaci je snad dobře.Urychlí to řešení a nebude se to zase odsouvat.Ale že bych pronikl a pochopil spletitosti různých převodů,postoupení pohledávek,práv,zakrývání pravých majitelů a
          jejich úmyslů,firem,to vzdávám.Myslím,že je to galimatyáš i pro právní odborníky.Tak ten článek o záchraně Slávie silným investorem je pro mne nadějí.Rozum mi říká,co jsme již toho slyšeli,ale srdce věří.Podol

      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

        travel (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 15:56 |  
        0 0

        Tak ,že bych změnil názor na dnešní rozhovor s Platilem ve Sportu? No uvidíme příští týden.Rád se nechám příjemně překvapit.

        • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

          japhy     před 14 lety 29.04.2011 17:16 |  
          0 0

          Se změnou názoru bych si počkal, až se opravdu něco stane. Sice to vypadá docela konkrétně ( zástupce investora už teď soudně napadá některé kroky ESP,...), ale známe to-papír a monitor toho snesou hodně.

          • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 18:19 |  
            0 0

            Travele, nevěšte hlavu, měla by to být pravda. Ale Sisák a spol. tam udělali tolik prasáren, že to nepůjde tak rychle. Teď je prioritou jen udržet Slavii nad vodou. Jo a Roseň je v tom taky pěkně namočenej, on věděl proč zalezl ...

            • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

              travel (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 18:57 |  
              0 0

              Zdravím věčného optimistu Ladislava.Přiznávám,že když se tu začaly objevovat informace,že tím skutečným neznámým vlastníkem je Sisák,tak můj optomismus byl téměř nulový.Mám dotaz,co si mám představit pod Vaší větou,"že to nepůjde tak rychle". Vždyť času už je tak málo.Díky za vysvětlení.

            • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

              klimi     před 14 lety 29.04.2011 19:51 |  
              0 0

              Zdravim Ladislave.

              No podle všeho to musí být hodně silná společnost, když má "odvahu" jít do soudu s lidmi od Sisáka a Rosena. To jsem zvědav, jak to dopadne, snad se dozvíme pravdu, i když vzhledem k českým soudům...

            • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

              travel (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 20:08 |  
              0 0

              Dobře Ladislave,beru to tak,že mi musí stačit,že je prioritou udržet Slavii nad vodou i když jistě uznáš,že si pod tím může člověk představovat cokoli.Tak pokus ještě o jednu otázku.Soud v Londýně prý rozhodl,že fin.částku ve výší cca 110mil kč má Slavia uhradit Enicu hned a ne až v listopadu.Nevíte,jak se k tomu staví ,doufejme,že skutečně nový majitel? Mám trochu obavu,aby si to třeba kvůli tomu na poslední chvíli nerozmyslel.

              • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                klimi     před 14 lety 29.04.2011 20:13 |  
                0 0

                Dovolím si odpovědět podle toho, co je v tom článku na Český pozici.

                Majitel pohledávky je ochotný přistoupit na uhrazení dluhu ve splátkách, pokud bude jednat se seriozním partnerem.

                Z toho pro mě vyplývá, že by pro onu společnost neměl být problém domluvit se na splátkách.
                Můj osobní názor je, že tohle nebude moc velká překážka pro investora, zapletená majetková struktura je mnohem horší...

                • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                  japhy     před 14 lety 29.04.2011 20:19 |  
                  0 0

                  Na Nově tvrdil Platil, že případný investor je připraven dluh splatit okamžitě...

                  • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                    travel (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 20:25 |  
                    0 0

                    Díky Vám za odpovědi i když se neshodují,tak uvidíme.Hlavně,aby to už byla pravda a nevodili nás za nos.

                  • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                    klimi     před 14 lety 29.04.2011 20:25 |  
                    0 0

                    Tak evidentně to nebude jen tak někdo...
                    Já osobně si myslím, že to bude ten, který se tu často omílal, mnoho věcí tomu nasvědčuje.
                    No uvidíme, nechávám tomu týden, maximálně dva :)

                    • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                      travel (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 20:42 |  
                      0 0

                      Taky mě napadá,ale nenapíši její název,abych to nezakřik.Když už se tu pořád na něco ptám,tak mi to nedá,abych se nezeptal i Vás klimi,kde jste přišel na to ,že se se Sisákem a Rosenem mají soudit a případně o co konkrétně jde?

                      • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                        klimi     před 14 lety 29.04.2011 20:47 |  
                        0 0

                        Ono se spíš jedná o E-Side, viz. článek na Pozici...

                        "Zástupce investora, který se chystá vstoupit do Slavie, napadl u soudu – jak v České republice, tak ve Velké Británii – některé kroky související s aktivitami E Side Property a založením společnosti SK Slavia Praha Limited, za kterým podle některých zdrojů stojí Kroužecký. Obě firmy sídlí na stejné adrese v Londýně."

                        Ona je pravda, že za E-Side si můžeme představit kohokoliv, ale já věřím, že se jednou dozvíme, jak to vše bude.

                        Jinak to napadnutí E-Side je jeden ze znaků, který mě přibližuje k oné firmě, jelikož údajně měla zájem o stadion.

                        • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                          travel (přítel SN)     před 14 lety 29.04.2011 21:27 |  
                          0 0

                          Díky moc klimi.Chodíme kolem názvu té firmy ,jak kolem horké kaše,tak snad to vyjde.

                          • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                            klimi     před 14 lety 29.04.2011 21:45 |  
                            0 0

                            Pokud to někdo nezazdí, tak by to mělo vyjít :)

                            • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 11:17 |  
                              0 0

                              Také já vás pánové zdravím, ano měla by to být tato "nejmenovaná" společnost a bylo by to to nejlepší, co by nás mohlo potkat. Ale, taky to nechci zakřiknout. Ale nepočítejte s tím, že se přihlásí hned sama, ten scénář je stále daný od počátku, převezme nás firma k tomu najatá. My se těch "bílých koňů" asi nezbavíme, ale v tomhle případě jsou důvody pozitivní - očistit dobré jméno Slavie, aby jim to nakazilo ostatní obchody (pojišťovna, banka).
                              Ale Klimi má pravdu, že větší problém je stadion Slavie, který chtějí taky koupit. To bude tvrdší oříšek.
                              Mimochodem, ENIC nás pořád napadá, že musíme zaplatit 110 mega a přitom pohledávku prodal firmě Debt Collect London Ltd. ...
                              Tak se mějte a všichni dneska pořádně fandit. Jestli to dobře dopadne a kluci dostanou peníze, tak věřím, že tu Ondrášovku přece jen vyhrajeme.

                              • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                                klimi     před 14 lety 01.05.2011 11:35 |  
                                0 0

                                Ahoj Ladislave.
                                "Bílý kůň", o kterém ty mluvíš je přece jenom o něco lepší než ten současný :)

                                • Re: Slavii zaniknout nenecháme!

                                  travel (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 15:27 |  
                                  0 0

                                  Díky Ladislave,pevně věřím,že teď už to nový investor nezabalí a vše se v dobré obrátí i když to bude běh na dlouhou trať.Dnes jdu samozřejmě na ligu a věřím,že hráči budou makat a vyhrajou ,i v tom OP je šance na vítězství.Dovolím si ještě něco přidat z "česká pozice" :
                                  Zdravím, Kuka je prostě Kuka.
                                  István Léko|29.04.2011 - 16:12

                                  Zdravím, Kuka je prostě Kuka. Ti velcí kluci se už asi chystají, ale do tohoto bordelu, co tam za poslední rok vznikl, nechtějí skočit rovnou. Zatím ten mezikrok, protože Slavi potřebuje asi tak 50 mega rychle zaplatit. Nebude to jednoduché.

                                  Uvidíme. Každopádně příští týden se něco bude dít. Budeme informovat už asi v úterý.

                                  Hezký víkend.

                                  Istvan Leko