Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia.cz mimo provoz

Oficiální web Slavie je od dnešního dne odstaven a nemůže být aktualizován. Informace nám poskytl mluvčí Slavie Ondřej Zlámal.

"Provozovatel oficiálního webu odstavil redakční systém kvůli nezaplaceným fakturám. Web není aktualizován. Slavia se všem svým fanouškům omlouvá, oficiální zprávy budou zveřejňovat SN," řekl pro náš web Zlámal.

V praxi to znamená, že zatím web je v provoze a diskuse taky, ale není možné přidávat články, jelikož je zamezen přístup k administraci. Jak dlouho to bude probíhat, je teď těžké odhadovat. Slavia dluží zejména za vývoj nového webu, který byl spuštěn téměř s ročním zpožděním. Samozřejmě, že se snaží v danou chvíli situaci co nejdříve vyřešit.

Oficiální web sice teď není aktualizován, ale pro Slavii je životně důležité, aby byly uhrazeny závazky vůči hráčům. Pokud se tak nestane, neobdržíme licenci na následující ročník, což by znamenalo sesun do třetí ligy.

Komentáře (58)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia.cz mimo provoz

    brekekeSKS     před 14 lety 31.03.2011 21:19 |  
    0 0

    Web se da chvili ozelet, hlavne ale at proboha zustane Hubacek.

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      edenian     před 14 lety 31.03.2011 22:30 |  
      0 0

      Drsnejsi for uz jsem dlouho necet :-)

      • Re: Slavia.cz mimo provoz

        travel (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 09:28 |  
        0 0

        Pro mě by byl ještě drsnější,kdyby uvedl místo Huba L.Jarolíma!

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      DrFe1     před 14 lety 01.04.2011 01:08 |  
      0 0

      :-))

      Akorát se trochu obávám, aby nám nezůstakl JENOM Hubáček.

      • Re: Slavia.cz mimo provoz

        LordEdmund     před 14 lety 01.04.2011 10:38 |  
        0 0

        Pro ČFL se hráči jako David hodí. :-(
        Jinak tedy obrovskej smutek. Platil mě neuvěřitelně se re. Sice to neni on, kdo by prvotně ty problémy způsobil, ale přijde mi, že nic nedělá a je mu to jedno. Přijde mi, že je smířenej s tím, že jdeme do kopru a že ani nikdy neměl v úmyslu se vyhnout bankrotu.Celý je to řízený, začlo to postupným vyklízením pozic Doležalem, Rosenem...a teď se blíží definitivní konec slavie. Doufám, že jen slavie, jako SK slavia Praha a že třeba Eside s Kukou vytvoří novou slavii,třeba SK SLavia Limited, to je fuk. která bude hrát v Edenu,bude červenobílá ke které si jako fanoušci najdeme cestu.

        • Re: Slavia.cz mimo provoz

          DrFe1     před 14 lety 01.04.2011 16:15 |  
          0 0

          Já už se tím moc nestresuji, alespoň tedy dokud je to ve fázi spekulací, protože stejně nikdo nevíme nic, jak se to vyvrbí. O to víc to na mě dolehne možná potom, až se ukáže, že je to opravdu v pr.... :-( Ale stejně pořád věřím, že se to v lepší obrátí. Ostatně co mi taky zbývá než doufat .....

  2. Re: Slavia.cz mimo provoz

    wymaz     před 14 lety 31.03.2011 21:25 |  
    0 0

    NO COMENT

  3. Re: Slavia.cz mimo provoz

    hajda     před 14 lety 31.03.2011 21:28 |  
    0 0

    Přátelé, to už začíná být hodně vážné!

    Provozní prostředky očividně chybí. Obávám se, abychom vůbec odehráli zápas s Hradcem, na ten se totiž musí posvítit, k čemuž je nutná dodávka elektriky.

    Poté, co jsem si přečetl článek na www.ceskapozice.cz [bit.ly], tak mám o vstupu nového vlastníka velké pochyby.

    Ptám se, kdo bude ochoten riskovat a nalít do Slavie peníze, když si nemůže být jistý, že výsledkem soudního sporu nebude návrat majetkových poměrů (akciových podílů) před onu "slavnou" valnou hromadu? Kdo bude ochoten platit za akciové podíly, když není jisté, zda ten podíl vůbec existuje?

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2011 21:54 |  
      0 0

      Neni to zase takova novinka pro nas ,ale peknej souhrnej clanek 'všech' machinaci . Docela by me zajimalo jaktoze to jeste nevysetruje policie , protoze tohle je podvod jako KRAVA. A navic Franc,Platil atd. vlastne nemaji v Edenu co delat takze proti Hradci je jedine vypraskat latí z tribuny. :-( ps.: Desitka pro domaci,fanklub nebo OP by mohla podat trestni oznamení? :-)

      • Re: Slavia.cz mimo provoz

        podol (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 07:32 |  
        0 0

        Vypráskat tuneláře a ničitele Slávie z tribun i z kanceláří jsme měli již dávno.Bohužel jsme se nezmohli k žádné akci,nechali se vč.FK,
        OP oblbnout demagogií i lží.Já jsem pamětník,kdy totalita vystěhovala Slávii z Letné,prožil jsem s ní 2.ligu,nejistotu existence,ohrožení i ústrky.Radoval se z jejího vzestupu po r.1989,úspěchů v lize i evropských pohárech.Domníval jsem se,
        že ohrožení Slávie odešlo s totalitou.Mýlil jsem se.Co nedokázala totalita,pravděpodobně dokáže "český kapitalismus".
        Pokud již není pozdě,tak avizovaná schůzka v pondělí musí
        vyústit v razantní kroky-trestní oznámení na tuneláře,energické akce příznivců,zveřejnění jmen tunelářů v tisku a médiích......
        Podol

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      Max1     před 14 lety 01.04.2011 07:53 |  
      0 0

      Tak toto se dá dohledat a šušká se to pořád, že to tak bylo....hlavně by mě zajímalo, jak je možný, že někdo povolil vydání akcií bez souhlasu Enicu a hlavně, že Enic nebyl přítomen na valné hromadě, když byl většinový vlastník, jen to ukazuje, že lidi jako Doležal a Rosen jsou šmejdi. Sice Enic není a nebyl žádná velká výhra, ale byl do určité míry byl jistota. Dá se očekávat, že až do vyřešení situace nějaký investor asi těžko přijde.

      • Re: Slavia.cz mimo provoz

        travel (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 08:58 |  
        0 0

        Prý Enicu poslali pozvánku(někdo psal,že ale na špatnou adresu,nebo,že jim to nepřišlo včas),těžko se v tom vyznat.

        • Re: Slavia.cz mimo provoz

          Jeniczech     před 14 lety 01.04.2011 09:20 |  
          0 0

          Ono to není jen o pozvánce. Prostě i kdyby byla Valná hromada svolána stokrát, musí být majoritní vlastník přítomen aby byla platná. Tohle je tunel jako prase. Já se jen vždycky ptám, jak je možné, že něco takového vůbec někdo zkouší a myslí si, že nebude potrestán..

          • Re: Slavia.cz mimo provoz

            travel (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 09:26 |  
            0 0

            Mám obavu,že jedinej,kdo bude za to pykat je Slavia!

            • Re: Slavia.cz mimo provoz

              Jeniczech     před 14 lety 01.04.2011 09:34 |  
              0 0

              No Slavia za to bude pykat samozřejmě.. Jsou dvě řešení této situace.. A) Kellner dostane více než poloviční podíl na Edenu a Slávie.. Jedině takto se tahle situace dá vyřešit. B) Spadneme do třetí ligy, tým opustí spousta hráčů, což znamená ještě menší zájem fanoušků, což znamená ještě menší zájem sponzorů, což znamená, že neutáhnem Eden, což znamená stěhování do Ďolíčku, což znamená jediné.. Bankrot klubu. Takže nechci nikomu nic tady říkat, nebo vyvolávat hromadnou paniku, ale bohužel tomu tak je a tímto vyvolávám hromadnou paniku.. Jedinej spasitel Slávie je Kellner a proto se za něj modleme, protože když né on, pak to bude konec Slávie..

              • Re: Slavia.cz mimo provoz

                travel (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 09:46 |  
                0 0

                Mám silnou obavu,že Kellner už dal ruce od Slavie pryč a soustředí se pouze na Sazku.

                • Re: Slavia.cz mimo provoz

                  Jeniczech     před 14 lety 01.04.2011 10:10 |  
                  0 0

                  Pak je náš osud zpečetěn.. Jednoduché přirovnání: Bankrot nízkonákladových leteckých společností. Pokud se odebere spodní karta, pak domeček prostě spadne. No a ta spodní karta jsou vždycky finance.. Vysoké závazky, nedostatek financí, nízká produktivita (ano, být první, tak je situace uplně jiná..). K tomu ještě prohraný soudní spor (nejistota budoucích investorů a poškození jména).. Slávia je prostě stavěná na let Praha - Ostrava - a občas i svět a let na krátké vzdálenosti typu Praha - Benešov, Kutná hora a podobně? Není dostatečně výdělečnou činností. Je to buď A - Pomoc Mojžíše Kellnera, B - 3 LIGA, ještě větší ekonomické problémy = Bankrot

                  • Re: Slavia.cz mimo provoz

                    travel (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 20:00 |  
                    0 0

                    Bohemians 1905 to u soudu prohrála s Vejsadou(jistě se odvolají) a třeba se E Side s Kellnerem? nakonec dohodnou,protože by se mohlo stát,že by příští sezonu na stadionu nikdo nehrál... Jinak se musím přiznat,že se pondělka dost obávám.

  4. Re: Slavia.cz mimo provoz

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2011 21:33 |  
    0 0

    Bude docasne zablokovana registrace? myslim ze by to nebylo od veci pri migraci lidi ze slavia.cz :-)))

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      Richi (admin)     před 14 lety 31.03.2011 21:39 |  
      0 0

      dobrej nápad :-DDDDD

      • Re: Slavia.cz mimo provoz

        Socrates (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2011 21:41 |  
        0 0

        Výbornej ... hned konej

        • Re: Slavia.cz mimo provoz

          urs (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2011 23:36 |  
          0 0

          honem!! :D
          to bychom zde nerozdejchali, takovej masakr :)))

  5. Re: Slavia.cz mimo provoz

    Stahler     před 14 lety 31.03.2011 21:54 |  
    0 0

    Že by předčasný apríl ?

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      Richi (admin)     před 14 lety 31.03.2011 21:58 |  
      0 0

      Bohužel ne

      • Re: Slavia.cz mimo provoz

        Stahler     před 14 lety 31.03.2011 22:02 |  
        0 0

        Tak to je ale už opravdu průser ! Jestli spadneme do třetí ligy tak to bude opravdu hrozný zážitek.Zažil jsem se Slavií dost zlých chvil,ale sestup do třetí ligy by bylo něco opravdu tragického.Je to celé k pláči a je mi z toho opravdu smutno.

        • Re: Slavia.cz mimo provoz

          Fallen (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2011 22:28 |  
          0 0

          Byli jsme vůbec někdy v třetí lize???

          • Re: Slavia.cz mimo provoz

            GeorgK (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2011 22:42 |  
            0 0

            Ne, jednou to ale bylo na sestup z II.

            • Re: Slavia.cz mimo provoz

              Fallen (přítel SN)     před 14 lety 31.03.2011 22:57 |  
              0 0

              No, tak všechno je jednou poprvé...

  6. Re: Slavia.cz mimo provoz

    Barlblog     před 14 lety 31.03.2011 23:00 |  
    0 0

    Má to jeden pozitivní aspekt, SKS se konečně očistí. Radši III. liga a postupný návrat na vrchol, než hníjící klub bez koncepce, hodnot a špínící si své dobré jméno.

    PS: Jak to vypadá s právní formou fondu. Vyspekuloval něco OP s FANKLUBEM?

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      Richi (admin)     před 14 lety 31.03.2011 23:18 |  
      0 0

      Nic se nevyspekulovalo, nemělo smysl něco zakládat, když se nevědělo co se bude dít a jak to bude. V pondělí je skupina různých skupin fanoušků, tak uvidíme co tam vypline.

  7. Re: Slavia.cz mimo provoz

    lassiter     před 14 lety 31.03.2011 23:03 |  
    0 0

    To je nemilá zpráva a vzhledem k tomu, že dlužíme firmě, které rok trvalo vyvinout web připomínající práci dvou středoškolských studentů, i poměrně absurdní.

  8. Re: Slavia.cz mimo provoz

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 01:08 |  
    0 0

    "Kdybych dal Jablonci branku, tak ji asi slavit nebudu, to se prostě nedělá," usmál se Pekhart.

    Ja se taky za bricho popadam :-)) Takova sranda ..

  9. Re: Slavia.cz mimo provoz

    tantalos     před 14 lety 01.04.2011 03:07 |  
    0 0

    Současná situace mě sice mimořádně štve, ale má jedno pozitivum. Už dlouho bylo jasné, že situace je špatná a že krize musí vyhnít. Doufám, že už konečně ten vřed praskne, provalí se hnis, bude to sice smrdět, ale jinak to asi nepůjde.
    V současné době vidím jediné řešení, a to urychlit prasknutí toho vředu.l

  10. Re: Slavia.cz mimo provoz

    laki     před 14 lety 01.04.2011 06:06 |  
    0 0

    je to ještě slavie?????

  11. Re: Slavia.cz mimo provoz

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 08:50 |  
    0 0

    Zapnu si po ránu počítač a chci si přečíst něco o Slavii, nicméně zprávy to jsou dost šokující.
    Na druhou stranu, omezený provoz oficiálních stránek mi de facto ani moc nevadí, neboť jsem na na - zejména v poslední době - chodil víceméně sporadicky.
    Jistý signál vyhnilosti (jak píše Tantalos) to ovšem je.

  12. Re: Slavia.cz mimo provoz

    martin08     před 14 lety 01.04.2011 09:51 |  
    0 0

    Jestli to nakonec bude "aprilovina" tak klouboucek...
    taky to bylo prvni co me napadlo, kdyz jsem tu zpravu uvidel, ale vzhledem k situaci. celkem by me zajimalo kolik to dela..ono pronajem domeny je "nic", tady jde o programatorstvi, spravu apod. no pocitam ze to je ve stylu hodne penez za malo muziky:(
    jeste dodam info z domana.cz: slavia.cz, vytvořena dne 12.07.1998, a zaplacená do 24.10.2011 a "contact name" Leska Vladimir

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      jzajko     před 14 lety 01.04.2011 10:07 |  
      0 0

      Hodně peněz za málo muziky, to souhlasím.
      Po průtazích s novým webem kdy se to odkládalo snad rok jsem čekal nějakou "bombu" ale jak tu už někdo psal - je to jak brigáda dvou středoškoláků.

  13. Re: Slavia.cz mimo provoz

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 09:57 |  
    0 0

    Nemám slov..

  14. Re: Slavia.cz mimo provoz

    Viking     před 14 lety 01.04.2011 11:05 |  
    0 0

    Docela lituju těch co si koupili tří nebo pětiletou permici a budou chodit od příštího roku na Ovčáry nebo Hlavice.

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      Jiri1     před 14 lety 01.04.2011 11:08 |  
      0 0

      Zdravim, jeste existuej jista sance, pockejme jeste par dnu , ale nerad to tak rikam , ta sance je tak 540 na 50.

      • Re: Slavia.cz mimo provoz

        lassiter     před 14 lety 01.04.2011 11:27 |  
        0 0

        já bych si to s dovolením dovlil pokrátit, 54:5

        • Re: Slavia.cz mimo provoz

          siskin     před 14 lety 01.04.2011 14:41 |  
          0 1

          Kdyste se neurazili, je to skoro 11:1 - velmi zajimavy to pomer..

        • Re: Slavia.cz mimo provoz

          birkin     před 14 lety 01.04.2011 15:06 |  
          0 0

          ja myslim, ze se Jiri1 pouuze preklepl a jeho zamerem bylo napsat 50:50...

          • Re: Slavia.cz mimo provoz

            DrFe1     před 14 lety 01.04.2011 16:18 |  
            0 1

            Vy taky všechno zkazíte :-)

      • Re: Slavia.cz mimo provoz

        LordEdmund     před 14 lety 01.04.2011 11:33 |  
        0 0

        Zajímavé matematické vyjádření :-)) ale kde nejspíš neni vůle, je zbytečné hovořit o teoretických šancích a možnostech. Potvrzuje se to, co jsem na začátku tvrdil. Cílem hry bylo " zbankrotovat" současnou slavii a vyhnout se tak placení dluhu.Bylo celkem logické, źe sehnat majitele partnera pro nejistý obchod zvaný slavia by byl nadlidský úkol i pro kdejakého schopného manažera, natož pro amatera Platilovského formátu.

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 11:20 |  
      0 0

      Taky se lituju :D

      • Re: Slavia.cz mimo provoz

        LordEdmund     před 14 lety 01.04.2011 11:41 |  
        0 0

        Hele a by jsi na té prohlídce SYnot arény ,jak Ondráš sliboval těm víceletým permanentkáŕům? Ale nevěš hlavu pervice se vztahuje i na pohár ČMFS a i třetiligové týmy se mohou zúćastnit.My ostatní, budeme muset v případě zájmu zaplatit nejméné 50 KČ.:-) Tŕeba kolem umělky, kde asi budeme hrát vśechny zápasy postaví i turnikety.

        • Re: Slavia.cz mimo provoz

          Tonda     před 14 lety 01.04.2011 11:46 |  
          0 0

          mam 3 letou permici a pozvani sem jeste nedostal....

  15. Nábor dětí

    martin (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 11:40 |  
    0 0

    Moc nechápu, nač dělali ten nábor v úterý a tvořili nový tým, když je všechno takhle špatný. Tohle nesnesitelný čekání na něco, co asi nepřijde je horší, než kdyby oznámili: Pánové a dámy, akciovka jde do konkursu, správcem je Mgr. Vopička a ten celou konkursní podstatu včetně názvu prodává panu Ing. P.K., který sice nemá licenci, ale bude se hrát ČFL s perspektivou dvou postupů za dva roky. Hned bych měl naději, takhle je to zmar, bahno, beznaděj..

    • Re: Nábor dětí

      martin08     před 14 lety 01.04.2011 19:45 |  
      0 0

      inicial P.K. byl uzit zamerne? :)

  16. Re: Slavia.cz mimo provoz

    frolek     před 14 lety 01.04.2011 11:50 |  
    0 0

    Možná se blíží den, kdy bude nutné oprášit Fond. Třetí ligu by utáhnul. Třeba si Slavie prožije něco jako Bohemka. Buďme na to připraveni.
    Ještě bych si dovolil pár poznámek k těm, co tu pořád všechno možný komentují a jsou strašně chytrý:
    - ENIC se vám nelíbil, to byly furt kecy. Nejednou se dočítám, že vlastně nebyl tak špatnej. A to tu nikdo nepřipomněl Le(ž)šku!
    - Když nový vedení zahájilo stavbu stadionu, dvakrát se vyhrál titul a postoupilo se do LM, tak to vypadalo dobře. Ať už to ovládal kdokoli, tak se ta éra líbila. I tehdy ale bylo víc remcalů než chvály. Pak to bohužel to samé vedení podělalo.
    - Nakonec Jarolím (st.). Nemůžu si pomoct, vždycky sem mu fandil a fandím mu i dál. Každej má mouchy, a on určitě taky. Ale 98 procent diskutujících si tu myslelo, že on je největším problémem Slavie. Zřejmě už loni byly velký problémy s penězma atd., a že on za nic nebo skoro nic nemohl.
    Souhrnem, fotbaloví fanoušci jsou vždycky přehnaně kritičtí a chtějí vždy víc - když se vyhraje liga, tak se napíše, že nedostatečně, když se postoupí do LM, tak to další rok chtějí všichni taky, atd. Budeme se prostě muset uskromnit.
    PS. Platil za nic nemůže, to je jasný.

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      slimak     před 14 lety 01.04.2011 13:22 |  
      0 0

      je zřejmý, že čas otupi ostri mezi fanousky a KJ, a cim dál vic se bude vzpominat na to dobre. Je pravda, že on ma hlavni zodpovednost za spotrovni stranku, krach klubu, dluhy apod. jdou asi mimo něj..

      S tím ENICEM; je neoddisktuvatelne, ze za jeho pusobeni vznikly stamilionove dluhy, nepostavil se stadion, nebyl sportovni uspech.

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      LordEdmund     před 14 lety 01.04.2011 15:51 |  
      0 0

      Platil nemůže za stamilionové dluhy, to souhlas,to si všichni uvědomují, ale jeho prací bylo i dle jeho slov předat slavii novým vlastníkům a to se mu nejspíš nepovedlo, tedy jednoznačně zklamal jako manažer a to ani nemluvím o jeho nešťstných krocích a zmatených výstupech v médiích. Co dokázal? "Seškrtat" náklady. No,ale to opravdu neni takový problém, to se děje dnes a denně v každé třetí firmě. Dát někomu výpověď neni opravdu žádný kumšt hoden obdivu. :-( Navíc,když se úspora stane jediným kritériem a "detaily" jako sportovní cíle,perspektiva, se vůbec neřeší.

  17. Re: Slavia.cz mimo provoz

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 01.04.2011 12:41 |  
    0 0

    Pekhartovy perličky:
    "Kdybych dal Jablonci branku, tak ji asi slavit nebudu, to se prostě nedělá," - tohle nechápu on napíše že se to nedělá ale předtím řekne že jí ASI slavit nebude, buď je opravdu hloupej nebo nevim.

    "Za Jablonec jsem toho odehrál mnohem víc než ve Slavii, kde jsem tolik šancí nedostal. Moje zážitky z Jablonce jsou intenzivnější a čerstvější, takže ten vztah je asi silnější než ke Slavii" - a on se diví v novinách že se na něj v edenu píská.

    http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=87186

    • Re: Slavia.cz mimo provoz

      LordEdmund     před 14 lety 01.04.2011 13:31 |  
      0 0

      Jednou je u bolševiků, tak se musí hold chovat jako kr e té n, s tim nic nenaděláš, tak to prostě je.Stejně kdyby tvrdil opak, tak bu mu nikdo už po tom zápase v Edenu nevěřil. Ve stínu současné situace je nějaké hloupé vyjádření,hloupého fotbalisty naprosto nepodstatné...Každopádně SMRT SPARTĚ!! :-) A kdyby to mělo být to poslední co slavisté na prvoligových trávnících předvedou, tak doufám, že přispějeme k tomu,aby sparta nezískala titul. Tedy spartu porazit a na zápas s Plzní poslat béčko.

      • Re: Slavia.cz mimo provoz

        bongor     před 14 lety 01.04.2011 21:35 |  
        0 0

        Moje řeč Lorde,ale to poslední co Slavie udělá,toho se z nás nedožije nikdo.Tyhle problémy vyšumí tomu pevně věřím.