Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Úterní novinky ze Slavie

Během úterka se o Slavii v médiích hodně psalo a tak přinášíme shrnutí všech těchto novinek.

Z médií jsme se dnes dozvěděli potvrzení toho, že má Slavia zájem o Dani Chigoua z Dukly Praha, který v podzimní části zazářil a táhl Duklu svými brankami do první ligy. Potvrzení zájmu o hráče by mohlo znamenat, že jednání nejsou beznadějná. Později Ondřej Zlámal informaci upravil, že trenér Petrouš pouze nevyloučil zájem o Chigoua, ale žádné bližší informace k tomuto tématu nejsou.

Naopak stále neidentifikovaný zůstává potenciální posila do útoku splňující kritérium "Čech působící v zahraničí". Nejvíce se spekuluje o Michalu Papadopulosovi, ale padala také jména Fenin, Svěrkoš nebo Heinz.

Další informace se už týkají odchodů - do Liberce má namířeno v březnu 22letý stoper B týmu Petr Zieris. Ten není odchovancem Slavie, do béčka přišel v létě 2009 z Hradce Králové, ovšem během svého působení se v B týmu zabydlel v základní sestavě.

Ze Slavie odchází také trenér A dorostu Jaroslav Peřina, který má namířeno k A týmu Kladna, které bude na jaře hrát o záchranu ve druhé lize. A dorostu se na podzim dařilo, dlouho dobu soutěž vedl a nakonec nejstarší dorostenecký tým Slavie přezimuje na druhém místě tabulky.

Intenzivní zájem má o Petra Trappa jeden prvoligový klub a o jeho odchodu by Slavia měla jednat v nejbližších dnech. Jen doplňme, že v souvislosti s Trappem se v zimní přestáce skloňovala nejvíce Plzeň a zájem mělo také Slovácko.

Na umělé trávě v Edenu dnes absolovoval A tým Slavie první trénink, kterého se zúčastnil také Martin Vaniak. Brankář, který už měl několikrát skončit, tak opět bude ve hře o brankářskou jedničku pro jarní část sezóny - jeho konkurenty budou Zlámal a Hanuš. Tréninku se zúčastnil také Vitali Trubila, který se vrátil z hostování v Bohemians 1905 a také Jan Mikula, který část zimní přípravy absolovoval s áčkem už loni a na podzim působil v B týmu na pozici krajních obránců a v závěru podzimu překvapivě také v útoku. Na jaký post s ním bude počítat trenér Petrouš, to si budeme muset ještě počkat.

Na závěr ještě jednu bulvární zprávu - deník Sport na svých internetových stránkách píše o tom, že vedení Slavie nebylo zrovna potěšené tím, že trenér Petrouš ve včerejším pořadu Kamelot vyjádřil podporu Strašákovi ve věci zveřejnění majitelů. Ředitel komunikace Ondřej Zlámal tuto zprávu ovšem popřel.

Komentáře (66)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Úterní novinky ze Slavie

    moody     před 14 lety 04.01.2011 16:52 |  
    0 0

    Trenéra Peřiny je škoda, myslím, že s dorostem odváděl dobrou práci. Doufám, že se nerozešel s vedením ve zlém a třeba ho ještě jednou uvidíme. Zieris se mohl alespoň vyzkoušet, v béčku nehrál špatně, naopak. Zbytek změn nekomentuju - čekám na výsledky jednání.

  2. Re: Úterní novinky ze Slavie

    mpik     před 14 lety 04.01.2011 17:22 |  
    0 0

    Pokud měl pan Petrou za něco dostat "čočku" od vedení, tak za jeho nešťastné výroky jako že je Bohemák, že by stál o hráče jako byl Siegl a taky o Řepku. A on dostane přes pusu za to, že řekne to, co říká každej Slávista. Prostě chceme znát majitele. Nejvyšší čas znovu opustit hlediště...

    • Re: Úterní novinky ze Slavie

      lassiter     před 14 lety 04.01.2011 17:28 |  
      0 0

      a jéje, když si ten článek přečteš, tak zjistíš, že je vycucanej z prstu

    • Re: Úterní novinky ze Slavie

      PetCC     před 14 lety 04.01.2011 17:59 |  
      0 0

      Každej ne.

  3. Re: Úterní novinky ze Slavie

    Gordon (host)     před 14 lety 04.01.2011 17:43 |  
    0 0

    Diky quelhare, jen odchiod Periny je dobry, chyba nebo logicka zmena? Takhle to nevypada dobre, kdyz trener A dorostu jde do kladna... A co ti ostatni z realizacniho tymu, ty stale zustavaji?

  4. Re: Úterní novinky ze Slavie

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 20:44 |  
    0 0

    Petr Hošek podepsal v Senici tříletou smlouvu.

    • Re: Úterní novinky ze Slavie

      MarHud     před 14 lety 04.01.2011 21:14 |  
      0 0

      Ty vole,někdo jako Horst ve Slavii,to by bylo terno,co hoši.Jenže to byste museli dohlédnout dál,než na špičku svýho nosu,že?Co by prosím Vás pěkně dělal ten černoch z Dukly u Vás?To by musel bejt padlej na hlavu,aby hrál zadarmo o sestup do druhý ligy,když může hrát o postup,že a za prachy :-)))))).Už aby jste byli v tý druhý a možná ještě lepší ve třetí,podvodníci a mafiáni.Prý navždy čistá a nejčistší Slavia hehehehehe.ACS!!!!!!!!!

      • Re: Úterní novinky ze Slavie

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 21:34 |  
        0 0

        Takové duševní výlevy sis také mohl odpustit.

        • Re: Úterní novinky ze Slavie

          bongor     před 14 lety 04.01.2011 22:25 |  
          0 0

          Co tady zas pohledává to rudý hovado?Snad tím soudruh nechtěl říct,že na černý má monopol ta jeho banda podvodníků,co jí známe pod jménem sralta?

        • Re: Úterní novinky ze Slavie

          bongor     před 14 lety 04.01.2011 22:28 |  
          0 0

          Co tady zas pohledává to rudý hovado?Snad tím soudruh nechtěl říct,že na černý má monopol ta jeho banda podvodníků,co jí známe pod jménem sralta?

          • Re: Úterní novinky ze Slavie

            MarHud     před 14 lety 05.01.2011 07:18 |  
            0 0

            Neber si to osobně Eluine.Jen jsem dlouho nečetl žádnej příspěvek od bongora :-)))).Tak proto.

            • Re: Úterní novinky ze Slavie

              Eluin (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 09:04 |  
              0 0

              V pohodě, asi si bongorem máte co říct :-)
              Mimochodem, nevěřím tomu, že Slavia by byla vždy čistá jako lilie, ale o jakém našem fotbalovém klubu (včetně těch vyloženě amatérských) se to dá říct?
              A propos, Vaniak je zpátky, nebyl na to u fortuny nějaký výhodný kurz? :) Doufám, že z brány brzy vystrnadí Zlámala.

              • Re: Úterní novinky ze Slavie

                Viking     před 14 lety 05.01.2011 09:35 |  
                0 0

                Vyserte se na toho sparťanskýho čůráka, nemá to cenu komentovat.

                • Re: Úterní novinky ze Slavie

                  Eluin (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 10:31 |  
                  0 0

                  Však on často jen provokuje (a to k fotbalové rivalitě patří, ne?), ale mnohdy se s ním dá rozumně mluvit (psát).

    • Re: Úterní novinky ze Slavie

      Viking     před 14 lety 05.01.2011 09:33 |  
      0 0

      Na běžky jsme nadávali loni a to z důvodu, že místo herního soustředění se nesmyslně dávali běžkařské tůry. To nemá nic společného s běžkami jako takovými ale s faktem, že v Čechách se dbá příliš na vytrvalost a honění fyzičky místo práce s balonem.

      A ta vytrvalost je beztak k ničemu když celý podzim jsme dojížděli na mizernou fyzičku.

      • Re: Úterní novinky ze Slavie

        EdCable     před 14 lety 05.01.2011 09:52 |  
        0 0

        Cely podzim jsme dojizdeli na mizernou fyzicku... eh, my jsme byli v lete na soustredeni na bezkach?
        Nicmene nemas pravdu, ze se nenadavalo na bezky jako na formu fyzickeho treninku a nejedna se jen o trenink obecne vytrvalosti, ale to je jaksi vysvetleno v clanku...

        • Re: Úterní novinky ze Slavie

          eomer (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 09:55 |  
          0 0

          k tomuto webu- behy/behej- běháš s nima ?

          • Re: Úterní novinky ze Slavie

            EdCable     před 14 lety 05.01.2011 10:00 |  
            0 0

            Nevim, co si mam pod tou otazkou predstavit:-) Uzivam ho jako jeden ze zdroju informaci a podnetu, misto k bezeckym a souvisejicim diskuzim, ale sve behani si sestavuji sam. Pokud mas na mysli spolecne vybehy, tak ne..

            • Re: Úterní novinky ze Slavie

              Viking     před 14 lety 05.01.2011 10:45 |  
              0 0

              1. Obecná vytrvalost se nabírá v zimní přípravě, ta letní už je jenom herní, protože trvá výrazně kratší dobu oproti zimě.

              2. Některé evropské ligy zimní přípravu a ty proklamované galeje a nabírání fyzické vytrvalosti nemají a přesto jim česká mužstva po 60. minutě nestíhají.

              • Re: Úterní novinky ze Slavie

                EdCable     před 14 lety 05.01.2011 11:13 |  
                0 0

                OV ze zimy ti pri nespravnem treninku na podzim uz k nicemu moc nedopomuze. Trenink neprobiha zpusobem: ted jedu jenom obecnou, ted jedu jenom silu, ted jedu jenom rychlost, ted jenom tempovku. Vsechny slozky musi byt v priprave zastoupeny neustale, co se meni, je jejich pomer. Jestli tymu dojde kondice na podzim, je problem v treninku pres leto, mozna i jaro, ale velice nepravdepodobne je problem v zime.. Na zapade maji taky jine zapasove zatizeni, jine rozlozeni sezony, jiny cas straveny treninkem, logicky musi byt metody jine. To je jaksi malokdo je ochoten akceptovat. Pojdme hrat dvakrat tydne, pojdme behem sezony makat a venovat fotbalu tolik, co na zapade. Bude to tak mnohem lepsi, ja souhlasim.

                • Re: Úterní novinky ze Slavie

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 12:03 |  
                  0 0

                  jA tomu tedy vubec nerozumim, pokud jsou metody jine, prosim, ale kdyz evidentne nefunguji.. nekde proste je chyba, kdyz nasi hraci nestaci fyzicky, rychlostne, pri startu ba balon, technicky.. kde ta chyba je nevim, ale vzdycky mi je podezrele obhajovani ceskych metod, ktere nekde tu diru asi maji.. casto se rika, ze tyden na horach nikoho nezabije a ze to pomuze fyzicce, no mozna jo, ale treba to neni dostatecne efektivni.. nebo je chyba v jinych fazich pripravy..

                  • Re: Úterní novinky ze Slavie

                    EdCable     před 14 lety 05.01.2011 12:53 |  
                    0 0

                    Ja si myslim, ze hlavni problem je v priprave behem sezony. Hracum chybi zapasove zatizeni oproti zapadu, o to vice by meli ale dostavat na trenincich, aby bylo nahrazeno. Kdyby byl problem v zimni priprave, tak zaostavame na jare, ale my mivame hlavni problemy na podzim.

        • Re: Úterní novinky ze Slavie

          slaviator     před 14 lety 05.01.2011 11:52 |  
          0 0

          nejlepší kondičku získaj hráči, když budou na trénincích makat NAPLNO

          • Re: Úterní novinky ze Slavie

            Jiri1     před 14 lety 05.01.2011 12:00 |  
            0 0

            Zdravim, k tomu , aby konecne zacali makat naplno nutne potrebuji zaplatit dluzne castky, hlavne mlade hrace uz to zacna silne trapit , vedeni klubu sice neustale slibuje zlepseni , ale celych vyplat se hraci hned tak nedockaji, ted se ke mne dotala i novinka alespon pro mne , ze zadne prevratne penize za Celustku a Cerneho nehrozi, doknce v jednom pripade neexistuje ani kloudna nabidka. Navic zatim neni zajistena ani jarni sezona.

          • Re: Úterní novinky ze Slavie

            Jiri1     před 14 lety 05.01.2011 12:00 |  
            0 0

            Zdravim, k tomu , aby konecne zacali makat naplno nutne potrebuji zaplatit dluzne castky, hlavne mlade hrace uz to zacna silne trapit , vedeni klubu sice neustale slibuje zlepseni , ale celych vyplat se hraci hned tak nedockaji, ted se ke mne dotala i novinka alespon pro mne , ze zadne prevratne penize za Celustku a Cerneho nehrozi, doknce v jednom pripade neexistuje ani kloudna nabidka. Navic zatim neni zajistena ani jarni sezona.

            • Re: Úterní novinky ze Slavie

              Eluin (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 12:08 |  
              0 0

              Tak to je mrzuté.
              Co ten potenciální partner z oblasti energetiky?

              • Re: Úterní novinky ze Slavie

                Jiri1     před 14 lety 05.01.2011 12:18 |  
                0 0

                Zdravim, tak tady jsem hodne mimo, nevim, vedli se urcita jednani s jednu velkou firmou z oblasti prumyslu , ale bez vysledku, co je horsi, urcitou cast nasich sponzoru prevzala Spara a co je pro mne jeste horsi odchazeji tradicni sponzori , jini omezuji pomoc na zajisteni soustredeni ci dopravu pro mladez.

  5. Re: Úterní novinky ze Slavie

    kickme     před 14 lety 05.01.2011 09:31 |  
    0 0

    tak do Dukly jde od nas Pazler a ze Sparty Jirous, tak snad Chigoua pusti...a snad pak dokaze davat goly i za nas...

    • Re: Úterní novinky ze Slavie

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 10:36 |  
      0 0

      Tak uvidime, misto nejake dohody jsme jim klasicky nacpali hrace predem a ted cekame, esli se na nas nevyklaslou. Jinak Chigoua jsem videl na jednom zapase Dukly.. ten byl vubec zajimavy.. Duklad mela docela vymakanou taktiku hry na tri utocniky, ale naprosto zoufale individualni schopnosti hracu..zpracovani mice, prihravka, strela, vsechno hrozny problem.. vetsine balon prekazel, kolikrat to bylo az smesne, celkove se na fotbal temer nedalo divat a dokoukat ho do konce stalo premlouvani. Chigou mezi tou bidou vycnival, presto se mi zdal trochu neohrabany.. urcite ale lepsi nez siegl..:)

  6. SK Slavia Praha Limited

    ElvisPresley     před 14 lety 05.01.2011 09:40 |  
    0 0

    Založení této společnosti (článek na nova.tv.cz) mi dělá velké starosti...Navíc úplně nerozumím tomu, že má českého ředitele...Kdo jím je? Proč byla společnost založena? Ochrana jména firmy atp....

    • Re: SK Slavia Praha Limited

      Jiri1     před 14 lety 05.01.2011 10:46 |  
      0 0

      Zdravim , ta vec je hodne cerstva, k Vasim dotazum mohu snad jen napsat, ze , ochrana firmy je v tomto pripade nulova ,k ochrane jmena bude zalezet na jedne soukrome osobe , ktera se podle dostupnych infomaci na zalozeni frmy podilela , cilem spolecnosi nemusi byt nutne tunelovani cili vyvedeni penez z republiy , ale take treba shromazdeni provozniho kapitalu ci jine aktivity. V ramci deje okolo Slavie dochazi aktualne trpelivost firmam, ktere pro Slavii zajistuji nektere sluzby , dlouhodobe nezaplaceni znamena totalni likvidaci. Po noven roce doslo i ke snaze techto firem se spojit a postupovat jednotne. Navic neze vyloucit snahu vyprovokovat Enic a jine veritele k podani konkurzu ci treba zablokovani uctu a tim urychleni ozdravneho procesu. Tomu nasvedcuji i urcita majetkova opatren v Edenu.

      • Re: SK Slavia Praha Limited

        tantalos     před 14 lety 05.01.2011 12:37 |  
        0 0

        Poděkoval bych Jiřimu za jeho interpretaci této zprávy. Nevím, zda jsem ji pochopil soprávně, ale potěšila mě, protože snad znamená, že se možná něco na záchranu Slavie děje.
        Rád bych viděl vznik nezávislé a nezkompromitované firmy, která by se stala něčím jako správcem a bezpečným úložištěm financí, sponzorských darů a pod, určených pro Slavii v případě, že by bylo proti ní zahájeno insolvenční řízení.
        Pokud jde o dluh vůči Enicu, pokud by bylo ze strany Rosena vše fair, měli noví akcionář isvůj získaný majoritní podíl zaplatit Angličanům ze svého, třeba si na ně vzít osobní úvěr z banky. Když kupuji barák, také ho musím zaplatit a nemůžu prodejci říkat, že mu možná zaplatím, jestli najdu nájemníky a ti mi dají nájemné. Dluh vůči Enicu není dluh Slavie, ale jejích majitelů.
        Přesto považuji za nereálné, že by Enicu chtěl někdo platit. Už proto, že jejich "půjčování" peněz Slavii na lichvářský úrok, byl především pokus kosmeticky vylepšit špatnou účetní bilanci fondu, který Slavii a další kluby spoluvlastnil. Byla by to škoda peněz.
        V tolik kritizovaném Kamelotu se Bosák zmínil o tom, zda Slavia nehodlá vytvořit novou skořápku pro Slavii a v té staré nechat jenom dluhy. Platil to samozřejmě popřel, kdyby udělal něco jiného, byl by v průšvihu, ale jak napsal Skramlík, jindy dal najevo, že by Slavie naopak chtěla, aby proti ní insolvenční řízení začalo.
        Jen doufejme, že to má Leška dobře spočítané a že jeho advokátem nebyl Doležal.

        • Re: SK Slavia Praha Limited

          tantalos     před 14 lety 05.01.2011 12:40 |  
          0 0

          Mimochodem, proč zprávu tv.novy.cz neintepretoval dřív někdo z těch, co Jiřímu neustále nadávají.

          • Re: SK Slavia Praha Limited

            slaviator     před 14 lety 05.01.2011 13:06 |  
            0 0

            na slavia.cz se o tom ve Všeobecné diskuzi psalo už před cca 2 měsíci

          • Re: SK Slavia Praha Limited

            lassiter     před 14 lety 05.01.2011 14:07 |  
            0 0

            Snad proto, že schopnost interpretovat kdykoliv cokoliv je poměrně vzácná.

            Ve výročních zprávách je uvedeno, že půjčky ENICu jsou úročeny pěti procenty (aspoň tedy ty dosud nesplacené), to mi nepřijde nijak lichvářské. Nestandardní je na nich spíš ta splatnost na požádání, i když pokud matka financuje úvěry v podstatě 100% dceřinou společnost, tak i to je celkem pochopitelné. Firmy se běžně prodávají s existujícím dluhem, které pak splácí samozřejmě ta firma, nikoliv její nový vlastník. Pravda je, že případ, kdy bývalý vlastník zůstává ve firmě jako věřitel u půjčky, je poměrně ojedinělý, zpravidla v takových případech bývá vyplacen novým vlastníkem, který se tak stane věřitelem. Tady se tak z nějakých důvodů nestalo, těžko říct proč to ENIC nepožadoval.

            Pokud by si Slavia v této chvíli přála insolvenci, tak si troufám tvrdit, že už v ní je. Koneckonců může ji sama vyhlásit.

            Netuším, do jaké míry je p. Platil zatažen do vztahů Rosen-druhý majitel-Eside-ENIC, ale určitě ví o SKS Ltd. víc, než říká. Koneckonců nic jiného asi ani říkat nemůže. Souhlasil bych s panem Jiřím, že o nic nekalého jít nemusí, protože pokud by tomu tak bylo, těžko by byl někdo tak hloupý, aby tuto společnost pojmenoval SKS Ltd a všechny tak upozornil, že se tady něco děje...

            • Re: SK Slavia Praha Limited

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 14:26 |  
              0 0

              Tezko rici, esli to ENIC nepozadoval nebo majitele nebyli ochotni zaplatit. Lze spekulovat, ze ENIC to nepozadoval, pac zustaval majitelem s blokacni minoritou, dokud ho o ni podvodnym zpusobem novi majitele neobrali. Nevim, jak, kdo a co s novou spolecnosti zamysli, nicmene pokus o odvedeni aktiv ze spolecnosti pred konkursem by bylo silenstvi.

          • Re: SK Slavia Praha Limited

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 15:55 |  
            0 0

            Třeba proto, že málokdo má potřebu interpretovat něco o čem se dočte jinde na internetu a pak to tu převyprávět se svojí dávkou tajemna, tak jako to umí jiří. Všechno co jiří napsal se dozvíme v článku na mediafaxu, který vyšel předešlý večer. Teda kromě těch určitých majetkových opatřeních v Edenu. Jakých jsme se samozřejmě nedozvěděli..
            Ale už toho nechme, já to panu jiřímu přeju a věřím, že to myslí dobře, což jsem si dřív nemyslel. Škoda, že se to ale pořád nedá číst..
            A u tebe tantale už mám taky jasno, nedávno jsi mi to zcela jasně vysvětlil..
            Tak přeji úspěšnej novej rok a doufám, že se tu brzy začneme bavit o tom koho dostaneme v prvním kole evropských pohárů..

        • Re: SK Slavia Praha Limited

          eomer (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 14:01 |  
          0 0

          To je omyl- dluh vůči Enicu je dluh Slavie, nikoli akcionářů. Enic pouze nedostal šanci se podílet na účetním navýšení základního kapitálu. Proto mu došla trpělivost achce půjčené peníze hned zpěta a podává žaloby na valnou hromadu, kde se o tom navýšení jednalo.

          • Re: SK Slavia Praha Limited

            mart     před 14 lety 05.01.2011 14:35 |  
            0 0

            ........je to bohuzel tak jak rika Eomer. Ten tunel na ENIC byl perfektne nacasovan urcitou skupinou lidi (hlavne tech, kteri NESMEJI MIT JMENO, no a pak tech, kteri JAKSI pred dvema lety pribyli), a smeroval k dalsimu prodeji Slavie, ... jenze to jaksi nevyslo, no a pak se vsechny na rychlo poslepene strany pochopitelne dostaly do problemu, ... zacaly se hadat... ostatni uz vi kazdy. Dluhy si nikdo jaksi neracil privlastnit, kazdy chtel jen zisky. Skoro jako v opravdovem zivote.
            To s tou zalobou na valnou hromadu je pro ENIC pomerne nebezpecne (pokud ovsem pan Levy nema nahodou na Slavii kupce (!?), coz asi tezko). Pokud by se jim povedlo prokazat, ze valna hromada byl tunel, ... stali by se panove z Londyna opet majoritnim vlastnikem. .... no a ten by se musel starat, ... minoritni vlastnici je vyklopej, .. a oni pak budou rucit za dalsi dluhy ( a navic pochopitelne neuvidi nic ze svych penez). Nevim jestli si zvoli tuhle moznost, ale ani to se neda vyloucit (:D), kdy pred deseti lety koupili v Kanade neexistujici zeleznici :).
            Kazdopadne to asi nebude velmi prijemne jaro (asi i leto ... dal uz nechci domyslet :(.mart

            • Re: SK Slavia Praha Limited

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 14:40 |  
              0 0

              To vypada jako pravdepodobny scenar.. Me jeste napada, jestli novi vlastnici schvalne nevyvadeli (a dal nevyvadeji) ze slavie penize, aby ENIC presvedcili, ze nema smysl se ve slavii angazovat ci cokoli po ni chtit..

      • Re: SK Slavia Praha Limited

        Viking     před 14 lety 05.01.2011 14:58 |  
        0 0

        Tantalos píše:

        možná něco na záchranu Slavie děje.
        Rád bych viděl vznik nezávislé a nezkompromitované firmy, která by se stala něčím jako správcem a bezpečným úložištěm financí, sponzorských darů a pod, určených pro Slavii v případě, že by bylo proti ní zahájeno insolvenční řízení.

        Toto je Tantale klasický tunel made in ČR:)

  7. Re: Úterní novinky ze Slavie

    Viking     před 14 lety 05.01.2011 15:03 |  
    0 0

    Jestli je to s tou SK Slavia Praha Limited pravda, tak se Slavií končím.

    Pokoušet se vydrbat s věřitelama, vyvést poslední aktiva, zhasnout a najednou se vynořit jako jakási nová společnost, to je svinstvo nejvyššího kalibru nehodného jména Slavie.

    • Re: Úterní novinky ze Slavie

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 15:09 |  
      0 0

      Nemuzu rict, ze se slavii koncim.. ale... to, co se deje ve slavii, je uz davno nehodne jejiho jmena, jeji majitele a manazeri najeli na cestu podvodu a svinstev uz driv, pokud se neco takoveho chysta, jen to jen pokus dovrseni toho vseho.. uz od leta si myslim, ze namiste by bylo zavest bojkot kvuli podstatnym vecem a ne kvuli bohemce nebo vlajce.. otazka je to totiz zasadni, ma smysl existence slavie bez hodnot, na kterych vznikla?

      • Re: Úterní novinky ze Slavie

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 15:26 |  
        0 0

        To je právě to- nemá.

        • Re: Úterní novinky ze Slavie

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 15:36 |  
          0 0

          jenze jak to vysvetlit tem ..., co si slavii prisvojili..

        • Re: Úterní novinky ze Slavie

          Jiri1     před 14 lety 05.01.2011 15:47 |  
          0 0

          Zdravim, pozoruju tady tu diskuzi , je jasny ze platit budeme , stejne jasny je , ze Platil neni zadny zacatecnik a jeho angazovani nebylo jen pranim vedeni mit tady nezavsileho ekonomckeho odbornika. Kladu si casto otazku, jestli se to cele da jeste zachranit nebo ne, klonim se k tomu , ze jen z cenu mimoradnych obeti tj . leta v podprumeru a pod. Kladu si otazku , kdo vlastne dostal ty odmeny , kdyz hraci tvrdi jako jedn muz, ze odmeny za posledni mistrovsky titul ci postup do Evropske ligy nevideli, kladu si otazku kolik teda celkem cinili odmeny manazeru Slavie , vime o Jarolimovi a jeho 15 milionech, vime o Dolezalovi a jeho 10 milionech, vime o odmenach p. Tomasove stejne jako o tom , ze skodni nebyli ani ostatn vcetne p. Rosena. Vime o nesplacenych pujckach, uverech na posily, ale chybi hlavni a to je kdo tyto odmeny podepisoval.Dolezal dnes na tema Slavie temer nemluvi, dostat se treba ke clenum dozorci rady ci lidem nejuzsio vedeni neni temer mozne a pravnici uz nas davno odepsali.Neprehledne je i to kdo vlastne v ekterych pripadech vlastni prava na hrace. Se slavii rozhodne nekoncete existuje vic scenaru nez ten , ktery se naplnuje v Anglii, prijemne nebudou at pujde o klasicke odluzeni ci zalozeni tzv. nove Slavie, ale to uz jsme nekde dal.

      • Re: Úterní novinky ze Slavie

        fiki     před 14 lety 05.01.2011 15:37 |  
        0 0

        martyni - souhlas.
        A jen poznámka k tomu co uvádí o něco výš tantalos - .. pokud by bylo ze strany Rosena vše fair, měli noví akcionář svůj získaný majoritní podíl zaplatit Angličanům ze svého, třeba si na ně vzít osobní úvěr z banky.

        Made in ČR to funguje tak, že jakmile akcionář koupí akcie a firmu ovládne, tak si s ní potřebné peníze které dal na splacení akcií vytáhne zpět třeba přes nějakou spřízněnou osobu. To jen na vysvětlení pokud je někomu divné, proč měla Slavia tak vysoké náklady které neodpovídaly příjmům a představenstvo proti tomu nic nedělalo.

        • Re: Úterní novinky ze Slavie

          Viking     před 14 lety 05.01.2011 16:14 |  
          0 0

          Fiki - myslím, že jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Pořád se tady mluví o tom, že jsme nezvládli výdajovou stranu rozpočtu. Já ale stále zastávám názor, že peníze, za které si Rosen plus někdo Slavii koupil, nebyly jejich vlastní, byly půjčené a jak Slavia začala generovat nějaký kladný cashflow (záměrně nepíšu hospodářský výsledek), přelily se tyto prachy ze Slavii ke spřízněným osobám pomocí pochybných smluv (viz předplacený Eden na 40 nebo 50 let za 150 milionů korun).

          • Re: Úterní novinky ze Slavie

            eomer (přítel SN)     před 14 lety 05.01.2011 16:34 |  
            0 0

            Taky to tak vidím. Kde by na to vygenerovali reálné zdroje ?!

  8. Re: Úterní novinky ze Slavie

    Tonda     před 14 lety 05.01.2011 15:50 |  
    0 0

    Udělejme sbírku,založme novou slavii, třeba přesvědčíme slavisty aby od současného vedení odešli - do nové slávie, přetáhneme jim hráčskou základnu... žáky a dorosty beze smlouvy, příjdou i sponzoři.... slavie přežije. Vytřeme si s těma zmrdama prdel.. potrvá to třeba 20 let, ale aspoň budeme moci říct že je slavie čistá..

    • Re: Úterní novinky ze Slavie

      Jiri1     před 14 lety 05.01.2011 15:53 |  
      0 0

      Takzee podle oficialek je trapp z v Plzni, cenu neuvedli predpokladam, ze to budou ony avizovane 4 miliony a ze k tomu prispelo jednani bez pritomnosti Chovance a tak.....

      • Re: Úterní novinky ze Slavie

        jnnxx     před 14 lety 05.01.2011 16:22 |  
        0 0

        No i 4 mega v naší situaci jsou dobrý, bohužel. Navíc mzdové náklady opět o něco nižší. Jiří, co ten Pazler s Hoškem. Nezaslechl jsi za kolik byli oni prodáni?

        • Re: Úterní novinky ze Slavie

          Jiri1     před 14 lety 05.01.2011 16:29 |  
          0 0

          Zdravim Pazler 2-3 mega , pripadne hostovani Chigu, Hosek do 3 mega, ale pry expresne.

          • Re: Úterní novinky ze Slavie

            jnnxx     před 14 lety 05.01.2011 16:37 |  
            0 0

            2-3 Pázler, 4 Trapp, 3 Hošek, no přijde mi to smysluplnější než ta rychlovka za 10 mega od pelty za hlouška....

      • Re: Úterní novinky ze Slavie

        YsoEz     před 14 lety 05.01.2011 16:33 |  
        0 0

        Trapp prisel za 10-15mil a pak se ho zbavime za 4mil, to sou obchody :) jen tak dal... 2.liga volá

    • Re: Úterní novinky ze Slavie

      LordEdmund     před 14 lety 05.01.2011 16:10 |  
      0 0

      můj ty tondo kolenatej :-)))

      • Re: Úterní novinky ze Slavie

        Tonda     před 14 lety 05.01.2011 16:29 |  
        0 0

        :D no co, aspoň jsem si nachvilku zlepšil náladu... realita je ubíjející

    • Re: Úterní novinky ze Slavie

      staroslavista     před 14 lety 05.01.2011 16:34 |  
      0 0

      Jiří radši nepředpokládejte.To jsou jen vaše představy, trochu vzdálené skutečnosti.

      • Re: Úterní novinky ze Slavie

        Jiri1     před 14 lety 05.01.2011 16:39 |  
        0 0

        Zdravim, je mi lto , ale tohle udavaji i zdroje z Plzne a navic je tam jeste mluvi neco jeho prachach , ktery ma u Slavie

  9. Re: Úterní novinky ze Slavie

    vlchan     před 14 lety 05.01.2011 17:24 |  
    0 0

    Přátelé, čemu se stále divíte ! Vedení se jedná o totální likvidaci fotbalového oddílu Slavie Praha. (toto jsem již nejednou zdůrazňoval) Srdcaři jsou již asi mimo, vždyť i Vláďa Šmicr byl na podpisu knihy Věčná Slavia zcela v pohodě a pravděpodobně smířen s osudem. A proto ti co umějí - odchází!