Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

Veledůležité utkání mají před sebou fotbalisté Slavie. I s uzdraveným Adamem Hlouškem přivítají v 17:30 Ústí nad Labem.

Tento týden hodně napoví o budoucnosti Slavie. Na hřiště se vrátí Adam Hloušek, svěřence Michala Petrouše čeká dvojzápas s Ústím nad Labem. V prvním zápase přivítá Slavia Ústí na svém stadionu v Edenu.

Do utkání Ondrášovka Cupu nezasáhnou Zákostelský, Vlček a Naumov. Nejistý je start Jarolíma.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Zlámal - Janda, Trapp, Koubský, Hubáček - Dembelé, Belaid, Kisel, J. Černý - Vyhnal, Hora.

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

    DrFe1     před 14 lety 11.10.2010 16:06 |  
    0 0

    Zase na jednoho útočníka ? ! Já doufám, že bude mít Petrouš rozum a budeme hrát na dva útočníky jako "normální lidi". Toho jednoútočníkovýho systému už jsme si užili dost a všichni vidíme, kam nás to dovedlo. A pokud bysme se báli, že nás Ústí přehraje v záloze, tak to to můžeme zabalit rovnou .....

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      Navar (přítel SN)     před 14 lety 11.10.2010 16:15 |  
      0 0

      Ona obecně hra na jednoho útočníka může být velmi účinná, pakliže na to jsou vhodní hráči. Pokud by byl zdravý Naumov a v plné formě Hloušek, pak si myslím, že by to mělo opodstatnění. Naumov vepředu jako hráč, který udrží míč, a dva útočné kraje Hloušek, M. Černý, kteří ho doplňují. Troufnu si říct, že velmi účinné. K tomu jsou potřeba dva rychlí krajní beci uhánějící po lajně, protože krajní záližníci jsou často v útoku.
      Jenže....
      Naumov je zraněný. Hloušek čerstvě vyléčený. A krajní beky nemáme.
      Z toho plyne, že tento systém hrát nemůžem, tedy souhlasim s doktorem :D

      • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

        DrFe1     před 14 lety 11.10.2010 16:28 |  
        0 0

        Já obecně nemám hru na jednoho útočníka rád, protože to podle mého názoru málokdy dobře funguje i s kvalitními hráči. Většinou je ta mezera mezi tím osamělým vlkem vepředu :-) a zálohou příliš velká. Beru tenhle systém spíš jako alternativu hry proti silnějšímu soupeři proti kterému potřebuji nutně vyztužit zálohu a útok tak trochu obětuji.

        Ovšem naprosto souhlasím s tím, že základní podmínkou pro to, aby jednoútopčníkový systém mohl fungovat jsou vhodní hráči a především kvalitní útočník, který je silný na balonu, dokáže zpracovat a udržet míč než k němu záložníci doběhnou. Naši útočníci po hříchu ten míč většinou ani nezpracují natož, aby ho chvíli udrželi ....... takže to že nemáme ani jednoho útočníka nás paradoxně předurčuje k tomu, že musíme hrát na dva útočníky. Pokud tedy nechceme hrát bez útoku, jako v minulosti.

        • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

          Ferguss     před 14 lety 11.10.2010 16:36 |  
          0 0

          Ani Messi by nedokázal udržet míč tak dlouho aby k němu stihli docourat naši záložníci.

          • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

            Navar (přítel SN)     před 14 lety 11.10.2010 16:43 |  
            0 0

            Jenže to souvisí s tím, co jsem napsal - pokud bychom měli na jedné sträně M. Černého, pak by Messi (spíše však typologicky Ibra) nečekali dlouho :D

            • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

              Navar (přítel SN)     před 14 lety 11.10.2010 16:43 |  
              0 0

              vypadla mi věta: "a na druhé Hlouška"

        • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

          Khadgar     před 14 lety 11.10.2010 16:46 |  
          0 0

          Většina špičkových týmů tenhle systém v současnosti hraje, takže asi bude fungovat častěji :) Smysl to má, jenom se musí běhat.

          • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 11.10.2010 17:23 |  
            0 0

            zda bude 1 utocnik na hrotu osamocen, se resilo za dob uhrina u repre a jeho totalniho betonu (ok, omlouvam se, diky za nej:-). To uz je par let zpatky, ale nas fotbal sel od ty doby dost dolu, je smutny, ze tyhle uvahy dal musime vest. Je zrejmy, ze kdyz se dnes mluvi vsude jinde o hre na jednoho utocnika, mysli se tim utocnici tri, pokud se utoci. Jen u nas bohuzel hrajou porad zaloznici v jedny lajne, zrejme pro ceskej kaprfotbal je to moc slozity.. tak to tedy vidim jako laik, kdo rozumite fotbalu, opravte me.

            Mimochodem byl jsem onehdy na dukle, spis nahodou, a dukla hrala tenhle system ucebnicove.. pri obrane se krajni "utocnici" zatahovali do zalohy, po ziskani mice byli okamzite vepredu. Docela pekne by se na to koukalo,kdyby na tom hraci nebyli technicky tak zoufale, ze jim balon prekazel.

          • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

            DrFe1     před 14 lety 11.10.2010 20:59 |  
            0 0

            To co hrají ty špičkové týmy, je spíš systém 4-3-3. Zatímco my hrajeme bohužel 4-5-1. Přesně to popsal martyni, je to o tom, jak hrají záložníci, jestli jsou schopni doplňovat útok nebo ne. Prostě jestli jsou schopni hrát útokozáložníky :-)

            • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

              FrancoisMerlin     před 14 lety 11.10.2010 22:04 |  
              0 0

              Většina západních týmu hraje do útoku 2-3-5 a do obrany 4-5-1, bohůžel u nás to nikdo neoběhá a tak všichni hrajou neinkasovat-neútočit-okopávaná styl.

        • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

          Gordon (host)     před 14 lety 11.10.2010 17:14 |  
          0 0

          Tak ono nasi utocnici si ten balon obcas zpracuji, problem je,ze to delaji na prostoru 15 metru.... :) potom se rozhlednout, podivat se kdo kde bezi a nahrat mu to... to par sekund u nas trva :))).

        • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 11.10.2010 18:17 |  
          0 0

          Napsal jsi ,,takže to že nemáme ani jednoho útočníka nás paradoxně předurčuje k tomu, že musíme hrát na dva útočníky´´.

          Naprostý souhlas, ono to tak opravdu je, ale KJ to prostě nechápal.

      • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

        martynko     před 14 lety 12.10.2010 13:50 |  
        0 0

        Přesně tak, krajní beky jezdiče alias falešná křídla, co umí odcentrovat, nemáme a proto nemá smysl hrát na čtyři klasické obránce, je to velice defenzivní. S třemi klasickými obránci se před cca 15 lety hrálo 3-5-2, pak přišlo podle rozestavení zdánlivě "defenzivnější" 4-4-2, kde se ale dva krajní beci zapojovali do ofenzivy, protože víc hráčů snadněji přečíslí soupeřovu defenzivu, a to zejména po stranách hřiště s následnými centry do vápna nebo zpětnými centry na hráče z druhé vlny. V poslední době se pak objevuje varianta 4-5-1, kdy nejen krajní beci, ale i krajní záložníci se pohybují v případně ofenzivy mnohem více vpředu, než podle papírového rozestavení, krajní záložníci často až v prostorech "ryzích" útočníků.
        Pokud jsou k dispozici disciplinovanjší a běhavější typy hráčů, kteří tento systém pochopili a v tréniku si zažili adekvátní návyky, v jakých prostorech se v kterou herní fázi pohybovat, pak může být tento systém velice účinný. Takže jsem teď vlastně jen jinými slovy vyjádřil to, co ostatní v tomto vláknu : -)

  2. Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

    Ferguss     před 14 lety 11.10.2010 16:24 |  
    0 0

    Nechal bych sedět Čelůstku a dal tam místo něj Jandu, s Plzní podporoval útok solidně a nějaké velké bránění nebude (doufám) potřeba. A Čelůstku by to třeba probralo.

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      Citrus (přítel SN)     před 14 lety 11.10.2010 16:38 |  
      0 0

      Čelůstka je s U-21 takže určitě hrát nebude.

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      Navar (přítel SN)     před 14 lety 11.10.2010 16:40 |  
      0 0

      Čelůstku na stopera nebo úplně ven, i kdyby měl hrát beka Petrouš :D

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      quelhar (admin)     před 14 lety 11.10.2010 16:41 |  
      0 0

      Ja do toho teda nechci moc kecat, ale Celustka s M. Cernym jsou s repre, takze hrat nebudou...

      Proto bych to videl takto: Zlamal - Janda, Trapp, Koubsky, Hubacek - Belaid, Dembele, Kisel, J. Cerny (Hlousek) - Vyhnal, Hora

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      Viking     před 14 lety 11.10.2010 16:56 |  
      0 0

      Budeme se tam s Bohemáka držet za ruce a provolávat hesla na podporu P10 a Esidu. Předčítat bude Richtr s Rosenem a Přibylem.

      Centrum fanoušků..., WTF? K čemu to kurva je? Mně to přijde jako typická předvolební akce, že vlastně P10 a fanoušci obou klubů na jedné lodi jsou a Desítka pro domácí vlastně vůbec neexistuje...

      • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

        smely (přítel SN)     před 14 lety 12.10.2010 10:52 |  
        0 0

        treba se tam postavi klec a budou si tam zvat hostujici hools na K1

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      DrFe1     před 14 lety 11.10.2010 18:03 |  
      0 0

      Apríla není, takže mě žádné vysvětlení nenapadá. Snad jen jak psal Viking, že je to taková hodně nepovedená předvolební agitace. Pochybuju, že to u někoho vzbudí nadšení a půjde díky tomu volit ODS.

      • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

        DrFe1     před 14 lety 11.10.2010 20:53 |  
        0 0

        Je to tak absurdní, že opravdu nevím, co si o tom mám myslet. Všichni zúčastnění přece musí vědět, jaké byly protesty, že o to nikdo ze slávistů ani bohemáků nestojí, že tím lidi akorát naštvou...... Buď jsou úplně mimo realitu nebo ja za tím nějáká blíže nespecifikovaná levárna.

        • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

          lados     před 14 lety 12.10.2010 11:12 |  
          0 0

          Máte bohužel pravdu, že jde opět jen o zoufalou předvolební snahu radnice urvat nějaké politické body a zároveň se elegantně zbavit letitého problému zvaného KD Eden. Kdysi tento "kulturák" nějak fungoval, ale už řadu let pouze úspěšně chátrá.. Tak proč tuto horkou bramboru nehodit fotbalovým fanouškům Slavie a Bohemians, aby se mohli prosťáčci radovat, jak se o ně radnice stará. Chtěl bych vidět, s jakým plánem signatáři memoranda do této "Mission impossible" jdou, ale asi nemám dostatek fantazie...

          • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

            quelhar (admin)     před 14 lety 12.10.2010 11:24 |  
            0 0

            Docela by me zajimalo, kdo se muze radovat z toho, ze dostane od radnice pulku chatrajiciho baraku k uzivani...
            Kdyz si zcela odmyslim, ze nemam predstavu, co by se podle radnice v tom dome vlastne melo odehravat, tak z pozice slavisty bych z toho snad mohl mit nejaky dobry pocit jen v pripade, kdyby do stejneho baraku nechteli soupnout i fanousky Bohemians. Koneckoncu je to pomerne blizko stadionu, tak proc nemit k uzivani dum, ve kterem by mohla byt napr. nejaka slavisticka restaurace atd.
            Takto to jen podporuje dojem, ze radnice nechce mit na svem uzemi dva fotbalove kluby a vsemozne se snazi, aby Slavia a Bohemians byli vnimani dohromady jako jeden celek.

            No a daleko vic nastvani musi byt Bohemaci, kdyz jejich zastupci se opet snazi presunout dalsi cast jejich klubu do Edenu.

            Proste nechapu, u koho si mysleli panove na radnici, ze timto zaboduji. Prece vsem rozumne myslicim lidem (a zdaleka ne jen fanouskum) musi byt jasne, za nacpat dva fanouskovske tabory do jednoho domu je kardinalni hovadina.

            • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

              slaviator     před 14 lety 12.10.2010 11:31 |  
              0 0

              tak a priori hovadina by to nebyla, kdybychom nebyli společně už na jednom stadionu, tak proč ne... :)

              • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

                lados     před 14 lety 12.10.2010 11:49 |  
                0 0

                Je tedy dost zajímavé, že v současné době, kdy má Slavia evidentně finanční problémy, je management ochoten jít do tak dobrodružného podniku, který bude stát nějaký ten milion....Že bychom na tom nebyli tak zle?....To mi tedy hlava nebere.

                • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

                  Khadgar     před 14 lety 12.10.2010 12:00 |  
                  0 0

                  Vytisknutí toho barevnýho papíru stojí pár korun. Volby jsou za dveřmi a po nich budou všechny strany dělat mrtvýho brouka, nikdo se do toho hnát nebude. Obzvlášť když může nastat změna na radnici, ve Slavii i v Bohemce.

                  • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

                    Viking     před 14 lety 12.10.2010 13:06 |  
                    0 0

                    Šrámek Rosen Platil VEN!!!

                  • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

                    lassiter     před 14 lety 12.10.2010 13:21 |  
                    0 0

                    No je otázka kolik voličů tímto kdo získá na svojí stranu, tipnul bych to na nula. Bych skoro čekal nějaký vyjádření Slavie, proč to podepsala a co tam má jako v úmyslu. Nejdřív bič - pokárat za 30k zaplacených za pyro a nepříjemné vláčení klubu po svazových komisích (sic!, to že je klub vláčen po soudech v celé Evropě ponechme decentně stranou) a pak cukřík - pár milionů investovaných do nás do krásné společné klubovny, pravda trošku hořký. No ale je podezřelé ticho, takže to bude asi jen další korálek na šňůrku mediálních chyb, z kterých se musíme v budoucnu poučit. I když pravda je, že občas platí mlčeti zlato...

            • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

              golux     před 14 lety 12.10.2010 15:05 |  
              0 0

              Sin slavy Slavie bude zrejme v byvale restauraci a v kine si muzou vyrizovat ucty chuligani. Opet trapny predvolebni trik s cilem poskodit desitku pro domaci...

  3. Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

    FrancoisMerlin     před 14 lety 11.10.2010 17:21 |  
    0 0

    Moje sestava:
    Zlámal - Janda, Trapp, Koubský, Ragued - M. Černý, Belaid, Dembelé, Kisel - Vyhnal, Hloušek
    Proč:
    Zlámal by měl být no. 1 a proto se musí s obranou sehrát. Janda hrál na beku excelentně. Trappa jako jednoho z mála (s kiselema a M. černým) lze hodnotit v této sezoně pozitivně. Koubský připraví gól a pak udělá kiks - lepšího nemáme,tak se snad zlepší. Když Ragued zvládne stopera, DZ tak i levýho beka. M.černý - viz trapp - spiš by měl nahrávat, koncovku má slabou, ale pokud bude na sobě makat mohla by z něj být náhrada za Rosu v repre. Belaid - viz. Janda. Dembelé, i přes ten kiks v něm vidim naději do budoucnosti, Kisel - měl by trochu ubrat, je na něm vidět, jak moc chce až to nejde. Vyhnal lepšího nemáme a snad už mu to tam začne padat - na jeho místě bych v zimě šel do posilovny a nabral aspoň 5 kilo svalů. Hloušek - Adam hrál cvičný zápas a vše Ok, tak jestli už ho nic nebolí tak hurá na plac a aktivní presink po celém hřišti.

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      PetCC     před 14 lety 11.10.2010 17:31 |  
      0 0

      Zlámal mi přišel jako nejhorší z brankářů, co u nás poslední rok a půl byli.

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      Khadgar     před 14 lety 11.10.2010 17:35 |  
      0 0

      Ragued pohybově na beka nemá ani náhodou, je to úplně jiný typ hráče. A M. Černý je s repre.

      • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

        FrancoisMerlin     před 14 lety 11.10.2010 21:58 |  
        0 0

        Soudit gólmany po jednom zápase, to tu naposled dělal KJ a všichni víme jak to dopadlo. Já bych mu tu důvěru dal, alespoň je jistej při výkopech a doufejme, že časem chytí i něco navíc, jestli víte co tím myslím.

        Ragued je inteligentní hráč, myslim, že by to zvládl, ale dobrá...

        Korekce sestavy
        Zlámal - Janda,Trapp,Koubský,Hubáček - Kisel, Dembelé,Ragued,Hloušek - Belaid- Vyhnal
        Bylo by to 4-5-1 s tim, že Belaid by hrál podhrota, Dembelé by byl ofenzivnější DZ a Ragued by jistil Jandu při výpadech na pravé straně. Belaid s Kiselem by rozdělovali míče.

        • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 12.10.2010 16:17 |  
          0 0

          ja bych tam dal fina a jedinej důvod kterej k tomu mám je ten že je ten hráč náš, dřív nebo později chytat musí , Vaniak je starej a Zlámal nám v létě řekne tak čau kluci, musíme už si prostě chystat jedničku na příští sezonu zvlášt když tahle sezona už je stejně odepsaná, jdiné rozumné řešení je podle mě Jakkola pokud nechcem aby zněj byla zmařená investice.

  4. Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

    coolair     před 14 lety 11.10.2010 18:03 |  
    0 0

    Tkutniku, napiš tam příště prosímtě taky datum, kdy se to hraje. Když v pondělí napíšeš, že se hraje od 17:30, není to zrovna úplná a jasná informace. Ale to je jen poznámka pro zdokonalení, ne výtka - pro nikoho asi není problém si to ověřit jinde. Ale právě to by už příště nemuselo být nutný.

  5. Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

    DrFe1     před 14 lety 11.10.2010 18:05 |  
    0 0

    Pane Kutníku, zdá se mi to, nebo se Vám ta sestava v článku mění podle aktuální nálady a ohlasů v diskuzi ? :-)

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      japhy     před 14 lety 11.10.2010 18:39 |  
      0 0

      Spíš za to můžou upozornění na naše reprezentanty. Jednoho mi líto není, druhýho jo.

      • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

        Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 12.10.2010 13:03 |  
        0 0

        Dobré odpoledne Vám všem,
        já bych asi dal souhlas panem FrancoisemMerlinem. Ten nápad není špatný, jen Raqued místo Hubáčka.....? Ale proč nakonec ne,
        vždyť už jsme zažili tolik veletočů v sestavě, že tohle by se dalo snad i pochopit. Ústí snad tolik útočit nebude a Raqued by tak pomohl podpořit i tlak dopředu.
        Tak nechme se překvapit.
        Sokrates55

        • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

          Khadgar     před 14 lety 12.10.2010 13:27 |  
          0 0

          Já si u Ragueda stojím za svým názorem. Je to jako dát M. Černýho na stopera. Ragued je prostě typologicky úplně jinej hráč než by se na levýho beka hodilo. A navíc je to ještě pravák.

          • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

            Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 12.10.2010 13:40 |  
            0 0

            Dobrý den přeji Khadgare,
            to je úplně vpořádku. Vždyť vidíš, že nad tím taky váhám. Taky nejsme ve při, že ne. To je to, že ani jeden z nás nevíme, jak by to či ono mohlo dopadnou, kdyby se to.......... Hlavně to dnes poposunout na tu lepší stranu, "rudej" už v poháru prdnul, tak je o jednoho soupeře míň. Ale to bude taky záležet na tom, jak s velkým odhodláním a chutí to dnes odehrajou. Tak se o to musíme prostě poprat i s Ústím.
            " Na velké starosti jsou dobré i malé radosti".
            Protože to řekl Steve McQueen ve filmu "Nevada Smith", tak to není v latině.
            Sokrates55

  6. Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

    podol (přítel SN)     před 14 lety 12.10.2010 13:29 |  
    0 0

    Přátelé,pomalu se chystám na Slávii,zápas s Ústím,pokud jej dnes
    vyhrajeme,nám zachová alespoň naději na Evropskou ligu.Co mi
    zaráží,je termín dnešního zápasu.To byla Slávie tak vytížená zápasy,že nešel sehrát dříve?Dnes od 17 hodin hrají mladí v
    Řecku a večer Áčko kvalifikaci.Takové termínové kolize vezmou Slávii hodně diváků.Jakoby to našemu vedení ani nevadilo.
    No,uvidíme výsledek.
    Podol

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      quelhar (admin)     před 14 lety 12.10.2010 13:35 |  
      0 0

      Ono je to tezke, ve standardnim terminu jsme hrat nemohli, protoze jsme ten tyden hrali ligu v pondeli a v patek, tudiz jsme nemohli hrat ve stredu pohar, ted o vikendu jsme zase hrat nemohli, protoze v Edenu hrala reprezentace.

    • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

      slaviator     před 14 lety 12.10.2010 13:36 |  
      0 0

      nevemou, 21tka není nikde (!!!) v TV, repre je jen na Sport1 přes DigiSport...

      • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

        podol (přítel SN)     před 14 lety 12.10.2010 13:42 |  
        0 0

        Slaviatore i Quelhare,dík za opravu a informaci.Snad se nás tam dnes sejde hodně.Podol

        • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

          Viking     před 14 lety 12.10.2010 13:55 |  
          0 0

          Mohlo se hrát zítra...

          • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

            slaviator     před 14 lety 12.10.2010 14:12 |  
            0 0

            to mohlo no...

        • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

          Ferguss     před 14 lety 12.10.2010 14:12 |  
          0 0

          Ono je to jedno, na pohár přijdou jen skalní fanoušci, byť v něm jde o hodně. A ty neodradí nic. Odhaduji tak 3,5 tisíce diváků.

          • Re: Slavia přivítá v rámci Ondrášovka Cupu Ústí nad Labem

            Viking     před 14 lety 12.10.2010 14:45 |  
            0 0

            1500...