Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

Předseda představenstva Tomáš Rosen, generální ředitel Miroslav Platil a ředitel komunikace Ondřej Zlámal jednali v pátek odpoledne více než tři hodiny se zástupci Odboru přátel, fanklubu a Tribuny Sever.

Hlavním námětem jednání byla témata otevřeného dopisu vedení Slavie, který adresovali zástupci Tribuny Sever. Všichni přítomní dospěli k možným řešením všech sporných bodů. Z jednání bude zveřejněna v příštím týdnu společná zpráva na oficiálních stránkách klubu.

Ondřej Zlámal, ředitel komunikace Slavie
Jiří Havlíček, Odbor přátel Slavie
Stanislav Rychtera, fanklub Slavie
Lukáš Vala, Tribuna Sever

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

    Richi (admin)     před 14 lety 30.07.2010 22:08 |  
    0 0

    Můžu potvrdit, že jednání bylo velice vstřícné a užitečné. Teď se jen sepíše zpráva, což dá zabrat a snad to bude mít další pozitivní vývoj, aby byl přerušen bojkot od dalšího domácího zápasu.

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      tolsimir     před 14 lety 30.07.2010 22:11 |  
      0 0

      Ocekavam, ze to bude stejne jen symbolicke preruseni bojkotu. Vetsina lidi, tedy alespon mi to tak celou tu dobu pripada, bojkotuji kvuli bohemce v edenu a utoku na tradice. A to se minimalne dalsich 50 let nezmeni

      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

        Richi (admin)     před 14 lety 30.07.2010 22:14 |  
        0 0

        Tak pokud člověk chce bojkotovat, může bojkotovat stále či začít fandit Spartě, ale diskuse která proběhla měla opodstatnění i v otázce Bohemky.

        • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

          jiras     před 14 lety 30.07.2010 22:17 |  
          0 0

          Nějakej kratší výcuc hlavně kolem toho klokana bys dohromady nedal, nebo dohoda zní, že vše až na oficiálkách?

          • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

            Richi (admin)     před 14 lety 30.07.2010 22:20 |  
            0 0

            Dohodli jsme se na oficiálním stanovisku, protože samozřejmě ne všechno lze zveřejnit kvůli čekajícím novinářům, ale mělo by to být sepsané tak, aby tam byly řečeny určité záruky, obsah budou konzultovat všechny strany. Ohledně klokana, ten tu teď bude, to se nezmění, ale padlo několik věcí kolem budoucnosti. Uvidíme, jak to lidi přijmou, slávisti jsou kritičtí za každé okolnosti ...

            • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

              jiras     před 14 lety 30.07.2010 22:36 |  
              0 0

              Díky. Já si teda myslím, že slávisti, potažmo Češi obecně, jsou ve výsledku kritičtí docela málo, alespoň ve srovnání se zahraničím. Pokud bude reálná šance, že za 5 let odtáhnou, tak to situaci podle mě uklidní.

              • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                Richi (admin)     před 14 lety 30.07.2010 22:43 |  
                0 0

                slávisti si najdou chvilku pro kritiku čehokoliv, tak to je ... bohužel ...

                a za pět let Bohemka třeba už nebude, vždyť je na pokraji holé existence, táhnou se s ní spory apod ...

                • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                  whip     před 14 lety 30.07.2010 23:15 |  
                  0 0

                  Richi sorry, ale ja bych rek, ze je uplne jedno jestli Bohemka zkrachuje, pokud se vystavi zazemi pro dalsi mancaft, tak asi jen tezko zustane nevyuzivany a budou se tam stehovat takovy ty tymy co jeden rok postoupej a dalsi bojujou o udrzeni: Kladno, Žizkov, Strizkov, ... Zacnu zase chodit az zacnou chodit Ultras, ikdyz s klokanem u nas, coz me bude hodne stvat. A jestli se splni alespon nektere pozadavky z otevreneho dopisu, tak ten bojkot mel smysl.

                  • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                    quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 23:18 |  
                    0 0

                    Kdyz na tom budou Slavia i stadion dobre, tak v zazemi budou slavisticke mladeznicke tymy.

                  • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                    Richi (admin)     před 14 lety 30.07.2010 23:22 |  
                    0 0

                    Zazemi na jihu se melo stavet tak ci tak, s povolenim je holt problem. A po dobu co tam bude Bohemka tak tam bude mit jedno patro, je to skryte smerem k zeleznice, to stejne nikdo neuvidi, zbytek se bude normalne vyuzivat. A az Bohemka zmizi, tak ty prostory muze vyuzivat mladez, jak rikal quelhar, prostě s dostavěným jihem se plánovalo v původní vizualizaci stadionu, ale kvůli úspoře se to zatím pozdrželo.

                    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 23:30 |  
                      0 0

                      No a já se ptám, je to takovej říct tohle rovnou a nahlas? Místo toho denně média zaplavují prohlášení Přibyla, že se bude "Bohemce" dostavovat zázemí v Edenu. Prostě v prezentaci navenek je Slavia velmi slabá a celý bojkot je toho vyústěním.

                      Jinak díky redakci za zprávy.

                      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                        Richi (admin)     před 14 lety 30.07.2010 23:35 |  
                        0 0

                        Neboj, i o této prezentaci se mluvilo. Bohužel pan Přibyl je jen řečník, co se snaží manipulovat média, které čekají, kdy začneme mezi sebou válčit, což je realita.

                        • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 06:54 |  
                          0 0

                          Je to takovej problém, ta mělo bejt.. To je dobře, že se o tom mluvilo. Pan Přibyl je zkrátka člověk, kterej umí pracovat s médii. Ono je totiž vcelku jedno, co jim říkáš, ale jak to děláš. On to umí, my ne. To je celej problém. A i to přivedlo Slavii na buben a do bojkotu.

                          • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                            Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 08:24 |  
                            0 0

                            Je otázkou, zda chceme s médii jednat jako Přibyl, pak by tu začla válka přes média, což by se novinářům líbilo a nám to ubližovalo. Otázka chování k médiím je složitá věc a není jednoduché, sám to vím, člověk si musí dávat na vše pozor.

                            • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                              Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 10:09 |  
                              0 0

                              Neříkám, že máme vést válku přes média. Ale že máme být v médiích vidět, a to do plusu. Tomu se musí jít naproti. Vždyť jaký je teď obraz Slavie v médiích? Slavia válčí s ČT, Bleskem, Mf. Nejvlivnějšími médii.. To je cesta proti zdi kurňa. To nelze vyhrát. Tým šel do kytek a když se novináři staronového trenéra optají na minulost, mluvčí ukončí tiskovku, pak rozešle nahlouplou směrnici o Synottip aréně..

                              Neříkám, jak to bylo v reálu (to třeba ani nevím, ty možná něco), ale ono to taky bohužel nikoho nezajímá, když jediná verze, která k lidem přijde je tato. To, že to Zlámal komentuje stylem "jednání Blesku a Přibyla nemá úroveň", může bejt tisíckrát pravda a souhlasíme s tim, ale neni to funkční. Musí se to dotáhnout a říct, jak to bylo, fakta, opakovaně vydávat stanoviska, být slyšet - pravidla krizové komunikace.. a my v krizi jsme, to je sakra jasné!

                              Obsah, který Přibyl dodává médiím rozhodně nechci napodobovat, chraň Bůh. Ale formu má zmáknutou.

                              I Sparta je úplně jinde. Jasně, jsou na vlně úspěchu, to se pak pracuje jinak, ale oni to furt podporují, nový dresy, novej trávník, divák 12 hráč.. furt jsou vidět, hustěj to do lidí ze všech stran, a to v pozitivním světle. Dokonce i manažer Plzně je v přenosu pochválil, jak jí příkladně píchli, nabídli stadion a ukázali solidaritu. To je exemplárně namířený proti nám, resp. situaci v Edenu a každej to tak pochopí! Teď jim teda šlápl do úsměvu Řepka.. to jsem zvědav, jak to zakončí.

                              • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                                Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 11:06 |  
                                0 0

                                Tak prý na tomto obrazu se bude pracovat, pan Platil má několik představ, jak by se to mělo řídit, už se nějaké změny udělaly, ale je to otázkou času. Počkejme si na pozdější času, jak se to všechno vyvine.

                    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                      whip     před 14 lety 31.07.2010 13:19 |  
                      0 0

                      Ano, pokud by tam byla nase mladez, tak by to bylo fajn (ikdyz o tom pochybuju, protoze z toho nic nekapne). Ovsem to nemeni nic na tom, ze se tam muze kdykoliv privandrovat jakykoliv tym a vubec nezalezi na financni situaci Bohemky.

      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

        DrFe1     před 14 lety 30.07.2010 22:17 |  
        0 0

        Mě taky "trochu" vadí nominace Jarolíma do funkce doživotního trenéra Slávie, protože když vyhrál dva tituly, tak má teď bianco šek na věčné časy a nikdy jinak.

        • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

          tolsimir     před 14 lety 30.07.2010 22:18 |  
          0 0

          jasny, me to taky vadi, ale kvuli tomu bych nebojkotoval a to jsem schopny jeste prejit

        • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

          Richi (admin)     před 14 lety 30.07.2010 22:26 |  
          0 0

          Každému vadí něco, ale nechodit na zápasy je blbost, chodíme kvůli Slavii, že ji máme rádi, nespokojenost můžeme vyjádřit na tribunách.

          • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

            DrFe1     před 14 lety 30.07.2010 23:11 |  
            0 0

            Já bych tedy autoritativně neříkal, že jedno nebo druhé je blbost. Někteří fanoušci teď nechodí na tribuny právě proto, že mají Slávii rádi a doufají, že pomůžou k probuzení majitelů klubu a tím lepší budoucnosti Slávie. Taky si nelze nechat kálet na hlavu věčně, ono se to pak časem jenom zhoršuje, čehož je vývoj ve Slávii smutným důkazem. Jediným důvodem alespoň náznaku zlepšení v současné době je právě masový protest fanoušků. Kdyby všichni uvažovali jenom v duchu "držet hubu a krok, přijdu na Slávii byť mi kálejí na hlavu sebevíc", tak to půjde definitivně doprdele a vedení si z nás udělá úplnej hadr na podlahu a na tribunách zbyde jenom těch pár nejvěrnějších "splachovacích" fanatiků ......

            • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

              Richi (admin)     před 14 lety 30.07.2010 23:15 |  
              0 0

              Tak bojkot pomohlo k určitému jednání, v komunikaci, dříve se asi nejednalo se správnými lidmi, teď se to snad pohne. Ale bojkot musí mít reálné body, někteří lidé mají nereálné představy a požadavky. A hlavně, všechno prostě říct na veřejnosti nelze, kvůli novinářům, to by se vše otočilo. Pro mě dnešní jednání bylo dosti přínosné a za ty body jsem rád, co ultras sepsalo. A věřím, že brzy bojkot přeruší. A je tu slib odboru přátel, že pokud sliby nebudou splněny, tak začnou taky bojkovat. Proto je dobrý, že ta schůzka probíhala za účasti více zástupců jednotlivých fanouškovských skupin.

              Na druhou stranu, je tu řada lidí, kteří budou nadávat vždy a jen hledají záminku, proč i třeba nechodit či si zdůvodňovat, proč daný člověk nechodí ...

              • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                DrFe1     před 14 lety 30.07.2010 23:27 |  
                0 0

                Já ty vaše jednání neznám, ale to co zveřejnili Ultras jako požadavky byly normální reálné věci, které by měl civilizovaný klub bez problémů splnit. Pokud ale chceme zůstat klubem východního typu s utajenými majiteli, neprůhlednými machinacemi apod. tak je to ovšem problém.

                Jinak nevím proč se dáváš pořád ty dovětky o věčném nadávání. Faktem je, že fanoušek Slávie má nyní důvodů pro oprávněné nadávání víc než dost (komunikace, Bohemka, Jarolím, tajemní vlastníci, spory tajemných vlastníků ......), proto mi tohle tvoje shazování protestů připadá jako nepatřičná podpásovka.

                • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                  Richi (admin)     před 14 lety 30.07.2010 23:38 |  
                  0 0

                  Bude zveřejněna reakce na prohlášení k jednotlivým bodům a ano, většina bodů je reálných.

                  To nadávání, protože si pamatuji jak jsme získali titul, lidi nadávali, hráli jsm LM, lidi nadávali, tak když jsme v háji, tak lidi nadávají tuplem a řada se na tom ještě přiživuje ... a chápu, že důvodů k nespokojenosti je dost, snad tyto jednání a i další pomůžou tyto věci napravit.

                • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                  Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 23:45 |  
                  0 0

                  Nejsem zas tak letitý, ale dřevěnou tribunu pamatuji dobře a to že fanoušek Slavie kritizuje vždy a za každé konstelace je jednoznačně pravda. Nepamatuji trenéra ani hráče, za kterého by kritika skončila. I dnešní ikona Vláďa Šmicer si před svým odchodem vyslechl své, aby táhl někam.... Na trenéra a vedení se nadávalo zkrátka vždycky, není jediná výjimka!!!!

                • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                  urs (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 13:53 |  
                  0 0

                  rád bych zdůraznil, že jako fanoušek slávie jsem na SKS nikdy nenadával, protože ten kdo na slávii nadává - není v mých očích jejím fanouškem, ale člověkem, který si pravděpodobně léčí mindráky chozením na fotbal..

                  dál už nemám co dodat a jen přidávám poděkování všem zainteresovaným stranám, které to myslí s SKS díky tomuto "vstřícnému gestu" dobře - což mě osobně stačí a fandím takovémuto způsobu komunikace a řešení problémů mezi klubem a fanoušky, protože jedno bez druhého jakoby nebylo..

                  urs

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      mart     před 14 lety 30.07.2010 22:18 |  
      0 0

      Diky Richi za rychly update.
      Ono je to obcas i pro verneho fandu trosku narocne.
      Ja neprskam, nevtekam se, .... jenom dekuju.
      mart

  2. Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

    zibi     před 14 lety 30.07.2010 23:46 |  
    0 0

    Richi, jak si můžeš být tak jistý, že Bohemka zkrachuje a zmizí z Edenu?
    Já osobně tomu nevěřím. Každopádně Přibyl je vskutku napřesdržku.

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      jiras     před 14 lety 30.07.2010 23:51 |  
      0 0

      Přibyl říká, že je bohemák, který pracoval pro Spartu. Já mám pocit, že je to sparťan pracující pro Bohemians 1905...

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      Richi (admin)     před 14 lety 30.07.2010 23:58 |  
      0 0

      Tak jistý si nejsem, ale její situace není "komfortní", jak se říká. A kdo ví, třeba tu bude československá liga, Bohemka spadne do druhé ligy, pak do třetí ... navíc tím že jsou v Edenu nebudou mít domácí zázemí a tím to budou mít těžší se zachránit ... a čím níže budou, tím méně budou otravní

      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 06:58 |  
        0 0

        Na druhou stranu já vůbec nejsem rád za tohleto. Bohemka je přeci jen "kamarád ve zbrani". Pakliže jsme na poli sportu a duchu fair play, tak v tom je i to, že co se dnes děje Bohemce, zítra se může stát nám. Radovat se z zkonce klubu se stoletou tradicí mi přijde opravdu hodně žalostné.

        • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

          Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 08:26 |  
          0 0

          Tak pak ale nemůže být problém, že je Bohemka u nás ... a propo, Bohemka nás pustila na svůj vlastní stadion, když jsme potřebovali, tak teď jsme jí to vrátili. účty jsou srovnaný.

          • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 10:15 |  
            0 0

            To je taky špatně. Účty jsou srovnaný znamená, že jsme to udělali z nějaké nutnosti, ne z dobrá vůle a fair play.

            Ale já bych taky s klokanem v Edenu problém nikdy neměl, pokud by to bylo ve formě jako my v Ďolíku nebo na Strahově dočasná nouze- ne jako definitiva.

            Já vůči Bohemians necítím žádnou zášť, naopak. Něco, co tady žilo ještě za našich dědků zasluhuje úctu. Zruinovat něco v cuku letu umí každej buran, ale udržovat klub sto let, to už zasluhuje značný úsilí a oběti mnoha lidí. Lidi se skládali, aby podpořili Slávii, když jí chtěl Bolševik sprovodit ze světa. Teď se to děje Bohemce a my se z toho budem tetelit? To mi přijde politováníhodné. Velmi.

            • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

              Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 11:12 |  
              0 0

              No Bohemku hlavně potápí její vedení, v Edenu nikdy nebude mít domácí zázemí a vždy se tu budou cítit jako hosté. Každopádně pro stadion bylo potřebné tu mít další klub, kvůli splácení. Nezapomínejme, že stadion se dostavil před dvěma lety za určité ekonomické situace a s určitými plány. Pak přišla finanční krize, peněz do sportu se dává méně, takže i stadion tím utrpěl, není tak vytížen jak měl mít, nemá tak zaplněné skyboxy jak je třeba, takže situace je horší než se předpokládalo a je třeba přinést další peníze. A Bohemka tomu napomůže.

              A jedna maličkost, co to Slavii přinese. O trávník se teď starala jen Slavia za své peníze (dost velká částka), nyní se o to podělí s Bohemkou, takže zde ušetříme.

              • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 13:04 |  
                0 0

                Zatímco na naší zpackané sezoně loni nemělo vedení nejmenší podíl..
                Ne, s tímhle já nemám problém. Nastěhování Bohemky z pohledu Slavie, resp. Eside chápu. Ale o tom trvalém hostování nejsem nějak závratně přesvědčen.. Už proto nejsem rád, co se Bohemce děje. Příště to může bejt Žižkov, Slavia Sparta a co. Nikdo nehekne a všichni se budou tetelit blahem, že jim odpadl soupeř? Já třeba bych Spartě nic takovýho nepřál a říkejte mi třeba arcikacíř.

                Ad trávník.. taky dostane dvakrát větší nálož, takže o úspoře nejsem nějak závratně přesvědčen. Třeba přijde čas, že se bude po zimě půlka trávy měnit. To se uvidí, i když, to je provozní věc a to snad řešit nemusíme.

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      smichov_1     před 14 lety 31.07.2010 14:24 |  
      0 0

      No, Richi drzi striktne Rosenovskou linii a vymysli si zcela absurdni argunemty. Krach Bohemky? Kdyz Bohemka nezkrahovala ani vlastnim bankrotem (a je naopak zase v 1. lize) ani za vic nez 100 let svoji existence, nezkrachuje ani v pristich 20 let protoze si to preje Richi. Spise se muze stat ze sportovne se zlepsi, dostanou do poharu, sezenou par kvalitnich treneru a dostanou se do pozice hlavniho najemce SynotTip Areny. Slavia nebyla vzdycky natom sportovne lip nez Bohemka a myslet si ze budeme trvale lepsi je naivni. V soucasne dobe je jasne videt ze Bohemka je zcela ravnopravnim najemcem a do budoucna ji pak uz nic nebrani dal stadion "zvelebovat". Pokud se jeste Slavia dostane do sportovnich problemu (spise AZ nez POKUD), Bohemka to urcite vyuzije aby si svoji pozici na SynotTp Arene upevnila. Vedeni ted sice bude rikat jak je Bohemka na pokraji krachu, ale ma to jen ten ucel aby se "uklidnila" situace a fanousci se s klokanem smirili. Fakt je ovsem takovy ze jsme po 2 letech zase jednoznacne "bezdomovci" na stadionu ktery pronajimame stejne jako Strahov. Rozdil je ten ze jsme Strahov alespon nemuseli sdilet. A jeste neco: Richiho slova o tom ze Bohemka bude sidlit na druhe strane stadionu (!!! jsou hodni ze nas vyhodi z nasich nacelari !!!) a ze to nebude moc videt (!?) je urazka zdraveho rozumu (hlavne tedy Richiho). Nevim jestli by Arsenal uklidnilo ze Tottenham bude mit sidlo na Emirates, ale jen na druhe strane stadionu! Absurdita nekterych vyroku "sebemrskacske" skupiny (zcela nedustojne nasich dejin) me fascinuje.

      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

        smichov_1     před 14 lety 31.07.2010 14:46 |  
        0 0

        Omlouvam se, pisu to na italske klavesnici, je to trochu problem. BTW. kdyby vedeni Slavie podobne veci delalo v Italii, Spanelsku, Turecku nebo Portugalsku, asi by meli 24h policejni ochranu a stejne by jim to asi Prodej pozemku pod Dolickem, ale to je jen prijem majitelu Slavie (Grosse?) a se Slavii a ESidem nema bohuzel nic spolecneho. Richi a spol. se v podstate zucastni prevodu Slavistickych penez do kapes majitelu Slavie/ESide.

      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

        smichov_1     před 14 lety 31.07.2010 14:49 |  
        0 0

        Omlouvam se, pisu to na italske klavesnici, je to trochu problem. BTW. kdyby vedeni Slavie podobne veci delalo v Italii, Spanelsku, Turecku nebo Portugalsku, asi by meli 24h policejni ochranu a stejne by jim to asi nepomohlo.

        Vsechny ekonomicke ukazatele jsou nevyhodne: Prijem ze vstupenek poklesne, do poharu se bez divaku hur dostaneme, hrace pak spatne lze prodat. Jediny pozitivni ekonomicky efekt je prodej pozemku pod Dolickem, ale to je jen prijem majitelu Slavie (Grosse?) a se Slavii a ESidem penize nemaji bohuzel nic spolecneho. Richi a spol. se v podstate zucastni prevodu Slavistickych penez do kapes majitelu Slavie/ESide.

  3. Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

    brugy     před 14 lety 31.07.2010 00:46 |  
    0 2

    souhlasim s Richim, nadávat se bude vždy a na všechno to je česká nátura, bojkot má smysl, nespokojenost je na místě, ale je třeba chápat realitu a omezit se na momentálně splnitelné věci, které jsou otázkou vstřícnosti a jako protiváha výstupům vedení Bohemians, jenže proč tak Bohemka vystupuje, snaží se jen dělat to co nedělá/lo vedení Slávie, prodat značku klubu a stát si za tím, pro Bohemáky je ta situace ještě horší než pro nás

    Přibyl je normální prostitut, proč řešíte jeho výroky? moc dobře si ho pamatuju v kotli Slavie cca v r. 94-96 a to byl jeden ze "skalních", pak začal prodávat před stadionem suvenýry, divil jsem se, že takovému srdcaři nevadí, že je při zápase za stadionem....

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 07:04 |  
      0 0

      Ale jak můžeme chápat realitu, když nám ji vedení nebylo ochotno sdělit..? Přesně o tom je bojkot. Nebo já to tak chápu a i Richi seznal, že to pomohlo v komunikaci a vysvětlení věcí, které po leta vázly.

      BTW trochu offtopic, ale ne úplně. Teď byl pořad výbornej díl Historie CS o prezidentu Háchovi. To je člověk, který v dobré víře držel hubu a krok - "nebojkotoval". A co za to sklidil..

      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

        brugy     před 14 lety 31.07.2010 09:20 |  
        0 2

        vedení nebylo ochotno, přesně o tom bojkot byl nebo vedení není ochotno o tom bojkot je?

        • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

          brugy     před 14 lety 31.07.2010 09:24 |  
          0 2

          stejně si myslim, že Slávisty nejvíce popudila reakce bohemáckého vedení a o to jim přesně šlo

        • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 10:20 |  
          0 0

          Jestli to "bylo", nebo "je", je otázka.. možná spíš na ty, kteří byli na schůzi. Z mého pohledu je to pořád současný stav. Jestliže je Slavie ve výprodeji a vedení se navenek stále naparuje jako páv a brblá proti svým největším spojencům, pak je bojkot aktuálnější než kdy dřív a jen dobře, že se našla skupina lidí s výrazným slovem a pozicí. To za Lešky nepřišlo.

          • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

            quelhar (admin)     před 14 lety 31.07.2010 10:40 |  
            0 0

            "vedení se navenek stále naparuje jako páv a brblá proti svým největším spojencům" - Proboha z ceho mas takovy pocit v techto dnech?

            • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

              Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 13:17 |  
              0 0

              Třeba z toho, že trenér má to svý know how, všechno to vymyslel v pohodě, je ten nejlepší (z pohledu řídi), k minulosti se vracet nebude a za prohru v Ostravě může akorát zranění LJ. Ředitel "vrátí sílu" a ceny permanentek a jinak je všechno ok, nějak přehnaně komunikovat netřeba, akorát tím bojkotem nás ti chlapci škádlí, ale ono je to přejde..

              Jedině Zlámal mi přijde, že mu záleží na zlepšení situace a osudu Slavie, ale tam je zase vidět, jak mu všechno padá na hlavu. A krom toho má dost schizofrenní pozici.

              • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                quelhar (admin)     před 14 lety 31.07.2010 14:36 |  
                0 0

                Nezijes v nejake virtualni realite? Jednak tedy trener neni vedeni, takze to, ze nevydal dlouhy rozhovor s detailnim rozborem minule sezony opravdu nelze hodnotit jako "naparovani vedeni". Navic v Ostrave jsme neprohrali.
                Po nastupu Platila se neudelal jediny krok proti fanouskum, naopak se oproti minule sezone jeste zlevnily permice (tim, ze se zahrnula Ondrasovka), vedeni navic pomerne rychle reagovalo na otevreny dopis. Jen si to porovnej, Ultras trva pres mesic, nez sepisou jeden dopis (proc ho asi poslali az par dni pred ligou a ne par tydnu?), vedeni je schopno za dva az tri tydny zorganizovat schuzi zastupcu vsech skupin a na ni dohodnout reseni vsech bodu.
                Tak me napada, jestli treba ovsem jako protifanouskovske naparovani neberes otevreni fanshopu v komercnich prostorach Edenu, coz ovsem realne uvazujici clovek nemuze hazet na vedeni Slavie.

                Ja opravdu nechapu, kde se po odvolani Dolezala bere porad ta negativni nalada. Ale jak uz jsem psal nekolikrat - kdo snahu o zmenu videt nechce, ten ji neuvidi a bude porad dokola omilat tytez veci, prestoze se udelaly kroky k tomu, aby se neopakovaly.

                Je zajimave, jak vzdy argumenty kritiku nakonec sklouznou k Jarolimovi a predvadene hre. Jen to potvrzuje myslenku, ze lidi na fotbal nakonec nechodi predevsim kvuli spatnym vysledkum.

          • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

            Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 11:13 |  
            0 0

            Nevím, ale nikdo se poslední dobou nenaparuje mi přijde, to bylo za Doležala.

            A dle schůze fakt věřím, že bojkot se přeruší a pokud by se sliby nesplnily, odezva by byla i od dalších lidí.

  4. Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

    thc     před 14 lety 31.07.2010 02:18 |  
    0 0

    na deniksport.cz píší že prej prodáváme za 10 milionu grajaciara do turecka : D DDD ale tka je to v celku jedno mě nikdy neoslnil musí se udělat flek pro mladýho a aspon si zahraje černý s jandou

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 08:28 |  
      0 0

      Bohužel finanční situace není dobrá a peníze potřebujeme, třeba těch odchodů bude více, pokud bude o naše hráče zájem ...

      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

        thc     před 14 lety 31.07.2010 13:18 |  
        0 0

        No a pořád ještě zapomínáme na hlouška jak je dlouho mimo, dle mě grajciar vážně scházet nebude

        • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

          urs (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 13:54 |  
          0 0

          no.., a dle mě byl Grco našim nejlepším hráčem jara.. :-((

          • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 14:05 |  
            0 0

            Já bych to viděl na Trappa. Takže nejspíš odejde za 3 mega do Polska a bude po pudeli. :-))

          • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

            denydzlSKS     před 14 lety 31.07.2010 14:05 |  
            0 0

            a podzimu taky..:-(

  5. Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

    Dobi     před 14 lety 31.07.2010 07:22 |  
    0 0

    Čekal jsem s reakcí až na ráno a musím říci, že není třeba k Richiho názorům cokoliv podstatného dodávat. Měl jsem z jednání (za OP jsme se zúčastnili ještě s Ing.Havlíčkem a Ing.Chmelíkem – tedy ti, kteří jsme mj.pomáhali napravovat zpackanou valnou hromadu FK z května 2008, kde nepříjemnosti nevyvolal nikdo z vedení FK nebo OP, ale pár těch, kteří tam přišli léčit snad své komplexy. Dnes jsou naše vztahy na výborné úrovni! Přišli jsme za OP na schůzku se záměrem hledat řešení, jak bojkot co nejdříve ukončit či přerušit, protože si myslíme, že Slavii neprospívá. Ale vím, že vše nelze ze dne na den!
    Málokdy jsem měl z celého jednání tak dobrý pocit, jako jsem měl včera. Každá ze 4 stran dokázala vyslechnout názor druhých, neskákali jsme si do řeči, hledali argumenty! A uvědomil jsem si, že se napravuje to, co vznikalo a bublalo v jarních měsících a vyvrcholilo bojkotem. Domníval jsem se, že „nepřizpůsobivost“ Mgr.Doležala se projevovala především vůči OP, ale poznal jsem, že pocity byly u partnerů obdobné. Výroky o „pouhém“ přínosu 17% ze vstupného či nesmyslné zdražení a zdůvodnění zdražení permanentek se muselo dotknout každého poctivého slávisty. Ne, nechci se už rýpat v prošlé minulosti, ale i zde hledejme aspoň počátky dnešního stavu. A jak známo, vše se pak napravuje velmi těžko. A SZÓ IS FEGYVÉR – i slovo je zbraň, říká jedno maďarské přísloví a mám dojem, že jeho účinek, přesněji dopad na slávistickou dušičku nebyl plně doceněn. A svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého (co Vy na to, pane Přibyle?).
    To že slávisté často nadávají a kafrají, je už dědictvím té třetí, zlé sudičky, která stála u kolébky Slavie, jak kdysi trefně poznamenal Mistr Růžek. Stará tribuna tím bývala pověstná, někteří „žabáci“ dokázali zpražit každého! A kolik mladých hráčů na to jen doplatilo. Takže nic nového.
    Já jsem si odnesl ze schůzky pozitivní dojem. Vím, že vše nelze HNED (hned se ani pejsek nevykálí!), ale že se položil základ k nápravě všeho, co fanouškům vadí, že se o možnostech, co s bojkotem dále, přemýšlí a určitě se bude hledat na nacházet řešení.Ten dojem aspoň já mám a věřím, že páteční schůzka byl ZAČÁTEK hledání a nalezení řešení, které především pomůže Slavii a všem slávistům!

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 10:25 |  
      0 0

      Tak kéž by tomu tak bylo. Myšleno s tím začátkem - a tedy NUTNOU změnou určitých věcí. Díky za Vaše vyznání.

  6. Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

    Chlupp (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 08:42 |  
    0 0

    Ahoj Richi, když už se oficiálně jedná, dal by se tam taky podšoupnout název stadionu? Bylo by to rozhodně bezbolestné, nikomu by to nemohlo vadit a tradice by zůstala zachována..Synot tip aréna Eden, dá se to tam zmínit??

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 08:55 |  
      0 0

      Za název stadionu se dávají prachy, kterej stadion potřebuje, název se logicky nezmění, buďte realisti. Ale pan Rosen nadhodil, tak by se mohly pojmenovat jednotlivé tribuny, jako je tribuna sever, tak třeba východ by byla tribuna Pepi Bicana apod

      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

        DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 13:30 |  
        0 0

        Jasně a jih bude tribuna Tondy Panenky :-(

      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

        slaviator     před 14 lety 31.07.2010 16:13 |  
        0 0

        Jak jsem rikal nedavno, S - Planicky, V - Puce, J - Bicana, Z - Fr.Veseleho. a bude :)

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 08:56 |  
      0 0

      a Sparta má taky Generalli arénu a nikoliv Generalli aréna Letná ...

      • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 09:09 |  
        0 0

        Psal jsi, že se bude dostavovaj JIH- z jakých/čí prostředků ?

        • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

          Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 09:16 |  
          0 0

          Z prostředků eside, bude to patřit eside. Když se podíváš na vizualizace, tak to mělo stát dávno.

          • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

            PetCC     před 14 lety 31.07.2010 11:30 |  
            0 0

            Jenom tu doplním, při první prezentaci okolo roku 2001 pan architek jasně řekl, že stadión je koncipován pro 2 hrající mužstva. Veškeré další věci až na přesnější podmínky smlouvy mezi E-side a majitelem pozemku byly známy dávno před začátkem stavby. Jižní křídlo bylo prozatimně vynecháno kvůli snížení ceny stavby a vždycky existovala možnost dostavby.
            Proto jsem opravdu nepochopil ten úžas lidí, že v Edenu bude hrát Bohemka a vedení SKS proti tomu nic neudělá.

            • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

              Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 11:35 |  
              0 0

              Slavia povolila Bohemce hrát ... a hlavně, stadion, který je financován čistě ze soukromým zdrojů, což je dost unikátní. Kam se podíváš, tam přispívá město, stát apod. A splácet takovej dluh je hodně těžký, když tam hraje pouze jeden klub. Aby tu nemusel být druhý klub, tak by tu muselo být více nefotbalových akcí, ale víme jak je to s koncerty a co se vždy stane s trávníkem, takže to zas takovej vejvar není ...

              • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 12:11 |  
                0 0

                Určitě. Je nám milejší motokrosové rodeo, pravidelná šnůra koncertů, americký fotbal, hokejový zápas NHL a opakované problémy s trávníkem nebo Bohemka (dočasně - nedočasně)? Nikde ovšem není řečeno, že tu nebude časem obojí. Ale jednoznačně platí to, že stadion na sebe musí vydělat. Já být vlastníkem, tak si taky nevystačím jedním fotbalovým zápasem za 14 dní, na který přijde 5, 7, 10 tisíc lidí a budu přemýšlet, jak na té drahé investici vydělat víc.

              • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                eomer (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 12:41 |  
                0 0

                V klidu- já jsem sledoval plány a výstavbu velice pečlivě. Jen mi přišlo právě v době krize a patrně špatné ekonomické situace eside zvláštní kde na to vemou - tím spíš jestli rozvíjí i ten projekt v Košicích a Bohemka je udajně 4M insolventní.

                • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                  DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 13:36 |  
                  0 0

                  Já jsem to sledoval taky a to jižní křídlo bylo vypuštěno už dlouho před stavbou, proto mě překvapuje, že se má dodělávat. Zdálo se, že se s tím už nepočítá. Naopak v projektu byla budova za východní tribunou, kde měly být nahoře byty a dole zázemí pro slávistickou mládež, fitness apod. a mezi tím ještě garáže. Nevíte něco o těhle stavbách ? Tohle jsem si myslel, že se časem dostaví, nikoliv jižní křídlo.

                  • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                    eomer (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 13:43 |  
                    0 0

                    Přesně tak- a to se mělo začít stavět následující rok po otevření.

              • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

                Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 13:32 |  
                0 0

                Tak smlouvy nikdo neviděl, ale vzhledem k tomu, že Přibyl vyhlásil, že stěhováním do Edenu ušetří na nájmu, je to minimlně dost podivné. Ani bych se nedivil, kdyby nám pak jeden dva megakoncerty za rok (mimochodem s postihem pokuty od hygieny a jiných rizik vzhledem k nezpůsobilému a nezkolaudovanému stánku k takovýmto věcem) vynesly víc než nájem od klokana.

    • Re: Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

      edenian     před 14 lety 31.07.2010 15:11 |  
      0 0

      Chlupe, me se teda naopak libi, ze v nazvu stadionu slovo Eden neni.
      Zaprve zustava rekneme duchovnim majetkem Slavie / snad to neni prilis :-))/. Zadruhe jsem rad, ze tento historicky nazev neni spojovan oficialne s firmou Synot. Uz tak me deprimuje, ze hlavni sponsor klubu je potrestany ligovy korupcnik a este na stadionu na to musim cumet. Starej Valenta uz sice natah backory, ale nedelam si iluze. Myslim, ze ve slusne spolecnosti by takova firma nemela v lize co pohledavat. Jenze prachy jsou prachy. Je takova doba, no. Pro me neni dobra, ale je mi jasny, ze to nikoho moc nevzrusuje a nezajima.