Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

Zatímco do Slavie v zimním období nepřišel jediný nový hráč - všechny příchody jsou návraty z hostování - odchody nekončí. Dalším hráčem, který Slavii opouští, je překvapivě Adam Hloušek, který míří do německého Kaiserslauternu. Aktualizováno: Jedná se o hostování s opcí.

Adam Hloušek je vlastně poslední velkou slávistickou posilou. Do Slavie přišel v létě 2009 z Jablonce, částka se tehdy odhadovala na 20 milionů korun, do Jablonce navíc odešli v rámci obchodu také Jablonský a Kovařík. Ovšem hned na úvod jeho angažmá přišlo vyřazení Tiraspolem v předkole LM, Hloušek vstřelil jedinou branku v dvojzápase. Na podzim pak hrála Slavia Evropskou ligu a v ní zazářil Hloušek především v zápase ve Valencii (1:1), kdy připravil branku pro Naumova a celý zápas byl velmi nebezpečný. Přesto však působení v základní skupině skončilo zklamáním a bilancí 0-3-3, ani v lize se Slavii příliš nedařilo. Hloušek však na podzim patřil do kádru seniorské reprezentace.

Na jaře pak odehrál Hloušek jen pár minut úvodního zápasu proti Bohemians Praha, než odešel z hřiště s přetrženým zkříženým vazem v koleně, což znamenalo operaci a dlouho rehabilitaci. Do tréninku s týmem se zapojil až v říjnu, odehrál několik minut ve třech ligových a jednom pohárovém zápasu, ovšem poté se vrátil zpět k tréninku a vypadalo to, že na podzim už nenastoupí. Poté přišla ještě nečekaná nominace k poslednímu podzimnímu zápasu v Mladé Boleslavi a dokonce 23 odehraných minut.

V zimní přípravě Hloušek už pracoval naplno a po vyjádření vedení, že jeho odchod v zimním termínu není na pořadu dne, měli fanoušci naději, že na jaře bude herní projev s Hlouškem v sestavě lepší než na podzim. Ovšem už koncem minulého roku přišla tajemstvím zahalená transakce, při které manažer jabloneckého klubu Pelta koupil část hráčových přestupových práv. Nyní se tedy podivná Hlouškova historie posledních týdnů stáčí směrem do německého Kaiserslauternu, kam by měl zamířit na hostování.

Adam Hloušek nejprve musí podstoupit zdravotní prohlídku. "Adam Hloušek je v současnosti na zdravotních a fyzických testech v Kaiserslauternu, pokud je splní, klub má zájem o jeho hostování do konce června," řekl pro oficiální stránky Slavie Ondřej Zlámal.

Nabízí se tak přirozená otázka, zdali měla Slavia vůbec možnost jeho odchod ovlivnit, zvlášť v souvislosti s tím, že hráče měl v Německu doprovázet právě Pelta. Druhá neméně závažná otázka je, zda Slavia bude za odchod svého hráče (byť zatím jen na hostování) inkasovat nějaké finanční prostředky. Třetí otázkou je, zda Hlouška ještě v sešívaném dresu někdy uvidíme.

Není pochyb o tom, že Slavia je v kritické situaci a její budoucnost v dané chvíli je velmi nejistá - jednak z hlediska finančního (o vysokých dluzích si štěbetají i vrabci na střeše) a nyní i z hlediska sportovního. Zdá se totiž, že o záchranu bude hrát Slavia s kádrem, ve kterém téměř polovinu budou tvořit ligou naprosto neostřílení hráči. Ze Slavie v zimním přestupovém okně totiž odešli Jaakkola, Trapp, oba Černí a Belaid. K tomu přidejme také talentované Vaňka, Valeše a Pázlera, angažmá si hledá rovněž Ragued. Není vyloučen ani odchod dalších hráčů, například Čelůstky.

1. FC Kaiserslautern je momentálně na třinácté příčce v Bundeslize, na sestupové pozice má tříbodový náskok. V případě, že Hloušek zdravotní prohlídkou projde, stane se spoluhráčem Jana Morávka, který je v týmu na hostování z Schalke 04, Jiřího Bílka a Jana Šimůnka.

Aktualizováno: Podle oficiálního webu Kaiserslauternu má klub opci na Hlouškův přestup, Adama tak ve slávistickém dresu nejspíš už neuvidíme.

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      jirkka     před 14 lety 31.01.2011 11:49 |  
      0 0

      Chtěl bych poděkovat panu Platilovi za naplňování koncepce, že Slávie bude stavět na mladých. Jeho usilovná práce vedla k tomu, že v zimním období již odešel:
      Valeš, Vaněk, Belaid, Milan Černý, Hloušek a Hošek.

      Naopak v rámci snižování počtu fotbalistů pod smlouvou jsme si úspěšně podrželi: Jarolíma, Vomáčku, Hubáčka, Vlčka a mnohé další.

      Navíc děkujeme, že přivedl dva slíbené útočníky a několik slíbených sponzorů.

      Jak nedávno napsla na oficálkách OZ. Ze změn ve Slávii začínám mít dobrý pocit. :)

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        Viking     před 14 lety 31.01.2011 12:04 |  
        0 0

        Tohle je ta Platilova koncepce! Srát na nějaký výjezdy do Jugoslávie ale udělat bordel v Edenu by se mělo...

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        slaviator     před 14 lety 31.01.2011 12:08 |  
        0 0

        Český útočník Miroslav Slepička stráví jaro v druhé německé lize. Dinamo Záhřeb ho uvolnilo na půlroční hostování do Fürthu, který je aktuálně na čtvrtém místě tabulky a bojuje o postup. Premiérový trénink v novém působišti má absolvovat v úterý. Součástí dohody není opce na případný přestup.

  1. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    vavicek     před 14 lety 31.01.2011 11:46 |  
    0 0

    Nechápu s kým to chtějí dohrát. Utok neexistuje. V záloze je Kisel a obrana je příšerná. Když to srovnám s Brnem, tak tam mají v porovnání se Slaviá výrazně lepší utok, zálohu a obranu víceméně stejnou. Tohle už není sranda.

  2. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    qazwerty     před 14 lety 31.01.2011 11:51 |  
    0 0

    Jj...Pelta se činí a tahá za nitky...Holt je to big boss našeho fotbalu...Prakticky má ve všech posledních událostech prsty...

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 12:02 |  
      0 0

      Dobrý den přeji Vám všem,
      jedna "dobrá zpráva" za druhou. Naprostá destrukce fotbalové Slávie pokračuje. Kteří supi na nás ještě teď skočí ani netuším. Teď už jen čekám, kam se vytratí ta zaplacená částka za pronájem stadionu. Je mi opravdu smutno, zase je pravda, a teď pro milovníky černého humoru, na divizi bude stát lístek asi 40 Kč. Jen nevím, co bude s "naším?" stadionem Slávie. Obávám se, že ani ten už není ani omylem Slávie.
      Bože můj, už jsem si myslel, že to horší být nemůže a ejhle, opět jsem se hluboce mýlil.
      Ještě, že mi z hlavy mou Slávii nevymažou (jenomže ta moje byla a je úplně jiná). Sokrates55

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        Wommi     před 14 lety 31.01.2011 12:07 |  
        0 0

        nejhorsi je, ze v normalni firme by uz litaly zaloby a trestnmi oznameni, a tady,...slavia posle 150 mega nekam, kdyz je sama v nedobre financni situaci a nic se nedeje,...normalne by si to nemoh statutar dovolit...:(
        Prekvapuje mi, co se tam opravdu stalo, vzdyt lide okolo slavie by meli byt porad ti stejni,...jestli uz se jim holt nechce platit,..neobo spis, predtim se penize generovali samy, a tak jim nevadilo dat nejakej milionek a nynyni uz se jim nechce cpat do klubu desitky, mozna stovky milionu:(
        Obavam se, ze to pujde opravdu doprdele a docela by mi zajimalo co by nyni vedeni rikalo na jejich podzimni tvrzeni, chceme hrat s mladymi, posilovat, apod...v podstate se deje vse, jen ne toto...na slavku budu chodit vzdy a vsude, ale aby nakonec bylo vubec kam

  3. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 11:56 |  
    0 0

    Úžasný, tak my budeme hrát o záchranu, a pošleme Hlouška na hostování. Mě už to nebavííí, furt dokola, jedna skvělá zpráva za druhou

  4. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Barlblog     před 14 lety 31.01.2011 12:03 |  
    0 0

    Obrana je podle mě v pořádku. Tam si to ohlídá Vaniak. Katasrofa je záloha a útok.

    Jablonec vydělá neskutečné peníze a já se obávám, že se zaměří na Hůrku a jiné naše talenty. :-(

    Toto je řízená likvidace. Pokud nepřijdou 2-3 hráči do ofenzívy, je konec, pokud né teď, pak určitě příští rok. Nejhorší je, že nemáme ani koncepčního a schopného trenéra, vyzrálého po taktické stránce. Ach jo.

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 12:12 |  
      0 0

      Ja myslim, ze uz ted je konec. Je jedno, jestli sestoupime uz ted, nebo nezvladnem zahajit pristi rocnik nebo sestoupime pristi rok.. proste majitele a vedeni ve spolupraci s peltou slavii zlikviduji.. muzem proti tomu neco delat..?

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 12:16 |  
      0 0

      a kdybychom zavedli bojkot, nic to nepomuze, je jim to jedno.. vedi, jak to skonci a maj to osefovany.

  5. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 12:06 |  
    0 0

    Co lze dodat - 2. liga je to lepší co nás čeká :-((((((((

  6. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    podol (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 12:07 |  
    0 0

    Ano,přátelé,je konec Slávie,nejstaršího českého klubu.Co nedokázala totalita,to dokázal tržní český kapitalismus.Neutěšujme se ani tím,že "Slávia je věčná",že již sám název má velkou cenu.Pokud ještě není tajně prodán,tak
    dle příkladu z jiných odvětvích,kde zaniklo hodně slavných čs.značek,může být konec i se Slávií.Nejhorší ze všeho je,že takové náznaky jsou již minimálně 2 roky.Že jsme jako Slávisté
    se nedokázali spojit a vytvořit tvrdou skupinu,která půjde každý
    den po těch tajných levárnách se Slávií.A máme i dvě organizace
    Slávistů-OP a FK,z nichž jedna má v těchto kritických dobách
    hodbě práce s miss Slávia,kde nakonec zbylo 6 dam(hnidopiši
    prominou,je to můj odhad) a OP sice napíše veřejný dopis,ale to je
    vše.Asi zapomněli na své předchůdce,kteří dokázali zachránit Slávii
    před cca 50 lety.Dlouho vysmívaný Klokan,který má zcela jistě
    méně příznivců než Slávia,a to ještě většinou jen v Praze byl fandy zachráněn.A i t.zv.VIPů má méně,do akce se tehdy zapojili
    osobnosti sportovního,společenského i kulturního života.A kde
    jsou ty naše?Proto jsem smutný a skeptický a přesvědčený,že to již nemůže dobře dopadnout.Podol

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      alim13     před 14 lety 31.01.2011 13:32 |  
      0 0

      Plně souhlasím. Momentálně je moje jediné přání aby Slavii koupili fanoušci.

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 13:46 |  
        0 0

        Vidím to podobně

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          PetCC     před 14 lety 31.01.2011 18:55 |  
          0 0

          Ha ha ha

  7. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    mart     před 14 lety 31.01.2011 12:27 |  
    0 0

    No, dobry.... Sem si rano nebyl jistej, jestli je to dobra zprava, nebo spatna zprava :). Sokrates rika, ze je to "dobra" zprava, ... no, tak fajn :). Schvalne, jestli se povede jeste nejaka jina "dobra" zprava.
    Jeste, ze alespon jeden ctenar (a prispevovatel) SN ma dnes radost. Ne, nejde o Tantala :), myslel sem na MarHuda :) .... viz Pekhart do Sparty.
    A ted uz dost humoru :), ja verim, ze se to nakonec vse v dobre obrati. Asi sem tu uz uplne sam, ale verim! mart

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 12:39 |  
      0 0

      Ja verim.. davam tomu 10 let a bude to dobry..

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        Fallen (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 12:46 |  
        0 0

        Za deset let to bude zase rok dobrý a pak budem zase 10 let ve sračkách. Takový zvrácený Kondratěvův cyklus.

  8. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Tugarin     před 14 lety 31.01.2011 12:42 |  
    0 0

    Nechci být defétistou, ale myslím si, že jestli se udržíme nebo ne, je to poslední co nás může trápit. Rozhodující bude léto nebo podzim, kdy buď zakouzlíme a od někud se vynoří min. 150 miliónů a pojedeme dál a nebo bude konec, který nedokážeme nikdo popsat.

    Šance, že se objeví majoritní akcionář, který bude do Slavie ochoten investovat (resp. za Slávii uhradit její dluhy) je asi minimální. Musíme vycházet z toho, že by zakoupil zadlužený produkt (přičemž vedle shora zmiňované částky, lze předpokládat i další latentní zadlužení) od akcionářů, kteří jistě nehodlají akcie prodat za symbolickou částku, aby Slávii pomohli. K tomu by musel investovat okamžitě další prostředky do budování mužstva, zajistit chod, vyřešit vztah s E-Side atd. Takže by opravdu musel přijít někdo, kdo by Slavii chtěl zachránit z důvodu svého vztahu k ní a současně na to měl.
    Z tohoto hlediska se asi dopustím kacířské myšlenky, ale pro takového zachránce je v zásadě i výhodnější pokud Slavia spadne, její hodnota poklesne a z hlediska PR-aktivit není k zahození se profilovat jako zachránce Slavie, který ji opět chce vyvést na výsluní.
    A ještě jedna poznámka k tzv. nátlakovým akcím....Ty mají smysl, když víte na koho tlačíte. Pokud jsem dobře skrytý tak mi budou ukradené, což je bohužel i náš případ.

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      LordEdmund     před 14 lety 31.01.2011 12:50 |  
      0 0

      jen k poslením větám. Ano, jelikoź se asi s tunelováním poćítalo dlouhodobě, byla ta anonimita jakousi ochranou pro vlastníky. Na druhou stranu,Platil je údajně nezná a rozhoduje,podepisuje.řídí, takže nevidim důvod nevystupovat proti němu :-). Pŕece nemůže říct, já nic , to vlastníci, když je podle jeho slov nezná. Nátlaková kace má smysl a měla by být zaměřena na Platila a Rosena. Ty dva známe, ti v anonimitě nejsou.

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        Wommi     před 14 lety 31.01.2011 12:55 |  
        0 0

        ..tak oficialnim prestavitelem spolecnosti je predseda predstavenstva, resp. predstavenstvo samo,...to vede spolecnost tak aby prosperovala, nevedou ji vlastnici, byt ti samozrejme maji nezanedbatelny vliv, tudz,..pokud nejaka akce tak namirena proti platilovi a rosenovi,..pripadne je mozne zahrnout i lidi jako vik apod.

  9. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Wommi     před 14 lety 31.01.2011 13:02 |  
    0 0

    ..mozna by stalo za to promyslet jaky kroky, zejmena pravni by se v soucasny situaci daly delat, aby alespon slo trochu vedeni potrapit,....minimalne y minoritni akcionar mohl pozadat o obdrzeni financnich dokumentu spolecnosti, pokud by to neslo, slo by se k soudu,..mozna by i slo, pokud by se zjistilo, ze vedeni opravdu poslalo do stadionu150 mega, tak podat trestni oznameni a i jako akcionar zalobu, apod....akorat by to asi neco stalo,...

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      Viking     před 14 lety 31.01.2011 13:03 |  
      0 0

      V účetní závěrce to je, asi to bude pravda. Prostě se takhle vypraly něčí prachy...

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        Wommi     před 14 lety 31.01.2011 13:07 |  
        0 0

        ...paktedy poradne probrat obchodni zakonik a naroky akcionare,..a pak by se musela sepsat nejaky dokumenty,....

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        lassiter     před 14 lety 31.01.2011 13:19 |  
        0 0

        to co je popsáno v závěrce, se to dá interpetovat i jinak než že někdo někam poslal peníze a já si nemyslim, že se to stalo

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          Viking     před 14 lety 31.01.2011 13:49 |  
          0 0

          Náklady příštích období = zaplatím za něco, co mi do výsledovky spadne v příštích účetních obdobích, tzn. že si něco předplatím. Co je na tom nejasného?

          • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

            lassiter     před 14 lety 31.01.2011 14:04 |  
            0 0

            No tak záleží, jak si to "předplatíš", nemusíš nutně někam poslat peníze... Předtím než vznikla eside, nesla Slavia dlouhou dobu náklady na nový stadion (demolice, územní rozhodnutí, atd.), který šly do nákladů nebo se kapitalizovaly do aktiv. Jakmile vznikla eside, tak tenhle "majetek" Slavia prodala eside za 140m (viz výsledovka). Místo aby za to eside zaplatila penězi, dostala Slavia nájem (části) stadionu v této hodnotě na 50 let zdarma. Takže podle mě princip téhle transakce a předplaceného nájmu nebyl ten, že Slavia dostala 140m z LM nebo Necida a poslala je pryč, jako spíš kompenzace za minulé výdaje spojené s přípravou stavby stadionu.

  10. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    rekodlak     před 14 lety 31.01.2011 13:02 |  
    0 0

    Mě bylo pořád divný proč se nikdo nechce ke Slavii otevřeně přihlásit. A ještě s debilním zdůvodněním, že nemají zapotřebí aby jim někdo sprejoval na barák. Až teprve teď mi to celý dává smysl.. ..tohle je tunel jako prase! Jedou v tom komplet všichni - někdo víc, někdo míň, ale bez viny není žádnej..
    Jak mohli dát Peltovi procenta za Hlouška, když se o tom K'lauternu mluví už od podzimu?! Kdo jinej na světě se dobrovolně vzdá peněz?
    I kdybychom to nějak dohráli a nespadli, tak stejně nemůžeme dostat licenci na příští sezónu. A o to přesně se podle mě jedná..
    Všechno rozkradou, ale hodí to na ekonomické problémy, kvůli kterým klub na profesionální úrovni zanikne..
    A aby jim nikdo nedělal v budoucnu problémy, tak dávají zobnout i těm, kterým by nemuseli.. ..nemůže se přece hodit aby chtěl náhou někdo napadnout výsledky insolvenčního řízení a mohl tak třeba zjistit jestli skutečně někdy odešly peníze za 50 let pronájmu. Nebo jak to je s 300mio o který jsme okradli Hochtief, a pod..
    Být fandou týhle vlajky je fakt na palici..

  11. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    edenian     před 14 lety 31.01.2011 13:03 |  
    0 0

    JESTLI NEMAS NA CINZI, ZAVOLEJ PELTOVI, DA TI SMLOUVU ZE TI POMUZE. A AZ TI POMUZE, NEBUDES UZ MUSET ZADNOU CINZI PLATIT.

  12. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Viking     před 14 lety 31.01.2011 13:05 |  
    0 0

    Tomu Rosenovi je snad třeba ten barák vypálit aby se probral.

  13. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 13:15 |  
    0 0

    Myslím, že jediný co by mohlo zabrat, je paradoxně ten sprej. Všichni víme, kde Rosen bydlí, a že je to jeden z majitelů (na Platila srát) a myslím, že kdyby mu někdo napsal na barák moc hezkej vzkaz, tak by mu to mohlo docvaknout, čili buď to polož nebo se začni snažit. Kdyby si vybral tu nejblbější variantu, čili zaujmout pozici mrtvého brouka jako doteď, tak by to myslím dokázali napravit i jiné další akce..

    Každý svého štěstí strůjce.

  14. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    alim13     před 14 lety 31.01.2011 13:28 |  
    0 0

    Chce se mi brečet... Ted' už nám nepomůže ani zázrak. Kéž by jsme naši milovanou slavii vlastnili my fanoušci. Pač jinak se nic nezmění:((((((

  15. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Ravik     před 14 lety 31.01.2011 13:49 |  
    0 0

    Kéž by to Vaňous proti Ajaxu nevychytal... kéž by to Vlčák jako většinou zazdil.. asi jsme se sezónou snů opravdu upsali samotnému ďáblu...

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 13:58 |  
      0 0

      Já jsem proti Ajaxu řval jako tur, už jsem byl druhými místy unavený a najednou bylo jasné, že to končí. Taky jsme od té doby nikdy druzí nebyli. A hned tak ani nebudeme. (I kdyby - v 2. lize 2. místo neurazí, když na postup stačí...)

      K symptomu ,,věčně druhých´´ má teď nakročeno Sparta, třeba bude druhá potřetí z posledních čtyř sezón.

      To je ale dost slabá útěcha...

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      DrFe1     před 14 lety 31.01.2011 13:58 |  
      0 0

      Nestraš. Někde jsem čet, že by to měl bejt Matušovič. I když ve Slávii je možný už cokoliv .....

  16. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 13:58 |  
    0 0

    Trochu blbá úvaha: když si vzpomenu na pořad Kamelot a postesk Pelty, že v Jablonci není o fotbal mezi fandy zájem, že poslední kolo nikdo v podstatě nepřišel+ čachry kolem půjček SKS- možná si Pelta chystá vrátka pro nějakou angažovanost v SKS. Je to stejná figura jako naši vlastníci a co na tom, že se prezentuje jako sparťan. Peníze jsou peníze a potenciál máme větší než Jabka. Zatím je SKS pořád drahá, ale ve 2. lize ?!

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      slimak     před 14 lety 31.01.2011 14:20 |  
      0 0

      tady je spíš problém, že kroky vedení přímo k těmto a podobným úvahám vyzyvají. Ted nemam ani na mysli prodeje hracu, ale komunikaci..
      Nechapu, ze nikdo neprijde a neotevre karty na stul, protoze fanousci jsou to jedine, na co se klub muze spolehnout.
      S vylozenyma kartama (jsme na tom tak a tak,protoze to a to, dluhy jsou takoveto, vlastnik je tento a chce toto, cíle jsou tyhle...) si umim predstavit sjednoceni slavistickeho naroda, nejen v otazkach eventualni sbirky, ale predevsim moralni podpory a navstevnosti v Edenu..
      Dnesni situace je kriticka predevsim naprostou neinformovanosti a arogancí, nevime proste vůbec nic. A to je mnohem horší než momentální ekonomické a sportovní problémy..
      Nedávám to za vinu Platilovi, ale predevsím Rosenovi, který se ve slavných dobách rád chlubil uspechem své Slavie; v době sraček pak hraje mrtvýho brouka a neni schopen vystoupit smerem k fanouskum a snazit se získat důvěru v těžkých časech.
      Bohužel to vypada tak, že Slavii zachranit vlastne nikdo krome fanousku nechce.

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 14:23 |  
        0 0

        Zajímavé je, že v letech 2007 - 2009 se moc fanoušků po informacích takhle angažovaně nepídilo...

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          slimak     před 14 lety 31.01.2011 14:38 |  
          0 0

          Ale to je přece logicky, když něco funguje neni příliš důvod...většinou cheš zjistit jak ta věc funguje až když se rozbije a ty ji chceš opravit...

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 14:27 |  
        0 0

        ano, taky bych to absolutne nechapal, pokud v tech kartach je neco jineho, nez ceho se vsichni obavame... jenze jestli v nich je tunelovani a zanik slavie, tak to smysl dava..

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        opicemag     před 14 lety 31.01.2011 17:07 |  
        0 0

        Nikdo nemůže odkrých karty, pokud se v nich skrývá tunelování nebo praní špinavých peněz. A jak se zdá, Slavia asi k ničemu jinému nesloužila. Bohužel.

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 14:24 |  
      0 0

      bude jeste drazsi, kazdy novy majitel bude muset investovat, aby slavii vratil zpet.. pokud se vse znici, bude to pro nove majitele tezsi...

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      quelhar (admin)     před 14 lety 31.01.2011 14:32 |  
      0 0

      Primo v nasem clanku to mas v cestine...

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 14:33 |  
        0 0

        Jo, sorry. Četl jsem před aktualizací nebo nepozorně...

  17. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Lukavo     před 14 lety 31.01.2011 14:45 |  
    0 0

    Tady se pořád říkalo, že máme nekoncepčního trenéra, protože staví Adama v přípravě na beka. On zatím jen lepil místo v sestavě a konstruktivně nechával sehrát zálohu...

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 15:18 |  
      0 0

      Po tomto kroku bych se opravdu divil pokud Kisel neodejde/ bude prodán/ postoupen na hostování.

  18. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    jirkka     před 14 lety 31.01.2011 15:32 |  
    0 0

    Tak už i OZ otočil: (citáty z www.slavia.cz)

    Podívejte se, já jsem potkal za ty čtyři roky ve funkci stovky slávistů, jestli si myslíte, že nesdílím jejich obavy, tak se opravdu mýlíte. Chápu taky, že potřebujete někomu vynadat...

    Pánové, zavíráme.

  19. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Viking     před 14 lety 31.01.2011 15:44 |  
    0 0

    Zlatej Leška...

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      skman     před 14 lety 31.01.2011 16:03 |  
      0 0

      kdyz jsem tohle rikal po lonske sezone kazdy se mi vysmal, ale ted teprve uvidi lidi ze opravdu leska byl zlaty

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        PetCC     před 14 lety 31.01.2011 18:59 |  
        0 0

        Nezapomínej, že v Leškově době nám Enic "dával" každoročně pár desítek miliónů, které jsme z velké většiny za poslední 3 roky zase hezky vrátili.
        Takže nic zlatýho na něm zase tolik nebylo.

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          Wommi     před 14 lety 31.01.2011 19:15 |  
          0 0

          hlavne zlatej leska se pekne nabalikoval, zejm na stavbe stadionu,...takze zlatej,..no..

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          skman     před 14 lety 31.01.2011 19:24 |  
          0 0

          posledni roky nas enic nedotoval a zastavil kohoutek financi jiste to najdes ve financnich vykazech ktere by meli byt dostupne na justici

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          vavicek     před 14 lety 31.01.2011 20:19 |  
          0 0

          Z velké části? Pokud vím tak splatili maximálně 50 mil. A i to je dost. ENIC vetšinu z té častky kapitalizoval.

          • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

            slaviator     před 14 lety 31.01.2011 21:05 |  
            0 0

            ono ani těch 50 mega snad nesplatili, a taky bacha, ENIC to půjčoval v librách, takže už v rozdílu kurzů se ušetří až několik desítek mega... libra tehdy byla asi za 40 korun, dneska je za 29 korun...

  20. Nevím, zda už jsem se definitivně nezbláznil,

    Jachym     před 14 lety 31.01.2011 15:47 |  
    0 0

    ale já už se při každé takové zprávě usmívám... Ono to také jinak nejde. Jeden fanoušek našeho klubu, někdejší předseda vlády, navíc říkal, že dluhy se nemusí platit, stačí platit úroky. Takže fuck off ENIC, fuck off British courts...

  21. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 15:48 |  
    0 0

    Jak píše někdo na slavia.cz, začal bych normálně nosit svíčky k Edenu, aspoň něco..

    ..a pak by se mohl někdo podívat Rosenovi na barák.

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 17:47 |  
      0 0

      s rosenovym barakem nic neudelas, leda sam sobe ostudu...

      myslim spis na to, ze o konci slavie se zatim pise jen mezi fanousky, chce to vytvorit medialni tlak, aby se zvedly osobnosti fandici slavii a byvali slavni hraci a udelali z toho tema na verejnou debatu, at jim to aspon neprochazi v takovy tichosti..

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 18:26 |  
        0 0

        Promiň ale nejsem odborník ve vytváření mediálního tlaku :-(

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      paweza (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 20:15 |  
      0 0

      Tohle by myslím byla dobrá forma protestu, kdyby tam několik stovek lidí zapálilo svíčku, určitě by se to dostalo do zpráv a svíček by ještě přibylo na tisíce, aspoň jako startovací akce by to bylo dobrý..

  22. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    vizzir     před 14 lety 31.01.2011 15:48 |  
    0 0

    Je videt, ze se vubec neresi, zda se Slavie zachrani, coz je druhorade, ale vydani licence pro pristi sezonu (aspon v 2.lize). jinak by mohl nastat mnohem vetsi pad, viz Strizkov a jini. Slavie by nebyla prvni ani posledni.

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      opicemag     před 14 lety 31.01.2011 17:14 |  
      0 0

      Co jsou podmínky této licence?

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          slaviator     před 14 lety 31.01.2011 19:55 |  
          0 0

          10.4 ŽÁDNÉ ZÁVAZKY PO SPLATNOSTI VŮČI FOTBALOVÝM KLUBŮM
          Žadatel o licenci musí prokázat, že k 31. prosinci roku, který přecházel licencované sezoně, nemá žádné neuhrazené závazky (jak jsou specifikovány v Příloze FC-4) vůči fotbalovým klubům, vyplývající z přestupových činností.

          10.5 ŽÁDNÉ ZÁVAZKY PO SPLATNOSTI VŮČI ZAMĚSTNANCŮM A SOCIÁLNÍM/DAŇOVÝM ÚŘADŮM
          Žadatel o licenci musí prokázat, že k 31. prosinci roku, který přecházel licencované sezoně, nemá žádné neuhrazené závazky (jak jsou specifikovány v Příloze FC-4) vůči svým zaměstnancům ani vůči sociálním a daňovým úřadům, týkající se smluvních a zákonných závazků vůči svým zaměstnancům.

          • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

            opicemag     před 14 lety 31.01.2011 21:07 |  
            0 0

            Hezké. Vůči zaměstnancům (asi všem) máme těch dluhů teď dost...

            • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

              Wommi     před 14 lety 31.01.2011 23:51 |  
              0 0

              ...ale pozor, je otazkou, jestli je fotbalista zamestnance,pokud se nepletu, oni funguji jako OSVC,..pak to je treba vse ok:)

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        slaviator     před 14 lety 31.01.2011 19:45 |  
        0 0

        třeba stadion (s vyhříváním, osvětlením), je tam mám pocit taky určitý počet mládežnických týmů (10?), je tam podmínka formulovaná nějak jako "nemít závazky", hráči proto před vydáním licence podepisujou že jim klub nic nedluží

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          slaviator     před 14 lety 31.01.2011 19:57 |  
          0 0

          tak těch mládežnickej týmů je 8 pro prvoligisty teda...

          ok, tak jestli se to nepovede po finanční stránce ani sportovní stránce, tak můžeme ještě zredukovat počet mládežnickejch týmů na 7 a do tu licenci prostě nedostaneme teda kvůli tomu a bude! :)

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      bongor     před 14 lety 31.01.2011 22:16 |  
      0 0

      No vida,náš odchovanec se vybarvil do ruda.Výborně Peki,ukázal jsi se jako prvotřídní sketa.Ne že jsi přestoupil na toaletnou,to by se dalo omluvit,ale těmi hloupými a trapnými řečičkami.Na příkladu tohoto kopáče vidíme,že my se nervujeme,hádáme a rozčilujeme a lidem,co by bez Slavie byli naprosté nuly jsme jenom pro smích a celá Slavia je jim ukradená.

  23. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    wymaz     před 14 lety 31.01.2011 16:27 |  
    0 0

    Víte, možná je Slávie v problémech, možná taky ne. Nenapadlo vás, že to celé může být veliké divadlo? Třeba jen někdo chce lacino koupit a někdo se u toho dobře -nažrat-? Vím, spekuluji, ale v naší vlasti je to ve obvyklé, ne? Pokud by byl Rosen tak špatný vlastník a podnikatel,neměl by to co má a nebyl by tam, kde je. Nemám pro to žádný důkaz, ale věřím: Slávie přežije každého ,,majitele,,!!!
    To nic nemění na ubohosti jednání pánů Rosenů,Platilů,Neznámých. Provozovat takový klub jako je Slávia Praha, tímto šíleným a hnusným způsobem je opovržení hodné,ale i světové (Liverpool).

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 16:59 |  
      0 0

      Ano, také mě to napadlo.

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      PetCC     před 14 lety 31.01.2011 19:01 |  
      0 0

      To jsem říkal už v listopadu. Když je hlavnímu majiteli jedno, že kvůli 30 miliónům má jeho firma velké problémy, tak to nesvědčí o snaze firmu si ponechat.

  24. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    mpik     před 14 lety 31.01.2011 17:20 |  
    0 0

    Takže na Brno v černém jako na pohřeb?

  25. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 18:00 |  
    0 0

    Tak on mel jit Pekhart do Norimberku ale jaksi se nedomluvilo asi za kolik ...

  26. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    harry     před 14 lety 31.01.2011 18:16 |  
    0 0

    Vážení,
    nezlobte se,ale tady už opravdu přestává legrace a musí přijít nějaká reakce.Sám jsem v reálném a osobním životě vcelku nekonflitkní povaha,ale při sledování toho,co se tady děje se vůbec nevidím některým extrovertnějším z nás,že si to chtějí se zainteresovanými vyřídit ručně.Když si vzpomenu na protesty proti Leškovi na podzim 2001(docela silně medializované),byla tehdejší situace naprostým odvarem toho v čem se nacházíme dnes.
    Tahle svoloč přece musí cítit tlak veřejnosti a nebo třeba bývalých slavných slávistických person.Meze trpělivosti jsou vážně pryč...

  27. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Cilda     před 14 lety 31.01.2011 18:38 |  
    0 0

    Co takhle udělat sraz před Edenem, každej by přinesl kyblík s barvou, alespoň symbolicky a s transparentem např. " žádná barva nám již nezbyla, tak čeho se bojíte" Kdyby přišlo alespon 100 lidí bylo by to super, určitě by i toho všimly i média. A vyzvali by jsme k odtajnění majitelů. Nebo něco na ten způsob ...

    Uvědomuju si, že by to samozřejmě o odtajnění majitelů nevedlo, ale alespoň by jsme pokázali opět na absurditu stávající situace a hlavně se konečně OZVALI. Tahle situace kdy fanoušci nedělají nic me úplně ubíjí, každej den čekám na výzvu k nečemu od nějaké slávistické organizace a vono furt nic.. Já vzhledem k tomu , že chodím tak na půlku zápasů během sezony a nemám žádný kontakty na větší skupinu fanoušků nic sám neudělám...

    Ale za sebe a svých pár kamarádů slávistů můžu na 1000% slíbit, že přijdeme a uděláme co bude třeba..Jenom ne nečinně přihlížet..

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 18:50 |  
      0 0

      Takhle nás tu čeká víc, bohužel není lídr, který by toho využil. Nebo ti současní nemají důvod? Že by věděli něco více? Těžko říct, každopádně mi to přijde podezřelé. Nebo se na to už všichni vysrali a opravdu se jenom čeká na to, až poslední zhasne..

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      slimak     před 14 lety 31.01.2011 19:06 |  
      0 0

      je otázka CO by bylo ze strany fanoušků nejlepší udělat..rozhodně nevidim řešení v dalších bojkotech nebo zbytečných násilnostech..

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        Cilda     před 14 lety 31.01.2011 19:12 |  
        0 0

        Cokoli, klidně si tam půjdu stoupnout a zpívat naše klasický popěvky..alespoň když nic jinýho tak si trochu ulevíme..

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          steev (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 19:28 |  
          0 0

          Přesně tak, tohle je skutečně ubíjející.Už mě nebaví se jen dívat na to jak klub mého srdce spěje do záhuby.

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          steev (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 19:28 |  
          0 0

          Přesně tak, tohle je skutečně ubíjející.Už mě nebaví se jen dívat na to jak klub mého srdce spěje do záhuby.

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        spojka     před 14 lety 31.01.2011 19:22 |  
        0 0

        Naopak, extrémní akce při zápasech nebo totální bojkot je to jediné, čeho si v tuhle chvíli všimne i někdo jiný, než jen fandové Slavie. Problém je, že bojkot je nereálný - pár stovek lidí tam vždycky vleze a nadělat si problémy kvůli těm tunelářům je pro uvažujícího člověka nesmysl. A hlavně se tím nic nevyřeší. Když si někdo naplánuje regulérní tunel a tu likvidaci klubu pak krok za krokem provádí, tak ho taková akce nemůže rozhodit.

        Jakékoliv jiné akce typu demonstrace s kýblem od barvy jsou ztráta času. Nikdo si toho nevšimne, nikoho to nebude zajímat. A když jo, tak tě v novinách označí za blázna.

        Je to smutné, ale teď se nedá dělat v podstatě nic. Jen sledovat to, co si Rosen s Vikem a spol. ještě připravili. Jak už psal výše Kmotr, poslední zhasne...

        • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

          wymaz     před 14 lety 31.01.2011 20:26 |  
          0 0

          Za sebe a dalších 100 000 SLÁVISTŮ můžu říct,že neuděláme nic :-D!!
          Je to bohužel pravda a rád se budu mýlit!!!

  28. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    Markus     před 14 lety 31.01.2011 20:17 |  
    0 0

    Bez nějakého zásadního zásahu zvenčí se tento úpadek ještě dlouho nezastaví. Hráči za to nemohou, ti co tam zůstali dělají co mohou, ale bez motivace a v blbé náladě se síly hledají těžko. Když jsem před několika měsíci psal o manažerském selhání vedení klubu, netušil jsem, jak katastrofické scénáře se začnou vynořovat. Bez kvality, s několika stínovými slaviemi v záloze a kdoví zda ještě vůbec s "naším" stadionem kráčíme vstříc osudu. Peníze v českém fotbalu jsou, otázka je, proč se začaly vyhýbat Slavii. Známé jméno klubu, první liga, Praha a nejlepší fotbalový stadion v zemi by mělo být dostatečným lákadlem. Je důvodem současnému stavu to, že není s kým jednat na straně Slavie?

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      brooklyn     před 14 lety 31.01.2011 21:35 |  
      0 0

      Po odchodu nekolika hracu a po soucasnem odchodu Adama Hlouska Mi prijde 85 komentaru pod clankem velice malo. I absolutne necitlivy,nevnimavy ci na Marsu zijici Slavista musi zaregistrovat co se v soucasne dobe ve Slavii deje. Kdyz si uvedomime ze je zde 85 komentaru a nekteri uzivatele prispeli i vicekrat tak se jedna o skupinu asi 30 mozna 40 Slavistu coz je neuveritelne malo, v situaci v ktere se Slavia ocita je to cislo zalostne. I kdyz tito slaviste a dovoluji si je nazvat Cervenobilymi Radikaly svym zapalem a zaujetim pro klub mozna dovedou nahradit dalsich 300 ci 400 Slavistickych i kdyz ne tak horkokrevnych fanousku , na cislo ktere by vsak mohlo neco zmenit 7-8 tisic poradnych srdcaru to nestaci. Ptam se kde jsou vsichni ostatni znamy i neznamy slavisti? Ptam se kde je Smicer, pri nedavnem utkani Slavie pritomny a vesele debatici s Hlouskem a ostatnimi? Kde je Kuka, kde je Penicka,kde je Bejbl,kde je Knoflicek a kde je Kubik i se svym z poloviny hradeckym srdcem? Neverim ,ze jim je Slavie lhostejna. Kde jsou hraci ,herci kteri byli symbolem a synonymem Slavie? Kde je Franta Ringo Cech?

      Jsem nevylecitelnym optimistou a verim ze nikdy neni pozde.
      Ze stale se da zacit od znova ci uplne od zacatku - 4te tridy prazske souteze, ale nasledujicich 7-8 let cesty zpet do prvni ligy by bylo opravdovym prubirskym kamenem a dovolim si tvrdit ,ze za tu dobu by se slavisticka verejnost pekne scvrkla. Jestli nechceme absolvovat 7-8 let cesty zpet, neznam legislativu ale nejsem si jisty ze muzeme jit do CFL - treti ligy. Otazka je chceme jit do CFL s nezdravym vedenim ci zacit uplne od znovu ve 4te tride s lidmi , kteri to budou delat v prve rade svym srdcem a s nezistnymi ,postranimi zajmy? Jestli nechceme absolvovat techto 7-8let cesty zpet,je na case aby se kontaktovali osobnosti se slavistickou znackou v srdci aby je nekdo kontaktoval,sesel se s nimi, zjistil jake jsou jejich postoje ,zajmy a soucasne umysly.
      Bohuzel neziji v cechach ,ale kdyz bych doma byl - zjistil bych si kde lide,kteri mohou a chteji Slavii pomoci ziji a s prominutim slusnou formou je otravoval a vyptaval se, a znovu zvonil a znovu telefonoval. Byl bych urputny tak jak se jenom urputnym byti da,jinymi slovy skakal bych vysoko jak ta krysa v koute. Protoze to je ted nase vychozi pozice Radikalnich Slavistu!
      A i kdyz bych niceho nedocilil, nikdo by se se mnou nechtel bavit, nikdo by neprojevil zajem a ochotu,alespon bych vedel,ze ja sam osobne jsem se o neco pokusil a ne jen cekal a doufal jak to vsechno dopadne. Timto vsak samozrejme nechci nikomu davat rady, myslenky, ci rozumy co delat ci jak se chovat! Nejlepe se vsak utoci svym srdcem - a jeste lepe srdcem Cervenobilym!

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        kickme     před 14 lety 01.02.2011 09:05 |  
        0 0

        no, ono totiz neni moc co napsat...zbyva jen verit...

  29. Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

    houston (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 22:42 |  
    0 0

    Teď už to skutečně nabralo směr řízené likvidace, kterou když né přímo řídí, ale zcela jistě podporuje Pelta, potažmo nepřátelé Slávie. Na jaře nebudou ani hráči ani peníze.

    • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

      bongor     před 14 lety 31.01.2011 23:24 |  
      0 0

      Bohužel jsem měl pravdu,když jsem už při nástupu Platila říkal,že jde o řízenou likvidaci.Čekal jsem to opatrnější,ale když soudruzi zjistili,že se nedočkají nějakých větších nepříjemností protože lid slávistický je v útlumu stejně jako mužstvo,tak nabrali tempo. Rozklad mládežnické kopané,rozdávání hráčů/jako rozprodej se to nazvat nedá/,"spolupráce" s Peltou,spoluvynálezcem kaprligy.
      Ale proč se to svinstvo děje?Jsou v tom nejspíš nějaké ekonomické
      superzájmy,do kterých nevidíme,vypadá to na čachry s pozemky,jako už to známe z Ďolíčku,nebo něco ještě rafinovanějšího.Určitě v tom svou roli hraje i touha zničit a ponížit všechno červenobílé.Tahle část
      hry jim zatím vychází, uvidíme jak to dopadne v dalším poločase,

      • Re: Adam Hloušek odchází do Kaiserslauternu

        opicemag     před 14 lety 01.02.2011 00:27 |  
        0 0

        Vůbec nevěřím, že je za tím touha ponížit Slavii. Zájmy budou čiště ekonomické či podobně pragmatické. O Slavii vůbec nejde. Ta se stala jen prostředkem k něčemu jinému (pozemky, peníze či kdoví co). To že přitom bude ponížena a možná i zničena je věc druhá, ale určitě to není cíl sám o sobě.