Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Vyprodaný Eden - pokračování

Zdravím všechny slávisty. Chtěl bych jen shrnout důležité body, aby se nás v pátek sešlo co nejvíce. Komentářů k původnímu článku je dost, jsou pozitivní i negativní, každý má nárok na svůj názor. Doufejme, že přesvědčíme touto kampaní všechny negativní a ty co se ještě nerozhodli v pátek dorazit.

Negativní reakce chápu, je těžké překousávat poslední rok lži a praktiky našeho vedení, nejraději bychom se na to všichni vyprdli a nechali to být, ale musíme vyhlížet lepší zítřky. Proto je tu tato akce. Vím, že vyhlášených akcí již bylo více a nikdy nedopadly moc dobře, proto je potřeba se všichni semknout a jednou to dotáhnout do konce, jinak další pokusy vyjdou též naprázdno. Proto sem napíšu důvody, proč přijít, snad si tam každý najde aspoň jedno pozitivum.

1. Hrajeme o udržení a hrajeme se soupeřem, který je za námi. Případná výhra dodá hráčům sebevědomí a odrazí nás dál od sestupových příček, což může být důležité pro další vývoj.

2. Když nás přijde plný stadion, hráči se vybičují, nechají na hřišti duši a srdce, budou cítit, že fanoušci za nimi stojí a nemusejí se jmenovat zrovna Messi nebo Ronaldo. Těm mladým klukům to moc pomůže. Ukažme jim, že nám na nich záleží.

3. Vytvořme si jednou pořádnou atmosféru, ať jdeme domů s pocitem, že to byl zážitek, viz Hajduk Split - to by přece byla paráda.

4. - A to  je důležité - bude to přenášet TV. Nejbohatší firmy si platí reklamu a ta nejdražší se platí za šoty v televizi. My tu možnost máme zadarmo, tak to využijme. Uvidí to celá republika, proto to vezměte jako reklamu pro značku Slavia. Když bude plný stadion, bude se o tom psát v mediích, v TV to všichni uvidí a to můžeme využít na protestní akci skandováním proti našemu vedení, nějaké choreo atp. Vyvineme tlak. Ať noviny mají druhý den o čem psát.

5. Pokud existuje potenciální kupec, tak mu pomůžeme v rozhodování. Ukážeme, že se značkou Slavie kupuje i nejlepší fanoušky. Ne 4 000 lidí, ale 15 000 lidí na stadionu.

6. Zakročme raději teď, než bude pozdě. Na konci sezony už ničemu nepomůžeme.

Je to dost důležitých bodů, abychom to jednou dotáhli do zdárného konce a přišli všichni, kterým na Slavii záleží. Proto se obracím na všechny, co nechtějí jít, aby se v pátek přemluvili a dorazili. Jedná se o jeden zápas, tak se to snad dá zvládnout. Uvidíme, jak se to povede a jestli to bude mít efekt. Věřím, že v sobotu se o tom bude všude psát a my budeme diskutovat, jak jsme si to užili a jak to zopakujeme. Pokud se o to nepokusíme, tak další vhodnou šanci mít jen tak nebudeme.

Je potřeba tuto informaci šířit všude a inzerovat na všech stránkách. Prosím adminy dalších stránek, aby to uveřejnili na svých webech. Prosím každého, aby poslal svým známým slávistům odkaz na tyto stránky a tuto akci.

Pro kluky, co dělají choreo, mám jeden námět. Moc si jich vážím, v lize nemá nikdo lepší. Bylo by hezké, kdyby fanoušci co připravují choreo ještě na pátek stihli transparent s rokem, kdy fanoušci v 70. letech zachránili klub, a se současným rokem. Slavie je věčná, nebo něco v tom to stylu. Proto také apeluji na ostatní, pokud budete mít kačku navíc, dejte ji lidem na stadionu na choreo.

Diskutujte o tomto tématu, pište nové články. Čím více o tom budeme tento týden psát, tím více se to zmedializuje a přesvědčíme víc lidí, aby dorazili. Vytvořte další články k této akci. Pokud nepřijde aspoň 10 000 lidí, tak se tu všem veřejně omluvím.

Snad se nás v pátek sejde plný Eden.

Komentáře (33)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vyprodaný Eden - pokračování

    Tonda     před 14 lety 22.02.2011 14:13 |  
    0 0

    je to chyba.. Quelhare je to tvůj názor. Já zastávám opačný.. Případný nový majitel by se stejně nerozhodoval na základě tohoto jednoho zápasu. Hráči nejsou tupé ovce a plný stadion by chápali stejně tak že fanouškům jde o výměnu vlastníků, a o jejich podporu až na druhém místě. Co se týče značky slavie - no nevím jestli zápas s brnem v tv nějak jeji jméno zhodnotí.
    Podívej se na to takhle.. fanoušci chodili poslední 2 roky v poměrně vysokém čísle na zápasy, a podporovali klub. Změnilo se něco? nic, tak proč pořád donekonečna chceš podporovat současné majitele v tom co dělají. Já ti nevím.. jejich osud ve slavii se zdá být na hraně.. a ty se ho snažíš dát zpátky do rovnováhy.. Já tvrdím, vyserme se na ně... jen ať se ta jejich pomyslná bárka převrátí. A jestli by ti mělo něco v rozhodování pomoct - pak argumentů proč majitele potopit se najde 10x více než argumentů proč jít na ten zápas.

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      quelhar (admin)     před 14 lety 22.02.2011 14:18 |  
      0 0

      Jen podotknu, ze tohle je Hubasuv text, ja jen upravil stylistiku a stiskl tlacitko odeslat.

      Ovsem na druhou stranu je mi tenhle nazor docela blizky. Ackoli nemam velke iluze o tom, ze se stadion nejak vic zaplni, tak stejne jako by se budouci majitel nerozhodoval podle navstevnosti na jednom zapase, tak stejne by si ani soucasni majitele na tech par tisicich, co vydelaji, nijak vyznamne kapsu nenamastili - nehlede na to, ze ja porad verim, ze Platil jako krizovy manazer nevyvadi zadne penize z klubu, ale proste se jen snazi minimalizovat naklady. Takze se to nakonec jen redukuje na to, jestli chci pomoci hracum na hristi nebo ne. Tim vic, kdyz se uvazi, ze velka cast z nich jsou mladi hraci, na ktere ma (dobre domaci) prostredi logicky vetsi vliv nez na ostrilene mazaky.

      • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

        quelhar (admin)     před 14 lety 22.02.2011 14:21 |  
        0 0

        A jeste dodavam, ze nehodlam davat rovnitko mezi majitele Slavie a Slavii samotnou. Kdyz pujdu na stadion, tak to nechapu tak, ze podporuji neznameho majitele, ale tak, ze podporuji Slavii, kterou reprezentuje tech 11 kluku na hristi, z nichz nyni velka cast splnuje to, po cem hodne lidi volalo uz drive - ze opravdu budou chtit za Slavii bojovat, protoze jim dala poprve sanci si zahrat ligu (Kores, Hora, Vyhnal, Zakostelsky, koneckoncu i Janda)...

      • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

        Jiri1     před 14 lety 22.02.2011 14:30 |  
        0 0

        Zdravim, jedine, co hrace momentalne zajima jsou jejich perspektivy a financni situace na Slavii, je mi hodne sympaticka tvoje snaha o propagaci klubu, ale pokud pan Zlamal odmitne zverejnit tuto vyzvu na oficialkach, s tim, ze tam muzou jen ofiko informace pak je to neskutecna vec hodne vypovidajici i o momentalni situaci v Edenu. Takze az budes zase branit sveho Ondru , tak mi muzes verit , ze dnes mam obavu , ze mu o Slavii nejde i kdyz se jejim jmenem casto zaklina. A Platil asi jo, vsechno ma jen jednu pihu na krase, tahat lidi za nos se nemuze porad, jednou se na to prijde . A jeste jednu perlicku za krizi Slavie muze podstatnym dilem madez Slavie , alespon podle Rehaka , alespon to jsem s docetl v jistem Klatovskem platku

        • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

          SKS70     před 14 lety 22.02.2011 14:38 |  
          0 0

          Dobrý den,

          nemáte nějaký pozitivní info o probíhajících jednáních s novým majitelem?
          Ď

          • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

            Jiri1     před 14 lety 22.02.2011 14:45 |  
            0 0

            Zdravim, ne nic noveho nevim

          • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

            Jiri1     před 14 lety 22.02.2011 15:50 |  
            0 0

            Ano je too presne ono a dost douho mi to lezi v zaludku.Pravda, pravdouci, kdyby to , ale nerikal prave Rehak, povestny tim, ze na zapasy mladeze temer nechodil, ze byl prvnim asistentem velkeho Karla , kdyby Sramek a spol. netvrdili opak, s tim, ze byvaly realizacni tym acka nestoji o jejich nazory a hrace, kteri se proste nemeli sanci dostat do acka a ti brankari co treba Divis , Hanus , Berkovec a dalsi, jen jim dat sanci.

          • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

            Wommi     před 14 lety 23.02.2011 00:48 |  
            0 0

            ..jo tak Rehak je dobrej, on se leta podili mimo jine i na tech hovnech a pak je bude kritizovat,..pokud neni ovce, tak myslim, ze moh KJ tlacit do toho, aby "B" vyuzival, aby zapracovaval mlade hrace do tymu, apod.

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      slimak     před 14 lety 22.02.2011 14:32 |  
      0 0

      Přesně, jak řiká quelhar; je nesmysl chápat rovnítko klub=majitel..Klub tady bude vždycky, fanoušci (někteří), tady budou vždycky, majitel a všechno ostatní se mění. Mně záleží na klubu jménem Slavia a ten taky půjdu podpořit..
      Jak by to vypadalo, kdyby se k tomu každý stavěl jako ty? na stadion by přišlo 100 lidí, články v novinách, jak se i fanoušci (to poslední, co klub má) na Slavii vykašlali, jak z kdysi slavného klubu nezbylo vůbec nic. Smutní hráči, kteří za majitele taky nemůžou a pak bídná hra..Tohle chceš Antoníne?

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      Hubas     před 14 lety 22.02.2011 19:43 |  
      0 0

      Ok názory jsou různé.

      Tady jde o pokus se sjednotit a dokázat si,že když se vyhlásí jednou akce,tak aby měla efekt,Do budoucna se to může hodit a budeme z toho vycházet.Jde o pokus a já věřím,že výjde.Dokaž me si ,že to může fungovat a pokud to výjde,tak příště už nebude potřeba přemlouvání ostatních.Potřebujeme se o něco opřit.
      Vemte si to každý za své a udělejme pro páteční návštěvu v Edenu všechno.

      P.S. klidně pak vyhlásíme,že nikdo a´T nechodí a nepodporuje ty zločince,ale musíme stát všichni pohromadě

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      Papol     před 14 lety 23.02.2011 10:44 |  
      0 0

      Toníku, Toníku, zamysli se nad sebou, jako nad Slávistou.

      • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

        Tonda     před 14 lety 23.02.2011 12:42 |  
        0 0

        Ja se nepotrebuju nd sebou zamyslet. Vy tady mate vsichni nejakou slepou nadeji ze se pujde na stadion a vsechno se tim vyresi.. podle me sme uz opravdu dost zoufalí a vymyslime vselijake plany... nerikam, ten fond nezni spatne, do toho bych sel, ale myslet si ze jeden zapas neco zmeni... kdyz se nam vedeni mohlo smat do tedka, tak proc myslite ze to nejake skandovni na zapase vyresi.. jsem v tomhle skeptik. Podle me pokud vedeni ma odejit, tenhle pokus to rozhodně neovlivní.
        Slavista jsem věrný, každý den nejdu spát aniž bbych si nečetl něco o slavii, v týhle mizerii jsem si bohužel koupil dokonce 3 letou permici, pritelkyne - ackoliv ji fotbal tolik nebere chodi na zapasy se mnou - tez ma permici.. Jenze v tuto chvili to uz neni oo vernosti - ani si neumim predstavit co jeste muzou ve slavii znicit..

  2. Re: Vyprodaný Eden - pokračování

    podol (přítel SN)     před 14 lety 22.02.2011 14:24 |  
    0 0

    Dobrý den,ve všem máte pravdu,v pátek,ač nemocen,přijdu.
    Musí utéci dceři,ale je to pro mne Slávistu neobyčejně důležité.
    Ano,bude to v televizi,s komentáři reportérů,druhý den v novinách.
    Co více bychom si mohli přát pro zveřejnění názorů Slávistů a nátlaku na vedení i majitele.Aby konečně se začali chovat
    důstojně a čestně k slavnému klubu jménem Slávie.
    Jen v jednom jsem pesimista.Návštěvu odhaduji tak na 5000,
    rád se budu mýlit a potom se za svoji skepsi veřejně omluvím.
    Příj'dme všichni!Podol

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      Jiri1     před 14 lety 22.02.2011 14:31 |  
      0 0

      Mate muj obdiv

  3. Re: Vyprodaný Eden - pokračování

    Jachym     před 14 lety 22.02.2011 15:54 |  
    0 0

    Co na to říct? Já mám permanentku a přestože na mě leze chřipka, do pátku se musím dát nějak do kupy. A i když máš jistě dobré úmysly, radil bych ti, aby sis nedělal velké iluze o přesvědčivé síle svého příspěvku. Omlouvat se nemusíš, ale 10 000 lidí nepřijde v žádném případě.

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      SKS70     před 14 lety 22.02.2011 15:58 |  
      0 0

      Přijde 3.800 diváků

      • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

        Hubas     před 14 lety 22.02.2011 17:38 |  
        0 0

        Pokud mohlo na Slovcan a to byla příprava dorazit 1600 diváků a pokud se svšichni semkneme na tento zápas...tak to dokážeme.

        Jedná se o 1 zápas ...z domova ničemu nepo,ůžeme.A´T vidí jakou máme sílu.

        • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 22.02.2011 19:32 |  
          0 0

          Rád bych tomu věřil, já přijdu, ale nikdo z mého okolí bohužel ne. Znáš to, klasické výmluvy, není čas, nejsou peníze, dovolená, apod.

  4. Re: Vyprodaný Eden - pokračování

    slamacek (přítel SN)     před 14 lety 22.02.2011 16:03 |  
    0 0

    Tondo co se na to podivat tak, ze prijdes podporit hrace, dotlacis je k vitezstvi a majitelum das na jevo co si o nich myslis.. ty kluci co za nas kopou to verim ze oceni! v tom ja smysl vidim.. sedet u tv a kvicet ze ti nasi mocipani to delaji spatne dle mne smysl nema...

  5. Re: Vyprodaný Eden - pokračování

    jane (admin)     před 14 lety 22.02.2011 20:27 |  
    0 0

    Mne prijde docela vtipny, ale i zajimavy, navrh z diskuze, aby fanousci zustali na stadionu po zapase, dokud se nezverejni majitele - jak by nas vyhnali? Zavolali by na nas policajty? A rozhodne by se o tom psalo...

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 22.02.2011 21:17 |  
      0 0

      Rozbuška už by ti ukázala cestu...:-)

  6. Re: Vyprodaný Eden - pokračování

    fofr     před 14 lety 22.02.2011 21:42 |  
    0 0

    Za chomutovskou odbočku přátel: my v pátek přijedem. Fofr

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 23.02.2011 01:50 |  
      0 0

      Nikdy mne nenapadlo, že bych na prvním zápase jarní části chyběl. Vždyť už se tak těším...

  7. Re: Vyprodaný Eden - pokračování

    Hubas     před 14 lety 23.02.2011 09:15 |  
    0 0

    Zdar všichni

    vložím jsem příspěvek co se objevil na diskusi na oficiálních stránkách

    K tomu se nedá nic dodat...snad to přispěje a přesvědčí i ostatní

    Re: Mobilizace fanoušků
    MilanS | 23.2.2011 8:53:25
    Nevím u kterého příspěvku aktuálně frčí největší diskuze ale vypadá to že u tohoto, takže se vyjádřím zde. Ačkoli tuto webovou stránku navštěvuju už asi tři roky, tak jsem se zaregistroval teprve teď. Proč? Neměl jsem potřebu se moc vyjadřovat, v těchto diskuzích přispívá spousta lidí a často někdo vyjádřil můj názor za mě. Většinou mě spíš zajímaly názory ostatních. Důvod, proč jsem se vůbec registroval je ten, že zde chci vyjádřit svou podporu týmu a i přesto že nám fanouškům jsou ze strany vedení pořád házeny klacky pod nohy ve formě řečí o tom jak se všichni z vedení snaží bla bla bla, musíme se zachránit a potom puf a Hloušek pryč.. (ve kterého jsem opravdu věřil že nám může při záchraně hodně pomoct) Potom co byl poslán pryč, řekl jsem si že už na to opravdu kašlu a že když to vedou takoví kreténi tak můžou na mou podporu zapomenout. Ale jsem člověk jako ostatní a podle toho nefunguju na základě rozumu ale citů. Stejně jsem o pár dní později na tuhle stránku přišel proto, že mě sem táhlo červenobílé srdce. Stejně tak o pár let zpátky po Tiraspolu jsem řekl dost, toto už fakt není možný, na toto nemám nervy a stejně po pár dnech jsem zase hltal každou informaci, co o svém klubu můžu sehnat. A o tom všem je možná fanouškovství, je sice fakt že si díky tomu možná můžeme nechat srát na hlavu, ale je to něco co všichni společně cítíme, láska ke Slávii. A tak tedy abych to už utnul nakonec chci říct tohle - jsem z Moravy a jezdit každých čtrnáct dní tři a půl hodiny vlakem do Prahy, na to nemám opravdu čas a je mi trapný pořád škemrat u tetky z Prahy, jestli by mě nenechala u sebe v bytě přespat :-D Proto jezdím na Slavii vždy jednou do roka o prázdninách, jinak sleduju zápasy kde se dá.. Ale TEĎ jsem se rozhodl, že tam v pátek dojedu, i kdybych se tam měl doplazit. Jsem krátce po nemoci, bude zima a je to daleko ale je mi to úplně jedno. I kdybych pak měl spát na chodníku před Edenem, tak to za to stojí a jako fanoušek prostě nyní nevyhodnocuju rozumem ale srdcem, a srdce mě táhne tam, kde se cítím nejvíc doma, mezi svými, v Edenu. A tak se v pátek sejdem v kotli, budu se těšit.

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      Philliip     před 14 lety 23.02.2011 09:35 |  
      0 0

      I po Moravě je určitě spousta slávistů, mohli by si zorganizovat sraz na tento zápas a přijet hromadně jako na výjezd:-)

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      bongor     před 14 lety 23.02.2011 11:48 |  
      0 0

      Ahoj Hubas,není to dlouho,co jsme tady diskutovali s názorem,že kdo nechodí pravidelně na Slavii,není žádný slávista.Já jsem napsal názor podobný tomu Tvému dnešnímu a zrovna jsem zmínil i Moravu,kde vždycky bylo plno slávistů.Nebudeme sledovat docházku,někdo fandí na stadionu jiný doma a další v zahraničí.
      Já jsem bývalý pražák,tak jsem chodil pravidelně i na dorost.Teď žiju v severních Čechách a tak často pauzíruju.Navíc to dilema jít či nejít,které rozpoutali ti šmejdi,co rozebrali Slavii na součástky.
      Hodně přátel co sem píší má pochybnosti,kam se jejich peníze dostanou a jestli za ně nebude mít paní tajemná šéfová deset nových meďáků.I to je možný,ale holt jim prevítům v pátek přispějeme,ať se s tím zadusí.Bongor

      • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

        podol (přítel SN)     před 14 lety 23.02.2011 14:56 |  
        0 0

        Zdravím Bongore,i další,naprosto souhlasím s názorem Hubase.
        Tvrzení,že kdo nechodí na všechny zápasy Slávie,není Slávista,
        o tom ani nemá cenu diskutovat.NAkonec to byl jen ojedinělý
        názor jednotlivce,nikoliv většiny.I když jsem rodilý pražák,a
        opět zde trvale žiji,prožil jsem 25 let produktivního věku v krásném moravském městě,vzdálen 340km od Prahy.Nepřestal
        jsem být Slávistou,srdcem i tělem,i když jsem se dostal na
        zápasy Slávie,hlavně s těmi "rudými" tak 2x za rok.Organizoval
        jsem zájezdy,vždy jsme naplnili 1-2autobusy a byla to veliká
        sláva.Bylo to v době,kdy národ nebyl tak motorizovaný jako dnes.
        Všeobecně mohu říci,že mezi Moravany převažovali ve velké
        většině sympatie ke Slávii,když ne přímo jako "fandové",tak
        to byli sympatizující.Proto mám rad a vážím si všech Slávistů,
        od Aše po Jablůnkov.A kdo si myslí,že Slávii pomůže,když
        napřijde v pátek na Brno a tím uškodí těm "Šmejdům" co ničí
        Slávii,ať nepříjde.Ale myslím,že většina nás příjde,přijede,
        vybaví se termoprádlem,insigniemi Slávie a hlavně hlasivkami.
        A ze všech sil podporovat tribunu Sever,která je dnes asi
        nejlépe organizovaná a viditelná síla příznivců(OP a FK
        jsem timto v žádném případě nechtěl urazit).
        Držme při sobě,ať žije Slávie!!!!Podol

  8. Re: Vyprodaný Eden - pokračování

    klimi     před 14 lety 23.02.2011 10:59 |  
    0 0

    Možná je škoda, že už odkazy na tento článek nevisí na stránkách Tribuny Sever.
    A též nechápu, proč nemůže OZ toto umístit na ofic. stránky (aspoň výzvu, když už se jim nelíbí ty pravdy o zlodějích).

    • Re: Vyprodaný Eden - pokračování

      bongor     před 14 lety 23.02.2011 11:51 |  
      0 0

      Tribuna Sever a vůbec naši fandové jsou nyní tou nejlepší součástí
      slávistické obce.Jak se divili na Arsenalu,když jsme dostali sedmičku a ještě byla krásná děkovačka.To jsme ještě neviděli,říkali.
      A ani nikde jinde než u nás neuvidí.Ať žije Slavie!

  9. Vyjadření pana Zlámala k akci VYPRODEJME STADION

    Hubas     před 14 lety 23.02.2011 20:36 |  
    0 0

    Zdravím všechny.
    Dostalo se mi soukromnej email,vyjadření přímo od pana Zlámala...a važím si toho.Uvedl mi tam důvod proč nemůžou zveřejnit na oficiální stránky výzvu VYPRODEJME STADION ..jeho argument byl logický a já ho příjmul.V současné situaci opravdu nejde tu to výzvu uveřejnit ofiko,jelikož by mohlo uškodit jménu Slávie...je uvedenu zkráceně důvod .... jedná se o to,že pokud by ta to výzva neměla výsledek a na stadion by dorazilo málo fanoušků,opřela by se do toho media a Slávia by byla pro smích všem ..toť jednoduché a logické vyjádření.

    Dále napsal i pozitiva co se chystá,ale to už zveřejňovat nebudu.

    Proto znovu apeluji na Ultras,Severní tribunu,Fanklub a odbor přátel,aby tu to akci podpořili dalšími výzvy a zveřejnili na svých stránkách.

    Pokus jsme se jednou to dotáhnout do úspěšného konce a vyprodat co nejvíce stadion..jedná se o jedno utkání,tak doražte všíchni..v jednotě je síla...a taky vedení nám již ostudy udělalo dostatek,tak a´T nemáme my fanoušci taky ostudu a v pátek tam dorazíme všíchni.

    • Re: Vyjadření pana Zlámala k akci VYPRODEJME STADION

      klimi     před 14 lety 23.02.2011 22:12 |  
      0 0

      Hube, to má OZ pravdu no, to by nebyla dobrá reklama.
      PS: To pozitivum je to, co si 99,9% procent slávistické obce přeje? :)

    • Re: Vyjadření pana Zlámala k akci VYPRODEJME STADION

      whiplash     před 14 lety 23.02.2011 22:52 |  
      0 0

      No to je tedy duvod. Takze v soucasne dobe Slavie jako k smichu neni, jo?