Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Můj příběh

Policejní radovánky v Olomouci

O víkendu jsem se s fanoušky vydal vlakem do Olomouce a bohužel jsem na Moravě byl opět svědkem podivných praktik těžkooděnců ... V článku video z pokusu o zákrok policie!

Sraz fanoušků byl v neděli před polednem na Hlavním nádraží. Jelikož větší část již vyrazila dříve, cestovalo dle původního plánu asi jen dvacet lidí. Bohužel ve stejnou dobu se zde míjeli fandové Baníku Ostrava, takže to chvílemi vypadalo nebezpečně. Vražedné pohledy chacharů, prázdné láhve v rukou, prostě nic z čeho bychom mohli být nadšeni. Všude byla přítomná policie, ale v momentě, když jsme vyrazili k nástupišti, tak nás nikdo nedoprovázel. I proto někteří chachaři nás začali provokovat a chtěli vyvolat šarvátku, ale jelikož jsme o nic neměli zájem, tak jsme nereagovali a vůbec si jich nevšímali. Naštěstí se nakonec nic nestalo, i když několik jedinců nás neustále pronásledovalo. Nedovedu si představit, kdyby se někdo nechal vyprovokovat, a co by se na nádraží odehrálo, když všude okolo byli běžní lidé a policie jen přihlížela. Dle mého měla preventivně jít s námi, aby se případně předešlo komplikacím.

Cesta vlakem probíhala naprosto bez komplikací, ve vyhrazeném vagonu bylo snad více policistů než fanoušků. Slávisti v dalších zastávkách postupně přistupovali, takže počet se přeci jen trochu zvýšil.

Do Olomouce jsme dorazili dvě hodiny před začátkem utkání, proto jsme vyrazili za dalšími slávisty do restaurace. Zde se nás sešlo poměrně dost, někteří vyčkávali venku, uvnitř většina měla oběd či nějaké to pivko. Personál se slávisty neměl žádný problém, servírky v pohodě vtipkovaly a nic nenasvědčovalo nečekaných problémům.

Více jak hodinu před výkopem jsem vyšel před restauraci a již zde byli nastoupeni těžkooděnci. A rozkaz z jejich strany byl jednoznačný - všichni podstoupíte identifikaci! I lidé, kteří v tu chvíli stáli před restaurací a čekali na ostatní. Logicky jsem se tázal, z jakého důvodu mě budou natáčet na kameru s mou občankou. Kriminalista mi oznámil zastírací verzi - někdo ukradl servírce mobil. Té servírce, která byla s našimi fanoušky za dobře. Je fajn, že si policie může dělat co chce, klidně si vymyslet nesmyslný důvod, proč všechny buzerovat.

A to nebylo vše, chování těžkooděnců je opravdu podivné a teď lituji, že jsem neměl sebou kameru, abych vše natáčel a zároveň si zapsal čísla některých policistů. Protože říkat nám, ať do Olomouce nejezdíme, že nás tu nechtějí a že i proto si to tady teď užijeme, to by si policejní příslušník neměl dovolit, jelikož všechny tyto věci akorát vyvolávají nevraživost. A podobných trapných urážek padalo více, jak mi pak lidé říkali.

Při celé této trapné akci bylo zajímavé, jak se pak těžkooděnci rozhodli napochodovat přímo až do restaurace, aby tam mohli identifikovat zbytek lidí. Ti však už byli pryč, protože majitel je pustil zadním vchodem. Ano, ani majiteli se nelíbila nesmyslná buzerace.

Zatímco jsme čekali na náměstí, jak se vše vyvine, tak někteří slávisti k nám přiběhli udýchaní, jelikož se na ně v okolí chystali zaútočit olomoučtí. Za chvíli se zde objevují olomoučáci a slávisti jsou hned v pozoru. Ale všude je velké množství policistů, takže by k ničemu nemělo dojít. Přesto nakonec dva olomoučáci zaútočí ze zadní uličky a rychle zdrhnou, ostatní se chtějí hned mstít, v tom vyskakují těžkooděnci a snaží se chytit vše, co běhá, bez ohledu na to, zda někdo chtěl na někoho útočit či ne. Pak po náměstí nahání jednoho slávistu, div ho málem nepřejedou a zároveň si policisté při vjezdu na obrubník zničí pneumatiku. Načež z auta vybíhá policistka a po pár metrech padá k zemi kvůli neobratné chůzi. Tím vše končí, ale zároveň asi dva slávisti jsou tvrdě zadrženi i díky obuškům. Místo aby zadrželi olomoučáky, kteří zaútočili, jsou zadrženi naši, kteří se nikoho nedotkli.


Pak nás policie odvádí směr ke stadionu, nedaleko něhož dojde k dalšímu incidentu. Na křižovatce ze strany chtějí opět zaútočit olomoučáci, což se samozřejmě nelíbí některým slávistům. Ti se rozebíhají, ale víc jak pár metrů stejně neběží, protože policie je v pozoru. Jenže hned zadržuje další dva lidi kvůli neuposlechnutí výzvy veřejného činitele. Přičemž stačilo, aby byla policie v pozoru a hlídala, aby k nám nikdo nemohl. Pak raději chtějí zadržet kde koho a dělat mu problémy. Pak to vypadá, že jsme tu zase způsobili povyk, přitom vůbec k ničemu nedošlo ze strany Slavie. Ale PČR si může udělat několik čárek. Posledně dva zadržení se přeci jen se zpožděním dostávají na stadionu a nucenou pokutou jen kvůli těžkooděnců, protože to musí být zaevidované.

Je opravdu zajímavé občas nezávisle sledovat celé dění a pak vše vypadá úplně jinak, než je prezentováno v médiích. Největším problémem jsou jednoznačně těžkooděnci, kteří si v práci chtějí za každou cenu bouchnout a ani nedokáží předcházet případným problémům. Výjezd mi opět potvrdil, že fungování některých složek PČR je značně nedostatečné a není divu, že se pak všude řve A.C.A.B. A kdo to nechápe, nechť občas sám sleduje konkrétní situaci, co se ve skutečnosti děje a nekouká pouze na televizi.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Policejní radovánky v Olomouci

    japhy     před 14 lety 22.03.2011 15:15 |  
    0 0

    "Je opravdu zajímavé občas nezávisle sledovat celé dění a pak vše vypadá úplně jinak, než je prezentováno v médiích."
    Vzhledem k tomu, že toto je již téměř pravidlem a tobě, Richi už taky není -náct, tak se divím, proč se vlastně divíš :)

    • Re: Policejní radovánky v Olomouci

      Richi (admin)     před 14 lety 22.03.2011 15:18 |  
      0 0

      Je to mířeno pro lidi, kteří nevědí. A opakování matka moudrosti.

      • Re: Policejní radovánky v Olomouci

        Gordon (host)     před 14 lety 23.03.2011 00:14 |  
        0 0

        Mimochodem od vykladu jedne z pravnicek co pracuje i pro policii, tak svestky nemaji pravo pozadovat natoceni obcanky na kameru.

        A pokud svestky nerekli kouzelnou poucku "jmenem zakona" tak to neni neuposlechnuti vyzvy...

        • Re: Policejní radovánky v Olomouci

          Richi (admin)     před 14 lety 23.03.2011 13:19 |  
          0 0

          dobré vědět ... asi si nastuduji zákon :-)

        • Re: Policejní radovánky v Olomouci

          Jakubisko     před 14 lety 23.03.2011 14:13 |  
          0 0

          Nikdo bohužel nedokáže že to opravdu neřekli, 10 dalších švestek "dosvědčí" že to řekli a tím končí tvá máňa.

  2. Re: Policejní radovánky v Olomouci

    urs (přítel SN)     před 14 lety 22.03.2011 15:39 |  
    0 0

    Bohužel poldové jsou jen lidé a to zrovna né kvalitou bůhvíjací..
    Je to škoda, ale lidksej faktor zkrátka opomenout nelze ať seš dobrej nebo blbej (polda) :-!

    • Re: Policejní radovánky v Olomouci

      edenian     před 14 lety 22.03.2011 20:24 |  
      0 0

      Polda neni clovek. Polda je ...

      • Re: Policejní radovánky v Olomouci

        urs (přítel SN)     před 14 lety 22.03.2011 21:06 |  
        0 0

        mam kámoše policajty a nejsou to gumy, věř mi :)
        to je jako se všim - neházejme hned poldy do jednoho pytle..

  3. Re: Policejní radovánky v Olomouci

    edenian     před 14 lety 22.03.2011 20:26 |  
    0 0

    To video je kouzelny.

  4. Moravo, je mi z Tebe smutno!

    Dobi     před 14 lety 22.03.2011 22:59 |  
    0 0

    Byl jsem vychováván k úctě i k těm, s nimiž nesouhlasím. A naši-táta převahou z jižních Čech a máma ze severních Sudet mi tvrdívali,jak jsou na Moravě milejší a upřímnější lidi.Dával jsem ji za pravdu-vynikající odbočka ve Šternberku, Frenštítě či Kroměříži. Maminka s dcerkou, když jsem cestoval ze Slovenska a vlak měl 4 hodiny zpoždění, rozdělila se se mnou o poslední pivo...Před 40 roky jsem narukoval,já, nekonfliktní povaha.Kluci z Čech nějak normální.Slováci z Horehroní - bitkári, ale upřímní a když poznali,že jsme na jedné lodi,super! Byli tam i 3 Moraváci.Usmívali se a hráli si na kamerády.Ale,kde mohli, řízli,udali,podrazili.Asi náhoda.. Ale v duši zůstalo.Poznal jsem vynikající sklepníky u Znojma,ve Valticích či u Břeclavi.Ale i šmejdy,kteří nám vnucovali"ocet" a u mne nepoznali,že pocházím z vinařského Litoměřicka. Cajzlové vypijó všechno!Nevypili.Odcházeli jsme s prázdnou a demižoby naplnili až ve vedlejší vsi.. U superchlapa!Byl jsem v Olomouci 1982,když postoupili do ligy.Výborní lidé!Dnes???Může za to Praha?Jen si říkám,pod koho že patřili olomoučtí četníci?"Íčko"! Bože, kam tato země spěje?Já jsem chtěl do Olmiku vyrazit a sejít se mj. se Šternberskými.Počasí a kondice určily jinak!Dobře?špatně? Jinak zdravím všechny, kteří mě "zastoupili"!Nedáme se!!!!

    • Re: Moravo, je mi z Tebe smutno!

      Tonda     před 14 lety 23.03.2011 00:10 |  
      0 0

      sem z moravy a necitim to tak jak vy. mate jiste mnohonasobne vice zkusenosti, ale rekl bych ze na dobre i na spatne lidi narazite v kazde vesnici.jinak to ze jsou lidi na morave milejsi a uprimnejsi podle me taky zrovna nebude uplne pravda.. proste lidi sou ruzni a je pak nahoda na ktere z nich narazite. stejne je to podle me i mezi policisty.. proste vsude. Castecne ty policisty chapu v tom ze si obcas smlsnou na fandech pac jinak jim to ostatni lidi davaji poradne sezrat. lidi sou na policajty drzi, bez respektu. kolikrat si rikam ze takovy mestak je zamestnani skoro jako zametac chodniku... samozrejme prehanim ale nechtel bych to delat. Musite brat taky v potaz ze kazdy fanda je potencialni hrozba.. muze byt frustrovany, opily, agresivni a muze si to vybijet na policistech.. proto jsou na fotbalove fandy drsnejsi. Ale podle me vetsinou snad plati ze kdo nedela problemy tak se nema ceho bat. Myslim ze tato zvysena aktivita proti fanouskum ma za cil rozmelnit velke skupinky fandu ktere sou potencialnim rizikem pro vznik bitek.. kdyz pujdete na zapas v 5 clene skupince tak neverim ze vas budou policisti buzerovat.. podle me vas nebudou ani nijak hlidat.. a pokud se diky tomu budou na zapas vypravovat obycejni lide a rodiny s detmi na ukor velkych organizovanych skupin ktere vetsinou v mnozstvi najdou nejakou silu a obcas delaji bordel, tak je vse na dobre ceste. Neco jineho je asi buzerace fanklubovych vyjezdu, tam by ale mel byt aktivni zase klub jehoz fanousci vyjizdi, a poridit temto fandum nejakeho prostrednika pro komunikaci s poradateli a policisty..

      • Re: Moravo, je mi z Tebe smutno!

        Dobi     před 14 lety 23.03.2011 19:39 |  
        0 0

        Asi jsem nebyl pochopen. Lidi jsou všude dobří a špatní. Ale to,co se vůči Slavii, jejím prostřednictvím vůči Praze a západní části ČR, tedy Čechám, už přesahuje meze. Nejde jen o pár přiblbel v hledišti, ale i o jejich oficiální a polooficiální podporu. Ta upřímnost tu skutečně byla, ale nějak se to vytratilo. Je to i dobou, kdy skutečně začíná platit ono bolševiky vyjadřované heslo "člověk člověku vlkem"...Škoda. Vím, že si asi nepůjdu sednout ve slávistickém nebo litvínovském oděvu do Stodolní, i když mám Ostraváky jako lidi docela rád. Ale hlediště zhrubla, jsou tu i "bratři Poláci". A žel na policii se člověk spolehnout nemůže, spíše naopak. I ta uraženost vůči Praze je žel cítit i u polišů... A Íčkova Olomouc??? No,škoda!

  5. Re: Policejní radovánky v Olomouci

    Tonda     před 14 lety 23.03.2011 00:20 |  
    0 0

    zajimalo by me jestli policajti muzou vubec vjet na chodnik autem kdyz po tom chodniku kraceji lide. to maji jako uskakovat do vozovky nebo vysplhat po okapu? a co pripadni hluší či nevidomí lidé, jak ti mají uhnout? prijde mi to trochu prehnane takto honit vytrznika - a to jeste pochybuju ze slo o vytrznictvi..

    • Re: Policejní radovánky v Olomouci

      Jakubisko     před 14 lety 23.03.2011 06:59 |  
      0 0

      Ono kdyby jednou podobným manévrem nějak lehce zranili nevidomého / maminku s kočárkem, možná by to nebylo na škodu, aspoň by se to dostalo do médií.

      • Re: Policejní radovánky v Olomouci

        Jiri1     před 14 lety 23.03.2011 10:39 |  
        0 0

        Zdravim, velmi nerad,ale nezbyva mi nez pravit , policie a mamina maji vzdycky pravdu, nic ve zlem verim Vam Richi , ze se to tak skutecne deje, ale chci Vas upozornit, ze aktivita policie souvisi s uvolnenim prescasu od brezna samozrejme i s nastupem noveho veden policie , ktere chce provest zmeny a zduvodnuje je mimo je pasivitou vykonych sloek policie. Silne mi to pripomina arbitraz , ta taky nechce moc delat , treba ji chybi nejake vsimne , jinak si nedovedu predstavit dalsi odrocen kauzy Senkerik a Novakova , hlavne u ni je to zajmavy , zenska , ktera se na nas nesporne napakovala se snazi ziskt dalsi prachy za svy hrace a za zastupovani Slavie v dobe Karla Jarolima.

        • Re: Policejní radovánky v Olomouci

          bongor     před 14 lety 24.03.2011 08:00 |  
          0 0

          Reakce na Richiho článek a na příspěvky přátel slávistů by zabrala
          celou stránku,protože probíraná témata jsou hodně složitá.jenom krátce:Celkově se vztahy mezi lidmi po roce 89 hodně zhoršily.Nejlíp je to vidět na pracovištích,kde se zavedla hra na manažery a plebs a
          někde se to přivádí až do extremů.Totéž vykrystalizovalo i v běžném životě,kde si spousta lidí hraje na víajpí a opovrhují těmi"obyčejnými"
          Další kategorie s předchozími úzce souvisí,je to denivelizace platů,kde jsou některé rozdíly až neetické.Dál tady máme politické boje,/ve skutečnosti boje o koryta/,kde o nějakou alespoň elementární slušnost nezavadíš.V tomto prostředí není divu,že vznikají druhotné třecí plochy třeba ve sportu.Před třiceti lety jsme se se Sparťany,potažmo chachary,slovanisty a dalšími sice neměli rádi,ale když hrálo jejich mužstvo třeba s Němci,tak jsme jim fandili a to nejen pro pořád omílané zvýšení národního koeficientu.Dneska to přerostlo do nenávisti a chování mezi některými skupinami "ultrasů" je na hranici únosnosti. Pokud se něco nezmění může jít na fotbale za nějakou dobu o život.Podle mě si poliši s touto situací nevědí rady a jdou z extremu do extremu,zřejmě dobře nerozumí instrukcím,nebo je dostávají zkreslené.

    • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

      venator     před 14 lety 24.03.2011 07:48 |  
      0 0

      pardon tak prej "jen" 5 investorů:))

      • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

        venator     před 14 lety 24.03.2011 07:50 |  
        0 0

        Jestli to je opravdu pravda pak v tom vidím jednu velkou výhodu. Jelikož těch investorů je víc mělo by být financování klubu stabilnější. Zvlášť jestli nás čeká druhá vlna ekonomické krize.
        Na druhou stranu víc hlav víc názorů...

        • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

          bongor     před 14 lety 24.03.2011 08:17 |  
          0 0

          Může to mít výhodu.Nevýhodou ale je,že se mi zdá,že jsme už příliš dlouho krmeni různými polopravdami až výmysly.Taková nevěrohodnost vedení tady nebyla snad ani za blešky.Dojemná je
          nenávistná starostlivost idnes o Slavii,která přímo tryská už z nápisů k jednotlivým jejich článkům.Chtěl bych jim vzkázat:"Pánové,po idnes a podobných plátkách už dávno ani pes neštěkne a Slavia tu bude dál.Zkuste se starat o ekonomické problémy i jiných sportovních subjektů,věřte,že nebudete psát o ničem jiném.Vaše články o nás mají k objektivní novinářské práci vzdálenost několika světelných let.

          • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2011 08:29 |  
            0 0

            Pokud máte někdo dnešní tištěný Sport, hoďte sem na web celý rozhovor s Platilem. Díky.

            • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

              janko (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2011 08:42 |  
              0 0

              Tady je vidět jak ty noviny dělají blbě.. Stačila včera jedna malá zprávička a těch co by si dnes ten plátek koupily by bylo více...

              • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

                mirecek1111     před 14 lety 24.03.2011 10:55 |  
                0 0

                Tak to vidíte. Naváželi jste se tady do "bulvarních" deníků a jejich zdrojů zato se tady plácali po ramenou kolegové fanoušci se svými zaručenými zprávami o už uskutečněmém prodeji či tady přímo padaly zaručené zprávy o novém majiteli a teď tady blázníte aby jste si mohli přečíst o pár řádků více z oněch "bulvárních" novin.
                Tomu se myslím říká pokrytectví :)

                • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2011 10:58 |  
                  0 0

                  Tomu nerozumim.. to je pomerne zasadni rozhovor s platilem, ne spekulace bulvaru.. abychom zas nepletli pate pres devate...

                  • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

                    mirecek1111     před 14 lety 24.03.2011 11:08 |  
                    0 0

                    Jde o princip, každý ví co se tady poslední měsíce probíralo a kdo tady tahal jaké "zaručené info" a hlavně jak ej formuloval.
                    Já chápu že se tu a tam k někomu z nás něco donese a chce se s tím podělit s ostatními. Navíc to vždycky všichni ocení ale uvědomte si, že takové "info" opravdu není víc relevantnější než o čem spekulují v mediích redaktoři.
                    Myslím, že se nezaslouží takové odsuzování, jaké se jim tady dostává. Jasně, že se tam někdy napíšou nějaké kraviny ale většinou se stejně vždycky zasádní věci dozvíme z medií. O nějaký dnešní rozhovor nejde.
                    Jako na Jiřího jsme si už zvykli a každý to čte s nadsázkou ale že tady z toho začínají dělat i ostatní diskuzi jako na superslavii to fakt nevím :)
                    Já být v kůži např. Ladislava, tak se červenám až za ušima, nic ve zlém.

                    • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2011 11:53 |  
                      0 0

                      Nevim, Miro, nesouhlasim uplne. Myslim, ze z medii se zasadni veci vetsinou nedozvime.. tohle byl PR rozhovor s Platilem, ktery pustil to, co chtel pustit.. Ladislav mel nejake informace, kterym veril vic nez mediim a to si myslim, ze je v poradku.. jeste neni uplne jiste, ze to nevyslo.. ale i kdyby, tak to neznamena, ze tato varianta nebyla v jednu chvili ve hre.. ja osobne novinarum neverim.

                    • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

                      travel (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2011 12:29 |  
                      0 0

                      Je pravda,že jsem se snažil Ladislavův optimismus brzdit,přesto se ho musím zastat.Podle mě vycházel z informací od Navara plus ,které sám získal a jelikož to vcelku souhlasilo,tak tomu věřil.Takže Ladislave,mně Váš optimismus nevadil a doufám ,že Vám zůstane i nadále.Navíc,to v co věřil není ještě vyloučeno,to se ukáže až za nějakej rok.

                      • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

                        mirecek1111     před 14 lety 24.03.2011 13:00 |  
                        0 0

                        Ale já jsem to nemyslel nějak zle. Mě jen štve, jak se tady plošně odsuzuje to co se napíše v novinách a už z principu to musí být blaf a přitom 90% zaručených info co se tady někdo napíše, jak se nakonec ukáže, jsou ještě větší blbosti, než co vychází v těch novinách.
                        Vždyt se podívejte co tady píše Jiří, já nechápu, jak se někdo může zabývat tím, že denodenně vymýšlí nějaké fantasmagorie které dělají z naší Slavie ještě většího chudáka než teď je.
                        Já jsem si snad až do doby, než tady okomentoval dění okolo přestupu Čelůstky do Palerma myslel, že to je člověk, co se fakt dokáže dostat k důvěrným informacím o našem klubu.

          • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

            piero (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2011 11:04 |  
            0 0

            Bongore, také mám ten dojem, že jde o další kouřovou clonu. Vždyť ten Platil si už dělá snad sám ze sebe legraci. Před pár desítkami hodin Ondra na oficiálkách přiuznával, že nás kupuje český subjekt, nyní je těch subjektů 4-6 ( z nichž jsou někteří již známi jako např. Vik, Rosen a Sisák). Co se změní, když se zveřejní nový subjewkt na který budou akcie napsáni a všichni bu dou vědět, že za touto schránkou bude 4-6 českých " podnikatelů". Chce se říct: velebnosti je to hnus, jdu blejt!
            A to prosím jsem svým založením optimista, pesimismus je mně cizí, proto si myslím, že je to kouřová clona a protože jistý subjekt má zájem koupit loterijní společnost ( se zajímavou sportovní arénou) a nebylo by dobře, aby figuroval ,jako zájemce fotbalového oddílu ( s nmovým stadionem). Logiku by to mělo i ve vztahu ke stávajícímn akcionářům loterijní společnosti !

            • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2011 11:22 |  
              0 0

              Můžu ti říct, že starosti ohledně dalšího kokota (teď dokonce 5!), kterej nás zase bude několik let "trápit", nechávám na jiných, hlavně ať těm fotbalistům aspoň platěj..

        • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

          slamacek (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2011 10:30 |  
          0 0

          z tohoto rozhovoru se zda, ze se blizi doba kdy se dozvime kdo nas bude vlastnit. doufam, ze bude ale zverejneno i to kdo vlstani zbyvajici balik

        • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2011 11:04 |  
          0 0

          Spoluvlastnictvi neni vyhoda. Spis z toho nemam dobry pocit.. zalezi, co to je za subjekty. Mohou to byt no name firmy patrici buhvikomu, muzou to byt spolecnosti, ktere jsou zname a duveryhodne.. na Kellnera to ted moc nevypada.. a nevypada to ani na dohodu s Enicem, takze konkurz je porad ve hre...

          • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

            Jiri1     před 14 lety 24.03.2011 11:26 |  
            0 0

            Zdravim, ted jste kapnul hrebicek na hlavicku , taky se toho bojim , nekde to funguje Dukla, ale tam jsou jasne rozdelene kompetence Prokes fotbal, Lafek markeink, Reichel svaz, treba ve Viktorce to, ale moc dlouho neslo, vic majitelu, vetsi tlak i rozstristenost kompetenci az ted se dali dohromady a chtej ligu. Presto si myslim, ze by to mohlo fungovat , Platil zustane jako vykonny reditel, drobne se zmeni oddeleni marketinku , doplni sportovni usek a muzeme smele myslet na lepsi zitrky. Trochu problemem bude asi slozeni onech majitelu, z toho mne trochu boli hlava , nejde pry o klasicke subjeky , ale o zname znamych. Ekonomicke zamery pana reditele take nejsou problemem, podle vsech vypoctu by Slavia onech 50 milionu , ktere bude potrebovat na svuj kazdorocni provoz mela hrave zvladnout, jinou veci je , jak majitele budou resit Enik , ktery pry se mel nejakou formou jednani ucastnit.

          • Re: 60% klubu kupuje 6 českých firem!!!

            bongor     před 14 lety 24.03.2011 13:39 |  
            0 0

            Abysme se potom nedozvěděli kdo nás všechno vlastní a nečetli ten seznam půl hodiny.

  6. Re: Policejní radovánky v Olomouci

    Viking     před 14 lety 24.03.2011 13:04 |  
    0 0

    Z jednoho majitele je jich pět, významná majorita se smrskla na 60% (tudíž Enic asi neprodal) a vše bude vlastněno opět přes nějakou firmu, která bude mít akcie na majitele nebo rovnou sídlit na Kypru. Já v tom změnu nevidím.

    • Re: Policejní radovánky v Olomouci

      janko (přítel SN)     před 14 lety 24.03.2011 13:42 |  
      0 0

      Vidím to podobně.

  7. Re: Policejní radovánky v Olomouci

    Tadeusz     před 14 lety 24.03.2011 21:19 |  
    0 0

    Policejní buzerace fajn.. dostat 1000 kč pokuty, že jsme šli udájně na červenou je fajn..

    • Re: Policejní radovánky v Olomouci

      bongor     před 14 lety 24.03.2011 22:44 |  
      0 0

      To nevíš,že když jdeš na zelenou a v polovině přecházení ti tam skočí červená,takse musíš vrátit?

  8. Re: Policejní radovánky v Olomouci

    Tommy     před 14 lety 27.03.2011 23:10 |  
    0 0

    Já zase měl problémy s fanoušky Sigmy a to jsem prosím šel s dvěma pěknejma fanynkama Sigmy a měly na sobě olomoucký šály a stejně po mně šli, hlavně jedna banda a pak ve vlaku, no už sem se viděl s monoklama, ale nakonec skončilo jen u jejich silných řečí :-)