Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia uhradila část pohledávek

Slavia uhradila hráčům přibližně třetinu částky, kterou dluží na mzdách a odměnách, a splnila tak dohodu, kterou s hráči v minulém týdnu uzavřela. Dnes také proběhla autogramiáda, o které si můžete přečíst několik zajímavých informací, navíc si prohlédněte 15 fotografií. Aktualizace: Jaroslav Černý nakonec ve Slavii končí, smlouvu se rozhodl neprodloužit.

Slavia přiznávala dluh hráčům ve výši zhruba 30 milionů korun, třetinu z něj nyní splatila, což redakci SN potvrdil jak ředitel komunikace Ondřej Zlámal, tak jeden z hráčů. Situaci se tak podařilo částečně uklidnit a hráči mohou mít klid před Vánocemi.

Dnes také proběhla velká autogramiáda v Park Hostivař. Zúčastnili se skoro všichni hráči, chyběli pouze jedinci, kteří byli mimo Prahu, např. Vaniak s brankáři v zahraničí na stáži, nemohl dorazit ani Kisel.

K překvapení ale dorazil třeba Petr Trapp, který se rozhodl s klubem vypovědět smlouvu. Akci zřejmě navštívil z toho důvodu, že o všem bude teprve rozhodovat arbitrážní komise a pokud by se neúčastnil klubových akcí, mohlo by mu to ublížit. K vidění byl i Jaroslav Černý, který dostal nabídku nové smlouvy, ale není jisté, že se jí rozhodne podepsat. Své autogramy rozdával Hocine Ragued, který si hledá nové angažmá. Jeho parťák Tijani Belaid nedorazil, což není překvapení, když stejně odchází kvůli svému přístupu.

Akce se zúčastnilo hodně mladých hráčů, na fotce č. 11 můžete např. vidět sourozenecké duo Palko - Palková, Palko čeká na větší příležitost v A týmu, Palková chytá za juniorku dívek ve Slavii.

Celou dobu v Hostivaři panovala příjemná atmosféra, desítky až stovky fanoušků si kupovaly suvenýry, aby si je nechali podepsat. Hráči obdrželi jako dárek vánoční cukroví. I přes letošní bídu má klub stále hodně fanoušků, takže snad se zase dokážeme zvednout ze dna.

Aktualizace 4.12.:
Jaroslav Černý se nakonec rozhodl neprodloužit smlouvu ve Slavii, potvrdil to deníku Sport. Článek čtěte zde. K jeho odpovědím si však neodpustím komentář. Mluví o tom, že Slavia měla uplatnit opci. Copak je v jiném světě? Musel vědět, že ji nemůže uplatnit za stejných podmínek, pokud by to klub udělal, akorát by pokračovaly finanční problémy. Od Černého mi to celé přijde docela nefér, co všechno říká. Třeba to štěstí najde v jiném klubu, uvidíme časem.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia uhradila část pohledávek

    Gordon (host)     před 14 lety 03.12.2010 19:39 |  
    0 0

    Tak jsem se ptal ragueda, jak to vidi, jestli ma nejaky plan, rikal ze fakt vubec netusi, ze je klidne mozny ze zustane tady, tim si nejsem jisty zda ymslel slavii nebo cechy, ale... kdyby zustal, dohodl se treba na nizsi smlouve... proc ne.. :)

    • Re: Slavia uhradila část pohledávek

      slaviator     před 14 lety 03.12.2010 19:56 |  
      0 0

      jenže i sto tisíc měsíčně je částka, kterou by nikdo ve Slavii neměl mít! Podle Platila... to mu víc daj i v Bohemce...

    • Re: Slavia uhradila část pohledávek

      Kouttt     před 14 lety 03.12.2010 20:16 |  
      0 0

      já si myslím že ve Slavii teď vůbec nikdo neví,jestli tam zůstane nebo ne.a hlavně Ragued nemusel mluvit pravdu.já zase slyšel že už má nějakej klub ve Francii.Jarda Černý také smlouvu neprodlouží.takže si to shrneme.končí fotbalisti Belaid,Ragued,Trapp,J.Černý,nejspíš odejde M.Černý,Čelůstka a možná prej i Hloušek. takže to nakonec budeme hrát opravdu s dorostenceme.kam to naše vedení nechalo až zajít je zarážející.hnus,hnus a jenom hnus!

      • Re: Slavia uhradila část pohledávek

        Gordon (host)     před 14 lety 03.12.2010 21:05 |  
        0 0

        no uprimne mel jsem trochu problemy je vsechny rozpoznat, drive sem vedel o kazdem a tedko koukam na ty kluky co tamhle hrali za becko a rikam si, kdo tohle muze byt...

        • Re: Slavia uhradila část pohledávek

          Stahler     před 14 lety 03.12.2010 22:02 |  
          0 0

          Také jsem měl problém některé z těch mladých kluků rozpoznat,to se přiznám.Nebýt těch kartiček bylo by to horší,takhle jsem se spletl jenom jednou...Není se co divit když drtivá většina z těch co přišli během sezony z béčka za áčko Slavie neodkopala ani pět zápasů,někteří dokonce hráli za áčko jenom jednou.Já osobně na béčko sem tam zajdu,ale není to nijak pravidelně,na to mi bohužel nezbývá čas.Jinak mě překvapilo kolik tam bylo lidí,to jsem opravdu nečekal a je to jenom dobře.Trappa a Ragueda jsem tam tedy fakt nečekal,Belaid podle očekávání nepřišel,neúčast třech brankářů a Kisela mě trochu mrzela,ale jinak fajn akce.

  2. Re: Slavia uhradila část pohledávek

    VitK     před 14 lety 04.12.2010 10:53 |  
    0 0

    Quelhare, já myslím, že kritizovat J. Černého není fér. On to nebyl, kdo současnou situaci způsobil. Jestli má lepší nabídku, je asi logické, že v 31 letech půjde za ní. Ta slova o opci jsou samozřejmě zbytečná a ne moc chytrá, ale problém je rozhodně jinde než u Jardy.

    • Re: Slavia uhradila část pohledávek

      quelhar (admin)     před 14 lety 04.12.2010 10:56 |  
      0 0

      Stejne jako o autogramiade i o JC psal Richi, ackoli si myslim totez co on, do clanku bych to nenapsal :o)

      • Re: Slavia uhradila část pohledávek

        Jiri1     před 14 lety 04.12.2010 11:13 |  
        0 0

        Zdravim na spoustu veci se divame jako fandove , na hrace , na trenery i na lid iokolo Slavie. problem je v tom ,ze vsichni jako my maji svuj zivot , vsichni jsou v prdeli s prachama a az na vyjimky vsichni neveri,ze se sitace dramaticky zlepsi aby dostavali svuj plat. Presto bych si dovolil malou exkursi ,co bude asi dal, jisty je odchod dalsich kvalitnich hracu, jisty je zrejme i dalsi drama s prachama a jisty je i to, ze zrejme jaro bude skutecne jen bojem o preziti a zachranu. Jisty je i prichod nekolika prumernych hracu ne spicek a zrejme nas cekaji i dalsi soudni zaloby, nebot nedluzime jen hracum. Stabilizace klubu bude bohuzel dale probihat pod taktovkou soucasneho vedeni, novy generalni investor jše zatim spise prani motcemyslenky ,ale pozor mozne je vsechno i to ,ze nejaky blazen do Slavie nakonec vstopi a udela v ni poradek.

    • Re: Slavia uhradila část pohledávek

      quelhar (admin)     před 14 lety 04.12.2010 11:06 |  
      0 0

      A mimochodem, samozrejme nikdo neobvinuje J. Cerneho, ze zpusobil soucasnou situaci a asi se da i pochopit, ze pujde jinam, kde mu daji vic. Co mi na tom vadi - a co mi vadilo uz u Krajcika - jsou predchozi medialni vystupy, jak by strasne rad Slavii pomohl, ale kdyz nedostane nabidku s vysokym platem, tak jde radsi jinam. Kdyby rekl od zacatku rovnou, ze tu bude hrat jen tehdy, kdyz dostane minimalne stejny plat, jako doted, tak by aspon nepusobil jako pokrytec.

      • Re: Slavia uhradila část pohledávek

        Jiri1     před 14 lety 04.12.2010 11:48 |  
        0 0

        Zdravim, zeptam se te a ty vzdycky reknes hned vsechno na rovinu, Ja tedy pozkusenostech ktere mam ne. a Matej, vezmi to tak , ze ti nekdo bude dluzit po celou dobu tveho angazma miliony ne statisice a furt uslysis, dyt beres zaklad vo co ti jde, no a ve finale se dovis, ze si nekdo v klubu vyplaci milionove odmeny zhruba castky ve vyssi 30 mil. a pro tebe penize furt nejsou. Co se tyce Mateje, tento hrac je srdcem Slavistou dodnes , to ti garantuju a rikat muzes co chces, jeo vztah k fandum naseho klubu je i nadale vzorny, snad ho trochu poucil Jablonec a jeho boss Pelta, ktery si Mateje vychutnal

        • Re: Slavia uhradila část pohledávek

          quelhar (admin)     před 14 lety 04.12.2010 11:52 |  
          0 0

          Budes se divit, ale ja si taky myslim, ze Matej je porad slavista. To nic nemeni na tom, ze taky do novin vykladal, jak by rad pomohl a pak odesel jinam, coz mi proste neprijde zrovna dvakrat fer prave vuci fanouskum.

          • Re: Slavia uhradila část pohledávek

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.12.2010 12:31 |  
            0 0

            Povazuju to od obou spis jako neobratnost ve vyjadrovani.. tezko cekat od hracu nejakou charitu, kdyz maji lepsi nabidky.. a verim treba, ze by za stejnych podminek hrali radej tady, nez jinde. Komu by se libilo, dostavat o tretinu nizsi plat.. byt srdcarem fanouskem nic nestoji, byt ultrasrdcarem fotbalistou a klidne hrat za mensi penize v oblibenym klubu, to je neco jinyho. Nicmene s tebou souhlasim v tom, ze mi prijde zvlastni, ze se divil, ze mu nabidli nizsi plat.. to mi prijde mimo realitu, to vedeli vsichni, ze mu nabidne slavie min..

            • Re: Slavia uhradila část pohledávek

              quelhar (admin)     před 14 lety 04.12.2010 12:38 |  
              0 0

              Tak ultrasrdcarem bych nenazval hrace, ktery se vzda tretiny platu (a to jsem presvedceny, ze i po tom by mel plat atakujici 100 tisic mesicne)... Jak bys pak nazval hrace Juventusu, kteri z klubu neodesli, kdyz je preradili do druhe ligy? :o)
              Ale jak rikam, je pochopitelne, ze hraci jdou za lepsim. Je treba se smirit s tim, ze v kadru proste takove slavisty, kteri by se za ten dres opravdu porvali (a nevadilo by jim ani napr. snizeni smlouvy), az na vyjimky nemame. Az si clovek rika, ze treba nekteri kluci z dorostu by ke klubu mohli mit lepsi vztah a treba by to slo poznat i na hristi.

              • Re: Slavia uhradila část pohledávek

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.12.2010 13:04 |  
                0 0

                Hej, quelhare, nerikal tady nekdo, ze hodnota odchovancu muze byt i v tom, ze maji ke klubu vetsi vztah nez prichozi hraci? :-)). Samozrejme vztah ke klubu neni kriterium charakteru, muze byt slavista, kterej to na hristi flaka a vzdy bude, muze byt srdcar, kterej ke vsude hraje jako o zivot. Ale jednim z velkych hrichu minuleho obdobi je, ze si slavie svych slavistu nezvazila..

                • Re: Slavia uhradila část pohledávek

                  Gordon (host)     před 14 lety 04.12.2010 14:28 |  
                  0 0

                  v tom mas pravdu...

      • Re: Slavia uhradila část pohledávek

        VitK     před 14 lety 04.12.2010 12:03 |  
        0 0

        V tom bych souhlasil. Dalo se to říct určitě chytřeji. Např. nezlobte se, Slavii bych rád pomohl, ale je mi 31, musím myslet na budoucnost. Půjdu proto tam, kde mi dají aspoň to, co jsem měl doteď. To by každý pochopil.

  3. Re: Slavia uhradila část pohledávek

    Viking     před 14 lety 04.12.2010 12:42 |  
    0 0

    Termix je svině. Sám říká, že mu nabídnuli jenom o třetinu nižší plat, tudíž bude pořád dostávat dost na ty jeho chodecký představení.

    Jdi do hajzlu!

    • Re: Slavia uhradila část pohledávek

      dejva     před 14 lety 04.12.2010 14:32 |  
      0 0

      Tak především Jardovi Černému skončila smlouva. To, že nesouhlasí s podmínkou její prodloužení je čistě jeho věc. Proto je zbytečné mu zde nadávat a posílat ho někam. Celkem za Slavii odehrál 91 zápasů ve kterých vsítil 13 branek, kterými nám jistě mnohdy udělal radost. Myslím, že je to výborný fotbalista, který jen díky své jedné špatné vlastnosti již dávno nehraje někde v zahraničí. Všichni víme o co jde a nemá smysl to zde rozepisovat.

      Daleko důležitější mi příjde vyjádření pana Platila,že: Hlavním subjektem, který vlastní nejvyšší část z 84 procent akcii SK SLAVIA PRAHA je společnost FALKONIDA a.s. Která, se jak jinak, zabývá prodejem a pronájmem nemovitostí.

    • Re: Slavia uhradila část pohledávek

      slaviator     před 14 lety 04.12.2010 14:37 |  
      0 0

      nedostával by ted nic... :)

  4. Re: Slavia uhradila část pohledávek

    Wudan     před 14 lety 04.12.2010 14:36 |  
    0 0

    Hlavne by mne zajimalo, kdyz uz se ve Slavii konecne pojmenuje pravyx vinik. Podle me je to jednoznacne Rose s Jarolimem a Dolezalem v zavesu. Nejvetsivna ovsem pada na Rosena. On je reditelem, on ma nejvetsi pravomoc, zrejme on jediny ma kontakt na majitele - tedy reprezentuje jeho vuli!

    Jak na svou zodpovednost Rosen reaguje? Nemluvi s fanousky, nemluvi s medii, proste nemluvi vubec. Lidi by meli prestat nadavat na hrace, Platila a dalsi a misto toho by to meli dat Rosenovi poradne sezrat. Choreo Rosen ven! Proste toho smejda vyrvat! Vidim za tim vyvojem nejakou motivaci, o ktere vi zrejme jeno Rosen, ze by pozemky pod treninkovymi hristi?

    Mam pribuzneho ve statni sprave a ten mi na zacatku letosniho roku PRESNE PREDPOVEDEL jak to se Slavii bude....vsechno se splnilo. Duvodem je pry machinace kvuli pozemkum, o ktere ma zajem Kellner....tyto spekulace se uz objevili i v mediich! Ja jim verim hlavne proto, ze jsem o tom slysel uz v lednu a zatim se vse vyplnilo!

    Rikam vam, ze se se Slavii hraje necista hra a jde v ni o hodne penez. O fotbal tu vubec nejde.

    • Re: Slavia uhradila část pohledávek

      Gordon (host)     před 14 lety 04.12.2010 15:30 |  
      0 0

      to vime vsichni ze fotbal je jen zaminka... :D

    • Re: Slavia uhradila část pohledávek

      Wommi     před 14 lety 04.12.2010 18:25 |  
      0 0

      ...a jakej je tedy dalsi scenar???

      btw. o ktery pozemky ma zajem kellner,..pokud vim, tak at je to jak chce, pozemky fotbalovy slavii nepatri nebo jo?...

      • Re: Slavia uhradila část pohledávek

        slaviator     před 14 lety 04.12.2010 18:58 |  
        0 0

        pozemky Slavii nepatří, má je od státu pronajaty na 99 let, a to ještě ne akciovka - fotbalová Slavia, ale občanské sdr. SK Slavia Praha...

        Jinak E Side má od SK Slavie pozemky pronajaty za milion ročně, až do 21.12.2045. A má opci za nezměněných podmínek na dalších padesát let. Není tohle taky zlodějna? Jakou hodnotu má dnes milion korun, jakou ji bude mít v roce 2045 a jakou hodnotu bude mít milion korun asi tak v roce 2095? I jen při předpokládané roční inflaci cca 2-3%...?

        • Re: Slavia uhradila část pohledávek

          golux     před 14 lety 04.12.2010 23:25 |  
          0 0

          Ale pozemky samozřejmě Slavii patří, tím myslím SK Slavii Praha občanské sdružení, ne akciovku tj Sk Slavia fotbal a.s. Na Sk byly převedeny na základě zákona o pozemcích v trvalém užívání a má je tudíž v majetku, ovšem nyní jsou dány do zástavy za 400 milionů v souvislosti s úvěrem na výstavbu stadionu. Pokud by se splátky na úvěr nesplácely, tak pozemky shrábne banka a Slavie o ně přijde. Banka je pak může komukoli prodat.

  5. Re: Slavia uhradila část pohledávek

    Khadgar     před 14 lety 04.12.2010 14:50 |  
    0 0

    V metru na plátně byla následující ukázka článku ze Sportu:
    10 milionů na uhrazení závazků je od Pelty, který tím navýšil na 50% podíl z následujícího prodeje Hlouška.

    Mám to tedy chápat tak, že majitel klubu, který má finanční problémy, pošle 10M do jiného klubu výměnou za podíl na prodeji hráče, který se 8 měsíců léčil ze zranění, koleno ho při tréninku stále bolelo a je tedy celkem nejisté zda se vrátí do staré formy a zda bude výhodným způsobem prodejný? Radši měli napsat něco o sněhu v prosinci...

    • Re: Slavia uhradila část pohledávek

      lassiter     před 14 lety 04.12.2010 17:02 |  
      0 0

      Nejsem teda doktor, ale myslim že tohle zranění se sice léčí dlouho, ale nějaký zvláštní komplikace s nim spojený nejsou, snad až na Kaufmana si nevybavuju nikoho, kdo by s tim měl nějaký problémy. Jestli bych někomu věřil, že se vrátí do bývalé formy, tak je to právě Adam, pač to má v hlavě srovnaný. Takže z mýho pohledu poměrně dobrá investice :-) Navíc Pelta i na Pekharta sehnal nějaké investory, vypadá to, že jim to asi vyšlo, tak zřejmě dostali chuť na další...

      • Re: Slavia uhradila část pohledávek

        Wommi     před 14 lety 04.12.2010 18:30 |  
        0 0

        Pekharta udajne zasponzoroval nas rudy nepritel...

        • Re: Slavia uhradila část pohledávek

          slaviator     před 14 lety 04.12.2010 19:00 |  
          0 0

          taky jsem to slyšel, ale nechápu, co by Sparta z toho měla? Jedině, že by Pekhart v Jablonci byl svým způsobem na hostování... protože proč investovat do hráče třicet mega, když by hrál pak v nějakém poloprovinčním Jablonci?

          • Re: Slavia uhradila část pohledávek

            Wommi     před 14 lety 04.12.2010 21:41 |  
            0 0

            ..no minimalne proto, ze pelta je pelta a je to vlastne spartan, nehlede na to, ze by to mohl byt stejny scenar jako u hlouska, zasponzoruju ho a pak mi prijde pekna provize za jeho prodej do ciziny,...

            • Re: Slavia uhradila část pohledávek

              slaviator     před 14 lety 04.12.2010 22:20 |  
              0 0

              a nebylo by lepší za třicet mega ho koupit a vzít si ho k sobě a mít pak ten výdělek větší..?

              • Re: Slavia uhradila část pohledávek

                Wommi     před 14 lety 04.12.2010 22:41 |  
                0 0

                ..jenže u nej se nevedelo, jak to s nim bude, jestli mu to pujde a nebo ne, a dat dvacet mega za hrace u kteryho nevis,...
                Navic jak jsem spal, jeden nevi, jaky vztahy a dohody jsou mezi peltou a spartou,...

  6. Re: Slavia uhradila část pohledávek

    fanfaron     před 14 lety 04.12.2010 20:09 |  
    0 0

    Nechápu ty, kteří se zde mohou zastávat Platila. On vlastně tvrdí, že neví pro koho dělá. Zná jen firmy, ne osoby. Jinými slovy - je mi jedno co a pro koho dělám. Buď lže nebo je to bezpáteřní gauner. Vzhledem k tomu, že je to sparťan, tak se máme na co těšit. Teď s tím Hlouškem a Peltou - to si z nás už dělaj prdel. Kolik si toho od nich ještě necháme líbit? To budeme pouze přihlížet jak nás likvidujou? Vždyť to skutečně vypadá, že to dělají schválně a je to řízené.

    • Re: Slavia uhradila část pohledávek

      lassiter     před 14 lety 04.12.2010 20:29 |  
      0 0

      Tak zastává...dostal nabídku dělat ředitele od předsedy představenstva, který o sobě tvrdí, že je jedním z akcionářů. Je odpovědný představenstvu, jako v každé jiné akciové společnosti. Fakt, že nezná ostatní akcionáře z něj dělá bezpáteřního gaunera?

      • Re: Slavia uhradila část pohledávek

        fanfaron     před 14 lety 04.12.2010 20:40 |  
        0 0

        ano přesně, čemu z výše uvedeného nerozumíš?

        • Re: Slavia uhradila část pohledávek

          lassiter     před 14 lety 04.12.2010 20:44 |  
          0 0

          co je na tom bezpáteřního

          • Re: Slavia uhradila část pohledávek

            fanfaron     před 14 lety 04.12.2010 21:03 |  
            0 0

            něco jiného je být běžný zaměstnanec, něco jiného generální ředitel, stejně tak totéž může vypadat jinak v případě firmy, kde akcie jsou rozděleny mezi velké množství drobných a větších akcionářů a jinak v případě, kdy je většina akcií v rukou skrývajících se jedinců - navíc v případě, kdy se o jejich totožnosti živě spekuluje. Ale pokud patříš k fanouškům Platila, tak co s tebou. Prostě masochisticky obdivuješ to, že ti někdo řekne, že jsme v prdeli, že za to může minulé vedení a on to vlastně jen zachraňuje. No, pak se vlastně nemůžeš divit, že hráče co jsme koupili za 10 mega dneska necháváme odejít zadarmo a že jedinej hráč, kterej by možná mohl mít nějakou hodnotu nám vlastně už nic nepřinese protože jsme prožrali i ty budoucí výnosy a rozdělili se o ně s dalším sparťanem. Samozřejmě, za vše nemůže jen Platil. Rosenové, Leškové a Doležalové to začali. On to přišel pouze dokončit. Jen mu za to ještě nebudu tleskat.

            • Re: Slavia uhradila část pohledávek

              lassiter     před 14 lety 04.12.2010 22:02 |  
              0 0

              Díky za psychoanalýzu, jinde bych za to musel dát pořádnej balík. Nejsem ničí fanoušek, snad jen té Slavie. Zřejmě jsou na světě zásadoví lidé, kteří by takovouhle nabídku z důvodů, které zmiňuješ, odmítli, jen si nemyslim, že to z těch ostatních dělá bezpáteřní gaunery. Druhá věc je jeho sparťanství, já si nedokážu představit, že bych měl řídit spartu k jejímu prospěchu :-), ale to je i otázka na Rosena. Platilovi netleskám, ani nemůžu, pač se cítím vývojem zlehka paralyzován a pouze v němém úžasu sleduju, co se to děje. Na druhou stranu z čistě ekonomických důvodů prodej "části" Hlouška chápu. To že kupujícím je tamten pán mě nijak zvlášť netrápí.

              • Re: Slavia uhradila část pohledávek

                Wommi     před 14 lety 04.12.2010 22:24 |  
                0 0

                ..souhlasim..
                ...tak platil je krizovej manazer a jak se zda zatim byl doted uspesnej, takze mozna i proto je najatej na to dostat slavii ze sracek,..ale ve finale, jestli byl najatej na zachranu nebo na potopeni, to vi jen on sam a pak ten kdo ho najal!

                Ja si zatim pockam az jak se to vyvrbi, zatim musim rict, ze udelal vic a jedna s fanousky mnohem otevreneni a vice nez kdokoliv pred nim.

                Nejsmutnejsi v tom celem pribehu je to, ze v normalni spolecnosti by majitel podal trestni oznameni na predstavenstvo a dalsi osoby osobne zainteresovane v tom sesupu a naprosto nemanazerskem jednani, ktere slavii dostalo tam kam dostalo!!! a pokud to nebylo vedome vyvadeni prostredku, tak by minimalne pozadoval nahradu skody, apod. Bohuzel v tomto specifickem oboru a navic v situaci, kdy majitel asi minimalne sam proti sobe nepujde, tak je to pase!

              • Re: Slavia uhradila část pohledávek

                slaviator     před 14 lety 04.12.2010 22:24 |  
                0 0

                hlavně když se nakonec prodá hloušek za 20 mil, tak na tom Pelta prodělá.... když ted by měl 20%, ted bude mít polovic.... o šest mega víc, ale těch šest mega by ho stálo deset mega co jsme ted dostali na platy...

                takže ono Peltovi to vyjít nemusí, může to být pro něj i pěkně prodělečný nakonec

                • Re: Slavia uhradila část pohledávek

                  ElvisPresley     před 14 lety 04.12.2010 23:46 |  
                  0 0

                  Je jasne, ze Platil prisel z toho duvodu, aby jako neslavista nedelal veci a rozhodnuti "pod vlivem", ale nezavisle a ekonomicky...

                  • Re: Slavia uhradila část pohledávek

                    fanfaron     před 14 lety 05.12.2010 13:11 |  
                    0 0

                    to povídám, ještě se najdou co mu budou tleskat. holt někomu stačí, když se mu řekne: pánové je to tady v hajzlu, nemáme ani vindru, poslední zhasne
                    a pak řeknou, vždyť on je dobrej, on s námi komunikuje a dělá nezávislá a ekonomická rozhodnutí. Proboha! a to jste vzali kde? Jaké máte informace, že toto můžete prohlásit? Předpokládám, že zdrojem Vašich informací je právě Platil.
                    Nechci ale tvrdit, že může za všechno. Tam kde jsme nás nedostal on, ale někdo jinej. Ale velkohubýho Doležala jste předpokládám svého času rovněž adorovali.