Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Tijani Belaid přestoupil do Hullu

Tuniský záložník Tijani Belaid opouští Slavii a míří do anglického druholigového klubu Hull City. Slavia se s Belaidem dohodla, na snížení dlužné částky.

Tijani Belaid přišel do Slavie spolu s Mickaëlem Tavaresem v létě 2007, kdy se výrazně změnil kádr a za Slavii najednou začalo hrát až osm nových hráčů. Klub hned zaznamenal velký úspěch, když postoupil do Ligy mistrů a sám Belaid dokonce vsítil jedinou vítěznou branku Slavie v této soutěži, když v prvním zápase ve skupině na Strahově proti Steaue Bukurešť vstřelil ve druhé půli branku na 2:1.

Přesto však Belaid ze začátku nepatřil do základní sestavy, jak v lize tak v pohárech spíše střídal, jeho nejsvětlejším podílem byly dvě branky při demolici Zlína 7:1. Na jaře pak nenastupoval vůbec a byl tajným trumfem trenéra Jarolíma pro derby (1:1), ve kterém se nečekaně objevil v základní sestavě. Ovšem poté opět dlouho do zápasu nezasáhl. Tou dobou rovněž chvíli pobyl v B týmu. Do zápasů áčka se vrátil až v samém závěru ligy, kdy titul vypadal ztraceně, pečetil výhru v Boleslavi 2:0 a v posledním zápase sezóny vstřelil také první soutěžní branku Slavie na novém stadionu v Edenu, jeho parádní trefu z přímého kopu jistě málokdo zapomněl. Zápas s Jabloncem nakonec skončil remízou 2:2 a Slavia slavila titul.

Na podzim 2008 pak Belaid byl jednou z klíčových postav slávistického tažení za titulem, spolu s Necidem byli nejlepší střelci nejen Slavie, ale celé ligy a v záloze spolu s M. Jarolímem a J. Černým tvořili obávané kreativní trio, které jistil Tavares. Po dalších změnách v kádru už to na jaře Slavii tolik neklapalo a když se náskok před Spartou snížil čtyři kola před koncem na pět bodů, Belaid ze sestavy vypadl a příležitost dostal na jeho úkor Volešák. Titul si Slavia vzít už nenechala.

Na podzim 2009 začala slávistická výsledková krize, která trvá dodnes. Belaid na podzim ještě patřil dlouhou dobu do základu, ale postupně se z něj vytratil a jeho místo přebral Peter Grajciar. V zimní přestávce o něj trenér Jarolím přestal mít zájem, ovšem k přestupu Belaida ze Slavie nedošlo a naopak se přišlo na to, že hráč má problémy se štítnou žlázou. Celé jaro se proto v soutěžním zápase neobjevil.

V létě se Belaid opět zapojil do přípravy, avšak šanci v zápasech pod Jarolímem prakticky nedostal, buď vůbec nenastoupil, nebo odehrál jen pár minut. Poslední comeback do sestavy zaznamenal s nástupem Michala Petrouše, odehrál pět ze sedmi ligových zápasů a pohárovou odvetu proti Žižkovu v základu. Při střídání proti Baníku měl však konflikt s trenérem a tím jeho angažmá ve Slavii prakticky skončilo. Belaid dostal na vědomí, že si může hledat angažmá a nyní dohodl se s Hullem na přestupu a se Slavií na snížení dlužné částky, která by nyní podle serveru idnes.cz měla činit necelé dva miliony korun.

Tijani Belaid byl u velkých úspěchů i velkých neúspěchů Slavie v posledních letech a mnoho fanoušků si jej budou pamatovat jako rozporuplnou postavu. Dokázal zahrát skvělá utkání a naopak zápas totálně odchodit. Nikdo mu však neodpáře slavné branky proti Steaue na Strahově a proti Jablonci v Edenu.

Komentáře (131)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    Gino     před 14 lety 20.01.2011 14:40 |  
    0 0

    Kdo by byl řekl, že takhle perspektivní hráč od nás jednou půjde uplně zadarmo...

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 14:47 |  
      0 0

      U nas je asi mozny vsechno.. skoro to vypada, ze se celou dobu ve slavii pracovalo na tom, aby mohl odejit zadarmo a nakonec se podarilo. Tohle nepochopim.. Mozna by to bylo pochopitelne, kdyby slavie byla v poradku, nemela existencni problemy, vetsina veci fungovala.. clovek by si rekl, asi beznadejny pripad, jinak to neslo.. takhle se lze sotva zbavit dojmu, ze slavii vedli a nadale vedou totalni amateri, nebo snad dokonce lidi, ktery umyslne chteji tunelovat...

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        quelhar (admin)     před 14 lety 20.01.2011 14:59 |  
        0 0

        No nevim, kdyz clovek cte, ze Hull za nej nechtel zaplatit ani tech (pro nej) par drobnych za to, co Belaidovi Slavia dluzila (jestli se da verit informacim idnesu, tak cca 4M CZK), tak si tezko predstavit, ze by jej nekdo chtel koupit za nejakou horentni sumu...

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 15:03 |  
          0 0

          Tak zaprve ve slavii nehral, za druhy byl vyrazen kadru a slavie verejne vyhlasila, ze ho da zadarmo.. pak se celkem tezko vyjednava o cene.. Hull nemel duvod utracet, vedel, ze jeho pozice je silna..

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            venator     před 14 lety 20.01.2011 15:11 |  
            0 0

            Samozřejmě medializovat interní problémy ohledně TJ byla blbost, ALE skutečný důvod se ten klub prostě dozví...přes manažery znalé poměrů v ČR apod....kdyby to ututlali vůči nám nebo mediim tak ve fotbalovém zákulísí se ty skutečné důvody ví. Chci říct, že Hull svoji pozici věděl i bez informaci v novinách. Myslím si, že Hull by ho nijak než zadarmo stejně nechtěl, předpokládám, že jen díky tomu, že jeho manažer avizoval předem že je zadarmo tak mu umožnili testy a po nich mu řekli, když budeš zadarmo tak tě bereme.

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          Artur (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 15:07 |  
          0 0

          Ale tady jde o system jak onoho hrace zhodnocuji/znehodnocuji ... zakladem vseho by melo byt rozhodne, ze nikdo nebude hlasit do medii jak je hrac problemovy jak se s nim nepocita atd. preci zakladem kazdeho obchodu ( i tech spatnych ) je prodat i ten nejvetsi sunt s tim ze je to exkluzivni zbozi a ziinkasovat co nejvice penez. Sdilim nazor ze v tomhle u nas je velky amaterismus.

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            venator     před 14 lety 20.01.2011 15:18 |  
            0 0

            V naší situaci byla priorita se zbavit jeho platu nejlépe i s dluhem tzn. to menší zlo, tečka. Kdyby měl v pořádku mozek tak už je rok "u Tavarese". Kdyby hrál na jaře a v další sezoně jako během "Necidova" podzimu tak už je dávno za velké prachy venku. On je jasný případ rčení "pýcha předchází pád" prostě vyplavala na povrch jeho nevhodný charakter. V profesionálním fotbale není čas ani zvykemněkomu domlouvat x-krát, aby začal makat. Jako v normální práci, když nebudu makat tak mě to jednou naznačí podruhé mě to řeknou důrazně a pak letím a můžu být "persperktivní" jak chci.

            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

              vavicek     před 14 lety 20.01.2011 15:28 |  
              0 0

              Na jaře při druhym titulu? To pokud vím od začátku vypadl ze základu, takže těžko mohl hrát jako na podzim. Jak dobře ho znáš, že hodnotíš jeho charakter? Tak či onak byl náš nejúspěšnější hráč pří zisku bodů. Tedy pokud nastoupil v základu, tak měla Slavia nejvyšší procentuální zisk bodů.

              • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                venator     před 14 lety 20.01.2011 17:15 |  
                0 0

                jo přesně tak proč nehrál i na jaře? proč vypadl ze základu? Kdyby měl výkonnost jako na podzim té sezony tak ze základu nevypadl....hlavně zase někdo nevytahujte pohádku, že je to talent na úrovni Messiho a zlý trenér ho udusil schválně....nerozdělujte pořád hráče na "mám/nemám ho rád"
                Podíváme se na jeho statistiku a letos hrál 11zápasů (500min.) a "vytěžil" z toho 0 golu a 0 asistenci což je pro ofenzivního záložníka jasná vizitka. A že se nedařilo týmu? To není obhajoba ale přitěžující okolnost, protože platný hráč se pozná hlavně tak, že pomůže když se nedaří jako třeba Kisel.

                • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                  vavicek     před 14 lety 20.01.2011 18:18 |  
                  0 0

                  On ze sestavy na jaře nevypadl. On v základu nehrál už od začátku. Většinu zápasů letos odehrál na pozice druhého defenzivního hráče. Pokud nastoupil letos v základu, tak Slavia získala asi 55% možných bodů. Nikdo jiný podobnou statistiku neměl. Takový Jarolím neměl ani jednu výhru.

                  • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                    quelhar (admin)     před 14 lety 21.01.2011 09:17 |  
                    0 0

                    To je moc pekna statistika, ale kdyz se uvazi, ze jsme vyhrali trikrat a vyhru v Brne 3:2 po polocase 1:2, kde odehral Belaid prvni polocas a Jarolim druhy polocas pocitas Belaidovi a nikoli Jarolimovi, ktery se o ni pricinil o dost vic, tak uz to zase takova slava neni...
                    V zasade ze tri vyher v lize se o prvni vyhru nepricinil ani jeden (Belaid odehral poslednich sedm minut, Jarolim nic), o druhou vyhru se vic pricinil Jarolim (jak jiz zmineno vyse) a o treti vyhru naopak Belaid - odehral proti Budejovicim cely zapas (4 vstrelene branky), zatimco Jarolim jen druhy polocas (kdy padly tri z tech 4 branek).
                    Ani pobyt na hristi pri vstrelenych a inkasovanych golech nehovori nijak vyrazne pro Belaida na ukor Jarolima:
                    Belaid 8 vstr. / 9 ink.
                    Jarolim 9 vstr./ 12 ink.
                    Jarolim aspon jednu (viteznou) branku sam vstrelil...

                    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                      vavicek     před 14 lety 21.01.2011 10:03 |  
                      0 0

                      Nicméně Belaid tutu statistiku má vysokou i v jiných sezonách. Ten poměr golu je ještě mnohem víc zkreslující, protože tam počítaš třeba i zápas se Slováckem, kde se ta hra na konci naprosto rozpadla atd..

              • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                venator     před 14 lety 20.01.2011 17:25 |  
                0 0

                K jeho nevhodnému charakteru se vyjadřovalo více lidí nezávisle na sobě xkrát několik let....
                Měl několik let na to se stát lídrem jako na podzim 2008, ale do roku 2013 se čekat nedá v naší situaci...nemůžeme čekat další roky jestli se uráčí makat a jako středovej ofenzivni založník vylepší svoji letošní statistiku 0+0
                Objektivní hodnocení je, že měl na svůj post min. letos žalostnou produktivitu a vysoký plat navíc není bojovný typ, který je potřeba pro boj o záchranu z toho vyplývá jeho uvolnění.

                • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                  vavicek     před 14 lety 20.01.2011 18:22 |  
                  0 0

                  Několik lidí? Jarolím? O něm se zase říkalo jaká je to svině. Makat? Já jsem si nevšiml, že by snahou nějak zaostával třeba za Jarolímem nebo Hubáčkem.

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      slaviator     před 14 lety 20.01.2011 15:29 |  
      0 0

      No, perspektivní hráč... Jak říkám, techniku má super, ale v hlavě to v pořádku moc nemá. Bohužel... Na druhou stranu jinak by se do Slavie v životě asi nedostal a zůstal by v Itálii

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 15:39 |  
        0 0

        vtipné je především to " tak už je rok u Tavarese" vezmeme-li v úvahu že Hull je momentádlně dost nad Middlesbrough a v záloze se v Hullu může učit i od dřívějšího anglického reprezentanta Jimmyho Bullarda , spíš mě zaráží že pro tým jaký je Hull je zajímavý hráč kterého náš tělocvikář odepíše v boji o záchranu :) ale to asi nikoho moc nepřekvapuje.

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          venator     před 14 lety 20.01.2011 17:20 |  
          0 0

          K tomu obratu "u Tavarese" je samozřejmě myšleno tak,že kdyby si udržel vysokou výkonnost z podzimu 2008 min. do konce té sezony tak přestoupil v létě 2009 za podobné peníze jako Tavares a šel by v jeho stopách.

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          edenian     před 14 lety 20.01.2011 17:46 |  
          0 0

          Ja teda Hullu taky nerozumim, mozna ze ma jiny informace o TJeovi nez my. Kdyz kouknu, jak jejich fanousci diskutujou ze by to mohl byt ofenzivni objev sezony, tak je mi jich trochu lito. No kazdopadne mu preju stesti, ale osobne si myslim, ze az ho parkrat prejedou obranci z druhy angl. ligy a az mu spoluhraci neprihrajou, pripadne ho nenechaj kopnout trestnak tak vsichni rychle poznaj co je zac. Snad se jim tam nerozplace jako u nas.

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            Gordon (host)     před 14 lety 20.01.2011 19:51 |  
            0 0

            To me podrz, kolik je tady najednou odborniku a lidi "ja jsem to rikal".... ja doufam ze vam vsem vytre prdele tim jak dobre zahraje v Hullu...

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            dalislavista     před 14 lety 20.01.2011 21:45 |  
            0 0

            No ono je veselé, když někdo píše jak TB nenechaj kopat trestňák... Kdo dal v Edenu prní gól? Belaid! Z trestňáku! A kopal je parádně. Ale pak to vzal do ruky Brabec a Čoro, rozhodovali kdo to kopne- hlavně ne TB! Toho už v podstatě k trestňáku nepustili, i když jsme pak z trestňáků měli bilanci žalostnou. Ono jde taky o to, jestli to nebyl jejich naschvál schválenej Jarolímem.

  2. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    slaviator     před 14 lety 20.01.2011 15:27 |  
    0 0

    Techniku má výbornou. Bohužel jeho chování není odpovídající chování profesionálního fotbalisty. Částečnou vinu na tom podle mě má i Jarolím, který prostě k TJ měl mít jiný přístup než k ostatním. Ano, klidně i si ho vzít k sobě domů a starat se o něho. Vyplatilo by se to Slavii (hráčova cena by se zhodnotila), hráči (prostě by musel držet životasprávu). Ale chápu, že je to těžké. A je pravda, že v první řadě musí chtít sám hráč. Chápu taky, že měl pocit, že je s ním ze strany trenéra "zametáno". Ale musel vědět, že to v noze má a měl se přes to všechno přenést a makat dál. Tijanyho jsem měl jako hráče rád, bohužel si z přístupu k fotbalu nevzal příklad třeba z Ragueda...

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      vavicek     před 14 lety 20.01.2011 15:39 |  
      0 0

      Tady je to jeden psycholog vedle druhýho. Mně je teda u fotbalistů uplně jedno jak se kdo chová, mě zajímá výkonnost na hřišti. A ta byla u Belaida celkem solidní. To co mi na něm vadilo nebyla jeho údajná lenost, ale jeho pohyb po přihráce. Belaid se poté co přihrál posunul dozadu místo aby běžel dopředu. Nicméně to bylo částečně způsobeno tím, že v této sezone povětšinou hrál druhého defenzivního záložníka.

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        PetCC     před 14 lety 20.01.2011 16:39 |  
        0 0

        Výkonnost na hřišti? To že se někdo zastaví, počká, až mu soupeř sebere míč a klidně se na něj stojíc dívá, to nepovažuju za znak výkonosti.
        Já dokážu hráči odpustit skoro všechno, ale nezájem o hru nikdy.

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          Nemo     před 14 lety 20.01.2011 17:12 |  
          0 0

          jo jo, to Petrouš taky řikal v kamelotu, že Ragued nehrál na podzim proto že dělal chyby. Sedmilhář jeden. Je zajímavý, že jiný hráči který určitě chybovaly pro slavii fatálně hráy vesele stále dál. No zahřejvánim lavičky nárok na žádný premie nevzniká i kdyby se náhodou vyhrálo.

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          dalislavista     před 14 lety 20.01.2011 21:50 |  
          0 0

          Jo? Tak jak se tedy díváš na další setrvání v našem kádru "perspektivního" Lukáše Jarolíma??

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 15:41 |  
      0 0

      ted se ještě zadara zbavit Ragueda a máme po starostech :P

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        slaviator     před 14 lety 20.01.2011 20:22 |  
        0 0

        naopak, ještě někomu zaplatíme, aby si Ragueda vzal :-P Jestli ale to, že se zbavíme hráčů s vysokou smlouvou (i když jsme nabízeli J.Černému 200.000 měsíčně, tak nějaký prachy asi máme...) k tomu, aby se přivedl alespoň průměrný trenér za padesát tisíc, tak super. Jestli i přes to bude trénovat Petrouš, bojím se, že spadneme do druhé ligy a vyhodnotí se to jako smůla a pojede se dál...

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      harry     před 14 lety 20.01.2011 15:55 |  
      0 0

      zároveň byl také názornou ukázkou toho,,jak si byli za vlády KJ všichni hráči "rovni"....

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      Troubi     před 14 lety 20.01.2011 17:07 |  
      0 0

      ty vole,ty furt s tim branim si nekoho domu... jednou to vyslo Berankovi se Simakem a ted se to bude pitvat jeste sto let. Defakto to stejne nemelo zadnej vyznam. Simak zustal lemplem a debilem. Kdyby si treneri brali kazdyho talenta s problemovou psychikou domu,tak nedelaj nic jinyho...

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        venator     před 14 lety 20.01.2011 17:27 |  
        0 0

        Však dejte někdo na jeho plat pár set tisíc měsíčně vemte si ho k sobě domů na převýchovu a ve Slavii si ho ještě možná do léta nechají a počkáme jestli se uráčí makat a vyprodukovat víc než 0+0 na podzim.

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        venator     před 14 lety 20.01.2011 17:31 |  
        0 0

        Přesně tak já nevím co kdo má furt představu, že se musí kolem každého nadprůměrného točit štáb psychologů, aby ho převychovával, to by ty trenéři mohli rovnou provozovat sanatorium a ne trénovat fotbal :)

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          slaviator     před 14 lety 20.01.2011 20:19 |  
          0 0

          Jestli trenér nějaké hráče chce přivést, tak musí vědět, jakého přivede. Jestli bude nadprůměrnej (ligovej) co se týče hřiště i chování mimo něj, tak je to skvělé. Jestli ale je mimo hřiště ten hráč de..l, tak trenér by měl zvážit jestli mu to za to stojí a v případě potřeby se o něho postará nebo ať ho nevezme. Ale že trenér vezme problémového hráče, jde za vedením, to dá tomu hráči jeden z nejvyšších platů v klubu - a pak je to všem jedno... ? Aspoň kdyby klub měl, podle smlouvy s hráčem, takové páky aby v případě že hráč vymetá diskotéky a fláká tréninky, aby mu mohlo vedení dát mastnou pokutu...

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        edenian     před 14 lety 20.01.2011 17:58 |  
        0 0

        Hlavne si ho sakra musi srovnat ten, kdo to sefuje na hristi a to je uz dloooooooouho nas problem, trener muze rvat co chce, ale hrat za nej nemuze. V tomhle pripade bych zrovna KJ nebicoval.

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 18:23 |  
          0 0

          pánové to že je někde hráč problémový a v jiném týmu pak ty problémy nemá je věc naprosto běžná a známá , s hráči se musí umět pracovat a zejména pak s psychikou hráčů a to KJ při vší úctě neuměl nikdy. Na druhou stranu připouštím že z Belaidem lehké pořízení nebylo ale kdyby se chtělo tak by to podle mě šlo.

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            Troubi     před 14 lety 20.01.2011 18:57 |  
            0 0

            ale je naka hranice,do jaky se da s hracem pracovat. Me tyhlety "psychicky" problemy sportovcu uplne vytacej. Co mi je doprdele do toho,ze napriklad skokani na lyzich Janda nebo Koudelka jsou nervaci a potrebujou tym specialistu? kdyz nemaj hlavu, tak at to nedelaj. Pochopim, ze muze nekdo selhat v druhym kole olympijskyho zavodu, ale selhavat 10 let v kuse? Co maj delat ucitele, manazeri, lekari, ridici kdyz maj psychicky problemy? neucit, srat na chod firmy, neoperovat a ridit v protismeru? Zajimalo by me, kolik hracu za ery napriklad Bicana bylo problemovejch s pokrivenou psychikou....

            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

              slaviator     před 14 lety 20.01.2011 20:15 |  
              0 0

              na druhou stranu za Bicana neměli hráči dvacetinásobnej plat průměru v republice, ale hráli pro radost a za pár "drobných", v domácí lize hráli ti nejlepší čeští (a slovenští) fotbalisté a ne že v zahraničí bylo sto českejch hráčů, kteří by z fleku patřili v domácí lize k tomu lepšímu... A až na hodně málo čestných výjimek se nedbalo na životasprávu a po tréninku šli klidně na pět piv, kdyby byly za Bicana diskotéky, tak by vymetali hráče je. A neřešilo se, jestli měl někdo pět kilo nadváhy, neřešilo se, jestli má podle sporttesteru takovej či onej výsledek, neběhalo se na lyžích v horách. Ono prostě tehdy za Bicana byl oproti dnešku úplně jinej fotbal... A proto ti hráči nebyli "problémoví"

              • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                Troubi     před 14 lety 20.01.2011 21:56 |  
                0 0

                ale hovno, stajner si ty pivka da taky, repka huli jak fabrika, tusim,ze figo taky celou karieru kouril.....proste to jsou hraci,kteri fotbalu obetuji takrka vse. driv proste nebyli primadony typu blazka a vsech tehlech "devky chlast a prcani" ktery v sedmnacti za prvni prachy museli nakoupit hodinky,kurvy a podobne....s problemovejma hracema proste zadny slitovani

                • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                  slaviator     před 14 lety 20.01.2011 22:05 |  
                  0 0

                  no, ono je otázkou, jestli by Štajner bez těch pivek a Řepka bez těch cigár nedotáhli dál. Možná ano, možná ne. Stejně jako někdo hulí šedesát cigár denně od patnácti let a umře v 80 letech na nějakou banalitu a jinej jí zdravě, nepije alkohol, nekouří a umře ve 30 na rakovinu, tak stejně tak jeden hráč si dá pivka a pak to uhraje, protože aspon jezdí po prdeli, tak jinej nejenže nejezdí po prdeli, ale ještě k tomu chlastá...

                  A kdo ví, třeba i Bican nebo Pešek-Káďa po zápasech klátil Adinu Mandlovou, akorát tehdy nebyl bulvár jako dneska a za pár hodin se to nedozvěděli lidi i někde ve Frýdku-Místku, že Belaid klátí tu a tu, že Řepka klátí tu a tu a hraje na automatech, že ten to a to... Ale bylo to asi taky, nevěřím, že tehdy nidko jako Belaid nebo Řepka nebyl.

                  • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                    Troubi     před 14 lety 20.01.2011 23:05 |  
                    0 0

                    ale co je mi po bulvaru....ja chapu,ze to musi bejt sileny,ale dokazali se s tim vyporadat mnohem slavnejsi sportovci,herci a pod,tak proc by to melo obtezovat naky Barose a Repky. Nehlede na to,ze treba takovej Repka ma bulvar,myslim si, uplne u riti. A je to dobre, neni to zadnej posranek,co se slozi po spatnym clanku. Jakej to rozdil napriklad proti Vlckovi, kterej po tom, co mu novinar nalozi, nezahraje pul roku poradnej zapas....bud mam vykonnost a hlavu na vrcholovej sport nebo ne a nelezu tam. ale omlouvat donekonecna naky psychiky hracu a mysleni a problemovost atd atd me fakt nebavi

                    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                      slaviator     před 14 lety 20.01.2011 23:36 |  
                      0 0

                      jo, to souhlas, akorát prostě před 70 lety by vědělo jen pár lidí že Řepka šuká Erbenovou, že chlastá, kouří cigára a hraje automaty, zatímco dneska to ví vlastně každej v republice. Takže dřív taky určitě byli ti Blažkové, Belaidové a Vlčků moc nebylo, protože o nich nikdo "nepsal špatně"

                      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                        boesky     před 14 lety 21.01.2011 03:34 |  
                        0 0

                        Jak Ty vidíš minulost zjednodušeně!
                        Skoro to vypadá, že éra moderní civilizace začala až Tvým narozením!

                        Píšeš, že: "za Bicana hráli hráči pro radost a za pár "drobných", bulvár neexistoval, veřejnost neznala detailně soukromí hráčů a nezajímala se něj?

                        Pro Tvou informaci:
                        1) platy hráčů v době Bicana byly násobkem průměrné mzdy, + podmínkou Pepi Bicana bylo, že jeho plat bude cca 3 - 4x vyšší, než platy ostatních hráčů Slavie (ale také odmítl přestup do Itálie, který by mu vynesl 6 milionů korun - dnešních cca 80 - 100 milionů Kč)

                        2) historie bulváru sahá až do roku 1832, k jeho velkému rozšíření došlo koncem devatenáctého století. Jen v Čechách vycházelo za první republiky 7 bulvárních deníků.

                        3) soukromý život hráčů (kvůli menší dostupnosti globálních podnětů) byl propírán veřejností mnohem více než dnes
                        Jak jistě víš, nejlepšími evropskými útočníky té doby byli Bican, Sindelar a Meazza. Jen o Bicanovi se vědělo, že má fotbal na prvním místě vč. vzorné životosprávy. Meazzu a Sindelara bulvár propíral neustále, vědělo se, v kterém bordelu den před zápasem byli, kolik vypili a vykouřili (a jak byli schopni po takovýchle nocích nasázet soupeřům hattrick). Sindelar byl nalezen ve svých 36 letech mrtvý spolu s italskou prostitutkou, s otevřenou lahví koňaku, smrt nikdy neobjasněna, oba možná zavražděni. Jaký větší bulvár bys chtěl?



                        A teď už jen drobnosti:

                        1) ta, kterou šuká Řepka, se nejmenuje Erbenová

                        2) Slepička nehraje za slovinský klub (jak jsi několikrát psal na slávistických serverech), protože letmým pohledem na mapu zjistíš, že Záhřeb opravdu není hlavním městem Slovinska

                        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                          slaviator     před 14 lety 21.01.2011 08:06 |  
                          0 0

                          ad 1) ok, Bican ale, jak sám říkáš, patřil k nejlepším na světě, možná to byl vůbec nejlepší útočník v historii světového fotbalu a možná patřil "jen" mezi nejlepších pět útočníků historie fotbalu. Dneska má dvacetinásobek platu nadprůměrnej hráč GL, což fakt není punc kvality, když naši lepší hráči odcházejí za lepšíma prachama i do rakouské nebo chorvatské ligy. Nejlepší hráči světa (včetně P.Čecha) mají platy přes5 milionů týdně, dvacet milionů měsíčně. To je tisícinásobek průměrného platu. Těžko Bican měl tisícinásobek průměrného platu jako má P.Čech... Přestože oba patřili ve své době ke špičce ve své specializaci...

                          ad 2) je bulvár a bulvár. Nevím, jak moc byly bulvární deníky tehdy, ale jeslitože vezmeš, že kvazibulvárem v současné době je i Mladá fronta a čistým bulvárem Sport, je to dost velký rozdíl proti Blesku a ten je velký rozdíl proti Aha!, Šípu apod. Přitom na Sport nebo tu Mladou frontu Dnes se také hodí označení bulvár. Stejně tak je rozdíl v zahraničí mezi bulváry The Sun nebo BILD a jinými.
                          Ale hlavní rozdíl je spíše v té možnosti "aktuálnosti", "bezprostřednosti". Dnes v době internetu a existence jednak webovách stránek jednotlivých deníků, kde se může v jednu v noci objevit článek o tom, jak v půl jedný se Řepka ožral a vyklátil na veřejnosti Brabce s Pamičem, tak existují i řekněma nezávislé weby, které nemají problémy s cenzurou. Přeci jen tištěná média mají silnou vnitřní cenzuru, vydavatelé se bojí otisknout všechny informace, na webu tomu tak kolikrát není. A mám pocit, že za první republiky fungovala i celkem silná vnější cenzura. Třeba dneska přece jen není problém napsat v tištěném médiu něco proti Klausovi, ale umíš si představit, že by za první republiky napsal někdo něco proti Masarykovi nebo Benešovi?

                          ad 3) No vidíš, to o Šindelářovi jsem nevěděl. Ale tohle pro mě není ten bulvár v pravém slova smyslu, ale spíše takovej kvazibulvár. Pravej bulvár předvedla třeba redakce Aha!, když dva fotoreportéři čekali před restaurací, jeden fotoreportér s redaktorkou šli dovnitř restaurace, kde popíjel Fenin s pár dalšíma fotbalistama, redaktorka s ním začala naschvál koketovat, hnala to za hranici a když ji navrh vyklácení, přiskočil nějakej typan a začli se rvát. A Aha! si hned tak "vyrobilo" článek jak Fenin je prase a jakej je to rváč. Tohle je pro mě pravej bulvár. Nebo když paparazzi pronásledovali Dianu v '97 v Paříži.

                          ad 1) dobře, tak Erbová. Kdo si má všechny ty "modelky" co pamatovat? Btw jak to Řepka vyřešil s Bahenským? :)

                          ad 2) Slovinsko, Chorvatsko, to je fuk (dobře, vím, že není...). "Hraje" někde na Balkáně, v lize kde má většina týmů slabší úroveň než české týmy. V lize, odkud se sice odchází do zahraničí za větší prachy než od nás, ale řek bych že to spíše byla výjimečná generace. Ostatně je vidět, že třeba Kerić taky není žádnej vyloženej zázrak, v Teplicích a Liberci je spousta Bosňanů a Chorvatů jako Čajić, Kelić a další a další a prostě ne všichni jsou Džekové (ano, vím, Bosňan a ne Chorvat...). Přesto ani v té chorvatské lize Slepička nehraje...

                          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                            Jachym     před 14 lety 21.01.2011 10:47 |  
                            0 0

                            No, nakecat toho umíš hodně, víc k tomu není co dodat...

                            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                              brekekeSKS     před 14 lety 21.01.2011 11:01 |  
                              0 0

                              Skoda, ze bleje akorat sracky..

                              • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                                dejva     před 14 lety 21.01.2011 12:53 |  
                                0 0

                                jo jo a tací lidé dnes v Česku studují na UK a derou se do politiky....

                          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                            jane (admin)     před 14 lety 21.01.2011 19:16 |  
                            0 0

                            Doporucuju precist knihu Bicanovo tajemství. každý slávista by si ji měl přečíst. Pak by se např. dozvěděl, že: "Slavia mi po prichodu do Prahy dala na ruku 150 tisic (za to se daly poridit 3 vily) a mesicne jsem bral 5 tisic. Jako jediny jsem mel dvojite premie." Kdyz za nim prijeli za hodinu po delegaci Slavie spartani, tak mu nabidli obe castky dvojnasobne. "Druhy nejvetsi plat v klubu mel Planicka (1800) a pak Kopecky (1500)."

                            Tehdejsi prumerny plat mohl byt cca 400 - 500 korun.

                            A to, ze by nikdo nesil do Masaryka, bych netvrdila, staci se treba zamerit na Jiriho Stribrneho a na jeho podnik Tempo a bulvarni listy pod nej spadajici.

                            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                              slaviator     před 14 lety 21.01.2011 20:49 |  
                              0 0

                              Vidíš, Bican měl 5 tisíc měsíčně, průměrný plat byl cca 500. Takže desetinásobek. Bican patřil k nejlepším na světě. Plánička měl cca čtyřnásobek. Dneska desetinásobek platu, takže cca 200-250 tisíc (a více), má v lize možná deset, dvacet hráčů, za 80 tisíc kopou mladíci nebo hráči v Ústí... Ty nůžky se strašně rozevřely.

                              • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                                Troubi     před 14 lety 21.01.2011 21:29 |  
                                0 0

                                prekvapuje me, ze nevis za kolik kopou mladici nebo hraci Usti ci Pribrami, ale za 80 mesicne opravdu ne...

                                • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                                  slaviator     před 14 lety 21.01.2011 22:43 |  
                                  0 0

                                  ok, ne všichni, ale třeba Doležal v Ústí těch 80 měl. M.Černý nebo Hloušek mladíci pořád jsou a těch 80 u nás asi měli taky? Jasný, že Koreš a další ne...

            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

              Jachym     před 14 lety 21.01.2011 10:49 |  
              0 0

              Většinou všechno vidíš moc příkře a s ničím se nesereš, jak bys asi řekl, ale toto je asi tvůj doposud nejlepší příspěvek. Souhlasím a podepisuji včetně té expresivnosti, která se sem dokonal hodí...

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          slaviator     před 14 lety 20.01.2011 20:30 |  
          0 0

          Ta vina je rozhodně i na Belaidovi, ale trenér k němu měl mít jinej přístup. No, hlavně že když tu byl na hostování J.Blažek, tak Jarolím za ním poslal i domů Řeháka, aby ho zkontroloval jestli Blažek sedí doma na prdeli a nechlastá někde v hospodě... Vedení za ním vyslalo několikrát do města "kontrolu"... A to prosím tu byl pouze na hostování a byl to průměrnej-lehce nadprůměrnej ligovej útočník, ale na hřišti žádnej vyloženej zázrak. A nebyl náš. Takovej přístup ale měl Jarolím co vím jen k Blažkovi. Proč nikdy neposlal Řeháka zkontrolovat třeba Pudila, kterej tu byl taky na hostovačce? Nebo Belaida? Proč nikdy Řehák nešel za Belaidem, jestli je doma a nevymetá bary a diskotéky? Proč byl Belaid pravidelně k vidění v Karlovejch lázních nebo v Radosti, lidem z klubu to navenek vadilo, ale jedinej důsledek byl, že Belaid nehrál, ale plat mu běžel dál? To ho fakt vytrestali, že nehrál, prachy měl v podstatě pořád stejný, na tréninku se nezpotil, ale na chlast a děvky měl pořád... Kdyby mu tehdy vedení dalo mastnou pokutu, tak to mohlo dopadnout jinak.

          Doufám, že to je pro vedení ponaučení a příště bude ve smlouvě s hráčem uvedeno, že vyřazení z kádru (či přeřazení do B týmu) (z důvodu porušení těch a těch podmínek smlouvy - /ne/dodržování životasprávy, flákání tréninků, odchození zápasů, ...) znamená automaticky snížení platu z těch třeba 400 tis měsíčně co měl Belaid na 40 tis...

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 21:27 |  
            0 0

            No je otázka, kdo ti takovou smlouvu podepíše. To se dá snadno zneužít i proti nepohodlnému fotbalistovi.

            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

              slaviator     před 14 lety 20.01.2011 21:44 |  
              0 0

              Jo, bohužel dá. Ale to je už pak o důvěře lidí, že to nezneužijou. A že to "flákáš trénink, tak šup s tebou do béčka za desetinu platu" by se dalo zneužít i kdyby ten hráč tam plival krev a jezdil po prdeli. Ale to by případ Belaida asi nebyl, že ...

  3. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    slaviator     před 14 lety 20.01.2011 15:27 |  
    0 0

    Techniku má výbornou. Bohužel jeho chování není odpovídající chování profesionálního fotbalisty. Částečnou vinu na tom podle mě má i Jarolím, který prostě k TJ měl mít jiný přístup než k ostatním. Ano, klidně i si ho vzít k sobě domů a starat se o něho. Vyplatilo by se to Slavii (hráčova cena by se zhodnotila), hráči (prostě by musel držet životasprávu). Ale chápu, že je to těžké. A je pravda, že v první řadě musí chtít sám hráč. Chápu taky, že měl pocit, že je s ním ze strany trenéra "zametáno". Ale musel vědět, že to v noze má a měl se přes to všechno přenést a makat dál. Tijanyho jsem měl jako hráče rád, bohužel si z přístupu k fotbalu nevzal příklad třeba z Ragueda...

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      venator     před 14 lety 20.01.2011 17:29 |  
      0 0

      Přesně tak, základní problém je v něm a jeho hlavě, kdyby si udržel nebo uměl udržet výkonnost z podzimu 2008 tak KJ "drží hubu a krok" a TJ by hrál pořád a dávno už by byl za kopečky za tučný peníze

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        dalislavista     před 14 lety 20.01.2011 22:07 |  
        0 0

        No jde taky o to, jestli neměl KJ "úkol" aby hrál spíše Mareček Jarolímů (jehož taťka nám místo Adidasu začal do Slavie dodávat Umbro), kterej jak si někteří asi pamatují, zezačátku hrál pravou zálohu, ale byl tam naprosto tragickej, tak nakonec zabral Belaidovo post OZ vystrnadil ho ze základu (na pozici, ne svým výkonem). Takže ono "udržet si výkonnost" kolikrát nezáleží jen na tom hráči...

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          venator     před 14 lety 21.01.2011 16:24 |  
          0 0

          Bavíme se o důvodech odchodu (uvolnění) Belaida z klubu v lednu 2011! Opakuju letos hrál v 11 zápasech a nedal žádný gol a na žádný nenahrál to je malá produktivita + velký plat rovná se uvolnění v naší ekonomické situaci. To nemluvím o pravděpodobně nevhodném typu pro záchranářské práce.

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            dalislavista     před 14 lety 24.01.2011 22:35 |  
            0 0

            Špatně. Bavíme se o udržení výkonnosti z roku 2008. Tu udržet nemohl, když KJ na jeho místo stavěl synovce a TB paběrkoval vpravo, nebo seděl na lavičce. Ale Mareček v základu byl. Jestli někdo nevidí, že kopnutí do lahve při nesmyslném střídání (které ve výsledku spolurozhodlo o ztrátě bodů s Ostravou) byla pouhá záminka pro vyhození Belaida (ve skutečnosti kvůli jeho vysoké smlouvě)- je naivní. I když nedal gól, hru prostě tvořil a byl jeden z mála, na koho mělo smysl chodit.

  4. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    houston (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 15:45 |  
    0 0

    Není u nás takový druhý tým, který by tak mizerně prodával. Jó a ještě jeden primát mají, nejvíc nasraných bývalých hráčů. To je taky unikát...

  5. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    harry     před 14 lety 20.01.2011 15:48 |  
    0 0

    Odchází jeden z posledních fotbalistů v našem kádru.Škoda,že svůj talent dokázal prodat jen v mála úsecích svého působení tady-každopádně za poslední roky hráč s nejlepší technikou co u nás působil...

  6. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    dejva     před 14 lety 20.01.2011 16:24 |  
    0 0

    Fotbalisto, pokud jsi mladý nadprůměrně produktivní reprezentant s vytříbenou kopací technikou, pak nemáš ve Slavii místo.

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 17:39 |  
      0 0

      A to "nadprůměrně produktivní", to jako mluvíš o Belaidovi??? Já bych spíš řekl, že hlavní důvod byl, že byl nadprůměrně placený na situaci, v které Slavia je.

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        dejva     před 14 lety 20.01.2011 18:04 |  
        0 0

        Podívej Fallene pokud hráč, který nastupuje na pozici záložníka odehraje v GL 64 utkání vstřelí v nich 15 branek a má 7 finálních přihrávek, je to podle mého nadprůměrně produktivní fotbalista. Nehledě nato, že ve většině odehraných zápasů ho trenér Jarolím stavěl napravo, když i samotný divák-neodborník věděl,že jeho pozice je spíše uprostřed. Zda byl nebo nebyl nadprůměrně placený nevím, ale každopádně to nebyl on, kdo dostal Slavii tam kde je teď.

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          Fallen (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 18:25 |  
          0 0

          Já Belaida neviním ze situace Slavie. Jen podotýkám, že si klub nemůže dovolit jeho plat -> ve spojení s jeho charakterem prostě musel jít. Předpokládám, že kdyby si nechal snížit plat na 50 tisíc, tak by ho asi nikdo nevyhazoval. Ale když mám plat 200, tak se pak snad snažim si ho "zasloužit" a nechovám se jako "spratek."

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            vavicek     před 14 lety 20.01.2011 18:33 |  
            0 0

            Spratek? Kdyby byl spratek, tak nikomu nedaruje 1,7 milionu.

            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

              Fallen (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 19:08 |  
              0 0

              nakopávání lahví na střídačku a vztekání se je spratkovské jednání. Mimo to jsem to napsal v uvozovkách

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 18:25 |  
          0 0

          přesně tak , jako by se ted ty platy hráčů vyčítali samotným hráčům ale je to jen a jen nekompetentní vedení a samozřejmě i v trenérovi když jim takové platy povolí, trenér musí říct jestli mu za ten plat stojí a vedení musí určit jeslti si ten plat může dovolit, Ragued ani Belaid si za svoje platy sami nemůžou.

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            dejva     před 14 lety 20.01.2011 19:11 |  
            0 0

            Ono Belaidovo chovaní mohlo být skutečně nezvladatelné, je ale pravdou, že bylo ovlivněno tím, jak se k němu chovali ostatní hráči a především trenéři. Na druhou stranu je to špičkový hráč a mělo se s ním lépe pracovat a ne v něm vidět jen jakousi hmotu na trénování.
            Pokud se Slavia zbavuje drahých hráčů s takovou vehemencí jako u reprezentantů Tunisu proč se tak nechová také k Vomáčkovi, Lukášovi nebo Kaufmanovi, se kterým by podle platných pravidel ČMFS mohla také rozvázat smlouvu. To, že Doležal nastavil pravidla tak, že i flákač, který bude přistupovat k povinnostem jako jako lenoch, bude brát plný plat je tragedie, která jen ležérnost některých hráčů podporovala.

            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

              dalislavista     před 14 lety 20.01.2011 22:37 |  
              0 0

              přesně!

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          edenian     před 14 lety 20.01.2011 18:59 |  
          0 0

          Hele Dejve a vis proc ho nedal doprostred. Protoze to dite nema na spilmachra, jednoduse proto ze nema. Nenajdes v lize zaloznika, kteryho by muzstvo nebralo tak, ze to vidi i "samotny divak-neodbornik". A co se tyka statistiky, je z doby kdy se do Edenu bala i Sparta, a to rozhodne ne proto, ze by jsme na ni vystartovali z Belaidem uprostred. A tyhle casy mimochodem skoncily, coz je podstatny.
          Ja si taky myslim, ze technicky je skvelej, kdyz ma mic na noze, ma ho tam jak zongler, prilepenej, ale proste je na houby. A v Hullu dopadne stejne. Pral bych mu opak, ale...

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            dejva     před 14 lety 20.01.2011 19:20 |  
            0 0

            edeniane Jarolím po příchodu do Slavie po vyhození Kolouška prohlásil, že na Špílmachra už se dnes nehraje. Tuto pozici Belaid hrál v Tuniské repre a šlo mu to. Před příchodem z Interu TJ nikdo neznal, nyní budeme moci porovnat, zda je opravdu tak nezvladatelný jak o něm tvrdili odborníci ve Slavii, nebo v novém klubu potvrdí svojí fotbalovou kvalitu.

            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

              dejva     před 14 lety 20.01.2011 19:31 |  
              0 0

              O tom jak to měl TJ ve Slavii těžké svědčí například to, kdy při poháru v Pardubicích byl nejlepší na hřišti, ale KJ ho přesto po hodině hry stáhl ze hřiště a nahradil Jandou, který naproti tomu působil jako atlet, který se v nominaci na utkání ocitl administrativní chybou.

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            dalislavista     před 14 lety 20.01.2011 22:27 |  
            0 0

            V tom případě mi vysvětli, jak tedy mohl KJ doprostřed stavět synovce, kterej byl mnohem "tvarohovější" ? Ale Marečka tam stavěl!

            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

              edenian     před 14 lety 21.01.2011 00:21 |  
              0 0

              Taky ho vyhodil.

              • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                venator     před 14 lety 21.01.2011 16:28 |  
                0 0

                Že je TJ nadprůměrně produktivní ofenzivní záložník, když v 64 zápasech připraví 7 golu??? :) Evidentně jsme se hloupě zbavili druhého Messiho :))

                • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                  dejva     před 14 lety 21.01.2011 18:58 |  
                  0 0

                  On k těm sedmi přihrávkám přidal 15 branek.Ukaž mi kdo má v GL lepší statistiku. Navíc byl schopen jako jediný kopnout trestňák či roh. A nezapomínej jak s ním bylo zacházeno.

                  • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                    dejva     před 14 lety 21.01.2011 19:26 |  
                    0 0

                    @Venator

                    trošku Ti pomůžu, vybral jsem pár středních záložníků pro porovnání.

                    Lukeš 71zápasů 5 branek/11přihrávek
                    Papoušek 82- 10/7
                    Hořava 78- 8/1
                    Pavlík 120-12/?
                    Vacek 71- 9/4
                    Horváth 96- 21/16 potřeboval 401 na vstřelení branky zatím co Belaid pouhých 249

                    Tady máš důkaz, že TJ byl prostě naprosto nadprůměrný hráč co se týče produktivity.

                    Messi se líbí každému, ale nemůžeš porovnávat jablko s hruškou.

                    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                      dejva     před 14 lety 21.01.2011 19:28 |  
                      0 0

                      =401 odehraných minut

  7. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    tantalos     před 14 lety 20.01.2011 20:11 |  
    0 0

    Každopádně jde o novinku - klub zaplatí jednomu ze svých nejnadanějších hráčů skoro dva melouny za to, že odejde. Inu, není nad podnikavost....

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 20.01.2011 21:33 |  
      0 0

      Klub mu je neplatí za to, že odejde, ale za to, že mu je dluží. Naopak za to že může odejít bez větších problémů mu zaplatíme jen 1,7 mio a ne 3-4, které mu opravdu dlužíme.

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      tevezek     před 14 lety 22.01.2011 11:18 |  
      0 0

      Když si čtu ten tvůj komentář tak nevim jestli jseš vážně tak hloupej nebo jen totální demagog

  8. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    podol (přítel SN)     před 14 lety 21.01.2011 05:01 |  
    0 0

    Odchod Belaida,tlentovaného hráče,kterého Slávia pustí zcela
    zdarma a ještě "jásá",že TB souhlasil s umazání části dluhů,
    to je jen obraz naprostého diletantismu (nabízí se i slova vulgárnější) celého vedení,trenérů i majitele Slávie.Počátek toho
    je v systému práce týmu vedoucího Slávii-od výběru hráče,přestupu,výši finanční částky,nastavení smluv,stanovení
    výše prémií,podminek a represí při nedodržení.....Základní pravidla,
    která se musí dodržovat.Vedení musí mít u hráčů,kteří jsou vlastně zaměstnanci přirozený respekt,na druhou stranu musí
    jednat důrazně,ale zdůrazňuji i slušně.Kdyby byl případ TB ojedinělý,byla by to jen smůla či náhoda.Ale takových bylo více,
    nekompetentností,trapnými,stále se měnícími rozhodnutími,
    směšností před veřejností,nedůstojným chováním vůči hráčům
    i dlouholetým zaměstnancům,nedůsledností,v neposlední řadě
    neplacením smluvních platů.....Jaký může mít takové vedení
    respekt u hráčů a veřejnosti.Slávia v minulosti byla několikrát
    v těžké situaci,hrála druhou ligu,byla téměř před zánikem.
    Dnes,na rozdíl od minulosti si za své problémy může scela
    sama,tím myslím majitele,vedení a trenéry.Je pro smích
    mediím a veřejnosti a to ani v nejtěžších chvílích minulosti nikdy
    nebyla.
    Podol

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.01.2011 10:06 |  
      0 0

      Mam bohuzel podobny pocit, je mi lito..

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      Jachym     před 14 lety 21.01.2011 10:52 |  
      0 0

      Dodám pouze, že jsme pro smích naprosto, ale naprosto oprávněně. Úplně nejhorší je, že už nás ta letenská sebranka spíše začíná litovat...

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        PetCC     před 14 lety 21.01.2011 11:18 |  
        0 0

        Vrať se ve zdejších diskuzích o dva roky zpátky a uvidíš, kdo koho litoval.

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        harry     před 14 lety 21.01.2011 12:22 |  
        0 0

        Bohužel souhlasím a stále naprosto nechápu ten relativní klid některých zainteresovaných.To co se tu za poslední 2 roky odehrálo nelze odbýt jenom řečmi nějakých krasoduchů o tom,že "Slavia už byla ve Své historii ve složitějších situacích".Přiznám se ,že když čtu podobné bláboly,otevírá se mi pomyslná kudla v kapse..

  9. MČ "neprodej"?

    venator     před 14 lety 21.01.2011 16:38 |  
    0 0

    Taky jste někde viděli článek, že Slavie odmítla nabídkuna MČ???
    Buď musela být neskutečně malinká nebo to může nepřímo znamenat, že se nový lukrativní partner opravdu sehnal resp. že už ho nemusíme prodat za každou cenu...Napadlo to někoho z Vás taky?

    • Re: MČ

      jnnxx     před 14 lety 21.01.2011 16:59 |  
      0 0

      To bylo první co mne na tom článku zaujalo. Myslím, že to bylo na idnesu a nabídka byla z Rostova na Donu. Napadlo mne, že kdybychom fakt neměli ani vindru a Platil by potřeboval hned hotovost, tak by asi neváhal, ale když to odmítli, tak to na mne dělá dojem, že se nějak alespoň na chvíli zmátořili....

      • Re: MČ

        Fallen (přítel SN)     před 14 lety 21.01.2011 17:05 |  
        0 0

        Na mě to spíš dělá dojem, že Míňa je poslední prodatelný hráč, ze kterého budeme mít peníze opravdu my (narozdíl např. za Hlouška), takže tenhle lást hit musí být opravdu velký, aby se z něj zaplatily ty dluhy na platech. Protože kdyby ho prodali za méně než potřebují, dluhy zbudou a už není kde vzít peníze. Navíc bych řekl, že se Míňovi do Ruska moc nechce...

    • Re: MČ

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 21.01.2011 17:55 |  
      0 0

      Napadlo.
      I když teď si připadám trochu paranoidní, za každou informací hledám skrytý význam :-).

    • Re: Něco příjemnějšího....

      Dobi     před 14 lety 21.01.2011 22:35 |  
      0 0

      Pépiho postihly dvě katastrofy 20.století - kníratý Áda, kdy mohl reprezentovat pouze okleštěné Čechy proti okleštěné Moravě (Slezsko celé padlo do Sudet) a pak Čepička a spol. Já tvrdím dvě věci - mezi největší hvězdné fotbalisty všech dob musí patřit Pépi a mezi největší hvězdné spisovatele všech dob musí patřit Karel Čapek. Kdyby už nic, tak tento národ dalsvětu tyto dvě geniální osobnosti (a to jsém macešský k Pláničkovi, na nějž se žel tak trochu zapomíná..). Ale patřili k malému opovrhovanému nárůdku v blbé době... Dnes si za to Češi mohou (korupce, tuneláři), ale tehdy to byla ZRADA, hnusná zrada "spojenců"... Omlouvám se za historický exkurš, ale celý život to leží ve mně! Nebýt Mnichova, asi by nebyl ani Únor, vpád "spojenců" 1968 a asi ani dnešní obří tunely. To je můj názor! Hezký zbytek dne! Držme při sobě!

    • Re: Něco příjemnějšího....

      Dobi     před 14 lety 21.01.2011 22:38 |  
      0 0

      Pépiho postihly dvě katastrofy 20.století - kníratý Áda, kdy mohl reprezentovat pouze okleštěné Čechy proti okleštěné Moravě (Slezsko celé padlo do Sudet) a pak Čepička a spol. Já tvrdím dvě věci - mezi největší hvězdné fotbalisty všech dob musí patřit Pépi a mezi největší hvězdné spisovatele všech dob musí patřit Karel Čapek. Kdyby už nic, tak tento národ dalsvětu tyto dvě geniální osobnosti (a to jsém macešský k Pláničkovi, na nějž se žel tak trochu zapomíná..). Ale patřili k malému opovrhovanému nárůdku v blbé době... Dnes si za to Češi mohou (korupce, tuneláři), ale tehdy to byla ZRADA, hnusná zrada "spojenců"... Omlouvám se za historický exkurš, ale celý život to leží ve mně! Nebýt Mnichova, asi by nebyl ani Únor, vpád "spojenců" 1968 a asi ani dnešní obří tunely. To je můj názor! Hezký zbytek dne! Držme při sobě!

  10. Re: Oficiální stránky

    DKNL     před 14 lety 21.01.2011 21:03 |  
    0 0

    Chlapi, nevíte, co se děje? Chtěl jsem se podívat na naše ofic. stránky a ono nic. Kde je chyba? U mě nebo ve stránkách??? Dík za odpověď.

  11. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    Dobi     před 14 lety 21.01.2011 22:42 |  
    0 0

    Nějak jsem se ztratil, proto příspěvek o Bicanovi 2x. A trápí mě i neznalost našich sousedů a přátel. Zagreb skutečně není v ministátečku Slovnsko, které má 34 km moře díky Titovi, stejně jako BiH má Neum, což komplikuje cestu do Dubrovniku i "još dalje". Ale nikdo z nás nerozbilJugoslávii stejn jako Československo! Je to dobře???

    • Pepi Bican

      dejva     před 14 lety 22.01.2011 01:05 |  
      0 0

      Je vůbec možné,aby se nedochoval, nebo vůbec nebyl natočen ani jeden filmový záznam tohoto výjimečného kanonýra?

      • Re: Pepi Bican

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 22.01.2011 09:51 |  
        0 0

        Prý něco má rakouská televize, ale osobně o tom nic nevím.
        TV Nova vlastní záznam jednoho Bicanova gólu, i když trochu kuriozního, jedná se o proměněnou penaltu z roku - asi - 1999, kdy si ji kopl proti jednomu moderátorovi pořadu Penalta :-).
        Víc gólů jsem od Bicana bohužel neviděl.

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      dejva     před 14 lety 22.01.2011 14:36 |  
      0 0

      A oněch 300 chce ten chlapec brutto, nebo netto? Za tyhle peníze se kope druhá bundesliga, která by se možná ve stylu hry mohla blížit některým utkáním GL, v čem je ale podstatný rozdíl, jsou sponzoři a jejich podpora pro kluby hrající druhou Německou soutěž a návštěvnost, která pokrývá rozpočet z nezanedbatelné části. Jinými slovy Dani Chigou se u mě zařadil mezi hráče typu "umí hovno a chtěl by pomník".

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        Troubi     před 14 lety 22.01.2011 15:40 |  
        0 0

        a kde jsi vzal,ze chce 300?

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        staroslavista     před 14 lety 22.01.2011 15:41 |  
        0 0

        Říká že Chtěl o 30 tisíc vice než má v Dukle, aspoň podle MF, kde píší že chtěl 300?

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          slaviator     před 14 lety 22.01.2011 16:16 |  
          0 0

          něco takového naznačoval Pelta, že se Chigou zbláznil, že Jablonec sice leží u hranic s Německem, ale na český straně a na tohle nemá... ale pochybuju, že by Chigou měl v Dukle 270 tis... :) věřím tomu, že má 50 a v Jablonci chtěl 80. Holt spíše jde o to, že by měl provizi z vlastního přestupu a Pelta to chtěl ochcat tím, že by ho přived zadarmo...

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            dejva     před 14 lety 22.01.2011 19:07 |  
            0 0

            omlouvám se vám i fotbalistovi. já tam viděl 300. už z toho všeho co se teď děje kolem Slávinky šilhám.

  12. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    wymaz     před 14 lety 22.01.2011 15:55 |  
    0 0

    T.B.-neřeším.
    Spíš mě zajímá,kdy konečně koupíme toho golového útočníka,co ho už 5 nebo kolik přestupových období hledáme??
    Doopravdy si už připadám jak v Kocourkově.Máme peníze nemáme golového útočníka,nemáme peníze a nemáme gólového útočníka!
    Chtějí ho vůbec? Existuje vůbec?
    Kdo byli ti slibovaní češi v zahraničí a cizinci doma? Byli vůbec?
    Znám zde přetřásaná jména,ale zdá se mi to, už třetím rokem, jako kolorit a ne opravdová snaha přivézt útočníka.
    Toto mě trápí pomalu víc, néž Jarolím a setup a vše ostatní dohromady, i když mě to vlastně nepřekvapuje a zapadá to do všech těch s prominutím průserů poslední doby!

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      slaviator     před 14 lety 22.01.2011 16:17 |  
      0 0

      bud nakonec rád, že možná se dotáhne ten Zb.Pospěch .. .:))

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      Troubi     před 14 lety 22.01.2011 16:20 |  
      0 0

      Moc tvymu prispevku nerozumim....5nebo kolik prestupovejch obdobi goloveho utocnika hledame, protoze zadnej neni. Jednoduchy. Ted je to jeste vylepseny o to, ze nemame ani korunu, tudiz nemame ani penize na to, abychom privedli toho golovyho utocnika, kterej neexistuje...
      Na zbytek tvych otazek uz bylo davno odpovezeno....

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        wymaz     před 14 lety 22.01.2011 18:52 |  
        0 0

        Promiň,byl to takový povzdech,ale není??!??
        Pekhart byl gólový dost a -náš?-
        jiné týmy nakupovaly a my jsme pořád nemohli žádného gólového útočníka objevit.Letos to chápu,nejsou peníze,ale i když byly,a byla potřeba údajně nebyl.
        Často jsem zde čítával povzdechy nad např.Toleskim-je to útočník jen do vápna atd. Tak proč jsme ho pouštěli??
        Nehledej te v tom nic,jen mě to mrzí,jak píšu nahoře jen takový povzdech.

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          Troubi     před 14 lety 22.01.2011 19:05 |  
          0 0

          Pekharta sice mozna muzem litovat,ale kdyz tu tenkrat byl, tak proste nepresvedcil. Ani naznakem. A neni potreba to schovavat za nejakou neprizen Jarolima ci za malo odehranejch minut. Proste neukazal zhola nic a byli tu v ty dobe lepsi. Kdyz pak byla moznost jeho koupe,uz patrne nebyly ani penize,ani vule. Co se tyce dalsich, jasne ze ted bychom dali cokoliv za tehdejsi utok Toleski, Blazek, Strihavka a podobne,ale at je to jak chce, tak po ceskejch travnicich nebeha zadnej striker,kterej da dve sezony po sobe 15 a vic golu. Neni kde brat, driv jsme meli maximalni moznou elitu,da se rict...

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            wymaz     před 14 lety 22.01.2011 19:57 |  
            0 0

            Až na toho Pekharta, souhlasím. Víš mě přesvědčil. Dával goly předtím, dává goly teď. A proč je nedávál během hostování u nás, v tom se asi neschodnem.Mě se zdálo,že by vhodný model pro nás byl stejný jako u T.Necida a mohlo být dobře, ale nač plakat nad rozlitým mlékem. Jinak, když skoro tři roky víme, že striker v ČR není, proč se nepodívat jinam...ale,nechme toho uvidíme.

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            wymaz     před 14 lety 22.01.2011 19:57 |  
            0 0

            Až na toho Pekharta, souhlasím. Víš mě přesvědčil. Dával goly předtím, dává goly teď. A proč je nedávál během hostování u nás, v tom se asi neschodnem.Mě se zdálo,že by vhodný model pro nás byl stejný jako u T.Necida a mohlo být dobře, ale nač plakat nad rozlitým mlékem. Jinak, když skoro tři roky víme, že striker v ČR není, proč se nepodívat jinam...ale,nechme toho uvidíme.

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            dejva     před 14 lety 22.01.2011 20:27 |  
            0 0

            Nesouhlasím s tím, že není kde brát. Vždycky je kde brát. Všude se rodí nové děti a všude hráči rok co rok postupují do vyšších kategorií. Jde jen o to, jak se s těma klukama pracuje.

            I u nás máme v situaci, kdy každý říká jak nám zoufale chybí útočník dva hráče Pavla Vyhnala a Jakuba Horu. Problém je, že místo aby se tihle povoláním útočníci věnovali v tréningu především timingu, zakončení, hře jeden na jednoho atd. tak lyžují, nepochopitelně běhají na zledovatělém sněhu někde v horách při minusových teplotách, či hrají bezvýznamné halové turnaje.

            Slavia i když hraje o sestup tak stejně z devadesáti procent hraje tak, že dobývá soupeře, který stojí v deseti lidech na vlastní polovině. Tam žádná kondice útočníkovy stejně není nic platná. Útočník musí umět dát gól, a ne běhat stovku pod deset.

            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

              Troubi     před 14 lety 22.01.2011 23:13 |  
              0 0

              ale ja nerikam,ze se nerodi nove deti a ze se pracuje s utocnikama dobre...ja rikam,ze u nas a jinde ve svete v nasich moznostech neni utocnik, po kterym tu vsichni volame, o kterym vsichni snime a kterej prijde, bude tu hrat osm sezon a za kazdou da 17-20 fiku. Kdyz pominu fakt,ze nikoho takovyho defakto privest nejde, tak ikdybychom ho privedli,tak je za rok v prdeli....to je vse

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        wymaz     před 14 lety 22.01.2011 18:52 |  
        0 0

        Promiň,byl to takový povzdech,ale není??!??
        Pekhart byl gólový dost a -náš?-
        jiné týmy nakupovaly a my jsme pořád nemohli žádného gólového útočníka objevit.Letos to chápu,nejsou peníze,ale i když byly,a byla potřeba údajně nebyl.
        Často jsem zde čítával povzdechy nad např.Toleskim-je to útočník jen do vápna atd. Tak proč jsme ho pouštěli??
        Nehledej te v tom nic,jen mě to mrzí,jak píšu nahoře jen takový povzdech.

  13. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    podol (přítel SN)     před 14 lety 22.01.2011 16:46 |  
    0 0

    Přestup Chigoua není reálný.Nemějme mu za zlé,že když v 27
    letech se jedná o přestupu,že chce hrát za více a v dobrých
    podmínkách.Je to věc nabídky a poptávky.A on má pořád dobré
    zázemí v Dukle,kde hrají o 1.ligu.Když bude pokračovat ve střílení
    branek,v létě se objeví podstatně lukrativnější nabídka.Zřejmě se
    mu nelíbí jednání a způsoby p.Pelty,což mě také.Nakonec možná
    i pro Slávii je to lepší,protože v létě by stejně odešel za nic,vše
    by inkasoval p.Pelta.Slávia může s veterány nasadit nějakého
    mladého,kterého dosud neprodala,nebo nepředala práva.Ale co
    mi vadí nejvíce,že Slávia vystupuje jako farma Jablonce či
    dalších,místo aby Peltové stáli pokorně u vedení Slávie a nabízeli
    jako v aukci za hráče horentní sumy.A z toho se vyhrabat a změnit,to bude hodně těžké.
    Podol

  14. Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 22.01.2011 20:10 |  
    0 0

    Jak tak čtu, s největší pravděpodobností jsme bez Míňi Černého. Podle Práva odchází do Rostova za 20 milionů.
    Peníze určitě potřebujeme, ale snad by se vyplatilo počkat na ME, ne?
    Ledaže jsme v tak příšerné situaci, že těch 20 milionů je pro nás teď hotový poklad...

    • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 22.01.2011 20:16 |  
      0 0

      odkaz?

      • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

        bongor     před 14 lety 22.01.2011 20:40 |  
        0 0

        Asi je teď pro nás 20 mega hodně peněz.Ovšem prodat fotbalistu s cenovým potenciálem 80-100 mega za tento bakšiš,to je to s námi ještě horší,než si myslíme.Jsem přesvědčenej,že se z celé likvidace
        Slavie vyklube nějaký hodně špinavý kšeft typu rekvírování Ďolíčku.
        Znovu mě o tom přesvědčila dnešní tiskovka Bárty,ze které vyplynulo,že za sledováním zastupitelů Prahy 11 jsou nakonec nějaké miliardové obchůdky s pozemky.Pozemky v centru velkoměsta jsou nyní ta nejlepší investice.A kdo těm kšeftům překáží musí urychleně zmizet.

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          dejva     před 14 lety 22.01.2011 20:53 |  
          0 0

          Bongore cena kterou uvádíš by jistě potěšila nejen Platila, ale i nás fanoušky. Když ale vezmeme že Míňovi je skoro 23 prodělal těžká zranění kolene, v lize všeho všudy odehrál asi 35 utkání s tím že si jako ofenzivní záložník připsal pouhé dvě branky a stejný počet finálních přihrávek, nemá skoro žádné zkušenosti s mezinárodním klubovým fotbalem tak nevím jak si na tu sumu přišel.

          Samozřejmě, je chyba se ho zbavovat před MS U21.

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            bongor     před 14 lety 22.01.2011 21:38 |  
            0 0

            No právě.Taky neříkám,že má tu cenu teď,ale že má ten potenciál.Třeba se může zase zranit,nebo něco podobnýho,ale je to asi momentálně jedna z mála nadějí na slušný prachy.Kdyby se každý takový talent prodával hned první nabídce,tak jsme třeba za Necku mohli taky dostat jen tu dvacku.

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            bongor     před 14 lety 22.01.2011 21:38 |  
            0 0

            No právě.Taky neříkám,že má tu cenu teď,ale že má ten potenciál.Třeba se může zase zranit,nebo něco podobnýho,ale je to asi momentálně jedna z mála nadějí na slušný prachy.Kdyby se každý takový talent prodával hned první nabídce,tak jsme třeba za Necku mohli taky dostat jen tu dvacku.

            • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

              dejva     před 14 lety 22.01.2011 22:06 |  
              0 0

              Snad by se i sám Míňa mohl postavit vedení a říct, že tam nechce. Jít do naprosto podprůměrného týmu ruské ligy by znamenalo stop jeho ambicím něco ve fotbale dokázat.

              • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                bongor     před 14 lety 22.01.2011 22:47 |  
                0 0

                To už myslím jednou řekl v rozhovoru do nějakých novin.Ale když mu řeknou "tak teda jo,nikam nepůjdeš,ale zatím budeš trénovat s béčkem" tak si to rychle rozmyslí a půjde kamkoliv.Já už bych se vážně nedivil vůbec ničemu.

              • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                bongor     před 14 lety 22.01.2011 22:47 |  
                0 0

                To už myslím jednou řekl v rozhovoru do nějakých novin.Ale když mu řeknou "tak teda jo,nikam nepůjdeš,ale zatím budeš trénovat s béčkem" tak si to rychle rozmyslí a půjde kamkoliv.Já už bych se vážně nedivil vůbec ničemu.

                • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

                  Artur (přítel SN)     před 14 lety 23.01.2011 10:10 |  
                  0 0

                  Nepouzivej F5 ( obnovit! ) :-)) !!

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            korwin     před 14 lety 23.01.2011 11:59 |  
            0 0

            Souhlasim, 20 mega je za Minu momentalne adekvatni. Je to dric a slavista, vsechna cest, ale fotbalove na tom neni ani zdaleka tak dobre, jak se z nej dela.

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          bongor     před 14 lety 23.01.2011 12:11 |  
          0 0

          K tomu F5,já to vůbec nepoužívám,je to nějaká závada asi na klávesnici,protože na jedno kliknutí mi odchází třeba mailová zpráva až 3x

          • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

            Troubi     před 14 lety 23.01.2011 12:55 |  
            0 0

            tak hlavne bacha na platby pres pocitac :D

        • Re: Tijani Belaid přestoupil do Hullu

          bongor     před 14 lety 23.01.2011 12:11 |  
          0 0

          K tomu F5,já to vůbec nepoužívám,je to nějaká závada asi na klávesnici,protože na jedno kliknutí mi odchází třeba mailová zpráva až 3x