Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Multimédia

Video: Fanoušci v Edenu

Včera se uskutečnil domácí zápas s Mladou Boleslaví, má kamera nechyběla, tak jsem zachytil záběry z průběhu fandění fanoušků, nechybí ani závěrečná děkovačka. Potvrzuje se, že stadion má dobrou akustiku.



Fanatické fandění v Edenu s Mladou Boleslaví ..., autor: Richi

Video k přehrání na youtube.com

Komentáře (73)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Video: Fanoušci v Edenu

    Rottax (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 07:33 |  
    0 0

    Souhlasím! Atmosféra i přes malou návštěvu slušná. Nemyslím si,že za to, kolik lidí přišlo do Edenu může jenom bojkot ultras. Spousta lidí ze severní tribuny tam byla i včera a až bude lepší termín, nebudou prázdniny a kluci budou hrát dobrý fotbal, tak se návštěvy zase zvednou :).

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 12:25 |  
      0 0

      Sobota 16h, krásný počasí.. jakej lepší termín? To podle mě nemá nic společnýho s termínem. Lidi u nás prostě nechoděj fandit, to je celý. Maximálně ten dobrý fotbal to může změnit, ale toho se jen tak nedočkáme asi..

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        jarmik     před 14 lety 01.08.2010 12:30 |  
        0 0

        Dokud budeme střídat výsledky 1:0, 0:0, 1:1 a 0:1, tak jich moc nepřijde, ani kdyby všechny podmínky byly splněny a všechny bojkoty zrušeny...

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        Rottax (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 13:11 |  
        0 0

        No právě!! Sobota 16hod. a krásný počasí je pro většinu lidí přednější spousta věcí než návštěva fotbalu!

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          Botelho     před 14 lety 01.08.2010 13:33 |  
          0 0

          A kdy by si chtěl jako hrát?

          • Re: Video: Fanoušci v Edenu

            eomer (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 13:50 |  
            0 0

            V tomhle počasí- neděle 18

            • Re: Video: Fanoušci v Edenu

              Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 15:05 |  
              0 0

              já byl pro změnu v sobotu na divizi a lístek sem měl s číslem 954 ( stál 35kč ) , návštěva pak byla kolem 1200 lídí ( v 10 000 městě ) atmosféra celkem vtipná ale pár lidí se i snažilo fandit , nicméně tahle atmosféra malého fotbalu je taky v něčem fantastická :D

              • Re: Video: Fanoušci v Edenu

                slaviator     před 14 lety 01.08.2010 19:47 |  
                0 0

                divize je ještě v pohodě docela, ale co teprve vyloženě ten vesnickej fotbal... krajskej přebor, různý třídy 1.A třídy a podobně? :-))

          • Re: Video: Fanoušci v Edenu

            Rottax (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 15:10 |  
            0 0

            so-ne 18 hodin

            • Re: Video: Fanoušci v Edenu

              Viking     před 14 lety 01.08.2010 16:17 |  
              0 0

              Neděle 18 nebo 20, popř. pátek 19.

              • Re: Video: Fanoušci v Edenu

                PetCC     před 14 lety 01.08.2010 19:27 |  
                0 0

                Mě jedno kdy, hlavně aby na mě na východní nesvítilo slunce! :-)

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      DrFe1     před 14 lety 01.08.2010 21:20 |  
      0 0

      Hrát uprostřed víkendu je v letní době nesmysl. Velká část pražanů jezdí na víkend a málokdo je takovej fanatik, aby kvůli fotbalu omezil celou rodinu a i přes pěkné počasí držel manželku a děti v Praze.

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        golux     před 14 lety 02.08.2010 13:59 |  
        0 0

        Tedy "kamaráde" Tvoje příspěvky jsou veskrze negativistické, blbou náladu šířící a značně neobjektivní. Pokud jde o stadiony, tak jediným klubem, který vlastní stadoin je Sparta, takže šupej tam, určitě budeš spokojený. Většina stadionů je městských a města svůj klub podporují. jak je to v Praze? V Česku nikdo nic Slavii, na rozdíl od Sparty, nedal. Naopak, Slavia Praze 10 platí!!! za každý zápas odehraný na stadionu! Aby se postavil stadion, účelově vznikla společnost, která si na to musela půjčit a Slavia přidala své pozemky do zástavy. Splácející společnost (eSide) musí vlastnit stadion, protože ona garantuje splácení. Slavia má zájem na tom, aby se splácelo, protože tam má své pozemky o které by mohla v případě bankrotu příjít. Smlouva s eSide ji zajišťuje exkluzivní práva. Pokud eSide zkrachuje, Slavia příjde o pozemky i o exkluzivitu. Prosím Tě, zjisti si fakta! Jinou stránkou věci je vedení Slavie, zde ta profesionalita očividně pokulhávala, ale sám za sebe Ti mohu říci, že lepší dojem na mě dělá Platil, než arogantní Doležal.

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          golux     před 14 lety 02.08.2010 14:01 |  
          0 0

          To je omyl, ten příspěvek je určen Smíchovu_1

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      smichov_1     před 14 lety 02.08.2010 09:51 |  
      0 0

      To video z vcerejsiho zapasu je hodne smutna podivana pro kazdeho Slavistu a pan Rosen si ho muze zaradit do knihovny "moje manazerske uspechy". Psat o dobre akustice, pokud to nebyl sarkasmus, je uplne mimo zdravy rozum. Ano, prazdne stadiony mivaji dobrou akustiku, znaji to v divizi, je tam dobre slyset i jedinej hlucnej opilec. Pro Slavii je to zcela nedustojny. Vracime se do dob Strahova. Lidi zacinaji vnimat Eden jako nejaky "cizi" stadion a Slavii znova vnimaji jako "bezdomovce". Horsi nez to je ze takovy pohled se zaklada na pravde. Podvedome spousta lidi (jak po dvou zapasech vidime drtiva vetsina) lidi zustane doma. Nic natom nezmeni ani Strasak ani Ultras i kdyby si 100x s vedenim placli. Jejich snaha je chvalyhodna (stejne jako pohodlni stavkokazy vzdy, i ted, zaslouzi jen pohrdani). Nicmene, prumerny fanousek neni zadny Ultras ani ho nezajima co je kde dojednany. Ze soucasne situace maji pocity ktere jsem nahore popsal a na stadion zkratka nepujdou. Nebudou ani demonstrovat ani sepisovat petice. Proste fotbal budou sledovat v TV nez se Slavia. stejne jako kazdy jiny klub, bude mit vlastni stadion coz vetsina fanousku, vcetne me, povazuje za naproste minimum toho aby fotbalovy klub byl - fotbalovym klubem. Pokud nejaky klub neni schopen si zajistit ani vlastni stadion (at uz jakykoliv, treba jen vysnenej na papire), pak se nemuze divit ze ma takove navstevy jako na Strahove nebo Synottip Arene, tedy podprumer i na bidu Gambrinus Ligy. Prumerne desetitisicove navstevy v Edenu patrili do dvou let kdy si fanousek naivne domnival ze Slavia je uz konecne plnohodnotnym fotbalovym klubem. Tedy suma sumarum, jedine zlepseni situace je ze se do vedeni Slavie dostanou lide kteri jsou skutecni fanousci Slavie (vic nez fanousci penez a realitnich spekulaci) anebo ze soucasne vedeni otoci kurs Titanicu o 180 stupnu.

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        DrFe1     před 14 lety 02.08.2010 12:38 |  
        0 0

        Dost trefné. Problém navíc není jenom ve stadionu, ale i v tom, že není vidět perspektiva, že se to obrátí k lepšímu.

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          smichov_1     před 14 lety 02.08.2010 14:30 |  
          0 0

          Je to tak, klub v podstate v soucasnem vedeni poprve v dejinach Slavie rezignoval na vlastni stadion a akorad se snazi "ukecat" cast fanousku aby i tak chodili na Synottip Arenu. Jeste by meli rict ze v dnesni dobe se stadion ve fotbale vubec precenuje. :-)

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        golux     před 14 lety 02.08.2010 14:00 |  
        0 0

        Tedy "kamaráde" Tvoje příspěvky jsou veskrze negativistické, blbou náladu šířící a značně neobjektivní. Pokud jde o stadiony, tak jediným klubem, který vlastní stadoin je Sparta, takže šupej tam, určitě budeš spokojený. Většina stadionů je městských a města svůj klub podporují. jak je to v Praze? V Česku nikdo nic Slavii, na rozdíl od Sparty, nedal. Naopak, Slavia Praze 10 platí!!! za každý zápas odehraný na stadionu! Aby se postavil stadion, účelově vznikla společnost, která si na to musela půjčit a Slavia přidala své pozemky do zástavy. Splácející společnost (eSide) musí vlastnit stadion, protože ona garantuje splácení. Slavia má zájem na tom, aby se splácelo, protože tam má své pozemky o které by mohla v případě bankrotu příjít. Smlouva s eSide ji zajišťuje exkluzivní práva. Pokud eSide zkrachuje, Slavia příjde o pozemky i o exkluzivitu. Prosím Tě, zjisti si fakta! Jinou stránkou věci je vedení Slavie, zde ta profesionalita očividně pokulhávala, ale sám za sebe Ti mohu říci, že lepší dojem na mě dělá Platil, než arogantní Doležal.

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          smichov_1     před 14 lety 02.08.2010 14:23 |  
          0 0

          a) Kluby sice nejsou majitele stadionu, ale rozhodne je nenapadne s nekym sdilet stadion, stejne jako nesdileji klubove barvy. Komu patri stadion Jablonce? To prece nikoho nezajima dokud tam hraje jen Jablonec, je to proste "stadion Jablonce". Kdyby se tam mel presunout i Liberec a zacal si tam budovat i sidlo, pak chapu ze by fanousci Jablonce se stali 2. bezdomovci v Lize (vlastne i s Bohemkou 3.). O majitele Synottip Areny/Slavie se take nikdo moc nezajimal nez se oni nezacali zajimat o presun Klokana knam a tedy aktivni destrukci Slavie.

          b) Vsechny transakce ktere jsi popsal a jak nas radnice nema rada jsou sice vseobecne znama fakta ale prumerneho fanouska moc neberou. Kluby jako Slavia si proste musi poradit alespon na takove urovni na jake si poradi Jablonec nebo Slovacko. Kdyz ne spickovy klub jako Slavia, kdo jiny by mel mit vlastni stadion? Normalni stadion ktery si Slavia mohla dovolit uz davno, 1-2 tribuny pro 15 tisic lidi stoji jako prodej 3-4 reprezentantu (typu Necid, Bejbl, Smicer, Berger, Poborsky, ....). Pokud klub neni schopen postavit NIC a naopak o pozemky prijde, pak nenadavej fanouskum. Cely napad se stavenim stadionu za miliardu na ktery klub zkratka nema nebyl napad zadneho fanouska a asi ani nemohl skoncit jinak nez podobnou katastrofou (nemame ani stadion ani pozemky).

          c) Pokud stadion zkrachuje, majitelum Slavie/ESide bohuzel, to muze byt uplne sumafuk. Jejich zdroj prijmu je zrejme uplne jinde - v Dolicku a obavam se ze nasledne i v Edenu, minimalne na pozemcich treninkovych hrist. Slavia neni takova dojna krava jako realitni biznis v centru Prahy.

          • Re: Video: Fanoušci v Edenu

            Kocour_mike     před 14 lety 02.08.2010 14:46 |  
            0 0

            Pánové, běžte už s touhle diskuzí někam ... Jasně, bude to strašnej "biznis" ... Když Vám to tak kecá, kdo z Vás by z vlastního stavbu stadionu financoval ? Budu se už poněkolikáté opakovat, byť jsem si řekl, že sem už přispívat nebudu, protože si jen zbytečně ničím nervy. Fotbal je dneska byznys, jako cokoliv jiného. Pokud si myslíte, že někdo bude něco dělat zadarmo, jen proto, aby se to líbilo Dr.Fe, nebo Vám milý smíchove, jste bohužel na omylu, ty doby jsou dávno pryč. Ano, vedení udělalo spoustu špatných kroků, málo komunikovalo apod., ale vyčítat jim stavbu stadionu, resp.stavbu stadionu v podstatě proti vůli města, za neveřejné peníze - tzn.ne z Vašich kapes ? Proč se nejdete zeptat na radnici Prahy 10, proč se dělají průtahy s kolaudací, když to podle Vás všude tak krásně jde ?

            • Re: Video: Fanoušci v Edenu

              DrFe1     před 14 lety 02.08.2010 15:00 |  
              0 0

              Vám taky vadí jakákoliv diskuze na kontroverní témata, kterých je nyní bohužel víc než dost. Měli byste vyhlásit tabuová témata o kterých se nesmí hovořit, jako třeba:

              1) stadion
              2) Jarolím
              3) tajní vlastnící Slávie
              4) Bohemka v Edenu
              atd.

              Akorát by pak nezbylo nic o čem mluvit. Zato bysme se mohzli všichni povinně tvářit radostně a nekriticky přijímat všechno co naše geniální vedení vymyslí.

              • Re: Video: Fanoušci v Edenu

                Kocour_mike     před 14 lety 02.08.2010 15:15 |  
                0 0

                Ale já o ničem takovém nemluvil. Jen prostě odmítám vidět všechno ve stylu - není stadion, jsme na Strahově - špatně; je stadion, na pozemcích Slavie, ale protože ho neufinacuje ze svého (upřímně, byl bych rád, aby mi někdo, třeba pan smíchov řekl, jak má klub v ČR z vlastních zdrojů zafinancovat stadion pro 15 tisíc lidí, aha, vlastně vím - prodeje :-) ) - taky špatně. Neříkám nekritizovat, protože vedení fakt v některých krocích blblo a bramboračka kolem Jarolíma mi vadí, stejně jako Vám. Byť si tedy nemyslím, že je to nějhorší trenér na světě, který je pro Slavii dostupný, což je zřejmě Váš názor ... Ale tady se to bohužel vždy zvrhne v kritizování čehokoliv, a většinou bohužel bez reálných podkladů a na základě osobních sympatiíí a antipatií. Chápu, že nemusíte mít rád Jarolíma, nicméně Vaše komenty se bohužel zvrhnou v to, ať už jde pryč, protože škodí (já vím Nováková apod.). Jenže ten člověk má dva tituly a já bych rád viděl pro (zapojil mladé, dokázeal hrát docela pohledný fotbal, měl výsledky - to se snad kurňa nemohlo úplně ztratit) a proti (má takřka neomezenou moc, malou oponeturu, někdy je prchlivý, proslýchá se leccos o kontaktech s agenty apod.) a z toho vycházející hodnocení. Nikoliv jen hádky o jménu, protože někomu vadí a druhý ho miluje ... A to samé se děje u majitelů, u stadionu, u bohemky ...

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        slaviator     před 14 lety 02.08.2010 15:24 |  
        0 0

        Mě asi nejvíce vadí, že to začíná pomalu vypadat tak, že "vlastníci" Slavie "okradli" ENIC o jeho podíl a platí mu pak ze zisků klubu. Slavia jako klub je za posledních pět let celkem v plusu (LM, Švento, Tavares, Suchý, Necid, skupina EL), jenže... chjo

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          quelhar (admin)     před 14 lety 02.08.2010 15:50 |  
          0 0

          Jenze pred temi peti lety nebyla na nule, to prece vis.

          • Re: Video: Fanoušci v Edenu

            Viking     před 14 lety 02.08.2010 16:07 |  
            0 0

            Ano, na nule nebyla ale těch peněz do klubu přiteklo za pět let tolik, abychom teď nemuseli prodávat Grajciara za směšných půl mega EUR aby vůbec bylo na výplaty. Stačilo myslet trochu selským rozumem a tvořit si rezervy na které se nesmělo šáhnout. A odrbat Enic taky nikdo nikoho nenutil.

            Všichni velebí Jarolíma jak to perfektně vedl, udělal dva tituly a prodal X hráčů, dostal nás do LM. Upřímně řečeno, nedokázal by toto také jiný trenér? Mně to přijde, jak by toho Šventa, Necida atd. objevil jenom a jenom Karel a jiný trenér na pozici Slavie by toto nedokázal, myslím přivést zpeněžitelné hráče do budoucna. Nebyl by to třeba Švento, Tavares atd., ale byl by to třeba trenér co dá šanci mladým a my bychom třeba vychovali stomilionového hráče z Dočkala (tím se nezastávám teorie musí hrát odchovanci). O Necidovi nemluvím, ten kdyby si nepostavil hlavu, tak se nám Pelta směje do ksichtu ještě teď.

            Prostě mi to přijde, že se Karlovi až moc přisuzuje role všeho dobrého v uplynulých letech a už se neříká B, jestli to třeba nešlo dělat i lépe s někým jiným. Zvlášť když našlápnuto bylo náramně a během roku jsme poslali několikaletou práci úplně do prdele.

            • Re: Video: Fanoušci v Edenu

              DrFe1     před 14 lety 02.08.2010 18:08 |  
              0 0

              Tak něják, ale tohle tady řada lidí nechce vůbec slyšet a na podobné zmínky reaguje agresí.

          • Re: Video: Fanoušci v Edenu

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.08.2010 16:15 |  
            0 0

            No to víme všichni. Tady jde ale o to, že se tato tragická situace ještě prohloubila o dalších 100?? mega, v případě, že vyhraje Enic, a to je více než pravděpodobné.. Takže my teď můžeme čekat, že těch 100 mega, které nasekali páni ve vedení se budou pokrývat z peněz Slavie (prodej hráčů, vstupné), které by mohli padnout na další rozvoj klubu - investice do mládeže, nákup lepších hráčů atd. To je to smutné..

          • Re: Video: Fanoušci v Edenu

            slaviator     před 14 lety 02.08.2010 18:22 |  
            0 0

            Jo, však ano. Ale nebyli jsme zase na tom tak hrozně, abychom teď museli prodávat za 10M Kč jednoho z nejlepšího hráčů v kádru, Grajciara. Ale to jsou ty splátky ENICu, kterej byl okradenej (jak vyřkl v Anglii soud), ale proč to neplatili ti co se toho dopustili ze svýho, proč sahali na zisk klubu? A pak předplatný v Synot Tip Aréně na několik (!) let dopředu, někde jsem čet že snad dokonce na 20 let dopředu? A různí Abrahamové, Bestové, ...?

  2. Re: Video: Fanoušci v Edenu

    Viking     před 14 lety 01.08.2010 21:00 |  
    0 0

    Lietava přestoupil ze Žiliny do Konyasporu za 450 tis. EUR takže Grajciar za víc určitě ne, je to záložník a navíc i v repre má odehráno o něco málo méně...

  3. Re: Video: Fanoušci v Edenu

    Konraad     před 14 lety 01.08.2010 21:15 |  
    0 0

    Dneska bych si dovolil říct jen pár slov: "Spáááárta Praha! Spááárta Praha!" :))

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      lassiter     před 14 lety 01.08.2010 21:39 |  
      0 0

      vždycky se v pondělí ráno vchází do tý kanceláře plný sparťanů tak nějak dobře po takovýmhle víkendu, se člověk snad i trochu těší do práce :-)

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        jiras     před 14 lety 02.08.2010 00:05 |  
        0 0

        Můžeme inovovat to pořekadlo o koze - nejlepší je, když moje koza má 3 kůzlata a ta sousedova chcípne. :)

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      urs (přítel SN)     před 14 lety 02.08.2010 00:22 |  
      0 0

      a MArHud zase nidke :D

      to on vyleze až se zadaří :))

      p.s. možná to přijde jako blbost, ale byly bych rád, kdyby je poláci přejeli parnim válcem..

      urs

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        PetCC     před 14 lety 02.08.2010 10:28 |  
        0 0

        Já ne. Přeju Spartě Evropskou ligu :-)
        Přesněji řečeno, Evropskou ligu přeju všem našim klubům.

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          slaviator     před 14 lety 02.08.2010 11:14 |  
          0 0

          Tam může, i když je Poláci vyklepnou. Vzpomeň na nás s Tiraspolem - vypadnutí z 3.předkola LM znamená, že půjdou do 4.předkola EL... jako my šli proti CZ.

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          urs (přítel SN)     před 14 lety 02.08.2010 12:53 |  
          0 0

          tak to zas jo, ale tu ligu ministrů teda ne :D

          klidně ať natahaj nějaký bodíky do koeficientu, ale v EL :-))

          kde maj větší šanci na daleko větší obnos, čili vlk se nažere a.. (dál to známe) :))

          urs

          • Re: Video: Fanoušci v Edenu

            martynko     před 14 lety 02.08.2010 17:31 |  
            0 0

            Jenže Spartě jde letos hlavně o LM, kam je po dlouhý době relativně schůdná cesta.

            • Re: Video: Fanoušci v Edenu

              urs (přítel SN)     před 14 lety 02.08.2010 17:36 |  
              0 0

              taxe modli, ať je poláci vyvedou z omylu - btw. každýmu jde o LM, ale tý podělaný Spartě to třebas já, jako rival a blázen, pochopitelně nepřeju ať si "normální" lidi říkaj cokoliv..

              Přeju Sraltě EL, jako kolega "hore.."

              bo pokud jde o bodíky do euro-koef., pak tam nám jich nahrabe rozhodně víc, než v LM, kde by byla pro smích..

              urs

              • Re: Video: Fanoušci v Edenu

                martynko     před 14 lety 02.08.2010 17:55 |  
                0 0

                Já spíš reagoval na ty hlášky ohledně prohry v ČB, takže jsem měl spíš asi reagovat o několik vláken výše..

                • Re: Video: Fanoušci v Edenu

                  urs (přítel SN)     před 14 lety 02.08.2010 18:07 |  
                  0 0

                  :-)))))))

  4. Re: Video: Fanoušci v Edenu

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 02.08.2010 07:38 |  
    0 0

    Kdepak je ten MarHud? Mě osobně by zajímal rozbor příčin tolika porážek neporažených mistrů od někoho v klubu zainteresovaného.
    A on nikde a nikde.
    Třeba dovolenkuje.

  5. Re: Video: Fanoušci v Edenu

    Barlblog     před 14 lety 02.08.2010 16:40 |  
    0 0

    Začínám být velmi zklamán obcí fanoušků SKS. Pod články s tématikou bojkotu se neustále objevují nové a nové příspěvky, které počínání bojkotujících odsuzují.

    Mnozí z těch, kteří dnes kritizují bojkot nejvíce, patřili do skupiny, která si na vedení klubu, situaci a taškařice ohledně Jarolíma nejvíce stěžovala. Naopak ti, kteří zachovávají kontinuitu jsou dost často napadání a používají se argumenty typu: "Únavné", "Zaplaťte si to co požadujete!","Ubližujete jen hráčům a klubu" a dokonce "Slávisté zakladatelé by se obraceli v hrobě!".

    Souhlasím, že někteří uživatelé, jak tady, tak i na jiných webech, řeší jen tuhle záležitost. Pokud zvolí trochu agresivnější formu, pak souhlasím, že to má opačný efekt - pobouření. ALE! Ostatní argumenty naprosto odmítám!

    Nikdy bychom nepostavili stadion a nepřispěli jsme na něj ani korunu. ANO! Nedával jsem investorům ani korunu na stavbu Edenu. Je to moje chyba? Není! Opakuji už nejméně potřetí. V západní evropě, kam podle Pučka a Platila chceme směřovat je běžné, že fanoušci mají v klubu podíl, popřípadě poskytují tzv. nevratné půjčky a mají dění klubu pod kontrolou. Velká Británie, Španělsko, Portugalsko, Francie, Itálie(spíše nižší soutěže). V klubech kde to není takto nastaveno a je pod kontrolou soukromých subjektů, je možné zjistit veškeré informace. Částky za přestupy jsou veřejné. Zveřejňuje se struktura akcionářů, často i přímo na webech klubů. Zveřejňují se pohledávky(dluhy) a hospodaření. Toto je problém A.

    Ubližuji hráčům a klubu? Ano, ubližuji. Já to vím a jsem s tím naprosto smířen. Pokud někdo nereaguje na elementární požadavky, jako je například: Označení stadionu jako domova SKS, vybudování síně slávy, nastínění budoucnosti klubu, zveřejnění výše zmíněných strukturních informací, zveřejnění postavení v Synot Tip aréně a její majetkovou struktůru a vysvětlení kauzy Bohemians 1905, nemůže po mě chtít, abych platil za jeho produkt peníze. Protože SKS, firma a klub s více než stoletou tradicí je zdá se pro kompetentní osoby jen produkt. Ostatně tak se dlouhodobě vyjadřoval Doležal a Ing. Rosen nic nenamítal. Jelikož dotazy a trpělivost nikam nevedly, použil se elegantní a dlouhodobě fungující styl vyjednávání. Bojkot, chcete-li stávka. Protože až v okamžiku, kdy cenu produktu sráží nízké návštěvy a špatná reklama, až v okamžiku, kdy je konečný výnos nižší, jsou někteří lidé ochotni jednat. BOHUŽEL. Bohužel tím trpí hráči, sportovní úsek a v neposlední řadě i my. Problém B.

    Nakonec problém C. Otcové a matky zakladatelé by se obraceli v hrobě. Ano, ale né proto, že bojkotujeme, ale proto, že musíme bojkotovat. Jsem smutný z toho, kam se sport a potažmo celá společnost posunula. Když slyším, že Ďolíček je díra a nikomu nebude chybět. Volejme sláva a tři dny se radujme, protože na jeho místě a na dalších pozemcích Bohemky vyrostou tolik potřebné kanceláře, obchodní centrum, či jiná tržně lukrativní budova. Nejsem člověk, který by přehnaně lpěl na místech a věcech, ale byl jsem vychován k úctě k tradicím a snaze je opatrovat. Kdysi je ničily ideologie a lidé, kteří měli nějakou vizi, byť byla špatná a zločinná. Dnes už to není z přesvědčení, důvody jsou velmi mrzké.

    Dávejme si velký pozor, jak hluboko ohneme svůj hřbet, jednoho dne bychom mohli zjistit, že už se nejedná o Ďolíček o Eden a o Slavii Praha, ale o mnohem víc...

    Nebyl jsem na protestu ve vršovicích, asi nemám moc společného s fanoušky tribuny Sever, i když do kotle občas zavítám, ale jejich snahu podporuji.

    Konec agitky a teď do mě! :-D

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      auxx     před 14 lety 02.08.2010 17:32 |  
      0 0

      Souhlas do poslední tečky. Bejt to na iděsu, dávám karmu! (=o))

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      auxx     před 14 lety 02.08.2010 17:39 |  
      0 0

      Jenom bych dodal, že dokud bude Jarolím škodit ve Slavii, tak tam nevlezu. I kdyby Bohemka šla na Strahov, nebo do druhý ligy.

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        PetCC     před 14 lety 02.08.2010 17:53 |  
        0 0

        A víš, že mě tvoje nepřítomnost vůbec nevadí? :-)

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          auxx     před 14 lety 02.08.2010 17:57 |  
          0 0

          Proč by měla? Tvoje přítomnost nevadí pro změnu mě. (=o))

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          DrFe1     před 14 lety 02.08.2010 18:18 |  
          0 0

          Nevím proč to bereš pořád takhle konfrontačně. Mě tedy mrzí nepřítomnost každého slávisty, který by mohl klub podpořit. Asi jako většina fanoušků jsem rád, když je nás na stadioně co nejvíc a je co nejlepší atmosféra. Ale vyhraňovat se vůči někomu, že ho nechci na stadioně jenom kvůli tomu, že má na něco ve Slávii jiný názor - tomu nerozumím.

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        slaviator     před 14 lety 02.08.2010 18:30 |  
        0 0

        Jarolím bude škodit asi do té doby, dokud tu bude Rosen - a dokud mu bude bezmezně věřit. Přitom Jarolím není Růžička, nehledě na to, že v hokejový Slavii je Rosen jedním z (cca) deseti spolumajitelů.

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      DrFe1     před 14 lety 02.08.2010 18:05 |  
      0 0

      Souhlas, pěkně napsáno.

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      tt     před 14 lety 02.08.2010 18:14 |  
      0 0

      Konečně rozumnej pohled v záplavě místních ohlých hřbetů oznažujících jiné fanoušky s jiným názorem za voly, hlupáky a škůdce Slavie.

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      slaviator     před 14 lety 02.08.2010 18:25 |  
      0 0

      řekni mi alespoň tři, kdo hodně kritizovali KJ (a už třeba během prvního mistrovskýho titulu), teď ví že víceméně měli pravdu, že to byla cesta do záhuby - a teď kritizují bojkotující? Řekni aspoň tři lidi.. :)

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        Barlblog     před 14 lety 02.08.2010 20:35 |  
        0 0

        Pozor. Já jsem nemluvil o KJ jako osobě. Myslím, že jeho působení tady je krok zpátky, ale zároveň chápu důvody jeho setrvání a nemyslím si, že škodí. Já jsem prosazoval Zemana a nějakého mladšího co-trenéra, ale to bylo a je bez znalosti hospodaření klubu. KJ je nejmenší problém, má své mantinely, ale kvalitní určitě je. Možná bych řekl, že se společně s Vrbou dělí o nejlepšího trenéra GL.

        Já jsem zmiňoval tu scénu okolo odvolávání KJ na jaře. Ta se nelíbila každému. Nikdo ji tu nevychvaloval, co si pamatuju. Takže vlastně všichni ti, co teď jsou proti bojkotu. Bude jich víc než trojice. Řekl bych že Quelhar, Richi a Socrates latinský filozof. taková elita tohoto webu. :-) To je myšleno bez ironie!

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 02.08.2010 18:33 |  
      0 0

      Potlesk a souhlasné pokývání hlavou!
      Bulldock

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      Pablosta     před 14 lety 02.08.2010 18:39 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím. Permici jsem si už nekoupil ze stejnech důvodů. A to nejsem kotelník. Ozývám se poprvé i proto, aby bylo jasno, že se nejedná o pár jedinců s tímto názorem. Z některých příspěvků vyplývá, že chozením máme podporovat E-Side, abysme zabránili bankrotu a Slavia nepřišla o pozemky pod stadiónem. A čím přispěla Bohemka v situaci, kdy marně hledám známky našeho výsadního postavení v Edenu. Nebo se teď pouze čeká na prodej Ďolíčku a chlapci se pak pěkně rozdělej a účty se vyrovnaj? Tohle mě asi jen tak nepřejde, che che a to taky třeba pamatuju starej Eden a jsem zvyklej už na hodně. Momentálně si nedokážu představit, že bych šel znova, uvidíme.

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      Jakubisko     před 14 lety 02.08.2010 18:45 |  
      0 0

      lajk!

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      quelhar (admin)     před 14 lety 02.08.2010 18:52 |  
      0 0

      Aby tu nebyl jen houf souhlasnych prispevku tak jeden nesouhlasny
      Problem C - To vubec neni problem Slavie jako klubu. Pekne povzdechnuti, ale nic, co by mohla Slavia nejak resit a vyjit ti tak vstric.
      Problem B - Drtiva vetsina vyjmenovanych problemu se vyresila na schuzce vedeni s fanousky v patek, nektere z nich by se vyresily i bez nej. Po odchodu Dolezala je znatelny posun ve vstricnosti smerem k fanouskum. Je stale mnoho lidi, kteri nechteji rozeznavat obdobi s nim a po nem, nechteji akceptovat, ze nastala zmena a neustale opakuji problemy a afery (ktere skutecne problemy a aferami byly) z obdobi s nim. Jeho odvolanim se udelaly kroky k tomu, aby se toto neopakovalo.
      Problemu - spoluvlastnictvi fanousky - aby se vubec zjistilo, zda to je mozne a zrealizovatelne, je nutny prave zajem fanousku. Mame fanklub, neni problem se stat jeho clenem a toto navrhnout a zjistit tak, zda je toto zrealizovatelne. Opravdu nestaci to nekolikrat napsat do diskuze, pokud je skutecny zajem na takovem reseni, musi se pro to take neco udelat.

      A nakonec tradicni veticka o ohybani hrbetu - jako vzdy pisu, ze v navstevovani zapasu sveho oblibeneho klubu opravdu zadne ohybani hrbetu nevidim. Nicmene, podobne jako v problemu B, patecni schuze jen potvrdila zmenu v pristupu k fanouskum, lze ocekavat castejsi setkani, vstricnejsi komunikaci a podobne. Opakuju, ze v soucasnosti je jina situace, nez kdyz jeden clen vedeni prosazoval neco a jiny neco jineho. Nyni tu je jasne deklarovany zajem na vstricnosti.

      Otazka na zaver (samozrejme tezko zodpoveditelna, protoze to je tradicni co by, kdyby): Dalo se situace, ktera nastane po zverejneni zaveru schuze a ktera byla uz naznacena tim, ze "Všichni přítomní dospěli k možným řešením všech sporných bodů.", dospet i bez bojkotu? Ja mam pocit, ze ano. Ze soucasne vedeni by podobne postupovalo i v pripade, ze by fanousci projevili svou nespokojenost na stadionu a ne pred jeho branami (pri zapase s Bohemians) a kdyby fanousci prisli na zapas s Boleslavi. Ovsem jak pisu vyse, je to jen muj nazor na hypotetickou situaci.

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        auxx     před 14 lety 02.08.2010 19:12 |  
        0 0

        Hm, někdo možná zaznamenal nějaký posun k lepšímu. V čemkoli. Já ne. A jak již jsem psal, mám období s Jarolímem a snad se dočkám i období bez něj. Těžko už může Slavii dát cokoli pozitivního. Po sportovní i lidské stránce. Pro mne je slávistickým zklamáním roku nikoli klokan v Edenu, nebo umistění v tabulce, ale Rosenova hra - nehra s Karlem Jarolímem a slávistickými fanoušky.

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          quelhar (admin)     před 14 lety 02.08.2010 19:21 |  
          0 0

          To je ovsem uplne jina otazka, ze jo...
          Jak uz jsem psal kdysi, neni jeden univerzalni duvod bojkotu, ale je mnoho ruznych skupin a takrka co clovek, to jiny duvod, proc nechodit. Jeden vyhradne kvuli Bohemce, dalsi kvuli spatne komunikaci, treti kvuli Jarolimovi, ctvrty kvuli ceduli s nazvem ulice.

          Do budoucna bude klicove, zda bojkot odvola jedina verejne viditelna bojkotujici skupina fanousku pod nazvem Tribuna Sever. Pro mnohe to snad bude gesto, ze maji taky prijit. A co mam zpravy o patecni schuzi, tak je snad realne, ze bojkot by mohl skoncit.

          • Re: Video: Fanoušci v Edenu

            auxx     před 14 lety 02.08.2010 19:36 |  
            0 0

            Souhlasím. Globálně se dá říct, že asi neexistuje něco, z čeho by slávista měl mít radost. Bohužel vedení totálně zaspalo. Není to nic z ničeho. Náznaky nespokojenosti se táhnou víc, jak dva roky ale nechtěli to slyšet. Poslední návštěva jasně dokumentuje, že nejde jen o ultras, ale i "mlčící většina" toho má plné zuby a prostě nebude chodit.

            • Re: Video: Fanoušci v Edenu

              quelhar (admin)     před 14 lety 02.08.2010 19:50 |  
              0 0

              Jo, vetsina veci, ktere se ted resi jako velky problem (Sin slavy, logo, vlajka, vyzdoba), v dobe sportovnich uspechu byly vnimany pouze jako mensi vady na krase. V dobe, kdy se nakumulovaly sportovni neuspechy, Bohemka (souvislost techto dvou tu muze byt), rozkol ve vedeni (opet souvislost se sportovnimi neuspechy tu zrejme je) a financni problemy (a znovu tu je souvislost se sportovnim neuspechem) se jevi kazda malickost jako vybusna zalezitost. Vyreseni nekterych techto bodu doufejme bude vnimano jako pozitivni signal a alespon cast te mlcici vetsiny si cestu na stadion najde.

              Ovsem stejne jako sportovni neuspech muze byt korenem vsech problemu, sportovni uspechy muzou byt naopak klicem k jejich reseni. Je jasne, ze dobre vysledky pusobi na navstevnost pozitivne bez ohledu na nejake bojkoty. Je proste pomerne pocetna skupina lidi, ktera prijde, pokud se bude darit a bude se hrat v popredi tabulky. Pokud se navic odvola bojkot Tribuny Sever, prijde skupina fanousku, ktera zasadnim zpusobem spoluvytvari atmosferu na stadionu.

              Je jasne, ze situace je nekomfortni. A je jasne, ze se najdou lidi (a mozna jich bude dost), kteri proste na Slavii neprijdou, dokud ji bude trenovat Jarolim. Ale pokud se podari ostatni skupiny fanousku na stadion znovu privest a vytvorit dobrou atmosferu, je pravdepodobnost sportovniho uspechu asi o par procent vyssi. Mic je ted na strane Ultras, kteri muzou vyslat signal i k mlcici vetsine. A samozrejme, musi prijit vysledky, ktere jsou zatim rekneme uchazejici a dalsi dva zapasy zase napovi o trosku vic.

              • Re: Video: Fanoušci v Edenu

                auxx     před 14 lety 02.08.2010 20:12 |  
                0 0

                Uvidíme. Důvěra se jen těžko nabývá zpátky. Škoda nevyužitého potenciálu a euforie po prvním titulu a otevření Edenu. Kde asi udělali chybu, soudruzi z eNDéeR? (=o))

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        Barlblog     před 14 lety 02.08.2010 20:23 |  
        0 0

        Zdravim,

        Jistě, Slavie jako klub nemůže řešit úpadek společnosti jako celku. Je to depresivní, ale pokud si člověk přečte něco od současných sociologů a filozofů a porovná stav dnes a například před II. světovou válkou, jasně se ukazuje morální recese. To neříkám jako nějaký prorok s patentem na rozum. Všichni jsme součástí doložitelného upadku Západní civilizace. Můžeme se bavit o tom, zda je to jev přechodný, nebo naopak jev očekávatelný a nevybučující z řady vývoje lidstva. Na to je názorů více.

        To co Slavie řešit může, je sportovní prostředí. Veř nebo ne, ale radši budu fandit 3. týmu ligy, než 1. týmu s velkým otazníkem nad některými zápasy. Sám musíš uznat, že Platil a hlavně Puček mají velmi špatnou pověst. Byla by chyba je posuzovat podle pověsti, ale události v Hlučíně - záchranářská penalta a velké otazníky nad působením Platila u policie ti jistě nepřidávají na klidu, stejně jako mě. A argument že to dělají všichni by akorát tak zapadl do tak typického alibismu.

        Je dobře, že se drtivá většina problému řeší. Zda se vyřešili, na to si počkám. :-) Bohužel se vůbec nemluví o vlastnících E-SIDE a SKS.

        S tím že je nutné něco dělat máš pravdu. Psal jsem Mail na který mi nebylo odpovězeno. Navíc jsem se při slovní debatě setkal s odpovědí, že není vůle a u nás by to stejně nešlo. Pokud by se našlo dost lidí tady, klidně vstoupím do fanklubu, či odboru přátel a budu se společně s nimi snažit o prosazení.

        Nevím, zda by se situace zlepšila bez bojkotu. Ale je nutné říct fakta. Od 7. května 2008 fanoušci pravidelně upozorňují, a to i na setkáních s vedením, že na stadionu by měla být síň slávy, znaky klubu a výzdoba. Dlouhodobě se v diskusích oběvovali otázky na akcionářskou struktůru výše zmíněných firem. Sám moc dobře víš, že Doležal, pod dojmem dnešních událostí, vyloženě lhal o výsostném postavení SKS v Edenu. Tuto retoriku převzal i Platil. Při stavbě stadionu se učast Bohemians 1905 zvažovala, ale bylo jasně deklarováno, že se od tohoto záměru ustupuje.

        Z toho všeho vypývá několik věcí. Vedení mělo čas 2 roky, aby splnilo věci, se kterými samo souhlasilo. V průběhu těchto let byla finanční situace lepší než ta stávající. To co bylo dle mého osobního názoru překážkou, byla neochota investovat do stadionu, který z hlediska majitelů, není jejich majetkem, což efektivně zatajují dodnes. Další a další přehmaty, v čele s "etudou permice" a taškařicí s Jarolímem, jeho osoba v současné situaci vadí nejméně, jen podtrhly účet. Je krajně podezřelé, že hned, jak se o Slavii začíná negativně psát, hned jak klesne prodej permanentek o 70% a hned, jak kotel čítajíci stovky, možná tisíce lidí vyhlasí bojkot, to jde. Navíc musíš sám uznat, že například cena permanentek byla jasně vynucena madiálním tlakem a né dobrou duší Rosena s Platilem. I to je ale možné. Nevím.

        Ohnutí hřbetu je individuální. Někdo ho ze svého pohledu musí ohýbat pořád, někdo si ani nevšimne, že už dávno klečí...

        Každopádně nechci nikoho urážet. Nevadí mi ani bojkotující, k nimž patřím, ani ti co podporují. Já doufám, že jsem tolerantní. A platí to, že pokud chceš platit daný stav, je to jen tvoje volba, za kterou by tě neměl nikdo kritizovat.

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        Jachym     před 14 lety 03.08.2010 09:14 |  
        0 0

        Já bych nemluvil o větší vstřícnosti k fanouškům, ale o návratu k normálu. Věci, které označuješ jako drobnosti (síň slávy, velké viditelné logo atd.) jsou (respektive měly by být) přece naprostými samozřejmostmi pro klub jména a tradice Slavie. A je velikou ostudou, že za dva roky se v této oblasti nic nestalo, pokud nepočítáme jeden ušmudlaný fanshop a plakát Pepiho. A jsem narozdíl od tebe téměř 100% přesvědčen o tom, že nebýt masivního protestu fanoušků by se tyto věci nadále neřešily...

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      Gordon (host)     před 14 lety 02.08.2010 20:21 |  
      0 0

      Diky, kdyz jsem to cele procital tak vsichni jen vidi jak ty hajzly bojkotujici si nevidi do huby. Hlavne jeste komentare typu no tech bojkotujicich prece neni tolik, je vikend vsichni jeli na chalupy. Pockejte po prazdinanch.... :D .

      Agitka na SN je pro me trochu zarazejici, a querhalovo donebe vzyvani Platila, novych pomeru, to uz mi prijde trochu moc- nevim jestli po skole budes shanet nejake misto na slavii ci tak, nicmene zkus se poptat, mozna te odmeni.... Nevim neprisel jsem s nim do styku, ale jak to pises v prispevku pridama mi ze tedko tam je nadclovek a nejvetsi skodic byl dolezal (na kazdem sprochu pravdy trochu, nicmene vseho s mirou).

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        Barlblog     před 14 lety 02.08.2010 20:26 |  
        0 0

        Já doufám, že to agitace není. To označení na závěr bylo odlehčení. Ber to jako můj názor na věc.

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          slaviator     před 14 lety 02.08.2010 21:10 |  
          0 0

          Barlbloge (Barlblogu?), buď v klidu, Gordon celý druhý odstavec vč. agitky směřoval ke quelharovi ;)

          • Re: Video: Fanoušci v Edenu

            Gordon (host)     před 14 lety 02.08.2010 23:13 |  
            0 0

            Dekuju :), sory za zamtek.. :)

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        slaviator     před 14 lety 02.08.2010 20:38 |  
        0 0

        když to tak vezmeš, tak Doležal tím největším škodičem byl. Protože kvůli němu musel KJ přijmout pár kompromisů, a to byla jak víme Karlovo jediná, zato kardinální chyba. Žádné kompromisy přijímat neměl, na Doležala a jeho vnitřní oponenturu se měl vykašlat. A on ho ještě, Doležal, chtěl nakonec odvolat...! To fakt jako ne, to už bylo příliš!

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        quelhar (admin)     před 14 lety 02.08.2010 20:41 |  
        0 0

        Nebudu.
        Formuju si nazory podle toho, co slysim a co vidim. Je pro me dulezitejsi, jak Platil pusobi na lidi, se kterymi jedna, nez co o nem pisou media.

        • Re: Video: Fanoušci v Edenu

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 02.08.2010 22:25 |  
          0 0

          Zdravím, obojí je důležité. Pro obraz a značku Slavie mnohem víc to druhé. Pro klub sám spíš to první, nicméně jsou to spojené nádoby.

          Ad světlé zítřky po Doležalovi. Změnu zatím opravdu nepozoruju krom toho, že Ondřej Zlámal založil novou rubriku a častěji tam napíše. Na schůzi jsem nebyl, proto s jejími závěry těžko můžu operovat. Počkám si a věřím tedy v příjemné překvapení.

          Jednotlivé body rozebírat nebudu, neb více souhlasím s Barblogem a tvoje polemika mi přijde trochu neadresná.
          Snad jen k tomu morálnímu úpadku. Zajímavý fenomén, ale trochu bych oponoval, že sociologové hovoří spíš o změně z pozic jejich vědy je to přesnější. Filosofové zase nic jiného než úpadek neznají a každá doba je pro ně ta nejhorší a horší než doba předešlá:). Ale to sem na tyhle stránky opravdu nepatří.

    • Re: Video: Fanoušci v Edenu

      jiras     před 14 lety 03.08.2010 01:37 |  
      0 0

      Mě třeba štve, jak Jarolím pořád v médiích opakuje "bojkot fanoušků považuji za nešťastné řešení". Odmysleme si, že to za řešení asi nikdo nepovažuje, spíš důsledek, tak ať si radši dokola pouští loňské zápasy, jestli chce vidět ta "nešťastná" řešení. Dokonale to pak zabije slovy "věřím, že když se nám bude dařit, zase do Edenu začnou chodit" (po třech upachtěných výkonech, kdy se maximálně sem tam blýsklo) - buď nechápe, proč jsou lidi nasraní, nebo to ignoruje. Pan Havlíček tomu svými vyjádřeními taky moc nepřidal.

      Minimálně před rokem tu nekteří psali o tom, že těžce zaostáváme s marketingem, že "kouzlo" nového stadionu nevydrží věčně a návštěvy klesnou. Příchod klokana to kouzlo dokonale zrušil a teď se vše ukazuje v plné nahotě. Přitom to nezačalo tou bohemkou, to byla spíš poslední, byť hodně velká, kapka. Na Boleslav bylo 4,3 tis. lidí, berme 10 tis. jako číslo, kam by to mělo minimálně jít. Pochybuju, že bojkotuje skoro 6 tis. pravidelných návštěvníků Edenu. Ať je Sparta jaká chce, tak se musí uznat, že ti pro diváky pořád něco vymýšlejí, byť to jsou někdy pičoviny, tak i snaha se cenní a lidi chodili, byť nehráli nic moc.

      Mně se ten bojkot líbí ještě z jednoho důvodu - konečně si v Čechách (velmi pomaličku) přestáváme nechávat srát na hlavu. U nás si každej myslí, že vztah se zákazníkem končí odevzdáním peněz. Něco jako spokojenost zákazníka nikdo nezná a zákazník má tak plné právo si své peníze nechat. Pak jsou dvě možnosti - buď daná firma o zákazníka nestojí, nebo pro jeho spokojenost něco udělá. I z těch nešťastných vyjádření je poznat, že ta první věc nejspíš neplatí (naštěstí), tak teď je otázka, jestli se něco udělá. Uvidíme tenhle týden.

      • Re: Video: Fanoušci v Edenu

        DrFe1     před 14 lety 03.08.2010 10:57 |  
        0 0

        Souhlas. Samozřejmě, že těch 6-8 tisíc nechybí jenom kvůli bojkotu. Můj osobní tip je, že čistých bojkotářů je tak 2 tisíce. Ostatní nepřišli z různých důvodů, z nichž jeden podstatný je dlouhodobě mizerná hra našeho týmu a nepříliš dobrá vyhlídka na nějáké zlepšení. Když se k tomu přidají ty další důvody (Jarolím, komunikace, nulový marketing atd.) tak výsledkem budou návštěvy do 5 tisíc.

        Často je to všechno dohromady, tak jako třeba u mě. Opravdu nemám náladu jet z chaty 100 km na fotbal a zpátky, utratit stovky Kč, abych pak viděl nejpomalejší záložní řadu světa, žádný útok a pěší fotbal bez nápadu. K tomu původce tohoto marasmu sedět na lavičce. To musí mít člověk jinou motivaci, aby přišel. Takhle je velká pravděpodobnost, že vás na zápase čeká jenom další znechucení ze zkaženého zápasu a že jsme jich v minulé sezoně zažili sakra hodně, to mnohé odradí. Tak tam radši nejdu a ještě pár zápasů určitě nepůjdu, permanentku kterou jsem vloni měl jsem si nekoupil. Beru to jako upozornění, že "takhle ne!, přátelé". Musíte se jinak snažit a ne nám věčně kálet na hlavu.

  6. Re: Video: Fanoušci v Edenu

    Me2d     před 14 lety 02.08.2010 22:45 |  
    0 0

    Spousta? Spostu si představuji krapet jinak. Ale v prvním poločase se snažili. V druhém už nechandil skoro nikdo.