Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

Slávistická veřejnost s napětím očekává nového majitele svého milovaného klubu, který by do společnosti přivedl nové prostředky pro příští sezony. Možná daleko důležitější je ovšem to, kdo klub vlastní ve skutečnosti dnes. Je totiž velice pravděpodobné, že "morálním vlastníkem" je stále společnost ENIC, která fotbalový klub z Vršovic koupila již v roce 1997. Ale pojďme popořadě.

Píše se rok 2006, konkrétně 8. září, kdy vedení Slavie oznamuje stavbu multifunkční arény v Edenu. Pro tento účel byla zřízena společnost E Side Property Limited, která měla celou stavbu zajišťovat. V čele této společnosti stanul tehdejší generální ředitel klubu Ing. Vladimír Leška. Mělo se jednat o účelovou společnost, která má zajistit výstavbu stadionu a která kopíruje majetkovou strukturu fotbalového klubu. Podle tehdy známých faktů měla být majitelem Slavie britská společnost ENIC, totéž tedy mělo platit i o společnosti E-Side.

Nyní se v čase přesuneme o necelé dva roky dopředu. Je leden 2008 a média čile spekulují o tom, kdo je vlastníkem fotbalové Slavie. Přiměla je k tomu situace kolem společnosti E-Side. Pátraví novináři chtěli přijít na to, kdo je pravým vlastníkem společnosti, které patří téměř hotový fotbalový stadion. O totéž se pokoušeli i v případě fotbalové Slavie. Tyto spekulace rázně utnuli Tomáš Rosen a Petr Doležal, když oznámili, že již od května 2006 vlastní fotbalový klub oni. Měli držet podíl 61% ve fotbalovém klubu.

Pokud bychom věřili všemu, co bylo řečeno v minulosti, jasně z toho vyplývá skutečnost, že majitelem společnosti E-side je stejně jako majitelem Slavie dvojice Tomáš Rosen a Petr Doležal (podzim 2006 E-Side kopíruje majetkovou strukturu klubu). Pánové Rosen s Doležalem tímto prohlášením utnuli spekulace médií, která zjistila, že majitelem Slavie již není ENIC, ale společnost Key Investments. Vysvětlení pánů Rosena s Doležalem bylo takové, že Key Investments akcie Slavie spravuje právě pro ně a oni dva jsou faktickými majiteli klubu. To, že se již tehdy jednalo o promyšlenou lež, která měla zakrýt skutečného majitele klubu, který Slavii fakticky ukradl za bílého dne společnosti ENIC, tehdy nikdo netušil. Nic takového není prokázáno ani dnes, přesto na to spousta indicií ukazuje.

Velice důležitá a možná klíčová událost nastala v lednu 2008. Tehdy byla svolána valná hromada společnosti SK Slavia Praha - Fotbal a.s., kde se rozhodlo o navýšení zapsaného kapitálu o 618 milionů korun na 1040 milionů. Většinový vlastník -společnost ENIC - se této valné hromady nemohl zúčastnit, protože mu byla doručena pozvánka na špatnou adresu. Navýšení provedla formou nepeněžitého vkladu společnost Key Investments. Předmětem vkladu se stala teoretická suma maximálního pojistného plnění ze životních pojistek fotbalistů Slavie. Tato společnost se tak v podstatně přes noc a zdarma stala majoritním vlastníkem klubu a okradla dosavadního majoritního akcionáře, společnost ENIC. Společnost ENIC tuto změnu vlastnické struktury napadla u soudu. U nejnižší instance neuspěla a v současnosti probíhá soudní řízení u vyšší soudní instance.

Díky tomuto kroku jsou dnes patrné problémy s hledáním nového vlastníka klubu. Případný investor by se totiž musel domluvit jak se společností Key Investments, tak se vypořádat se společností ENIC, která si akcie klubu právem nárokuje. Nemůžeme se tedy divit zoufalému posouvání termínu, kdy nám - slávistické veřejnosti - bude představen nový majitel, protože tento případný investor by si musel koupit klub od někoho, komu vůbec nepatří.

Důsledky mohou být ovšem daleko horší. Pokud by společnost ENIC prohrála i další soudní spory v České republice, může se odvolat k mezinárodní arbitráži z důvodu neochránění investic ze strany českého státu. Česká republika by pak v krajním případě musela platit stomilionové odškodnění společnosti ENIC. (Kauzu TV Nova si jistě všichni pamatujeme).

Je možné, aby Tomáš Rosen a Petr Doležal stáli za navýšením základního jmění a prostřednictvím Key Investments vládli fotbalovému klubu? Nebo za touto společností stojí někdo jiný a pánové Rosen a Doležal jsou jen loutky pro zakrytí skutečného vlastníka? Poslední události, které se týkají této společnosti, ukazují na variantu číslo dvě.

Možná jste v poslední době zaznamenali problémy společnosti Key Investments, která jakožto investiční společnost spravuje peníze některých městských částí a měst. Konkrétně se jedná o Prahu 6, 11, 10. Dále o města Sokolov a Lázně Bohdaneč. Radnice těchto městských částí a měst uložily své volné prostředky do této společnosti, která tyto prostředky měla investovat do dluhopisů dalších společností a zhodnocovat. Celá kauza praskla v situaci, kdy Sokolov potřeboval svoje vložené peníze zpět. Radnice města dala této firmě do správy 28 milionů korun, ale vrátil se mu pouze jeden milion korun. Poté přišla lavina dalších žádostí o vrácení finančních prostředků ze strany dalších radnic.

Key Investments veřejné peníze městských částí investovala do dvou společností. Jednak do ztrátové ústecké firmy Via Chem Group a dále do nám známé společnosti E-Side, která vlastní stadion v Edenu.

Hlavní postavou společnosti Via Chem Group je zřejmě Petr Sisák. V představenstvu této společnosti sedí mimo jiné i jeho otec. Domnívám se, že totéž platí i pro Key Investments, která je zřejmě propojená s Petrem Sisákem. Dále je prokazatelným faktem, že společnost E-Side je majetkově propojena se společností Key Investments.

Je tedy možné a velice pravděpodobné, že společnost Key Investments, za kterou stojí Petr Sisák, z veřejných prostředků financovala Sisákovu společnost Via Chem Group. A také společnost, se kterou je majetkově propojená - společnost E-Side. Mohlo by se tedy jednat o promyšlený tunel Petra Sisáka, jak financovat svůj byznys z veřejných prostředků. Plán se provalil v momentě, kdy Sokolov chtěl svoje peníze zpět a dostal minimum vložených prostředků.

Spekulovat se dá i o dalších souvislostech. Jak je například možné, že radnice svěřily finanční prostředky společnosti, která má nejasnou vlastnickou strukturu a nezajímalo je, kam svěřené prostředky investuje?

Může to ukazovat na propojení pana Hrdličky, politika na Praze 10, který podle mnohých stojí za vším, co se v pražské ODS děje, se společností Key Investments. Ve většině uvedených městských částí vládla při podpisu smlouvy s Key Investments ODS. Radnice v Praze 10 navíc jako jediná zatím nepožádala o navrácení zainventovaných prostředků. Je tedy možné, že Key Investments protlačil na radnice právě Tomáš Hrdlička. Je to mimochodem právě ODS na Praze 10, která chtěla sama do společnosti E-Side investovat 300 milionů korun v případě, že na stadionu bude hrát Slavia i Bohemians. Toto tlačil i bývalý starosta Prahy 10 Milan Richter, který při zahájení stavby slávistického chrámu mával slávisticko-bohemáckým dresem s logem Prahy 10. Díky tomu by se uvolnily pozemky v Ďolíčku, se kterými by výše uvedení pánové mohli vesele obchodovat. Toto jsou ovšem už jen moje spekulace a je otázkou, zda se vůbec někdy dozvíme pravdu.

Na britských ostrovech mezitím vznikla nová společnost SK Slavia Praha Limited, která má "shodou okolností" stejné sídlo, jako společnost E-Side. Společnost E-Side se stává členem Českomoravského fotbalového svazu. Je tedy naprosto legitimní se obávat, že do společnosti SK Slavia Praha Limited budou převedena práva hráčů, značka Slavie a stará společnost SK Slavia Praha - fotbal a.s. bude poslána do konkurzu. Tím bude dokonán podvod ze strany současného majitele, neboť nový subjekt by již společnost ENIC nevlastnila ani z jediného procenta. Zbyla by jí zadlužená slupka bez hodnoty, bez prvoligové licence a bez hráčů.

Je potřeba se proti těmto praktikám postavit a stát za faktickým majitelem Slavie, společností ENIC. Nejen proto vznikla iniciativa "Sešívaní drží spolu", která podobné praktiky odmítá a stojí za původní Slavií.

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    Viking     před 14 lety 12.04.2011 09:13 |  
    0 0

    Trefné. Ještě bych doplnil, že v představenstvu Slavie zastupuje Sisáka Franc a Rosen ze Slavie odešel proto, protože během let nastrkal do klubu (když bylo potřeba) spoustu vlastních peněz a Sisák ani korunu. Proto se na to vykašlal.

    Je to prostě neskutečná zlodějina.

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 10:24 |  
      0 0

      Zajimavy clanek... mozna nam odkryva tajemstvi slavie.. neni mi moc jasna ovsem jeste jedna vec, pred tim podvodnym navysenim ZK preci enic uz nemel vetsinovy podil nebo ano? Nejake presuny akcii uz byly prestim, neni to tak?

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 10:24 |  
      0 0

      Mě tady v ČR už nepřekvapí nic, ač jsem patriotista a hrdý na svou vlast, tak na ty zlodějny hrdý fakt nejsem. Dnešní systém jen podporuje všelijaké ty kšeftíčky přes kamarádíčky, je to jen bohapustý bordel a stát se na to kouká a směje se. A vlastně proč ne když se tohleto děje v naší vrcholné politice. Moji firmě zas za bílého dne ukradli webové stránky a jedna firmička čeká že ji za zpětný převod budem něco platit, nene zloděje nepodporuju. Mě docela mrzelo že se slavie prodala britům, jenže bylo to právoplatné a ne jako ten podvod s pojistkama, bože kde to žijeme!!! Byl to jasný podvod a ten podporovat nemíním.

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      Hubas     před 14 lety 13.04.2011 16:56 |  
      0 0

      zajímalo by mě jestli máme nějakou reakci na články a to buď o pana Haška či z našeho vedení.
      Obávám se že si to přečetli atím to končí.Měla by přijít další akce a myslím,že by měla být již radikálnější....jinak se to nepohne

  2. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    martin (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 09:24 |  
    0 0

    Asi nejlepší by bylo kdyby Key vrátil veškeré akcie Slávie ENICu, snad by pak po nás nechtěli těch 111 mil. Kč, kdyby jim Slavia patřila a bylo by po problému s licencí.

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 10:08 |  
      0 0

      I kdyby dostal Enic všechny akcie, tak si myslím, že těch 110 mil. bude chtít. Nejenže je v právu co se týče vlastnictví, tak těch 110 mil. vložil do slavie formou půjčky, to několkráte Enic a i pozdější "spravovatelé" opakovali. Ještě mě zajímá jedna věc, když se tedy Rosen na to vykašlal a nabídl svůj podíl (kolikže to vlastně je) za symbolickou 1 kč (nebo tak něco) tak ještě kolikpak je tedy procent akcií bez majitele. Chtělo by to trochu rozkrýt vlastnictví které známe tzn. kolik má Enic, kolik Rosen, kolik slavisté a nakonec kolik je bezejmenných.

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        martin (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 10:48 |  
        0 0

        Já myslím, že těch 111M chce zpět proto, že mu KI znehodnotil investici, ale pokud by vlastnil 99% SKS, tak by se choval k tomu dluhu jinak

        • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 10:55 |  
          0 0

          On by se choval tak že by s tím možná počkal, ale každopádně by to stále byl dluh....

          • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

            skman     před 14 lety 12.04.2011 12:08 |  
            0 0

            poseckani by nam ale v soucasno chvili docela stacilo

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 17:38 |  
      0 0

      ENIC ty peníze stejně nějakým způsobem bude tahat z akciovky zpátky. Ale v okamžiku, kdy bude mít majoritu, bude v jeho zájmu se dohodnout na dostatečně dlouhém splátkovém kalendáři.

      Ale je docela dobře možné, že takový zájem má už teď (kvůli svým 16 procentům a trvající naději na majoritu), přičemž Sisákovci na to nehodlají kývnout.

      Ostatně Platil mnohé naznačil tím podřeknutím (Anebo rafinovanou mystifikací?) o pracovní verzi splátkového kalendáře.

  3. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    Juje     před 14 lety 12.04.2011 11:17 |  
    0 0

    Nedá se zjistit, který soud řeší spor Enicu o majoritu ve Slávii? Tam je myslím ten zakopaný pes. Dokud se Enicu Slávie nevrátí, tak se nic nemůže zlepšit. Chtělo by to nátlak aby soud tuto věc řešil co nejrychleji a ne třeba 10 let jako jsem se soudil já.

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      jane (admin)     před 14 lety 12.04.2011 16:16 |  
      0 0

      Resil to mestsky soud pro Prahu 10.

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        jane (admin)     před 14 lety 12.04.2011 17:03 |  
        0 0

        Tedy Mestsky soud v Praze, aby to bylo spravne.

  4. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    travel (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 12:21 |  
    0 0

    Na českápozice je opět článek o Slavii: Bez finanční pomoci Slavia prvoligovou licenci nezíská.

  5. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    tantalos     před 14 lety 12.04.2011 12:43 |  
    0 0

    ENIC nemohl majitelem Slavie být, protože by se jednalo o konglikt zájmů v rámci UEFA. Pokud tedy ENIC "prodal" při přenechal část svého podílů v akciovce někomu jinému jen naoko, dopustil se podvodu.

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      Viking     před 14 lety 12.04.2011 13:12 |  
      0 0

      Myslím si že v pravidlech UEFA je, že jedna osoba nemůže vlastnit majoritní podíl ve dvou různých klubech. Ono je to logické - to bys jako fyzická osoba nemohl na burze koupit jednu akcii Arsenalu a jednu akcii Manchesteru? To je přeci blbost.

      Současně jsem nikde neviděl, že by si Enic stěžoval, že přišel o majoritu. Všude se to vzývá jako mantra (že někdo přišel o podíl ve společnosti, kterou ovládal) ale podle mě se naředil jeho minoritní podíl, ne majoritní).

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        fiki     před 14 lety 12.04.2011 14:28 |  
        0 0

        Enic si skutečně nestěžuje přímo na ztrátu majoritního podílu, ale v zápisu z valné hromady SK Slavia Praha-fotbal, a.s. ze dne 18. května 2009 je uvedena jiná námitka právního zástupce Enic. Vznesl námitku proti vlastnictví akcií, které má v držení Key Investments, protože Enic tvrdí, že nikdy akcie Slavie na společnost Key Investments nepřevedl.

        Odhaduji že se jedná o blok akcií, které Enic převedl na jinou osobu aby vyhověl regulím UEFA, a které pak byly jak tvrdí proti jeho vůli převedeny na Key Investments, a patrně se jedná o akcie Slavie které nyní ovládá Sisák.

        • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 14:41 |  
          0 0

          Ano, myslim si, ze to tak nejak mohlo byt. Sice se hovori o tom, ze ENIC cast akcii prodal, ale i ja jsem slysel, ze ve skutecnosti ENIC prisel i o tuhle cast akcii nejakou prazvlastni machinaci..

          Bez ohledu na to, meli bychom si dat velky pozor na to, abychom se nestali loutkami v neci medialni kampani. ENIC neni buhvijak cisty hrac a zjevne ted kampan vede, ovsem v ni kope za sebe, za slavii tezko.. Budme ostraziti i vuci ENICU.

          • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

            honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2011 14:02 |  
            0 0

            Anebo lze napsat dopis ENICu a zeptat se, co zamýšlí oni...

  6. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    tantalos     před 14 lety 12.04.2011 13:05 |  
    0 0

    Zajímavé. Jenže ENIC už pohledávku vůči Slavii prodal vymahačské firmě, takže by ji teď musel té firmě zaplatit sám.
    Jenže: Při té VH v 2008 měl už minoritní podíl, protože majoritu komusi předal či prodal.

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      Viking     před 14 lety 12.04.2011 13:52 |  
      0 0

      Rosen, Doležal, Sisák.

  7. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    marek018     před 14 lety 12.04.2011 14:46 |  
    0 0

    Mně celá ta akce okolo ovládnutí přijde jako z nějakého sci-fi. Ale o to větší blbost je, že to vše proběhlo a žádný kontrolní orgán to nezarazil. Pojistky za 618M, které nikdy nikdo neviděl, jak je jen tohle možný. Jak je možný, že se odhasuje navášení základního kapitálu, když není přítomný majoritní vlastník? To snad ani neni možný, vždyť takhle by i člověk s jednou akcií a balíkem peněz na úplatky (jinak to protlačit nemohli) mohl ovládnout jakoukoliv firmu.

    A další věc-někdo se na tom celém neskutečně obohatil, tady vytekly bokem miliony. Co když ENIC soud vyhraje? To se ten někdo vypaří do vzduchu a s ním i všechny miliony? To je fakt neskutečné. A když už se někdo odhodlá zrušit akcie na ručitele, tak to koalice pro jistotu nepustí ani do prvního čtení, páč mafiánům to vyhovuje. Navíc pokud ENIC ten soud vyhraje, tak stát bude platit jak mourovatej, že neochránil jeho investice.

    No bojím se, že celá pohádka skončí vycucanou Slavií někde v třetí lize, kdy sice možná bude patřit ENICU, ale toho už nebudeme zajímat.

    Ale pokud si nějaký psychopat myslí, že prasácky vyvede pasiva a pojede vesele dál, tak na to at zapomene. Snad se nakonec zruší i podobná prasárna v podobě B1905.

    Mj. nechápu, jak je možné, že je dovoleno Key Inv. investovat do firem, s kterými je jasně provázaná, to je neuvěřitelný. V týhle zemi se krade, že by jeden blil, vzít tyče a hnát to.

  8. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    Wommi     před 14 lety 12.04.2011 15:23 |  
    0 0

    ..muzete mi ale nekdo vysvetlit, proc se to takhle posralo?...

    At premyslim, jak premyslim, tak uplne nevidim nejaky prani penez ci co,....mozna snad na zacatku, ze si rekli, ze vyuziji verejnych penez pro stavbu stadionu, ale pokud vim, tak snad stadion byl placen z pujcenych penez, navic snad hotel primo nepatri vlastnikovi "zbytku".

    Penize co se vydelali, tak se myslim, dost casto utopili v nesmyslnem poctu kontraktu a v nabubrelosti videni se, my jsme slavia, a hrajem kazdy rok LM.

    Co mam zpravy, tak dolezal fakticky nikdy nevlastnil akcie SKS a propojeni mezi e-side a KI je stoprocentni.

    Zaverem, myslim, ze se asi noveho vlastnika nedockame, protoze a to je asi to nejhrosi, nikdo nebude kupovat od nekoho akcie, pokud vlastne nevi, zda je to od opravdoveho vlastnika. Ac bolestna, nejcistsi cesta by byla skrz konkurz (pokud se nepletu), kde by se vlastnictvi vycistilo a pak by od jasneho vlastnika mohl "zkrachovaly" klub nekdo koupit.

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      lassiter     před 14 lety 12.04.2011 16:01 |  
      0 0

      Je to jen další aplikace způsobů, jakými Sisák "podniká", další z jeho korálků na šňůrce po Setuze, Oleofinu, a jiných, další uplacení soudní "znalci", soudci, politici. Je tragédie, že tohle všechno v tomhle státě lze zrealizovat. Přijde mi absolutně neuvěřitelný, že Richter, Vodrážka a Chalupa vloží stamiliony veřejných peněz do něčeho takovýho jako je Key Investments. Neskutečný.

      Je škoda, že v týhle zemi střídá jedna aféra druhou, jinak by tohle muselo být na prvních stránkách novin a celý řešení by bylo rychlejší. Takhle se o to stará pouze jeden server. I když dnes byl už i v HN velký článek o KI. Sisák je zdá se s penězma v prdeli a hlavně jsou konečně pod tlakem i mistři z ODS a chtějí peníze zpátky, v čemž by mohla být pro Slavii trochu šance, že se bude chtít ten z..d něčeho zbavit, třeba stadionu a s ním i Slavie. ENIC je sice komplikace, ale tam je to obchodní dohodě, tedy o penězích. Je to celý tak nějak na hovno.

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        Wommi     před 14 lety 12.04.2011 16:36 |  
        0 0

        ..no mas recht, ze co se tu deje v cely spolecnosti, to je opravdu na zbliti, a moc bych se nedivil, kdyby se to zacalo i priostrovat, sam na sobe citim, jak se to v cloveku vse radikalizuje, nazor uz neni jen tak, jo tak nejak bude a snad se tu domluvime, uz mam nekdy sto chuti nekomu nabancit,...snad je jen smutne, ze se nikdy nikomu poradne nepovedlo nekoho nakopat, nachytat na svestkach, prokazat korupci nejaky velky rybe,..je to tu strasne provazany, byznys s politikou, viz posledni afera VV.

        Co se tyka tech MC, co vlozily penize do KI. Ono v podstate si vzdy obhaji ze to mysleli dobre, mozna by ale slo nejaka nedbalost, popr. neco podobnyho. Snad i diky tomu, ze uz ta ODS nema tak silnou pozici, mohlo by se neco vic dit,...

        Co je pro mne tedy naprosto neuveritelny, je ta VH s tim zvysenim ZK. Tam byl znalec, notar a OR soudni urednik a vsichni to akceptovali a sepsali/zapsali. Podle myho by to mohlo byt i na flastr, protoze kazdej ma aspon trochu zodpovednosti pri zapisu a hospodarska vyuzitelnost tohoto vkladu:)))..způsob svolani VH a vlastnictvi akcii...

        Stejne ale stejne porad hledam odpoved na to, proc to bylo vse takto udelano?...

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 17:55 |  
        0 0

        Je otázka, zda je tady po politické stránce vůbec cesta ven. Topinky s růžema se o ptáky perou coby koaličního partnera a Hrdlička i Mlejnský z Prahy 11 jsou zase zadobře s ABL, aby chobotnice měla další chapadlo...

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 16:33 |  
      0 0

      Jedina cista cesta je dohoda KI, ENICU a noveho vlastnika. Pak je tu insolvence, ok, taky cista cesta muze byt, ovsem tam neni jasne, zda ji muze slavie jako takova prezit. Krom nebezpeci uplneho konce je tu jeste nebezpeci toho, ze Sisak a spol. se pokusi podvodne ziskat v konkursu aktiva napr. prostrednictvim uplaceneho insolvencniho spravce a koupit je pres Slavia Praha Ltd treba. Konkurs je tedy hodne velky riziko, ze to dopadne uplne spatne.

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        Wommi     před 14 lety 12.04.2011 16:41 |  
        0 0

        ..ja tu samozrejme pocitam s tou idealni cestou a to, ze vse probehne v souladu se zakonem,..samozrejme realita muze byt jina,....

        ..jak uz jsem psal, ale i pak nechapu, proc by sisak, popr. kdokoliv jinej stejne pak slavii chtel,..sice by nemusel platit 100 mega ENICu, ale pokud by do ni nechtel nalejt korunu, tak je mu to stejne k ho..u. Snad jen, ze by tu cistou prazdnou slavii chtel alespon za nejakej milion prodat

        • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 18:20 |  
          0 0

          furt je to o 100 mega levnejsi. ale ten konkurs muze dopadnout i jinak, treba uplnym koncem. hrace zkoupi jine kluby a jmeno a ochrannou znamku nikdo chtit nebude, pod cenou ji koupi treba hc slavia nebo jiny subjekt provozujici slavisticky klub, prava na treti ligu ziska treba nekdo z divize, pokud se vubec v konkurzu daji ziskat...

          • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

            Wommi     před 14 lety 12.04.2011 18:48 |  
            0 0

            ..ja se snad podivam do zakona, abych vedel,jak by to mohlo jit,..

            Kazdopadne tady nekdo pred lety hodne premyslel a vyspekuloval opravdu peknej tunylek,...i kdyz si stale myslim, ze to mozna ani nebylo tak uplne chteny, ale ze spis slo o to, ze se proste par ceskejch podnikatelu, tak uz jako v mnoha pripadech (poldi kladno, plzenska skodovka, apod.) rozhodlo, ze si udela pekne a dojde k pohadce jak maly cesky podnikatel dojde ke slave nejdriv v CR a pak v LM...no jenze pak se stalo ze e to zadrhlo a ty maly cesky uz se videli nekde nahore(viz dolezal), jiny zase pochopili, ze by se na tom dalo neco utrzit a pojistit si zivobyti a navic nebyli schopni prohlednout i své stinné stránky svého já a opájeli se svoji jakoze dokonalosti, a nakonec se to vse posralo a pak se s tim svezly finance, protoze slavia jela spise na bartry nez hotovost a ruku v ruce se svetovou ekonomickou krizi proste uz nikdo nechtel davat ani bartry natoz hotovost...

            • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

              slaviator     před 14 lety 12.04.2011 20:05 |  
              0 0

              ono stejně nakonec bude i důležitý, jak to bude s předpisama v ČMFS...

              mám z první ruky, že zrovna v pondělí seděla Legislativní rada ČMFS a zkoumala převoditelnost práv při konci jednoho účastníka /aby se nemohla opakovat Bohemka/, bůhví co nakonec přesně vymyslí...

              • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

                Wommi     před 14 lety 12.04.2011 22:58 |  
                0 0

                ..heh treba to resi prave kvuli slavce:)

                • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 23:15 |  
                  0 0

                  Prave, aby se to uz prevadet nesmelo.. tzn. az budem v konkurzu, nikdo nebude moci licenci v nem koupit a nova slavie bude muset zacit uplne od zacatku.. a na svazu se nam vysmejou, ze jsme to takhle chteli..:-). nj, to uz jsou konstrukce, lepsi jit spat..

                  • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

                    travel (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2011 09:10 |  
                    0 0

                    To mi připomíná Bohemku Vejsady...

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 17:59 |  
      0 0

      Jakým způsobem probíhala ,,rekonstrukce´´ klubů, které do insolvence/konkurzu spadly? Jak to bylo v Karviné, Opavě, Benešově, apod.? Třeba Vítkovice jsou v insolvenci a projevuje se to tak, že od jara žádnou soutěž nehrají a jejich stadión je nabídnut Baníku, který tam nechce.

  9. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    podol (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 15:43 |  
    0 0

    Bohužel,slávisté čekali moc dlouho,uvěřili slibům o novém
    vlastníku do konce roku,do zahájení GL,do konce března.....
    A pány,kteří to slibovali,OZ i GŘ dnes neomluví již nic-ani,že jsou "jen" zaměstnanci,že nic nevědí,že to s námi prodiskutují.
    Protože být někde zaměstnán,opakovaně být terčem obviňování
    ze lží,opakovaně pronášet další,to je jasný důvod k tomu,aby každý slušný člověk dal výpověď,veřejně řekl svůj názor,zveřejnil
    praktiky ke kterým byl jako zaměstnanec nucen.Ve Slávii je ticho po pěšině.Domnívám se,že po veřejných dopisech nastal čas k razantnějším akcím.Vyjádření slávistů pánů Čechů
    jasně,i když obrazně,jasně řeklo že se slušností vůči gaunerům by měl být konec.
    Podol

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      lassiter     před 14 lety 12.04.2011 16:04 |  
      0 0

      Co navrhujete? Vzít plamenomet a jít s ním na koho? Na Ležku? Na Rosena? Na Platila? Za Sisákem na Maltu?

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        podol (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 17:11 |  
        0 0

        Reagoval jsem na článek s nadpisem:Promyšlená krádež fotbalové Slávie za bílého dne?Pokud jde o onen plamenomet,i já jej považuji jen
        za obraznou výzvu.Ale jen dopisy,byť veřejnými ve stávající situaci
        nic nezmůžeme.Jsem technik,jsem však přesvědčen,že orgány
        činné v trestním řízení mají konat již při podezření z trestného činu.A to podezření je v případě Slávie naplněno dostatečně.
        Pokud nekonají,potom mají osoby které se tak domnívají podat trestní oznámení na osoby neznámé.(i když je někteří ve společnosti nazvou udavači či práskači).To se též nestalo a
        situace je již tak daleko,že by to mělo udělat nějaké naše
        Slávistické sdružení. a co nejdříve.Nás,příznivce Slávie
        nemusí zatím zajímat určení viníků(zmiňovaní p.Leška,Rosen,
        PlatilSisák).To je věc vyšetřování a následně soudů,tedy orgánů
        k tomu určených.Podol

  10. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 16:32 |  
    0 0

    Ano, tak nějak by to mohlo skutečně mohlo být. Pravda ale může být ještě podivnější a zamotanější.
    ČR - ráj anonymních akcionářů (a to prosím i 2 strany současné vládní koalice měly v programu zrušení akcií na doručitele..., stále ale kde nic tu nic..).

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      lassiter     před 14 lety 12.04.2011 16:38 |  
      0 0

      Takový zákaz nic neřeší, dokud bude na světě jediná země, která povoluje akcie na majitele a taková bude vždycky. Koneckonců, Slavia má akcie na jméno.

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        Wommi     před 14 lety 12.04.2011 16:43 |  
        0 0

        ..presne tak, koupim to ja s tebou, nechame se zapsat do oR, akorat ze nas bude vlastnit spolecnost z kajmanu, ktera bude anonymni a mate smulu velebnosti:)

        • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

          slaviator     před 14 lety 12.04.2011 17:18 |  
          0 0

          přesně tak... a když nebude žádnej stát s anonymníma akciema, tak holt zase pojedou "bílý koně"...

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 17:44 |  
      0 0

      Problém je, že u nás jedna strana vládní koalice může zakázat hlasovat dvěma dalším s opozicí. Z tohohle pohledu by to možná mohlo projít, kdyby véčka podporovala vládu z opozičních lavic. Ale do politiky se tady nechci příliš pouštět.

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      klimi     před 14 lety 12.04.2011 17:35 |  
      0 0

      No, ten konec zní celkem zajímavě.

      PS: Jak hodně je mediu CESKAPOZICE.CZ znalé a důvěryhodné?
      Mě přijde, že věci docela rozumí, nemáte o tom vy nějaké info?

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        lassiter     před 14 lety 12.04.2011 17:51 |  
        0 0

        Provozuje to István Lékó, bývalý šéfredaktor Eura. Už ho prý nebavilo být hlásnou troubou PPF (Euro), a tak rozjel svůj projekt, který financují zase jiní podnikatelé :-)

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      klimi     před 14 lety 12.04.2011 20:41 |  
      0 0

      Pokud by ten konec byl pravda, tak by se možná mohli hnout ledy ne?

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        travel (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 21:46 |  
        0 0

        Nevím,co je na tom pravdy,ale na jiných slávistických web. str. se začínají objevovat informace,že Kuka jedná s Duklou a V. Žižkov,aby příští sezonu případně odehrály v Edenu.

        • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

          klimi     před 14 lety 13.04.2011 07:19 |  
          0 0

          Tak já zase říkám: Proč ne? Já bych ani sám osobně neměl problém s Bohemkou, kdyby si tam nedělali Fanshop apod., ale když se kouknu na kvalitu hřiště, tak mi to fakt rozum nebere...

        • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

          klimi     před 14 lety 13.04.2011 07:45 |  
          0 0

          Spíš by mě zajímalo, z čeho chce Dukla a Žižkov ten pronájem v Edenu platit, neboť ta cena by měla určitě mýt mnohem a mnohem větší než na Žižkově nebo na Dukle, ledaže by jim Kuka nabízel nějaký podfuky...

          • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

            martin08     před 14 lety 13.04.2011 09:39 |  
            0 0

            a jak to maj se stadionama? Na julisce jsem nikdy nebyl, ale zizkov podle me napriklad vyhrivanej travnik nema.. i kdyz kvalita travniku je tam uplne jinde nez ted v edenu, co jsem videl tuto nedeli na utkani Zizkov-Sokolov, kde Franta Drizdal hral 1.pulku na stoperu:)

          • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

            Wommi     před 14 lety 13.04.2011 11:52 |  
            0 0

            ..tak on se ten pronajem muze nechat jako ted, akorat se rozdeli mezi 4 tymy, nebo treba jen i tri, jestli slavia skonci:)

  11. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 17:42 |  
    0 0

    Díky, docela pěkně napsané...

  12. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 17:48 |  
    0 0

    Praha 6 - svěřila prachy do úschovy KI, nemá je zpět.
    Praha 11 - svěřila prachy do úschovy KI, nemá je zpět.
    Praha 10 - svěřila prachy do úschovy KI, nemá je zpět, byť jí to (zatím) nevadí.
    Slavia Praha - svěřila prachy z Ligy mistrů, Necida a Suchého do úschovy KI, nemá je zpět.

    Tak to celkem lícuje.

    Mimochodem, jaká je vlastně na P10 nakonec radniční koalice? Fialovo-modrá nebo modro-oranžová, s jakými příměsemi, je tam Desítka?

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 17:51 |  
      0 0

      Tak už jsem si sám odpověděl. Sedí tam Richter, další 4 ODSáci a 4 socani, takže tradiční mor. Bída, hnus, podle mě jsou nejmenší zlo v Praze fialovo-oranžové koalice s dalšíma stranama, ale to se povedlo akorát na P1 a u nás na P5.

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        bongor     před 14 lety 12.04.2011 18:10 |  
        0 0

        Nemá cenu do toho ještě plést politiku.Nám stačí svinstvo,co se provedlo se Slavií,nepotřebujeme do toho tahat další svinstva,vystačíme si klidně s tím naším.

        • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

          Wommi     před 14 lety 12.04.2011 18:37 |  
          0 0

          ..heh, ale ono mozna je to prave i s tou politikou spojene, viz KI, gross, nyni penize mestskych casti, apod.

          • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

            bongor     před 14 lety 12.04.2011 20:10 |  
            0 0

            Je to klidně možný Wommi,kam čert nemůže,nastrčí politika.

            • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

              honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2011 12:08 |  
              0 0

              S politikou to jistě souvisí, ale ve smyslu prašť jako uhoď. Ano, tady v komunálu je to spíš o lidech, než o stranách.

      • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

        slaviator     před 14 lety 12.04.2011 20:21 |  
        0 0

        na komunální politice (pravda, Praha je trochu specifická...) je to o spíše o lidech než o stranách (ale jak říkám no, spíš na těch středně velkých, malých městech a na vesnicích), ale ani v Praze bych neházel všechny do jednoho pytle. Stejně tak jako jsou sparťani, kterejch si i slávista může vážit (Káďa-Pešek, Burian, z poslední doby snad i Siegl a já nevím kdo...), tak i opačně (Plánička, Bican, Veselý, Šmicer, Kuka)

  13. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    Wommi     před 14 lety 12.04.2011 18:17 |  
    0 0

    sportbar na frekvenci 1 s M. Vaniakem,....

  14. ENIC - taky žádná výhra

    Merlinus (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 22:16 |  
    0 0

    Dobře napsané a většina bude skoro určitě pravda. Bohužel ale zrovna k ENICu bych se nestavěl jako k nějaké spáse. Za jejich vlády to žádný odvaz nebyl, spíše přežívání. Na klub spíše kašlali. A to, že místo aby do něj investovali vložením kapitálu, tak mu jen alibisticky půjčovali, s tím, že si to jednou zkásnou je taky slušná sviňárna. Mimochodem, kdyby ty všechny peníze co ENIC Slavii půjčil jako obyčejnou půjčku, do klubu vložili jako její kapitalizace, tak by je na té valné hromadě ani přeplatit nemohli...

    To, že ENIC obrali na té slavné valné hromadě o majoritu dost gaunerským způsobem je zjevné. Nicméně viděl bych to tak, že jedni gauneři, obrali druhé.

    Rozhodně nás ani s ENICem žádná super buoducnost nečeká. A už vůbec to není majitel, na kterého bych byl hrdý a stál za ním na 100%.

    Bohužel v naší dnešní situaci i ENIC je asi lepší než nic. Ale pořád je tam to ALE... a s ENICem bych byl sakra opatrný.

    • Re: ENIC - taky žádná výhra

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.04.2011 23:12 |  
      0 0

      Asi nejde cekat, ze si Sisak posype hlavu popelem a vrati akcie ENICu.. takze se urcite nestane, ze by ENIC ziskal slavii zpet jen tak..

      • Re: ENIC - taky žádná výhra

        LordEdmund     před 14 lety 13.04.2011 10:01 |  
        0 0

        Hlavní výhoda v tom, kdyby nás Enic získal zpět je to, že bychom byli prodejní...

  15. bude komu fandit?

    Kactus     před 14 lety 12.04.2011 23:09 |  
    0 0

    A vubec, bude komu fandit? klidne treti liga, ale jesli dopadneme jak klokani (mnoho bohemek), tak proste neprijdu. A mam takovy pocit, ze takovych lidi je vic, ne-li mnoho.
    Slavii nam nekdo znicil, z clanku neni poznat kdo - protoze hlavni vinu, dle vseho, maji porad Jarolim trener a Dolezal generalni reditel. Rozesrali fungujici mancaft a ted se tvari ze oni nic. a pak taky "majitele", kteri nechali svuj majetek takhle znicit. Coz je uplne nejzvlastnejsi - mate majetek, jedno jak jste k nemu prisli a nechate si sami sebe se zbankrotovat? to se mi nezda. spiknuti taky neverim. tudiz zustava jenom ona lidska blbost.

    mimochodem, je nejaka odpoved na ty otevrene dopisy?

    • Re: bude komu fandit?

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2011 13:59 |  
      0 0

      Proč bych ten majetek nenechal zbankrotovat, když jsou všechny prachy vycucané na mém účtu? Logiku to naneštěstí dává.

      • Re: bude komu fandit?

        travel (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2011 15:43 |  
        0 0

        To je asi bohužel pravda,ale ještě by se měl snažit zpeněžit značku Slavia Praha.

        • Re: bude komu fandit?

          travel (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2011 15:51 |  
          0 0

          Aby to nebylo špatně chápáno,tak to radši dopíšu.V tom by mohla být naděje na změnu vlastníka,ale mám obavu,že už to je jenom spíše mé přání.

      • Re: bude komu fandit?

        Wommi     před 14 lety 13.04.2011 20:46 |  
        0 0

        ...prave si nemyslim, ze by vse ukradli,..ono 80 hracu pod smlouvou a premie tucny kam se podivas,..to neco stoji.....nerikam, ze si neposilali do vlastnich kapes, ale rozhodne ne nic velkyho,..proto moc nechapu pritup toho tajemnyho vlastnika,...

        • Re: bude komu fandit?

          skspraha     před 14 lety 14.04.2011 08:12 |  
          0 0

          S tímto souhlasím, z velmi blízkého okolí Doležala a spol. vím, (mimochodem Doležala to začínalo dost sr..., a proto postupně přestal držet basu s Rosenem), že plýtvání bylo neskutečné, např. na zápas do Liberce se jelo den předem a s celým realizačním týmem se spalo v luxusním hotelu - jistě ho doporučil někdo zainteresovaný, přitom mohli být klidně i v hotelu na stadionu za 10 x menší peníze. Těchto případů začínalo být víc a víc až se tzv. ucho utrhlo. Neříkám že všichni byli jako lilie, ale z největší části to byl maximální amaterismus.
          Copak by si teď Šachťar nechal rozehnat mužstvo, jako to se souhlasem Rosena udělal KJ po druhém titulu těsně před kvalif. o LM?
          Vždyť si vzpomeňte, kolik nových hráčů nastopilo k prvnímu ligovému zápasu - 8. Takto rozesr... kádr si normální člověk nemůže nechat.
          Držím nám všem palce.
          Pavlas

          • Re: bude komu fandit?

            travel (přítel SN)     před 14 lety 14.04.2011 11:40 |  
            0 0

            Nechci se k tomu už moc vracet,je to minulost i když hodně ovlivnila současnou situaci.Nechci se hádat s příznivci plešouna KJ,ale za těma nesmyslnýma změnama v kádru jsou jen a jen penízky,které z toho KJ měl.Že mu to Rosen a Doležal umožnili? Prostě měl takové pravomoce a zneužil je ve svůj prospěch!

  16. Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.04.2011 19:41 |  
    0 0

    Černý humor:

    Platil: Pane Collecotte, neposečkal by jste s tím dluhem ještě tak dva roky? Mějte soucit se Slavií!
    Collecott: Slavia? Ta je nám ukradená!

    • Re: Promyšlená krádež fotbalové Slavie za bílého dne?

      LordEdmund     před 14 lety 14.04.2011 09:09 |  
      0 0

      :-)))drsný...Nejlepší na tom je, že se s Platilem z Enicu ani nehodlají bavit. Ale ani se jim nedivim. Je to jako by mi někdo ukradl auto a poslal za mnou prostředníka, jestli bych byl tak hodnej a doplatil leasing, protože jinak hrozí, źe jim leasingovka ten vůz zabaví..