Chance liga

Slavia - Olomouc 1:1

Slávisté nastoupili proti druhému celku tabulky s několika změnami v sestavě - v základu se objevili poprvé v sezóně Štěpán Koreš a Bassirou Dembélé. Ani jejich solidní výkon nestačil na vítězství. 

Slavia - Olomouc 1:1 (0:0)
Branky:
57. J. Černý - 79. Hubník

Slavia: Jaakkola - Čelůstka, Trapp, Ragued, Hubáček - Koreš (77. Belaid), Kisel, Dembélé, J. Černý - Janda (45. Hora), M. Černý (89. Zákostelský)

Trenér Karel Jarolím udělal oproti předchozím zápasům několik změn. Podruhé v řadě ligový zápas odchytal Anssi Jaakkola a omlazení základní sestavy pokračovalo zařazením Bassirou Dembélého a Štěpána Koreše. Ani na lavici pak nebyli zranění Lukáš Jarolím a Benjamin Vomáčka, jedno místo na lavičce zůstalo neobsazené. Slávisté od začátku hráli v rozestavení 4-4-2 s Jandou a M. Černým na hrotu útoku. Stoperskou dvojici pak vytvořilo duo defenzivních záložníků Ragued-Trapp. První vzrušení přinesl do ochozů závar po autovém vhazování slávistů, který skončil prudkou střelou Dembélého, kterou s obtížemi vyrážel Blaha. Po polovině poločasu pustil pěkně přihrávku Koreše Kisel k Jandovi, ten však zbytečně míč zpracovával a střelu mu stihl zblokovat obránce. O chvíli později měl další šanci na noze Dembélé, jeho parádní ránu s maximálním vypětím sil vyrazil Blaha na roh. Po půlhodině hry pak Milan Černý v nadějné pozici minul po centru Koreše, kterého výborně našel velmi dobře hrající Bassirou Dembélé. Olomouc v první půli rozhodně nevypadala jako jeden z lídrů ligy, před bránu Slavie se dostávala pouze sporadicky po standardních situacích, ty však slávisté bránili dobře. Ještě před koncem poločasu si naopak Slavia vytvořila další pořádný závar po standardní situaci, ale poslední střela Koreše byla zblokována na roh. A už v nastaveném čase musel střídat Petr Janda, kterého na hřišti nahradil Jakub Hora, poslední roh v podání Sigmy také nic nepřinesl.

Do druhé půle vstoupila lépe Sigma, střela Vepřeka však letěla vedle. Slavia odpověděla střelou Kisela z dobrých 35 metrů, za kterou se Blaha jen ohlédl a pořádně se ohlédl, že skončila těsně vedle. Další střelu už však Blaha lovil ze své sítě. Na počátku akce byl opět Dembélé, který se uvolnil u vápna Slavie a vyslal vpřed Koreše, přes Horu se dostal k míči J. Černý a poslal míč z 22 metrů do šibenice olomoucké brány - 1:0. Stejnou mincí chtěl odpovědět Hubník, ovšem přestřelil. Zvednutí Olomouce dokumentovala i střela Vepřeka ze standardky po sporném zákroku Trappa, i tato však mířila vedle Jaakkolovy brány. Bohužel, i v tomto zápase Slavia vedení neudržela a inkasovala po akci, která vůbec nezaváněla nebezpečím - Hubník běžel za zdánlivě neškodným míčem na kraji pokutového území a akrobaticky přehodil špatně postaveného Jaakkolu, který do té doby v zápase nemusel chytit snad žádnou přímou střelu na bránu. V poslední minutě mohl strhnout vítězství na stranu Slavie J. Černý, mířil však z hranice vápna vedle. Zápas tak skončil remízou 1:1.

Komentáře (87)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

    coolair     před 14 lety 27.08.2010 18:25 |  
    0 0

    Osm záložníků v základní sestavě - to bude asi ta nová koncepce!

    • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

      slaviator     před 14 lety 27.08.2010 18:31 |  
      0 0

      MC i Janda hrali uz dostkrat v utoku, byt s nekym... do druhy polocasu MC-Hora. Dembele a Kores v zakladu... ja jsem spokojen zatim, kor kdyz Olmik se zatim k nicemu vlastne nedo

      • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

        coolair     před 14 lety 27.08.2010 19:22 |  
        0 0

        tak hlavně že jsi spokojenej, ty odborníku

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

          Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 19:29 |  
          0 0

          a jaký názor máš ty, odborníku na slovo vzatý?

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

            Troubi     před 14 lety 27.08.2010 19:55 |  
            0 0

            coolair si vetsinou vystacil se svym povestnym "jasne Jani".... tak mu nemuzes mit za zle, ze neni schopen vyplodit nic, co by davalo aspon trosku smysl...

            • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

              coolair     před 14 lety 27.08.2010 20:13 |  
              0 0

              Jasně, Jani!

              • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

                Looky     před 14 lety 27.08.2010 20:22 |  
                0 0

                Jdi s tim už do prdele, Jana jsem já!

                • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

                  Troubi     před 14 lety 27.08.2010 21:02 |  
                  0 0

                  on to nepochopi,asi jsi prisel o svoje alterego Looky:D
                  naoplatku ti muzu dat KurtakJoeho:D nebo je libo PSH, LeonardoDaVinci ci Madlenka?:D

                  • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

                    coolair     před 14 lety 27.08.2010 21:17 |  
                    0 0

                    Jasně, Jani!

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

            coolair     před 14 lety 27.08.2010 20:32 |  
            0 0

            Já se - na rozdíl od Slaviatora - za odborníka nepovažuju. My jsme tady všichni stejný odborníci :-) Mně by se líbilo, kdyby vedení a Jarolím začali myslet hlavou a kupovali taky někoho jinýho než záložníky. Pak jich máme přebytek a naopak hráčů na ostatní pozice nedostatek. Zranili se dva stopeři a protože už dalšího nemáme, hraje vedle obvyklého Trappa (kupovaného jako nejlepšího ,,defenzivního záložníka ligy") další záložník Ragued. A když se útočníkům nedaří dát gól (z čeho taky, když celý zápas dostávají míče do souboje s vysokými stopery - viz Hora v Teplicích a nejen tam - a kopnou si do balónu dvakrát za zápas), Jarolím místo práce na zlepšení souhry posadí útočníky na lavičku všechny a místo nich dá do útoku další záložníky. Výsledek: skoro půlka hráčů v poli hraje na pozicích, které jim nejsou vlastní a nemůžou tam podávat odpovídající výkony. Takhle to může fungovat na okresní úrovni, ale v lize ne. Někde se takováhle nevýhoda musí projevit - a dnešní výsledek tomu i přes zlepšenou hru odpovídá. Hra s osmi záložníky v sestavě prostě nemůže mít dostatečnou úroveň po všech stránkách - po některých ano (kombinace), po dalších ne.

            • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

              slaviator     před 14 lety 27.08.2010 20:49 |  
              0 0

              Nejsem odbornik, nemam trenerskou profilicenci, ale podle me to, ze je v sestave osm zalozniku a ani jeden utocnik nevadi, pokud (!) - se ti zaloznici tlaci do koncovky, pokud strileji ze stredni vzdalenosti (z toho jsme dnes dali gola), pokud se zajistuji. Muze to byt ucinne a muze to byt stokrat ucinejsi nez mit 4-4-2, pricemz mezi zalozni radou a dvema utocniky je mezera 35 m a utok je tak odstrihlej... Ragued s Trappem na stoperu byli hodne dobri, Dembele byl na DZ vybornej. Mozna bych si umel predstavit misto Jandy Horu nebo Zakostelskeho (a potom Hlouska...), ale v soucasne dobe je tohle to jedno ze dvou nejlepsi co muze trener postavit... a lepsi osm zalozniku, snazit se hrat fotbal a skoncit 1-1 dneska a priste 3:2 nebo hrat holomajznu se sesti (4 obranci plus Ragued a LJ v zaloze) nebo sedmi def.hracema v sestave a odstrihlym Horou/Vlckem v utoku. Jarolim to posral Abrahamama, Strihavkama, Vasiljevicema a daksima, nejsou prachy na prestupy, tak bohuzel....

        • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

          slaviator     před 14 lety 27.08.2010 19:39 |  
          0 0

          Jo, jsem, protoze i kdyz jsme nevyhrali, tak dneska jsem aspon videl svetlo na konci tunelu. V mladejch hracich jako Kores a hlavne Dembele. Plus Ragued na stoperu lepsi Vomacky... zatimco s Brnem jsme meli z prdele kliku, dneska jsme meli smulu.

          • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

            Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 19:48 |  
            0 0

            Souhlas, na defenzinvím záložníkovi Démbelé rozhodně lepší než Ragued (nezkoní 50% přihrávek a 90% rozehrávek a umí nebepečně vypálit - ne jako Ragued) a Ragued na stoperu dle mě taky nebyl tak tragickej jako Bendží... Koreš nezklamal a celkově se mi nasazení a hra zdála už alespoň o trochu lepší (po pravdě, o moc horší než poslední dva zápasy už by to asi ani nešlo)... Jinak mi přišlo, že nám několikrát pomohl nejistými zákroky a vyrážením balonů olomoucký gólman. Škoda, že jsme nevyhráli, ale alespoň je do budoucna na čem stavět a ukázalo se, že pokud se budeme soustavně kousek po kousku zlepšovat, tak alespoň k té ligové špičce, kterou momentálně Sigma spoluvytváří, můžeme opět patřit... Takže celkový dojem nebyl díky minimálnímu očekávání zase tak špatný.

            • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

              kokac     před 14 lety 27.08.2010 19:54 |  
              0 0

              Dneska se mi líbilo snad všechno až na ten výsledek. Sestava vypadala výborně...nedělal bych žádné změny do příštího kola. Předvedená hra se mi také líbila, opět jsem po čase viděl od Slavie nasazení, bojovnost a dokonce protiútok ;-)

              • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

                PetCC     před 14 lety 27.08.2010 20:33 |  
                0 0

                Mě se nelíbil akorát rozhodčí :-)

            • Re: Slavia - Olomouc 0:0 po 1. pol.

              slaviator     před 14 lety 27.08.2010 20:38 |  
              0 0

              Presne tak. Cekat, ze po ty bide co jsme hrali v Teplicich nebo s Libercem najednou prejedeme Olomouc by bylo strasne naivni, nehlede na to, jakej mame kadr. Ale vykon byl vice nez slibnej. Ne idealni, ale slibnej...

  2. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    dArtagnan     před 14 lety 27.08.2010 19:31 |  
    0 0

    Tak ten střed tabulky je zasloužený. To je pořád dokola. Konečně se nám podaří nějak upachtit gól a na zbytek zápasu jen zalezeme na vlastní půlku, stojíme a čekáme, co bude dělat soupeř. To už je potřetí za sebou... Přitom jsme do té doby hráli sympaticky, mladíci to hodně rozhýbali.
    Jinak Dembélé moc dobrý, ještě zlepšit defenzivu a na Míšu Tavarese si ani nevzpomenem:-)

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      bongor     před 14 lety 27.08.2010 20:10 |  
      0 0

      Tak Míša to ještě není,ale překvapil mě hodně.Je to fotbalista.Rovněž Koreš byl dobrej.Nepochopím,proč jsme po vedení zvolnili.Asi fyzička.
      Ovšem ten Jaakola,zatím nic moc.Ten gól byl jeho a ještě párkrát udělal docela dusno.Snad půjde nahoru.

  3. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    vlchan     před 14 lety 27.08.2010 20:10 |  
    0 0

    Dembélé - černé slunce v červenobílé temnotě.

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      edenian     před 14 lety 27.08.2010 21:51 |  
      0 0

      ... bile zuby , cerne ruce , zlute nohy ...

  4. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    whitesnake01     před 14 lety 27.08.2010 20:11 |  
    0 0

    Dobrej vykon, stale chybi utocnik, dobrej Dembele, 80 minut vyborny vykon stoperu, gol byl Jaakoly, ktery uplne stupidne vybehl, skoda.. jeho vykopy stoji za houby a celkove si myslim, ze na to nema..
    a dnes naprosto priserny hubacek, dopredu zmrsil uplne vsecko

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      tantalos     před 14 lety 27.08.2010 20:23 |  
      0 0

      Je otázka, zda máš na to, abys mohl Jaakolu hodnotit.

      • Re: Slavia - Olomouc 1:1

        whitesnake01     před 14 lety 27.08.2010 20:29 |  
        0 0

        mysli si co chces, uvidime jak dlouho vydrzi a je ten vetsi "odbornik"
        brankar, ktery zmrvi pulku vykopu nema ve Slavii co delat

        • Re: Slavia - Olomouc 1:1

          spojka     před 14 lety 27.08.2010 20:32 |  
          0 0

          No zrovna skrz výkopy bych tu na něj nenadával, stačí si vzpomenout na to, jak hraje nohama Vaniak. Ten se svojí hokejkou nikdy ani sám neví, kam jeho výkop půjde, takže by tu taky neměl co dělat :-)

          • Re: Slavia - Olomouc 1:1

            whitesnake01     před 14 lety 27.08.2010 20:50 |  
            0 0

            no jo, vaniak je taky slabota na vykopy, ale dneska to snad trikrat kopl rovnou do autu
            budu opravdu rad kdyz se ukaze, ze se pletu, ale nevim nevim

          • Re: Slavia - Olomouc 1:1

            tantalos     před 14 lety 27.08.2010 20:57 |  
            0 0

            Jaakola má na inkasovaném gólu svůj díl viny, ale určitě ne tak velký, aby to ospravedlňovalo hysterické výlevy Plešky na Slavia.cz.
            Na Jaakolovi je sympatické, že se nebojí vyběhnout, že se pokouší hrát cosi jako zadního stopera. Centrované balóny sbíral mnohem jistěji než Vaniak.
            Každý brankář potřebuje nějaký čas, aby získal sebedůvěru. Odepisoval bych ho až po několika po sobě jdoucích utkáních.

            • Re: Slavia - Olomouc 1:1

              spojka     před 14 lety 27.08.2010 21:38 |  
              0 0

              No, Jarolímův výrok na slavia.cz mě taky zklamal (vlastně spíš nepřekvapil) a je asi jasné, že v Hradci bude chytat Vaniak. Hlavně, že ještě před sezonou tvrdil, že letos určí jedničku a tu bude v brance držet.

              Kromě toho nám Karel nezapomněl sdělit, že jsme třikrát za sebou v zápasech vedli a třikrát nevyhráli. Kdyby radši vysvětlil, proč ten tým pokaždé, když se dostane do vedení, zcela přestane hrát, proč tým po hodině hry odchází fyzicky, proč nejsme po vyrovnání schopni zatlačit soupeře (a to ani doma) nebo co čeká od střídání v 89. minutě za stavu 1-1...

            • Re: Slavia - Olomouc 1:1

              PetCC     před 14 lety 27.08.2010 21:53 |  
              0 0

              Tak jsem teď viděl na idnes video ze zápasu a je jasný, že brankář měl na gólu jen menší vinu. Ten dlouhý míč totiž měl mít bez pochyby Ragued. Jaakola očekával, že ten míč prodlouží a šel pro něj. Bohužel Ragued zbytečně riskoval a míč nechal propadnout, Hubník ho předběhl a Jaakola už nemohl nic dělat. Takže hlavní chyba Ragueda.

              • Re: Slavia - Olomouc 1:1

                thc     před 14 lety 28.08.2010 00:10 |  
                0 0

                Přesně jak říká tantalos .. + Dembelé mile překvapil ale jak sem ho viděl poprvý s míčem a jeho pohyb bylo mi jasný že to bude týpek a nejspíš se ještě ukáže dobrý by bylo postavit ragueada demebeleho belaiada a s kiselem na křídlo

              • Re: Slavia - Olomouc 1:1

                urs (přítel SN)     před 14 lety 28.08.2010 02:57 |  
                0 0

                stoper musí brát vysokej balón vždycky z první.. to se nedá svítit :)
                Hocina omlouvá jen to, že to jako DZ asi tak úplně nevěděl :))

                urs

  5. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    tantalos     před 14 lety 27.08.2010 20:15 |  
    0 0

    Tak se omlouvám za to, že jsem Olomouc chválil. Po dnešním zápase nepochybuji,že za své výsledky do značné míry vděčí úplatkům. Teď už věřím, že Střížkov si na ně stěžoval naprosto oprávněně. Ta nestydaté fraška, kterou předváděli hlavní a ten gauner na u východní tribuny, je důkaz, že vyhodit Macelu z okna jako čtvrtou nebo kolikátou pražskou defenestraci, by byl hrdinský čin.
    Jinak Dembélé naprosto nejlepší na hřišti, Ragued na stoperu skvělý, Koreš výborný, jenom Kisel a JČ tu hru dost brzdili.
    Za inkasovaný gól může mnohem víc Čelůstka než Jaakola, který musel zúžit střelecký úhel Hubníkovi. Tomu už se víckrát podobný gól nepodaří.
    Ale celkově výkon, za který se Slavia dnes nemusí stydět.

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      bongor     před 14 lety 27.08.2010 20:35 |  
      0 0

      To máš pravdu ,ti dva "rozhodčí"to byli klauni.Kdybysme koukali na cirkus a ne na fotbal,tak by se jim dalo zatleskat.Takhle taky,ale spíš na ksichty.

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      spojka     před 14 lety 27.08.2010 20:37 |  
      0 0

      S hodnocením naprostý souhlas, rozhodčí naprostý zoufalec, kdyby to byl chudák, kterému to prostě jen nejde, tak po první, maximálně druhé hrubé chybě otočí a vykompenzuje to. Tím svinstvem se ale zařadil někam na úroveň Královce.

      Doufám, že dneškem tady skončí to opěvování toho olomouckého zázraku. Je to průměrný mančaft, který náhodou chytil formu a i nekopové typu Hubníka prostě mají zrovna sebebědomí, víc si dovolí a zatím jim to sem tam vychází. Tenhle tým není rozhodně lepší, než to, co je schopná postavit Slavie. Jenže to by Slavii musel stavět někdo normální a ne člověk, který doma za stavu 1-1 v 89. minutě střídá útočníky.

      Rád bych viděl Ragueda na stoperu a Dembélého v záloze i nadále.

      • Re: Slavia - Olomouc 1:1

        Trinkle     před 14 lety 27.08.2010 23:14 |  
        0 0

        Ragueda s Dembelém takhle postavil právě ten "nenormální" člověk...to jen tak na okraj;) Nečetl jsem tu, že by tahle varianta někoho s diskutujících napadla a ukázala se jako výborná. Nejsem Jarolímův zastánce, ale zase si nemyslím, že je potřeba mu nadávat za všechno, co nevyjde a přehlížet, když se něco povede. Stejně jako mu omlátíte o hlavu všechny přehmaty (a že jich naseká), bylo by myslím fér připomenout i tyhle trefy.

        • Re: Slavia - Olomouc 1:1

          spojka     před 14 lety 27.08.2010 23:22 |  
          0 0

          No, trefy... k variantě s Raguedem na stoperu byl donucen zraněním Vomáčky. Pokud by byl k dispozici Koubský nebo Vomáčka, hrál by jeden z nich. Bohužel.

          A obávám se, že pokud by byl zdravý Lukáš, tak by se Dembélé díval na zápas ze střídačky.

          • Re: Slavia - Olomouc 1:1

            Viking     před 14 lety 27.08.2010 23:26 |  
            0 0

            Dá se to vyložit i tak, že jestli je Dembele taková třída, tak trenér je hlupák že to v něm nepoznal, nestavěl ho od začátku sezony a do sestavy ho nasadil až když neměl jinou možnost...

            • Re: Slavia - Olomouc 1:1

              Trinkle     před 14 lety 27.08.2010 23:42 |  
              0 0

              Trenér hlupák, co Dembelém pohrdá ho našel ve Francii a prosadil si ho do týmu...jarolíma nemusím a jeho návrat mi rozhodně radost neudělal, ale trochu soudnosti, hoši...Mezi botama, co seká se mu semtam něco povede, proč mu (a sobě) to nepřiznat...netvrdím, že k tomu nevedly okolnosti, ale bez nich by nehrál v 16ti Raul v Realu, tak je to přeci vždycky;)

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      jiras     před 14 lety 27.08.2010 21:11 |  
      0 0

      Když se běhá, tak to je vše o něčem jiném. Paradox - díky zraněným jsme předvedli letošní nejlepší výkon. Koreš dokazuje, že nějakého toho schopného odchovance taky máme. Já osobně považuju za úspěch dostat mezi 3-5 odchovanci do kádru během kažých dvou let, z toho alespoň dva do základu.

      • Re: Slavia - Olomouc 1:1

        Trinkle     před 14 lety 27.08.2010 23:45 |  
        0 0

        ...a pár jich ještě na šanci čeká. Osobně se mi moc líbí Pázler a očekávám brzké prosazení do A týmu i od Hurky.

        • Re: Slavia - Olomouc 1:1

          jiras     před 14 lety 28.08.2010 13:12 |  
          0 0

          Lidi chválí i Zierise, v Hlučíně snad taky něco doroste. Ono nebude tak špatně, ale ti hráči musí především mít podmínky a šanci se do "A" vůbec dostat, pak i trochu čas (samozřejmě pokud na to mají, nemůžeme čekat věčně). Tady se někteří rozplývají nad Sraltou, ale k čemu jí to je, když jim místo v kádru neudělají?

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      urs (přítel SN)     před 14 lety 28.08.2010 02:55 |  
      0 0

      ahoj tantale..

      taky si nemyslím, že gól jde jednoznačně na vrub brankáře a nechápu toto "hodnocení,"že za branku mohl jen on..

      byla to pitomá situace a Hubník měl kliku, že se trefil..

      urs

  6. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    vlchan     před 14 lety 27.08.2010 20:18 |  
    0 0

    Jeden můj postřeh z dnešního utkání - J. Černý při rozehrávání rohu vždy počká až se obranné řady soupeře dokonale zformují. Dokonalý moment překvapení! V jednom případě Dembélé gestikuloval snad oběma rukama - marně ! Asi další díl nové koncepce. Mne samotnému více jak Bohemka vadí Jarolím a spol !!!

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      jiras     před 14 lety 27.08.2010 20:52 |  
      0 0

      My jsme v tomhle ohledu už roky strašně zabrždění, rohy, standardky (s jednou letošní výjimkou) a obzvláště outy, to je vždycky jak pauza na kafe. Proti nám nemusí nikdo zdržovat, stačí mu kopat míče do outu, my to zvládneme za něj.

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      denydzlSKS     před 14 lety 27.08.2010 23:48 |  
      0 0

      No, ale zrovna dneska to bylo snad poprvé od jeho příchodu, co kopal nebezpečný rohy, který neskončili na prvním hráči.

  7. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    edenian     před 14 lety 27.08.2010 21:00 |  
    0 0

    Jak je to paradoxni. Jsem docela smutnej a pritom jsem videl nejlepsi zapas letos. A jsem rad / dneska :-) / ze je KJ neustupnej a vzdycky rychle zboura a prestavi co nefunguje / ano samozrejme vime ze nekdy i to co funguje/.
    Ale po Teplicich se zachoval rozhodne velmi moudre. I pres nejaky chybky je Raketa na stoperu velmi solidni, klidnej, zodpovednej a hraje to dopredu / jinam nemuze :-), to jak nechal Jaakkolu kopat po faulu a mezitim vsechny vyhnal o 30 metru dopredu jsem fakt ocenil. Trap si myslim neni horsi nez Koubsky a neni tak nemotornej, navic taky umi dopredu, to je pro me u stoperu rekneme "okouzlujici", to jsem u nas uz dlouho nevidel. Dembeleho jsme nikdo neznali, myslim, ze po dnesku muze tu obranu nechat KJ hrat takhle. Kdyz prejde Hub za puli tak …, ale hral slusne, z Celustky nejak nemam dobrej pocit. V zaloze je jasny, ze Kisel a Jarda Cerny vedle sebe - dobre, ale pro Lukase tam tedy misto neni, myslim ze Kores musi hrat, musi ho stavet, Dembeleho prihravky mu svedci, vubec Dembeleho hra dopredu me dost bavi, Koresovi kombinace docela funguje, az bude dostavat mice do pohybu, bude to jeste lepsi, proste musi hrat. A na dva utocniky, protoze tak to dneska bylo bych hral porad, a jestli to bylo na jednoho :-) tak taky. Skoda, ze je Hora tak malej, o pet centaku delsi hoha a …, to jsem rikal i kdysi u Ivany, to samy. pak to vypada, ze ho obranci maj kdy chtej, ale dneska kdyz tam nebyl sam, tak bylo videt, ze neco zahraje. Dnesni nasazeni a tempo, to bych si predstavoval jako standard. Pouze nase standardky zustavaji katastrofalni a jsme pri nich ponekud smesni. Skoda ty Jandovy tutovky. No a dvakrat skoda toho golu, proste se to brankarovi vymklo. Ale nadavat mu nebudu, jeste uvidime jestli na to ma. Kdyz budem hrat takhle porad, tak o sezonu bych se mozna nebal, ale jak to zaridit ze, tot otazka. Nejblbejsi letos je, ze hrajem jen ligu.
    Proste malo zapasu na to, aby se to zacalo klapat.

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      bongor     před 14 lety 27.08.2010 21:17 |  
      0 0

      Nebylo to fakt nejhorší.Zatím mi přijde jako slabina brankář,ale třeba se zbaví nervozity a půjde mu to.Ten Hora,já nevím,ale nesedi mi hlavně to,že neuteče,je pomalej.Tím pádem nemůže střílet z nějakých úniků a to naše útočení je zcela nechané na záloze.Janda je zase rychlej dost,ale co ho zkusit na pravým beku?Prostě hrajeme s tím,na co máme a možná že ještě někdo odejde/Míňa a Ragued/.Aspoň že dneska kluci makali.Dembele bude třída.

      • Re: Slavia - Olomouc 1:1

        edenian     před 14 lety 27.08.2010 21:36 |  
        0 0

        No predstava ze by Mina a Raketa odesli je docela desiva. S tim Horou je asi problem no, to mas pravdu. Ted jsem cetl, ze KJ pravil, ze se budou chybou brankare zabyvat, nevim jak, ale bylo to dost sokujici pro ostatni hrace, to jsem zaregistroval, uvidime.

        • Re: Slavia - Olomouc 1:1

          jiras     před 14 lety 27.08.2010 22:21 |  
          0 0

          Já bych odchod M. Černého za slušné prachy (tn. ne 14 milionů) ještě rozdejchal, pokud by to stabilizovalo trochu situaci a nejlíp i zbylo na nějakýho útočníka. Nepřijde mi poslední zápasy, že by to na něm stálo. Tím neříkám, že hraje nějak špatně, ale takovej Ragued by pro nás byl 2x větší ztráta. Taky mám trochu strach, že mu zase rupne koleno, v GL je spousta ochotníků, kteří mu k tomu dopomohou, žlutá zase není tak hrozná, že...

  8. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    vojtechusv     před 14 lety 27.08.2010 21:21 |  
    0 0

    Tak nevim jestli jsem to viděl jenom já, ale Dembélé dělal spoustu zbytečnejch chyb. Chtělo by to, aby se na tom hřišti rychlejc rozhodoval. Samozřejmě převažovalo to lepší. Strašně se mi na něm líbilo, jak je rozvážnej. Ten kluk si počká a vidí, což v naší lize neni moc obvyklý.

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      spojka     před 14 lety 27.08.2010 21:27 |  
      0 0

      Tak zrovna u něj jsem si chyb tedy nevšiml, naopak, technika, práce s balonem, kvalita přihrávek, rychlost, pohyb, osobní souboje - ve všem mi přišel nejlepší na hřišti, a to dost výrazně.

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      edenian     před 14 lety 27.08.2010 21:43 |  
      0 0

      Me se nezdalo. Dokonce myslim ze se nekolikrat snazil rozehrat kdyz ostatni jeste oddechovali.A ty jeho strely byly vylozene pohotovy. No kdyz zustane rozastaveni z dneska, tak by to mohlo fungovat nejlip z tech letosnich kombinaci. A jeste k Dembelemu, uvidime jak si poradi s Horvatem a podobne.

      • Re: Slavia - Olomouc 1:1

        jiras     před 14 lety 27.08.2010 23:58 |  
        0 0

        S Horváthem si poradí v pohodě, akorát rozhodčí nesmí Horváthovi žrát jeho pády. A že s tím břichem jde k zemi rychle.

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      PetCC     před 14 lety 27.08.2010 21:59 |  
      0 0

      Ale jo, dělal chyby, ale myslím, že to bylo hlavně tím, že se zatím nedokáže stoprocentně soustředit celý zápas. Ale když si vezmeme, že to byl jeho první zápas, navíc proti agresivně hrající Olomouci, tak by se to mělo postupně zlepšovat.

  9. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    Dobi     před 14 lety 27.08.2010 21:26 |  
    0 0

    Všichni (PRÁVEM!!!) spíláte hlavnímu a pomeznímu (pardon, manažeru-asistentovi) u východní tribuny... Ale stejný darebák mával u pod námi, tedy na šestnáctce u tribuny západní. Třikrát pustil Syrečkářům jasný ofsajd, naopak u několika sporných zákroků Olomoučáků dostal akutní černý zákal. Ne, sudí nás o 2 body přímo nepřipravili, jen nám otrávili jinak pěkný zážitek! Ale co to je za šmejdy, to nemá obdoby!!! Vlastně má, podobně mohou spílat i všichni soupeři Sralty. Je to banda, která hodně pomohla k potopení českého fotbalu!!! Jen tak dále, soudruhu Hašku!!

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      bongor     před 14 lety 27.08.2010 21:58 |  
      0 0

      Ahoj Dobi,máš zcela pravdu.Všichni hledají důvody,proč česká kopaná upadá,že si z nás dělají srandičky i Slováci a jiní,co na nás dřív koukali s respektem.Ne nadarmo se říká,že ryba smrdí od hlavy.Zbavili jsme se
      vrcholného kazikopa Košťála,ale jeho dílo a dílo jeho předchůdců,nutno podotknout,žije a vzkvétá nadále.Hašek to snad myslel upřímně s nápravou,ale na to prostě nemá momentálně nikdo.
      Když jsme dnes viděli,co si dovolí arbitři dokonce na stadionu Slavie,tak z toho vyplývá,že jsou si zcela jistí v kramflekách.Nic se jim nestane a kdyby náhodou,tak jim to bude bohatě vynahrazeno.
      Jeden z hlavních důvodů,proč chodí pořád míň lidí,je to,že nechtějí dělat stafáž nechutným představením,které vidíme dnes a denně.
      Jim je jedno,že nějakej Dobi napíše,že jsou banda,hlavně když si přijdou na svý.Po vyřazení sralty Žilinou všichni bádají čím to bylo.
      Někdo to svádí na Chovance,někdo na Řepku s Blažkem,jiný na špatnou disciplinu mužstva.Všichni jsou vedle.Letná si zvykla na svůj standard.Rozhodčí jim dávají povinná procenta,soupeři se kvůli tomu bojí jezdit do Prahy,protože tam je těch bonusů pro rumuna vždycky mnohem víc.Hráči a to skoro všichni se naparují,že nad ně není.Potom stačí,když přijede průměrná Žilina,pískají normální rozhodčí,kteří nevědí co se sluší a patří.A je vymalováno.

  10. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    Ferguss     před 14 lety 27.08.2010 21:37 |  
    0 0

    To je peklo, když konečně zahrajeme, tak dostaneme gól snad z jedinýho protiútoku. Dembele výborně, to jsem koukal, škoda že to v první půlce nespadlo do brány, trefil to krásně. Čelůstku bych přeřadil do B aby se chlapec probral. Je línej na krok, nevrací se, góly v posledních zápasech padají zásadně z jeho strany. Ještě pár slov k rozhodčímu, podobnej zářez jsem viděl naposled snad v divizi, jestli v tomhle nebyly prachym tak už ničemu nerozumím.

  11. ad quelhar

    tantalos     před 14 lety 27.08.2010 22:10 |  
    0 0

    ...omlazení základní sestavy pokračuje zařazením Bassirou Dembélého a Štěpána Koreše... píše Quelhar
    Pokud jsem si všiml, pravidelné zařazování Vomáčky a LJ do sestavy bylo spíš gerontizace sestavy než omlazování. Opět Quelharova snaha pokračovat ve ve výstupu do hlubin...
    Musíme jen doufat, že jak Bendží, tak i Synáček zůstanou zranění co nejdéle.

    • Re: ad quelhar

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 22:41 |  
      0 0

      taky myslim quelhare, ze tohle preci nemas zapotrebi.. prosim te, cim to omlazovani zacalo, kdyz ted pokracuje dembelem a koresem.. a to je nejaky trend? kdyz ti dva nastoupili jen proto, ze Vomacka s LJ jsou zraneni a KJ nemel stopera a nechtel nasadit zadneho utocnika..

      • Re: ad quelhar

        quelhar (admin)     před 14 lety 27.08.2010 23:09 |  
        0 0

        Jaakkolou.

        • Re: ad quelhar

          slaviator     před 14 lety 28.08.2010 08:25 |  
          0 0

          A Horou.

  12. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 22:38 |  
    0 0

    Videl jsem jen druhou puli, tak asi budu kritictejsi. Ven druhy puli jsme hrali zcela chaoticky. Vsude byli olomoucti v precisleni, lepe se pohybovali, my vubec nehrali kolektivne, co naplat, ze nasi zaloznici nehrali individualne zle, kdyz byli porad proti presile, kdyz jeden dostal balon, nikdo se mu nenabizel. Sigma sice nezahrala buhvico, ale prisla mi nebezpecnejsi (samo prvni pule asi byla jina), vzadu to bylo totez spis presila modrych, nasi obranci hrali bez zajisteni, na velky riziko, nastesti trapp s raguedem hrali velmi dobre a zvladali to. Vubec nechapu, co KJ s tymem cvici, jestli ty nakopy na levou stranu na male JC a Horu, ktery vzdy sebere souper, to tedy potes koste. Nas system s jednim utocnikem je na hovno, protoze ten je uplne odriznuty, hraje furt proti 2 - 3 chlapum, nevim, co se KJ v Bayerni ucil. Olomouc byla postavena mnohem lip, pri utoceni byli vepredu tri utocnici tak, jak se to vsude hraje.

    Jinak individualne v zaloze dobry, Kores slibnej, Dembele dobrej, Kisel - konecne nekdo temperamentnejsi, komu vysledek neni lhostejnej, MC na pravy strane dobry momenty, ale co naplat, fotbal je kolektivni hra a nejde hrat tak, ze jeden dostane balon a taha to sam, ostatni jen koukaji, esli udela dva hrace. Tohle ale slavie hraje uz vic jak rok a pul, porad stejnej jarolimovskej chaos. Stridani utocnika v 89. min bylo zrejme takticky, abychom nedostali gol z rohu jako proti Tiraspolu..

    Celustka tragedie, ten kluk je zapas od zapasu slabsi, dnes fakt strasnej. Jaakola - na odsudky je prilis brzy, ale nalijme si cisteho vina, ten gol byl jeho, vybeh byl nesmyslnej, taky na centry mi prislo, ze na svou vysku zas az tolik nechodi, ale tak uvidime.

  13. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    Viking     před 14 lety 27.08.2010 22:44 |  
    0 0

    Všichni tady kritizujete Olomouc ale mně se její hra líbila. Kromě deseti posledních minut hráli lépe než my, parádně běhali a ta jejich souhra taky byla slušná. Zatímco oni hráli kombinačně, u nás se o úspěšném útoku dalo hovořit pouze, když jsme kombinačně přešli přes dva hráče. Vykombinovat obranu Olomouce jsme prakticky nedokázali.

    Jakkola nám zápas nezremizoval, naše branka taky byla hodně laciná. Teď se dívám na záznam a Jakkola čekal že si balon sebere, že Čelůstka (ten je snad pomalejší a neohrabanější než Hubáček, podle mě v současné formě nemá v základní sestavě co dělat) odstaví tělem protihráče. Jenomže Hubník, který za zápas prohrál snad dva osobní souboje, do něj vletěl a to už byl Fiňák venku z branky.

    Ragued na stoperu solidní, Koreš první půle naprosto tragická, přesunem doprostřed začal trochu lépe. Hora strašně pomalý, sice běhá, bojuje ale to je tak všechno.

    Nejlepším hráčem utkání Hubník, hrál opravdu dobře a góla si zasloužil. Rozhodčí nepískal dobře ale vyloženě nás nepoškodil, ten brejk ofsajdový byl (koukněte na idnes.cz na video) a souboj Hubníka v rohu vápna v první půli byl posouzený naprosto správně. Hodně se na sudí nadávalo ale vyplynulo to z toho, že naše skvadra prohrává permanentně 80 procent osobních soubojů, chodí do nich pozdě, šlapákem atd. a potom je jasné, že se nám i píská hodně faulů. Měli bychom být soudní. Olomouc si bod určitě zasloužila, má v současnosti lepší mužstvo než Slavia a hraje hezký útočný otevřený fotbal, který v Edenu žádné ligové mužstvo ještě nehrálo.

    Ke Karlovi - pozitivní je, že se pokouší s tím něco udělat, jenom jsem nechápal nasazení Zákostelského dvě minuty do konce. Jestli chtěl hrát na vítězství, tak vysoký forvard měl být na hřišti už dvacet minut.

    Z bodu jsem trochu zklamanej, dalo se udělat víc ale tohle mužstvo hraje asi na to, co má. Prostě 5.-8. flek bude letos strop. Hodně zklamaný jsem z Čelůstky a Míni, už by měli začít mužstvo táhnout a hrajou v současné formě hodně špatně. Líbil se mi Dembelé a taky Karol který by pro výhru na hřišti překopnul traverzu a je na něm s Horou nejvíc vidět, že ten zápas chce urvat. V poli slabší ale okolo vápna je znát, že je to kurwa gólovej hráč. Takových dříčů mít pět tak máme vystaráno.

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      Viking     před 14 lety 27.08.2010 22:47 |  
      0 0

      první odstavec - když jsme přešli individuálně...

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 22:58 |  
      0 0

      Ja mam z ty olomouce podobnej pocit, hrali kombinacne, dobre behali, meli system. My to tahali individualne, spatne se posouvali po hristi, okolo balonu byla casto presila olomouckych.. alespon ve druhy puli. A hlavne, jedinkrat za polocas vystrelit na branu, to je hanba, natoz doma! JC v rozhovoru stezuje na to, ze souper da vzdy nejaky nahodny gol, ze to neuhrajem na nulu, ale dlouhodoby problem slavie je, ze si nevytvari dostatek golovych situaci, ze nedokaze prekvapit soupere kombinaci, malo sanci, malo strel, jalovy fotbal, spatna souhra, malo pohybu. Je vubec nejaka osobnost, ktera by dokazala pojmenovat problemy? Kj rekne jen, za je treba vic durazu ve vapne ci podobny pitomosti mimo realitu..

      • Re: Slavia - Olomouc 1:1

        Viking     před 14 lety 27.08.2010 23:12 |  
        0 0

        My jsme dali náhodný gól taky a za celý zápas trefil bránu kromě něj pouze dvakrát Dembelé...

      • Re: Slavia - Olomouc 1:1

        Khadgar     před 14 lety 28.08.2010 00:28 |  
        0 0

        Seš mimo. Dlouhodobý problém Slavie vždy bylo především neproměňování příležitostí. Vytvořit jsme si jich vždycky dokázali dost. Krize přišla až s letošní sezonou a problémovým herním systémem.

        • Re: Slavia - Olomouc 1:1

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 28.08.2010 00:50 |  
          0 0

          Tak to asi koukame na jiny zapasy. OD jara 2009 si vytvarime malo sanci.. nepamatuju si, kdy minulej rok jsme si jich vytvareli spoustu.. snad tech par zapasu, co hral ruda, kterej mel sance, ale nepadalo mu to. Jinak dlouhodobe jalovy fotbal..

  14. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 27.08.2010 23:30 |  
    0 0

    Zdravím kolegy v sešívaném. Podívejte, nějak takhle. Poprvé jsem byl letos doma na ligovém utkání. Spolu se mnou tam byl i jeden kamarád (není to slavista, ani nedrží palce žádnému klubu, ano, i takoví lidé mezi námi jsou) a po zápase jsme tak ještě asi 10minut seděli na svých sedačkách a tiše se bavili o tom, že předvedený fotbal nestál za nic. Opravdu. Ten můj kamarád na českém ligovém zápase nebyl tak skoro rok a jen mi potvrdil moji domněnku, že úroveň šla prudce dolů. Přiznám se, že několik světel v černém výkonu jsem viděl, výkon Dembelého byl dobrý, příště snad bude znovu v základní sestavě. Stejně tak se mi jako většině z vás líbil i Ragued v obraně. Kdo vyloženě dnes hořel to byl Hubáček. Opravdu bych zkusil toho Palka.
    Když už jsme u těch mladíků, nedávno jsem tu trochu orodoval za Zákostelského, dnes si zahrál, ale byl tam bohužel jen tak 3 minuty, takže těžko hodnotit.
    Sezónu nevidím moc dobře, ale na příkladu Olomouce je jasně vidět, že dobré zápasy nevydrží žádný náš tým dlouhodobě udržet. Jsem zvědav na Plzeň po zimní přestávce.

  15. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    Barlblog     před 14 lety 28.08.2010 02:30 |  
    0 0

    KJ dnes docela slušně vykoupal Psotku. Velmi nečekaná sestava, Olomouc byla dost nepřipravená.

    Inkasovaný gol byla chyba komunikace mezi Raguedem a Jaakolou. Větší díl viny nese podle mého brankář. Ta situace vůbec nebyla na vyběhnutí. Byla by ale chyba, hned golmany vystřídat. V Hradci bych postavil opět Anssiho.

    Já po dnešním zápase vidím sestavu jasně.

    Jaakola - Čelůstka, Trapp, Koubský, Palko - Ragued, Dembele - MČ, Kisel, JČ - "Někdo" :-)

    Hubáček prudce nestíhá. Lepší už to nebude a jsem pro, dát ho na lavičku a střídat Palka v 60-70 minutě. Zranění Vomáčky a LJ nám paradoxně pomohlo. Opravdu jim nic zlého nepřeju, ale jsou to hráči na střídačku. Koreš nezklamal a jen potvrzuje Quelharova slova. Stává se i v mých očích hráčem na brzká střídání, na pomezí základu. Já bych ho ale přece jenom stavěl více zleva...

    Janda se nám zranil a byl průměrný. Pokud bych se měl rozhodovat, v případě prodeje, mezi Raguedem a Jandou, tak vítězí Hocine.

    Pokud zas Jiří nemanipuloval s realitou :-), tak prodat Jandu a za vydělané peníze koupit utočníka. Není na co šetřit. Prostě to budeme muset risknout, bez gólů vyhrávat nebudeme.

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      lassiter     před 14 lety 28.08.2010 09:57 |  
      0 0

      Nevím teda čím KJ Psotku vykoupal a v čem byla Olomouc nepřipravená, změna v obraně byla vynucená a že by byla Olomouc nějak v šoku z Koreše nebo z Jandy...

      Byl jsem zvědavej na Olomouc a na jejich hru na tři útočníky, na který skutečně hráli a ze začátku sem si řikal, že to asi bud průser, no ale nakonec jsme je v podstatě nepustili do šance. Nejvíc se mi líbil Navrátil, velmi dobrý fotbalista, rychlý a technický, z Ondry si tam chvílemi dělal druhý poločas trhací kalendář. Byl to trochu rozdíl proti nám, MČ hrál druhý poločas čistě pravého záložníka a místo falešného křídla hrál falešného beka, byl pořád tak patnáct metrů před Čelustkou... Koreš se mi tak líbil spíš na kraji, bylo tam poměrně dost místa a i Ondra hrál v prvním poločase o dost útočněji než v minulých zápasech, jen ty jeho centry...

      Dembele hrál dobře, připomínal mi Tavarese, věřím že se ještě vykope a asi i díky tomu by mi nebylo tolik líto případného odchodu Ragueda, pokud by něčemu pomohl. Janda bych řek, že momentálně prodejný neni, a to ne z důvodu jeho nepostradatelnosti...

  16. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    skman     před 14 lety 28.08.2010 09:33 |  
    0 0

    bode je ztrata potrebovali jsme 3, s jednou veci jsem ale spokojen a to s nasazenim Korese a Dembeleho, Kores i Dembele bojovali a Dembele pridal i dost fotbalovosti, zklamal me Celustka ten chlapec hraje naprosto bez zajmu takovych pokazenych centru z prava... chce to davat vetsi prilezitost mladym at se pristi rok zacne blyskat na lepsi casy nebo se z toho nikdy nevymotame... vanek a palko cekaji na svou sanci

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      bongor     před 14 lety 28.08.2010 09:54 |  
      0 0

      On je Ondra přece taky mladík.Ale vypadá to,že to angažmá v Itálii mu
      hodně uškodilo.Hraje o 50% hůř než před tím,jakoby bez zájmu a nasazení zdá se,že naše liga mu v jeho myšlení není dost dobrá.
      Je to všeobecný jev,ti kluci co jdou do nějaké kvalitní soutěže už se vidí jako star a většinou tam skončí na lávkách,nebo je půjčí někam do Turecka.Ondra byl na jeho štěstí pouze na hostování.Teď by měl zabrat,ukázat že umí,a on umí.Nezájem nebo trucování je to nejhorší,co může udělat.Když začně na sobě makat,zase se za pár let dostane někam,kde by se mu líbilo,protože je to kluk,který má na to všechny předpoklady.Jenom si myslím,že jezdič z něj nebude nikdy.Je to typický stoper,měl by se tam vyzkoušet.Na pravýho beka bych dal Jandyse.

  17. vcera

    Tonda     před 14 lety 28.08.2010 13:24 |  
    0 0

    sem bzl na stadione, a musim rict ze kdyz opomenu vysledek utkani, mame na cem staet, a sice na mladych hracich..

    Jasakola byl nejisty, ale podrzel bych ho.

    Celda na zaklad podle me name, ale holt na jeho flek nevidim nikoho jineho.
    Ragued - v nejlepsich letech. Zalezi na jak dlouho s nim mame smlouvu, ale pokud jeste aspon na 2 roky, tak urcite nepoustet. Podle me po dlouhe dobe sme hrali se stoperem co ma prehled o hre a dava chytre prihravky i do predu a ne jen do stran. Jednoznacne bych ho neprodaval. Zase by to odnesla hra a vysledky. navic zase tak dlouho tady neni. je tu rok, a kdyby mel odejit, byl bych hodne zklamany. Jestli Dembele udrzi vykonost a kvalitu na def. zaloze, nechal bych ragueda na stoperu. k nemu by to chtelo na druheho stopera dobreho hlavickare.
    Trap - v tuto chvili je z nej podle me tak 2 - 3 def zaloznik, takze vetsi sanci ma na tom stoperu. jeste to nema uplne navykle, ale myslim ze jako stoper se bude jeste zlepsovat. plus umi podporit utok.
    Vomacka - dlouhodobe rikam - nejslabsi clanek slavie. Je mi lito, ale jeho obranna hra zase tak oslniva neni, a jeho podora utoku je takrka nulova.

    J. Cerny - sice jsem na nej cely zapas nadaval, ale musi se nechat ze jako jeden z mala strilel na branu. jednou gol a po druhe vedle, ale aspon vystrelil. jeste tam mel jednu prilezitost ke strele asi tak 2 metry za 16, ale to jeste zkousel prihrat, .. to schytal kritiku od kotle. Jeho pohzb je pomaly, ale kdyz ma kolem sebe kvalitu, jeho vykon jde nahoru. pohybuje se dost chytre. slabsi je uz podpora obrany.

    M. cerny - jako utocnika bych ho nevidel. spise bych ho videl jako of. stredoveho zaloznika(messi.)

    Kisel - jeho obrovska vyhoda proti ostatnim je vule po vyhre. s Hlouskem i podle me v tomto ohledu budou max. vyhovovat. uz se na to tesim..

    na dalsi nemam bohuzel ted cas. Jen jeste rychle napisu tohle- Az se uzdravi hlousek a naumov, bude tento system davat smysl, av kadru bude i potencial. Podminene je to ale tim, ze L. Jarolim a vomacka zustanou ciste jako zaloha na lavicce. A pomalu bych tam presouval i Hubacka a Vaniakem a Vlckem.

    Mejte se hezky, at zije slavie.

    • Re: vcera

      Tonda     před 14 lety 28.08.2010 13:39 |  
      0 0

      Vomacka - dlouhodobe rikam - nejslabsi clanek slavie. Je mi lito, ale jeho obranna hra zase tak oslniva neni, a jeho podora utoku je takrka nulova.

      to byla rec o Hubackovi

      • Re: vcera

        Tonda     před 14 lety 28.08.2010 13:43 |  
        0 0

        jeste bych dodal, za vlcek, vomacka jarolim vaniak a hubacek - tito hraci jako zaloha na lavicce by byla asi nejdrazsi lavicka v kaprlize. vsichni musi mit dobre platy. jejich prinos do budoucna je velmi sporadicky. Zacal bych je nahrazovat novyma hracema - mladyma. urcite bych je nerozupustil vsechny najednou, ale postune, at zustane v kabine zkusenost.

        • Re: vcera

          jiras     před 14 lety 28.08.2010 16:23 |  
          0 0

          Vaniak, Vlček i Vomáčka mají smlouvu do příštího léta, poslední dva ještě jednoletou opci. Ani s jedním bych neprodlužoval.

          • Re: vcera

            Trinkle     před 14 lety 28.08.2010 17:16 |  
            0 0

            U Vaniaka smlouvu jednoznačně prodloužit a jen zaměnit kolonku "hráč" na "trenér mládeže", popř. "trenér golmanů".Má to v hlavě srovnané, má týmového ducha, ve Slavii by sám rád pokračoval, zná prostředí, s mladými pracuje rád a dobrovolně i jako vedlejšák...ideální kandidát:)

            • Re: vcera

              jiras     před 14 lety 28.08.2010 20:28 |  
              0 0

              No já ti nevim, ale představa, že by svoje vybíhání a kopací techniku naučil další generace slávistických gólmanů mě docela děsí. Vlastně mě to děsí hodně.

  18. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    Jencek     před 14 lety 28.08.2010 18:16 |  
    0 0

    Ach jo.. další slibně rozehraný zápas a stejně jako s Libercem ho takhle zmrví. Hubníkova trefa, respektive spíše trefa "kliky, která mu zrovna čouhala z příslovečné pr.dele", přitom nemusela nic znamenat. Hráli lépe, šancí měli dost, ale všechno úspěšně zazdili. Jinak rozhodčí by po tomto zápase skutečně potřebovali alespoň řádně proplesknout, když už nic jiného.. to co předvedli byla fakt síla! Říkám si kdy už se ten vypatlaný d.ebil Platini konečně probere a přestane blokovat zřízení videorozhodčího. Z finančního hlediska je to záležitost "několika málo peněz" v porovnání s tím, kolik se jich ve fotbale točí, a argumenty že bude zdržovat hru jsou naprosto stupidní.. užívá se již v mnoha sportech a nikomu to nevadí. Drtivá většina fotbalistů, trenérů i rozhodčích po jeho zřízení volá již několik let, ale pouze díky jednomu umanutému vysoce postavenému fotbalovému funkcionáři mají smůlu. A samozřejmě ne jen oni, ale i fanoušci! Zvláště ti angličtí by mohli vyprávět že..

    • Re: Slavia - Olomouc 1:1

      Keane16     před 14 lety 28.08.2010 19:10 |  
      0 0

      To není ani tak záležitost Platiniho jako Blattera. Jinak já sem pro video všema deseti.

      • Re: Slavia - Olomouc 1:1

        bongor     před 14 lety 28.08.2010 19:52 |  
        0 0

        Určitě by to nic nezkazilo.To ,co předvádějí rozhodčí a nejen u nás,kde
        jsou za svoje "chyby" odměňováni,ale i jinde,tak na to už se nedá koukat.K zavedení techniky bych organicky zaved čistý čas.To by omezilo různé to povalování,diskuse zdržování při vhazování a výkopech atd.

        • Re: Slavia - Olomouc 1:1

          bongor     před 14 lety 28.08.2010 19:55 |  
          0 0

          Geniální postřeh:Na idnes konečně jeden rumun přišel na to,proč
          rudá bída vypadla s Žilinou:Zavinili to Slováci ve spartě,sabotovali,aby postoupil slovenský klub.

      • Re: Slavia - Olomouc 1:1

        slaviator     před 14 lety 28.08.2010 21:23 |  
        0 0

        Omyl. Je to predevsim zalezitost Britu, paraxodne. O videu rozhodne pravidlova komise FIFA, ktera ma 8 clenu, pro prijeti musi souhlasit minimalne 6 z nich. Britanie ma 4 cleny (Anglie, Skotsko, Wales a Severni Irsko). Takze i kdyby ostatni 4 clenove byli pro, tak stejne bez dvou britskych asociaci se video neprotlaci...

        • Re: Slavia - Olomouc 1:1

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 30.08.2010 16:39 |  
          0 0

          navíc pochybuju ze nám by to pomohlo, kdyz ted si muze rozhodci delat vpodstate co chce a ani dodatecne neni nijak extra trestan tak je to fuk , chyba je nekde jinde.

  19. Re: Slavia - Olomouc 1:1

    Pavlik     před 14 lety 30.08.2010 15:46 |  
    0 0

    Ten gol Hubníka byla smula že to takhle trefil-ale pánové vy jež se zastáváte brankáře,nezlobte se na mne ale v tomhle postavení tam nemá brankář co dělat!Proč tam chodil?To si měl vyřídit stoper-bohužel jinak vynikající Raqued tady taky nese menší podíl viny.Jinak je to stále a stále to samé-nemáme pořádného útočníka.Těžko budem dávat goly-kdo by je tam taky dal.Z posledních zápasů ale cítím,že přeci jen měl hrát spíš Vlček.Jistě-nejdu mu to už dlouho,je takříkajíc neškodnej ale spíš vepředu podrží míč než plašan Hora.Jeho čas jěště přijde.Zítra končí přestupní termín,ale vzhledem ke stavu naší pokladny asi nikdo nepřijde.