Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

Den před zápasem proti vedoucí Plzni poprvé předstoupil před novináře Michal Petrouš v roli hlavního trenéra Slavie. Mimo jiné uvedl, že se s áčkem budou připravovat i hráči z dorostu - Ondřej Petrák, Viktor Šimeček a Marek Čepelák.

Na začátku setkání s novináři zopakoval nový trenér zdravotní stav kádru. "Chybí Petr Trapp, Lukáš Jarolím si obnovil zranění z přípravy, zranění jsou i Koreš a Vlček. Dlouhodobě jsou mimo Hloušek, Naumov, Zákostelský a Kaufman, s nároďákem do 18 let jsou Hurka, Čepelák a Šimeček." Tím se dostal k tomu, co bude zajímat slávistické fanoušky asi nejvíc. Na doplňující dotaz našeho webu uvedl, že se k áčku už připojil Ondřej Petrák a po srazu reprezentace se totéž bude týkat také Marka Čepeláka a Viktora Šimečka. Martin Hurka se s áčkem připravuje už delší dobu.

Nejvíce dotazů samozřejmě padlo na to, jak se Michal Petrouš stal hlavním trenérem. "Nechtěl jsem tomu ani věřit, přišel jsem sem až v létě a byl jsem za to moc rád. Vedení to nyní takhle vyhodnotilo, že je to takto nejlepší a já se k tomu těžko můžu dál vyjadřovat. Věřím, že bychom mužstvo nastartovali i s Karlem. My tu energii pořád máme a doufám, že ji předáme klukům. Dozvěděl jsem se to včera před tréninkem, oznámil to pan Platil, byli jsme u toho všichni trenéři včetně Karla. S Karlem jsme byli v kontaktu neustále, i on mě doporučil, asi i díky tomu, že tu jsem krátce a mám ještě nějaký pohled zvenčí. Kluci kopat umí, jen to musí ukázat na hřišti. Neměl jsem, co rozmýšlet, jiná varianta nebyla. Jdu do toho s tím, že tlak bude, s tím se musí počítat."

"Trenérem jsem do konce podzimu, pak si s vedením sedneme a uvidíme, co bude dál. Já to neberu tak, že jsem tu jen dočasně. Všichni chceme pomoci Slavii zpět tam, kam patří. Já osobně teď vůbec nemyslím na to, co bude dál v mé trenérské kariéře, nejdůležitější je aktuální mobilizace týmu."

Nový trenér se krátce vyjádřil také k zítřejšímu zápasu. "K Plzni mám blízko, působil jsem tam nedávno jako asistent. Je pravda, že nyní nemáme co ztratit, zvlášť v zítřejším zápase. Je to možná lepší, než kdybychom hostili třeba Ústí."

"K hráčům promluvím až dnes, včera to bylo ještě dost hektické. Hráče se budu snažit namotivovat, ale jakým způsobem, to si nechám pro sebe. Kluci jsou skleslí, můj cíl je hlavně to, aby měli z fotbalu radost, aby se po zápase do kabiny vraceli spokojení s tím, co sami předvedli."

K požadavku vedení na zařazování mladých hráčů prohlásil: "Chceme dávat prostor mladším hráčům, samozřejmě ne nějak hekticky, musí to být s citem. Kluci musí dostat čas. Třeba Pavel Vyhnal ukazuje, že se rodí druhý Necid, kvality určitě má, je potřeba s ním pracovat. Obecně potřebujeme lépe nakládat s šancemi, které si vytvoříme. Nyní nejsou finance na to, abychom si mohli dovolit koupit superstřelce."

Na dotaz, zda má nějaký trenérský vzor nebo zda se bude s někým radit, odpověděl: "Neradím se s nikým, čerpám z vlastní zkušenosti, kterou jsem nabral po boku trenérů jako Levý, Straka nebo právě Karel Jarolím. I jako hráče mě vedli zajímaví trenéři jako třeba pan Petržela. Od každýho si člověk něco vezme, ale nikoho nekopíruju." Na závěr ještě dodal zajímavou větu o své zkušenosti s trénováním Karla Jarolíma: "Myslím, že hráči si nevážili toho, jak byl na ně Karel hodný, to je má zkušenost za poslední tři měsíce. Rozhodně na ně nebyl jako pes, jak se psalo v médiích."

Komentáře (89)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 30.09.2010 16:16 |  
    0 0

    tak doufam že Petrouš do toho pujde po hlavě protože je to jeho životní šance, hlavně se nesmí nechat zdeptat starejma pákava v týmu, doufám že změní systém na 4-4-2 , a začne experimentovat protože jak sám říká stejně nám už ted o moc nejde krom poháru, začlenovat více mladých je základ, v zimě pak vyštípat přestárlý hráče.Držím mu palce.

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      Jiri1     před 14 lety 30.09.2010 16:39 |  
      0 0

      Zdravim navazi na Vas, Jarolimuv duch zije , jednim odchodem se toho moc nezmeni, Petrousovi stejne jako Vy drzim palce , ale nenalhavejme si nic , bez svych lidi v realizacnim tymu, za zady s klikou , Beda a Reha, Drzpytel, je to teke , coz potvrdil i Franta Cipro, ktery prave temto lidem moc na chut neprisel. A pak je tady nutnost bodovat, docela mne zamrazilo, kdyz jsem cetl , ze Petrous nemusi byt pod tlakem, to je preci nesmysl, tim spis , ze na zimu vedeni avizuje velkou zmenu kadru. Plzen je v laufu, preji ji rozhodci, bojuje v tymu je spravne nastavena hiearchie, slape jim to, jsou parta , to se o nas rict moc neda , hlavne , kdyz o vysledcich budou rozhodovat hlavne hraci, kteri by meli z tymu v zime zmizet.Co je pruseri novy trener sahl po obrancich a zaloznicich, chybi mi klasicky utocnik jako Maric , kteremu to celkrem v dorostu jde.Ano prechod na jiny system hry je nutny , i jine personalni obsazeni, vice sapolehat na hrace stredni generace , zacit pracovat v zakulisi. Jednu perlu nakonec , zitrejsi Sport prinese reportaz o konci Jarolima ,nečpoucitelnem Rosenovi a mozna tam bude zmineni , jak to pan reditel myslel s temi 2 platy/neverte vsemu kdo Vam co nakuka/.

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 30.09.2010 16:45 |  
        0 0

        dobrý den pane Jiří , samozřejmě vím o tom že to nebude mít nový trenér lehké, nakonec sem už psal o těch starých hráčích plus ten Beda,Reha atd. nicmene kdyz si polozim otazku co by kdokoliv znas na jeho miste delal musim si odpoved , je to pro nej proste životní šance a muze si dovolit prakticky cokoliv, stejne se mu nic tak strasneho nemuze stat , může jen prekvapit a doufam tedy že presne takle do toho pujde, po hlavě a bez ostychu.

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          janko (přítel SN)     před 14 lety 30.09.2010 16:54 |  
          0 0

          Přesně, to je šance jako hrom a je jen na něm jak s ní naloží.

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            Jiri1     před 14 lety 30.09.2010 17:00 |  
            0 0

            Zdravim, to mate pravdu , ale proste mne v tom realizacnim tymu zije furt duch velkeho karla a popravde, nekteri starsi hraci moc Petrouse jako asistenta neuznavali, jinak nemam co dodat, jen kdyby se takhle zacali resit treba i problemy okolo dluhu a snizovani dluhove zateze v klubu.

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              urs (přítel SN)     před 14 lety 30.09.2010 17:15 |  
              0 0

              pokud někteří starší hráči (čti kopyta a budižkničemové) neuznávali, tak by jim to měl dát "sežrat" :)))

              já budu jenom rááád :)

              urs

              • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                janko (přítel SN)     před 14 lety 30.09.2010 17:24 |  
                0 0

                No právě, pokud s ním mají problém, tak je prostě nepostaví a dá tam mladý kluky. Přinejhorším prohraje. Nic víc. Když postaví ty problémové lenochody, tak prohraje taky. Tak zase v tom takový rozdíl není.
                A co je to za nesmysly, že ho nemusí apod? Ty pánové prohráli několik zápasů, tak by si měli drbat hlavu a makat. A ne vymýšlet koho můžu a koho ne.... jako kdyby my jsme si mohli vybírat svoje šéfy...

                • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                  Khadgar     před 14 lety 30.09.2010 18:28 |  
                  0 0

                  Jenže ve fotbale je to trošku jiný, když se proti trenérovi postaví třeba 6 hráčů.
                  Nicméně pokud někteří hráči v zimě odejdou nebo budou odejiti a je problém s jejich motivací, tak proč je stavět? Snad jedině, že by se chystal odchod třeba 12 hráčů :D To by jejich nasazování smysl samozřejmě dávalo, protože bysme neměli s kým hrát :)

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        PetCC     před 14 lety 30.09.2010 17:00 |  
        0 0

        Už se nemůžu dočkat, až pan Jiří převezme klub do svých rukou. Budou nás už čekat jen šťastné zítřky!

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          Jiri1     před 14 lety 30.09.2010 17:16 |  
          0 0

          Zdravim, tak si vzpomina m, kdyz jsem psal jake nebezpeci prinasi treba prestupova politika Karla , byli zde lide , kteri jako Vy dnes ironicky kriceli at drzim hubu, ze to je spravne , dokonce si pamatuju , jak jeden borec , ktery casto boojuje se Spartanem Hurdem napsal, co jako s tema mladejma budeme delat, ale Ja tomu rocniku p. Ricky proste verim, dodnes , kdyz ho vidim tak uctive a s pokorou zdravim, hltam kazde jeho slovo, kazdy naznak jeho spoluprace s nasim klubem , jenze on se jaksi nekona, spolupracuje se vsemi okolo, budete se divit s libercem, se Spartou.

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 30.09.2010 17:30 |  
          0 0

          Horší než teď už to může být je stěží :-)

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            bongor     před 14 lety 01.10.2010 07:08 |  
            0 0

            Moskva (Od zvláštního zpravodaje MF DNES) - Naposledy to zvládl se Slavií, tentokrát s CSKA Moskva. "Každé vítězství nad Spartou je sladké. Sparta je pro mě odjakživa hlavní rival, ať nastoupím v jakémkoli dresu," prohlásil útočník Tomáš Necid po výhře 3:0 v Evropské lize: "
            Něco jiného je hrát za Slavii a druhou věcí je být Slávistou.Necka
            nám to dokazuje každým slovem.
            Co se nového trenéra týká,přeju mu pevné nervy a hodně štěstí a co nejvíc hráčů kteří by sahali Tomášovi alespoň po kolena.
            Co se týká názorů některých předřečníků,že zaměstnáváme dědky před důchodem,doporučuji podívat se třeba na složení Juventusu a dalších kvalitních klubů.Nezáleží na věku,ale na výkonnosti.
            Názor na mladé:Ti do Slavie samozřejmě patří za stejných podmínek
            jako ti "staří".

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              martynko     před 14 lety 01.10.2010 14:17 |  
              0 0

              Jenže klub typu Juventusu je pro pro "starý hráče" vrcholem kariéry, vysoce prestižní záležitost, a pokud by ten hráč nemakal, půjde na lávku. Jenže u nás si navrátilec ze zahraničních štací, kde si udělal nějaký to jméno, vyjedná velkej plat a jde mu nejspíš jen o to, aby prašule byly na účtu včas, zkrátka se zabezpečit "na důchod". A český klub si takovýho hráče s vysokou smlouvou posadit na lávku většinou nedovolí. A může jenom doufat, že se jemnostpánovi bude chtít tvrdě makat. Klub se tak trochu stává jeho rukojmím. Tihle hráči podle mě zdaleka nemají motivaci jako mladší - proslavit se, hrát jednou za repre, přestoupit do zahr. klubu atd. Čest výjimkách viz Šmíca. Asi by to řešily jinak postavený smlouvy - odměny ve větší míře odvislé od výsledků. Tedy tak, jak to avizovali Doležal s Jarolímem cca před třemi lety v nové koncepci, než to po prvních úspěších opět sklouzlo k Leškovskému přeplácení, které (vedle dalších věcí) za minulého vedení vedlo k zadlužení . I když, tito navrátivší hráči by na takto postavené smlouvy možná nebyli ochotní přistoupit z výše uvedených důvodů. A možná by to ani nevadilo : -)

              • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                bongor     před 14 lety 01.10.2010 14:36 |  
                0 0

                To pramení z ekonomických možností našich klubů,které jsou na zlomku možností západních klubů.Anglie,Španělsko,Itálie,Německo mají
                peníze na vykoupení nejlepších talentů z Afriky,Jižní Ameriky,komunistické Evropy.My jsme tady bohužel od toho,abysme hráče vychovali,prodali a tím pomohli našemu rozpočtu, a ty,co neuspějí na západě ,nebo už si tam svoje odkopali ,zase levně koupili zpět a doufali,že nám ještě něco odkopou.Navíc už neplatí,že by naši talenti museli ven pouze přes Spartu nabo částečně i Slavii,takže situace na našem trhu je-vyprodáno.Takže buď si vychovat,nebo koupit někoho staršího.Pokud ten starší ukáže,že je tady jenom na dožití,tak smlouvu mít nastavenou na možnost vyhazovu.Co se týká snahy makat se to ale týká i mladých pušek.Kdo z nich u nás maká naplno?Určitě Míňa a Adam když byl v pořádku.Ty co makají a zkazí každou přihrávku,neumějí vystřelit na branku ani nic vymyslet ani nemá cenu vyjmenovávat.

                • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                  martynko     před 14 lety 01.10.2010 16:28 |  
                  0 0

                  Dost často mladí makají a vůbec volí přístup takový, jaký vidí u starších. Takže další důvod k obezřetnosti při angažování navrátilců.
                  Celkově mi přijde, že ten model "odchody mladých - příchody navrátilců", který popisuješ jako nevyhnutelný, sice nevyhnutelný je, ale asi bude hodně důležitý mít to systematicky a promyšleně podchycený. Nepouštět hned mladýho pryč, když nemám vytipovanou když ne rovnocennou tak alespoň nadějnou náhradu (resp. když vidim, že je talentovanej, tak aby se lidi ze scoutingu (samozřejmě odborníci nadstandartně zaplacení, páč se to klubu x-násobně vyplatí) už v tu chvíli začali rozhlížet po budoucí náhradě) a nebrat hned volnýho "starýho" (a platově drahýho) zpátky jenom proto, že mu to před x lety třeba ve Slávii celkem čutalo. Jenže před odchodem byl ten hráč v úplně jiný situaci než když se vrací, jak praví klasik - dvakrát nevstoupíš...
                  Ono je jednoduchý stěžovat si na to, že to jinak nejde, nejsou prachy, mladej musí ven včera bylo pozdě. Ale to jsme zase u toho českýho prostředí, kde funkcionáře koncepčně uvažujícího v delší perspektivě než je stávající sezona aby pohledal.
                  Hlavně ve Slavii posledních pár let. "Posily" shání sám Jarolím maximálně přes své dva známé v ČR a tři ve Francii, však když se povedl Tavares, to by v tom byl čert, aby se nezadařili další...

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              slaviator     před 14 lety 01.10.2010 14:53 |  
              0 0

              on totiž třeba Del Piero má "trochu" jinou kvalitu než Vlček...?

  2. Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

    japhy     před 14 lety 30.09.2010 16:51 |  
    0 0

    Áááá, takže se dostáváme na naší klasickou hladinu zraněných hráčů

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 30.09.2010 16:56 |  
      0 0

      No, jednou to přijít muselo, jen se divim, že tak pozdě... Asi to bude tím, že přestupové období končí až teď :D

  3. Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

    devroo     před 14 lety 30.09.2010 17:38 |  
    0 0

    Co takle stáhnout třeba Mareše z hostování, ten by se určitě hodil.....

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      skman     před 14 lety 30.09.2010 17:59 |  
      0 0

      vzhledem k tomu jaky vykony predvadi v hlucine tak bych nerekl

  4. Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

    korwin     před 14 lety 30.09.2010 18:03 |  
    0 0

    Takže nasadíte přísný metr a budete na hráče stejně tvrdý jako Jarolím?
    Karel byl na hráče tak hodný, že si toho nevážili.

    Hodný? Vždyť jen těch zvěstí, co kolem jeho metod a jednání kolovalo...
    Dál to rozebírat nebudu.

    Hm, docela rád bych znal podrobnosti..

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.09.2010 19:41 |  
      0 0

      No možná že to bylo právě tím, že do té doby co na ně byl tvrdý, tak všichni makali a Slavia měla výsledky. Po tom co se vrátil po "dovolené" všude vyhlašoval jak se zklidnil atd. Z lavičky při zápase sotva vylezl. No a jak to pak vypadalo s naší hrou všichni víme. Zkrátka se za ty roky "vojny" vyčerpal, bohužel pro Slavii si myslel, že mu to půjde i bez toho pověstného biče, nešlo..

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        quelhar (admin)     před 14 lety 30.09.2010 19:48 |  
        0 0

        On uz se pry zklidnil i predchozi sezonu. Taky vidim spojeni mezi zklidnenim a horsimi vysledky.

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.09.2010 20:12 |  
          0 0

          Je to škoda no. Ale "vynikající" trenér musí umět skloubit všechno. U Karla jde asi vidět, že autoritu si získával právě na základě své tvrdosti a to bohužel nejde věčně. A není to ta správná cesta. Ale uznávám, že je to těžké..

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            slaviator     před 14 lety 30.09.2010 21:41 |  
            0 0

            a i proto se musel pak měnit kádr, protože dlouhodobě mu to nikdo nebude ten bič žrát... dávalo by to asi smysl

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 11:51 |  
              0 0

              To bych si úplně nemyslel. Kádr se musel dle mě měnit ze tří důvodů - prodej řízený z od vedení (Tavares, Necid, Švento atd)
              - Karlovi kšeftíky (a s tím související odchody odchovanců)
              - a míra zraněných.
              O čem mluvíš ty by se asi dalo uvažovat v případech Ericha Brabce (těžko říct co bylo důvodem, pozice v týmové/osobní spory, prodaný zápas?) - a Marka Jarolíma (pozice v týmu, možná i rodinné důvody).

              Spíš si teda myslím, že ten bič nedokáže dlouho ordinovat ten co ho praktikuje, tedy trenér. Pokud trenér nemá i jinou autoritu než vynucenou, přestanou hráči plnit jeho pokyny a z úspěšného systému se stává chaos. V našem případě to navíc byla kombinace docházejících financí, zraněných atd. Pak už asi Karel rezignoval a nechal to na hráčích, kteří se zařídili hlavně podle sebe..

              • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                Khadgar     před 14 lety 01.10.2010 11:58 |  
                0 0

                Ferguson ten bič v ManU praktikuje už sakra dlouho a je s tím docela úspěšný. Samozřejmě, míra profesionality hráčů v Anglii je jinde než u nás a u trenérů to bude podobný, i když KJ dokázal na český poměry hodně. Takže to asi opravdu bylo oboustranné s pár dalšími vnějšími faktory.

  5. Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

    FrancoisMerlin     před 14 lety 30.09.2010 22:35 |  
    0 0

    Nechci ani pomyslet, kam se řítíme. Nechci shazovat ty kluky, určitě je to pro ně velké povzbuzení do práce a velká příležitost. Ale co pak si někdo může myslet, že s nima můžeme udržet ligu. Dorost je přibližně úroveň středu divize a růst i potenciál je veliký, ale nikdo nemůže očekávat, že tito hráči přeskočí 3 soutěže a budou hrát prim v první lize. Petroušovi přeju hodně štěstí a líbila by se mi tato sestava
    Zlámal - Čelůstka, Zieris, Ragued, Hubáček (Palko) - Janda, Dembelé, Kisel - Belaid, Vyhnal, M. Černý

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      lassiter     před 14 lety 30.09.2010 23:43 |  
      0 0

      A tak já myslim, že to nikdo nečeká, ani to, že je tam napálí všechny od začátku. Jsem taky docela zvědavej, jak to trenér zítra poskládá, myslim, že mu to teď v hlavě taky slušně šrotuje, i když vzhledem ke zraněním zas těch možností tolik není.

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      quelhar (admin)     před 14 lety 30.09.2010 23:49 |  
      0 0

      Neni to tak davno, co sel Suchy do acka z B dorostu, tedy jeste o kategorii niz, nez jdou ted tihle tri...

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        DrFe1     před 14 lety 01.10.2010 00:19 |  
        0 0

        Těžko ale spoléhat, že každej bude jako Marek Suchý, že ....
        Spíš mi z toho vychází, že se ze strany trenéra může jednat o něco nedobrého resp. možná reakci na něco nezdravého. Napadají mě třeba tyhle možnosti:

        a) revolta starších hráčů, které je potřeba nahradit v podstatě "kýmkoliv"
        b) lezení do platilova rektu, aby byla okamžitě naplněna jeho extra nová "mládežnická" koncepce ad absurdum

        Ale třeba je to něják úplně jinak, kdo ví.

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          tantalos     před 14 lety 01.10.2010 00:42 |  
          0 0

          Samo o sobě přeřazení několika mladých hráčů do áčka je pozitivní záležitost, nebo spíš by byla za normálních okolností.
          V dnešní "tvrdé realitě" bohužel přesun do áčka neznamená většinou nic dobrého - kluci si čuchnou k lize, ale nedostanou v ní opravdovou šanci.
          A šance neznamená několikrát střídat na pět minut - znamená to mnohaměsíční trpělivou práci, při níž se ukáže, že mají nejen talent, ale i potřebné vlastnosti.
          Jarolím si takhle řadu hráčů povolal, ale ukázalo se, že pro ně byla lepší příprava pod trenérem janů v béčku. Vzpomínám si na mnoho jmen podobných kluků, které v áčku nečekalo nic než desiluze
          Potíž je i s fanoušky, kteří mají ve zvyku odepisovat kluky po jednom, dvou utkáních. Jenže většině - snad kromě Šmíci - trvá pět, šest utkání v základu, než ze sebe dokážou vydat všechno.
          Ono je totiž hrozně důležité, aby se s týmem sehráli, věděli, od koho majíco čekat. A nesehrabost mančaftu je už chronická nemoc Slavie infikovaná Jarolímem.
          Mladí jsou v mužstvu důležití už proto, že jsou ambiciózní, chtějí se ukázat vyhrávat. A v dnešní Slavii převládají starci, jejichž jediná ambice je ještě si trochu přivydělat před penzí

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            DrFe1     před 14 lety 01.10.2010 01:03 |  
            0 0

            Jenom aby nedošlo k mýlce, já jsem taky pro začleňování mladých do týmu. Ovšem když mají přijít tři najednou a rovnou z dorostu, tak to ve mě vzbuzuje určité podezření, jestli za tím není něco podivného. Ale možná je to jenom můj "stihomam" vypěstovaný za poslední období, kdy se ve Slávii nic neříká na rovinu a člověk pak spekuluje o lecčems.

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 01:40 |  
              0 0

              Pak se vám pánové nikdo nezavděčí i kdyby se zbláznil.

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 02:03 |  
              0 0

              Doktore, nic ve zlým, ale podle všech indicií je vám stihomam prostě vrozený!

              • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                DrFe1     před 14 lety 01.10.2010 08:52 |  
                0 0

                No tak, pane Huzgi, nechte si ty lichotky. Ze sledování vývoje ve Slávii se zblázní každý druhý a není až tak podstatné jestli byl blázen už před tím nebo až potom :-)

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      Ferguss     před 14 lety 01.10.2010 08:56 |  
      0 0

      Navíc mi ten přesun nepřijde zrovna smysluplný, prostě se vzali dorostenečtí reprezentantni a přeřadili k "A", jsou to navíc záložníci, což je post který nás zase tolik netrápí. Proč nezkusit Mariče nebo Krasniqiho (taky záložník, ale gólový s dobrou střelou), kteří hrají v dorostu výborně a Marič teď alespoň nastupuje za B. Naopak kvituju přeřazení Duranskiho, ten by na ligu mít mohl.

  6. Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 12:33 |  
    0 0

    Tak pánové já už se nemůžu dočkat, jak to dnes bude vypadat. Z mého pohledu jsou dvě varianty jak to dnes pojmout. Buď ze zajištěné obrany s tím, že i těsná prohra je přijatelná. Nebo s totální ofenzívou s tím, že i vyšší prohra je přijatelná. Osobně bych zvolil tu ofenzívnější a přes riziko debaklu bych na tomto stylu pracoval. Vůbec bych se být Petroušem neohlížel na blížící se zimní pauzu. Pokud chce chytnou šanci za pačesy musí na systému či stylu hry pracovat už teď. Úspěch dle mě vede přes extrémní napadání a eliminaci Horváta. Vzadu hrát od podlahy, přerušovat brejky fauly kolem půle. Hrál bych na tři útočníky - M.Černý, Vyhnal, Hora. Složení záložní řady nám jako vždy nabízí více variant a proto si jí nechám na konec. Obrana ve složení Čelůstka, Koubský, Radued, Hubáček s tím, že Radued by byl něco jako vytažený předstoper, odebíral odražené míče jak od soupeře, tak od našich obránců, plus přerušoval hru. Hubáček na Petrželu s Rajtoralem je velké sousto ale pomohl bych mu záložníkem a Hub by tak hrál klasickou jistotu, která téměř nepřekročí půli. No a teď k záloze. Osobně bych asi vyřadil Kisela, kterej by se v tomhle systému asi neprosazoval. Jemu vyhovuje spíše nabíhat do otevřených prostorů, kterých by při hře na tři útočníky mělo být minimum. Do středu bych nasadil Jardu Černého s Dembelém a nalevo Jandu. Vpravo bych vyzkoušel Belaida ale těžko říct v jaké kondici se nachází. Mám pocit, že jsem někde četl, že Koreš je zraněný ale nemám čas to dohledávat. V případě, že by byl k dispozici, bych ho dal doleva a vpravo Jandu. Golman je vesměs jedno, o těch přehled po všech těch "kotrmelcích" moc nemám.
    Přiznávám, že je to hodně ofenzívní sestava a šitá trochu horkou jehlo ale prostě se radši dívám na totální ofenzívu než vyčkávání.

    Sestava tedy ještě jednou na závěr:
    Golman - Čelůstka, Koubský, Hubáček - Ragued - Belaid/Janda, Dembelé, J.Černý, Janda/Koreš - M. Černý, Vyhnal, Hora.

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      Khadgar     před 14 lety 01.10.2010 12:47 |  
      0 0

      Je to super, ale ta taktika s 12 hráčema asi neprojde, na to český fotbal ještě není připraven :)

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      EdCable     před 14 lety 01.10.2010 12:48 |  
      0 0

      Obavam se, ze 4-4-3 nas hrat nenechaji

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 16:23 |  
        0 0

        Pánové já psal, že je to šité horkou jehlou protože jsem chvátal. Takže abych to uvedl na pravou míru Ragued nebo Dembelé. O Dembelého defensivních schopnostech jsem nestihl moc přesvědčit, tudíž bych dal přednost Raguedovi, kterej tu obranu už dokázal několikrát podržet. Takže tak..

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      Kunetice     před 14 lety 01.10.2010 12:56 |  
      0 0

      Huba nikdy!!! Hora na to nemá!

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 14:53 |  
      0 0

      Pánové, kde vy tam vidíte těch 12 hráčů? :-). Jinak hlavně doufám, že uvidím nasazení a chut hrat a kombinovat. Co se tyce obrany, bude dulezite uhlidat Horvatha (Ragued, Dembele) a pravou stranu Plzne - Petrzela, Rajnoch. Proto doufam, ze nalevo nebudou hrat za sebou JCerny a Hubacek, to by byl konec. Jinak se necham prekvapit, s cim trener prijde.

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        Nax     před 14 lety 01.10.2010 14:57 |  
        0 0

        1 brankar
        4 obranci
        4 zaloznici
        3 utocnici
        -------------
        = 12 hracu

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 15:31 |  
          0 0

          ..:-)). v matematice jsem byl vzdy slabej, ale ze az tak..:-)

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            Nax     před 14 lety 01.10.2010 15:39 |  
            0 0

            Je tam hodne lomitek. Navic Raqued tam stoji o samote. Sam jsem to pocital nekolikrat:-)

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 16:54 |  
              0 0

              :-D

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 15:17 |  
        0 0

        Martyni, myslel jsem, že "pomalostní hráči" jsou na nic, tak na co hlídat Horvátha. A ještě bych chtěl říct, že Rajnocha bych se nebál, ten hraje někde v Turecku, a tak daleko ještě nejsme. :-)

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 15:38 |  
          0 0

          Tak jednak se omlouvam, myslel jsem Rajtorala samozrejme, jde to se mnou nejak zkopce..:-)
          K horvathovi: zaprve je to stara skola, kvalitni hrac, ktery se naucil hrat fotbal v dobe, kdy na tom nas fotbal byl jeste celkem solidne, jeho kvalita je jinde nez dejme tomu.. u M.Jarolima nebo jemu podobnych.. zadruhy, horvath je jediny pomaly hrac v plzenske zaloze, kdyby nemel kolem sebe partu chrtu, jeho prihravky by byly na nic, protoze by je nemel komu davat. To je rozdil od slavie, kde hraji vsichni v chuzi ci ve stoje. Horvath a cela plzen tezi z nabehu Rezka, Rajtorala, Petrzely a dalsich, stejne jako driv slavie tezila z pohybu sventa, vlcka, krajcika nebo jandy.

  7. Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

    Kunetice     před 14 lety 01.10.2010 13:01 |  
    0 0

    Zlámal
    Janda, Koubský, Čelůstka, Vomáčka
    M. Černý, Kisel, Ragued, Belaid
    Vyhnal, Dembele

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      denydzlSKS     před 14 lety 01.10.2010 13:17 |  
      0 0

      :-))

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        Kunetice     před 14 lety 01.10.2010 13:35 |  
        0 0

        sestava podle denydzlSKS

        vaniak
        čelůstka, koubský,vomáčka, hubáček
        m.černy, jarolím, ragued, kisel, j.černý
        hora

        Tak to mě poser na co jsme potom chtěli odvolat JK když je to samé!!!!

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          denydzlSKS     před 14 lety 01.10.2010 13:44 |  
          0 0

          Ty dnes piješ už od rána?? Z jakého důvodu tu dáváš sestavu, kterou jsem napsal možná někdy před třema nebo čtyřma měsícema a možná ani nikdy?!:-)

  8. Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

    slaviator     před 14 lety 01.10.2010 14:58 |  
    0 0

    Vyhrát 1:0 a pak si rvát vlasy, až by Sparta nááhodou byla po 30.kole první o bod před Plzní..? :-!

    Každopádně sestava:

    Zlámal/Jaakola - Čelůstka, Čepelák, Ragued, Palko - Kisel, Dembelé, Janda - Belaid, Hora - Vyhnal.

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      Viking     před 14 lety 01.10.2010 15:21 |  
      0 0

      Čepelák, Palko.., vždyť Palko nehraje ani za béčko, Čepelák za chlapy ještě nehrál. Trochu soudnosti...

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        quelhar (admin)     před 14 lety 01.10.2010 16:04 |  
        0 0

        Cepelak odehral vcera cely zapas za U18, dneska stopro nebude ani na lavici.

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 15:25 |  
      0 0

      No normálnímu Slávistovi může být někde, jestli ligu vyhraje Sparta A nebo Sparta B. Plzeň u mne nemá ani kapku sympatií, navíc ti plzeňští sparťani si nikdy nebrali servítky a o Slavii mluvili ve svém sparťanském období dost hnusně. To Sparta opravdu umí, vyhnat hráče, ale nenávist ke Slávii v nich stále živit a udržovat. Pak nám rozkopou, co mohou, třeba Stracený v zápasech proti Žižkovu apod. Mně tedy nic jiného než Slavia nezajímá, ostatní ať si hrajou jak chtějí....

      Osobně bych dal do brány Jaakolu, už to chce brankáře moderního střihu, který nečeká stále na lajně, ale ovládá celé pokutové území a dovede hrát i pátého obránce, když na to přijde. Ragueda bych nechal sedět, poslední zápasy šly hlavní chyby na něj a nic konstruktivního dopředu nevymyslel, vše tlačil bez rozmyslu dozadu a dozadu. Obranu bych asi nechal a hrál konečně na dva útočníky.

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        martin08     před 14 lety 01.10.2010 15:28 |  
        0 0

        normalnimu Slavistovi neni jedno jestli vyhraje ligu sparta A:) ja nahodou porad verim, ze udelame pohar, sparta A skonci druha, a budeme mit uspesnejsi sezonu nez oni:)

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 15:42 |  
          0 0

          mne to tedy taky neni jedno.. ostatne jako mi je jedno, kdo hraje za plzen. jedna vec jsou hraci, druha klub, z toho mi vychazi, ze sparta je nejvetsi rival a titul ji preju nejmin ze vsech, i kdyby Repka z Blazkem hrali treba v horni dolni..

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 15:43 |  
            0 0

            tim samozrejme nechci rict, ze dnes by plzen mela vyhrat.. :-))

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        slaviator     před 14 lety 01.10.2010 15:55 |  
        0 0

        No a kolik těch Spart B je? Dřív to byl Jablonec, teď je to Plzeň... To je fuk. Jestli si vybrat Plzeň - Olomouc - Spartu, tak ať to vyhraje Plzeň. A jestli ne ta, tak Olomouc. Co kdo říkal ve Spartě neberu jako směrodatné, bůhví jaké tam vládnou poměry vevnitř klubu a bůhví jak se kdo snaží vlézt Řepkovi a Blažkovi do rektálního otvoru, aby se zavděčil.
        Btw když jsme u Sparty, Folprecht nehraje, chce pryč. Nebylo by možná marný mu hodit lano, nebyl špatnej, talent má. Proč ne, když ze Sparty jsme mohli přivést i takové pako jako Abrahama, proč bychom nemohli mladíka Folprechta?

        a Ragued chyboval, nechyboval, to je fuk - s tebou by nezacloumalo, kdyby šéf řek, že máš velkej plat a budeš muset odejít, i když rok předtím ti vedení firmy nabídlo smlouvu jakou nabídlo? A problém není v Raguedovi, problém je, že Jarolím řek že bude lepší než Tavares. Nebyl, není a nebude, protože hraje jinak - Tavares byl elegán, co vymyslel něco dopředu, Ragued je proti tomu bourák. A proto bych ho klidně dal na stopera a vedle něho klidně Čepaláka, každej nějak musí začít, proč ne v odepsaném ročníku proti lídrovi? Může akorát překvapit, to je jen a jen plus...

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 16:06 |  
          0 0

          Stoper se nemůže nechat přehrát tak, jako Ragued od Hubníka. Už tak máme na stoperu jednoho přeškoleného záložníka, to není cesta do budoucna. Stoper buduje návyky většinou od žáků nejpozději od dorostu, neustálé přeškolování hráčů z jednoho postu na jiný nejde aplikovat kompeltně na celý tým :-)

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            slaviator     před 14 lety 01.10.2010 16:21 |  
            0 0

            Suchý hrál ještě za Jarolíma v A týmu DZ. Je to snad dneska špatnej stoper? Švec hrál DZ. Je to snad dneska špatnej krajní obránce?

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          quelhar (admin)     před 14 lety 01.10.2010 16:08 |  
          0 0

          Protoze zaloha je opravdu jedina rada, kterou fakt nepotrebujeme posilovat zvenci? :o)

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          Khadgar     před 14 lety 01.10.2010 16:10 |  
          0 0

          Ehm, jestli šla na Tavarese nějaká kritika, tak to bylo na to, že je dopředu marnej. Takže jsi zase mimo. Co se týče ofenzivy, tak jsou na tom oba zhruba stejně.
          Máme tu Dembelého, po X letech DZ, který solidně vystřelí a dostává se do zakončení (Latkův někdejší záskok nepočítám). Ten dopředu opravdu umí.
          Pokud chceme hrát pořád 4-3-3, tak proč ne střed zálohy Ragued-Dembéle. To by se mi líbilo. Ono to s těma třema vepředu jde. Sparta je sice Sparta, ale včera bylo vidět, že jak útočí, tak jsou vepředu vedle sebe Kadlec, Wilfried a Podaný. Tak to má být.

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            slaviator     před 14 lety 01.10.2010 16:23 |  
            0 0

            já řek, že Tavares byl dopředu skvělej? Napsal jsem, že byl elegán a hodně lidem se ten styl líbil. Vyhledej si, jak jsem z něho tehdy byl "unešenej" já. Elegán byl, Ragued je asi platnější, těžko se to porovnává, když oba tu byli za naprosto odlišnejch podmínek a měli hráče naprosto v odlišných formách :-/

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              EdCable     před 14 lety 02.10.2010 10:14 |  
              0 0

              Napsal jsi, ze Tavares neco vymyslel dopredu. Slova o "skvelem" Tavaresovi ti nikdo nevnucuje.

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 17:00 |  
            0 0

            Presne tak, jeden utocnik vepredu neznamena, ze tam ma byt sam, ale ze pri utoku se hraje na tri utocniky.. nechapu moc volani po 2 utocnicich, tak uz dnes hraje malokdo. kdo zacina system s jednim stredovym utocnikem chapat, ma vyhodu.. bohuzel v ceskem fotbale je vse sto let za opicema..

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 17:05 |  
              0 0

              Máš plně pravdu. O kousek výš jsem se blbě vyjádřil. Jsem pro, abychom nehráli ortodoxně na jednoho, aby vepředu při přechodu docházelo opravdu k tomu dplnění a nebylo to jen na papíře.....

    • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

      skman     před 14 lety 01.10.2010 15:39 |  
      0 0

      to nemuzes snad myslet ani vazne, mi potrebujeme body jako sul... nektery lidi vazne nepochopim

      • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

        slaviator     před 14 lety 01.10.2010 15:48 |  
        0 0

        my.. :)
        ale proč? on je rozdíl, jestli nakonec v lize skončíme šestí, osmí nebo dvanáctí? Tak jako tak je tahle sezona prosraná. A zatím hráli ti "starší" á la Vlček, J,.Černý, Lukáš Jarolím, Hubáček či Vomáčka. Proč by to najednou mělo být jiný, proč by to nemělo jít líp s mladšíma? S mladšíma, na kterejch se bude moc stavět.

        A jo, Čepelák nemá ani start za chlapy. No a? Vyhnal před derby taky nehrál v A týmu a v derby nezklamal, akorát nedal gola. Suchý taky v A týmu začal v 17 letech v Příbrami, Švec v 16ti v Levski Sofia. No a? Palko to samý. Hubáčka mám rád, ale už na to nemá. V čem by byl Palko horší?

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 15:53 |  
          0 0

          je to rozdil. v kazdym zapase jde o cest, o sponzory, o divaky, o jmeno slavie.

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            slaviator     před 14 lety 01.10.2010 16:01 |  
            0 0

            a v čem L.Jarolím, Vlček, Hubáček, Vomáčka či J.Černý zatím přesvědčili? A jak zapadají do koncepce stavět tým na mladých hráčích, nejlépe odchovancích? :)

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 16:03 |  
            0 0

            Ale my teď pořád ještě nevíme, jestli budeme 6. - 10., taky to ještě na pohár můžeme dotáhnout, i od Sparty máme jen 9 bodů, s každým ze špičky budeme hrát a můžeme vyhrávat.

            Já si pořád myslím to, co plzeňský trenér, že nás zatím nikdo nepřehrál (to se mi hodí, protože jestli budu za vola tak i Vrba bude za vola:-)), a jde jen o to, začít dávat góly. Může pomoci Hloušek, Naumov, nebo se v zimě někdo koupí, bohužel bez pořádného střelce to nepůjde, je to z naší strany dřina po vápno a to je málo!!!

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 16:08 |  
              0 0

              souhlasím se slaviatorem , prostě lidi sundejte klapky z očí, opravdu na pohárový příčky už to prostě není a jestli budem 6 nebo 12 je fuk , důležitej je akorát ten pohár , nic jinýho nás už nesmí zajímat a pokud mají ta slova o naší asi desáté koncepci už opravdu mít smysl tak at hrajou mladý , co nám dá L.Jaroím a Vlcek ktery budou za rok stejne uz nepouzitelní.

              • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                DrFe1     před 14 lety 01.10.2010 16:23 |  
                0 0

                Tak, tak, poháry přes ligu jsou nenávratně pryč. Je třeba budovat tým na další sezonu. Já osobně si přeju výhru Plzně, kvůli tomu aby Sparta neskončila první. To je pro mě podstatnější než to jestli budeme na 7. nebo 9. místě. Zároveň bych sice přál novému trenérovi úspěch, ale to aby Sparta nebyla mistrem je pro mě důležitější.

                • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 17:10 |  
                  0 0

                  Lepší když prohraje Plzeň teď s námi než pak s někým jiným. Tohle je úplně imbecilní kalkul, přát teď Plzni proti nám. Neřeknu ke konci sezóny, kdy by byli karty už rozdaný a naše výhra by pro nás nic neřešila a akorát přihrála titul Spartě.
                  Teď je to úplně zvrácený.. ono to asi tak nebylo úplně tím Jarolímem..
                  Lidi proberte se!

                  • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                    DrFe1     před 14 lety 02.10.2010 00:08 |  
                    0 0

                    Nic zvrácenýho na tom není. Slávia je pro tuhle sezonu bohužel vyřízená, právě především díky tomu Jarolímovi kterého zmiňuješ. Užil jsem si za poslední rok a půl tolik porážek jako nikdy před tím a jedna navíc už mi vadit nebude, když stejně o nic nejde. Takže pro mě než řešit jestli skončí na 7. nebo 9. místě je podstatnější, aby titul nezískala Sparta.

                • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                  quelhar (admin)     před 14 lety 01.10.2010 17:15 |  
                  0 0

                  Maji Sparta a Olomouc titul nenavratne pryc? Protoze oni ztraceji na titul prave tolik, kolik my na poharove pricky.

                • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                  Eluin (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 17:29 |  
                  0 0

                  To mi připomíná debatu (odvěkou), zda jsme větší slávisté nebo větší antisparťani.
                  Mě osobně Sparta takhle netrápí, ať si je klidně první (pokud si to herně v probíhajícím ročníku zaslouží).

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              slaviator     před 14 lety 01.10.2010 16:27 |  
              0 0

              technická - a proč bychom to na ten pohár nemohli dotáhnout i s omlazeným kádrem, a naopak, kde vidíš jistotu, že s těma "staříkama" to tam dotáhnem? Co když nedotáhnem? To odepíšeme příští rok další sezonu...? Letos bych se vážně už snažil do sestavy zapracovat mladší hráče, ať Dembelého či Vyhnala minimálně, tak ale třeba i Palka - a tuhle sezonu odepsal a jestli by bylo pohárový umístění, bral bych to jako plod "koncepční práce". Jestli pohárový umístění naopak uděláme s Vlčkem, Hubáčkem či L.jarolímem v sestavě, tak co budeme dělat příští rok, až budou zase o rok starší a o něco pomalejší...?

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 17:03 |  
              0 0

              To by se ale muselo neco zasadniho stat.. problem je totiz v tom, ze uz jsme my pekne dlouho nekoho neprehrali.. dlouho hrajem proste prumer, nekdy se vyhraje, nekdy prohraje.. s tim nemuzeme jit nahoru, to je treba si uvedomit. Museli bychom hrat jiny fotbal nez ten, s jakym jsme se posledni rok a neco s jarolimem prezentovali.

          • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

            slaviator     před 14 lety 01.10.2010 16:20 |  
            0 0

            btw o jméno Slavie nejde, když jí řediteluje policajt podezřelej z korupce a sparťan Platil

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              lassiter     před 14 lety 01.10.2010 16:33 |  
              0 0

              no a v jakym sektoru teda dneska budete kluci sedět?

              • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 16:48 |  
                0 0

                Musíš si uvědomit, že ti nejžhavější diskutující na fotbal na Slavii vůbec nechodí :-)

            • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

              slaviator     před 14 lety 01.10.2010 17:13 |  
              0 0

              nečekal jsem, že Jarolím tak rychle vypadne, takže ač jsem říkal, že na Slavii dokud bude Jarolím nepůjdu, nejdu ani dneska. Příště už zase půjdu, jako klasicky do 124. ;)

              • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 01.10.2010 17:48 |  
                0 0

                aby se do té doby KJ zas nevrátil :-)

                • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

                  slaviator     před 14 lety 01.10.2010 18:15 |  
                  0 0

                  do příštího zápasu? nestraš! ;)

        • Re: Michal Petrouš: K áčku se připojí i kluci z dorostu

          skman     před 14 lety 01.10.2010 16:41 |  
          0 0

          za mi/my se omlouvam stydim se... ja jsem rozhodne pro mlady hrace at ukazou co umi, ale to neznamena ze nechi aby vyhrali, je mi jedno ze by pak sparta o 1 bod ziskala titul treba nad plzni, jde o nas slavii tradici, nikdy nic nevypustit kazdej bod dobrej a potrebnej!!! a jedno to neni jestli skoncime 6 nebo 12 sponzori, lidi na stadionu cim horsi umisteni tim horsi vysledky v techto 2 kategoriich a tim min penez