Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Pardubice - Slavia 0:1

Slávisté předvedli v Pardubicích ve druhém kole Ondrášovka Cupu ostudný výkon, přesto postupují po hubeném vítězství 1:0 brankou Vlčka do dalšího kola, kde narazí na prvoligové Ústí nad Labem.

Pardubice - Slavia 0:1 (0:1)
Branky:
34. Vlček

Slavia: Vaniak - Koreš, Ragued, Hubáček, Palko - Belaid (59. Janda), Kisel, Dembélé, J. Černý - Vlček (90. Hurka), Zákostelský (79. Hora)

Poprvé se v dresu A týmu Slavie představuje levý obránce Lukáš Palko, na pravém kraji obrany nastoupil Štěpán Koreš. Slavia začala tlakem, v první pětiminutovce si připravila tři šance, ale Vlček netrefil pořádně míč a střela J. Černého ani hlavička Zákostelského branku nenalezly. Domácí vytvořili před svým pokutovým územím val, který se slávisté snažili překonat kombinací. Ta občas vázla, když už se slávisté do šance dostali, Belaidovu střelu z vápna dokázali domácí zablokovat. Domácí se po 20 minutách značně osmělili a začali být Slavii vyrovnaným soupeřem. Po odraženém míči ze standardní situace to vyzkoušel futsalový reprezentant Rešetár a Vaniak si oddechl, že míč minul jeho bránu. A o minutu později Vaniak chytil Fikejzovu střelu, šancím domácích však konec nebyl a Rešetár to zkusil ještě dvakrát, přitom ve druhém případě postupoval dokonce sám na Vaniaka. Slavia odpověděla nejlepším možným způsobem a po rychlé akci Vlček přehodil domácího brankáře - 0:1. Ještě před poločasem mohl zvýšit Zákostelský, jeho hlavičku po centru Vlčka však skvěle zneškodnil brankář Shejbal a stejně si poradil i s dalekonosnou střelou Belaida, v poločase tak sešívaní vedli o branku.

Do druhé půle nastoupili slávisté beze změn, ovšem pokud byl výkon v první půli špatný, hra Slavie se ve druhém poločase nedá nazvat jinými slovy než mizerná, bez pohybu a s nulovým zájmem. Domácí na hřišti kralovali a dostávali se do šancí, které hasila obrana nebo Vaniak na poslední chvíli. Jednu z největších měl Fikejz, Vaniak skvěle vyrazil a Štěpán Koreš si zhluboka oddychl, že se od něj neodrazil míč prudčeji a stihl jej ještě vykopnout z brány. Na druhé straně slávisté šance ledabyle zahazovali, když už se do nějakých dostali. To je případ střely Zákostelského, pokusů Kisela a Hory po brejku 4 na 2 i tutovky Vlčka. Na druhé straně naštěstí nepadla branka ani po chybě Koreše - Vaniak na poslední chvíli zachránil - ani po dvou závarech ve vápně. Slávisté odjíždějí s povinným postupem, ovšem výkonem naprosto zklamali. Domácí mohou žehrat na neproměňování šancí, kterých si vypracovali tolik, v kolik před zápasem asi ani sami nedoufali. Ve třetím kole se Slavia za tři týdny utká s Ústí nad Labem.

Komentáře (132)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    tolsimir     před 14 lety 01.09.2010 17:00 |  
    0 0

    vidim to na 2:0 pro domaci

  2. Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 17:05 |  
    0 0

    Ty vysoký balony dopředu na nikoho mě zabijou. Jsou ti naši obránci dementní nebo co??? Aut nebo brankář - odevzdání míče. K čemu?

    • Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      spojka     před 14 lety 01.09.2010 17:07 |  
      0 0

      Copak vysoký balony, ale to, co předvedl Vlček sám na malým vápně proti brankářovi, to se jen tak nevidí... přihrávat od brány a ani netrefit balon... neuvěřitelný.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Jiri1     před 14 lety 01.09.2010 17:15 |  
        0 0

        Zdravim, co by predved saskarna i vod Kisela.

  3. Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Khadgar     před 14 lety 01.09.2010 17:19 |  
    0 0

    Koreš poslal za 15 minut tolik centrů do vápna jako Čelůstka z Hubáčkem za celou probíhající sezonu dohromady...

    • Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      denydzlSKS     před 14 lety 01.09.2010 18:54 |  
      0 0

      To sice jo, ale bránit teda moc neumí.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

        LordEdmund     před 14 lety 01.09.2010 20:05 |  
        0 0

        spíš vůbec než moc a to bude mít s Karlem asi problém.

  4. Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    lassiter     před 14 lety 01.09.2010 17:31 |  
    0 0

    no začíná to vypadat na vydařenou taškařici :-(

    • Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      lassiter     před 14 lety 01.09.2010 17:34 |  
      0 0

      uf

  5. Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    tolsimir     před 14 lety 01.09.2010 17:34 |  
    0 0

    Ten Resetar by se ani v prvni lize neztratil

    • Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Jiri1     před 14 lety 01.09.2010 17:49 |  
      0 0

      Zdravim, hraval jeste v dorostu za Plzen , ale nemel dobrou tlacenku , pozdeji skoncil a asi po 5 mesicich zacal hrat pravidelne futsal, prijmove na tom rozhodne neni o nic hure nez prumernyfotbalista v lize sectu li jeho prijmy z futsalu i CFL.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      slaviator     před 14 lety 01.09.2010 18:50 |  
      0 0

      bohužel pro nás by byl i za korunu drahej, podle Platila a spol

  6. Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 18:27 |  
    0 0

    Tak hracum je to asi vsechno stejne jedno jako nasemu vedeni.. zda se, ze jediny, kdo se jeste nervujou, jsme my.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Jiri1     před 14 lety 01.09.2010 18:34 |  
      0 0

      Zvlast , kdyz v poslednich minutach hrajeme opravdu velke hovno.........., mam pocit , ze nekteri hraci hlavne ti starsi to pojali jako hezky vylet, neni mi prilis jasne , kdo kope treti ligu a kdo prvni.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

      spojka     před 14 lety 01.09.2010 18:42 |  
      0 0

      Vypadá to tak. Takovýho Jardu Černýho podle dnešního výkonu asi obtěžuje vůbec co, že musí hrát fotbal. Horší je snad už jen Zákostelský, ale tam to není o nasazení, ale o nedostatku jakýkoliv kvality a rychlosti. Naopak Belaid byl asi moc aktivní, proto musel jít po hodině hry ven.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Khadgar     před 14 lety 01.09.2010 18:45 |  
        0 0

        Ze záložníků jsou dneska tragédi všichni. Kisel je na zabití a jeho signály s Černým při standartkách ještě víc... Fakt strašný. Jediný pozitivum je snad to, že Standa se dokáže zase dostat do šancí.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

          Jiri1     před 14 lety 01.09.2010 18:48 |  
          0 0

          Ktere nasledne ......, takovym zpusobem je nelikviduji ani zaci Slavie , kdopak a na co mate chlapci vsazeno......

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

            Jiri1     před 14 lety 01.09.2010 18:50 |  
            0 0

            Ty , tohle fakt nemam zapotrebi , snad nebude nastavovat.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

          japhy     před 14 lety 01.09.2010 18:51 |  
          0 0

          Strašný. Nebudu tu vše rozebírat, bylo by to pořád dokola, a stejně to uděljí jiní a budou mi mluvit z duše. Spokojím se s konstatováním, že jsme odehráli vpodstatě vyrovnané utkání s týmem ze 3. ligy! A ty tutovky, co dokážeme nedat...

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

            tolsimir     před 14 lety 01.09.2010 18:52 |  
            0 0

            Pardubice jsou medii nesmyslne podcenovany tym, uvidis ze do dvou let jedou na titul v prvni lize :)

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 18:58 |  
            0 0

            Hlavne totalne bez zajmu odehrany.. ale nelze se asi divit, po tom vsem a po prohlasenich, ktery dava platil, je vsem jasny, ze slavie je tym bez jakychkoli ambici a cilu.. jedine usili je vkladano do odkladani splatnosti dluhu enicu..

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 18:55 |  
        0 0

        Tak TJ kdykoli hraje v zakladu, tak je pro jistotu stridan do 60.min., aby mu bylo dano dostatecne najevo, ze tam byl omylem.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1 v 2. pol.

          denydzlSKS     před 14 lety 01.09.2010 18:59 |  
          0 0

          Každou chvílí člověk při přenosu slyší jak KJ spílá Jardovi Černýmu(poprávu) a pak stejně vyndá (dnes vcelku solidního) Belaida..

          Pan Jarolím by se měl nad sebou opravdu zamyslet, jestli je normální, že po 5ti letech u mužstva nemá jeho tým žádnou tvář ani styl, a naopak se nechá přehrát 3.ti ligovým týmem!!!

  7. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Viking     před 14 lety 01.09.2010 18:59 |  
    0 0

    Citace ze Spartu: „Nejen z důvodů ekonomických, ale i sportovních se mi jeví, že orientace na starší hráče v kádru, i když jsou oporami mužstva, není vhodná a přehodnotíme ji,“ potvrdil totální změnu kurzu Tomáš Rosen. Ještě nedávno přitom v Edenu razili opak.

    Teď jsem z toho zmatený - proč tedy přišli L. Jarolím, Kisel, kariéru dohrát Koubský, v kádru je Vomáčka, prodali jsme Hoška, chytá od začátku sezony Vaniak a do útoku cpeme pořád Vlčka? Měli by si to kluci trochu sjednotit ať nevypadají za blbce:)

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 19:04 |  
      0 0

      Se divim, ze si vubec nekdo z vedeni vsiml, jakou orientaci KJ zvolil..

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        DrFe1     před 14 lety 01.09.2010 20:18 |  
        0 0

        Vzhledem k tý aféře s agentku bych řekl, že nakonec zvolil orientaci heterosexuál :-o

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          tantalos     před 14 lety 01.09.2010 21:00 |  
          0 0

          O heterosexuální orientaci KJ nikdy nebylo pochyb. Možná bych ale viděl radši jako trenéra gaye, aby měl mladý kluky rád a dokázal je podržet, dodat jim sebedůvěru.
          Postavit Koreše, aby bránil Rešetára, by mělo být stejně trestné jako pokus o vraždu.
          Ze Zákosteleckého nedostatek sebedůvěry úplně trčel, z mlaďochů snad nejmíň kiksů dělal Palko, ale i když mám dobrý monitor, občas jsem z něj nerozeznával hráče, proto bych nerad hodnotil jednotlivce.
          Nevím tedy, jestli jsem poznávat vždycky Čora, ale přišlo mi, že když někdo blbě přihrál nebo pitomě ztratil balon, aby šel soupeř do protiútoku, byl to vždycky on.
          Chodím na Slavii už druhý tisíciletí a dost pravidelně, ale něco tak děsného, jako byl dneska výkon J. Černého, jsem snad ještě neviděl.

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1

            spojka     před 14 lety 01.09.2010 21:11 |  
            0 0

            Blížilo se to výkonu synovce v domácím zápasu proti Tiraspolu. Ale přece jen tam dneska pár jednoduchých přihrávek dal, takže synovce netrumfnul.

            • Re: Pardubice - Slavia 0:1

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 21:24 |  
              0 0

              jj, tez si myslim, ze tohle byl ten nejhorsi vykon v dresu slavie, co pamatuju.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      jiras     před 14 lety 01.09.2010 19:05 |  
      0 0

      Na ty blbce už je pozdě.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      slaviator     před 14 lety 01.09.2010 19:11 |  
      0 0

      to zjistili až teď???????????????????????????????????????

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      lassiter     před 14 lety 01.09.2010 19:28 |  
      0 0

      no to je velmi pozoruhodné vyjádření

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      bongor     před 14 lety 01.09.2010 20:39 |  
      0 0

      To je jako se rozeběhnout k přeskočení velké díry,v polovině skoku se otočit a skočit nazpátek.Schválně to zkuste.Je to šimračka.V tomto případě se ale jedná o to,že jsme chtěli skočit na stranu,kde jsou kvalitní evropská mužstva a v polovině skoku jsme zjistili,že máme díru v kapse a všechny penízky se nám vysypaly do bezedný propasti.
      Ještě že v na dně tý propasti už jsou i naši úhlavní kamarádi.Tak bysme si teď měli vzájemně vypomoct.Oni už první krok udělali,poslali nám pana Platila.Teď je na nás ,abysme se revanšovali.Já navrhuju poslat Ragueda,Míňu a Hlouška,abysme ukázali,že nejsme žádný ořezávátka.

  8. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    LordEdmund     před 14 lety 01.09.2010 20:07 |  
    0 0

    Kdo jednou do Slavie vstoupí....na penalty zapomenouti musí...Trubila i Volda :-))) penaltý penaltý penaltý....

  9. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    DrFe1     před 14 lety 01.09.2010 20:22 |  
    0 0

    Co k tomu říct, abych se pořád neopakoval ? !b (za což je mi hojně nadáváno). To se k tomu pak nedá říct nic, snad jen že čekání na návrat skutečné Slávie bude dlouhé

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 21:22 |  
      0 0

      Ja si myslim, doktore, ze nakonec KJ neni ten nejvetsi problem soucasny slavie, pres vsechny vyhrady, ktery k nemu mam. A presto, ze si myslim, ze jen nekdo novy s jinym pristupem a myslenim muze slavii pozvednout. To se da resit, skonci-li mu smlouva nebo budou-li penize. Nejvetsi problem nejsou ani klokani v edenu, kterych si clovek nakonec ani nevsimne.. Problem jsou majitele a vedeni, kteri momentalne nemaji zadny ambice slavii nekam vest. Dolezal chtel alespon neceho dosahnout. Nechapu, ze Rosen nechal dopustit, aby to zaslo takhle daleko. O sportovni stranku se asi nikdy moc nestaral, ale ze na slavii rezignuje takovym zpusobem, ze do cela dosadi nymanda, kterymu je slavie totalne ukradena a kterej bude delat jen naraznik vuci mediim a fanouskum, aby se co nejvic problemu vysedelo, to je k neuvereni. Opravdu hodne, hodne smutny, cim dal vic se ukazuje, ze bojkot mel byt hlavne kvuli necemu jinymu.. a asi by mel trvat.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        DrFe1     před 14 lety 01.09.2010 21:41 |  
        0 0

        Máš samozřejmě pravdu. Největší problém je evidentně vedení a neprůhledná zmatená vlastnická struktura a ty ostatní problémy včetně problému s nedotknutelným a neodvolatelným trenérem z toho pak už vyplývají.
        Kdyby byl soudný majitel, tak musel Jarolíma vyhodit už v průběhu podzimu 2009, i hodně k trenérům tolerantní majitel by ho musel (skutečně ne jen naoko) vyhodit v průběhu jara 2010. To že je Jarolím ve Slávii pořád je především ukazatelem toho, že majitel není v pořádku neb se minimálně v této otázce chová absolutně protiklubově.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 22:51 |  
      0 0

      Jako by si snad KJ četl moje příspěvky o naději v lepší zítřky po Olomouci a chtěl mě přesvědčit o pravém opaku. Výkon byl tragický, obzvlášť pak v druhé půli. Hrát s třetiligovým soupeřem na brejky, strachovat se o výsledek a mít za nejlepšího hráče zápasu gólmana, to je prostě ostuda. A polehčující okolnosti hledám marně. Trávník i počasí bylo pro fotbal ideální, žádní noví, překvapiví marodi nepřibyli,...

  10. René Wagner

    slaviator     před 14 lety 01.09.2010 20:34 |  
    0 0

    Před dvěma lety jste startoval trenérskou kariéru. Jak pokračuje?
    Momentálně jsem hlavní trenér staršího dorostu Zbrojovky, loni jsem byl u mladšího. Teď jsme začali ligu, jsme šestí se sedmi body a jde to. Vím však, že tohle mužstvo má na víc. Jsou v něm hráči, kteří jednou budou hrát určitě v lize. Je jen na nich, jak budou k fotbalu přistupovat a jak budou dál pracovat.

    A chce se jim pracovat?
    Stihl jsem poznat, že kluci vůbec nevědí, co je profesionální přístup. Sice o něm mluví, ale nevědí. Bohužel to nevědí ani někteří kluci v lize. Netuší, co všechno to obnáší. Vidí jen takové pozlátko, přitom je to hlavně tvrdá práce a odříkání. Snažím se jim to vštípit a ukázat jim, jak by to měli dělat.

    Jak tyhle věci přijímají?
    Někdo hůř, někdo líp. Ale daří se nám to. Musí se jim to denně opakovat, proto je to práce náročná na psychiku. Kluci vědí, ale pak najednou udělají něco, co nemá s profesionálním přístupem k fotbalu nic společného. To musím řešit. Všude chci, aby to mělo úroveň. Od sedmnácti let jsem mezi profesionály vyrůstal, získal zkušenosti a nechci, aby kluci zahodili talent jen kvůli tomu, že nevědí, jak to mají dělat.


    - to platí nejen pro Zbrojovku, ale i pro Spartu či Slavii... "kluci vůbec nevědí, co je profesionální přístup"

    • Re: René Wagner

      YsoEz     před 14 lety 01.09.2010 21:24 |  
      0 0

      proto mame na lavicce ceskeho Fergusona :))))))

      • Re: René Wagner

        slaviator     před 14 lety 01.09.2010 21:30 |  
        0 0

        hmm, já bych radši "chosého muriňa"

        • Re: René Wagner

          MarHud     před 14 lety 01.09.2010 21:37 |  
          0 0

          Myslím,že jste je přímo roznesli na kopytech ty kluky skoro divizní,vid bongore.Co se týče Ziliny tak já bych vás tipoval tak na bůra ve prospěch slovenského mistra:-))).Už se těším na derby,co Vy ,kolik Vás tam bude ?Tři a půl anebo čtyři tisíce?At žije ACS!!!!

          • Re: René Wagner

            slaviator     před 14 lety 01.09.2010 21:53 |  
            0 0

            vy si dejte pozor, co taháte za choreo nad hlavama... at zase jedna část spartanu nevytáhne Řepku s fakáčem a druhá část spartanu do toho netleská a neskanduje jeho jméno :D

          • Re: René Wagner

            jiras     před 14 lety 02.09.2010 00:26 |  
            0 0

            My jsme s Žilinou neprohráli. Nakonec i s tím Arsenalem jsme udělali bod, kolik vy? Počkat, chvilku než to sečtu, áááá, NULA.

    • Re: René Wagner

      bongor     před 14 lety 01.09.2010 21:38 |  
      0 0

      To máš pravdu.Ale tohle platí pro každou lidskou činnost.Ti kluci ještě nemají takové zkušenosti,aby dokázali sami sebe posoudit.Ještě trochu líp jsou na tom ti,co se spíš podceňují,ti co se přeceňují ,nebo si takzvaně"fandí",mají problém složitější.Proto mimořádně záleží na jejich trenérech,aby je naučili nejen běhat a kopat do míče,ale i skromnosti a pracovitosti.Proto takové množství talentů brzy zapadne,nemají soudnost a trenéry na úrovni.Typický příklad jsou mladí sparťani.Tam jim vtloukají do hlavy,že jsou mistří, nejlepší,nepřekonatelní a já nevím co ještě.To hoši rádi slyší a to bývá jejich konec.Málokterý se "zabejčí"jako třeba Nedvěd.Spíš tam vidíme
      příklady jako třeba Kolář,Petržela a další,kteří se teprve v normálním
      mužstvu pod vedením normálního trenéra zase vzpamatujou.No ale i u nás bysme našli podobné případy.

      • Re: René Wagner

        bongor     před 14 lety 01.09.2010 21:43 |  
        0 0

        To jsem odpovídal Slaviatorovi emháčko,ale i pro tebe se tam něco najde co?Se Žilinou jsme hráli 3x a ani jednou jsme na rozdíl od mistrů vesmíru a okolí neprohráli.Udělali jste zase jednou pořádnou ostudu,jak je ostatně vaším zvykem.A žádné Brno to nezachrání.
        Pro ACS je škoda,že jejich zápasy v pohárech nemůžou pískat vám přidělení čtyři rozhodčí,kteří vědí co se patří a sluší.S takovým Královcem byste dneska byli v balíku a slavní.Ale takhle -smůla,ale pro fotbal štěstí.

        • Re: René Wagner

          MarHud     před 14 lety 01.09.2010 21:50 |  
          0 0

          Líšenˇ

            • Re: René Wagner

              Viking     před 14 lety 02.09.2010 08:51 |  
              0 0

              Serte na toho bolševickýho kokota...

              • Re: René Wagner

                smely (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 11:14 |  
                0 0

                presne, si vem co to musi bejt za picuse, tebe by napadlo prispivat na rumunsky stranky ? leda, ze by chtel bejt v detstvi slavista, ale fotr mu to zakazal kdyz ho po vecerech klatil. ale to by nam zase mozna vic napovedel nejaky freudovsky test...

  11. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Barlblog     před 14 lety 01.09.2010 23:49 |  
    0 0

    Dobrý den,

    Koreš není pravý bek!!! Je to levý, popřípadě střední záložník. Jestli tam chce cpát mladé odchovance, tak ať tam vrazí Mikulu, zahrál by lépe. Proč střídá Belaid a ne Kisel, nebo Černý?!!! Proč?!!!

    Stanislav "Brumbál" Vlček se definitivně stává největším kouzelníkem všech dob. Co on dokáže vykouzlit v pokutovém uzemí, to se jen tak nevidí...

    Myslím, že ale nemá cenu hodnotit individuální výkony, žádné totiž nebyly. Děkuji Vaniakovy za další kolo poháru. Snad se s Anssim domluví tak, aby se moc zdravotně neruinoval a dal šanci našemu bludnému finovi.

    Nevíte, kdy a vůbec jestli, bude nějaké setkání s Panem ředitelem Platilem, Panem trenérem Jarolímem, nebo ředitelem pro komunikaci a styk s medii, Panem Zlámalem? Velmi rád bych se zučastnil a zeptal se na velmi málo nevyjasněných věcí našeho skvěle fungujícího klubu.

    Dále bych navrhnul toto řešení. Nejsem v tom zběhlý, tak snad mě Socrates, Quelhar či jiní znalí opraví. Kde bych si mohl promluvit se zástupci fanklubu ohledně vytvoření družstva s cílem odkoupení části akcií, či zapůjčení klubu, nevratnou půjčku pod podmínkou kontrolních orgánů ve Akciové společnosti SK Slavia Praha? Na mé maily mi jaksi nedochází odpovědi.

    Velmi děkuji :-)

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Khadgar     před 14 lety 02.09.2010 00:33 |  
      0 0

      Když jsem psal o Korešovi, tak jsem nemyslel že na pravýho beka patří, ale že takhle by DOPŘEDU bek měl hrát. V první půl hodině měl dobrý náběhy i centry.
      Předpokládám, že kdyby se nezrakvil Trapp, tak by Koreš na beku nehrál. Proč nedostává šanci Mikula (nemyslím teď tenhle zápas - třeba je zraněný nebo s nějakou repre), to je mi opravdu záhadou. Vždyť v minulé přípravě s áčkem byl.

      A že to teď stojí za prd...ono bude hůř. Mnohem hůř.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      jiras     před 14 lety 02.09.2010 00:36 |  
      0 0

      Podle oficiálek má nějaký setkání s Platilem být. Prý tento víkend ne, kdy sem se nedočetl.

      Nemá smysl se nervovat, beztak je to jedno, už teď jsme ze hry o titul, po blbejch sedmi kolech máme v naší lize v podstatě nesmazatelnou ztrátu. Tímhle stylem ještě pět kol a budeme mít i jistotu neúčasti v pohárech. Co to udělá s koeficientem radši ani neříkám.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Viking     před 14 lety 02.09.2010 08:54 |  
      0 0

      Šetři klávesnici Barlblogu, nemá to cenu. Kdybys věděl jak mě sere že tý sebrance okolo Platila a Rosena jsem vysypal tři tisíce za permici...

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        DrFe1     před 14 lety 02.09.2010 09:03 |  
        0 0

        Jo, jo. To já blbec jsem měl v minulých sezonách dobrej pocit, když jsem sypal tučný peníze za pohárová utkání, za permici apod. že tím vlastně podporuju Slávii, splacení dluhu atd. Tenhle pocit mě nyní absolutně opustil. Když vidím, že ty peníze nešly na dluhy, ale bůhví kam, když je hospodaření absolutně neprůhledné, když nevím komu ty prachy sypu a na co ...... tak tam ta "ušlechtilá" motivace těžko může být. Proto ani neberu argumenty, že v těžkých dobách bysme měli chodit na stadion, abysme vstupným Slávii podpořili. Ty prachy mizí bůhví kde a já to i z tohoto důvodu podporovat nehodlám.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          slaviator     před 14 lety 02.09.2010 09:39 |  
          0 0

          přitom, kdybychom věděli kdo je majitelem a že se splácí dluhy, tak by dost slávistů přispělo... buď přímo vybráním částky mezi sebou nebo třeba koupí nějakého trička "Slavie v našich srdcích - navždy!", jeden kus za patnácet... (kdyby výtěžek šel na umoření dluhu)

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        bongor     před 14 lety 02.09.2010 09:11 |  
        0 0

        Mohli jsme to spolu prochlastat Vikingu a asi by to bylo přínosnější.Když mi někdo dává zprávu,že jsme dříve koupili pár zahraničních hráčů "ale s tím je teď konec",tak si nemůžu pomoct,ale zní mi to jako by na konec věty ještě patřilo"ale teď vám ukážu že jste si dovolili moc,cpát se před naši milovanou spartičku".Dál si to každý domyslíte.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          Viking     před 14 lety 02.09.2010 09:33 |  
          0 0

          Mně to evokuje větu - my jsme kupovali zahraniční hráče??? Jak je to možné??? S tím je teď konec! Republiku si rozvracet nenecháme!!! Oni dokonce chtějí nějaký plat!!!

          Jinak jsem jsem napsal v podobném duchu i dotaz na Zlámala, ať je alespoň nějaká sranda. Na funuse má být veselo.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        slaviator     před 14 lety 02.09.2010 09:33 |  
        0 0

        chybou je, že permice stojí jen tři tisíce a že si jí moc lidí nekoupilo, že jo... kdyby stála permice deset tisíc a koupilo si jí osm tisíc fanoušků jako v první "novoedenské" sezoně, tak by třeba milostivě i přivedli nějakýho útočníka...

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 10:05 |  
      0 0

      No asi by nebylo od veci se do nejake akce pustit, takhle narikat tady muzem jeste leta.. nicmene, obavam se, ze zadne akcie momentalne asi nelze koupit, kdyz neni ani jasne, jaky ma slavie zakladni kapital, kolik ma akcii a jakou maji hodnotu..

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        Viking     před 14 lety 02.09.2010 10:16 |  
        0 0

        No podíl na pojistném plnění bych si určitě koupil, to teda jo:))) Jinak myslím že Slavia má ještě hrstku akcionářů s jednou akcií ale jejich převoditelnost je myslím nějak omezená.

        Do toho bych klidně šel, nějaké právní a ekonomické povědomí mám a aspoň bych mohl prudit na těch slavných valných hromadách. Nevíte tedy o někom kdo nějakou akcii vlastní?

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 10:25 |  
          0 0

          Haha, nebo pojdme pojistit par zaku zkusme navrhnout zvyseni zakladniho kapitalu..:-)). Ale vazne, tez bych do neceho sel, nikoho s akcii ale neznam.

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1

            slaviator     před 14 lety 02.09.2010 10:50 |  
            0 0

            to by mě zajímalo taky, spousta hráčů odešla, takže pojistka určitě musí být menší... když dřív ten kádr měl (s Necidem, Šventem, Tavaresem či Suchým v sestavě) hodnotu cca 400 milionů, dnes má hodnotu třetinovou... to se přece musí projevit někde. Když si pojistím barák v hodnotě pět milionů na deset milionů, je to zbytečný, protože pojištovna mi nikdy těch deset milionů nevyplatí, akorát platím větší pojistku... stejně tak, když si koupím nový auto za milion, dám na něj havarijní pojištění a platím, tak když si to nenechávám každej rok přepočítávat, tak platím pořád stejně - ale při totálce dostanu za tři roky daleko mín než jeden milion... Tak by mě zajímalo, jak je to s tou pojistkou hráčů, kor, když byla fiktivně započítána do základního kapitálu...

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        bongor     před 14 lety 02.09.2010 11:22 |  
        0 0

        Určitě nejsou akcie Slavie volně obchodovatelné na burze.A dále,nevím jak to nakonec dopadlo,ale byl tady návrh,že majoritní akcionáři můžou vykupit akcie malých akcionářků bez jejich souhlasu.Takže by se Ti klidně mohle stát,že bys za řekněme dvacet tisíc koupil nějaké naše akcie/kdyby byly obchodovatelné/ a za dva měsíce bys dostal dopis,milý soudruhu martyni ,s radostí Ti sdělujeme,že jsme Tvoje akcie odkoupili.Pošli nám prosím číslo tvého účtu,abychom věděli,kam ti tu stovku máme poslat.Peníze si dobře užij.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          slaviator     před 14 lety 02.09.2010 11:26 |  
          0 0

          spíše by navýšili počet těch svejch akcií a ty tvoje znehodnotili...

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          Viking     před 14 lety 02.09.2010 11:28 |  
          0 0

          1. Akcie nejsou veřejně obchodovatelné, nejsou tudíž na burze, ani na volném trhu v RMS.

          2. Vytěsnění minoritních akcionářů stále platí, jenomže majoritář musí mít víc jako 90% podíl na ZK a Enic má 18%, něco mají drobásci (cca 3% řekl bych) takže tahle cesta je neprůchodná.

          Ad navýšení ZK - ano, to jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Tady se slavně navýšil základní kapitál, ale:

          a) posudek je udělaný naprosto diletantsky, vyloženě jde na ruku zadavateli
          b) od té doby je hodnota našich hráčů třetinová a tudíž bychom k tomuto pojistnému kmeni tvořit opravné položky či minimálně rezervy a tudíž účtovat stamilionové ztráty.

  12. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    skman     před 14 lety 02.09.2010 09:19 |  
    0 0

    tak vcera jsme proti Pardubicim utrpeli vitezstvi, bida neni koho pochvalit krom Vaniaka

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      bongor     před 14 lety 02.09.2010 11:25 |  
      0 0

      To ani nemá cenu komentovat.Jsou to výkony ,které nejsou hodné jména nejslavnějšího českého klubu.Za chvíli dopadneme jako ta sralta,každej se nám bude smát.

  13. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    slaviator     před 14 lety 02.09.2010 09:44 |  
    0 0

    nejhorší je, že paradoxně kdybychom Jarolíma propustili po prvním titulu, sáhla by po něm reprezentace nebo nějakej bohatej klub. Kdybychom ho propustili po druhým titulu, tak to samý. Teď už ho nebude chtít ani divizní celek, s tím, jak náš tým za poslední dva a půl roku úspěšně rozvrátil... A tím, že jsme rozvrácení, tak nemáme prachy ani na to ho vyhodit. Takže si musíme kalich hořkosti vypít až do dna. Kvůli tomu, že vedení včas nereagovalo - dokud to ještě šlo... Ale nejhorší je, že i dnes se najde stále dost slávistů, co Jarolíma vidí jako modlu, protože na hřišti není trenér, ale hráči, že jo. Ale kdo ty hráče přived? Kdo je "trénuje"?

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      bongor     před 14 lety 02.09.2010 11:35 |  
      0 0

      Já mám Karla rád a taky věřím,že trénovat dokáže.Ale přesto jsem byl pro,aby zavčasu odešel.Tohle je už taková křečovka,jeden to svádí na druhýho a nikdo neví jak sto hoven.Většinou se takový problémy řešej tak,že se všechno zanuluje a začíná se od nuly.Nejhorší je,že my ani nevíme,kdo všechno má v těch problémech prsty,jen si to myslíme.
      Podle mě jsou hlavní průšvih finance.Kdyby přišel dejme tomu Korbel a vysázel na stůl dvě miliardya potom si ty prachy dokázal uhlídat,tak by najednou všechno šlo.Koupili by se hráči a motivovali se na balík za výkony,přišel by třeba Vrba ,nebo já nevím kdo,tak by zase Slavia byla
      jaká má být.Ale takhle jenom mlátíme prázdnou slámu.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        slaviator     před 14 lety 02.09.2010 12:40 |  
        0 0

        ... nebo Kellner v rámci svý nadace :)))

        btw stejně nejhorší je, že se nadává, jak máme mizernou mládež (hokej i fotbal), ale co stát dělá pro to, aby byla lepší? Stát u nás dává nejmín prachů do sportu z celé EU! Tak pak se nedivme, no... Jo, jasný, je blbost, aby stát dotoval Spartu nebo Slavii, to jsou profi kluby, které si na sebe musí vydělat samy, alespon co se týče A týmu... ale proč nezainvestovat tréninková centra pro žáky a mládež, pořádně zaplatit mládežnické trenéry a podobně? Hlavně, že třeba ČMFS dávalo zakázku Prosovi na hřiště za tři miliony, když to má hodnotu tak milionu jednoho... Ryba smrdí od hlavy, no. Ale do tý mládeže by měl stát začít sypat o dost víc než sype teď, hlavně že máme ale HUSÁK Arénu za dvanáct miliard a že by se měl stavět rychlobruslařskej komplex za dvě miliardy pro dvě rychlobruslařky... ale aby se vrazily peníze do mládežnickýho fotbalu a hokeje, to ne...

  14. TO je kurva konec.

    Kunetice     před 14 lety 02.09.2010 09:59 |  
    0 0

    Panové vašich peněz je mi líto ale kdybych byl v praze a okolí asi bych si taky koupil permici a teď toho litoval. ale nás už může zachránit jedině druhej korbel ovšem je otázka jestli by ho zase neokradli, což si myslím že by naše nynější vedení dokázalo to totiž umějí a ještě se tváří že dělají vše pro fotbal.
    PS: včera jsem opět koukal na přímý přenos z argentinské ligy
    (na STV3) a to byl teda fotbal jedna báseň!!!!!!!!!!!!!!

  15. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 10:11 |  
    0 0

    Mimochodem, jeste jsem premyslel o tom platilovi, nejak mi totiz vubec neni jasne, co sledoval tim svym prohlasenim do tisku. Nejdrivc jsem to komplet prisuzoval jeho nekompetenci a nezajmu. Ovsem, napadla me i jina, pro nej trochu priznivejsi varianta. Dava vam nejaky smysl, ze slavie puvodne zaprela prodej suchace a platil to ted prozradil? Kvuli komu to bylo zapreno, kvuli nam nebo enicu? A proc to ted bylo prozrazeno? Da se to vyhledav v nejakych verejne pristupnych zaznamech po konci prestupoveho obdobi? Co kdyz platil chtel vyprovokovat majitele, reknu, ze penize za suchyho dorazili, takze je skutecne na miste, abyste ten dluh enicu zaplatili.. coz?

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Viking     před 14 lety 02.09.2010 10:18 |  
      0 0

      Myslím že slyšíš trávu růst. Platil = Rosen, resp. je to jenom figurka která po šachovnici tahá jak Rosen a ostatní majoritáři pískají. Není to jako v zahraničí kde si akcionáři vyloženě najímají topmanažery na to, aby jim vedli podnik.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 10:20 |  
        0 0

        No ja si to obecne myslim taky, je to pravdepodobnejsi varianta, ale jeho vyjadreni bylo celkove tak nepochopitelny, ze me napadlo i tohle..

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        bongor     před 14 lety 02.09.2010 11:40 |  
        0 0

        Já myslím,že to úplně tak není a taky nevíme,co tam ten Platil vůbec má za kompetence.Já prostě sparťanovi nevěřím,že by měl na mysli prospěch Slavie.Ať dělá co dělá,pořád je pro něj prioritou to rumunsko.
        A potom už je na řadě otázka:"V čí prospěch?"

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      japhy     před 14 lety 02.09.2010 10:27 |  
      0 0

      No, nevím, jestli by ze své pozice mohl takhle jít proti majitelům. Přeci jen, je to jejich podřízený.
      Když tak nad tím přemýšlím, pokud by ty prachy na účtech byly a použily si na splacení dluhu, OK. Dříve byly sice veliké příjmy, ale i výdaje-začalo se splácet Enicu, předplacený nájem v Edenu, předražené nákupy, prémie za LM, tituly, atd. To jsou stamiliony. Budiž.
      Jestli už jsou ale prachy za Sucháče někde rozfofrovaný, tak je to vážně špatný a nechápu, kam pořád mizej :(

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 10:41 |  
        0 0

        Tohle proste zada vysvetleni. Pokud se argumentuje tim, ze slavie je soukroma firma a ze do toho nikomu nic neni, pak je treba rici, ze kdyz jako zakaznik vidim, ze produkty me oblibene firmy jsou cim dal horsi, ze ma financni problemy, apod, reseni je jednoduche, proste si je prestanu kupovat. Nevim, proc by mela byt ode me jako zakaznika oblibeneho klubu, zadana nejaka zvlastni vernost, kdyz ani klub ke me nema zadny jiny pristup nez jako k zakaznikovi soukrome firmy, resp. spis jeste horsi, zneuzivaje myho citovyho pouta ke klubu o me neusiluje ani tak, jak je to v jinych odvetvich bezne. Pokud je jasne, ze slavie je spatne rizena po sportovni i ekonomicke strance, jsou pochybnosti o tom, kde skoncily vydelane penize, a to vse zasadne ovlivnuje uroven produktu, pardon, proste sportovni uroven tymu a jeho ambice v evrope i v lize, pak je otazka, proc bych mel klub podporovat a proc chodit na zapasy. Duvodem by mohl byt pristup majitelu - stojime o vas, duvody problemu jsou ty a ty, penize skoncily tam a tam, chceme s tim neco delat a mame tuhle predstavu. Bez toho opravdu nevidim duvod sve ucasti na domacich zapasech.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        bongor     před 14 lety 02.09.2010 11:43 |  
        0 0

        Já jsem dělal pro jednoho nazdárka.Měl firmu,ta prosperovala,ale on mi ne a ne zaplatit.Byl jsem se tam podívat a už mi to bylo jasný.Za proplacenou fakturu koupil starý auto za 2 Mega a na poddodavatele nezbylo.Takže kde jsou peníze?Prožraný.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 14 lety 02.09.2010 10:40 |  
      0 0

      Abych se taky vyjadril, i kdyz jsem si rikal, ze uz prispivat moc nebudu...
      Chapu, ze jsou lidi nastvani, ze acko i becko hraji prd, ja jsem na tom stejne. Chapu taky, ze jsou lidi nastvani na Platila, protoze jeho vyjadreni jsou minimalne neobratna - tim jen pokracuje v zapocate tradici Lesky a Dolezala, jeho predchudcu v teto funkci, kteri se chovali a mluvili velmi podobne. Ale kdyz od toho odhlednu, tak si myslim, ze je dobre, ze se k tomu 100milionovemu problemu (ktery Leska vytvoril a Dolezal nesplatil) i pod tihou okolnosti postavil nekdo celem a rekl, ze se to proste zaplatit musi a hned. Prijde mi logicke, ze minimalne cast tech penez by mela byt pripravena z prodeju Sucheho a Grajciara, nejspis ne vsechno, protoze cast urcite spolkl provoz klubu. Ale cekal bych, ze zhruba polovinu by mel klub mit pripravenou zaplatit hned.
      Kdyz si vezmu ciste osobu Platila, tak to fakt nema lehke. Prisel v dobe, kdy za par mesicu od jeho nastupu je nutne zaplatit velkou sumu a minimalne cast te sumy nejspis musi nekde ziskat. Prisel v dobe, kdy vyleza na svetlo, ze pred jeho nastupem se fanouskum casto nerikala pravda, at uz zamerne, nebo "jen chybami v komunikaci". Co on s tim ma ted asi delat?
      Neplatilo se, kdyz jsme si zili dobre (osobne to naprosto nechapu, Dolezal i Rosen prece museli vedet, ze fotbal je sport a uspechy nebudou porad) a tak nas dluh dohnal zrovna v dobe, kdy jsme na tom zle. Chyby bych spis hledal v dobach, kdy dluh vznikl (a kdy jsme zili na dluh sezonu co sezonu a nejspis si mysleli, ze to vzdycky nekdo zaplati) a kdy se mohl zaplatit, ale nezaplatil. Ted uz proste neni na vyber a zaplatit se musi.

      No a co se tyce sportovni stranky - osobne netusim, jak se k tomu trener nakonec postavi. Jestli bude nucen hrat s mladymi, tak asi bude mit problem, protoze v lonskem A dorostu (letosnim becku) kvalita prilis neni, par hracu si muze vytahnout primo z letosnich dorostu a zkusit to s nimi. Ostatne kdyz porazi Spartu 5:1 venku (prestoze letosni Sparta v U19 nema zdaleka takovou kvalitu jako loni), tak to uz neco znamena.
      Problem muze nastat, jestli se podari prodat Ragueda, predevsim v obrane. V becku neni prilis kde brat, moznosti pak jsou v zasade dve - presunout Celustku zpatky na stopera a najit praveho beka, nebo najit stopera - v tom pripade bych se mozna nebal dat sanci Cepelakovi. A obecne - za rok nebo za dva dorostou dalsi talentovani hraci, co jsou v nizsich dorostech. Jestlize ted neni prilis kde brat, za dva roky muze byt situace uplne jina. Driv jsme v 17 vytahli Sucheho, proc to ted nezkusit treba s Cepelakem nebo nekolika dalsimi.
      Opravdu jsem zvedavy, co nas ceka. Je asi jasne, ze to nebude nic prijemneho, ale treba to muze mit par pozitivnich dusledku - idealni by bylo, kdybychom se dostali do situace, kdy opravdu zacneme od nuly v polozce dluhy.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 10:56 |  
        0 0

        Ale quelhare, myslim ze tvuj pohled je tady treba, takze za vyjadreni dik. Byt tedy s par vecmi moc nesouhlasim, tradicne. Nevidim zadnou zasluhu Platila na tom, ze by se udajne k dluhu stavel celem. Ma-li byt kazdym dnem dorucen rozsudek, proti kteremu se nelze odvolat, pak neni zadne hrdinstvi prohlasit, ze se to zaplatit musi. Krom toho on se k tomu nestavi celem, on jinymi slovy rika, ze slavie na to nema a ze doufa, ze to zaplati akcionari. Pokud jde o Platila samotneho, tak nejprv musi ziskat duveru, kterou pochopitelne vzhledem k jeho minulosti nema. Zatim jsem si nevsiml, ze by o neco aktivne usiloval, spis se snazi hasit nektere pozary tak, aby byl tzv. "klid". To neberu, to je zoufale malo.

        Pokud jde o chovani slavie v dobe, kdy jsme si zili dobre, nemuzu nevzpomenout na to, ze nekteri jsme uz tehdy upozornovali na prestupovou politiku a na chovani vedeni a KJ, ktere se v budoucnu nemusi vyplatit a muze nas vrhnout do stejne krize, v jake jsme byli. Co k tomu dodat..

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          quelhar (admin)     před 14 lety 02.09.2010 10:59 |  
          0 0

          Jo, ja osobne jsem si treba (asi naivne) myslel, ze si muzeme dovolit nakupovat a pritom jeste splatit dluhy. Tehdy, kdyz Dolezal po postupu do LM prohlasil, ze je Slavia temer bez dluhu, to tak opravdu vypadalo.

          Ano, Platil nema nijak velkou zasluhu na tom, ze se postavil k problemu celem - na vyber opravdu nemel. Na druhou stranu se na nej ted snasi zloba za problemy, ktere nezpusobil.

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 11:06 |  
            0 0

            Ok. Ja mam spis s platilem problem apriori, nez ze bych ho vinil z minulych problemu.. spis by me musel presvedcit. Asi je to trochu nespravedlivy, nevim, ale po tom, co jsem si o nem precet.. fakt nemam dobrej pocit, ze je sefem slavie nekdo takovy..

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          Viking     před 14 lety 02.09.2010 11:04 |  
          0 0

          Jasně, dluh vznikl v době Leškově. Ale během éry Doležala se měl jednoznačně zaplatit, zdroje na to byly. Problém se neustále odsouval, hradily se všemožné závazky a jenom ne ty Enicu.

          Ale duo Rosen - Doležal (nevím proč se období po Leškovi říká Doležalovo, to byl jenom ředitel mající rozhodovací pravomoce stejně jako Rosen) si za to může samo. Nesnažit se odrbat Enic navýšením kapitálu, dohoda by s nima byla třeba i možná o nějakém splátkovém kalendáři.

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 11:10 |  
            0 0

            A Vikingu, myslim, ze tam neni jen to navyseni ZK. Problem byl i v tom, ze enic se zbavil vetsiny kvuli jeho ucasti v jinych klubech, neb to zakazovala uefa. Mela tam byt jakasi dohoda, ze to pak dostane zpet, coz se nestalo.. nevim tudiz, zda soucasni majitele za vstup do slavie vubec cokoli zaplatili.

            • Re: Pardubice - Slavia 0:1

              Viking     před 14 lety 02.09.2010 11:23 |  
              0 0

              Tahle informace je pro mě zcela nová, že by Enic ztrácel majoritu jenom dočasně. Ano, zbavil se majority kvůli UEFĚ ale že by chtěl dlouhodobě ztrátový podnik někdy zpět, nevím...

              • Re: Pardubice - Slavia 0:1

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 11:51 |  
                0 0

                Neco jsem o tom slysel, hlavne ze za ten prevod enic nedostal penize, jelikoz to bylo ucelove, proto jej pak chtel nazpet. ale stopro to neni.

                • Re: Pardubice - Slavia 0:1

                  tantalos     před 14 lety 02.09.2010 15:07 |  
                  0 0

                  Fakt ale je, že Colecott osobně nějaké peníze do Slavie vložil a chce je zpět.
                  Představa, že R+D dostali velký balík akcií jen za to, že převzali na sebe dluhy vůči Enicu, vypadá zcela reálně.
                  Jinak Enic určitě neměl zájem dál se na Slavii podílet. Došlo tehdy k převodu slivistických akcií z Enicu na jeho majetele, sna d jednoho z nejbohatšíéch britských obchodníků, jméno už si nevybavuji.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          slimak     před 14 lety 02.09.2010 11:09 |  
          0 0

          Platilovi přece nic jinyho nezbývá než říct: Dluhy se musí platit..to mi nepřijde jako nějaké hrdinství..
          Platil sice za současné finanční problémy nemůže, ale to co ted predvadi v rozhovorech je těžko uvěřitelný. Vyhazuje našeho nejlepšího hráče Ragueda, kvůli tomu, že mu Slavia kdysi sama nabídla dobrou smlouvu (ten pristup silne pripomina Dolezala),
          nadavat na filozofii zahranicnich hracu, to je jak z jinyho světa (je vidět, že ten člověk fotbalu prostě nemůže rozumnět), navíc, co naše skautingové oddělení? to se zruší?!
          a za další Rosenovo vyjadření, že nebudem brát starší hráče! proboha, to si to neuvědomil někdy v červenci?

          přidá-li se k tomu mlžení ohledně Sucháče, Jarolíma, Bohemky a tragická hra týmu, nemůže se nikdo divit nasranosti fanoušků, protože si z nás fakt asi dělají srandu

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1

            bongor     před 14 lety 02.09.2010 12:00 |  
            0 0

            Že nechce starší hráče,tím to doposral-s prominutím.Na úrovni české ligy jsou potřeba stejně tak jako mladíci,ale to je tak všude ve světě.To jsou fakt vyjádření jako by nebyl při smyslech a hlavně:Fotbal,to je taková hra,hraje ji 22 hráčů,jsou tam dvě branky a jeden míč/většinou/.

            • Re: Pardubice - Slavia 0:1

              slimak     před 14 lety 02.09.2010 12:29 |  
              0 0

              starší hráči jsou potřeba, ale nesmí to s nima moc přehánět a hlavně se nedají prodat..myslim, ze pro nas jsou J. Cerny, LJ, Hub a Vlcak hraci, kteri se rozhodne nebudou zlepsovat a je otazka, jestli je vůbec potřebujeme

            • Re: Pardubice - Slavia 0:1

              smely (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 16:18 |  
              0 0

              no jeto dost kratkozrake cerno-bile videni. kazdej vi, ze tym musi bejt postavenej tak, aby byl vyvazenej, trocha zkusenosti trocha atletiky, trocha buldoceni, trocha zabijactvi, ale pote co se v lete podepisi vesmes hraci na zaver kariery v srpnu prohlasit, ze to takhle nejde, mi prijde jako vyrok zraly ma ustavni lecbu. inu ona ta nova koncepce ma jeste nejaky mouchy, jeste , ze nemame poharove ambice...snad nespadnem, horsi jak brno a vacnatci snad jeste nejsme...

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          slaviator     před 14 lety 02.09.2010 11:25 |  
          0 0

          martyni, přesně tak, ale tak když on Karel nás dostal do LM, když vyhrál titul... a druhej... tak prostě by měl mít postavenou sochu před Edenem a měl by trénovat nafurt, že jo... byla chyba, že se neudělala analýza úspěchu. Ale proč jí dělat, když to všechno tak "skvěle" šlapalo....

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        janko (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 10:59 |  
        0 0

        Quelhare, nevíš jak je na tom Kindel? Ten se přeci před lety připravoval na pozici pravého obránce...

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          quelhar (admin)     před 14 lety 02.09.2010 11:00 |  
          0 0

          Hraje pravidelne v Hlucine, ale obrana tam dostava goly jako na bezicim pasu...

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1

            Viking     před 14 lety 02.09.2010 11:07 |  
            0 0

            Už jsem to psal Zlámalovi - jestli Doležal řekl, že po LM je Slavia prakticky bez dluhů (na ten rozhovor si ale dobře pamatuju) tak mi to přijde, jakoby peníze nutné na koupi majority od Enicu byly v následujících letech podivnými transakcemi vyvedeny ze Slavie zpět k majitelům...

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        qazwerty     před 14 lety 02.09.2010 11:25 |  
        0 0

        Jen bych se malinko vyjádřil k výsledku A dorostu...Je sice moc fajn, že se vyhrálo takovým rozdílem, ale Sparta má skoro celou jedenáctku ročníku 92 již v áčku či béčku dospělých...A když si vezmeme, že Sparta B je zatím ve druhé lize na špici tabulky a Slavia B s hráči ročníku 91 je poslední v ČFL...Je to jen námět k popřemýšlení...

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          Khadgar     před 14 lety 02.09.2010 11:46 |  
          0 0

          Podle jejich stránek jsou z 92 tři hráči v áčku a v béčku asi dva nebo taky tři. Jinak je béčko plný ročníku 91. A jen tak pro zajímavost, Haškův syn je teď v B Sparty.
          Spíš mě štve to, že Vaněk s Marešem jsou někde v Hlučíně místo toho, aby měli střídavý starty za áčko...

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        bongor     před 14 lety 02.09.2010 11:53 |  
        0 0

        To jsem měl na mysli,když jsem napsal,že takovéto problémy se řeší vynulováním a novým začátkem.Ovšem když nový začátek,tak nový začátek.To znamená Slavii slávistům.To není heslo,ale podmínka ,aby funkcionáři mysleli především na prospěch klubu.Majitele těžko vyměníš a naví si myslím,že ten Rosen je přesvědčenej slávista a teď už snad i pochopil,že peníze jsou potřeba hlavně na provoz klubu na úrovni a na skutečně smysluplné investice.To je taky věc,kterou zazlívám KJ,že totiž přitáhnul tolik sotva průměrných "kopáčů",místo jednoho,dvou mimořádných.

  16. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Barlblog     před 14 lety 02.09.2010 12:18 |  
    0 0

    Děkuji Quelharovi za příspěvek, je smutné, že se nechal otrávit. Pokud jsem snad k tomu příspěl, tímto se omlouvám.

    Dle mého názoru není dluh vůči Enicu starostí Akciové společnosti, ale akcionářů a jejich obchodních dohod s ENICEM. Peníze od sponzorů a za přestupy (Není to jen Grajciar a Suchý) by měli být použity výlučně na provoz klubu a jeho dluhy vůči externím firmám pomáhajícím tento provoz zajišťovat. Tímto krokem by se zajistila stabilita, protože klub "vydělal" dostačující sumu peněz. Vzhledem k škrtícím opatřením v kádru je zcela jasné, že se částečně peníze použili na vyrovnání závazků, ale s tím naprosto souhlasím, protože jsme vyměnili dlouhodobé pohledávky za krátkodobé vyplacení.

    Souhlasím, že Platil se dostal do nezaviněné situace. Souhlasím, že je kritika jeho osoby, spojená s našimi problémy, nefér. Na druhou stranu. Nechci Platila obviňovat z toho, že nic nedělá, ale jeho "snaha" je nulová. V komunikaci s medii se ukázal velice špatně, reakce jeho, potažmo celého vedení na bojkot byly nesmyslné, neprofesionální. Neustálý pláč do medií, že nám to nepomáha, žádna snaha o urychlené ukončení bojkotu, ještě před začátkem sezony. Živě se pamatuji vyjádření pana Zlámala, "SKS doufá, že si fanoušci cestu na stadion najdou". Až po té, co se začaly projevovat veliké ztráty ve formě nekoupených permanentek, teprve potom se začne dělat nějaká ProFanouškovská politika a splňují se požadavky, které měli být dávno hotové. Jen Obrovská trpělivost, nadšení ze stadionu a sportovní uspěch tyto nedostatky zakrývali.

    Platil měl a stále má udělat jednu základní věc. Nastavení stylu, chcete-li KONCEPCE komunikace s Medii a fanoušky.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Jiri1     před 14 lety 02.09.2010 12:42 |  
      0 0

      Zdravim, napred k Pltilovi, kdyz poprve zaznelo jeho jemeno, ptal jsem se na nej par lidi, zaznelo a to neprehanim, nepreji Slavii nic horsihi, nez je tento pan, proc ptal jsem se , brzo uvidite Jenze co vlastne mohu vytykat tomuto cloveku , kdyz , jak tady pisete nema jasne koleje , zadani, vedeni vyhlasuje jednu blbvost za druhou, ta posledni je o urychlenem snizeni rozpocctu cca o 50 melounu a zarazovani mladsich hracu, kdyz necely mesic predtim nabralo do kadru dalsi vice nez 30 lete hrace. Ono uz ani nejde o to , kdo je vlastnik klubu , ale kdo to vlastne vsechno plati a tady indicie ukazuji daleko mimo CR. A potom je Platilova pozice hodne apatna , on uz dilci kroky provedl, snizil pocet zamestnancu, omezil externisty , zacal tlacit s vedenim na zmenu smluv , dokonce spocitaůi i viditelnou usporu , ale bude to hodne krvave , napr. hraci byi upozorneni aby pocitali s moznosti nepravidelnosti prijmu a nejen oni.Presto se uspory dotykeji treba realizacniho tymu hodne kosmeticky , odesel Janu, stejny plat cca 50tisic , ale ma Rehak, prisel Petrous dostal snad o neco mene 10 procent vic to asi nebude. A tak ase mluvi jen o hracich , ale zapomina se na skvelouse Karla J. a jeho nejvetsi plat v lize /ani Chovanec nema vyssi/, zapomina se na tlupu asistentu, kteri stejne jen nosi mice , Drzmiska , jehoz roli u acka dodnes nechapu a dalsi partu podivnych externistu vseho druhu, tady by se dali ziskat pekne penize a treba by se nemuselo Raguetovi i dalsim davat zelena k odchodu , s tim, ze bud do konce roku odejdou nebo pristoupi na nizsi penize.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      slaviator     před 14 lety 02.09.2010 12:49 |  
      0 0

      Mělo by to tak s těma dluhama selským rozumem být. Ale asi, jak vida, není. A stejně tak vyvedení peněz z firmy není tunel. Alespoň ne podle Vrchního soudu...

      "Uprchlý podnikatel Radovan Krejčíř nespáchal trestný čin, když z vlastní firmy Corado Holding vyvedl machinacemi s akciemi 271 milionů korun. Vrchní soud v Olomouci potvrdil dřívější rozsudek ostravského soudu a případ z roku 1997 tak je definitivně u konce." http://ostrava.idnes.cz/clanek.asp?c=A100902_103310_krimi_sot

      Takže nakrásno může Slavie vydělávat (jakože ted nevydělává, ale dřív ano) desítky či stovky milionů, majitelé je můžou machinacemi s akciemi vyvádět a nepáchají trestný čin. Super!

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        Jiri1     před 14 lety 02.09.2010 12:58 |  
        0 0

        Zdravim , napada me paralela z Partizanem Belehrad , pred par lety jsme s nim hrali a tenkrat jsme nepoznavali zadne hrace na ktere jsme tam byli drive zvykli, odesli klub na ne nema penize , jenze tam postupovali jinak , prisli mladi neostrileni hraci z klubu nizsich soutezi , kteri se chteli porvat , prachy taky tenkrat mizeli v nejake cerne dire neboli na neprimerenych odmenach bafiku i realizacniho tymu a vsech okolo,,,,,, ubehl snad neco pres rok a / a najednou to jde , tym prodal par hracu do zapadni Evropy , diky kvalitnimu skautinku i podpore vetsich firem a levnejsim hracum dosel opet , tak kam patri

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          Barlblog     před 14 lety 02.09.2010 13:48 |  
          0 0

          Tak snad nejsme tak daleko jako Crvena Zvezda, nebo Partizan Bělehrad. Dle mého jsme na tom byli hůř. Každopádně platí, že KJ to nezvládá. Možná je přísný a náročný, ale jeho válka s Belaidem, nasazování hráčů na nesmyslné posty a upřednostňování zálohy s věkovým průměrem 29,4 let, kde někteří hráči v tomto složení nestíhají.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 14 lety 02.09.2010 14:36 |  
      0 0

      Jestli jsem necim otraveny, tak tim, ze se dospelym tymum nedari, prestoze priprava vypadala solidne.

      Nicmene jsem usoudil, ze kdyz pravidelne pisu clanky pro SN, tak neni prilis vhodne se prehnane zapojovat se svymi nazory do diskuzi pod clanky. Trebaze me casto svrbi prsty, tak se mi to snad dari :o)

  17. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    japhy     před 14 lety 02.09.2010 13:02 |  
    0 0

    Už jen tak ze zoufalství :) jsem si v rychlosti prolétl sestavu, abych se mrknul na věkové složení mančaftu. A nebylo to radostné čtení. V ideálním fot. věku, za což považuje řekněme 25-30 máme 4 hráče-Koubský, Kaufman, Trapp, Ragued, Naumov. Ragueda se chceme zbavit a Kaufman je Kaufman(doufám, že se už dávno vzdal větší části platu).
    Mladší hráči se zkušeností-Hloušek, MČ, Janda, Belaid(ten asi taky půjde)
    Zbytek( v našem případě většina) jsou hráči za zenitem a mladé pušky. Taky jsem s překvapením zjistil, že jsou na soupisce Neuberg a Pázler.
    Zvlášť pěkný je útok, kde máme zraněného Naumova, zkušeného, ale zmatkujícího Vlčáka a pak kluky, co se teprve nedávno odstřihli od pomyslného kačera na provázku.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 14 lety 02.09.2010 14:30 |  
      0 0

      Neuberg a Pazler tam jsou asi jen proto, ze jeli vcera do Pardubic s ackem.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 14:37 |  
      0 0

      Dobrý den přeji Vám všem.
      Ke včerejší hrůze už se asi nebudu vyjadřovat, protože to Quelhar a další popsali naprosto výstižně.
      Někdy v roce 2009 na jaře jsem napsal článek na SN a jmenoval se "Kyselé jablko". Popsal jsem tam morálku hráčů, chyby KJ, chyby vedení, práci s mladými hráči a další a další věci související tehdy s tím, zda se nám podaří obhájit titul.
      Pokud budu současnou situaci posuzovat s tehdejší, tak jsme opravdu urazili kus cesty. Cesty k naprosté průměrnosti, ztráty jakékoliv prestiže a hlavně, úplně jsme rezignovali na to, co jsme mohli z tehdejšího našeho postavení získat.
      Včerejší pardubické mužstvo toho bylo jasným důkazem. Mužstvo ze třetí ligy na nás prostě stačilo. Polovina našich hráčů hrála snad z donucení, polovina hráčů hrála tam, kde nemá.... a někteří už by snad radši neměli hrát vůbec. Slávistický dres s hvězdou na hrudi by měl být přinejmenším závazkem o poctivém a bojovném vystoupení hráče, který ho nosí. Včera snad jen Vaniak a Dembelle. Ale radši snad ani žádná jména nebudu uvádět.
      Naše fotbalové vedení včetně trenérů v tom "lítá", není tu vidět žádná ! koncepční práce, a tak o to hůř se mi to celé píše.
      Já jsem si sám sobě slíbil, že o dalších věcech spojených s majetkem a dluhy teď psát nebudu. Čas ukáže, kdo tu tvrdí nesmysly a kdo se pídí po pravdě a objektivní skutečnosti.
      Vzhledem k tomu, jak se začíná vyvíjet naše postavení v lize a že máme po odehraných 7 kolech jen 9 bodů, mě vede přesvědčení, že naše "načálstvo, neboli managment" neví co s tím. A to je pro mne zatím to nejhorší zjištění. Podívat se pravdě do očí a s pokorou uznat, že to dělám špatně, to by mohla být ta cesta. Kdo najde tu odvahu jako první.
      My fandové už to jsme to doufám udělali, protože chodíme na Slávii pořád dál a trpělivě se necháme obelhávat tím, že naše mužstvo hraje "fotbal".
      Sokrates55

  18. Úpadek jako řešení?

    tantalos     před 14 lety 02.09.2010 14:43 |  
    0 0

    Nemůžu ručit za přesnost všech svých informací, nicméně se objevilo dost indicií naznačujících, že jedním z možných řešení akciovky Slavia-fotbal je řízený úpadek.
    Co mě k tomu vede:
    1. Majoritním akcionářem je jakási firma z Ostrovů Sv. Kryštofa a Nevis.
    2. Doležal pustil do tisku, že Rosen ani on nejsou jako fyzické osoby akcionáři, tedy se na nich nikdo nebude moci hojit.
    3. Slavia se soustavně zbavuje hráčů prodejných, aby se neopakoval případ Morávka, za něhož Němci netuší komu platit: naposled Hošek
    4. Zůstatková hodnota smluv, které má Slavia na hráče, je minimální:reálnou mají Hloušek, Čelůstka a Míňa.
    5. Slavia přešla na systém půjčování si hráčů a ne nakupování.
    6. Pokud víme, akciovka zaplatila v roce po LM asi 40 M na úhradu dluhů. Jenomže ty dluhy měly být placeny z peněz nabyvatelů akcií, kteří nám byli představováni jako R+D, neboť kupní cena akcií Slavie byla určitě snížena s ohledem na tuto zadluženost.
    7 Akciovka existovala před příchodem R+D, a tak nechápu, jak mohli být menší akcionáři, jako např. pan Šeterle, "obráni" o svůj podíl na zisku akciovky.
    8. Průběh valných hromad akciovky se postupně měnil. Zatím pan Korbel ochotně diskutoval s akcionáři, Leška s nimi trochu promluvil, Rosenovy VH trvají jen několik minut bez možnosti diskuse. Jediný, kdo na nich vystupuje, je právník Enicu, díky němuž se akcionáři něco málo dozvědí.
    Jakkoli jsou minoritní akcionáři nevýznamní, jejich přehlížení Rosenem samo o sobě něco naznačuje.
    9. V důsledku záhadného vlastnictví údajné majority firmou z Karibiku je takto Slavia zbavena nejen možnosti získat dotace z Městské části, tak je limitována i její možnost získat sponzory - kdo by cpal peníze do neprůhledné firmy
    10. Ačkoli pan Vik byl členem představenstva, brzy se z něj stáhl - stejně tak stáhl i svého člověka, který měl vše hlídat z pozice kontrolního orgánu.
    11. Z pozic v představenstvu se stáhli všichni "staří známí slávisté", nezůstal v něm nikdo, jehož jméno by bylo zárukou.
    xxxxx
    A tak mi to celé připadá, že celé převzetí Slavie R+D sledovalo jediný cíl - majetkové machinace kolem Bohemky.
    Hodnota hráčského kádru se postupně snižovala a když byly prodány a vyhnány až na MČ všechny "Říčkovy děti" a když už není z čeho brát, ani naděje na subvence a navíc Bohemka byla připravena o stadion, vypadá to na úpadek.
    A to už proto, že pokud by hlavní akcionáři měli splácet přes 100 M, nevím, kde by na to vzali.
    Výsledky hospodaření Slavie totiž ukazují, že Rosen a další do Slavie vložili kapitál jen minimální.
    Neděsím se ale úpadku a případného sestoupení do ČFL. Slavia přežila Čepičku, přežije i Rosena. Ale snad se pak objeví světlo na konci tohoto tunelu.

    • Re: Úpadek jako řešení?

      Jiri1     před 14 lety 02.09.2010 15:46 |  
      0 0

      Zdravim, co to rikate je hodne frustrujici, nektere veci bych dal do souvislosti s onim sporem s Enicem, jine souvisi mozna s necim horsim, ale nemyslim si , ze jde o rizeny upadek, spis bych se priklonil k prehnanym majetkovym ambicim, s tim , ze panove nedomysleli silu protihracu, ty presuny ci utek nekterych Slavistickych figur bych pripsal spise k poecionalnim vlastnikum ci nebezpeci, ktere jeste muze vyvolat spor s Enikem i veci pristi . Ono se to velmi brzo ukaze behem 14 dnu, mozna dele se to rozkreje. Jinak , ale vase info je az drsne pravdive .

    • Re: Úpadek jako řešení?

      Nax     před 14 lety 02.09.2010 16:00 |  
      0 0

      Nesouhlasim. Dobry popis problemu ale zaver z nich vyvozeny je trochu blaznivy.
      K bodum:
      ad 1) offshore z danovych duvodu nebo k zakryti vlastnika - ma punc neduveryhodnosti, ale rizeny upadek? Ne.
      ad 2) nevim, jak by se mohl nekdo hojit na akcionářích, na clenech statutárních orgánů ano.
      ad 3) pritazene za vlasy :-)
      ad 4) souhlas, ale neni to spis vysledek nesikovnosti, hlouposti?
      ad 5) to delame uz dlouho
      ad 6) nerozumim, takto to nejde podat
      ad 7) nemam co dodat
      ad 8) nic to nepotrvrzuje
      ad 9) souhlas, ale to neni nic pro upadek, ze nedostanes dar neznamena ze chces upadek, dotace jenom kurvi trh
      ad 10) to je problem pana Vika, nemame informace abychom tohle jednani mohli nejak posuzovat
      ad 11) chyba, ale patri do do skupiny spatne komunikace s fanousky.

    • Re: Úpadek jako řešení?

      LordEdmund     před 14 lety 02.09.2010 16:09 |  
      0 0

      Ano některé indicie tomu nasvědčují, ale já myslím a zároveň doufám, že to jen vidíš zbytečně moc ćerně. Samozřejmě "uklid" Rosena a Doležala, jakožto fyzických osob z portfolia majitelů, by tomu napoovídal, ale můźe za tim být obyčejný strach z platební neschopnosti a snaha zabránit pánům exekutorům navštívit jejich domácnosti. Ale pohnutky mohou být i jiné.Třeba to, že R+D byli i jako vlastníci jen loutky v něčích rukách a třeba se brzy dozvíme kdo byl ten"Master of puppets". Ten tlak na vlastníky(a) je obrovský. Samozřejmě na fanouśky se může majitel z vysoka.., ale nad dotacemi od P10, uź jen tak rukou nemávne. A to samé, jak jsi psal o sponzorech. I oni tllačí na vedení Slavie, že chtějí znát majitele a když tím začnou podmińovat vklady, tak prostě majitel povolit musí. A´t byly pohnutky k získání Slavie jakékoli, tak prodělat na ní nechce žádný majitel. Takźe odhaduji, že se majitel odtajní v průběhu několika týdnů. Ale jestli to způsobí nadšení,nebo zdéšení se teprve uvidí.
      Takže tvrzení, že nevíš kde by majitel vzal 100Mega je irelevantní,když vlastně majitele neznáš: -).
      Jinak, někdo tu šířil informaci, že slavia předplatila Eden na mnoho a mnoho let dopředu. To bych ještě bral jako vysvětlení,kam se poděly peníze...jinak prostě nechápu...dobrá 40 Mega dluhu se zaplatilo...ale peníze za LM, Necida,Tavarese, šventa...atd...teď čerstvě za Suchajdu....k tomu hráči dostávají výplaty se spožděním, nikoho nekupujeme...buďto střádáme do prasátka, abychom vše zaplatili a zaćli s ćistým štítem, nebo tady něco moc smrdí:-( .

      • Re: Úpadek jako řešení?

        DrFe1     před 14 lety 02.09.2010 16:17 |  
        0 0

        O tom předplacení stadionu na desítky let dopředu tady psal Sokrates55, Zlámal to na oficiálkách v diskuzi kategoricky odmítnul. Kde je pravda, ví Bůh, Standa Gross a Pitr :-o

        • Re: Úpadek jako řešení?

          lassiter     před 14 lety 02.09.2010 16:28 |  
          0 0

          kde je v tomhle pravda vědí všichni, kdo si přečetli poslední zveřejněnou výroční zprávu, je to tam napsáno

        • Re: Úpadek jako řešení?

          japhy     před 14 lety 02.09.2010 16:43 |  
          0 0

          Hele, to mi ani neříkej, že to OZ popřel. To už bych vůbec nechápal, co s těmi penězi udělali, navíc ještě platba za Sucháče. Kroutím hlavou. Leda nějaká forma vstupu do Eside, kvůli staďáku. Jinak se tu někdo musel nechutně napakovat. No, děláme si krásné jméno, sponzoři se jen pohrnou.

    • Re: Úpadek jako řešení?

      fiki     před 14 lety 02.09.2010 16:21 |  
      0 0

      Dobrý den, nemám přístup k informacím jako tantalos takže s jeho úvahou nechci nijak polemizovat, veselé to není, ale souhlasím s Jirim1 že k řízenému konkurzu to majitelé asi nepovedou - je to pro ně příliš velké riziko. Chci jen upřesnit jednu věc, která se objevila i v příspěvku tantalose, a to že by hlavní akcionáři Slavie měli splácet dluh 100 M. U akciové společnosti platí dvě základní dvě pravidla: 1) Společnost odpovídá za své závazky celým svým majetkem. 2) Akcionář neručí za závazky společnosti. Dlužníkem Enicu je Slavia, a.s., ta prohrála soud, ta musí platit, a na její majetek může být vyhlášena exekuce nebo insolvence. Akcionářů se to nijak netýká, nemusí za Slavii zaplatit ani korunu, a když Slavie půjde do konkurzu nikdo se na nich hojit nemůže. Akcionáři můžou Slavii půjčit peníze na zaplacení dluhu nebo i na provoz nebo investice, a půjčku pak různým způsobem vypořádat (Enic z té své např. větší část celkem 400 M kapitalizoval ). Jediné co akcionářům hrozí je pokles ceny akcií, pokud by chtěli svůj podíl prodat. A pokud by šla Slavie do konkurzu, bude cena akcie 0.

      • Re: Úpadek jako řešení?

        Viking     před 14 lety 02.09.2010 16:55 |  
        0 0

        Přesně jak píše Fiki. Odlišme dvě věci:

        1) SK Slavia Praha fotbal, a.s. je akciová společnost, jejímž majoritářem byl Enic. Jelikož byla tato akciovka dlouhodobě ztrátová, byl nucen Enic pumpovat do akciovky peníze, a to ve formě půjček. Tyto částky se kumulovaly v cizích zdrojích fotbalového klubu a bez neustálého úvěrování by jsme šli v minulosti do konkurzu. Jednoho dne udělal Enic kapitalizaci svých pohledávek za a.s., zřejmě ale ne veškerých. Něco se tudíž přelilo do základního kapitálu, něco ale zůstalo jako dluh a.s. To je ten dluh vůči Enicu, ohledně kterého je teď veden soudní spor. Myslím že se jednalo o 5 mil. liber a teď to dělá těch 110 mil. Kč jak je v médiích zmiňováno. Je tudíž povinností a.s. tuto částku zaplatit a nikoliv akcionáři, ty za závazky společnosti neručí. Ten dluh nasekal Leška, protože provoz klubu byl ztrátový, jednoduchý jako facka. Platil v tomto smyslu tudíž myslel buď půjčku nebo navýšení kapitálu akciovky tak, aby se dluh zaplatil. V SK Slavia Praha fotbal, a.s. ty prachy prostě nyní nejsou.

        Když kupoval Rosen s někým majoritu (myslím že původně měl Enic přes 90%), pořídil si okolo 60%, Enicu zůstalo okolo 35% (blokační minorita, zřejmě aby neztratili z dohledu tu pohledávku za 5 mil. liber). Rosen za to zaplatil tudíž alikvotní část odpovídající podíl na "tržní" hodnotě vlastního kapitálu (včetně kapitalizované půjčky Enicu, tudíž části majetku po odečtení cizích zdrojů. Nevím jestli platil hotově nebo jak, není známo.

        Tady se dostáváme k bodu 2 - poté, co Rosen + Mr. Unkown získali majority, rozhodli se prolomit blokační minoritu Enicu, aby si se společností mohli dělat, co se jim zlíbí. Vložili proto do základního kapitálu pojistné smlouvy, resp. plnění z nich. To už tady bylo omílané několikrát. Jenom zopakuju - opticky se Enicu nic moc nezměnilo - mají nižší podíl na vyšší hodnotě základního kapitálu. Jenomže to podstatné navýšení se týkalo, kulantně řešeno, hodně sporného majetku, resp. jeho kvality (mají i v součanosti po masivním výprodeji pojistné smlouvy plnění za stovky milionů). Tudíž se dá říct, že dotyčnému Enicu došlo k znehodnocení majetku. To se mu samozřejmě nelíbílo a začalo proto okamžitě vymáhat dluh z bodu 1 (čemuž se vůbec nedivím) a myslím že zažaluje (tady je otázka koho, jestli a.s., stát nebo akcionáře) o náhradu škody za zmařenou investici (stát mohl kupříkladu dopustit, že tak shitové navýšení ZK bylo vůbec možné apod.).

        Jinak prohlášení Rosena s Doležalem o tom, že Slavii jako fyzické osoby nevlastní beru jako účelové, můžou vlastnit právnické osoby v daňových rájích, přes které Slavii vlastní. Je to jenom hra slov. Pokud ale neustále hledáme ty tajemné vlastníky - není to investigativní úkol pro začínajícího novináře Quelhara (bez urážky Quelhare, nemyslím to zase tak vážně) aby nám zjistil, vedle koho sedí Rosen na tribuně při zápasech Slavie?

        • Re: Úpadek jako řešení?

          lassiter     před 14 lety 02.09.2010 16:59 |  
          0 0

          není tak těžké to zjistit, je to Vláďa Růžička :-)

          • Re: Úpadek jako řešení?

            Viking     před 14 lety 02.09.2010 17:11 |  
            0 0

            A proč se za nás ten chlapec z Mostu tak stydí?:) BTW Lassitere, těch 140 mega na staďák, to je opravdu ve výroční zprávě k 06/2008? /nechce se mi to teď hledat.../


            Jinak nápad s návštěvou soudu je výborný, vážně o něm uvažuju!

            • Re: Úpadek jako řešení?

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 17:38 |  
              0 0

              hele ja bych taky sel, zrovna jsem si rikal, ze bych to docela rad videl i na vlastni oci.. no uvidim jeste, bude-li cas.

              • Re: Úpadek jako řešení?

                slaviator     před 14 lety 02.09.2010 19:23 |  
                0 0

                Aby tam nebyla nakonec vetsi navsteva nez na stadionu... :)

            • Re: Úpadek jako řešení?

              slaviator     před 14 lety 02.09.2010 19:24 |  
              0 0

              Kdo by se posledni rok nestydel... :-(

          • Re: Úpadek jako řešení?

            Romino     před 14 lety 02.09.2010 17:13 |  
            0 0

            Pro mne je horší než neznámý akcionář to, že ve Slavii se vyjadřuje ke všemu taková osoba jako je Platil, pokud by měl trochu slušnosti a soudnosti, tak by do Slavie nepřišel kvůli své minulosti, je to parazit, nejprve se prezentoval jako ekonom a teď hodnotí sportovní koncepci a nemravnost některých smluv, to je buranství prvního řádu, tu smlouvu někdo těm hráčům nabídl, co on ví o sportovním přínosu jednotlivců, možná to mu o fotbale pověděl Mach, než se rozkmotřili. Rovněž nechápu, proč jde Jarolím proti zájmům vedení, pokud chtějí mladé hráče prosazovat, tak proč tak dusí Belaida, ano hraje špatně, ale má to v sobě a slušný trenér by z něho udělal i za této situace dobře prodejného hráče, to by ale nemohl hrát někdo ze starých kozáků, kteří odejdou spolu s trenérem na konci sezony s tím, že Slavia již na ně nemá.

          • Re: Úpadek jako řešení?

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.09.2010 17:53 |  
            0 0

            to by me trochu uklidnovalo, ale na druhou stranu tim mene bych chapal, co se deje..

  19. Kurva to je amerika!!!!

    Kunetice     před 14 lety 06.09.2010 10:04 |  
    0 0

    S fanoušků si dělají prdel a matou a matou a o tom úpadku tak tomu bych věřil a aby to nemělo daleko drsnější průběh protože ve vedení jsou gauneř... kterým fotbal slouží jen jako praní špinavejch peněz a teď když je vyčistili tak šup s nima na konta a teď se starejte poctivý funkcionáři slavie
    PS: Pepi se musí v hrobě obracet!