Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

V pátek 30. července se sešlo vedení Slavie zastoupené předsedou představenstva Tomášem Rosenem, generálním ředitelem Miroslavem Platilem a ředitelem komunikace Ondřejem Zlámalem s devíti zástupci Tribuny Sever, Fanklubu a Odboru přátel. Z tohoto jednání vzešla následující zpráva.

Síň slávy
Slávistický archiv, který spravuje Odbor přátel Slavie, je přemístěn na stadion, probíhá evidování předmětů, nejcennější poháry jsou na stadionu v expozici v klubovém patře. Nejvýznamější část archivu se nyní připravuje pro umístění v prostorách stadionu, které jsou pronajaty Slavií, tak aby mohly být součástí organizované prohlídky pro fanoušky.

Zástupci Odboru přátel, fanklubu i Tribuny Sever jmenují své zástupce do pracovní skupiny, která vypracuje projekt do vhodných prostor, členy této komise budou také další odborníci pro tuto činnost, bude obnovena spolupráce s Národním muzeem.

Tato pracovní skupina se sejde do konce srpna a bude se také zabývat přípravami na sté výročí narození Josefa Bicana. O práci a plánech této komise bude informovat klubový web. Komise začne pracovat do konce srpna tohoto roku.

Vlajkový stožár před stadionem
Před stadionem bude nainstalován stožár pro slávistickou vlajku, který bude využíván pouze Slavií. V současné době je jeho instalace ve stavebním řízení. Po jeho dokončení bude stožár s vlajkou před stadionem neprodleně umístěn, mělo by to být do konce tohoto kalendářního roku.

Logo na stadionu
Přítomní byli seznámeni s projektem loga Slavie na stadionu, jehož součástí je i nápis. Tato instalace má již souhlas společnosti E SIDE, musí ještě získat povolení statika, logo bude nainstalováno po dokončení všech administrativních záležitostí a uvolnění finančních prostředků, což by nemělo být déle než do začátku jarní sezony.

Výzdoba Tribuny Sever
Přítomní zástupci Tribuny Sever navrhli grafickou úpravu stěny stadionu nad severní tribunou a koridoru za ní. Zástupci vedení Slavie požádají majitele stadionu o možnost předložit konkrétní projekt, jak by taková výzdoba měla vypadat. Tuto výzdobu by fanoušci uhradili z vlastních zdrojů a sami ji realizovali. Zároveň bylo poukázáno na možnost podobné výzdoby na betonové stěně vedle tréninkové hřiště číslo 1. Tato výzdoba je podmíněna souhlasem majitele stadionu, ale Slavia udělá vše pro to, aby toto svolení získala.

Organizované prohlídky stadionu
Prohlídky stadionu probíhají v rámci několika projektů, o kterých bude informováno na klubovém webu. Jejich součást může být také videoprezentace klubové historie a video představující činnost fanoušků Slavie. Tyto specializované prezentace budou spuštěny po dokončení historických expozic na trase prohlídky.

Akcionářská struktura V současnosti Slavii vlastní dvě české obchodní společnosti a jedna anglická. Všichni přítomní se dohodli, že budou respektovat právo držitelů akcií se mediálně neprezentovat. Blízko jedné ze dvou český společností má předseda představenstva Tomáš Rosen, generální ředitel Miroslav Platil žádné akcie klubu nevlastní.

Slavia a E Side jsou dvě samostatné obchodní společnosti, které mají úzké vazby a společný zájem na splácení úvěru stadionu

Permanentky
Byla vysvětlena neštastná mediální komunikace kolem zdražení permanentek na novou sezonu, jejiž cena byla po jednom dni znovu snížena. Byl to nepříjemný důsledek názorového střetu ve vedení společnosti, který byl posléze vyřešen.

Komunikace s fanoušky, mediální obraz Slavie
Slavia je nadále připravena na komunikaci se zástupci všech fanouškovských hnutí v rámci jejich činnosti. Budou pořádány pravidelné schůzky fanoušků s vedením klubu a hráči A-týmu. Vedení si uvědomuje, že zejména v minulosti došlo k řadě nešťastných mediálních výstupů, kdy se komunikovaly nerozhodnuté věci. V této oblasti bude nadále preferováno zpravodajství na klubovém webu. V nejbližší budoucnosti je plánováno rozdělení oddělení PR a marketingu.

Bohemians 1905
Bohemians 1905 jsou v Edenu v nájmu na dobu určitou. Výstavba jižního křídla stadionu by se uskutečnila bez ohledu na jejich příchod. Dostavba jižního křídla stadionu žádným způsobem neovlivní zázemí klubu, další úpravy stadionu se neplánují. Zprávy o budování "zázemí pro Bohemians 1905" jsou zavádějící.

Po skončení platnosti své nájemní smlouvy budou Bohemians 1905 ve stejném postavení jako před svým příchodem a Slavia bude mít právo zabránit případnému prodloužení.

Vedení Slavie vysvětlilo, proč při komentování příchodu Bohemians 1905 do Edenu nechtělo roztáčet mediální kolotoč, který rozpoutala nepřesná a zavádějící prohlášení představitelů Bohemians 1905 v různých médiích, přesto si je vědomo toho, že to bylo za cenu necitlivého informování vlastních fanoušků.

Výzva Odboru přátel
Na závěr jednání vyzval přítomný zástupce Odboru přátel zástupce tribuny Sever k ukončení bojkotu s tím, že důvěřuje vstřícným krokům vedení Slavie ve výše uvedených bodech a pokud nebudou plněny, OP podpoří další kroky Tribuny Sever.

Všichni přítomní se shodli, že jednání bylo vedeno ve vstřícné atmosféře s jasným cílem stát jednotně za Slavií a že nenašli sporné body, které by takovou podporu v nejbližší možné době neumožňovaly.

Zprávu z jednání připravili:
Ondřej Zlámal, ředitel komunikace SK Slavia
Lukáš Vala, Tribuna Sever
Richard Šubrt, místopředseda fanklubu
Jan Chmelík, Odbor přátel Slavie

Komentáře (92)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Určitý pokrok v mezích zákona

    Jachym     před 14 lety 03.08.2010 13:08 |  
    0 0

    I když osobně nejsem spokojen ze 100 % (to ani nejde:-), v mnoha ohledech vidím velký pokrok, tedy pokud budou úkoly plněny podle stanoveného harmonogramu. Vlajka, logo, výzdoba severu - v pořádku. V ostatních bodech asi nebylo možné dosáhnout víc, a proto to mlžení - klokan, akcionářská struktura. Vzhledem k tomu, že teď jsou tyto sliby na papíře, tak věřím, že Slávisté jako slušní lidé jim dostojí. Jinak je patrné, že závěrečné "komuniké" bylo šito horkou jehlou: "Zástupci Odboru přátel, fanklubu i Tribuny Sever jmenují své zástupce do pracovní skupiny, která vypracuje projekt do vhodných prostor".... nebo "Blízko jedné ze dvou český společností má předseda představenstva Tomáš Rosen", i/y apod. Tímto malým rýpnutím bych ale nechtěl zkazit poměrně dobrý dojem, který jsem těmito informacemi nabyl. Věřím, že návrat bojkotujících fanoušků je v zájmu všech Slávistů, neboť přiznejme si: Atmosféra je při jejich absenci, ehm, nedobrá...

    • Re: Určitý pokrok v mezích zákona

      Richi (admin)     před 14 lety 03.08.2010 13:12 |  
      0 0

      Jen dodám, že bylo dobře, že se jednání zúčastnily i lidé z OP a fanklubu, takhle ty sliby jsou před více lidmi a navíc OP deklarovalo, že pokud tak plněno nebude, že podpoří ultras. To je snad dostačující a snad bude bojkot přerušen.

      • Re: Určitý pokrok v mezích zákona

        edenian     před 14 lety 04.08.2010 23:10 |  
        0 0

        ...že se jednání zúčastnily i lidé... /:-) nic ve zlym

    • Re: Určitý pokrok v mezích zákona

      Socrates (přítel SN)     před 14 lety 03.08.2010 13:13 |  
      0 0

      .... pokud budou úkoly plněny ... :-))

  2. Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

    quelhar (admin)     před 14 lety 03.08.2010 13:25 |  
    0 0

    Doplneni z diskuze na oficialkach - krome veci uvedenych ve zprave byla diskutovana (s pozitivnim vysledkem) take moznost pojmenovat jednotlive tribuny podle byvalych fotbalistu Slavie.

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      Jachym     před 14 lety 03.08.2010 13:26 |  
      0 0

      To se týká i tribuny, kde se utábořil klokan?:-)

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        jiras     před 14 lety 03.08.2010 13:36 |  
        0 0

        Pro ty jsou vyhrazeny toalety, třeba "záchod Lukáše Přibyla" by určitě byl velmi navštěvovaným místem. :)

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          DrFe1     před 14 lety 03.08.2010 13:42 |  
          0 0

          Dal bych jim možnost pojmenovat jednotlivé potkany v kanalizaci pod stadionem. To je pro ně zároveň pojítko s Botičem a Ďolíčkem..

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        spojka     před 14 lety 03.08.2010 18:15 |  
        0 0

        To se spíš týká všech tribun v době zápasu Slavie. V době zápasu Bohemky se to bude oficiálně jmenovat po Panenkách, Sanytrnících nebo Sňozících. Tohle už opravdu začíná vypadat jako cirkus.

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      slaviator     před 14 lety 03.08.2010 21:06 |  
      0 0

      Diky za info. Pritom kdyz jsem to tu pred par (2-4) tydny v diskuzi navrhoval, tak to je prej blbost :) btw libi se mi napad, jak nekdo navrhoval vcera u jinyho clanku tady, ze by na permici mohly byt legendy Slavie (kvuli odliseni jednotlivejch permic...) - to taky nezni myslim spatne a je to dobrej napad

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        slaviator     před 14 lety 03.08.2010 21:09 |  
        0 0

        Nebo kdyz by se jednotlive tribuny jmenovaly podle hracu, tak vzdy k tem tribunam na permici a treba i jednotlive vstupenky mit vedle loga Slavie i fotku prislusneho hrace (na pozadi, tak aby byl citelny text). Jen me to ted napadlo, kdyz jsme u toho...

  3. Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

    Jakubisko     před 14 lety 03.08.2010 13:25 |  
    0 0

    Vypadá to slibně, ale za velkou nevýhodu považuji to, že na jednání nebyl přítomen zástupce E-side...

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      Jachym     před 14 lety 03.08.2010 13:28 |  
      0 0

      Předpokládám, že byl, neboť vlastnické struktury Slavie a E-side se kopírují...

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        Jakubisko     před 14 lety 03.08.2010 13:36 |  
        0 0

        Tak tomu už dnes nevěří snad nikdo :)

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          DrFe1     před 14 lety 03.08.2010 13:40 |  
          0 0

          To nezveřejňování vlastnické struktury se nám stále vrací jako bumerang. Stále se můžeme jenom dohadovat a spekulovat jak to tedy vlastně je. V tomto by měla Slávia konečně vstoupit do civilizované Evropy a vlastníky odtajnit.

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          Jachym     před 14 lety 03.08.2010 13:41 |  
          0 0

          Je pravda, že v závěrech z jednání se už mluví "jen" o "úzkých vazbách"...

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        Richi (admin)     před 14 lety 03.08.2010 13:45 |  
        0 0

        Jedna společnost kde je Rosen je interesována i v esidu

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          Viking     před 14 lety 03.08.2010 13:50 |  
          0 0

          Stejně je to divný. Každý ví, že dělat fotbal v Česku ziskově prakticky nelze. Firmy do něj tudíž vstupují alespoň s cílem reklamy a medializace společností. Proč toto druhá česká skupina odmítá, ví snad jenom Standa Gross:)))

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            Richi (admin)     před 14 lety 03.08.2010 15:27 |  
            0 0

            Rosen nám to tam nějak objasňoval, ale už si nepamatuji jak to říkal, jak to myslel ... to se omlouvám

            • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

              DrFe1     před 14 lety 03.08.2010 16:17 |  
              0 0

              No myslím si, že to že si to nepamatuješ o tom vysvětlení napovídá mnohé. Prostě mlha a okecávání.

              • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                Lenkestr     před 14 lety 04.08.2010 00:44 |  
                0 0

                tak z obchodniho rejstriku vyctete, ze Rosen je s Dolezalem a Francem jednatelem ve firme...QFT Assets a.s. (krom toho v dozorzci rade sedi Ing. Michal Šramek)
                Dalsi firma, kde je Rosen jednatelem je...RPR Trade s.r.o., kde je schodou okolnosti jednatelem take JUDr. Platil... tak si vyberte, ktera z nich to bude...

                • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                  DrFe1     před 14 lety 04.08.2010 10:57 |  
                  0 0

                  Díky za info.

  4. Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

    DrFe1     před 14 lety 03.08.2010 13:38 |  
    0 0

    Dotaz na účastníky setkání

    "Vedení Slavie vysvětlilo, proč při komentování příchodu Bohemians 1905 do Edenu nechtělo roztáčet mediální kolotoč, který rozpoutala nepřesná a zavádějící prohlášení představitelů Bohemians 1905 ....."

    V článku chybí jak to vedení Slávie vysvětlilo. To by mě celkem zajímalo, protože to žádné racionální vysvětlení nemá.

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      Richi (admin)     před 14 lety 03.08.2010 13:45 |  
      0 0

      Důvod byl mediální, Klokani neustále plácali hovadiny a kdyby Slavia každou věc dementovala, tak by z toho byli nadšeni novináři, kteří by udělali mediální válku mezi Slavií a Bohemkou. A o takovou pozornost asi nikdo nestojí.

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        janko (přítel SN)     před 14 lety 03.08.2010 14:00 |  
        0 0

        Mně to dává smysl, neb si dokážu představit, jak se v tom ti různí filípkové a savierové hnidopišej a vrtaj a výsledkem je ještě větší nasrání... Jen by mne zajímalo co ten křivák od Botiče bude slibovat teď, ty sedačky už jsou dost ohraný....

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          quelhar (admin)     před 14 lety 03.08.2010 14:04 |  
          0 0

          Sedacky ohrany nikdy nebudou, na to se spolehlive plno slavistu zase chyti.

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            lassiter     před 14 lety 03.08.2010 14:33 |  
            0 0

            čemuž se není co divit

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            smichov_1     před 14 lety 03.08.2010 15:54 |  
            0 0

            Vzhledem k tomu ze vedeni zatim reklo jen "zelene sedacky urcite nebudou.... protoze jedna sedacka stoji 3 tisice!" tak se nedivim klokanum ze si uz setri na sedacky.

            • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

              jiras     před 14 lety 03.08.2010 16:26 |  
              0 0

              Oni tam plánovali namontovat ty z Ďolíčku, prý jsou stejné.

  5. Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 03.08.2010 16:29 |  
    0 0

    Za mě spokojenost. Souhlasím s názorem, že je to maximum možného. Jedna technická poznámka/dotaz k Bohemce. Pokud jsem to registroval správně, má smlouvu na 5 let s pětiletou opcí- tudíž pokud by se přistoupilo (ale z finančních důvodů se nepřistoupí) k vetování Bohemky v Edenu bylo možné až za 10 let. Jinými slovy v podstatě asi 3 roky před splacením stadionu- pokud pořád platí návratnost 15 let.

  6. Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

    spojka     před 14 lety 03.08.2010 17:49 |  
    0 0

    Zpráva je dost stručná, kromě informací, u nichž chápu, že není vhodné je úplně zveřejňovat, tam chybí i "nezávadné" informace typu, kde by mělo být logo umístěno a jaké by mělo mít rozměry. Poté, jak se nechává vedení SKS válcoval lhářem Přibylem by mě nepřekvapilo, kdyby logo Slavie byla nějaká polystyrénová placka někde na nedodělané zdi na zadní části stadionu směrem k tréninkovým hřištím, nebo schované v koridoru severní tribuny. A ještě by se při zápasech kukaček přikrývalo. Podobně nezávadná informace by snad byla o umístění stožáru s vlajkou. Jinak to, že na instalaci loga po třech letech působení v Edenu potřebujeme další půlrok, to už je opravdu na hořký úsměv...

    Ad Výzdoba Tribuny Sever - skoro bych se i vsadil, že to E-side zamítne a zdůvodní to úplně stejně, jako marketingový génius Tomasová.

    Ad Síň slávy a prohlídky - budiž, i když co si budeme namlouvat - v českých podmínkách, kde na fotbal chodí pár stovek stále stejných lidí, se jedná o zbytečnosti. Žádnou regulérní síň slávy mít nejspíš stejně nebudeme, přece nikdo v současnosti nebude platit za pronájem dalších prostor. Takže pracovní skupina dosáhne asi toho, že se poháry naskládají někam do prostor obývaných fanklubem a zbytek zůstane někde u baru ve VIPce.

    Ad Bohemka - Informace o možnosti veta ze strany SKS jsou zajímavé, ale opravdu si někdo myslí, že Rosen a spol. po pár letech Bohemku vyhodí, když je nevyhodili teď? Za pár let ty peníze od CTY už potřebovat nebude? Ano, oficiálně jsou tu na dobu určitou, když si dáte dohromady kroky Přibyla a tyhle obecné formulace vedení Slavie, tak je jasné, že jsou tu natrvalo.

    Zprávy o budování zázemí pro Bohemians jsou zavádějící... možná by bylo zajímavé tuhle větu rozvést, protože význam slova "zavádějící" může být trochu zavádějící... Bude tam mít klokan zázemí? Bude. Bude přízemí v zelených barvách s označením klubu? Podle zástupců E-side bude.

    Věta "další úpravy stadionu se neplánují" je opravdu kouzelná. Tutéž větu bylo slyšet před vybudováním zeleného fanshopu, tutéž větu bylo slyšet před zápasem s Bohemkou. Vždy nějaké úpravy stadionu následovaly. A že se neplánují neznamená, že nebudou následovat i teď.

    Mediální kolotoč s příchodem Bohemky se naopak roztáčet měl. Mělo se jít s klokanem do střetu, denně odmítat a opravovat Přibylovy žvásty. Od začátku se celé veřejnosti a klokanům zvlášť mělo vtloukat do hlavy, že tu jsou v podřadném postavení. Zatímco Doležal klokana na webu Slavie vítal, Přibyl už na web věšel články o "dvou rovnoprávných nájemnících". I takhle se buduje značka. Chybí mi tam důvod toho, proč se Slavie nechala tím lhářem urážet a shazovat.

    Za mě tedy celkem zklamání, čekal jsem, že z toho vypadnou konkrétní kroky a data, nejen že někdy do jara snad stihneme vztyčit vlajku (kterou při zápasech klokana sundáme) a někam na stadion umístíme logo (které při zápasech klokana zakryjeme).

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      Richi (admin)     před 14 lety 03.08.2010 18:21 |  
      0 0

      Logo: Umístění odsouhlasí fanoušky, každopádně někde venku před VIP, tzn. vpravo od loga synotu či na fasádě ... výška snad dva metry ... a že až teď? Nejdříve byly myšlenky na jiné věci, zabydlování apod ... teď už je vše připravené, což taky něco zabralo, bohužel ale je třeba sehnat peníze, což je v současné době problém a nelze je na to dát, aniž by byly vyřešené jiné závazky ...

      Stožár: Ten bude umístěn na parkovišti před VIP recepcí

      Výzdoba Sever: Tak lehce to nikdo z přítomných nenecháme vyšumět

      Síň slávy: bude vytvořen projekt, jak by měla probíhat prohlídka, aby se mapovala historie Slavie, bude to třeba v chodbách u šaten či u vstupu na hřiště. Co se týče nějakého muzea, je to zase o financích, ale v budoucnu není vyloučené spojení kulturním domem Eden, kde by mohlo vzniknout.

      Bohemka: Je i otázkou, jak na tom Bohemka bude, protože hrát na venkovním hřišti pro ní bude složité ... Kvůli současné krizi, která prostě ovlivnila plno aktivit, je jakékoliv zatížení Edenu potřebné ... je tu potencionál, že se prodá více skyboxů a stadion si více vydělá, aby mohl splácet. Je to začarovaný kruh, ale věřím že až skončí smlouva, že situace tu bude naprosto odlišná. Btw třeba něco zmůžu i Desítka pro domácí!

      Budování jihu: Co vím, tak by tam měli mít nějaké přízemí. A ano, nějak si to vyzdobí, ale ty prostory nebudou viditelné, je to zapadlé k trati, nikdo si toho nevšimne. Pro mě je důležité, aby Slavia byla vidět na ostatních prostorech.

      Budování: Fanshop je bohužel v čisté v komerční zóně a tam může být kdokoliv, kdo zaplatí. Předchozí prodejci už skončili kvůli nevytížení prodejny a nechat prázdný prostor prostě není správné řešení, i když nás to dráždí.

      Mediální střet: To už je holt věc názoru ... ale sami přiznali, že ne všechno bylo šťastně prezentováno.

      Termíny - o stožáru se mluvilo dokonce o dvou měsících, je to jen o úředních povoleních, kdyby se řeklo za měsíc a úředníci by to zdrželi, byl by u fandů hned průser.

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        spojka     před 14 lety 03.08.2010 18:35 |  
        0 0

        Díky za doplňující info.

        Co se týče zvýšení potenciálu ve využití skyboxů, nevím, ale když srovnám, jak byly zaplněny skyboxy loni na zápasech Slavie a srovnám to s obsazeností na letošních zápasech (Bohemka-SKS, SKS-Boleslav), tak je už na první pohled vidět zásdaní propad. Vždyť v sobotu byla naprostá většina skyboxů prázdná. Na Bohemku to nebude o nic lepší.

        Když vidím letošní ligu a Bohemku, tak mám bohužel pocit, že s tím antifotbalem nespadne. Budou ničit fotbal, předvádět nejhorší a nejošklivější hru, zdržovat, zakopávat, faulovat, ale při vyrovnanosti ligy jim to bude na záchranu stačit - viz třeba Plzeň, kde to byla z jejich strany naprostá zoufalost a málem ještě brali bod. O to víc člověka štve ten ležérní přístup Jarolíma a spol. v prvním kole.

        Celkově mi to prostě přišlo hodně obecné a vychází mi z toho, že sice není problém barevně upravit stadion (logo, vlajka, malby), ale když si totéž zaplatí klokan, tak si tam udělá totéž.

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 03.08.2010 20:25 |  
        0 0

        Ad Logo- na setkání s Ondrou jsme mluvili o finanční účasti fanklubu respektive uspořádní sbírky a volbě motivu . Mluvilo se o tom ?

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          Richi (admin)     před 14 lety 03.08.2010 20:53 |  
          0 0

          nene, každopádně jsme na papíře měli návrhy, jak by vypadalo a kde by mohlo být umístěno ... jednoduché, logo Slavie a k tomu nápis SK Slavia Praha

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          MarHud     před 14 lety 03.08.2010 20:55 |  
          0 0

          Nazdar hoši!!!Jak jsem pročítal minulé blogy:-))),zjistil jsem,že je po mě shánka.Zítra si to povíme,ale že Vás tam zrovna moc nebylo,na Tý vaší premiéře co,hehehe.Asi tak 1256 věrných žižkovákůch,jak říkal Jaromír Bosákůch.Tak si to s klokanem užijte.Mimochodem,nám taky nikdo nic nedal.Stadion AC Sparta na nynějším místě existuje již od roku LP 1916.At žije ACS!!!!

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            slaviator     před 14 lety 03.08.2010 21:39 |  
            0 0

            No jo, spartanum na jare 45 stadion nepodpalili nacisti? ;) Komunisti je tam taky nechali a nehnali je do bazin tehdy na okraji Prahy? A kupodivu v 90.letech nacerno Sparta zrekonstruovala stadion a proslo ji to. Spartan musi mit pekne krivou pater... A nejlepsi byl stejne Peta Mach, peknym zpusobem ovlad Spartu. To jak se mu to povedlo neni mozny ani v Gruzii.

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            Eluin (přítel SN)     před 14 lety 03.08.2010 21:56 |  
            0 0

            Už jsme Tě tu, člověče jeden sparťanská, postrádali :-)

            • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

              MarHud     před 14 lety 04.08.2010 07:50 |  
              0 0

              Vzhledem k ligovým výsledkům,jsem musel hodně dlouho pít a pak hodně dlouho střízlivět:-))).

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      jack09     před 14 lety 03.08.2010 21:04 |  
      0 0

      a proti silnejsim souperum zaloha ve slozeni: Tavares, Ragued, Dembele, Jarolim ;)

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 04.08.2010 09:00 |  
        0 0

        Tedy myslíš proti všem :-))

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        martynko     před 14 lety 04.08.2010 09:47 |  
        0 0

        Tohle jsi sem radši neměl psát, ještě to uvidí KJ a bude vymalováno úplně :-))

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      slaviator     před 14 lety 04.08.2010 09:52 |  
      0 0

      Jenze to by nemohl hrat Coro nebo Janda :-(((( Jaka "skoda" :-((

      Btw kam se ve Sparte podel ten beloruskej DZ, co prisel loni s velkou pompou z CSKA? :D:D

  7. Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 03.08.2010 20:53 |  
    0 0

    Hamburg přeradil Tavarese do rezervy a dal mu svolení k hledání si angažmá..

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      mpik     před 14 lety 04.08.2010 14:36 |  
      0 0

      To by byla posila jako hrom pro Slavii.

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        PetCC     před 14 lety 04.08.2010 15:56 |  
        0 0

        Problém je, že na to jedno místo teď máme vlastně 4 hráče. I když Trappa asi už můžeme přesunout do obrany.
        Leda že bychom hráli na dva defenzivní :-)

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          Wommi     před 14 lety 04.08.2010 16:22 |  
          0 0

          nebo dokonce na tri,..

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            martynko     před 14 lety 04.08.2010 17:36 |  
            0 0

            I kdyby třeba Tavares kupodivu do Slavie chtěl, tak podle mě by to nebyl dobrej nápad, po návratech již motivace hráče nebývá taková, viz Vlček nebo Krajčík. Prostě Šmíca, kterej když nastoupil, tak se vturánu zvedla kvality hry o 50%, byl jen jeden.

  8. Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

    Chovi     před 14 lety 03.08.2010 20:55 |  
    0 0

    Výzdoba:
    Jen mě tak napadlo, co udělat na zdi za tribunou sever takové místečko (kus zdi) kde by byli vypsány všechny slávistické legendy (narození, popř. úmrtí). Myslím že by to byla větší pocta než celá síň slávy jména vyryta za zády fanoušků :-)

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      slaviator     před 14 lety 03.08.2010 21:27 |  
      0 0

      To by klidne mohlo byt i zakomponovane v te vyzdobe, nevim jak by to vypadalo, zda by to nebylo kycovite - ale co proste tu graffiti vyzdobu Severu pojmout jako poctu prave tem slavistickym legendam? Blbej prvni napad: nechat fanousky hlasovat o nejlepsi slavisticke jedenactce (nebo dvou jedenactkach!) plus trenerovi (od Planicky pres Lalu, Smicera, Veseleho, Puce po Bicana, trener Madden?), tu tam pak "nakreslit" (graffiti) jako v zapalu hry (resp v pripade dvou jedenactek - treba jedna jedenactka "do revoluce" a druha jedenactka z hracu Slavie "po Sametu" modelovej zapas proti sobe a pod kazdym hracem cedule - narozeni/umrti - kdy ve Slavii pusobil, zapasy za Slavii...
      Co? Asi fakt blbej napad :D

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        Jiri1     před 14 lety 04.08.2010 10:48 |  
        0 0

        Zdravim, napada mi otazka , proc az ted. Proc zmeny , ktere navrhovala siroka Slavisticka verejnost radu let a ktere vedeni klubu i E- Side zcela okate ignorovali najednou jsou ve foru. Odpoved je nasnade , vedeni klubu totiz chybeji penize temer na vsechno a i tech 17 procent , ktere dodavaji fandove prostrednictvim svych plateb se najednou povazlive smrsklo a to ve chvili, kdy Slavia prodava svoji oporu za drobne, za ktere by pred pul rokem neprodala ani hlavu. bohuzel , je treba zcela natvrdo rici, ze p. Rosen ve strukture vlastniku stadionu rohodne nehraje prim a je mozne , ze nektere opravnene pozadavky zustanou nevyslyseny. Jew potreba rict, ze tlak nekterych Slavistickych sdruzeni je az nekorektni, protoze sama za dobu od otevreni stadionu jeji cinitele timto smerem neudelali i pres plamene pripisy zname i na tomto webu temer nic.Nekdo tady uvedl v teto souvislosti, ze ted teprve se uvidi , kdo je kdo, rad bych zaverem uvedl, ze bych rad zustal jen u teto zalezitosti........

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          DrFe1     před 14 lety 04.08.2010 11:01 |  
          0 0

          A co měly ty slávistická sdružení dělat ? Měly zahájit bojkot už dřív, protože stadion není vyzdoben ? To není v Čechách příliš zvykem, aby někdo stávkoval kvůli něčemu takovému, jestli je to dobře nebo špatně těžko soudit. Já myslím, že se všichni celkem snažili přimět vedení, aby s tím něco dělalo ale nebylo to vyslyšeno. Takže zafungoval až ten bojkot.

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            Jiri1     před 14 lety 04.08.2010 11:07 |  
            0 0

            Zdravim, proste nedelali nic, mlceli a vezli se , mohl bych ti vypravet radu prihod, proste nekteri vyuzivali i vyhody , ktere jim jejich postaveni skytalo, dnes zas hovori o nutnosti ukonceni bojkotu, o Slavii jako jednom celku, snad bych to i vzal, ale slyset to treba z ust cloveka , ktery mel problemy s tim , ze nemuze parkovat v hlidane zone , nebo s tim , ze mu nedali VIPKU pro jeho pritelkyni ci pribuznou, to je skutecne fascinujici.

            • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

              Barlblog     před 14 lety 04.08.2010 11:41 |  
              0 0

              Mohu se zeptat, jak je možné, že po odchodech drahých hráčů a několika transferů za celkem slušné peníze, je naše situace pořád tristní? Vácha, Grajciar, Volešák, Hošek, Prodloužení hostování Suchého. Kam se ty peníze zrácejí, když jediná veřejně uznaná pohledávka je soudně blokována? Buď je to totální neschopnost plánovat rozpočet, nebo jsou pohledávky Slavie vyšší a vedení lhalo.

              Co se schůzky týká, tak jen vítám ochotu jednat. Nepotěšilo mě mlžení ohledně akcionářských struktur, naopak velmi potěšilo vyjádření v tom smyslu, že můžeme blokovat případné využití opce Bohemky. Uvidíme...

              • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                Jiri1     před 14 lety 04.08.2010 11:57 |  
                0 0

                Zdravim je to podivne, nicmene zdroje primo z klubu hovori o velkych dluzich vuci hracum, byvale hrace bych radeji ani nepripominal. A veskere penize , ktere do klubu chodi a je treba rict , ze i z Ruska chodi dost nepravidelne lepi stare dluhy , nahrazuji dosud nezaplacene prestupy ci hostovani a alespon castecne splaceji pujcky starsiho data ze soukromeho sektoru i s patricnym urokem.Divim se , ze klub za teto situace neptimalizuje pocet pracovniku, treba i ve sportovnim useku, uz vubec nechapu , ze klub nesahne k drive planovane redukci administrativnich sil. Je jasne , ze nekteri sponzori maji obrovske problemy dostat svym slibum ohledne daru, ale s tim vsim je treba pocitat. I stim., ze nektere firmy , ktere drive shaneli penize formou reklamy , dnes jedou sami na sebe

                • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                  Wommi     před 14 lety 04.08.2010 15:29 |  
                  0 0

                  ..dle mych informaci to opravdu neni ruzove, bohuzel pokud hodne utracis, davas velke platy a pak mas velke zavazky i zejmena vuci nehrajicim hracum, nebo nedejboze hracum, kteri uz tu ani nejsou,....tak jsi dole supydup.

                  Berte v potaz jen platy, vzdyt jen za dva cleny slavistickeho A tymu se da rocne 10 mega, tak pak koruna ke korune a 100 mega je v haji a vzhledem k tomu, ze vetsina sponzoru slavia jede na bartr, tak proste keš chybi.

              • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                janko (přítel SN)     před 14 lety 04.08.2010 12:38 |  
                0 0

                A co když se vytváří rezerva na prohraný soud s Enicem?

                • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                  Jiri1     před 14 lety 04.08.2010 12:45 |  
                  0 0

                  Zdravim, vim ze podobny scenar je skutecne predpokladan , ale rezerva na prohrany soud by byla tvorena prevazne z privatnich zdroju, nikoliv rovnou z provozniho kapitalu naseho klubu. Ono to neni ani mozne, sam Dolezal tesne pred svym odchodem jasne rekl, ze zavazky a prijmy , ktere by mel klub obrzet jsou v rovnovaze a na pripadny prohrany soud se hledaji penize u majitelu, sponzoru a fyzickych osob spriznenych z klubem.

                  • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                    Keane16     před 14 lety 04.08.2010 16:53 |  
                    0 0

                    Zajímalo by mě co se stalo, že sme se tak pobláznili. Vzpomínám si, že když převzali R+D klub od Enicu tak se zavedla úsporná opatření, aby se splácely dluhy. Smlouvy měly být údajně postaveny tak, že základy nebyly tak vysoké a dohánělo se to bonusy při úspěších. Mě osobně to přišlo jako ideální a byl sem za to rád. Pak ale přišla LM a najednou se začalo rozhazovat. Přicházela spousta hráčů, kterým se dávaly nadstandardní a dlouhé smlouvy. Bohužel nemalá část přestupů se nepovedla a některé borce platíme dodnes. A teď přichází to jednoduché dětské slovíčko - Proč??? Kdo tohle vymyslel?

                    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                      Wommi     před 14 lety 04.08.2010 17:14 |  
                      0 0

                      tak na to neni tezka odpoved..jsou zde dve osoby, ktere nesou asi nejvetsi odpovednost za chod slavie v teto sobe, a to je dolezal a KJ, zde muzes hledat odpoved a uprimne receno, pri tom, jak jsme je oba vsichni videli, myslim, ze neni tak tezke si odpovedet kam vsechny penize "zmizely"....jen upozornuji, ze toto nemyslim pouze negativne

                    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                      martynko     před 14 lety 04.08.2010 17:28 |  
                      0 0

                      Přesně na tohle jsem chtěl napsat dotaz. Před několika lety se noví majitelé bili v prsa, jak neefektivně a rozhazovačně hospodařil minulý vlastník a že oni výrazně snížili hráčům základy a naopak zvýšili bonusy za výhry, za umístění a evropské poháry, posily jen za rozumný peníz a nejlépe po skončení smlouvy zadarmo. No a výsledek je, že dodnes jsou údajně dluhy k nemalému počtu hráčů za poslední titul a evropskou ligu...Čili v tomto ohledu je situace obdobná jako na konci Leškovy éry...

                      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 04.08.2010 20:58 |  
                        0 0

                        No ona se také dvakrát vyhrála liga, postoupilo do Ligy Mistrů a do dalších pohárových skupin, možná ty bonusy daly docela dost!!! :-)

                        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                          slaviator     před 14 lety 04.08.2010 21:23 |  
                          0 0

                          Kdyz ale vezmes, ze z LM bylo 180 mil plus neco ze vstupnyho... a odmena hracum a realizacnimu tymu za LM byla nejakejch 50-70 mil celkem... kdyz z EL loni taky jsme meli 60 mil plus mozna 30-40 mil vstupny (pravda, DPH 20 % z toho plus naklady a ze 40 mil je hned 25...) a hraci mohli mit odmenu tak 15-25 mil, meli bychom z toho taky byt vyrazne v plusu...? Ale vsichni hraci nemaj zaplaceny ani bonusy za predlonskej titul!

                          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                            hiker42     před 14 lety 04.08.2010 21:46 |  
                            0 0

                            za poslední 3 roky se realizovaly následující významnější prodeje resp. hostování (v Mio EUR)

                            Vlček 1,0
                            Švec 2,45
                            Dočkal 0,65
                            Latka 0,6
                            Necid 4,5
                            Tavares 1,85
                            Gebre 0,5
                            Švento 2,5
                            Čelůstka 0,5
                            Suchý 2,0
                            Grajciar 0,5

                            17 Mio EUR = 425 Mio CZK..

                            • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                              Khadgar     před 14 lety 04.08.2010 21:56 |  
                              0 0

                              Ale třeba peníze za Latku si můžeš zase rovnou odečíst. Takže...
                              Když si to všechno rozpočítáte, tak to sranda není. Z těch vykalkulovaných příjmů je pak pro klub samotný podstatě méně. Odměny sežerou hodně vždycky, to se nedá nic dělat.

                              • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                                hiker42     před 14 lety 04.08.2010 22:06 |  
                                0 0

                                tak ono 15 M CZK je nějakých 3,5% ze sumy 425 M.
                                a za další - i 15 M CZK se vyplatí vymáhat soudně nebo arbitráží, za rok a půl to taky může bejt "doma", takže ani těm odepsanejm 3,5% z tý sumy nevěřím.

                                uznávám nicméně, že provize agentům budou představovat značnou částku, ale pořád to bude přes 15M EUR..

  9. Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

    thc     před 14 lety 04.08.2010 21:25 |  
    0 0

    nerad to rikam ale ta sparta hraje fakt dobre zacinam mit obavy aby nepostoupily do lm a zas na pár let z nás udělaly věčně druhý

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      quelhar (admin)     před 14 lety 04.08.2010 21:29 |  
      0 0

      Jeden postup do LM nic neznamena, s tim mame az moc dobre zkusenosti.

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        YsoEz     před 14 lety 04.08.2010 21:31 |  
        0 0

        to mas pravdu, ale jen pokud jsou ve vedeni diletanti jako ve Slavii...

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 04.08.2010 21:35 |  
          0 0

          stejně je to fuk, sparta na rozdíl od nás by měla prachy i kdyby nepostoupila, takle aspon uhrajou koeficient.

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          quelhar (admin)     před 14 lety 04.08.2010 21:49 |  
          0 0

          A z poslednich peti let vedeni Sparty nemas pocit, ze tam jsou "stejni diletanti"?

          Mimochodem, Matejovsky se Sionkem opravdu do klubu jako je Sparta zapadli. Jim tam snad vymyvaji mozky pri podpisu smlouvy.

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 04.08.2010 21:57 |  
            0 0

            oni se aspon věčinou snažili něco stim dělat , u nás tu snahu nevidím.

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            Jachym     před 14 lety 04.08.2010 22:01 |  
            0 0

            Ta červená pro Siona byla hodně přísná, zatímco Matějovský byl na ni zralý dlouho předtím... Jinak se přiznám, že jsem dnes v pohárech letenským žebrákům fandil, i když jsem zde asi ve výrazné menšině:-) A nezviklala mě v tom ani jakási družba s polskými gorníky...

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            slaviator     před 14 lety 04.08.2010 22:35 |  
            0 0

            No, porad tam jsou ti stejni lide, stejne jako u nas. Zatimco u nich to jde lehce nahoru, u nas dolu?

            • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

              martynko     před 14 lety 05.08.2010 11:27 |  
              0 0

              tak tak, u nich už do toho Křéťa trenérum zřejmě tolik nekecá, páč zjistil, že fotbalu moc nerozumí.

              • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                Wommi     před 14 lety 05.08.2010 11:36 |  
                0 0

                tak oni meli asi podobny obdobi, akorat tam to asi sral ten kretinsky tim, ze se snazil rozhodovato vsem a nechaval se asi dost casto unaset pocitama nez hlavou a ve finale dopustili, aby kabina byla silnejsi nez trener.

                ve slavii se to dle myho posralo tim, ze proti sobe stal dolezal a KJ a kazdej mel svy zajmy, do toho to vlezlo dolezalovi do palice, takze si nevidel spicku nosu a na druhy strane to vedl od desiti k peti KJ z jinych ruznych duvodu...

                Jinak si myslim, ze pak nastalo to opojeni se z vysledku a vyhlaseni novy ery, ktera se posrala tim brabcem, protoze tim se cela kabina svezla s tim oschodem a dojebalo se to jeste i tim tiraspolem, kterej asi prokoucoval KJ asi i kvuli svym zajmum a dle myho presvedceni, ze nejakej tiraspol hrave sfouknem z mapy fotbalovy evropy.

                Co mam ted zpravy, tak ve sparticce se bohuzel dost poucili, stoupli si na nohy, asi tam provedli i interni reorganizaci a docela to prej slape.
                Snad se to (po)dari i ve slavce.

                • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                  martynko     před 14 lety 05.08.2010 18:44 |  
                  0 0

                  Tak nějak, ve Spartě se mi zdá, že po tom období, co se nechal Křéťa dost ovlivňovat od různejch vševědů typu Hřebíka zvenčí a myslel si, že se Spartou je každoroční titul a účast v zákl. skupině LM minimum, se toho dost změnilo. Už asi pochopil, že vydělávat rychlý prachy se v našem fotbale nelze. Hráče vyhledávaj trpělivě a kupujou s rozmyslem za střízlivej peníz, dost často nedlouho před koncem smlouvy (teď nevim, jak to bylo se Sionkem nebo Matějovskym, ale nějaká zkušenost do ofenzivy přijít bezpodmínečně už kvuli LM musela), žádný velký talenty nebo nafoukaný hvězdy, ale typy, co jsou na sobě ochotný pracovat, viz třeba Kucka, Wilfried nebo Pamič. Od tý doby, co k týmu přišel Hašek, se zdá, že tým i s trenéry drží pohromadě jak už ve Spartě dlouho ne. Ale zatim byla jen jedna povedená sezona, letos to musej potvrdit, pak by Sparta asi definitivně zpátky.
                  Zkrátka se zhoršující se finanční situací Sparta přehodnotila politiku, už z toho nečíší takový to velikáštví, arogance a bohorovnost typu "kdo jinej když ne my", "můžem koupit kohokoli, proto jsme nejlepší" atd., ale krok za krokem trpělivě budovat tým, už loni jim k LM moc nechybělo, letos jsou mnohem zkušenější a maj tam dobře (a možná zaslouženě) našlápnuto. Akorát paradox je ten, že se v týhle politice nechali insipirovat Slávií zhruba z doby kolem 1. titulu, a Slávii jako by naopak pohltilo s prvním větším úspěchem to dřívější sparťanský velikáštví..

                  • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                    slaviator     před 14 lety 05.08.2010 21:54 |  
                    0 0

                    Presne tak, trenerem je vlastne Hasek, kterej vyznava v treninku a i v zapasech podobnej styl jako Hrebik. Jinak Hrebik nebyl problem, problemem bylo, ze tam bylo vic radcu - a Kretinsky jako clovek z nefotbaloveho prostredi se nechal snadno ovlivnit agentama apod. Mam informace, ze treba pak chtel vsadit na Lavicku, dlouhodobe coz se nepovedlo a prisel Bilek, DK spolu s Chovancem ho nechali sepsat prirucku o taktice, kazdej hrac mel svoji vlastni invidualni brozuru jak, co, kdy ma hrat apod. Nebyl to spatnej napad, ale byla tam od hracu neduvera, stejne jako za Lavicky neduvera v Dragana V., trenera psychologie apod (jinak dneska je v soukrome sfere a je hodne uspesnej...), bylo tam pro vedeni Sparty ze strany Bilka rozpracovano kdy jak je nejvhodnejsi hrat 4-5-1, kdy 4-4-2 a jak ma kdo koho jakym zpusobem doplnovat a snihat za nej (to prave meli i ti hraci v tech svejch). Jenze Bilek z toho ustoupil a kdyz pak ztratil sanci obhajit titul, tak rezignoval a vzal to Chovanec. Jako "trener". Ale on ma pravdu, nelze kdyz opakuje, ze trenerem neni. Rozhodne minimalne od lonsky sezony neni ten, kdo to vede, on to spise jen zastresuje jako celek, vede to Hasek. A to tam prisel ze Sokolova z druhe ligy, trenoval predtim rok. Psotka v Olmiku si taky nevede spatne. Tak nevim, proc se musi porad ohlizet na jmena treneru co meli pseudouspech pred "dvaceti" lety a pak koukame, jak nam na prdel davaj na repre urovni Azerbajdzanci, na klubove Kyprani apod. Jinak zpet ke Sparte: on to DK nikdy nebral jako znacku, uz jen z ty podstaty, ze J&T to koupili ve snaze propagace svy firmy. Ono to prece jen ma zvuk, kdyz muzou obchodnimu partnerovi rict "vlastnime Spartu". A jak to zpocatku vypadalo, ze bylo chybou, kdy predsedou predstavenstva byl mladej pravnik z Brna, syn ustavni soudkyne, clovek absolutne mimo fotbal, tak dnes seukazuje, ze se zezacatku pouze obklopil spatnejma lidma a poslouchal spatne nazory. Kazdopadne je rychle ucenlivej a dnes uz to chape dobre, jak fotbal funguje. I jak funguje s rekneme ceskejma specifikama (tim nemyslim nic protizakonneho, ale spise to, co umime i my nebo Jablonec - jak si vylosovat sprizneneho rozhodciho...). A rozumi ekonomice. Takze zatimco Sparta se ze svych chyb ponaucila, my jsme se z jejiho "kolapsu" neponaucli a jeli jsme presne jak ona (toceni hracu, co pulrok novej kadr, preplaceni hracu, drahe prestupy hracu typu Abraham), cimz jsme ztratili sanci na vybudovani naskoku pred Spartou, ale pokud se ponaucime z poslednich cca dvou sezon, tak se z dlouhodobeho hlediska "nic nedeje".

                    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 05.08.2010 22:24 |  
                      0 0

                      No nemusíš být z té Sparty tolik unešený. Loňský rok hráli houby, jen si to zase lépe jistili zezadu, to oni vždy uměli. Vše a všichni jim hrálo do karet, tak svými remízami o bod ligu vyhráli a i letos hrají houby, žádný fotbalový progres tam vidět není, i když je podle tebe ten Hašek tak geniální :-)

                      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                        slaviator     před 14 lety 05.08.2010 22:51 |  
                        0 0

                        Kdyby byl Hasek genialni, tak trenuje Real Madrid :-P Ne, i ve Sparte se, vyuzijeme-li Kladrubskeho terminologii, dela devadesatpet veci spatne, z toho ctyricet sedm katastrofalne, od mlazede po dospele. Jenze jestlize se kazdej rok ponauci ze tri nejvetsich chyb a my naopak ty jejich nejvetsi kiksy kopirujeme jak pres kopirak...? Sparte model Chovanec-Hasek sedl. I proto,ze jsou to Chovanec a Hasek. U nas by ten samej model s Jarolimem na postu "Chovance" a kohokoliv na postu "Haska" nesed. Ale nesedi nam ani Jarolim samotnej, ne pokud jeho nejvetsi chybou bylo delat kompromisy. A Dolezal, kterej chyby priznal a slibil jejich napraveni je fuc a misto toho tlaci karu Rosen s Platilem, takze KJ bude mit bezmeznou duveru a nemusi delat sebemensi kompromisy. :-/

                • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                  slaviator     před 14 lety 05.08.2010 22:02 |  
                  0 0

                  No, muj pohled je, ze a) spor Dolezal vs KJ b) opojeni z vysledku c) pocit, ze jsme si vybojovali titul jen svoji hrou,ze jsme byli absolutne nejlepsi, ze nas nic nemohlo ohrozit a to, jak jsme vyhrali, ze bylo tak jednoznacne, ze to tak musime presne delat i nasledujici roky a ze nemusime delat nejakou analyzu uspechu, pcheee d) pocit KJ, ze jeho nejvetsi chybou bbylo delat kompromisy.....

    • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

      denydzlSKS     před 14 lety 04.08.2010 21:48 |  
      0 0

      dobře?! no, když myslíš. já jen, že za takovej výkon by naši kluci dostali na diskusních fórech čočku jak sviň. navíc Lech je podle mě teda dost slabej, my jsme je v přípravě porazili 2-0, což taky o něčem svědčí..

      • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 04.08.2010 21:54 |  
        0 0

        Tiraspol byl taky slabej a co ztoho, v pohárech se to tolik nebere

        • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

          lassiter     před 14 lety 04.08.2010 22:11 |  
          0 0

          no Tiraspol hraje prodloužení se záhřebem, pokud postoupí tak je mi jasný, koho sparta dostane :-)

          • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

            denydzlSKS     před 14 lety 04.08.2010 22:21 |  
            0 0

            popravdě, jestli nedostane Salzburg, tak mám strach, že se tam dostane:-(

            • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

              hiker42     před 14 lety 04.08.2010 22:25 |  
              0 0

              přes Partizan taky nepřejdou.
              jinak Duško dneska další gól..

              • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                denydzlSKS     před 14 lety 04.08.2010 22:29 |  
                0 0

                Nemyslim si, že by byl Partizan o tolik lepší než slabá CZ.
                A to hrál Dušan obránce, to mají asi v Salzburgu stejnýho netrenéra jako my.

                • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                  Viking     před 14 lety 04.08.2010 22:46 |  
                  0 0

                  Sparta má pro poháry jednu obrovskou výhodu. Má sehranou obranu které se těžko dávají góly a umí hrát na brejky. Tedy přesně to, co loni KJ nepochopil a na co jsme dojeli.

                  Jinak mi přišel víc prasáckej faul od mongola Sionka, kdyby ten pšonek nenadskočil, tak mu teď na klinice rovnají zlomenou nohu. Tohle mě přesně na rozhodčích sere. Takovýhle fauly jsou běžně na žlutou, dneska výjimečně červená, ale nějaký urážky rozhodčího nebo plivance..:) jsou na stopku pomalu na půlku sezony. A co je nebezpečnější prohřešek že. Třeba v hokeji je toto trestáno naprosto spravedlivě, co jde proti zdraví, je trestáno, zbytek až na výjimky (Patera) defakto symbolicky...

                  • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                    DrFe1     před 14 lety 05.08.2010 01:33 |  
                    0 0

                    Až na toho Bartoviče ....

                  • Re: Zpráva z jednání vedení Slavie se zástupci fanoušků

                    slaviator     před 14 lety 05.08.2010 09:07 |  
                    0 0

                    Presne. Za plivance, za odkopnuty mice, za simulovani, za urazky, ... bych daval pokuty. Podle toho, i o jakeho hrace by se jednalo a podle prohresku a recidivity. Ono 50 tisic pro stridajiciho hrace Pribrami co bere 30 tis je sakra hodne, pro Repku, Stajnera nebo Ragueda co maj pul mega je to "nic". A stopky na zapasy davat opravdu jen za "zakroky proti zdravi". A souhlas, ze vcera ten Sionkuv zakrok byl hroznej. Ale "libi" se mi objektivita spartanu, kdyz podle nich to byl normalni zakrok, kterej mel byl potrestanej maximalne zlutou. Ale jo, vsak oni jsou zvykli, jim se za takovyhle zakroky u nas v lize hraci nevylucujou - viz Blazek na Jandu v derby pred cca 3 lety, jak mu malem "rozparal" bricho, Repka skluz na Vlcka zezadu v prvni minute, Kladrubsky jak malem ukop Junovi hlavu a dalsi. Pritom je to kolikrat jen o stesti, ze ten hrac staci uskocit a nema stojnou nohu na zemi,, jinak by dopad jak Naumov nebo v Arsenalu Eduardo... :-( Ale pak se dozvime, ze to byl cistej obranej zakrok pres mic a ze Naumov je nesikovnej, protoze do toho sel bezhlave a muze si za to sam, omf