Chance liga

Slavia - Baník 1:1

Slavia nad Baníkem dlouho vedla brankou Koubského, jako obvykle spálila několik dalších šancí. V poslední minutě ji však výhru sebral nechytatelnou střelou Hušbauer a sešívaní tak opět berou jen bod.

Slavia - Baník 1:1 (1:0)
Branky:
30. Koubský - 90.+2. Hušbauer

Slavia: Zlámal - Kaufman, Čelůstka, Koubský, Hubáček - Hora, Dembélé, Belaid (69. Jarolím), M. Černý (77. Koreš) - Kisel (90. Ragued), J. Černý

Trenér Michal Petrouš po delší době zařadil do základní sestavy Dembélého a překvapivě se tak nedostalo na Jarolíma. Naopak dobrý výkon proti Žižkovu nejspíš udržel v sestavě J. Černého. Zápas znepříjemňoval hráčům i fanouškům vítr. Úvod zápasu přinesl územní převahu Slavie, která však nepřinášela šance. Světlou výjimkou byla střela J. Černého z velké dálky těsně nad. Slávisté působili nesehraně a ztráceli jednoduché míče, jejich soupeř si však nevedl o moc lépe. První tutovka přišla po standardce J. Černého, kterou Daněk jen vyrazil před Kisela, který ovšem nepochopitelně hlavičkoval vysoko nad. Další nebezpečí přinesla střela M. Černého. Před ním se otevřel prostor a tak zamířil přímo k vápnu a vystřelil, jeho rána proletěla těsně vedle vzdálenější tyče. Baník se za polovinu hřiště dostal ve 24. minutě snad podruhé, ovšem byla z toho tutovka, když po zaváhání slávistické obrany střílel Šenkeřík do tyče. Do vedení dostal Slavii Jiří Koubský, který se trefil ve druhém utkání v řadě. Jeho brance předcházela nádherná střela Kisela do tyče, od ní se míč odrazil k volnému Koubskému a ten už neměl problém dopravit míč do sítě - 1:0. Po vstřelené brance nabral zápas na atraktivitě, nejprve J. Černý střílel k tyči a Daněk vyrazil, na druhé straně Baník výrazně zlepšil pohyb a začal domácí obraně zatápět. Po standardce Lukeše dva metry nad bránu Zlámala ale přišla další zajímavá šance J. Černého, který opět těsně minul vzdálenější tyč. Závěr poločasu okořenila ještě povedená střela M. Černého, ale ani ta v bráně neskončila a do kabin tak šla Slavia za jednobrankového vedení.

Druhý poločas začal ve vysokém tempu, žádný z týmů si sice nepřipravil větší šanci, bylo však k vidění mnoho soubojů, které zvedaly emoce, nejvíc asi ten, kdy se ve vápně potkala kopačka Nevese s hlavou Kisela. O chvíli později ležel dlouho ve vápně soupeře Belaid a diváky zvedlo ze sedadel, že hosté nezakopli míč. Je třeba však říci, že tuniský reprezentant ošetření nepotřeboval a nakonec vstal sám. Tou dobou ale začal mít Baník územní převahu a nepříjemnou střelu Hušbauera ztlumil Zlámal až nadvakrát. Fotbal bez větších šancí pokračoval až do 69. minuty, kdy v brejku čtyř na čtyři nejprve sporně zastavil ve vápně Neuwirth Kisela a následně střílel z dálky M. Černý a Daněk robinzonádou vyrazil. O dvě minuty později to stejný hráč zkoušel podobně a tentokrát těsně minul. Uplynula skoro čtvrthodina, ve které se na hřišti víc žlutilo než hrálo, než přišla další šance. A  byla opravdu velká, slávisté ve třech vykombinovali od autové čáry až do vápna, kde střílel samotný Kisel, ale střelu, která by nejspíš stejně zamířila vedle, srazil bránící Neves. Z poslední akce zápasu pak Slavia výhru ztratila - zblokovaný centr se odrazil přímo na nohu Hušbauera a snad teprve třetí střela Baníku na bránu Zlámala skončila nechytatelně v šibenici - 1:1. Slavia tak zakončila domácí podzim poněkud symbolicky.

Komentáře (55)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Baník 1:0 po 1. pol.

    slaviator     před 14 lety 12.11.2010 19:11 |  
    0 0

    Trapp má pořád "virozu"? :-)

  2. Re: Slavia - Baník 1:0 v 2. pol.

    FrancoisMerlin     před 14 lety 12.11.2010 20:07 |  
    0 0

    To je doopravdy masochismus fandit Slavii!!! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    • Re: Slavia - Baník 1:0 v 2. pol.

      slaviator     před 14 lety 12.11.2010 20:09 |  
      0 0

      ty vado, pár vteřin před koncem.....

  3. Re: Slavia - Baník 1:1

    japhy     před 14 lety 12.11.2010 20:12 |  
    0 0

    Hlavně, že tam máme 2,5 def. záložníka a stejně je prostor před vápnem našich hráčů prost.
    Nebyla náhodou ta přihrávka na centrujícího do ofsajdu? Řekněte, že jo :)))

  4. Re: Slavia - Baník 1:1

    Barlblog     před 14 lety 12.11.2010 20:23 |  
    0 0

    Petrouš opravdu není trenérem pro Slavii. Vystřídat Milana Černého, Kisela a Belaida?!!!!

    Naprosté vyklizení středu pole mělo za následek to vyrovnání. Jistě, příjdou jsem někteří a řeknou, že se balón neštastně odrazil k hušbauerovi. To ovšem není pravda. Lukáš Jarolím byl naprosto neviditelný celých 22 minut co byl na hřišti. A další hráči, kteří mají bránit hranici vápna asi přemýšleli o tom, že stejně nedostanou prémie za vítězství.

    LJ by měl jít okamžitě ven z klubu. Větší tragedii jsem snad ještě neviděl...

    Kádr čeká zemětřesení. Já doufám, že něco vyřížujeme za Kisela, Čelůstku a MČ... To by byla snad jediná pozitivní informace v této mizérii.

  5. Re: Slavia - Baník 1:1

    Konraad     před 14 lety 12.11.2010 20:25 |  
    0 0

    To by jeden blil...

  6. Re: Slavia - Baník 1:1

    tantalos     před 14 lety 12.11.2010 20:49 |  
    0 0

    Do dneška jsem se vyhýbal komentářů o trenérovi. Teď váhám, co napsat. Mám pro jeho výkon dvě možná vysvětlení:
    1. Buď plni Rosenův příkaz doku.vit Slavii, aby zkrachovala,
    2 nebo je idiot, který nemá ani na Čelákovice.
    Neboť střídání v poslední minutě, aby měl soupeř čas se srovnat, byl zločin proti Slavii, za který si zaslouží vykopat.
    Odvolání Belaida a hlavně Míni, kteří s balonem něco umí, je buď projev demence, nebo zlé vůle.
    Seděl jsem na 115 a sledoval Horu. Chudák kustod, aby bude oprát jeho kalhoty, musí býgt celé pokálené z toho, jak se Hora bál Nevese. Cdelý druhý polačas vyhrál jen jediný souboj, bylů na hřišti úplně zbytečný. Takový nekopa nemá ani na B - dorost. Petrouš ho staví zřejmě ze snahy vyhovět Rosenovi adovést Slavii do krachu.
    Rovněž nechápu, jak může stavět Zlámala, který neměl jediný pořádný zákrok Vaniak by ten gól chytil..

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      qazwerty     před 14 lety 12.11.2010 21:09 |  
      0 0

      Je nesmysl střídat při soupeřově standarce a navíc v poslední minutě...Prostor před vápnem musí být pokryt středníma záložníkama - v tu chvíli Jarolím a Ragued....Střídání se nepovedlo ani jedno - Jarolím i Koreš špatné...A hlavně největší chybou byla defenzivní taktika v druhé půli...to bylo opravdu čekání na gól v naší síti....

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 14 lety 12.11.2010 22:24 |  
      0 0

      Když jsem viděl, že de Petrouš střídat před bráněním st situace tak jsem si říkal jestli blbě nevidim. Když jsem viděl, že jde dolu Kisel, kterýmu se sice dnes ne všechno povedlo ale jezdil a unaveně nevypadal a místo něj šel Ragued, kterej musí bejt psychycky hodně dole po tom co o něm prohlašuje soustavně Platil do novin a ještě poslední zápasy vůbec nehrál, tak jsem si říkal že to už hodně smrdí průserem. Bohužel za pár sekund se to potvrdilo...

      Ale neodpustím si ani rýpnutí do sudích. Minimálně jedna penalta na Kisela byla. A při gólu stálo několik baníkovců v offsidu a jeden z nich aktivně clonil Zlámalovi, takže se mělo mávat. Ale pořád to nemění nic na tom, že ten zápas byl prokaučovanej. Jestli na jaro nepřivedou trenéra, kterej umí vymyslet taktiku a pracovat s hráčema tak s tím co tu po zimě zbyde trenér kvalit Petrouše nemůže jinak než sestoupit...

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      Alfabet     před 14 lety 12.11.2010 22:46 |  
      0 0

      Také nechápu neustálé stavění Zlámala, ani v jednom zápase nás nepodržel!

  7. Re: Slavia - Baník 1:1

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.11.2010 21:04 |  
    0 0

    První půle velmi dobrá, na naše moznosti, kombinace, spoluprace, aktivita, strely zdalky, na to, ze nemame utocnika a ve vapne jsme nulovy (to je k vzteku, jak zoufale konci kombinace z centry do vapna..), a ze na krajich obrany jsou defenzivni hraci, kteri neumeji podporovat utok, to bylo fakt slusny.. a to jeste byl napravo zoufaly Hora.. tj. velmi dobry vykon Kisela, obou Cernych, Belaida a Dembeleho (je taky neuveritelny, jak roste vykon belaida, pokud neni na hristi nikdo z Jarolimu:).

    Druha pule - vypadalo to jako probuzeni do tvrdeho boje o zachranu, defenzivni taktika, snaha ukopat to.. pridavam se k tem, kdo kritizuji stridani.. ta byla zoufala.. nechat na hristi horu, ktery byl o dve tridy horsi, nez je pro ligu treba a jardu cerneho, ktery je ke konci v defenzive k nicemu, vystridat 3 nejlepsi hrace.. to je opravdu tezko pochopitelny vykon.. LJ byl hrozny, Kores dopredu solidni, ale branit neumi.. Ano, gol byla smula, ale rekli jsme si o nej defenzivni hrou a podelanym stridanim..

    Se Zlamalem problem nemam, myslim, ze nemohl moc delat.. byl dobry pri centrech..

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      LordEdmund     před 14 lety 12.11.2010 21:36 |  
      0 0

      Souhlasim s hodnocením. První půle fakt pěkná, takhle si představuji hru Slavie+ samozřejmě více gólů.Některé akce, narážečky,zrachlení..to bylo fakt parádní.
      Druhá už byla slabší a konec zápasu z naší strany špatnej , navíc gólem v posledních vteřinách. Hrozný. Myslim, že to Petrouš podělal s těmi střídáními.chápu, že chtěl natáhnut čas, ale prostě ti kluci se nedostanou hned do tempa a prů ser je na světě.Kdyby byl na hřišti Karolko, tak bychom góla nedostali.
      No ale Koreš byl bohužel špatnej i dopŕedu:-)

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      Orlik66     před 14 lety 12.11.2010 22:01 |  
      0 0

      Ta střídání nemile překvapila asi každého, jen myslím, že to bylo proto, že právě ti inkriminovaní byli už totálně přemakaní. Ale Jarolím tam neměl co dělat v každém případě. Plus nemělo nastat to střídání v době, kdy se měla kopat standartka...

  8. Re: Slavia - Baník 1:1

    Khadgar     před 14 lety 12.11.2010 21:09 |  
    0 0

    První poločas super, druhý sotva na půl plynu. Od 50. minuty jsme si o gól vyloženě koledovali. Napsal bych, že ten útlum nechápu, ale ono se děje už dost dlouho.
    Jinak Šenkeřík byl strašně přemotivovanej, škoda že toho nikdo nedokázal využít. Vždyť ho z rovnováhy vyvedla každá prkotina...
    No a pak je mi taky líto toho, že se M. Černý odvážil ke střelám ze střední vzdálenosti až ve svém předposledním zápase za Slavii. Snad se mu bude v novém klubu dařit.

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      quelhar (admin)     před 14 lety 12.11.2010 21:23 |  
      0 0

      Vsak to taky Marko videl a jakmile mel Senkerik v druhe puli dalsi konflikt, tak ho stahl ze hry...

      Jinak se tu vesmes kritizuji stridani - ano, stridani hre rozhodne nepomohla, na druhou stranu ani neuskodila, cely druhy polocas jsme hrali uplne stejne, at byl na hristi Belaid nebo Jarolim, M. Cerny nebo Kores.

      • Re: Slavia - Baník 1:1

        Wommi     před 14 lety 12.11.2010 21:33 |  
        0 0

        ..nesouhlasim, belaid i cerny alespon meli snahu o tvoreni neceho a vorili, bohuzel kores jen lital jak zbesilej a jarolim branil stinovanim hracu...

  9. Re: Slavia - Baník 1:1

    opicemag     před 14 lety 12.11.2010 21:09 |  
    0 0

    Úspěšně jsme vystoupil směrem ke druhé lize.

  10. Re: Slavia - Baník 1:1

    Kactus     před 14 lety 12.11.2010 22:05 |  
    0 0

    Petrouše by měli vyhodit na hodinu a Zlámala také. Nikdy nechytil ani jednu šanci navíc. Dnes prostě opět katastrofa.

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      MarHud     před 14 lety 12.11.2010 22:21 |  
      0 0

      Výborně hoši,jen tak dál.Myslím,že když budete v každým zápase remizovat,tak se nakonec zachráníte hehehehe.I když takový derby se spartanskou juniorkou by bylo hooodně zajímavý.Asi by možná rozhodovalo domácí prostředí,že...hehehehe.At žije ACS!!!!!!!!!!

      • Re: Slavia - Baník 1:1

        Kactus     před 14 lety 12.11.2010 22:25 |  
        0 0

        hele, cinkle jaro dolezlo. Tahni za reku, kam patris.

        • Re: Slavia - Baník 1:1

          MarHud     před 14 lety 12.11.2010 22:32 |  
          0 0

          Já možná patřím za řeku,ale celá ta vaše Slávije patří minimálně do druhý hehehe.Přeber si to sám,proč asi?ACS!!!

          • Re: Slavia - Baník 1:1

            skman     před 14 lety 13.11.2010 08:48 |  
            0 0

            rika socialne vykoristeny Marhud :D

          • Re: Slavia - Baník 1:1

            smely (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2010 11:29 |  
            0 0

            hele chaberskej ichtyl zase vylez.

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      Alfabet     před 14 lety 12.11.2010 22:54 |  
      0 0

      Souhlas s hodnocením Zlámala - ani v jednom zápase nás nepodržel. Není asi náhoda, že se dosud nikde pořádně nechytil. Proč ho neustále stavíme, kyž navíc je jen na hostování? Snad ho dokonce nechceme koupit, když mám vlastní brankáře Jakkolu, Valeše a v Hradci dalšího Hanuše - žádného z nich Zlámal nepřevyšuje.

      • Re: Slavia - Baník 1:1

        Citrus (přítel SN)     před 14 lety 12.11.2010 23:10 |  
        0 0

        Myslím si, že je jasný proč pořád hraje - má to ve smlouvě. Jinak to ani není možný, když je tady podle všeho zadarmo. Prostě nám ho sem poslali rozchytat a je smluvená nějaká minimální porce zápasů, do nichž musí nastoupit, abysme za to hostování nic neplatili. Proč jsme tohle hostování uskutečnili ale uniká asi všem a už od počátku.

        • Re: Slavia - Baník 1:1

          marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 12.11.2010 23:52 |  
          0 0

          Protože KJ potřeboval 6. brankáře

  11. Tak Adame ukaž že jsi lepší!

    Kunetice     před 14 lety 13.11.2010 06:33 |  
    0 0

    Tenhle nadpis jsem psal když to přebíral po JK ale teď vým že jsem se kurevsky spletl protože je to jen loutka a ještě k tomu hloupá v rukách zločince jež pachá vraždu slavie.
    PS nechápu to co jsem videl včera v televizi kde se fotí a tvrdí něco o věčné slavii známí slavisté , místo toho aby vyvinuli na majitele značný mediální tlak . Tak tam raději šaškujou!!!!!!!!!

    • Re: Tak Adame ukaž že jsi lepší!

      Jakubisko     před 14 lety 13.11.2010 11:05 |  
      0 0

      žádnej Adam nás netrénuje

  12. Naprosté manažerské selhání

    Markus     před 14 lety 13.11.2010 08:40 |  
    0 0

    Poslední kapka, abych toto vyslovil. Současné vedení Slavie prokázalo naprosté manažerské selhání. Nevadí mi prohra ve fotbale, je to hra, ale vadí mi, když jí běžíme naproti. Několikrát za poslední roky nastala krizová situace a byl třeba rychlý rozhodný zásah. Na místo toho jsme byli svědky neřešení věcí, jasně jsem tam cítil doufání, že se to zase spraví, teď už bude lépe, máme jen smůlu ... Na*****! Takhle to nefunguje. Aktuální chyby? Je třeba přeskládat kádr. S kým se už nepočítá, ať do práce už nechodí, má to akorát špatný vliv na ostatní a budování nového týmu. Je třeba zkušený trenér a jasně nastavená kriteria úspěchu. Ve vší úctě k Michalovi Petroušovi, tady je potřeba obrovská zkušenost a autorita. Je třeba znalec, co rozpozná zrno od plev a dokáže dostatečně/ale ne přehnaně pokrýt všechny posty pro fungování herního systému. Tohle je klíč k efektivitě týmu. Je fajn, že se o něco podobného snaží v klubu, ale zatím jsem slyšel jen o slovech. Obávám se, že se management v tomto směru ukáže opět jen jako slov v porcelánu. Asi je za tím i to, že klub je zdá se opět bez jasného majitele. Dříve byl daleko ENIC a bylo tu bezvládí. Teď jsme se znovu dostali do takové situace.

  13. Re: Slavia - Baník 1:1

    FrancoisMerlin     před 14 lety 13.11.2010 09:49 |  
    0 0

    Ano zápas byl prokoučovanej. Základní sestava byla dobrá a až na jeden kiks Ostravu jasně přehrávala. V druhé půli Ostrava přidala, naši se stáhli a vyráželi na brejky.
    Vystřídat Belaida, který hrál zápas dobře - dokonce včera dojížděl souboje a dokázal vybojovat ztracene míče, což je u něj nevídaná věc- jsem původně neviděl tak špatně (Belaid většinou ke konci šlape vodu). Co předved LJ je na pokutu (dosud jsem se ho zastaval)- neběhal, otravenej, rozčiloval se na Dembelého -> hnus.
    Střídání Černýho a Kisela -> no comment -> totální kravina
    Proč střídal tyhle dva?
    Proč tam poslal ty dva?
    Jinak výbornej zápas odehrál Dembelé -> z toho něco bude, umí to s míčem, nebojí se udělat kličku, rozdává pěkné přihrávky -> jeho nejlepší zápas
    To samý Koubský - moc už nechybuje, vyhrává souboje, předskakuje hráče, střílí góly.

  14. Re: Slavia - Baník 1:1

    thc     před 14 lety 13.11.2010 11:45 |  
    0 0

    Nechtěl sem bejt sprostej proto to komentuji až dnes ... Nepochybuju o tom že by sme sestoupily to se nestane ale tahle situace zvlášt pokud nevyhrajeme v bolce bude přes zimu opravdu hrozná, ale nejvíc mě na tom sere to že ten trouba platil nebo kdo tam má slovo to nechá jen tak plavat dyt i liberec kterej má o polovinu hörší kádr díky radovy se dostal do klidního středu za to my tu budeme držet pořád toho burana kterej by nezvádl ani juniorku do liberce přišel zkušenej trener a začalo se vyhrávat však kdyby slavia přivedla někoho na urovni rady situace by se zlepšila a nepohybovaly by sme se okolo sestupu, včera sem chtěl vyhodit permici nakonec sem to neudělal ale na jaře se do edenu tedy nechystám ani když vyhrajem v bolce ... No co v životě jsou důležitější věci a mě je to už upřímě jedno klidně at si skrachujou nebo spadnou do druhý ligy já na celou slavii mrdám

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      Trinkle     před 14 lety 13.11.2010 12:38 |  
      0 0

      ..."vždycky jsme s vámi"....Měj se naplavenino, až se začne vyhrávat, tak zase přijď fandit;)

      • Re: Slavia - Baník 1:1

        thc     před 14 lety 13.11.2010 23:56 |  
        0 0

        samozřejmě :)

  15. Re: Slavia - Baník 1:1

    dArtagnan     před 14 lety 13.11.2010 12:26 |  
    0 0

    Baví mě Petrouš s tím svým "fotbal je krutý", "dostáváme náhodné góly", "smůla" apod.
    Pane Petrouši, hrajeme na náhodu a náhoda je snad tou poslední skutečně spravedlivou věcí na světě.
    Podívejte se na ten gól(i ostatní šance Baníku) pořádně. Naše defenziva funguje zhruba stejně, jako když mezi smečku psů hodíte míček. Totéž vlastně platí i o ofenzivě, ale to je v naší lize bohužel normální. Vybočuje jen Plzeň a občas Olomouc. Ostatní týmy ale mají alespoň tu defenzivu nějak organizovanou. Proto to dopadá Petroušovým oblíbeným "To je k vzteku, hrozně se nadřeme na gól a soupeř pak udeří z ničeho."
    Ovšem jediná chyba Petrouše je to, že to neumí změnit, nezavinil to. Takhle jsme totiž fungovali celé působení Jarolíma. Jen jeden čas suploval funkci trenéra Brabec přímo na hřišti a za Necidovy éry jsme zase měli jednouduše tak zabijácký útok, že na obraně moc nezáleželo. Abych jen z Jarolíma nedělal arcidémona: předtím, než se KJ zbláznil(cca první tři roky), měli jsme dobře organizovanou ofenzivu, právě díky tomu jsme v lize tehdy vyčnívali.
    Hráče máme slušné, včera do toho dali všechno(obzvlášť střed zálohy se mi MOC líbil), jen naprosto postrádáme herní systém. A samozřejmě typologická skladba týmu je otřesná.
    Tenhle tým skládal šílenec a vytáhnout z bryndy ho má šílencův asistent. Já se jen marně modlím ve změnu.

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 13.11.2010 12:51 |  
      0 0

      Mě štve ještě navíc to, že snad po každym nepovedenym zápase říká- vyžrali jsme si to do dna. To mě sakra nebaví. My si nemáme co vyžírat, my se máme snažit aby jsme nic ze dna žrát nemuseli.

  16. Re: Slavia - Baník 1:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 13.11.2010 17:14 |  
    0 0

    Dobrý den Vám všem přeji a zdravím všechny věrné slávisty.
    Včerejší zápas jsem si prožil se vším všudy asi tak, jako všechny zápasy, které jsme doma nevyhráli. Pozoruji také, že se nás na stadionu objevuje čím dál tím míň a těch co okolo mě stáli v dobách dobrých, už moc není. Nemám jim to za zlé a nedivím se jim. Včerejší zápas jsme si zremizovali sami a jak už tu někdo řekl, Petrouš nemůže být trenérem pro jaro, on může být třeba pracovitý asistent, ale ne hlavní trenér. Včerejší střídání v závěru, kdy místo Kisela a M.Černého jdou hráči, kteří to mají k dobré formě daleko ať třeba psychicky a nebo herně...... a to ještě při zahrávání situace soupeřem. To je prostě chyba i trenéra. Správně bylo řečeno, že L.Jarolím vůbec mužstvu nepomohl a tam byla jeho i chyba Hubáčka. Jinak nemohu zase říci, že by v mužstvu byli všichni špatní, protože M.Černý, J.Černý, K.Kisel a částečně i Belaid se snažili. Ostatní však nevím, tam je to i o zkušenostech a herní kvalitě a tam se v tom trochu plácáme.
    Budu reagovat i na pana PEDRA08 z jiného příspěvku. Nejsem žádný prognostik pane PEDRO08,a pokud si pamatuji, tak SN jsou o tom, abychom si tu popovídali a třeba i zaplakali. Nikdy jsem tu nikoho neprohlásil za debila a nikomu jsem nenadával do sparťanů, ukažte mi jediný takový článek za těch cca 11 let co sem píšu, a já se tomu člověku omluvím.
    Víte všichni stejně jako já, že Slavia na tom teď není dobře. Tak se i tady do sebe budeme teď trefovat, že někdo už tehdy před třemi lety věděl, že to přesně takhle skončí? Normálně se přiznávám, že jsem si to nemyslel a o to víc mne to teď bolí a trápí. Nám teď nepomůže řvát na Platila, Rosena, Doležala, Jarolíma. Nejsem slepý, abych neviděl současnou tristní situaci, která ještě nemusela být tak špatná, kdybychom před cca dvěma měsíci reagovali na jednání od ENICU. Teď jsme v situaci, kdy zřejmě budeme začínat jaro s kádrem na jedné straně složené z nezkušených mladých kluků a na druhé straně nám bude hrát několik starých hráčů. Pokud se povede jedna z možných variant, tak pak by to nemuselo být až tak špatné. Rozhodne se však tehdy, pokud se změní vlastnická struktura. Tak já tedy doufám, že p. Rosen snad na položenou nabídku kývne. Uvidíme...
    Někde se psalo, že nás Jablonec převálcoval s hráči, kteří nebyli dobří pro Slávii. Taky se mi moc nezamlouval odchod Kovaříka a Jablonského. O M. Jarolímovi už jsem tu psal a Krajčíkův odchod už byl labutí písní. Pekhart nebyl náš hráč. Ale zpět k meritu věci, pokud mám zprávy a poznatky, tak zrovna Pekhart vůbec není v kmenovém jmění Jablonce, není tam ani Kovařík a Piták. Ti Peltovi a Jablonci opravdu nepatří. Takové konsorcium vlastníků hráčů může vzniknout všude a také vzniká, a přitom není vlastníkem klubu. To jen Slávia má pod smlouvou 80 hráčů......
    No nic, v Mladé Boleslavi zakončíme naší snad nejhorší podzimní část ligy za posledních asi 25 let. Když se tak probírám statistikami, které nám přítel Quelhar připravuje a díky za ně, tak si říkám, kolik už jsme takhle ztratili letos bodů, co? Odhaduji to doma na 12 bodů a mohli jsme být pátí. Nejsme a jsme za voli. Ale protože jsem fandil Slávii celý život a to i ve druhé lize, tak budu fandit dál. Snad se nás na jaře na stadionu Slávie sejde víc. Všem, co jste tam včera byli moc děkuji, i té slečně, co mi včera večer při odchodu říkala, abych nebyl tak smutný (máme krásný holky jako fanynky co?). Prý, že na velké starosti pomohou třeba i malé radosti. Tak jsem si koupil knihu "Věčná Slavia". A klidně mi to zase nandejte, že jsem věčný optimista.
    "Spes non confunditor" Naději nelze zničit. Sokrates55

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      spojka     před 14 lety 13.11.2010 17:45 |  
      0 0

      Nechci zbytečně jitřit rány, všichni to vnímáme asi podobně, ale co se týče toho, kolik se nás tam sejde na jaře, tak "na stadionu Slavie" (jak píšete) by se nás asi sešlo o něco víc, než na stadionu, na který jsme sice roky čekali, ale kde má teď člověk pocit, že je tam jako slávista spíše na obtíž.

      Co se týče těch, kteří kolem Vás stáli v dobách dobrých, tak asi nejen moje pocity celkem přesně popsal jeden fanoušek na ofic. webu - viz níže:

      Zařekl jsem se, že už sem nebudu přispívat, ale tohle už fakt dál nejde. Je mi 35 let na Slavii chodim a jezdim 20 let. Zažil jsem toho opravdu dost. Kvůli "Slavii" jsem měl řadu nepříjemností, ať dříve ve škole, samozřejmě doma, potom v práci, zbytečné "osobní problémy" atd. Musel jsem odjet na pár let mimo ČR a i tam jsem si vyměňoval směny kvůli tomu, abych mohl přes internet sledovat zápasy mého klubu. Slavii jsem hodně obětoval a nikdy jsem toho nelitoval, protože jsem si vážil toho, že jsem slávista. Slavia byla můj jediný opravdový koníček a každý kdo jezdí, ví, že na nic jiného v mládí čas ani peníze opravdu nezbydou. Těšil jsem se na to, že až budu starší, budu chodit s dětma na fotbal, potkávat staré kamarády, vzpomínat a tak nějak si zachovám to co mě provázelo celý život a to co jsem si nikdy nenechal vzít. A realita? Na fotbale jsem letos ještě nebyl, svým synům (3+5) musím vyvětlovat, proč je nechci brát na fotbal a s kamarády se tak maximálně všichni dohromady nasereme padne-li slovo o Slavii. Vím, že nemluvím jenom sám za sebe, ale za slušnou skupinu lidí, kteří byli před pár lety "všehoschopní" a teď jen nevěřícně přihlížejí tomu, co se v NAŠEM klubu děje. A v podstatě jsme všichni už rezignovali. A to je to, co mě úplně nejvíc štve. Nikdy bych nevěřil tomu, že ani nebudu vědět, s kým o víkendu hrajeme. Není to přesně to, čeho chtěli pánové v tajném vedení docílit?? Všichni jsou těma hnusama, co se ve Slavii dějou tak znechuceni, že je jim už všechno jedno, ať se děje se Slavii cokoliv. Jsem táta od rodiny a říkám si, to jsem opravdu taková nula, že si nechám všechno líbit? To opravdu nic neudělám kromě toho, že na Slavii nechodím a neutrácím tam svoje prachy, kterých jsem tam za život utratil víc než za cokoli jiného a nejvíc tím trestám tím jen sám sebe, protože všem ve vedení je to úplně jedno? Jak můžeme dopustit, aby se někdo choval k tomu, čeho jsme si v životě tolik vážili a za co jsme na rozdíl od pánů ve vedení opravdu bojovali? Jak můžeme poslouchat kecy sparťanskýho fízla, kterej se chová a komunikuje jako spasitel Slavie? Kde to kurva jsme? To si opravdu můžou všichni dělat co chtěj a všechno jim projde? Tady je ale ve hře opravdová tradice a klenot našeho fotbalu. Proč nejsou ve vedení a v klubu lidi jako Vláďa Šmicer, Pavel Kuka atd., u kterých bychom věděli, že jim jde opravdu jen o dobro Slavie? NEMĚLI BYCHOM JIM TO OPRAVDU VYSVĚTLIT A DÁT JIM VĚDĚT, ŽE TAKHLE TEDA NE?? KAM TO AŽ CHCEME NECHAT DOJÍT? Přece si nenecháme zničit Slavii a nebude jen nečinně přihlížet a plácat se po ramenou, jak jsme dobrý, že furt držíme bojkot. Tohle nestojí na mladých z Tribuny sever, ale na nás, starších! Omlouvám se za délku, jsem fakt nasranej.

      • Re: Slavia - Baník 1:1

        bongor     před 14 lety 13.11.2010 21:01 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate a spojko,vypadá to ,že jsme se dostali do rukou všehoschopných,arogantních a hlavně neslávistických.Pokud chceme,aby se podobné excesy neopakovaly,je potřeba aby Slavii vždycky řídili skuteční slávisté,nikoliv zlatokopové a nasazení likvidátoři.Blbě dopadáme i ve srovnání s rumuny,ti na tom byli na jaře ještě hůř,ale jak je vidět Křetinský do té svojí nepovedené hračky byl schopen bez dlouhých cavyků nasypat 136 Mega,aby sice hodně špatně,ale přesto nějak fungovala.U nás"někdo",nikdo neví kdo to je si na dvouletých úspěších naší Slavie mastil kapsu,žral až mu sliny tekly od huby a mlaskal,že to bylo slyšet až v Americe.Nemám strach,že by se někomu podařilo Slavii zničit,na to nemá nikdo,ale stačí několik let neúspěchů a přece víme,že my tady na rozdíl od našeho milovaného klubu nejsme navěky.Škoda promarněného času. Já jsem ochoten taky něco udělat spojko,zkusme něco vymyslet,jsou nás tisíce za všech oborů a mezi slávisty byly vždycky špičky české inteligence,proto nás bolševik tak nesnášel.Nevěřím,že bysme mohli jen tupě zírat,jak z nás někdo dělá blbečky

        • Re: Slavia - Baník 1:1

          staroslavista     před 14 lety 13.11.2010 22:10 |  
          0 0

          To by musel rozjet odbor přátel, pak by to snad šlo, protože tam je dost lídí kteří něco znamenají.

          • Re: Slavia - Baník 1:1

            edenian     před 14 lety 13.11.2010 22:18 |  
            0 0

            Ja bych byl klidnejsi. Kupec je tutove nachystanej.

      • Re: Slavia - Baník 1:1

        taximan     před 14 lety 14.11.2010 00:31 |  
        0 0

        Dobrý den pánové,
        přišly na nás přetežké časy. Myslím že všichni stejně jako Sokrates a Spojka jsme se alespoň trochu zamysleli co my sami můžeme pro Slavii udělat. Čím dosáhneme něčeho dobrého? Tím, že budeme, nebo naopak nebudeme chodit na Slavii?
        Já osobně jsem asi rezignoval. Dosáhnout se dá hodně věcí, ale jak chcete bojovat proti někomu, kdo je neznámý a pravděpodobně nějaký mafián? Je to tak trochu jako vyvracení opakované lži. Použiju oblíbené pořekadlo - Nemůžete vzbudit někoho, kdo předstírá že spí.
        Rozhodl jsem se hledat jinou formu zábavy a vášně. Chodím třeba víc na koncerty neprofesionálních kapel apod. - je dost osvěžující vidět, jak se někdo snaží opravdu ostatní pobavit a i když to není dokonalé, tak je cítit ta upřímnost. A tak bych dál mohl pokračovat.

        Slavia je pro mě láskou, ale tak trochu láskou, která mě zradila a nechal sem si kvůli ní dát do huby. Asi jsem nevěrný, ale už nemám potřebu čekat, jeslti se z téhle "jejich Slavie" opět někdy stane něco co by mohlo být "moje Slavie". Protože i kdyby se tak třeba stalo, stejně by musela žít v té neslušné rodině (žumpa českého fotbalu) a ta jí bude vždy ovlivňovat.
        Takže budu pořád mít rád tu svojí Slavii, ale život jde dál. Možná se Slavia i český fotbal jednou vrátí tam kam by měli... ale osobně nemám nervy na to čekat. Na to je život moc krátkej.

        Ale sem tam pokecat přijdu ;-) Dobrou noc Taxi

    • Re: Slavia - Baník 1:1

      mart     před 14 lety 15.11.2010 10:34 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate,
      casy se meni ( ....a s nimi i lide), ale Slavia je vecna!
      To neni optimismus, to je klubismus (v tom dobrem smyslu slova).
      Tak sme se narodili, tak sme byli vychovani, tak sme se to naucili, tak sme si to prozili. Byli sme, .... a budem.mart

  17. ??????????????????

    Kunetice     před 14 lety 13.11.2010 17:54 |  
    0 0

    Pokud to ten vrah v zimě neprodá tak sbohem ligo!!!

    • Re: ??????????????????

      MarHud     před 14 lety 13.11.2010 23:19 |  
      0 0

      Pro spojku:protože ten jak ty říkáš fízl spartanskej,je možná jedinej,kterej vás z toho vašeho nekonečně čistýho slavistickýho snu probere.Stačí jenom připomenout 750 000 000 promrdanejch v roce 96 za prodanej mistrovskej mančaft.Pro bongora:ty zrovna jeden z největších ignorantů můžeš tak něco říkat o inteligentním nezaujatým a hlavně férovým fandění.Pro mě si ten největší odpad,kterej se hlavně za každou cenu snaží co nejvíc očernit Spartu.Doufám,že nechodíš fandit nikam na stadion,protože ty bys neměl mít na žádnej volnej přístup.Tebe by měli ukazovat jako odstrašující případ.ACS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Re: ??????????????????

        bongor     před 14 lety 13.11.2010 23:49 |  
        0 0

        Co to tady tak smrdí?Á soudruh marhud,zmetek z kanálů.Vylez po dvou letech kdy byl zalezlej jako krysa a teď se tady vytahuje,i když nemá s čím.Vypadli ubožáci i s tou Žilinou,kterou my jsme dvakrát vyřadili,vypadli se Sokolovem,ostuda se za nimi táhne,kam se podíváš.
        A takový rumuni jako je právě ten marhud mají ještě tu drzost,že lezou
        tam,kam je nikdo nepozval a nikdo o ně nestojí.Opravdový sparťani
        by se za takovéto odpadky a špínu styděli.

        • Re: ??????????????????

          taximan     před 14 lety 14.11.2010 00:09 |  
          0 0

          Vím že urážky vždycky pálí v hrudi - ale stejně ti Bongore i všem ostatním radím - nereagujte na něj. Buď jde o normálního hlupáka, nebo jen provokuje a baví se zvířenými emocemi - a pak je to nedospělý hlupák. Tak či tak - nesnižujme se na jeho úroveň ;-) Taxi

          • Re: ??????????????????

            MarHud     před 14 lety 14.11.2010 09:06 |  
            0 0

            Bé je správně ,ty jeden chytrej dospěláku:-))))).

            • Re: ??????????????????

              harry     před 14 lety 14.11.2010 10:07 |  
              0 0

              Žádám admina,aby zamezil přístup rudému prosťáčkovi pod pseudonymem MarHud.Číst tyto zhovadilosti na tomhle webu mně už opravdu nebaví...

              • Re: ??????????????????

                opicemag     před 14 lety 14.11.2010 10:33 |  
                0 0

                Když na něj vůbec nikdo nebude reagovat, přestane ho to bavit.

                • Re: ??????????????????

                  smely (přítel SN)     před 14 lety 14.11.2010 11:40 |  
                  0 0

                  neprestane, tomu to do chaber nedotece, ja uz to tu jednou psal, napadlo by vas nekoho nekdy v zivote lezt na stranky rudejch ? to myslim vypovida vse o tomhle pripadovi...asi nejaky problemy z detstvi...

                  • Re: ??????????????????

                    Wommi     před 14 lety 14.11.2010 12:29 |  
                    0 0

                    ...nevim, mne to divny neprijde a myslim, ze kazdymu slavistovi by to melo pripadat podobne,...je mezi nami nejvetsi fotbalova rivalita v CR a uprimne receno, pokud si tu procteme nase stranky, podivame se na zapasy slavie,..copak my se nezaobirame spartou, ....??????

                    Uprimne receno myslim, ze nase schiza jmenem "sparta" je vetsi, nez jejich schiza "slavie"...a nezlobte se na mne panove (vlastne muzete:)..) ale on ma docela i sem tam pravdu, byt je to rudej,..sparta, priznivec klubu, kterej nenavidim a nepreju mu nic dobryho,...ale mne predevsim zajima SLAVIE!

                    • Re: ?

                      venator     před 14 lety 15.11.2010 09:41 |  
                      0 0

                      O to přece vůbec nejde, že by nikdo nechápal jeho důvody proč sem leze, ok, chce popíchnout fandy největšího rivala. Já to beru, mě by to i bavilo, ale musel by to dělat na úrovni, inteligentně. Ne tu jen "zakřičet" nějakou primitivní kravinu jednou za měsíc, když má zrovna Sparta "formu" a nám se něco nepovede. Protože mu chybí seběvědomí tak nezapomene přidat padesát vykřičníků za každý blábol, ale to je už otázka pro psychologa:)

                      MARHUDE teď máš šanci napsat něco k věci a dokázat, že nejsi úplný primitiv a stojí za to se tu s tebou občas popíchnout. Tím myslím, třeba věcnou reakci na námi zmíněné galapředstavení tvých velmistrů ACS proti Žilině a Sokolovu nebo ke stavu českého fotbalu resp. Slavie apod. Jestli k tomu nemáš žádný smysluplný názor tak nás tu neobtěžuj, děkuju.

                      • Re: ?

                        MarHud     před 14 lety 15.11.2010 20:53 |  
                        0 0

                        Beru Tě za slovo venatore,ale až zítra.Dnes okupuje PC můj syn a přesto nejede vlak.Všechno rozebereme nebojte hoši:-))))).

                      • Re: ?

                        bongor     před 14 lety 16.11.2010 18:53 |  
                        0 0

                        Já si myslím,že to všechno jsou jen slávistické pomluvy.Ve skutečnosti
                        bolševik Žilinu vyřadil a se Sokolovem si vytřel zadek.Jsou to přece velmistři ne?Jinak má tax určitě pravdu,za diskuse to skutečně nestojí,už se o tom nadiskutovalo až až jako třeba v tomhle článku o Čtvrtníčkově Ivánkovi:
                        Korupce v našem fotbale zapustila pevně kořeny v předlistopadové době. Tehdy se nesměla pranýřovat z politických důvodů, a tak pomalu a jistě bujela. Krylo ji také propojení klubů a jejich patronátních podniků s okresními či krajskými sekretariáty KSČ. Liga měla také několik prominentních klubů - především Spartu, Baník Ostrava či Slovan Bratislava. Tyhle kluby mohly provádět cokoliv a nikdy jim nehrozil průšvih. Nebylo divu, že ty ostatní hledaly úskoky, jak se jim dostat na kobylku.