Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Beseda s Miroslavem Platilem

V pondělí odpoledne se v Edenu uskutečnila valná hromada Fanklubu a její součástí byla také beseda s generálním ředitelem Slavie Miroslavem Platilem. Pojďme si shrnout, jaká byla témata.

Platil ve Slavii
Platil je u nás dva měsíce, takže se stále seznamuje se všemi záležitostmi. "Mým úkolem je poznat chod klubu, jeho fungování a ekonomické situace. Mám připravit názor, jakým směrem by Slavia měla mířit," uvedl.

Bojkot
"Bojkot je určitě špatně. Fanoušci samozřejmě mají právo projevit svůj názor, ale bojkotovat svůj klub, to mi nepřijde vhodné, je to neseriózní," domnívá se generální ředitel. "S fanoušky jednáme, seděli jsme se zástupci Ultras, tři hodiny jsme si vše vyříkávali, ale názor nezměnili. O všem jsme mluvili i na setkání odboček v Rožďalovicích," uvedl mluvčí Slavie Ondřej Zlámal.

Vyjádření padlo i k permicím. "Přesný počet prodaných permic teď přesně nevím. Fanoušek je ale pro nás důležitý, každý kdo přijde je i z ekonomického hlediska vítaný," doplnil Platil. Podle našich informací je prodáno cca 2000 permic. "Je to určitě pokles, radost z toho nemáme," komentoval to Zlámal.

Bohemians 1905 v Edenu
Témat na probírání je tu spousta, každopádně to nejdůležitější. "Žádné zelené sedačky tady nebudou. S panem Přibylem jsem jednal a nikdy nezmínil sedačky, i když my nejsme ti hlavní, ale jsme v kontaktu s majiteli. A hlavně taková výměna je nákladná," zdůraznil Platil. "Na našich zápasech fanoušci nepoznají, že tu je jiný klub, při zápasech Bohemky ať si tu jejich maskot klidně chodí," doplnil Zlámal. V Edenu však fanshop Bohemky, což je však komerční prostor, který je potřeba pronajímat. Předtím tam byla jiná společnost na sportovní oblečení, té se tu však asi obchodně moc nedařilo.

Další body k Bohemce:
- Jednání mezi Slavií a Bohemkou nejsou zásadní, spíše jde o praktické provozování dvou klubů.
- Bohemka uzavřela smlouvu se stejnou bezpečnostní agenturou, kterou má na domácích zápasech Slavie.
- Bohemka nebude ve stejných prosterech, zázemí mají jinde. Jsou zde dvě šatny pro hosty, jednu bude využívat Bohemians, druhou hosté. Slavia ve svých šatnách zůstane. Na popud Slavie byl vybudován speciální vchod právě pro hráče Bohemky, aby nechodili stejným směrem jako naši hráči.

Majetková struktura
Fanoušky na besedě zajímala i akcionářská struktura, to je však v tuto chvíli zřejmě složité komentovat, jelikož probíhají soudní pře. "V Anglii probíhá již druhoinstanční jednání (v prvním jednání Slavia prohrála) kvůli půjčce Enicu do Slavie. Je to důležité, a pokud prohrajeme, budeme to muset rychle splatit. Pak bychom museli mít prostředky připraveny a dluh uhradit," řekl Platil. Jedná se o částku cca 100 mil. Kč, kdy je hlavní spor o tom, jak byly převedeny akcie a v podstatně Enic přišel o majoritu.

"Co se týče akcionářské struktury u Esidu, tak tu zatím neznám, ještě jsem to neřešil. Co se týče Slavie, můžu to projednat u představenstva, aby se to fanouškům zveřejnilo. Ale probíhají tu soudní spory ohledně držení akcií, takže to vyžaduje určitý cit, aby to negativně neovlivnilo chod klubu," poznamel Platil.

Stadion jako slávistický
Slávisty určitě štve, že není v Edenu více slávistických symbolů. Na toto téma probíhá několik příprav:
- Na stadionu bude logo větších rozměrů, budou vybrána tři místa, kde by logo mělo být umístěno a fanoušci si pak sami vyberou, kde bude. Finance jsou na to již zajištěny.
- Fanoušci by rádi viděli i slávistickou vlajku, na besedě tedy padl podnět, kterým se bude Slavia zabývat a není tedy vyloučené, že by se vlajka zde mohla objevit.
- Dalším podmětem bylo, aby šedivé zdi byly červenobílé. Zde to však v blízké době reálně nevidím, je to totiž další finanční zatížení a v těžké finanční době je třeba priority určovat s rozmyslem.
- Dále Fanklub Slavie taky bude na rok 2013 připravovat pomník Pepi Bicana a případně dalších bývalých hráčů Slavie, vše by mělo být v prostorách stadionu. Eside s tímto nemá problémy.


Osobní názor:
Závěrem bych chtěl říct svůj názor ohledně navštěvování zápasů Slavie. Rozhodl jsem se, že chodit budu nadále. Sice atmosféra bude horší, ale chci vidět hráče, chci vidět naši hru. Ale to neznamená, že souhlasím s Bohemkou v Edenu, to rozhodně ne. V tuto chvíli Bohemka v Edenu bude, to se nezmění v několika následujících letech. Pokud ale nebudeme do Edenu chodit, i když to myslíme dobře, Slavii tím nepomůžeme. Ano, je to určitý nátlak na klub, že pokud nebudou chodit fanoušci, tak Slavia udělá vše, co budeme chtít, ale myslím, že to tak nebude fungovat. Naopak pokud bude chodit výrazně méně lidí, třeba tím přijdeme o body z domácího hřiště a třeba se pak zase nedostaneme do pohárů. A v současné ekonomické situaci by to pro Slavii nebylo dobré. Podle mě je třeba dělat nátlaky jiným směrem, což už se činí. Třeba právě pomůže Desítka pro domácí, kde by se mohlo pomoci v záchraně Ďolíčku, dále je třeba nadále vyvíjet nátlak na klub, aby v Edenu bylo více slávistické symboliky a rozhodně žádná loga Bohemky po celou dobu jejich existence, maximálně by si mohli něco vyvěsit v den utkání, kdy bych to překousl. Musí se i vyvíjet nátlak na Eside, aby Slavii brali jako hlavní klub. Řada fanoušků, hlavně radikálnějších, mě asi nepochopí, ale k tomuto pohledu jsem nakonec došel, původně jsem také nechtěl vůbec chodit. Snad všichni fandové udělají vše podle svého nejlepšího slávistického svědomí a nenechají se ovlivňovat na jakoukoliv stranu.

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Beseda s Miroslavem Platilem

    smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 08:17 |  
    0 0

    "Rozhodl jsem se, že chodit budu nadále. Sice atmosféra bude horší, ale chci vidět hráče, chci vidět naši hru. Ale to neznamená, že souhlasím s Bohemkou v Edenu, to rozhodně ne.". To ja nepochopim. To zni jako: Rozhodl jsem se ze se mi Bohemka v Edenu nelibi, ale nic proto neudelam, budu sedet na cerveno-zelenem stadione a kadit na vsechny nase tradice. Treba nekdo jiny zame neco udela, Bohemka zmizi a ja neprijdu o zadny zapas!

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 08:20 |  
      0 0

      A pak jsi to jeste korunoval "je třeba nadále vyvíjet nátlak na klub, aby v Edenu bylo více slávistické symboliky a rozhodně žádná loga Bohemky po celou dobu jejich existence". Ty asi nectes ani vlastni text kde je jasne napsany ze uz ted Bohemka ma fan shop? To si myslis ze tam daji logo Slavie? A ze ESide mozna povoli logo Slavie na stadione.... no super, a nerekli vam ze to povoli i Bohemce, pokud si take zaplati? To je neuveritelne....

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 08:31 |  
        0 0

        Takze, bojovat o vlastni stadion, na ktery mame historicke pravo, znamena ze budeme pozadovat 3 loga v stadione, zatimco Bohemka bude mit jen 2! No parada! Vite, ja si pamatuji radniho Richtera se Slavisticko-Bohemackym dresem. To jsme se nasmali, ale mafie vzdycky vidi dopredu. Uz tehdy Richter, Rosen i CTY vedeli co udelaji a take vedeli ze vetsina Slavistu nakonec bude drzet hubu a krok, z vlastniho pohodli. Ono totiz neni snadne si pripustit ze jsme znova bez stadionu, v pronajmu spolu s jakymkoliv dalsim klubem ktery se do 1. ligy probojuje. Meli jsme uz tehdy toho radniho vzit jako hrozbu a zacit vec resit, zacit bojkot a tvrdsi akce, byla to takova napoveda co se Slavii planuji. Take stadion po dostaveni byl v neutralni barve, bez jakychkoliv Slavistickych symbolu a s neutralnim nazvem "Multifunkcni Stadion Eden". Proc nemel nazev "Slavia" nebo "Bican" kdyz nemel zadneho sponzora? To byla dalsi napoveda kterou nikdo nechtel videt. Neresili jsme to, ted to bud budeme resit, je za 5 minut 12, nebo na trvalo prijdeme o vlastni uzemi a jiny pozemek v Praze uz take zadny nemame.

        • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

          slimak     před 14 lety 13.07.2010 08:44 |  
          0 0

          mně už tyhle řeči nebaví, je to jak zadřená gramofonová deska..uvědom si, že ten stadion stál velký peníze a ty se musí nějak zaplatit a pokud tady bude klokan, bude splácení jednodušší

          • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

            smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 08:51 |  
            0 0

            To je ovsem genialni, bez to poradit na Arsenal, take prodavaji hrace aby splatili stadion. Jsou to troubove, alespon ten Fulham by tam vzit mohli, nebo nejakou 2. ligu. Jenze jsou tak blby ze radeji budou v tabulce 3. nebo 5., ale na Emirates nikoho nepusti. Stejne se da rict o tisicich dalsich klubech ktere maji dluhy, vlastne o vsech krome Slavie. My jsme ten evropsky unikat, ktery pujcil vlastni stadion mestskemu rivalovi, to opravdu svet nevidel.

            • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

              slimak     před 14 lety 13.07.2010 08:57 |  
              0 0

              ježiš! musí to splatit eside, ne slavia a pokud vím, tak eside žádné hráče prodávat nemůže, protože to neni fotbalový klub

              • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 09:02 |  
                0 0

                Ano spravne, stadion na pozemku ktery nam jednoznacne patril nema se Slavii, diky nasemu vedeni, nic spolecneho, patri a bude navzdy patrit nepruhledne (tedy mafianske) E-Side. Je to realitni spolecnost a kdyz muze videlat v Dolicku spolu s dalsi mafii, tak vydela. Nejaka takzvana "Slavia" ji muze byt u prdele. A to chcete dal tolerovat?

                • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                  slimak     před 14 lety 13.07.2010 09:09 |  
                  0 0

                  jojo, všichni to jsou mafiáni :-D, neodpověděl jsi mi ale, jak ten stadion splácet
                  můžem být rádi, že eden nevlastní slavia, ta má svých problémů dost i bez něho

                  • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                    smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 09:15 |  
                    0 0

                    A je Slavia opravdu jediny klub na svete se stadionem? Je fotbalovy stadion neco co objevil Rosen s Leskou v roce 2008? Pro tvoji informaci, napr. v portgalske 2. lize (nemluve o 1.) kdejaky klub ma vetsi a modernejsi stadion nez je Eden. Portugalsko je ekonomicky srovnatelne (ba chudsi, jsou asi na ekonomicke urovni Slovenska) a spousta tech klubu ma take dluhy, samozrejme, kdo je dnes nema!

                    A ohledne mafie: jak jsem uz psal jinde, kdyz nejakou firmu vlastni sprostredkovatelska firma Key Investment a v pripade E-Side jsou tam i dalsi firmy registrovane na postovni schranku v nejake zapadle vesnici, je velka pravdepodobnost ze se jedna o poctive podnikatele, nejspis jde o spolecny projekt Vladi Smicera, Vaclava Havla a Dalaj Lamy.

                    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                      Tochal (přítel SN)     před 14 lety 14.07.2010 01:07 |  
                      0 0

                      Víš, ona je věc jedna ekonomika jako celek, věc druhá pak ekonomika fotbalu - kolik že lidí chodí na fotbal u nás? Kolik z nich si pravidelně kupuje dresy a další reklamní předměty? Kolik jsou čeští sponzoři ochotni do fotbalu dávat? Kolik světových hvězd hraje v naší lize? Za kolik prodáváme hráče? Kolik našich klubů se pravidelně pohybuje dost vysoko v LM? - A teď si uvědom, jak je na tom ve srovnání s námi Portugalsko, Řecko, postupem času i Rumunsko atd.

                      Argumenty "tribuny sever", kam jsem sám chodil, chápu a v podstatě s nimi souhlasím, stejně tak se ale pohybuji v reálném svět a chápu ekonomické možnosti, Slavie, provozovatele stadionu i fotbalu jako celku. Rozhodování bylo těžké, nakonec ale padlo a zní tak, že na Slavii chodit budu. Asi jsem jeden z těch debilů, co nevnímá, když mu vedení hází bobky na hlavu, hlavně když vidí naživo hrát Slavii. Jsem fanoušek Slavie, jejích hráčů a výkonů, nikoliv fanoušek fanoušek ultras a jejich bojůvek, které jsou sice vedeny za dobrou věc, v konečném důsledku ale především poškodí to, o co nám všem - jak stále opakujeme - jde především, tedy Slavii.

          • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

            vavicek     před 14 lety 13.07.2010 09:16 |  
            0 0

            Ty si myslíš, že Přibylova Bohemka, která stojí před krachem a má velké dluhy pomůže splatit stadion?

            • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

              PetCC     před 14 lety 13.07.2010 09:28 |  
              0 0

              Oni budou hrát v Edenu zadarmo?

              • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                vavicek     před 14 lety 13.07.2010 09:33 |  
                0 0

                Víceméně ano. Bud nebudou platit, protože na to nebudoumít nebo mají nízký nájem. Pokud se nepletu, tak za nájem na Doliček dluží.

                • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                  martin08     před 14 lety 13.07.2010 10:29 |  
                  0 0

                  vicemene. co jsem cetl tak prej na bohemce latili snad 6mega, a tedy to prej bude vyrazne mene.. jestli to je mysleno za rok..tak to je hodne mala almuzna (i kdyz to bude si jen zaklad + plus energie a takovy veci..)

                • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                  PetCC     před 14 lety 13.07.2010 11:14 |  
                  0 0

                  A proč by to majitel stadiónu dělal?

                  • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                    vavicek     před 14 lety 13.07.2010 11:26 |  
                    0 0

                    Dělal co? Podepsal s nima smlouvu? Přece proto, že to prospěje celýmu českýmu fotbalu ne? Podle vyjádření Přibyla Bohemka platí min než v Dolicku. Proc to majitel akceptoval nevim. To se musíš zeptat jich.

                  • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                    smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 11:45 |  
                    0 0

                    Protoze v Dolicku pujde o mnoho miliard a je tam dost pro vsechny. Bez Slavie by navic cely projekt krachnul, protoze na spartu je opravdu nepusti.

              • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 09:37 |  
                0 0

                Kdyz zapocitas poskozeni znacky Slavia, ztratu na permicich, fan shopu, vstupenkach a v dalsich letech i drahych poharovych vstupenkach (kde v jedinem zapase lze vydelat na vstupenkach i 20 milionu) a sportovni oslabeni vlivem niceni travniku a mensi podpore z tribun, tak se to Slavii samozrejme hrube prodelecny podnik. Nic to ale nemeni natom ze si par lidi z projektu "Dolicek" pekne namasti kapsu, protoze bez Slavie (Eside) by projekt Dolicek ani neslo realizovat.

                • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                  smely (přítel SN)     před 14 lety 13.07.2010 11:01 |  
                  0 0

                  puvodne jsem mely taky cuky, ale nekteri "radikalove" me svoji demagogii hranici s histerii nastesti vratili na zem. ty vole dyt klokan do dvou let zmizi z mapy, tak o co vam ve skutecnosti jde ? ze jim zbouraj dolicek ? at jim ho zbouraj, me je to fuk. jako celej ten jejich pseudoansabl. ze budou hrat jednou za 14 dni na stadionu kde hrajeme i my ? (zamerne nepouzivam slovo nasem, pac neni). at hrajou, ja na ne chodit nebudu. ze maj fanshop v komercich prostorach ? do ted se tam prodavali dresy sparty a to bylo kazdymu jedno. at si kazdej dela co chce, kdo chce at chodi, kdo chce at nechodi, ale prestante, prosim ze sebe delat obhajce jediny mozny pravdy, protoze to neni tak uplne pravda. diky, slavia navzdy a vzdycky jsme s vama !!!!! smely-iron eden old stars.

                  • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                    smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 11:29 |  
                    0 0

                    Vdyt jo, ono je to jedno, vejdeme se tam vsichni. Kdyz v poharech budeme hrat my i Bohemka 2 zapasy v tydnu, bude se v Edenu hrat obden, vo co go? A az postoupi Viktorka nebo Dukla, hadejte kde budou hrat? Na sparte to nebude.

                    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                      smely (přítel SN)     před 14 lety 15.07.2010 12:36 |  
                      0 0

                      az bude hrat bohemka pohary, my uz tady nebudeme...

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      CarlBruno     před 14 lety 13.07.2010 15:37 |  
      0 0

      hele " kadit na vsechny tradice" , vis vubec ze Slavie teda podle toho patri na Letnou ? nehlede ze v otevrenem dopise ani nic o stehovani klokana neni , me celej ten bojkot prijde smesnej ani ne kvuli ty vizi ale kvuli zpusobu vyjadrovani lidi ktery to obhajujou.

  2. Re: Beseda s Miroslavem Platilem

    Socrates (přítel SN)     před 14 lety 13.07.2010 08:35 |  
    0 0

    "Co se týče akcionářské struktury u Esidu, tak tu zatím neznám, ještě jsem to neřešil. Co se týče Slavie, můžu to projednat u představenstva, aby se to fanouškům zveřejnilo. Ale probíhají tu soudní spory ohledně držení akcií, takže to vyžaduje určitý cit, aby to negativně neovlivnilo chod klubu," poznamel Platil..........
    K tomuhle blábolu se radši nebudu vyjadřovat ........
    A k Richiho trochu nešťastnýmu vyjádření taky ne. Už jen to, že zveřejnil svuj názor a přitom nechce nikoho ovlivňovat mi přijde divný *97*

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      Richi (admin)     před 14 lety 13.07.2010 09:40 |  
      0 0

      Možná jsem ovlivnil, ale z redakce ještě nedal nikdo nějaký názor, jak se ke všemu postaví, tak jsem tak učinil i s vědomím, že mě hodně lidí odsoudí a sneze se na mě velká vlna kritiky.

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        quelhar (admin)     před 14 lety 13.07.2010 09:58 |  
        0 0

        Tak ja uz jsem prezentoval nekolikrat, ze chodit budu...

        Muj nazor na bojkot - z diskuzi mam velmi silny pocit, ze je hned nekolik skupin lidi a kazda bojkotuje z ruznych duvodu. Jedni bojkotuji vyhradne kvuli Bohemce, druzi naopak napisou, ze ne kvuli Bohemce ale kvuli jakemusi (z meho pohledu zcasti virtualnimu) kaleni na hlavu ze strany vedeni, treti kvuli Jarolimovi... Asi to bude tak nejak vse dohromady.

        Mimochodem, ja jsem mel z precteni toho clanku docela dobry pocit. Vidim tam vyjadreni k zelenym sedackam (uz asi pate, neni pochyb, ze ve stredu Pribyl prijde se zelenymi sedackami poseste a opet zpusobi vlnu hysterie mezi fanousky Slavie), vidim tam prisliby k aspon nejakemu zvelebeni stadionu ve slavistickem smeru. Az v diskuzi jsem se docetl, ze to je vlastne vsechno spatne :o)

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 09:42 |  
      0 0

      Akcionarskou strukturu Slavie ani ESide nebudeme nejsis vedet nikdy, a zrejme existuje dobry duvod proc je to tak tajny. Ani CMFS, ktery tu strukturu MUSI vedet, ji nevi. Na dotaz "kdo vlastni Slavii" dostal odpoved ze spolecne Dolezal s Rosenem. Ale, ejhle, za dva roky velky podnikatel a spolumajitel miliardove Slavie Dolezal je vykopnuot na pracak. Asi se dozvime od Platila dalsi duveryhodnou verzi ze majitele jsou Rosen, Jarda a Pepa z honkongu.

  3. Re: Beseda s Miroslavem Platilem

    vavicek     před 14 lety 13.07.2010 09:35 |  
    0 0

    Z vyjádření Platila je cítit velký posun. Fanoušci už nejsou nepřátelé už jsou jenom neseriozní. Pěkné.

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      Richi (admin)     před 14 lety 13.07.2010 09:36 |  
      0 0

      Hezky se to dá překrucovat, ale každý si vybere jen to co chce ;)

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        vavicek     před 14 lety 13.07.2010 09:48 |  
        0 0

        Od tebe to sedí. Když například píšeš, že by bojkotem přišla Slavia o body. Což je nesmysl. Například za Beránka jsme na domácím hřišti vyhráli ligu a to bylo na Strahově se třema tisíci fanoušky.

        • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

          Richi (admin)     před 14 lety 13.07.2010 09:53 |  
          0 0

          Jde i o celkovou atmosféru ... za Beránka negativní atmosféra nebyla, teď tu je a může se to všechno sečíst ... ale jak to bude ukáže budoucnost, já bojkot nebudu zakazovat, v pátek udělám krátkou reportáž z okolí stadionu.

          • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

            vavicek     před 14 lety 13.07.2010 09:59 |  
            0 0

            Tak se nejdřív rozmysly čím to je a potom to napiš. V článku jasně píšeš, že nižší návštěvou můžeme přijít o body. Atmosfera na stadionu bude podobná jako za Beránka - málo lidí. Pochybuju, že tam někdo ze slavistu přijde bučet na fotbalisty.

        • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

          Ladineeek     před 14 lety 13.07.2010 09:54 |  
          0 0

          Tehdy jsme měli nad poměry vynikající záložní řadu, akorát labilní útok. Ten ovšem, až na půl roku s Necidem, pokračuje.

          • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

            smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 09:59 |  
            0 0

            Kvalitni utocnik je nejdrazsi zbozi. Proto si Ajax drzel Huntelaara dlouhe roky, i pres vabeni z ManU, Realu, Interu. Kdyz prodas kvalitniho utocnika, budes mit par let problemy ho nahradit a to take stoji spoustu penez. Ajax ho prodal az byl jistej ze Huntelaara uz dovede nahradit Suarez. To je vysoka skola fotbaloveho managementu, my jsme zatim v skolce a tam Necida prodas prvnimu co jde kolem.

            • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

              slimak     před 14 lety 13.07.2010 10:02 |  
              0 0

              jaká vysoká škola fotbalového managementu proboha? jedinej faktor jsou tady peníze a ty si v našich podmínkách nemůžeš dovolit odmítnout prodat hráče za 100 mil.

              • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 10:09 |  
                0 0

                No, to rozhodnuti vedeni svym zpusobem chapu, ale v pripade kvalitniho utocnika je treba zvazit 10x prodej, mnohem vic nez v pripade brankare, obrance nebo zaloznika. Letos jsme napr. bez kvalitniho utoku asi prisli o spoustu penez ktere bychom s Necidem mozna meli. To je to coby kdyby. Ajax riskoval a odolaval i pul miliardovym nabidkam! My jsme hrali na jistotu, mozna i pod dojmem Sventa ktery se zranil zrovna kdyz jsme ho meli strelit za 60 milionu a Jandy a M. Cerneho kteri se oba dlohodobe zranili kdyz se o ne zajimali predni evropske kluby. Kazdopadne, myslim ze i Jarolim se poucil a kdyby Hora byl takovy snajpr jako Necid (coz je dost nepravdepodobny, ale doufejme), uz ho jen tak nepusti ani za 100 mega. Protoze bez utocnika zakonite prichazeji hubeny leta a kvalitniho utocnika nikde nekoupis, ani za 40 mega, coz je stejne mimo nas dosah.

                • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                  Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 13.07.2010 19:35 |  
                  0 0

                  souhlas, nehledě na to že nemusíme koukat jen na západ ale i do lig srovnatelných s náma, co třeba dinamo Zaghreb , hraje někdy LM , a přesto dokázali Modrice dlouho držet a vytěžit z něj maximum jak pro klub tak pro něj. Chce to jen mít koule.

  4. Re: Beseda s Miroslavem Platilem

    cindy     před 14 lety 13.07.2010 10:00 |  
    0 0

    Dovolím si malé píchnutí do vosího hnízda...
    Zkuste si někde zjistit,proč jeden nejmenovaný gauner,podvodník a zloděj musel (po svých uměle promlčených úletech),odejít ze služebního poměru u PČR, a to s plnou výší výsluhy a náhrad...Jiný by putoval za stejné rovnou do basy a bez všeho dalšího k tomu!!!

    God is with us and Slavia...

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      Viking     před 14 lety 13.07.2010 10:35 |  
      0 0

      To že je Platil fízlovskej gauner se všeobecně ví...

  5. Re: Beseda s Miroslavem Platilem

    Viking     před 14 lety 13.07.2010 10:48 |  
    0 0

    1) Lhář Přibyl prodal 1000 permic, průměrná cena dejme tomu 1000 Kč takže to máme cirka ubohý milion. Ďolíček měl prodaných permic okolo 5000 což už na tomhle je rozdíl 4 mega. Jestli platili tam 6 mega plus služby tak to nějaký evidentní přínos není, spíš bych řekl že ekonomicky tratí. K tomu si připočtěte víceméně negativní ohlas v médiích a tudíž ani nelze očekávat, že by firmy začaly cpát prachy do Bohemky zrovna v Edenu když nesypaly prachy do celkem sympatického spolku okolo Ďolíčku.

    2) Slavia prodala loni 8 tisíc permic ( http://www.e15.cz/relax/sport/permanentky-se-prilis-nekupuji) , průměrnou cenu odhaduju na 2000 korun což dělá 16 mega. Teď Zlámal říkal, že je letos prodáno pouhých 2000 permic, což už dělá rozdíl propastných 12 mega. Jasně, pokles je způsobený i sportovní stránkou ale domnívám se, že minimálně polovina permic nebyla obnovena kvůli falešný Bohemce.

    Opravdu se tedy Přibylboys Slavii v Edenu vyplatí? Mně to spíš připadá, že těch 6 a méně mega, co platí Přibyl Enicu (nebo se v těchto relacích pohybuje, říká že ušetří a vzhledem k tomu že nemají prachy tak Eden dražší minimálně asi nebude) by klidně mohla Slavia Enicu platit a dát si na fotbal do nájemní smlouvy exluzivitu.

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      Viking     před 14 lety 13.07.2010 10:50 |  
      0 0

      Jenom jsem chtěl tímto naznačit, že ze strany Slavie o zase tak neřešitelný úkol nešlo a určitě se s tím dalo něco dělat, kdyby tam byla ta vůle. Jenomže tady se jedná o porcování městských peněz a jestli má Rosen podíl v Enicu tak proč by to dělal, že...

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        LordEdmund     před 14 lety 13.07.2010 11:04 |  
        0 0

        To neni otázka, jestli má podíl, podíl určitě má. Dohledatelný byl nedávno kolem 20%.Myslim, že tady na SN to někdo potom co si dal tu práci a prošel všechny možné a nemožné OR.vložil v nějaké diskuzi. Otázka je jak velký je teď.Ono se dá taky vlastnit prostřednictvím různých firem a když je to firma třeba z Kajmanských ostrovů, tak to detailně až k jednotlivým vlastníkům nikdy nedohledáme. Podle mého je to předevšim jeho vůle, aby byla Bohemka v Edenu. a nejde jen o ten nájem, co zaplatí, to pokreje tak ty stavební úpravy jižního křídla. Jde o vstup MČ Praha 10, který byl podmíněn tím, že budou oba kluby pod jednou střechou.
        Pro nás by bylo idealní, aby bohemka zanikla, nebo aspoň sestoupila:-)) Snad uděláme k tomu v pátek první krůček a porazíme je u nich "doma"...Jinak slova Ondřeje mě dost mrzí. Začíná o fanoušcích hovořit podobně jako LEŽka, u Platila jsem nic jiného nečekal. Už jen to, źe získá funkci u SKS a jede si klidně v těžkém období na dovolenou, ukazuje, že je to jen zlatokop a slavii má naprosto u pidele.BTW: Figuruje s Rosenem a Vikem v některých firmách, takže je třeba i on vlastníkem slavie i Eside.

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        jiras     před 14 lety 13.07.2010 11:30 |  
        0 0

        Ekonomicky to vidím úplně stejně (až na to, že Rosen nejspíš nemá podíl v Enic, ale v E-Side), ale zapomínáš na politiku, o tom to celé je. Radnice je zkorumpovaná a díky kolaudaci nás může vydírat klokanem. Někteří lidé (třeba Kříž, ten novej čistej vůdce fotbalu dle Haška...) si potřebujou uvolnit pozemky pod Ďolíčkem. Kdo se o fotbal nezajímá, toho opijí kecama o tradici a nestěhování na Strahov. Stačí vzpomenout na Milana Richtera (velmi zajímavá postavička, obzvlášť jeho kecy o boji proti korupci, to je totální výsměch a Pražáci jsou idioti jestli mu dají jen jediný hlas ve volbách) a "investici" Prahy 10 do E-Side. Jedinej důvod, proč Ďolíček ještě stojí je ten, že se díky krizi trh úplně zadrhl, nestaví se kancly ani byty. Co by tam postavili, to by nikdo nekoupil, takže proč si dělat ješt víc problémů? Takhle si nechají zeleňáky zvyknout že nemají stadion, Ďolíček nechaj zchátrat ještě víc než je teď, což jim po rozjetí trhu dá další důvod to tam srovnat se zemí.

        • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

          Viking     před 14 lety 13.07.2010 13:04 |  
          0 0

          Psal jsem Enic, myslel Eside...

        • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

          Viking     před 14 lety 13.07.2010 13:10 |  
          0 0

          Právě na tu politiku jsem narážel. Jestli je všechno tak křištálově čisté jak se oháněl Doležal nebo teď Platil, tak Bohemka jde do Edenu kvůli nájmu pro Eside. Výše uvedenýma číslama lze ale dojít k závěru, že tomu tak vůbec není a že jde o veřejný prachy a pozemky v Ďolíku (a vedení Slavie v tom skrz Eside jede úplně stejně jako CTY a radnice Prahy 10).

          Jenom navenek se tváří jakože se s tím nedá nic dělat a na Eside absolutně žádný vliv nemáme.

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      slimak     před 14 lety 13.07.2010 11:01 |  
      0 0

      no, ono to není tak jednoduché..
      1)jedná se hlavně o to, že klokan v ďolíčku teď hrát prostě nemůže, protože nemá vyhřívání a tyto náklady ty ve svých kalkulacích vůbec neuvažuješ(nehledě na nutné další výhledové stavební prace v ďolíčku ke splnění dalších svazových požadavků)
      2) průměrná cena bohemackých permic ted rozhodne neni 1000 kč
      3) jestli se jim to vyplatí je věci bohemky

      ke slavii
      4) říci, že polovina lidí si nekoupila permici kvuli bohemce je silně odvážné a podle mě to tak prostě neni..
      5) ty tady házíš milionama jak nic-a proč by slavia měla platit nějakych 6 mil. za exkluzivitu? proč proboha, byly by to peníze vyhozený oknem bez ekonomickýho efektu..

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      quelhar (admin)     před 14 lety 13.07.2010 11:16 |  
      0 0

      Ciste teoreticky scenar - plno lidi si v nastvanosti (ted neni dulezite na co) permici nekoupi, Slavia vyhraje prvnich pet zapasu v lize a zacne se mluvit o moznosti titulu - lidi zacnou na zapasy chodit a kupovat jednotlive listky. Slavia na tom vydela vic, nez kdyby si ti lide koupili na zacatku permice.

      Je to porad dokola, ze vseho nejvice ovlivnuje navstevnost sportovni vykonnost tymu. Pokud se bude darit, lidi si na Slavii cestu najdou.

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 11:48 |  
        0 0

        Pro spoustu lidi ten protest je z principu, a nema se sportovni strankou nic spolecneho. I kdyz vyhrajeme titul a budeme hrat finale LM, me tam nikdo neuvidi dokud je tam Bohemka (nebo po ni Dukla, Zizkov atd.).

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        vavicek     před 14 lety 13.07.2010 12:01 |  
        0 0

        Pouze sporovni vykonnost? Nevim, za Beranka jsem drtili doma jednoho soupeře za druhym a moc lidi na stadion nechodilo. A to i v rámci Strahovské ery.

  6. Re: Beseda s Miroslavem Platilem

    vavicek     před 14 lety 13.07.2010 11:23 |  
    0 0

    Nerozumim jedný věci. Platil tvrdil, že je Eden bytostně slavistický stadion. Jak to, že tam teda bude mít Bohemka fanshop? Dále Platil tvrdí, že tam nebudou zelený sedačky. Jak to ale může tvrdit, když na oficiáních stránka Slavia vystupuje v rolo nájemce, kterému se dávají věci ohledně stadionu pouze na srozuměnou? To se přece vylučuje - bud mam pravo o věcech ohledně stadionu rozhodovat nebo ne.

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      Gino     před 14 lety 13.07.2010 12:00 |  
      0 0

      Protože tam Bohemka bude hrát a tak si tam pronajala místo na fanshop. Co je na to, do čerta, pořád nepochopitelné? Místo na fanshop si tam může pronajmout i Sparta, kdyby chtěla. Nebo třeba Man.Utd! Komenrční prostory jsou prostě komerční prostory.

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        vavicek     před 14 lety 13.07.2010 12:03 |  
        0 0

        No, ale ja sem ptám jak to může být za těchto podmínek bytostně slavistický stadion.

        • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

          CarlBruno     před 14 lety 13.07.2010 15:40 |  
          0 0

          uplne normalne ? nemas problemy ve skole ?

  7. Re: Beseda s Miroslavem Platilem

    rekodlak     před 14 lety 13.07.2010 12:00 |  
    0 0

    iDnes:

    Ještě k protestní akci: skalním fanouškům se nelíbí, že se Bohemians museli odstěhovat z Ďolíčku. Chtějí, aby se tam vrátili. V jaké fázi jsou jednání ohledně stadionu dnes?

    Přibyl: Zatím jsme nijak nepokročili. Prázdniny přišly jak do politiky, tak k developerům. Nájemní smlouvu máme na pět let, vyhlásili jsme, že následující sezonu odehrajeme v Edenu. Nechci předbíhat a odhadovat, zda tu budeme jen teď, celých pět let nebo dalších deset.

    NEBO DALŠÍCH DESET!!!!!!!!!! :-(

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      PetCC     před 14 lety 14.07.2010 00:05 |  
      0 0

      Smlouvu podepsali na 5 let + 5 let opci. Což značí možnost 10 let. Co je na tom tak překvapujícího?

  8. Re: Beseda s Miroslavem Platilem

    Barlblog     před 14 lety 13.07.2010 12:07 |  
    0 0

    Osobní názor Richiho je v pořádku, každý ať si myslí co chce a pokud on považuje svoje stanovisko za nejlepší, budiž.

    My si hlavně musíme uvědomit jednu zásadní věc. Právě jsme se ocitli v byznys hře několika velkých Developerů. CTY, E-SIDE a bohužel i radnice Prahy 10. CTY vstoupila do B1905 s cílem zisku velmi lukrativních pozemků, jejichž cena se neustále zvyšuje, kvůli posouvání hranice "centra" Prahy. I vzhledem k tomu, že se projednávaly změny uzem. plánu a dokonce i stavební povolení, je nad slunce jasné, že CTY plánuje za přispění radnice Ďolíček strhnout a postavit další, velmi nutný, office komplex, Hypermarket s obch. centrem, nebo luxusní bytový komplex. Vše za učelem zisku v řádech stovek milionů. Jelikož žijeme ve státě, kde podle nezávislých kontrolních a statistických organizací, padne 35% - 48% investovaných financí na uplatky a všimné, je opět nad slunce jasné, proč vedení radnice s tímto plánem souhlasí.

    Postoj E-SIDE je velmi podobně vychytralí. Zástupci Prahy, potažmo Prahy 10, vždy deklarovali podporu projektu EDEN. Mluvilo se o závratné částce 300 mil. Kč, ale zdůrazňovalo se, že příspěvek by šel jen na městský stadion, který by sloužil jak Slavii, tak Bohemians. Nakonec se částka škrtla a mluvilo se o podpoře za stejných podmínek. Nu a pak stačilo málo. "Vlastníci" Slavie a z části i E-SIDE prohráli spor ve výši 102 mil Kč, teď to asi bude víc. Odvolali se, ale damoklův meč pořád visí ve vzduchu. V této situaci by vstup radnice velmi uvítali a já bych se nedivil, kdyby odkoupili právě Rosenův podíl, nebo procenta jiných slávistických vikuků.

    Proč by radnice vstupovala do stadionu? Nu, radnice má pod kontrolou stavební uřad. Omezená kolaudace by se mohla změnit na plnou. To by významě rozšířilo portfolio akcí, které se u "nás" mohou konat. Navíc přes externí organizace se skvěle perou příspěvky na chod strany a už zmíněné uplatky.

    Já jsem si permanetku nekoupil. Nevylučuji přítomnost na nějakém zápase v budoucnosti. Nevidím však jinou možnost vyjádření názoru, nebo protestu. Ve hře jsou takové finanční prostředky a možnosti, že moc nevěřím v sílu několika tisíc neprodaných permic, ale jako tupá mlčící ovce se chovat nehodlám. Prosím, nebertu poslední větu osobně, nebyla tak myšlena. Více nadějí vkládám do politického hnutí.

    Je to vyjádření mojí nespokojenosti se stylem práce vedení SK Slavia Praha. Je to vyjádření nespokojenosti a hlavně smutku, že žijeme v době, kdy práce našich předků přicházi v niveč. Dříve to bylo kvůli soše Stalina, dnes kvůli penězům. Historie a tradice by měla být vždy před ziskem, je to hodnota, kterou si nikdo nemůže a hlavně nesmí koupit.

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      bongor     před 14 lety 13.07.2010 22:26 |  
      0 0

      Barblog to vystihnul dobře,je tady boj velkých developerů,na kterým se přiživuje několik úředníčků,co potřebujou zlepšit životní úroveň.
      Tak jsou schopni postrčit všechno,co prospěje jejich chlebodárcům a zajistit potřebné podpisy.Možná,že když se povede akce s účastí nové strany v komunálkách,tak potom někoho z nich třeba zavřou,ale pro nás už stejně bude pozdě.Bohemka nikdy nezmizí z mapy a i kdyby,tak těch Bohemek je víc..Vejsada,Kapr a kdoví kdo ještě.
      Mně osobně dost vadí i jiná věc,že totiž má Slavia,generálního ředitele sparťana.To nemůže být k našemu prospěchu.To se fakt nenašel alespoň nějaký neutrál,musí nám šéfovat zrovna rudoch?

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        PetCC     před 14 lety 14.07.2010 00:10 |  
        0 0

        Barblog to vystihnul možná dobře, ale jakou má souvislost koupě permanentky na fotbal s korupčním jednáním majitelů pozemků v Ďolíčku a radnice Prahy 10?

        • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

          Barlblog     před 14 lety 14.07.2010 09:15 |  
          0 0

          To co zainteresované lidi poškodí nejvíc je mediální obraz a finanční ztráta. Nekoupení permanentní vstupenky vede k oběma atributům. Navíc je to vyjádření nesouhlasu s postoji vedení Slavie.

          Vyzdobení stadionu, realizace síně slávy? Tyto věci by nemuseli stát klub ani halíř! V západní evropě si tohle v rámci propagace klubu dělají fanoušci sami, nebo pomáhají klubu finančně. Nepříspívají na provoz, ale konkrétní projekt. V tomto selhává marketing. To, že slečna zakrývá hvězdu pří prezentaci, nebo se zapomene otočit, je nicotné ve srovnání s těmito problémy.

          Rešení nejsou zas až tak složitá, jen chtít.

  9. Re: Beseda s Miroslavem Platilem

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 13.07.2010 12:15 |  
    0 0

    Permici nemám (nikdy jsem neměl, neboť časové vytížení a neočekávané události mi nedovolí dopředu předvídat zda to ten termín skutečně půjde). Na zápasy ale chodím vždy když to okolnosti dovolí, bohužel stihnu tak jen cca třetinu domácích utkání. Na fotbal budu chodit samozřejmě dál, Bohemka nebohemka, možná tím jsem pro někoho nemyslící ovce, která si nechá kálet na hlavu, ale já se skutečně domnívám, že nějaký permanentní bojkot (mimochodem, to bude bojkot skutečně po celou dobu působí Bohemky v Edenu?) nic dobrého nepřinese.
    Možná to dopadne, že se pak na stadionu bude "tísnit" 2339 diváků jako tehdy v únoru 2008 (mimochodem, trochu jsem tu návštěvu odstonal).

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      Keane16     před 14 lety 13.07.2010 12:39 |  
      0 0

      Pěkné. Myslím si, že to jsou velice rozumné a splnitelné požadavky, se kterými se ztotožní každý kdo má rád Slavii (ať už bojkot podporuje nebo ne). Teď je řada na vedení ať ukáže jestli si fanoušků skutečně váží.

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      LordEdmund     před 14 lety 13.07.2010 12:55 |  
      0 0

      Dobrá práce. Snad to padne na úrodnou půdu. Děkuji zvláště za ten bod o působení lidí ve Slavii spojených s korupcí, to mi udělalo radost a vůbec jsem to nečekal.

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        martin08     před 14 lety 13.07.2010 13:04 |  
        0 0

        Dobre napsany, a dobre zvolna cesta - takhle presne jsem si to predstavoval. Ted je mic na strane vedeni, aby se vyjadrili...

        • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

          Jiri1     před 14 lety 13.07.2010 13:26 |  
          0 0

          Zdravim, beseda s Platilem ukazuje , ze do Edenu prisel jed urednik a to narozdil od Dolezala znacne oklestenejma pravomocema.Jeho osobni nazory chapu , nazory reditele mi prijdou hodne casto mimo misu, pan Platil ma jeste jednu nevyhodu, neni Slavistou a tak spoustu veci nedokaze pochopit,navic se na fotbal hodne dlouho dival z druhe strany a to silne ovlivnuje jeho nazory.Vedeni ultras by misto psani otevrenych dopisu, poradani manifestaci jako soucasti volebni kampane nekolika jedincu, ktere stejne nikdo nezvoli melo spise bojovat o opravdu podstatne veci, ano sin slavy , kterou mi tady nekteri lidi slibili jiz pred nekolikla lety , nebo treba Slavisticka symbolika atd. Docela mne prekvapuje jak v souvislosti s Bohemkou na stadionu silne tepe srrdicko nekolika bafikum bojujicim o sve misto na slunci a lepsi penize , z toho jak se z nejlepsiho........ stoleti na Slavii takrka pres noc stane kovany Bohemak Bojuje se nejen na funcionarskem poli, ve hre jsou i jine vynosne byznysy. Dalsi velky problem je hraci plocha na kterou se dle ocekavani dere jedna akce za druhou , napr zarijove utkani 21, nebo poharova utkani Plzne , nebo tradicni utkani Americkeho fotbalu a pod. Pribyl hovori o vymene travniku, stacila mi mozna odpovidajici pece se zamerenim na obnovu znicene plochy ci jeji pravidelnou odbornou udrzbu. Nemohu si odpustit , ze Slavistickeho fandu by jiste zajimaly nazory Tomase Rosena a to i ke vstahu k odejitemu vlastnikovi Dolezalovi, tj . vyplaceni jeho podilu , ci zastoupeni Slavie ve vykonem vyboru, jehoz clenem Dolezal zustava. Zajimalo by mne , zda vedeni dodrzelo slib a hraci uz maji dluzne penize z minulych let na svem ucte , nebo zda nas opet ceka dioky podzim.

          • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

            smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 13:54 |  
            0 0

            Jaka sin slavy? To oni prave chteji, abychom se spokojili se "symbolikou", budeme mit sin slavy, logo, fan shop a za rohem to vsechno bude mit i Bohemka! Takove pozadavky jsou k nicemu, Bohemka musi pryc, jinak je to vsechno o nicem a vsichni jsme jen zatazeni do nejakeho realitniho kolotocarskeho projektu.

            • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

              Jiri1     před 14 lety 13.07.2010 13:59 |  
              0 0

              Zdravim, Bohemka pryc nepujde, ono uz to ani neni dost dobre mozne, propojeni byznysu, magistratni moci i osobni vazby jsou v pripade volnych pozemku temer neprustrelne a to neni jen o Dolicku.

              • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

                smichov_1     před 14 lety 13.07.2010 14:05 |  
                0 0

                No prave, a proto protestujeme, pak to prustrelny bude. Ono se to po tom Kladnu hodne medii zacalo pidit po kseftech P10 a mafianu kolem toho celeho projektu. Takze, jen houst a vetsi kapky, Bican sel do kazdeho zapasu stim ze chce dat alespon hattrick, tak nemuzeme mit male cile. Znicime mafii a Bohemka se vrati do Dolicku.

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 13.07.2010 14:04 |  
      0 0

      Hm, co na to rici, myslim ze je to napsano velmi pekne. Pro me osobne je vetsi problem nez bohemka a situace kolem stadionu otazka majitelu slavie..jednak samotna skutecnost, ze je nezname, je nehodna jmena a tradic slavie, jednak existuje podezreni, ze nekteri z nich jsou soucasti (polo)mafianske komunity, se slavii jsou pak spojovana jmena, ktera skodi jeji povesti. Je tez pochybne, zda vlastnici maji se slavii dobre umysly, uz jen spory s eside slavii poskozuji, nebot rizika svych majetkovych operaci na slavii prenaseji. Dosazeni Platila chapu prinejlepsim jako dosazeni cloveka, ktery bude delat to, co majitele reknou a nebude se do niceho plest. Koneckoncu, je to spartan, muze mu to byt jedno.. jeho prohlaseni jsou v tomto smyslu, v zasade defenzivni, nechce spory, ale nema zadnou vizi. Vzhledem k tomu, ze majitele se zasadili o navrat KJ, mam za to, ze ani oni nemaji zadne vetsi plany se slavii, ani ja tedy nic moc od nasledujicich sezon necekam a je mi z toho trochu smutno. Chodit asi budu, pac jsem zvedavej na fotbal.. ale ja jsem stejne pasivni fanousek, takze tim snad bojkot nezkazim..

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 13.07.2010 14:19 |  
        0 0

        resp., jeste jinak ten zaver..byt z pozadavky souhlasim, o bojkotu az tak presvedcen nejsem.. je to tezky, na jednu stranu je treba usilovat o zmenu a bez nejakeho zasadnejsiho tlaku to nepujde, na druhou je treba to delat zpusobem, ktery co nejmene poskodi slavii.. je to tezky...

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      DrFe1     před 14 lety 13.07.2010 14:40 |  
      0 0

      Souhlas, pěkně napsáno. Jsou to oprávněné a reálné požadavky. Teď se ukáže jestli to vedení se zlepšením zvztahu k fanouškům myslí vážně.

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        Ravik     před 14 lety 13.07.2010 14:59 |  
        0 0

        Pěkně napsáno, dobrá práce!!

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      CarlBruno     před 14 lety 13.07.2010 15:42 |  
      0 0

      Dobrej blabol, skoda idea byla dobra, ted uz jen tahaj naky nerealny kraviny.

    • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 14.07.2010 00:01 |  
      0 0

      Napsáno je to vcelku dobře. Nemusím souhlasit se vším, ale s idou se ztotožnit můžu. Já osobně nemám nic proti azylu Bohemky u nás, pokud by to bylo jednoznačně dočasné řešení jako my na Strahově. Nicméně musím chtě nechtě souhlasit, že v řadě věcí se o vstřícnosti k fandům víc mluvilo, než se toho udělalo. Bojkot utkání je sice bolestný pro hráče, ale asi jediné možné řešení, které bude opravdu citelným apelem na vedení Slavie.

      • Re: Beseda s Miroslavem Platilem

        bongor     před 14 lety 14.07.2010 07:45 |  
        0 0

        Napsaný je to ne celkem,ale zcela výborně.Podle mě není možné nechat ty otázky otevřené,bez jasných odpovědí,bez koktání a výmluv.
        Slavia pro spoustu lidí znamená příliš mnoho,není to jen stroj na vydělávání peněz,ale otázka silných rodinných tradic,otázka hrdosti
        nad klubem,který vždy znamenal v dějinách českého fotbalu nejvyšší
        hodnotu.Pro mnoho z nás je to i záležitost spojená s pokřiveností minulého režimu.
        Bojkot zápasů,to je velmi bolestná záležitost,ale když si uvědomíme
        na co viníci tohoto stavu nejvíc věří vidíme,že těžko je můžeme postihnout nějak víc,než odstřižením od jejich penězovodů.
        Já ale stejně tak chápu,že všichni nebudeme mít v sobě tu vůli,abychom náhle přestali podporovat svými penězi,činy a hlasivkami
        naši Slavii,na které nám tolik záleží.Proto bych si ani slovem nedovolil
        odsuzovat ty,kteří s bojkotem nesouhlasí.O to víc si ale vážím Strašáka
        a spol,pro které to bude velká zkouška duševní síly.
        Aby to mělo skutečný smysl a příslušní bafíci se museli zamyslet nad stavem svých bankovních kont,tak to totiž může trvat hodně dlouho,než se něco pohne.Nemyslím tím ale nějaké utěšováky v podobě několika symbolů Slavie,to by alespoň mně osobně nemohlo stačit.

  10. Re: Beseda s Miroslavem Platilem

    ivos8     před 14 lety 15.07.2010 01:11 |  
    0 0

    Je vidět že heslo "Vždycky jsme s váma" nějak brzy přestává platit, smutné, ale bohužel české...