Liberec - Slavia 0:2 (0:1)
Branky: 23. Pospěch, 71. Koreš
Slavia: Vaniak - Dostál, Čelůstka, Hubáček, Trubila (83. Vomáčka) - Janda, Koreš (88. Milutinovič), Jarolím, Kisel, Hora - Pospěch (62. Zákostelský)
Trenér Petrouš zařadil do základní sestavy Pospěcha a Hubáčka, kteří nemohli hrát proti Brnu. Do základu se dostal rovněž Petr Janda, který proti Brnu jen střídal. Naopak jen na lavičce zůstali Vomáčka, Milutinovič a Zákostelský, stejně jako střelec jediné branky proti Brnu Vlček. Domácí Liberec vstoupil do utkání podle očekávání aktivně, ale žádnou střeleckou příležitost si nevypracoval a brzy se hra poměrně vyrovnala. Žádný z brankářů nebyl v žádném větším ohrožení. První vzrušení tak přišlo až po více než čtvrthodině hry, kdy domácí po svém autovém vhazování jednoduše vykombinovali k centru, se kterým měl potíže Vaniak, ale závar před jeho brankou Slavia ustála. Na druhé straně pak zničehonic padla branka, nedůraz domácích stoperů potrestal Pospěch, který kolem tří hráčů soupeře prošel až do zakončení a tvrdou střelou prostřelil Bičíka - 0:1. Exliberecký útočník tak v prvním soutěžním zápase za Slavii skóroval. Na domácích byla vidět snaha o vyrovnání, ale závažnější akci si vypracovali až po půlhodině hry, nejprve Nezmarovu střelu zblokoval Janda rukou, ovšem nepískalo se. Potom Nezmar vysunul pěkně Dočkala, ten našel Breznaníka, ale jeho nepovedený pokus zblokoval na roh dobíhající Dostál. V závěru poločasu to zkoušel ještě nůžkami Pospěch a hlavou Kisel, obě střely však skončily nad Bičíkovou brankou.
Do druhé půle poslal trenér Rada místo nevýrazného Dočkala mladíka Hadaščoka a ten si hned po pár vteřinách hlasitě říkal o penaltu po zákroku Hubáčka, naštěstí se nepískalo. Liberec měl stejně jako na začátku první půle převahu, slávisté se převáně jen bránili, ovšem na dostřel domácí hráče prakticky nepouštěli. První šance Liberce ve druhé půli tak přišla až v 60. minutě, kdy kolem Koreše prošel Gebre Selassie a následně nastřelil míč podél brankové čáry, ovšem Nezmar tísněný Čelůstkou poslal kulatý nesmysl vysoko nad. Trenér Petrouš vzápětí stáhl hrdinu zápasu Pospěcha ze hry a na trávník poslal Zákostelského. I tento hráč se pak zapojil do kombinace předcházející druhé brance slávistů, na jejímž konci byla přesná střela Koreše z hranice vápna - 0:2. Ještě předtím slávisté dokázali zazdít brejk 4 na 2, ale mrzet je to nakonec nemuselo. Domácí se totiž na žádný drtivý závěr nezmohli, přestože Petrouš musel chvíli před koncem stáhnout zraněného Trubilu a tedy měnit obrannou řadu. Už v nastaveném čase navíc mohli slávisté přidat třetí branku, jenže Kiselova střela ani Milutinovičova dorážka si cestu do branky nenašly. Přesto mohli slávisté po závěrečném hvizdu slavit, když si připsali nečekanné a velmi cenné tři body a posunuli se po necelém 19. kole na devátou příčku.
Komentáře (130)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Liberec - Slavia -:-
Eluin (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 14:45 |Tož, pánbůh s námi a zlý pryč...
Re: Liberec - Slavia -:-
opicemag před 14 lety 05.03.2011 14:45 |To je sestava.
Výhoda je to, že od ní nic nečekám a bod by byl velmi příjemné překvapení. Ale v to nevěřím.
Jen nevím, proč hrajeme na jednoho útočníka. Ne že by Standa byl nějaký zázrak, ale myslím, že by měl být v základu spolu s Pospěchem. Hlavně aby hráči nezopakovali geniální taktiku z předchozího zápasu dlohých nákopů na nikoho.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 15:48 |No Pospěch ten gol udělal téměř sám , tady je vidět jak stačí mít útočníka a je to jiný
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
opicemag před 14 lety 05.03.2011 15:48 |Tak po prvním polačase jsem příjemně překvapen. Sice to není nijak pohledný fotbal, ale bojují a navíc vedeme. Jen tak dál.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
LordEdmund před 14 lety 05.03.2011 15:57 |Mno, zatim je super ,že vedeme, ale hra neni pořád nic moc. Jedinej rozdíl oproti minulým zápasům je to, že se Pospěch dókáže trefit do brány. Být tam Zákostelský, Vyhnal...tak je to poŕád 0 :0. Snad to udržíme. Chci se zeptat, nezdá se vám nějaká horší kvalita přenosu na tipování.cz? Možná mám jen začervenej comp:-(, ale když to dám přes celou obrazovku, tak se to trhá a nedá se na to koukat. Dost Často to taky načítá. Loni to šlo vśe pěkně bez problémů.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
opicemag před 14 lety 05.03.2011 15:58 |No loni (Fotbalzive ci jak se to jmenovalo) to bylo lepší. Letos to někdy bylo dost hrozné, ale zrovna dnes mi to jde normálně.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 1. pol.
bongor před 14 lety 05.03.2011 19:57 |Mně to jde taky dobře.Buď tam máš opravdu nějakého červa,nebo
je vás tam v okolí připojeno hodně zájemců.
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
mart před 14 lety 05.03.2011 15:53 |No, zajimave.
Jednak vedem, coz je neocekavane, ale hlavne sme se od pana Capka dovedeli, ze nemit znameho vlastnika ublizuje "nasemu" fotbalu na mezinarodni urovni, .... zrejme myslel, ze nastupovat na cerno v dresech Kaderabka a hrace cerne pleti to mu "jejich" fotbalu na "mezinarodni scene" pomaha. No, aspon ze mi to trochu vysvetlil,..... kreten.
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 15:57 |já měl za to že to komentuje slepička ??? , no nic to nemění na faktu že skutečne mít neznámého vlastníka nám v zahraničí nepřispěje zvlášt když je to v evropě vpodstatě rarita, snad bude brzo lépe.
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
Konraad před 14 lety 05.03.2011 15:58 |Ten komentátor je neuvěřitelnej tragéd. Jeho chvála liberecké radnice a jejího přístupu ke sportu byla snad i zaplacená dopředu. To nemůže nikdo normální říct u města, který má dluh 2 miliardy...
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
opicemag před 14 lety 05.03.2011 16:01 |Já tem komentář musel vypnout. Opravdu hrozné. Nejlepší bylo, že Trubila musel odejít na hostování kvůli nabitému kádru Slavie. To mě dostalo.
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 16:03 |jo to mě taky rozesmálo :)
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
mart před 14 lety 05.03.2011 16:04 |o.k. mozna je to slepicka, ..... ale stejne je to kreten
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
Khadgar před 14 lety 05.03.2011 15:59 |Nevim co to je za komentátora, ale nebezpečně se blíží úrovni Tittelbacha.
"Slavia je jeden z mála týmů, který má na hřištích soupeřů lepší bilanci než doma. V Edenu získala 9 bodů, venku 8."
Přednáška o úžasném stadionu a radnici byla taky super.
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 16:04 |já mám za to že je to slepička kterej se ukázal už při finále CC kdy do mikrofonu funěl že nebylo slyšet nic jinýho :)
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
edenian před 14 lety 05.03.2011 16:58 |Nejlepsi byl severak a potom to ze mame nahrano / za stavu 1:0
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
bongor před 14 lety 05.03.2011 19:59 |Vždyť víš,co je to za vola,tak se tím netrap
Re: Liberec - Slavia 0:1 po 1. pol.
slaviator před 14 lety 05.03.2011 16:00 |Heh, já to říkal, že Pospěch dá góla a Vaniak vychytá nulu a vyhrajem... :D
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 2. pol.
eomer (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 16:29 |GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 2. pol.
opicemag před 14 lety 05.03.2011 16:30 |Ty vado. Koreš! Do toho bych to neřekl.
Re: Liberec - Slavia 0:1 v 2. pol.
bongor před 14 lety 05.03.2011 20:00 |Když pánbůh dopustí,i Koreš spustí
Re: Liberec - Slavia 0:2 v 2. pol.
FrancoisMerlin před 14 lety 05.03.2011 16:56 |Tak bomba. Teď už to snad pude. Ale Liberec byl hodně slaboučkej. Musim pochvalit našeho Puyola Davida Hubáčka, Lj, Jandu, Pospěcha i Koreše :-). Jinač Dostál dělal zase triviální chyby a Zakostelský měl problém běhat proti větru.
Re: Liberec - Slavia 0:2 v 2. pol.
edenian před 14 lety 05.03.2011 17:37 |Dostal byl dobrej!
Re: Liberec - Slavia 0:2
eomer (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 16:58 |V mezích možného se mi to líbilo. Napadali dobře , bojovali a dali víc než gól ! Snad je to ještě víc povzbudí.
Re: Liberec - Slavia 0:2
opicemag před 14 lety 05.03.2011 17:01 |Nevíte, kdo to byl, jak nebyl na konci schopen dotlačit míč do té branky? Děs.
Jinak výkon nebyl nijak svělý (spíš pořád podprůměrný), leč tři body jsou skvělé. A já jim nevěřil.
Třeba to Korešovi zvedne sebevědomí, potřeboval by to. Dnes to byl hlavně boj a ten zvládli. Hubáček na stoperu byl myslím dobrý, jen Dostál pořád nic moc.
Re: Liberec - Slavia 0:2
quelhar (admin) před 14 lety 05.03.2011 17:04 |Milutinovic to byl. Dostal sice opet obcas zmatkoval, ale nekolikrat pres sebe naopak nepustil hrace a vubec, Liberec si nic moc nevytvoril, takze bych obranu dnes i pochvalil.
Re: Liberec - Slavia 0:2
Eluin (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 17:04 |Nebyl to Kosťa?
Re: Liberec - Slavia 0:2
marcocruz (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 17:06 |Milutinovič to byl.
Re: Liberec - Slavia 0:2
slaviator před 14 lety 05.03.2011 17:10 |Byl to Vomáčka v dresu Milutinoviče :D
Re: Liberec - Slavia 0:2
dalislavista před 14 lety 05.03.2011 23:00 |Já myslím, že to byl Kadeřábek v dresu Chebouna!
Re: Liberec - Slavia 0:2
Max1 před 14 lety 05.03.2011 17:03 |Co to? Ty slečinky začaly konečně hrát fotbal? Jen aby jim to vydrželo
Re: Liberec - Slavia 0:2
Wommi před 14 lety 05.03.2011 17:24 |---mozna uz vi, kdo je novej majitel... .)
Re: Liberec - Slavia 0:2
Eluin (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 17:06 |Dostál nebyl zase tak hrozný, což? Tedy, ne že byl oslňoval, nicméně několik dobrých momentů tam měl. Když se bude adekvátně zlepšovat, tak snad by mohl být považován za posilu.
Re: Liberec - Slavia 0:2
Barlblog před 14 lety 05.03.2011 17:07 |Veledůležité 3 body. Jinak se zatím potvrdila dobrá defensíva z přípravy. Dostali jsme víceméně štastný gól doma a jinak nás Brno, ani Liberec, neohrozili. Prověrky ale příjdou asi později.
Jediné negativum vidím: Zákostelský a částečně Jarolím
Vím, že fotbalový vývoj trvá dlouho a hráč potřebuje čas, proto jsem nekritizoval Dostála a další mladíky, ale Zákostelský je pomalý a dosti neobratný, navíc se mi zdá, že se moc nezlepšuje (na to kolik má pravidelně prostoru). Možná by stálo za úvahu upřednostnit ve střídání na 2-3 zápasy Vyhnala (pokud pracuje v treninku) a porovnat je.
LJ hraje na svůj věk a post dost alibisticky. Nemít vedle sebe Karola Kisela, který hraje skvěle, byla by to doslova tragédie. Nevím, jak to vidí ostatní, ale pro mě jasný kandidát na vystřídání ze zákl sestavy.
Re: Liberec - Slavia 0:2
vavicek před 14 lety 05.03.2011 17:12 |Jarolím odehrál nejlepší zápas po návratu, byl výborný. Na svůj post právě alibisticky nehraje. Navíc jsem si nevšiml, že by šlo něco středem.
Re: Liberec - Slavia 0:2
Khadgar před 14 lety 05.03.2011 17:17 |No, on se zdá naopak trochu z formy Kisel. Dneska moc kloudnejch přihrávek nedal.
Minule jsem kritizoval Zákostelskýho a někdo mi za to dal čočku, už nevím kdo to byl. Tak si to dneska porovnejte s Pospěchem, který X měsíců nehrál soutěžní zápas a jenom indiv. trénoval. Vždyť Zákostelský se v souboji nechá odstrčit i rukama!
Re: Liberec - Slavia 0:2
vavicek před 14 lety 05.03.2011 17:20 |I rukama? To je snad lehčí někoho odstrčit rukama. Pokud vím, tak i Zákostelský toho moc nenahrál, nýbrž byl zraněn. To že někdo dá gol neznamená, že hrál bůhví jak dobře.
Re: Liberec - Slavia 0:2
FrancoisMerlin před 14 lety 05.03.2011 17:28 |Také se musím zastat Jarolíma - dneska rozděloval míče, podžel když bylo nutné a druhý gól rozjel on. Zákostelský souhlas.
Re: Liberec - Slavia 0:2
quelhar (admin) před 14 lety 05.03.2011 17:38 |Ja musim rict, ze oproti minulemu zapasu se mi dnes libil Zakostelsky vic, neco malo dokazal vybojovat a prestoze mi prijde stale jeho pohyb jako velmi vlazny, tak to dnes nebyla takova tragedie...
Re: Liberec - Slavia 0:2
laurus před 14 lety 05.03.2011 17:49 |Určitě, nejvíc natíraný hráči, Hubáček a Jarolím byli dneska výborný! Pokud Pospěch to co předvedl potvrdí, tak jsme z nejhoršího venku. Zákostelský znovu tragickej! Proč tam nedal Standu?
Re: Liberec - Slavia 0:2
Khadgar před 14 lety 05.03.2011 17:37 |Já nevyzdvihuju Pospěcha kvůli gólu, ale kvůli tomu jak ustál souboje.
Re: Liberec - Slavia 0:2
vavicek před 14 lety 05.03.2011 17:47 |Neřekl bych, že se v tomto nějak výrazně lišili.
Re: Liberec - Slavia 0:2
edenian před 14 lety 05.03.2011 23:01 |Me dneska KIsel taky pripadal jak hadr na holi. A LJ byl docela slusnej. Nez odesel ze Slavie, tak se mi na nem libilo prave to jak byl duslednej, trochu tim nahrazoval techniku.
Re: Liberec - Slavia 0:2
PetCC před 14 lety 05.03.2011 17:26 |Já bych to shrnul, zkrátka jsme přešli na hru Sparty - Bránit a když je volný prostor, tak bránit! :-)
Ale já si rozhodně nestěžuju. V současné situaci to rozhodně vítám. Navíc jsme Liberci vrátili podzimní porážku, která nás tenkrát hodně nalomila a srazila seběvědomí hodně nízko.
Re: Liberec - Slavia 0:2
buri před 14 lety 05.03.2011 18:17 |Hubáčka nechat na stoperu!!!!!Hraje s přehledem a dokonce i rozehrál několik dobrých míčů!!!
Re: Liberec - Slavia 0:2
mirecek1111 před 14 lety 05.03.2011 18:53 |Hrál dobře, myslím, že to byl pro něj post už dávno. Nechci se ho dotknout ale to poslední co už může nabídnou jsou zkušenosti a ty jsou jak dělané pro stopera, ne beka. A to že není moc vysoký nemusí být nutně zase tak zásadní nevýhoda.
Sice nevím co je skutečně za tím, že nedostává příležitost Koubský a jestli si to zaslouží ale když už je to tak jak je, tak to jaro můžeme klidně s těmi dvěma co dnes hráli dokopat. Ať už budou hrát jakkoli špatně, už nic lepšího dohromady na stopera nedáme. Benjamin už opravdu prosím ne.
A ještě jedna věc k Pospěchovi, dneska to snad každý viděl na vlastní oči, jakkoli si nedělám iluze že bude po zbytek ligy koncertovat tak mezi ním a Vyhnalem se Zákostelským je naprosto zásadní rozdíl. Jemu ta výška k něčemu je, protože má taky sílu a dokáže vyhrávat osobní souboje. V tom jsou ti dva naši mladí kluci naprosto ..no nešťastní.. a tudíž nepoužitelní a hned máte vysvětlení, proč jsme celou ligu tak impotentní v útoku.
Re: Liberec - Slavia 0:2
vlchan před 14 lety 05.03.2011 23:00 |Ti "dva kluci" , já říkám lemry jsou hlavně pomalí . Rychlost se věkem rozhodně nezíská , jejich budoucnost vidím černě.
Re: Liberec - Slavia 0:2
harry před 14 lety 05.03.2011 19:31 |OT:neříkejte mi,že další neuznaný zcela regulérní gól Plzně,který ve finále rozhoduje o výsledku, je vážně jen náhodou..
Moc bych si přál aby se na začátku dubna zrodil na Letný podobně překvapivej výsledek jako dneska v Liberci a my byli aspoň jazýčkem na mistrovských vahách.
Re: Liberec - Slavia 0:2
quelhar (admin) před 14 lety 05.03.2011 19:49 |Dvoumetrovy neofsajd pri viteznem golu, co na to rict... Snad jen vyznamne zvednout oboci a myslet si svoje.
Re: Liberec - Slavia 0:2
bongor před 14 lety 05.03.2011 20:07 |A co takhle významně zvednout pořádnej klacek?Už je toho skutečně moc.Jak dlouho ještě ze sebe nechá česká kopaná dělat blbečky?
Re: Liberec - Slavia 0:2
mirecek1111 před 14 lety 05.03.2011 20:09 |a nebo že i rozhodčí jsou pořád jenom lidi. Furt dokola dokolečka za vším co se nám nehodí něco hledat... Třeba to prostě jen ten pomezní "posral" no.. Všichni na to mají právo.
Re: Liberec - Slavia 0:2
harry před 14 lety 05.03.2011 20:14 |Pochopitelně jsou to také pouze lidé-a člověk není bezchybný.Je však vždy s podivem,že v klíčových okamžicích se tyto lidské slabosti našich arbitrů (zvláště v této sezoně) projeví tak,že z nich má droboulinké penzum vždy jeden nejmenovaný oddíl:-)Ale třeba se mi to jen zdá:-)
Re: Liberec - Slavia 0:2
mirecek1111 před 14 lety 05.03.2011 20:23 |ale já vím, jak to u nás v posledních letech chodilo ale uvědomte si, že i oni mají právo na to to prostě jednou za čas podělat.
A pořád za každým sporným momentem, který se nám nehodí vymýšlet nějaké kosntrukce.
Ono všichni chceme, aby se český fotbal v tomhle změnil ale měli bychom tomu pomoct i my...právě tím "pochopením".. aspoň sem tam..
A ne pokaždé, když se rozhodčí úpískne apod. mávat rukama ve stylu, že se stejně nic nezměnilo..
Re: Liberec - Slavia 0:2
vavicek před 14 lety 05.03.2011 22:22 |Ano, každý má právo na chybu. I Pavlín Jirků. My to chápeme.
http://www.youtube.com/watch?v=xq-DHK0jbJY
Re: Liberec - Slavia 0:2
mirecek1111 před 14 lety 05.03.2011 22:45 |a běž doprdele i s nějakým odkazem. Tak se tady brečte, jak je všechno podmáznuté..
Divte se, jaký jsme národ, když každý hned za vším vidí levotu..
Nějaký maník na čáře čuměl bůh ví kam, když měl sledovat lajnu a hned má všechno Sparta koupené..
Re: Liberec - Slavia 0:2
vavicek před 14 lety 05.03.2011 23:09 |Samozřejmě máš pravdu. Stejně tak to, že nominace přícházejí z Krulova emailu neznamená, že by je vybíral pan Krula. Dyt to říkal pan Hašek a ten má jistě pravdu. Vždyť v 90. letech spolupracoval s panem Chvalovským na svazu, takže je jasné, že je zásadně proti korupci ve fotbale.
Re: Liberec - Slavia 0:2
dalislavista před 14 lety 05.03.2011 23:21 |jestli existuje nějaká teorie pravděpodobnosti, tak není možné, aby náhody náhodou přáli jen jednomu. Tudíž jestli se již 2x neuznal Plzni regulérní gól a Sparta dá v Ostravě gól z ofsaidu, kterej radši v TV opakujou ze všech možnejch kamer, jen ne z té jedné centrální, ze které je to možné posoudit a odhalit, je to jistě jen NÁHODA. Stejně jako když na konci podzimu Sparta vyhrála v Olomouci NÁHODOU gólem z pentle těsneě před koncem.
Až příště takhle náhodou poškodí Spartu- uvěřím, že rozhodčí jsou jen špatní- tu zaříznou toho, jindy onoho. Ale fakt se to nesmí dít jen pro jednoho, nebo proti jednomu. To už tady bylo.
Re: Liberec - Slavia 0:2
bongor před 14 lety 05.03.2011 23:35 |Ano vavičku máš pravdu.Pavlín odpustil bolševikovi tři pentle,no a co? Určitě to neudělal schválně,jen je třeba vidět,že takovéto řízení fotbalu vlastně pomáhá úspěchům české kopané.Co by v LM dělala třeba teď taková Plzeň,tam musíme vyslat silné mužstvo a ne kdekoho,komu by se zamanulo.Proto občas soudruzi rozhodčí přimhouří oko a písknou pro rumuna.Nebo že by snad za to něco inkasovali?Nebuď labuť,vždyť toaleťáci byli jako jediní podezření z korupce v cause kapříci zbaveni.Čistému vše čisté!
Re: Liberec - Slavia 0:2
lassiter před 14 lety 05.03.2011 20:14 |tak jsou ofsajdy, kdy to člověk pochopí, tohle se pochopit nedá
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 20:19 |Plně souhlasím,na druhou stranu má Plzeň proměnit penaltu a byl by klid.
Re: Liberec - Slavia 0:2
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 20:47 |přesně, kdyby dali penaltu tak není o čem se bavit, za remízu nemůže rozhodčí ale sama plzen.
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 05.03.2011 22:27 |S tímhle zásadně nesouhlasím ba mě tenhle přístup velmi rozčiluje. Takovými pseudoargumenty můžete "omluvit" jakejkoliv zážez. Vždycky najdete x situací typu: kdyby dali z týhle šance gól, tak by vyhráli, takže si za všechno vlastně můžou sami ....
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 22:58 |Jasně jsem napsal,že plně souhlasím,že rozhodčí Plzeň poškodil,ale že nepromění penaltu za to rozhodčí opravdu nemůže.
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 01:01 |Šmarjá panno, co to žvaníte ? ! Plzeň dala 3 regulérní góly, soupeř 2, měla tudíž vyhrát. To že nevyhrála je vina rozhodčího. Na tom by nic neměnilo ani to, kdyby před tím Plzeň neproměnila 10 penalt.
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 11:37 |Hele DrŽelezo,já nežvaním,jen píši svúj názor.Od začátku píši,že rozhodčí Plzni neuznali regulérní gol.Jen jsem doplnil,že Plzeň neproměnila penaltu a za to si může sama.Nechápu,co Vás na tom tak rozčiluje,asi to,že já se na to snažim dívat vcelku a objektivně,což Vám chybí.Sbohem
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 13:01 |Ach jo. V čem se na to nedívám objekjtivně ? Já objektivně vidím, že Plzeň dala 3 góly a Slovácko 2, měla tudíž vyhrát. Žádná penalta s tím nemá co dělat. Rozčiluje mě, že je někdo tak hloupej, že tohle odmítá pochopit.
Re: Liberec - Slavia 0:2
dalislavista před 14 lety 05.03.2011 23:28 |Tak tohle je dobrá demagogie! Rozhodčí maj přeci pískat správně a je jedno, kolik má mančaft předtím šancí. To je teda argument...Když příště někoho zaříznout, tak řeknete, že měl dát třeba 3 góly a nebylo co řešit? Co je tohle za blbost?
Gól Plzeň dala, ale chybou rozhodčího nebyl uznán= obrali jí o 2 body!
Co bylo předtím je úplně jedno!
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 23:32 |Asi neumíte číst,já nezpochybňuju,že rozhodčí Plzeň poškodil,ale když nepromění penaltu za to si můžou sami.
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 01:28 |A za to, že neproměnili další 10 šancí si taky můžou sami. Ovšem nevím proč to píšete, protože zato, že nevyhráli může rozhodčí.
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 08:18 |To je pořád dokolečka.Ano rozhodčí Plzni neuznali regulerní gol,ale že neproměnil Rezek penaltu ,to je chyba jeho.
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 13:04 |Ano, neproměněná penalta je chyba Rezka o tom tady nikdo nepolemizuje. Akorát vy to pořád nesmyslně omíláte. Řeč je od začátku o tom, že Plzni sebral vítězství rozhodčí, protože dala na hřišti více regulérních gólů než soupeř.
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 13:45 |Vy asi nemáte všech pět pohromadě.Já od začátku píši ,že rozhodčí neuznali Plzni regulérní gol.Z toho je snad jasný,že měli vyhrát,ale jestli Vy si to neumíte odvodit,pak je mi Vás líto a že k tomu přidám,že je jejich chyba,že neproměnil Rezek pentli,to na tom snad nic nemění.Ovšem,když je někdo,jako Vy natvrdlej,tak to holt nikdy neúpochopí.
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 13:52 |Zato vy jste normální, když zastáváte názory, které zároveň vyvracíte. :-) Tohle nemá smysl. Komu není shůry dáno, ten je holt blbej.
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 13:56 |Nápodobně ve větším,omezenče.
Re: Liberec - Slavia 0:2
slaviator před 14 lety 05.03.2011 22:32 |proto jsem pro videorozhodčího i pro podobné situace...
Re: Liberec - Slavia 0:2
mirecek1111 před 14 lety 05.03.2011 22:51 |No však já jsem taky pro, nechápu když je technika tak daleko, proč jsou ti na UEFĚ pořád proti.
Aspoň by se český fotbal dostal z těch sraček, kdy každý hned za vším co se nepovede vidí levotu.. Stačí se podívat, co tady někteří píšou..
Těžko vychováme slušné rozhodčí, když jim nikdo nebude věřit a každý je hned bude po špatném rozhodnutí házet do stejného pytle s těma co tu pískali za Košťála..
Re: Liberec - Slavia 0:2
slaviator před 14 lety 05.03.2011 23:11 |no, na druhou stranu věřit tomu, že třeba Ochotnický je jeden z našich nejlepších rozhodčích, když píská profi ligu... nebo Franěk...
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 23:27 |Plně souhlasím a ještě k tomu ,co už jsem napsal.Stojím si za tím,akorát nejsem schopen posoudit,zda Plzeň poškodili úmyslně,protože pak tu penaltu by těžko odpískali.
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 23:28 |Souhlas patří Mirečkovi
Re: Liberec - Slavia 0:2
thc před 14 lety 06.03.2011 00:41 |At to radši vyhraje sparta jednak aspon nebude taková ostuda v evropě a hlavně nám nenaroste konkurent i když pochybuju že to ti náhodáci co nemaj ani stadion pořádnej vydrží i příští sezonu ... ted se modlit at vyhrajeme s teplicema a uděláme minimálně bod v olomouci a bude klid rozdaj si to hradec s příbramí brno se udrží o vlásek ... taky sem zvědavej jak se to vyvrbí s majitelem a jestli v létě odejde petrouš ten buran mě na tom všem sere snad nejvíc navíc je rasista jinak nevidim duvod nestavět a ani nenominovat dembelé hrál vyborne co si pamatuju .. jo a vlastně sme ještě v poháru čmfs a tam už odpadla sparta když si zařídíme klid v lize brzo možná by sme do finále mohly dojít .xD
Re: Liberec - Slavia 0:2
Tonda před 14 lety 06.03.2011 11:56 |to že je rasista bych mě nenapadlo, ale spíše napadlo mě že belaidovi s raguedem nepomohlo že neumí česky,a petroušfrancouzsky... kdovi jestli umí anglicky - víte to někdo?
Re: Liberec - Slavia 0:2
whitesnake01 před 14 lety 06.03.2011 00:59 |Že má pan komentátor, který si myslí že Belaid je Beléd má v hlavě nasráno se nedivím, ale že lidé kteří vidí, že v opakovaném záznamu ukázaly špatný záběr a v momentu přihrávky směroval míč už na jiného hráče než na toho, který ho tečoval dále na hráče(nebo u něj minimálně těsně stál), který střílel a byl vyběhlý buď v ofsaidu nebo na jeho hraně je k podvinení. Přemýšlejte prosímvás! Rád bych viděl lepší záběr, ale takhle hodnotit podle nečeho tak očivdině zcestného... Zjednodušeji: byla tam teč po té přihrávce na střílejícího, kdy střílející hráš už byl v ofsaidu nebo na jeho hraně a bylo opravdu težké pro toho čárového posoudit, a já myslím, že to viděl dobře, uvidíme jestli bude lepší záznam
Re: Liberec - Slavia 0:2
warhammer (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 02:40 |Pane whitesneake01, patrně existují lidé, kteří dokáží psát rozumné příspěvky v podroušeném stavu, ale Vy mezi ně rozhodně nepatříte. Buď prosím přestaňte pít, anebo psát příspěvky pod vlivem.
Re: Liberec - Slavia 0:2
bongor před 14 lety 07.03.2011 10:57 |Videorozhodčí ,kdyby se nastavila vhodná pravidla,by byl více než potřebný.Každé mužstvo by například mělo k dispozici pět žádostí na použití záznamu za zápas,něco jako se užívá na některých tenisových turnajích.K tomu by seděl i často probíraný čistý čas,jak to má hokej.Určitě by ubylo mnoho různých prapodivných výsledků,i když úplně by se jim nezamezilo.Fotbal je tak lukrativní záležitost,kde třeba v LM jde o stamiliony,že by se investice na tyto úpravy mnohokrát vrátily.Konkrétně v Čechách,kde chodí zoufale málo lidí hlavně proto,že si nejsou jistí,jestli to často není jen divadýlko ,kde diváci jsou za kašpárky,by to prospělo maximálně.
Re: Liberec - Slavia 0:2
lassiter před 14 lety 05.03.2011 20:34 |Jinak tedy dnes velmi dobrý Hubáček a vůbec celá obrana celkem slušně. Pospěch je něco, co jsme myslim potřebovali, dokáže pokrýt míč, udržet ho a nahrát záložníkům. Jeho pohyb je teda velmi minimální :-) ale góla dal moc hezky. Kdo se mi opět, už potřetí za sebou, vůbec nelíbil byl Koreš, trochu to napravil důležitým gólem, ale jinak hodně špatný, a kdyby Petrouš nevěděl, že bude muset brzo střídat Pospěcha, tak šel asi o poločase zase ven. Velmi dobrej fotbalista bude z Hadaščoka, bohužel teda hraje za Liberec, Čelustka byl asi dost rád, že mu rozhodčí po přestávce za faul na něj nepísk penaltu. Jinak jestli liberečtí fanoušci někoho nemusí, tak je to Bořek, místy to vypadalo skoro až na alergii :-)
Re: Liberec - Slavia 0:2
eomer (přítel SN) před 14 lety 05.03.2011 21:22 |Tak dneska po dlouhé době naprosto luxusní den SKS+HCS olé.
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 05.03.2011 22:22 |Tak, tak. Konečně trochu radosti. Akorát mi to trochu kalí, ten prosparťanskej zářez Plzně, ale to už bych chtěl asi moc. Hlavně, že Slávia konečně bodově zabrala.
Re: Liberec - Slavia 0:2
vlchan před 14 lety 05.03.2011 23:06 |Krásná "libereckoslávistická" sobota !!! Vymyšlený plzeňský ofsaid - tak to je již opravdu k smíchu .
Re: Liberec - Slavia 0:2
Huzgi (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 00:51 |No, jak to má Plzeň se Spartou předvedli už za Franze Straky. Je to dost podobná sorta. Jen by mne zajímalo, když nás léta rozhodčí řezali, jestli někdo z Plzně nebo odkudkoli jinud byl stejně starostlivý jako vy o Plzničku. Když jsme odešli ze hřiště po dost brutálním dlouhodobém zařezávání, tak byla celá liga proti nám a nikdo se nás nikde nezastal...
Re: Liberec - Slavia 0:2
Huzgi (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 00:57 |A ještě jedna připomínka. Minulý týden dokázaly televizní kamery (a stejně usuzoval bývalý mezinárodní rozhodčí) jasný faul ve vápně na Jandu ve veledůležitém zápase s Brnem. A následující týden? Nikde nikdo o tom nepsal, jen Karoch v televizi si povzdechl, že to nikoho nezajímá. A v boji o sestup to mohlo být více důležité než nějaký neuznaný gól na Slovácku ve vztahu k titulu. A taky jsem si nevšiml, že by se nás někdo zastával....
Re: Liberec - Slavia 0:2
whitesnake01 před 14 lety 06.03.2011 01:02 |Ježiš marja, můj příspěvek nahoře, prosívás podívejte se na to pořádně, ten moderátor viděl naprosté hovno
Spartu nesnáším, ale tenhle brekot....
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 01:25 |O čem to mluvíte ? Z formulace, kterou uvádíte v přípspěvku výše se dá opravdu těžko poznat, co chcete sdělit. Každopádně ten ofsajd byl úplně jasnej. V době přihrávky (od toho tečujícího spoluhráče) byl poslední obránce cca 2-3 m před Kolářem. Tudíž jasně viditelný ne-ofsajd. Podívejte se na záznam na stránkách ČT. Je to v čase cca 42:30 třetí části záznamu (čas hry 84:45):
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10114956110-fotbal/31129737019-1-fc-slovacko-fc-viktoria-plzen/
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 01:26 |Taky jsem se do toho zamotal :-) Chci říct, že to jasně ofsajd nebyl
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 13:40 |Tak ať neupadnete a nerozbijete si tu svou palici!
Re: Liberec - Slavia 0:2
venator před 14 lety 07.03.2011 09:58 |Mě ten úmysl od pomezního taky napadnul, ale proč by jim písknuli tu penaltu kdyby je chtěli zaříznout.
Ne bohužel to je pouze neschopnost rozhodčích...
Re: Liberec - Slavia 0:2
opicemag před 14 lety 06.03.2011 09:14 |Není trochu podivné, že pořád musíme řešit spartu? Spíš bychom se měli zajímat o sebe. Samozřejmě to přeji Plzni, ale co s tím? Že o ofsajd nešlo viděl každý, píší o tom všechny noviny, ale to je tak asi všechno, co se s tím v českém fotbale dá dělat.
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 09:22 |Máte pravdu,daleko důležitější je ,kdo má být ten nový vlastník Slavie.
Re: Liberec - Slavia 0:2
bongor před 14 lety 06.03.2011 09:58 |Jenže jak podvody rumuna,které už se nikdo ani nenamáhá skrývat,tak kupčení s dobrým jménem Slavie pomocí různých "neznámých"majitelů to jsou všechno věci,které asi těžko významně ovlivníme.Je to spojitá nádoba a ústí do jedné velké špinavé kádě,kde se kupčí a podvádí ve velkém a my jsme tu jen od toho,abychom tyhle křivárny jakoby neviděli a tvářili se, že se nic neděje a tím je vlastně schvalovali a kryli.
Re: Liberec - Slavia 0:2
opicemag před 14 lety 06.03.2011 10:06 |Nevím, zda-li v tomto konkrétním případě šlo o úmysl či jen totální neschopnost rozhodčího, ale ono se to neděje jen u nás. Nepamatuji si, že by někdo potrestal nějakého rozhodčího v lize mistrů, i když tam také nastávají pořádné úlety. Prostě rozhodčí chybují všude (ať již záměrně či ne) a nikdo je moc netrestá. Potrestal třeba někdo toho rozhodčího, jen před pár lety řídil zápas Chelsea Barcelona, kde na obě strany (ale hlavně proti Chelsea) vyrobil tunu hroznách chyb (ale tam nemohlo jít o úmysl, ale o totální neschopnost a selhání). Myslím, že se mu nic nestalo.
Co se týče naší ligy, tam si nedělám vůbec žádné iluze o nikom, ani o nás. Kdybych mohli, myslíte, že bychom nesáhli po prostředcích, po kterých sahá sparta?
Re: Liberec - Slavia 0:2
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 10:45 |naprostý souhlas, proboha pánové nechte toho nadávání na rozhodčí tím situaci vůbec nevylepšíte, sleduji už druhým rokem každé kolo anglické ligy pravidelně včetně pozápasových rozborů v MOTD a tam se vám rozhodčí tolikrát tak seknou a nic se prostě neděje, co ted ten loket Rooneyho , nic se nestalo, co skluz v LM Flaminiho ten byl na rudou a na stopku na pet zapasu presto dostal jen zlutou a nic se neřeší , v anglii to samé ted chelsea pomohl hodně rozhodčí v boji s Manchasterem , prostě to je fotbal a stává se to , to že tady každej hned za tím vidí nějaký křivárny sice chápu ale nic se nemá přehánět , mimochodem kdyby nás koupil ten Kellner tak doufám že by se kničemu takovému nesnížil a jsem si na 100% jistý že když máte dobrý kádr tak první budete i kdyby vás rozhodčí řezal každej zápas. To říkám jako slavista a jako člověk co nesnáší spartu.
Re: Liberec - Slavia 0:2
quelhar (admin) před 14 lety 06.03.2011 11:00 |Jen poznamku k tomu poslednimu - ceska liga je tak vyrovnana, ze vytvorit tu tym, ktery bude vyhravat navzdory rozhodcim je prakticky nerealne. I Sparta, jakoze je ted hodne silna, by ligu nevyhravala, kdyby sudi napriklad zacali Kweukemu v sobojich piskat fauly. Rezani rozhodcimi, to nejsou jen spatne mavane ofsajdy nebo penalty, to je hlavne posuzovani faulu ve hre a tam, kdyz se sudi rozhodne, tak se tvuj tym nemusi dostat ani k vapnu, protoze se vzdy najde souboj, ve kterem se da odpustit faul obrane, nebo odpiskat utocny faul.
Re: Liberec - Slavia 0:2
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 11:05 |nemohu souhlasit, prostě si myslím že když máš silný tým ( v našem případě hlavně po psychické stránce ) tak tě tohle nemůže rozhodit , a úplně všechno ten rozhodčí taky pískat nemůže , to by si asi neobhájil kdyby tě ani nepustil k míči :), u mě platí že to že ti rozhodčí nepískne penaltu neznamená že ti prohrál zápas protože tým prostě měl dát ten gol jinak.
Re: Liberec - Slavia 0:2
doors před 14 lety 06.03.2011 11:11 |Pouze dodám, že v tomto daném případě bych osobně neřekl, že by rozhodčí do toho momentu nějakým způsobem Plzeň znevýhodńovali. Spoustu soubojů při závěrečném tlaku nechávali být a proto si Plzeň vytvořila velký tlak. Představa, že čekali na moment, kdy můžou neuznat gol kvůli offside mi přijde úsměvná.
Re: Liberec - Slavia 0:2
bongor před 14 lety 06.03.2011 17:08 |Když se bavím s místními sparťany,tak ani jeden z nich nepřipouští možnost,že by nevyhráli ligu.Tím,že hrají tak skvěle to ale asi nebude.Sami se vytahují tím,jak to mají pořešený.Určitě se rozhodčí platou všude,o tom žádná.Ale tady v české dolině to holt dělají příliš okatě,i když se v posledním období přeci jen snaží,aby to alespoň vypadalo férově takže na náhodu věří opravdu jen pár nenapravitelných optimistů.Ono je to ale doorsi moc hezký,žít si ve svém zidealizovaném světě a já ti přeju,aby Ti to vydrželo co nejdéle.
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 13:14 |Já se přikláním k tomu co napsal quelhar. I velice silný tým může rozhodčí zadusit tím, že obrací fauly ve hře. A pokud se to děje soustavně, tak takový tým přijde během soutěže o poměrně dost bodů. Tím netvrdímm, že se něco takového děje, ale "šikovný" rozhodčí má v tomhle značnou moc.
A to s tou penaltou taky není pravda. Tyhle okamžiky často rozhodují o bodech a rozhodčí má v tomhle zásadní vliv. Ani ty nejlepší týmy typu Barcelona nebo Real nevyhrávají všechny zápasy s jistým náskokem 5:0. Spoustu zápasů vyhrávají o gól a je velká demagogie říct, že když jim rozhodčí rozhodující gól neuzná, že si zato vlastně můžou sami .....
Re: Liberec - Slavia 0:2
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 13:23 |z mého pohledu je demagogie říct že když jim rozhodčí gol neuzná že může za to že nevyhráli :) a tak je to i zde často vykládáno , neříkám že si za to můžou sami ale že i přesto pokud byly jasně lepší měli vyhrát.
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 13:49 |Dali 3 regulérní góly, soupeř 2. Takže i kdyby neproměnili 20 šancí, tak za to že nevyhráli může rozhodčí. To není žádná demagogie alébrž prostý fakt. Oni prostě na hřišti toho vítězství dosáhli a někdo jim ho "uměle" vzal.
Re: Liberec - Slavia 0:2
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 16:37 |to by platilo kdyby jim někdo ten gol neuznal po zápase , během hry se řeklo gol neplatí a hraje se dál , žádné my sme dali tři goly tak sme měli vyhrát, pokud rozhodčí gol neuzná tak prostě neplatí a hraje se dál , navíc nedali penaltu a celkově si to prostě posrali sami , o nějakým zářezu nemůže být absolutně řeč.
Re: Liberec - Slavia 0:2
Tonda před 14 lety 07.03.2011 00:15 |podívej, plzeňáci si to asi částečně můžou vyčítat.. ale nadruhou stranu dali 3 regulerni goly. rozhodčí je jednoznačně poškodil pač jim jeden neuznal a tím ovlivnil hrubym zpusobem zapas a jeho vysledek. To že plzeňáci nedali jednu pentli a dalších 10 šancí je přece jedno. To jsou šance a ne goly. A neuznání gólu po zápase - to snad ani není možné. To by se potom třebas francouzi nedostali na MS. takove vymysly sem nepleť. .. Jeste jednou teda.. plzen hrala dobre, dala 3 goly a nepromenila pentli, ale spravne mela vyhrat.. lec rozhodci jim tu vyhru sebrali.
Re: Liberec - Slavia 0:2
bongor před 14 lety 06.03.2011 23:20 |Nevím co na tom vidíš za demagogii.Doktor Ti to snad vysvětlil úplně jasně. Matematika je exaktní věda,v té se dá těžko diskutovat,jestli je víc tři,nebo dvě.A pokud chce o tom někdo diskutovat ve stylu našich politiků,je usvědčený demagog.
Re: Liberec - Slavia 0:2
doors před 14 lety 06.03.2011 10:23 |Souhlas!!
Navíc dodám, že mě už připadá jako naprostá úchylka a závislost, že za vším je Sralta. Příště, až některý hráč upadne v jasné šanci, tak za to taky bude moc, protože mu určitě v nestřežené chvíli "svázali k sobě tkaničky, svině!" Je ovšem pravdou, že takto blbě pískají rozhodčí i v zahraničních ligách a i tam fanoušci hledají viníka v jiných klubech. Takže zase se tak nelišíme.
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 11:28 |Víte co,nechme už toto utkání být,v příštím kole hraje Plzeň doma se Spartou.Uvidíme,kdo to bude pískat a hlavně jak.Myslím si ,že nám to dá dost jasnou odpověď na to ,jak významnou roli v boji o titul v tom budou hrát rozhodčí.A teď z jiného soudku-ten mě mimochodem zajímá nejvíc.Kdo jste četl v dnešním Sportu rozhovor s Kukou a co si o tom myslíte a jestli Vám to pomohlo v orientaci s údajným novým vlastníkem(Kellner nebo někdo jiný)?
Re: Liberec - Slavia 0:2
mirecek1111 před 14 lety 06.03.2011 12:29 |A co tam psali, bylo tam něco zásadního...má cenu letět do Tesca pro noviny? :D
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 13:05 |Kuka plně vyvrátil,že by převzali vládu nad Slavií a nemá vůbec tušení,kdo má být nový vlastník.Jakožto člen ČMFS se budou věnovat mládeži(blíž to nerozváděl).Jakožto vlastníci stadionu budou chtít,aby tam hrála co nejvíc i reprezentace.Dále,že budou podporovat činnost tří subjektů(Slavia,repre a Bohemka)-marketing,sky boxy,v žádném případě,že nejde o převzetí aktiv Slavie.Na otázku,zda Slavia dluží na nájemném,odpověděl,že to nebude komentovat.Snad je to to hlavní.
Re: Liberec - Slavia 0:2
quelhar (admin) před 14 lety 06.03.2011 13:57 |Docela me desi to, ze se ESide chce venovat mladezi... Jestli nekdo hodla vyvest mladez Slavie pod ESide a nadale to vest tak, jak to ma uz delsi dobu Bohemka, tedy jako dva samostatne subjekty, tak to je podle me hodne spatne reseni a vidim to jako jeden z kroku, po kterych nakonec zustane soucasna SKS, a.s. uplne hola a pripravena zbankrotovat :o(
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 14:03 |To snad ne,s tím by musela přece Slavia souhlasit.
Re: Liberec - Slavia 0:2
mirecek1111 před 14 lety 06.03.2011 14:09 |Zdá se mi, že se nás tady v posledních dnech někteří naši kolegové fanoušci snaží přesvědčit, že to že kupuje Slavii Kellner je už stejně jisté, jako že každé ráno vyjde sluníčko, tak už se tím nebudeme trápít.. a prostě počkáme:)
Re: Liberec - Slavia 0:2
quelhar (admin) před 14 lety 06.03.2011 17:09 |Tak jsem si koupil dnesni Sport a nastesti to nevypada na ten hruzny scenar, ktereho jsem se bal v prispevku vyse. Kuka tvrdi, ze prihlasi nejaky mladeznicky tym do nejnizsi souteze.
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 17:30 |Tak tak,taky jsem to tak chápal.
Re: Liberec - Slavia 0:2
martyni (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 11:31 |Chapu, ze je zajimavy tema penalta na slovacku..spartansky jara jsou nejvetsi hanbou kaprligy.. tentokrat to bylo o dva metry, presto to mohlo byt malicko neprehledny pro rozhodciho, prihravka byla pomala, vlastne to ani nebyla prihravka... uvidime, co se bude dit dal..(asi nic peknyho..)
Me by spis zajimaly vase nazory na vykon slavie, pac jsem vcera videl jen poslednich dvacet minut.. to mi prislo solidni, hraci konecne spolupracovali, nabizeli se, vzadu hrali durazne..za stavu 2:0 se preci jen hraje lip.. zaujal me hub na stoperu.. a pospechuv gol, ze by preci jen utocnik..
Re: Liberec - Slavia 0:2
bongor před 14 lety 06.03.2011 13:13 |Já jsem viděl naopak jen první poločas asi od 20.minuty a bylo to hodně špatný.Tak jsem to musel vypnout v souladu s míněním ostatních,co jsme na to koukali.Třeba se to ve druhý půli vylepšilo?
Re: Liberec - Slavia 0:2
opicemag před 14 lety 06.03.2011 13:20 |Moc se to nevylepšilo. Nehráli jsme nic moc, Liberec byl však ještě horší. Celkem dobře bránili a až na pár vyjímek Liberec k ničemu moc nepouštěli. Opravdu dobrý byl Hubáček. Jinak se mi nezdálo, že by někdo nějak vyčníval. Dostál pořád nic moc (ale žádná katastrofa to nebyla). Jandovi to celkem šlo. Jinak průměr.
Re: Liberec - Slavia 0:2
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 13:25 |já bych to napsal tak že jsme hráli to co musíme čili tak nějak z ničeho upletli gol a pak důsledně kontrolovali aby sme žádný nedostali čili zandour, pro oko to potěcha není ale body to dělá.
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 13:53 |Tušíte prosím někdo, kdy se záznam ze zápasu Slávie objeví na www.tipovani.cz ? Záznamy z minulého kola tam jsou, z tohoto kola zatím nic.
Re: Liberec - Slavia 0:2
quelhar (admin) před 14 lety 06.03.2011 13:58 |Nemam zkusenost s tipovani.cz, ale minule sezony na fotbalzive.cz se zaznamy celych zapasu z vikendu objevovali klidne az ve stredu.
Re: Liberec - Slavia 0:2
PetCC před 14 lety 06.03.2011 17:26 |Taky bych čekal nejdřív středu. Někdy to tam nebylo ani za týden.
Re: Liberec - Slavia 0:2
DrFe1 před 14 lety 06.03.2011 23:06 |Díky oběma za info.
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 16:45 |Tak Brno už po pár minutách prohrává v Ml. Bol. 1:0,jen tak dál.
Re: Liberec - Slavia 0:2
opicemag před 14 lety 06.03.2011 16:55 |Je to sice smutné, že se musíme ohlížet na zápasy Brno Boleslav, ale co. Taky mi to udělalo radost.
Re: Liberec - Slavia 0:2
travel (přítel SN) před 14 lety 06.03.2011 17:08 |Přesně a už je to po půlhodině 2:0.