Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

Na jednu stranu byli slávističtí aktéři po zápase smutní ze zisku pouhého bodu, na stranu druhou byli rádi, že se podařilo srovnat nepříznivý vývoj utkání. Zápas se nevydařil mladým hráčům, kteří byli nervózní už před zápasem.

Po zisku jednoho bodu zůstává Slavia těsně nad sestupovými příčkami. Brno si připsalo první letošní ligovou remízu. "Chválím své mužstvo, podalo bojovný výkon od první do poslední minuty, ukázalo vysokou morálku, bojovnost. Slavia byla fotbalovější, měla optickou převahu. Bod je spravedlivý," zhodnotil utkání trenér Brna Karel Večeřa.

"Výsledek je pro nás zklamání, chtěli jsme tři body, máme jen jeden. V prvních pětadvaceti minutách jsme promarnili gólové šance a naopak branku dostali. Poprvé od začátku přípravy jsme prohrávali, na hráčích bylo vidět, že si přestali věřit. Z tohoto pohledu jsem rád, že máme bod a že vzájemný zápas s Brnem máme lepší, kdyby došlo na lámání chleba. Musíme se pokusit přívézt body z Liberce," řekl k zápasu slávistický kouč Michal Petrouš.

Svou ligovou premiéru si odbyli Martin Dostál a Zoran Milutinovič, přičemž druhý jmenovaný šel ze hřiště po 45 minutách hry. "Zoran byl nervózní už při rozcvičení, Koreš byl na hřišti neviditelný, nejvíc se na nich podepsal tlak po inkasované brance. Martin Dostál měl problémy, protože Štěpán Koreš nehrál dobře. Nějaké chyby udělal, ale myslím, že to bude zápas od zápasu lepší. Bylo potřeba v poločase něco změnit, ukázalo se, že střídající hráči změnili stav zápasu. Žádného z hráčů ale rozhodně nezatracujeme, budeme s nimi dál pracovat," řekl Petrouš k mladým hráčům.

Hlavně v prvním poločase mohli slávisté několikrát poslat balón do brány, ale situace poněkud překombinovali. "Místo abysme zakončili a kopli do balónu, přidali jsme ještě jeden dva doteky a bylo po šanci."

Zaujala mě situace v prvním poločase, kdy Hora s Kiselem hodně narychlo rozehráli rohový kop. "Byla to spíše improvizace než předem připravená akce, kluci chtěli soupeře překvapit rychlou rozehrávkou, než se zformuje."

Petrouš neměl včera k dispozici několik hráčů. "Je možnost padesát na padesát, že se v zápase proti Liberci objeví Pospěch a Hubáček." Zdravotní šrámy měli i střídající Vlček a Janda. "S nasazením Vlčka jsme počítali v momentě, kdy už bude soupeř unavený. Janda měl minulý týden těžkou virózu, byl na kapačkách, nechtěli jsme riskovat jeho nasazení od začátku."

Svou druhou letošní trefu si připsal Stanislav Vlček. "Tyhle dorážky vypadají jednoduše, ale spíš je to o tom být v pravou chvíli na pravém místě, což se mi dneska podařilo. Aspoň že ten jeden gól jsme tam dneska dotlačili. Převládá u nás ale zklamání ze zápasu, nezvládli jsme ho podle našich představ. Na druhou stranu máme hodně mladých hráčů a někteří z nich neunesli tíhu utkání. Snad si to "osahají" a bude to lepší."

"Přáli jsme si zápas vyhrát a odskočit před Brnem. První střela na naší branku skončila nádherným gólem a do poločasu jsme se z toho nedostali," řekl Vlček, který slaví dnes 35. narozeniny. Logicky tak padla otázka, jak vidí svou další fotbalovou budoucnost. "Veteránem už jsem delší dobu, jak čtu v novinách, ale uvidíme podle zdraví, teď to neřeším. Buď to zabalím nebo budu pokračovat, žádné jiné varianty nejsou."

Vlček si stěžoval na stav hřiště. "Zkazil jsem hodně balonů, ale terén byl katastrofální, hlavně půlka, na kterou jsme útočili (jižní část hřiště - pozn.autora), celkově pro nás je to velká nevýhoda."

Do posledního ligového zápasu nastoupil Vlček v září, poté se potýkal se zraněním. "Odehrál jsem v přípravě tři poločasy, kondičně jsem byl s mužstvem, herně jsem se připojil až na Kanárských ostrovech. Byl jsem čtyři měsíce zraněný, nevím, jestli bych už zvládnul celý zápas."

Komentáře (117)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

    Jiri1     před 14 lety 26.02.2011 10:18 |  
    0 0

    Zdravim, mam k Vam Stando jeden dotaz vite o tom ze proste na udrzbe stadionu pracovali v zme jen 2 kustodi protoze zbytek byl v ramci setreni propusten a cela vec se resila tesne pred zacatkem jara , vite o to , ze majitel E-Side sveho cloveka propustil pro jistotu uz na podzim aby ho nemusel platit, vite o tom , ze v ramci setren se vyhrivani nema temer vubec pouzivat. pak se nedivte hraci plosse a uz vubec ne povrchu , ktery samozrejme za par dnu nesel dat do takove fazony , jaka za Jarolima musela bejt , jinak by totiz vsem hrozilo propusteni. A Vam Michale jen jeenu radu drzte se sveho usudku, nedejte na bohate tatinky, ci vlivne pribuzne a uz vubec na nutna ekonomicka omezeni, ktera pry jsou nutna , ale casto nsmyslna viz v becku platime vecneho juniora Helda a to velmi dobre , ale nemame penize na nadejneho juniora Krasnickho, kteremu jsme stejne jako ostatnim dorostencum nedali ani korunu jiz nejaky cas a jejich smlouvy jsou car papiru.

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      EdCable     před 14 lety 26.02.2011 12:04 |  
      0 0

      Nejak netusim, proc to smerujete tak osobne na Standu?

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 13:07 |  
        0 0

        On je Standa asi pravidelným čtenářem.

  2. Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

    Zoltan     před 14 lety 26.02.2011 11:43 |  
    0 0

    Aha, tak za Dostálovy chyby (špatný timing, přihrávky na kopačky soupeře) nakonec může Koreš...

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      Wommi     před 14 lety 26.02.2011 14:01 |  
      0 0

      ..tak zase ale pravdou je ze Kores tedy nezahral vubec nic...a dostala bych bral s rezervou s ohledem na jeho prvni zapas,..preci jen nikdy nevis co to s cloveem udela,...samozrejme ale nemuzes pak takovyho cloveka ale chranit a omlouvat donekonecna a nota bene v situaci ve ktery je slavka...

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        Zoltan     před 14 lety 26.02.2011 17:27 |  
        0 0

        pak je otazka, proč v tak důležitém zápase nehráli ti zkušenější, obrana Trubila-Koubský-Vomáčka-Čelůstka, Dostál byl velmi nervozní a bylo to na něm znát, většina jeho přihrávek nenašla toho správného adresáta, spis me zarazi, ze Milutinovice zdá se odepsal, ale Dostál priste sanci dostane, zrovna Milutinovic mi pride jako jeden z mála hráču co máme co umí hrát fotbal

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 13:53 |  
          0 0

          Podle mne byl Dostál nejslabší na place, naprosto nezvládl utkání PSYCHICKY.

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          Ferguss     před 14 lety 28.02.2011 14:22 |  
          0 0

          Fotbalista to asi je, ale jak v první půlce uhnul ze souboje, to je minimálně k zamyšlení, to zahučel celej východ.

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      bongor     před 14 lety 26.02.2011 20:17 |  
      0 0

      Koupí Kellner Slavii?
      Připravuje se sňatek největšího pracháče s největší »žebrotou«? Objevily se spekulace, že fotbalovou Slavii, dlužící svému bývalému majiteli – firmě...
      Tohle může napsat jen skutečně vygumovaná makovice.Všechny
      zadlužené kluby kupují nejbohatší lidé a to často bohatší než pan Kellner.Je to jako když si dříve často brali zbohatlíci velmi chudé
      nevěsty se zvučnými jmény.Přinášelo to oboustranný prospěch,nikdo na tom neprodělal.
      To si uvědom ty magote,co jsi dal článku tak debilní nadpis.

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 20:38 |  
        0 0

        Nerozčiluj se ,to asi napsal nějakej sparťan,který se bojí,pokud to tak dopadne,že budeme finančně silnější než oni.Teď je důležité,aby to opravdu Kellner byl!

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          bongor     před 14 lety 27.02.2011 08:10 |  
          0 0

          Já se nerozčiluju,jen chci aby se rozčílil ten rumunek,proto vkládám
          slova na jeho inteligenční úrovni.To je dokáže nejvíc vytočit

          • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 14:16 |  
            0 0

            Že nás kupuje Kellner, to už vím nějaký čas, ale že je v tom ODS a hlavně starosta Prahy 10 Richter, tak to ať nám pomáhají všichni svatý, sice budou peníze, ale klokana už od nás nedostanem ...

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              staroslavista     před 14 lety 28.02.2011 16:19 |  
              0 0

              Ladislave, myslím že když stadion bude patřit vlastníkům Slávky a budeme doma, oni jasně a transparentně v nájmu tak nám to může být jedno, ať cvakají nájem.

              • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 15:39 |  
                0 0

                Ano, to by snad stačilo, ale obávám se, že po těch peripetiích s klokanem budou někteří skalní spokojení, jedině když se odstěhují.

  3. Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

    FrancoisMerlin     před 14 lety 26.02.2011 16:30 |  
    0 0

    Na svazu by konečně měli začít dělat něco s tim českym fotbalem, protože je to fakt tragedie. Za x let nikdo nepochopil, že hrát v únoru je blbost a nevim o moc kolektivnich sportech, ktery se hrajou v -8 na pridrodni trave. :-)
    prům. teplota v Praze - o dost teplejsi nez zbytek republiky
    Listopad 3,4
    Prosinec -0,5
    Leden -2,7
    Únor -1,4
    Březen 2,6
    Tedy sezóna by měla začínat ke konci března a končit v půlce listopadu. S měsíční přestávkou v červnu. Navíc by se skvěle míjeli dva hlavní sporty fotbal a hokej. V Itálii, Řecku, Portugalsku, Španělsku a na balkánu chápu, že se chtějí vyhnout horkým létům. Británie,Holandsko,Belgie,Francie a půlka Německa má přímořský klima a teplý zimy. My jsme na hraně, ale díky globálnímu oteplování jsou naše zimy teďka chladnější. :-)

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      PetCC     před 14 lety 26.02.2011 19:12 |  
      0 0

      Já chci, aby se hrálo jedno nebo dvě kola v prosinci (do 10.12) a začínalo se první týden v březnu. Takhle je ta přestávka dost dlouhá a ty bys to ještě natahoval?

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        slaviator     před 14 lety 26.02.2011 19:27 |  
        0 0

        V Rusku ta zimní pauza bývala podobná, když hráli jaro-podzim /letos mají jaro-podzim-jaro a příští sezonu klasické podzim-jaro/

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        bongor     před 14 lety 26.02.2011 22:57 |  
        0 0

        Když budeme první,tak ať se hraje třeba v lednu a srpnu.

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      DrFe1     před 14 lety 26.02.2011 23:31 |  
      0 0

      Souhlasím s tím, že se začíná nesmyslně brzo a nerozumím důvodu proč. Přitom poslední kolo se hraje už 28.května. V této sezoně je to obzvlášť nesmyslné, protože se letos nehraje ME ani MS, takže liga by v červnu s ničím nekolidovala. Opravdu nechápu proč se liga neposunula o ten cca měsíc směrem "do tepla" a zatímco v červnu se v příjemných 20 C na zeleném pažitu hrát nebude, tak nyní se hraje v minus 5 na hrbolaté zmrzlé trávě ......

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        Fallen (přítel SN)     před 14 lety 27.02.2011 01:40 |  
        0 0

        A není mistrovství U21?

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          DrFe1     před 14 lety 27.02.2011 14:50 |  
          0 0

          Tak to mě nenapadlo :-o

  4. Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

    Dobi     před 14 lety 26.02.2011 21:25 |  
    0 0

    Možná se vmíchám nevhod, ale postřehl jsem, že Adam dal za 1.FCK gól v 18.minutě, soupeř však vyrovnal na konečných 1:1. FCK je tak v pásmu ohrožení, jen o skóre před 16.místem, které znamená baráž, na toto místo se ale jistě ještě natlačí 17.Stuttgart, který prožívá jednu z nejhorších sezón své historie.
    Hajduk hrál doma s Interem Zaprešić (odsud k nám přišel Slađan ašanin) jen 0:0. Městečko u Záhřebu se tak překvapivě drží hned v závěsu za vedoucí trojicí. HNL se bude po sezóně redukovat na 12 mužstev, na hraně hraje zatím náš známý Osijek, který na Evropu jen vzpomíná. Hajduk je o 4 body za Dinamem (to má o zápas méně), ale je suverénně druhý (11 bodů před třetí Cibalií Vinkovci, ta o zápas méně).

    • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

      bongor     před 14 lety 26.02.2011 22:55 |  
      0 0

      Ahoj Dobi,vzpomínám na dřívější jugoslávskou ligu,za měla hodně vysokou úroveň.Z Chorvatska tam byli hlavně Hajduk,Dinamo,a ještě jeden záhřebský klub,ze Srbska CZ,Partizan,Vojvodina,z Bosny Železničar Sarajevo a myslím NK Sarajevo .Makedonci tam měli Vardar Skoplje,Slovinci Ljubljanu.Teď co se to rozdělilo,tak to šlo dolů,hlavně tam hrají některé kluby.které se dřív nechytaly ,z hodně malých městeček.

    • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

      Khadgar     před 14 lety 26.02.2011 23:13 |  
      0 0

      Dnes to vyhrál zápas Bayern-Dortmund. Parádní reklama na fotbal!

    • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

      edenian     před 14 lety 26.02.2011 23:36 |  
      0 0

      No tak doufejme, ze Adam uz zadnej neda a pudou do II. ligy.
      A Peltovo maso Hlousek tam pujde s nima. Treba s celou rodinou.

      • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

        dejva     před 14 lety 27.02.2011 00:13 |  
        0 0

        Já naopak doufám, že Adam přidá další branky.

        Hloušek vlétl do Bundesligy opravdu famózně, například v prvním poločase proti Dortmundu patřil k nejlepším na hřišti. Včera první gól. Nic méně je vidět, že má za sebou dlouho pauzu a ještě není schopen stoprocentně odmakat celý zápas. Ovšem to jak se vypořádal se vším co je spojeno s jeho přestupem svědčí, že je to opravdu poctivec, dobrý člověk a skvělý fotbalista. I když zrovna K´lautern moc nemusím, tak kolikrát se stane, že v jednom týmu v zahraničí nastoupí v základní sestavě tři Češi?Sestup jim proto nepřeji.

        • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

          Dobi     před 14 lety 27.02.2011 08:02 |  
          0 0

          Já tedy K´lautern vůbec nemusím. Už jsem tady psal o našem zápase, kdy nás vyřadil z UEFA Lokvenc,ale ne kvůli tomu.Dostal jsem se po zápase na tiskovku a nějaký funkcionář, netuše, že mu někdo rozumí,se vyjádřil strašně pohrdavě o všem, co leží východněji než Norimberk.Jmenoval Cottbus/Chotěbuz,ale řekl to tak obecně,že se to ve mně zažralo...I když za ně válel Kukačka..Já bych přál Adamovi,aby dával góly a hrál,ale zároveň i mně sympatickému Stuttgartu(tam jsme taky hráli a bylo to o něčem jiném-nejlepší lidé ale byli ve Freiburgu,na začátek naší spanilé cesty 1995),aby se zmátořil a přeskočil 1.FCK...
          Co se týká jugoslávské ligy,byla tu "velika četvorica"-Hajduk,Dinamo,Partizan a CZ.Výborné byly oba sarajevské kluby-Željezničar a NK(FK) a z BiH ještě Velež MOSTAR!!!Lublaň naopak hrávala velmi sporadicky.Stálicí byla bratrská Vojvodina(tehdy mívala totožné dresy),Vardar Skopje,čas od času i kosovská Priština(jednou byla dokonce mistrem).A nesmím zapomenout na Osijek!Pak to všelijak přelévalo-ze Srbska Kruševac a Kragujevac,někdy Bor,někdy z Vojvodiny ještě Subotica a Zrenjanin,z Bosny Zenica a Banja Luka,z Chorvatska dost Rijeka a tu a tam Šibenik a Zadar.Druhý záhřenský klub NK málo.Mihla se,myslím,Pula, ta ale spíš až za Chorvatska.Ale člověk už zapomíná,musel bych probrat anály.Jo,ještě OFK Bělěhrad...

          • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

            bongor     před 14 lety 27.02.2011 08:15 |  
            0 0

            Mně je z bundesligy nejsympatičtější Hamburg,protože tam hraje David J,dokonce tam jako jediný Čech v Německu dělal kapitána.
            Nejnesympatičtější je potom "německá sparta" Bayern.Ten patří do skupiny maminčiných rozmazlených fakanů stejně jako naše přeslavná,nebo Real , v Anglii Chelsea,v Chorvatsku Dinamo.Ono by se jich našlo určitě,co jsou součástí tamní politické a hospodářské scény a každý okolo nich našlapuje po špičkách.

            • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

              slaviator     před 14 lety 27.02.2011 12:16 |  
              0 0

              nevím teda, mě v Anglii nejvíc nesympatický přijde ManCity, kterej teď holt dokázal v tomhle předčit United... A Chelsea mám celkem rád už nějakej ten pátek, ještě než přišel Abrahamovič, když hrál před dáááávnou dobou Zola :) S Bayernem a Realem ale naprostej souhlas, ještě bych doplnil v Itálii ACM s Interem

              • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                mirecek1111     před 14 lety 27.02.2011 13:21 |  
                0 0

                To není moc fér takhle odsuzovat kluby jenom proto, že si je koupili pracháči. Jednak za to ManCity jako klub takový nemůže a pak, co je na tom vlastně špatného. Pořád lepší když si koupí Mubarak Fabregase než pátou jachtu.
                Takové peníze se totiž poté dostanou k Arsenému, tak začne dělat to "sympatické" tedy kupovat mladíky někde z Ajaxu a ti z těch peněz zase postaví další a další treninkové centra a budou produkovat další a další talentované kluky.

                Jak to řekl Klaus..peníze jsou vždycky až na prvním místě, a ti opálení kluci s ručníkama na hlavě dělají pro fotbal víc než Wenger a spol. Ať se vám to už líbí nebo ne.
                Druhá věc je, jak odborně kvalitní lidé potom s takovými penězi nakládají, protože ManCity měl být už úplně někde jinde. A na jednu kvalitní posilu (Tevéze) spálili čtyřnásobek toho co je ve skutečnosti stál, protože udělali spoustu naprosto nesmyslných přestupů.

                Podívej se, kde jsme teď my a za co stojí třeba naše mládéž. A myslíš, že se to zlepší až si "vychováme" dalšího Říčku. To je naivní, zlepší se to až nás koupí ten Kellner nebo Valenta a investují.
                Všichni odsuzují ManCity nebo Chelsea a přitom každý Slavista do jednoho jako na smilování čeká až se to v menším měřítku stane i u nás. A dej bůh ať se to v budoucích týdnech stane.

                • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                  slaviator     před 14 lety 27.02.2011 14:04 |  
                  0 0

                  mě spíš vadí, když průměrní hráči pak maj čtvrt mega liber týdně... jako v tom ManCity...
                  to je jak kdyby v našich podmínkách měli Koreš s Dostálem milion měsíčně... Tak co udělaj ostatní hráči, nejen u nás, ale i v jinejch ligovejch týmech..?

                  • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                    Khadgar     před 14 lety 27.02.2011 14:26 |  
                    0 0

                    Nejvíc má v ManCity Yaya Toure, 220tis. liber týdně. A pokud o něm říkáš, že je průměrný hráč, tak se tě musím zeptat, neuhodil ses do hlavy? V PL pak má přes 200 už snad jenom Rooney. To je taky takovej průměrák, co? :) Samozřejmě, že v PL jsou vysoký platy. Ale to je věc klubů a jejich majitelů.

                    • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 27.02.2011 14:41 |  
                      0 0

                      pánové pánové to se mi až protočili panenky , pan Bongor nemá rád Bayern protože si koupí koho chce ale sympatizuje s chelsea která dělá to samé a navíc a to je podstatné nevidělává narozdíl od bayernu kterej nekončí každoročně v červenejch číslech, a ktěm wengerům o tom naopak ten fotbal je že si začnete zakládat vlastní mládež a časem se i "bez" peněz vypracujete a hlavně opět končíte každej rok v plusu, žádnej arab ani Kellner to nespasí když to nastaví tak jako v chelsea nebo v city kdy reálně až je jejich majitel opustí tak končí a jdou do krachu protože to tam je tak příšerně nastavený, tým se musí budovat a je to běh na dlouhou trat a pokud nekončíte na konci roku v plusu tak nic ztoho nemá vážnej smysl , to stěma platama , fakt je ten že v anglii sou příšerně hráči přeplacený ale jak píšete je to klub od klubu , například tottenham má v klubu svoje maximum přes které nejde i kdyby tam měl jít třeba C.Ronaldo , ono ty platy vám daj nakonec daleko "horší" sumy než samotný přestup, u většiny anglických klubů to je kolem 60% rozpočtu a situace je prostě neúnosná, jediný správný způsob je cesta ajaxu a dalších kdy si budujete vše sami a jen prodáváte, zvlášt v našich podmínkách podlemě jediná správná. Pan Kellner jako skvělý podnikatel tohle ale snad bude vědět ( pokud tedy bude majitelem jako že si myslím že bohužel ne ) a nastaví systém tak aby i když například po pěti letech odejde klub bude fungovat dál.

                      • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                        slaviator     před 14 lety 27.02.2011 14:46 |  
                        0 0

                        Bongor Chelsea nemá rád. Já jsem řek, že s nima sympatizuju.

                        Za poslední dobu za velký prachy nakupovali až letos Torrese, jinak Roman Abrahamovič investoval v posledních letech těžký prachy do zázemí a do juniorské akademie hráčů, už to nese pomalu plody. Mrkni, jací hráči nastupovali za Mourinha nebo později (samí kupovaní, kromě odchovance Terryho) a dnes v A týmu je několik odchovanců...

                        Takhle by to mělo být i u nás, ať bude majitelem kdo bude. Neinvestovat 10 milionů do Abrahama a dalších průměrnejch hráčů, ale ty prachy vrazit raději do dorostu.

                        Btw zajímalo by mě jaké náklady mají slávistické dorostenecké týmy? Dostal jsem se k číslum, že Fotbalová akademie Josefa Masopusta /U-17 a U-19/ má ročně náklady pět milionů. A to je to pro druhou ligu... Kolik to je ve Slavii, deset? Patnáct mega?

                        • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 27.02.2011 14:55 |  
                          0 0

                          chelsea je pořád stejně směšná , utratila v zimě 70 milionu a jak skončila s penězi za minulou sezonu ?? -70 milionu , akademii mají ale nevyužívají ji protože se tam trenéři mění jak na běžícím pásu , největší talent McEachran si tuším ještě snad nezahrál a hrajou pořád hráči jako Kalou kteří berou víc než kdokoliv z hráčů tottenhamu (Vaart, Modric, Bale, Defoe ), platová politika je špatná , koncepční taky , touhle cestou rozhodně ne

                          • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                            slaviator     před 14 lety 27.02.2011 15:02 |  
                            0 0

                            do tý akademie sype prachy poslední cca tři roky, takže ten výsledek hned není - to jako když my otevřeli oddělení zahraničího skautingu, tak v podstatě ten rok a půl se to zabíhalo a nestlihli jsme z toho nakonec mít (kromě Dembelého?)) užitek - tím spíš, že když přišli Krasniqi, Peréz, Marič do B týmu a A dorostu, tak...

                    • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                      slaviator     před 14 lety 27.02.2011 14:42 |  
                      0 0

                      a kolik měl Adabayor? A tak okej, dobře, ZATÍM tam nemají čtvrt mega liber týdně, ale stejně tam mají ti předražení průměrní hráči víc, než maj hráči ve Spurs, v Liverpoolu nebo tak...

                      • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 27.02.2011 14:57 |  
                        0 0

                        směšnější je že ty platy sou tak velké že když ted šel jejich hráč Bridge na hostování do west hamu tak tam bere víc než kdkokoliv v WH včetně kapitána Parkera.

                        • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                          mart     před 14 lety 28.02.2011 15:19 |  
                          0 0

                          W.Bridge sice bere 90K tydne, ale Chelsea hradi cast jeho platu (nevim kolik %).
                          S tou smesnosti (:D) docela se mu "povedl" hned prvni zapas. Dva goly jeho, penalta taky jeho, .... slusny za 90K :)

                        • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                          mart     před 14 lety 28.02.2011 15:41 |  
                          0 0

                          Jeste me ted napadlo.... videl ste nekdo ten zakrok Rooneyho na McCarthyho? s.Fergusson tvrdi, ze to bylo v poradku !!!! No, nemuzu tady na slusnejch slavistickejch strankach napsat, ze s.Ferg je cu.ak, ale tezko mi nekdo muze zabranit abych si to o tom myslel sve. To uz je jak sparta. fuj.

                          • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                            Khadgar     před 14 lety 28.02.2011 15:57 |  
                            0 0

                            A já myslel, že v tý Anglii žiješ a tím pádem víš, že Sparta se má od ManU a sira F. ještě hodně co učit :) Některý penalty pro Manchester by nevymysleli ani Jech s Fraňkem dohromady. Proto mě vždycky skoro rozbrečí, když si Ferguson stěžuje na rozhodčí :)

                            • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                              mart     před 14 lety 28.02.2011 17:27 |  
                              0 0

                              :), no tak ta penalta po 30ti sekundach proti L'poolu byla ukazkova. Berbatov totalne schvacen po 5ti metrovem sprintu pada ve vapne bez kontaktu s protihracem .... u pana Webba ... jasna pentle. Mladej brazilec (poznamka .; nesmi dostat cervenou kartu [jako proti Bayernu], neb je mladej) skace obena chodidly do hrace.... nic, o mene nez 2 minuty pozdeji, za prakticky totozny zakrok Gerrard (podotykam... naprosto spravne) vyloucent. Pak se ti blbeckove hrooozne divej, ze kdyz nekdo nekde zakrici "stan up if U hate ManU" v zapeti celej stadion na nohou .... (ehm , snad krome Old Trafford .... i kdyz, mozna je to tim, ze je tam spousta lidi co spis mluvej Urdu, nebo Pashtun):).

                              • Re: Hloušek dal gól, Hajduk se Zaprešićem jen 0.0

                                Khadgar     před 14 lety 28.02.2011 18:13 |  
                                0 0

                                Jo, to byl úžasnej zápas...
                                Co se týče Liverpoolu, tak teď si můžou jenom drbat hlavu kvůli tomu, že trochu víc nepřihodili na toho pořízka z Blackpoolu. Ten by se dost hodil...

  5. Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

    Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 27.02.2011 16:10 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Vím, že to je mířeno trochu jinam, ale mohu se zeptat, kdo nám pískal podzimní ligový zápas na Bazalech, kde po faulu na Trappa měla být pískána penalta a rozhodčí pak dostal trest? Byl to faul tuším toho obránce, co teď hraje v Plzni? Děkuji za info. Sokrates55

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      lassiter     před 14 lety 27.02.2011 16:12 |  
      0 0

      jech

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        lassiter     před 14 lety 27.02.2011 16:17 |  
        0 0

        Ale bylo to teda už na jaře, když odvolávali neodvolávali KJ. Na podzim pískal Adámek, ale ten snad žádný trest nedostal.

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 27.02.2011 16:47 |  
          0 0

          Děkuji, máte pravdu. Bylo to skutečně na jaře a pískal to Jech. Já jsem si dal trochu práci s tím rozhodčím Fraňkem. Pokaždé když nás pískal, tak nás docela drbal. Pouštěl jsm si znovu ten střet Jandy s tím brněnským obráncem a i mezinárodní rozhodčí (bývalý) mi potvrdil, že to byla naprosto jasná pentle. Přeci jen jsem byl na druhé straně. Zajímavé je, že ani v sobotu ve zprávách, ani při reportech při televitním zápasu Plzeň - Hradec není o tomto ani zmíňka. No nic. Sokrates55

          • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 27.02.2011 17:11 |  
            0 0

            Možná proto, že už nikoho nezajímáme. Nebo spíš týmy hrající o záchranu nikoho moc nezajímají.. Jinak je to samozřejmě pěknej debil ten Franěk a obecně bych byl pro aby po takových zářezech dostávali sudí po zápase do držky. Oni by si příště rozmysleli jestli jim za to ty peníze stojí. Zkrátka jako se to dělá na vesnicích..

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              dejva     před 14 lety 27.02.2011 17:15 |  
              0 0

              kde se na to dá kouknout? celý víkend to hledám a ne a ne to najít. děkuji za link.

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              Ravik     před 14 lety 27.02.2011 17:16 |  
              0 0

              k Fraňkovi: vím na 100% že to je sparťan jak poleno. Dřív projel se sparťanskou vlajkou půl Evropy, jeho brácha jezdí doteď. K jeho stylu pískání, ale nemám výhrady, nechává tomu spád. Ale je pravda, že nás několikrát vojebal (např. derby vloni na jaře, kdy Řepkovi odpustil to tmavě červenou žlutou asi v pátý minutě).

              Jak psal ale Kmotr, Slavie teď nikoho nezajímá a může si za to sama. Chodit prý do VIP na Slavii to je k smíchu. Kvalita všeho asi jako ve školní jídelně... to na Spartě si důležitý lidi jinak hýčkají...

              • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 27.02.2011 17:44 |  
                0 0

                kašlete na rozhodčí, včera jsem se díval na bayern s dortmundem a tam je rozhodčí zařízl daleko víc, to samé v anglii kterou sleduju často a skoro v každém zápase taky najdete chybu, jsou to jen lidi i když u nás samozřejmě je vše trochu jiné, v současné době ale asi nemá nikdo zájem na tom aby nás zařezávali protože nikoho nijak neohrožujem

                • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                  bongor     před 14 lety 27.02.2011 17:50 |  
                  0 0

                  Ale zajímáme hoši,rádi by se nás zbavili a teď viděj příležitost,možná poslední jak nás dostat do druhý ligy.Už kvůli tomu ponížení Slavie mají na tom týpky jako Franěk zájem.I kdyby nechtěl,tak je to prostě v něm.Já kdybych pískal sraltu,tak bych taky neváhal.

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              bongor     před 14 lety 27.02.2011 18:03 |  
              0 0

              To by byla Kmotře ta nejlepší léčba.Třeba by si to už příště pamatovali.jenže to jim na Slavii nehrozí,oni to vědí,tak budou naopak pořád drzejší a drzejší.Říct po to zákroku ve vápně proti Brnu,že rozhodčí se snažil nechat hře spád,to je výsměch fotbalu.

              • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                bongor     před 14 lety 27.02.2011 18:09 |  
                0 0

                koukám,že to Palermo nebude zas až tak světový,jako jsme to četli v spartu.S Udine rupli doma 0-7.

                • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                  mirecek1111     před 14 lety 27.02.2011 18:47 |  
                  0 0

                  Se divím že si ten DiNatale usyslil ten pokutový kop, Sanchez mohl mít pět gólů za zápas:)

                  • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                    bongor     před 14 lety 27.02.2011 21:18 |  
                    0 0

                    Di Natale je necharakterní,jako bys ho neznal mirečku

                  • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                    Khadgar     před 14 lety 28.02.2011 16:17 |  
                    0 0

                    Proměnit penaltu po vystřídání je docela obtížný, takže asi hlavně proto to kopal Di Natale.

                    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 16:22 |  
                      0 0

                      Tak to se povedlo :D

                    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                      mirecek1111     před 14 lety 28.02.2011 16:42 |  
                      0 0

                      Tak to jsem samozřejmě nevěděl, já jen zaregistroval někde na netu že hrají v itálii 0:7, tak se mrkl kdo dával branky a hned mě trklo proč když dá hráč čtyři goly a je pak ještě pence, tak ná ní nejde:)

                      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                        Fallen (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 17:19 |  
                        0 0

                        Mimochodem Di Natale to měl taky myslim do hattricku

                        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                          mirecek1111     před 14 lety 28.02.2011 20:14 |  
                          0 0

                          Nojo, ale Sanchez mohl dát těch branek pět:) Kdyby tedy nestřídal. Hlavní je, že už vyhodili toho trenéra Palerma:D

  6. Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

    Viking     před 14 lety 28.02.2011 12:55 |  
    0 0

    Nechtěl bych bejt škodolibej ale jako bych viděl reakci Zlámala, když jsme byli v půlce podzim snad desátí, čtyři nebo pět bodů od sestupu, kterým jsme hrozili...

    NEŠIŘTE PANIKU, SLAVIA O ZÁCHRANU NEHRAJE A HRÁT NEBUDE:)))

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      mirecek1111     před 14 lety 28.02.2011 13:06 |  
      0 0

      Já nerozumím proč zrovna tohle Zlámalovi vyčítáte. A co se tím změní, když si přiznáme, že o tu záchranu hrajeme? Skutečně nám to nějak pomůže.. Přinese to víc bodů..
      Jsme tam kde jsme, je to realita, ale myslím, že je zbytečné se tím zbytečně užírat. Ty zápasy s Budějovicema, Ústím, Příbramí apod. teprve příjdou, uděláme dvě vítězství po sobě a budeme z toho venku. Nehrajem o titul, tady stačí dělat bodíky.
      Ústí už je v prdeli a přesto přezevšechno jak to teď vypadá si nemyslím, že bychom se měli bát, že ten druhý tým budeme my. Musím aspoň třikrát do konce ligy vyhrát a bude to ok.

      Navíc Slavisté by měli být ti poslední, co by si tyhle věci měli připouštět. Musíme být kruci trošku hrdí. Stačí, že do nás kopou všichni okolo. Fakt nechápu, co se tím změní když teď budeme na potkání vykládat jak náš klub hraje o záchranu.

      Myslím, že teď je sakra důležitější, kdo bude náš nový majitel a hlavně s jakými záměry nás bude kupovat. Jen doufám, že to skutečně bude ten Valenta nebo Kellner.

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        mirecek1111     před 14 lety 28.02.2011 13:13 |  
        0 0

        A jen tak mimochodem. Myslím, že by nebylo na místě zklamání, kdyby se v budoucích dnech nebo týdnech ukázalo, že to nakonec nebude Kellner ale ten Synot holding.
        Vždyť ten Valenta není žádný šušeň, je to myslím čtvrtý nejbohatší čech. Navíc jestli koupí Slavii i s Edenem tak to bude úplná paráda.
        A to že ty prachy do Slavie potéčou z hazardu..to už nikdo řešit nebude, až přijde první pořádná posila a Eden bude patřit Slavii.

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          janko (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 13:40 |  
          0 0

          Souhlas. Ano hrajeme o záchranu, ale to hraje v současnosti polovina ligy, ten odstup je tam minimální. Jestli budeme na místě dvanáctém nebo osmém je jedno, je to prostě průser. A nevěřím že spadnem, prostě nevěřím. Klidně mi to omlaťte o hlavu, až pojedem do Vanďáku, ale nevěřím....
          Měl bych spíše dotaz, zda se nějaký zdejší přispěvovatel jenž vlastní akcie chystá na valnou hromadu.

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 14:22 |  
          0 0

          Smí majitel sázkové kanceláře vůbec vlastnit fotbalový klub?

          • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

            Jiri1     před 14 lety 28.02.2011 16:00 |  
            0 0

            Vzdycky se to da nejak udelat, viz Slovacko

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 16:16 |  
              0 0

              No tak to samozřejmě, zvlášť u nás. Ale mě jde spíš o to jestli se jako Valenta může objevit na tiskovce a říct, já jsem majitel. Protože to je to po čem asi všichni touží. Jestli se tam představí ňákej ňouma z firmy XY a řekne, že majitel si nepřeje být zveřejněn, tak je to pořád jaksi naprd, že..

              • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 17:35 |  
                0 0

                Když vlastnil Slovácko, taky se k němu hlásil a problémy s tím nikde nebyly.

                • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                  Wommi     před 14 lety 28.02.2011 18:42 |  
                  0 0

                  ...spis je otazkou jestli muzes jeden clovek vlastnit oficialne dva kluby - myslim ze nemuze,...pokud by valenta vlastnil slovacko, nemel b asi vlastnit i slavii, byt v nasem ceskem prostredi je mozne vsechno

                  • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                    slimak     před 14 lety 28.02.2011 19:51 |  
                    0 0

                    no, ale valenta už dáávno slovácko přeci nevlastní...

                    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                      travel (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 20:06 |  
                      0 0

                      Taky bych řek,možná tam dává nějaké peníze jako sponzor,ale nejsem si jist.

                    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                      Wommi     před 14 lety 28.02.2011 20:25 |  
                      0 0

                      ..aha to je pak jina:)..jinak stejne mam za to ze i kdyby vlastnil, u nas to projde a nejak se to preci vymyslet vzdycky da:)

                  • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                    slaviator     před 14 lety 28.02.2011 20:45 |  
                    0 0

                    Petera jeden čas vlastnil Baník a prvoligové Kladno, i když tam měl "bílého koně" "kakaového Boba" Krause:)

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          travel (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 21:12 |  
          0 0

          Kdo se v tom má vyznat,v článku,jak Slavia vyhrála 7:1,je v komentáři odkaz,kde zase předpokládají,že to bude Sisák a Pitr.Tak nevím,zda by tohle nebylo z bláta do louže.I když je jasný,že si nemůžem vybírat.

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      travel (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 20:59 |  
      0 0

      Bylo by to super,kdyby to byla pravda,už aby se představil.I když už skončilo přestupové období,na hostování by ještě někdo přijít mohl?Samozřejmě myslím,pokud by měl nový vlastník zájem a to by snad měl.

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        spojka     před 14 lety 28.02.2011 21:17 |  
        0 0

        Myslím, že přijít by mohli jen amatéři, resp. reamaterizovaní hráči (jako naposledy Skácel). Ale nikdo takový mě nenapadá a vzhledem k tomu, že zbývá už jen 12 kol mi to ani nepřijde pravděpodobné. Kromě toho se pořád jedná jen o spekulaci Týdne, který může mít stejný zdroj, jako někteří tady na diskuzi. Holt nezbývá, než čekat...

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          travel (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 21:46 |  
          0 0

          Napadlo mě to,protože po utkání s Brnem si myslím,že s tou záchranou to nebude jednoduchý.

          • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

            slaviator     před 14 lety 01.03.2011 00:21 |  
            0 0

            No, ono klidně můžeme přivést pět Skácelů, ale jestli rozhodčí bude pískat tak, jako pískal Franěk, bude to na prd. A naopak, kdyby byl rozhodčí pořešenej jako ho má pořešenýho jistý tým, tak jsme vyhráli a bylo by... Bohužel, takovej je dnešní fotbal no

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 11:31 |  
              0 0

              Ale hovno prosim tě. My jsme nevyhráli naší nemohoucností a trapným fotbale. Kdyby Brnu proti nám písknul vymyšlenou penaltu nebo pustil ofsajd z kterého padne gól tak prosím. Ale to že nám nefouk penaltu za naší neschopnost dát gól vážně nemůže..

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          slaviator     před 14 lety 01.03.2011 00:18 |  
          0 0

          mě dneska trochu vyděsilo, že Kellner to prej není - tak nevím, zdroj ze Slavie mi někdy od ledna furt tvrdí, jak PPF, PPF... A zdroj z jednoho velmi významného obchodního partnera Kellnera v ČR o ničem v souvislosti Kellnera se Slavií neví.

          Ono i ale jestli to bude SynotTip a Valenta, tak mi to je jedno. Nebo jestli to bude SYNER, jak mluví jako o "hotové" věci na stránkách Liberce v diskuzi...

          Ale začínám se pomalu bát, aby se vlastníkem Slavie nestal E Side Property...

          • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 08:49 |  
            0 0

            Jen klid je to Kellner, ale na případné tiskovce asi nebude on osobně, ale nějaká firma z jeho impéria nebo s ním úzce spřízněná. Něco jsem zaslechl o stavební megafirmě Syner, z toho mohl vzniknout ten omyl se Synotem. Ale všechno se zprůhlední na valné hromadě, už se na ní chystám ...

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              travel (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 08:57 |  
              0 0

              Prosím pěkně a kdy je valná hromada?

              • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 09:32 |  
                0 0

                Pozvánka ještě nepříšla, ale bude to konec března.

                • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 10:48 |  
                  0 0

                  Děkuji a přečtěte si co píše Jiří1 za komentář v článku Slavia B vyhrála 7:1.Ten závěr je hroznej!

                  • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 11:31 |  
                    0 0

                    Nesmíte si to tak brát, to je Jiří.

                    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                      travel (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 12:49 |  
                      0 0

                      Máte pravdu,Jiří se vždy zmíní o dvou možnostech,jedna se pak uskuteční a jeho reakce je :vždyť já jsem to říkal,zase došlo na má slova.Ach jo.

                  • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 11:36 |  
                    0 0

                    No tak to mi přijde jako úplná blbost. Rozhodl jsem se na Jirkovi výplody už nereagovat, tak to napíši aspoň sem. Myslím, že by se našel takovej idiot, kterej by si koupil klub, aby ho mohl zruinovat? Myslíš, že by člověk s takovouhle motivací přetlačil jiné nabídky? Ne, takhle to v byznysu vážně nefunguje, to je moc velké sci-fi.. Maximálně si to koupí někdo, kdo nebude mít tolik peněz, aby do toho každej rok rval stamiliony jako Křetínský a zvolí cestu výchovy odchovanců a postupné cesty vzhůru. Což by mohlo vypadat jako "lokální" cesta. Ale to že to bude schválně někdo kurvit jako nastrčená figurka je klasická jirkovina..

                    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                      janko (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 11:43 |  
                      0 0

                      S tím souhlasím, a navíc by mi přišlo nelogické, že by stále nevěděli komu prodají. Když vezmu, že to Rosen položil, chtějí svolat valnou hromadu, apod., tak mám pocit, že ten kšeft je u konce...

                      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 11:50 |  
                        0 0

                        Souhlasím, obchod je už dohodnutý a peněz bych se nebál, těch mají dost. Ale ty nebudou jen tak rozdávat, strategie je, aby byl klub maximálně soběstačný (pronájmy, sponzoři atd.). Proto se taky bude stavět nová multifunkční hala ...

                        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                          janko (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 12:02 |  
                          0 0

                          Tak já jsem ani žádného zhýralce co se rozhodl sypat prachy do černé díry jménem český fotbal nečekal. Myslím si, že při správném vedení má Slavie potenciál se sama uživit, ovšem za předpokladu, že co si vydělá tak také u ní zůstane a nebude na ní nikdo parazitovat....

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              Wommi     před 14 lety 01.03.2011 12:47 |  
              0 0

              Lado, jestlki muzu poprosit, zkuste tam s dalsimi trochu potlacit na vedeni at daj do kupy alespon vsechny zapisy zmen a dokumenty do obchodniho rejstriku. Kdyt je to ostuda, nejstarsi a nejslavnejsi ceskej klub a oni tam nemaj zapsany ani zmeny v predstavenstvu, chybi ulozene dokumenty, ucetni, apod. v sbirce listin
              DIky.

              • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 13:30 |  
                0 0

                To máte pravdu, ale já mám pro nového majitele připravený jiný dotaz, no řekl bych strategického rázu. To je myslím klíčové, dlouhodobější strategie s kterou přichází. Tak ona se dá odhadnout, spíš je otázka v horizontu kolika let s ní plánují.
                A s tím vlivem drobných akcionářů si nedělám žádné iluze, podle mých informací bude mít nový majitel majoritu.

                • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 13:58 |  
                  0 0

                  Jinak by do toho nešel.Doufám teda,že Kellner

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              slaviator     před 14 lety 01.03.2011 16:18 |  
              0 0

              Tak já už nevím, jestli mám věřit zdroji ze Slavie, co mi tvrdí že to Kellner je, nebo jestli mám věřit tomu, že Křetinský se na to Kellnera ptal a ten mu to zapřel... Přitom jsou docela významní obchodní partneři. To mi přijde divný, že by mu Kellner lhal?

  7. Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 13:58 |  
    0 0

    Že nový majitel chtěl koupit i stadion, to jsem věděl, ale myslel jsem, že se dohodli. Podle aktuálního a oficiálního prohlášení Slavie to vypadá, že se o stadionu přece jen nedohodli nebo je současné vedení dost mimo.

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      janko (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 14:05 |  
      0 0

      Třeba jen mlží...

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 14:06 |  
      0 0

      Měl jsem na mysli toto prohlášení Slavie z dneška:

      Společnost SK Slavia Praha – fotbal, a.s. odmítá jakékoliv spojení s aktivitami E SIDE PROPERTY LIMITED směrem k ČMFS. 1.3.2011
      Představenstvo SK Slavia Praha - fotbal, a.s. po svém dnešním jednání vydalo prohlášení, ve kterém kategoricky odmítá jakékoliv majetkové či jiné vztahy se společností E Side Property Limited.
      SK Slavia Praha – fotbal, a.s. prohlašuje, že bude bedlivě sledovat, zda nedochází k poškozování jejich práv a zájmů a je připravena k využití všech právních prostředků k ochraně svých práv. Snahou společnosti je v současné době dokončit stabilizaci, jak ekonomickou, tak sportovní a vrátit Slavii do předních pozic českého fotbalového prostředí.

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 14:19 |  
        0 0

        JJ, pro nás slávisty nemůže být nic tak jednoduché, jako že by přišel jeden majitel, koupil klub i staďák, zaplatil dluhy a začal strategicky budovat klub. My si to budeme muset krásně vyžrat se vším hnojem co se kde najde. Klasika prostě..

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          slaviator     před 14 lety 01.03.2011 16:21 |  
          0 0

          Ono stejně, i když přijde XXX, koupí podíl od "Rosena" a koupí podíl od ENICu, tak super, ale tím ten žalovanej dluh 100 mil přece nezanikne...

          • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

            mirecek1111     před 14 lety 01.03.2011 21:45 |  
            0 0

            Tak proboha snad ten kupec ví do čeho jde a když chce do Slavie vstoupit tak ví co bude muset poplatit...si nedovedu představit, že nás někdo koupí a to martirium s neschopností splácet závazky poběží dál..

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 02.03.2011 11:01 |  
              0 0

              Pokud se dohodli s ENICem o prodeji akcií, tak na tuti udělali dohodu i o tom dluhu, ale otázka je zda se dohodli.

    • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 16:44 |  
      0 0

      Tomu nevěřím, ale pokud je za tím E Side, tak je to pěkný podvod,
      ty smrdí korunou.

      • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

        Wommi     před 14 lety 01.03.2011 16:53 |  
        0 0

        ..hele ale todle je porad dokola, dnes je to uz preci x-tej novinovej clnek, kterej se porad toci dokola a jen prezvejka co napsal ten prvni s tim ze rekne dle nasich informaci a zdroje a porad tam melou neco,..samozrejme to muze byt pravda, ale taky nemusi,...
        Jeste nedavno to bylo tak ze jeden rekl, sisak, druhej ze vlastne ne sisak starej, ale mladej, treti napsal, ze vlastne pitr a ctvrtej aby toho nebylo malo a byl zajimavejsi tak rovnou, ze ho vlastni gros:)

        Ja bych to nechal a pockal bych, pokud je to seriozni majitel, sam se prihlasi, pokud ne, tak se s tim holt budem muset smirit

        • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

          Wommi     před 14 lety 01.03.2011 16:55 |  
          0 0

          ..jeste bych dodal, myslim si, ze vetsina techto pisalku ma stejny zdroje nebo i horsi, nez maji nekteri z nas,...

          Ja uz jsem tu treba psal, ze muj zdroj z e-side mi dokonce rikal, ze by to ted mel koupit pitr, ale jak jsem psal, bylo to pri povidani v hospode a mezireci a pak jsme to zakecali, takze uz jsem se ani nezeptal, zda to bylo mysleno vazne a nebo jako docela vtipna hlaska:)))

          • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 17:15 |  
            0 0

            No jo, počkáme do valné hromady nebo tiskovky nového majitele. Ale musím se smát, jaké máme investigativní novináře, jsou buď líný nebo neschopný. Když to porovnám, jak angličani tehdy zjistili, že se rozvádí princezna Diana podle toho, že před sídlem stojí určitá auta, zjistili komu patří (právníci) a šli tvrdě za tím.
            Ono je lepší sedět ve vytopené kanceláři, občas zvednout telefon a nebo něco okopírovat z netu ...

            • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

              klimi     před 14 lety 01.03.2011 17:26 |  
              0 0

              Láďo, ty jsi si tím, co jsi zde několikrát tvrdil jist? :)
              Díky za odpověď

              • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 01.03.2011 17:58 |  
                0 0

                Čím si člověk může být jist, jenom tím, že jednou zemře, ale stejně neví co bude následovat.
                Tu informaci mám nějaký pátek, tomu zdroji důvěřuju, ale jistý si nejsem. Samozřejmě, že se taky může mýlit (u jednání nebyl, ale o odsoupení Roseně se nemýlil), ale bylo by to pro nás jedno z nejlepších řešení, pokud nepočítám nějakého šejka. Tak doufám, že se nemýlí ... Pánové, pro dnešek se loučím a už se těším na večer, kdy si spravím chuť, Poláci na CANAL+ Sport dávají šlágr Chelsea - Manchester Utd.

                • Re: Oslavenec Vlček: Terén byl katastrofální

                  Wommi     před 14 lety 01.03.2011 18:29 |  
                  0 0

                  od kolika je ten fotbal a da se to nekde na netu sledovat?diky