Stoper Jan Hošek přestoupil do Teplic. Za A tým Slavie odehrál 11 zápasů, více však zaujal působením jinde než v áčku Slavie. Nejprve v B týmu na podzim 2008, kdy hrál stabilně na postu stopera a béčko za celý podzim inkasovalo pouhé čtyři branky. To ho vyneslo do přípravy A týmu, jenže od té doby na tyto výkony nenavázal, provázela ho zranění. Připsal si však poměrně povedené účinkování na MS do 20 let v Egyptě, kde hrál stopera vedle Mazucha. Ani v letošní letní přípravě si lepší místo než čtvrtého stopera nevybojoval a odešel do Teplic, které se o něj zajímaly už dříve.
Univerzální hráč na levou stranu Petr Mareš je na testech v Ústí nad Labem. V B týmu hrál na postech od levého obránce po levé křídlo. Za A tým Slavie si připsal start v Evropské lize proti Janovu a odehrál také celé ligové utkání v Olomouci. V přípravě alternoval na pozici levého beka s Davidem Hubáčkem. Pokud by měl odejít do Ústí, bude to podle slov ředitele komunikace Ondřeje Zlámala pouze na hostování.
Místo Petra Mareše by mohl zaujmout Lukáš Palko, který se nyní připravuje s A týmem. Palko je rovněž univerzální hráč na levou stranu hřiště a na jaře zaujal několika povedenými zápasy v B týmu. Palko je odchovancem Slavie a má na kontě reprezentační starty v kategoriích do 17 a 18 let.
Naopak podle oficiálního webu holandského klubu NEC Nijmegen přišel do tohoto klubu stoper Pavel Čmovš, pravděpodobně po skončení smlouvy ve Slavii. Nijmegen jej obratem poslal na hostování do druholigového Veendamu. Slavia se k tomuto odchodu zatím nevyjádřila. Čmovš působil v B týmu a s áčkem absolovoval jen několik tréninků, na delší časový úsek do přípravy nezasáhl.
Komentáře (69)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Změny v kádru Slavie
Jachym před 14 lety 21.07.2010 13:20 |Já si nemyslím, že odchodů těchto hráčů je nějaká velká škoda, i když se i tady určitě objeví nářky nad tím, jak Jarolím likviduje vlastní odchovance....
Re: Změny v kádru Slavie
DarkStarCZ před 14 lety 21.07.2010 13:29 |ale zadarmo je taky pouštět nemusíme..
Re: Změny v kádru Slavie
jiras před 14 lety 21.07.2010 13:46 |To opravdu nemusíme, ale zrovna Čmovs přišel nějakou výměnou z Plzně, takže když už nic, tak jsme aspoň neprodělali. Na Dočkalovi, Váchovi, Gebrem i dalších jsme myslim slušně trhli a ani jeden by teď na základ nebyl, možná ten Dočkal. Kdo si dnesk avzpomene na bratry Dejmky a kolik okolo toho bylo tenkrát slz.
Re: Změny v kádru Slavie
tantalos před 14 lety 21.07.2010 14:41 |Na bratry Dejmky si vzpomene každý, kdo umí učíst a vidí sestavu Liberce.
Ale o to nejde.
Hošek se velmi dobře osvědčil v Egyptě na MS. Výkony ve Slavii nedokázal opakovat .- zřejmě necítil důvěru trenéra a přílši se snažil.
Ale co je nejpodstatnější.
Fitma KJ vyinkasuje desátky za to, že udělal a prodal hráče - počítejmě něco přes meloun. Místo něj se koupí invalida odněkud z pralesa, trenér dostane další desátky.
To, že levý kraj obrany je díra, nikomu už léta nevadí, říká se, že tamní pokladník odvádí desátky.
To, že třeba Bohemka dala gól po kiksu Hubáčka a pokusu Trappa o dvojitý Axel-Poulsen místo atakování centrujícího protiheráče nikdo neřeší. Speciálně Mareš by měl hrát.
Ostatně za Hoška máme supertalenta, mladého a obratného Koubského.
Re: Změny v kádru Slavie
denydzlSKS před 14 lety 21.07.2010 15:24 |dobrá věc ten jeho odchod. lepší, když bude mít odehráno třeba 20x90minut než 10x15minut..a že by ústí s třicetimilionovým rozpočtem zaplatilo dejme tomu 5mega(fakt hrubej odhad) za jeho přestup..to asi fakt ne. bude to dobře jak pro něj tak pro slavii
Re: Změny v kádru Slavie
jiras před 14 lety 21.07.2010 15:36 |To ses opravdu "učetl", protože Robin Dejmek někde zapadl, byl na zkoušce v Ústí. Z Radka Dejmka je obyčejnej ligovej stoper. Ale máš pravdu - o to nejde. Jde o to, že jsme jejich odchodem neztratili nic podstatného. Zbytek tvého příspěvku nechám bez komentáře.
Re: Změny v kádru Slavie
DrFe1 před 14 lety 21.07.2010 16:24 |Mladý a obratný Koubský :-) Musím říct, že nikoho pomalejšího jsem už v lize dlouho neviděl a nečekal jsem, že to bude až takhle špatný. Obávám se, že jeho angažování nebyl dobrej nápad.
Re: Změny v kádru Slavie
edenian před 14 lety 21.07.2010 23:00 |Mam stejne obavy, tipuju navrat Vomacky na stopera behem dvou zapasu, protoze Celustku tam KJ nevrati. Ale kdovi, treba se Kaufman oklepe a rozjede...
Re: Změny v kádru Slavie
Urbie před 14 lety 22.07.2010 13:34 |Přitom Čelustka mi přišel mnohem lepší na stoperu než na kraji. Jeho centry jsou nic moc. Po uzdravení Kaufmanna by nebylo špatný to zkusit...
Re: Změny v kádru Slavie
DrFe1 před 14 lety 22.07.2010 13:42 |Stopro souhlas. Kaufmann v tom málu co odehrál ukázal, že celkem odcentrovat umí. Každopádně je v tomto ohledu o třídu lepší než Čelůstka a o několik tříd než Hubáček.
Zase se tím dostávánme k tomu, že nejlepší by bylo, kdyby hráli hráči na svých postech. Ty KJ přesuny hráčů na jiná místa opravdu v 95 procentech nic dobrého nepřinesly
Re: Změny v kádru Slavie
edenian před 14 lety 22.07.2010 13:48 |Na stoperu byl lepsi, to je pravda. Dokonce si troufam tvrdit, ze i pri tech srackach, ktery jsme predvadeli v utoku jsme nemuseli dopadnout tak hruzne kdybychom nepustili Celustku do Italie. Nevim, jestli s tim KJ souhlasil, nebo o tom rozhodli jini, ale pustit pred sezonou nejlepsi stoperskou dvojku nemohlo dopadnout jinak.
Jose Diego Alvarez Peréz
mart před 14 lety 21.07.2010 13:53 |kdo to je? Co je to zas za kachnu :)
Re: Jose Diego Alvarez Peréz
Stroninhu před 14 lety 21.07.2010 14:14 |Ahoj Marte, našel jsem jen toto
http://en.wikipedia.org/wiki/Jose_Diego_Alvarez_%28born_1992%29
Re: Jose Diego Alvarez Peréz
mart před 14 lety 21.07.2010 14:17 |Ahoj,
zajimavy, ....
jenze co to ma spolecnyho se Slavii, nak sem si nevsimnul, ze by za nas hral..... ale mozna starnouti=blbnouti? :)
Re: Jose Diego Alvarez Peréz
quelhar (admin) před 14 lety 21.07.2010 14:19 |Je mu 17, muze se pripravovat s dorostem a nikdo krome lidi, co se kolem dorostu pohybuji, o nem nemusi vedet.
Re: Jose Diego Alvarez Peréz
mart před 14 lety 21.07.2010 14:21 |Jasne, uz to trochu chapu :). 2010-1992 je 17.... to sem jaksi nepostrehl :), .... cili sem mel zase pravdu (starnouti=blbnouti :)
Dik mart
Re: Jose Diego Alvarez Peréz
Stroninhu před 14 lety 21.07.2010 14:24 |JJ skoro 18, ale to nevadí, spíš jsem ho nenašel v Béčku a ni v žádném dorostencekém týmu, tak nevím...
Re: Jose Diego Alvarez Peréz
mart před 14 lety 21.07.2010 14:31 |No ja sem byl uplne zblblej. Doneslo se mi ze je prej nejakej utocnik. Pak se mi doneslo (z jine strany) todle jmeno. Nejak sem si to podvedomne spojil..... a zacal se radovat (pusta starcova blahovost - radovati se nad exotickym jmenem). Pak sem zacal mit strach. Predstavoval sem si - je velkej/hlavickar nebo rychlej/technickej? ......, pak sem si vzpomnel na jine exoticke jmeno (Karim Adipe :), a dostal sem jeste vetsi strach :).
Takze ted je mi tak nejak trochu lepe (diky quelharovi)....
Akorat, ze porat nic nevim o tom utocnikovi :D, :D.
Nicmene, je mi lepe. Budme radi i za to malo.
Re: Jose Diego Alvarez Peréz
slaviator před 14 lety 21.07.2010 15:04 |do útoku přijde Vláďa Růžička a Kuka. Horší než to je dnes to nebude.. :)
Re: Jose Diego Alvarez Peréz
smely (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 19:12 |jo ted to promitali ve Varech. Kuka se vraci...
Re: Jose Diego Alvarez Peréz
DrFe1 před 14 lety 21.07.2010 16:33 |Tobě už opravdu hrabe. Bezdůvodně napadáš lidi, mluvíš z cesty .... no hlavně že se ti trochu ulevilo, ale nějáká pravidelnější terapie by nebyla od věci.
Re: Změny v kádru Slavie
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 19:02 |Naše "jediná" alternativa za Hubáčka odchází na hostování (s opcí?) pryč. Místo něj "neznámý" Lukáš Palko. Když už se někdo jeví, že by mohl Hubáčka nahradit (celkem povedený zápas s Olomoucí - založil gólovou akci nebo snad i nahrával) jde pryč. Já jsem pro, aby chodili mladý kluci hrát 2. (jako Vaněk atd do Hlučína) nejlépe 1. ligu na hostování. Ale zrovna na místě, které je nezdvojené a podle mého názoru slabé? To samé odchod stoperů (Hošek, Čmovš), když Koubský/Vomáčka se zatím nepředvedli nijak excelentně a to nemluvím o případném zranění..
No těžko říct, zas tolik se v těch mladých hráčích nevyznám ale něco ve mně mi říká, že je to další kamínek do naší "povedené" mozaiky...
Nebo Karel přivede ještě nové hráče? Rád se nechám překvapit, ale silně o tom pochybuji..
Re: Změny v kádru Slavie
DrFe1 před 14 lety 21.07.2010 19:27 |Jinými slovy buď jsme na tom ekonomicky opravdu hodně špatně, když se musíme zbavovat i hráčů, které potřebujeme a nebo je Jarolím ještě větší blbec než jsme si dosud mysleli. Ani jedno nedává zrovna příjemné vyhlídky.
Re: Změny v kádru Slavie
quelhar (admin) před 14 lety 21.07.2010 19:34 |Jsme na tom ekonomicky hodne spatne a zbavujeme se hracu, ktere nepotrebujeme - Hoska a Cmovse na prestup (v pripade Hoska jde o opakovane neprosazeni se do sestavy a nepresvedcive vykony v priprave, v becku byl zase celkem casto lepsi Zieris nez Cmovs), Marese na hostovani. Budeme hrat na podzim nejakych 18 souteznich zapasu, na to nepotrebujeme mit 25 hracu v kadru A tymu. Spis se asi daji cekat jeste dalsi odchody na hostovani.
Re: Změny v kádru Slavie
japhy před 14 lety 21.07.2010 20:27 |OK, ty první dva chápu, Mareše ne. Máme 7 obránců- na Koubskýho se začíná pomalu nadávat, dva po dlouhých zraněních a jednoho zajíce. Kaufman si určo zase něco natáhne, jeden z pevné trojky se zraní a zase budou rošády.
Když jsem u těch zranění. Jak jsem si přečetl, že má LJ ještě pořád individuální trénink, hned jsem si vzpomněl na Vomáčku a jeho lehce naražené koleno, či co, a nakonec vynechal jaro :)
Re: Změny v kádru Slavie
Khadgar před 14 lety 21.07.2010 20:39 |Já to beru v případě, že se chce aby Mareš hrál pravidelně a pak se vrátil. Asi se tomu nechce věřit, ale někdy člověk musí být optimistický.
Re: Změny v kádru Slavie
japhy před 14 lety 21.07.2010 20:45 |Kolik takových se vrátilo? Kdyby nezářil na tom mistrovství, zůstal by jinde snad i Necka.
Re: Změny v kádru Slavie
lassiter před 14 lety 21.07.2010 21:33 |Co mě napadá tak třeba Dočkal a Gecov z Kladna, Vácha z Jablonce a Ostravy, Jablonský ze Střížkova, Kovařík z Budějovic. To, že už tu nikdo z nich není, už je jiná věc :-)
Re: Změny v kádru Slavie
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 22:42 |No právě že není :-(
Re: Změny v kádru Slavie
hiker42 před 14 lety 21.07.2010 21:01 |no aby nám taky ty chechtáky nechyběly!
posuďte sami, co Slavia "sklidila" a sklízí za POSLEDNÍ ROK ...
1. Abraham - smlouva ještě na půl roku, pořizovací cena (PC) 10M,
2. Besta - smlouva na 1 rok a půl, PC 3M,
3. Romanovs - předčasné skončení smlouvy o půl roku,
4. Dens - předčasné skončení smlouvy o 2,5 roku, PC 2,5 M,
5. Šiklič - předčasné skončení smlouvy o 2 roky , PC 4M,
6. Vasiljevič - předčasné skončení smlouvy o půl roku,
7. Cisse - předčasné skončení smlouvy o 2 roky,
8. Brabec - předčasné skončení sml. o 3 roky.
k tomu je třeba přičíst majstrštychy jako Trubila - smlouva na 4 roky, Tafat - smlouva na 6 let, Mato Ivanovič - smlouva na 5 let..
a to dnes nechám úplně stranou kauzu Enic..
Re: Změny v kádru Slavie
DrFe1 před 14 lety 21.07.2010 21:33 |Když holt Rosen Jarolíma miluje, tak pro něj není co řešit .... :-o
Re: Změny v kádru Slavie
hiker42 před 14 lety 21.07.2010 22:05 |... a to prosím za situace, kdy martovo první pravidlo platí poslední rok téměř doslova a dopísmene...
Re: Změny v kádru Slavie
Pali před 14 lety 21.07.2010 22:38 |Možná by se někdy stačilo jít podívat na béčko ;))
Re: Změny v kádru Slavie
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 09:28 |Jo, a možná bych mohl ještě chodit na všechny dorosty a žáky, ne? ;-) Já pouze nastínil můj úhel pohledu, nikoli svatou pravdu. A tom diskuze snad jsou..
Re: Změny v kádru Slavie
Viking před 14 lety 21.07.2010 20:29 |S David Hubáčkem na věčné časy!!!
Já si naopak myslím, tohle je důsledek možného nasazení Kaufmana na pravého beka a Čelůstky nalevo. Hubáček hrál v pátek úděsně a Karlovi třeba došla trpělivost, chce aby Mareš hrál a nalevo bude alternovat Hubáček...
Re: Změny v kádru Slavie
DrFe1 před 14 lety 21.07.2010 21:32 |V případě Jarolíma bych nevylučoval ani Čelůstku v útoku :-) Ovšem k smíchu to moc není, protože tyhle rošády téměř nikdy k ničemu pozitivnímu nevedly. A je mi líto hráčů, kteří takhle cestují a jsou pak "za voly" když jim to na nezvyklých postech pochopitelně příliš nejde. Chudák Čelůstka.
Re: Změny v kádru Slavie
Viking před 14 lety 21.07.2010 23:02 |Jestli je to takovej talent a má sebevědomí, že po půl roce odešel do Itálie, nemůže mu absolutně činit žádný problém hrát levého beka.
Re: Změny v kádru Slavie
slaviator před 14 lety 22.07.2010 00:45 |a) má přehnaný sebevědomí, že po půl roce angažmá ve Slavii odešel do zahraničí b) nechce se v lize zakopat jako Střeštík a Palermo není velkoklub, tak proč to na půlroční hostování nezkusit, že. To s levým bekem (resp pozicí levého beka) nemá absolutně nic společného.
Re: Změny v kádru Slavie
hiker42 před 14 lety 22.07.2010 07:21 |Čelůstka jako levej bek byl loni hodně špatnej vtip. levej bek, kterej neumí levačkou pořádně kopnout, natož zacentrovat, a kterej při bránění centrů na levé straně nastavoval proti míči pravou nohou...
Re: Změny v kádru Slavie
Huzgi (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 10:10 |Na druhé straně, když hrozně špatný Hubáček ukope pravého beka, proč skvělý Čelůstka nedá levého???
Re: Změny v kádru Slavie
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 10:12 |tka není to o tom že by ho nedal ale že při hře jakou se snažíme hrát potřebujem nutně beky který umí hodit centr do vápna a to nedovede ted nikdo at hraje na jakykoliv straně.
Re: Změny v kádru Slavie
martyni (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 10:26 |ale proc ne, vzdyt muze hrat celustka nalevo, hubacek napravo, j. cerny napravo (no jiste, Robben je taky levak, to dava smysl), janda na stoperu, vysoky Vaniak v utoku.. KJ klasika..
Re: Změny v kádru Slavie
lassiter před 14 lety 22.07.2010 11:17 |No na druhou stranu JČ se tam přesně po robbenovsku s Bohemkou asi třikrát dostal od lajny k vápnu ke střele, Robben by to minimálně dvakrát uklidil k tyči, Jarda to dvakrát uklidil vedle a jednou mu to Sňozík vyrazil. Nevím co by se tu a jinde psalo, kdyby z toho dal dva góly... Já vím že ty góly nedal a tak nemá smysl se o tom bavit, ale jen prostě ta hranice mezi absolutním opovržením a adorací geniality trenéra je občas hodně tenká :-)
A vůbec, řada lidí tu volá po rychlých křídlech a ofenzivních krajních obráncích (já taky), co umí nacentrovat. Ale není to třeba tak, že KJ vzhledem k tomu, co má k dispozici, tj. absolutní nedostatek útočníků, došel k tomu, že se ve vápně dostaneme stejně tak k jednomu centru z deseti, a proto nemá smysl tohle hrát a radši bude hrát s JČ zprava s Grajciarem zleva a chtít dávat góly zpoza vápna, přesně z těch situací, do kterých se JČ s Bohemkou minimálně třikrát dostal. Mně to přijde celkem zajímavej systém, první poločas nebyl špatnej a nezavrhoval bych to po jednom zápase.
Re: Změny v kádru Slavie
skman před 14 lety 22.07.2010 11:45 |jak riaks prvni polocas nebyl marnej, skoda ze kisel nedal svou druhou tutovku... ale hrota to chce jinyho vysokyho, ja bych dal duveru Zakostelskymu je dostatecne vysokej a treba kdyby dostal sanci zacal by na sobe makat jeste vic
Re: Změny v kádru Slavie
Huzgi (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 11:45 |Přesně tak, ve světové kopané to tak dnes hraje kdekdo. Mne jen udivilo, že si chlapci ani jednou za zápas ty strany neprohodili, tak trochu jsem to čekal.
Ještě k Čelůstkovi. Je to jednoznačně pravý bek, ve Zlíně hrál tento post famózně. U nás ho tlačil ven ze sestavy Krajčík, tak se zkoušel z nouze vlevo, ale nikdy to nemělo být řešení na dlouho. Zkoušelo se to podobně s Hubáčkem vpravo a s Dřížďalem vlevo. Vždy je plus, když se ukáže, že v případě nutnosti se dá hráč využít i jinde.
Re: Změny v kádru Slavie
lassiter před 14 lety 22.07.2010 12:04 |Já nevím, mně se nejvíc líbil, když hrál uprostřed. Dopředu mi pořád přijde takovej trochu váhavej. Kdyby se snad jednoho dne dostal do provozuschopného stavu Kaufman, tak bych ho viděl vpravo a Ondru uprostřed. Odchod Mareše mě trochu mrzí, myslel jsem, že KJ bude mít trochu odvahy ho tam místo Hubáčka občas poslat, navíc mám obavu aby nám skrz opci nezmizel přes Ústí do Teplic.
Re: Změny v kádru Slavie
edenian před 14 lety 22.07.2010 13:50 |Bez diskuze lepsi je na stoperu.
Re: Změny v kádru Slavie
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 15:38 |Souhlas. Pokud se na tom pravém beku ještě nerozehraje, tak se to s jeho hrou na stoperu nedá ani srovnávat..
Re: Změny v kádru Slavie
martyni (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 13:53 |Nj, tak to je ta barcelona slavisticka.. ja v tom budoucnost moc nevidim, rad bych se mylil..
Re: Změny v kádru Slavie
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 15:36 |No tak je na trenérovi aby odhadl na co má hráče. Přeci když mám hráče, kterej zpoza vápna dá jeden gól z 15 pokusů, jinak to lítá za stadion, tak to tak nebudu hrát - jenom protože Robben v Bayernu jich dá třeba 10.. Takže ta hranice zas tak tenká není. Pokud nemám hráče na to co hraje Bayern nebo Barce, tak bych tak asi hrát neměl.
A tohle nemusí platit absolutně, třeba to KJ vyjde, Jarda i Peter se chytnou a KJ bude za génia, ale mluvím obecně o tý tvojí "tenký" hranici, kde jsi dle mého názoru ignoroval reálný stav hráčů ve Slavii..
Re: Změny v kádru Slavie
lassiter před 14 lety 22.07.2010 16:17 |Tak zrovna třeba Grajciar jestli něco umí, tak je to střela, kterou má ze střední vzdálenosti možná nejlepší v lize. Kisel má co se ligy týče střelu taky nadprůměrnou, no a ten Jarda se sem tam taky trefí. Reálný stav hráčů ve Slavii je, že je téměř bez útočníků a to se pak ten systém těžko vymejšlí. Nedivím se pak, že to chce KJ založit na záloze, která je naší nejsilnější řadou. Druhá věc samozřejmě je, kdo má odpovědnost za to, že reálný stav hráčů ve Slavii je takový, jaký je.
Re: Změny v kádru Slavie
martyni (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 16:22 |rekl bych ze nejaky utocnik se mel sehnat, bez nej to stejne sotva pujde. uz jsme to zkouseli loni.
Re: Změny v kádru Slavie
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 17:11 |No tak reálný stav je takový, že střílejí v lepším případě na tribunu. V Gambáč lize jsou možná nejlepší ale góly z toho stejně nepadají, tak k čemu to je? A popravdě si ňák nepamatuji, že by někdo z nich dával góly ze hry zpoza vápna (Grajciar proti Střížkovu ale z voleje, čili jinak než máme namysli), Jarda maximálně po nacivčených signálech, ale uvnitř šestnáctky.. ale moje paměť není nic moc.
Re: Změny v kádru Slavie
martyni (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 16:20 |no tak jarda cerny nema robbenovu rychlost ani strelu. U Grajciara bych si myslel, ze by mohl hrat pres nohu dobre, ale uz na jare bylo videt, ze mu to nalevo nejak nesedi, obvykle je tam polovicni.
Re: Změny v kádru Slavie
jiras před 14 lety 22.07.2010 11:48 |Děláš si ty i Viking srandu? Hubáček ukope pravýho beka, ale jak? Podle hesla kdo nic nedělá, nic nezkazí. Po výsledku 0:0 se pak zase budeme divit, proč jsme soupeře nikdy nepřečíslili. Tyhle čachry "ten umí to, tohle i tamto" nás stály x bodů už loni, proč to zase opakovat? Praxe potvrdila, že Čelůstka nalevo je plýtvání, tak proč se k tomu vracet?
Re: Změny v kádru Slavie
janko (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 12:45 |http://deniksport.blesk.cz/clanek/fotbal/93832/karel-jarolim-mel-jsem-toho-plny-kecky.html
Re: Změny v kádru Slavie
Wommi před 14 lety 22.07.2010 13:29 |..rad bych si u nej jednou precet i trochu sebekritiky,....
..navic ty reci, jak nevedel jestli zpet,..kdyz byl stale placenej,...ze se nevzdal ty gaze, kdyz "skoncil":)
Re: Změny v kádru Slavie
DrFe1 před 14 lety 22.07.2010 13:56 |Já už mu nevěřím ani slovo. Tyhle řeči jak se těžce rozhodoval, když přitom defacto vůbec neodešel ........ a přitom nás fanoušky celou dobu vodili za nos. Ještě teď je mi špatně z toho jak z nás celou dobu dělali blbce. Skutečně úplná ztráta jakékoliv důvěry a věrohodnosti.
No a to, že není schopen ani náznaku sebereflexe je další kamínek nebo spíš pořádnej šutr do mozaiky nedůvěry. Vzpomínám na sympatický přístup trenéra Itálie Lippiho, který po vyřazení Itálie na MS vzal všechno na sebe, prohlášeními typu: "Všechno je to moje vina". "Odpovědnost nesu výhradně já" a podobně. Jarolím je Lippiho pravým opakem, ten to svede na první poslední okolnost jenom sebe sama z té odpovědnosti vyjme. A proto nebude nikdy skutečně dobrým trenérem ani věrohodným člověkem. Bohužel.
Re: Změny v kádru Slavie
martyni (přítel SN) před 14 lety 22.07.2010 15:13 |totalni ztrata soudnosti..
Re: Změny v kádru Slavie
Wommi před 14 lety 22.07.2010 15:38 |..heh..otazka je jestli nekdy nejakou mel:)
Re: Změny v kádru Slavie
Oja před 14 lety 22.07.2010 17:04 |Chat s tou rudou opičkou:
AHOJ TOMASI jak se koukate na to ze vas odveky rival slavie se dely bohemkou o stadion ? dekuji
Tomáš Řepka: Je mi z toho veselo. Není to nic ideálního, aby dva mančafty - a rivalové k tomu - hráli na jednom stadiónu. Jsem rád, že to potkalo právě Slavii.
Přeju mu, aby se zranil a musel skončit s fotbalem :)
Re: Změny v kádru Slavie
MarHud před 14 lety 22.07.2010 21:20 |A co mohl asi tak říct ty jeden edizone?:-)))).To,že si s váma vedení vytírá už hezky dlouho svojí zesranou prdel,je toho důkazem.Opět se potvrzuje to,že největším nepřítelem Slavie,je Slavia sama.At žije ACS!!!!!
Re: Změny v kádru Slavie
vojtechusv před 14 lety 22.07.2010 17:53 |Videl uz nekdo v realu hrat Nialla Cousense??
Re: Změny v kádru Slavie
quelhar (admin) před 14 lety 22.07.2010 18:15 |Ja jsem ho videl na jare asi dvakrat, proc?
Re: Změny v kádru Slavie
vojtechusv před 14 lety 22.07.2010 18:21 |A jak se ti zdal? Prijde mi ze ten fotbal zere na 100%....
Re: Změny v kádru Slavie
quelhar (admin) před 14 lety 22.07.2010 18:31 |Za tech par minut tezko rict, mam pocit, ze v obou zapasech stridal na nejakou pulhodinu. Vysoky, celkem i fyzicky silny, ale zdal se mi docela pomaly a neobratny.
Jsem docela zvedavy, jak se prosadi v dospele kategorii.
Re: Změny v kádru Slavie
vojtechusv před 14 lety 22.07.2010 20:38 |Jjj ja taky. Uvidime co predvede v Hlucine....
Re: Změny v kádru Slavie
Petha před 14 lety 23.07.2010 12:49 |Tak ted jste me fakt zmatli. Chvili jsem si myslel, ze tu mame hrace z Realu Madrid a soupli jsme ho do Hlucina :-D
Neni holt real jako Real :)
Re: Změny v kádru Slavie
kickme před 14 lety 23.07.2010 13:27 |tak treba prijde z Teplic Dosek, myslim, ze by se nam docela hodil do koncepce :)