Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

O víkendu můžete zajít na Strahov na béčko, které se utká s rezervou Jablonce, odpoledne pak v Edenu můžete shlédnout souboj o čelo tabulky české ligy ml. dorostu, ve kterém D dorost Slavie hostí C dorost Příbrami.

A tým
Do tréninku áčka se po dlouhé době zapojil naplno Adam Hloušek a v reprezentační pauze může nabírat formu při práci s míčem. Není vyloučeno, že se na hřiště podívá už v úterním pohárovém zápase proti Ústí nad Labem. Případné vypadnutí z poháru by Slavii nepochybně opět výrazně poškodilo.
úterý 12.10., 17:30, Eden: Slavia - Ústí nad Labem

B tým
Béčko se opět představí doma na Strahově, kde hostí poslední tým tabulky, rezervu Jablonce. V posledních dvou zápasech rezerva Slavie dokázala bodovat a bylo by dobré na to navázat i v důležitém domácím zápase.
neděle 10.10., 10:15, Strahov: Slavia B - Jablonec B

A + C dorost
Ostrava A - Slavia A 3:2
Ostrava C - Slavia C 0:1

A dorost Slavie se v Ostravě musel vyrovnat s novou situací, přeřazením tří hráčů - Čepeláka, Petráka a Šimečka do áčka přišel o část osy týmu. Příležitost tak dostali další hráči a přes slabý výkon v první půli nakonec nebyli daleko od bodů. Za zmínku jistě stojí, že se opět prosadili zahraniční hráči - Krasniqi a Peréz. A dorost zůstal v tabulce první, má však odehrán o zápas víc než ostatní. O víkendu se představí v Pardubicích, které jsou jedenácté. C dorost naopak dokázal v Ostravě zvítězit a dostal se tak do stejné situace jako A dorost, ligu vede, má však odehrán o zápas více než ostatní. Střelecky se v Ostravě prosadil Hudeczek, který má na kontě v sezóně už šest branek a na svého spoluhráče a nejlepšího střelce ligy Lišku ztrácí tři branky. V Pardubicích se mladší dorost potká se soupeřem, který je v tabulce zatím dvanáctý.
sobota 9.10., 12:30, Ohrazenice: Pardubice A - Slavia A
sobota 9.10., 14:45, Ohrazenice: Pardubice C - Slavia C

B + D dorost
B dorost se v Edenu utká s o rok starším týmem Příbrami, který je v tabulce čtyři body za šestou Slavií. Po tomto zápase se druhý D dorost utká s první Příbramí, která zatím neztratila ani bod, o první místo v tabulce.
neděle 10.10., 13:45, Eden: Slavia B - Příbram A
neděle 10.10., 16:00, Eden: Slavia D - Příbram C

A + C žáci
Příbram C - Slavia C 1:3

Nejstarší žáci v Edenu hostí městského rivala, Motorlet, jehož žáci jsou ve středu tabulky. Slávisté bojují o samotné čelo, po minulém kole klesli na třetí místo. C žáci po návratu ze světového finále Danone Cupu vítězně dohrávali odložený zápas v Příbrami a už o dva dny později hostí Motorlet. Slávisté jsou druzí, jejich soupeř ve středu tabulky.
sobota 9.10., 10:15, Eden: Slavia A - Motorlet A
sobota 9.10., 12:00, Eden: Slavia C - Motorlet C

B + D žáci
B žáci jsou čtvrtí a v sobotu se utkají s osmou Úpou. Na stejné pozici jsou i mladší žáci Úpy, D žáci Slavie jsou druzí jen o bod za vedoucím Náchodem.
sobota 9.10., 12:30, Trutnov: FKM Úpa A - Slavia B
sobota 9.10., 14:15, Trutnov: FKM Úpa C - Slavia D

Ženy A + dorost
Kvůli lichému počtu účastníků první ligy žen a dorostenek mají slávistky volný víkend.

Ženy - žákyně
Žákyně o víkendu hrají další kolo svých soutěží, představí se opět doma, do Edenu přijedou hráčky Pardubic. Starší žákyně Slavie jsou zatím třetí, jejich soupeř šestý. Mladší žákyně Slavie jsou na tom stejně jako jejich soupeř, oba týmy mají šest bodů.
neděle 10.10., 09:30, Eden: Slavia (st.ž.) - Pardubice (st.ž.)
neděle 10.10., 11:15, Eden: Slavia (ml.ž.) - Pardubice (ml.ž.)

Hlučín
Po třetině sezóny druhé ligy má Hlučín na kontě pouhé tři body a po tomto kole nemá šanci poskočit z posledního místa. Přesto (nebo právě proto) je nadcházející zápas opět životně důležitý, Hlučín přivítá exligistu z Kladna, který však nemá ambice se do ligy hned vrátit a je to tak jeden ze schůdnějších soupeřů. V posledním kole se střelecky prosadili Hošek s Cousensem a je možné, že dostanou tentokrát šanci na delší časový úsek hry.
neděle 10.10., 10:15, Hlučín: Hlučín - Kladno

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

      slaviator     před 14 lety 07.10.2010 23:16 |  
      0 0

      To je jak ze zápasů polské ligy, co?

      • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

        DrFe1     před 14 lety 07.10.2010 23:19 |  
        0 0

        Hodit někomu dlažební kostku na hlavu je pokus o vraždu. To je skutečně na úrovni fanoušku Kurníku Valbřych nebo podobnejch "intelektuálů".

        • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

          slaviator     před 14 lety 07.10.2010 23:30 |  
          0 0

          no a pak jeď někam na fotbal, i třeba sám, natož s rodinou, když jseš v normálním fanklubáckým průvodu, očividně nejsi žádnej chuligán (padesát let mu je, navíc tam byl s dětma i) a zpoza křoví přiletí dlažební kostka. Dřív se prali někde mimo, na poli - prosím, chtěj se bít, ať se bijou. A jestli TAM si chtěj po SOBĚ házet navzájem dlažební kostky, je to jejich věc. Ale házet dlažební kostku u staďáku do normálního průvodu? Fakt nevím, proč to ten dotyčnej udělal, proč to hodil. Ale kdyby ho chytili a měli mu napařit nějakej trest za to, tak ještě se tu budou ozývat lidi, že "to je holt riziko chodit na fotbal, měl ten Plzeňák zůstat doma..."

          • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

            DrFe1     před 14 lety 07.10.2010 23:42 |  
            0 0

            Jo z tohodle už jde strach. O to víc mě překvapí, že mě zato místní přispěvatel Gordon na vedlejší dskuzi spražil s tím, že jsem naprostej blbec a mám fandit Plzni .... jakoby to že někdo nesouhlasí s rozbijebním hlav dlažebními kostkami znamenalo, že fandí soupeři. Občas jenom zírám nad tím co se tady dozvím :-o

            • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

              Gordon (host)     před 14 lety 08.10.2010 01:13 |  
              0 0

              Mel by si si lepe precist co jsem napsal a neprekrucovat to. Nikde jsem neobhajoval hazeni dlazebi kostkou, si jeste vetsi blbec nez jsem cekal a srab ze me ejste pomlouvas v jinejch clancich a to naprosto zcestne. Fandeni plzni jsemm zminil podle tveho minuleho prispveku kde is se radoval ze slavie prohrala a plzen vede tabulku. Viva intelektual dRfi2

              • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                DrFe1     před 14 lety 08.10.2010 09:46 |  
                0 0

                Vzpamatuj se trochu a přestaň mě hloupě urážet jenom kvůli tomu, že mám jiný názor než ty. Já tě taky neurážím, ač bych na to měl po těhle tvých výlevech plné právo. Mě prostě narozdíl od tebe tahle sorta lidí vadí, mimo jiné protože se v takové atmosféře necítím bezpečně. Možná jsem podle tebe srab, ale já opravdu nechci chodit na fotbal s tím, že se budu bát odkud přiletí nějáký šutr a podobně. Proto se mi taky nelíbí, když někdo na stadion Slávie vodí tu nejhorší lůzu od které pak tyhle problémy vyplývají. To není o nějákém vzdělání a lpění na akademických titulech, ale o elementární inteligenci a ohleduplnosti, kterou tihle lidé bohužel postrádají.

                • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                  Jakubisko     před 14 lety 08.10.2010 10:23 |  
                  0 0

                  Co to kecáš za sračky ty debile? Opravdu mi není jasné proč nereaguješ ani na jedinou věc kterou Gordon napsal a ještě mu připisuješ nějaké "urážky", které v tom příspěvku teda nevidím a to, že mu nevadí "tahle sorta lidí", což taky nenapsal. Nicméně ano, jsi kretén a teď konečně můžeš rozvést svou dalekosáhlou tezi o urážkách a slušném chování. On totiž člověk kterej strávil 5 let v kuse na diskusích iDnes musí být pochopitelně úžasně kulturně na výši.

                  • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                    DrFe1     před 14 lety 08.10.2010 11:17 |  
                    0 0

                    Já si nehraju na nějákýho mravokárce, ale alespoň nějákou úroveň byste mohli zachovat, jinak to nemá smysl. Mě nebaví číst si jak mi nějáký ubožák bezdůvodně sprostě nadává. Pokud vás baví diskuze v rovině sprostých osobních urážek, tak běžte třeba na to iDnes, měl jsem za to, že tady se lidi snaží dikutovat na slušné úrovni a s úctou k oponentovi, Diskutovat třeba tvrdě, ale bez osobních útoků. Navíc jsem nenapsal nic tak hroznýho, aby to někoho normálního vyprovokovalo k takhle sprostým osobně urážlivým reakcím.


                    Co se týče reakce na Gordona, tak já reaguju i na to co mi napsal v sousedním článku "Výjezd do Norimberka", kde se těhle Gorníků a podobných zastává.

                    • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                      Jakubisko     před 14 lety 08.10.2010 18:42 |  
                      0 0

                      A představ si že mě to vyprovokovalo, protože píšeš naprosto z cesty. V článku "Výjezd do Norimberka" jsi bezdůvodně označil všechny fanoušky Gorniku za "primitivní mongolo-poláky z šachty". Nevidím jedinou větu kde by obdivoval násilí na fotbale. I když teda upřímně řečeno, i kamenem do hlavy by bylo příjemnější než číst ty tvoje výblitky.

                      • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                        Gordon (host)     před 14 lety 08.10.2010 19:14 |  
                        0 0

                        Diky za podporu tobe i stevovi, jsem rad ze to nevidim jen ja.... :)

                        • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                          DrFe1     před 14 lety 09.10.2010 18:50 |  
                          0 0

                          Jasně, ještě se vzájemně podpořte ve svých tupých osobních útocích. Na inteligntní argumentaci nemáte, tak děláte co umíte. Teď se můžete cítit jako borci jak jste mi to nandali podle hesla čím sprostší tím lepší. Potvrzuje se, že s tou kritikou házečů kostek a primitivů mezi fanoušky Slávie jsem se trefil do černého aneb potrefené husy kejhají svoje sprostoty ......

                          • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                            Jakubisko     před 14 lety 09.10.2010 18:59 |  
                            0 0

                            A mongolo-polský primitiv není urážka? A totální odbíhání od tématu je snad kvalitní argumentace? Ty jsi mi ale piškuntál...

                            • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                              DrFe1     před 14 lety 10.10.2010 12:07 |  
                              0 0

                              Je to urážka, těch co házejí šutry po lidech, napadají náhodné chodce, narušují oslavy titulu apod. Není to urážka mířená proti žádnému diskutérovi tady, pokud ovšem není jedním z nich .....

                              • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                                Jakubisko     před 14 lety 10.10.2010 18:26 |  
                                0 0

                                Ty jsi tak ale nazval všechny fanoušky Gorniku, čili ne jen ty co hází kameny a "narušují oslavy"...a ano, neurážíš místní diskutéry, ale jiné lidi za jejich zády. Na úrovni.

                  • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                    urs (přítel SN)     před 14 lety 08.10.2010 23:28 |  
                    0 0

                    hoši hoši.., tady je ot jako na oficiálkách.. :/

                    lepší nic nepsat, bo si tu jeden pak ledacos vulgárního vyslechne..

                    mějte se tu příjemně, mrdám vás všecky do ucha

                    urs

                    • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                      ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 11.10.2010 13:29 |  
                      0 0

                      :))

                • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                  Gordon (host)     před 14 lety 08.10.2010 13:23 |  
                  0 0

                  Jestli se chces prenest do kulturni roviny pak by si si mel odpustit svoje vylevy na adresu nasich sousedu a take fanousku slavie, kteri se ti nemuseji libit ale to neznamena ze by si je mel urazet.
                  Srab jsem te nazval v uplne jine rovine takze placas nesmysly a opet prekrucujes co jsem napsal.
                  Jedna z prednosti lidi pro me inteligentnich je nezevseobecnovat, vedet, ze musis poznat daneho cloveka aby si ho mohl soudit. A opravdu nezalezi na nejakem titulu, proto tvoje vyjadreni primitivni hornik ci co to bylo, me jen utvrzuje v nazoru na tebe.

                  btw. ta luza ktera tak meni ty tvoje inteligentni slavisty prijede jen na par zapasu a to normalne v poctu maximalne jednoho auta ale je mi jasny ze podle tve teorie ta skupinka muze i za to ze ten den prsi, napadne snih nebo prijde tma o minutu drive nez den predchozi.

                • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                  Steve2924 (přítel SN)     před 14 lety 08.10.2010 16:24 |  
                  0 0

                  Tyjsi dobrej magor, fatk. 1 debil hodí dlažební kostku a ty hned házíš všechny ultras a poláky, který s tím nemaj nic společnýho, do jednoho pytle a označuješ je za magory a lůzu. Jdi se nechat vyšetřit a myslím to vážně.

              • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                DrFe1     před 14 lety 08.10.2010 09:40 |  
                0 0

                Dokud si tohle dělají někde "na poli" tak je to jejich problém, ač tuhle jejich "zábavu" nechápu, tak když s tím nikoho dalšího neohrožují, tak ať se "baví". Ale jamile to začnou tahat na stadion a do okolí, tak je to průšvih. Nerad bych v Plzni nebo kdekoliv jinde dostal šutrem do hlavy jenom proto, že budu mít třeba slávistickou šálu.

        • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

          Gordon (host)     před 14 lety 08.10.2010 01:17 |  
          0 0

          tohle je uz nemoc....

          • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

            Kunetice     před 14 lety 08.10.2010 10:24 |  
            0 0

            ale u tebe!!!

            • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

              Viking     před 14 lety 08.10.2010 10:50 |  
              0 0

              Tyhle situace si vždycky vybavím, když mám v ruce pade a holka po mně chce po vstupu do Edenu love na choreo a pyro. Tak ho zpátky strčím do kapsy...

              • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                slaviator     před 14 lety 08.10.2010 10:58 |  
                0 0

                tak choreo jako takový je super. Pyro jako bengálské ohně jsou za šera až tmy super. Průšvih jsou ty dýmovnice a kor když je někdo pak hodí do vedlejšího sektoru jako Plzeňáci v Edenu nebo na hřiště jako Plzeňáci v Edenu nebo slávisti v Příbrami... takhle se to nezlegalizuje :-/

                btw Slavie dostala teď 30.000 pokuty..

                4) Disciplinární komise projednala disciplinární provinění klubu SK Slavia Praha za porušení povinností pořadatelské služby – pronešení a použití velkého množství pyrotechniky a potrestala jej peněžitou pokutou ve výši 30.000,- korun.

                Sekretář DK ČMFS René Příhoda: „SK Slavia Praha byla již po utkání s Libercem písemně upozorněna, že pokud se problémy s pyrotechnikou budou opakovat, tak že bude potrestán v souladu s disciplinárním řádem. Tuto „podmínku“ SK Slavia Praha proměnila v utkání s AC Sparta Praha.“

            • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

              Gordon (host)     před 14 lety 08.10.2010 11:56 |  
              0 0

              mno mozna ano, ale alespon za vsim neviidm spiknuti polaku... :D

              • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                bongor     před 14 lety 09.10.2010 08:47 |  
                0 0

                Bývalí vlastníci? Odejdou s ostudou!
                Doufejme.

  1. Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

    lassiter     před 14 lety 08.10.2010 19:33 |  
    0 0

    Tak Marek Suchý konečně v repre, moc mu to přeju a doufam, že se mu povede...Necka taky od začátku, takže to dnes vypadá na vítězství :-)

    • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

      lassiter     před 14 lety 08.10.2010 19:43 |  
      0 0

      i když ideální scénář je prohra, odvolání Bílka, dosazení KJ na lavičku, postupné naštvání Šmíci a jeho návrat do Slavie

      • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 08.10.2010 19:45 |  
        0 0

        Dobrá fantasy :-)

        • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

          Gordon (host)     před 14 lety 08.10.2010 20:37 |  
          0 0

          spis jak na to zbezne koukam je to tam jak allstar sparta....

    • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

      opicemag     před 14 lety 08.10.2010 21:04 |  
      0 0

      No zrovna hodnocení Suchého po prvním polačase by nebylo nejlepší. Dnes mu to zatím moc nejde.

      • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

        opicemag     před 14 lety 08.10.2010 22:08 |  
        0 0

        Tak druhý poločas lepší.

      • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

        lassiter     před 14 lety 08.10.2010 22:08 |  
        0 0

        Druhej už byl od něj mnohem lepší. Všichni hráli dobře.

        • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

          MarHud     před 14 lety 09.10.2010 02:09 |  
          0 0

          Nazdar smely!!!Vidím,že jsi lingvista,takže bys mi mohl pomoci,co to znamená,že jsem ichtyl:-)))).A víš vůbec kdo to je?Hehehe.Hlavně mi nepiš,že já.To by totiž svědčilo o tvé inteligenci(minule jsem se dočetl,že jsem byl počat po pohlavním styku mezi mými příbuznými,samozřejmě proloženo velmi výraznými vulgarismy).Zvláštní,myslel jsem si,že fanoušci Slavie se rekrutují z řad vyšší inteligence Hehehehe.No budu asi muset poopravit svůj názor,že bongore:-))))?At žije ACS!!!!!!!!!!!

          • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

            Barlblog     před 14 lety 09.10.2010 12:43 |  
            0 0

            MarHude jsi bůh! Můžeš mi říct jak to děláš, jednoho dne bych chtěl být přesně jako ty. Děkuji.

            • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

              Eluin (přítel SN)     před 14 lety 09.10.2010 13:06 |  
              0 0

              To bude tím, že fandí Spartě :-)

              • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                Nemo     před 14 lety 09.10.2010 13:21 |  
                0 0

                Já myslim, že marhud kdesi v koutku duše ví, že si zvolil špatně a proto ho to sem pořád táhne. Jiný vysvětlení pro to nemám. Vůbec si nedokážu představit lézt na sparťanský weby a tratit čas jejich pročítánim. Proč bych to dělal?

                • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.10.2010 15:50 |  
                  0 0

                  Naprostý souhlas. Došel jsem přesně k tomu samému závěru ;-)

                  • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                    MarHud     před 14 lety 09.10.2010 18:20 |  
                    0 0

                    Mýlíte se hoši.Je to proto,že jsem zlomyslný:-)))))).

                    • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                      Konraad     před 14 lety 09.10.2010 18:46 |  
                      0 0

                      MarHude, gratuluju k cenné remíze v Sokolově! Škoda, že ty penalty nevyšly... Snad příště!

                    • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 09.10.2010 19:08 |  
                      0 0

                      Tak to je ale od Tebe tím pádem velmi zlomyslné :-).
                      I když chápu, že po blamáži se Sokolovem se člověk musí radovat z maličkostí :-).

                      • Re: Slávistický víkend (9. - 10. 10.)

                        MarHud     před 14 lety 10.10.2010 09:23 |  
                        0 0

                        Já to přežiju:-)))).