Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Večerní debata Kamelot

Dnes večer proběhla debata v novém diskusním pořadu Kamelot na ČT4. Pořadem provázel Jaromír Bosák a hosty byl generální ředitel Jaroslav Platil a trenér Michal Petrouš. Svůj prostor dostal i Strašák.

Zde je odkaz na video:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10326163783-kamelot/video/.

V diskusi používejte jen slušné výrazy a buďte ohleduplní ke Slavii. Pořad to byl povedený a dozvěděli jsme se plno pikantní přiznání;).

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Večerní debata Kamelot

    Citrus (přítel SN)     před 14 lety 03.01.2011 22:22 |  
    0 0

    Tak Petrouš by si přál do týmu Řepku, hledá střelce jako Siegl a celým srdcem fandí Bohemians. Bůh nás chraň.

    • Re: Večerní debata Kamelot

      Richi (admin)     před 14 lety 03.01.2011 22:24 |  
      0 0

      Jo, nejlepší perličky trenéra, co nás zachrání :-)

    • Re: Večerní debata Kamelot

      mpik     před 14 lety 03.01.2011 22:30 |  
      0 0

      I já si toho všiml. To je fakt ostuda.
      Kdyby byl aspoň dobrej trenér, ale střídat při rohu u naší branky, nebo jak stáhl všechny tři dobré hráče ze středu zálohy proti Ostravě a ta pak ovládla hru a vyrovnala...

      • Re: Večerní debata Kamelot

        LordEdmund     před 14 lety 03.01.2011 22:37 |  
        0 0

        Inu ,patrně mu jde více o záchranu Bohemky než o záchranu Slavie. Tim,že dal za příklad kanonýra zrovna rudocha Siegla mě hodně nedzdvihnul. To je prostě flusanec do ksichtu slavistických tradic, hráčů, fanoušků.Za nás hráli opravdoví kanonýři, jako Bican, Veselý, nebo v nedávné době Necid a ten trouba vzpomene Siegla..Tohle si prostě nemůźe dovolit. Nebo může, ale nemůže se divit, že si poštve fanoušky proti sobě. zklamal mě ,jako človék, jako trenérovi jsem mu stejně moc nevěŕil. a Platil? Ztráta času. Řekl jen to co jsme z internetu a jiných medií dávno věděli. Pan Žák to myslim tak nějak vyjádŕil za všechny pozorovatele tohoto pořadu.

        • Re: Večerní debata Kamelot

          dArtagnan     před 14 lety 03.01.2011 22:58 |  
          0 0

          Pana Žáka taky podepisuju.
          Zajímavé je, že když Platilovi předhodili čásku 650 mega zisku v posledních třech letech, odpálkoval rozpočtem 200 mega. Dříve mu byla předhozena necelá miliarda, hbitě reagoval rozpočtem 300 mega. Jindy zase rozhlašuje něco o tom, jak chudák potřebuje ročně získat 150, aby nebyl v mínusu.
          A ještě si dovolí perličku typu "Je nový rok, podívejte se do výročních zpráv firem" a "Borussia Dortmund woe, stavíme na odchovancích".
          Hnus, hnus, hnus.

      • Re: Večerní debata Kamelot

        spojka     před 14 lety 03.01.2011 22:53 |  
        0 0

        I kdyby byl dobrej trenér, jakože není - představte si, že v posledním kole budeme hrát přímo s Bohemkou o záchranu, což se klidně může stát. A do toho souboje nás má vést tahle klokaní kukačka?

    • Re: Večerní debata Kamelot

      spojka     před 14 lety 03.01.2011 22:44 |  
      0 0

      Jo, to bylo opravdu silný kafe. Řepka, Siegl a Bohemák... To je tak, když je někdo kromě těhle zmíněných charakterových průserů ještě natolik "chytrej", že si ani neuvědomí, že by se aspoň v rámci profesionality mohl přetvařovat.

      A korunu všemu nasadila ta dvojice televizních blbců, z nichž jeden "odborně" vybíral dotazy a druhý v roli moderátora se dokázal jen hloupě chechtat a urážet volající.

    • Re: Večerní debata Kamelot

      plihix     před 14 lety 03.01.2011 22:52 |  
      0 0

      Tragikomický výstup. Ale hlavně, že tam bude to srdíčko (na to už jsem vážně alergický). Prostě to celé hezky zapadalo do ostré atmosféry ve studiu (asi jako je Listerův pohled po deseti pivech). K čemuž mocně přispíval sám Bosák se svým neuvěřitelně konfrontačním stylem moderování, kdy doloval informace horem dolem, nenechal se odradit obecnými řečmi obou pánů a vyždímal z nich první poslední, až jsem z toho měl na konci pocit, že i ta stará paní, co tam volala (všechna čest), byla nakonec tvrdší než on. Ach jo.

  2. Re: Večerní debata Kamelot

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 03.01.2011 22:42 |  
    0 0

    Na pořad jsem se velmi těšil, nicméně jsem ani nedoufal, že se dozvím něco, co už nevím. Nestalo se tak. Nepřeháněl bych Petroušova prohlášení o Bohemce, snad to tak ani úplně nemyslel, ale stalo se... a vyznělo to hodně necitlivě.
    Dost emotivní byl telefonát té staré dámy. Doufám, že pan Platil (který nám toho opravdu moc neřekl) dostojí svému slovu a pustí jej hráčům v kabině, škoda jen, že její komentář byl zkrácen, třeba bychom se toho dozvěděli víc než z úst páně Platila.
    Opravdu se místy tváříme jako tajemný hrad v Karpatech.

    • Re: Večerní debata Kamelot

      Gordon (host)     před 14 lety 03.01.2011 23:05 |  
      0 0

      Mno on hlavne Petrous je recnik jaky je trener

  3. Re: Večerní debata Kamelot

    Gordon (host)     před 14 lety 03.01.2011 23:06 |  
    0 0

    Nevim jak vy, ja mam 8 mb rychlsot internetu, ale tv kvalita archivu ceske televize proste nebezi... hummmmmm

    • Re: Večerní debata Kamelot

      Richi (admin)     před 14 lety 03.01.2011 23:20 |  
      0 0

      ja mam 25 mb a taky se to seka

  4. Re: Večerní debata Kamelot

    laki     před 14 lety 03.01.2011 23:06 |  
    0 0

    SLAVIA je víc než akciová společnost a to platil asi nikdy nepochopí.

  5. Re: Večerní debata Kamelot

    skman     před 14 lety 03.01.2011 23:13 |  
    0 0

    nejlepsi bylo jak Petrous rekl Bosakovi je to jak ste rikali o prestavce v mlade boleslavi chybi nam nekdo jako repka :D... jak se bosak vehementne vyhnul tomu tematu pauzy v boleslavi :D

  6. Re: Večerní debata Kamelot

    podol (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 05:42 |  
    0 0

    Z celého toho pořadu na mne padl jen smutek.Kam až došla Slávia,nejstarší český klub.Generální ředitel,trenér,to jsou jen zaměstnanci,
    kteří se snad(snad) snaží dělat svou práci,ale to je málo.Těch několik
    diskutujících to řeklo zcela jasně.Slávie není jen nějaká obchodní společnost,stroj na peníze či úspěch.To je symbol české historie,nejen
    sportovní.Pro své příznivce od R-U znamenala vždy více,než jen fotbalový klub.Více úcty a hrdosti by si zasloužila i v televizním pořadu,tím spíše
    od generálního ředitele a současného trenéra.Nesedí mi zde publikované
    počty,ziska a výdaje.A hlavně žádný konkrétní viník.Prohospodařit takový
    kapitál během 2 let,to je prostě neuvěřitelné a tak by si nevedl ani můj vnuk při hře Monopoly.Týká se to i pana Rosena,který,pokud je,jak se prezentuje,Slávista,měl by zcela otevřeně říci jak k tomuto stavu došlo,
    kdo a proč je za to odpovědný a jak hodlá dále tuto situaci řešit.Když to
    neumí,měl by odejít.
    Podol

    • Re: Večerní debata Kamelot

      bongor     před 14 lety 04.01.2011 08:58 |  
      0 0

      Generální ředitel a trenér jsou jen zaměstnanci,máš pravdu podole.
      Ale i zaměstnanci musí ctít svého zaměstnavatele,nejen si chodit pro výplatu.Ještě víc se to ale týká "zaměstnavatele"jako je naše Slavie.
      Máš opět pravdu,ten klub je jedním ze symbolů české historie a to jedním z nejvýznačnějších.Máme smůlu že ze statisícíců našich příznivců se nenašel ani jeden ekonom se znalostí sportovních problémů a ani jeden trenér s alespoň tak bídnou úrovní jakou má pan Petrouš?Nebo je to opravdu záměr,o kterém tu často mluvíme a přesto tomu nechceme věřit.Já jsem ty cancy o kterých se tu diskutuje raději neposlouchal,už vícekrát jsem kopnul do rádia nebo do televizoru a potom jsem marodil se zlomeným palcem.A tak raději posuzuji jen ze zdejších komentářů.Můj názor:Jestli tihle dva co nejdříve neodejdou tam odkud přišli,vidím to v nejčernějším odstínu černé.

  7. Re: Večerní debata Kamelot

    DrFe1     před 14 lety 04.01.2011 09:02 |  
    0 0

    Mě to přehrávání stále něják nefunguje, ovšem podle toho co tady čtu je to možná lepší pro zachování zbytků mojí psychické rovnováhy :-)

  8. Re: Večerní debata Kamelot

    Viking     před 14 lety 04.01.2011 09:04 |  
    0 0

    Tak tohle byla tragikomedie. Měl jsem sto chutí po pořadu zalézt dva metry pod zem a stydět se, že jsem slávista.

    Příchody a odchody jsou taky super, posila naprosto žádná, druhá liga plus marný Trubila, staří drazí dědci zůstavají a Vaněk s Valešem jdou pryč. Z plánovaných 2-3 útočníků se dozvíme, že přijde s bídou jeden a jak znám Petroušovi názory, bude to Libor Došek z Teplic. No ty vole...

    To byly ale ušlechtilé důvody za které bojovalo při bojkotu že?:)

    • Re: Večerní debata Kamelot

      Viking     před 14 lety 04.01.2011 09:06 |  
      0 0

      Jestli tam Petrouš vážně bude dávat Zlámala, tak spadneme.

        • Re: Večerní debata Kamelot

          Viking     před 14 lety 04.01.2011 10:03 |  
          0 0

          Měli už pravomoce na podzim a dokázali velký kulový.

          • Re: Večerní debata Kamelot

            Pepino     před 14 lety 04.01.2011 10:12 |  
            0 0

            Opakuji, nikoho se nezastávám a nepopírám, že pravomoce neměli už na podzim, ale pokud by došlo k výměně trenéra a např. pana Platila, na kterého je většina lidí naštvaná, jak by to dopadlo. První problém je ten, že na jiného trenéra momentálně nemáme. S tím souvisí i problém č.2, nemáme ani na jiné hráče a jak je vidno a mě z toho smutno, ani na udržení těch mladých perspektivních. Jakýkoliv jiný trenér by chtěl koupit hráče, hotové, kteří zachrání ligu. My jen musíme věřit, že se to povede i s těmi, co tady zůstanou. Problém č.3, na místě pana Platila by se kdokoliv minimálně 3 měsíce (ale spíše 6 měsíců) rozkoukával a nakonec by zjistil, že s tím stejně nejde nic dělat a byli bychom tam kde jsme, možná ještě níže, pokud to tedy jde. V pozici pana Platila musí vítězit zdraví rozum, a ten pevně věřím má. Víc se k tomu nechci vyjadřovat a pouze věřím. Slávie, DO TOHO!!!!!

            • Re: Večerní debata Kamelot

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 10:19 |  
              0 0

              Nemame, tak by mohl dostat sanci nejaky mlady slavista..

            • Re: Večerní debata Kamelot

              eomer (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 10:23 |  
              0 0

              Souhlasím se vším, ale moc nevěřím.

    • Re: Večerní debata Kamelot

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 10:18 |  
      0 0

      Jezis, ja si to radej ani nepustim.. co tady pisete, by se dalo nazvat tez jako krize identity.. slavisticke hodnoty, tradice, vztah ke klubu.. mnoha lidem pusobicim ve slavii to nic nerika.. jak mame doufat, ze nas zachrani.. osud slavie jim muze byt lhostejny.. Jmenuje-li Petrous Repku a Siegla a nikoli Suchoparka, Brabce (!) nebo Kuku, Necida, Smicera, tak je to od nej vic nez hloupe.. to je proste zasadni problem v uvazovani o slavii.. krom toho je to i z trenerskeho hlediska nesmysl, Siegl kdyby byl dnes v nejlepsich letech, na ligu by patrne nemel, stary typ utocnika, co dnes uz nema moc sanci (na rozdil od Kuky ci Smici).

      • Re: Večerní debata Kamelot

        bongor     před 14 lety 04.01.2011 10:57 |  
        0 0

        I kdyby byl Sigi lepší než Messi,tak jmenovat ho jako vzor pro naše záchranáře je neomalenost.To samé platí o Řepkovi.
        My máme bohužel nejhorší kombinaci co mohla nastat.Nezkušený
        začátečník na naší lavici,fanda Bohemky,tedy neslávista a ještě k tomu jak je vidět nepobral ani dostatek rozumu.Výhoda:Je levný
        Tak já bych to klidně dělal třeba za polovinu jeho platu.Vím že fotbal se hraje na dva poločasy,takovým kulatým míčem a hraje ho jedenáct hráčů proti jedenácti.Na míč smí v nepřerušené hře sahat jen brankář a to ještě jen v tom větším obdélníku před brankou.Když nějaký hráč někoho nakopne,tak ten pán co má takovou píšťalku zapíská faul/neplatí pro hráče sparty:/ A určitě by se našli i další a fundovanější srdcaři.O gř.se raději ani nezmiňuji,určitě je možné pracovat nezaujatě i pro úhlavního přítele,ale zatím mě o tom pan Platil v nejmenším nepřesvědčil

  9. Večerní debata Kamelot

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 10:01 |  
    0 0

    Tak jsem se dověděli jen dvě věci: Trenér je bohemák a nezná z historie žádného sešívaného kamonýra. Jediný pozitivní byl telefonát té 86 leté paní- to opravdu zahřálo u srdce a mělo by se to fakt pouštět v kabině !

  10. Je to do nebe volající!!!

    Kunetice     před 14 lety 04.01.2011 10:18 |  
    0 0

    Já viděl až konec asi 20 minut ale stačilo mě to dorazit jak platil potil kokotiny a mlžil a kul plkle a ten petrouš no to je kokot jak barak.

    Jenže nabízí se otazka kde jsou známí slavisti (šmicr,kuka, atd.), jo vlastně oni si zakopali na silvestra s rumunama a tlachali do televize pičoviny místo toho aby rosena veřejně pořádně smasírovalia donutili ho prodat slavii!!!

    Dokud ve slavii budou takoví lidé jako platil,petrouš tak to bude na jaře na infarkt!

  11. Re: Večerní debata Kamelot

    koscheen (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 10:39 |  
    0 0

    Chodím jsem proto, že si tu chci přečíst trošku sofistikovanější příspěvky než se objevují na oficiálkách a superslavii. Dneškem a vyčítáním řepky a siegla lámu hůl i nad touto stránkou. Každej, byť jen lehce uvažující člověk pochopil jak to trenér myslel, ale holt kdo chce psa bít tak si hůl najde co?
    K tomu bohemáctví, kterého trené s čistě slávistickou duší by ste si přáli, Beranka tu spousty lidí zavrhlo, Cipra po jaře taky, za to Uhrina by ste brali s otevřenou náručí, opravdu objektivní:)

    • Re: Večerní debata Kamelot

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 10:52 |  
      0 0

      Nevidel jsem to, predpokladam, ze to nemyslel zle, ale od trenera slavie je to kratkozraka hloupost a jen potvrzuje to, ze slavii chybi slavisti.. Jiste, Beranka a Cipra spoustu lidi zavrhlo, ale z hlediska jinych naroku, nez muzeme mit ted. Mozna ani je si slavie nemuze dovolit.. Uhrin je kvalitou a zkusenostmi jinde nez Petrous..

      • Re: Večerní debata Kamelot

        koscheen (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 11:00 |  
        0 0

        Mě tato upřímnost příjde lepší než aby mlžil, stejně to muselo být každému jasné - nechápu proč se teď z toho dělá divadlo. Tak kvalitu Uhrina a Petrouše neporovnávám, řekl jsem ho jako příměr trenéra neslávisty, když se Petroušovi vyčítá jeho oblíbený celek.

        • Re: Večerní debata Kamelot

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 11:25 |  
          0 0

          Tak jiste, porovnavat to prave nelze.. trener nemusi byt fanousek klubu, ovsem pokud jim neni, o to vic musi byt profesionalem, co neco umi.. kdyz trener nema ke klubu vztah a jeho profesni kvalifikace je taky sporna, je tu jasna otazka, proc by mel byt trenerem slavie a od ceho mame odvozovat duveru, ze to dobre dopadne..

  12. Re: Večerní debata Kamelot

    fiki     před 14 lety 04.01.2011 10:43 |  
    0 0

    Dobrý den, jak píše Viking a Podol, včera to bylo hrozné, a styděl jsem se za to kdo dnes na veřejnosti reprezentuje Slavii. To že Platil jen opakoval a podle potřeby si upravoval to co řekl již dřív mne ani tak nenadzvedlo jako systém polopravd kterým argumentuje když hledá viníka ( i když jeho výzva abychom se podívali na výsledky hospodaření do výročních zpráv ostatních… když Slavia tu svoji nezveřejnila, je totální výsměch všem ).
    Zlý je Enic, protože Slavii poskytoval půjčky ( to se jinde nedělá) a pak je Slavii neodpustil ( což se jinde dělá), O kapitalizovaných 400 milionech ani slovo. A chce je splatit hned, i když je poskytoval postupně. My ale víme, že jde o logickou reakci na vyšachování Enicu z navýšení základního kapitálu, kdy byl známou kulišárnou připraven o procentuální výši svého podílu.
    Tento krok a vstup akcionářů Těch o kterých se nemluví je začátkem dnešních konců. Společně s amatérismem, arogancí a ztrátou fotbalové pokory odpovědných osob ( zejména představenstvo jako zástupci akcionářů ), které z výjimkou Doležala stále zůstávají na svých postech. Proto také mohl Platil včera říct že neví o tom že by nějaká platba směřovala ze Slavie tak kam nemá.
    Nezbývá než doufat že dobře dopadne naznačovaný vstup nového partnera, protože jediným východiskem ze současné situace je – jak řekl Strašák – výměna majitelů Slavie.

  13. Re: Večerní debata Kamelot

    Viking     před 14 lety 04.01.2011 10:59 |  
    0 0

    Jednu zajímavou věc tady dole někdo naznačil - v současné situaci mi chybí od těch našich zkušených hráčů minulosti - Cipro, Šmicer, Kuka, Bejbl, Suchopárek - aby veřejně vystoupili v masmédiích, klidně pod nějakým prohlášením, a řekli všechno na plnou hubu. Že se to ve Slavii dělá úplně nahovno a že jsou nápomocni novému vlastníkovi podat ruku. Tady při nějakejch blbejch derby o Silvestra připijí jak o život a člověk poslouchá jenom samé fráze o tom, že se z toho Slavia nakonec vyhrabe a podobný chujoviny, karavana jede dál.

    Trochu mě to od těch kluků mrzí...

    • Re: Večerní debata Kamelot

      podol (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 11:15 |  
      0 0

      Přesně tak,Vikingu,zmínil se o tom slávista z Kunětic.Na tomto vebu si
      můžeme psát co chceme,to oni tajemní vlastníci,vedení Slávie ani nečtou a když,jsme jim jen pro smích.Chybí mi také veřejné vystoupení mediálně
      známých zmiňovaných slávistů.Osobně se domnívám,že tak měli učinit již dávno.K nim bychom se připojili my,těch tisíce neznámých slávistů a potom by nás museli všichni respektovat.Proč to zatím neudělali,je pro mne záhada.Snad vědí více než my a bojí se?O svoje postavení,peníze,či
      dokonce bezpečnost?
      Podol

    • Re: Večerní debata Kamelot

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 11:18 |  
      0 0

      Taky me to mrzi.. mam takovej pocit, ze kolem vedeni slavie porad chodi po spickach, jako by si s nim nechteli nic rozhazet a cekali, ze je angazuje.. jenze to je asi dost blahove.. nevim, jak jinak si to vysvetlit, vetsinou jsou jejich prohlaseni hodne opatrna.. skoda..

      • Re: Večerní debata Kamelot

        Khadgar     před 14 lety 04.01.2011 11:57 |  
        0 0

        To je ono, co kdyby se naskytnul nějakej kšeftíček, žejo...

    • Re: Večerní debata Kamelot

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 11:26 |  
      0 0

      no jo, ale co by to reálně změnilo ?

      • Re: Večerní debata Kamelot

        Viking     před 14 lety 04.01.2011 11:28 |  
        0 0

        Co by to změnilo? Garantuju ti, že okamžitě by se toho chytly tisíce a tisíce Slávistů a letní bojkot by proti tomu byl čajový dýchánek. Rosen by to potom byl nucený prodat.

        • Re: Večerní debata Kamelot

          eomer (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 12:49 |  
          0 0

          To je jen iluze. Prodají to jen pokud na tom vydělají = neadekvátní cena, tedy pokud to nebude obchod "jen na oko". Tisíce a tísíce, nebo jak někdo psal statisíce neexistují. Naprostá většina nezvedne ani hlas.

        • Re: Večerní debata Kamelot

          slimak     před 14 lety 04.01.2011 14:43 |  
          0 0

          teď jsou všechny bojkoty k ničemu.
          Tímto se přeci nedá donutit k prodeji klubu. K prodeji musí někdo (vlastník) chtít prodat a musí být někdo, kdo chce koupit. Toť vše.

          • Re: Večerní debata Kamelot

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 14:48 |  
            0 0

            Kupců by bylo dle mě dost. Ale vlastník nechce (pračka peněz,chce ještě podojit,věří v lepší zítřky atd.). Nemyslím si, že by bojkot byl úplně k ničemu, ale také si nemyslím, že by byl teď nejvhodnější. Dalo by se tak donutit majitele, aby to prodal. Žádná návštěva, žádné vstupné, žádní sponzoři = dluhy a nutnost prodat. Ale nechal bych dojet tuhle sezónu. Na konci se uvidí, jestli to opravdu myslí dobře a jestli mají na to to zvládnout, a to na všech úrovních. I s naší podporou. Tak aby se na nic nemohli vymlouvat..

    • Re: Zieris do Liberce

      Jiri1     před 14 lety 04.01.2011 11:33 |  
      0 0

      Zdravim, mne ten porad neprekvapil, mandat Platila konci tam, kde zacina svet financi, ktery sice dobre zna , protoze skutecne prostudoval a probral hospodareni Slavie velmi podrobne, nasel si cas i na byvale obchodni partnery, ale tu zabavu plati proste nekdo jiny. Petrous mne neprekvapil, renomovanejsi jmena by mela problem to cele pojmenovat , odchody hracu becka jsou jasne , jsou dnes temer volnymi hraci, Slavia je uz hezky dlouho neplati a v podstate jm bylo receno at si neco najdou. Kadr se zacina podobat derave siti pokud jeste odejdou avizovani Celustka , Cerny a mozna i Janda , dojde mozna i na pana reditele , ktery si muze alespon v praxi vyzkouset , jak je mezi fandy Slavie obliben. Co je pro mne zajimaveho, cekal jsem , ze dojde ke zmenam v ralizacnim tymu, to opravdu musi byt okolo 18 hacu tolik zbytecnyc lidi, na co je samostatna funkce vedouciho muzstva na co mame 2 kustody a 4 trenery u becka je to silne podobne , to onech sotva 15 hracu bude kaucovat 6 realizacni tym. Tady by jste pane reditei bezesporu nasel onech dalsich 10 milionu , ktere chcete usetrit a mozna by jste mohl vynechat i tu arbitraz s Trappem ty jeho tzv. .neplneni smlouvy, protoze mam obavu, ze stejne neuspejete a on zamiri , no to je otazka kam, jeho manazer avizuje Plzen, media mluvi o Sparte a sam hrac uz se vidi mimo CR.

      • Re: Zieris do Liberce

        Gordon (host)     před 14 lety 04.01.2011 15:36 |  
        0 0

        To me nedavno napadlo, jak je to s realizacnim tymem, paltil avizoval odchody pres zimu...

        • Re: Zieris do Liberce

          quelhar (admin)     před 14 lety 04.01.2011 15:46 |  
          0 0

          No i v silvestrovskem derby Capoun rikal o Vrabcovi, ze neni jiste, zda bude pokracovat i na jare... Tak dost mozna to je stale otevrene.

  14. Re: Večerní debata Kamelot

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.01.2011 11:58 |  
    0 0

    To že si každý trenér bere sebou svoje hráče je známá věc. V našem případě je to smutné v tom, že to budou hráči divizních Čelákovic.. Rád bych se Martinovi omluvil pokud překvapí, ale silně o tom pochybuji..
    Debatu asi nemá cenu komentovat, téměř nic jsme se nedozvěděli, kromě toho že ani jeden z nich neumí říct před kamerou souvislou větu. Co mě u Petrouše překvapilo víc než Řepka se Siglem a Bohemkou dohromady (přesně to zapadlo do naší situace), bylo prohlášení, že nevidí hráčům do hlavy. To je podle mě jedna z velice důležitých schopností pro úspěch trenéra.. Jak jsem ze začátku v Petrouše věřil, tak teď nemám nejmenší špetku naděje, že by mohl něco zlepšit. To už zmůžou nejspíš jenom peníze a samotní hráči, kteří snad začnou hrát jak se sluší a patří..

    • Re: Večerní debata Kamelot

      Jiri1     před 14 lety 04.01.2011 12:14 |  
      0 0

      Zdravm , trochu jste mne vyprovkoval, Siegl, Repka jsou generacnimi souputniky Petrouse a nejen to......, o Jarolimovi treba malokdo vi, ze ma velmi kamaradske vztahy s Chovancem a nejen to, co se tyce Celakovic, ty ztahy tam ma treba i Platil, Drzmisek, to bych mu nevycital, spis zacinam mit hruzu , ze to bude o stejnych jmenech jak napodzim, ktera budou rozhodovat o budoucnosti ligove Slavie, tj. Jarolim, Vomacka , Kisel, Vlcek,Hubacek . vubec nemuzeme podcenovat ani manazery jednotlivych hracu ajejich zajmy, to my teda muzete verit.

    • Re: Večerní debata Kamelot

      lassiter     před 14 lety 04.01.2011 14:06 |  
      0 0

      Je poměrně zajímavé, že nedávní a současní představitelé Slavie mají takový problém s mluveným projevem, ať už to byl Doležal, Jarolím, Platil nebo Petrouš. Celkem mě zaráží, jak se mohl p. Petrouš živit jako obchodní zástupce... ale zřejmě byl nervozní z kamer či co. Na ty je pravděpodobně již zvyklý "pan Strašák", pač jeho mluvený projev je lepší než všech těch jmenovaných pánů.

      Co se posil týče, tak p. Platil zdá se začíná po dovolené opět pracovat, tak snad dotáhne ty dva útočníky, o kterých mluví již pár týdnů. Debata o penězích a vtahu ke klubu byla tedy poučná, p. Petrouš nám na své vlastní zkušenosti vysvětlil, že když jde o prachy, tak jde vztah ke klubu stranou a pokud snad jo, tak on je tedy Bohemák, jak milé. V této souvislosti by možná stálo za úvahu doplnit ten tým o někoho, kdo je skutečný slávista. Nikdy jsem nějak moc z fotbalového hledisika nelitoval odchodu Kalivody, pač je to myslím jen průměrný ligový fotbalista, ale v současné chvíli by nám myslím v boji o záchranu v tomhle směru mohl pomoct.

  15. Re: Večerní debata Kamelot

    harry     před 14 lety 04.01.2011 13:41 |  
    0 0

    Tak to máme oficiálně:

    Fotbalová Slavia chce získat kamerunského útočníka pražské Dukly Daniho Chigoua, který na podzim ve druhé lize nastřílel jedenáct gólů.

    • Re: Večerní debata Kamelot

      LordEdmund     před 14 lety 04.01.2011 15:32 |  
      0 0

      ty jo, to je zajímavý. Jesti budou mít lepšiho sponzora,neź my tak nás za pár let z edenu vypakujou a budeme vśem pro smích. Teda , ne źe bychom teď nebyli.

  16. Pro Koschena!!!

    Kunetice     před 14 lety 06.01.2011 06:48 |  
    0 0

    Petrouš nemlžil ale ani nemluvil pravdu on je prostě hlupák???

    To je jako kdyby Guardiola z barcelony řekl že potřebuje utočníka tipu Raula - nevím jestli by na lavičce vydržel potom alespoň den!!!