Více informací o rozhodování Ultras, důvodech tohoto rozhodnutí a komentář ke společné zprávě ze sezení vedení s fanoušky najdete v článku na stránkách Ultras - zde.
Ultras přerušili bojkot
Dnes stránky Slavia Ultras přinesly rozhodnutí Tribuny Sever podmínečně přerušit vyhlášený bojkot.
Komentáře (39)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Ultras přerušili bojkot
Viking před 14 lety 11.08.2010 20:20 |Vlk se nenažral a koza nezůstala celá. Já měl celou dobu za to, že bojkot bez podmínek bude rok a poté se začne jednat. Nevím nevím, k bojkotu jsem přistupoval odměřeně ale vypadá to že slíbili akorát stožár, svítící logo a možná za pět let dělat tanečky okolo prodloužení smlouvy s Přibylovou buzpartou...
Re: Ultras přerušili bojkot
Dobi před 14 lety 11.08.2010 21:29 |Dovoluji si se vyjádřit za sebe i za OP, který byl citován i ve Strašákovo prohlášení o přerušení bojkotu. Ze zápisu i z jednání vyplynul náš názor, názor OP - hledat řešení, jak bojkot ukončit či přerušit! A pokud se nic nebude dít, plně podpoříme Tibunu sever! Já za tento vstřícný krok Tribuně Sever tleskám! Chápu to jako změnu stávky ve stávkovou pohotovost! Ne v definitivní klid zbraní, ale možnost dát prostor druhé straně! A hlavně podpořit naše kluky, kdy jsme Vždycky s nimi, v boji o další bodíčky. Jsem optimistou, přiznám se, že jsem nečekal po 4 kolech 8 bodů, bylo tam Brno venku, Baníček, Bolka ještě se Sylvestrem. Teď ten Liberec moc potřebujeme porazit, pak se určitě manšaft zase o kousek více chytne... V letošní lize, kde se zatím daří jen Plzni a Olmiku, Jablka, Tepláky a doufám, že i v Příbrami Sralta zatím skuhrají... Teď budou další 2 zápasy s manšafty, kde bychom měli bodovat, bo se jim nedaří - Teplice a Liberec. Pardon,naopak. A každý hlas bude třeba! a díky Vám, kteří přijdete.
Jen maličkost. Permici jsem si koupil a těšil se na sousedy - krajany z Roudnice a spoluodbočkáře z Brandýsa nad Orlicí. Brandejšťáci měli vlastní akci, která kolidovala s Bolkou, Roudničáky posadili o řadu níže. A vedle mě sfinga-chlap, kterého ani Vlčákovo gól nevyburcoval z letargie... Blb na entou.. A ob sedadla senilní a zlostný dědek s babou... A taková jsme byli na 129-ce parta! Fandilo se, ne, že Západ nefandí! Ale i tady se snad projevily všechny ty události! Ale bude dobře! MUSÍ! Buďme s nimi i spolu mezi sebou! Věřme, kontrolujme, nedejme se, ale neopouštějme! V pevné víře
Dobi
Re: Ultras přerušili bojkot
eomer (přítel SN) před 14 lety 11.08.2010 21:33 |amen
Re: Ultras přerušili bojkot
Barlblog před 14 lety 11.08.2010 21:36 |Tak oni asi slíbili, že za pět let budou Bohemians 1905 blokovat. Pokud navíc E-SIDE povolí naše malůvky, výzdobu a opravdu se začne realizovat logo se stožárem, bude konečně stadion vypadat jako domov SKS. Síň slávy taky není zanedbatelná investice, i s pomocí fanoušků. To nic nemění na tom, že už to mělo dávno stát. To co ale vidím jako největší problém, je šeď kolem E-SIDE a SKS. Až bude nějaká oficiální sešlost s vedením, půjdu se na to zeptat. Každopádně platí, děkujeme vedení, aspoň nějaký posun k lepšímu. To se musí uznat.
Re: Ultras přerušili bojkot
Viking před 14 lety 11.08.2010 21:47 |Jo, tak je samozřejmě dobře že tyhle věci slíbili ale to by do prdele měla být samozřejmost co TS požadovala, to jsou normální věci které mimo jiného identifikují klub a jeho hodnoty a ne že se o to bude žebrat a dělat bojkoty...
Ad forma protestu - já jsem prostě očekával, že minimálně se požadavky splní a poté se začne zase chodit na fotbal...
Re: Ultras přerušili bojkot
PetCC před 14 lety 11.08.2010 22:14 |Pokud jsou informaceo smlouvě Bohemians správné, tak za 5 let proti Bohemce nic říct nemůže, protože Bohemka má na pronájem opci. Což znamená, že to za 5 let bude jen na Bohemce, jestli u nás bude hrát dál.
Důrazně doporučuju, abyste si tohle důkladně přečetli a zapamatovali, protože už vidím za 5 let další bojkot, že vedení proti prodloužení pobytu Bohemky nic neudělalo! :-)
Ono totiž kdyby většina protestujících uměla číst a měla zájem o informace, tak se většina těchto problémů mohla řešit ještě před tím, než byl stadión vůbec otevřen!
Mě osobně totiž docela dost zarazilo kolik lidí je proti Bohemce v Edenu. Protože od začátku bylo prezentováno, že stadión je koncipován pro využívání dvěma kluby a za celou dobu jsme proti tomu neslyšel jediný protest. Bojkot podle mě přišel s křížkem po funuse a bylo celkem jasné, že může vyjednat jen kosmetické změny, s Bohemkou v Edenu nemohl provést zhola nic.
Re: Ultras přerušili bojkot
marcocruz (přítel SN) před 14 lety 11.08.2010 23:29 |Slavia měla možnost Bohemians nechtít v Edenu teď a bude mít možnost zatrhnout prodloužení smlouvy i za 5 let:)
Re: Ultras přerušili bojkot
smichov_1 před 14 lety 11.08.2010 23:51 |Ano, ale byla rec o stadionu Slavie na ktere pripadne muze hrat i Bohemka. Nikdo to nebral moc vazne protoze Bohemka ma svuj stadion a fanousky by nenapadlo ho menit za Eden, stejne jako by vedeni Slavie v zivote nemohlo neco takoveho povolit - kdyby to nebyli k....i. Tezko nekdo mohl predpokladat ze mafie v Praze je natolik silna ze si vytre prdel s 2 kluby i jejich fanousky.
Re: Ultras přerušili bojkot
DrFe1 před 14 lety 12.08.2010 00:03 |Ty si zřejmě situaci kolem stadionu moc nesledoval. O tom, že by Bohemka měla hrát v Edenu se skutečně mluvilo při zahájení výstavby v roce 2006, kdy se na slavnostním zahájení stavby prezentoval mimo jiné ten odesáckej megaidiot Richter s tím hnusným Bohemácko-slávistickým dresem. Ovšem podmínkou bylo, že Praha 10 majetkově vstoupí do e-side, čili že to bude něco jako městský stadion. To se dodnes nestalo !
Na záměr umístění Bohemky v Edenu reagovali v roce 2006 protesty jak slávisté, tak aktivní byli především bohemáci, kteří dostali příslib od svého vedení, že se nikam stěhovat nebudou. Jelikož ani město majetkově do stadionu nevstoupilo a několik let se nic nedělo, tak alternativu Bohemky v Edenu přestali pochopitelně lidi na Slávii i na Bohemce brát vážně, všeobecně se mělo zato, že je to pasé. Teprve letos na jaře přišla zpráva o tom, že má Bohemka jít do Edenu jako blesk z čistého nebe. Tak kdy podle tebe měli začít lidi protestovat ? ! Vždyť všichni protestovali od prvního zveřejnění tohoto záměru !
Re: Ultras přerušili bojkot
LordEdmund před 14 lety 12.08.2010 08:18 |Přesně. Jsem na jednu stranu rád ,že fotbal bude mít kulisu, ale přiznejme si, že se získal jen nepodstatný zlomek poźadavků, které mimochodem mély být automatické od momentu co se eden postavil. Navíc stožár a logo.. :-)) Nikdo nedeklaroval, že když se klokani rozhodnou postavit to samé, tak jim to Eside ,nebo slavia nepovolí...Může nastat situace, že bude z jedné strany logo Slavie, z druhé Bohemky a vlajky mohou být vlastně na stejné tyči...no a klokaní sprayer vyzdobí místo , ža jejich kotlem.Štve mě to, źe neznám vlastníky slavie a Eside.A tato situace nahrává spekulacím, jaký asi gangster, nebo zkorumpovaný politik za slavií a Synotaréno stojí.Mám určitou představu, ale zdráhám se ji vůbec napsat :-(.Každopádně Sisák, Vik,Tvrdík a možná i pan Standa :-)nebudou uplně vzdáleni od reality...Takže rozpolcené pocity . Radost z fotbalu a zároveň pocit pirhova vítězství.
Ale to neni nic proti Ultras.Situace se prostě tak vyvinula a třeba na schuzce s vedením získali pocit, že jim mohou věřit.
Re: Ultras přerušili bojkot
smely (přítel SN) před 14 lety 12.08.2010 16:55 |---myslis Pitrova vitezstvi ? nebal bych se ho zaradit do mnoziny moznych majitelu, je to velkej kamos Pucka...a to ze nechce , aby se vedelo, ze mu patri slavie je z duvodu, aby ji nekdo nezestatnil pri zabavovani jeho majetku...
Re: Ultras přerušili bojkot
smichov_1 před 14 lety 11.08.2010 23:47 |Se soucasnym vedenim nikdo nic nevyjedna, tam je pruser v charakteru. Muzeme bojkotovat nebo delat cokoliv, oni si hledi svyho a to rozhodne neni fotbal ani fanousci. To je pro ne vedlejsi. Takze, nez se zmeni vedeni je uplne jedno jake akce se organizuji, nic se nezmeni. Jde jen o to ze jedni nato zaludek maji a pujdou na stadion, jini ne.
Re: Ultras přerušili bojkot
YsoEz před 14 lety 12.08.2010 00:41 |asi tak, taky jim neverim a chodit nebudu i kdyz sem mel permici na obe predchozi sezony, ale to ze nechtej zverejnit kdo vlastni Slavii to podle me smrdi, myslim ze tim ze zrusi bojkot tak prijde o tisic maximalne 2 tisice vic lidi, ale na navstevy pres 10tis myslim muze tohle soucasny vedeni zapomenout
Re: Ultras přerušili bojkot
eomer (přítel SN) před 14 lety 12.08.2010 01:25 |Návštěvy přes 10 by nebyly i kdyby žádný bojkot nebyl. To jde na vrub úpadku kvality výkonu, hracím termínům a okoukání Edenu.
Re: Ultras přerušili bojkot
YsoEz před 14 lety 12.08.2010 01:53 |to je jedno jestli to bude 8 nebo 10, proste oproti minuly sezone bude chodit tak o polovinu min lidi, bojkot nebojkot
Re: Ultras přerušili bojkot
skman před 14 lety 12.08.2010 09:01 |never tomu jestli se slavka rozehraje a budou padat goly lidi si cestu opet najdou, kor kdyz snad bude bojovat o spici
Re: Ultras přerušili bojkot
DrFe1 před 14 lety 12.08.2010 02:17 |A taky na vrub toho co se dělo v klubu ohledně (ne)výměny trenéra, jak klub komunikoval a v neposlední řadě na vrub podělané minulé sezony. Protože ne každý je psychicky odolný natolik, aby po tolika neúspěšných zápasech (namátkou Tiraspol, Lille, Sparta, Olomouc, Plzeň, Jablonec .........) radostně chodil nadále. Spoustu neskalních slávistů tohle otrávilo.
Re: Ultras přerušili bojkot
martynko před 14 lety 12.08.2010 12:26 |no lidi vždycky nejvíc nase*e to, když viděj, že zodpovědní v klubu si hrajou jakési privátní hry, pak přeci neni možný od fanouška očekávat, že se s tim ztotožní a bude chodit. Jakmile je lidem umožněno se s klubem ztotožnit, a nejedná se rozhodně jen o kvalitu hry, ale (a to by měl nějaký uznáváný psycholog vedení Slávi asi pořádně vysvětlit) i o politiku & filozofi klubu, o přístup a chování vůči veřejnosti, vystupování hráčů atd, tak na fotbal chodit budou. Velká část lidí tohle vnímá. Zkrátka fotbal je sociologický fenomén, který přesahuje "pouhé" učinkování 22 osob s balonem na ohraničené ploše během 90 minut jednou týdně :-)
Re: Ultras přerušili bojkot
Jachym před 14 lety 12.08.2010 11:46 |Ultras udělali velmi vstřícné gesto, přerušili bojkot, aniž by vedení dovedlo do konce jediný požadavek. Teď se ukáže, zda jsou šéfové čestní, a zda si tuto podmíněnou důvěru zaslouží. Nejsmutnější na celé věci je, že identifikační znaky Slavie na stadionu by měly být naprostou samozřejmostí, zvláště pro klub takové tradice. Pořád se tady oháníme ekonomickými aspekty a tím, že Slavia musí stejně jako každý podnik především fungovat. Co ale udělá každá firma okamžitě jako jednu z prvních věcí, když se přestěhuje do nového, třeba i pronajímaného? Instaluje si zvysoka a zdaleka viditelnou ceduli. ...Co se týče přítomnosti klokana, ta mi vadí, a to velmi, i když v dohledné době s ní nic neuděláme. V této souvislosti bych velmi uvítal důkazy a vyjádření o výsadním postavení Slavie na stadionu. Nicméně se obávám, že tentýž nárok na instalaci stožáru a loga může mít de facto i Bohemians, když si to zaplatí... O tomto se ale raději nehovoří. Je totiž jasné, že i přes proklamace ohledně toho, že fanoušek Slavie přítomnost klokana nijak nepocítí, opak je pravdou. Pokud pomineme fanshop klokanů (V této souvislosti nechápu "nulovou toleranci" během zápasů. Myslí se tím přetažení plachty během zápasů Slavie???), mnohem zásadnější jsou domácí zápasy klokana. Na těchto zápasech se havěť z Letné nebo z Baníku bude potulovat v prostorech našeho kotle, což bude mít neblahé důsledky na jeho vybavení (sedačky, WC). Týká se to ale i avizovaných grafitti, kterým já moc fandím a rád bych na ně i přispěl. Přesto považuji režim stávkové pohotovosti za nejlepší řešení. Musí se nadále během zápasů protestovat a průběžně urgovat vedení o informace. Vedení se alespoň trochu chytilo za rypáky, celé kauzy se chopila média. Myslím, že lze něčeho dosáhnout. Děkuji klukům z Tribuny Sever, že bojují za nás za všechny za Slavii. Udělat kompromis není ostuda, zvláště, když si zachováme hlavní principy, což je z tohoto prohlášení vidět.
Re: Ultras přerušili bojkot
smely (přítel SN) před 14 lety 12.08.2010 17:50 |presne, na co bude grafiti, dyz ho bolsevici nebo chachari ponicej, podle me je to cely nesmysl a akorat bazirovani na nejaky pseudoidentite na verejnym stadionu. akorat z toho budou zas vsichni nasrany az pres bicana prelepjej ty kokoti repku...
Re: Ultras přerušili bojkot
quelhar (admin) před 14 lety 12.08.2010 17:53 |Rekl bych, ze o tomhle nebezpeci vi i dotycni, kteri se o to budou starat. Ta zed je dostatecne vysoka, reseni, ktere me napadne z fleku, je udelat graffiti, ktere bude zacinat od nejakych 2 metru nad sedackami, at nemuze byt znehodnoceno.
Re: Ultras přerušili bojkot
YsoEz před 14 lety 12.08.2010 18:15 |myslim ze by to muselo byt tak 5m, 2 metry nic neni, ale me do toho nic neni
Re: Ultras přerušili bojkot
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 12.08.2010 13:00 |Nevím co bych k tomu pořádně napsal. Mé pocity jsou smíšené. Hlava říká jdi, ukaž že jsme jednotní, silný a podpoř kluky na hřišti. Vedení ukaž, že my Slavii opravdu milujeme. Nabídni jim bianko šek, jako důkaz důvěry a konce rozkolů. Srdce říká, nechoď, vedení nevěř, jsou zatím jenom sliby, stožár si udělá i Bohemka, máme klec vnašem sektoru a za pět let zase řeknou, že s tím nemůžou nic dělat..
Já se nakonec rozhodl podle rozumu a myslím, že to je správně. Protože kdykoliv se opět můžu řídit srdcem a kvůli Slavii jsem ochoten odpouštět. Teď záleží na vedení jak se s tím popere. Já jsem ve "stávkové pohotovosti" klidně na těch pět let.
Takže já v neděli jdu!
P.S. Na závěr ještě jedna věc - ten bohemáckej fanshop mě fakt štve. Vlastně všechno bohemácký, co by tam mělo být na stálo (to že si tam před zápasem hoděj plachtu mne nevzrušuje. Ale ještě víc mě štve ta klec v našem sektoru. Klidně bych jí o zápase "demontoval". Buď ať jí tam staví jenom na zápasy Bohemky, nebo ať tam neni vůbec. Hosté můžou být v kleci na jihu, protože Bohemka tam stejně žádnej kotel nemá.
P.S.2 Jo a jak je to s tou opcí na dalších 5 let? Tu má Bohemka? Ptám se proto, že podle ultras "Slavia měla právo klokanům v Edenu zabránit a stejně tak může učinit po vypršení smlouvy" - není jasné jestli to je 5 nebo 10 let. 10 let by bylo hodně zlý a vážně bych si začal přát jejich zánik, i když je to tradiční klub..
Re: Ultras přerušili bojkot
LordEdmund před 14 lety 12.08.2010 13:33 |To, že měla Slavia právo klokanům v příchodu do Edenu zabránit potvrzuje to co si myslím od začátku kauzy bohemky v Edenu. A tedy to,že majitelé slavie vlastní i významnou ćást synot tip arény.Proto pořád mlží s těmi vlastníky. Úvěry se splácí lépe ze dvou nájmů, neź z jednoho a těchto 5 let(krize) bude asi složitějších, než se puvodně čekalo.Navíc je pořád otevřen vstup P10, která by do edenu mohla nalít néjaké melounky. Takže Eside(Slavia) v Edenu bohemku vítá, jak rád tvrdil a zdůrazňoval exředitel Doležal.
Když se vrátíme k počátku projektu, tak Eside vznikla, jako účelová společnost,aby postavila stadion pro Slavii a neohrozila finančními operacemi chod sportovního klubu. Tedy i když asi s tim "kopírovánímů vlastnické struktury" , to teď už nebude uplně pravda, tak pŕedpokládám, že Eside je poŕád v rukách svých zakladatelů, tedy majitelů současných, nebo minulých + slavistů.
Doufám, že ta opce je myšlena jako oboustranný akt, kde jsou jen upřesněny výše nájmu a délka trvání.
Re: Ultras přerušili bojkot
Wommi před 14 lety 12.08.2010 14:08 |..ono s tim vlastnictvim je to asi trosku jinak,...nejake propojeni tam bude, ale ne dramaticke..
to ze je stadion vlastnej jinak nez slavii je dobre, pro pripad jakychkoliv problemu,...pro stadion a splaceni je bohuzel bohemka prijemnym zpestrenim ziskvani vicero prostredku pro splaceni uveru potom co prisla krize a pote proto, ze zacalo dramaticky ubyvat najemců vipu, at uz z jakychkoliv duvodu,...
Co se tyka dolezala, tam je to asi u nej a bohemky trochu jinak, ale ne nadarmo se rika, ci chleba jis, toho pisen zpivej:)
Re: Ultras přerušili bojkot
DrFe1 před 14 lety 12.08.2010 14:26 |Jen poznámka. Připadá mi, že to co přisuzuješ srdci náleží spíš rozumu a naopak.
Tlačit na vedení
sksJakoubek před 14 lety 12.08.2010 14:06 |Chtělo by to na vedení zatlačit, aby nám tady na ofic.stránkách napsali co vše slíbili našim Ultras na jejich společné schůzce.Ať přímo od nich víme co nám bylo slíbeno, kdy se co bude montovat ,vylepšovávat vč.kdý budou mít stav.povolení, povolení od E sidu, jak probíhají jednání s E Sidem o umístění světelného loga SKS na fasádu Synotip arény, povolení na stožár pro naší SKS vlajku atd.Ať se nám tu vedení ukáže a napíše nám tady, co nám naslibovaly ať to máme přímo z jejich zdrojů.
Re: Tlačit na vedení
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 12.08.2010 14:46 |Souhlas, to by určitě chtělo..
Re: Tlačit na vedení
lassiter před 14 lety 12.08.2010 14:52 |já teda nevim, ale dyť to bylo napsáno v té zprávě o jednání s fanoušky, která vyšla na všech slávistickejch webech, i na oficiálních stránkách
Re: Tlačit na vedení
Barlblog před 14 lety 12.08.2010 15:32 |:-D Někdo kritizuje a nečte!
Tohle je asi nejdůležitější, všechno ostatní je známé:
"Po skončení platnosti své nájemní smlouvy budou Bohemians 1905 ve stejném postavení jako před svým příchodem a Slavia bude mít právo zabránit případnému prodloužení."
Re: Tlačit na vedení
smichov_1 před 14 lety 12.08.2010 16:15 |klasicky slovnik prodejce "vyhodnich uveru" nebo kreditnich karet. Mlha a kdyz myslis ze uz neco konkretniho musi prijit, zas jen mlha. "Po skonceni platnosti" znamena co? 10 let? 10 let s opci na dalsich 100 let? A co znamena "Slavia bude mit pravo zabranit"? To mela uz ted, proc tam neni "Slavia zabrani"? Protoze se za 5-100 let dovime ze to nejde kdyz Bohemka ma tu cely zazemi, cely jih pro sebe a plati slusny najem majiteli stadionu a z toho, samozrejme at se to nezda, tezi i Slavia! Je mi z vedeni opravdu zle a blbecku kteri jim to zerou je mi lito.
Re: Tlačit na vedení
Barlblog před 14 lety 12.08.2010 17:11 |Nájemní smlouva je na 5 let s opcí na stejně dlouhou dobu. Je důležité co je ve smlouvě. Jestli se sepíše nová se stejnými parametry, nebo se jen potvrdí ta stávající. Takže to je 5, maximálně 10 let.
Abychom to věděli jistě, musíme se zeptat vedení, vedení se zeptáme na připravovaném foru. Víš, je mi trochu líto těchto komentářů. A to jsem člověk, který se vždy stavil na stranu bojkotu a mám na toto téma i pár příspěvků. Člověk musí umět zhodnotit fakta a snažit se změnit to co je možné. Pokud může SKS zabránit opci, je to ideální stav. To znamená 5 let, které musíme přežít! Pokud ze svého postavení nemůže, je to 10 let. Fanoušci mohou v dané situaci požadovat po SKS, aby uplatnila právo veta v nejbližším možném termínu. Tento termín se dozvíme, jen pokud bude smlouva 100% zveřejněna, nebo vedení samo příjde s 5 letou lhůtou. Rosen s Platilem se nevyjádřili, že zabrání, to máš pravdu, proto se bojkot jen přerušuje a já očekávám, ře se bude dál jednat.
Re: Tlačit na vedení
smely (přítel SN) před 14 lety 12.08.2010 17:57 |zeptejte se taky vedeni kdo bude odstranovat popr. hradit odstraneni samolepek a dalsich propriet , ktery na severu a prilehlem koridoru zanechaji "vlajkonosi hosti" pri zapasech "domaci" bohemky...
Re: Tlačit na vedení
Barlblog před 14 lety 12.08.2010 19:03 |Tak můžeme to třeba dělat my jako fanoušci, a to zadarmo. Tohle mě napadlo hned. Jeden den o vikendu tomu klidně věnuju. Jelikož jsem v Edenu od zahájení bojkotu nebyl, neznám podrobnosti a stav Severu.
Zrušení diskuse na stránkách ultras
Jachym před 14 lety 12.08.2010 14:54 |Jakkoli SOUHLASÍM s rozhodnutím ultras dočasně přerušit bojkot, nelíbí se mi rušení diskuse k tomuto kroku na jejich stránkách. Ačkoli se mohou vyjednávači cítit otráveni kritikou těch, co dokáží jen kritizovat na webu, uzavřít se kritice také není řešením. Navíc k tomu není žádný důvod, neboť hloupé argumenty všeználků aspoň vyplavou na porvrch. Navíc se obrazně s vaničkou může vylít i dítě, neboť kritika může být i konstruktivní. Takto to spíše vypadá, že se vyjednavači staví do pozice privilegované a nekritizovatelné kasty. Ne každý má totiž možnost dostavit se osobně k jednání, jak k tomu zástupci ultras vyzývají v reakci na kritické názory. U demokrata by vždy mělo platit to, co kdysi řekl Voltaire v odpovědi zvláště hloupému oponentovi: "Nesouhlasím s Vámi, ale udělám vše proto, abyste svůj názor mohl obhajovat". Tím končím s moralizováním a nazdar v neděli v Synot Tip aréně:-)
Re: Zrušení diskuse na stránkách ultras
Barlblog před 14 lety 12.08.2010 15:31 |Naprosto souhlasím, zvlášť když si/jste využil Voltaira. :-)
Model zastupování v těchto záležitostech je jistě zcela nedořešen, ale to vzhledem k neočekávanému vývoji a hlavně nutnosti rychle se zhostit úlohy vedení nespokojených fanoušků, snad nikoho zvlášť nepřekvapí. Je nereálné, aby se uzkých jednání učastnili desítky lidí, vždy je nutné mít zástupce a to nejlépe volené. Je to námět pro ultras, jestli by problém se zastupováním neměli řešit volbami.
Re: Zrušení diskuse na stránkách ultras
Ravik před 14 lety 12.08.2010 15:54 |já ULTRAS naopak chápu. Diskuse pod internetovým článkem nemá s obhajováním názoru moc společného. Příští týden se má konat setkání tam bude prostoru pro diskusi až až. Otázka je jestli kritici budou ochotni vystoupit z anonymity internetu.
Re: Zrušení diskuse na stránkách ultras
Jachym před 14 lety 12.08.2010 16:05 |Za a) je správně. Ne každý, kdo cituje Voltaira, musí být starší a nepraktický pán s plnovousem tvářící se důležitě:-) Navíc já znám od Voltaira tento jediný konkrétní výrok, protože se zajímám o mezinárodní politiku. Jinak na citáty moudrých hlav tady má skoro privilegium jiný přispěvatel a já ho nechci narušovat :-) To, jak rozhodují ultras, zda hlasováním nebo konsensem, je jejich věc. Mně se pouze nelíbilo zrušení diskuse na stránkách ultras. Na druhé straně oceňuji, že na oficiálních stránkách Slavie je odkaz na toto jejich prohlášení, které není k vedení rozhodně ze 100 % vstřícné a důsledně mu připomíná jeho "hříchy"...
Re: Zrušení diskuse na stránkách ultras
eomer (přítel SN) před 14 lety 12.08.2010 18:13 |Tak ten odkaz je v celku logický, protože chtějí informovat co největší masu lidí, aby přišli. A když pominu novinové servery jako idnes tak z těch slávistických jsou nejnavštěvovanější oficiální stránky. Ale i tak tam mají na panelu stálý odkaz na jejich stránky.