Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

Podle serveru idnes.cz by v rámci kompenzace za půjčku, kterou Slavii poskytl Jablonec, měli odejít na sever Čech brankář Roman Valeš a záložník Ondřej Vaněk. Aktualizováno. Slavia se vyjádřila, že jednání ještě nejsou ukončena.

Roman Valeš působil na podzim ve Slavii jako trojka, odchytal některé zápasy v přípravě a nastupoval i za B tým, část podzimní sezóny však byl zraněný. V předchozích sezónách působil na hostování v druholigových týmech Hlučína a Čáslavi. Slavia tak přichází o jednoho z mladých nadějných golmanů. Na tento post ovšem zůstává i tak solidní konkurence, vedle Z. Zlámala, který dochytal podzim, má Slavia k dispozici Fina Jaakkolu a další mladé brankáře Hanuše s Berkovcem. První z nich nasbíral další prvoligové zkušenosti v Hradci Králové, druhý působil na podzim v Hlučíně.

Střední záložník Ondřej Vaněk zaujal minulý podzim v juniorce a potom naskočil do několika zápasů áčka. Letošní podzim strávil na hostování v Hlučíně. Jeho ztráta může Slavii mrzet asi více než v případě Valeše, jelikož hráči, kteří v zimě Slavii opouštějí, jsou vesměs právě záložníci - Ragued, Belaid, J. Černý a nyní tedy i Vaněk. V tomto směru bude fanoušky jistě zajímat, jací záložníci nastoupí do zimní přípravy, je možné, že se po roce opět do přípravy dostane Filip Duranski a z dorostu je horkým kandidátem na místo v přípravě Ondřej Petrák, který si již dokonce odbyl prvních pár minut za áčko v Ondrášovka Cupu.

Podoba kádru pro zimní přípravu se bude tvořit tento týden, v jehož závěru proběhnou schůzky realizačního týmu a vedení. Oficiální stránky klubu přinesly informaci, že jednání o Valešovi s Vaňkem nejsou ukončena. Do Slavie se vrátí hráči z hostování v Hlučíně a také Vitali Trubila, který odehrál podzim v dresu Bohemians 1905. Benjamin Vomáčka neodchází a měl by nastoupit do zimní přípravy.

Komentáře (89)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    rudahvjezda     před 14 lety 06.12.2010 15:05 |  
    0 0

    10M za dva talenty + podíl z hloučka neni dobrej obchod... :-/

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      Viking     před 14 lety 06.12.2010 15:15 |  
      0 0

      Pokud je tržní cena Hlouška 50 mega (nebo brzy bude), činí navýšení z 20 na 50% patnáct milionů...

      • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

        Jachym     před 14 lety 06.12.2010 15:25 |  
        0 0

        Když se Slavii prohánějí v pokladnici myši, musí přijmout i jakoukoli vydřidušskou nabídku. Obávám se, že se touto malou zápaltou nic nevyřeší a za pár měsíců nebude na výplaty znovu. Poté si Pelta koupí Hlouška celého...

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      LordEdmund     před 14 lety 06.12.2010 15:38 |  
      0 0

      Buďto je to lichva, nebo a to je podle mě evidentní,je to tunel, nic jinýho v tom být nemůže. Ani amater Platil neni takovej hlupák, aby odhadl cenu za 2 nadějné hráće + % z Hlouśka na 10 milionů. Pelta se určitě s Platilem zná ze sralty...to se to pak ta slavie pohodlně tuneluje :-(.

      • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

        janko (přítel SN)     před 14 lety 06.12.2010 15:51 |  
        0 0

        Pelta má přehleda odhad na hráče a dokáže sehnat prachy, tak začal vyďobávat rozinky ze slavistického dortu jako první... Zatímco nás zajímá horizont týdnů, on jede na roky...
        Kdo tedy zůstává v tento okamžik jako ofenzivní záložník? Kisel, Jarolím, Duranski, Zahálka a Milutinovič?

        • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

          LordEdmund     před 14 lety 06.12.2010 16:09 |  
          0 0

          S Kiselem opatrně. Je to asi jediný hráč kolem třicítky o kterého může být opravdový zájem:-(. Takže z naší jediné konkurenceschopné řady se stala za pár dní Platilova řádění zcela průměrná ligová záloha. s ohledem na podprůměrnou obranu a téměŕ nuilový útok jsme váźným kandidátem sestupu.ale asi by to Platilovi nevadilo :-(. Druhá liga je méně nákladná...

          • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

            ElvisPresley     před 14 lety 06.12.2010 18:25 |  
            0 0

            A jak bys tedy postupoval Ty, rozumbrado?

            • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

              LordEdmund     před 14 lety 06.12.2010 21:09 |  
              0 0

              Tak předevšim bych viditelně nelhal.Lež1. Prodej Suchého neni dotažen,LEŽ2. Neznám majitele Slavie. Pan Sisák neni majitelem Slavie a na chodu klubu se nepodílí.Lež3.Pan Rosen by pro Slavii dýchal akdyby bylo třeba, neváhal by vložit své peníze.Lež 4. Akcionáři o dluhu vědí a jsou jistě připraveni jej vyřešit...atd,atd..Nevim jak bych přesně postupoval, protoŽe neznám všechny detaily, ale rozhodnĚ bych nenechal zadarmo odejít Trappa i kdybych mu měl poslat pár svých tisícovek začátkem třetího mĚsíce kdy mu vznikal nárok na odstoupei od smlouvy.Tady nás Platilova laxnost vyšla na pár milionů.Raději bych sháněl půjčku jinde, než u vycinkaného Pelty. Ať už u majitelů,nebo sponzorů. No a v neposlední Řadě, bych se snažil udržet aspoŇ takovou sportovní úroveň, aby se Slavia zachránila. To u Platila nevidim. Podle mě by ho měli zajímat si ce pŘedevšim peníze, ale ne JEN peníze.

              • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                slaviator     před 14 lety 06.12.2010 23:37 |  
                0 0

                prej ten plat musí být "podstatná část", možná třicet procent platu... tisícovka asi by nestačila, i když... kdo ví

  2. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    DrFe1     před 14 lety 06.12.2010 15:06 |  
    0 0

    Tak to je to Platilovo budování týmu založeného na odchovancích, netušil jsem ale, že to vezme tak od podlahy. Zbavujeme se starých a neperspektivních juniorů a jaro zřejmě odehrajeme s dorostem .....

  3. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    vavicek     před 14 lety 06.12.2010 15:33 |  
    0 0

    Snad bych jenom připomněl, že Vanka, spolu s Hurkou Dovalil označil za největší talent ve Slavii. Hlavně, že potom Platil brečí do novin, že v jednadvacítce hrají bývalí slávisté. Na druhou stranu je téměř jistota, že se pro Lukáška najde místo v sestavě.

  4. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    VitK     před 14 lety 06.12.2010 15:36 |  
    0 0

    Na dobré obchody můžeme nejspíš zapomenout. Teď asi budeme šťastni, když seženeme jakékoliv peníze za jakýchkoliv podmínek. Vypadá to opravdu bohužel na úplný konec, ne jen na druhou ligu. Zajímalo by mě, kolik času věnuje pan předseda představenstva Rosen, kterému "nechybí odhodlání", záchraně fotbalové Slavie a kolik funkci prezidenta HC Slavia. To je kapacita a schopnost. Pak má o situaci v klubu něco sdělit fanouškům.

  5. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    Gordon (host)     před 14 lety 06.12.2010 16:06 |  
    0 0

    to je dobrej obchod, dva hraci plus 30% anvic na hlouska se rovna 10m pro slavii tedko.... to me poser kozy...

  6. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    harry     před 14 lety 06.12.2010 16:19 |  
    0 0

    Jak hluboko jsme klesli...
    Když tak nad tím uvažuju-ono to středověké právo veřejného lynče mělo něco do sebe,že pánové Doležale,Jarolíme,Rosene and co..

  7. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    Troubi     před 14 lety 06.12.2010 16:32 |  
    0 0

    No, tak budu asi prvni, kdo prolomi ledy a napise protinazor. Ja s timto obchodem naprosto souhlasim. Uz to tak holt byva, ze 10 mega ted je lepsich nez nejistejch 20 za dva roky. Proto je vcelku logicky, ze kdyz se kabina zacina bourit, prvni vlastovka vypovedela smlouvu a zbytek vlastovek nevidel pul roku ani korunu, tak je potreba cast dluhu umorit a ty penize na to se nekde musi vzit. Kdyz se v budoucnu proda za 30, tak jsou vsichni na svym, kdyz se proda za 50, tak holt 5 mega tratime a je to trochu vetsi urok. Pochybuju, ze by nekdy prestoupil za 100 a vejs, aby na nas Pelta tak vydelal. Taky muze Hlouskovi jeste dvakrat rupnout vaz a Pelta muze mit po ptacich. Odbornik na mladeznickej fotbal nejsem, ale bez Valese se momentalne obejdem, navic na jeho postu mame tech mladiku vic, nez dost. A ze by nas vytrhnul Vanek, kterej ani poradne nehral v poslednim tymu druhy ligy. Nevim. Uz se proste smirte s tim,ze nemame ani korunu, ze se dluzi X desitek faktur po stovkach a tisicovkach, na ktery neni zaplaceni. Tak co ma kurva ten Platil asi delat?

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 06.12.2010 16:40 |  
      0 0

      Souhlasím.

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      kickme     před 14 lety 06.12.2010 16:42 |  
      0 0

      vidim to podobne...

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      chosejn     před 14 lety 06.12.2010 16:51 |  
      0 0

      Já bych tyto 2 hráče asi taky přežil, ale spíš mě děsí ten výhled. Když za podzim nedáme ani fenik a jsme závislý na penězích od Pelty, tak nevím co čekat...

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      VitK     před 14 lety 06.12.2010 16:58 |  
      0 0

      Tento konkrétní obchod opravdu asi není proč Platilovi vyčítat (Na rozdíl od angažmá Petrouše a trvání na jeho pokračování a her okolo Trappa, Ragueda a Belaida, které srazily jejich cenu na 0). Je tam ale ten hrůzný výhled - koho ještě prodáme, abychom umořili další dluhy, a kde sebereme na další provoz?

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      rudahvjezda     před 14 lety 06.12.2010 17:07 |  
      0 0

      hloušek je riziko pro obě strany, pelta možná vydělá, možná ne. tenhle obchod mi nevadí. ale že jsou k tomu dva mladí talenti mi ten obchod pořádně kazí. zvlášť pokud zrovna vaněk je považován za jeden z našich největších talentů :-/

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      LordEdmund     před 14 lety 06.12.2010 21:26 |  
      0 0

      No, brankářů je dost, ale Vaněk se Peltovi ješťě dost vypaltí i když je pravda, že v boji o záchranu by takový zajíc asi moc nepomohl.
      Jinak tedy promiň, ale s tim smířením to neni tak jednoduché:-)) Takový ekonomický a sportovní výkyv neni normální. Netvrdim, že je za to Platil odpovědny, přišel v podstatě vyklidit stůl a zhasnout po předchůdcích, ale dělá z nás pitomce a nejsem si jistej jeho obbornými kvalitami. Normální myslící tvor by nenechal odejít Trappa, když stačilo poslat před pár týdny pár stovek.O pokusu s Petroušem ani nemluvim. Jeho jediným pŕedpokladem pro tuto funkci je to, že má plat asistenta.Ne, s tim se nesmířím. A i když s tim nic nedokáźu udělat, tak nebudu sám pŕed sebou za blbce a nebudu si nalhávat, že je to prostě normální a že to ten táta Platilů vlastně dělá dobře , pro blaho slavie, a nemůže dělat nic jiného. On už vlastně dělá to ,co by dělal správce konkurzní podstaty a výsledek nemůže být jiný...tedy konec Slavie:-(

  8. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    moody     před 14 lety 06.12.2010 16:56 |  
    0 0

    V záplavě tragických zpráv mi stále vychází, že tahle sestava by stejně měla na záchranu stačit:

    Hanuš - Kaufman, Koubský, Vomáčka, Mareš - Janda, Duranski, Kisel - Vlček, Naumov, Hloušek,

    s lavičkou: Jaakola - Mikula, Dembelé, Zieris, Hubáček - Koreš, Krasniqi, Jarolím - Hora, Vyhnal, Hurka.

    Tak snad všichni vydrží...

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      rudahvjezda     před 14 lety 06.12.2010 17:11 |  
      0 0

      vomáčka má odejít, naumov nemusí být vůbec fit. za mne - když už s tímhle torzem - tak spíš takhle:

      jaakola - kaufman, koubský, zieris (hubáček), hubáček (mareš) - janda, jarolím (koreš), kisel, hloušek - vlček, vyhnal (hora)

      • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

        PetCC     před 14 lety 06.12.2010 18:47 |  
        0 0

        Na oficiálkách je, že se Vomáčka zapojí do přípravy. Taky bych to viděl jako hloupost, zbavit se středního obránce, když tam máme vlastně jen Koubského.

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.12.2010 17:25 |  
      0 0

      Zapomněl jsi na Zlámala, kterej bude chytat i kdyby si ty míče do brány házel sám. S Demebelém bych moc nepočítal.
      Obrana je teda dle mě hodně zlá. Nevím, kterej z trojice Janda, Duranski, Kisel bude řídit hru ale Kisel to určitě nebude, ten si spíš na přihrávku naběhne, než aby je rozdával.
      Jedinej útok v tomhle složení vypadá zajímavě ale ani jeden z nich neni momentálně připravenej hrát. Všichni tři jsou po zranění, Vlček před koncem kariéry, Naumov se tváří jako když fotbal už hrát nebude a Hlouška možná ještě stihnem prodat, přestupní termín začíná až v únoru, to se ještě něco vymyslí..

      Ne ne, myslet teď optimisticky a něco si malovat není na místě, jinak přijde zase jedno z dalších zklamání. Teď je na místě počítat s nejhorším a doufat, případně se nechat mile překvapit. Cokoliv jiného se mi zdá jako blbost..

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      LordEdmund     před 14 lety 06.12.2010 21:28 |  
      0 0

      No v podstatě kádr o malinko kvalitnější, než Ústí,Budéjek,něco na úrovni Brna.Oni mají aspoň nějaké útočníky.

  9. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    Alfabet     před 14 lety 06.12.2010 22:26 |  
    0 0

    Budeme hrát o záchranu s dírou Zlámalem v bráně? To ho při našem finančním srabu budeme kupovat? Nebo koupi zaplatí jeho papá s podmínkou, že bude chytat? Proč tedy máme Jakkolu a Hanuše, kteří jsou oba výrazně lepší než Zlámal? Může mi někdo na tyto otázky rozumně odpovědět?

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      hiker42     před 14 lety 06.12.2010 22:43 |  
      0 0

      protože Slávie

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      slaviator     před 14 lety 06.12.2010 23:46 |  
      0 0

      počkej, až Zlámal odejde po sezoně a přijde Hubáček, že si během kariéry našetřil, a teď chce chytat on...

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      Markus     před 14 lety 07.12.2010 07:31 |  
      0 0

      Toto je otázka na Pavla Zíku. Slavie má Zdeňka zadarmo, ale musí ho občas stavět. Této strategii rozumím, už jsem tu před časem zmiňoval, je to řešení pro naší současnou blbou situaci a podobných hostování bude určitě více. Je to quickwin pro obě strany. Navíc si nemyslím, že zrovna brankář je pro Slavii bolavým místem. Zdeněk kvalitu má a to vědí i v Udine.

      • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

        Viking     před 14 lety 07.12.2010 09:25 |  
        0 0

        Zdeněk kvalitu možná trochu měl před X lety. Na podzim nepodržel ani jednou.

    • Re: Platil vidí světlo na konci tunelu

      spojka     před 14 lety 07.12.2010 08:55 |  
      0 0

      Vždyť ten člověk lže, kudy chodí. Nejdříve vyhlašoval, že Sisák akcionářem není, potom, že akcionáře vůbec nezná. Už ta odpověď týkající se toho partnera - obecné kecy, energetika, bankovnictví, bla bla bla... "partner by SNAD MOHL pomoci sponzorky, později BY MOHL vstoupit do vlastnické struktury". Jasně, ony ty silné energetické nebo bankovní skupiny jsou celé hrrr, aby mohly nalít peníze do firmy, která má stamilionové dluhy, je ovládaná pochybnými lidmi v utajení a už roky je v podstatě tunelována. A to zcela pomíjím sportovní stránku, která by tak nějak měla být tím, o co ve fotbale jde.

      • Re: Platil vidí světlo na konci tunelu

        hiker42     před 14 lety 07.12.2010 11:05 |  
        0 0

        jj, je to prolhanej policajt. teď pouští kouřový clony, ale co dělat má, to nedělá. za jeho nečinnost v případě nedodání účetní závěrky na rejstřík hrozí od finančáku vysoká pokuta, prokaučoval prodej Trappa, snížil prodejní hodnotu Hocina a TJ na částku blízkou nule.
        podle mýho plní zadání od Sisáka - nechat to zbankrotovat, s tím má tenhle ptáček ostatně dobrý zkušenosti.

        • Re: Platil vidí světlo na konci tunelu

          Troubi     před 14 lety 07.12.2010 11:07 |  
          0 0

          tak hlavne,ze mas jasno odborniku :D

          • Re: Platil vidí světlo na konci tunelu

            hiker42     před 14 lety 07.12.2010 12:15 |  
            0 0

            Troubi, věř (Platilovi) a víra tvá tě uzdraví..;-)

            • Re: Platil vidí světlo na konci tunelu

              PetCC     před 14 lety 07.12.2010 16:30 |  
              0 0

              Nevěř nikomu nic a budeš jedinej duševně zdravej člověk na světě! :-)

  10. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    DrFe1     před 14 lety 07.12.2010 09:10 |  
    0 0

    Otázka HN: Pravidla FIFA říkají, že hráč má na něco takového nárok, pokud tři měsíce nedostanu od klubu žádné peníze. Pokud je mi známo, české kluby proti tomu používají fígl spočívající v tom, že i když fotbalistům dlouhodobě neposílají výplaty, čas od času jim poukáží alespoň drobnou částku. A tím platnost této regule vyruší a nemůže se jim stát, že od nich hráč odejde zadarmo.

    Platil: Tak samozřejmě se to tak dá udělat. Ale... Já vám to řeknu takhle: Když jsem přišel do Slavie, měl zrovna tým vyměřenou pokutu ve výši měsíční výplaty. Chtěl jsem nastolit konstruktivnější prostředí a tu pokutu jsem zrušil. S hráči jsem se v průběhu té doby uměl dohodnout, nikdo nedělal problémy, nikdo netlačil na pilu. Před všemi smekám kloubouk. Když jsem hráčům oznámil finální termín, kdy ty peníze dostanou, kapitán to akceptoval. Trapp ale podal tu výpověď. Já vůči němu necítím zášť. Není to v osobní rovině. Byl o něj zájem ze Slovenska, možná tam odejde.



    Takže nás Platilova neuvěřitelná neschopnost a neznalost základních "pojistek"stála už pár milionů za Trappa ......

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.12.2010 09:53 |  
      0 0

      Super no, v rámci konstruktivnějšího prostředí jsme prodělali miliony za Trappa, který jsme pak sháněli u Pelty.. Co je tohle za debila? To už je fakt na přesdržku někde u baráku, aby se probrali..

      • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

        slimak     před 14 lety 07.12.2010 11:15 |  
        0 0

        pripad trapp je celkem zahalen mlhou..nevime treba jakou ma trapp smlouvu, navic pochybuju ze bychom za nej dostali vice nez treba 7 mil., jsou tu i hry jeho agenta..nic to ovsem nemeni na tom, ze bych trappa videl nejradeji na hristi a jeho staveni na lavicku me v prubehu podzimu dost stvalo..

        • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

          quelhar (admin)     před 14 lety 07.12.2010 17:23 |  
          0 0

          Trapp ma takovou smlouvu, ze Zilina, ktera se o nej vyznamne zajimala, mu po svem postupu do LM (a tedy oplyvajici nemalymi penezi) nabidla vyrazne nizsi plat nez ma u nas.

          • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

            honzah (přítel SN)     před 14 lety 07.12.2010 18:17 |  
            0 0

            A zdroj nebo důkaz máte kde, kolego matfyzáku? :-DDD

            • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

              quelhar (admin)     před 14 lety 07.12.2010 18:20 |  
              0 0

              Dosvedci to minimalne sedm lidi, co stalo v hloucku s Ondrou po setkani s fanousky minuly tyden.

              • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.12.2010 20:24 |  
                0 0

                jak je to ale sakra mozny! Trapp zas buhvijaka hvezda neni a nebyl, pouze solidni hrac.. jen si vzpominal, jak o nem Jarolim basnil pri jeho prichodu, ze to bude nejlepsi DZ ligy nebo tak neco.. co jinyho si o tom myslet, nez ze nekdo za tohle dostaval solidni provize a ze to byl systematickej tunel slavie..

                • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                  skman     před 14 lety 08.12.2010 19:50 |  
                  0 0

                  tak to rikal jarolim i o raguedovi a skutek utek

                • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                  Kouttt     před 14 lety 08.12.2010 22:44 |  
                  0 0

                  já mám zase informace že žádná nabídka ze Slovenska na něj nepřišla,ale dost se o Trappa zajímá Plzeň,Jablonec a hlavně Sparta.takže doufám,že neodejde hlavně do Sparty.jinak tohle vše je lež.každý má jiné informace ale já zase slyšel tohle.jinak Trappovi se vůbec nedivím.chtěl se informovat o situaci a najednou ho posadili z ničeho nic na lavičku.pak vše Petrouš kamufloval tím,že se vymlouval na to že byl Trapp zraněný.není tohle ubohý?pak se diví že jim po 4 měsících bez výplaty a pod takovým vedením jako je tady ve Slavii podá výpoveď.

                • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                  Kouttt     před 14 lety 08.12.2010 22:44 |  
                  0 0

                  já mám zase informace že žádná nabídka ze Slovenska na něj nepřišla,ale dost se o Trappa zajímá Plzeň,Jablonec a hlavně Sparta.takže doufám,že neodejde hlavně do Sparty.jinak tohle vše je lež.každý má jiné informace ale já zase slyšel tohle.jinak Trappovi se vůbec nedivím.chtěl se informovat o situaci a najednou ho posadili z ničeho nic na lavičku.pak vše Petrouš kamufloval tím,že se vymlouval na to že byl Trapp zraněný.není tohle ubohý?pak se diví že jim po 4 měsících bez výplaty a pod takovým vedením jako je tady ve Slavii podá výpoveď.

                • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                  Kouttt     před 14 lety 08.12.2010 22:44 |  
                  0 0

                  já mám zase informace že žádná nabídka ze Slovenska na něj nepřišla,ale dost se o Trappa zajímá Plzeň,Jablonec a hlavně Sparta.takže doufám,že neodejde hlavně do Sparty.jinak tohle vše je lež.každý má jiné informace ale já zase slyšel tohle.jinak Trappovi se vůbec nedivím.chtěl se informovat o situaci a najednou ho posadili z ničeho nic na lavičku.pak vše Petrouš kamufloval tím,že se vymlouval na to že byl Trapp zraněný.není tohle ubohý?pak se diví že jim po 4 měsících bez výplaty a pod takovým vedením jako je tady ve Slavii podá výpoveď.

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      Kouttt     před 14 lety 08.12.2010 22:37 |  
      0 0

      Platil si do novin neuvěřitelně vymýšlí.mám zaručené informace že lže jako když tiskne.jen odpovídá takovým způsobem aby vypadal jako největší hrdina

  11. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 07.12.2010 10:02 |  
    0 0

    Kdyby nám ten Pelta aspoň v rámci spolupráce dal na půlroční hostování Drska, to bych se nezlobil!

  12. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.12.2010 11:14 |  
    0 0

    Odchod Trappa, Ragueda, Belaida, Vaňka, Valeše... není pochyb o tom, že drancování slavie pokračuje. Pokud tu někdo usiluje o důvěru a my přemýšlíme, jestli mu věřit máme, tak tohle rozhodně nepomáhá.. Chápu, že jsme v zoufalé situaci, ale těmito kroky slavie opět ztratila spoustu peněz, některé kvalitní a některé nadějné hráče. 2 hráči + podíl z hlouška za 10 mega, to je hrůza a jen to vyvolává otázky, zda je zatím zlý úmysl nebo neschopnost.. a jen maličkou naději, že ve skutečnosti jde o schopné lidi, kteří to se slávií myslí dobře a neměli jinou možnost.

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      ElvisPresley     před 14 lety 07.12.2010 11:20 |  
      0 0

      Cením si otevřených odpovědí pana Platila a stále tvrdím, že je dobře, že nepopulární opatření činí jako člověk "zvenčí", který není zatížený city a subjektivními dojmy a jeho kroky jsou racionální a mají smysl. Držím mu palce!

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      slimak     před 14 lety 07.12.2010 11:21 |  
      0 0

      martyni, me se ty odchody taky nelibi, ale fakt je ten, že jsme proste uplne švorc (můžem se samozřejme bavit proc, ale dnesni situace je vysledkem)..
      Peníze potřebujem hned, proto kyvli na peltovu nabidku; to je snad zrejme
      Co se tyce Belaida a Ragueda (a ty hrace mam fakt rad), tak si asi nekdo spocital, ze se vyplati vice je ted pustit zadaco (jestli si neco najdou), tim usetrit treba 800 tis. mesicne na mzdy nez riskovat, ze si je nikdo pres zimou nekoupi a min. dalsi pulrok budem platit o 800 tis. mesicne na platech vice...

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      Troubi     před 14 lety 07.12.2010 11:28 |  
      0 0

      Je zajimavy, ze my mame prakticky mlade hrace jenom kvalitni. Nepamatuju snad odchod mladika, kterej by nebyl obrovskou chybou vedeni a na kterym bychom netratili minimalne 50 mega! Po Valesovi a obzvlast Vankovi tady za posledni rok nestekl ani pes, ale razem s jejich odchodem bankrotujem a sami se pasujem do role sestupujiciho. A takovejch pripadu tu za posledni roky bylo nespocet.....

      • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.12.2010 11:39 |  
        0 0

        A taky jak to za ty roky dopadlo, hm? Jsme bod od sestupu, na platy hráčům nám půjčuje sparťan Pelta a "konkurs" řídí sparťan fízl Platil..

        Nechápu, kde se v tobě vůbec bere odvaha napsat podobnej příspěvek..

        • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

          Troubi     před 14 lety 07.12.2010 11:44 |  
          0 0

          ja jsem holt odvaznej no....
          nechces mi snad tvrdit,ze kdybychom nepustili Dejmky,Vukovice,Vachy,Kovariky,Gecovy,Valese,Divise,Hanuse a dalsi,tak hrajem spicku ne? :D
          jinak muzes pujcit deset mega ty,slavisto...

          • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.12.2010 11:55 |  
            0 0

            minimalne bychom usetrili spoustu penez na koupi hracu,ktere jsme si misto nich poridili a kteri dostali nepochybne mnohonasobne vyssi platy, nez jake meli tito hraci. Porizovat si misto nich drahe prumerne hrace byla cesta tam, kde ted jsme. A co se tyce vykonu, tak mnozi z tech nove prichozich nehraji lepe nez tito. Mimochodem Kovarik je vyborny, Vacha s Gecovem velmi dobri, Divis by asi taky mohl chytat, kdyz muze Zlamal..

            • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

              MarkMobius1983     před 14 lety 07.12.2010 12:49 |  
              0 0

              Diviš - Gebre, Dejmek, Hošek, Jablonský - Vácha, Dočkal, Gecov, Kovařík - Ivanovski, Pekhart

              Jenom takové úsměvné zamyšlení, jak mladě, pespektivně, našlapaně a levně mohla dnes vypadat slávistická sestava, kdyby klub neřídila banda diletantů :-)

              Samozřejmě bych mohl doplnit další hráče ať už ze se stávajícího týmu nebo ty Slávisty, kteří museli odejít (Kalivoda a spol.) a kteří klidně za těch pár korun mohli role stávajících "borců" zastávat...

          • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.12.2010 12:05 |  
            0 0

            Já ti nechci tvrdit vůbec nic. Já ti jenom řikám, že každej soudně uvažující člověk, by si v tuhle chvíli měl uvědomit, že my jsme se těch odchovanců prostě zbavili a dopadli jsme tak jak jsme dopadli, to jsou jediná ověřitelná fakta. Jak by to dopadlo kdyby atd je prostě k hovnu. Ňákou cestou jsme se dostali do sraček. Tou cestou jsme se mimochodem levně zbavovali našich odchovanců, na úkor Jarolímů, Černých a spol, jejichž smlouvy nás "prý" přivedli do těhle sraček. Takže to je něco, k čemu beru trochu ohled a nevykřikuju tady, že tím to nebylo, ale dál už neřeknu čím tedy.

            Jinak co se týče půjčování peněz, tak se pleteš, tady si nikdo nepůjčil, tady Platil prodal a to je rozdíl a až čas ukáže jak velkej.

            • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

              DrFe1     před 14 lety 07.12.2010 13:38 |  
              0 0

              Nejhorší je, že prodáváme naději do budoucna. Nikdo neví nakolik se Valeš a Vaněk prosadí, ale byla to naděje na lepší příští. Podobně jako zisk z prodeje Hlouška. Ach jo.

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      janko (přítel SN)     před 14 lety 07.12.2010 11:44 |  
      0 0

      větší grázl nebo menší grázl, furt je to grázl.....

      • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

        Viking     před 14 lety 07.12.2010 13:07 |  
        0 0

        Pitr, Sisák, Pelta..., jdou na mě mdloby:)))

        • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

          DrFe1     před 14 lety 07.12.2010 13:35 |  
          0 0

          Kolem vlastnictví Slávie se točí půlka českých mafiánů a kasa je přitom prázdná a výsledky tristní - to je kombinace. Nejblbější z možných.

          • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

            Wommi     před 14 lety 07.12.2010 16:39 |  
            0 0

            ..bo tak to by tim novym sponzorem mohla byt Moravia Energo, né?...vsichni se okolo ni motaj z dotycnejch a taky je to "dobra" firma:)

  13. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 07.12.2010 16:48 |  
    0 0

    Asi tady trošku mimo mísu, ale neříkalo se,že pro nás bude vpuštění klokana do Edenu finančně zajímavé? Se mi to teda moc nezdá, když děláme takové kaufy...

  14. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    slimak     před 14 lety 07.12.2010 17:25 |  
    0 0

    Tak podle sevreru tyden.cz jde do jablonce i Hurka; doufam, ze to neni pravda...

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      Gordon (host)     před 14 lety 07.12.2010 19:51 |  
      0 0

      vidim rude, nesyckuj...

  15. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    Kunetice     před 14 lety 07.12.2010 17:39 |  
    0 0

    Odchody hráčů nás finančně stejně nezachrání to je jen na to aby bylo na nějaké platy hráčů atd.
    Kurva to je kolem nás mafiánů co ???

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      fanfaron     před 14 lety 07.12.2010 20:44 |  
      0 0

      jo, jo - mafiáni, bejvalej policajt... neříkám, že tomu věřím, ale vůbec bych se nedivil. Ale p.Platil asi ano, vždyť on přeci majitele Slavie nezná. Hlavně rychle zašantročit ten zbytek co má nějakou hodnotu. Když se to nedá prodat hned, tak aspoň zajebat potenciální budoucí výnosy (Hloušek). Sem tam udělat byznys s bejvalým sparťanem a mafiánem Peltou a ještě to vydávat za skvělej manažerskej tah. No a aby se fanoušci úplně nezbláznili, tak jim před čumákem zamávám mrkvičkou s potenciálním budoucím sponzorem a majitelem. Tůdle. Elvis Presly žije.

      • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

        ElvisPresley     před 14 lety 08.12.2010 19:10 |  
        0 0

        Jj, opravdu ziju!

  16. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    Kunetice     před 14 lety 07.12.2010 17:42 |  
    0 0

    Supi se začínají stahovat nad zdechlinou ( s prominutím) pelta a spol si jdou urvat to sve schnilé žrádlo , kéž by se jím z tozho udělalo šoufn!!!!

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      bongor     před 14 lety 07.12.2010 18:50 |  
      0 0

      Mafiánů jak naseto,ale to všude.Jinak ale AHA a Blesku věřím jenom tomu jejich nápisu.všechno další jsou lži,polopravdy a konstrukce.
      To ale nijak nemění tnic na tom,že jsme pěkně v pixx.A taky nic na tom,že se z toho vyhrabeme a budeme zase nahoře.Přes to by mě zajímalo,kdo ty prachy rozfofroval.Dotyčnej by potřeboval deku.

    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

      MarHud     před 14 lety 07.12.2010 18:50 |  
      0 0

      Za všechno si můžete jen a jen sami.To bylo keců,my Slavia to budeme dělat jinak,tak nějak lépe než Sparta,hehehe.A tady je výsledek.Na koho to svedete tentokrát:-)))))).ACS!!!!!!!

      • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

        Jiri1     před 14 lety 07.12.2010 21:06 |  
        0 0

        Zdravim, vite mily Spartane , Ja verim, ze se to zlomi a budem zase lepsi a brek, to je to jedine co jsem v diskuzich nezaznamenal, rezignace nad polopravdami, mozna i vztek , ale nakou litost to neco se tyce naseho slavneho vedeni rozprodej hracu za smesne ceny nic neresi stejne jako spekulanti typu Pelty ci Pasky. Sponzor o kterem je rec strka opravdu hlavu do opratky , jeho penize mohou skoncit klidne v konkurznim rizeni, ale verme ze treba partneri jako Vik nebo jedna marketinkova agentura vedi co delaji. Akorat tech lzi uz bylo dost, je verejnym tajemstvim, ze odejdou dalsi mladi hraci tentokrat i ti , kteri nahledli do acka , je take tajemstvim, ze starsi hraci se nikam nehrnou netlaci je existencni problemy, klidne promarodi cele jaro.Bohuzel i odhad vedeni klubu , ze bude stacit jen 70 melounu na jaro je spise k pousmani, podle zdroju primo ze Slavie by novy partner mohl prinest do Slavie okolo 10 melounu , zbytek zatim proste neni. Ve Slavii se zatim dale propoustet vyrazne nema , je pro mne treba nepochopitelne , proc se nezbavime drahych lidi jako je treba marketink ci obchod , kdyz uz rok nevykazuji zadnou prinosnou cinnost.Bohuzel pro mne Platil neni zarukou, ale ono uz je to vlastne jedno.

        • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

          MarHud     před 14 lety 07.12.2010 21:33 |  
          0 0

          Někdo přece za tohle musí zodpovídat!Tohle se stát na Letný,tak je vyneseme v zubech.

          • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

            Jiri1     před 14 lety 07.12.2010 21:41 |  
            0 0

            Zdravim , ano to bohuzel mate pravdu, ze na Letny vladnou posledni dva roky jiny pomery , ing. Hlavica/snad to pisu dobre / je muzem na svem miste a marketink Bednarcikova , Janak jsou taky nekde jinde a prace vedeni s fandy nejen s temi v kotli je na uplne jine urovni, zodpovednost samozrejme nese predstavenstvo a dozorci rada konkretne Rosen , ze pustil do Slavie urcity rizikovy kapital a nemel kontrolu ci se to proste pripravovalo na ..........

      • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

        PetCC     před 14 lety 08.12.2010 14:34 |  
        0 0

        Tak to je dobrý, poukazovat na Spartu! :-)
        Uvědom si, že od té doby, co získal Slavii Enic, tak veškeré finance si Slavia musela vydělat. Enic jí totiž nic nedal, jen půjčoval a nakonec z toho většinu vrátila Slavia zpátky, až na posledních nějakých 100 miliónů.
        Na rozdíl od Sparty, kterou majitel (skoro) každoročně dotuje. Nebýt těchto financí, tak by Sparta před dvěma roky byl na tom jao Slavia teď. Ale na některé věci se rychle zapomíná.

        • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

          lassiter     před 14 lety 08.12.2010 14:42 |  
          0 0

          enic slavii půjčil minimálně půl miliardy, z čehož 400m tady nechal, odepsal, kapitalizoval. tedy dvakrát tolik co daniel ve spartě.

          • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

            Viking     před 14 lety 08.12.2010 15:05 |  
            0 0

            Není to pravda. Něco si kapitalizoval, ale tuto část vlastního kapitálu samozřejmě chtěl po těch, kterým prodával majoritu... Takže nicmoc tady nenechal.

            Nedotovat Křetínský Spartu z důvodu svých kšeftů v Rusku, tak je už tři roky dávno v konkursu. Každoroční ztráty jsou astronomické.

            • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

              vavicek     před 14 lety 08.12.2010 15:53 |  
              0 0

              Ale to nic nemění na tom, že Slavia to neplatila. Dluh vůči ENICU byl pouze nějákých 150 mil. To zanemná, že ENIC do Slavie nalil přes 350 mil.

              • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                MarHud     před 14 lety 08.12.2010 16:54 |  
                0 0

                My jsme rádi,že to Dan dotuje.Ostatně vzhledem k majetku,který spravuje je to zanedbatelná částka.Uvědomte si,že možná jedinej klub kterej vydělává je možná tak Barcelona a možná co my víme...

                • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                  dArtagnan     před 14 lety 08.12.2010 17:44 |  
                  0 0

                  Tady nejde o to vydělávat, ale neprodělávat. I u nás máme kluby, které mají vyrovnaný rozpočet i bez nutného prodávání hráčů, nemají dluhy a nemají zpožděné výplaty. Teplice, Olomouc a další. Moc by mě zajímalo, jak mají nastavené platy v těchto klubech... A vůbec, k jakému klubu jde přirovnat Platilem plánovaných 100 000 za měsíc maximálně.

                  • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                    Gordon (host)     před 14 lety 08.12.2010 18:44 |  
                    0 0

                    tipuju kladno nebo pribram?

                    • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                      Jakubisko     před 14 lety 08.12.2010 19:09 |  
                      0 0

                      nemyslím si, v klubech typu kladno bude nejvyšší plat kolem 40-50 tisíc, 100k bude imho právě v těch teplicích, brnu atd.

                  • Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

                    kickme     před 14 lety 08.12.2010 19:36 |  
                    0 0

                    myslim si, ze Teplicim i Olomouci prodeje hracu k jejich stabilite vyrazne pomohly...

  17. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    Kouttt     před 14 lety 08.12.2010 22:51 |  
    0 0

    tak jestli opravdu dojde k tomu že ve Slavii na jaře nebude Belaid,Ragued,J.Černý,Trapp,pak třeba i ten Čelůstka a M.Černý tak jsem zvědavej s kým to budeme hrát.pak odchází i talenti na kterých se má v budoucnu podle ulhanýho Platila stavět jako je Hurka,Vaněk a Valeš.nakonec odejde i Hloušek,kterej prej chce údajně také utéct a navíc už nepatří Slavii vůbec (avšak podle Platila a vyjádření v mediích je půlka Pelty a druhá Slavie,to ale není vůbec pravda).takže my to vychází že to bude pan NEplatil a Petrouš stavět na hráčích typu Jarolím,Hubáček,Vomáčka a Vlček:-)))

  18. Re: Do Jablonce odejdou Valeš s Vaňkem

    moxi (host)     před 12 lety 23.05.2013 09:45 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk].