Chance liga

Ústí nad Labem - Slavia 1:1

Slávisté nedokázali porazit ani o deseti hrajícího nováčka ligy z Ústí a po naprosto bezradném výkonu berou jen bod za remízu. K výhře nepomohl ani Adam Hloušek v základní sestavě.

Ústí nad Labem - Slavia 1:1 (0:0)
Branky:
68. Krbeček - 66. Kisel (pen.)

Slavia: Zlámal - Janda (36. Trapp), Čelůstka, Koubský, Hubáček - Hora, Jarolím, Belaid (70. Vyhnal), M. Černý - Kisel, Hloušek (81. Koreš)

Trenér Michal Petrouš udělal oproti pohárovému utkání několik změn - do sestavy se vrátili reprezentanti Čelůstka a Milan Černý, ovšem Janda zůstal na postu pravého beka, kde se mu dařilo a Čelůstka se zařadil do stoperské dvojice ke Koubskému. Poprvé nastoupil po zranění v základní sestavě Adam Hloušek a do sestavy se dostal také Lukáš Jarolím, který se rovněž vrací po zranění.

Slávisté vstoupili do utkání aktivně, napadali soupeřovu rozehrávku a vynucovali si fauly. V první zajímavé situaci v šesté minutě mířil z hranice vápna Belaid mimo Bučkovu bránu. Vzápětí odešel ze hřiště s krvácejícím zraněním Janda a domácí zahrozili po špatném odkopu Zlámala, obrana Slavie však stihla nebezpečí zažehnat. V jedenácti opět hrozili slávisté - Hubáčkův centr odklízel na roh před Kiselem Džuban a rychlý brejk po rohu domácích skončil nepřesnou přihrávkou M. Černého na Belaida. Po čtvrthodině hry hlavičkoval Koubský po rohu Slavie nepřesně. Domácí odpověděli centrem za obranu, na který těsně nedosáhl Krbeček. Totéž si Krbeček zopakoval i o tři minuty později. Tlak Slavie se po dvaceti minutách rozpustil, hráči Ústí se dostávali jednoduše k míčům a Kraut byl bylízko skórování, Koubský mu v tom na poslední chvíli zabránil. Po půlhodině hry chytil tutovku Krautovi Zlámal poté, co domácí vykombinovali na hranici vápna obranu Slavie. Deset minut před koncem poločasu musel vystřídat Janda, kterého nahradil na hřišti Trapp. Tou dobou na hřišti vládli domácí a Kraut po rohu naštěstí netrefil míč ideálně. Když už se Belaid objevil v zajímavé střelecké pozici, zbytečně nahrával M. Černému a Slavia o míč přišla. První poločas tak skončil velkým rozčarováním, slávisté se prakticky nedostali k ohrožení brány Ústí, domácí naopak několikrát nebezpečně zahrozili.

Po pěti minutách druhé půle mohla jít Slavia do vedení, když si na míč za obranu naběhl Milan Černý, jenže opět potvrdil, že není střelcem, pravděpodobně se snažil najít Hlouška, ale neprovedl to dobře a obrana míč ukopla. Navíc po dalších pěti minutách poměrně zbytečně fauloval domácí Janů, dostal druhou žlutou kartu a Slavia hrála 35 minut přesilovku. Tu mohl prakticky vzápětí využít Milan Černý po ideální přihrávce Belaida, ale své šance se opět zalekl a ani nezakončil. V 62. minutě vystřelil ve vápně Hora, ale míč letěl vysoko nad. V 66. minutě zahrál ve vápně rukou domácí Valenta a Karol Kisel se z penalty nemýlil - 0:1. Jenže domácí odpověděli okamžitě, Krbečka ve vápně obránci nepokryli a ten lehce hlavičkoval k tyči Zlámalovy brány - 1:1. Čtvrt hodiny před koncem dobře střílel střídající Vyhnal, Džuban jeho střelu nadzvedl nad. Slávisté drželi míč, ale šance nepřicházely, výjimkou byla střela Kisela po centru Koreše do středu branky. Naprosto neuvěřitelně pak působila šance Trappa, který dostal míč na malém vápně a místo střely volil akrobatickou kličku golmanovi a šance vyzněla do ztracena. Na druhé straně pak mohli domácí dokonce vsítit vedoucí branku, střelu Veverky po rohovém kopu vyrazil Zlámal. Dvě minuty před koncem spálil další tutovku Milan Černý. Zápas tak skončil remízou.

Komentáře (69)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 17:03 |  
    0 0

    tipovani.cz nepatří mezi nejstabilnější stránky...

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

      opicemag     před 14 lety 17.10.2010 17:06 |  
      0 0

      Mně to naběhlo, ale nedá se na to koukat. Ta kamera je naprosto příšerná. Nevím, je-li to moje chyba nebo jejich. Jakoby byla ta kamera jedna a nějaká příruční.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

        Jakubisko     před 14 lety 17.10.2010 17:08 |  
        0 0

        no je to vážně radost sledovat

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

        japhy     před 14 lety 17.10.2010 17:08 |  
        0 0

        Jo, nabíhá to šíleně pomalu, ale nakonec se k tomu dostaneš. Koho ale napadlo postavit kameramana na hrací plochu opravdu nechápu :(

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

          japhy     před 14 lety 17.10.2010 17:10 |  
          0 0

          Urááá

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

          DrFe1     před 14 lety 17.10.2010 17:11 |  
          0 0

          Teď už tomu pitomci zřejmě řekli aby vylez na tribunu, bohužel ale nevylez moc vysoko.

          • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

            DrFe1     před 14 lety 17.10.2010 17:17 |  
            0 0

            Tak koukám, že kamer tam mají dost, sice amaterské kameramany, ale jsou tam. Ovšem ten režisér je zřejmě nesvéprávnej, když dává dlouhé sekvence z kamery v úrovni hráčů ........

          • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

            whip     před 14 lety 17.10.2010 17:18 |  
            0 0

            hlavne by mu meli jeste rict, at furt nezoomuje jak kokot a nedela opakovacky jak brankar vykopava od brany

            • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

              DrFe1     před 14 lety 17.10.2010 17:20 |  
              0 0

              No vypadá to, jako když někdo dělá tuhle práci poprvé v životě .....

              • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

                skman     před 14 lety 17.10.2010 17:24 |  
                0 0

                za tema kamerama musi sedet spartani jinak si to nedovedu vysvetlit :D

                • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

                  Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 17:30 |  
                  0 0

                  jediná omluva pro něj je že je pořádně ale opravdu pořádně ožralej jinak to nechápu, ty záběry sou jak z domácího videa z dovolený v chorvatsku :D

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

        slaviator     před 14 lety 17.10.2010 17:24 |  
        0 0

        frajer sedí totiž dole u hřiště, sedí (!) ...

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia před zápasem

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 17:34 |  
          0 0

          ale když se člověk sjede nějakým ředidlem tak ten přenos musí bejt slušná jízda :D

  2. Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

    slaviator     před 14 lety 17.10.2010 17:26 |  
    0 0

    čekal jsem, že teda na Ústí vlítnem a budeme ho mlít...

  3. Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 17:31 |  
    0 0

    Hrůza, když už to konečně naběhne, tak se na ten přenos nedá dívat. To je skutečně v roce 2010 nemožné zajistit aspoň trochu kvalitní přenos?!!?
    Nemůže tomu kameramanovi někdo vysvětlit, že zoomovat na nesmyslné fragmenty hry je skutečně nesmysl?
    A nemůže s tou kamerou jít o několik schůdků nahoru? Plno tam dle záběrů nemají....
    Chápu, že to asi nedělají profesionálové, ale určitou kvalitu by to snad mít mělo.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Khadgar     před 14 lety 17.10.2010 17:32 |  
      0 0

      Lidi, zamyslete se - to není o kameramanech, to je o režisérovi přenosu. Kameramanů tam je víc, ale většinu času nepochopitelně běží pouze kamera na úrovni hřiště...

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 17:33 |  
        0 0

        podle tý kvality bych řekl že režisér sedí v hospodě a kamaramani šli na klobásu a pučili kamery svejm dětem.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

        slaviator     před 14 lety 17.10.2010 17:34 |  
        0 0

        kameramani jsou dva (!), jeden dole sedí tři metry od lajny, druhej sedí nahoře na novinářský lávce...

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Khadgar     před 14 lety 17.10.2010 17:36 |  
          0 0

          Na přenosy na tipovani.cz a i dřív na fotbalzive, který nebyly v TV, stačil vždycky jenom jeden kameraman. Takže ty dva jsou luxus. Tady je problém jinde.

          • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

            slaviator     před 14 lety 17.10.2010 17:40 |  
            0 0

            No, je to možný, že se sjel režisér... Ale naše obrana teda taky vypadá chvílema jako sjetá ředidlem

          • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

            DrFe1     před 14 lety 17.10.2010 17:44 |  
            0 0

            Na fotbalzive to byl oproti tomuhle absolutní luxus. Tyhle kameramani neví ani kam si mají stoupnout a režisér je evidentně pod drogama :-)

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 17:35 |  
        0 0

        Pravda, omlouvám se tímto kameramanovi a svoji kritiku směřuji k řejžovi přenosu (pokud se nejedná o totožnou osobu) :-).

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 17:37 |  
          0 0

          líp bych to natočil přes webkameru v notebooku :D

  4. Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 2. pol.

    Jakubisko     před 14 lety 17.10.2010 18:19 |  
    0 0

    Dobrý den,

    Za nepříjemnost se omlouváme, i když na ní nemáme žádný vliv. Sport2 špatně přepojil signál a poslal přípravný materiál jak na stream tak do TV.

    S pozdravem,

    Michal Hrnčiřík

    2. poločas už běží OK :o)

  5. Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 18:26 |  
    0 0

    hm , ústí nám dá v deseti gola, něco je špatně.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:1 v 2. pol.

      opicemag     před 14 lety 17.10.2010 18:30 |  
      0 0

      Skoro všechno. Na co je Milanovi, že se snaží, má celkem techniku, obrovské nasazení, když v koncovce skoro vždy selže...
      Prostě potřebujem nějakého gólového útočníka. Ale to ví každý.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:1 v 2. pol.

        spojka     před 14 lety 17.10.2010 18:42 |  
        0 0

        To už dávno není jen o útočníkovi. Pokud by byla kvalita v bráně, obraně a v záloze, může v útoku stát třeba třetí stoper a ty góly dávat bude.

        Obrana stojí na dvojici pomalých neohrabaných kopyt Koubský, Trapp (opravdu nechápu, co na něm určitá část fandů vidí), vlevo asi největší zoufalec Hubáček, který snad bude hrát v základu, i kdyby nemohl chodit. Brankář, který navíc není a nebude náš, není schopen odehrát jediný zápas bez kiksu.

        Trio pomalých starců (Jarolím, Kisel, Černý) doplňuje sice mladý, ale ještě pomalejší Hora. Belaid buhví proč hraje v podstatě předstopera. Výsledkem je, že záloha není schopná přejít v rychlosti k soupeřově brance, natož vytvořit útočníkům šance. O bránění nemluvě.

        Mimochodem nechat si dát gól od deseti nekopů minutu poté, co se dostanu do vedení z penalty, to se opravdu nevidí ani v žáčcích.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Jakubisko     před 14 lety 17.10.2010 18:34 |  
      0 0

      Něco je špatně? Neříkaj ti náhodou blesku?

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:1 v 2. pol.

      slaviator     před 14 lety 17.10.2010 18:45 |  
      0 0

      ted nevytáhnout zlámal superzákrok, dalo i druhýho....

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:1 v 2. pol.

        thc     před 14 lety 17.10.2010 18:50 |  
        0 0

        jako bych to tu před zápasem nepsal že to bude 1:1 : -))

  6. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 18:52 |  
    0 0

    Fascinující, že s Ústím o deseti hrajeme v podstatě vyrovnané utkání :-(.
    Skoro vše špatně, jen se mi v některých situacích docela líbil Koubský a Míňa. Přechod do útoku byl katastrofou, důraz před brankou nicotný. Celkově hrůza. S takovým výkonem budeme rádi za 12-13. místo.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1 v 2. pol.

      spojka     před 14 lety 17.10.2010 18:57 |  
      0 0

      Mě fascinuje to, že je tohle dlouhodobě akceptováno vedením klubu. Opravdu nechápu, co už by lidi jako Trapp, Hubáček, Jarolím nebo Čelůstka museli předvést, aby někoho napadlo dát jim sebemenší pokutu. Nechápu, co má znamenat působení brankáře Zlámala ve Slavii.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Jakubisko     před 14 lety 17.10.2010 19:18 |  
        0 0

        To, že jim nechoděj platy je zřejmě dostatečná pokuta :))

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1 v 2. pol.

      slaviator     před 14 lety 17.10.2010 19:54 |  
      0 0

      vidíš, podle Kisela to bylo jasný utkání, měli to dotáhnout do vítězného konce... Petrouš to řek správně, bod je spravedlivej a asi i jsme dokonce mohli prohrát

  7. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1 v 2. pol.

    FrancoisMerlin     před 14 lety 17.10.2010 18:52 |  
    0 0

    moc dneska nechápu, proč nehrál jako minule Ragued na stoperu, trapp na dz, vyhnal v útoku. už nikdy bych tam nedával LJ

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1 v 2. pol.

      FrancoisMerlin     před 14 lety 17.10.2010 18:54 |  
      0 0

      ale bod z hriste primyho konkurenta je dobrej. jak rikal KJ, je to plusovy bod do tabulky pravdy

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 18:55 |  
        0 0

        taky by KJ mohl ukázat že je slavista a koupit si do slovanu Vomáčku, Hubáčka, L.Jarolíma a Vlčka :))

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1 v 2. pol.

          FrancoisMerlin     před 14 lety 17.10.2010 19:01 |  
          0 0

          ten seznam je delsi :-) - J. černý, kaufman, besta(i kdyz ten by se nam mozna hodil)
          Jinak Gulajev dal za Hlučín 2 góly a ten Kanaďan vypada taky dobře - Mareš, Milutinovič i Vaněk by taky mohli vnést do týmu konkurenci a nahradit naše lenochody

  8. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

    Viking     před 14 lety 17.10.2010 18:53 |  
    0 0

    Nepochopím. Vedeme, hrajeme proti deseti a dostaneme branku z brejku.

    Jinak jak se posledně běhalo, tak dnes návrat ke starému dobrému jarolímovskému fotbalu.

    Jarolím, Hubáček ven.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

      FrancoisMerlin     před 14 lety 17.10.2010 18:56 |  
      0 0

      souhlas LJ, Hubais a asi Jarda Černý jsou na dnešní běhavý fotbal jak pomaly tak i malo durazny

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

        spojka     před 14 lety 17.10.2010 19:00 |  
        0 0

        Takhle můžeme pokračovat - Koubský, Trapp, Vomáčka, Hora, ...

        Když se na to člověk podívá takhle zpětně, tak je neuvěřitelné, co všechno Jarolímovi mohlo pod záminkou tvorby "koncepce" vůbec projít.

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

          marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 19:07 |  
          0 0

          Nechápu Petrouše, jemu jde o angažmá, může jenom získat a on tam stejně narve zase LJ, kurnik proč neriskuje, horší už to skoro být nemůže, tak ať remizujeme aspoň s mladejma v základu.Návratem LJ do základu to akorát všechno podělal a nakročeno měl slušně. Taky by měl dostat šanci Jaakola, Zlámal zatim absolutně nepřesvědčil

          • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

            martynko     před 14 lety 19.10.2010 12:07 |  
            0 0

            Souhlas, ale nemyslím si, že může jen ztratit. Trénovat Slavii je stále výborná vizitka pro trenéra a když nic výrazně nezkazíš, máš otevřenou cestu k ligové trenéřině.
            Ke hře - je určitě k užitku, že Petrouš při převzetí funkce hodlal mužstvo hlavně psychicky zvednout, aby hráče fotbal zase bavil. Jenže to nebude stačit, pokud bude chybět strategie jak zefektivnit a zúdernit hru mužstva a konkrétní kroky jak toho dosáhnout - např. účelnějším rozestavením hráčů na posty, kde nejvíce uplatní své přednosti ve prostěch mužstva a naopak "neuplatní" své nedostatky.
            Utkání jsem sice neviděl, ale sestava 4-4-2-0 s Lukášem J. (na štítu?) silně zavání jarolímovštinou.
            Je tam sice několik změn k lepšímu - Čelůstka na stoperu, ofenzivnější hráč na pravém kraji obrany, hrotový hráč Vyhnal až doteď v útoku, ale nemizí nešvary jako záložníci na hrotu, M. Černý nalevo, Hubáček na levém beku, typičtí štítoví záložníci Dembele, Raqued na lavičce.
            Práce nového trenéra se většinou začne projevovat zhruba po pěti, šesti zápasech, ale už od začátku by mělo být zřejmé, jako cestou se trenér chce ubírat.

  9. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

    Viking     před 14 lety 17.10.2010 18:59 |  
    0 0

    Kdo tam vpravo čekal pískání toho faulu a přišel centru?

    Jinak řešení té situace Trappem - to už je tragikomedie. Už se těším na OZ až zase bude psát - nešiřte paniku, o záchranu nehrajeme:)

  10. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 19:01 |  
    0 0

    Hráči Ústí mají techniku tak 20x horší než naší hráči, dohrávají o 10 a přesto je nedokážeme porazit a jediný gól dokážeme dát z penalty. Už mě to fakt nebaví.

  11. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

    brekekeSKS     před 14 lety 17.10.2010 19:04 |  
    0 0

    Nechte Hubacka!

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

      DrFe1     před 14 lety 17.10.2010 19:06 |  
      0 0

      doma

  12. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

    DrFe1     před 14 lety 17.10.2010 19:06 |  
    0 0

    Je to bída. Nezbývá než se radovat z maličkostí a trochu to zlehčovat. Buďme rádi, že Ústí nedalo v závěru druhýho :-o Do toho zoufalství by to sedlo jako prdel na hrnec.

    Každopádně s Budějovicema hrajeme příští týden o všechno, takže se dá čekat kategorie Z3.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

      ijar     před 14 lety 17.10.2010 19:15 |  
      0 0

      Opravdu nerozumím jak může Hora dohrát celý zápas. Mám pro to jen jedno vysvětlení, asi to bude příbuzný Sisáka, jinak fakt nevím. Ať těch špatnejch výkonů je moc a moc, ale Hora není ani na ČFL.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 19:28 |  
      0 0

      Ano radujme se z maličkostí, stáhli jsme na Spartu bod:)

  13. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

    Viking     před 14 lety 17.10.2010 19:12 |  
    0 0

    Chápete někdo Petrouše??? Hraje o angažmá a pořád tam cpe ty vyzkoušené, kteří "nezklamou"? (LJ, Hubáček, Koubský, Čelůstka)

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 19:22 |  
      0 0

      Naprosto nechápu, psal jsem o tom samym.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

      smely (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 20:06 |  
      0 0

      a co zas proved dembele ? moc strili ?

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

        slaviator     před 14 lety 17.10.2010 21:45 |  
        0 0

        Tak Ragued má velkej plat, proto hraje Koubský (ač Ragued by to na stoperu odkopal líp), Dembelé moc střílí a Vyhnal je narozdíl od Kisela útočník..

  14. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

    FrancoisMerlin     před 14 lety 17.10.2010 19:33 |  
    0 0

    Jinak naše liga se nachází na úplném dně, kdy 2. tým má stejně daleko k sestupu tak i k prvnímu místu.
    Slavia asi patří tam kde je a už by si to chtělo přestat něco namlouvat a začit makat.Máme 4. nejhorší útok a 3. nejhorší obranu. Nemáme co ztratit tak Petrouši tam dej příště 4-3-3.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

      janko (přítel SN)     před 14 lety 17.10.2010 20:51 |  
      0 0

      Shodou okolností jsem včera byl jak na letné tak dnes v teplicích. Když vezmu že Grigar a Zlámal jsou přibližně stejně starý tak rozdíl je strašný. Dneska tam Zlámal hořel jak papír a každá druhá rána smrděla, nepřesvědčil mne... Proč Adam začal zápas v útoku mi taky hlava nebrala. Plnou hubu keců, že na útočníka není, musíme si ho vychoval a tak sedí na lavičce...
      Minulý pátek po porážce s Plzní jsem jel domů i přes porážku vcelku spokojen, ale dneska... byl to hnus... a ten kretén z kotle co tam hodil dělbuch k rozhodčímu, ten se taky vyznamenal. Je to nutný Strašáku? To bylo na ukončení a kontumaci...

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

        Khadgar     před 14 lety 17.10.2010 21:14 |  
        0 0

        Vždyť pyro přece dělá skvělou atmosféru a k fotbalu to patří... A když to někdo hodí na hřiště, tak je to vždycky nějaký hloupý jednotlivec, který to kazí a nepatří k celku.
        Klasika, který se už asi nikdy nezbavíme...

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

          Troubi     před 14 lety 18.10.2010 15:49 |  
          0 0

          At si rika, kdo chce co chce, tak po odpaleni zlutejch ohnu se zaclo mnohem vic bourit a fandit. Takze bych opravdu rekl, ze atmosferu to zlepsilo. To, ze pyrotechnika nepatri na hriste, vi vsichni a nikdo to neobhajuje. Ale zeptejte se slaviatora, to je odbornik pres cokoliv, obzvlast pyrotechniku....

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

        slaviator     před 14 lety 17.10.2010 21:40 |  
        0 0

        btw prej ty "ohně" (jak tam na ně začali pořadatelé hadicí kropit) nebyly ohně, ale nějaký světla, ze kterejch jde jenom dým - co to je za blbost? :) z hlavní tribuny to vypadalo jako oheň, svítilo to jako oheň, ale bylo to prej světlo s dýmem,? :))

        A co mělo znamenat to hození dvou petard na hrací plochu, dýmovnice do sektoru vedle kotle, to taky nechápu...

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 14 lety 18.10.2010 16:36 |  
          0 0

          Ty "ohně" opravdu není oheň jen dýmovnice - asi něco jako římská svíce jen jiná barva a mnohem víc kouře. Nevím jak bych ti to líp přirovnal, kropit to netřeba ;) i když já ani nezaznamenal, že tam někdo něco kropil :D tak jim to asi moc daleko nedostříklo.

          Petarda na plochu těsně k rozhodčímu a k vlastnímu hráči je opravdu totální demence, to se nedá slušně komentovat. Můžeme být rádi, že tam pak nenaběhlo fízlové a nezačli to bušit... To už to měli hodit do toho sektoru vedle, kterej byl povinně prázdnej a uzavřenej tam by to nikomu nemohlo ublížit - ale nejlépe takové věci na fotbale neodpalovat vůbec, díky takovým pakům pak buzerujou i za římské svíce....

  15. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

    Khadgar     před 14 lety 17.10.2010 20:45 |  
    0 0

    Tak jsem Petrouše přecenil. Nasazení LJ do základu mi uniká doteď... Kisel sice dává góly, ale na hřišti se motá tak nějak všude a zároveň nikde.
    Hora dneska po záblesku minule opět zapoměl běhat. Hloušek utopený vepředu, ten prostě musí brousit lajnu... A Janda - kdyby se quelharovi chtělo, tak by stálo za to zjistit kolikrát za poslední 2 sezony musel v průběhu zápasu střídat kvůli zranění. To už snad není ani možný...

    Včera jsem koukal na Mainz. Kdo by nevěděl, tak teprve včera (8. kolo Bundesligy) ztratili první body, a to s Hamburkem. Oba týmy zahodily několik loženek, mohlo to dopadnout jakkoliv. Ale proč to píšu - Mainz hraje dopředu ukázkově. Jak jsou na půlce soupeře, tak nic složitě nevymýšlejí a maximálně po pár dotecích jde kolmice na útočníky. Ti to okamžitě sklepávají zpět do druhé vlny, kde vždycky nabíhají další hráči. Nejsou tam žádný hvězdy a technici, ale do šancí se dostávají jednoduše. A stačí jim k tomu jedno - BĚHAT!!! Tedy to, co nám teď zoufale chybí...

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

      edenian     před 14 lety 17.10.2010 20:56 |  
      0 0

      Ale my zadny bezce opravdu nemame, posledni byl Svento, ze?

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

        spojka     před 14 lety 17.10.2010 21:01 |  
        0 0

        Já si třeba myslím, že záloha ve složení M.Černý (Janda), Belaid, Dembelé, Hloušek by byla nějakých rychlejších akcí schopná. Bohužel ten zbytek sestavy je natolik zoufalý, že ani to by asi nic nevyřešilo.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

        spojka     před 14 lety 17.10.2010 21:08 |  
        0 0

        Nejen, že nemáme běžce, my máme naopak v sestavě asi tři nejpomalejší hráče ligy (Koubský, Hubáček, Hora) a dva nejneohrabanější (opět Koubský, Trapp). Fyzický předpoklady těchto hráčů pro moderní fotbal, to je opravdu něco šílenýho.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

        Khadgar     před 14 lety 17.10.2010 21:12 |  
        0 0

        Stačí když máš rychlý kraje a střední záložníci mají dostatečnou pohyblivost.
        Petrouš přece jenom něco pochytil od Jarolíma. Dembéle udělal jednu chybu a je v béčku. U gólmanů to ale nevychytal. Zlámal chytá jak Vaniak mimo formu a důvěru má stále.

  16. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

    PetCC     před 14 lety 17.10.2010 21:34 |  
    0 0

    Hlavní problém, máme spoustu lenochodů, z kterých může být na hřišti maximálně dva, když je jich víc, tak se jen motáme uprostřed hřiště.
    Lenochod číslo jedna - Belaid, ten navíc v každém zápase připraví několik brejků pro soupeře. Dál jsou to Jarolím, Trapp, J.Černý, Ragued, blíží se tomu i Kisel. Když jsou Trapp nebo Ragued v obraně, ještě by to tolik nevadilo, jenže to by museli alespoň trochu umět bránit.
    Někdo zkrátka musí zakládat rychlé protiútoky, bez těch nemáme šanci. A nikdo z jmenovaných to není, všichni si to hezky rozehrávají do strany nebo dozadu. Potom musíme hrát jen na postupný útok a na to nemáme dost kvalitní útočníky.
    Nevím, proč místo Belaida nehrál od začátku Koreš. Když ten byl na hřišti, hned od něj přišlo několik centrů ze strany do vápna.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

      slaviator     před 14 lety 17.10.2010 21:43 |  
      0 0

      Problém je obrana. Koubský, ten fakt hraje tragicky, dneska zase jednou nebo dvakrát nahrál protihráči. Hubáček pomalej. Janda dozadu špatnej. Čelůstka ani nevynikal, ani nepropad... Problém je taky ta pomalá záloha. A problémem je i útok, kterej je naprosto bezzubej...

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:1

        opicemag     před 14 lety 17.10.2010 21:56 |  
        0 0

        = potřebujeme novou zálohu, útok, obranu. Tak 2 záložníky, útočníky a 4 obránce. A pokud možno rychlé, běhavé, s dobrou fyzičkou. A hlavně zadarmo a ochotné hrát bez platu.