Slavia - Plzeň 0:1 (0:1)
Branky: 17. Rezek (pen.)
Slavia: Zlámal - Janda (90. Vomáčka), Koubský, Ragued, Hubáček - M. Černý, Dembélé (78. J. Černý), Belaid, Kisel, Hora (86. Petrák) - Vyhnal.
V základní sestavě bylo několik překvapivých změn, většina však byla vynucena zraněními. To nejčerstvější vyřadilo ze hry Ondřeje Čelůstku a místo něj nastoupil na pravém beku Petr Janda. V bráně se poprvé za áčko objevil Zdeněk Zlámal. Ve stoperské dvojici nahradil Vomáčku Ragued a nastoupili oba zdraví útočníci: Hora i Vyhnal. V záloze dostal po delší době šanci v základu Tijani Belaid, naopak J. Černý zůstal jen na lavičce náhradníků. Tam jej a Vomáčku doplnili už jen mladíci Palko, Duranski a Petrák a náhradní brankář Jaakkola, nedostalo se tak na Martina Vaniaka, který nejspíš pod novým trenérem bude plnit roli trojky. Sešívaní do zápasu vstoupili jak se patří na tým, který chce zlomit neúspěšnou sérii. Za aktivitu byli odměněni rohem, po kterém Kisel trefil v jasné šanci břevno, další střela M. Černého šla těsně nad. Na druhé straně chtěli hráči Plzně penaltu, když avizovali ruku v závaru ve vápně. Tlak Slavie rychle pominul a více ze hry měli hosté. Slávisté jim jako už několikrát v předchozích kolech pomohli sami, po nedorozumění v obraně musel hasit požár Zlámal jen za cenu faulu a Rezek proměnil penaltu - 0:1. Slávisté odpověděli za pár minut hlavičkou Vyhnala, která šla nad. Postupem času se však dobrý fotbal zvrhl v snůšku zákeřných a podlých soubojů a na hřišti převládly nad pohlednými akcemi nechutné fauly. Hráči se tímto stylem "hry" dobrali téměř až do poločasové přestávky bez jakéhokoli náznaku ohrožení některé z branek. Až v nastaveném čase Kisel vystřelil z dálky a Pavlík vyrazil na roh.
Do druhé půle nastoupily týmy ve stejných sestavách, nadějně vypadal průnik Milana Černého, ale přihrávkou nikoho nenašel. O chvíli později to zkusil z dálky Kisel, mířil však nad. Hráči se v kabinách zjevně trošku uklidnili, protože prvních deset minut druhé půle se opět hrál fotbal, slávisté měli územní převahu, ale žádná ze slibných šancí neskončila nebezpečným zakončením. Po hodině hry byl hodně blízko své první brance ve Slavii David Hubáček, jeho pumelice minula šibenici jen o kousek. Tou dobou Slavia lídra ligy jasně přehrávala, ten často jen odkopával míče na polovinu hřiště. Belaid mohl srovnat z přímého kopu, trefil však jen zeď. Další akce soupeř zastavoval jen s vypětím všech sil, hodně aktivní byl především na pravé straně obrany Janda. Ačkoli Plzeň hrála jednoznačně na brejky, do prvního z nich se dostala až v 70. minutě, obrana domácích se štěstím odolala. Asi nikdo by se nemohl divit, kdyby sudí Franěk odpískal proti Slavii další penaltu v 72. minutě po faulu na Jiráčka, ke štěstí Slavie se tak nestalo. Jednu z největších šancí Slavie měl Vyhnal deset minut před koncem, ovšem po špatném zpracování musel střílet v těžké pozici a míč šel nad bránu Pavlíka. Vzápětí chytře mířil do šibenice Janda, Pavlík byl pozorný. Slávistický tlak kulminoval, Plzeň své vápno doslova zabetonovala těly. Čtyři minuty před koncem ke své premiéře v áčku vyběhl osmnáctiletý Ondřej Petrák. Závěr zápasu pak místo fotbalu okořenily světlice plzeňských fanoušků a následné výtržnosti v hledišti. A v nastaveném čase pak sudí neodpískal penaltu po pádu jednoho ze slávistů ve vápně. Hosté vyhráli podesáte v řadě, poprvé však byli na hřišti jasně horším týmem.
Komentáře (76)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Plzeň před zápasem
jiras před 14 lety 01.10.2010 19:27 |No hele, nedávno sem tu psal, že ač nemám rád přesuny hráčů na nová místa na hřišti, Jandu bych zkusil jako beka. Takže uvidíme, jak mizernej trenér bych byl :)
Re: Slavia - Plzeň před zápasem
bongor před 14 lety 01.10.2010 21:29 |Tak to vezmeš po Petroušovi.Ale máš pravdu,to už jsem tady psal před půl rokem.Ale co je všechno platný,když ti kluci v "útoku" na to ještě prostě nemají.Teď by se nám hodil i ten Besta a zajíci můžou střídat
Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 1. pol.
petrj před 14 lety 01.10.2010 20:29 |Je vidět, že nejsou peníze. Rozhodčí podle mě dost nadržuje Plzni.
Re: Slavia - Plzeň 0:1 v 1. pol.
bongor před 14 lety 01.10.2010 21:26 |Dost jo?
Re: Slavia - Plzeň 0:1
japhy před 14 lety 01.10.2010 21:30 |Jo, tak na to se dalo koukat. Jandys ukázal Čelůstkovi, jak má bek hrát a rád bych ho tam viděl i v budoucnu. Jen se prostě ukázalo, kdo je v laufu a kdo v mizérii, jinak jsme dnes museli vyhrát. Se sestavou bych snad ani nehýbal, ze zraněných si základ zaslouží asi jen Trapp.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Stahler před 14 lety 01.10.2010 22:08 |Janda mě taky na tom beku mile překvapil,hrál lépe než na hrotu na Slovácku.Jinak nesouhlasím s tím že by jsi nehýbal se sestavou.Já bych vrátil do brány Vaniaka,to je s přehledem náš nejlepší gólman.Zlámal mě zklamal,penaltovou situaci měl řešit jinak a když už to byla penalta tak ji měl chytit.Navíc na ni nešel Horváth ale Rezek,který je tolik neumí.A také nesouhlasím s útokem.Ty by jsi hrál s těma tragédama Vyhnal a zejména Hora?Horu bych okamžitě poslal zpátky do Mostu a Vyhnal ať ještě hraje v béčku.V té 80 minutě mě naštval tím co zazdil.Máme lepší hráče do útoku,a to Hlouška a Naumova,jakmile se uzdraví musí na plac.I Vlček je lepší než Hora.Jediné,co se mi jakž takž líbí je hra zálohy a někdy i obrany.No a když nemáme momentálně útočníky tak by to zvládl zaskočit Milan Černý,který už na hrotu něco odkopal.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
japhy před 14 lety 01.10.2010 22:40 |Tak do útoku jsi vyjmenoval samý zraněný, tudíž pro příští zápas těžko použitelný. S brankářem nevím, přijde mi, že je tak nějak jedno, kdo tam stojí. Situaci před penaltou jsem viděl až v samém závěru, tak nemohu hodnotit.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Stahler před 14 lety 01.10.2010 23:03 |Jasně,ti tři útočníci co jsem jmenoval jsou skutečně zranění,takže bych použil tu variantu s Milanem Černým na hrotu jak jsem zmiňoval.Ale jakmile se marodi uzdraví,tak útok Hloušek-Naumov by byl ideální variantou.M.Černého místo v záloze snáze nahradíme,tam máme docela na výběr.Co se týče gólmanů,tak Vaniak je opravdu nejlepší,vždyt Zlámal se neprosadil ani v průměrném italském prvoligovém a v druholigovém španělském klubu tak jak může být jedničkou Slavie?Ten gól jde na jeho vrub a nepředvedl nic,čím by tu penaltovou chybu odčinil,Vaniak by tu situaci zkušeně vyřešil jinak a hlavně lépe.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 01.10.2010 23:59 |Milan Černý s jeho jedním ligovým gólem? To už je stejné, jako tam dát Jandu.
Já bych hrál buď v útoku s osamoceným Vyhnalem nebo (to je asi lepší) s dvojkou Vyhnal - Hora/Vlček. A po uzdravení marodů by se přešlo na Naumov - Vyhnal s podporou (mimo jiné) Hlouškem z ostrého levého kraje.
Útok je prachbídný, ale Vyhnal je typově použitelný a pokud v těžkých zápasech zrychleně vyzraje, tak mu to sem tam padne. Prostě není to hráč na zlomenou hůl.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
urs (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 13:54 |souhlasím - nemůžeme po tom klučinovi (Vyhnal) chtít hned zázraky, ale má to v sobě a časem dozraje - chce to aby hrál a zvykal si..
urs
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Pavlik před 14 lety 04.10.2010 11:54 |Jak můžeš napsat "když už to byla penalta měl ji chytit"-jak můžeš brankáři vyčítat,že nechytí penaltu!!Ty jsi teda řízek.Já souhlasim,že ho Zlámal nemusel nutně sejmout.I když mezi náma to udělal celkem elegantně-nebyla to vyloženě kosa-to by šel ven.Jinak i já mám Vaniaka rád,má být minimálně dvojka.Jaakola se mi nelíbí,na můj vkus moc klidas-je v něm málo vitality,zapálení pro hru.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
bongor před 14 lety 02.10.2010 00:29 |Čelůstka je trochu línej,patří na stopera,na kraji nikdy nebude vynikat.Janda je vzorovej typ na kraj obrany,celkem mu jde i to bránění,protože není línej na krok.I když Plzeň ho tedy moc nevyzkoušela.Je to slabota,pochybuju,že až bolševik výrazněji nasadí zákulisí,tak se udržej nahoře.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
FrancoisMerlin před 14 lety 01.10.2010 22:12 |Tragičnost naší ligy se dneska ukázala. Plzeň utrpěla výhru proti 12. týmu tabulky. Ukazuje se, že nám pouze chybí jeden útočník, který by dokázal podržet míč a vystřelit na místo Hory.
Bohůžel první půli jsem fandil basketbalistkám - přece jenom priority jsem taky musel přehodnotit. Nejlepší: Belaid, Janda, Dembelé byli hodně aktivní a snažili se něco vymyslet a nehrát alibisticky, sice něco zkazili, ale kdo nic nedělá.... . Kisel, Hubais, Vyhnal - snaha velika, jen to štěstí tam není. Ostatní takový průměr, Hora by měl zapracovat na rychlosti a akceleraci, snaha mu nejde vytknout. M. Černý - hodně toho zabrblal, občas hrál zbytečně na sebe, HLAVNĚ TO SIMULOVÁNÍ BY SI MĚL ODPUSTIT.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
opicemag před 14 lety 01.10.2010 22:21 |Může mi někdo, kdo to viděl v televizi + opakování, říci, zda-li byl ten rozhodčí vážně takové (podlacené) hovado, nebo se mi jen zdálo (objektivní rozhodně nejsem).
Re: Slavia - Plzeň 0:1
LordEdmund před 14 lety 01.10.2010 22:35 |tak já to u TV viděl, jako solidní výkon rozhodčího. Dost to pouštěl na obě strany a penalta byla neoddiskutovatelná. Byly tam nějaký ruce, ale nastřelený...i kdyź já bych minule nepískal ani toho Koubskýho ve vápně. Je to těžký tohle posuzovat.Mohl dát klidně dvě červené, jednu nám, jednu Plzni. A bejt to Královec, tak by fouknul Plzni ještě jednu penaltu za "faul" na Jiráćka.
Ono to na stadionu vypadá prostě jinak.
Jinak hra z naší strany sluśná až po vápno. Pak naše klasika.Ale bylo vidět, že klukům na výsledku moc záleží, za to si zaslouží podékovat.Chválím Jandu na beku a tentokrát byl i Hub nebezpečnej svými dvěma střelama. Ovšem útočníci to je špatný.Vyhnal měl na noze góla:-(.Jinak Plzeň nic nepředvedla a v druhé půlce byla trapná.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
bongor před 14 lety 02.10.2010 00:32 |Pro nás by klidně mohli ten kus hřiště od vápna ke brance zrušit.
Stoprocentně jsem věděl,že to u tý obdélníkový bílý lajny vždycky skončí.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
heftyje (přítel SN) před 14 lety 01.10.2010 22:36 |můžu ti to říct, penaltu sme měli kopat jednu, a to tu nakonci, jinak ty sporný ruce neruce podle mě nebyly... na druhou stranu plzeň měla kopat taky penaltu po faulu na jiráčka, takže co se týče penalt rozhodování objektivní... ten zbytek byl horší, ale nezdálo se mi že by nás řezal až nějak hodně... doufám že i to brečení na rozhodčí odešlo s KJem. dneska sme si to prohráli naší impotencí, jinak plzeň na nás neměla
Re: Slavia - Plzeň 0:1
MarHud před 14 lety 01.10.2010 22:52 |To je škoda,podle těch vašich komentářů,jste měli vyhrát alespon 20:0:-))).Skoda,že míč byl kulatej,lajny moc bílý.trávník moc zelenej,foukal vítr,diváci moc křičeli a hlavně,ten rozhodčí,že klucí.Už aby jste spadli.Jste největší špína český ligy.ACS!!!!!!!!! PS:Fantomas už tu byl,ale váš majitel????Hehehehe.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 00:02 |Nebudeme brečet, ale počítat góly. Tak jsme s Plzní uhráli stejný výsledek jako vy. Kdybychom se už po zbytek podzimu drželi na vaší výkonnostní úrovni, byl by to příjemný závdavem
k do lepší budoucnosti. Na jaře na Letné neprohrát a možná přes Ondrášovku do pohárů. Příští rok si to s vámi rozdat o nějakou ligovou medaili. A další rok už vás zase drtit jako předloni.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
bongor před 14 lety 02.10.2010 09:12 |Ty případe,ty máš ještě tu drzost po tý ostudě v Moskvě do něčeho kecat?Zalez do kanálu kam patříš a hlavně zavři tu rudou hubu zmetku.Nějakou dobu jsem se domníval,že jsi Sparťan,ale ty jsi
čistokrevnej sralťan.Roduvěrný Sparťani by tě poslali kam patříš,to byly jiný klasy.děláš jim jen ostudu.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
smely (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 10:06 |marhude ty se ichtyl rudej zajebanej
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Wommi před 14 lety 01.10.2010 22:47 |..no musim rict ze pocity na hristi jsou asi jiny nez u TV, tam to vetsinou clovek vidi jinak, kluci co byli se mnou reklamovali asi 3 ruce, ale treba na idnes psali, ze zaznamy potvrdily ze to rozhodci nefouk a udelal dobre,..
Penalta byla jasna, bohuzel to vypadalo, ze zlamal nemusel pod nohy rezka a ten by to asi stejne nestih,..skoda..
To jak byl zfaulovan cerny na konci, bych nerek ze to byla penalta, resp. kdyby pisk, mozna by to ustal,..ale podle mne to bylo tak ze to bohuzel cerny dost prihral,...
Jinak, co rict,..skoda,..snaha, docela jsem se i bavil a musim rict, jako uz jini, ze je dost tristni, kdyz prvni tym ligy hraje to co predvedla plzen,..snad se nakonec ta slavka zvedne, mne se dnes libilo, co predvadeli po vapno, myslim, ze to chce trochu odvahy, dostat se z toho srabu, stesti a bude,..nakonec jsem si dnes rikal, ze i kdyby ta slavka spadla:), tak na ni budu stejne chodit dal, je to preci slavka!
Re: Slavia - Plzeň 0:1
PetCC před 14 lety 01.10.2010 22:53 |Penalta to byla, ale jen z toho důvodu, že tam Zlámal šel nesmyslně nohama a plzeňák toho využil, nechal nohy za sebou a flámnul sebou. Nafilmovaný, ale běžně pískaný.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
denydzlSKS před 14 lety 01.10.2010 23:00 |Zlámal se akorát snažil uhasit totální selhání Dembélého...nechápu, že to plno lidí nevidělo....
Dobře to zhodnotil Petrouš a navíc Dembélého i podržel, což je dobře.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 00:06 |Už jsem to tu psal, Dembélé v tom prsty má, ale zazmatkoval v mírné tísni, kterou mi přivodil někdo jiný, Zlámal to mohl řešit lépe, tu situaci bych na Dembíka neházel úplně plnou vahou, kor když hrál teprve třetí zápas.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
denydzlSKS před 14 lety 02.10.2010 10:09 |Podle mě je jedno, jestli soupeře vyšle do útoku hráč hrající 3. zápas nebo 100. zápas...tohle byla jednoznačná chyba Dembélého(docela by mě zajímalo, jaká by tu zavládla histerie, kdyby něco takovýho udělal dejme tomu Janda, Hubáček nebo Vomáčka). V tísni se balóny odkopávají a né posílají idelální rychlostí k vlastní brance. Kdybych to měl rozpočítat na procenta tak ten gól jde z 90% na D. a z 10% na Z..
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 00:13 |Plzni bych nenadával - 1. půlku hráli velmi účelně a ve 2. jim trochu ztěžkly nohy (přišel na ně poslední dobou trošku útlum, ale mají ho pod kontrolou), každé družstvo přispělo ke kvalitě svým, byly to různé poločasy.
Před zápasem jsem očekával: 1) Kvalitní vyrovnané utkání vzhledem vedoucí Plzni a naší motivaci pod novým trenérem. 2) Výsledek 1:2 z důvodu vyšší produktivity Plzně.
Takže myslím, že očekávání se přibližně naplnilo, jen těch gólů bylo méně.
Některé slávisty jsem už probral, z Plzně bych zmínil velmi dobrou obrannou práci Bystroně, který si to tam hlídal s přehledem a na rozdíl od ostatních Plzeňáků nezmatkoval ani v tísni.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
DrFe1 před 14 lety 01.10.2010 22:50 |Takže to dopadlo tak jak jsem chtěl. Zlepšený výkon a body ve prospěch "netitulu" pro Spartu. Ale od dalšího kola už doufám budeme bodovat !
Re: Slavia - Plzeň 0:1
lassiter před 14 lety 01.10.2010 22:55 |no hlavně že jsi spokojený
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Jakubisko před 14 lety 01.10.2010 23:47 |Ubožáku. Přát body proti Slavii ubožákům typu Limberský nebo Horváth může fakt jen čuráčí hlava jako seš ty.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
DrFe1 před 14 lety 02.10.2010 00:02 |Já bych zase ubožákem nazval někoho, kdo jiného sprostě uráží jenom kvůli tomu, že má jiné preference než on sám.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Viking před 14 lety 02.10.2010 00:07 |Nevadí že mi chcípla kráva, hlavně že sousedovi dvě. Jdi se bodnout.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
DrFe1 před 14 lety 02.10.2010 00:15 |To je hodně mimoidní přirovnání. To že mi hodně vadí, že je Slávia tam kde je, je jasně patrné z toho co tady dlouhodobě píšu. No a teď když nám tuhle sezonu J+R odepsali, tak už mě jedna nic neřešící porážka navíc nezabije. Za poslední rok a půl už jsem toho strpěl tolik, že je mi prohra s Plzní celkem jedno zatímco Spartě kterou hodně nemám rád to uškdodí. Pro mě je to jasná volba.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Jakubisko před 14 lety 02.10.2010 01:27 |A až sestoupíme o bod, budeš si mnout ruce že Plzeň vyhrála titul? Nebo - optimističtější varianta - až se umístíme bod pod pohárama?
Re: Slavia - Plzeň 0:1
DrFe1 před 14 lety 02.10.2010 01:42 |Sestup bych si nepřál, ale v současnosti je asi důležitější jak dopadne situace ohledně vlastnictví a dluhu vůči ENICu než umístění v tabulce.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
skman před 14 lety 02.10.2010 10:00 |snad si nemyslis ze by nekdo v soucasne ekonomicke situaci dal za slavii min. 400M ktery by soucasny vlastnik chtel, pokud si to myslis je to dosti najivni predstava, pokud si myslis ze by soucasny vlastnik slevil jen proto aby se stal majitelem movitejsi vlastnik tak je to jeste najivnejsi, v prve rade na to musis nahlizet jako na obchod, kdy vlastnik at je to kdo je to chce zpet svoje prachy + nejaky k tomu
Re: Slavia - Plzeň 0:1
slaviator před 14 lety 02.10.2010 19:07 |a kdo by koupil za 400 mil něco od někoho, když by soud moh pak říct, že to jeho není...?
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Jakubisko před 14 lety 02.10.2010 01:26 |Aha. V tom případě asi miluješ MarHuda, přestože má jiné preference.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
DrFe1 před 14 lety 02.10.2010 01:44 |Asi jo a tebe taky.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
smely (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 10:09 |nekde sem slysel, ze prej marhuduv deda za mlada klatil chovancovyho dedu po vecerech na jedny skladce v chabrech, ale nemam to overeny...
Re: Slavia - Plzeň 0:1
bongor před 14 lety 02.10.2010 12:59 |A vzniknul z toho Mar Hud?podle jeho inteligence to na to vypadá.Ověř to.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 00:19 |Kdyby byl rozdíl PLZ x SPA třeba 1 bod a byla 3 kola do konce, tak bych to takhle taky bral, ale dnes jsou úvahy tohoto typu zcela irelevantní.
Jedině se můžu uklidňovat slovy: ,,Když už si musíme vybrat smůlu, tak aspoň proti konkurentu Sparty v tabulce". To umenší smutek tak o třetinku, ale to je asi vše.
Prostě zase prohra, snaze navzdory, to je stejně k vzteku...
Re: Slavia - Plzeň 0:1
DrFe1 před 14 lety 02.10.2010 00:29 |Kdyby Plzeň neměla takovej náskok, tak bych to taky v téhle fázi soutěže tak nebral, ale takhle už to začíná vypadat nadějně. Jinak to není o smůle, ale o tom, že současná Slávia na to prostě nemá. Bohužel. Což si stále mnozí nechtějí připustit. Takže nezbývá než sehnat kvalitního trenéra a snažit se směřovat úsilí k další sezoně. Tohle jsem mimochodem říkal už na jaře a doufal jsem v tuto sezonu, ale díky tomu "co ho jedněmi dveřmi vykážou a už druhými se vrací" je podělaná i tahle sezona.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
vlchan před 14 lety 02.10.2010 09:52 |I já bych byl se sestupu smutný, ale za to co se v současné Slavii děje, co předvádí na hřišti si sestup naprosto zaslouží.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Tonda před 14 lety 04.10.2010 10:54 |Mě to příjde že máš nějaký komplex ze sparty. Podívej Já taky nemám rád Spartu, ale nemusím tady projevovat radost pokaždé když se jim něco nepovede, stejně tak jako kalkulovat o jejich netitulu.. Jestli jsi slavista, měl bys fandit slavii a jinzm nepřát nic špatného.. Protože Slavie se z toho vyhrabe stejně jen a pouze bez pomoci ostatnich klubu. To jak hraje sparta je uplně jina věc, a to že jsou v posledniích 25 letech na tom lip, v kadru maji větší potenciál než slavie, tak to přece není jejich vina.
Na tyto stránky jsem začal chodit protože tu diskuze bylaq věcná, ale v poslední době to tu začíná vypadat podobně jako v diskuzi na oficialkach... škoda
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Tonda před 14 lety 04.10.2010 10:55 |v poslednich 2 letech.. ta 5 mi tam skočila sama.. pardon
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Viking před 14 lety 01.10.2010 22:50 |Dneska tomu nešlo moc vytknout, jenom:
1) Sestava se mi líbila, snad jenom místo Hory mohl hrát někdo jiný když Hora hrál beztak defakto jenom levého záložníka. Hora je pomalý, nedůrazný a nevyhraje snad ani jeden osobní souboj. Líbila se mi hlavně záloha v druhé půli, hrála hodně do stran, uměla i zrychlit hru, nehrála alibisticky. Problém byl ale v útočnících a i úspěšnost centrů ze stran by mohla být větší. Jinak Petrouš jednoznačně zvolil sázku na rychlostní typy, což zvlášť proti Plzni byla správná volba. Doufám že ta odvaha vydrží a i příští zápasy zůstanou Čelůstka, Jarolím a J. Černý na lavičce. Jinak mě trochu děsí situace okolo Hlouška, který už snad měl být týden po poslední kontrole a všude ticho po pěšině. Doufejme že se to nějak nekomplikuje.
A ještě jeden postřeh, co nás nejvíce trápí kromě útočníka je post levého ostrého záložníka, viz Švento. Levý bek neútočí, před ním hraje Hora, museli jsme všechno tahat prostředkem nebo zprava...
Být na místě Petrouše, tak možná z béčka oživím Bestu. Je teď repre pauza, za 14 dnů se aspoň trochu do kondice dostane a v současné situaci i on by mohl pomoct, neříkám na celý zápas, ale na dílčí úseky hry by platný být mohl.
2) První branka padla po dvou chybách, nejdříve dával někdo malou domů (???) a podruhé do toho souboje Zlámal vůbec nemusel chodit, Rezek šel s balonem stejně do strany.
3) Ano, Franěk na nás mohl ještě písknout jednu dvě penalty ale na druhé straně alespoň jedna pískatelná také byla. Každopádně si myslím, že tady jsme pro to tolik v zákulisí neudělali, už jednu písknul, nechtěl na sebe upozorňovat písknutím druhé. Jinak si to pohlídal, první půli nás k bráně moc nepouštěl a druhou půlku měl pod kontrolou taky. Ono to není moc vidět a Plzeň k té výhře v pohodě dovedl. Pro rejpaly - nebrečím, jenom konstatuju a vidím to spíše jako chybu vedení. Celkově je to při domácích zápasech hodně znát, že už tolik nechodíme do rozhodčích, doma nám ještě povinných deset procent nedali ani jednou. A to jsme v situaci, kdy sypat začít musíme...
4) Dnešním zápasem začínáme hrát o záchranu. Máme před sebou klíčové tři zápasy - Ústí, ČB a Příbram. Jasnou nevýhodou je, že jsme o záchranu nikdy nehráli a tato utkání jsou specifická. Bohužel to Karel dovedl do takového stavu, jaký teď máme. Největší chybou bylo nepřivedení jakéholiv útočníka, zbytek kádru je slušný. Teď bohužel budeme do konce podzimu sklízet jeho ovoce...
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 01.10.2010 23:21 |ad 2) Osudnou malou domů dával Bassirou Dembélé, ale byl docela tísněn, tak trochu zazmatkoval. Možná jen stačilo, kdyby Zlámal trochu rychleji vyběhnul a bylo by to v pohodě, ale těžko říct...
Re: Slavia - Plzeň 0:1
mart před 14 lety 01.10.2010 23:39 |Me se docela hodne libil Petrous. Sestava se mu vcelku povedla (snad jen misto Hory mohl postavit Drogbu...., ale nekdo rikal, ze je prej zranenej...). Prvni komentar po zapase byl skvelej. Hodne to prozival :), .... to je u me dobra znamka. Dalsi komentare (pozdeji)...., hlavne se mi libilo, ze v tom nevymachal Dembeleho, za to hezke uvolneni Rezka. Dobre.
Nemuze ale nevzpomenout prekrasnou novinku Novasportu. Maji ted odborneho poradce pres rozhodci :). Hooodne velkej expert :D. No a pak snad jen, ze ta silene slavna Plzen zoufale ukopala vitezstvi o pul golu na hristi predposledniho ....
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Viking před 14 lety 01.10.2010 23:40 |Fotbal se hraje na góly, nemůžou každý zápas někoho válcovat. Prostě se jim dneska tolik nevedlo. Tím ale nesnižuju náš sympatický výkon...
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 01.10.2010 23:45 |V 1. poločase byla Plzeň lepším družstvem, její akce byly docela nápadité a zaváněly - jednobrankové vedení bylo zasloužené. Ve 2. půlce jsme je celkem přikovali, takže celkově na remízu, ale co se dá dělat, když nemáme skoro žádný útok. Nakonec k tomu měl nejblíž Kisel hned na začátku s tím břevnem.
Jinak Pavlík Vyhnal se snad časem trefí, zato Jakub Hora opět nepřesvědčil.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
slaviator před 14 lety 02.10.2010 00:48 |Petrouš před zápasem v kabině, exkluzivní video!
http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/jsem-sampion
:)))
Re: Slavia - Plzeň 0:1
DrFe1 před 14 lety 02.10.2010 01:36 |:-))
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 01.10.2010 23:52 |ad 1) S Hlouškem se v podstatě naplňuje, co jsem tu napsal před sezónou - na podzim prostě platným hráčem nebude. Rýsuje se to nějakých vytleskávacích posledních 20 minut v zápasech s Jabloncem a Ostravou, pokud vůbec.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Viking před 14 lety 02.10.2010 00:03 |Tijany hrál výborně. Pokud bude cítit u Petrouše důvěru, půjde nahoru.
Jasně, to už se vědělo v létě že Hloušek s Naumovem na podzim naplno nebudou. Proto pořád nechápu ten risk do kterého Karel šel...
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 00:08 |Na vyloženou pochvalu TJ asi ne, ale na rozdíl od těch ostatních šmrdlálistů se to snaží aspoň rvát středem do vápna, tahem nebo nástřelem, prostě soupeř musí být na pozoru a určitě to přispělo k tomu, že Plzeň se musela dost stáhnout.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 00:24 |K tomu slušnému zbytku kádru - tak třeba obrana je taková slepovanka za pochodu, byť fungovat může, pokud nebudou zranění. Je tedy potřeba koupit útočníka, ale obrana by taky potřebovala zvýšit konkurenci, ať tam je trochu na výběr. Koubský je pro mě dost kvalitní na členství v sestavě, ale ne na pilíř celé obrany!
Re: Slavia - Plzeň 0:1
honzah (přítel SN) před 14 lety 01.10.2010 23:50 |K sestavě - celkem rozumná. Ovšem v brance bych podržel Vaniaka, místo Hubáčka už měl dostat svou šanci Palko. No a s Horou se asi smířím do uzdravení Hlouška. Pokud Ragueda do obrany, tak pravidelně, aby si tam pořádně zvyknul.
Janda je na pravé obraně rozhodně lepší než Čelda. A Trappa bych občas strkal do zálohy, řekněme na alternaci s Belaidem, v závislosti na tom, zda hrajeme útočnější či obrannější taktiku.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
tantalos před 14 lety 02.10.2010 00:56 |Na utkání jsem šel s pocitem, že to dostanem 0:3. Proto nad výsledkem nezoufám, dokonce jsem přesvědčen, že je docela slušný - na současné poměry.
Doufám, že teď vedení neodsoudí Zlámala za pentli, jako si kiks odnesl Jaakkola - byla to chyba celé obrany, zvláště Dembeleho - a moc dalších šancí předvést se neměl.
Jandys pořád není ve své kůži, ale byl o třídu lepší než obvykle.
TJ vydržel celé utkání a dost se mi líbil - evidentně mu nepřítomnost KJ prospěla. Má šanci být Slavii oporou.
Vyhnal se mi líbí čím dál víc, je přece jen mlaďoch, ale má "koule" dospělého fotbalisty. Přítomnost Bestie jako druhého hrota by mu pomohla.
Mužstvo bylo celkem poskládáno dobře, ale co nechápu je střídání v posledních pěti minutách, když Slavia byla v tlaku. Zřejmě zatelefonoval Petroušovi KJ, aby střídal tak, jako to dělal on. Aby střídáním dal Plzni čas se konsolidovat a ušetřit pár minut.
Slavie teď potřebuje posílit v obraně a v útoku - jak se zdá, Koubský spásu nepřinese a Ragued je spíš DZ.
Hlavně by to chtělo Hlouška v jeho top - formě na místě ofenzivního levého útočníka.
A tři nákupy tak za 100 M, nové vedení a bylo by dobře.
A hlavně to nové vedení. Vidíte, jak Plzni prospělo, když její majitel zmizel beze stopy?
Re: Slavia - Plzeň 0:1
DrFe1 před 14 lety 02.10.2010 01:20 |Novináři už z toho Zlámala udělali hlavního viníka:
http://fotbal.idnes.cz/faul-penalta-gol-a-prohra-nahradil-veterana-vaniaka-ale-premieru-pokazil-1oc-/fotbal.asp?c=A101001_224243_fotbal_ot
Tak doufejme, že je Petrouš rozumnější Jarolíma a nezachová se stejně hloupě jako Jarolím s Jaakkolou.
Co se týče toho vedení, tak ke zločinu byste navádět neměl :-) Nemusíme hned házet Rosena do Orlíku za Křížem. Úplně by stačilo, kdyby to Rosen prodal někomu, kdio se o to bude starat a nebude dělat pitomosti.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
slaviator před 14 lety 02.10.2010 01:45 |tři nákupy za sto milionů.. ono kdyby se nikdo kdo na to má neprodával, tak by mi to bohatě stačilo, že jo, to by byla asi největší "posila"...
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Wommi před 14 lety 02.10.2010 08:57 |...vomacka sel za jandu kvuli krecim jandy, takze tam to bylo asi vynucene,...
Re: Slavia - Plzeň 0:1
podol (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 07:58 |Jásat nad prohrou nemohu,ale totálně zklamaný nejsem.Myslím,
že tato cesta je dobrá.Ovšem zabudovat do ligového týmu 5 mladých hráčů z dorostu a béčka,to nemůže přinést výsledek v
jednom zápase.Je to otázka dlouhodobá a průběžná,hráči se
musí sehrát,zvyknout si na jiný systém hry i podmínky naší
Gambrinus lidy.Je to o to těžší,že prakticky 2 roky se mužstvo
mladými nedoplňovalo.Nechci se vymlouvat na smůlu či nepřízeň
rozhodčích,ale vezměte si,co by se stalo,kdyby na začátku místo
břevna to tam spadlo,kdyby se proměnila tutovka,či ke konci
odpískala penalta.Až na to zakončení jsem byl včera s nasazením
po delší době spokojen.Snad konečně bude mužstvo vedeno
nějakým systémem a s perspektivou.Buďme proto trpěliví,jsem
přesvědčen,že se dočkáme lepší budoucnosti.Mládež,průřezem
všech věkových kategorií na to máme.Podol
Re: Slavia - Plzeň 0:1
bongor před 14 lety 02.10.2010 11:10 |Ahoj podole,nasazení bylo vzorový.Hráli jsme o 50% líp než lídr ligy,ale problém útok tím ještě víc vynikl.Já bych vážně zkusil toho Bestu,horší to být nemůže,to už ani nejde.Ten Vyhnal bude možná za půl roku dobrej,ale my potřebujeme body teď.Otázka mladí nebo starší,to nemá cenu řešit,to je věc,která se neřeší tímto způsobem nikde.Řešit se musí dobrý-špatný a přitom za každou sebemenší chybu hned nevyhazovat do béčka.Když už někdo nestačí-tak je prostě starej i kdyby mu bylo patnáct.Když někdo ještě nestačí,tak mu nepomůže jeho rodnej list.Pencle proti nám byla správná,ale ke konci měla být i proti Plzni.Rozhodčí nám nepřál,ale měl dilema.Nechat Plzeň
sraltě ještě víc utéct,nebo radši nechat Slavii ještě víc vykoupat.Zvolil variantu č.2,ale nepřeháněl to,pořád mu zvonilo v uších,co tomu řeknou jeho rumunští přátelé.neměl to hoch lehký.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
jack09 před 14 lety 02.10.2010 10:34 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/96481/jarolim-odchod-ze-slavie-je-mi-z-toho-smutno.html
ten clovek opravdu nema sebereflexi...pri nekterych jeho odpovedi sem si malem ukroutil hlavu
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Barlblog před 14 lety 02.10.2010 11:09 |Je to neuveřitelné! Přivede 2 starší záložníky, kde je jasné, že jejich plat bude minimálně v top kategorii a naprosto rezignoval na posílení našeho nejslabšího postu. To posílení o typologicky vhodného utočníka byla priorita.
Jistě ho nejde vinit z velmi podprůměrných výkonů našich zkušených "opor", na druhou stranu to on roky tvořil kádr a současný stav je jen obrazem naprosto prokoučovaného začátku minulé sezony, kdy jsme prostě jasně měli brát 2mil. Euro za 4. předkolo. Ten neuspěch padá na jeho hlavu a jen hluchý a slepý by to neviděl.
Pane trenére Jarolíme, Karle. Pokud se chcete sejít s fanoušky, není nic jednoduššího. Přinesu vám plný papír nesmyslů a jak vy říkáte, šaškáren, kterých se dopustil sportovní usek pod vašim vedením. To však nemění nic na tom, že bych vás nechtěl vidět na lavičce nějakého jiného týmu ligy. Protože jak jste sám trochu egoisticky řekl: "Výsledky hovoří za vše".
Co se týká naší hry s Plzní. Naprosto souhlasím s většinovým názorem. Lepší výkon s individuální chybou mladého a velmi talentovaného hráče. Je potřeba si to v klidu rozebrat, nedělat unáhlená rozhodnutí a připravit tým po mentální stránce na další zápasy.
Možná vyřknu kacířskou myšlenku, ale v Zimě by stálo za úvahu přesvědčit minimálně Vaniaka a Vlčka k pomalému odchodu z trávníku směrem do realizačního týmu, buď Ačka, nebo našich juniorek. Udělat jim rozlučkový zápas a využít jejich na fotbalisty až netypické vlastnosti ve Slavii. Už teď jsou to ikony, spojené se slavnou etapou.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
tantalos před 14 lety 02.10.2010 12:49 |Myšlenka, že by Vlček a Vaniak měli zůstat ve Slavii, je jedině správná - i když bych nevyloučil, že by Vaniak mohl být něco jako hrajícím trenérem brankářů - místo Přibyla.
Jinak absolutní nekritičnost KJ vůči sobě samému a svalování viny na hráče, které si do mužstva přivedl sám, svědčí o jeho nezdravé psychice.
Kdybychom měli hledat primární důvod nynějšího úpadku Slavie - viděl bych ho v rozhodnutí vedení, že trenér smí vydělávat na obchodech s hráči. Z něho pak plynulo vědomí, že hrát bude ten, komu to manažer zaplatí, nebo ten, jehož se rozhodl "vychovat" a výhodně prodat s vysokou provizí pro KJ. Z toho pak plynuly šílené nákupy až 10 hráčů v jednom přestupním termínu, takže se tým nemohl nikdy sehrát.
Druhou příčinu bych viděl v Jarolímově psychické labilitě, která vedla k zbytečným roztržkám s řadou hráčů - od Pudila, přes Blažka, Abrahama až k Brabcovi a Dřížďalovi- přičemž odchod EB nejenže přišel Slavii finančně draho, ale navíc ztratila lídra, který udržel kabinu v mezích.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
DrFe1 před 14 lety 02.10.2010 23:24 |Když si vzpomenu, jak tady někteří lidé básnili o tom, jak se KJ napraví, když si (podle nich) někdy na jaře uvědomil ty chyby, které dělal ......... tady se ukazuje, že si neuvědomil nic a je to beznadějný případ.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
podol (přítel SN) před 14 lety 03.10.2010 07:57 |přátelé,výroky pana Jarolíma již nemá cenu komentovat.Z toho
jeho rozhovoru je objektivní jen to,že je mu smutno a že za propad Slávie nemůže jen sám.On už dospěl do stadia,že není kritický sám k sobě,ale snad je již pro Slávii minulost.
Nesmíme zapomenout na zbývající důvody neúspěchů Slávie,tou
je nekopetentnost vedení klubu,amatérismus,stále se měnící
rozhodnutí,vystupování před veřejností a medii,nulová strategie,
systém,ale i dobré hospodaření s financemi (prohospodařit během
2 let takový finanční potenciál,to je neuvěřitelné),neschopnost
udržet historické dobré jméno Slávie,zesměšňění klubu před medii
i veřejností,nedobrý vztah s příznivci,neschopnost využít nového
stadionu,který je nejmodernější v ČR pro klíčové zápasy národních
mužstev(ty nejdůležitější se hrají na Letné),nedostatečné prosazení zástupců Slávie do vedení Svazu,tajemný vlastník,
neprůhledné finance....................
Nemáme zjevně možnost donutit vedení k stejnému rasantnímu
kroku,jako byl odchod p.Jarolíma,ale snad můžeme alespoň
přispět k tomu aby neopakovali chyby,kterých se dopustili
v minulosti společně s p.Jarolímem.Podol
Re: Slavia - Plzeň 0:1
DrFe1 před 14 lety 03.10.2010 11:07 |Souhlas, podepisuji.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Eluin (přítel SN) před 14 lety 02.10.2010 17:13 |Zdravím!
Přiznám se, že zápas se mi po herní stránce docela líbil (hlavně v druhém poločase), nejsem v tomto názoru - jak tak koukám - osamocen. Dembelého bych neodsuzoval, je mladý, v jeho věku se to ještě dá pochopit.
Nasazení mladších hráčů se mi líbilo. Z takového Vyhnala časem může být skutečně dobrý útočník. Palko jisté předpoklady má také. U Hory mám velký otazník. Skutečně by asi bylo lepší se s nějakými "seniory" rozloučit, takový Vaniak sice stále má na první ligu, nicméně otázkou je na jak dlouho. Vlček se už do bývalé formy asi nedostane. Lukáše Jarolíma jsem moc nesledoval, ale jeho styl hry se mi nikdy moc nezamlouval. U Kisela bych ten rok ještě viděl jako přínosný.
Další otazník, co Besta? Možná by se nám typologicky hodil....
Re: Slavia - Plzeň 0:1
lassiter před 14 lety 02.10.2010 19:04 |Taky se mi zápas docela líbil, hlavně co se nasazení týče a to nejen u mladších hráčů :-) Myslim, že i to umělý osvětlení tomu zápasu dodá trošku kouzlo. Moc se mi líbil TJ, skoro bych řek, že hrál výborně, skoro neztratil míč. Naopak u Hory taky moc nevím, přijde mi snad čím dál pomalejší, snad i ten Hub je rychlejší než on, na útočníka nic moc tedy.
Jinak teda počínání hooligans jsem nikdy nechápal, ale v zásadě je mi uplně jedno, když se domluví a někde se porvou. Nechápu ale proč se musí rvát přímo u stadionu ve frontě na lístky a u vstupu, kde jsou ženský a malý děti, dementní totálně.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
Jakubisko před 14 lety 02.10.2010 19:42 |Pokud se nepletu tak tam se nervali hooligans, ale jen plzeňští hrdinové napadli právě ty ženský a děti.
Re: Slavia - Plzeň 0:1
lassiter před 14 lety 02.10.2010 21:06 |No to si nemyslim, byly to dvě organizovaný skupiny (i když jedna tedy mnohem lépe, a taky byla pětkrát větší...), který se proběhly frontou na lístky a frontou u turniketů
Re: Slavia - Plzeň 0:1
martyni (přítel SN) před 14 lety 03.10.2010 10:05 |I mne se to celkem libilo, nasazeni, plzen jsme prehrali.. zas jsme si ale nakonec nevytvorili moc sanci, z takovyho tlaku. Kazdopadne Petrous prines docela svezi pohled na sestavu, Belaid fungoval a Janda na beku prekvapive taky (vzpominam, jak to kdysi navrhoval zz). Krom toho, ze nemame utocniky, nas taky trapi slaba podpora krajnich beku, treba by janda mohl pomoci.. leva strana asi bude cekat ja hlouska jak na smilovani..
ROSENE NEBO KDO ???
Kunetice před 14 lety 03.10.2010 09:49 |Tak až se dohraje toto kolo tak spadnem na 15 nebo 16 místo.
Tak že vás slušně prosím prodejte slavii komukoli a tahněte do píč- !!!