Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Čáslav 3:1

Ve druhém přípravném utkání porazila Slavia na umělce v Edenu druholigovou Čáslav 3:1. Dvakrát se trefil Zbyněk Pospěch, jednu branku přídal Karol Kisel, Čáslav snižovala ve druhém poločase.

Slavia - Čáslav 3:1 (3:0)
Branky:
19. a 25. Pospěch, 30. Kisel - 48. Hušťava

Slavia 1. pol.: Vaniak - Janda, Koubský, Čelůstka, Hloušek - Koreš, Kisel, Jarolím, Hurka - Pospěch, Mikula
Slavia 2. pol.: Hrubeš - Dostál, Vomáčka, Petrák, Hubáček - Hora, Dembélé, Vyhnal, Milutinovič - Gulajev, Zákostelský

Slavia do prvního poločasu nastoupila tentokrát v silné, avšak přeci jen trochu kombinované sestavě. Trenér Petrouš překvapil postavením Hlouška na pozici levého beka, v záloze se objevili Koreš s Hurkou a v útoku s Pospěchem zatím výborně hodnocený Mikula. Do utkání nezasáhl Milan Černý, který je v posledních dnech zmiňován v souvislosti s přestupem do Rostova na Donu, ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela. První branku připravil z pozice beka právě Adam Hloušek, který utekl podél lajny a přesným centrem našel hlavu Zbyňka Pospěcha, který tak vstřelil první branku po dlouhé pauze zaviněné administrativními problémy - 1:0. Za dalších šest minut navíc přídal Pospěch druhou branku, když dorazil míč do sítě po akci Mikuly a střele Hurky, kterou golman ještě stihl vyrazit - 2:0. A diváky ještě více zahřál Karol Kisel, který po půlhodině zvýšil už na 3:0, když mu míč na střelu připravil Koreš. Do konce poločasu měla Slavia ještě několik zajímavých situací, ale další branky už nevstřelila.

Do druhé půle vyběhla v sešívaném dresu úplně nová jedenáctka, ve které se poprvé za áčko představil reprezentační brankář do 18 let Hrubeš, o němž širší slávistická veřejnost poprvé slyšela v souvislosti s jeho výbornými výkony na Bican Cupu 2009. Nutno ovšem dodat, že se do brány za áčko dostal také díky drobným zdravotním problémům Hanuše, Berkovce a Zlámala. Nízký věkový průměr sestavy druhé půle narušovali jen matadoři Vomáčka s Hubáčkem. Sešívaní nevstoupili do druhého poločasu dobře, když v 48. minutě snížil Hušťava po standardní situaci. Oproti první půli byla hra vyrovnaná, slávisté se do nebezpečných akcí příliš nedostávali, naopak soupeř občas zahrozil. To bylo způsobeno především řadou nepřesností na kopačkách hráčů v červenobílém. A tak musel několikrát zasáhnout i brankář Hrubeš, který za svá záda už další míč nepustil a zápas tak skončil 3:1.

Komentáře (111)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Čáslav 3:1

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 23.01.2011 11:59 |  
    0 0

    Těžko hodnotit podle onlinu, ale Pospěch snad dobrý, Mikula nadějný a Hloušek s Kiselem svůj obvyklou dávku fotbalovému umu neztratili.

  2. Re: Slavia - Čáslav 3:1

    tantalos     před 14 lety 23.01.2011 12:55 |  
    0 0

    1. Hrubeše nechala zoufalá obrana v 2. půli vyniknout, líbil se mi.
    2. Dembele působil zmateně, pořád na něj někdo křičel a on zřejmě poněkud nechápal, co má a nemá dělat
    3. Ve Vyhnalovi bych spíš viděl koncového hráče než záložníka, techniku má celkem slušnou, nedivil bych se, kdyby ho Petrouš pro změnu postavil na kraj obrany

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      marek018     před 14 lety 23.01.2011 13:14 |  
      0 0

      mně se teda celkově druhá půle vůbec nelíbila. Bez ladu a skladu, žádný systém, hlavně záloha hrozná.
      Hora takový utepený, k ničemu se nedostal. Vyhnal je podle mě ablostuní kravina ve středu, nijak tam nevyniká, spíš z nouze ctnost. To sam Petrák na stoperu. Hlavně že se prodával Zieris. Překvapil mě divizní Dostál, docela podporoval útok, ale dozadu ho nikdo neprověřil.

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        spojka     před 14 lety 23.01.2011 13:30 |  
        0 0

        Ta druhá půle byla v podstatě zbytečná. Prostě nejde hrát vepředu se šesti klukama (tzn. kompletní zálohou a útokem) kolem dvaceti let. Natož když nejde o nějaký mimořádný talenty. Před pár lety sice hrálo pár zápasů zimní ligy Kozlovo béčko a dalo se na to dívat, ale ty kluci (Dočkal, Vácha, Gecov, Vrzal) byli kvalitou trochu jinde.

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 00:36 |  
          0 0

          No Vrzal moc ne, ten se neprosadil pomalu ani v plzeňskym béčku

  3. Re: Slavia - Čáslav 3:1

    Troubi     před 14 lety 23.01.2011 12:56 |  
    0 0

    a pak,ze nam slavia dela jen starosti...uz druha vyhra za sebou!

  4. Re: Slavia - Čáslav 3:1

    spojka     před 14 lety 23.01.2011 13:21 |  
    0 0

    V prvním poločase nejaktivnější a nejlepší Hloušek, Mikula, Kisel a Vaniak. Hlouška je beku škoda, ale to asi víme všichni kromě Petrouše a Jarolíma. Dobré momenty tam měl Pospěch, pokud bude dostávat kvalitní balony, mohl by být užitečný. Kdyby se hrála liga na takhle malém hřišti a na umělce, kde se balon nesklouzne a většinou se nakopává, tak je Koubský výborný stoper. Zbytek hraje v podstatě totéž, co na podzim.

    Druhý poločas už byl slabší, sice tam byl pohyb, ale taky spousta nepřesností, ztracených míčů a nedotažených akcí. Dobře vypadal Hrubeš - jistota, výborný zákroky, dirigoval si obranu. Asi to měl celé dirigovat Vomáčka, ale většina jeho rozehrávek končí u soupeře. Neviditelný byl Hubáček, jeho bochánky končí na hlavě protihráčů, v obraně byl bez práce a do útoku se za celý poločas nezapojil.

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      Jachym     před 14 lety 23.01.2011 13:42 |  
      0 0

      To, že byl Hubáček neviditelný, by mělo být nejlepší zprávou z každého zápasu...

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      PetCC     před 14 lety 23.01.2011 14:17 |  
      0 0

      To by mě zajímalo, kde by podle tebe bylo Hlouškovo místo, tak aby se nejvíc projevily jeho přednosti a schovaly jeho slabiny. Když je celkem jasné, že většina soupeřů proti nám staví zataženou obranu, takže sprintera v útoku neupotřebíme. A ani kraje naší zálohy většinou nemají moc prostoru pro nějaké dlouhé sprinty.

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        spojka     před 14 lety 23.01.2011 14:25 |  
        0 0

        Hlouškovo místo je podle mě na levé záloze, tam hrál v Jablonci a tam jsme ho taky kupovali. Jeho přednosti rozhodně nejsou jen nějaké dlouhé sprinty.

        Na podzim proti nám moc soupeřů zataženou obranu nehrálo, zvlášť venku nás kdekdo prostě přehrál.

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          denydzlSKS     před 14 lety 23.01.2011 19:57 |  
          0 0

          Hloušek je rychlej jak blázen, fyzičku má za dva, je zodpovědnej a navíc mu to i fotbalově myslí..to vůbec nejsou ideální předpoklady pro útočně laděnýho beka..

          • Re: Slavia - Čáslav 3:1

            vavicek     před 14 lety 23.01.2011 20:40 |  
            0 0

            Hloušek je nesrovnatelně platnější v záloze.

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        edenian     před 14 lety 23.01.2011 20:35 |  
        0 0

        A doby kdy to proti nam ostatni zatahli jsou davno pryc, mozna jsi to pres bojkot nevidel :-). A mimochodem, prostoru mas tolik, kolik si ho udelas, ne kolik ho dostanes. A v tom by se zrovna Hlousek mohl prosadit, ne?

  5. Re: Slavia - Čáslav 3:1

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 23.01.2011 15:11 |  
    0 0

    Je fakt možný, aby trenér, kterej má nedostatek útočník postavil toho jednoho z mála, kterého dokonce už nechal hrát na podzim v "základu", na pozici středního záložníka? No nic...

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 23.01.2011 15:22 |  
      0 0

      Klid, já to beru jako přípravu. Takový Mikula vepředu prý nevypadal zcela špatně - ač donedávna hrál zcela jiný post.

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 23.01.2011 15:36 |  
        0 0

        No tak já jsem tady četl, že hrál útočníka a pak jenom chvíli beka. Jinak v přípravě by jsme měli odzkoušet naše útočníky a ne je dávat do zálohy. A s Petroušem se přiznám moc klid nemám, ale přeji mu/nám to...

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          vavicek     před 14 lety 23.01.2011 15:59 |  
          0 0

          V dorostu hral Mikula stopera.

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          edenian     před 14 lety 23.01.2011 20:38 |  
          0 0

          Me teda Petrous docela znervoznuje.

  6. ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

    dejva     před 14 lety 23.01.2011 15:54 |  
    0 0

    Pokud pan Zlámal něco řekne, nemusí to být vždy pravda. Nemějme mu to ovšem za zlé. On se jako tiskový mluvčí musí řídit pokyny vedení. Je si ale potřeba uvědomit, že jeho prohlášení hlavně v posledních dvou letech musíme brát s patřičnou rezervou a spíše počítat s opačnou variantou, než kterou nám tlumočí.

    Ohledně Marka
    "Mohu potvrdit, že Marek Suchý prodloužil své hostování ve Spartaku ...2011," uvedl ředitel komunikace pražského klubu Ondřej Zlámal.

    Ohledně Bohemky a Edenu
    „Nevedeme v tomto směru žádná oficiální jednání s Bohemians 1905,“ uvedl mluvčí klubu SK Slavia Praha – fotbal Ondřej Zlámal.
    Mluvčí klubu Ondřej Zlámal současně popřel, že by v Edenu mohli v dohledné době hrát sousední Bohemians 1905.
    Ohledně Madoua který následně odehrál všech deset ligových utkání
    "Při komplexní zdravotní prohlídce u něj byly zjištěny blíže nespecifikované zdravotní problémy,“ uvedl na klubovém webu mluvčí Slavie Ondřej Zlámal (13.7.2009)

    Ohledně Abrce
    "V současné chvíli nemáme informace o tom, že bychom mu něco dlužili, vše jsme mu zaplatili. řekl mluvčí klubu Ondřej Zlámal.

    atd.

    • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

      Jakubisko     před 14 lety 23.01.2011 17:25 |  
      0 0

      Co se týče Madoua - máš snad někde důkaz, že to bylo jinak? Všechno opravdu nasvědčuje tomu, že šlo o zdravotní důvody.

      • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

        Zoltan     před 14 lety 23.01.2011 19:32 |  
        0 0

        Tezko rict jak závažné ty zdravotní problémy byly, pravdou ale je, že hraje ligu na Kypru. Že by tamní soutěž nebyla tak fyzicky náročná? :)
        http://en.wikipedia.org/wiki/Franck_Madou

        • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

          quelhar (admin)     před 14 lety 23.01.2011 19:40 |  
          0 0

          Nejde o to, jak je soutez narocna, ale jake ma zdravotni predpisy...

        • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

          slaviator     před 14 lety 23.01.2011 19:58 |  
          0 0

          jde o to, že tam prý hraje na revers...

      • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

        dejva     před 14 lety 23.01.2011 19:44 |  
        0 0

        Důkaz nemám, je to jen mé tvrzení a dlouho jsem přemýšlel zda ho mezi "lži" OZ zařadit. Nakonec mě k tomu vedly tyto důvody.

        a)Madou nastoupil po nedohodě ve Slavii k prvním deseti zápasům kyperské ligy

        b) rok před tím zvládl porci 40 zápasů druhé nejvyšší soutěže ve Švýcarsku

        c) poté co Petr Trapp v DS objasnil, jak se ve Slavii profesionálně určuje diagnóza

        d) poté co se postupem podzimu ukázalo, že Slavia nemá ani vindru a tudíž by si těžko mohla dovolit přivést útočníka za řádově deset milionů korun.

        • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

          piero (přítel SN)     před 14 lety 23.01.2011 19:51 |  
          0 0

          Nemůžu si pomoct, ale mám úplně stejný názor jako ty a to nejen na Madua, ale i na jednotlivé hlášky O.Zlámala

          • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

            dejva     před 14 lety 23.01.2011 20:01 |  
            0 0

            Mám pocit, že zdravotní předpisy budou v soutěžích pod patronátem UEFy nastaveny stejně.

        • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

          slaviator     před 14 lety 23.01.2011 20:01 |  
          0 0

          všechny ty čtyři důvody jsou logické a to d) jsem si myslel taky hned potom co se to stalo, ale na druhou stranu, na Kypru prý hraje na revers a to by mu tady neprošlo, nehledě na to, představ si, že by šel do zimní přípravy s Jarolímem (tehdy nikdo nemohl tušit, že zase bude odejit...)

          • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

            dejva     před 14 lety 23.01.2011 20:06 |  
            0 0

            Kdo kdy kde viděl revers, na který může nastupovat v Kyperské lize. Jako občan EU musí být zdravotně pojištěn, která ZP by ho při jeho nespecifikovaných zdravotních problémech pojistila při vědomí, že se jedná o vrcholového sportovce vykonávající svojí profesi ?

            • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

              slaviator     před 14 lety 23.01.2011 20:15 |  
              0 0

              A on má JENOM francouzské občanství...?

              • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                dejva     před 14 lety 23.01.2011 20:37 |  
                0 0

                nemá, ale předpokládám, že ho kvůli omezení využívá. v týmu s ním hraje dost fotbalistů s passem mimo EU

            • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

              EdCable     před 14 lety 23.01.2011 21:57 |  
              0 0

              Ona u nas muze zdravotni pojistovna odmitnout nekoho pojistit???

              • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                dejva     před 14 lety 24.01.2011 00:08 |  
                0 0

                no to ne to je blbost,ale počítám, že v zájmu každého klubu či hráče je mít pojištění typu "profesionální sport".

                • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                  EdCable     před 14 lety 24.01.2011 09:29 |  
                  0 0

                  Jo, chapu. Sam bych rad vedel, jak to s Madouem je, na jednu stranu neverim, ze by si takovy "vyhazov" nechal od Slavie libit, na druhou stranu je zase otazka, jestli takhle vedome riskuje..

        • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

          Khadgar     před 14 lety 23.01.2011 20:11 |  
          0 0

          Jeden argument proti - kdyby neměli prachy, tak by oficiálně neoznamovali podpis smlouvy a pak to zase odvolávali. To se mi totiž zdá jako moc velká komedie i na Slavii. A kdyby v tom opravdu byla tahle lež, tak už by to podle mě alespoň částečně vyplavalo na povrch.

          • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

            dejva     před 14 lety 23.01.2011 20:33 |  
            0 0

            No ale oni ty peníze neměli to už přece víme. Možná, že tam byla nějaká částka na přestup slíbená, ale ta nakonec nedorazila. Za normálních okolností by to komedie byla, ale vzhledem k tomu, jak se poté věci vyvíjeli si prostě myslím, že se jednalo o blaf. A nespecifikované zdravotní problémy byla ideální výmluva k vycouvání z trapné situace, protože po zdravotním stavu fotbalisty(pacienta) není podle zákona nikomu, kdo není osobou blízkou, nic.

            • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

              edenian     před 14 lety 23.01.2011 20:45 |  
              0 0

              Dejvova detektivni kancelar. To by chtelo nejakou novou rubriku.

            • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

              lassiter     před 14 lety 23.01.2011 20:45 |  
              0 0

              Ale no tak... I když pominu, že vymýšlet si jako důvody "nepodpisu" zdravotní problémy toho hráče by řekněme z etických důvodů nevymysleli ani ve Slavii, tak mi to stejně přijde jako nesmysl. V neděli ho podepíšou a v pondělí zas pustí? A hlavně, pokud by v tom zdravotní důvody nebyly a Slavia to přesto tak podávala, tak by se hráč a jeho manažer určitě ozvali, pač pokud někde nějaký hráč neprojde zdravotní prohlídkou z "nespecifikovaných důvodů", tak si dokážu představit, že mu to velmi ztíží hledání jiného angažmá, což je věc nepříjemná.

              • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                vavicek     před 14 lety 23.01.2011 20:48 |  
                0 0

                Nevymysleli? A co Koloušek? Toho Jarolím vyhodil s odůvodněním na jeho zdraví. Koloušek následně hrál českou i rakouskou ligu.

                • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                  lassiter     před 14 lety 23.01.2011 21:12 |  
                  0 0

                  Tak to je trošku jinej a komplikovanější příběh, ale Jarolím si jeho nemoc nevymyslel, zatímco tady kolega nahoře snad naznačuje, že Slavia Madouovu ano.

                • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                  dejva     před 14 lety 23.01.2011 21:16 |  
                  0 0

                  No dobrá. Každopádně po testech ve Slavii odešel do kyperského APOP Kinyras, kde ovšem po deseti zápasech skončil z důvodů finančních problémů klubu. Bude tedy zajímavé sledovat, který tým zaměstná útočníka s nespecifikovatelným zdravotním problémem.

                  • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                    denydzlSKS     před 14 lety 23.01.2011 22:23 |  
                    0 0

                    To je tak těžký uvěřit tomu, že v některých zemích jsou jiná pravidla pro zdravotní prohlídky? Jako vedení nám v posledních letech lhalo jak mohlo, ale některý teorie už zavání paranoiou..:-)

                    • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                      dejva     před 14 lety 23.01.2011 23:24 |  
                      0 0

                      ne uvěřit tomu těžké není,ale proč bych měl věřit někomu, kdo lže jako když tiskne.

                      19. května 2010
                      ....
                      „Bylo rozhodnuto, že v soutěžním ročníku 2010/11 pan Karel Jarolím tým Slavie nepovede.
                      ....
                      Zatímco tedy fanoušci toužebně očekávali jmenování nového trenéra, dozvěděli se pouze jméno toho, kdo Slavii nepovede. „Přišlo nám to logické. Neustále se píše o tom, že se Jarolím vrátí. Proto jsme chtěli tyto zprávy vyvrátit. Cítili jsme, že je to tak lepší,“ tvrdí mluvčí klubu Ondřej Zlámal.

                      Jak to dopadlo 1. červena 2010 všichni dobře víme.

                      • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                        slaviator     před 14 lety 24.01.2011 00:37 |  
                        0 0

                        ...a ještě že prý byl vlastně jen na "dovolené", jak sám řek, jak naznačoval Cipro pořád

                      • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                        jane (admin)     před 14 lety 24.01.2011 09:03 |  
                        0 0

                        Madoua neres. Opravdu tam byly zdravotni problemy a takoveho razu, ze ja bych ho v tymu taky nechtela, byl by to risk a nasledne prusvih, kdyby se mu neco stalo.

                      • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                        quelhar (admin)     před 14 lety 24.01.2011 09:38 |  
                        0 0

                        Tak tuhle historii, kdy mezi sebou valcili Dolezal (proti Jarolimovi) a Rosen (pro Jarolima), si snad vsichni pamatuji, ne? Mluvci tak jen zverejnuje to, co mu nadrizeny (v tomto pripade generalni reditel Dolezal) sdeli.

                        • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                          Jiri1     před 14 lety 24.01.2011 09:57 |  
                          0 0

                          Jane , Ouehlare vy jste pekni basnici, Madou prosel na Kypru stejnejma testama jako u nas , nez dostal smlouvu a prosel, jeho osobni problemy , ktere se septaji a na ktere narazili nasi doktori tam nevadily , zajimave , podivej Ouehlare , vsichni vme , ze Ondra zrejme jako otatni nebere penize , dela to zadarmo uz asi 2 az 3 mesice , tak na o sere, to dokazali nektery jeho hlasky na ofice webu, uz jsem si zvyk na polopravdy , ale zapominate na to, ze treba na web chodej i policajti , kery znaj Platila i jho pratele , a tem se asi neda nakecat, ze majitel Boudy mama zachranuje Slavii, coz se tady pak i ukazalo a takovejc veci je vic , mozna by si pan tiskovymluvci misto reseni osobnich zalezitosti ci podavani hlaseni mel vic soutredit na vlastni praci.

                          • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                            EdCable     před 14 lety 24.01.2011 10:40 |  
                            0 0

                            Wow, zdroje az na Kypru, to je fajn mit nekoho takoveho na SN:-)

                            • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                              Khadgar     před 14 lety 24.01.2011 11:15 |  
                              0 0

                              Ale kulový, on má jenom osobní problém s tiskovým mluvčím. A zřejmě ještě větší, než jsme si mysleli.
                              Jinak Kypr, to je taky dobrej chaos, co se týče fotbalu...

                              • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                                Jiri1     před 14 lety 24.01.2011 11:41 |  
                                0 0

                                Zdravim , to by si nas mohl informovat, jaky ze to problem to je , docela by mne to zajimalo, v poslednim roce jsem ho videl jednou , ale pokud o tom mluvis , mam problem s tim, ze informace od nej nejsou kompletni mam problem s tim, ze funkce tiskoveho mluvciho neni trafikou , ale umenim pripravit trenera , reditele na medialni akce, pripravt zazemi pro famdy, cili abych se treba na pratelaku nemusel ptat na jmena hracu, aby pri vsech zapasech byl zajisten alespon zakladni servis pro fandy. O tom, ze to jde svedci treba Pzen. Snaha udrzet si z kazdou cenu praci je sice hezka , ale musi to byt na tomto miste kvalitou a ne ..........Co se tyce Francka , na Kypr jsem nemusel. I kdyz mozna zaplat panbu , ze jsem nesel , on to totiz povahove rozhodne neni zadny Tavares , ktery pri Jarolimove kritice mavnul rukou a myslel si svoje, moc si neumim predstavit , ze by zustal bez financi, ci ze by na nej nekdo zkousel naky triky s velplatou.

                                • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                                  Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 11:46 |  
                                  0 0

                                  Mám pocit, že by hlavně Jiří potřeboval někoho, kdo ho připraví na mediální akce. Čert aby se v tom shluku myšlenek vyznal.

                                  • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                                    Jiri1     před 14 lety 24.01.2011 11:59 |  
                                    0 0

                                    Vazeny pane , diskutuji na webu, ktery je pouze jednim z mnoha , pan Zlamal reprezentuje firmu, ktera je jeste povazovana za znamou, vasimi slovy kazdy klub ma svou historii, samozrejme , ze mi vadi polovicatost, neprofesionalita a napisi to klidne natvrdo vledoprdelkovani , protoze nemuzu svym pratelum riat a delat pritom b.

                                • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                                  piero (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 12:06 |  
                                  0 0

                                  Jiří, ale nějaké osobní problémy se Zlámalem tam byly. Jak si jinak vysvětlit, že na ofic.stránkách uveřejnil tvoji emailovou adresu,jako místo,kde se mají hlásit případní zájemci o brigádu v pořadatelské službě na Slávii?

                                  • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                                    Jiri1     před 14 lety 24.01.2011 12:45 |  
                                    0 0

                                    Nevim, ja ho ho neznam, zklamu podruhe s vedenim sekuriti ani poradatelu nejsem v zadnem kontaktu. To, ze si ale spousta lidi mysli, ze nevlada svoji praci je jiste , ja treba na ofiko stranky nepisu, presto temer to same tam pisou lidi , ktery vubec neznam a hlavne v posledni dobe, kdy na to opravdu obcas pece a Platilovi moc nepomaha.

                          • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                            Troubi     před 14 lety 24.01.2011 15:09 |  
                            0 0

                            to,ze to Zlamal dela zadarmo uz tady od tebe cteme od ty doby,co jsi sem poprvy vlezl....Je to ale srdcar ten Ondra!

                            • Re: ...ovšem podle Ondřeje Zlámala s tím jeho dnešní absence nesouvisela.

                              siskin     před 14 lety 25.01.2011 01:35 |  
                              0 1

                              Mne ten Franck vychazi jako HIV +. Nechci rozhodne zacinat famy, ale jako vysvetleni mi to sedne.

  7. Re: Slavia - Čáslav 3:1

    Viking     před 14 lety 24.01.2011 07:34 |  
    0 0

    Mně Hloušek na beku vůbec nevadí. Víc nás zlobí pozice levého beka než levého halva, měli jsme celý podzim problém v rychlém přechodu do útoku a v úděsně pomalých krajních becích. Když tam bude hrát Janda s Hlouškem, může se něco změnit. Pořád máme ještě do halva Trubilu (který na beku za nás nestíhá) a Míňu (i když tam je otázka, jak ještě dlouho). Ale jestli Míňa je náchylný na zranění, umělka je přesně to, co ho může odrovnat.

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      urs (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 09:26 |  
      0 0

      svatá pravda - ono pokud má z Adama něco opravdu bejt, tak by měl beka hrát v Czaplárově "západním střihu" a zastíní tak i halva před sebou, kterej mu bude leda krejt záda (po domluvě a pokud to dotyčnej pochopí, že jako když bek vyrazí dopředu.., tak za něj muší halv couvnout..) :D

      chápete, žejo? :)

      urs

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        Viking     před 14 lety 24.01.2011 10:10 |  
        0 0

        V české lize má fyzicky na to, aby hrál něco jako G. Bale nebo D. Alvés. Teď ještě donutil spoluhráče k tomu, aby pochopili, že bez běhání se hrát nedá:)

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          urs (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 11:18 |  
          0 0

          to bude poněkud problém.. to by musel bejt na halvu před ním leda míňa, nebo kysel - ale ten se mi líbí jako podhrot (no on i ten míňa by byl asi dokonalej podhrot.. takovej ten volnej hráč, jak to taliáni nazvali hrdě po Tottim a na sklonku kariéry to hrával aj náš Medvěd)
          nicméně to jsem odbočil.. ono když si vzpomenu na Krajčíka v top formě, tak to byla opravdu radost se na tu jeho práci dívat..
          bohužel blahé paměti.. :(

          já hraju sám prales a jelikož jsem již dosáhl určitýho věku, kdy mi neni lhostejný dostávat hloupý góly - mladíci mě vytlačili taky na beka ato vám teda povim - kam se za takovim bekem sere halv! nádherná pozice!

          :))
          (škoda jen, že mi před cca 4 měsícama dvá borci nesežrali kličku a já skončil s přetrhanejma postraníma vazama..)

          urs

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          vavicek     před 14 lety 24.01.2011 12:44 |  
          0 0

          Bale byl průměrný hráč než ho přesunuli do zálohy. Až poté začal hrát dobře.

          • Re: Slavia - Čáslav 3:1

            urs (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 13:46 |  
            0 0

            no, a my máme českýho Hlouška, kterej je natolik dobrej Bejla, že si poradí i s takovou šlamastikou, kterou na něj připošije náš současný nadkouč (já mu věřim, jen si z něj dělam trochu legraci - dělá to za pakatel a nechce prohrávat a spadnout s náma - čili má moji plnou důvěru ať si mele do médií co chce, to je mi jaxi u zardele) btw. gareta bejla tak trochu čekuju a nškolik zápasů za kohouty odehrál na beku - nebyl znát žádnej rozdíl - pořád byl nebezpečnej jako kráva a soupeři ho nestačili skoro ani zdvojovat, jakej to je king..

            urs

            • Re: Slavia - Čáslav 3:1

              vavicek     před 14 lety 24.01.2011 14:11 |  
              0 0

              Ano, několik zápasů odehrál Bale na beku a nebyl ani zdaleka tak dobrý jako v záloze. Letos odehrál všechno v záloze. Stejně tak Hloušek odehrál své nejlepší zápasy za Slávii v záloze.

              • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                urs (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 15:02 |  
                0 0

                fakt je ten, že byl Bale dost utopenej, ale popravdě jde taky o to, koho máš před sebou - a když si nevyhovíte.. můžeš hrát jako robertu karluš a budeš stejně defakto nevyužitej.. nebo se o5 mýlím? :D

                urs

                • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                  Troubi     před 14 lety 24.01.2011 15:12 |  
                  0 0

                  o5,bejl,kysel,karluš,storky o pralesni lize......z toho uz jsme snad na netovejch diskuzich vyrostli ne?

                  • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                    urs (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 16:12 |  
                    0 0

                    jak vidíš, tak ne - budeš mušet o5 halt jinam :))

                    a vůbec - nech mě si psát jak to dovedu a běž si lkát na jinej hrob, kapiš? (silně však pochybuji) ;)

                    urs

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 17:12 |  
      0 0

      Ja s tim mam celkem problem.. kdyz mam spickoveho hrace na post leveho zaloznika, tak ho zacnu predelavat na beka, aby tolik nevynikal a na jeho post dam prumerneho hrace, protoze by leveho beka neuhral? KJ to predvadel se Sventem, Petrous to chce zkouset s Hlouskem? Predelavani chapu u Jandy, v zaloze mu to neslo, ale ma nejake predpoklady k braneni i bezecke, zkouska na beku je dobra volba. Bohuzel misto, aby hral napravo dobry pravy zaloznik, tj. Mina, jehoz nejsilnejsi strankou jsou - podle meho - pruniky po jeho prave strane, tak ten je staven nalevo, aby napravo mohl hrat prumerny Hora, ktery zatim nevynika v zadne cinnosti, akorat se ukazalo, ze na utok nestaci.. Takze cely tym je staven tak, aby vlastne nicim nevynikal a nemohl soupere nijak prekvapit... to je presne ten fotbal, ktery slavie asi 2 roky uz hraje..

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        urs (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 17:54 |  
        0 0

        ahoj
        no hele já chápu, že už máš dost toho "předělávání" halvů na beky a nedivím se ti - nicméně fotbal je kolektivní hra a nemůžeme vědět, jak moc to vadí samotnýmu Hlouškovi, kterej je podle mýho natolik inteligentní a výbornej fotbalista, že mu zrovna toto asi činit problém nebude.. nicméně to může ohrozit hru našeho týmu směrem dopředu a to je samosebou velkej problém, protože ať už tu máme v kádru kohokoliv, tak je fotbal stále jen a pouze kolektivní hra, která (když se dobře namýchá) dokáže i z průměrných hráčů vykřesat něco, na co se dá koukat a nadprůměrné hráče může naopak zase trošku "podělat" na tu úroveň těch co se díky způsobu hry vyšvihli..
        mějme v našem případě na paměti, že SKS nemá dobrého levého beka a vůbec nám to hoří pomalu na každém postu a jen správnou alchymií kouče (a v našem případě zřejmě i shodou náhod) se povede postavit mančaft takovým způsobem, že se nebudeme trápit a budeme vozit body ať už s Adamem na beku nebo kdekoliv jinde..
        toť můj pohled fotbalového všeználka a neuměla..

        pro Troubelína = jsem jen amatér

        urs

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 17:15 |  
      0 0

      Mimochodem co se Trubily tyce, nejsem si jist, zda na to ma tak nejak vseobecne.. hrac, ktery odpadne z kazdeho souboje jako motylek, no nevim.. znovu mi to pripomnel turnaj v O2, kde byl v tomto smeru uplne nestastny..

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        dejva     před 14 lety 24.01.2011 18:17 |  
        0 0

        Když byl u kormidla na jaře loňského roku pan doktor Cipro, tak se v jednom rozhovoru nechal slyšet, že po převzetí postu hlavního kouče, našel v kabině hráče, kteří na to, aby nastupovali za první tým Slavie fotbalově nemají. Nikdy tyto hráče nejmenoval, ale mám takový pocit, že mezi ty které měl namysli patřil především Vitali.

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 18:41 |  
          0 0

          nj.. vite nekdo, jestli hral v bohemce? nejak si to nevybavuju.. no uvidime, ocenuju jeho nasazeni a zapal pro hru, ale fotbalove...

          • Re: Slavia - Čáslav 3:1

            urs (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 19:52 |  
            0 0

            vitali by mohl jít doplňovat leda silovýho útočníka, kde by byl platnej svim napadánim - a to se ještě neví.. :(

            škoda ho, jako člobrda na mě nepůsobil nikdy nijak zle, pravdou je, že je splašenej a na ligu a na základ asi fakt bohužel nemá..

  8. Re: Připravované překvapení

    piero (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 07:46 |  
    0 0

    Nevím zda jde o kec, ale slyšel jsem, že tím avizovaným útočníkem, který má být zkoušen v úterý s Nitrou má být Dani Chigou ?? Nevíte někdo víc ?

    • Re: Připravované překvapení

      quelhar (admin)     před 14 lety 24.01.2011 10:44 |  
      0 0

      Spis to vypada na to, ze to bude jeden z dvojice utocniku, co byli v lete na testech v becku - Ouedraogo nebo Al Hassan.

      • Re: Připravované překvapení

        Jiri1     před 14 lety 24.01.2011 13:16 |  
        0 0

        Jsem taky zveav, protoze Dukla rekla v patek medium ,Chigu pujde bud do Jablonce nebo nikam, tj . ze tam jna nabidka nelezi.

        • Re: Připravované překvapení

          petrjir     před 14 lety 24.01.2011 14:58 |  
          0 0

          Taky si myslím, že to bude někdo z dvojice Ouedraogo a Al HAssan. Někdo se ptal OZ na oficálních stránkách, co je s nějakým útočníkem, který byl v létě na testech a Slavia se k němu vyjádřila, že prošel a že se k němu vrátí v zimě a OZ odpověděl, že je to možná ten, co tu bude zítra... JE mně jasné, že to nejde brát jako jasnou věc, ale útočník ze zahranic to je a Chigoua nemají důvod zkoušet. ..

          • Re: Připravované překvapení

            hamlo1 (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 18:56 |  
            0 0

            podle OZ se testy útočníka tmavé pleti posouvá na středu,
            je to na oficiálních stránkách

  9. Re: Slavia - Čáslav 3:1

    hamlo1 (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 11:11 |  
    0 0

    Diviš jde na testy do Skotska

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      tantalos     před 14 lety 24.01.2011 14:52 |  
      0 0

      Další zločin KJ spáchaný na Slavii. V Prešově vynikal, měl dvakrát za sebou několik zápasů s nulou.
      Jenže bylo třeba koupit místo něho pidibrankáře odněkud z Rusi, případně Seneckého a Jaakolu, aby si někdo přišel na provize

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        Barlblog     před 14 lety 24.01.2011 15:17 |  
        0 0

        Nebyl to pidimuž. To jen tak na okraj.

        To co tu KJ, Doležal a jiní spáchali je už prosr... Není důvod to neustále řešit. Můžou za neuvěřitelně špatnou situaci. Buď jsou to kriminálníci, nebo hlupáci, já si přeju, aby to byly jen hlupáci. Myslím, že je to poučení, dost drahé, ale vystřízlivění je prostě potřeba. Každý z fanoušků prostě ztratil veškeré iluze.

        Co si pamatuju tak Diviš odcházel na přestup. Částka se měla pohybovat kolem 10 mil. Kč. Byl bych překvapen, kdyby nám Prešov zaplatil tehdy, aspoň něco vyděláme teď. Jaakolu bych do toho netahal, nedostal šanci. Podle mě to byl velmi talentovaný golman. V Seneckého případě máš pravdu.

        Osobně si myslím, že golman je naše silné místo. Máme Hanuše, Berkovce, Hrubeše a další talenty. KJ spíš obviňuji z neuvěřitelně blbě složené zálohy a žádného útoku. Tam je naše slabina.

        Slyšel někdo nějaké podrobnosti o MČ?

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          tantalos     před 14 lety 24.01.2011 20:02 |  
          0 0

          Za Diviše 10 M? Zlatý voči. Kde by na to Prešov, jeden z nejchudších mančaftů na Slovensku vzal? Mluvilo se původně o 3 M, jenže to bylo pro Prešov příliš moc, (a nejen pro Prešov za "nevyzkoušeného náhradníka"), proto se přestup táhl. Zřejmě tam nakonec byla nějaká sleva a zda vůbec Slavia něco dostala, je ve hvězdách.
          Jo, talenty do brány máme, ale pokud se Slavia chce udržet, stejně musí stavět Vaňouse.
          Zatímco na Slováči Díva převedl kvalitu.
          Jeho smůla byla, že KJ z Kozlovy party zvané Back Street Boys, snesl jen Suchého.

          • Re: Slavia - Čáslav 3:1

            quelhar (admin)     před 14 lety 24.01.2011 20:27 |  
            0 0

            Jeho smula byla hlavne to, ze mel za agenta Vadase...

            • Re: Slavia - Čáslav 3:1

              qazwerty     před 14 lety 25.01.2011 08:10 |  
              0 0

              Vandas...:) Tady je vidět co vše ovlivňuje fotbal...Je to prostě hodně velká špína...A protože jsou z tohoto sportu cítit peníze, tak to přitahuje samou pakáž, která se na tom přiživuje a je jí jedno jak co bude fungovat či ne, ale hlavně, že to sype...A problém byl v tom, že holt v Jablonci a Liberci nabídli mladým slávistům lepší podmínky než v jejich rodné Slavii a tak hráči z Vandasovi stáje přešli jinam...a polepšili si jak finančně, tak herně (dostali se na hřiště)...A poté se samozřejmě vedení Slavie mstilo na všech hráčích co měl Vandas...A pomohl tomu i spor ohledně Suchého, když byl ještě zastupován tímto bývalým hráčem Slavie...

              • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                quelhar (admin)     před 14 lety 25.01.2011 10:32 |  
                0 0

                Kolem Vandase bylo tolik problemu, ze tezko rict, ktery byl nejvetsi. Kazdopadne k tomu urcite vyrazne prispelo take angazovani Dolezala a Vandase na opacnych stranach sporu kolem krachu Bohemians. Kdyz se dva lidi nemuzou vystat, tak pak tezko spolu budou jednat o prodlouzeni Divisovy smlouvy, ze...

                • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                  qazwerty     před 14 lety 25.01.2011 10:53 |  
                  0 0

                  To je další z důvodů...a když se jedná o takové peníze, tak je jasné, že společnou řeč najdou asi jen stěží...:)

  10. Re: Slavia - Čáslav 3:1

    DrFe1     před 14 lety 24.01.2011 15:12 |  
    0 0

    Belaid v rozhovoru na iDnes celkem sympatický a má pravdu. Dokáže uznat jak mu ostatní pomohli i když má naopak spoustu důvodů nadávat. Je smutné, že to nefunguje i směrem ze Slávie ...... tam žádný respekt opravdu není. Smutné

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      Barlblog     před 14 lety 24.01.2011 15:21 |  
      0 0

      Tam je to jasně chyba KJ. Máme nové a nové případy. On prostě neumí vycházet s lidmi. I v těch málo rozhovorech a informacích mimofotbalových, se tak vyprofiloval. Viz. rozhovor s Bergrem. Belaid tomu jistě hodně pomohl, ale sleduji hráče v zahraničí a tam jsou o dost horší prohřešky, pracovat se musí s hráči i po psychické stránce.

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        lassiter     před 14 lety 24.01.2011 15:43 |  
        0 0

        Přesto byla, podle slov Trappa, většina hráčů ráda, když se Jarolím vrátil. Je to taková zvláštní rozporuplná osoba...

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 16:04 |  
      0 0

      Taky sis ale doufám všiml jak se Tijani staví do pozice téměř bezchybného člověka. To že hrubě porušuje kázeňský řád je jen taková vedlejší věc, která by se u něj měla podle něj omlouvat. A dodnes pamatuju, jak do novin říkal, jak je spokojenej se svým výkonem po nějakém příšerném vystoupení (to mě tenkrát jeho nesoudnost pěkně namíchla) a že má dobrou životosprávu v době, kdy ho různí lidé potkávali na diskotékách a v barech (neověřeno). Kdyby na to měl dost intelektu, býval by byl velkým fotbalistou. Po fotbalové stránce na to má. Třeba se ale ještě uklidní a předvede.

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        urs (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 16:35 |  
        0 0

        rád bych v to věřil, ale nemyslím si to - pokud však ano, pak nám všem tady určitě udělá velikou radost, holomek jeden :)

        urs

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        dejva     před 14 lety 24.01.2011 16:47 |  
        0 0

        Je třeba si uvědomit, že když sem TJ přišel tak mu bylo dvacet. A ne každý se v těchto letech chová jako Kristus Pán. To, že Jarolímovi vadilo jeho chování je pochopitelné, ne každý má nervy na to, aby pracoval s povahou jakou (možná) má TJ. Jenže kdyby byl KJ trošku soudný a hlavně, každému měřil stejně, mohl od nás TJ odcházet jako reprezentant a nejlepší hráč GL za nějakých 50mega.

        Jedno je bohužel jasné TJ je pryč a Slavia takového hráče mít dlouhá léta nebude.

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          EdCable     před 14 lety 24.01.2011 19:23 |  
          0 0

          Kdyby vsem meril stejne... Kdyby se kdokoliv jiny choval jak TJ, tak by mu podle me meril stejne.

          • Re: Slavia - Čáslav 3:1

            harry     před 14 lety 24.01.2011 21:28 |  
            0 0

            uvedl bych x-případů,kdy tomu tak nebylo....

          • Re: Slavia - Čáslav 3:1

            harry     před 14 lety 24.01.2011 21:28 |  
            0 0

            uvedl bych x-případů,kdy tomu tak nebylo....

            • Re: Slavia - Čáslav 3:1

              EdCable     před 14 lety 24.01.2011 21:47 |  
              0 0

              Asi jsi minul pointu. Kdyby se kdokoliv jiny choval jako TJ, tak je na nej Jarolim i potom Petrous stejne "zlej". Kdybych mel v tymu nekoho, kdo se chova otresne, tak na nej budu taky prisnejsi i behem zapasu nez na jine, kteri se aspon umi chovat.

              • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                harry     před 14 lety 25.01.2011 08:34 |  
                0 0

                a jak vy vlastně víte jak se Belaid choval?Přijde mi,že řada těch větiček o "nezodpovědném neprofesionálním chování" byly jen později stále opakované berličky.Pro mně osobně jsou zásadnější výkony na hřišti...Dovedeš si třeba představit,co by se dělo kdyby tu stupidní chybu před vyrovnávacím gólem Tiraspolu neudělal Janda,ale třeba někdo z méně oblíbených typů jako Belaid?

                • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                  EdCable     před 14 lety 25.01.2011 09:29 |  
                  0 0

                  Ano, dovedu, ale v pristupu techhle dvou hracu je primo ukazkovy rozdil. Je zajimave, ze si na nej zasedl Jarolim i Petrous. Asi neco tem trenerum musel provest. Kdyz tvoji otazku otocim, jak kdo tady vi, jak se choval Jarolim? Samozrejme to jsou pro drtivou vetsinu lidi tady zprostredkovane informace. Ale stejne jako verim, ze Jarolim je jesita a arogant, tak verim, ze Belaid je flakac.

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.01.2011 17:06 |  
      0 0

      TJ ma jste mnoho chyb a mozna nepracuje, jak by mel, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze nekteri lide ve slavii zrejme trpeli nejakou alergii na nej, nevim, nakolik ta povest flakace je skutecna a nakolik vymyslena.. jiste, neni to vzor bojovnika.. zaroven mi ale nikdy neprislo, ze by byl tim, kdo se na hristi nejvic plouzi.. mel bych i jine kandidaty.. TJ mozna neunesl, ze byl vystipan z pozice tvurce hry, coz je asi chyba, zas takova hvezda nebyl, aby mohl trucovat.. ale na druhou stranu z tech "Jarolimovych" spilmachru byl nejtalentovanejsi a ja si porad myslim, ze se na nem stavet dalo. Ze byl v mnoha zapasech brzy stridan, ackoli jeho vykon nebyl tak zly, s tim bych souhlasil, mam taky ten pocit, ze se po nem slo docela tvrde a nekdy zbytecne.. dokazu si predstavit kjeho frustraci, kdyz prisel novy trener, dal mu sanci, ale pri dobrem vykonu ho stejne v 60. minute sunda, asi si uvedomil, ze se to nikdy nezmeni..

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        mart     před 14 lety 24.01.2011 19:25 |  
        0 0

        Martyni, takovy dojem je asi spravny, ale je to pohled zvenku. Zamyslel ste se treba nad tim, jake mel hrac od trenera ukoly? Plnil si je? Treba pro Vas (nebo i pro me) vypadala jeho hra slusne, mozna dokonce hodne dobre, ... ale co kdyz mel treba ukoly ktere by neplnil? Talent asi byl (nebo snad i je!), ale mozna jeho soucasne angazma neco vic napovi. Silne pochybuju, ze by v Anglii dostal velkou pochvalu, kdyby se nedrzel scenare. Tak uvidime :).zdravi mart

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          Troubi     před 14 lety 24.01.2011 21:34 |  
          0 0

          Navic,vsichni tu mluvi o tom,jak technictejsiho a nadanejsiho fotbalistu jsme za poslednich X let nemeli a ze Jarolim s nim neumel pracovat. Tak proc tedy Belaid odchazi az na ten desatej nebo kolikatej pokus? Proc nikde na testech neuspel?
          Sanci mu bylo dano vic nez dost, nehlede na to, ze i pablb po mesici u Jarolima musi poznat na co je asi haklivej a co mu pripadne da sezrat...On se toho nebyl schopnej za dva roky nekolikrat vyvarovat, je mi lito...

          • Re: Slavia - Čáslav 3:1

            Ravik     před 14 lety 24.01.2011 23:10 |  
            0 0

            Souhlasím s Dejvou a Martinim (absolutně nevyužitý potenciál). Oboustranná chyba. TJ ji jsem schopen odpustit. Ocitl se v iracionálním českém prostředí, kde nerozhodujou o místě v sestavě kvality, ale něco jiného. TJ měl zatnout zuby a bojovat s osudem. ruku na srdce, dalo se to čekat od 20 letýho kluka, kterej bral 200?? mesičně a fanynky mu ležely u nohou? Těch co by takovou šikanu od trenéra ustali moc u nás neběhá. KJ to posral, jak psal Dejva ten kluk od nas měl jít ven za minimálně tolik jako Tavares.

            Aspon že nejde do Sparty!

            • Re: Slavia - Čáslav 3:1

              dejva     před 14 lety 24.01.2011 23:49 |  
              0 0

              On totiž stejný " fracek" byl i Necka o toho jsme kvůli sporům s KJ také málem přišli. Jenže Tomáš si to tak nějak dokázal uvědomit a tím, že chtěl hrát jako srdcař (a on jim opravdu byl a je) ve Slavii dokázal rozpory hodit za hlavu. Navíc pak se zápasy vyhrávaly převážně kvůli němu tak, tak že ho KJ tolik dusit nemohl. TJ byl taky jakš takš v pohodě, když zde měl svého "otce" Tavarese, který ho dokázal zkrotit. Každý hold opravdu není jako Marek Suchý který v 18 ti ví co chce v životě dosáhnout. Toho měl KJ velmi rád o tom svědčila i jeho návštěva v nemocnici, kde se Marek léčil ze zranění.
              Trenér je autorita, většinou nejstarší osoba v kolektivu a právě on by těmhle mlaďochům měl být jakousi oporou a ukázat jim cestu. A ne zneužívat svého postavení a hráče odstřelit po jedné chybě na kterou čeká. Viz případ Kalivoda.

              • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                slaviator     před 14 lety 25.01.2011 00:42 |  
                0 0

                Necid byl fracek a proto ho KJ chtěl nechat odejít do Jablonce? Pelta ho chtěl na hostování s opcí, Necid si vydupal, aby to bylo bez opce, že se chce vrátit a kdyby se mu pak v létě nepovedlo mistrovství, tak mu KJ stejně nedal v lize pořádnou šanci?

                • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                  dejva     před 14 lety 25.01.2011 01:02 |  
                  0 0

                  Necka sám někde popsal, že potřeboval spadnout na zem, že byl mladej a hloupej. A jeho chovaní se KJ nelíbilo.

                  • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                    slaviator     před 14 lety 25.01.2011 10:45 |  
                    0 0

                    No tak v 17 asi těžko bude mít rozum

                    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

                      dejva     před 14 lety 25.01.2011 11:21 |  
                      0 0

                      Ty jsi ho Lukáši v těch letech neměl? To bych se divil :o)

  11. Re: Slavia - Čáslav 3:1

    FrancoisMerlin     před 14 lety 24.01.2011 22:06 |  
    0 0

    Z tisku:
    Slavia se rozešla s Hlučínem - Důvody neshody nebyly zveřejněny.
    Můj názor: Slavia nechtěla lít peníze do moravské díry a Hlučín nechtěl posílat své talenty do Phy zadarmo a tak je raději prodal do Olomuci. Nikdo ze slavistu taky nechtěl vypomáhat 400 km od phy. Hlučín je na tom finančně ještě bídnějc než Slavie,takže s výplatama nevim nevim.

    Rozhovor s Peltou.
    Chigou asi do Jablonce nepřestoupí, protože se finančně nedohodli. To se ví dlouho, ale musíme ještě doufat. Vedení se snad neuchlácholilo dvěma góly Pospěcha proti marné Čáslavi, který nám nepatří a bůh ví jestli a kde pa bude moci hrát.

    • Re: Slavia - Čáslav 3:1

      lassiter     před 14 lety 24.01.2011 22:29 |  
      0 0

      Tak Slavia by tam asi možná i peníze dávat chtěla, pač Hlučín má slušnou mládež, ale holt je zřejmě nemá. Na to, že tam nikdo nechtěl vypomáhat tam těch slávistů bylo celkem dost, ne?

      • Re: Slavia - Čáslav 3:1

        dejva     před 14 lety 24.01.2011 23:28 |  
        0 0

        udělat mládežnickou farmu v pomalu amatérském klubu 370 km od Prahy v místě, kde není žádná možnost sehnat firmu, která by byla ochotna fotbal sponzorovat, bylo jen další nepochopitelné a naivní rozhodnuti v podaní dua R&R. a zřejmě i revanš za Pučkovu pomoc při poznávání toho "správného" fotbalového prostředí.

        • Re: Slavia - Čáslav 3:1

          Jiri1     před 14 lety 25.01.2011 11:09 |  
          0 0

          Zdravim, on ten klub nebyl nikdy amaterky , uz pred nejakymi 10- 15 lety tam u mladeze praktikovali velmi vyspely system vychovy mladeze , kdy se 5 klubu spojilo a mladez z teto oblasti se vychovavala jednotne a to nejen na zakladni internatni skole , ale i v ucilisti, takova fotblova akdemie , kterou pak treba zalozil v Praze i znamy Slavisticky trener mladeze Prochazka. Pak se hraci bud prodali, ci presli do svych materskych klubu, pak se objevila myslenka i sponzori na to , ze by klub mohl fngovat v profesionalnim fotbale dospelych jednak kvuli cene hracu , ale i kvuli sponzorum , casto rodicu ci lidi z regionu. Jenze bohuzel , vlivem krize doslo i na Hlucin , takze docela zajasali kdyz jim Slavia nabidla solupraci, par slusnych dorostencu pusobilo i v nasich vyberech, zlom natal kdyz Slavii zacali dochazet penize a nebyla schopna jim poslat ani slibovanych 2.5 mega navic ani Pucek od ktereho si hodne slibovali po te strance ziskavani financi nebyl schopen pro ne nic udelat ,zapujceni hraci, kteri v poslednim pulroce nebrai ani zakladni platy pak podzim dolova prostavkovali a i v utkani kde pusobli velmi dobre proste pustili . Tady je potreba rict , ze , kdyz jim Olomoc pompezne letos v lednu zaplatila melouna za zaka , zdaleka neslo jen o rachy za nej , ale i o penize na platy Olomouckyc hracu zde hostujicich . Zaver je jasny , chteji dohrat jaro a sestoupit do 3 ligy , kde jso naklady na hrace i zajisteni zhruba 5 milonu.