Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Plán zimní přípravy áčka

Slavia zveřejnila plán zimní přípravy A týmu, zatím jediný známý soupeř je Slovan Bratislava, další jsou v jednání.

Soustředění je velice podobné těm z minulých let, tedy na úvod po prvním setkání v novém roce 3. ledna zátěžové testy na FTVS, dále se 8. ledna představí Slavia na Fortuna víkendu šampionů v O2 aréně (loni na něm skončila druhá), 10. - 15. ledna podstoupí hráči hrubou přípravu v Krkonoších. 5. - 12. února je čeká herní soustředění na Kanárských ostrovech, před ním a po něm se budou připravovat v domácích podmínkách a sehrají přípravná utkání. Generálku pak obstará duel se Slovanem Bratislava 19. února, první jarní ligové utkání hraje Slavia 26. února doma proti Brnu.

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plán zimní přípravy áčka

    siskin     před 14 lety 24.11.2010 20:44 |  
    0 1

    Ja porad nechapu tu horskou pripravu, respektive jeji "vyhody". V dobe, kdy jsou k dispozici posilovaci stroje simulujici jakykoliv pohyb, se jede do hor. Neprizen pocasi, spatna rehabilitace, riziko urazu a zraneni (nemluve o fyzicke aktivite, ktera se fotbalu moc nepodoba); vetsina hracu stejne jezdi do Vrchlabi slapat na kole. To je pro mne vyhazovani penez.Do tydne po navratu do nizin se jakekoliv benefity z nadmorske vysky ztrati. Nerozumim tomu.
    Prece to nefunguje porad jako pred 50 lety, kdy kanadsti hokejisti sekali drevo a jedli stejky. Myslim si, ze to je prezitek z dob, kdy niz jineho nebylo k dispozici.

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      skman     před 14 lety 24.11.2010 22:42 |  
      0 0

      imho stroje volnou vahu nenahradi ;)

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      slaviator     před 14 lety 25.11.2010 03:27 |  
      0 0

      hlavně ten rozdíl cca 800 m n.m. není tak znát jako by byk znát rozdíl 4.000 výškovejch metrů....

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      slaviator     před 14 lety 25.11.2010 03:27 |  
      0 0

      hlavně ten rozdíl cca 800 m n.m. není tak znát jako by byk znát rozdíl 4.000 výškovejch metrů....

      • Re: Plán zimní přípravy áčka

        EdCable     před 14 lety 25.11.2010 09:09 |  
        0 0

        Mozna proto nikdy nikdo netvrdil, ze jezdime na hory kvuli zvyseni mnozstvi cervenych krvinek. To si zase vymyslis protiargumenty na neexistujici argument.

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      EdCable     před 14 lety 25.11.2010 09:08 |  
      0 0

      Stroje jsou ti k necemu pouze kdyz vis, jak spravne technicky provest pohyb, jinak si akorat mrvis svalovou balanci. Uz vidim nas realizacni tym, kde tomu rozumi jeden mozna dva lidi, jak kontroluje sestadvacitku hracu.

  2. Re: Plán zimní přípravy áčka

    Gordon (host)     před 14 lety 24.11.2010 21:05 |  
    0 0

    to je vtip s tim Slovanem bratislava ne? hahahaha Jarolim OLE

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      vlchan     před 14 lety 24.11.2010 21:11 |  
      0 0

      Jarolím je deka, které se nezbavíme !

      • Re: Plán zimní přípravy áčka

        polivka     před 14 lety 24.11.2010 22:14 |  
        0 0

        furt na nás leží jeho stín v podobě asistenta petrouše

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      Troubi     před 14 lety 24.11.2010 22:19 |  
      0 0

      no co,chce si naposled uzit ovace slavistickych fanousku...

      • Re: Plán zimní přípravy áčka

        polivka     před 14 lety 24.11.2010 22:25 |  
        0 0

        ovace?

        • Re: Plán zimní přípravy áčka

          DrFe1     před 14 lety 24.11.2010 23:03 |  
          0 0

          ovce

          • Re: Plán zimní přípravy áčka

            Gordon (host)     před 14 lety 25.11.2010 02:21 |  
            0 0

            jestli to chapu z predeslych diskuzi, ty si pastyr?

      • Re: Plán zimní přípravy áčka

        Wommi     před 14 lety 25.11.2010 02:34 |  
        0 0

        ...ale prdlajz, to nechapete?!....jde vlastne o spolecnou pripravu slavie se slovanem, kterou pro oba tymy povede slavista Jarolim.

        Domluvil to spartan Platil s ohledem na to, ze slovan ma spolecne koreny se spartou no a cele soustredeni bude zakonceno spolecnym zapasem!

        • Re: Plán zimní přípravy áčka

          slaviator     před 14 lety 25.11.2010 03:28 |  
          0 0

          ..a zaplatí to sponzoři

          • Re: Plán zimní přípravy áčka

            Gordon (host)     před 14 lety 25.11.2010 03:49 |  
            0 0

            A rovnou to je proto, ze slavie konci uz v zime a slovan prevezme vsechny hrace slavie do sveho tymu. Mladej Jarolim bude mit smlouvu do 40 let

            • Re: Plán zimní přípravy áčka

              DrFe1     před 14 lety 25.11.2010 08:56 |  
              0 0

              To se pleteš. Ta smlouva nebude do 40 let ale na 40 let .....

              • Re: Plán zimní přípravy áčka

                Gordon (host)     před 14 lety 25.11.2010 10:07 |  
                0 0

                rikas komunisti a jarolimovi....

        • Re: Plán zimní přípravy áčka

          Troubi     před 14 lety 25.11.2010 11:17 |  
          0 0

          no zas tak daleko od pravdy nejsi, protoze napriklad na treninku den pred zapasem s Ostravou KJ byl :)

        • Re: Plán zimní přípravy áčka

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.11.2010 12:34 |  
          0 0

          Ne, to proto, aby se ukazali ti borci, ktery si pak vezme do slovanu..:-)

      • Re: Plán zimní přípravy áčka

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.11.2010 12:28 |  
        0 0

        ovoce..:-)

  3. Re: Plán zimní přípravy áčka

    Jakubisko     před 14 lety 25.11.2010 08:17 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/98544/petrous-slova-bosaka-nekdy-mel-i-pravdu.html

    Ten člověk je fakt retard a úplně mimo. KJ mu byl vskutku dobrým učitelem.

    1) Co na tom bylo od nich neprofesionální? V soukromém rozhovoru profesionální být nepotřebuju, nebo když Petrouš mluví doma sprostě, tak je to snad taky neprofesionální?

    2) „Když jsem si první poločas přehrál, tak Slavia měla osm útočných akcí, z čehož byl jeden gól a pak jsme měli dvě stoprocentní šance." ...ehm? Nevím kde vzal ty dvě stoprocentní akce a hlavně teda nevím kde vzal ten gól, pokud se nepletu tak sme ho dali v druhém poločase. Expert, hlavně že on je profesionální dost...

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      harry     před 14 lety 25.11.2010 08:23 |  
      0 0

      Petrouš je pro mně zatím zklamání.Bohužel přesně pasuje do všeho co se kolem Slavie v tuhle chvíli děje.Jeho brekot nad tím,že rozhovor byl tendenčně veden proti Slavii-to snad ani nemůže myslet vážně.Jako kdybych slyšel "Karla"....

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      PetCC     před 14 lety 25.11.2010 12:02 |  
      0 0

      No nechci se Petrouše nijak zastávat, ale když jsem si to polsechl já, tak jsem získal na Bosáka podobný názor. Čekla jsem, že fotbalu rozumí a ne že umí používat jen klasické fráze. Měl jsem o něm názor, že rozumí strategii a taktice hry, že chápe psychologii týmu, ale o tom neřekl ani slovo. Jen to že nestřílí, mají moc peněz.
      A třeba ty řeči o Jarolímovi, to bych si ani v soukromém rozhovoru nebo tady v diskuzi říct nedovolil, pokud bych to neměl plně ověřené a zároveň věděl, že to tomu člověku nezpůsobí problémy. Já vím, že psát takové informace je tu obvyklé, ale já nechci být takový hajzl, abych se k tomu snížil. A právě tím mě Bosák velice zklamal.

      • Re: Plán zimní přípravy áčka

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 25.11.2010 12:22 |  
        0 0

        Přesně tak. Hodně mne udivilo, jak Bosák (s celkem slušnou slovní zásobou) v civilním životě mluví pro mne neuvěřitelně ploše. Dále jsem byl zaskočený neinformovaností. Komentátor, který se má na zápas připravit, neví, kdo je zraněný, kdo hrál v zahraničním angažmá ve kterém týmu atd.

        • Re: Plán zimní přípravy áčka

          Jiri1     před 14 lety 25.11.2010 12:29 |  
          0 0

          Zdravim, jenze Vy se na to divate , jako by mel i v soukromi psobit profesionalne a to je ten rozdil, neco jineho je vystacit v prenosu s osvedcenym zargonem nekolikset slov a neco jineho je neznat v soukromem rozhovoru hrace /Cerneho/ s kterym si tykam, Ja fakt nevim co si myslet, treba o tom, ze si Bosak ani Taborsky tzv. neodskocili, coz je i pri pripojeni zcela bezne jeden zustane vzdy pritomen. Co mne rozesmalo byla reakce Cerneho, ale co pri zname nevrazivsti Rosn , Cerny lze cekat.

          • Re: Plán zimní přípravy áčka

            Jakubisko     před 14 lety 25.11.2010 19:30 |  
            0 0

            Jak nezná Černého? Kde ho zas nezná?

        • Re: Plán zimní přípravy áčka

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.11.2010 12:15 |  
          0 0

          Plochy? a co bys cekal? nejaky filosofovani, v prestavce komentovani zapasu, behem kteryho se komentator musi pomerne dost soustredit? nejsou to zadny objevy, ale veci, ktery vidi spousta lidi.. nedostatecna bojovnost, pomaly prechod do utoku, staticka hra, malo strelby...

      • Re: Plán zimní přípravy áčka

        DrFe1     před 14 lety 25.11.2010 12:39 |  
        0 0

        Já bych taky čekal od Bosáka víc co se týče úrovně vyjadřování i úrovně hodnocení zápasu. Nicméně to co o průběhu zápasu řekl byla pravda a nebyly to jen nějáké fráze na rozdíl od Petrouše a dříve KJ. Celkem přesně spolu s Táborským pojmenovali některé z bolestí našeho týmu (málo pohybu, málo kolmých přihrávek, absence nějákého nápadu a snahy něco vymyslet, malý zápal pro hru, málo střelby atd.).
        Co se týče těch spekulací, tak snad jen, že by to neměl říkat jako hotovou věc, když to neví 100 procentně jistě, Jinak jsou takové úvahy normální, to bysme například nemohli o Slávii vůbec diskutovat, protože 99 pct toho co tady píšeme jsou spekulace.

        • Re: Plán zimní přípravy áčka

          Gordon (host)     před 14 lety 28.11.2010 19:39 |  
          0 0

          Mno mas pravdu, nicmene to ze to sou spekulace neznamena ze to nemuze rict, taky kdyz mluvis s kamaradem reknes no jo tenhle bere prachy, ten je ajsnej ( treba politik) ale nevis to, tusis, vidis odhadujes.

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      PetCC     před 14 lety 25.11.2010 11:51 |  
      0 0

      No klasickej bulvár a lidi čekající na cizí názor (vlastní nemaje) se ho hned chytnou.

      • Re: Plán zimní přípravy áčka

        qazwerty     před 14 lety 25.11.2010 13:57 |  
        0 0

        Bylo to sem dáno jen jako info...To se tady přece běžně dělá, ne?;)

  4. Bosák má pravdu Petroš je blázen a nejen to

    Mikiii     před 14 lety 25.11.2010 09:35 |  
    0 0

    Tak to je vrchol, to teď jsem Petrouše tiše toleroval i přes jeho hrozné chyby, ale tohle už je na mě moc. Aby člověk, který ve fotbale v pozici trenéra dokázal maximálně trénovat divizi a jen díky velké schodě okolnostní zaujal místo kouče ve Slávii poučoval a kritizoval lidi, kteří neřekli nic jiného než pravdu a podle toho rozhovoru o fotbale vědí tisíckrát víc než Petrouš tak to je hnus. Chování Petrouše k Belaidovi (jestli je pravda co TJ říká) a ke Slávistické veřejnosti je pro mě plivanec na Slávistickou hvězdu a stydím se, že takový charakter může trénovat Slavii. Jestli tenhle blázen vydrží ve Slavii až do jara, doufám, že mu s pomocí kotle a všech věrných fandů dáme na prvním přípravném zápase a pak na každých dalším dokud neodtáhne najevo, že jeho práce na pozici kouče je katastrofální.

    • Re: Bosák má pravdu Petroš je blázen a nejen to

      rek     před 14 lety 25.11.2010 12:17 |  
      0 0

      Petrouš at tahne na Bohemku nebo odkud přitáhnul

      • Re: Bosák má pravdu Petroš je blázen a nejen to

        Jiri1     před 14 lety 25.11.2010 12:31 |  
        0 0

        Zdravim, to spis pothne Zlamal, Petrous dela trenera za asistenstky plat a leze platilovi zdarile do prdele, coz je dnes zda se jedina kvalifikace na trenera ve Slavii

      • Re: Bosák má pravdu Petroš je blázen a nejen to

        tantalos     před 14 lety 25.11.2010 12:32 |  
        0 0

        Koupil jsem si dnešní Sport a jen na základě jeho odpovědí tvrdím, že Petrouš nemá ani kvality divizního trenéra. Je to nekritický žvanil a dělá Slavii ostudu. Bosák a Táborský měli pravdu a ten, kdo se neumí postavit pravdě do očí, bývá lidsky nespolehlivý slaboch

        • Re: Bosák má pravdu Petroš je blázen a nejen to

          Jiri1     před 14 lety 25.11.2010 13:16 |  
          0 0

          Zdravim, jeste pred par dny a snad i ted verim , ze se veci pohnou a bude vse jinak, ale jsem den ode skeptictejsi, nejvetsi prusvih je v tom, ze i pri odkladu platby do rozhodnuti vyssi soudni instance budeme dal v bahnu , protoze do Slavie nikdo neda ani vindru, protoze pri vykonu rozhodnuti a naslednem pripojeni i dalsich veritelu by jeho penize mohly skoncit v rukou veritelu. A my se budeme muset smirit i s Petrousem dalsimi hvezdami

  5. Katastrofa!!!!!

    Kunetice     před 14 lety 25.11.2010 14:58 |  
    0 0

    Je vidět že byl kojen mlékem JK. Tak ať si ho veme na slovensko jako svého nabíječe!!!

  6. Re: Plán zimní přípravy áčka

    skman     před 14 lety 25.11.2010 15:18 |  
    0 0

    By me zajimalo co udelal Besta ze neprimo Petrous rika ze nepocita s nim, ze je po zraneni kazdy vi...

  7. Re: Plán zimní přípravy áčka

    ElvisPresley     před 14 lety 25.11.2010 15:51 |  
    0 0

    Z online rozhovoru plyne: 1)někteří hráči jsou za zenitem a pravděpodobně zkončí: Že by Vomačka a Jarolím? 2) Belaid a Ragued take konec 3) Příchod útočníka a stopera (šéf obrany) Drsek?

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      MarHud     před 14 lety 25.11.2010 21:47 |  
      0 0

      Třeba by mohl ještě Vízek:-)))).Měli by jste zavolat Vládovi,ten by vám to zařídil,hehehehehe.ACS!!!!!!!!

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      DrFe1     před 14 lety 25.11.2010 22:45 |  
      0 0

      Něco mi to připomíná:


      Manho: Neviem preco, ale z jarolima mam velmi zly pocit - tvari sa a posobi tak, ako keby sa ho to vobec netykalo a cele dianie len tak sleduje z dialky a nevyvija nejaku aktivitu, aby sa slovan z tych sraciek dostal, aspon teda na ihrisku - nevidiet unho ani iskricku zapalu, zaujmu s tym nieco urobit kua... pripada mi to tak, ze dalsi zoldnier dosiel kvoli prachom a bude ako bude - nakoniec ho vyhodia a on bude aj tak spokojny, len my skalni budeme stale z tohto kocurkova zufali...:-(

  8. Petrouši Petrouši Chocholoušek by s tebe měl radost

    Mikiii     před 14 lety 26.11.2010 07:58 |  
    0 0

    Dobré ráno  přečetl jsem si rozhovor s Petroušem na oficiálkách (no vlastně jsem ho ano nedočetl) a už sám sebe nechápu. Takhle se v pátek ráno nechat vytočit to je strašný masochizmus. PETROUŠ je šmejd nic víc nic míň jeho alibistický odpovědi a keci vzor Mr KJ to je hnus. Za všechno můžou ostatní já nic já muzikant, skoro každá odpověď je „máte pravdu“, ale na dotaz neodpoví. A k TJ já být v jeho pozici tak by se asi Petrouš divil co bych mu řek (a to nejsem jižní typ), ale ke sportu emoce patří a když hráč vidí to co všichni normální lidi, že Petrouš a spol jenom kurví fotbal a Slavii tak je těžký mít nějaký respekt k jeho osobě jako k trenérovi.
    Omlouvám se, že jsem se trošku rozohnil, ale aspoň jsem si „vypsal“ srdíčko a trošku uklidnil, krásný páteční den a nashledanou v lepších Slávistických časech.
    MM

    • Re: Petrouši Petrouši Chocholoušek by s tebe měl radost

      slaviator     před 14 lety 26.11.2010 10:08 |  
      0 0

      ..na druhou stranu fakt je, že Belaid není žádnej svatoušek. A ono jestli nechodí výplaty, tak to se kurňa těžko za něco pak chlastá, takže má asi pravdu, že teď už nikam nechodí... :)

      • Re: Petrouši Petrouši Chocholoušek by s tebe měl radost

        korwin     před 14 lety 26.11.2010 14:15 |  
        0 0

        Absolutní souhlas!

  9. Re: Plán zimní přípravy áčka

    vizzir     před 14 lety 26.11.2010 19:06 |  
    0 0

    V Brne konci Lejsal, nechce prodlouzit smlouvu, ale obavam se, ze do Slavie ted asi nikdo soudny nepujde... hlavne bychom nemeli ani ty 2 mil. na tabulkove odstupne, pokud jeste opravdu dluzime za Celustku...

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      slaviator     před 14 lety 26.11.2010 21:02 |  
      0 0

      Lejsala nebrat, proboha! Naopak... Dát šanci Jaakolovi, Zlámal nepřesvědčil, a jestli hraje jen kvůli tomu, že jeho otec platí za jeho starty a tak je jeho hostovačka ve Slavii zdarmo když bude hrát.... nám je na houby, když chytá blbě. Dát šanci Jaakolovi, jako dvojka Valeš...

  10. Re: Plán zimní přípravy áčka

    Markus     před 14 lety 26.11.2010 19:44 |  
    0 0

    Spousta z Vás tu vyčítáte Petroušovi věci, za které může především jeho nezkušenost. Tu lze těžko vyčítat jemu samému, vždyť on sestoupil do jámy lvové a zkouší se tam udržet. Chybu vidím jinde, u vedení, které podělalo další manažerský krok a do krizové situace pustili specialistu - trenéra bez zkušeností. Nevím, kolik podobých situací už Petrouš kde zažil, ale tady je třeba zkušený trenér třeba i s divokou kariérou. Třeba Petržela ...

    • Re: Plán zimní přípravy áčka

      japhy     před 14 lety 26.11.2010 22:30 |  
      0 0

      S koncem souhlas, se začátkem ne. Takhle by byli z obliga všichni. Hráči i nejposlednější uklízečka. Všechny nitky by nakonec skončily u Rosena(když ho budeme brát jako šéfa). Prostě koučuje blbě, tak mu to dáme vědět, ne?

      • Re: Plán zimní přípravy áčka

        Markus     před 14 lety 27.11.2010 15:00 |  
        0 0

        Však já také spoustě hráčům nic nevyčítám. Tohle funguje stejně ve sportu i v byznysu, v obou je prostor pro týmovou spolupráci a v obou je klíčovým katalyzátorem úspěchu motivace lidí. Bez motivace trvalejší úspěch nebude. Dramatické zlepšení se nedostaví s lidmi, kteří už jsou na hranici svých schopností. Jestli se hráči nezlepšují, je na trenérovi, aby klubu, řekl s kým počítá a s kým už ne. Pro lepší růst je třeba vždy vzorů, starý dobrý princip mistr a žák. Potřebujeme zkušené hráče, třeba i za zenitem, aby ukázali cestu mladým. Oboje je na trenérovi, aby podporoval. Jestli se nezlepšuje přístup trenéra, je chyba na vedení klubu. Michal Petrouš ještě neměl dostatek času ukázat, jaké rezervy má, jakého je schopen progresu. Nechat ho dělat svou práci je možné, ale překvapuje mě to. Bude to na dlouho a jeho rezervy jsou sázkou do loretie.

        • Re: Plán zimní přípravy áčka

          martynko     před 14 lety 27.11.2010 16:48 |  
          0 0

          Souhlas. Trenéru Petroušovi přeju jenom to nejlepší, ale to, že (zřejmě) bude trénovat Slávii i na jaře, je pro mě vzhledem k té bídě trvající již hodně měsíců nepochopitelně riskantní politika a hazardováním s dlouhodobě budovaným postavením Slavie v českém fotbale. Je možné, že Petrouš bude v budoucnu výborným trenérem, ale podle mého názoru Slavia není klubem, kde by měl začínající trenér sbírat zkušenosti, zvlášť když hráčům klub dluží nemalé peníze a týmu hrozí anarchie. A pranic to neospravedlňují ani Platilovy výroky, že Petrouš za to nic nechce. To ať potom Slavii trénuje (= šéfuje) kdokoli z bývalých slávistů, kteří nedávno ukončili karieru. Ti by měli u hráčů snad alespoň určitý respekt. Tímto způsobem podcenit post hlavního trenéra by se mohlo Slavii krutě nevyplatit.

          • Re: Plán zimní přípravy áčka

            Markus     před 14 lety 27.11.2010 18:54 |  
            0 0

            I když se na situaci podívám z pohledu hráčských agentů, opět tam vidím problém. Jméno klubu má ještě stále renomé a máme nejmodernější stadion se slušnou atmosférou (i když návštěvnosti klesají). Jenže, zaplatil bych svému hráči pobyt v klubu, kde zjevně nefunguje dobře příprava hráčů ani taktické pokyny trenérů? Asi bych šel jinam ... Kdyby alespoň tohle fungovalo, dá se částečně zredukovat rozpočet, není to pak na špičku ligy a hráči nám neříkají pane, ekonomicky tak ale klub dokáže přečkat zlé časy. Co nechápu je, že právě manažeři hráčů více na klub netlačí, aby se tyhle věci zlepšily. V nebo tlačí a klub mlčí, což přinese další konflikty a arbitráže.