Jinak si myslím, že těch pár kluků v Hlučíně je zbytečný luxus, který nám nic nepřináší, kromě další ostudy. Měli by se vrátit všichni do béčka. Lepší se 1-2 krát těsně zachránit, než 2-3 krát spadnout.
Ovšem současný kádr áčka má reálně na klidný střed tabulky a seriózní pokus o postup před národní pohár, je však otázka, co se ještě bude dít za zvěrstva.
Nakolik je tedy reálný vstup nového vlastníka?
„V tuto chvíli to netuším. Za sebe však naprosto odpovědně říkám, že jsem s nikým nejednal, na stole žádná nabídka není.“
Na to bych jen řekl: ,,To jsme si všimli už dávno, ty loutkový špenáte, že toho moc o skutečné situaci netušíš. Proč by měl někdo jednat zrovna s tebou?´´
(To by mě celkem zajímalo, zda Platil vůbec zná skutečného vlastníka, anebo jenom tu zprostředkovatelskou společnost.)
Překlad z platilovštiny začnu od nejjednoduššího výroku:
„Pavel Řehák nás informoval o tom, že nabídku od Karla Jarolíma dostal, ale ujistil nás, že je slávista, že má zájem nadále pracovat ve Slavii a vést naše béčko. Pavel Řehák tedy u nás zůstává.“
Přeloženo do češtiny: ,,Pavel Řehák od nás odejde, ale nebude to ihned. Odejde nejdříve v příštím týdnu a nejpozději v zimní přestáce.´´
"Bude to chvíli bolet, ale toto nastavení do zdravé systémové polohy zkrátka musíme provést.“
Tak to mi připomíná tu židovskou anekdotu:
- Jak to dělaj, Kohn, že sou tak obalenej zlatejma řetězama a děti maj na elitních placených školách?
- Věděj, Roubíček, to musej bejt prvních 5 let podnikání děsná svině.
- Dobře, 5 let, a potom?
- Pak už si zvyknou, Roubíček, pak už si zvyknou.
"Tento trend musí pokračovat, mladí hráči se pak mohou zhodnocovat, přestupovat a přinášet ekonomický profit. Vždycky to ale musí být ve chvíli, kdy je za ně k dispozici náhrada. Musíme pracovat systémově.“
Tak jsem zvědavý, jak systémově přistoupí k případnému odchodu Hlouška a Míňy, to bude takový první t(r)est...
Mám dojem, že Hloušek a Míňa u nás maximálně dohrají sezónu a pak půjdou někam pryč (samozřejmě mimo rámec GL), nelze se tomu divit, ekonomická realita je taková, že když bude dobrá nabídka, tak mohou odejít klidně i teď v zimě.
Jenže mě na tom nesedí jedna věc, celou dobu tlachá jak je nutné zaměřovat se na odchovance, juniory a vychovávat je od samých začátků a nekupovat do dorostu třeba cizince(kteří teď mimochodem v dorostech velmi vyčnívaji) a zároveň chce seškrtat a to docela výrazně dotace právě mládeži. Tak jak má být zrovna z tohodle člověk moudrej, to nevim.
Žvásty, kydy, mlžení, žvanění ......každý si to může vyložit různými způsoby, ale nikdo neví s jistotu co tím kterým výrokem chtěl Platil říct. Já bych řek, že většinou nechtěl říct nic, jenom mlžit. Připomíná mi to projevy předlistopadových komunistických funkcionařů aneb jak hodiny žvanit a neříct nic konkrétního .....
Závazky vůči ENICu k 30.6.2006 - 138m.
Závazky vůči ENICu k 30.6.2007 - 180m (nesplaceno nic, naopak ENIC poslal dalších 35m plus naběhly úroky, které se nesplácely)
Závazky vůči ENICu k 30.6.2008 - 121m (splatilo se 1m EUR, tj. 27m, o dalších 40m se závazek snížil díky poklesu kurzu libry. Jedna z půjček je totiž v librách).
Dneska dlužíme zdá se cca stejně. Libra poklesla, úroky narostly.
Co se týče ostatních závazků, tak k 30.6.2007 jich bylo po splatnosti asi 22m, tj. zhruba tolik co dnes.
Je to k nalezení v obchodním rejstříku - v roce 2005 došlo k navýšení základního kapitálu SKS o 400 milionů Kč a to tím, že dluh (půjčka Enicu Slavii) se kapitalizoval, překlopil se tedy ze závazků do základního kapitálu. Těch 400 milionů ale nebyl celý dluh, který Enic kapitalizoval, zbývalo právě těch zmíněných 140 - 150 mega, to přesně nevím. Z těch se zaplatilo tebou zmíněných 30 a o zbytek byl ten soud v Londýně. A těch 400 mega mohlo tudíž vstoupit do hry o prodej Rosenovi a spol...
Jak už jsem psal před několika týdny - je právě také možné, že když Enic onehdá těch cca 60% Rosenovi a spol. prodával, mohl si na to Rosen půjčit, protože zadarmo to rozhodně nebylo. Slavii byla kapitalizací relativně stabilizovaná, vlastní kapitál záporný nebyl a ten podíl tudíž něco asi stál. A to je jeden z možných kanálů, kam zmizely všechny ty peníze. Prostě si Rosen a spol. na koupi někde půjčily (klidně ze svých firem) a po LM a přestupech těmi penězi tu půjčku uhradili...
Vzpomínám, jak R+D po postupu do LM měli plno řečí o tom, jak je třeba splatit dluh enicu. Nakonec z toho bylo jen tech 30 mega.. ostatní penize za LM a prodej hracu bud plynuly akcionarum, kteri si mozna mysleli, ze jejich investice se muze vratit behem par mesicu, nebo byly projedeny jarolimovou prestupovou a platovou politikou, popr. byly zaplaceny e-side za 50-ti lety najem edenu. Zjevne obrovska chyba nebo zly umysl.
Hodne podezrele je i informovani o dluhu. Pravni stanovisko, ze dluh, ktery je cely splatny, by mel byt placen ve splatkach, zni hodne smesne.. tez je dost neduveryhodne, ze bez pisemneho vyhotoveni rozsudku presne nevedi, kolik cini dluh, je taky legracni.. uroky si muzou spocitat sami a naklady rizeni tez.
Pokud si dobre vzpominam, tak pri tom soudu v Britanii slo mj. take o to, jestli se ma zaplatit hned cca 90M a zbylych cca 30M pozdeji, nebo celych cca 120M zaroven, to k tomu, ze nevedi, kolik budou muset zaplatit okamzite.
A jen bych doplnil, ze prestupova politika byla Jarolimova, ovsem platova a odmenova byla Dolezalova. Treba za postup do LM se tusim tenkrat na odmenach rozdala az ctvrtina zisku, aspon tak se o tom tehdy psalo. Pak byly jiste nemale odmeny za titul, za dalsi titul, atd.
Podle mě se taky hrálo hodně o to, trochu postrašit Enic - bude se jim zdůrazňovat, že buď přistoupí na splátkový kalendář nebo taky v rámci insolvence můžou dostat zlomek jistiny...
Daleko zajímavější je ovšem jedna věc, na kterou tady někdo upozorňoval a vztahuje se k Eside:
1) v účetní závěrce k 30.6.2008 evidoval Eside v rozvaze ve výnosech příštích období (to jsou operace, kdy mi někdo zaplatí na vícero účetních období a postupně to rozpouštím do výnosů) neuvěřitelnou částku 242 mil. Kč, to znamená, že někdo (kdo jiný než SKS jakožto jediný STÁLÝ nájemce a defakto jediný "zákazník" Eside) zaplatil čtvrt miliardy na služby, které mu má Eside v následujících letech poskytnout.
Na to že se jedná o takovou podstatnou částku, nikde k tomu není navíc uvedena ani doplňující informace.
Nadto je též zajímavé, že v tom samém účetním období účtoval fotbalový klub jako náklady příštích období částku cca 150 mega, což oproti Eside rozvaze nesedí (rozvaha SKS je ovšem špatně naskenovaná a není tudíž dobře čitelná).
2) v účetní závěrce k 30.6.2009 došlo k navýšení vlastního kapitálu Eside o 611 milionů, které představují blíže nespecifikovaná ocenitelná práva (podobnost na navýšením ZK u SKS čistě náhodná?), opět k tomuto nic bližšího není uvedeno. Výnosy příštích období byly poníženy o cca 6 mil. Kč, což vzhledem k původní výši této položky dává informaci o možném ročním nájmu stadionu...
Nevím jak s těmito info naložit ale čím dál víc si začínám myslet, že vzhledem k nedostatku peněz z LM a přestupů u fotbalového klubu a letnímu mlžení našeho vedení ve vztahu k Bohemce skončily peníze tady a Rosen a spol. mají ve stadionu minimálně nezanedbatelný podíl...
Pozor, oni doufají, že kvůli procesní chybě nebude povinnost jednorázové splátky na 110 mio, ale jen na 80, a těch 30 se bude vymáhat později. Takhle jsem to aspoň před časem postřehl.
Takže ta kapitalizace probíhá (dávám příklad) třeba tak, že ENIC vlastní 60 proc v a.s. se základním jměním/kapitálem 200 mio (jakoby 120/200) a když kapitalizuje vložených 400 mio, tak se ten podíl zvýší na 520/600, a potom se jim to vrátí na prodejní ceně, jako se to mohlo stát při prodeji R+D. Chápu to zhruba správně?
Pak ta tvá hypotéza docela zapadá, a snad by se dal i onen R+D postup vměstnat do příznivější kategorie A) z mého původního dotazu. Nebo dedukuji špatně?
Jenže i v takovém případě by možná bylo šťastnější srovnat napřed ten převis k ENICu. Pokud by jim to ovšem ,,jejich´´ firmy dovolily, což se taky stát nemuselo.
Vzhledem k daným skutečnostem bych ten dluh sám o sobě tolik nekritizoval, spíše ten způsob medializace.
ze změnami bych začal až ve druhé lize.nejdřív je potřeba prodat všechno co se aspon trochu hýbe,zašmelit všechny zbylé peníze(rád bych věděl kam se podeli ty z LM a prodeje hráčů).slavia už je stejně všem pro smích.nejasný majitelé špatné hospodaření a vedení k hovnu z nás udělalo kašpárky.
Pan Platil je záruka krachu, podívejte se, kde působil, proč musel odejít od Policie, jak spolupracoval s Machem. Kovaný sparťan šel k nám asi proto, že ho baví ředitelovat dobře řízené organizaci. Je to figurka, kterou každý využije pro špinavou práci. Při svém příchodu ujišťoval, že nebude mluvit do sportovního úseku, protože tomu nerozumí (to jediné mu věřím), pak ohodnotil Ragueda, určuje, že se nebudou kupovat hráči, kdo bude hrát atd. Slavii musí vést buď kvalitní ekonom (což pan Platil není) nebo lépe kvalitní ekonom slávista. Ke sportovnímu úseku by se měl Platil vyjadřovat jenom v číslech rozpočtu.
Co se týká ekonomiky, mám jiné reference. Proč odešel od policie nevím, ale rád se něco konkrétního dozvím, ovšem aby to zase nebylo z krabičky jedna paní povídala...
Bohužel nelze tyto názory zveřejňovat, ale kdo trochu viděl do výběrových řízení u Policie a zná pořizovací ceny, za které se nakupovalo, tak si udělá názor sám.
Taky dobře aspoň bude nějaká šance že to koupí někdo jiný , protože to musí padnout asi úplně na dno!!!
Otazka ovšem je kde je to dno pane rosene nebo sissáku že !!!!!
...tak na trestni oznameni nevim...nazval bych to takovym pololegalnim podvodem na akcionare...jinymi slovy, jak nekomu za bileho dne ukrast firmu...to, co se z kraje roku 08 na VH Slavie stalo bych popsal z meho pohledu asi takto: zakladni jmeni Slavie bylo skokove navyseno bez pritomnosti a souhlasu anglcanu min 2x, cimz byl nareden jejich podil na ZJ. Vetsinu tim ziskal subjekt, ktery toto nepratelske prevzeti zorganizoval a podle toho, ze vsechny transakce sly pres Key Investment nekdo, kdo se moc snazi, aby jeho identitu nikdo nikdy nezjistil...ze se suska, ze jsou to firmy okolo Sisaka a Pitra by Slavie konecne mohla pustit oficialne. Pokud se podivate na zapisy z VH na justice.cz od te doby, anglicani vzdy proti necemu protestuji a neco zadaji a je jim to opakovane zamitano...tim chci rict, ze jim asi nezbyva nic jineho nez se prat o penize, ktere do sve firmy (v tomto pripade Slavie) investovali. Kez by tohle vsechno vedlo k tomu, ze Slavii koupi nekdo transparentni a bohaty...nic to ale nezmeni na tom, ze lide, ktere jsem zminil vyse podle me i vcetne Rosena Slavii angalnum normalne vyfoukli...
Nechápu jednu věc, jak může VH bez přítomnosti a souhlasu významného akcionáře navýšit základní jmění a tím bez jeho souhlasu zcela degradovat jeho významný podíl na rozhodování firmy, ve které má přes sto mega pohledávek.. To je jako legální??
Pokud byla akcionáři zaslána (potažmo doručena) pozvánka, tak ano. Že se pak akcionář nedostaví, to je jeho problém. A je to snad taky jedna z věcí, o kterou se hádají - že pozvánka byla zaslána na jinou adresu.
A Městský soud dal Slavii v září zapravdu. ENIC se ale určitě odvolá... Ale tohle je prostě problém fiktivního doručování adres, vidím to i u "naší" pošťačky, dopis určený do vlastních rukou hodí prostě do schránky a ještě jelikož jsou to takové ty "schránkové unifikované panely", tak to čučí kus ven. Jestli to někdo vytáhne nebo nevytáhne není problém odesílatele, odesílatel to poslal do vlastních rukou, maximálně si můžeš akorát tak stěžovat na paní pošťačku... Což je docela si myslím blbý. A může to být přitom důležitý - pozvánka na řádnou VH, pozvánka k soudu, doručení rozsudku...
...jeste me k tomu napada jedna vtipna vec. Na otazku: je vlastnikem Slavie pan XY? odpovidalo pred casem PR Slavie v celku logicky NE...zajimalo, jak by znela odpoved na otazku: Je majitelem akcii Slavie firma ovladana panem XY? Tam uz by to myslim bylo neco ve smyslu no comment nebo nemuzeme potvrdit ani vyvratit...
Tady je problém,že se tady může úplně všechno.Jenom musíš vědět ,jak na to.Nejlepší je,zeptat se někoho z autorů předlohy zákona.Hele Franto,kde jste nechali díru?A že jich je.Třeba vem si pohonné hmoty.
Můžeš do nich lejt co je libo,abys hodně vydělal.Taky existuje kontrola,která na to dokonce smí přijít.Ale -díra!Ta kontrola výsledky nesmí zveřejnit pod sankcema.Hezká taškařice,řekli by V+W.A ve fotbalu je toho mraky.Třeba taková ruka ve vápně.To je pane vymyšlený jedna radost.Sudí je prakticky nepostižitelný.Šla ruka proti míči,nebo míč proti ruce?To je jako co bylo dřív,vejce ,nebo slepice?
ono s těma PHM to není tak jednoduchý, to by museli kontrolovat každej den... ale jakmile se třikrát tejdně plní ten zásobník cisternou, tak každá zásilka může být jiná... narozdíl od supermarketů, kde když prodávaj zkažené maso a nějakejma voňavkama se to snaží zamaskovat, tam je to zřejmé... u pump to je složitější už jen tím, že na frekventovaných se ty zásoby vytankujou třeba i za den, na méně frekventovaných to trvá až týden... Málokdo do nich leje LTO (lehké topné oleje) jako dřív, dneska se spíše dováží v cisternách z ciziny a místo 20 cisteren se vyúčtuje 15 a z pěti se neodvede daň státu... Kupovat benzín je jako kupovat zajíce v pytlu a kde jsi koupil před tejdnem kvalitní může být teď nekvalitní. Vem si, že jak dlouho trvá udělat ten rozbor (několik dní)... Takže daj pokutu, ale nezveřejní komu. Já to celkem chápu, byť s tím taky nesouhlasím moc - v případech kdy podvádí "mírou" nebo je to opakovaně (z pěti kontrol v roce čtyři kontroly odhalí nekvalitní palivo) bych to zveřejňoval...
Moc světla do toho teda Vláďa nevnesl, spíš se přidal do klubu mlžičů. Čím víc si čtu těhle nejasných rozhovorů, tím silněji si přeju neanonymního, průhledného, "rovně" komunikujícícho vlastníka.
Říkal, že jen pět akcií... ergo percentuálně hov...
Dnešní Sport (tištěný) ale stojí za přečtení, otevírá trochu zapomenuté pohledy na celou aféru, dokonce mě nutí mírně korigovat můj pohled.
Stálo by za pokusit se zjistit, co je pravdy na Leškových slovech, že nový stadion by bez Enicu nestál.
Pokud se nemýlím, Enic získal Slavii za pár pětek, tedy zhruba za 50 M Kč. Jenže tehdy slíbil, že postaví Slavii nový stadion. Jelikož však jeho plány na zřízení konkurenční Ligy Mistrů zkrachovaly, do (značné míry prý na zásah kancléře Kohla a UEFY), postupně ztrácel zájem a byl ochoten se Slavie zbavit.
Navíc do hry o Eden vstoupili i jiní hráči...
Jak dneska píše Choděra ve Sportu, sám člen někdejšího výboru, Enicu původně šlo o pozemky v Edenu. Myslím, že tehdy Angličanům spíš ještě šlo o tu novou LM a pozemky byly druhořadé, ale určitě má Choděra pravdu v tom, že prodej Slavie Enicu byl dělán velice nevýhodně.
Na tom prodeji se podílel Leška, který teď Enic vychvaluje. V leččems má asi pravdu, Enic a jeho Colecott určitě byli mnohem schopnější a serióznější než ti různí Sisákové, Rosenové, Doležalové, Starkové a bůhvíkdo je za tou Slavií a Enicem dneska.
Samozřejmě svou roli sehráli i Richter a ostatní Bémovi a Jančíkovi boys z ODS. A potřeba vyštvat Bohemku z Ďolíčku.
Za jakých podmínek tedy Enic podpořil stavbu Synottip arény, nebo jak se tomu dnes říká?
Je to propletenec, ve kterém hrají pozemkové spekulace prvořadou roli.
A proto by bylo dobré do nich vnést trochu víc světla.
Kecy. ENIC dal za Slavii přes 100 milionu a dalších 400 do ni nalil. O pozemky jim mohlo jít jen těžko, protože v té době je vlastnil stát a ani dne je SK Slavia Praha – fotbal a.s nevlastní a ani nikdy nevlastnila.
Pozemky byly v trvalém užívání SK Slavia Praha o.s., vlastníkem byl stát. To až do roku 2003, kdy se přijal zákon, který pozemky v trvalém užívání sportovních klubů převedl těmto sportovním klubům bezúplatně do vlastnictví s podmínkou, že dest let budou využívány pro sport. Čili pozemky na kterých dnes stojí fotbalový stadion vlastní SK Slavia Praha o.s. Nevlastní je společnost SK Slavia Praha-fotbal a.s!!! Aby se mohl dostavět stadion dala SK Slavia Praha o.s. pozemky do zástavy a na základě toho obdržela 400 milionů, které poskytla incvestiční společnosti eSide, financující a dnes i vlastnící stadion. Ovšem tento úvěr se musí splácet, pokud by e Side zkrachoval a nesplácel, Slavia by o pozemky přišla.
Nikoliv, propadnou bance která poskytla úvěr a ta si s nimi bude moci dělat co chce. Může je kupříkladu prodat aby uhradila svoji pohledávku vůči eSide...
djó pozemky,zlatej důl i bez zlata.Bohemka už na to dojela,u nás asi těžko zbouraj novej stadion,ale kdo ví.Dokonce i božská s tím měla problémy ,Koště se budilo ze sna a říkal si byt či dům?Nakonec si vydělal pár pitomejch eur a stáhnul se do Rakous.Hodně chytrej šíbr,všechna čest.
a nevlastní těch pět akcií s milionovou hodnotou? :) ale ne, dobře, měl jsem pocit, že říkal pět procent - tak jestli pět kusů, tak i tak záleží při návrhu na insolvenční řízení... tam nejde o objem akcií, ale o 51% akcionářů jako osob
Lidovky:
U Slavie spěje vývoj k několika variantám řešení. V médiích se objevily zmínky o insolvenčním řízení, nicméně rejstřík možností je širší. Nabízí se také změna majitele. Podle středečního vyjádření ředitele klubu Miroslava Platila sice zatím konkrétní nabídka na stole neleží, Rýznar už však zaznamenal, že Slavia stále představuje lákavé zboží. "Kontaktovaly mě dvě skupiny, které by měly do Slavie zájem vstoupit, a chtěly zprostředkovat kontakt."
Jinak sestava do ústí po dlouhé době mám trochu dilema, co s obranou:
a) Zlámal - Čelůstka, Ragued,Koubský, Hubáček - Janda,Belaid,Trapp,M.černý - Kisel, Hloušek
a nebo
b) Zlámal - Janda, Ragued,Koubský, Čelůstka - m.černý,Belaid,Trapp,hloušek - Kisel, vyhnal
Souhlas. Bud varianta b) nebo skmanova varianta, ta se mi taky libi. Porad si stojim za tim, ze s udravenim Hlouska jsme ziskali velkou ofenzivni silu a je predpoklad, ze si vytvorime vic sanci. A koneckoncu, koho jineho nez prave Usti bychom meli prejet ofenzivou? A proto Janda na pravem beku a Celustku bud nalevo, kde hral v repre, nebo na stopera.
O Zlamalovi jsem slysel ze je to "guma". pry se vsude dostaval diky protekci a jaho kvalita je pry precenovana. Vim ze je to jen tlachani do vetru, rikal jsem si fajn, pokud je to pravda, tak je to stejne jedno, mame ho zadara.. nicmene z toho zapasu co sem ho videl musim rict ze nic moc. prvni branku mohl chytit kdyby to byl brankar urovne slavie, a druha jde primo na jeho vrub, a to mu balon takhle odskocil v zapase aspon 3x.. ja rikam, proc sem prichazel Jaakola? je mlady a podle me kdyz chytal, mel tam hodne dobre zakroky.. asi jsem zaujaty ale ta chyba proti olomouci byla z poloviny jineho ragueda, a taky vyplynula z tlaku hubnika.. byl to zbytecny gol, ale ne gol kvuli kteremu bych posadil zacinajiciho brankare na stridacku.. tyhle cachry s brankarema musi skoncit. a podle me to momentalni davani sanci zlamalovi je pouhou ztratou casu...
Jinak kdyby se nasli penize, myslim si ze je potreba okamzite koupit Vaclika a soupnout jej do brany.. tahle investice by se urcite vratila... tim padem by pak zlamal nemel sanci a jaakola zrejme taky ne..to je pravda..
rozdíl je v tom že Jakkola je náš , proč si ted rozchytávatZlámala když rozdíl mezi nima není valnej a Zlámal nám po sezoně stejně řekne ahoj, jediná rozumná možnost je dávat šanci finovi, sezona je stejně odepsaná tak at se rozchytává na příští sezonu, podle mě je to logické a každý rozumný trenér by ktomu tak měl přistupovat.
A taky se z těch dvou zápasů zdálo, že hru nohou má Jakkola lepší. O vysokých balonech ani nemluvě, Fin byl jistý, zato Zlámal tam lítal jak Vaniak. Dle Jarolíma by Zlámal teď měl být na odepsání, protože udělal za dva zápasy dvě hrubky, z toho jednu školáckou a měl několik nejistých situací.
Papírově je na tom taky lépe Fin - je vyšší. A ten nejdůležitější důvod napsal Vhoo v první větě.
..ale prdlajz, rosen ty penize mel uz driv, nez do slavie vstupoval, takze tady zase nesirte tu zavistivou notu:)
Kazdopadne ten clanek uvadi i zajimave informace o prostredi okolo rosena a to v souvislosti se slavii a e-side.
Jedno médium lepší než druhé. Kvalita informací odpovídá žumpě. Z čeho jsem smutný, této kvalitě se přibližuje už i MF DNES a EURO. Opravdu je v ČR tak málo čtenářů, co by vyžadovali ověřená fakta? :(
Tak asi jsme blbci mi !
Tady nikdo netvrdí že rosen a doležal neměli peníze když do slavie vstupovali ale že jí rozkradfli to je snad už jasné i školákovi v první třídě jen tobě ne !!!
nebo ti snad rosen ukázal kolik měl na účtech před vstupem a nyní?
Já myslím že rozhodující je že to dovedli do hajzlu!!!
Každopádně peníze už měli,jenže když majitel nějakého podniku zde
sportovního klubu vidí,že ekonomická situace není nejlepší,tak si přestane brát klubové peníze pro svou potřebu.Podívej Křetinský,ten do rudé kasy vloni přispěl 136 Mega a je to jen sparťan.Tak bych očekával,že když někdo vyhlašuje jakej je slávista,že se podle toho bude i chovat.
Komentáře (79)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 15:25 |M. Platil: ,,Slavii čekají změny."
Tak jsem se těšil, že Slavii budou čekat nějaké změny k lepšímu, ale protože platí vždy negace Platilových výroků, asi zapláčeme.
Jdu si to pročíst a uvidíme...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Viking před 14 lety 14.10.2010 15:32 |Nic se nedočteš, jenom samé fráze a klišé...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 15:39 |Přečteno.
Jinak si myslím, že těch pár kluků v Hlučíně je zbytečný luxus, který nám nic nepřináší, kromě další ostudy. Měli by se vrátit všichni do béčka. Lepší se 1-2 krát těsně zachránit, než 2-3 krát spadnout.
Ovšem současný kádr áčka má reálně na klidný střed tabulky a seriózní pokus o postup před národní pohár, je však otázka, co se ještě bude dít za zvěrstva.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 15:47 |Ještě citace z rozhovoru pro Deník Sport:
Nakolik je tedy reálný vstup nového vlastníka?
„V tuto chvíli to netuším. Za sebe však naprosto odpovědně říkám, že jsem s nikým nejednal, na stole žádná nabídka není.“
Na to bych jen řekl: ,,To jsme si všimli už dávno, ty loutkový špenáte, že toho moc o skutečné situaci netušíš. Proč by měl někdo jednat zrovna s tebou?´´
(To by mě celkem zajímalo, zda Platil vůbec zná skutečného vlastníka, anebo jenom tu zprostředkovatelskou společnost.)
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 15:32 |Překlad z platilovštiny začnu od nejjednoduššího výroku:
„Pavel Řehák nás informoval o tom, že nabídku od Karla Jarolíma dostal, ale ujistil nás, že je slávista, že má zájem nadále pracovat ve Slavii a vést naše béčko. Pavel Řehák tedy u nás zůstává.“
Přeloženo do češtiny: ,,Pavel Řehák od nás odejde, ale nebude to ihned. Odejde nejdříve v příštím týdnu a nejpozději v zimní přestáce.´´
Tak tohle beru za dobrou zprávu.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 15:36 |"Bude to chvíli bolet, ale toto nastavení do zdravé systémové polohy zkrátka musíme provést.“
Tak to mi připomíná tu židovskou anekdotu:
- Jak to dělaj, Kohn, že sou tak obalenej zlatejma řetězama a děti maj na elitních placených školách?
- Věděj, Roubíček, to musej bejt prvních 5 let podnikání děsná svině.
- Dobře, 5 let, a potom?
- Pak už si zvyknou, Roubíček, pak už si zvyknou.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 15:40 |"Tento trend musí pokračovat, mladí hráči se pak mohou zhodnocovat, přestupovat a přinášet ekonomický profit. Vždycky to ale musí být ve chvíli, kdy je za ně k dispozici náhrada. Musíme pracovat systémově.“
Tak jsem zvědavý, jak systémově přistoupí k případnému odchodu Hlouška a Míňy, to bude takový první t(r)est...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Eluin (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 17:24 |Mám dojem, že Hloušek a Míňa u nás maximálně dohrají sezónu a pak půjdou někam pryč (samozřejmě mimo rámec GL), nelze se tomu divit, ekonomická realita je taková, že když bude dobrá nabídka, tak mohou odejít klidně i teď v zimě.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
martynko před 14 lety 14.10.2010 17:46 |Když bude nabídka.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Eluin (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 18:33 |Ta si myslím bude určitě. Hloušek je bezesporu v hledáčku zahraničních agentů a Míňa jako člen širšího kádru reprezentace jistě nebude neznámý,.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 23:41 |Tak mě napadají dvě takové slovní hříčky:
1) Jaký je rozdíl mezi Míňou a Štajnerem? Míňa je člen širšího kádru reprezentace a Štajner je širší člen kádru reprezentace.
2) Která slovní přesmyčka slávistu nejvíce naštve? Když mu stadión postaví Hochtief a pak se mu tam nastěhuje Hoftych.
V těžkých časech není nad černý humor...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Eluin (přítel SN) před 14 lety 15.10.2010 09:48 |:-)
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
slaviator před 14 lety 15.10.2010 11:59 |:)))))
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
marcocruz (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 18:34 |Jenže mě na tom nesedí jedna věc, celou dobu tlachá jak je nutné zaměřovat se na odchovance, juniory a vychovávat je od samých začátků a nekupovat do dorostu třeba cizince(kteří teď mimochodem v dorostech velmi vyčnívaji) a zároveň chce seškrtat a to docela výrazně dotace právě mládeži. Tak jak má být zrovna z tohodle člověk moudrej, to nevim.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
slaviator před 14 lety 15.10.2010 12:00 |přesně tak, přitom Marićové apod ANO, přeplácení Ivanovićové apod NE
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
DrFe1 před 14 lety 14.10.2010 15:42 |Žvásty, kydy, mlžení, žvanění ......každý si to může vyložit různými způsoby, ale nikdo neví s jistotu co tím kterým výrokem chtěl Platil říct. Já bych řek, že většinou nechtěl říct nic, jenom mlžit. Připomíná mi to projevy předlistopadových komunistických funkcionařů aneb jak hodiny žvanit a neříct nic konkrétního .....
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 15:52 |Dobrý je tenhle titulek:
HN: Slavia do insolvence? Je to možné, říká Platil
To mi pro změnu připomíná Cimrmana (Akt):
- Pane inženýre, je to možné?
- Ano, to je možné.
- Víte o čem je vůbec řeč?
- Ne.
Takhle na mě Platil poslední dobou působí...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Eluin (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 17:27 |Třeba nic konkrétního v dané situaci ani neví...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Ferguss před 14 lety 14.10.2010 15:44 |Super, seberou se prachy mládeži, což je zřejmě to jediný co ve Slavii ještě funguje.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 15:49 |Což takhle udělat na každým zápase stokorunovou sbírku na mládež? Pak by se to předalo někomu z klubu. Ale ten by to stejně zpronevěřil...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 16:44 |Napadá mě jedna otázka, kterou by tu mohl někdo informovaný zodpovědět:
A) ENIC předal Slávii s dluhem 500 mio, z toho se díky LM a přestupům 390 splatilo a teď zbývá posledních 110.
B) ENIC předal Slávii s dluhem 140 mio, z toho se kvůli neschopnosti dalšího vedení splatilo jen 30 mio, a tak stále dluží Slávie ENICu 110.
Vždycky jsem věřil chvályhodné variantě A), ale v poslední době všichni přejali odsouzeníhodný výklad B). Jaké jsou důkazy, že je právě B) správně?
Diletanti jsou to tak jako tak, otázka je, jak velcí, pochopitelně...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Viking před 14 lety 14.10.2010 17:11 |B je správně.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 17:17 |A teď ty důkazy. Výpisy z rejstříků, citace zasvěcených, atd. Budou?
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
lassiter před 14 lety 14.10.2010 17:41 |Podívej se do účetních závěrek.
Závazky vůči ENICu k 30.6.2006 - 138m.
Závazky vůči ENICu k 30.6.2007 - 180m (nesplaceno nic, naopak ENIC poslal dalších 35m plus naběhly úroky, které se nesplácely)
Závazky vůči ENICu k 30.6.2008 - 121m (splatilo se 1m EUR, tj. 27m, o dalších 40m se závazek snížil díky poklesu kurzu libry. Jedna z půjček je totiž v librách).
Dneska dlužíme zdá se cca stejně. Libra poklesla, úroky narostly.
Co se týče ostatních závazků, tak k 30.6.2007 jich bylo po splatnosti asi 22m, tj. zhruba tolik co dnes.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 23:23 |Díky za info, věřím Vám a z tohoto info budu vycházet, ale odkaz by mě neurazil...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Viking před 14 lety 14.10.2010 17:50 |Je to k nalezení v obchodním rejstříku - v roce 2005 došlo k navýšení základního kapitálu SKS o 400 milionů Kč a to tím, že dluh (půjčka Enicu Slavii) se kapitalizoval, překlopil se tedy ze závazků do základního kapitálu. Těch 400 milionů ale nebyl celý dluh, který Enic kapitalizoval, zbývalo právě těch zmíněných 140 - 150 mega, to přesně nevím. Z těch se zaplatilo tebou zmíněných 30 a o zbytek byl ten soud v Londýně. A těch 400 mega mohlo tudíž vstoupit do hry o prodej Rosenovi a spol...
Jak už jsem psal před několika týdny - je právě také možné, že když Enic onehdá těch cca 60% Rosenovi a spol. prodával, mohl si na to Rosen půjčit, protože zadarmo to rozhodně nebylo. Slavii byla kapitalizací relativně stabilizovaná, vlastní kapitál záporný nebyl a ten podíl tudíž něco asi stál. A to je jeden z možných kanálů, kam zmizely všechny ty peníze. Prostě si Rosen a spol. na koupi někde půjčily (klidně ze svých firem) a po LM a přestupech těmi penězi tu půjčku uhradili...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
martyni (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 18:09 |Vzpomínám, jak R+D po postupu do LM měli plno řečí o tom, jak je třeba splatit dluh enicu. Nakonec z toho bylo jen tech 30 mega.. ostatní penize za LM a prodej hracu bud plynuly akcionarum, kteri si mozna mysleli, ze jejich investice se muze vratit behem par mesicu, nebo byly projedeny jarolimovou prestupovou a platovou politikou, popr. byly zaplaceny e-side za 50-ti lety najem edenu. Zjevne obrovska chyba nebo zly umysl.
Hodne podezrele je i informovani o dluhu. Pravni stanovisko, ze dluh, ktery je cely splatny, by mel byt placen ve splatkach, zni hodne smesne.. tez je dost neduveryhodne, ze bez pisemneho vyhotoveni rozsudku presne nevedi, kolik cini dluh, je taky legracni.. uroky si muzou spocitat sami a naklady rizeni tez.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
quelhar (admin) před 14 lety 14.10.2010 18:19 |Pokud si dobre vzpominam, tak pri tom soudu v Britanii slo mj. take o to, jestli se ma zaplatit hned cca 90M a zbylych cca 30M pozdeji, nebo celych cca 120M zaroven, to k tomu, ze nevedi, kolik budou muset zaplatit okamzite.
A jen bych doplnil, ze prestupova politika byla Jarolimova, ovsem platova a odmenova byla Dolezalova. Treba za postup do LM se tusim tenkrat na odmenach rozdala az ctvrtina zisku, aspon tak se o tom tehdy psalo. Pak byly jiste nemale odmeny za titul, za dalsi titul, atd.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Viking před 14 lety 14.10.2010 18:38 |Platil říkal v létě, že Enic udělal chybu a zažaloval SKS ne o celou částku ale o cca jeden milion liber méně...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Viking před 14 lety 14.10.2010 18:37 |Podle mě se taky hrálo hodně o to, trochu postrašit Enic - bude se jim zdůrazňovat, že buď přistoupí na splátkový kalendář nebo taky v rámci insolvence můžou dostat zlomek jistiny...
Daleko zajímavější je ovšem jedna věc, na kterou tady někdo upozorňoval a vztahuje se k Eside:
1) v účetní závěrce k 30.6.2008 evidoval Eside v rozvaze ve výnosech příštích období (to jsou operace, kdy mi někdo zaplatí na vícero účetních období a postupně to rozpouštím do výnosů) neuvěřitelnou částku 242 mil. Kč, to znamená, že někdo (kdo jiný než SKS jakožto jediný STÁLÝ nájemce a defakto jediný "zákazník" Eside) zaplatil čtvrt miliardy na služby, které mu má Eside v následujících letech poskytnout.
Na to že se jedná o takovou podstatnou částku, nikde k tomu není navíc uvedena ani doplňující informace.
Nadto je též zajímavé, že v tom samém účetním období účtoval fotbalový klub jako náklady příštích období částku cca 150 mega, což oproti Eside rozvaze nesedí (rozvaha SKS je ovšem špatně naskenovaná a není tudíž dobře čitelná).
2) v účetní závěrce k 30.6.2009 došlo k navýšení vlastního kapitálu Eside o 611 milionů, které představují blíže nespecifikovaná ocenitelná práva (podobnost na navýšením ZK u SKS čistě náhodná?), opět k tomuto nic bližšího není uvedeno. Výnosy příštích období byly poníženy o cca 6 mil. Kč, což vzhledem k původní výši této položky dává informaci o možném ročním nájmu stadionu...
Nevím jak s těmito info naložit ale čím dál víc si začínám myslet, že vzhledem k nedostatku peněz z LM a přestupů u fotbalového klubu a letnímu mlžení našeho vedení ve vztahu k Bohemce skončily peníze tady a Rosen a spol. mají ve stadionu minimálně nezanedbatelný podíl...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 23:32 |Pozor, oni doufají, že kvůli procesní chybě nebude povinnost jednorázové splátky na 110 mio, ale jen na 80, a těch 30 se bude vymáhat později. Takhle jsem to aspoň před časem postřehl.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 23:29 |Takže ta kapitalizace probíhá (dávám příklad) třeba tak, že ENIC vlastní 60 proc v a.s. se základním jměním/kapitálem 200 mio (jakoby 120/200) a když kapitalizuje vložených 400 mio, tak se ten podíl zvýší na 520/600, a potom se jim to vrátí na prodejní ceně, jako se to mohlo stát při prodeji R+D. Chápu to zhruba správně?
Pak ta tvá hypotéza docela zapadá, a snad by se dal i onen R+D postup vměstnat do příznivější kategorie A) z mého původního dotazu. Nebo dedukuji špatně?
Jenže i v takovém případě by možná bylo šťastnější srovnat napřed ten převis k ENICu. Pokud by jim to ovšem ,,jejich´´ firmy dovolily, což se taky stát nemuselo.
Vzhledem k daným skutečnostem bych ten dluh sám o sobě tolik nekritizoval, spíše ten způsob medializace.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Viking před 14 lety 15.10.2010 09:17 |Nn, tak to není. Teď nemám čas, večer ti k tomu něco napíšu.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
lubka před 14 lety 14.10.2010 16:49 |ze změnami bych začal až ve druhé lize.nejdřív je potřeba prodat všechno co se aspon trochu hýbe,zašmelit všechny zbylé peníze(rád bych věděl kam se podeli ty z LM a prodeje hráčů).slavia už je stejně všem pro smích.nejasný majitelé špatné hospodaření a vedení k hovnu z nás udělalo kašpárky.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Romino před 14 lety 14.10.2010 17:21 |Pan Platil je záruka krachu, podívejte se, kde působil, proč musel odejít od Policie, jak spolupracoval s Machem. Kovaný sparťan šel k nám asi proto, že ho baví ředitelovat dobře řízené organizaci. Je to figurka, kterou každý využije pro špinavou práci. Při svém příchodu ujišťoval, že nebude mluvit do sportovního úseku, protože tomu nerozumí (to jediné mu věřím), pak ohodnotil Ragueda, určuje, že se nebudou kupovat hráči, kdo bude hrát atd. Slavii musí vést buď kvalitní ekonom (což pan Platil není) nebo lépe kvalitní ekonom slávista. Ke sportovnímu úseku by se měl Platil vyjadřovat jenom v číslech rozpočtu.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Wommi před 14 lety 14.10.2010 17:29 |..no jo,..tak je to krizovy manazer,..pomohl kosteti, pomuze i slavii, nebo jejim majitelum?!:)
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
golux před 14 lety 14.10.2010 17:45 |Co se týká ekonomiky, mám jiné reference. Proč odešel od policie nevím, ale rád se něco konkrétního dozvím, ovšem aby to zase nebylo z krabičky jedna paní povídala...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Romino před 14 lety 15.10.2010 08:33 |Bohužel nelze tyto názory zveřejňovat, ale kdo trochu viděl do výběrových řízení u Policie a zná pořizovací ceny, za které se nakupovalo, tak si udělá názor sám.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 23:38 |Vždyť je to chudák, Rosen ho poslal na konferenci a říká mu: ,,Hele špenáte, tady máš papírek s nápovědou a nezapomeň zkritizovat Ragueda!´´
TO je kurva konec.
Kunetice před 14 lety 14.10.2010 19:39 |Taky dobře aspoň bude nějaká šance že to koupí někdo jiný , protože to musí padnout asi úplně na dno!!!
Otazka ovšem je kde je to dno pane rosene nebo sissáku že !!!!!
Re: TO je kurva konec.
DKNL před 14 lety 14.10.2010 23:44 |Vše je to zralý na trestní oznámení to je můj názor.
Re: TO je kurva konec.
kaisersose před 14 lety 15.10.2010 10:12 |...tak na trestni oznameni nevim...nazval bych to takovym pololegalnim podvodem na akcionare...jinymi slovy, jak nekomu za bileho dne ukrast firmu...to, co se z kraje roku 08 na VH Slavie stalo bych popsal z meho pohledu asi takto: zakladni jmeni Slavie bylo skokove navyseno bez pritomnosti a souhlasu anglcanu min 2x, cimz byl nareden jejich podil na ZJ. Vetsinu tim ziskal subjekt, ktery toto nepratelske prevzeti zorganizoval a podle toho, ze vsechny transakce sly pres Key Investment nekdo, kdo se moc snazi, aby jeho identitu nikdo nikdy nezjistil...ze se suska, ze jsou to firmy okolo Sisaka a Pitra by Slavie konecne mohla pustit oficialne. Pokud se podivate na zapisy z VH na justice.cz od te doby, anglicani vzdy proti necemu protestuji a neco zadaji a je jim to opakovane zamitano...tim chci rict, ze jim asi nezbyva nic jineho nez se prat o penize, ktere do sve firmy (v tomto pripade Slavie) investovali. Kez by tohle vsechno vedlo k tomu, ze Slavii koupi nekdo transparentni a bohaty...nic to ale nezmeni na tom, ze lide, ktere jsem zminil vyse podle me i vcetne Rosena Slavii angalnum normalne vyfoukli...
Re: TO je kurva konec.
martynko před 14 lety 15.10.2010 12:10 |Nechápu jednu věc, jak může VH bez přítomnosti a souhlasu významného akcionáře navýšit základní jmění a tím bez jeho souhlasu zcela degradovat jeho významný podíl na rozhodování firmy, ve které má přes sto mega pohledávek.. To je jako legální??
Re: TO je kurva konec.
Khadgar před 14 lety 15.10.2010 12:15 |Pokud byla akcionáři zaslána (potažmo doručena) pozvánka, tak ano. Že se pak akcionář nedostaví, to je jeho problém. A je to snad taky jedna z věcí, o kterou se hádají - že pozvánka byla zaslána na jinou adresu.
Re: TO je kurva konec.
slaviator před 14 lety 15.10.2010 12:19 |A Městský soud dal Slavii v září zapravdu. ENIC se ale určitě odvolá... Ale tohle je prostě problém fiktivního doručování adres, vidím to i u "naší" pošťačky, dopis určený do vlastních rukou hodí prostě do schránky a ještě jelikož jsou to takové ty "schránkové unifikované panely", tak to čučí kus ven. Jestli to někdo vytáhne nebo nevytáhne není problém odesílatele, odesílatel to poslal do vlastních rukou, maximálně si můžeš akorát tak stěžovat na paní pošťačku... Což je docela si myslím blbý. A může to být přitom důležitý - pozvánka na řádnou VH, pozvánka k soudu, doručení rozsudku...
Re: TO je kurva konec.
kaisersose před 14 lety 15.10.2010 12:48 |...jeste me k tomu napada jedna vtipna vec. Na otazku: je vlastnikem Slavie pan XY? odpovidalo pred casem PR Slavie v celku logicky NE...zajimalo, jak by znela odpoved na otazku: Je majitelem akcii Slavie firma ovladana panem XY? Tam uz by to myslim bylo neco ve smyslu no comment nebo nemuzeme potvrdit ani vyvratit...
Re: TO je kurva konec.
bongor před 14 lety 15.10.2010 15:09 |Tady je problém,že se tady může úplně všechno.Jenom musíš vědět ,jak na to.Nejlepší je,zeptat se někoho z autorů předlohy zákona.Hele Franto,kde jste nechali díru?A že jich je.Třeba vem si pohonné hmoty.
Můžeš do nich lejt co je libo,abys hodně vydělal.Taky existuje kontrola,která na to dokonce smí přijít.Ale -díra!Ta kontrola výsledky nesmí zveřejnit pod sankcema.Hezká taškařice,řekli by V+W.A ve fotbalu je toho mraky.Třeba taková ruka ve vápně.To je pane vymyšlený jedna radost.Sudí je prakticky nepostižitelný.Šla ruka proti míči,nebo míč proti ruce?To je jako co bylo dřív,vejce ,nebo slepice?
Re: TO je kurva konec.
slaviator před 14 lety 15.10.2010 18:28 |ono s těma PHM to není tak jednoduchý, to by museli kontrolovat každej den... ale jakmile se třikrát tejdně plní ten zásobník cisternou, tak každá zásilka může být jiná... narozdíl od supermarketů, kde když prodávaj zkažené maso a nějakejma voňavkama se to snaží zamaskovat, tam je to zřejmé... u pump to je složitější už jen tím, že na frekventovaných se ty zásoby vytankujou třeba i za den, na méně frekventovaných to trvá až týden... Málokdo do nich leje LTO (lehké topné oleje) jako dřív, dneska se spíše dováží v cisternách z ciziny a místo 20 cisteren se vyúčtuje 15 a z pěti se neodvede daň státu... Kupovat benzín je jako kupovat zajíce v pytlu a kde jsi koupil před tejdnem kvalitní může být teď nekvalitní. Vem si, že jak dlouho trvá udělat ten rozbor (několik dní)... Takže daj pokutu, ale nezveřejní komu. Já to celkem chápu, byť s tím taky nesouhlasím moc - v případech kdy podvádí "mírou" nebo je to opakovaně (z pěti kontrol v roce čtyři kontroly odhalí nekvalitní palivo) bych to zveřejňoval...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
DrFe1 před 14 lety 15.10.2010 09:09 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/96986/vladimir-leska-enic-byl-dobry-vlastnik.html
Moc světla do toho teda Vláďa nevnesl, spíš se přidal do klubu mlžičů. Čím víc si čtu těhle nejasných rozhovorů, tím silněji si přeju neanonymního, průhledného, "rovně" komunikujícícho vlastníka.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
slaviator před 14 lety 15.10.2010 12:15 |Leška sám má dneska pět procent... :)
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
janko (přítel SN) před 14 lety 15.10.2010 12:22 |Teď už zbývá jen dohledat těch zbylých 95...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
tt před 14 lety 15.10.2010 12:26 |Pět akcií...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
tantalos před 14 lety 15.10.2010 12:44 |Říkal, že jen pět akcií... ergo percentuálně hov...
Dnešní Sport (tištěný) ale stojí za přečtení, otevírá trochu zapomenuté pohledy na celou aféru, dokonce mě nutí mírně korigovat můj pohled.
Stálo by za pokusit se zjistit, co je pravdy na Leškových slovech, že nový stadion by bez Enicu nestál.
Pokud se nemýlím, Enic získal Slavii za pár pětek, tedy zhruba za 50 M Kč. Jenže tehdy slíbil, že postaví Slavii nový stadion. Jelikož však jeho plány na zřízení konkurenční Ligy Mistrů zkrachovaly, do (značné míry prý na zásah kancléře Kohla a UEFY), postupně ztrácel zájem a byl ochoten se Slavie zbavit.
Navíc do hry o Eden vstoupili i jiní hráči...
Jak dneska píše Choděra ve Sportu, sám člen někdejšího výboru, Enicu původně šlo o pozemky v Edenu. Myslím, že tehdy Angličanům spíš ještě šlo o tu novou LM a pozemky byly druhořadé, ale určitě má Choděra pravdu v tom, že prodej Slavie Enicu byl dělán velice nevýhodně.
Na tom prodeji se podílel Leška, který teď Enic vychvaluje. V leččems má asi pravdu, Enic a jeho Colecott určitě byli mnohem schopnější a serióznější než ti různí Sisákové, Rosenové, Doležalové, Starkové a bůhvíkdo je za tou Slavií a Enicem dneska.
Samozřejmě svou roli sehráli i Richter a ostatní Bémovi a Jančíkovi boys z ODS. A potřeba vyštvat Bohemku z Ďolíčku.
Za jakých podmínek tedy Enic podpořil stavbu Synottip arény, nebo jak se tomu dnes říká?
Je to propletenec, ve kterém hrají pozemkové spekulace prvořadou roli.
A proto by bylo dobré do nich vnést trochu víc světla.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
kaisersose před 14 lety 15.10.2010 12:52 |...ja bych videl spis nitky k CSSD...Setuza, CSA, Tvrdik atd...kazdopadne klic klic ke vsemu je fungovani E-side a financovani stadionu...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
vavicek před 14 lety 15.10.2010 13:38 |Kecy. ENIC dal za Slavii přes 100 milionu a dalších 400 do ni nalil. O pozemky jim mohlo jít jen těžko, protože v té době je vlastnil stát a ani dne je SK Slavia Praha – fotbal a.s nevlastní a ani nikdy nevlastnila.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
golux před 14 lety 15.10.2010 14:23 |Pozemky byly v trvalém užívání SK Slavia Praha o.s., vlastníkem byl stát. To až do roku 2003, kdy se přijal zákon, který pozemky v trvalém užívání sportovních klubů převedl těmto sportovním klubům bezúplatně do vlastnictví s podmínkou, že dest let budou využívány pro sport. Čili pozemky na kterých dnes stojí fotbalový stadion vlastní SK Slavia Praha o.s. Nevlastní je společnost SK Slavia Praha-fotbal a.s!!! Aby se mohl dostavět stadion dala SK Slavia Praha o.s. pozemky do zástavy a na základě toho obdržela 400 milionů, které poskytla incvestiční společnosti eSide, financující a dnes i vlastnící stadion. Ovšem tento úvěr se musí splácet, pokud by e Side zkrachoval a nesplácel, Slavia by o pozemky přišla.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
tantalos před 14 lety 15.10.2010 18:13 |Tzn, že pokud E-side nebude splácet, najednou budou pozemky volné... %Ze by v tom bylo jádro pudla?
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
golux před 14 lety 15.10.2010 18:30 |Nikoliv, propadnou bance která poskytla úvěr a ta si s nimi bude moci dělat co chce. Může je kupříkladu prodat aby uhradila svoji pohledávku vůči eSide...
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
bongor před 14 lety 15.10.2010 15:29 |djó pozemky,zlatej důl i bez zlata.Bohemka už na to dojela,u nás asi těžko zbouraj novej stadion,ale kdo ví.Dokonce i božská s tím měla problémy ,Koště se budilo ze sna a říkal si byt či dům?Nakonec si vydělal pár pitomejch eur a stáhnul se do Rakous.Hodně chytrej šíbr,všechna čest.
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
slaviator před 14 lety 15.10.2010 18:49 |a nevlastní těch pět akcií s milionovou hodnotou? :) ale ne, dobře, měl jsem pocit, že říkal pět procent - tak jestli pět kusů, tak i tak záleží při návrhu na insolvenční řízení... tam nejde o objem akcií, ale o 51% akcionářů jako osob
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Khadgar před 14 lety 15.10.2010 17:57 |V těžkých chvílích je humor vždy potřeba. Nevím jak vás, ale mě předposlední fotka totálně rozsekala :D
http://www.slavia.cz/Fotbaliste-Slavie-hvezdami-modni-prehlidky
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Gordon (host) před 14 lety 15.10.2010 18:22 |Me spise rozsekavaj ty prcinky ve spodnim pradle :))
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
slaviator před 14 lety 15.10.2010 18:55 |Kamaráde, to by chtělo ještě k tomu ale nějaký růžový triko, nechat si nastřelit do pravého ucha náúšnici a vzít si dámskou kabelku :D
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
Viking před 14 lety 15.10.2010 21:01 |Myslíš model alá Radoslav Kováč nebo Milan Petržela?:)
Re: M. Platil: Slavii čekají změny
slaviator před 14 lety 15.10.2010 22:23 |model á la Cristiano Ronaldo :) ten má i tu dámskou (!) kabelku... btw jinak jak se to říká s těma ušima? pravé ucho je gayské? nebo levé? ;)
Něco z tisku
FrancoisMerlin před 14 lety 15.10.2010 21:05 |Lidovky:
U Slavie spěje vývoj k několika variantám řešení. V médiích se objevily zmínky o insolvenčním řízení, nicméně rejstřík možností je širší. Nabízí se také změna majitele. Podle středečního vyjádření ředitele klubu Miroslava Platila sice zatím konkrétní nabídka na stole neleží, Rýznar už však zaznamenal, že Slavia stále představuje lákavé zboží. "Kontaktovaly mě dvě skupiny, které by měly do Slavie zájem vstoupit, a chtěly zprostředkovat kontakt."
Spart:
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/96981/slavia-v-krizi-i-kdyby-prodali-kadr-dluhy-nezaplati.html
Slavia v krizi: I kdyby prodali kádr, dluhy nezaplatí!
Nesmyslně účelové ocenění jednotilvých hráčů - 127 mil.
Hloušek - 15 mega (možná teď), ale po dvou povedených zápasech to může být 40 to samý Belaid, M. Černý, Vyhnal - prostě každej mladej hráč.
Jinak sestava do ústí po dlouhé době mám trochu dilema, co s obranou:
a) Zlámal - Čelůstka, Ragued,Koubský, Hubáček - Janda,Belaid,Trapp,M.černý - Kisel, Hloušek
a nebo
b) Zlámal - Janda, Ragued,Koubský, Čelůstka - m.černý,Belaid,Trapp,hloušek - Kisel, vyhnal
Re: Něco z tisku
skman před 14 lety 16.10.2010 09:43 |osobne bych obranu dal janda koubsky celustka hubacek; pred odchodem do palerma hral celo stopera velmi dobre
Re: Něco z tisku
quelhar (admin) před 14 lety 16.10.2010 10:21 |Souhlas. Bud varianta b) nebo skmanova varianta, ta se mi taky libi. Porad si stojim za tim, ze s udravenim Hlouska jsme ziskali velkou ofenzivni silu a je predpoklad, ze si vytvorime vic sanci. A koneckoncu, koho jineho nez prave Usti bychom meli prejet ofenzivou? A proto Janda na pravem beku a Celustku bud nalevo, kde hral v repre, nebo na stopera.
Re: Něco z tisku
Tonda před 14 lety 16.10.2010 10:56 |O Zlamalovi jsem slysel ze je to "guma". pry se vsude dostaval diky protekci a jaho kvalita je pry precenovana. Vim ze je to jen tlachani do vetru, rikal jsem si fajn, pokud je to pravda, tak je to stejne jedno, mame ho zadara.. nicmene z toho zapasu co sem ho videl musim rict ze nic moc. prvni branku mohl chytit kdyby to byl brankar urovne slavie, a druha jde primo na jeho vrub, a to mu balon takhle odskocil v zapase aspon 3x.. ja rikam, proc sem prichazel Jaakola? je mlady a podle me kdyz chytal, mel tam hodne dobre zakroky.. asi jsem zaujaty ale ta chyba proti olomouci byla z poloviny jineho ragueda, a taky vyplynula z tlaku hubnika.. byl to zbytecny gol, ale ne gol kvuli kteremu bych posadil zacinajiciho brankare na stridacku.. tyhle cachry s brankarema musi skoncit. a podle me to momentalni davani sanci zlamalovi je pouhou ztratou casu...
Jinak kdyby se nasli penize, myslim si ze je potreba okamzite koupit Vaclika a soupnout jej do brany.. tahle investice by se urcite vratila... tim padem by pak zlamal nemel sanci a jaakola zrejme taky ne..to je pravda..
Re: Něco z tisku
martyni (přítel SN) před 14 lety 16.10.2010 11:20 |oba dva se jevi jako prumerni brankari.. nic zvlastniho necekam ani od jednoho, muzou prekvapit.
Re: Něco z tisku
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 16.10.2010 13:53 |rozdíl je v tom že Jakkola je náš , proč si ted rozchytávatZlámala když rozdíl mezi nima není valnej a Zlámal nám po sezoně stejně řekne ahoj, jediná rozumná možnost je dávat šanci finovi, sezona je stejně odepsaná tak at se rozchytává na příští sezonu, podle mě je to logické a každý rozumný trenér by ktomu tak měl přistupovat.
Re: Něco z tisku
Khadgar před 14 lety 16.10.2010 14:36 |A taky se z těch dvou zápasů zdálo, že hru nohou má Jakkola lepší. O vysokých balonech ani nemluvě, Fin byl jistý, zato Zlámal tam lítal jak Vaniak. Dle Jarolíma by Zlámal teď měl být na odepsání, protože udělal za dva zápasy dvě hrubky, z toho jednu školáckou a měl několik nejistých situací.
Papírově je na tom taky lépe Fin - je vyšší. A ten nejdůležitější důvod napsal Vhoo v první větě.
Něco z tisku?
Mac před 14 lety 15.10.2010 22:54 |Rosen - http://www.ahaonline.cz/cz/sport/52980/serial-aha
Doležal+Brabec - http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/96983/dolezal-a-brabec-spolecne-podnikaji-s-pozemky.html
A pak že je vlastnictví klubů ztrátovou záležitostí. :-(
Re: Něco z tisku?
bongor před 14 lety 16.10.2010 09:13 |A my tady řešíme,kde jsou všechny ty prachy,co Slavia vydělala v posledních letech.Jsme to ale blbci.
Re: Něco z tisku?
Wommi před 14 lety 16.10.2010 09:42 |..ale prdlajz, rosen ty penize mel uz driv, nez do slavie vstupoval, takze tady zase nesirte tu zavistivou notu:)
Kazdopadne ten clanek uvadi i zajimave informace o prostredi okolo rosena a to v souvislosti se slavii a e-side.
Re: Něco z tisku?
Wommi před 14 lety 16.10.2010 09:43 |..jo a jeste maly dovetek,..dolezal nikdy vlastnikem slavie nebyl!!!
Re: Něco z tisku?
Markus před 14 lety 16.10.2010 09:55 |Jedno médium lepší než druhé. Kvalita informací odpovídá žumpě. Z čeho jsem smutný, této kvalitě se přibližuje už i MF DNES a EURO. Opravdu je v ČR tak málo čtenářů, co by vyžadovali ověřená fakta? :(
Pro WOMMIHO!?
Kunetice před 14 lety 16.10.2010 11:13 |Tak asi jsme blbci mi !
Tady nikdo netvrdí že rosen a doležal neměli peníze když do slavie vstupovali ale že jí rozkradfli to je snad už jasné i školákovi v první třídě jen tobě ne !!!
nebo ti snad rosen ukázal kolik měl na účtech před vstupem a nyní?
Já myslím že rozhodující je že to dovedli do hajzlu!!!
Re: Pro WOMMIHO!?
bongor před 14 lety 16.10.2010 14:22 |Každopádně peníze už měli,jenže když majitel nějakého podniku zde
sportovního klubu vidí,že ekonomická situace není nejlepší,tak si přestane brát klubové peníze pro svou potřebu.Podívej Křetinský,ten do rudé kasy vloni přispěl 136 Mega a je to jen sparťan.Tak bych očekával,že když někdo vyhlašuje jakej je slávista,že se podle toho bude i chovat.