Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

Ve druhé části rozhovoru s Petrem Hurychem se mimo jiné dozvíte, jak dopadla spolupráce s Hlučínem a jestli má Slavia podobně kvalitní ročníky mládeže jako 88 a 89.

Je teď ve Slavii nějaký velmi nadějný ročník, jako byly dříve ročníky 88 a 89?

Neřekl bych, že nějaký ročník výrazně vyčnívá nad ostatní, v každé kategorii máme velmi nadějné hráče a reprezentanty, to je vidět například na hráčích, co se nyní posunuli už do béčka, jde o Vencu Proška a Viktora Šimečka. To jsou dnes naše asi největší naděje.

V této souvislosti bychom se rádi zeptali, jak vlastně fungují posuny hráčů mezi jednotlivými kategoriemi?


Máme každý týden poradu, kde si řekneme, kdo by s jakým týmem měl hrát. Samozřejmě se snažíme o určitou stabilitu, protože víme, že není dobré hráče neustále přesunovat. Abych navázal na příklad, který jsem zmínil před chvílí, tak Proška se Šimečkem, kteří si svými výkony naprosto jasně řekli o šanci v dospělém fotbale, postově nahradili v U19 Bazal s Kolmistrem, na kterých jsme se všichni jednoznačně shodli, že tu kvalitu mají. Ty posuny jsou prostě řešeny post za post, ovšem zároveň hledíme na kvalitu těch hráčů, která je u zmíněných Bazala s Kolmistrem nezpochybnitelná. Ti potom, i kdyby se neposunuli v létě hned do béčka, tak už příští sezónu budou mít s fotbalem v kategorii U19 větší zkušenosti, které můžou využít.

Jak dopadla spolupráce s Hlučínem?


Spolupráce s Hlučínem je v současnosti ukončena, ovšem nějaké pozitivní výstupy přece jenom měla. Z Hlučína k nám do dorostu přišli například Kuba Mac, který se teď taky posunul o kategorii výš do U19, dále Pavel Niedermeier, který hrál několikrát v U19 s kapitánskou páskou, Pavel Malcharek v U18 nebo Kristian Hudeczek v U17, který patří do širšího kádru reprezentace. Ta spolupráce samozřejmě měla svá velká negativa, ale co se týče přínosu pro dorostenecké týmy, tak něco pozitivního tu určitě zůstalo.

Má Slavia co se týče mládeže nějaký spřátelený klub?

V dorostu to je těžké, tam si každý už ty hráče hlídá a nechce je pouštět jen tak z dobré vůle. Co se týče žákovských kategorií, máme dobrou spolupráci s Motorletem nebo s Vyšehradem. Od nás tam zase odchází hráči, kteří se třeba neprosadí v béčku, pro ně jsou hráči, kteří vyjdou od nás z dorostu poměrně zajímaví. Není to ale tak, že bychom měli podepsané nějaké dohody o spolupráci.

V jakém stavu jsou jednání o příchodech Regnera a Vignozziho, kteří byli na testech v béčku?

Vignozzi přišel na hostování do konce sezóny, Regner k nám nakonec nepřijde.

Jaké ambice mají na jaře jednotlivé dorostenecké týmy?
Všechny dorosty jsou na tom po podzimu dobře, nejhůř tuším na pátém místě. Na výsledky tady ale nikdo netlačí, zisk titulu by byl samozřejmě hezký, ale primární cíl je výchova hráčů pro áčko, jako se to povedlo v případě Ondry Petráka, a nikoliv výsledky.

U19 přišla během podzimu o prakticky celou záložní řadu základní sestavy.

To je pravda, ale žádný trenér mládeže to nebere tak, že mu někdo bere hráče, pro ně to je naopak ocenění, že jsou hráči tak dobří, že se posunuli výš. V těch nižších kategoriích pak jde hlavně o to, aby hráči předváděli pohlednou kvalitní hru a přibližovali se čím dál víc dospělému fotbalu. Ty výsledky potom přijdou.

Je ve Slavii ambice nějakým způsobem sjednotit herní styly mládežnických týmů?
Bavili jsme se tu o tom. Hrajeme čtyřobráncový systém, ovšem směrem dopředu chceme, ať hráči zvládají více systémů, ať už 4-4-2 nebo 4-3-3. Je snaha hrát v U19 útočným stylem 4-3-3 podobně jako třeba nizozemská reprezentace. U mladších kategorií to ovšem trenéři mění, i podle soupeře, aby kluci uměli vše, protože když přijdou do dospělého fotbalu, jejich trenéři po nich také nebudou chtít celý život jen jeden styl a budou muset umět všechno.

Jak je zavedený systém trenérů v mládežnických týmech? Dříve to bylo tak, že jeden trenér byl s hráči celý dvouletý cyklus...
Tohle jsme prakticky zachovali. Ještě úplně nemáme rozhodnuté, kdo bude koho trénovat příští sezónu, ale v zásadě zachováváme dvouleté cykly.

Jaké máte vlastně vy osobně kompetence, jaké týmy pod vás spadají?
Nyní je to nastaveno tak, že pan Držmíšek jako sportovní manažer má na starosti áčko a béčko a já týmy od U19 níž. Samozřejmě se mnohdy naše práce překrývá, když dorostenci postupují do dospělého fotbalu, takže spolu velmi často diskutujeme, naše spolupráce funguje.

Máte nějakou delší vizi do budoucna?
V současnosti je těžké něco plánovat do budoucna, my jsme rádi, že to nyní funguje bez problémů i po těch ekonomických škrtech. Trenéři pracují skvěle, nikdo si nestěžuje. V mládeži všichni vnímáme, že na naší práci bude v budoucnu hodně záležet. Ale v situaci, v jaké se klub nyní nachází, asi nemá moc smysl plánovat nějaké vize.

Jak se dotýká mládeže snižování počtu uzavřených profesionálních smluv?
My to vnímáme spíše pozitivně. Ti nejlepší hráči si svými výkony o smlouvu stejně řeknou a je lepší, když kluci v dorostu neřeší, kolik bere ten a kolik bere tamten a proč já beru méně... V některých případech může brzké uzavření profesionální smlouvy vést k tomu, že hráč zpohodlní. Stav, jaký tady byl dřív, teď už pokračovat tedy nebude. Hráči sami dobře vědí, že tady se jim dostává nejlepší možné výchovy, že Slavia má jednu z nejlepších mládeží v republice. Stejně jako neodešli trenéři, tak neodešel ani žádný hráč.

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 11:50 |  
    0 0

    Výtečný článek o Slavii v dnešním Reflexu od ekonoma Karla Kříže. I ten tak trochu souvisí s úvahami nad našimi mladými nadějemi.

    • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 13:28 |  
      0 0

      Je to asi článek "Fotbalová Slavia na rozcestí".
      Nemá někdo přístup do Placené zóny Reflexu a popř. by to sem mohl okopírovat ? Díky.

        • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

          SKS70     před 14 lety 03.03.2011 13:50 |  
          0 0

          Fotbalová Slavia na rozcestí
          Datum: 3.3.2011 Autor: KAREL KŘÍŽ Zdroj: Reflex Rubrika: Reflexe Strana: 14

          Čtyři ekonomická doporučení budoucímu majiteli Slavie Praha


          Dovolte krátkou rekapitulaci: Slavia je nejstarší (1892) a do roku 1948 také nejúspěšnější český klub. Kdysi v Evropě znamenala totéž co dnes Juventus anebo Real.

          Ve finále mistrovství světa 1934 nastoupilo v československých dresech v základní sestavě celkem devět hráčů Slavie. To už v celé další historii MS nikdo nedokázal zopakovat. Hrál zde i Josef Bican, nejlepší střelec, jakého Evropa kdy měla. Teď je Slavia na pokraji ekonomického bankrotu.


          KDO VLASTNÍKEM?


          Ve slávistických fotbalových řadách však v minulém týdnu nastalo náhlé vzrušení. Že by obrat? Dosavadní hlavní postava klubu, Tomáš Rosen, se rozhodl na poslední chvíli utéct. Vzal si klobouk, hodil na stůl klíče a odešel. Už nebylo co prodat, nebylo co odnést. To nevěstí nic dobrého. Do konce března by měl být znám nový majitel Slavie. Začalo se spekulovat i o některých jménech, z nichž nejzvučnější je PPF. Má smysl se radovat? Aby se Slavia radikálně zvedla, musel by nový majitel být někdo, pro nějž toto vlastnictví má ekonomický smysl. Co by musel udělat?

          Za prvé, zastavit rozvrat profesionality v činnostech, které jsou pro úspěšnou sportovní firmu nezbytné. Tedy pořídit špičkového finančního manažera, jenž dokáže držet náklady a nebojí se přiměřeně riskovat. Dále pořídit špičkového sportovního manažera, který se vyzná v tomto specifi ckém byznysu. Angažovat špičkového trenéra, jenž má výsledky. Dát všem těmto lidem prostor a možnost ocitnout se o dvě patra výš.

          Za druhé, stanovit klubu postupné výkonnostní cíle, které by jej do tří čtyř let odtransportovaly až do Ligy mistrů. Jiná ambice nedává smysl. Pojmenovat výši nezbytných nákladů a stanovit spolehlivě zdroje, z nichž se tyto náklady poté začnou ve formě zisků vracet.

          Za třetí, teprve poté nalít do klubu peníze. S vědomím návratnosti do několika let. S penězi šetřit a každý nákup desetkrát zvážit. Zásadně nekupovat staré hráče, problémové fotbalisty a nekupovat hotové hráče, kteří by byli – ať tak, či onak – za svým zenitem.

          Za čtvrté, klást zásadní důraz na spokojenost konzumenta, zákazníkadiváka. Aktivně jej lákat na stadión, dohodnout se na lepším dopravním spojení, zjednodušit nákup vstupenek, více zvýhodnit permanentky, zlepšit spolupráci s tiskem. Lépe propagovat nejlepší hráče, udržet je v mužstvu na delší období. Pozvednout fan shopy a zásadně posílit propagaci slavné historie. Systematicky klub prezentovat jako nedílnou součást české společnosti, jako tradiční mužstvo studentů, široké střední třídy, v tom také úředníků, lékařů, učitelů, živnostníků i podnikatelů.

          Nemožné? Slavia je klub, jenž byl kdysi něčím mnohem víc než jen klubem sportovním. V tom byla výjimečná a výjimečná by v tom být opět měla. A Slavia Praha plus majitel budou marketingovou značkou celé republiky v celé Evropě.

          • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 13:54 |  
            0 0

            Super, díky moc.

          • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

            Fallen (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 13:55 |  
            0 0

            Je český klub rentabilní, když je v lize mistrů? Jde vůbec něco vydělat?

          • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

            Elanius     před 14 lety 03.03.2011 13:58 |  
            0 0

            Jó to by bylo krásné ... Ale nevěřím, že by k něčemu takovému mohlo dojít. Ne v České republice, a především ne ve Slavii.

            • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

              Fallen (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 14:00 |  
              0 0

              Ale tady jinej klub nemá tak nevyužitý potenciál jako Slavia. Kde jinde by se to mělo povést, než ve Slavii. Chce to prostě odborníky, a ti musí být nalezeni. Šmejdy potkáš na každém rohu...

              • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                Elanius     před 14 lety 03.03.2011 14:06 |  
                0 0

                Omlouvám se za svuj pesimismus, ale to by musel Slavii dostat do ruky nějaký úspěšný podnikatel se slávistickým srdcem. Když sme tak u toho, to už se vlastně stalo že? A kde jsme teď?

                Za éry Doležala a Rosena to bylo všechno krásné, byla Liga Mistrů, nový stadion, plné ochozy, krmili nás, jaká jsme značka, která má svojí cenu atd. Mluvilo se o konci éry Sparty a začátku nadvlády Slavie. A kde jsme teď? Jedním slovem: v prdeli.

                Ať přijde kdokoliv (jestli vůbec někdo), nevěřme na zázraky. Alespoň já už na ně, minimálně ve spojitosti se Slavií, věřit nedokážu.

              • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 14:11 |  
                0 0

                Souhlasím s Fallenem, ale na prvním místě nejsou peníze, ale vize a jít za ní. Stanovit si cíl a jít za ním a ostatní pak přijde postupně taky. Stačí si přečíst životopis kohokoli, co něco velkýho dosáhl.

            • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

              travel (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 14:22 |  
              0 0

              Ve skrytu duše jsem doufal.že by to mohl udělat Kellner.Peněz má,že neví co s nima(v nadsázce),slávista to je prý taky,ale poměrně rychle to ze mě vyprchává.

          • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 16:04 |  
            0 0

            kez by to byl prvni marketingovy clanek noveho majitele..:-)).

          • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

            martynko     před 14 lety 03.03.2011 17:34 |  
            0 0

            Ono to je v tom článku všechno moc pěkný, ale tohle přece není žádná neotřelá vize, spíš soubor obecně platných teorií, resp. zdravého rozumu.
            Pokud by byl vlastníkem Slavie kdykoli po r. 89 důvěryhodný člověk nebo subjekt, který ctí historii klubu, má vztah ke Slavii, fotbalu i sportu vůbec, zároveň je ekonomický gramotný, a je obklopen několika schopnými lidmi, kterým může věřit, tak by tohle všechno aplikoval.
            Možná pan Korbel, ale tehdy to zřejmě ztroskotalo právě na lidech, kteří s ním (ne)spolupracovali.
            Ale i kdyby tu v minulosti někdo takový byl, mohlo to fungovat stejně pouze za jednoho základního předpokladu - Slavie by musela mít důstojný stadion hodný její tradice a jména.

            Asi to zní v tuhle chvíli nesmyslně, ale je možné, že za čas budem panu Rosenovi (a ač se mi to píše hodně nelehko - možná i p. Leškovi) vděční. Za odvahu jít do projektu nového stadionu.
            Podle mě pokud se nepodílí nějaký jiný subjekt, např. město, tak v dnešním fotbale nemá šanci žádný klub u nás zafinancovat, a to ani na dluh, výstavbu stadionu.
            Je dost možné, že pánové Rosen a Doležal nezahráli se Slavií úplně košer hru, když do Slavie vstoupili s pochybnou a v delší době hodně nejistou podporou polomafiánských subjektů, kteří při prvním větším problému klub zřejmě opustili.
            Ale podle mého nejdůležitější ze všeho je, že stadion v Edenu stojí, ať už je kohokoli. Dřív nebo později bude určitě ryze slávistický. A stojí to i za ty všechny problémy a boje o záchranu v lize, jinak to totiž možná ani nešlo.

        • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

          japhy     před 14 lety 03.03.2011 13:57 |  
          0 0

          První dva odstavce vynechány.


          1.Zastavit rozvrat profesionality v činnostech, které jsou pro úspěšnou sportovní firmu nezbytné. Tedy pořídit špičkového fin. manažera, jenž dokáže držet náklady a nebojí se přiměřeně riskovat. Dále pořídit špičkového sportovního manažera, který se vyzná v tomto specifickém byznysu. Angažovat špičkového trenéra, jenž má výsledky. Dát všem těmto lidem prostor a možnost ocitnout se o dvě patra výš.
          2 Stanovit klubu postupné výkonnostní cíle, které by jej do tří čtyř let odtransportovaly do LM. Jiná ambice nedává smysl. Pojmenovat výši nezbytných nákladů a stanovit spolehlivě zdroje, z nichž se tyto náklady poté začnou ve formě zisků vracet.
          3. Teprve poté nalít do klubu peníze. S vědomím návratnosti do několika let. S penězi šetřit a každý nákup 10 x zvážit. Zásadně nekupovat staré hráče, problémové fotbalisty a nekupovat hotové hráče, kteří by byli-ať tak či onak-za svým zenitem.
          4. Klást důraz na spokojenost konzumenta, zákazníka-diváka. Aktivně jej lákat na stadion, dohodnout se na lepším dopravním spojení, zjednodušit nákup vstupenek, více zvýhodnit permananetky, zlepšit spolupráci s tiskem. Lépe propagovat nejlepší hráče, udržet je v mužstvu na delší období. Pozvednout fan shopy a zásadně posílit propagaci slavné historie. Systematicky klub prezentovat jako nedílnou součást české společnosti, jako tradiční mužstvo studentů, široké střední třídy, v tom také úředníků, lékařů, učitelů, živnostníků i podnikatelů.
          Nemožné? Slavia je klub, jenž byl kdysi něčím mnohem víc, než jen klubem sportovním. V tom byla výjimečná a výjimečná by v tom být opět měla. A slavia Praha plus majitel budou marketingovou značkou celé republiky v celé Evropě.

          Karel Kříž, autor je ekonom.

          • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

            eomer (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 14:23 |  
            0 0

            Ne třeba více slov.

    • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

      klimi     před 14 lety 03.03.2011 14:20 |  
      0 0

      Dovolím si na to reagovat. Trošku se zasním a a řeknu Vám, jak bych si to v současné situaci představoval já :)

      K bodu č.1

      Dobrý finanční manažer. No, těžko říci, já bych řekl že Platil odvádí svou práci více než dobře, ovšem jeden z hlavních důvodů toho, proč je tak neoblíben jsou jeho nešťastná vyjádření do médií.

      Pozice sportovního manažera, no já mám tady jasno. Vzal bych určitě Šmicera a klidně bych k němu dal i Kuku, oba se dobře znají, snad to jsou i dobří přátelé a jsou to srdcaři, kteří by určitě neudělali Slávii úmyslně nic špatného.

      Pozice trenéra je u mě také jasná, mladý Dovalil by se na to hodil výtečně. K němu jako asistenta někoho, kdo by mu mohl oponovat, kdo se trochu vyzná, nikdo mě ale nenapadá (prosím o radu, kdo by to mohl být). Do trenérského personálů bych určitě začlenil i Vaniaka.

      Pozice šéftrenéra mládeže je pro mě jasná: Pan Hřebík.
      http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/101804/hrebik-chce-zmeny-budoucnost-je-v-barcelone.html

      Pokud by toto dodržoval, nutil používat tento styl hry i své podřízené, tak bych se o výchovu mládeže nebál.
      Zároveň bych byl pro, aby byl i trenérem A-dorostu a klidně aby i zůstal u repre.

      Prosím o další diskuzi, díky :)

      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 14:27 |  
        0 0

        Nejlepší asistent Dovalila by byl určitě Brükner, ale musel by se přesvědčit.

      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

        Elanius     před 14 lety 03.03.2011 14:28 |  
        0 0

        Souhlasím s vámi, že pan Platil na mě zatím působí seriózně a doufám, že opravdu dělá maximum možného aby Slavii pomohl. Ne všechny jeho kroky jsou populární, ale v situaci v jaké jsme, to ani jinak asi nejde.

        Jinak ale než začnete angažovat trenéry, manažery a podobně, počkejme na majitele. Pokud se veřejně představí (nebo naopak pošle nějakého bílého koňe), bude už z toho možné trochu odvodit, jaká budoucnost může Slavii čekat.

        • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

          klimi     před 14 lety 03.03.2011 14:34 |  
          0 0

          Tak samozřejmě, tohle je jen v čistě teoretické linii :)

          • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:03 |  
            0 0

            upřímně už nevěřím nikomu odsud, kdybych si osobně měl vybrat musel by to být jedině někdo ze zahraničí at už anglie či německa kdo je prostě o pár kroků napřed, naši trenéři s rukama v kapsách nemají dostatečnou úroven i když pan Dovalil by slibný byl

      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

        Viking     před 14 lety 03.03.2011 14:29 |  
        0 0

        Jj, zlepšit dopravní situaci, to mi mluví z duše. Když jezdíme autobusem z Edenu v narvaných spojích jako prasata.

        • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

          Navar (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:15 |  
          0 0

          Chlapi, zase buďme normální. Eden je jedno z nejlépe dopravně dostupných sportovišť v Evropě. Autobusy, tramvaje, metro blízko, vlak blízko. Je jasné, že když ze stadionu vyjdou najednou tisíce lidí, že bude pár prvních autobusů, tramvají a podobně nacpaných. To je všude. Já se snažím jezdit po fotbalech po celé Evropě a třeba v Barceloně vyjde 90 tísíc lidí a všichni se valí totálně přecpanou ulicí na Avinguda Diagonal a odsud buď jdou pěšky nebo jedou ještě přespanějšími autobusy než u nás. Nebo Hamburg. Pamatuji si, že tam jsem se nedostal do tří po sobě jedoucích busů...

  2. Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

    Fallen (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 14:09 |  
    0 0

    Je to opravdu výpadek proudu, nebo ten proud prostě vypli?

    • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

      Wommi     před 14 lety 03.03.2011 14:38 |  
      0 0

      ..novy web s novym majitelem:)

    • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:20 |  
      0 0

      Až to naskočí, bude tam přes celou obrazovku: ,,To jsem já, nový majitel. Rumburak!´´ :-))

      Ale zdá se, že šokující odhalení se nekoná...

      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:36 |  
        0 0

        :-))) a přivede trpaslíky mající dynamitové patrony, kteří vyhodí celý Ráj do povětří. Dobrou noc milé sešívky :-))

      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

        dalislavista     před 14 lety 03.03.2011 16:55 |  
        0 0

        tak hlavně aby nepřišel s Fantomasem...

  3. Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

    BARTjan     před 14 lety 03.03.2011 15:06 |  
    0 0

    Doufal jsem v Kellnera, ale vidím to jasně na Sisáka, což mi přijde jako z bláta do louže...

    • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

      janko (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:11 |  
      0 0

      Pánové, tady je to od zdi ke zdi. Buď nejbohatší Čech nebo největší grázl. Proč by to nemohl být někdo třetí kdo si hlídá své soukromí, veřejně se moc neprezentuje a přitom to není žádný loupežník?

      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:37 |  
        0 0

        Myslíš, že si to dá třebas Gorbačov k narozeninám ? :-)

  4. Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:18 |  
    0 0

    Slavia se omlouvá fanouškům za přerušení provozu oficiálního webu, který je způsoben výpadkem elektrického proudu. Ještě během dneška budou stránky zprovozněny.

    Tak to už je vyloženě podezřelé. Platil se chová jako Mubarak, když psal svůj ,,nerezignační´´ projev :-))

  5. Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

    Navar (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:19 |  
    0 0

    Je to skutečně Kellner, ale prostřednictvím třetí společnosti. Je potřeba nejdříve Slavii očistit, ekonomicky stabilizovat, vyřešit problémy s ENICem a zlodějským převzetím Slavie předchozími majiteli, očistit od lpověsti, kterou nám dělá pan Sisák a další, a pak se snad veřejně přihlásí. Kellner se vrací z velkého rozmachu v Rusku a Číně do ČR a chce se tady s tou zemí identifikovat - podpora vzdělání, kultury a sportu. Očištěná Slavia a plné tribuny dělají dobré jméno....

    • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:26 |  
      0 0

      Tak konečně, když jsem chytil splín, tak někdo pozvedne prapor.
      Jestli se mohu zeptat, jak důvěryhodný je Váš zdroj ? Díky.

      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

        Navar (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:29 |  
        0 0

        dobrý :))

        • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:31 |  
          0 0

          Přání otcem myšlenky?

          • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

            Navar (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:32 |  
            0 0

            Schválně :)

              • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                Navar (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:47 |  
                0 0

                :) já se bavím :)
                Nemůžu napsat nic bližšího. Ale je to tak, že lidé ze skupiny PPF ještě před 14 dny jednali s jednou firmou, zda by Slavii dočasně nepřevzala. Jednání jsou složitá kvůli složivým vlastnickým a obchodně-právním vztahům ve Slavii. Chtěl jsem vám jen dát naději, hezký víkend :)

                • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                  eomer (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:48 |  
                  0 0

                  Díky moc. Potřebujeme to !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 16:01 |  
                    0 0

                    Tak tohle není jen naděje, to je tutovka. Mě už to bylo jasný z prvního příspěvku Navara, takhle totiž jednají byznysmeni Kellnerova kalibru, vize, dlouhodobá strategie, prostě to do sebe zapadá. Jediný co jsem nevěděl, že je Kellner svým způsobem vlastenec. Což je pro Slavii skvělá zpráva. Takže já už jsem naprosto v klidu, jen musíme vydržet, chce to čas.

                    • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 16:17 |  
                      0 0

                      doufejme.. pro kellnera krome vasich zdroju hovori jeste dve veci.. tak nejak si rikam, ze kdyz uz to Rosen prodava a dava usty platila vedet, ze zadarmo, tak to preci neproda nejakym podvodnikum.. muzem si o nem myslet vselicos (a taky si o nem vselicos myslim..:-), ale nedava smysl, aby pustil zadarmo slavii nekomu, kdo ji znici.. naopak tak nejak lidsky pochopitelne je pro me, ze chce aspon takhle napravit to, co napachal, kdyz sam uz na to sily nema... (druha varianta by byla, kdyby to prodal nejake sve spolecnosti a cely to byla kamuflaz, ale to by taky bylo dost divny). Taky mam porad pred ocima tu platilovu vetu, ze by to byl dobry signal.. z toho nelze vyvodit nez ze je to on nebo je minimalne ve hre..

                      Prevzit akciovku slavie nepochybne neni nic jednoducheho.. s jejim bordelem ve vlastnicke strukture, pochybnym zvysenim kapitalu, spory s akcionari.. bude to chtit asi cas...

                    • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                      Navar (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 16:20 |  
                      0 0

                      Já neříkám, že je jisté, že Slavii časem "pohltí" sám Kellner, byť je nyní taková vize. Jen říkám, že určitě vím, že jeho lidé hledají firmu, jež se Slavie dočasně ujme.
                      Pro Kellnera má tato investice v současné době velká ALE - nejasné majetkové vztahy ve Slavii, soud o neplatnost valné hromady a tím o samotné vlastnictví Slavie, otazníky o vlastníkovi stadionu, spory s managmentem E-Side, soud s ENICem... K tomu neprůhledné financování Slavie a otázka, v jakém stavu vlastně ve skutečnosti je a jaký je její reálný dluh.
                      Skupina PPF navíc vyhodnocuje možné negativné důsledky majetkového vstupu do Slavie - třeba, zda identifikace s jedním klubem neodradí od jejich produktů (pojišťovna, banka) fanoušky ostatních klubů a podobně (já myslím, že ne).
                      Je to běh na hodně dlouhou trať. My všichni právě vybíháme a je důležité, že cesta má vůbec nějaký cíl...

                      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 16:24 |  
                        0 0

                        Díky za info a zlomte vaz.

                        • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                          martynko     před 14 lety 03.03.2011 16:31 |  
                          0 0

                          No tak pane Kellnere, však Vy to zvládnete!

                          • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                            Navar (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 16:35 |  
                            0 0

                            Já myslel my slavisti právě vybíháme :))))

                          • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                            golux     před 14 lety 03.03.2011 18:55 |  
                            0 0

                            no nechci malovat čerta na zeď, ale ty informace o aktivitách PPF jsou aktuální nebo 14 dní staré? ...ono se toho totiž dost změnilo...

                            • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                              Navar (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 20:21 |  
                              0 0

                              Je to 14 dni stare. Vim pak, ze PPF tu firmu nasla, jak se odviji finalni jednani, ale skutecne nevim. Dozvim se to az na dalsi schuzce pristi tyden, treba se to alr do te doby dozvime vsichni :)

                              • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                                klimi     před 14 lety 03.03.2011 20:31 |  
                                0 0

                                Jen abych si byl jist, tak prosím o ujištění, že to chápu dobře.
                                PPF hledala firmu, která pro ní bude za její peníze spravovat Slavii, chápu to dobře? :)

                        • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 16:35 |  
                          0 0

                          Navare, ještě jeden dotaz. Pokud se namýlím, tak strategické rozhodnutí o koupi Slavie už bylo učiněno a teď se řeší detailní věci. A nejspíš ta třetí firma bude "vlastnit" Slavii do té doby než se vše dá do normálních kolejí a hlavně než se zvedne kredit a respekt Slavie, že. Díky.

                      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

                        klimi     před 14 lety 03.03.2011 16:30 |  
                        0 0

                        Snad se dočkáme i doběhu do cíle, díky moc :)

    • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:51 |  
      0 0

      To chce klid, až se čas naplní, tak jim spadne čelist. Navíc, co čekat od bulváru, jenom sprostotu.

      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:53 |  
        0 0

        ale bývali časy, kdy měli dobré zdroje... A tady to vypadá, že opravdu "vaří z vody".

        • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

          eomer (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 15:54 |  
          0 0

          bývalY časy- jsem taky dement

        • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

          janko (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 16:00 |  
          0 0

          ..no projeli si zdejší diskuzi, koukli na oficiálky a poslali to do světa....:-)

    • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

      quelhar (admin)     před 14 lety 03.03.2011 16:12 |  
      0 0

      To je clanek Blesku... Ono jak maji spolecny web, tak se to blbe poznava...

      • Re: P. Hurych: Nadějné hráče máme v každé kategorii

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 03.03.2011 16:16 |  
        0 0

        Nejde to moc rozeznat no, ještě když je to přímo ve složce fotbal.

  6. PAne hurych

    Janda211     před 14 lety 03.03.2011 16:23 |  
    0 0

    Pane hurych jak vy muzete neco rikat ohledne talentech co mame ve slavii kdyz nechate odejit talenta jakej je Duranski Filip to opravdu nechapu ten hrac byl novej Belaid kdyz sem je oba videl jak hrajou za becko tak si rozumely jako kdyby byli brachove ten hrac mel techniku prehled vsechno pro fotbal a vy ho nechate jiit a taky pazlera ten kluk dal nejvic golu ve svy kategorii ve vsech dorostech a davate tam zakostelskyho pazler dal 30 golu a zakostelsky 3 a on hraje a pazler odesel fakt smutny !

    • Re: PAne hurych

      EdCable     před 14 lety 03.03.2011 17:15 |  
      0 0

      Jake kdyby o tomhle rozhodoval Hurych...

    • Re: PAne hurych

      tevezek     před 14 lety 03.03.2011 19:21 |  
      0 0

      No pán je asi velkej odborník problém je že nikdo tady neví jestli chtěl vůbec Duranski ve Slavii zůstat protože Pázler do Dukly chtěl odejít sám a pan Hurych v tom nemá rozhodující slovo to snad chápe i Janda211 nebo ne???

      • Re: PAne hurych

        Jiri1     před 14 lety 03.03.2011 19:36 |  
        0 0

        Zdravim, tohle tema je hodne citlive , nedivim se , ze se nekomu nektere veci nemusi libit , Hurych je solidni a zaroven pomerne mlady bafik, ktery se po odchodu reditele Sramka musel treba ve spolupraci s Karochem postarat o dost zasadni veci, na druhy strane je zcela legitimni , ze fandove maji i svuj kriticky nazor a nejde tady jen o Filipa. Je jasny , ze pokud mladi hraci v dorostu nebudou dostavat smlouvy , budou je dostavat jinde a to Vas mohu ujistit. Taky bych zduraznil, ze stav financi chapeme , jen si proste myslime , ze meli odejit jini hraci spise koncici karieru nez talenty , ktere Slavia po mnoho let poctive vychovavala. K mladezi se nebudu vyjadrovat, snad jen klobouk dolu , v jakych podminkach odvadi treneri i bafici svcoji praci

        • Re: PAne hurych

          Viking     před 14 lety 04.03.2011 10:46 |  
          0 0

          Jak chcete pane Jiri1 vyhodit hráče, kteří tady mají platnou smlouvu na x set tisíc měsíčně bez toho, abychom hned druhý den skončili u arbitráže, měli třeba pozastavené přestupy nebo nám nebyla dána licence? Jsem fakt hodně zvědavý.

          • Re: PAne hurych

            Jiri1     před 14 lety 04.03.2011 18:25 |  
            0 0

            Zdravim, klub muze hraci oznamit , ze je tzv. volnym hracem a muze ho drzet na zakladu , co je zhruba 60procent platu. U nas je to jiny problem, starsi hraci az na jednoho drzeli kabinu, kdyz hraci chystali hromadnou vypoved kvuli neplaceni. vyplat. To je taky duvod proc zustali .