Slavia - Ústí nad Labem 3:2 (1:1)
Branky: 20. Koubský, 51. (pen.) a 68. Kisel - 16. Jindráček, 81. Veverka
Slavia: Zlámal - Janda, Koubský, Ragued, Hubáček - Hora, Trapp, Belaid (74. Jarolím), J. Černý (68. Koreš) - Vyhnal (63. Hloušek), Kisel
Trenér Michal Petrouš postavil do zápasu poměrně očekávanou sestavu, ovšem překvapilo rozmístění hráčů na hřišti. Ve stoperské dvojici se totiž objevil Hocine Ragued, zatímco Petr Trapp se postavil do zálohy. Podobně se do útoku postavil Kisel, zatímco Hora nastoupil na pravém kraji záložní řady. Od začátku Slavia hrála v rozestavení 4-4-2. Hned v první minutě zabrnkal na nervy jednoho hostujícího fanouška (kterého hlídalo v sektoru hostů pět pořadatelů) golman Buček, když nakopl míč do Kisela, ten však nezpracoval ideálně a obránce mu míč vzal. Na druhé straně byl Ragued rád, že sudí na něj odpískal útočný faul, jinak by šel soupeř do vyložené šance. Po 14 minutách hry se do šance dostal Hora, jeho hlavička však mířila vedle, vzápětí na druhé straně na poslední chvíli hasila celá obranná čtveřice brejk hostů po ztrátě míče Jardy Černého na půlící čáře. A protože se slávisté nepoučili, přišel trest, další triviální ztráta míče na půlící čáře, další rychlý kontr hostů zakončený střelou z 25 metrů k tyči a Zlámal se natahoval marně - 0:1. Odpověď Slavie naštěstí přišla brzy, po rohovém kopu se míč odrazil na hranici vápna k Trappovi, který prudce nastřelil ve vápně Koubského, od kterého se míč odrazil za záda bezmocného Bučka - 1:1. A za další tři minuty mohla Slavia vést, Hora pěkně vysunul Vyhnala, ten zpětnou přihrávkou našel v rohu vápna Trappa, jehož technická střela minula šibenici opravdu jen těsně. Na konci 34. minuty se slávisté konečně kombinací dostali do vápna, střely Trappa i Kisela však byly zblokovány. Slávisté tou dobou konečně soupeře přitlačili před vlastní vápno a vybojovali také standardku přímo na hranici pokutového území. K té se postavil Belaid, ale trefil jen zeď, která míč srazila na roh. Pět minut před koncem se dostal do dvou velkých šancí Vyhnal, nejprve se štěstím prošel kolem svého obránce a ze strany se snažil prostrčit míč do vápna, což mu znemožnil golman, vzápětí v ještě větší šanci mířil vedle, když mu míč uličkou prostrčil Belaid. A za pár vteřin to byl Janda, kdo šel ze strany na golmana Bučka a prudkou ranou bránu minul. Do poločasu ještě hlavičkoval Kisel po centru J. Černého vedle a Koubský sám po rohu jen doprostřed brány, kde stál Buček. V nastaveném čase pak Hora pěkným centrem našel ve vápně J. Černého, který měl spoustu času si míč zpracovat a zamířit, místo toho nepochopitelně volil akrobatický volej, který zamířil vysoko nad.
Do druhé půle nastoupila v sešívaném stejná jedenáctka a hned po pár vteřinách se hnal ze strany na Bučkovu bránu Hora, zpětnou přihrávkou však nenašel nikoho. Sešívaní zůstali aktivní a dočkali se odměny, Belaid přihrál Vyhnalovi, který vtipně přiťukl Kiselovi, toho při snaze o kličku trefil Buček a slávisté kopali penaltu. K té se postavil sám Kisel a nedal Bučkovi šanci - 2:1. I po vstřelené brance zůstali slávisté aktivní a akce Kisela i závar po rohu, ve kterém byl aktivní Koubský, vypadaly nebezpečně. Ovšem také soupeř se pochopitelně osmělil a v zajímavé situaci jeden z jeho hráčů ve vápně trestuhodně promáchl. Slávisté odpověděli tisíciprocentní tutovkou Belaida, kterého našel ve vápně Janda, tuniský záložník však nastřelil jen Bučka. Slávisté začali hrozit z brejků, po jednom z nich se do vápna se štěstím prokličkoval Kisel a při pokusu o další kličku mu jeden z bránících hráčů zavadil o nohu, další penalta se však nepískala. A ještě když pomalu mířil Kisel ke středové čáře, šel do brejku Vyhnal, ve vyložené pozici přestřelil a vzápětí jej na hřišti nahradil za mohutného aplausu Adam Hloušek. Právě Hloušek to za chvíli zkusil z hranice vápna, Buček chytil. Aktivita slávistů neutuchala a třetí pojistku přidal Kisel po centru Jandy a chytrém přenechání Hory - 3:1. A vzápětí mohl Kisel završit hattrick po akci středem Belaida s Hlouškem, ovšem v těžké pozici mířil jen slabě do Bučka. Parádní akci pak předvedlo hned pět slávistů, na jejím konci byl sám ve vápně střídající Koreš, místo střely levačkou si přehazoval míč na pravou a obrana mu pak stihla střelu zablokovat. V další tutovce předložil Hora míč Hlouškovi, který jej poslal těsně vedle vzdálenější tyče. Poklidný závěr zápasu zničila hrubka Zlámala, který neudržel poměrně lehkou střelu z dálky a míč za něj pak dopravil Veverka - 3:2. A mohlo být ještě hůř, malou domů Ragueda vystihl opět Veverka, ovšem Zlámala tentokrát zblízka neprostřelil. Dvoubrankový náskok mohl Slavii vrátit Koreš, trefil však jen tyč a o pár chvil později Hora v dobré šanci přestřelil. Ještě v nastaveném čase po rychlé akci Jandy neprostřelil Bučka Koreš a v poslední akci zápasu stáli při slávistech všichni svatí, protože po rohu Ústí, na který šel do vápna Slavie i golman Buček, byl ve vápně osamocen hostující Polák a naštěstí trefil do nohy Zlámala a od ní šel míč nad břevno. Zápas tak skončil výhrou Slavie 3:2 a v osmifinále Ondrášovka Cupu se Slavia utká s Viktorií Žižkov.
Komentáře (56)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Jakubisko před 14 lety 12.10.2010 19:50 |Ústí jsme po celý prakticky k ničemu nepustili, první gól přišel z náhodné (ale nádherné) střely, druhý pak po minele Zlámala...ke konci mělo Ústí ještě dvě tutovky, z čehož mi trnulo, ale jinak vítězství naprosto zasloužené - Hlouška bylo hned po nástupu plné hřiště a věřím že pokud ho nějaký pašák v nejbližší době opět nezprasí, tak máme konečně vyřešený útok. Jinak se mi snad poprvé v sezoně líbil Hora a jelikož jsem byl výjimečně na východní tribuně, tak jsem měl možnost zblízka pozorovat naši obrannou řadu a k mému zděšení jediný kdo se aspoň pokoušel komunikovat a křičet, byl Hocine...
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
quelhar (admin) před 14 lety 12.10.2010 20:33 |Naprosty souhlas se vsim. Prvnich 20 minut to ze strany slavistu chvilemi vypadalo jako sabotaz, ale pak zacali hrat a az do 80. minuty skoro nepustili Usti za pulku. Zaver zkomplikovala minela Zlamala, ale dalsi dve tutovky pak zase chytil. Hora na kraji zalohy opravdu vyborny, nejlepsi vykon ve Slavii.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
eomer (přítel SN) před 14 lety 12.10.2010 20:39 |Souhlas a to ještě spoustu přihrávek nedostal i když tam byl úplně sám.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
tolsimir před 14 lety 12.10.2010 20:12 |Dnes skvely Hora, naopak slaby J. Cerny. Je mi lito Vyhnala, ten mic mu skocil na drnu a on kvuli tomu prestrelil :(
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
podol (přítel SN) před 14 lety 12.10.2010 20:32 |Přátelé,ještě nejsem doma adaptován,vrátil jsem se z našeho
zápasu.To nejdůležitější,výhru,tu jsme splnili.Ale příliš nejásejme,
ani nebuďme pesimisté.Z mého hlediska-brankář Zlámal,možná
Vaniak by byl jistější,min.gól padá na jeho vrub.Ale je to o důvěře
a o sehranosti s obranou.Dejme mu šanci,nejhorší je po neúspěchu hned odstavit a vyměnit.Z obrany-Janda byl dobrý,kolik
na něho bylo hrubých zákroků,ošetřování,on je mladý,fysicky zdatný,má zaklady techniky a tolik chce hrát.Koubský,nejen že dal gól,byl jistý v hlavičkách,místo v obraně má.Regued,až na tu koncovou minelu,dobrý,Belaid byl velmi dobrý,
měl by dostávat další příležitost,chce to více sebědůvěry.Kisel dal 2 góly,mlaďoši vůbec nezklamali,úspěšně nastoupil Adam Hloušek.
Návštěva je asi zklamání,ale fandové přejí úspěšným.Dnešní
návštěva,to byl asi základ skalního jádra příznivců,takové to bylo
na Strahově,a mě jako pamětníka 2.ligy,takové byly návštěvy i
tehdy.Pochvalu zaslouží kotel,nebýt jich,kde by bylo fandění
Slávii a počet diváků?Nastoupená cesta je dobrá,teď nás čeká
v poháru hratelný Žižkov,návštěva bude jistě okolo 6000.Potom
uvidíme co dál.Ani 2.příčka není ztracená,ale chce to trpělivost
a systém.Hráče na to máme.Podol.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
PetCC před 14 lety 12.10.2010 21:33 |Člověče, takové typograficko-jazykové zrůdnosti, co ty tu vytváříš, to se jen tak nevidí. Přečíst se to zkrátka nedá.
Škoda, možná v tom je zajímavá myšlenka, ale zůstává důmyslně skryta :-)
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Slawek před 14 lety 13.10.2010 08:51 |Návštěvu určitě ovlivnil čas, nebot naše moudré vedení ignorovalo, že v 18,15 začal zápas extraligy Slavia-Kladno. A to je šéfem fotbalu i hokeje jedna a tatáž osoba. Mimochodem, co brá nilo tomu, aby se pohár hrál v sobotu, v neděli, nebo nakonec i dnes, t.j. ve středu ? Odpovím si sám: Bránila tomu jen nechuť o těchto věcech přemýšlet a brát je v potaz. Příště to mohou klidně hrát třeba dopoledne.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
quelhar (admin) před 14 lety 13.10.2010 09:31 |Aby se hralo v sobotu a v nedeli branil zapas reprezentace v Edenu.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 13.10.2010 09:59 |Chlape, zkus příště použít mozek než sem něco napíšeš. Vím, že s tím máme občas problém všichni, ale tohle je jak pěst na oko..
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Eluin (přítel SN) před 14 lety 12.10.2010 21:42 |Krom hrozného začátku (fakt nechápu situaci před prvním gólem) a nervózního konce se mi utkání celkem líbilo...a hlavně (!) jsem viděl Slavii vyhrát, to už tu dlouho nebylo :-).
Z hráčů se mi zamlouvala osa Janda - Hora (ten snad zahrál nejlépe od té doby co je u nás) a pak také Hloušek, věřím, že jeho přítomnost bude na hřišti hodně znát.
Snad se mýlím, ale chvíli se mi zdálo, že se nám ve Vyhnalovi rodí spalovač šancí..., i když to Belaidovo ležérní kopnutí na bránu se mi také moc nelíbilo...
Jinak ten druhý gól...., nooooooo, moc jsem to neviděl, ale Zlámal se asi musel dost červenat :-).
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
tantalos před 14 lety 12.10.2010 21:52 |Podstatné na Vyhnalovi je, že se i proti ligovým soupeřům dokáže dostat do šance.
V béčku Vyhnal ukazoval, že si brankáře umí vychutnat a tím dost připomínal Necku. Jenže přechod o dvě třídy výš během pár týdnů není žádná legrace a málokdo jej zvládne ihned.Ve Vyhnalovi vidím jednu z mála nadějí dnešní Slavie...
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Eluin (přítel SN) před 14 lety 12.10.2010 21:59 |Souhlasím, byl to pro něj skok, tak snad mu to tam padne už v neděli v Ústí.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
quelhar (admin) před 14 lety 12.10.2010 22:01 |Myslim, ze v nedeli v Usti uz bude na hrotu misto Vyhnala prave Hlousek.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Eluin (přítel SN) před 14 lety 12.10.2010 22:08 |Nebo třeba budou hrát na hrotu oba..:)
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
martynko před 14 lety 12.10.2010 22:41 |Jezdiče Hlouška bych osobně radši viděl na kraji zálohy, podle trenéra je to jeho místo. Na hrotu nevim nevim, v naší situaci možná ano, ale jinak on zřejmě nemá potřebný návyky na tenhle post. Zatápět soupeři po levý straně a vytvářet nebezpečný situace hlavně pro hrotový útočníky, to je podle mě jeho největší síla. Škoda, že pro něj nemáme vhodnýho spoluhráče na místo ofenzivního levýho beka, kterej by si to s Adamem narazil.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
tt před 14 lety 12.10.2010 23:31 |Jojo, dát Hlouška samotnýho na hrot, to by byla typická Jarolímovina. Naštěstí tyto časy již jsou snad pryč.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
quelhar (admin) před 14 lety 13.10.2010 09:33 |Proc samotneho? Budeme hrat 4-4-2 jako vcera, Kisel druhy utocnik a M. Cerny z jedne strany jako podpora utoku. Jen nevim, jestli si trener troufne nechat na druhe strane zalohy Horu.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Strasak_1892 před 14 lety 12.10.2010 21:51 |Článek a nějaká ta fotka ze zápasu s Ústím...
http://www.slaviaultras.cz/t/54382-Slavia-Praha-FK-Usti-nad-Labem.html
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Khadgar před 14 lety 12.10.2010 22:09 |Hora zahrál opravdu slušně. Škoda, že si spoluhráči (obzvlášť Koubský) nevšímali v 2. půli toho, že 10m okolo sebe nemá protihráče. O přihrávku se hlásil asi 26x, dobrou do běhu dostal jednu.
Jinak nechápu, proč Belaid hraje na úrovni defenzivního záložníka a zadrbává se vzadu, protože dopředu to nemá komu dát.
Klima v kabině asi taky nebude pořád úžasný, když se Kisel vzteká jak malej kluk, že nemůže kopat přímák a jde se vybrečet k Hubáčkovi.
Vyhnal nevyhrál snad jedinou hlavičku, na tom by měl zamakat, když už máme vysokýho útočníka. Jinak opravdu Necida trochu připomíná, třeba tím, jak chtěl jít na penaltu.
Největší slabinou je levá strana, Černý i Hubáček jsou dost mimo. Bohužel návratem Hlouška asi nedojde k posazení J. Černého na lavičku...
Po tý 20. minutě se vymazala letošní tradiční díra mezi obranou a zálohou a při útočení už to bylo pěkný 4-2-4.
Potenciál tam ale určitě je...
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
japhy před 14 lety 12.10.2010 22:32 |Já tedy považuju posazení JČ na lávku za klíčové.
Pozitivní je rozhodně to, že se nám podařilo otočit výsledek, negativem opětovné "zvyšování" produktivity soupeře. Je až neskutečný, kolik stačí soupeřům šancí na to, aby nám dali fíka.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Khadgar před 14 lety 12.10.2010 23:28 |Jestli Petrouš posadí JČ na lavici a dá na jeho místo Hlouška, tak smeknu. Bylo by to krásný mít nalevo Hlouška a napravo Jandu/Horu.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
lassiter před 14 lety 12.10.2010 23:51 |Hora zahrál dobře, každopádně způsob jakým hrála obrana Ústí mi přišel celkem zajímavý. Přesně jak říkáš, Hora tam byl milionkrát úplně sám, stačilo překopnout obranu a šel v podstatě sám na bránu. Tušim že to byl Janů, kdo hrál levýho beka, na to že mu je asi 38 to od něj byl výkon jak od dorostence. Přišel jsem až ve třicátý minutě a do konce poločasu přemýšlel, jak jsme mohli s tímhle týmem dostat góla, nakonec jsme dostali dva a to jsme mohli být i rádi... Každopádně nevim jestli Ústí nepostavilo nějaký béčko, ale tenhle tým snad v lize nemá co dělat. Jestli u nich v neděli nevyhrajem, tak to bude děsivý zklamání.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 13.10.2010 10:03 |No jejich trenér před zápasem říkal, že je pro ně důležitější liga a že postaví kluky co si ještě moc nekopli. Takže asi tak a v neděli se máme určitě na co "těšit"..
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
inver před 14 lety 13.10.2010 08:44 |Zdravím všechny slávisty,
včerejší výkon mě naplnil sebevědomím zase o něco více. Od 30-80 minuty jsme na hřišti jasně dominovali a skóre klidně mohlo být 5:1 a ne se strachovat v nastavovaných minutách při rozích Ústí....... Ale dobrým signálem pro mě je, že si vytváříme velké množství šancí, pevně věřím, že je začneme i proměnovat. Jak už je zde několikrát napsáno, perfektní výkon včera předvedl Hora a výborně fungovala jeho spolupráce s neúnavně nabíhajícím Jandou. Naše pravá strana byla tedy jasně lepší než levá (Hub a J. Černý). Ještě bych z mého pohledu prohodil Trappa za Ragueda, myslím si, že Trappovi více sedí pozice stopera a Hocinovi zase defenzivní štít.
Osobně bych velmi rád viděl v nedělním utkání proti Ústí rozestavení 4-4-2 s tím, že do útoku bych znovu nasadil Vyhnala. Včera sice nedal dvě obrovské příležitosti, ale je to stále velice mladý hráč a na hřišti rozhodně nezklamal. Chce ho to rozhodně podržet.
Výkon brankáře Zlámala byl ve včerejším zápase hodně slabý, ale nelámal bych nad ním hůl. Dal bych mu minimálně ještě jednu šanci a to v nedělním zápase. Máme sice na něj opci, ale bůh ví, jak vysokou. V případě její nereálnosti bych byl velkým zastáncem koupě brankáře Vaclíka ze Žižkova. Už jsem to tu na SN psal během minulé sezony, že je to brankář s obrovským potenciálem, chytající pouze II. ligu. Jeho kvality teď opět dokázal v kvalifikace "21".
Téma, Hubáček...... Myslím si, že by od začátku druhé poloviny soutěže tam měl dostávat šanci někdo mladý. Napadá mě Mareš, náš odchovanec, současně hrající na farmě v Hlučíně. Viděl jsem ho v přípravě před letošní sezonou proti Sokolovu a působil na mě dynamicky, dostatečně drze a rychle. Pokud si ho dobře vybavuji, je i poměrně vysoký. Minimálně bych si ho stáhl na zimní soustředění a dal mu několik šancí v přípravě, ať se ukáže.
Ve včerejším Spartu je rozhovor s Adamem Hlouškem a líbila se mi zmínka, že v týdnu hráli modelové utkání proti Béčku Slavie. Je to hodně rozumný krok (nevim, jestli se to dělo i za vlády velkého Karla). Trenér vidí všechny hráče pohromadě, mladí mají šanci se ukázat..... Thumb up!
SKS 4EVER
Inver
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
dalislavista před 14 lety 13.10.2010 18:01 |No v každém případě se mi zatím Petrouš jako trenér líbí, jednak si myslím, že nepreferuje určité hráče a staví sestavu opravdu podle toho, jak by mohla fungovat. Pod KJem by si asi TJ už nekop, nyní hraje a je přínosem (jako bych to netvrdil už za KJ :o)). Zatím bych jiného trenéra nehledal.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 13.10.2010 18:58 |Mě se taky Petrouš líbí. Jednoznačné plus je, že to není trenér starší generace, kteří licenci dostávali téměř automaticky a doteď si myslí, že všechno dělají nejlíp na světě akorát ostatní (hráči, vedení, fanoušci, media, soupeř, trávník atd) jim to kurví. Takže doufám, že v Petroušovi nalezneme někoho jako je Vrba, ne-li ještě lepšího. I proto mě ta prohra s Plzní bolela ještě víc. Nicméně teď dostane Petrouš dá se říct první šanci jak zamíchat se sestavou, tak uvidíme, co z toho vyleze..
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Ferguss před 14 lety 13.10.2010 08:52 |No vyhráli jsme, ale místy to mělo atributy fotbalu na plácku před barákem. Klubko hráčů okolo balonu, hádka o to kdo bude kopat přímák, brankář spíš na ozdobu, vypadnutí míče při pokusu hodit aut. Nicméně zejména po příchodu Hlouška to získalo dynamiku a během posledních 20 minut jsme mohli nastřílet Ústí bůra. Kromě Hlouška se mi líbil se mi Hora, Belaid a Koubský. Zoufalý Jarda Černý, tady se obávám, že to lepší nebude. No Zlámal na konci něco pochytal, ale jinak byl podle mého jeho i ten první gól. Jistě, Ústečák to trefil krásně, ale byla to střela z 25 metrů, Zlámal měl výhled jak z Petřína a střela nešla zas tak vysoko. Obávám se, že se silnějším soupeřem tohle stačit nebude.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Eluin (přítel SN) před 14 lety 13.10.2010 08:58 |Zlámal mě také trochu zklamal, nechci brankáře odsuzovat po 2 zápasech, ale zatím to není nic moc.
Oživíme Vaniaka? :-)
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
quelhar (admin) před 14 lety 13.10.2010 09:36 |To spis ozivime Jaakkolu nez Vaniaka, si tak myslim... Stejne vsak cekam, ze v Teplicich nastoupi proti Usti zase Zlamal.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
honzah (přítel SN) před 14 lety 14.10.2010 16:11 |Do brány patří Vaniak nebo Jaakkola, Zlámal je rozhodně z těch tří brankářů nejhorší, ledaže by v tom byla nějaká ,,nezištná půjčka´´ příslušného agenta. Ta je v těžkých časech důležitější než výsledky...
(Anebo třeba vydírání. Anebo podmínka Talošů, to je nejpravděpodobnější...)
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
quelhar (admin) před 14 lety 13.10.2010 09:51 |Usti vcera rozhodne nehralo na plny plyn, krome toho privezli jen 4 nahradniky do pole a nechce se mi verit, ze maji tak plnou marodku, aby neposkladali na lavicku vic hracu.
Nicmene verim, ze mame takovou kvalitu a ted uz snad i sebevedomi, abychom je porazili i podruhe. Zvlast, kdyz se nam vrati reprezentanti Celustka a M. Cerny. Proto bych sestavu zmenil jen tak, aby zustalo to, co fungovalo a zmenilo se to, co prilis nefungovalo. Kuprikladu Celustka hral v U21 leveho beka, tak proc jej nezkusit i u nas na tomto postu. Je pravda, ze navrh na posazeni Hubacka je hodne troufaly, zvlast kdyz Celustka posledni dobou nepredvadel vyrazne lepsi vykony nez on. Krom toho by na hristi zustal jediny starsi hrac - Kisel. Ale proc to proti Usti nezkusit se sestavou:
Zlamal - Janda, Koubsky, Ragued, Celustka (Hubacek) - Hora, Trapp, Belaid, M. Cerny - Hlousek, Kisel.
Lavicka: Jaakkola, Kaufman, Hubacek (Celustka), Dembele, LJ, JC, Vyhnal
Jak ukazal vcerejsi zapas, tak zatimco dozadu uz to nemame moc jak vylepsit a vyzkouseli jsme snad vsechno, smerem dopredu muzeme mit velkou silu a vyse uvedena sestava je podle me temer to nejofenzivnejsi, co muzeme poskladat. Navic - jak byva ve Slavii pravidlem - hodne hracu je schopno zahrat na vice postech. Takze kdyz neumime zahrat na nulu vzadu, tak proste soupere prestrilime (a to presto, ze nemame typickeho ostrostrelce, pet ofenzivnich hracu v zaloze a utoku + Janda je dostatecny pocet na to, aby se obcas nekdo z nich trefil)
Kdo by to byl pred par mesici rekl, ze domaci vitezstvi o gol nad Ustim nad Labem bude pro tym (a verim ze i pro hodne fanousku) takovou vzpruhou. Mame do konce podzimu jeste pet ligovych zapasu a dva v poharu, podle me klidne muzeme pomyslet na posun do stredu tabulky a jestli pred jarem budeme ztracet na pohary treba jen pet bodu (ted ztracime devet), tak muze byt jaro zajimave i v lize, i kdyz jsem mozna jen blahovy optimista.
A jeste nakonec pripomenu pravdepodobnou cestu poharem, kdyz se bude darit (vzhledem k tomu, ze pavouk se tentokrat udelal jiz na zacatku sezony a nic se losovat nebude) - osmifinale Zizkov, ctvrtfinale Teplice, semifinale Olomouc/Jablonec, finale Plzen/Boleslav.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
lassiter před 14 lety 13.10.2010 10:03 |Tak vzpruhou není ani tak vítězství jako výkon, zejména tedy ve druhém poločase, kdy jsme si vytvořili spoustu šancí. Otázka je, jestli to bylo naším uměním, nebo tou hrůzou co předvádělo Ústí. Tolik prostoru, co dostal Hora, mu ještě nikdo nedal.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
quelhar (admin) před 14 lety 13.10.2010 10:08 |Mas pravdu, na druhou stranu si porad myslim, ze az hraci naberou sebevedomi (a tomu muze napomoci i vyhra nad Ustim a predvedeny vykon + navrat Hlouska), tak zapasy nebudou o tom, jakou hruzu bude hrat souper, ale o tom, jak dobre budeme hrat my.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Khadgar před 14 lety 13.10.2010 10:10 |1) Rád bych se mýlil, ale podle mě neposadí J. Černého...Pokud mu ale neprodloužili smlouvu (nikde o tom není ani zmínka), tak bych jeho nasazení nepochopil, obzvlášť když trenér mlel o Hlouškovi jako o záložníkovi.
2) Jandu na beku beru jako znouzecnost, i proti Ústí dělal taktický chyby. Radši teda Čelůstku a nalevo Hubáčka. Pokud by hrál záložníka Hloušek, tak to tolik nevadí.
3) Spíš budeme hrát zase něco jako 5 záložníků, kdy se Kisel motá tak nějak všude. Včera už to bylo konečně trochu účinný a při útočení jsme měli 4 útočníky v lajně. Krásně to bylo vidět.
Takže já bych dal sestavu:
Golman - Čelůstka, Koubský, Ragued, Hubáček - Janda, Belaid, Trapp, Kisel, Hloušek - Vyhnal.
A osobně by mi taky víc sedělo prohození Ragueda s Trappem, nevím proč to trenér obrátil. Takhle máme jednoho stopera, který propadává ve vzdušných soubojích.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
quelhar (admin) před 14 lety 13.10.2010 10:20 |1) Petrous neni Jarolim a tak porad verim, ze vidi, ze prinos pro hru mel vcera JC minimalni. Navic jako trener muze jen ziskat a skoro nema co ztratit.
2) V pripade Jandy je pro me smerodatne to, ze hral dvakrat praveho beka a dvakrat jsme soupere po velkou cast zapasu mleli kolem jeho vapna - jak Plzen, tak Usti. Je samozrejme otazka, jak vyhodnotit jeho prinos na tomto postu - jestli obetovat trochu defenzivni cinnosti tymu na ukor ofenzivy nebo ne. Je jasne, ze Celustka zatim ani zdaleka nepodporuje utok tak jako prave Janda.
3) Podle me hral vcera Kisel typickeho utocnika temer cely zapas, aspon tak mi to z tribuny prislo. Co se tyce prohozeni Trappa a Ragueda, tam mam dost ambivalentni pocit. Trapp je v zaloze uzitecny tim, ze ma lepsi rozehravku nez Ragued, ten zase v obrane asi trosku vic chybuje.
Chybi mi v tve sestave M. Cerny :o) Prave proto, ze mame tolik zajimavych hracu smerem dopredu mi prijde skoda dat do obrany 4 hrace, z nichz zadny poradne nepodporuje utok.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Khadgar před 14 lety 13.10.2010 10:30 |Vidíš, na něho jsem zapoměl :D Určitě tvůj nápad dává logiku, já s tím souhlasím. Jenom se toho prostě trochu bojím, když vidím jak v obraně chybuje Ragued a přidává se k tomu i Janda.
Petrouš sice nemá co ztratit, ale takhle odvážný asi nebude. Tipnul bych si, že posadí Horu. A teď jsem si vlastně vzpoměl, že JČ nepostavil proti Plzni, takže by to s ním mohlo vyjít. Plus za odvahu má u mě taky za to, že včera hrál od začátku Belaid a ne Jarolím.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
quelhar (admin) před 14 lety 13.10.2010 10:41 |Prave, s odchodem K. Jarolima mam pocit, ze nekteri hraci chytli novou sanci za pacesy - at uz to je Belaid, ktery hral dvakrat v zakladu a rozhodne narozdil od posledniho roku a pul nezklamal, nebo Hora na kraji zalohy nebo Janda na kraji obrany.
Samozrejme uvidime jak dal, protoze v techto dvou zapasech trener zas tolik hracu na vyber nemel, proti Plzni bylo hodne zranenych a proti Usti mu chybeli Celustka s M. Cernym. Ted prijde prvni zapas, ve kterem bude mit k dispozici trochu sirsi kadr zdravych hracu a bude muset vybirat, jestli necha v sestave ty, kteri ted zahrali dobre a nebo tam vrati "stare mazaky". Sam jsem na to zvedavy.
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 13.10.2010 13:03 |Já taky. Navíc už dle slov trenéra Ústí tenhle zápas vypustili a všechno vsází na ligu. Bude to tuhý boj v neděli.
Osobně bych nechal Jandu na beku - Čelůstka se mi tam nelíbil. Ovšem jeho by stálo za to zapracovat do sestavy, aby jsme ho mohli dobře zpeněžit (v naší situaci velice důležité, bohužel). Nabízí se stoper, kde odváděl dobré výkony nebo zkoušet na levém beku, kde nemáme prozatím alternativu k Hubáčkovi. Ten ovšem v posledních dvou zápasech zahrál dost spolehlivě a pokud tak bude pokračovat, nechal bych ho tam minimálně do zimy. Pak zhodnotit co a jak s celým kádrem. Záleží samozřejmě také na smlouvách hráčů, ale tím se teď nechci zaobírat.
V obraně bych tedy nechal na jisto krajní beky (Janda, Hubáček) a ve středu bych nechal prát se o místo Čelůstku, Koubského (ten prosti lepším soupeřům nebude stíhat), Trappa a Ragueda, s tím, že dvojice Trapp - Ragued by se zároveň mohla utkávat s Dembelém o pozici defenzivního záložníka. Tohle rozhodnutí ale musí udělat trenér, který je vidí každý den.
Středního záložníka bych nechával Tijanimu, kterého by v závěrech zápasů mohl střídat Jarda Černý (Tijany pořád ke konci šlape vodu, musí dohnat fyzičku). Vpravo bych zkoušel Horu, který dře na krev a to se mi líbí, včera měl hodně povedený zápas ale bojím se, že to bylo tím, že beka hrál Janů. Lepší bek by ho mohl "vymazat". Vlevo Míňu. V útoku Hloušek, Kisel. Pokud by se Hora neosvědčil, tak Míňa vpravo, Hloušek vlevo a ke Kiselovi Vyhnal. Ale rád bych aby Adam mohl zůstat vepředu. Pokud si vzpomínáte, když hrál levou zálohu, začali na něj soupeři dávat osobku a zdvojení a to ho u tý lajny úplně ubilo, nedařilo se mu, byl otrávený. To v útoku nehrozí, tam ho nikdo neuhlídá ani neuběhá.
Ještě bych se vrátil k Vyhnalovi. Moc se mi líbí jeho přehled ve hře. Na to jak je mladej a "nezkušenej", klobouk dolu. Narážečky milimetrově přesný, orientace v prostoru výborný a nabíhání do šancí to samé. Co mu chybí je přesné zakončení, ale to se dá velice dobře dohánět po každém tréninku (jako to dělal Džeko, toho mi Pavel připomíná). Takže ten by měl na konce zápasů určitě nastupovat, aby se zlepšoval.
Takže suma sumárum: Golman - Janda, Čelůstka, Trapp, Hubáček - Hora, Belaid, Ragued, Černý M. - Kisel, Hloušek.
Náhradníci na stopera Koubský, Ragued. Na defenzivního záložníka Trapp, Dembelé. Na ofenzivního J. Černý případně Jarolím pokud začne pořádně makat. Do útoku Vyhnal.
Tak snad to trenér postaví, tak aby to šlapalo, klidně úplně jinak než jsem napsal ;-)
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
martyni (přítel SN) před 14 lety 13.10.2010 10:59 |Jo, souper byl sice hodne slaby, ale vcera jsme si vytvorili tolik sanci, jako za cely podzim dohromady. Hra krajnich beku je dulezita a Celustka s Hubackem jsou oba prilis defenzivni, presvedcili jsme se, ze to nefunguje. Jandu vidim jako prislib, konecne nekdo, kdo brousi lajnu, takoveho hrace potrebujem.. navyky do obrany holt musi ziskat, ale podle me to stoji za to. Jeste bych jednou nechal Zlamala - Janda, Trapp, Koubsky, Celustka - Kisel, Ragued, Belaid - M.Cerny, Hora (stridani Hlousek) - Vyhnal
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
Viking před 14 lety 13.10.2010 11:06 |Čelůstka musí hrát stopera...
Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:2
chosejn před 14 lety 13.10.2010 11:38 |Rozhodně musí hrát i Míňa, to Jandu klidně na beka
Mimo téma - insolvence
Ferguss před 14 lety 13.10.2010 09:58 |http://hn.ihned.cz/c1-47052150-slavia-do-insolvence-je-to-mozne-rika-platil
Re: Mimo téma - insolvence
Viking před 14 lety 13.10.2010 10:37 |Toho bohdá nebude, aby se Enicu něco platilo.
Tomáš Rosen
Re: Mimo téma - insolvence
hiker42 před 14 lety 13.10.2010 11:23 |placení / neplacení jakýchkoli dluhů není věc, kterou má řešit valná hromada, ale statutární orgán - představenstvo.
stejně tak nemá co valná hromada rozhodovat o podání insolvenčního návrhu - to je také věcí představenstva.
prostě - prevéti to vycucali (příjem z ChL, EL, prodeje hráčů jako např. Necka, Suchý, Švento, Švec, Tavares, atd. atd.), vyjebali s ENICem, a teď se budou akorát snažit rozmělnit svoji odpovědnost nějakým (ne)rozhodováním valné hromady.
od tý doby, co jsem se dověděl, že do Slavie vstoupil Sisák, jsem se obával, že SKS dopadne stejně jako První slezská banka, kde řádil, to jest že SKS přijde na buben.. a to naše bubnování je už hodně slyšet.
a bohužel jsme v Čechách, takže varianta, že přes nastrčenýho správce si to koupí očištěný někdo z partičky, se jaksi sama nabízí..
Re: Mimo téma - insolvence
martyni (přítel SN) před 14 lety 13.10.2010 11:40 |bohuzel, slavie se dostala do rukou skupiny hajzlu.. my tady resime sestavy, hrace, vysledky.. jenze tohle uz je jejich slavie, ne nase..
Re: Mimo téma - insolvence
bongor před 14 lety 13.10.2010 11:44 |Je to naše Slavie,ale jejich peníze.Být to takhle v Anglii,tak by se jim
někdo podíval an kobylku.Tady mlčíme a řešíme sestavu.Naučil nás to
bolševik a umíme to dobře
Re: Mimo téma - insolvence
hiker42 před 14 lety 13.10.2010 11:51 |bohužel - jedinej, kdo s tím reálně může něco dělat, jsou soudy, státní zastupitelství a policie..
Re: Mimo téma - insolvence
lassiter před 14 lety 13.10.2010 12:02 |Nejsem sice právník, ale nemyslim si, že je to až tak jednoduchý. Věřitelé myslím mají i určitou možnost správce odvolat. Ten si tam navíc nemůže dělat co chce, ještě je tam ten soudce... Pohledávka ENICu je dost vysoká a je možný, že bude největší věřitel. Na druhou stranu je asi možný nějaké další větší závazky vytvořit, třeba půjčit Slavii peníze, která jimi obratem předplatí nájem v edenu na 650 let dopředu... No ale to už by bylo asi na trestní oznámení :-)
Re: Mimo téma - insolvence
tantalos před 14 lety 13.10.2010 12:30 |Průser ale je, že podobný krach čeká i E-side, pokud páni radní nezasáhnou. Ale jelikož by za to asi moc nedostali, nedá se to předpokládat...
Re: Mimo téma - insolvence
fiki před 14 lety 13.10.2010 12:35 |Na trestní oznámení by stačilo předplatit si nájem třeba jen na 50 let dopředu, a to v případě že ho platím spřízněné osobě za situace kdy vím o hrozící insolvenci, tj. mám dluh který uznávám a současně vím, že na zaplacení dluhu nebudu mít, když si nájem předplatím. Jde o zneužití informací v obchodním styku a porušení povinností při správě cizího majetku. Těmto paragrafům trestního zákona se také někdy říká tunelářské. Naštěstí se v Slavii nic takového nestalo, jak nám řekl p.Platil na oficiálkách.
Re: Mimo téma - insolvence
hiker42 před 14 lety 13.10.2010 12:47 |jedna věc je,že něco je beze všech pochybností na trestní oznámení.
věc druhá však je, kterej konkrétní policajt nebo st. zástupce to bude řešit, a jeho nezávislost..
Re: Mimo téma - insolvence
martyni (přítel SN) před 14 lety 13.10.2010 14:05 |tak platil jako byvaly policajt kdekoho zna a umi asi leccos zaridit.. aspon vime pravy duvod jeho angazovani.. je to na bliti..
Re: Mimo téma - insolvence
slaviator před 14 lety 13.10.2010 20:38 |spíše "na kdekokoho něco ví" .... ;)
Re: Mimo téma - insolvence
hiker42 před 14 lety 13.10.2010 21:31 |a taky kdekdo je mu zavázán..
inu stejnej postup jako s Pučkem.
Re: Mimo téma - insolvence
smely (přítel SN) před 14 lety 13.10.2010 14:43 |novy majitel bude E-side, ktery si koupi slavii v konkurzu a vysoupne tak enic. pokud majetkova struktura kopiruje tu slavistickou krome enicu je to velmi slusnej podraz na enic a zbaveni se dluhu. slavie pak bude vlastnena stejnou spolecnosti, ktera vlastni stadion, tudiz stadion bude nas, teda jejich. tomu by napovidalo i predplaceni najmu na 50 let dopredu, tedy vyvedeni penez ze slavia a.s. do e-side...tot muj nazor...
Re: Mimo téma - insolvence
martyni (přítel SN) před 14 lety 13.10.2010 15:35 |smely, na tom neco bude...kdo by tak nejlepe mohl slavii koupit v insolvencnim rizeni... asi nekdo, kdo vlastni i stadion, ze to dava smysl.. jj, tez se obavam, ze slavie zustane jejich...