Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Výzva Vyprodejme stadion

Rád bych, aby založení Fondu nebyla jediná iniciativa nás všech fanoušků Slavie. Proto bych velmi rád poprosil a vyzval všechny členy Fanklubu, Odboru přátel a fanoušky Slávie k akci "Vyprodaný stadion" na domácích jarních bojích o záchránu.

Ahoj všem slávistům. Jsem pravidelný čtenář těchto stránek a velký fanoušek naši milované Slavie. Přicházím sem s výzvou na všechny slávisty, abychom udělali vše k záchraně našeho klubu. Pozitivně vnímám založení Fondu a určitě přispěji. Ale rád bych, kdyby to nebyla jediná iniciatia nás všech fanoušků Slavie. Proto bych velmi rád poprosil a vyzval všechny členy Fanklubu, Odboru přátel a fanoušky Slavie k akci "Vyprodaný stadion" na domácích jarních bojích o záchránu.

Celou zimu jsem každých 14 dní v sobě vstřebával jednu ránu za druhou od našeho tunelářského a mafiánského vedení a poslední ranou bylo hostování Adama Hlouška. Pak jsem si řekl a dost, kašlu na ně. Dlouho to nevydrželo, protože si nedovedu představit, že bych se již příští sezonu nešel podívat na svůj milovaný klub, jak hraje ligu, na klub, který se nyní žene díky těm gaunerům do bankrotu a nebo nedostane licenci. Přeci nechceme, až se nás příští rok známí zeptají "Komu ty fandíš?", nemít odpověď, jelikož ten klub už nebude existovat.

Pojďme vyzkoušet na první tři jarní kola vyprodat Eden. Všichni slávisti informujte své znamé a kamarády, jak osobně, telefonicky nebo přes všechny internetové slávistické stránky. Nabádejte všechny, aby byli na stadionu a podpořili náš klub.

Akce má tři důležité aspekty, dva pozitivní a jeden negativní. Začnu tím negativním, a to je přenést se přes největší problém, že tím budeme přispívat ze vstupného těm gaunerům. Taky jsem si řekl, že už ode mě neuvidí ani korunu, ale ta představa, že bych se už nešel nikdy podívat do Edenu je ještě horší. Prostě jarní sezonu zapomenu na ty gaunery a budu myslet na budoucnost.

Pozitivní vidím dva body. První je, že hrajeme o záchranu a nikdo nechce, abychom spadli do druhé ligy. Proto našim klukům ukážeme, že v nás mají podporu a vytvoříme jim nezapomenutelné domácí prostředí. Kluci, když uvidí plný stadion, tak je to psychicky nakopne a vybičují se k daleko lepšímu výkonu a nic nevypusti. Dejme jim šanci a ukažme jim, že nám jejich osud a osud Slavie není lhostejný.

Druhým pozitivní bodem je - ale to jen v případě, že se by opravdu mohl existovat nový investor či subjekt, který má zájem o koupi našeho klubu - pomoci mu v rozhodování. Určitě bychom mu my fanoušci alespoň takto ulehčili rozhodnutí, aby náš klub koupil a zachránil. Zájemce dnes nekupuje nic jiného než značku Slavie, dluhy jsou veliké, stadion žádný, hodnota kádru žádná, tak mu ukažme, že se značkou Slavie kupuje nejlepší fanoušky v ČR. Když nás bude chodit 2000 na utkání, tak tomu nepomůžeme, ale když bude plný stadion, bude vidět, že má na čem stavět.

Snad mě tu nepošlete někam, ale byl bych rád, kdybychom se všichni slávisti sešli již příští pátek na zápase s Brnem, který bude pro nás moc důležitý, a to v počtu alespoň 15 000. Zkusme tuto aktivitu převést v realitu a po třech zápasech vyhodnotit. Čas se krátí, semkněme se a jaro tomu všichni obětujme. Zkusme udělat vše pro záchranu, a proto VYPRODEJME EDEN.

Samozřejmě, že vstupné půjde do kapes současným majitelům, ale je tu i malá naděje, že by ze vstupného mohli pokrýt výplaty hráčů, aby se nestresovali. V to už musíme jen doufat.

Komentáře (108)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    Alex13     před 14 lety 20.02.2011 13:32 |  
    0 0

    No, myslim, že to moc reálný není, ale zkusit to samozřejmě můžeme :) věřím, že kolem 10 tisíc lidí by přijít mohlo, já samozřejmě dorazím taky :)

  2. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 20.02.2011 13:52 |  
    0 0

    Můj tip je tak 8000 lidí, ale i to by vzhledem k počasí nemuselo být špatné (už jsem si připravil termo oblečení :-), doporučuji i pro ostatní slávisty).

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      denydzlSKS     před 14 lety 20.02.2011 18:07 |  
      0 0

      Cca 8.000 je i můj tip..myslim, že vzhledem k okolnostem je to solidní číslo, snad to vyjde!

  3. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    dejva     před 14 lety 20.02.2011 13:58 |  
    0 0

    snílek

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      Hubas     před 14 lety 20.02.2011 14:04 |  
      0 0

      Možná snílek,ale když budeme mvšichni doma a nic nedělat tak tomu nepomůžeme.A pokud jak tu všichni píší,že chtějí pomoc Slávii a ani nepříjdou nna zápas....tak to pak můžeme zabalit všichni a lžeme si tu sami jako dosud Platil ..my fanoušci máme tu největší sílu pomoc klubu a případně novému majiteli.Pokud je schopno na Hamburk přijít plný stadion,tak to znamená,že nás je dost a můžeme přijít i na ligu a ne dřepět u TV.To budeme pak moc sedeět i příští rok,ale ne už koukat na Slávii,ale na RUMUNY TŘEBA a to asi nikdo nebude chtít.Pokud si každý řekne,stejně to nezaplníme a nikdo nepůjde,tak jsem ubožáci co tu jen plkaj.

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        dejva     před 14 lety 20.02.2011 14:42 |  
        0 0

        Především je hezké vědět, že se o Slavii zajímají i cizinci.

        Idea vyprodaného stadionu je krásná věc. Je si ale potřeba uvědomit, proč vůbec lidé na fotbal chodí v tak hojném počtu, že vyprodávají obrovské arény.
        Je to kvůli fotbalu samotnému, atraktivní hře plné osobních soubojů a vstřelených branek, hráčům jezdících po trávníku od 1. do poslední minuty zápasu, skvělé atmosféře, klobáse, pivu, setkání s kamarády a v neposlední řadě také kvůli soupeři.

        Slavia nabízí produkt a záleží jen na ní, jak ho dokáže prodat. Osobně si myslím, že žádný apel k tomu, aby fandové přišli příští pátek na stadion není třeba, protože každý ví, kdo, kdy a kde hraje.

        Návštěva proti Brnu (a vůbec v celé jarní části) bude nastaveným zrcadlem všem těm, kdo ve Slavii v současné době fotbal dělají, ať již je to marketing, hráči, či vedení.

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          eomer (přítel SN)     před 14 lety 20.02.2011 15:50 |  
          0 0

          On neříká, že tam budou- jen aby přišli. To je rozdíl. Osobně také nevěřím, že se to podaří, ale musíme pro to každý z nás udělat maximum. Aktivních slávistů je 2500-4000 a zbytek se prostě musí nějak vyburcovat. Nemyslím, že se stačí spokojit "každý ví o co jde a tak není potřeba apelovat ". Je třeba apelovat, protože proti návštěvě jde zima, čas výkopu, TV a zatím stále staré vedení, a proto bude hodně lidí zvažovat.

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            dejva     před 14 lety 20.02.2011 21:44 |  
            0 0

            Ano máš pravdu s těmi čísly.

            Otázkou je, zda-li těm zbývajícím fandům má současná Slavia co nabídnout a přesvědčit je, aby do ni investovali svůj čas a prostředky. V předchozích letech lidé měli možnost vidět Necida, Suchého, Tavarese, Krajčíka. Hráče na které se opravdu dalo koukat. Co jim Slavia nabídne letos?

            V předchozích letech se hrálo o titul a evropské poháry. O co se hraje letos?

            Spousta lidí nehodlá akceptovat nekalosti, které vylezli na povrch. Stejně tak jako to píše Pedro- a mají na to plné právo.

            Spoustě lidí se nelíbí to, jak Slavia jedná s těmi, o které se tak ráda opírá a žádá je o podporu. A další a další věci.

            Ano apelovat na fandy, aby přišli podpořit klub v těžkých bojích. Výborně. Proč ne. Pár stovek se jistě najde a výzvu poslechnou.
            Ale ti ostatní přijdou na stadion v případě, že za své, ne zrovna malé, peníze něco dostanou. Něco, co za to stálo. V současné situaci je návštěva kolem 4-6 ti tisíc diváků asi reálné maximum. Bohužel.

            • Re: Výzva Vyprodejme stadion

              quelhar (admin)     před 14 lety 20.02.2011 21:49 |  
              0 0

              Myslenka je, aby to tenhle zapas (nekolik zapasu) nebylo o tom, ze prichazim, abych investoval (cas, penize), ale abych podporil (davam a necekam nic na oplatku, maximalne dobry pocit, ze jsem podporil neco, co mam rad)...

            • Re: Výzva Vyprodejme stadion

              Hubas     před 14 lety 20.02.2011 21:58 |  
              0 0

              Víš není možné každý rok hrát o titul a poháry....A já zase doufám,že ta to akce třeba pomůže a já zas budu moc za 2 roky koukat na nového Necida, Suchého, Tavarese, Krajčíka.

              Doma sedět a čekat jestli přežijem nebo ne ... to nepomůže.

              SAnad bude málo těch jako Vy či Ty.

              Jedná se o půl roku

              • Re: Výzva Vyprodejme stadion

                japhy     před 14 lety 20.02.2011 23:13 |  
                0 0

                Tady asi nejde jen o to, že se nehraje o poháry. Podstatný taky je způsob, jakým jsem se k tomu dopracovali. Ostuda byla naším chlebem, bylo o strach otevřít noviny, člověk nevěděl, co za špínu se na nás zasr vyvalí. Už minulý ročník byl bídnej a neměl jsem pocit, že by se nefandilo, ba naopak. Každýmu jedou dojde trpělivot.
                Přesto udělám vše pro to, abych na Brno dorazil, mám momentálně v sobě takový velice mírný optimismus a nechám se překvapit, jak dlouho to vydrží :)

  4. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    lados     před 14 lety 20.02.2011 14:19 |  
    0 0

    Hubasovi úplně rozumím a za sebe bych si přál vyprodaný stadion Slavie na každé ligové utkání (i na poháry samozřejmě). Už jen pro tu atmosféru...Reálně bych byl rád, kdyby se nás v Edenu sešlo třeba deset tisíc...

  5. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    LordEdmund     před 14 lety 20.02.2011 14:27 |  
    0 0

    Ale jo, já jsem pro, jen se bojim, že moc lidí na Brno nepřijde. Je to v TV,je to večer a bude zima. Já půjdu, ale myslim, že tak bude max. 7000 lidí.Proto bych sice apeloval na Slavisty, aby přišli,ale akce bych nenazýval"vyprodejme stadion" protože to je nesmysl:-) Ani na druhý zápas o titul, nebylo plno a to jsme měli hodně naplavenin a zvědavců. Každopádně nechci ,aby to ode mě vyznělo negativisticky,vítám každej nápad a každou snahu pomoci Slavii a že je někdo snílek neni vůbec na škodu:-).

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      Hubas     před 14 lety 20.02.2011 14:38 |  
      0 0

      Zima bude ...ale snad ksždý má jegry,svetry a čepice.A čas je ideální..nikdo se nemůže vymlouvat že bude v práci...a na víkendy se v tu to dobu moc nikam nejezdí.V TV to bude,ale když budeme sedět doma v teple a čučet tak nic neuděláme,naopak ať všichni ostatní čuměj jakou máme návštěvu a nemusíme hrát o titul :-)

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 20.02.2011 15:43 |  
      0 0

      Jo ten druhý zápas o titul jsem do dnes nepochopil. Nepochopím některé, když říkali, že už o nic nešlo. Fakt nepochopím - navíc obhajoba po tak dlouhé době.

  6. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    laurus     před 14 lety 20.02.2011 17:29 |  
    0 0

    Máš pravdu. Nesmíme propadat malomyslnosti.
    Já budu chodit určitě!

  7. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    opicemag     před 14 lety 20.02.2011 18:21 |  
    0 0

    No já samozřejmě chodit budu a myslím, že to platí pro hodně lidí, co sem přispívají. Leč ti by chodili stejně. Chce to, aby chodili lidé, co chodí, jen když se daří nebo se hraje derby se spartou (a nemyslím sparťany).

  8. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    FrancoisMerlin     před 14 lety 20.02.2011 18:27 |  
    0 0

    Mimomísu:
    Ragued hrál celý zápas a byl u vítězství svého týmu ve venkovním zápase a jeho tým se drží uprostřed tabulky.
    Tijani hrál 78 minut a jeho tým remizoval v Ipswichi a jsou také ve středu tabulky.
    Škoda, že nemohli zůstat.

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      PetCC     před 14 lety 20.02.2011 18:31 |  
      0 0

      Kdyby Ragued hrál zadarmo a Belaid něco hrál a ne se jen procházel, tak by to škoda byla :-)

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        FrancoisMerlin     před 14 lety 20.02.2011 19:36 |  
        0 0

        Ragued nemusel hrát zadarmo, ale jen za cenu obvyklou pro dobrýho defenzivního záložníka v ČR.
        Když Belaid na podzim hrál, tak tým hrál velmi dobře. A jelikož se dostal do základní sestavy Hullu, anglického týmu, který ještě nedávno hrál premier league, prokázal své kvality v kvalitnější lize než je ta česká.

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          PetCC     před 14 lety 20.02.2011 22:02 |  
          0 0

          Přijď se podívat, kolik mi z Belaidovy hrůzy na podzim přibylo šedivých vlasů. Odehrál jediný dobrý zápas.

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 11:02 |  
            0 0

            Tak Belaid kdyz na podzim nastoupil, patril k tem lepsim.. po vzoru KJ si ale plno lidi z nej dela hromosvod. Proc by mel hrat Ragued zadarmo? To jsem nepochopil.. on nemuze za to, jakou smlouvu mu ve slavii dali.

            • Re: Výzva Vyprodejme stadion

              PetCC     před 14 lety 21.02.2011 14:22 |  
              0 0

              Ragued by musel hrát zadarmo, aby jsme ušetřili :-)
              A za druhé, to že se můj názor nesrovnává s většinou, to vím. A nikdy nečekám, co mi řekně někdo jiný. My hrajeme rok bez klasického útočníka s alespoň trochou zkušeností. Takže jediná naše šanve byl ryclý přechod do útoku. Což Belaid prakticky vždycky zastavil, čekal a rozehrál do zadu, na obránce. Míč Belaid dostal v sitauci, kdy před ním bylo 3,4 nebo 5 hráčů soupeře a udělal z toho situaci, kdy se všichni protihráči dostali za míč. My v současné době neměli hráče, kteří by seděli Belaidově hře. Pro něj i pro nás byl odchod nejlepším řešením.

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          EdCable     před 14 lety 21.02.2011 10:52 |  
          0 0

          Lukas Jarolim se mnohokrat dostal do zakladni sestavy Sienny, tymu italske prvni ligy...
          Uvidime za rok, za dva.

  9. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    Pedro08     před 14 lety 20.02.2011 18:29 |  
    0 0

    Ale jo. 4000 by mohlo Rosenovi přispět na výplatu pro Tomasovou a dementního Zlámala.
    15000 by předpokládám nepřišlo ani na Spartu.

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      Hubas     před 14 lety 20.02.2011 18:45 |  
      0 0

      Spíš bych očekával,že napíšeš...určitě dorazím ...negativa ničemu nepomůžou.

      Možná apelace všem co si to tu přečtou,aby se vyjádřki,že určitě dorazí...čím více těchto pozitivních reakcí,tím věčí motivace pro ostatní co chtěj sedět doma a dokopou se na stadion....užít si atmosferu a kluky podpořit .... kdo ví příští rok už budeme moc sedět doma všichni

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        Pedro08     před 14 lety 20.02.2011 19:42 |  
        0 0

        Permanentku jsem vlastni od roku 94 do roku 2009. Jakmile jsem zjistil, že Slavie je pračkou na peníze a cestou, jakpřijít k lukrativním pozemků a osobně se obohatit na dílu pana Říčky, tak jsem skončil. V pravý čas. Ale na fotbal jedu určitě den potom. Sehnal jsem lístky na bezva zápas v Mnichově.
        Nemám to nikomu za zlé, ale podporovat současnou SK Slavii Praha -fotbal a.s. je blbost a naivita, časem si to také uvědomíš.
        Vždyť ani takový slávista jako Petr Doležal na utkání naši jedenáctku nepodpoří a to si díky Slavii za poslední 4 roky přišel na 150 milionů korun, což je vzhledem ke stavu, kde akciová společnost nyní je velmi dobrá odměna. I Martin Roman by mu mohl závidět.

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          lassiter     před 14 lety 20.02.2011 20:16 |  
          0 0

          To je zajímavý názor, snad si to v Mnichově bezva užiješ.

          Jinak výzva je jistě sympatický počin, leč raději bych ji moc nemedializoval, pač by z toho byla nakonec spíš ostuda, že po týdenní mobilizaci za vyprodaný stadion přišlo šest tisíc. Nemám iluze, že v současné situaci, v osm večer v mínus deseti se sjedou slávisté z celé republiky do Edenu. Oni totiž nejsou. Slávisté z dřevěné tribuny pomalu vymírají, za x let působení na Strahově se vykrystalizovalo těch dva tři tisíce srdcařů a ti největší slávisté z posledních dvou let jak přišli, tak zas odešli. Budou v hospodě kecat jak je všechno na hovno, maximálně pak fandit u televize, někteří snad u rádia na cestě do Mnichova.

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          FrancoisMerlin     před 14 lety 20.02.2011 22:10 |  
          0 0

          Opravdu si nedokážu, že bych prostě přestal Slavii podporovat a začal bych fandit nějakýmu třeba německýmu týmu. Viděl jsem hodně kvalitních zápasů, různých sportů, v různých zemích naživo a když se hraje sebelepší zápas, nemůže se to vyrovnat zápasu, kdy opravdu fandíš tomu svému týmu tvého srdce. I kdyby jsem viděl zápas živě Barcelona-Real 5:5, tak mě tisícekrát víc nadchne když Slavie porazí Spartu.

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            eomer (přítel SN)     před 14 lety 20.02.2011 22:22 |  
            0 0

            A vo vo vo tom to je !!

            • Re: Výzva Vyprodejme stadion

              Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 20.02.2011 23:15 |  
              0 0

              Lístky na zápas v Mnichově by mně mohli cpát i s dopravou zadarmo a klidně i s příplatkem, stejně bych za Slávii neměnil.

              • Re: Výzva Vyprodejme stadion

                Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 08:33 |  
                0 0

                on nepřestal podporovat slavii jen nehodlá přispívat jejim majitelům , takových je nás mnoho, ja se priznam na podzim taky koukal jen na vysledky v novinach, je treba priznat ze soucastna situace je paradoxní a chodit i nechodit je oboji dobre řešení.

                • Re: Výzva Vyprodejme stadion

                  PetCC     před 14 lety 21.02.2011 14:24 |  
                  0 0

                  Už vidím majitele, jak se z těch vašich pár tisíc ročně koupu v šampaňským :-)

  10. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    slamacek (přítel SN)     před 14 lety 20.02.2011 20:08 |  
    0 0

    Ja tedy jdu a pokud mi pracovni povinosti dovoli, pujdu na kazdy zapas. zaroven slibuju, ze nasim klukum nebudu nadavat kdyz se neco nepovede! ve svem okoli se budu snazit presvedcit vsechny, aby se pridali. v tomhle ja vidim smysl!

  11. otázka která se netýká tématu vyprodaného stadionu proti zbrojovce

    dejva     před 14 lety 20.02.2011 22:54 |  
    0 0

    V srpnu byli zástupci fanoušků vedením Slavie ujištěni, že jedna z jejich podmínek pro zrušení bojkotu, bude splněna nejpozději do začátku jarní sezony. Vzhledem k tomu, že nebylo uvedeno kterého ročníku, má otázka možná není úplně namístě. Přesto bych se dovolil zeptat, zda-li slíbené logo již v Edenu náhodou nesvítí?

    • Re: otázka která se netýká tématu vyprodaného stadionu proti zbrojovce

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 20.02.2011 23:52 |  
      0 0

      Nesvítí, teda pokud nemyslíš to velký "Synot Tip Arena". Ale pokud vím, tak ultras říkali, že v týhle situaci na tomhle lpět nebudou, ne?

  12. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    slimak     před 14 lety 21.02.2011 00:04 |  
    0 0

    Zdravím, mě se zdá, že někteří stále nepochopili nebo nechtějí pochopit naší situaci. Tady již dávno nejde o nějaký loga na stadionu nebo Bohemku. S odstupem času jsou tyto ,,problémy" čím dál tím směšnější. Tady jde o záchranu Slavie v lize a o záchranu klubu jako takového..
    Pravda je taková, že pokud se od klubu (tedy jeho historii, jeho barvám..., ne současnému vedení nebo vlastníkovi) odvrátí fanoušci, nic nezbyde. Nejsou hráči, nejsou peníze, nejsou výsledky. Je ale historie a fanoušci. To je ten klub (!) a opravdu nemůžu pochopit, jak může někdo v těchto nejtěžších chvílích pokračovat v bojkotech..

    Nyní je třeba se spojit a chodit v co největších počtech do Edenu a ukázat, že nám záleží na našem klubu a že ho máme v srdci. Každý si může najít 1000 důvodů, proč nejít (zima, vedení, bohemka, trenér, ordinace v růžové zahradě v TV, Lukáš Jarolím, doprava, kotel, ....). Teď, jak poznamenal quelhar výše, nejde o poskytnutí produktu, tady jde o klubismus a podporu hráčům (btw. nyní převážně odchovancům, jak si tady minulý 4 roky mnozí přáli).

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      dejva     před 14 lety 21.02.2011 00:48 |  
      0 0

      A mě se zase zdá, že chodit v současné situaci na stadión je přesně to co si přeje vedení.

      Podívejte se na to, napakovali jsme se, rozprodali kádr, jsme poslední, můžeme lhát jak se nám zlíbí a ty ovce stejně choděj. Jako by říkal náš tajný majitel se sklenkou šampaňského a chlebíčkem s lososem u úst Rosenovi o přestávce zápasu s Brnem.

      Slávisté dokáží pochopit, že fotbal je jen hra a může se stát, že se nedaří. Ale nikdo z nich nemůže dělat voly, tak jak se to děje nyní. O klub strach nemám. Jak říká Bongor Slavia nepadne, Slavia je věčná. Já naopak podporuji ty co vydrželi a nenechají si kálet na hlavu a dál bojkotují. Nejlepší by bylo, kdyby na Zbrojovku nepřišel vůbec nikdo. Možná by pak pány ve V.I.P.u trklo, že takhle už to opravdu dál nejde. A jednání s novým investorem by se možná uspíšila.

      Možná by byli fotbalisté smutní, že je fanoušci nepřišli podpořit, ale nebyli to náhodou ti nejvěrnější, kteří byli každý zápas v Edenu aby viděli borce v sešívaném dresu, kteří jim na oplátku celý podzim předváděli mdlé výkony?

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        slimak     před 14 lety 21.02.2011 01:00 |  
        0 0

        ty si teda dobrej; fandíš sakra vůbec Slavii ?! nebo ji přeješ sestup..pochop, že jde o klub; bojkotem docílíš sakra čeho?
        Příjde mi zvrácená tvá myšlenka: nechat si kálet na hlavu=jít do Edenu a podporovat hráče
        nehledě na to, že nazory na vedení se nejlépe případně vyjádří právě na stadionu...

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          dejva     před 14 lety 21.02.2011 01:15 |  
          0 0

          Slimáku, Slavii fandím stejně tak jako Ty.

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      DrFe1     před 14 lety 21.02.2011 00:59 |  
      0 0

      Tak to já tedy tak jasno nemám. Na fotbal chodit budu, ale nejsem si tak úplně jistý jestli to není spíš kontraproduktivní podporovat spolu se Slávií i tu mafiánskou bandu v pozadí, která nás doslova koupe ve sračkách a je to čím dál horší. Jestli je spíš svojí podporou neudržíme v jejich pozicích o to déle. Opravdu těžko říct, co je lepší. Žádné řešení není z mého hlediska dobré, a bojkotáři mají taky svůj díl pravdy. Problémy s logem, Bohemkou atd. mi legrační ani malicherné nepřipadají, protože jsou to příznaky našeho úpadku a jsou to věci které mi dlouhodobě zásadně vadí. V této situaci opravdu nevím, co je správnější. Je to schizofrenní situace. Nejsprávnější by byl asi nějáký aktivní odpor, tedy přijít, fandit, ale dávat vedení najevo, že děkujeme za minulé úspěchy, ale ať už jdou se svojí současnou žebrácko-pštrosí politikou do prdele. Ať to předají někomu, kdo se nebude schovávat za bukem a povede to směrem k normálnímu fungování klubu.

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 08:37 |  
        0 0

        dobré řešení, kdyby přišlo cca těch 6-8 tisíc a udělalo by se choreo ve stylu "děkujeme odejtěte" tak už tím že je to i v TV by celá věc měla smysl.

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        buri     před 14 lety 21.02.2011 08:43 |  
        0 0

        Slavii fandím 47 let...Mám to daleko(350km) a tak permici jsem měl jen jednou (k padesátinám). Teť už su v důchodu...
        Myslím si, že by mohlo být účinné přijít všichni a zůstat na stadionu dokud se nepředstaví majitel...

  13. NA BRNO !!

    typro     před 14 lety 21.02.2011 08:43 |  
    0 0

    Výzva všem fanouškům Slavie: NA BRNO !! NA BRNO !! NA BRNO !! Přijít, fandit, zvítězit.

  14. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    Stahler     před 14 lety 21.02.2011 08:49 |  
    0 0

    Určitě přijdu na 100 %.Vyprodáno bohužel nebude,i kvůli slabé výjezdové aktivitě fans Brna a ani termín zápasu není úplně ideální.Tipuji návštěvu okolo 7500-8500.

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      bongor     před 14 lety 21.02.2011 08:58 |  
      0 0

      Je to skutečně dilema,chodit nebo nechodit.Oba názory mají něco do sebe.Já si třeba říkám budu chodit,ale potom o věci přemýšlím a dám za pravdu druhému názoru a v duchu vidím,jak si naše vstupný cpe do kapsy pan tajemný a hráčům říká"bohužel pánové na výplaty není". Je to naprosto na hraně,jediné řešení je,zbavit se jich.Ale jak,to už je těžší,když ani nevíme kdo to vlastně je.

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        quelhar (admin)     před 14 lety 21.02.2011 09:07 |  
        0 0

        Pri teto prilezitosti se asi slusi poznamenat, ze kdyz prijde navsteva kolem 6000 (aspon myslim, ze tohle se blizi tomu pravdivemu cislu), tak to Slavii jen zaplati naklady spojene s poradanim zapasu, ale nevydela nic.

        Abych pravdu rekl, tak si nevzpominam, jestli ten hranicni pocet divaku je 4000, 6000 nebo 8000 - proto jsem uvedl to prostredni cislo. Jen je proste dobre vedet, ze na vstupnem Slavia v patek vydela jen zhruba takovou castku, kterou musi zaplatit za poradani zapasu.

  15. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    janko (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 09:21 |  
    0 0

    Mimo téma, jen na dokreslení, že problémy s majiteli a stadiony jsou nejen u nás. Viděl jsem včerejší zápas III.bundesligy v Drážďanech, jejich stadion nesl název Rudolf Herbig Stadion, přišel nový majitel a už se stadion jmenuje Glückgas Stadion (Šťastný plyn stadion, - teď jen co je horší zda synottip-arena nebo šťastný plyn..:-):-)
    Obrovská nevole, neb ztráta tradic a v kotli dva obří transparenty po celý zápas, kdy na jednom (ten byl nepřehlédnutelný) bylo napsáno: "Rudolf Herbig Stadion für immer und ewig", v překladu RH Stadion na vždy a věčně... ty problémy jsou stejný všude, prachy jsou prachy....

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      slaviator     před 14 lety 21.02.2011 12:59 |  
      0 0

      na druhou stranu... pamatuješ, jak před asi dvěma roky měli v Dynamu problémy s hráči? Že nějakou dobu nevyhráli... No a fanoušci přes noc vykopali přímo na hřišti hráčům hroby...

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      Jachym     před 14 lety 21.02.2011 13:31 |  
      0 0

      Jenže v tomto případě je naděje na změnu. V Drážďanech se název stadionu nelíbí i četným politikům, neboť název "šťastný plyn" je přinejmenším necitlivý k obětem koncentračních táborů, a to zejména k Židům. V Německu se tedy v případě plynu jedná o výbušné téma, a to nejenom obrazně.

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        dejva     před 14 lety 21.02.2011 22:08 |  
        0 0

        všechna úcta obětem holokaustu, ale nic by se nemělo přehánět. stadion se jmenuje po sponzorovi a kdo za tím hledá víc je trouba hledající nesmyslnou záminku.

  16. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    Viking     před 14 lety 21.02.2011 09:33 |  
    0 0

    Z toho našeho útoku mám strach. Chtěli jsme pořídit dva forvardy (dle Platila na jejich hostování BYLY peníze), máme jenom Pospěcha, který chodí hrát za béčko...

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      janko (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 09:46 |  
      0 0

      Proti Brnu hrát nemůže, může až v dalším zápase proti Liberci, tak mi přijde rozumné, že hrál za B zrovna proti Liberci.

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      slimak     před 14 lety 21.02.2011 10:41 |  
      0 0

      no, pravděpodobně na to má vliv protahující se přestup M. Černého. Stále není jasný, jestli vůbec přestoupí..

  17. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    Philliip     před 14 lety 21.02.2011 10:45 |  
    0 0

    S názory typu "vstupným akorát podpoříme vedení" ten stadion opravdu asi nevyprodáme. Nikdo s tou situací není spokojen, ale věřím tomu, že kdyby se to podařilo, bylo by ku prospěchu věci. Nebylo by to skvělé? Bídné výkony Slávie, rozprodej nejlepších hráčů, neznámý majitel, velké finanční problémy, Bohemka v Edenu, kauza Jarolím, atd, atd. A přesto by slávističní fanoušci přišli a vyprodali stadion. A kde jinde by měli fanoušci dát najevo svoji nespokojenost než právě na stadionu? Takhle by se dal vyvinout velký tlak na vedení, možná by byl i větší zájem potencionálních nových majitelů, kteří by viděli, jak za klubem ( nikoliv vedením, ale klubem SLAVIA) fanoušci stojí. Zkrátka si myslím, že by to mohlo pomoci. Přinejmenším se vytvoří krásná atmosféra, kterou si všichni pořádně užijí:-)

  18. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    podol (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 10:59 |  
    0 0

    Též se domnívám,že bojkot není nyní účelný,chce to návštěvu co nejvyšší,i když tak 5000 vidím jako maximální.To zaplatí náklady
    na utkání,nikoliv že půjde penězovodem do kapsy tajemných majitelů(pro nás,nikoliv pro p.Rosena a vedení).Ale to co
    bychom měli udělat,při utkání dát hlasitě a graficky najevo nespokojenost příznivců s jednáním a chováním vedení,s nesplněnými sliby,rozprodejem hráčů a likvidací Slávie.
    Nezapomeňme,že utkání bude v televizi,bude komentováno
    v přenosu,ale i druhý den v tisku.To je zatím největší příležitost
    protesty příznivců nějak zviditelnit.Podol

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      Jiri1     před 14 lety 21.02.2011 11:23 |  
      0 0

      Zdravim, jit ci nejit tot opravdu dilema, vono opravdu asi na jedny strane nejde o podporu Rosena a spol., kteri jiste radu uvitaji ucast fandu a tim i penize, nevim kde Ouehlar vzal no cislo , ze minimalne 5000 tisic lidi zaplati 1 zapas mohu ho ujistit , ze Slavia plati pausalem a to vcetne kancelari , provonich mistnosti, navic je plno klcek a hacku, viz o travnik pecuji kustodi SKS, to se zapocitava do plneni smlouvy , nebo , ze Slavii neni behem zapasu uctovan uklid atd., jinymi slovy i pres pomerne razantni uspory je rocne uctovano Slavii temer 15 milionu pro upesneni na Strahove 8 milionu. Na srane druhe , v Edenu uz nevideli penize od Slavie taky nakou dobu, nebyt stalych pronajmu, jine vydelecne cinnosti tak uz zrejme hrajeme my i Bohemka davno nekde jnde. Treba uz bude situace o vikendu trochu jina , jenze stale plati nezivme mrtvoly, hraci dostali cast penez , ale, lidi , kteri nenavidi Jarolima a mysli si ze velky Karel ma sanci videt nejake penize mohu uklidnit, ten uz zrejme neuvidi nic. Samozrejme nelze tady jen diskutovat, posmivat se nazorum druhych a pak rict , ze na stadak nepujdu, Ja osobne se dostavim a doufam , ze se nenaplni scenar o kterem mi vypravel jeden ze sefu sekuriti se Slovacka , jak tym valel v zimni priprave, vyhral kde co a pak stejne sestoupil , protoze hraci nebrali vypaty a rozhodcim nebylo na rovinu............ů

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        SKS70     před 14 lety 21.02.2011 11:55 |  
        0 0

        Dobrý den,

        můžete alespoň trochu naznačit, jak to vypadá s tím vstupem nového majitele či sponzora? Na kolik procent do vypadá, že to klapne?

        díky

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        paweza (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 12:02 |  
        0 0

        Určitě bych byl rád kdyby nový majitel přišel, akorát mi přijde zvláštní, že se o tom nespekuluje v médiích. U nás přece stačí, když vypluje informace ala jedna bába povídala a už je o tom hlavní titulek ve Sportu. To je to vážně tak dobře před médii utajený a informace o novém majiteli přijde jako blesk z čistého nebe?

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          franta     před 14 lety 21.02.2011 12:27 |  
          0 0

          Podle mého zdroje to už to klaplo. Je potřeba doladit nějaké detaily než se s tim vyleze na světlo. Zajímavá myšlenka je že se to daří tutlat, což je opravdu zvláštní.
          Můj osobní názor je , že nový vlastník se chce oficialně představit na tiskové konferenci tento týden a dokáže si svoje lidi ohlídat. A ze strany slavie to neunikne z důvodu, že současní-bývalí majitelé ty neřeknou nic jak všichni víme a zaměstnanci jsou asi tři včetně Platila.

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            SKS70     před 14 lety 21.02.2011 12:35 |  
            0 0

            Díky. Pokud znáte toho nového majitele, můžete alespoň uvést, zdali je to, dle Vašeho názoru, důvěryhodný subjekt se zájmem vytáhnout klub z těch sr.č.k, ve kterých je dnes? Vím, že nemůžete uvést jeho název, ale můžete alespoň uvést, zdali to bude 100% vlastník, tj. že koupí i podíl ENICu? Kěž by!¨

            Díky

            • Re: Výzva Vyprodejme stadion

              franta     před 14 lety 21.02.2011 16:58 |  
              0 0

              To je právě přání nového majitele, vlastnit většinu akcií, 100% nebude mít nikdo. Ale jak říká Jiří1 jednání jsou opravdu složitá, a nejsou jen dvě jednající strany. Nelehké to bylo s E side jelikož původní smlouvy mezi ním a slavií nebyly zrovna výhodné pro fotbalový klub a věřte že by pro něj bylo ekonomicky výhodnější hrát na strahově i třeba na truc e sidu, aby se trochu probral. Nakonec tam přeci jen ke shodě došlo. Je potřeba dotáhnout ten enic a bude hotovo, v jeho případě se to šponuje do maximální možné doby ze strany angličanů. Platil letí do anglie oni se netváří a zase pak letí sem.

              • Re: Výzva Vyprodejme stadion

                klimi     před 14 lety 21.02.2011 17:03 |  
                0 0

                Ale můžeme to chápat tak, že se Eden domluvil a zbývá už jen domluvit ENIC?

                • Re: Výzva Vyprodejme stadion

                  franta     před 14 lety 21.02.2011 17:07 |  
                  0 0

                  Přesně tak.

                  • Re: Výzva Vyprodejme stadion

                    klimi     před 14 lety 21.02.2011 17:11 |  
                    0 0

                    Takže můžeme být optimisté nebo je to spíše 50:50, jestli nebude ENIC "trucovat"?

                    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

                      franta     před 14 lety 21.02.2011 17:26 |  
                      0 0

                      To už je jen moje teorie, ale enic by byl jen sám proti sobě. Spíš to šponujou do poslední chvíle a jde o to kdo, kolik a komu.

                      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

                        klimi     před 14 lety 21.02.2011 17:35 |  
                        0 0

                        OK i tak díky :)

              • Re: Výzva Vyprodejme stadion

                Wommi     před 14 lety 21.02.2011 19:20 |  
                0 0

                ..to mi ale rekni,kterej debil takhle mezi SKS a ESide domluvil tu smlouvu!!!!?!? jestli zase nejaka ulejvka?!...

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            paweza (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 12:36 |  
            0 0

            To je taky dobrý vysvětlení :) Platil už vyházel tolik lidí, že není nikdo od koho by to mohlo uniknout. Tak budu doufat, že je to vážně dobře utajený, a v tom případě je to určitá známka profesionality od nového majitele respektive jeho zaměstnanců, když si to umí pohlídat.

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            klimi     před 14 lety 21.02.2011 15:13 |  
            0 0

            Tak teď nevím, komu mám věřit :)

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          Jiri1     před 14 lety 21.02.2011 12:53 |  
          0 0

          Zdravim, media zacnou kricet , az svemu milovanemu I Dnesu, ktery nekope za Slavii , ale za Zlamala bude dano nejake avizo, avizo ci predbezne info si uz nedovoli pustit ani Platil pernamentne kritizovany za nesolidnost v pravdivosti infa a navic po, nejakych zmatenych informacich zajemce udajne tvrde trva na embargu , tj poskytovani dilcich informaci. Realita jednani je v soucasne dobe hodne neprehledna , minuly tyden se zdalo , ze se jednajici strany a nejsou jen dve, blizi nejake dohode, ale jsou proste temata jako stadion, ci zodpovednost stavajiciho vedeni i financni, ktera vse brzdi, novy majitel podminuje svym prichodem do Edenu spojit nejen vlasnictvi fotbalove Slavie , ae i arealu staionu, tj budov hotelu, kancelari, jednani jsou udajne brzdena i premrstenou cenou a zavazky, ktere ma stavajici majitel stadionu. Jednani prekvapive nekomplikuje Enic , kde je predjednana nejaka dohoda.Problem muze byt i v konecne zodpovednosti Rosenu, Viku, Dolezalu, kter sice formalne zrejme nic neporusili, ale v uctech jsou udajne velke ulety. Proto se chlapci snazi zajistit i timto smerem. Zajimava informce se objevila v mem okoli, Kellner kupuje klub prechodne a chce ho predat dalsimu skrytemu vlstnikovi po vycisteni vsech veci, do te doby by mohlo nadale v Edenu uradovat soucasne vedeni posilnene ze sportovni stranky treba Smcrem ci jinou personou, v planu neni navysovani rozpoctu , ale trpelive uhrady dluhu, budme realiste Kellner sve prachy do zadne cerne diry cpat nebude a neni zadnym fanouskem fotbalu, jak si kdo mysli. V okolnich klubech vsak panuje urcita skepse spojena se znacne rizikovym stavem financi ktere bude nutne okamzite po prichodu noveho majitele navysit o sto milionu, znalci zakulisi tvrdi, ze strany soucsneho vedeni Slavie muze jit jen o naku formu hry spojenou s upadkovym rizenim, role reditele Platila j velmi nezavidehodna, protoze je zrejme pravdou , ze hasi veci o kterych nemel ani potuchy a narozdil od Rosena a spol. zastava radikalni reseni, vse by se melo vyresit zhruba do tydne , kdy si strany dohodly jako na konecnem reseni, zajimavosti muze byt i dalsi zajemce , kery se v Edenu zjimal o probihajici jednani.

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            paweza (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 13:01 |  
            0 0

            Takže nakonec to vážně kupuje Kellner? Budu tedy vyhlížet lepší zítřky. :) A jestli je těch zájemců víc, tak je to jedině dobře. Díky, za info.

            • Re: Výzva Vyprodejme stadion

              SKS70     před 14 lety 21.02.2011 13:30 |  
              0 0

              jo, tak toho se taky bojím, to by byla asi ta nejhorší varianta.

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            klimi     před 14 lety 21.02.2011 13:23 |  
            0 0

            No, tohle hodně zavání tím, že vše skončí na mrtvém bodě...
            Doufám, že se mýlím...

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        slamacek (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 12:47 |  
        0 0

        Zdravim, jit ci nejit az takove dilema neni. nikdy nedocilis toho, ze nikdo neprijde. to je proste nerealne.. leda by jsi (fanousci) niiho dovnitr nevpustil.
        aktivni protest je pak preci jen lepsi, nez ten pasivni. pokud prijde 3000 lidi (coz povazuju ze by prislo i pres vsechny vyzvy nechodit) , tak se rekne ze byla zima, bylo to v TV a ten zbytek proste bojkotuje, ten zbytek co je mensina. pri teto uvaze vychazime z navstevy poslednich zapasu.
        pokud by se nas seslo ( pres tu zimu a ze je to v TV v poctu 15000) a pripojili bychom se aktivne svymi hlasivkami k protestu , videl bych v tom mnohem vetsi smysl a jasny signal pro nase drahe vedeni... vecer bych nazval jako rozluckovym mejdanem napr...
        tak to vidim ja. treba se vsak potvrdi zpravy co tu nekteri trousi a mame opravdu uz jineho vlastnika, nekoho kdo nas nekolik dalsich sezon povede od uspechu k uspechu :-)

  19. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    brekekeSKS     před 14 lety 21.02.2011 11:54 |  
    0 0

    Svolávat podobnou akci na zápas, do kterého kvůli kartám nemůže nastoupit jediný pořádný obránce v týmu (Hub) a můžeme tudíž očekávat jasnou prohru, je totální nesmysl..

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      Philliip     před 14 lety 21.02.2011 12:41 |  
      0 0

      brekekeSKS: Jasně, takže podle tebe, když se očekává prohra, tak se nechodí, to jsou mi novinky...

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      Botelho     před 14 lety 21.02.2011 13:16 |  
      0 0

      Toho Hubáčka myslíš doufám ironicky...

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        Jachym     před 14 lety 21.02.2011 13:34 |  
        0 0

        :-)))))))

  20. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    Maddy     před 14 lety 21.02.2011 13:24 |  
    0 0

    Tenhle nápad už se mi párkrát promítl hlavou také. Měla jsem představu vyprodaných tribun, jaký úžasný dojem by to v hráčích vzbudilo. Ale byla to jen představa a jsem ráda že je tu někdo, kdo se s tím odvážil oslovit i veřejnost. Ačkoliv to není moc lehké. Souhlasím a já určitě budu na každém zápasu. :)) !!SKS!!♥

  21. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    TomsS     před 14 lety 21.02.2011 13:38 |  
    0 0

    Není moc co napsat. Máš pravdu. Pro nás je naplnění stadionu do doby, než bude (bude-li) založen fond, jedinou možností, jak Slavii pomoci a to i za cenu toho, že budeme svými penězi za vstupné podporovat někoho, o kom je naše mínění prachmizerné.

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 16:56 |  
      0 0

      jít či nejít.. to je tedy otázka.. podpořit slavii, každý slavista řekne, no samozřejmě, kdykoli.. ale podpoříme tím skutečně tu naši slavii a ne tu JEJICH? Nebude naše účast znamenat naopak podporu současnému vedení a majitelům, kteří se snaží slavii vykrást, aby při likvidaci nic nezbylo věřitelům? Neznamená to náš souhlas s jejich postupem, lhostejnost vůči jejich plánům? Že mohou s námi počítat, ať si se slavií dělají cokoliv? Podopořit hráče, ano, ale uvědomme si, jak marné a nedůstojné bude jejich snažení, pokud nedojde k dohodě s enicem a novým majitelem. Můžeme u toho asistovat?

      Hm, docela beru argument, ze kdyz nas bude hodne, znacka slavie stoupne na cene a pro eventualni zajemce bude atraktivnejsi. Ovsem jsem presvedcen, ze nasi ucast musi dopravazet durazne projeveni naseho nazoru a vyzva majitelum slavie, aby se prihlasili k odpovednosti ke klubu a jeho historii a nenechali jej padnout.. jinak budeme za totalni blazny, ktere uz nikdo nebude brat vazne..

      Treba tohle dilema za par dni uz nebudeme muset resit, kez by.. ale kdo vi, ja ne..

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 17:00 |  
        0 0

        jinak se ovsem obavam, ze pres tuhle sympatickou snahu se nejaka zvlastni ucast ocekavat neda.. lidi jsou proste takovy, ze se chteji chodit na fotbal bavit, kdyz zabavu nelze ocekavat, neprijdou.. tak to bylo a bude. muzou se nakratko mobilizovat pri mimoradnych udalostech, ale ackoli mimoradna situace uz nastala, myslim, ze vetsina lidi si to jeste neuvedomila..

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        lassiter     před 14 lety 21.02.2011 17:56 |  
        0 0

        Já teda nevim, jestli čekáš nějaké odpovědi na svoje řečnické otázky, ale popravdě moc nerozumim tomu, co by vyřešilo, kdyby lidi seděli doma a protestovali v obýváku do zdi. To, že v hledišti nebude šest tisíc ale tři tisíce nikoho nedojme, jen se všude bude psát, jak se fanoušci na slavii vysrali. Těžko si někdo bude naší účast vysvětlovat jako podporu vedení, když celý kotel křičí Rosen ven tak jako v sobotu.

  22. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    Troubi     před 14 lety 21.02.2011 18:57 |  
    0 0

    ja si pripadam jak Alenka v risi divu....tady nas nekdo neuveritelne dlouhou dobu vojebama kecama, sere nam na hlavu, ma z nas prdel, totalne pohrda nasimi "pozadavky"(touha po vlastnicke strukture a pod) ruinuje Slavii a vyusteni toho vseho? najde se prazdna makovice s vyzvou o zaplneni Edenu.....jestli jsem letos na neco pysnej,co se tyce Slavie, tak na vsechny lidi, kteri v letosni sezone do Edenu nepachli...

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      Hubas     před 14 lety 21.02.2011 19:53 |  
      0 0

      ok to je tvůj názor ..seď doma a buď na to hrdej
      Anevim proč urážíš .....
      Všichni jsme nasraní z vedení,ale doma toho moc nezmůžeme.
      Taky se může stát,že příští tok a další budeme sedět domaq všichni slávisti.

      Přijď taky,pojmem to jako protestní akci z hesly

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      fanfaron     před 14 lety 21.02.2011 20:02 |  
      0 0

      celkem příhodnej nickname...

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        Troubi     před 14 lety 21.02.2011 22:06 |  
        0 0

        dalsi original a filuta :D

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          DrFe1     před 14 lety 22.02.2011 00:24 |  
          0 0

          Seš prostě ovcomrd a trouba. Někdo už ti to říct musel !

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            Troubi     před 14 lety 22.02.2011 00:31 |  
            0 0

            teda ty mi davas...radsi beru vsechno zpet,nerad bych si te rozezlil...

            • Re: Výzva Vyprodejme stadion

              DrFe1     před 14 lety 22.02.2011 12:34 |  
              0 0

              No proto !

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      piero (přítel SN)     před 14 lety 21.02.2011 20:03 |  
      0 0

      Troubi, já také myslím, že není čas se navzájem napadat a nadávat si. Všichni vidíme co vedení resp. stávající majitel s naším milovaným klubem provedli, proto bych nadávky směřoval na ně( já dokonce nemohu odpustit podíl na celé kauze i mluvkovi Slavie O.Z., byť se zaštituje výroky jaký je slávista). Pokud jsou pravdivé sema tam prosvitující jiskřičky naděje, mohlo by být již v pátek vše jinak a nebyl by žádný důvod klub bojkotovat.

  23. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    Tonda     před 14 lety 21.02.2011 21:05 |  
    0 0

    chcete ukázat že slávistů je dost? chcete ukázat jaký mají slávističtí fanoušci potenciál? Podle mě teda každému v týhle republice je jasný že do edenu chodilo v průměru nejvíce lidí v lize i přes ty poslední 2 bídné roky a předváděnou impotentní hru..Jděte v pátek před Eden, udělejte shromáždění.. ale lístky si nekupujte....Já bych majitelům slávie nedával ani korunu.. Mám z této akce pocit ze stavajici majitele uz vi ze coprodat slo to je fuc.. tak si jeste prijdou na vydelek ze vstupneho z jejich posledniho zapasu... pak tady nekdo napise agitacni srdceryvny clanek a vsichni se muzou zblaznit... tento pokus o vypestování spatneho vnitrniho pocitu kdyz na to brno nepujdu proste nema moji duveru.. I kdybysme s Brnem meli rupnout 15:0 ale majitele z edenu primo utecou, tak jsem proi vsemi 10.. a nevidim jediny duvod je v financne dotovat v tom jejich diletantsví.. Nový majitel se urcite nebude rozhodovat na základe divacke navstevnosti v -10 stupnich.. A hraci podle me taky preziji par zapasu bez poradne podpory, ale s vidinou jistych a neopozdovanych prijmu od noveho majitele.... Navic by je to taky mohlo prinutit máknout at ty lidi svym vykonem na stadion znovu prilakaji.. Je to psane trochu chaoticky ale to je muj nazor.. bojkot stadionu dokun stary majitele nebudou v tahu... ani korunu jim nedat... Kdyz slavie prezila tuhle kdovi kolikamesicni rizenou eskapadu, tak par tydnu uz ji nezabije to mi verte..

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      Hubas     před 14 lety 21.02.2011 21:31 |  
      0 0

      Zdar..je to tvůj názor,každý jsme nasraný na ty tuneláře .... mozna me mas za blázna,ale proč nezkusit tuto akci..jedná se o jeden zápas..pak uvidíme co dál ..dejme tomu šanci

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        bongor     před 14 lety 21.02.2011 22:27 |  
        0 0

        každý jsme napsali svůj názor,někdo ho ani nemáme,protože jsme vytočený z těch tajemných tunelářů a nervujou nás.Ale všichni to myslíme se Slavií dobře.Je dobře,že si navzájem nenadáváme a nezesměšňujeme se protože na nadávání máme tu partu,co rozfofrovala prachy z LM a prodeje hráčů,většinou za pusinky.
        Ti co vychovali naše nadějné hráče od žáčků až po první dorost
        a dál pro áčko, musí skřípat zubama když vidí,jak se znehodnotila jejich dlouholetá práce a naše nadějná budoucnost se prohání po různých Jabloncích,Libercích a dokonce i po toaletné.Jak na našich odchovancích stojí celá úspěšná jednadvacítka jak máme málo naděje,že v dohledné době vychováme podobně kvalitní hráče,protože první na čem se začalo šetřit jsou naši mladí-budoucnost Slavie.

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          Tonda     před 14 lety 21.02.2011 22:37 |  
          0 0

          rekl bych ze sabotaz slavisticke mladeze se projevi az za nekolik let... pokud teda nebudou prodani i nadejni starsi zaci a dorostenci...Ja byt novym majitelem, tak oslovim pana Ricku a taky hlavne jestli v soucasne Slavii ma neco kvalitu, tak je to mladez a fanousci -- a na tom bych pracoval.. mladezi bych udelal poradne podminky a zazemi, a pro fanousky bych vytvoril lepsi vernostni programy nez ten soucasny antimarketingovy tým.. ostatni podle me prijde casem.. kvalitni trener i hraci.

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            slaviator     před 14 lety 22.02.2011 00:25 |  
            0 0

            věrnostní programy...

            hele, třeba paradox je, že v tomhle je fotbal a politika na podobné urovni. Dvě velké politické strany, dva fotbalové kluby s fan.zázemím po celé republice. Zatím průkopníkem ohledně věrnostního programu paradoxně ale není ani Sparta, ani Slavia, ale politická strana - ODS. Ono potenciál 30.000 (počet lidí registrovanejch v ODS) je docela lákadlo. A v tom věrnostním programu, kterej by se měl přeci jen spustit /i když už to vypadalo že půjde k ledu/ jsou třeba velmi zajímavé možnosti na úvěr od jedné banky, slevy 20-50 % u obchoodníků a já nevím co... Ať mi nikdo neříká , že Slavia má menší potencionál???

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        Tonda     před 14 lety 21.02.2011 22:27 |  
        0 0

        ja bych rekl ze sanci uz hraci i vedeni od fanousku dostalo azaz... je cas aby byli fanousci jednotni v tom co opravdu chteji.. pokud je to nova nadeje pro stavajici vedeni... tak at jdou na zapas.. pokud chteji rychly odchod vedeni.. takat nechodi.. to je muj nazor.. a jsem presvedeny ze zapas s brnem neni nijak klicovy. hraje se dalsich 12 kol... dulezite jsou vsechny zapasy..

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      klimi     před 14 lety 21.02.2011 22:37 |  
      0 0

      Nejlepší by bylo, kdyby se opravdu do pátku objevil nový majitel a potom bych se o návštěvu nebál :)

      • Re: Výzva Vyprodejme stadion

        bongor     před 14 lety 21.02.2011 22:52 |  
        0 0

        To by bylo 12 tisíc klimi,tomu věřím.Sjednotili by se příznivci velkých návštěv s těmi co radí nechodit,protože ti kazimr..už by byli někde v dáli se svými těžce vydobytými stamiliony a už by tady neotravovali vzduch.To je hezký sen.A pana Říčku bych přitáhnul do Slavie s nejlepší možnou gáží.

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          bongor     před 14 lety 21.02.2011 22:57 |  
          0 0

          Prohlášení vedení klubu AC Sparta Praha
          Vedení AC Sparta Praha považuje výši trestu uloženého Disciplinární komisi ČMFS za neadekvátní, klub se proti verdiktu odvolá. Vedení Sparty se domnívá, že tento trest může ovlivnit průběh Gambrinus ligy, a to způsobem, který není v zájmu této soutěže. O titulu by měly rozhodovat výsledky na hřišti.
          Vedení AC Sparta Praha si uvědomuje pochybení klubu, ovšem výše trestu od svazové komise je dle jeho názoru neúměrně vysoká.
          Kdo pak nám to tady zase brečí?

          Takže ode dneška,kdokoliv dostane nějakou pálku,tak tím budou ovlivněny výsledky kaprligy.Že je trest neadekvátní,s tím souhlas.Měli dostat nejmíň 5 zápasů.

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            slaviator     před 14 lety 22.02.2011 00:31 |  
            0 0

            Tak popravdě řečeno mě výše trestu překvapila, čekal jsem že dostanou jenom finanční pokutu nebo podmínku... dva zápasy nepodmíněně je docela pálka, vzhledem k tomu, jaký padaj "tresty" za zákeřný zákroky.
            Ale jo, asi když přejedeš /a je jedno jestli máš na sobě rudej, modrej, zelenej nebo růžovej dres!!!/ hráči nohy a trefíš náhodou předtím i špičkou nohy míč, tak je to čistá hra, i kdybys mu zlámal hnáty. Když se do toho míče netrefíš, rozhodčí ti dá třeba žlutou a nic, maximálně dostaneš stopku na jeden zápas. Když se ti něco nelíbí a řekneš ropzhodčímu že je kretén, dostaneš stop na dva zápasy... Tak těžko říct. To co udělali spartani je podvod, ale trest je adekvátní.

            Pětizápasový tresty ať padaj spíše za ty velmi hrubý a nebezpečný zákroky...

            • Re: Výzva Vyprodejme stadion

              Wommi     před 14 lety 22.02.2011 10:40 |  
              0 0

              ..tady je hlavne zajimavy, ze psali, ze to disciplinarka ani neresila jako podvod,..coz si myslim, ze by to mel byt hlavni predmt toho rizeni,..tam preci o nic jinyho neslo a ty kecy, ze to jako pred tim zadali realizacnimu tymu, to jsou prave ty vymluvy,..vzdyt od pocatku kauzy v podstate sparta mluvila vselijak,...a osobne myslim, ze jim prave slo o to zakryt ten podvod!!!. Dal by mi zajimalo, proc se v ty souvislosti neresil repka, jako kapitan podepsanej pod zapisem - nekde jsem zaregistroval, ze by se to taky melo resit.

              Jinak souhlasim s tim, ze by o vysledcich nasi ligy mely rozhodovat predevsim vykony na hristi a vysleky utkani, ale ze to zni zrovna z ust sparty mi docela bavi. Navic by i docela zajimalo, co se bude dit nekdy v budoucnu, kdyby nahodou nastala podobna situace, kdyz by si jiny kluby rikaly,..nam jde o rozhodovani na hristi, dejte nam nizsi tresty, apod......kazda ueva muze byt precedentem....

          • Re: Výzva Vyprodejme stadion

            opicemag     před 14 lety 22.02.2011 09:08 |  
            0 0

            Mně ty tresty přijdou celkem přiměřené. Ti hráči v tom budou asi dost bez viny. Samozřejmě se mohli vzbouřit a říci, že do takového podvodu nejdou, ale kolik hráčů by např. u nás nebo v celé lize udělalo?
            Hlavní strůjce, Chovanec, byl potrestán (i když samozřejmě zakázat trenérovi vést 10 zápasů je něco zcela jiného, než to zakázat hráči, v případě Chovance to možná bude pro spartu ještě výhodné, že tam bude Hašek a ne on).

        • Re: Výzva Vyprodejme stadion

          klimi     před 14 lety 21.02.2011 22:57 |  
          0 0

          Já v pátek jdu i tak a nejen kvůli tomu si přeji, aby se to s tím majitelem dotáhlo a prostě tak nějak cítím, že by se tím rozjelo skvělé jaro :) Doufám, že to klapne a v pátek "zboříme" Eden :)

  24. Re: Výzva Vyprodejme stadion

    Zelik     před 14 lety 21.02.2011 23:09 |  
    0 0

    Dobrý večer, chci se zeptat, jak je možné, že nějaký klub, který se teď zakládá má stejnou adresu sídla jako má slávka???

    • Re: Výzva Vyprodejme stadion

      slaviator     před 14 lety 22.02.2011 00:27 |  
      0 0

      Jaký klub?