O Slavii

Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

Zatímco dospělým týmům se bodovat nedaří, mládeži se víkend výrazně povedl, zvítězily všechny dorostenecké i žákovské týmy!

A tým
FK Teplice - Slavia 2:1

A tým prohrál podruhé v řadě, na pohárovou třetí pozici ztrácí ze šestého místa dva body.

B tým
Chomutov - Slavia B 6:2

Béčko v Chomutově propadlo především v obraně a zůstává bez jediného bodu na chvostu tabulky.

A + C dorost
Slavia A - Most A 8:1
Slavia C - Most C 4:1

A dorost deklasoval doma Most osmi brankami, po třech kolech tak má na kontě dvě domácí výhry a remízu z Plzně. C dorost si připsal také druhou domácí výhru, zápas v Plzni pak byl odložen, takže má o zápas méně než ostatní. Za zmínku stojí, že útočník C dorostu František Liška zaznamenal hattrick a po dvou zápasech má na kontě 7 vstřelených branek. Reprezentant Viktor Šimeček hrající za A dorost na kraji zálohy si proti Mostu rovněž připsal hattrick a po třech zápasech má na kontě pět vstřelených branek.

B + D dorost
Jablonec A - Slavia B 0:1
Jablonec C - Slavia D 1:5

Jablonec má dobré áčko, ale v mládeži už to není tak horké, nejlepší dorostenecké týmy hrají jen druhou ligu. O rok mladší slávisté navíc A dorost Jablonce dokázali o víkendu porazit na jeho hřišti 1:0. B dorost tedy zatím ve dvou zápasech neztratil ani bod. Podobně je na tom D dorost, který vyhrál v Jablonci ještě vyšším rozdílem.

A + C žáci
Kladno A - Slavia A 0:1
Kladno C - Slavia C 0:15

A žáci také ve druhém zápase zvítězili a zatím neztratili ani bod. C žáci pak svého soupeře naprosto rozstříleli a po dvou zápasech mají na kontě 4 body.

B + D žáci
Slavia B - Jablonec B 6:2
Slavia D - Jablonec D 5:1

Také B žáci dokázali o víkendu zvítězit, když o čtyři branky porazili stejně staré hráče Jablonce. A podobně se dařilo také D žákům, kteří završili veleúspěšný víkend mládežnických týmů Slavie.

Ženy A + dorost
Ženy mají kvůli reprezentační přestávce o víkendu volno.

Ženy - žákyně
Žákyním začínají soutěže až první víkend v září.

Hlučín
Varnsdorf - FC Hlučín 3:2

V dresu Hlučína nastoupil v základní sestavě kvintet slávistů - Berkovec, Kindel, Mareš, Milutinovič a P. Hošek. Posledně jmenovaný snižoval v 71. minutě na 1:3 z pohledu Hlučína, ale několik slibných šancí předtím spálil. Na posledních sedm minut naskočil místo Hoška Gulajev. Chvíli před koncem pak na rozdíl jediné branky upravil z penalty Mareš. Zdá se, že Hlučín má problémy v defeznivě i v ofenzivě, inkasuje příliš často, naopak vepředu neproměňuje šance. Po čtyřech kolech zůstává bez jediného bodu, hrál však třikrát venku.

Aktuální tabulky všech soutěží najdete na stránkách svazu

Komentáře (39)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

    lassiter     před 14 lety 24.08.2010 09:36 |  
    0 0

    tak teda jako hezkej víkend až na ty borce nejstarší :-) chápu to dobře tak, že se to každý rok o kategoii posouvá, takže ti co loni vyhráli mistra v žákách, jsou teď v D dorostu?

    • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

      quelhar (admin)     před 14 lety 24.08.2010 09:53 |  
      0 0

      Jo, chapes to dobre. Ovsem ti nejlepsi jsou jeste o kategorii vys v C dorostu (podle soupisky na oficialkach Prosek a Sonka)

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        lassiter     před 14 lety 24.08.2010 09:56 |  
        0 0

        Právě sem si řikal, že Prosek je v céčku. Na jaře jsem ho dvakrát viděl za žáky, je moc dobrej.

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        denydzlSKS     před 14 lety 24.08.2010 11:48 |  
        0 0

        A toho Simiče, s ktrým byl i rozhovor na oficiálkách vidím dokonce v B - dorostu.

  2. Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

    hiker42     před 14 lety 24.08.2010 09:53 |  
    0 0

    máme za sebou 6 kol, tj. 20% letošního ročníku, což není zcela zanedbatelné. Slavie má bilanci 2-2-2, na kontě 8 bodů při záporném skóre 8:9.

    dá se samozřejmě napsat, že na pohárové 3. místo ztrácíme 2 body. ale s ohledem na výkony Slavie, kterými dle mého navázala na to horší z loňského jara, mi to připomíná vtip o tom, jak běží Reagan a soudruh Brežněv závod na 100m a sovětský rozhlas po finiši hlásí, že Reagan skončil předposlední, zatímco soudruh Brežněv na krásném druhém místě..

    stejně tak se totiž dá říct, že na 1. Plzeň ztracíme 8 bodů, což je 100% našeho bodového zisku, a na druhou Olomouc, kterou o víkendu hostíme, 2 výhry. pokud by předváděná hra našich borců pod vedením legendárního komandanta K. Jarolimoviče Jarolíma zůstala podobná té současné celou sezonu (což bohužel nelze zcela vyloučit), pak na konci soutěže budeme okupovat nějaké 8. místo se 40 body..

    pokud jde o individuální výkony první pětiny GL, lze pochválit nebo lépe smeknout jen před Hocinem, Míňou a Karolem Kiselem. dalších pozitiv je poskrovnu, snad že se za měsíc můžeme těšit na návrat Adama.

    • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

      urs (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 12:18 |  
      0 0

      prawda prawda, jen tito 3 hráči zaslouží uznání a snad také mladý Hora a gólman, který doufejme bude chytat i příště, protože co jsem mohl vidět, tak by se mohl chytnout a moc bych si to přál..
      Hora poctivě makal, a to že na něj letí za půlku cca 15 dlouhejch balónů, tak to je taktika na mrňouse jako svině.. to se na mě nezlobte, ale po taktické stránce to byl totální průser a nedoplňování Hory ve vápně od záloží řady, které v tomto "ofenzívním" systému muší bejt na úrovni, tak to jsem teda pěnil.. asi je toho i na mě už trošku moc :-(

      urs

      ostatní fotbalisti ať si hrábnou do svědomí, nebo ať se na slávii raději vyprdnou, protože takhle teda NE hoši..

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        ijar     před 14 lety 24.08.2010 18:56 |  
        0 0

        Já bych to stím Horou viděl hrubě jinak. Kladem toho kluka je jen to, že mu je 19 let. Jinak už žádnou jinou fotbalovou přednost u něj nevidím snad vyjma bojovnosti, která je příkladná, ale na 1. ligu by sama o sobě stačit neměla. Hora možná dobře funguje, jako naháněč obránců, ale rolí útočníka by mělo být spíše "být naháněn", tj. hrozbou branky soupeře a to on rozhodně není. Má problém se spracováním i lehkého balónu, výšku nemá a rychlost také ne. Já jsem přesvědčen, že takový Janda (hodně mě zklamal, viděl jsem v něm podstatně víc) by roli "nouzového útočníka" zplnil podstatně lépe, myslím, že je podstatně rychlejší, vyšší má sílu v nohách i víc zkušeností. S gólama by to byl jistě problém, ale kdo jiný měl včera nějakou šanci, moc jich nebylo. O bojovnosti a plnění úkolů bych u Jandy také neměl pochyb. Svého času v B nastoupil párkrát v útoku a nějaké góly z toho byly, myslím, že v K.Varech dal tři. Má alespoň snahu jít góla. Dost ho chválím, ale vybírám z naší nabídky takže všichni jistě ví z čeho.
        Další věc, na kterou bych ze včerejšího zápasu upozornit, je to, že za stavu 1:1 byl připraven Jarolím, my dostanem góla, starej však nereaguje a přesto tam Lukáše pošle. Slušnej trenér přece musí vidět co se děje a co může očekávat, dělo se to co jsem očekával, že tam už není hráč, kterej může dát gól a že naši pohyblivý záložníci si budou v tlaku tak maximálně překážek.

  3. Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

    thc     před 14 lety 24.08.2010 13:02 |  
    0 0

    Docela hezký by bylo koupit zemana ve spartě ho daly do béčka něco si odehrál v pohárech mezi ty naše ploužily jako jarda kisel jarolím by se pořádně hodil a drahej by nebyl třeba jen na hostovaní s opcí

    • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

      urs (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 14:57 |  
      0 0

      to já myslim, že se i z ploužilů dá udělat kvalitní mančaft, ale to ti ploužilové musí nejdříve chtít.. a na to je každá rada drahá - nerad to říkám, ale KJ to z nich neni schopen dostat a to neni dobrý..

      urs

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        Viking     před 14 lety 24.08.2010 15:22 |  
        0 0

        Zemana? Chovanec dělá spoustu přehmatů ale Zemana si odůvodnit může i s prstem v nose. Línej jak veš, chová se jako mistr světa a co vypil za poslední rok bych nepřeplaval.

    • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

      jiras     před 14 lety 24.08.2010 22:57 |  
      0 0

      Už jsme dlouho neměli nechtěného sparťana na převýchovu. S Abrahamem to byl úspěch, tak proč si to nezopakovat, že? :) Kdyby na to nesral, tak bych ho u nás bral, ale s jeho přístupem to nemá smysl.

  4. Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

    Trinkle     před 14 lety 24.08.2010 18:32 |  
    0 0

    Dlouho jsem nepřispíval, ale rok se s rokem sešel a hlodá ve mě sestava, tak nechám povolit tomu tlaku:D
    Myslím, že po 6ti zápasech je vhodná příležitost začít hodnotit výkony jednotlivých hráčů a zamyslet se, zda mají na současnou (by't notně oslabenou) Slavii.
    Takže- předně - je potřeba si přiznat, že kádr rozhodně nemá kvalitu na to, abychom mohli pomýšlet na nějaký úspěch v pohárech, ale liga a její současný stav nám dává i přesto příležitost k ataku čelních umístění i se značně "nevyhovujícím" kádrem. Jedinými hráči, kteří se ukazují v řekněme rozumných mezích jména Slavie jsou z mého pohledu Míňa Černý, Karol Kisel (kterému se zpětně omlouvám a kaji se, neb se mi zdál z letních posil jako nejnesmyslnější) a přes ne úplně přesvědčivé výkony Hocine Ragued. Tato trojice má dle mého názoru místo v základu jasné včetně postů - Kisel se ukazuje jako hráč velmi platný v "tlaku" na soupeřovo vápno a Míňa je na tom podobně, oba mají lehké sklony "drbat, proto oba na střed před Ragueda. Co se týče obrany, tak jako problém se ukazuje každý post. Začnu- li u stoperů, zastávám názor, že by se měli oba stopeři vhodně doplňovat, tj vždy alespoň jeden by měl být dynamický, kvalitní hlavičkář, rozehrávač, důrazný...bohužel jediný u nás, kdo naplňuje dynamiku na tomto postu je Čelůstka. Měl by být doplňěn dirigentem, "kliďasem", který dá obraně řád. Zostatních se mi takto nejvíce jeví Koubský, při jeho zranění Hubáček. Než mě všichni strhají - dle mého názoru se jeho dynamické nedostatky s Čelůstkou po boku a navíc na stoperu přeci jen zakryjí, má dobrý timing při hlavičkových soubojích, řeší situace jednoduše...prostě jako stoper vypadá lépe než na beku. Touto dvojicí (když aktuálně beru Koubského ve stavu zraněných) se sice rozpadají pozice beků, ale přiznejme si - není o co stát. V současném stavu (nejsou krajní obránci ani peníze na ně) musíme sáhnout do vlastních zásob. Na levou stranu zrovna na výběr nemáme, tudíž vyzkoušet Palka a doufakt, že se rychle otrká a nepropadne panice, jako se to bohužel stalo u Starého. Škoda Jablonského, ale jeho výměnuza Hlouška nepovažuju za chybu. Pravá strana je ještě větší problém. V zápasech, kde jsem měl možnost jej vidět se mi líbil Mikula.Teď sice nezáří, ale třeba by se po vzoru dense chytil až v těžkých zápasech A týmu. Ideální by byl modelový zápas, kde by se vyzkoušel jak Palko nalevo, tak na pravé straně Mikula a - Janda. To jméno už tu na beka zaznělo a 100% souhlůasím, že za pokus by to stálo. Janda sice absolutně nemá obranné návyky, ale tak v tuto chvíli vypadá i Čelůstka. Fyziognomicky je ale Janda na ofenzivního beka vybavený naprosto dokonale - silný, velmi dynamický. Schopný odebírat míč, problémem by mohly být důrazné souboje, které má tendenci "pouštět", ale to by dle mého názoru mohla být otázka několika zápasů. Řešení to samozřejmě není ideální, ale není co ztratit a je to alespoň to pomyslné světýlko. Co se týče golmana, výborně se jeví Jaakola - vynikající parametry, kliďas, vzhledem k výšce mrštný, slušníé reflexy. Už teď pravděpodobně Vaniaka převyšuje, ale vzhledem k rozházení celé obrany bych preferoval spíše Vaniaka, který kluky zná a dodá jim klid a sebevědomí. Každopádně ale v treningu držet pohromadě trojúhelník Jaakola - Čelůstka - Koubský a chystat je k sobě.
    Co se týče zbývajících 3 ofenzivních postů, vzhledem k pomalému zbytku zálohy je nezbytné mít dynamické hráče zejména po krajích. Nesouhlasím úplně s tím, že tím prostředním musí být bourač, ostatně v Barce hraje "bourače" Messi;) V naší situaci bourač navíc chybí, tudíž je bezpředmětné nad tém uvažovat a plakat. Máme naopak poměrně šikovné rychlé hráče, všichni tři hráli jak v útoku, tak na křídle - Vlček, Zákostelský, Hora. Tito tři by mohli hrát v podstatě v jedné lajně s tím,že krajní dva se budou stahovat do zálohy a využívat své rychlosti. Během zápasu by měli měnit své pozice a prolínat se, to se soupeři velmi špatně brání. Sice chybí klasický střelec, ale o goly by se museli podělit tito tři spolu se zálohou. jak moc by se teď hodil Naumov s Hlouškem.... vychází mi z toho poměrně variabilní systém na pomezí 4-3-3 a 4-5-1 ve složení Vaniak - Palko -Koubský- Čelůstka - Janda - Ragued - Kisel - M.Černý - Hora - Zákostelský - Vlček.
    Omlouvám se za "rozkecání":D A budu jen rád, pokud někdo přidá konstruktivnáí kritiku do doskuse:)

    • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

      Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 19:48 |  
      0 0

      Dobrý večer přeji a děkuji Vám pane Trinkle.
      Já bych s Vámi asi tak zhruba souhlasil na 100% .-)).
      Zákostelský sice byl zraněn, ale přesto bych s ním počítal. Uvidíme, jak na tom bude Adam, a místo Vlčka bych ještě dal na halvu šanci J.Černému. Jenom to naráží na skutečnost, že po odchodu Grajcara jedinými střelci, co to mají v noze je Kisel a J.Černý. Ostatní jsou do kombinace. Víte, mít za sebou šest zápasů a krom jedné trefy Vlčka nám útok nedal gol. To je opravdu tristní. Chybí i ta vyhranost. Vždyť jsme od 6.srpna do včera odehráli slovy tři!!?? ligová utkání.
      Takže snad jen s tím golmanem.... já bych asi už nečekal a Jaakolla by měl chytat. Ale to je asi tak vše. Jinak moc děkuji za Váš pěkný příspěvek. ZaplaťPánBůh.
      Sokrates55

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        Trinkle     před 14 lety 24.08.2010 21:32 |  
        0 0

        Dobrý večer
        Zrovna rakci od Vás vidím moc rád:) Několikrát jsem přispíval i na oficiálkách, ale tam se jakákoliv snaha o nápady či návrh řešení ztratí v záplavách plivání, nadávek a osobních útoků, jsem rád že tady si stále diskuse zachovává tvář, za to dík především Vám a několika dalším pravidelným "autorům".
        Zákostelský je sice po zranění, ale co se týče útoku, bohužel si příliš vybírat nemůžeme...ale s Adamem naprostý souhlas, je ho potřeba jako soli. Jen pevně doufám, že se pd tlakem výsledků jeho návrat neuspěchá a nepřijde u nás tak trošku tradiční obnovení zranění. Řekl bych, že silně chybí i Naumov, zrovna to tohoto systému by sedl...mimochodem Toleski je stále náš? V tuto chvíli by byl myslím zlatý:) Přesně jak píšete., je potřeba nějakého hráče do vápna, snajpra, to přesně Goce splňuje.
        A k té vyhranosti - trenuji poze malé kluky na malém městě, ale jeden zápas v 7mi a někdy i více je prostě málo i pro kluky, co chodí do školy a mají i jiné zájmy. Je to jen nápad, ale pomoct by mohl v průběhu týdne (středa? přizpůsobidelné podle ligového programu) modelový zápas, kterého by se účastnili vybraní hráči A, B týmu a dorostu, celkem cca 30 hráčů a dalo by se testovat, jak si hráči "sednou", navíc by se dali řekněme o poločase vyměnit na jednom postu 2 hráči bez omezení oficiálních zápasů i mezi 2 týmý, ukázala by se aktuální forma, srovnání kluků z B i dorostu proti hráčům A týmu....

        • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

          Trinkle     před 14 lety 24.08.2010 21:40 |  
          0 0

          A ještě pár slov k Jardovi a postu golmana:)
          Jarda je podle mě určitě platný hráč, ale ne po 90 minut a většinu zápasu spíš zabírá místo (při vší úctě k němu), využitelný je spíče v určitých fázích a to ještě spíše proti určitému typu soupeře...má na náš ádr vytříbenou kopací techniku, nebojí se kličky, ale podobně jsou na tom Kisel s Míňou, přičemž oba hrají v současnosti ve větší formě, proto jsem se tak rozhodl:) Na křídlo Jardovi chbí tah na branku, dravost, zrychlení na prvních 3 krocích, které rozhoduje. Ale jako střídající hráč rozhodně ano, umí připravit zajímavé situace pro spoluhráče,řeší věci fotbalově. Moc rád bych viděl více Belaida, zatím se po nemoci neměl moc možnost předvést v delší pasáži, doufejme v jeho "oživení".
          Co se týče Jaakoly, souhlasím s tím, že vypadá velice dobře, Vaniak tak přesvědčivý není, ale mám trošku obavy z komunikace s případně nově složenou obranou...ale 100% by se měl do brány nejpozději na jaro dostat.

        • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

          urs (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 12:43 |  
          0 0

          ne nadarmo se říká, že nejlepší trénink je zápas..

          • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

            Trinkle     před 14 lety 25.08.2010 14:45 |  
            0 0

            ...aneb když děláte profesora češtiny, nepřipravujete se do práce studiem matematiky:D Fyzička se dá (a musí!) nabírat i při zápasech, ať už ligových nebo simulovaných v treningu. Jsem si istý, že kdyby se všechny ligové týmy účastnily Jizerské padesátky, jsme v čele, ale za to se do předlola LM nepodíváme:)

    • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

      urs (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 21:36 |  
      0 0

      4-3-3.. nemám co dodat.. systém, který hrajeme nyní - tedy 4-6-0, opravdu odpovídá dění na hřišti a s tím spojeným výsledkům..
      ve vašem (tvém) příspěvku neni co kritizovat, je rozumně napsán a věcný :)

      přeju příjemný den a k Horovi jen malou odbočku.. podle mého by mu to opravdu více slušelo na křídle, a spolu s Jandisem či Vlčkem by je na hrotu doplnil "čahoun" Zákostelský :)

      hlavu vzhůru, KJ přeci neni úplně mimo a nechá si poradit..

      urs

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        Trinkle     před 14 lety 24.08.2010 21:45 |  
        0 0

        Ono až tak nezáleží na tom, ja systém vypadá na papíře, ani Vlček a Hora nejsou 100% úročníci a v "mé" sestavě je v pdstatě dál rozestavení 4-6-0 :D Jde o myšlení hráčů a pokud budeme hrát jako Sparta se Žilinou, může být v sestavě útočníků klidně 5 a budeme hrát beton.
        S Horou souhlasím, působí na mě stejně, podobně jako Vlček..mimochodem v památném zápase s Ajaxem hrál Standa tuším také po většinu zápasu víceméně levé brko (už nevím, jak to bylo na papíře) a byl vynikající:) To jen tak na okraj...

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        jiras     před 14 lety 24.08.2010 23:11 |  
        0 0

        Jestli on si nenechává radit od Chovance :)

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        DrFe1     před 14 lety 25.08.2010 01:07 |  
        0 0

        Vtip ?

    • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 13:37 |  
      0 0

      Já s tím v podstatě souhlasím. Hlavně ten závěr se mi líbil. Zákostelského bychom měli prověřit trochu více než doposud.

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        Trinkle     před 14 lety 25.08.2010 14:51 |  
        0 0

        Ono nám ani nic jiného nezbývá (i když by se mnou asi Karel nesouhlasil:D)...Nejsem úplně přesvědčený, že je na tuhle roli připravený, ale i při takovém "hození do vody" se ukáže schopnost hráče nést tlak, která je ve Slavii nezbytná. Je obrovská škoda Madoua, přiznám se že jsem neměl z žádného přestupu tak dobrý pocit od doby Kolouška, kterému jsem taky obrovsky věřil.

        • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

          urs (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 15:28 |  
          0 0

          mě je sice jasný, že KJ tyhle diskuse nečte a prdí na nás zvysoka :D
          ale vymyšlený to máme parádně :)

          • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

            Trinkle     před 14 lety 25.08.2010 17:30 |  
            0 0

            Plán na titul...a trenovat bych šel Slavii i za minimální mzdu, pane Platil!:D

  5. Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 18:51 |  
    0 0

    Výsledky hezký, chvála Pánu za mladý. Áčko je pro pláč. Nejhorší je, že tenhle šumul bez zubu a barvy budem hrát nejmíň do doby, než se vrátí Hloušek a Naumov. Hrajem houbeles a co hůř, KJ s tim nehodlá nic dělat. Jsme bez útoku a bez dynamiky v záloze. Trpí to tím, že KJ má Jardu Č, přivedl ješě Lukáše a Karola a chce je nechat hrát všechny. To je od základu špatně a fungovat to snad ani nemůže. Nejsme v 80 letech. Jsme bezzubí a přitlačit neumíme, navíc to ani neni nic hezkýho na pohled. Líbí se mi jedině M. Černý a Kisel a Ragued, snaží se Hora, ale je mu to prd platné.

  6. Něco pro lepší náladu v časech pochmurných

    Viking     před 14 lety 24.08.2010 21:04 |  
    0 0

    http://www.youtube.com/watch?v=s8H9AAkmae4&feature=related

    I když jsou to už tři roky, pořád to vídávám alespoň jednou týdně. A pořád mívám husí kůži. Nechci se rouhat ale takovou euforii na stadionu už asi nezažiju. Tenkrát ze všech lidí tryskala taková energie, že jsem stál na tribuně ještě hodně dlouho a náramně si to užíval.

    • Re: Něco pro lepší náladu v časech pochmurných

      DrFe1     před 14 lety 24.08.2010 21:14 |  
      0 0

      Nádhera. Taky si to občas pustím. Po tom gólu na 2:1 je to téměř hmatatelný příval pozitivní energie :-) Něco podobného je tohle, po Belaidově gólu je to obrovská červenobílá síla:


      http://www.youtube.com/watch?v=7t1NLLLElpQ

    • Re: Něco pro lepší náladu v časech pochmurných

      MarHud     před 14 lety 24.08.2010 21:17 |  
      0 0

      Takže nápodobně hoši:-))).Jinak,za to co se děje ve Spartě, se já kovanej upřímně stydím.Káda se musí v hrobě obracet.At žije ACS!!!

      • Re: Něco pro lepší náladu v časech pochmurných

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 21:29 |  
        0 0

        Jsme na tom teď bohužel docela stejně :-(

        • Re: Něco pro lepší náladu v časech pochmurných

          hiker42     před 14 lety 24.08.2010 22:11 |  
          0 0

          kdepak, nikdy na tom nebudem stejně (strašně) jako rudej...;-)

    • Re: Něco pro lepší náladu v časech pochmurných

      jiras     před 14 lety 24.08.2010 23:04 |  
      0 0

      To byly časy - Slavia hrála fotbal, Standa se trefoval do brány, byly prachy, KJ uměl trénovat...

  7. Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

    lassiter     před 14 lety 25.08.2010 09:31 |  
    0 0

    Mám nějaký zlý tušení, že to tam ta sparta dneska nějak ukope... Jinak teda, kdyby měla Slavia někdy vypadnout z LM tak jako včera Anderlecht, tak bych to asi v hledišti nepřežil :-)

    • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

      DrFe1     před 14 lety 25.08.2010 09:41 |  
      0 0

      Fanoušci Sampdorie Janov taky musí bejt na infarkt. Ale to už je fotbal ....... Jinak doufám, že dnes prožiju příjemný večer a Tvoje strašlivé proroctví se nenaplní. Zatím tomu nic nenasvědčuje.

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        lassiter     před 14 lety 25.08.2010 10:08 |  
        0 0

        No to jo, ale kopnout penaltu třikrát tři metry nad :-) Právě že tomu nic nenasvědčuje, všechno se zdá jasný, žilina v pohodě, sparta v pr..li, ale v patnáctý minutě se někdo ukopne a hned to bude najednou všechno jinak...

    • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 11:50 |  
      0 0

      Podívejte, já bych to na jednu stranu Spartě i trochu přál. Na stranu druhou..., netřeba rozebírat. Takhle jsem v situaci, že mi ten zápas je v podstatě ukradený. Ať vyhraje fotbalově lepší, pokud to bude Sparta, nemám s tím problém.

      • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

        janko (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 12:45 |  
        0 0

        Když to nějakým záhadným zázrakem otočej tak jim narostu už tak velký rypáky, ale pak si s nima někdo 6x vytře prd*l. A když to neotočej, tak si do nich ještě bulvár párkrát kopne, v EL si s nima někdo vytře prd*l 4x, ukopou dvě plichty doma a křéťa dorovná rozdíl na financích... Máme svých starostí dost...

        • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

          DrFe1     před 14 lety 25.08.2010 13:56 |  
          0 0

          V EL se hraje taky 6x, hraje se každý s každým doma i venku jako v LM. Alespoň vloni to tak bylo.

          • Re: Slávistický víkend (21. - 22. 8.) - výsledky

            janko (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 14:11 |  
            0 0

            ...no vždyť jo. 4x výtěr + 2x plicha doma:-)