Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

Většina soutěží mládeže začne až příští víkend, nyní vám tedy přinášíme mimo zopakování výsledků áčka a béčka také výsledek Hlučína z druhého kola druhé ligy.

A tým
FC Zbrojovka Brno - Slavia 2:3

Áčko získalo cennou výhru v Brně a v tabulce se opět posunulo vzhůru. Jak vysoko, to se dozvíme až po pondělních dohrávkách.

B tým
FC Písek - Slavia B 2:1

Slávisté stejně jako loni prohráli v Písku o branku. Písek chce stejně jako loni hrát na čele tabulky a tak porážka o branku na jeho hřišti nemusí být brána nijak tragicky.

A + C dorost
Prvoligové dorosty vstoupí do sezóny až příští víkend.

B + D dorost
Také dorosty hrající českou ligu zahájí sezónu až příští víkend. Zde stojí za pozornost fakt, že se v české lize st. a ml. dorostu nebudou potkávat se stejně starými týmy Sparty, neboť ta sestoupila do divize.

A + C žáci
Rovněž A a C žáci zahájí sezónu za týden. A žáci obhajují celostátní titul.

B + D žáci
A se začátkem ligových soutěží jsou na tom také B a D žáci.

Ženy - A + dorost
Áčku i dorostenkám začíná liga stejně jako chlapecké mládeži příští týden.

Ženy - žákyně
Žákyním začínají soutěže dokonce až první víkend v září.

Hlučín
FC Hlučín - MFK Karviná 1:3

Hlučín doma podlehl Karviné, která se vyhoupla do čela tabulky druhé ligy. Ze slávistů nastoupili Berkovec, Mareš, Milutinovič a P. Hošek, který také zaznamenal jedinou branku domácích. Podle zpráv v médiích je vítězství Karviné zasloužené, branky vstřelila po chybách hlučínské obrany. Zpravodajství ze zápasu naleznete zde nebo zde. Hlučín po dvou kolech zůstává bez bodu.

Komentáře (80)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

    Barlblog     před 14 lety 08.08.2010 12:26 |  
    0 0

    Ahoj a děkuji za vyčerpávající přehled. Chtěl jsem se zeptat, nevíš něco ohledně zájmu o Jardu Černého. Něco jsem slyšel, nejspíše to bude nesmysl, ale vzhledem k jeho stávající formě se radši zeptám.

    Dále, neví někdo co se stalo s testovanými utočníky B-týmu? Al-Hassan se prosazoval i v při. zápasech.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

      quelhar (admin)     před 14 lety 08.08.2010 12:29 |  
      0 0

      Ja osobne nic nevim ani o Jardovi ani o utocnicich. Snad jen, ze se proslycha, ze nekteri utocnici, kteri uspeli na testech, nakonec neprisli, protoze si je Slavia nemohla dovolit zaplatit.

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 08.08.2010 20:30 |  
        0 0

        sakra chápu že nejsou prachy ale ztoho Grajcara se taky mohlo aspon trochu vzít na toho útočníka, driv nebo pozdej ti proste praskne a ten utok bude uplne mrtvej , radeji ani nemyslet co by se dělo kdyby se zranil Hora nebo Vlček.

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

          quelhar (admin)     před 14 lety 08.08.2010 20:37 |  
          0 0

          Rekl bych, ze radsi nemyslet, co by se delo, kdyby nebyly penize na placeni dluhu.

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

            Barlblog     před 14 lety 08.08.2010 21:59 |  
            0 0

            Tak jistě, pokud je mléko rozlité, musíme ho utřít... Ale jen se divím jedné věci. Kam se poděli stovky milionů korun za CHL, EL a přestupy? Chápu, že tak 30% padlo na bonusy a manažery, ale i tak se jedná o obrovskou sumu peněz. Kam zmizela, to ví, bohužel, jen Rosen a spol.

            Jinak myslím, že hráče zkoušeného B-týmem, s dobrými parametry a čichem na goly, by neměl být problém angažovat.

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

              lassiter     před 14 lety 08.08.2010 22:08 |  
              0 0

              no tak namátkou jsme třeba považovali za nutné předplatit si nájem v Edenu do roku 2058, na což jsme neváhali uvolnit 130m

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                slaviator     před 14 lety 08.08.2010 22:52 |  
                0 0

                na druhou stranu díky tomu máme v Edenu exkluzivitu :))

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

          lassiter     před 14 lety 08.08.2010 20:37 |  
          0 0

          no bude tam hrát Zákostelský, Janda nebo MČerný, kterej tam stejně napůl hraje

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

          jiras     před 14 lety 08.08.2010 22:14 |  
          0 0

          Já si začínám myslet, že nákup útočníka bychom možná měli odsunout až na 2. místo a zaměřit se na levého beka.

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

            Barlblog     před 14 lety 08.08.2010 23:54 |  
            0 0

            No to nevim. Na krajích obrany máme docela perspektivní reprezentanty. Čekůstka, Mikula, Mareš, Palko. V utoku nám chybí hráč jako Wilfried. Udržení balonu, vyhraný hlavičkový souboj, přesnost a síla v zakončení. To nám momentálně chybí.

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

              slaviator     před 14 lety 09.08.2010 00:09 |  
              0 0

              Dvakrát škoda, že ten Madou neprošel prohlídkou, no.

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                PetCC     před 14 lety 09.08.2010 16:01 |  
                0 0

                30x škoda! Hodil by se v každém kole.

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                  martynko     před 14 lety 10.08.2010 12:10 |  
                  0 0

                  Jak řikává muj fotřík: když je to důležitý, nikdy to nenechávej na poslední chvíli, protože tim spíš se to posere. A tak to bylo i s útočníkem :-(

  2. Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

    slaviator     před 14 lety 08.08.2010 22:33 |  
    0 0

    Aleš Besta prej přestoupil do Lutonu, pátá anglická liga? Nevíte o tom něco někdo?

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

      quelhar (admin)     před 14 lety 08.08.2010 22:36 |  
      0 0

      To byl Pavel

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

        slaviator     před 14 lety 08.08.2010 22:51 |  
        0 0

        uff, já se už lek :)

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

        kokac     před 14 lety 10.08.2010 12:10 |  
        0 0

        jééé s tim jsem trénoval když nemoh sehnat žádný angažmá ;-)

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

      Khadgar     před 14 lety 08.08.2010 22:36 |  
      0 0

      Není Besta jako Besta

  3. Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

    Barlblog     před 14 lety 09.08.2010 13:00 |  
    0 0

    Jinak musím Quelharovi opět dát za pravdu. Sice si myslím, že je to spíš nesehraností a pohárovým vyřazením, ale i tak je zatím Baník za očekáváním. Uvidíme, jak se Jablonec popasuje s finanční ztrátou, ale taky to nevypadá na nějakou jízdu.

    Já to vidím jako ideální přiležitost. Nemusíme nikoho kupovat. Zákostelský s Vyhnalem mají dobré parametry, jen jim musí KJ dát šanci. Standa na hrotu hrát nemůže. Naopak v našem systému se asi našel na pravém křídle. To je ideální, může alternovat s Milanem Černým. Hůrka bude ještě minimálně rok, rok a půl hrát za juniorku.

    Takže náš hrot utoku je v současnosti: Hora, Zákostelský, Naumov

    S tím, že Naumov je ještě nadlouho mimo a Hora by asi taky radši hrál zleva, nebo jako podhrotový utočník. :-)

    Buď vytáhnout Vyhnala, nebo, pokud nepracuje pořádně na trénincích, schrastit někde utočníka.

    Já rád připomíná, že v Interu je Litteri, tuniský reprezentant Saber Khlifa je v jednom lepším tuniském klubu taky poněkud ztracený. (Minulá sezona na hostování - 12 gólů) Yannick Sagbo, mládežnický reprezentant slonů se asi těžko prosadí v nabitém kádru Monaca. Původně jsem chtěl upozorňovat na Bernatha z Trnavy, ale jeho cena je už mimo naše možnosti. Podobným typem hráče je i stejně starý Uškovič z Bánské Bystrice, nebo mladý Škutka z Košic, které mimochodem hrají 4-5-1. Osobně si myslím, že všichni tito hráči se dají pořídít DO 10 mil. Kč. U těch slovenských bych řekl i méně. Pořád nám tu zůstává i Dvořák z Hradce, kterého jsme mohli v 1. lize už vidět.

    Toto je jen ilustrace možností, které do konce Srpna máme, sám velký KJ se vyjádřil, že utočníka chce, takže jsem zvědav, co se z toho vyvrbí.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

      slaviator     před 14 lety 09.08.2010 13:37 |  
      0 0

      si vem, že včera Sparta hrála 4-5-1 a Baník na papíře 4-3-3, jenže co z toho, když mezi těma třema útočníky byl záložník Frejlach... (a ve Spartě mezi těma pěti záložníky útočník Kadlec) a Baník nepřelez půlku a dostal čočku.

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

        Barlblog     před 14 lety 09.08.2010 14:18 |  
        0 0

        Tak on Koubek vůbec nesmyslně experimentuje. Má docela slušné portfolio utočníků a to i do systému 4-3-3, ale prakticky pořád tam cpe hráče ze zálohy, protože je mu líto posadit někoho z trojice Lukeš, Frejlach, Hušbauer na lavici. Syndrom Karel Jarolím a Slavie z minulých let. Mnogo hráčů a nevím co s nima. Koukala předělává na obránce, Šmejkala, skvělého hráče na pravou stranu zas moří pořád na jiných postech, dokonce vlevo. Kdyby využíval ostré kraje a rychlé hrače, Śmejkala, Fantiše a Pilíka, měl by klid. Na hrotu by mu mohl hrát bojovník Varadi, popřípadě Zéher, nebo Koukal a nesmíme zapomínat na Šenekeříka,který by v tom systému mohl hrát kdekoliv, jen né na hrotu. To, že si nechal odeslat na hostování jedinou alternaci Nevese na levém beku, Zawadu, je čistě jeho chyba. Mají tam sice Fradrycha, ale nejsem si jistej, jestli je to levý bek, jestli jo, tak už si opravdu můžou s KJ podat ruce.

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

          urs (přítel SN)     před 14 lety 09.08.2010 14:50 |  
          0 0

          ahoj, tak snad to Koubek čte no.., bylo by škoda promarnit sezónu s pořád hodně nabitým kádrem baníku..

          podle mě je Koubek hodně dobrej trenér a včas ty "průsery" podchytí, resp. třeba se poučí, protože správně odkazuješ na syndrom KJ - mnógo hráčů a nevim kam (co) s nima..

          já baníku přeju, ani nevim proč vůbec, ale asi je to jejich postojem k týmu z letný.. :o)

          urs

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

          slaviator     před 14 lety 09.08.2010 17:04 |  
          0 0

          Tohle se snažil dělat i KJ, stavět ofenzivní hráče na defenzivnější posty. Zezačátku se mu to povedlo, třeba s Krajčíkem z postu krajního záložníka na beka nebo s Latkou z DZ na stopera, se Suchým z DZ na stopera. Nepovedlo se mu to moc s Dušanem na beka a ani s Pudilem, ale myslím, že tohle je správná cesta. Tady nespadne ofenzivní bek jen tak z nebes, buď si ho musíme (obecně..) vychovat a vypiplat od žáčků nebo přeškolit krajního záložníka. A dělaj to tak i jinde, viz Jankulovski hrával celá léta v Udine záložníka, někdy i krajního útočníka a Brückner ho stavěl v repre na beka, v ACM Jankulovski hrál už taky na bekovi...
          Jinak nešvar českýho fotbalu je, že si trenéři myslí, že jeden hráč může alternovat na více postech. Že jeden zápas odehraje PB, druhej LB, třetí DZ a čtvrtej PZ nebo útok...

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

            Barlblog     před 14 lety 09.08.2010 17:49 |  
            0 0

            Zásadně nesouhlasím. Řekni jednoho přeučeného hráče, který opravdu vyniká. Ve fotbale, stejně jako v životě, platí profilace.

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

              slaviator     před 14 lety 09.08.2010 18:43 |  
              0 0

              nebyl třeba Suchý lepší na stoperu než na DZ? Teď Trapp? :) Švento v Solnohradu hraje na beku, a narozdíl od Slavie sem tam i dá gól? Jankulovski, další příklad. Když to vezmeš u zahraničních hráčů, najdeš tam taky určitě příklady.

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                urs (přítel SN)     před 14 lety 09.08.2010 21:09 |  
                0 0

                mno.., pokud to srovnám přímo s mojí zkušeností (hraju prales :D), tak faktem je, že já zahraju snad na každém postu minimálně stejně blbě jako kdekoliv jinde - čili v tom to asi fakt neni :)
                jsou zápasy, který hráčum nesednou, ale to moc nesouvisí s pozicí, kde právě hrajou - to je předevšim v hlavě a třeba i špatně pochopených rad od trenéra, hráčů a pod.
                jsem toho názoru, že dobrej hráč (kór profík) umí zahrát všude :-)

                urs

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                  slaviator     před 14 lety 09.08.2010 22:26 |  
                  0 0

                  podle mě je právě v pralese to snažší zahrát, na profi úrovni rozhoduje každá maličkost. Vem si, že "dobrej hráč, kor profík, umí zahrát všude" znamená taky to, že dobrej levej krajní obránce by měl zahrát dobře i pravé křídlo a naopak? No, něco tam odběhá, ale ten obránce nebude mít náběhy do prostoru jak má mít, to křídlo postavený do obrany zase nebude hrát tak dobře v obranné fázi. Bude mu trvat, než si na ten post zvykne, pokud vubec, ale i pak to nebude tak dobrý jako na tom jednom, maximálně dvou "jeho" postech.

                  Kdyby to bylo jak říkáš, tak by Barcelona mohla mít i s náhradníky 16 hráčů, že každej v poli může zaskočit někde jinde. V Barce přece dobří hráči jsou.. :)

                  • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                    venator     před 14 lety 10.08.2010 11:17 |  
                    0 0

                    K tomu Zákostelskému...viděl jsem teď ten zápas Béčka v Písku osobně a fotbalovost v něm je, ALE MUSÍ strávit min. půl roku nejlépe rok v posilovně a pít proteiny třikrát denně....prostě když ten kluk přibere +5kg svalů tak bude opravdu "zajímavej", ale zatím to asi na stabilní hru v áčku do systému 451 není. Jako střídající hráč možná.
                    K těm tipům Barbloga na cizince...věřím ti, že jsou zajímavý, ale v naší finanční situaci to asi nepůjde resp. spíš bych preferoval někoho koho můžeme dlouhodobě sledovat jako např. Chigou z Dukly ( http://www.transfermarkt.co.uk/en/daniel-chigou/leistungsdaten-detail/spieler_58931.html ) co já vim :)

                    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                      venator     před 14 lety 10.08.2010 11:19 |  
                      0 0

                      Myslím to tak, že když už v naší finanční situaci někoho kupovat nebo drahého na placení tak to musí být tutovka tzn. dlouhodobě sledovaný...navíc máme v té Dukle "našeho" Kozlíka, kterej ho zná dobře i co se týče charakteru, přístupu v tréninku apod.

                      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                        Barlblog     před 14 lety 10.08.2010 11:57 |  
                        0 0

                        Tak určitě souhlasím. Jde o to, jestli by Dukla pustila elitního hráče za méně peněz než jsem psal. Slováci jsou u nás taky pod drobnohledem, tam není zjištění informací problém. U těch cizinců by to byla neznámá, až na Litteriho, tam KJ ví co má čekat.

                        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                          quelhar (admin)     před 14 lety 10.08.2010 12:03 |  
                          0 0

                          Vzhledem k tomu, ze mame problem i jen ziskat hrace zadarmo a dat mu odpovidajici plat, tak tezko budeme navic jeste vyplacet nekoho ze smlouvy, jako treba Chigoua.

                          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                            Barlblog     před 14 lety 10.08.2010 12:15 |  
                            0 0

                            No jestli máš až tak špatné zprávy, tak se dá brát jen na hostování s případnou opcí. Platí to pro ty hráče, co jsem jmenoval. On je například volný Vojtěch Schulmeister, nebo bychom se museli poptat u Sparty na Jirouše...

                          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 12:35 |  
                            0 0

                            Mě by zajímalo odkud víš, že jsme na tom takhle špatně? To jsou pouze tvoje domněnky nebo máš ňáké důkazy? To že "šetříme" ještě nemusí znamenat, že jsme na tom taky bídně jak se tady neustále snažíš připomínat. Rád bych teda věděl jak to je? Díky

                            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                              quelhar (admin)     před 14 lety 10.08.2010 12:48 |  
                              0 0

                              Dukazy nemam, ucetnictvi jsem opravdu nevidel. Jen nemam duvod neverit vice informovanym lidem, nez jsem ja.

                              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 13:00 |  
                                0 0

                                A na to se ptám (termín důkazy jsme asi použil nešťastně). Ovšem v tom případě vyvstává hned druhá otázka, kdo je za to odpovědný? Je to způsobeno sportovním úsekem? Nebo okradením Enicu? Vůbec se mi tohle nelíbí. Projebali jsme co šlo.. je to až téměř neuvěřitelné.

                                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                                  venator     před 14 lety 10.08.2010 16:36 |  
                                  0 0

                                  Ty informace jsou takzvaně "mimo záznam", ale bohužel od velmi kompetentních lidí...i bez toho to můžeš vidět mezi řádky....např. že nikdo z několika testovaných dalších útočníků nepřišel není náhoda a že "jednoduchá" výzdoba bude "do jara" taky ne....bohužel :(

                                  • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                                    venator     před 14 lety 10.08.2010 16:45 |  
                                    0 0

                                    Podle mě nikdo nic z vedení "nekrade", ALE všichni majitelé mají i další investice a firmy....např. ve stavebnictví kde je velký útlum takže pokud někde finance přebívají, protože SKS podle oficiálních hospodářských výkazů byla poslední min. dva roky výrazně zisková tak je použiješ jinde a jelikož jsou prostě tvoje tak si je přesuneš...účetně to jde vždycky ošetřit...opakuju znovu, že tím nemyslím žádné tunelování,ale "účetní operace" bez zlého úmyslu.Prostě jestli majitelé potřebují zlepšit cashflow v jiné firmě(ách),která je dlouhodobě živí pak utáhnou opasek nejdřív u sportu kde je to spíš o mecenášství ve stylu,když se daří tak se dá do klubu víc, když peníze občas nejsou na zbyt tak se rozpočet klubu sníží nic víc bych v tom nehledal....a vůbec tu nechci myslet na variantu,že hospodaření SKS za minulé dva roky bylo nepravdivé...to se dělá spíš naopak...těžko někdo bude falšovat hospodaření do většího zisku než je skutečný...navíc když komerční banky podle mě úvěr sportovnímu klubu nedají (jiný důvod než úvěr mě nenapadá proč uměle zlepšovat hospodaření,když to pak znamená větší odvody státu)

                                    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                                      Wommi     před 14 lety 10.08.2010 17:31 |  
                                      0 0

                                      ..vyse uvedeny potvrzuju, podle mych informaci, ktere mam, tak na tom klub je prachbidne...a je jen otazkou jestli je to tim, co pises, tedy snahou majitelu lepsit diry jinde a nebo tim, ze je proste v prdeli...v tom kontextu jsou usmevny reci o bohemce, jakoze ona bude v konkurzu, kdyz je to tu celkem podobny.

                    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                      Barlblog     před 14 lety 10.08.2010 12:06 |  
                      0 0

                      Jak hrál Vyhnal?

                      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                        venator     před 14 lety 10.08.2010 16:27 |  
                        0 0

                        Jestli se ptáš mě tak ti odpovím slovy fotbalového "klasika" ...."já myslim, že nevim." Byl obecně méně výrazný, řekl bych, že má Zákostelský lepší výběr místa, ale to soudim jen z toho, že ve dvou šancích SKS byl taky Zákost. jestli sem dobře viděl...jednu proměnil ale byl to offside. Těžko se hodnotí,protože jsou si dost podobný postavou a já se na ně nezaměřil konkrétně, spíš mě zajímal Jakkola a Dembele. Jakkola moc práce neměl resp. dvě golovky na něj, jedna gol...dobré zakončení k tyči v plném běhu takže těžko mohl chytat, druhou golovku před koncem vychytal,ikdyž bylo dopředu vidět kam to utočník kopne (běžel na něj z osy hřiště směrem k levému praporku a dost se vytočil tělem doprava na placírku pravačkou k pravé tyči takže si tam Jakkola lehnul a měl to). Další střely spíš na střed,ale dvě nebyly lehké protože míč hodně klouzal hrozně pršelo,ale stlumil je skoro vždy do koše, neodrážely se od něj což je základ. Dembele výborný v osobních soubojích, silný, pokrytí míče velmi dobré, na DZ v intencích české ligy je velmi fotbalový, dynamický a dobré řešení po získání tzn. předá míč nejbližšímu spoluhráči, dostrany nebo dozadu prostě si nehraje na spielmachra a nezkouší finální přihrávky. Nejzajímavější bylo sledovat Janda, první gol připravil tak, že prostě bez kliček utek po lajně jak na motorce, vůbec si dělal skoro co chtěl. Říkám to proto, že až když vidíte v Btýmu někoho s kvalitou prvoligového nadprůměru (byť třeba není teď v top formě) tak teprve uvidíte ten rozdíl dvou lig. Tím chci říct, že když někdo vyčnívá v Btýmu tak to nic nedokazuje a naopak (např. Dens). Nevím jestli jsem to dobře vysvětlil co jsem myslel

                        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                          venator     před 14 lety 10.08.2010 16:32 |  
                          0 0

                          ...a naopak je myšleno tak, že ikdyž není v Béčku kdovíjak výraznej neznamená to, že na Áčko nemá viz Dens

                  • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                    urs (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 12:51 |  
                    0 0

                    jde o návyky, to bezesporu :) ale pořád jsem toho názoru, že opravdu dobrej hráč (inteligentní) zahraje na vícero postech s naprostým přehledem.. je to asi subjektivní, bo hraju odjakživa nejvíc zálohu a ostatní fleky "lepim" :)) ale jak říkaj dědkove na lajně.. ten "urs" si odehraje vždycky to svoje.. což mě těší :)

                    příkladem z profihráčů či klubů je pro mě jednoznačně Arsenal, kde třeba rosa běhá v záloze kdekoliv a je mu to jedno, bo je mu to vcelku jedno.. možná je to taky tim, že hraje oběma nohama a to je vůůbec asi nejdůležitější aspekt při tomhle "mýchání" sestavou..

                    :)

                    urs

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                martynko     před 14 lety 10.08.2010 12:04 |  
                0 0

                A nehrál Suchý od začátku stopera? A až pak ho KJ stavěl občasně v nouzi na DZ?

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                  slaviator     před 14 lety 10.08.2010 12:32 |  
                  0 0

                  v začátcích hrál Suchý v záloze... pak začal hrát na stoperu... a pak s ním KJ pár zápasů mydlil sem tam

                  • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                    venator     před 14 lety 10.08.2010 16:50 |  
                    0 0

                    přesně tak..."přeučit" některé hráče jde,ALE musí k tomu mít předpoklady (např. nedělat z Jandy spielmachra do středu záloha, když je to jasně typově ostré křídlo na lajnu jako Vlček) a hlavně musíš je tam nechat si zvyknout a ne jim měnit post každý druhý zápas...což bylo na začátku třeba s Hlouškem

    • Re: Vachoušek do Sparty :-(

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 11:07 |  
      0 0

      Že jednou půjde do Sparty bych i čekal, ale že takhle opustí kámoše ve štychu jsem nečekal. No jo no, touha dostat se ven je veliká..

      • Re: Vachoušek do Sparty :-(

        venator     před 14 lety 10.08.2010 11:22 |  
        0 0

        No hlavně v těhle věcech nejde jen o hráče a jeho chce/nechce....podstatný jsou peníze a potřeby klubu...a že by nechal kámoše "ve štychu"? Možná ty kámoši díky tomu budou dostávat včas výplaty jako to je(bylo) s Grajciarem...

        • Re: Vachoušek do Sparty :-(

          quelhar (admin)     před 14 lety 10.08.2010 11:25 |  
          0 0

          Teplice se tvari, jako ze jsou diky prodejum ala Dzeko dobre zajistene a penize takhle urcite ziskavat nepotrebuji.

    • Re: Vachoušek do Sparty :-(

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 11:38 |  
      0 0

      Proc? Na jeho miste by nesel jen blazen nebo zarytej slavista. A to neni.. ja mu to zazle nemam. Koneckoncu, my jsme o nej usilovali? Nevim o tom. Jinak ovsem sparta sice vzala dobrou posilu, ale jsem zvedav, esli bude vedet, co s nim. Zacina mit tech zalozniku nejak hodne a jsem zvedav, jak se do sestavy poskladaji.

      • Re: Vachoušek do Sparty :-(

        slaviator     před 14 lety 10.08.2010 11:47 |  
        0 0

        Vachoušek je zatím nejhorším hráčem Teplic...

  4. Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 11:12 |  
    0 0

    Jinak je skvělý, jak nás dokážou "potěšit" nasazením na zápasy. Po, Pá a tři dny odpočinku mezi tím. No není to nádhera? Jestli mě paměť neklame, slibovala Slavia na konci minulé sezóny něco o zlepšení podmínek ohledně hracích časů. Výsledek?

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

      quelhar (admin)     před 14 lety 10.08.2010 11:24 |  
      0 0

      A co jsi cekal? Prece dobre vis, ze hraci casy diktuje televize a jedina sance klubu na nejakou zmenu je pred sezonou, kdy se televizni terminy domlouvaji. Jak jsou jednou domluvene, tak s tim Slavia neudela nic, ani kdyby se snazila sebevic. Slavia slibovala maximalne to, ze bude pro zmenu nekterych hracich casu. Ale kdyz TV nechce ustoupit, tak neustoupi a sve si stejne prosadi. Nevim, proc tohle hazis na Slavii, jak to funguje prece musis dobre vedet.

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

        Barlblog     před 14 lety 10.08.2010 12:00 |  
        0 0

        Souhlas. Navíc si ani nemyslím, že by to byla krátká doba na regeneraci. I když uvidíme, v našich podmínkách se nevyplácí předjímat.

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 12:44 |  
          0 0

          No tak vždycky je lepší být odpočatější. Zkrátka roztažení kola na 4 dny my přijde právě v tomhle nešťastný. Mělo by existovat pravidlo, že kdo hrál v pondělí, nesmí hrát příští kolo v pátek. Zkrátka fér podmínky. Vem si kdyby Sigma hrála místo neděle v pátek byla oproti nám silně zvýhodněna a to v rámci jedné soutěže. Absolutně nesouhlasím, že v tomhle jsou kluby bezmocné, spíš si myslím, že neschopné.. ostatně jako ve většině případech.

          A to nemluvě o tom, že časy po a pá termínu jsou pro fanoušky stále nevyhovující. S tím se taky už léta nic nedělá.. Proč? Kluby se s tím radši smíří, než aby tomu věnovali energii. Radši volaj Peltům, Pučkům a podobnejm č******.

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

            slaviator     před 14 lety 10.08.2010 12:50 |  
            0 0

            Tři dny na odpočinek stačí, kor v naší pěší lize.

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 12:30 |  
        0 0

        Tím potěšit jsem samozřejmě myslel televize, které si nás vybrali (možná by se za tím dal vidět i ňákej bolševik co sedí na židličce v čt, protože nemůže unést pohled na tabulku). Jinak se ptám, kde byla vidět ta snaha? Kdo tlačil na svaz a na televize? Kde tahle snaha byla propagovaná a medializovaná? Tohle je přesně ten postup, kterej nás dostal tam, kde jsme teď. Něco se slíbí a pak se nic neděje, maximálně Ondra v diskuzi na oficiálkách napíše, že jsme požádali a bylo nám to zamítnuto - ha ha ha! Nevím proč si myslíš, že kdyby jsme se snažili sebevíc nic se neděje? Ty víš jak to funguje? Nebo se toho snad účastníš? Našlo by se x způsobů jak s tím něco udělat, ostatně jako u všeho. Chce to jenom mít kvalitní a pracovitý management.. Tolik asi k tvému komentáři, jinak už mi začínáš připomínat tiskového mluvčího, fakt..

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

      DrFe1     před 14 lety 10.08.2010 12:39 |  
      0 0

      Já bych čekal minimálně to, že bude existovat dohoda, že není možné, aby mužstvo které hraje v pondělí hrálo hned v pátek. Je s podivem, že nic takového není.

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

        quelhar (admin)     před 14 lety 10.08.2010 12:42 |  
        0 0

        Jedine omezeni pro televize je, aby tymy mely dva dny volna mezi zapasy. Varianta pondeli - patek poskytuje tri dny volna.

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 12:46 |  
          0 0

          No tak to je v tom případě na hovno a někdo to vyjednal pěkně blbě. Nevím co teda dělali zástupci klubů. Pokud jedno mužstvo nastoupí pátek - pátek a druhé pondělí - pátek, tak je to první jednoznačně zvýhodněné. Jinak díky za to dopočítání té současné varianty ;-)

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

            slaviator     před 14 lety 10.08.2010 12:52 |  
            0 0

            a co si ti hráči za ty tři dny navíc odpočinou víc? A co jim asi tak řekne trenér navíc o soupeři? Nic. Je jedno, zda jeden tým hraje pátek-pátek a druhej pondělí-pátek. Je to absolutně jedno. Kor v naší pěší lize.

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 12:55 |  
              0 0

              Promiň ale ty jsi hroznej trouba.. Co třeba drobný zranění? Uzdravení klíčových hráčů, nácvik problémových situací atd? Jinak samozřejmě ano. Za 6 dní si odpočineš víc než za 3.. Jenom nevěřícně kroutím hlavou???

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                Viking     před 14 lety 10.08.2010 13:15 |  
                0 0

                Ano, tohle mě sere z titulu hraní v pátek nebo pondělí kvůli práci. Ale ne z titulu únavy hráčů. Hrajeme přeci jenom ligu, kdybychom hráli evropské poháry tak zatížení máme podobné a nikdo nic nezmůže. Chceme hrát poháry? Chceme. Tak buďme rádi že se kluci aspoň sehrajou a dostanou pořádný zápasový rytmus. Pro profíka NEMUŽE být problém hrát dva zápasy za týden, zvlášť na začátku sezony.

                Spíš bych čekal, že kluby dostanou garanci o minimální procentu zápasů, které odehrají v úředně nahlášený čas. Vážně mě nebaví dát 3000 za permici a vidět půlku zápasů kvůli tomu, že se hraje v pátek, sobotu a pondělí, když jsem počítal s nedělí.

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 13:19 |  
                  0 0

                  Ale já přeci nemám problém s tím, že je to na ně moc náročný. Já říkám, že v jedné soutěži by měli být alespoň přibližně stejné podmínky pro všechny mužstva. To jestli pak někdo hraje ještě ňáký poháry nebo přáteláky je jeho problém. Ale jak jsme psal, takhle může být jedno mužstvo zvýhodněno bez ohledu na to jestli by to měli nebo neměli zvládnout..

                  Druhej odstavec naprostej souhlas. Fakt by mě zajímalo co se s tímhle Slavia snažila dělat. Podle mě nic, jako vždycky. Uměj akorát vyprudit TV, aby si z toho svýho produktu nacpali kapsy, to jim jde dobře..

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                  DrFe1     před 14 lety 10.08.2010 13:23 |  
                  0 0

                  Nikdo netvrdí, že profík nezvládne hrát pondělí-pátek, ale je prostý fakt, že pokud nastoupí proti týmu, který hraje pátek-pátek, tak je v poměrně značné nevýhodě. Ani profík nejporfíkovatější nebude po třídenním odpočinku stejně dobře připraven jako po šestidenním.

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                slaviator     před 14 lety 10.08.2010 13:46 |  
                0 0

                Nácvik problémových situací beru pro zápasy v evropských pohárových soutěžích, nikoliv pro domácí soutěž, kde každej zná každýho... Přece nepotřebuješ tejden na nácvik. A nevím, jak o kolik víc si odpočine hráč, když má mezi zápasy šest proti třem dnům "volna". Naše liga je pěší, ale přesto hráče v 60.minutě chytaj přesto křeče a nemůžou hrát dva zápasy ob tři dny...? Jak bychom chtěli hrát v Evropě, když bychom měli hrát v neděli a pak ve středu a mít mezi tím jen dva dny volna...?

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 14:47 |  
                  0 0

                  Chlape to je asi marný s tebou..

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

              DrFe1     před 14 lety 10.08.2010 13:19 |  
              0 0

              Taky si myslím, že to není vůbec jedno. A to jak kvůli odpočinku, tak kvůli doléčení drobných zranění. Navíc to že by byla naše liga zas tak pěší si nemyslím, to je spíš populární kritizovat za každou cenu, ale nemyslím si že by hráč byl po zápase naší ligy o moc méně unaven než kdyby hrál třeba bundesligu.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

      LordEdmund     před 14 lety 10.08.2010 15:40 |  
      0 0

      tři dny jsou naprosto dostatečné na regeneraci i další přípravu. Intenzitu takového průměrného prvoligového utkání, bych přirovnal k stŕedně těžkému aerobnímu tréninku:-). Nejsme žádná Premier League, aby se tu jezdilo na 100% téměř celý zápas...:-)Ber to tak, źe když to odkopeš v pátek, tak si zas více odpočineš a doléćíš zranění před dalším kolem. V tomhle žádné znevýhodnění fakt nevidim. Akorát, že ten čas nevyhovuje fandům, ale to je TV a možná Slavii tak nějak volný. A když si to kluby odhlasovali , tak to mají.
      Hodně mě pobavil Vachoušek volající řepkovi, jestli teda může jít do sparty:-)))..takovou ser vilnost,bych od něho fakt nečekal.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

      Viking     před 14 lety 10.08.2010 13:44 |  
      0 0

      Ty si prostě do něj musíš kopnout za každý situace, kdyby vyhrál LM, tak budeš nespokojenej, že ve finále jsme porazili Barcelonu na penalty a ne 5:0.

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

        DrFe1     před 14 lety 10.08.2010 13:50 |  
        0 0

        Ale govno, tohle není žádná kritika za každou cenu. Mě hodně vadí názory, které odsuzují bojkotáře nebo nebojkotáře jako špatné fanoušky, což právě Jarolím předvádí. Vadí mi to když takové názory říká kdokoliv, pokud je to někdo z vedení Slávie tak je to o to horší. Vede to jenom k dalšímu rozkolu slávistů.

        Já se přikláním k bojkotu, ale zároveň chápu i ty co nebojkotují, protože vím, že obojí to svoje dělají, aby Slávii pomohli. V této situaci není dobré řešení, jenom špatné a horší.

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

          slaviator     před 14 lety 10.08.2010 13:58 |  
          0 0

          Jarolím není (ve) vedení Slavie.

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 14:08 |  
            0 0

            Už vidím jakéhokoli trenéra na světě, který se vyjádří ve stylu: "Mám radost, že na nás naši fanoušci nechodí a naše zápasy bojkotují!"

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.) - výsledky

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 14:34 |  
              0 0

              Nez shazovat lidi, kteri to mysli se slavii dobre, jen na to jdou jinak nez ty, mel bych jiny argument. Jarolim tady nema jinou volbu.. bud byt na strane sveho "zamestnavatele" nebo skoncit a chodit jen fandit. Takze tohle bych mu nevycital.