Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Neúcta a neupřímnost

Rozhodl jsem se, že se podělím o svůj názor s dalšími slávisty. Je trochu odlišný od názoru Ultras, proto jsem na bojkot nešel, ale rozhodně nesouhlasím s děním ve Slavii, a proto jsem nešel ani na zápas.

V minulých letech jsem měl koupenou permanentku, chodil jsem na Slávii na Strahov od té doby, co mi to "stáří" dovolilo. Tento rok ale bohužel na Slavii chodit nebudu a zde jsou mé důvody.

Ultras uvádějí jako hlavní důvod Bohemku v Edenu, což pro mě není až tak důležité a jsem ochoten jí tam tolerovat jako hosta. Dění s majiteli Bohemians a Dolíčkem sice sleduji, ale nezajímá mě. Myslím, že jako Slávista se mám zajímat především o Slávii.
Mé důvody k bojkotu jsou spíše kvůli dlouhodobému dění ve vedení Slavie. Vše jsem nyní sečetl a řekl jsem si dost.

1) To, jak současní majitelé získali podíl ve Slavii, nemohu posoudit, ale bylo přinejmenším sporné, jinak by se to nedostalo k soudu. Nicméně do toho nevidím, proto nebudu hodnotit.

2) Ceny lístků na předkolo LM s Žilinou. Neprodej práv televizi doprovázené srdceryvným dopisem, že Slávii má svou cenu. Toto chování se ještě několikrát opakovalo, až jsem si začal myslet, že Slavia má svou cenu, která ale neodpovídá tomu, co nábízí. Přesto jsem chodil dál a platil, i když mi už tehdy na mysl stále vyskakovalo spojení ´neúcta k fanouškům´. Byly výsledky, tak jsem tyto pocity potlačil.

3) Zvednutí lístků na poslední kola před výhrou titulu. Na Budějovice za 500,-. Zaplatil jsem ovšem, i když mi to přišlo velmi neuctivé a nedůstojné.

4) Neznámá vlastnická struktura Slavie. Chci vědět, komu platím peníze, mám na to právo. Nemluvě o tom, že vlastníci by měli být naopak hrdí, že se o nich ví a brát to jako reklamu. Jinak mi to zavání něčím špinavým.

5) Neznámá smlouva s E-Side na nájem Edenu. Toto bych nepotřeboval vědět, kdyby mi nebylo nalháváno, že je ´SYNOT TIP ARÉNA´ slávistická a že máme vliv na dění okolo stadionu. Upřímnost, pánové.

6) S bodem 5 souvisí i tento. Nedostatečná propagace Slavie okolo a uvnitř stadionu. Za dva roky se vedení vzmohlo na jeden nápis na tribunách a jeden plakát vně stadionu. Fanshop také dlouho nebyl o Síni slávy ani nemluvě. Bohemka toto stihla za týden. Jestli vedení neví, jak přesně si to přestavujeme, proč se na to nezeptalo?

7) Kauza Jarolím.

8) Zvednutí ceny permanentních vstupenek až o třetinu po nepovedené sezoně. Následné snížení na původní ceny už nepomohlo. Nejde až tak o ty peníze, ale o ten pocit jaký z toho mám. Pocit, že si nás nevážíte.

Dekuji za zveřejnění a pozornost.
Radovan (na SN kokac)

Komentáře (51)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Neúcta a neupřímnost

    utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 17.07.2010 14:26 |  
    0 0

    K těm vysílacím právům, jsem se zajímal kolik jaký zápas stojí a prej zápasy s Žilinou a Šerifem by stály víc než finále ligy mistrů (ten jeden zápas). Tuto informaci jsem obdržel přímo od Otty Černého, nicméně co je na tom pravdy...

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 14:31 |  
      0 0

      Tak zrovna ta televizní práva jsou jednou z mála věcí, kterou bych Doležalovi nevyčítal. Otázkou je míra. 1000 korun za přenos (byť k tomu zdarma výroba signálu) mi příjde fakt neúměrná.

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      slaviator     před 14 lety 17.07.2010 14:53 |  
      0 0

      Každopádně žijeme (naštěstí) v zemi, kde je volný trh - a je zde nabídka × poptávka. Většina klubů na to, co Ota nabídne, přistoupí - nám se tisícikoruna zdála málo. Pravdou je, že se to vysílat podle mě mělo, peníze ze vstupného nejsou všechno a ač se to tehdy tak nezdálo, s odstupem času (a dalšíma věcma..) to přijde, jako kdyby majitel(é) chtěli skutečně ze slávistů vyždímat v co nejkratším období co nejvíce peněz...

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      kokac     před 14 lety 17.07.2010 16:02 |  
      0 0

      Já jsem nechtěl řešit jednotlivá témata a opět je otvírat, protože by to rozjelo nové kolo obviňování. Chtěl jsem jen ukázat jak jsem k tomu rozhodnutí došel a z jakých důvodů. Do spousty věcí nevidim, sám si to uvědomuju, píšu jak to vnímam z pozice fanouška.

  2. Re: Neúcta a neupřímnost

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 14:31 |  
    0 0

    Dobře shrnuto, jenom bych se vrátil k té Bohemce, kterou by jsi toleroval jako hosta. Nevím co si pod tím představit. Já vidím pouze dva možné základní vývoje: Bohemka v Edenu zůstane "navždy" ve stejném postavení jako Slavia (to už platí i dnes) X Bohemka z Edenu odejde a) zpátky do Ďolíčku nebo si postaví nový stadion (méně pravděpodobné) b) zanikne (více pravděpodobné). Nevím kam bych zařadil tvoje "jako host". Díky za vysvětlení..

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      kokac     před 14 lety 17.07.2010 15:51 |  
      0 0

      No popravdě, co se týče Bohemky v Edenu tak se nechci moc vyjadřovat protože to sám nemam v hlavě srovnaný, pravděpodobně jsem měl tu větu vynechat.
      Já jsem jen chtěl říct, že víc než Bohemka mě zajímá Slavie a že si všechno musíme vyříkat mezi sebou než budeme řešit Bohemku. a veřim že to dokážeme.

      • Re: Neúcta a neupřímnost

        kokac     před 14 lety 17.07.2010 18:02 |  
        0 0

        Abych to ještě upřesnil.Bohemku v Edenu nechci. Kdo by taky chtěl ? :D Tvoje varianty jsou správný, protože je jasný, že jak se tam budou hrát dlouho, tak se tam budou chtít cítit doma. Jak to ale řešit nevim. Dvě možnosti: a) bankrot = ztráta tradice ve fotbale b)Eden = ztráta tradice ve fotbale o něco menší, ale o to vetší pro Slavii (i Bohemku samožřejmě, ale to nás zajímá o dost míň, že ano :D )

        • Re: Neúcta a neupřímnost

          smisek     před 14 lety 17.07.2010 18:12 |  
          0 0

          Tak k těm možnostem...

          1)Bankrot pro Klokana: Já klokany vážně nijak nemusim,ale zase na druhou stranu představa že by uplně zmizeli z mapy fotbalového světa... Přece jen má klokan ohromnou tradici a kdyby to měl dotáhnout až ke krachu bylo by to hodně smutný.

          2)Eden: Pro mě naprosto nemyslitelná varianta. Úplné zničení domova ne jednoho,ale dvou klubů! Pro mě by to znamenalo že do Edenu v životě nevkročím,bohužel,ale je to tak...

          A ještě jinam. Nevím kolik z vás bylo včera přítomno na stadionu, kolik na pochodu,či kolik lidí zůstalo doma. Já osobně jsem byl na pochodu a chování PČR bylo opět děsné! Policejní šikana. Kdo tam včera byl ví.

          A teď zbývá jen dodat- za týden do Chacharstánu !!!

          • Re: Neúcta a neupřímnost

            kokac     před 14 lety 17.07.2010 19:11 |  
            0 0

            Tak sem se nad tim ještě znova zamyslel. Poskytuju vysvetlení k pasáži "jsem ochoten jí tam tolerovat jako hosta".

            K tvému bodu 1) Souhlasim. Na druhou stranu je otázkou, na kolik je to věc Slávie. Dál v příspěvku nabídnu řešení.Je přiměřeně solidární vůči Bohemce, ale nepoškozuje Slavii (alespoň ne moc).

            Takže můj návrh zní:

            Tolerovat Bohemku v Edenu na dobu určitou, řekněme 3 roky. Ve smlouvě by bylo jasně dané, že po uplynutí této doby MUSÍ Bohemians natrvalo opusit stadion v Edenu pod pořádnou pokutou. To by jí dalo čas na to, vyřešit svoje problémy se stadionem, ať už by dopadly jakkoliv. Ve smlouvě by byly jasně dané podmínky pronájmu. Například: nárok na jeden trénink týdně v průběhu sezony, zákaz symboliky Bohemians na stadionu a v jeho okolí, nárok na odehrání svých domácích zápasů zde, používání šaten, dohoda o využívání reklamní plochy na stadionu...vše samozřejmě pod hrozbou vysokých pokut.

            Ještě uvedu příklad, kde to podobně ovšem na dost jiné úrovni funguje. Fotbalové kluby SK Střešovice 1911 a Tatran Střešovice mezi sebou mají podobnou smlouvu (možná jen ústní dohodu, když lidi drží slovo tak to stačí). Věc se zjednodušeně měla tak, že Tatran vlastnil pozemky škvárového hřiště a SK toto hřiště zrekonstuovalo na moderní umělku. Tatran hřiště přenechal/prodal SK, které se ale zaručilo že zde Tatran může hrát své zapasy, trénovat a využívat šatny. Vše víceméně funguje.

            A k poslední části tvého příspěvku. Včera jsem nidke nebyl, ale o policejní buzeraci sám moc dobře vím. Zůčastňoval jsem se mnohých pochodů, četl jsem zprávy o tom, jak to bylo doopravdy minule v Ostravě i jinde nebo jsem se například zůčastnil toho debry na Strahově, kde po nás PČR házela slzák a ty jejich petardy. Pak se vždy jenom divím co o tom řeknou média a jdu se poblejt ;-)

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 17:14 |  
      0 0

      Já bych to chápal jako tu variantu druhou. Bohemka z Edenu odejde - nejlépe do svého. Pak by mi Bohemka jako host v Edenu vůbec nevadila. V tom souhlasím s autorem. Vůbec se mi to jeho vyjádření líbí a je to celkem blízké mému vidění.

      Já chápu ten "bojkot" jako vystavení účtu vedení Slavie za celé předchozí období. Byla tam řada úspěchů a radostnejch chvil, ale taky řada přehmatů a za poslední dobu Slavia zkazila, na co sáhla, takže tohle je vyjádření názoru lidí, že takhle teda ne.

      A za sebe dodávám, že vzhledem k mé už tak nízké osobní docházce do Edenu v poslední době si nejsem jistej, jestli už teda bojkotuju, nebo ne. Každopádně politika Slavie se mi už dlouho nelíbí a pánové vejboři mě poslední dobou moc nelákají, abych je dotoval penězi. Takže asi vlastně bojkotuju.

  3. Re: Neúcta a neupřímnost

    quelhar (admin)     před 14 lety 17.07.2010 19:39 |  
    0 0

    Jakkoli skonci zapas Hradce se Spartou, tak Franek ukazuje, jak se bude tato sezona ubirat - stejne jako loni diametralne odlisne posuzovani nedovolenych zakroku pro a proti Sparte, polovina sanci Sparty je vytvorena po zakrocich, ktere sudi na opacnou stranu nekompromisne piska.

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      quelhar (admin)     před 14 lety 17.07.2010 19:52 |  
      0 0

      Jen to napisu, tak to Franek konecne zacne trochu piskat... :o)

      • Re: Neúcta a neupřímnost

        bongor     před 14 lety 17.07.2010 20:21 |  
        0 0

        Přece se nebudeme divit,známe to už nejmíň dvacet let.Spousta
        trestňáků z míst,kde se dá centrovat,takže příležitosti vlastně zadarmo.Zajímala by mě statistika za nějaké delší období,kolik
        toho kopala sralta a kolik soupeři.Myslím,že by bolševik musel dostat nějaký pohár slušnosti v rámci celé Evropy.
        Hradec mě hodně potěšil,ale mají štěstí,že dostali velmistry a majitele superpoháru hned v prvním kole.V desátým už by jim to neprošlo.

        • Re: Neúcta a neupřímnost

          bongor     před 14 lety 17.07.2010 21:27 |  
          0 0

          jo na fauly to dneska bylo 17-7.Že se ti hradečáci nestyděj,takhle kopat do VIP.

          • Re: Neúcta a neupřímnost

            pajuch     před 14 lety 18.07.2010 17:54 |  
            0 0

            zase to chce bongore trochu objektivity - ty fauly byly naopak, 17 jich měla Sparta, 7 Hradec - protože Sparťani nestíhali hradecké rychlíky a museli často tahat za záchrannou brzdu a přerušit rozvíjející se brejky...

  4. Re: Neúcta a neupřímnost

    utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 17.07.2010 19:50 |  
    0 0

    Se divim, že jsme tu bohemku nedali, když máme tu výhodu, že nehrajem poháry... :-/

  5. Re: Neúcta a neupřímnost

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 20:07 |  
    0 0

    Musím říct, že když si srovnám jako nováčka Hradec a Střížkov, tak se to srovnat nedá ;-) Hlavně ty fanoušci. Smůla, že tam máme pro změnu Ústí, který bude asi to samé co se diváků týče, jako ten Střížkov.

    Jinak jak už tady psal Barlblog, jsou tam šikovný kluci směrem dopředu..

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      slaviator     před 14 lety 17.07.2010 20:23 |  
      0 0

      Hradec jede! A to se nam vcera spartani smali... A vubec, kde je MarHud? :D

      • Re: Neúcta a neupřímnost

        slavia4ever     před 14 lety 17.07.2010 20:40 |  
        0 0

        Jo kdepak je Viking kterej říkal, že Hradec nemá v lize co dělat? :-) Jen mě mrzí, že jsme neurvali za ještě slušou cenu před sezonou Vencu Pilaře..:-( Každopádně po včerejšku aspoň menší náplast!:-)

        • Re: Neúcta a neupřímnost

          slaviator     před 14 lety 17.07.2010 21:38 |  
          0 0

          No vsak, koupime ho ted, ne...? :))))) Jinak v lize "nema" co delat nekolik klubu, rekneme Budejovice, Pribram (fans plus hra), Teplice (3.000 mlcicich fans, mrtva atmosfera), Slovacko (koupenej postup), Usti... Ale proste tam jsou, zatimco Opava hraje druhou ligu (nebo spadla?), apod. Tak to je a rikat kdo patri a nepatri do ligy neni fer, protoze by se dalo o vetsine tymu nakonec rict, ze z toho ci toho hlediska do ligy nepatri...

          • Re: Neúcta a neupřímnost

            quelhar (admin)     před 14 lety 17.07.2010 22:19 |  
            0 0

            Opava spadla na ukor Hlucina Gulajevovou pentli z posledni minuty posledniho zapasu.

  6. Re: Neúcta a neupřímnost

    ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 17.07.2010 21:24 |  
    0 0

    díky za článek.
    Bohemku vem čert, vidím to stejně.

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 23:15 |  
      0 0

      Jen aby jsme za chvíli neříkali "Slavii vem čert, hlavně, že můžeme koukat na fotbal.. "

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      golux     před 14 lety 18.07.2010 00:11 |  
      0 0

      No, vzhledem k ekonomické situaci a vývoji soudních sporů se obávám, aby ten čert nevzal Slavii dřív, než Bohemku... Dle nejmenovaného zdroje blízkému vedení Slavie (omlouvám se za tento termín, ale jméno zveřejnit nemohu) je s podivem, že na majetku Slavie už nejsou přelepky od exekutora...

  7. Re: Neúcta a neupřímnost

    Markus     před 14 lety 18.07.2010 12:45 |  
    0 0

    Neúcta a neupřímnost? Vůči komu? Jaký je vztah subjektu z privátního sektoru k občanovi? Je pěkné, že Slavii fandím, ale jsem smířený s bezmocí, jakou mám v oblasti ovlivňování chodu Slavie. Kdybych to s ovlivňováním myslel vážně, stanu se společníkem - členem klubu. Slavia už dávno není spolkem ani studentským klubem. Slavia je profesionální klub a všechno je byznys. Nechci aby to bylo chápáno tak, že bychom měli mlčet. Jen od toho nemůžeme mít žádná očekávání.

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      kokac     před 14 lety 18.07.2010 12:56 |  
      0 0

      Když je to byznys, tak v tom případě to vidim tak, že jestli chce SK Slavia Praha – fotbal a.s. a ode mě peníze, musí se ke mě chovat uctivě a se zájmem. Jinak si její produkt nebudu kupovat...jak jednoduché. Jenže mě z toho bolí sešívaný srdíčko...

  8. Re: Neúcta a neupřímnost

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 18.07.2010 13:58 |  
    0 0

    tak přece jen tšch diváků bylo asi méně

    Re: Re: Re: Ostudna navsteva
    webmaster | 18.7.2010 0:13:35
    Pánové, tento zápas pořádali Bohemians 1905, počet diváků hlásili oni. Podle mého nýzoru bylo o dva tisíce diváků méně.

  9. Marhude - HK 2:1 ACS :))

    venator     před 14 lety 18.07.2010 14:51 |  
    0 0

    Jak se ti to včera líbilo Marhude? Mě se to líbilo moc, megagigamistr z Letne nestíhal když HK hráli naplno dopředu. Sparta neměla proti nováčkovi z Hradce ani jednu golovku!!!:D Pak se Hradec zatáhnul možná i kvůli uvadající kondici, rozhodčí se snažil jak moh, připravil pro Spartu nějaké nepřímé kopy, vymýšlel obranné a útočné fauly HK ve prospěch ACS, ale stejně to nestačilo...prostě ani jedna golovka:))

    • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

      venator     před 14 lety 18.07.2010 14:53 |  
      0 0

      Každopádně bylo včera vidět co říkám(e) už dlouhé roky, že když se neposereš ze soupeře a maká se nadoraz tak porazíš koho chceš....alespoň v naší lize určitě není třeba k tomu ani přidat fotbalovost

      • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

        venator     před 14 lety 18.07.2010 14:53 |  
        0 0

        kterou HK včera přidal...a Sparta si dá se říct neškrtla

    • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 18.07.2010 16:47 |  
      0 0

      Ahoj při neděli, půjdeš se mnou zítra v 17 za OZ ? Jinak Spartička potěšila , ale to co stačilo na ní bude bohužel stačit i na nás :-(

    • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

      slaviator     před 14 lety 18.07.2010 17:50 |  
      0 0

      Vzdyt podle Kladrubskyho hrali skoro tak dobre jako predloni proti Budejovicicm. Predtim 93 strel, vcera 90 strel - a bohuzel, 89 mimo...

      • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 18.07.2010 18:11 |  
        0 0

        Nebylo to v Liberci ?

        • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

          slaviator     před 14 lety 18.07.2010 22:40 |  
          0 0

          Tak ted nevim, mel jsem za to, ze doma s Budejkama

      • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

        jiras     před 14 lety 19.07.2010 02:31 |  
        0 0

        Kladrubský si dovolil něco komentovat? Vždyť byl na hřišti snad nejhorší ze všech.

        • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

          Jiri1     před 14 lety 19.07.2010 11:51 |  
          0 0

          Zdravim, Slavia skutecne mela bodovat naplno, bohuzel hraci neodvedli maximum, hra na 1 utocnika s trcatniky v zadech je proste na h., udajne se neustale na nekom pracuje , melo by jit o hotoveho hrace, ale v soucasne chvili se do Slavie nikomu moc nechce. Hlaseni poctu divaku je takrka na vsech stadionech specialitou, vetsinou se hlasi vic kvuli partnerum a sponzorum, patek nebyl vyjimkou, odhadl bych navstevu na 3.5 tisice divaku. Vedeni Slavie skutecne neni v dobre situaci soudne po nem uz chteji penize i nekteri hraci a zdaleka nejde jen o spor s Enicem. Pozitivem, by mohl byt prislib radnice , ktera po volbach, budou li udajne zvoleni zastupci ODS, nebo CSSD,je ochotna vlozit do spolecne spolecnosti ke sprave hriste slusny rocni a hlavne pravidelny prispevek. K tomuto clanku jen velmi zbezne , jiste je vuci fandum solidni, kdyz muzou treba na permice na predkolo ligy mistru na stadak zadarmo, je jeste hezci, kdyz vam treba na tribune udelaj nejakou akci, ale jeste cenejsi je pro mne osobne , aby vedeni obcas pro sve fandy dokazalo vyresit i nejakou bolistku. Vubec mne netesi ty dva tabory SWlavistu , ktere diky vedeni stoji proti sobe, dokonce jeden z nich je podporovan ruznymi volnasky ci darecky , ro je totiz velky svinstvo. Jinak by nas zajimalo, jak treba bude do budoucna E.Side a potazmo jeho Slovenske provozni vedeni resit dalsi najemniky vzhledem ke kvalite povrchu.

          • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

            fiki     před 14 lety 19.07.2010 12:13 |  
            0 0

            Nevím kde jsi získal info o příslibu radnice P-10, ale aby k němu došlo, musí být založena společná společnost Prahy 10 a E-Side, do které aby radnice vůbec vložila peníze musí být jasné, že Eden je nebo bude městský stadion s Bohemians forever. Pozitivum v tom nevidím, spíš pokus o oslabení Desítky pro domácí.

            • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

              Jiri1     před 14 lety 19.07.2010 12:52 |  
              0 0

              Zdravim, existuje daleko jednodussi moznost jak dostat penize do damotnych klubu, moznost o ktere jsem psal je druhou moznosti a stadion nemusi byt ntzne mestskym. Radnice , magistrat mohou poskytovat dotace , granty i soukromym subjektum, byt se to bezne nedela.

              • Re: Marhude - HK 2:1 ACS :))

                fiki     před 14 lety 19.07.2010 14:30 |  
                0 0

                Také zdravím Jiří1, ano - granty a dotace soukromému subjektu jsou určitá možnost, ale v těchto případech je nutné aby žadatelé o grant nebo dotaci jasně deklarovali kdo jsou jejich majitelé. V případě E-Side i SK Slavia Praha-fotbal, a.s. není akcionářská struktura veřejně známá. Hlavní akcionář SK Slavia Key-Investments, a.s. je pouze prostředník, navíc s ním vede soudní spor o vlastnictví akcií ENIC ( a v prvním kole byl ENIC úspěšný), takže kdo vlastní kolik akcií je zcela nejasné.

  10. Re: Neúcta a neupřímnost

    thc     před 14 lety 19.07.2010 11:46 |  
    0 0

    Neví někdo co je ten Ouedraogo zač nikde sem o něm nic nenašel..

  11. RE: Hradec Králové

    venator     před 14 lety 19.07.2010 12:06 |  
    0 0

    Mimochodem ten Pilař vypadá opravdu zajímavě, jestli už dávno není v našem hledáčku tak určitě ho zařadit do seznamu náhrad za Adama, který u nás v současné ekonomické situaci asi nepřezimuje:(

  12. Útočník

    venator     před 14 lety 19.07.2010 14:48 |  
    0 0

    Koukám, že za Olmík nehrál Ordoš ani nebyl na lavici...jestli není zraněný tak by to mohlo znamenat, že je na odchodu...ten by nám v současné situaci podle mě pomohl...a na hostování Dreksu, který příchodem Kučery ztratil místo v základu, protože na druhého stopera budou cpát toho mladého, kterého jim zatím Chelsea nechala na hostování.

    • Re: Útočník

      venator     před 14 lety 19.07.2010 14:56 |  
      0 0

      tak Ordoš je asi zraněný, nehrál ani v přípravných zápasech...

      • Re: Útočník

        madlenka     před 14 lety 20.07.2010 07:34 |  
        0 0

        Ordoš je dlouhodobě zraněný, a proto nehraje

  13. Re: Neúcta a neupřímnost

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 19.07.2010 17:03 |  
    0 0

    Tak na oficialkach je zas novinka jak slavia hrdinisky pripevnila zpet cedulku jen na jine misto, kdy tohle peklo skončí, oni dycky misto aby to teda aspon promlceli jako za Dolezala tak jeste udelaj vetsi kravinu a chlubí se jí.

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      jiras     před 14 lety 19.07.2010 19:29 |  
      0 0

      Příště nám zeleňáci ukradnou šatnu a hrdinsky zabereme tu pro hosty a jednou se budeme stěhovat někam na periferii. Nakonec bych se ani nebránil mít vlastní stadion někde na kraji Prahy, ať si to všechno strčí páni radní, Přibyl nebo Rosen do prdele, od cedulky po zelenou sedačku. Takhle blbě nebylo snad ani na Strahově.

      • Re: Neúcta a neupřímnost

        MarHud     před 14 lety 19.07.2010 20:49 |  
        0 0

        Nebojte se hoši jsem zde,ale musel jsem se z toho trošku voklepat:-))).Hra Sparty naprostá hrůza,bez pohybu,Matějovský,nejhorší na hřišti.Jen on sám udělal 6 faulů oproti 7 faulům Hradce celkově,to hovoří za vše.Jestli takhle bude pokračovat ještě jeden jedinej zápas,tak dostane na Letný takovou sodu,že už ho Jozef nepostaví. No ale co Vy hoši plusovej bod do tabulky dobrej,ne:-))).ACS!!!!

        • Re: Neúcta a neupřímnost

          martin08     před 14 lety 20.07.2010 14:30 |  
          0 0

          ja bych to takhle nevidel.. na zapas jsem koukal, a bylo videt ze jsou liny behat,ale to se stane (mozna se podepsala cesta z Lotysska) a Matejovsky? Myslim ze pro ne bude hodne platnej hrac, ty fauly me taky zaujaly, ale asi si nvyknul na anglii, to odstarni. A jeho prihravy jsou vazne dobry, viz vsteleny gol sparty... to spis nepostavi malyho Vaska, ketrej se ted zajima spis o to co si da za novou kerku:)

    • Re: Neúcta a neupřímnost

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 19.07.2010 21:25 |  
      0 0

      Cedulku sundal a opět nasadil eside.

      • Re: Neúcta a neupřímnost

        kokac     před 14 lety 19.07.2010 21:29 |  
        0 0

        Potvrzuji. Hned jak to Slavia zjistila, tak si šla stěžovat a prosadila nápravu věci.