Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

V boardroomu v Edenu proběhlo setkání generálního ředitele Miroslava Platila s fanoušky, na které dorazila zhruba stovka fanoušků. Mnoho odpovědí ředitele naleznete v článku.

Na setkání s gen. ředitelem Miroslavem Platilem dorazilo do Edenu včas zhruba padesát fanoušků a další přicházeli postupně se zpožděním, bezpochyby způsobeným zasněženou Prahou.

V úvodu dostal slovo předseda Odboru přátel, který přečetl obsáhlý otevřený dopis OP určený vedení Slavie a všem fanouškům. Jeho plné znění najdete na stránkách OP. Na ten pak reagoval generální ředitel Platil, který nijak nerozporoval argumenty týkající se sportovní části a minulosti. Řekl, že klíčem k tomu, aby se Slavia stala opět silným klubem, je dostat se ze současné situace. Upozornil na to, že celý český fotbal je v současnosti na hraně přežívání a většina klubů nedisponuje větší rezervou peněz. "To, na čem nyní všichni téměř dvacet hodin denně pracujeme, je prakticky samotné přežití Slavie jako takové," neskrýval krutou pravdu ředitel Platil.

"Řekl jsem, že pokud majitel bude tlačit na vyhazov trenéra Petrouše, tak končím. On se neptá, kolik za to bude brát, on není s nikým svázaný, netlačí na něj žádní agenti. Ale dnes si nemůžeme dovolit pořídit žádného trenéra, který si řekne o 200 tisíc měsíčně."

"Musíme krok po kroku řešit situaci, kdy hráči berou stejné peníze, ať hrají nebo sedí na tribuně. Měli jsme v létě takové smlouvy, že bychom museli hrát o titul a všichni víme, kde je teď. Teď po všech restrikcích, které jsme udělali, potřebujeme 120 milionů na sezónu. 80 milionů ještě do konce letošní sezóny. Já potřebuju mít 7 milionů měsíčně na mzdy a odměny. My si teď nemůžeme dovolit mít v kádru Ragueda s jeho platem."

"V zimě budeme uvolňovat velké množství hráčů, hlavně z béčka, kde teď máme 50 hráčů, budeme prodávat, pouštět na hostování i zadarmo, protože o ně nemáme zájem. Ve Slavii nyní nemůže hrát nikdo za 500 tisíc měsíčně, ani za 250, ani za 180," pokračoval v úvodní řeči ředitel Platil.

"Povedlo se nám dovolání k nejvyššímu soudu ještě před vyřčením rozsudku druhoinstančního soudu, fakticky jsme tak získali čas do 4. listopadu příštího roku a můžeme si řešit své vlastní problémy. Ale ten dluh zůstává a činí 3,6 milionu liber."

Po úvodním slovu ředitele prezentoval svůj názor jménem fanoušků Strašák, řekl, že fanoušci nebudou lpět na drobnostech jako jsou logo a podobně. Ale jeden velký problém pro fanoušky zůstává a tím je povědomí o majiteli Slavie. "Pokud budou akcionáři ochotni se zveřejnit, rádi bychom si s nimi promluvili a rádi bychom věděli, jak to se Slavií myslí do budoucna," nastolil problém Strašák.

"Věřte nebo ne, ale já vím to samé, co vy - tedy to, co si mohu přečíst v obchodním rejstříku. Pokoušel jsem se spojit s minoritním akcionářem Enicem, který vlastní 16%. Chtěl jsem se jich zeptat, co mají v úmyslu, ovšem nepodařilo se mi, aby mě přijali. Pak jsou tu dvě společnosti, za kterými stojí další společnosti, za jednou stojí pan Rosen a já k němu přistupuji jako k akcionáři. On je pak jediný, který se snaží nějakým způsobem Slavii pomoci. Jediná možnost je vystoupit na valné hromadě a vznést ten požadavek tam," odpověděl M. Platil.

"Já si umím představit mnoho různých řešení, jít s akciemi na burzu, prodat 20% fanouškům a podobně, jenže i o samotnou strukturu akcionářů se vede spor, který Slavia v prvním řízení vyhrála," pokračoval ředitel Slavie.

Na to, kam se poděly stamiliony z přestupů a LM, odpověděl: "Od roku 2005 nebo 2006 se hospodařilo se zhruba 60-milionovými schodky a výdaje byly vysoké. Po postupu do LM dokonce extrémní, v té sezóně se utratilo 400 nebo 450 milionů a další sezónu stejně, přestože příjmy nebyly. Dnes činí celkový dluh Slavie zhruba 130 milionů korun, 100 milionů dělá ten Enic."

"Já bych sám rád věděl, co akcionáři mají v úmyslu, ale já nemám možnost, jak to zjistit. Já se zodpovídám představenstvu a s advokáty akcionářů se setkám jen na valné hromadě. Proběhly také kontakty jiných advokátů, kteří samozřejmě neodtajnili, koho zastupují, a zajímali se o nějakou formu vstupu svých klientů do Slavie, ale bylo to jen oťukávání. My samozřejmě hledáme nějakého investora, uvidíme, jak to dopadne."

Na dotaz o odchodech hráčů odpověděl: "Pokud budou adekvátní nabídky, prodáme Čelůstku a M. Černého. Podle vývoje jednání o investorovi můžeme prodat oba, nebo jen jednoho." Padl také dotaz na T. Belaida, kde se gen. ředitel postavil za trenéra. "Je to problémový hráč, i v kabině se občas chová jak blázen a bylo by velmi těžké s ním do budoucna pracovat. Následkem svého chování jsem mu zastavil smlouvu, ve které měl klauzuli o opakovaných prohřešcích, bude to ještě řešit arbitrážní komise. Tijani to potom chtěl nějak napravit, ovšem v současnosti si nedokážu představit, že by pokračoval u nás."

"Lukáš Jarolím je jedním z hráčů, se kterými budu v zimě mluvit ohledně výši jeho smlouvy, také si myslím, že jeho výkony neodpovídají jeho platu."

"Jednáme se třemi útočníky, u dvou by se jednalo o hostování do konce sezóny, u jednoho o hostování s opcí. Jeden je renomovaný útočník působící v zahraničí, který momentálně stojí a my bychom mu dali šanci. Druhý je mladý útočník z nižší české soutěže, třetího specifikovat nebudu."

"Náklady na pronájmy sportovišť nás stojí asi 20 milionů ročně, jednáme o změně užívání Strahova pro béčko a dorosty, ale nerad bych se k tomu teď blíž vyjadřovat, ovšem je to částka, která by se dala snížit a pokusíme se o to. Ohledně nájmu v Edenu se podle smlouvy nemůžu vyjadřovat, ale není to zas tak velká položka."

Padaly také další dotazy, na otázku brankářů odpověděl ředitel: "V přípravě se popere o místo Hanuš, ale konečné rozhodnutí bude na trenérovi brankářů a hlavním trenérovi. Mimochodem s Martinem Vaniakem počítáme na místo trenéra všech brankářů ve Slavii."

Závěr hodinu a půl dlouhého setkání patřil krátkým dotazům, které však už nebyly příiš zásadního charakteru. Nakonec Strašák vyzval pana Platila, ať tedy na valné hromadě vznese žádost o zveřejnění akcionářů a požádal o podobné setkání rovněž s panem Rosenem.

Komentáře (115)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V Edenu probíhá setkání s fanoušky

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 01.12.2010 18:32 |  
    0 0

    Pod minulý článek jsem napsal, že radši budu Slávii řešit na wikipedii, ale přeci jen mě napadá:

    To tedy máme opravdu nasušit těch 111 miliónů do 4. listopadu, anebo když nasušíme třeba jen 40 - 50 miliónů, tak nám ten zbytek majitel půjčí?

    A kolik z těch 120 mio na provoz sezóny máme pokrytých? Máme přeci nějaké sponzory, a tak podobně. Nebo nás právě sponzoři platí jen formou výkonnostních bonusů? Z jedné Platilovy věty to jakoby vyplývá.

    • Re: V Edenu probíhá setkání s fanoušky

      slimak     před 14 lety 01.12.2010 18:51 |  
      0 0

      já to pochopil tak, že musíme sehnat ještě 80 milionů do konce sezony a tak to asi bude. Jen si vem počet ty mzdy, ktery stojej podle Platila 7 mil na mesic, do konce sezony zbyva mesicu 7, k tomu dalsi 3, kdy hraci nedostali penize a jses hned na 70 mil. Kč.

      Dost by mě zajímalo, kde to chcem shanet. Pochybuju, ze se povede zajimave kohokoliv prodat

      • Re: V Edenu probíhá setkání s fanoušky

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 01.12.2010 19:28 |  
        0 0

        Jestli je to takhle, tak se to asi zvládne.

        V zimě bouchnem Jandu a Dembélého (ten mi ale bude moc a moc chybět) a po Euru prodáme Čelůstku s Míňou, na prodej může být v létě taky Hloušek, Naumov, Kaufman a jeden z dvojice Jaakkola - Hanuš.

        Pokud utečou (skoro) všichni a dohrajeme to s dorostencema, tak nás ta úspora taky dostane za vodu, ale pak si chvilku pobudeme ve druhé lize. Lepší než krach, ale věřím, že se to ještě povede nějak zvládnout bez sestupu. (Zásadní chyba byla, že se hrálo celej podzim takovým blbým způsobem, hráči si navzájem nepomohli. Být s 25 body někde uprostřed tabulky, dalo by se na tom zimním řezu více riskovat.)

        Doporučuji k přečtení můj poslední komentář pod minulým článkem, tam jsem snad všechno shrnul poměrně jasně. Ale stejně mi to nedá a špačkuju tady...

        V zásadě souhlasím s dopisem Odboru přátel a určitý osobní náhled na jádro pudla nabízím zde

        http://janhoffmann.blog.idnes.cz/c/165353/Slezte-z-toho-lustru-Cucaku-vidim-Vas.html

  2. Re: V Edenu probíhá setkání s fanoušky

    podol (přítel SN)     před 14 lety 01.12.2010 18:36 |  
    0 0

    Příteli Quelhare,dopis OP je zveřejněn na stránkách OP.
    Podol

    • Re: V Edenu probíhá setkání s fanoušky

      quelhar (admin)     před 14 lety 01.12.2010 18:54 |  
      0 0

      Diky

  3. Re: V Edenu probíhá setkání s fanoušky

    Max1     před 14 lety 01.12.2010 18:43 |  
    0 0

    Mě spíše zajímalo, zda se konečně bude šetřit i na neschopném vedení, valné hromadě a dozorčí radě, neboť se ukázalo, že tam nejsou schopní lidé, tak zda maj alespoň tu špetku sebereflexe a vzdají se části svých platů. Šetřit na administrativním aparátu je určitě dobrá věc, ale mělo by se začít od zhora

    • Re: V Edenu probíhá setkání s fanoušky

      Troubi     před 14 lety 01.12.2010 19:36 |  
      0 0

      a proc jsi nebyl na ty besede Maxi?

      • Re: V Edenu probíhá setkání s fanoušky

        Max1     před 14 lety 01.12.2010 19:40 |  
        0 0

        jsem uvažoval, že tam pujdu, ale nakonec bych to stejně nestihl

  4. Re: V Edenu probíhá setkání s fanoušky

    LordEdmund     před 14 lety 01.12.2010 19:26 |  
    0 0

    Jinými slovy. Majitelé jsou banda srá čů, kterým o Slavii nešlo vůbec nikdy a jestli šlo někdy o slavii Rosenovi, tak nemá buď finance, nebo dovednosti, ale nejspíš obojí...Je to jen takový bílý neškodný koník..kterému můžem tak maximálně nadávat...Vždyť nás ani nikdo koupit nemůže..Jak by asi zjistil od koho,když to ani policajt Platil neví:-) On měl nakonec ten čůr ák Košťál pravdu. Slavia je jen černá díra na peníze:-(

  5. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    harry     před 14 lety 01.12.2010 20:44 |  
    0 0

    Zajímalo by mně kdo je tím renomovaným útočníkem působícím v zahraničí,který momentálně stojí-první kdo mně napadl byl Svěrkoš,který v Sochaux nehraje...

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 01.12.2010 20:56 |  
      0 0

      to by zase moc nesedelo o platove otazce na kterou odpovidal , preci jenom Svěrkoš u nas hrat zadarmo asi nebude chtit , spis bych to videl na nejakeho snajpra jako Fořt.....

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        opicemag     před 14 lety 01.12.2010 21:00 |  
        0 0

        No v tuhle chvíli by pro nás Fořt byl něco jako Messi (pravda, jen pro nás v naší situaci).

        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

          Artur (přítel SN)     před 14 lety 01.12.2010 21:06 |  
          0 0

          No jen aby jsme se nedivili, zname to: Pívo,vodka,becherovka...

          Jinak ten mladik z nizsi souteze:

          Marković Miroslav (1989) -Viktoria Žižkov ??? 12golu...

          vypada to na nej..

          • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

            FrancoisMerlin     před 14 lety 01.12.2010 21:51 |  
            0 0

            Aby nebyl ten utocnik z 2. ligy nas Hora :-)
            Jinak cech ze zahranici by mohl byt Richard Žemlík z FC Hanoi

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      Troubi     před 14 lety 01.12.2010 21:05 |  
      0 0

      me napadl jeste Vydra, Kozak,....dal treba nevim jak hraje Papadopulos

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      kickme     před 14 lety 02.12.2010 00:10 |  
      0 0

      Pospech...?

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        slaviator     před 14 lety 02.12.2010 12:04 |  
        0 0

        bingo

  6. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 01.12.2010 20:49 |  
    0 0

    quelhare ptal se nekdo na posledni ,,aferu,, Trapp? Osobne bych se zeptal jak je vubec mozne ze to nekdo necha dojit tak daleko a nepostupovalo se mnohem chytreji. Uz je to probrano v jinem clanku ale treba se nekdo zeptal.

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      quelhar (admin)     před 14 lety 01.12.2010 21:56 |  
      0 0

      Co se tyce Trappa, tak bylo receno zhruba tolik, ze vedeni pristoupilo pred vsechny hrace s tim, ze se cast zaplati do nejakeho terminu, nikdo neprotestoval a dva dny pred terminem prisel dopis s vypovedi. Platil rikal, ze posilal sve stanovisko arbitrazi a ze se uvidi.

      Kazdopadne dalsi drby, ktere jsem zaslechl hovori treba o tom, ze Trapp mel nakroceno za 15M do Ziliny, ale ze mu nabidli o dost nizsi plat nez u nas a tak tam nesel. Hovorilo se i o tom, ze Zlin se zajimal o Bestu, ale rovnez kvuli platu to padlo.

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        Kouttt     před 14 lety 02.12.2010 07:56 |  
        0 0

        to jsou zase pěkný drby.to bych chtěl vidět že by v Žilině měl mít méně než tady ve Slavii.a kdyby ho chtěli prodat tak by to nenechali zajít takhle daleko.podle mě je pan Platil pěkný lhář.Trapp by jen tak sám od sebe neodešel a jeho důvody jsou zřejmě jasné.naše vedení,neschopný trenér a finance.navíc mu a celému týmu byly přislíbeny už minimálně tři termíny předtím a nic se nedělo.já se mu nedivím,taky bych si takhle na hlavu srát nenechal.jestli to podle pravidel FIFA mohl vypovědět už po třech měsících,tak proč tak neučinil?proč to nechal zajít skoro k pěti měsícům?ho vyštvali sami.jako rozumný člověk se chtěl o něčem informovat a oni ho za to odstavili.dá se říct momentálně jednoho z našich lepších hráčů.oni radši nechají hrát hráče typu Jarolím,Hubáček apod.a co jsem slyšel já tak má namířeno někam do zahraničí směr Rusko nebo Itálie.ale nedivil bych se kdyby po něm skočila Sparta nebo Plzeň když je dá se říct jen za hubičku

  7. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    Shodam     před 14 lety 01.12.2010 21:18 |  
    0 0

    nikdy bych nevěřil, že to řeknu, ale možná by bylo lepší, kdyby p.Platil dál mlžil stejně jako jeho předchůdci. vždycky jsme chtěl, aby předtavitelé Slávie byli vůči fanouškům otevřenější, ale tohle vyložení karet na stůl mi skutečně vyrazilo dech a začínám přemýšlet, jestli blažená nevědomost za Lešky neměla přecejenom něco do sebe. ach jo...

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 01.12.2010 21:56 |  
      0 0

      29. listopadu 2007 1:15

      http://fotbal.idnes.cz/dluhy-nemame-rika-sef-dolezal-djk-/fotbal.asp?c=A071128_201824_fotbal_rou



      Otazka:Slávistickým evergreenem byly i zprávy o zpožděných výplatách.

      Dolezal:To je také minulost. Jedním z našich hlavních cílů bylo, aby se hráči soustředili výhradně na fotbal a nic je nerozptylovalo.




      Dalsi clanyk uz jsem nebudu davat jenom by se mi chtelo vic zvracet, je to des kdyz si to clovek precte zpetne vsechny ty onlainy,články...

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        bongor     před 14 lety 01.12.2010 23:16 |  
        0 0

        No ano ,tím nás krmili o sto šest.a vypadalo to věrohodně,určitě věrohodněji ,než Platilův výklad,jak se utrácelo,i když nebyly peníze.Mně to nějak početně nevychází,i když je fakt,že z matiky jsem měl slabší dvojku.Dá se to shrnout i tak,že nás Rosen s Doležalem pěkně kulili a Platil v tom zdárně pokračuje.

  8. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    Viking     před 14 lety 01.12.2010 23:00 |  
    0 0

    Už věříte za co koupil Doležal, který do Slavie přišel s omlácenou oktávkou a starým barákem , pozemky kousek za Prahou za 60 mega?:)))

    Jinak se rýsuje hodně zajímavá výměna s jedním severočeským klubem, její součástí by měl být příchod útočníka (je to zřejmě ten třetí v pořadí, jak říká Platil).

    Quelhare jedna otázka, ptal se někdo Platila, proč třeba v létě podepisoval toho L. Jarolíma za takový ranec? Proč se ještě v průběhu podzimu dělal Zlámal, jehož jedinou kvalifikací je bohatý papá a který ho všude přes prachy procpal?

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      slimak     před 14 lety 01.12.2010 23:25 |  
      0 0

      Lukáš Jarolím přišel par dni po Platilovi, ten nejspíš ještě nevěděl v jakejch jsme hovnech..a na toho Zlámala sis odpověděl sám...

      Mě by mnohem víc zajímala role Rosena. Tvářil se jak zodpovědný hospodář a přitom se tedka ukazuje, že to je diletant, ktery vyhazoval prachy oknem..

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      bongor     před 14 lety 01.12.2010 23:28 |  
      0 0

      Jestli je pravda,že nikdo z hráčů neměl námitky proti způsobu vyrovnání dluhu za výplaty,tak je to od toho Chovance pěknej podraz.Určitě Trapína ukecal,aby to dali k arbitráži,je to i manažerův zájem,udat hráče bez smlouvy.Užere z toho,co by za Trappa dostala Slavia.Měl by se pohybovat hodně daleko od Edenu.A nevzal bych od něj ani Messiho za dvacet mega.Ať táhne hajzlík.

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      slaviator     před 14 lety 01.12.2010 23:38 |  
      0 0

      a propo, Doležal, kterej se do zastupka v Jílovém dostal coby náhradník, tak se stal prvním místostarostou Jílového nakonec.... ;)))

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        SKS70     před 14 lety 02.12.2010 09:18 |  
        0 0

        Ano, to je pravda, dostal se tam z pozice náhradníka místo nějakýho frajera, který se ihned po zvolení vzdal svého mandátu ve prospěch Doležala.

        V zastupitelstvu sedí i jeho papá - v minulosti největší bolševický prase v Jílovém, dnes socdemák.

        Doležal jr. chodí po Jílovém a vykládá, že on nic, na všechno upozorňoval Rosena a ten nic nedělal. Vše svádí na něj a KJ. Naprosto je v klidu. Osobně si myslím, že i ten Brabec je jen zástěrka, aby se neřeklo, kde na to vzal.

        Teď dělá na svazu toho legislativce - on kterej zkurvil krysy od Botiče a vytuneloval Slavii. Zde je vidět jedna věc - Hašek je ze stejného těsta jako on. Copak by si někdo normální vzal tuneláře do své firmy? Já teda ne.

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      Petha     před 14 lety 02.12.2010 08:52 |  
      0 0

      Bral bych Doška z Teplic. Nekoho takovyho bysme potrebovali.

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        Viking     před 14 lety 02.12.2010 09:06 |  
        0 0

        Měl by to být on...

        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 09:20 |  
          0 0

          No, snad nám pomůže.

        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

          vavicek     před 14 lety 02.12.2010 10:35 |  
          0 0

          Za Jandu?

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        PetCC     před 14 lety 02.12.2010 10:46 |  
        0 0

        V září jsem na Doška začal myslet, v posledním zápase Teplic jsem jim ho už záviděl. Musíme počítat s tím, že bude neustále faulovat, možná ho i někdy vyloučí, ale pro naší hru by byl dost zásadní změnou k lepšímu.

        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 11:14 |  
          0 0

          Tak to jsem klesli teda kurva hluboko. Doška, loketníka, od pohledu tupec a ještě sparťanskej.. A koho že jim za něj dáme? Tohle je na mě moc..

          • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 11:27 |  
            0 0

            Jako já se vážně nechci chodit dívat do Edenu na Doška, jak tam čumí jak ňákej pštros, kterej zrovna vytáh hlavu z písku a diví se proč mu pískaj 50 faul za první poločas. A když už do tý brány náhodou něco dotlačí, tak se raduje jak když prošel půl hřiště a vymet šibenici. To tam radši uvidím Vyhnala, kterej má fotbalový myšlení, je to náš kluk a časem se prosadí. I kdyby z toho měla bejt načas druhá liga.. Ach jo, Bůh s námi.

            • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

              janko (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 11:44 |  
              0 0

              Souhlas, Liborka opravdu ne...

            • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

              Ferguss     před 14 lety 02.12.2010 12:40 |  
              0 0

              To by byla poslední kapka. Loketníka Doška jsem nesnášel odjakživa a že bych ho někdy viděl v Edenu jsem si nepředstavoval ani v nejhorším snu.

              • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                Petha     před 14 lety 02.12.2010 13:10 |  
                0 0

                Boj o zachranu si taky na zacatku sezony nikdo nepredstavoval.
                Potrebujem hotovyho vysokyho zakoncovatele a ne cekat, az se nekdo z mladych prosadi. Na to neni zrovna moc casu.
                Tohle neni zadna olympiada, ale holy boj o zachranu, kde se bez ostrych loktu nechytame. Nikoho podobneho opravdu v soucasnem kadru nevidim.

                • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 03.12.2010 10:34 |  
                  0 0

                  Problém je v tom, že Došek z definice "hotový vysoký zakončovatel" splňuje pouze tu nejméně podstatnou část, čili že je vysoký.

                  Osobně jsem toho názoru, že je lepší přejít do opozice (2.liga), než se za každou cenu snažit zůstat u koryta (1. liga). Funguje to tak v politice a podle mě i ve fotbale. Protože u obou hraje důležitou roli lid (fanouškové). A pokud ztratíš hodnoty, pro které si tě lidi zvolili (oblíbili), jen těžko je budeš získávat zpátky. Je pravda, že tohle se nevztahuje přímo k tomu, kdo za nás bude hrát. Přeci jenom v historických záznamech bude především vidět: 2010/2011 sestup, než to, že za nás hrál ňákej Došek. Ale tohle jen takové zamyšlení obecně, že někdy je opravdu lepší přehnaně nelpět na nějakém umístění a přehlížet při tom vše co by tomu mohlo bránit. Zkrátka se očistit od všech parazitů a začít s čistším štítem..

          • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

            bongor     před 14 lety 02.12.2010 14:03 |  
            0 0

            Nezapomeňte hoši,že lokýtek,kterej mu bez problémů procházel když hrál za bohy,tak u nás mu neprojde a moh by být víc na disciplinárce než na hřišti.

            • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

              Oja     před 14 lety 02.12.2010 15:07 |  
              0 0

              Jestli bude Došek hájit naše barvy, bude to pro mě poslední kapka. Cokoliv jinýho jakž takž rozdýchám, ale Doška prostě ne.

  9. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    Gordon (host)     před 14 lety 02.12.2010 00:10 |  
    0 0

    at mi nikdo nerika, ze platil nevi, kdo je opravdovy vlastnik, to je proste hovno, co zase maze okolo... a jestli pujde o vlastniky, tak to tam mozna rosen rekne, ale dopadne to tak, ze valna hromada rekne ze ho nezverejni... logicky. a ptat se enicu co dal se slavii? haha

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      DrFe1     před 14 lety 02.12.2010 10:01 |  
      0 0

      To s tím vlastníkem mi připadá opravdu absurdní., stejně jako to, že Platil tvrdí, že se mu za půl roku nepodařilo mluvit s ENICem.
      Největší průser je to zamlžený vlastnictví a od toho se odvijí všechno ostatní. Jak asi bude někdo do Slávie investovat, když se neví ani kdo je vlastník ? !
      Další věc je, že opravdu nevím nakolik se dá Platilovi věřit. Stále jsou to jen jednostranné informace z jednoho zdroje, ničím nepotvrzené.
      Jak já bych si přál aby tenhle hnůj někdo vykydal ! Ať máme jednoho jasného vlastníka a ne bandu podivných anonymů s nevyjasněnými vztahy ! Bohužel je to jen zbožné přání ....

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        hiker42     před 14 lety 02.12.2010 10:12 |  
        0 0

        já mu věřím jenom to, že Slavia je v pěknejch sračkách. ale to vím rok i bez něj.. jinak je to LHÁŘ (ale co čekat od českýho policajta).

        příklad lži
        v online rozhovoru na iDnes 19.11.2010 mimo jiné uvedl: „Slavia bude dodržovat zákony této země a tak se taky bude chovat.“

        realita
        Slavia měla (a stále má) povinnost zveřejnit účetní závěrku a výroční zprávu za sezonu 2008/2009 jejím uložením do sbírky listin na obchodní rejstřík, a to nejpozději do 30.1.2010! To se však, pokud je mi známo, do konce listopadu 2010 nestalo. Přitom za dva měsíce projde lhůta pro zveřejnění závěrky za sezonu 2009/2010..

        dělaj si z nás akorát víte co..

        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

          Khadgar     před 14 lety 02.12.2010 10:18 |  
          0 0

          Účetní uzávěrku nezveřejňuje kdejaká firma, z toho bych fakt nedělal vědu...

          • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

            hiker42     před 14 lety 02.12.2010 10:21 |  
            0 0

            zajímavý je, že Slavia to ještě do loňskýho roku dělala..zřejmě náhoda

            • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 11:05 |  
              0 0

              ale necitelnou.. tihle sibri si vubec neuvedomujou, ze slavie neni kdejaka firma, ale soucast kulturniho dedictvi, klub s obrovskou tradici.. jedina sance je novy majitel, to ale vime asi vsichni..

              • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                Jachym     před 14 lety 02.12.2010 11:39 |  
                0 0

                Kulturní dědictví? Tradice? To je zcela mimo rozlišovací schopnosti "krizových" manažerů...

                • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 12:42 |  
                  0 0

                  hlavne pod rozlisovaci schopnosti majitelu

        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

          korwin     před 14 lety 02.12.2010 15:07 |  
          0 0

          Žádnou takovou povinnost nemá. Nicméně ve zpoždění jsou, to je pravda. Ale jak psal kolega, závěrky nezveřejňuje každej druhej, to je asi tak to nejmenší, co by mě trápilo.

  10. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    Kouttt     před 14 lety 02.12.2010 07:59 |  
    0 0

    vrchol největší ale je že jsem se někde na onlinu AHA dočetl že Zlámalovo táta vložil do Slavie nějaké finance aby ho vůbec mohli platit.takže už asi víme jak to tam teď chodí.kdo chce do Slavie musí mít svýho sponzora:-)

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      Viking     před 14 lety 02.12.2010 08:51 |  
      0 0

      To samé se dělo, když byl v Liberci a Zlíně. Je to dřevo.

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      slimak     před 14 lety 02.12.2010 09:38 |  
      0 0

      vždyť když přišel k nám, Platil říkal, že nás nebude stát vůbec nic...

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        Viking     před 14 lety 02.12.2010 09:49 |  
        0 0

        Ale papá musel zaplatit, aby chytal:)

        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 11:07 |  
          0 0

          hlavne ze petrous je nezavisly a neni na nikoho napojen.. aha, jinak, on neni osobne na nikoho napojen, takze muze stavet hrace podle prikazu shora, nikoli podle prani svych agentu. ok, skvele to v nasi slavii funguje.. to aby se nechal fanousek radej zmrazit a zkusit se probudit v jinych casech.. no .. pocasi na to zatim mame..

          • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

            janko (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 11:12 |  
            0 0

            Třeba je to ještě horší. Co když ho Petrouš stavěl o své vlastní vůli?

            • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 11:21 |  
              0 0

              No to jo no..

              Jinak absolutně nechápu Platilům postoj k Petroušovi. Takovouhle bezmeznou důvěru na základě úplně podělaného podzimu? Opravdu to vypadá, že jeho jediné přednosti, které platil oceňuje jsou nízký plat a že není napojen na nikoho jiného než právě na Platila. Sportovní stránku nebere Platil vůbec v potaz, ještě aby jo když jí jako policajt nemůže vůbec rozumět..

              Tedy dopracovali jsme to do pěkných sraček. O sportovní stránce rozhoduje divizní trenér a bývalý policajt, který se akorát zná s Rosenem, jinak s fotbalem neměl nic společného. Paráda..

              • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                vavicek     před 14 lety 02.12.2010 11:37 |  
                0 0

                Petrouš zatím získáva třetinu bodů. Pokud by to platilo i na jaře, tak bychom získali celkově 29 bodů, což by loni znamenalo záchranu předloni sestup.

              • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 11:43 |  
                0 0

                Platil má zřejmě za úkol pouze šetřit peníze, nikoli starat se o sportovní věci nebo se snažit peníze získat.. sportovní cíle nemá, je mu to šumák. Což vyplývalo i z jeho odpovědi ohledně poháru, když se ho ptal quelhar.. petrouš je levný, to je jeho jediná přednost a zároveň jediné, co platila zajímá. Těžko se divit, že hráči hrajou hovno, když po nich nikdo výkony nechce.

                • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                  quelhar (admin)     před 14 lety 02.12.2010 11:55 |  
                  0 0

                  Panove, zkuste si aspon jednou priznat, ze proste nejsou penize na trenera... Zkuste si priznat, ze jsme na tom opravdu tak spatne, ze nejsou penize vubec na nic. Platil to na tom setkani rekl jasne - po odvolani KJe se nekteri treneri dokonce v Edenu poptavali, ale kdyz se ptali, jake by meli podminky, tak jim Platil rekl, ze jim proste ted dat nic nemuze. Ano, za normalnich okolnosti by Petrous Slavii jako hlavni trener netrenoval. Ale nachazime se v situaci, ktera ani zdaleka neni normalni.

                  Ze se Platil nesnazi ziskat penize, to bych si opravdu tvrdit netroufl, ostatne to uz tam v naznacich taky zaznelo, ze se hleda nejaky investor. Hraci hraji hovno, protoze nedostavaji penize.

                  Mozna, kdybyste na tom setkani byli, tak byste treba mluvili jinak. Minimalne na mne pusobi Platil seriozne a je ochotny proste natvrdo rict, ze ted se zachranuje Slavie. Mozna, kdyz se to bude rikat opakovane, tak to vetsina lidi pochopi...

                  • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 12:15 |  
                    0 0

                    Ale ekonomická záchrana Slavie jde ruku v ruce se sportovní záchranou. A pokud se na jednu z těchto oblastí vykašleš, snižuješ svoje šance na kompletní záchranu. A sportovní stránku se mi teda zdá, že Petrouš ani Platil nezvládají. Ani jeden na to nemá potřebné zkušenosti a v takové situaci se maximální objevují výjimky, něco jako zázrak, když to někdo takhle nezkušený zvládne. Platil je možné krizový manažer a ve fotbalovém klubu se krize řeší jinak než v jiných odvětvích. Platil možná působí seriózně, možná mluví pravdu, ale pořád je to figurka v rukou majitelů, kteří mají záměry neznámo jaké. Takže můžou o záchraně mluvit opakovaně ale zatím se nemají k tomu, nás o tom přesvědčit. Jak víme, že jenom netunelujou další peníze, dyť jsou to pořád ti samí co rozkradli/projedli ty z úspěšných sezón? Jak víme, že se nechystají udělat další prasárnu, aby odrbali Enic jako už to jednou udělali?

                    Nene, já jim další bianko šek dávat nebudu, mě jedno z tisíců prohlášení, tentokrát o nevyhnutelném boji za záchranu, neoblbne.. Ať jdou do prdele, já klidně bude chodit na dorostence v 2. lize, než abych jim bašetil ty jejich kecy. Když je krize až nabídnou fanouškům možnost koupit akcie a finančně pomoc. Ale to ne, to by jim někdo viděl pod ruce.. Šmejdi to jsou!

                  • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 12:26 |  
                    0 0

                    No, asi nejsou.. za chvili si mozna budeme muset priznat, ze nejsou penize na to, abychom odehrali jarni cast ligy..a kdyz jo, tak nebudou penize na to, abychom pokracovali v lize pristi sezonu.. ale mozna sestoupime, coz je v ramci setreni docela dobry tah, protoze naklady pro druhou ligu jsou nepochybne prijatelnejsi nez v prvni lize. Nevim, pravda je, ze ohledne Platila se snazim byt zdrzenlivejsi.. nekdy..:-). Jiste je, ze on neni hlavnim vinikem soucasne situace.. ovsem ani tim, kdo by nas z ni mohl nejak zasadne dostat..

                    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                      Viking     před 14 lety 02.12.2010 12:58 |  
                      0 0

                      Ať se nám může zdát Platilova upřímnost jakkoliv sympatická, problém Slavie to vůbec neřeší.

                      Tím je mlha na poli akcionářském. Jak vyplývá z Platilových slov a já jim věřím, jediným, kdo se snaží finančně udržet klub nad vodou je Rosen, paradoxně ten, který je za současný stav spolu s Jarolímem nejvíce odpovědný. Zbylí akcionáři dělají mrtvého brouka, nekomunikují, nevylezou z ulity a ani evidentně nejsou ochotni poskytnout finanční prostředky. Jak nás někdo může chtít koupit, když část drží Enic mají s klubem soudní spor, a další významnou část nejasná skupina v pozadí.

                      K Petroušovi - pro Slavii je klíčová záchrana. Jestli platíme 80 hráčů, tak se trenér musí udělat i za situace, kdybych měl prodat dvacet hráčů za tabulkovné. Platil podceňuje finanční stránku, pořád si evidentně myslí, že současný kádr se udrží víceméně setrvačností, že ta kvalita tam prostě je.

                      Já nevím, ale kromě zápasu s ČB jsem na podzim neviděl, že bychom někoho přehráli a naše hra jednoznačně postrádá systém, rukopis trenéra. Petrouš mi přijde jako tělocvikář na úrovni Hřídela, Šilhavého, navíc bez jakýchkoliv zkušeností. V našem fotbale, kde je každý líný od narození dělá trenér více než 50% úspěchu, bychom na trenérovi šetřit neměli, zvlášť za situace, kdy Slavia má pořád ještě dobrý jméno a nový trenér by mohl z nároků částečně slevit a udělat si na nás slušnou reputaci...

                      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                        slaviator     před 14 lety 02.12.2010 13:41 |  
                        0 0

                        ...Petržela by (snad) zrovna prachy neřešil, Beránek taky ne... a klidně bych se s nima dohod, že by plat dostali jen v případě záchrany...

                        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                          vavicek     před 14 lety 02.12.2010 13:47 |  
                          0 0

                          Samozřejmě, ale to by quelhar nemohl dělat z Platila ochránce Slavie. Ještě by nám mohl vysvětlit jak si můžeme dovolit posilu do utoku, když nemáme na plat pro trenéra. To bude ten utočník hrát zadarmo?

                          • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                            slaviator     před 14 lety 02.12.2010 15:23 |  
                            0 0

                            jestli je pravda, co jsem slyšel, že by tím útočníkem měl být pospěch, tak ano, to že bude hrát zadarmo, je docela možný

                            nebo to bude někdo jako svěrkoš a bude mu to platit někdo, aby tu hrál...

                      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                        martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 13:55 |  
                        0 0

                        Souhlas. Pokud mame nejak nove zacit, hrat s uspornym kadrem, s mladymi hraci.. abychom se od neceho odrazili, musi se to delat chytre.. poskladat tym dobre typove, mit taktiku, styl hry.. jako napr. drive pod jarolimem, nez se zblaznil a zacal zneuzivat uspechu a svyho postaveni.. tenhle jarolimovsko petrousovsky chaos nas klidne muze poslat do druhe ligy, pak je veskera platilova snaha zbytecna..

                        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                          DrFe1     před 14 lety 02.12.2010 14:09 |  
                          0 0

                          Mě Platil začíná připomínat ministra dopravy Bártu, který dostal za úkol ušetřit 5 mld a začal šetřit tím stylem, že zastavil všechny stavby bez ohledu na to, jaké to bude mít následky. Vůbec neřešil, že tohle "ušetření" 5 mld v tomto roce bude znamenat vydání 10-15 mld v dalších letech ...... čili i šetřit se musí umět, Jinak na takovém "šetření" člověk prodělá kalhoty a podělá to do budoucna.
                          Takže Platil teď například "ušetří" na platech hráčů a hráč který mohl odejít třeba za 15 mio díky tomu odejde zadarmo (viz Trapp). Hlavně ale že teď ušetřil na jeho platu :-o Nebo "ušetří" na platu trenéra a Slávia sice krátkodobě vydá méně peněz, ale za rok bude hrát druhou ligu a půjde doprdele nejen celá ekonomika klubu, ale celý klub jako takový. S takovýmhle šetřením ať jde někam.

                          • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                            lassiter     před 14 lety 02.12.2010 14:35 |  
                            0 0

                            No myslím, že tohle srovnání doktore trošku kulhá. On na platech hráčů nešetří, on jen prostě zdá se nemá absolutně žádné peníze. Nemyslim, že by byl kdokoli z vedení tak hloupý, že by nevěděl, že prodejem hráče za 10m získá o 10m víc, než kdyby hráč odešel zadarmo. A co se trenéra týče, já se Platilovi ani moc nedivím. Jednak je otázka, kdo by sem za stávají situace šel a druhak, a hlavně, jeden hráč výpověď dal, další dva ji můžou dát zítra, co se bude dát prodat, se prodá, a jestli ten zbytek dorostenců + Hubáčka bude trénovat Tonda, Jarda nebo Lojza, je v podstatě jedno.

                            • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                              Jiri1     před 14 lety 02.12.2010 14:56 |  
                              0 0

                              Zdravim, ono to tak zas jedno neni, musim rict , ze znam vemi kvalitni trenery , kteri by sli dnes klidne trenovat i za 50 tisic mesicne a meli by alespon nakou koncepci. Ono mi vubec prijde , ze programem Platila i Petrouse je chaos a rozvrat a cim hure tim lepe. Onbo soudni rozhodnuti nic neresi , dal budeme zit pod bicem dluhu a advokati nasich majitelu , nemajitelu se budou objevovat jen na valnych hromadach ci spise vubec ne. Co ze platil nema zadne penize , ale ma , ne moc ale ma a pokud jde o tu budoucnost, ta rozhodne nemusi byt zase tak mizerna , jak je licena , staci vyhodne strelit jednoho, dva hrace a pokud nam vedeni zase nenakeca , ze hracum uz dluzi jen 20 milionu/po tech splacenych desetri/ , tak jsme schopni s tim neco udelat, jenze to by zase agenti a spol. neodhadovali tu dluznou castku na ctyricet a vice /tyka se hracu a realizacniho tymu./

                              • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                lassiter     před 14 lety 02.12.2010 15:04 |  
                                0 0

                                Pane Jiří, jmenujte nějaké velmi kvalitní trenéry ochotné jít dělat do Slavie za 50k, které neví, jestli někdy uvidí. Nevěřím, že v naší situaci je možné někoho výhodně střelit.

                                • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                  vavicek     před 14 lety 02.12.2010 15:06 |  
                                  0 0

                                  Beránek by sem za ty peníze nejspíš šel, respektive to odpovídá tomu co má na Kladně. Tam udajně trenuje víceméně zadarmo.

                            • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                              vavicek     před 14 lety 02.12.2010 15:04 |  
                              0 0

                              Nemá peníze? A jak to, že se s ostatníma dohodl? Jak to, že Chovanec tvrdí, že někteří část peněz dostávají a jiní ne? Jedno kdo nás bude trénovat rozhodně není. Taková Olomouc nemá o nic horší kádr než my. Přesto hraje nesrovnatelně lépe. Každý, kdo aspon trochu sleduje dnešní fotbal musí vidět, že Slavia zaostává hlavně z taktického hlediska - nevhodně rozestavení, neschopnost zkracovat hřiště, zdlouhavá rozrehrávka, špatně postavení stoperů atd.. Čelůstka, Černý, Janda, jsou nebo byli v mládežnických reprezentacích, Belaid dal za pulku sezony 7 nebo kolik golu. Jsou nebo byli tady hráči schopní zahrát kvalitně. Petrouš není schopen zlepšit jejich inviduální formu ani zlepši vykonnost mužstva.Prakticky kdokoliv je lepší než on.

                              • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                lassiter     před 14 lety 02.12.2010 15:21 |  
                                0 0

                                Já nevím, s kým se Platil dohodl a ani Chovancovo vyjádření v tomto smyslu jsem nikde nečetl, ale je možné že mi něco uteklo. Já to chápu tak, že stejně jako Trapp jsou na tom všichni. Fotbal se sledovat snažím. Když jsme vyhráli dva tituly, měli jsme rozehrávku ještě zdlouhavější, rozestavení řekl bych odpovídá složení týmu, v kterém je 80% záložníků. Co nám zejména chybí oproti ostatním týmům je kvalitní útočník a peníze na výplaty.

                                • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                  DrFe1     před 14 lety 02.12.2010 15:26 |  
                                  0 0

                                  Já jsem to myslel tak, že někdy se vyplatí si třeba i půjčit na výplaty popř. někoho prodat už v průběhu sezony, za nějákou zálohu, abych později neprodělal ještě víc, když budou hráči odcházet zadarmo. Neumím si vysvětlit, jak je možné, že si tohle nepojistili.

                                  • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                    janko (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 15:40 |  
                                    0 0

                                    Doktore nechci se zastávat Platila, ale třeba proto, že je to v takových sračkách, že už ti prostě nikdo nepůjčí. A proč by od nás někdo nějakého mlaďocha kupoval v půlce podzimu za zálohu? Když chvíli počká dostane ho ve výprodeji se slevou popř.zadarmo. A o starochy asi nebude v rámci GL nějaká pranice....

                                • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                  Viking     před 14 lety 02.12.2010 15:30 |  
                                  0 0

                                  Rozdíl oproti mistrovských sezonám? Nechodíme do rozhodčích, nemáme brankáře a krajní obránce, útok neexistuje, záloha je v průměru ještě pomalejší, prázdný stadion.

                                • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                  vavicek     před 14 lety 02.12.2010 15:32 |  
                                  0 0

                                  Jedna věc je, že hrajeme na pět záložníků, druhá potom jakým způsobem. Přední evropské tymy hrají zjednodušeně na dva defenzivní a tři ofenzivní záložníky. Naše hra v tomto smyslu byla chaos. Jednou to vypadalo jako spartansko-hrebikovsky hnus 4-1-4-1 podruhé se tam pletli jako defenzivní Belaid a Jarolim s tím, že ani jeden z nich nevykríval prostor který měl. Když jsme vyhráli dva tituly, tak ta rozehrávka rozhodně zdlouhavější nebyla. Prostě a jednoduše Plzen a Olomouc mají hráče na podobně urovni, přesto dokáží hrát nesrovnatelně učinnější fotbal.

                                  • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                    lassiter     před 14 lety 02.12.2010 15:54 |  
                                    0 0

                                    Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Hubáček-Vaniak-Suchý-Brabec-Hubáček-Brabec-Suchý-Brabec-nákop ze zoufalství-aut

                                    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 15:59 |  
                                      0 0

                                      jaro 2009. to uz byl nas kadr pomerne zdecimovan, bez krajcika a necida, s chodici zalohou, za kterou suchy s brabcem sotva mohli delat neco jineho

                                      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                        lassiter     před 14 lety 02.12.2010 16:03 |  
                                        0 0

                                        nn, jaro 2008, zápas s viktorkou

                                        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                          martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 16:33 |  
                                          0 0

                                          jezis, tak to uz jsem skoro vytesnil.. ale to odpovida... jsem totiz toho nazoru, ze KJ zblnul uz v zime 2008.

                                • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                  Jiri1     před 14 lety 02.12.2010 15:32 |  
                                  0 0

                                  Tyhle kecy pane L. miluju, vsichni vedi o 2 seznamech to rekl i reditel Platil, prvni hraci s kterymi se pocita a ten druhy , ti co mohou odejit, tomu se vice mene zase podle vyjadreni p, Platila prizpusobilo i placeni vyplat, kdy tedy presne jeho slovy receno , 5 hracu jeste nepredlozilo faktury , ci tam meli chybu, co se tyce kvalitniho trenera do 50 litru, treba Beranek, ten uz v lete vyjadril ochotu jit s platem hodne dolu, zeptejte se p. Dolezala , myslim treba i na trenera Cipra , jenze to by zrejme za nim nesmel jit p. Platil a mozna Vas prekvapim Mirek Janu.

                                  • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                    lassiter     před 14 lety 02.12.2010 15:46 |  
                                    0 0

                                    Ach omlouvám se pane Jiří, já jsem byl pár týdnů mimo, takže mi zdá se nějaké informace utekly. Pokud někho platí a někho ne, je to hnus, započatý panem manažerem Doležalem. S Janů jste mě nepřekvapil, myslel jsem na něj taky a myslim, že s Petroušem jako asistentem by to bylo ideální. Jen nevím, co dělá a jestli by měl zájem.

                                    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 15:56 |  
                                      0 0

                                      Osobně bych možnost trénování pana Janů uvítal, ale moc velkou šanci tomu nedávám. Musíme se smířit s Petroušem.

                                    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                      Jiri1     před 14 lety 02.12.2010 16:04 |  
                                      0 0

                                      Tak to tedy take nevim co Janu dela jestli by to vzal, ano Petrous potrebuje dozrat , mozna by se mohl zapojit i nektery z hracu, kteri konci a maji trenerskou licenci B, myslim Vaniak a Vlcka u nej nevim jestli ji ma. Jinak nevnimejte to jako atak na Petrouse , jen proste mu nejak neverim.

                                • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 15:54 |  
                                  0 0

                                  Když jsme vyhráli tituly, měli jsme hráče, kteří svou individuální kvalitou převyšovali zbytek ligy.. Šmicer, Tavares, Belaid (svého času), Krajčík, Vlček, Suchý, Švec, Janda (před zraněním), Švento, Vaniak, Brabec (vyjma jara 2009), Necid. V lize nam pomahala tez neschopnost sparty i dalsich souperu. Ovsem ty nedostatky v taktice tam byly i tehdy, proto jsme v poharech celkem pravidelne dostavali vyprasky (dobre takticky vybavenemu tymu by se to tak casto nestavalo, i kdyz je kvalita na strane soupere..). A kdyz vetsina kvalitnich hracu odesla, nedostatky v organizaci hry a ve slozeni tymu se projevily v cele nahote, impotentni, nezazivny fotbal s chybami v defenzive, ktery hrajem od jara 2009. To je ovsem problem i jinych tymu, vzpomenme naseho rudeho (ne)pritele, jehoz hra postrada tez hlavu a patu, maji ale ted lip poskladanej tym a hlavne utocniky ve forme. Rekl bych, ze obecne je to problem ceskyho fotbalu a urovne lidi, ktery ho delaji, tech skutecne dobrych jako treba Vrba je hodne malo.

                              • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

                                martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 15:26 |  
                                0 0

                                Presne! Jedno to neni. A z taktickeho hlediska zaostavame strasne moc, petrous mel sice jen par zapasu, v nich ale neprokazal, ze by byl schopnym trenerem, ktery rozumi veci. To, ze se uz takovou dobu neprosazujeme a hrajeme blbej fotbal, neni jen nedostatkem penez, ale taky nefungujici taktikou, spatnym typologickym slozenim tymu, neschopnosti presingu, pomalym prechodem do utoku, nejsou videt zadne nacvicene akce, hraci nespolupracuji, apod.. vysledkem jsou chyby v defenzive, neschopnost soupere prekvapit, prehrat, vykombinovat...

  11. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    Stahler     před 14 lety 02.12.2010 13:59 |  
    0 0

    Co se týče toho útočníka z druhé ligy tak jím bude asi Dani Chigou z Dukly Praha.Sice není tak úplně nejmladší,je to ročník 1983 ale pravidelně rok co rok nějaké góly dává a končí mu myslím smlouva a novou ještě prý nepodepsal.Dal 11 gölů,lepší je jen Markovič z Viktorky Žižkov,ten dal 12 gólů a je ročník 1989,ale je ve Viktorce na hostování s opcí z Baníku Ostrava.Ta opce by měla být za 2 miliony prý a to Žižkov nějak dá,takže by se pak těžko kupoval za levné peníze když jeho reálná cena je vyšší.
    Jinak by vůbec nebylo špatné alespoň část Slavie prodat formou akcií fanouškům.Kdyby udělali několik set nebo tisíc cenných listů,řekněme kus za 5000 nebo 10000 tak by se jistě něco prodalo a Slavii by to mohlo pomoci.Osobně bych si pár akcií určitě koupil,lákalo by mě touto formou klubu nějak pomoci a určitě bych nebyl sám.Za ten dobrý pocit dát si zarámovanou akcii na zeď by to stálo.

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      Khadgar     před 14 lety 02.12.2010 15:32 |  
      0 0

      Nezlob se na mě, ale někam do černý díry nepošlu ani dvě stovky. Tohle fakt ne.


      K diskusi výše:
      Kardinálně se to ze*ralo s trenérem Janů, ten by tady klidně za rozumný prachy trénoval. Prostředí zná, s mladýma umí pracovat a respekt měl. Velká škoda.

      A ty řeči o tom, že nestačíme takticky... Tým může mít naučenou sebelepší taktiku, ale když hráči neběhají, tak je to k ničemu. Když budou hráči dostávat peníze +- včas, tak uvidíte jak na hřišti nechají duši.

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        Jiri1     před 14 lety 02.12.2010 15:41 |  
        0 0

        Zapominate pane kolego na prosty fakt, ze vsichni hraci musi jit s platy dolu a to o dost a kdyz jim to nremuzou vzit na smlouve vezmou jim to na pohyblivych slozkach , to jsme uz napodzim u nekterych videli.Takze tito hraci v Edenu , doufam, ze bude jeste nas a ze ho v ramci mozneho konkurzu jiste stavebni spolecnosti neschramstne naka banka rozhodne ne , ale furt nejak verim te generaci co je po hostovanich a pod, neni tak kvalitni jako ta Necidova , Sucheho , ale pri slusnem jednani s ni ligu zachranime hrave .PP. na Dana cernou perlu z Dukly zapomente i na Markovice , na to proste nemame prachy/ stali by pres 8 melounu.

        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

          lassiter     před 14 lety 02.12.2010 15:49 |  
          0 0

          Myslíte tu generaci, která válčí v Hlučíně o sestup?

          • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

            Jiri1     před 14 lety 02.12.2010 15:57 |  
            0 0

            nejen tu, ktera take od srpna marne ceka na penize , muzete se zweptat kdo ji v ramci dohod mezi kluby plati.

            • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

              lassiter     před 14 lety 02.12.2010 16:11 |  
              0 0

              no ještě ke všemu. nejsou schopní zachránit ligu druhou, ale první s nima zachráníme hravě?

  12. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 15:54 |  
    0 0

    Upřímně jsem tedy zvědav koho to přivedeme, zda toho exotického hráče z Dukly, Doška z Teplic, či někoho jiného (přivedeme vůbec někoho?!?). Možnost Besty v útoku padla, patrně to s jeho formou nebude tak slavné, jak jsme možná v hloubi naší utrápené sešívané duše očekávali.
    Za prodej části akcií fanouškům se rovněž přimlouvám, pokud by to bylo za rozumnou cenu (dejme tomu těch 5000), tak bych si také aspoň jednu pořídil. Nedělám si samozřejmě iluze, že by to klubu nějak výrazně finančně pomohlo, ale tento čin by mohl vytvořit větší pouto mezi klubem jako takovým a fanoušky.
    Mimochodem, poslední dobou už sport moc nečtu, ale co jsem tak letmo zahlédl v okénku trafiky, tak už nás na titulní stránku moc nedávají.
    Skončili jsme asi podobně jako nebohá ztracená Anička. Mediální zájem vyšuměl a už skoro nikoho nezajímáme.

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 02.12.2010 17:02 |  
      0 0

      I o tom byla včera řeč, ale na trh musí jít dobrá a transparentní firma, která nemá soudní spory- tím spíše týkající se minulého navýšení základního kapitálu.

  13. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    Quido     před 14 lety 02.12.2010 20:25 |  
    0 0

    Nechápu moc, proč se tak bazíruje na tom, kdo je majitel Slavie. Fotbal je dneska byznys jako každej jinej a to, že majtel nechce být jmenován, není nic neobvyklého. Když se majitel (majitelé) odtajní, co nám to přinese? Půjdeme jim rozbít okna?

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      Jakubisko     před 14 lety 02.12.2010 23:02 |  
      0 0

      samozřejmě a taky propíchat gumy a znásilnit babičku. prostě to, co běžně fanoušci dělaj.

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        MarHud     před 14 lety 02.12.2010 23:54 |  
        0 0

        Nazdar hoši.To byla ale jízda.hehehe.ACS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 03.12.2010 01:29 |  
      0 0

      Na jedné straně touhu mnohých rozkrýt strukturu vlastníků chápu, na druhé straně by ta situace po rozkrytí byla úplně stejná jako před. Fotbalový život je jak ten skutečný, už Werich s Voskovcem pěli "jednou jsi dole jednou nahoře". Ale fanoušek fotbalového klubu chce být vždy a zásadně jen nahoře. :-)

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        Viking     před 14 lety 03.12.2010 09:06 |  
        0 0

        Tak jde o to, že tlak na majitele by byl o hodně větší a možná by byly ochotnější se svých podílů zbavit. Ale je to těžký, zvlášť když někdo koupil ten podíl z nevypraných peněz a informovat o tom veřejnost nemá absolutní zájem.

        Já bych spíš uvítal setkání s Rosenem, takhle za něj nastavuje záda Platil ale to je jenom poskok.

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      ElvisPresley     před 14 lety 03.12.2010 09:49 |  
      0 0

      Dobrý, ale zajímavější je to, že Boris Korbel je bratrem Madelaine Albrightové !!

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        Gordon (host)     před 14 lety 03.12.2010 21:10 |  
        0 0

        rikas madla to zacaluje :)

  14. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    Viking     před 14 lety 03.12.2010 10:32 |  
    0 0

    „Daleko největší zklamání je určitě na Slavii. Té evidentně chybí urostlý a silový typ útočníka, taková gólová gorila, jak já říkám. Někdo jako Pekhart, Wilfried či Kweuke,“ přikyvuje Uličný.

    To se Uličnýmu k těm sparťanům povedlo :)

    • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

      bongor     před 14 lety 03.12.2010 12:22 |  
      0 0

      Ale jak se dneska kasaj k tomu Palermu:Kritikům jsme to ukázali.Pořád stejně blbý a nafoukaný.

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        Viking     před 14 lety 03.12.2010 12:52 |  
        0 0

        Po shlédnutí obou zápasů jsem nepochopil, jak může hrát Palermo první italskou ligu. Buď je ta liga neuvěřitelně nekvalitní (vlastně i Janov proti nám hrál hroznou tužku) nebo snad ani postoupit nechtěli. Ve srovnání se Ženevou jsem neviděl rozdíl.

        • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

          slaviator     před 14 lety 03.12.2010 20:03 |  
          0 0

          Palermo předtím bylo ve srajdách, ted je šestý, má snad bod na třetí Juventus.. včra nehrálo pět hráčů základu... trenér to odpískal, chtěj se soustředit na ligu... jinak nemám vysvětlení

      • Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

        harry     před 14 lety 03.12.2010 12:52 |  
        0 0

        ani nemá smysl poukazovat na to,že italské týmy k EL přistupují naprosto odlišně než k lize a s velkou pravděpodobností (pokud neapol doma neporazí Steauu) skončí všechny do jednoho už ve skupinách....

  15. Re: V Edenu proběhlo setkání s fanoušky

    Kunetice     před 14 lety 03.12.2010 17:37 |  
    0 0

    Hošani vy jste ještě nepochopili že je to totalní bankrot a že už není na nic.
    Když ten bolševik platil tvrdil že je to ok tak to bylo na piču teď říká že se musí šetřit že je malo peněz a ve skutečnosti to koučuje do bankrotu alá "DRNOVICE" !!!!!!!