Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - CFR Kluž 4:2

V generálce na ligu slávisté rozstříleli mistra Rumunska a účastníka následující sezóny Ligy mistrů Kluž 4:2, prosadili se Jarolím, Grajciar, Janda a Hora.

Slavia - CFR Kluž 4:2 (2:0)
Branky:
17. L. Jarolím, 40. Grajciar, 48. Janda, 73. Hora - 66. a 87. Traoré

Slavia: 1. pol.: Vaniak - Koreš, Koubský, Trapp, Mareš - J. Černý, Ragued, L. Jarolím (31. Dembélé), Kisel, Grajciar - Vlček
2. pol.: Jaakkola - Koreš, Čelůstka, Trapp, Hubáček - Hurka (75. Zákostelský), Dembélé, Belaid, M. Černý - Hora, Janda

S netradiční obranou vstoupili do posledního přípravného zápasu hráči Slavie. Úvod zápasu šance nepřinesl, ale když už se v 17. minutě na hřišti odehrálo něco zajímavého, byla z toho hned branka. To Peter Grajciar poslal roh na zadní tyč, kde ho usměrnil do brány Lukáš Jarolím a Slavia nad mistrem Rumunska, který ve středu porazil v přípravě Anderlecht 3:0, vedla 1:0. Slavia pak kopala další dva rohy, ale neprosadila se. Poté se nepotvrdily zprávy o vyrovnání Kluže a Slavia tak stále vedla o branku. V 31. minutě střídal pokopaný Jarolím a na hřiště přišel Bassirou Dembélé. Účastníkovi nadcházející sezóny Ligy mistrů vstřelili slávisté druhý gól v 40. minutě. Branku vstřelil Peter Grajciar po akci, do které se zapojili všichni ofenzivní hráči Slavie - J. Černý poslal míč do křídla Vlčkovi, jeho centr přistrčil Kisel střílejícímu Grajciarovi. Tím první poločas skončil, slávisté vedli o dvě branky.

Druhá půle začala stejně jako ta první skončila - brankou Slavie. To už hráli sešívaní v obměněné sestavě, Belaid přihrál Jandovi a ten prudkou křížnou ranou prostřelil golmana soupeře. Proti obměněné sestavě Slavie se začali hráči rumunského klubu prosazovat častěji a po několika zmařených šancích se dočkali snížení, Traoré zakončoval do odkryté brány po centru z pravé strany. Slávisté si to však nenechali líbit a brzy kontrovali další brankou. Nejdříve Belaid z přímého kopu bránu těsně přestřelil, ale o minutu později zvýšil na 4:0 Jakub Hora, když vybojoval míč, prošel obranou a zavěsil do pravé šibenice. V závěru zápasu ještě kosmeticky upravil skóre opět Traoré, když se dostal za obranu sešívaných.

Slávisté si tak v závěru přípravy zvedli sebevědomí, v posledních pěti zápasech nastříleli 15 branek, připsali si skalpy polského a rumunského mistra. V pátek je již čeká v Edenu ostrý zápas proti Bohemians 1905. Ještě předtím bude jistě předsezónní tisková konference, na které se mimo jiné představí nová sada dresů.

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - CFR Kluž 0:0 v 1. pol.

    DrFe1     před 14 lety 11.07.2010 15:12 |  
    0 0

    Koreš, Mareš na krajích obrany aneb nepoučitelný blbec opět před ligou míchá se sestavou. Jak to dopadá, všichni víme, viz začátky posledních dvou ligových ročníků :-(

    • Re: Slavia - CFR Kluž 0:0 v 1. pol.

      quelhar (admin)     před 14 lety 11.07.2010 15:15 |  
      0 0

      Nenapadlo te, ze treba muze mit Celustka drobne zdravotni potize a tak se radsi setri? Tak nez aby KJ stahoval nekoho ze zakladni sestavy zalohy, tak dal na praveho beka noveho hrace?

    • Re: Slavia - CFR Kluž 0:0 v 1. pol.

      Khadgar     před 14 lety 11.07.2010 15:23 |  
      0 0

      A kde by měl být jinde Mareš, než na kraji obrany?

      • Re: Slavia - CFR Kluž 0:0 v 1. pol.

        denydzlSKS     před 14 lety 11.07.2010 15:24 |  
        0 0

        taky nevim, asi ve studiu Evropy 2

      • Re: Slavia - CFR Kluž 0:0 v 1. pol.

        PetCC     před 14 lety 11.07.2010 15:25 |  
        0 0

        To jen promluvil odborník na všechno, dr.Fe. :-)

      • Re: Slavia - CFR Kluž 0:0 v 1. pol.

        DrFe1     před 14 lety 11.07.2010 15:44 |  
        0 0

        Za 5 dní začíná liga a u normálních trenérů bývá zvykem že poslední přípravu hraje "ligová" sestava a o tom tady Plho už dobrou půlhodinu mluvím. Jinak ti Mareše nikdo nebere.

        • Re: Slavia - CFR Kluž 0:0 v 1. pol.

          PetCC     před 14 lety 11.07.2010 17:47 |  
          0 0

          Mlho, zřejmě kvůli nerozehranosti dalších stoperů chtěl, aby Čelůstka hrál poločas na tomto postu.

      • Re: Slavia - CFR Kluž 0:0 v 1. pol.

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 11.07.2010 22:09 |  
        0 0

        Na pravý brko bych ho šoupnul. Tam teďko frčej levonohý. :))

    • Re: Slavia - CFR Kluž 0:0 v 1. pol.

      slavia4ever     před 14 lety 11.07.2010 15:36 |  
      0 0

      Nenašel jste někdo stream na zápas? Díky

  2. Re: Slavia - CFR Kluž 1:1 v 1. pol.

    slavia4ever     před 14 lety 11.07.2010 15:33 |  
    0 0

    Moje obavy se potvrdily, nejlepší náš hráč a dravec Milan Černý nemá místo v základu na úkor starších pomalejších hráčů jako Kisela, Jarolíma, J. Černého a Vlčka to je dle mého názoru velká chyba..

    • Re: Slavia - CFR Kluž 1:1 v 1. pol.

      Oja     před 14 lety 11.07.2010 15:50 |  
      0 0

      Taky si to myslím, ale pokud se bude vyhrávat, tak s tím nemám problém :)

    • Re: Slavia - CFR Kluž 1:1 v 1. pol.

      smisek     před 14 lety 11.07.2010 15:56 |  
      0 0

      Jojo chyba to je určitě, Milan Černý nepochybně do základu patří. Jezdec to je,nic nevypustí...

      To že hraje mladej Jarolím s tím sme museli počítat a bohužel s tím nic neuděláme. Tak snad kdyby se L.J. přetal stavět ke standartkám...

      Jardu Černého bych zase tolik neschazoval,ten podle mě do základu určitě patří.

      Kisela jsem ještě za nás hrát neviděl takže nebudu soudit.Ale jemu když sedne zápas tak patří k nejlepším záložníkům GL.

      A Vlček to je kapitola sama pro sebe. Jenže mi ukaž jiného utočníka kterého ted máme?...

      • Re: Slavia - CFR Kluž 1:1 v 1. pol.

        slavia4ever     před 14 lety 11.07.2010 15:59 |  
        0 0

        Jo Jarda Černý by měl hrát, Grajciar musí hrát už kvůli skvělé střele, tak zbejvá Jarolím, Kisel. Milan může hrát i vepředu ale já ho beru spíš jako záložníka, v útoku je ho škoda. Rozhodně bych ale neobětoval a posadil zrovna Milana..

        • Re: Slavia - CFR Kluž 1:1 v 1. pol.

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 11.07.2010 16:08 |  
          0 0

          no vzhledem k tomu že nemáme zadnyho utocnika co by vyhral hlavicku tak by mohl Milan hrat podhrota aby tam ten utocnik vtom nebyl uplne sám.

      • Re: Slavia - CFR Kluž 1:1 v 1. pol.

        quelhar (admin)     před 14 lety 11.07.2010 16:13 |  
        0 0

        Videl jsi LJ kopat nejakou standardku v priprave? Drtivou vetsinu zahravaji Grajciar a J. Cerny, kdyz je na hristi, tak obcas taky Belaid. Krome toho patril vetsinou LJ k tomu lepsimu, co na hristi v priprave hralo, tak nevim, proc ho musime trpet v sestave "bohuzel".

      • Re: Slavia - CFR Kluž 1:1 v 1. pol.

        jiras     před 14 lety 11.07.2010 16:23 |  
        0 0

        Jenže Kiselovi sedne jeden zápas za půl sezóny, alespoň ve Spartě tomu tak bylo. Vždycky dal nějakej nádhernej gól z dálky a pak jim sral deset zápasů než jim to došlo a stáhli ho.

        • Re: Slavia - CFR Kluž 1:1 v 1. pol.

          PetCC     před 14 lety 11.07.2010 17:48 |  
          0 0

          Neposuzuj hráče podle toho, jak hráli ve Spartě.

          • Re: Slavia - CFR Kluž 1:1 v 1. pol.

            jiras     před 14 lety 11.07.2010 20:20 |  
            0 0

            To není o Spartě, ta hraje jen tu roli, že tam dlouho hrál. Není to žádnej nadprůměrnej hráč a soudě podle ohlasů na přípravu je to stále stejné. Co se taky mohlo za rok v Austrálii změnit, že?

  3. Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

    Barlblog     před 14 lety 11.07.2010 17:09 |  
    0 0

    A víte, že jsme vyhráli a to zaslouženě? Netřeba stále kritizovat. Podle slov zainteresovaných osob se dá usuzovat, že na utočníkovy se pracuje. Tudíž lze očekávat, že někdo do konce přestupního okna příjde.

    Kisel hraje špatně a já očekávám, že na jeho místě bude hrát Janda. Zápas se nám povedl, Kluž hrála v obraně dosti naivně.

    Zákostelský taky dostal šanci, takže vlastně splnil KJ vše.

    Po soustředění bych pustil Zákostelského, Hanuše, Hůrku a možná i Koreše na hostování. U Koreše asi jen na půl roku. Tím bych kádr uzavřel. Můj názor v danou chvíli.

    • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

      quelhar (admin)     před 14 lety 11.07.2010 21:21 |  
      0 0

      Musim rict, ze bych taky asi videl radeji v sestave Jandu misto Kisela. Minimalne soude podle toho, co jsem videl v priprave.

      Co se tyce odchodu, tak souhlasim s pustenim Hanuse, pokud podepise Jaakkola. Golmanska otazka by tak mela byt vyresena - jednicka pro zacatek podzimu Vaniak, dvojka Jaakkola a postupem casu, jak se bude ucit jazyk a szivat se s tymem, v zaveru podzimu muze dostat sanci i jako jednicka. Mozna by neskodily dva tri zapasy za becko.

      Naopak nemam jasny nazor na pusteni Zakostelskeho. Utocniku i s prichodem jednoho noveho hrace nebudeme mit nazbyt. Pokud budou vsichni zdravi, mohl by mit Zakostelsky jasne misto v zakladu B tymu. Je otazka, jestli ma Zakostelsky u trenera takovou duveru, aby mohl napriklad zaskocit pri indispozici dvou jinych utocniku. Taky zalezi na tom, kdy budou schopni hrat Hlousek a Naumov. Pokud by aspon jeden z nich mohl uz v zari hrat aspon par minut, tak bychom Kostu mohli pustit, pokud by se nasel treba druholigovy tym, kde by byli ochotni mu dat sanci. Pokud ne, je mozna lepsi, aby hral za becko u nas.

      Hurku bych nepoustel, jevi se velice nadejne, byt sportovnim vedenim Slavie, radeji bych mel jeho vyvoj pod kontrolou. Muze mit misto v zakladu becka, trenovat s ackem a treba obcas na par minut nastoupit v lize.

      Korese bych uz vubec nepoustel, v priprave se jevil vyborne, to je pro me hrac na lavicku a druhy nebo treti stridajici hrac do zalohy.

      No, nezavidim trenerovi problem se zuzovanim kadru, protoze myslim, ze se vetsina hracu projevila v priprave dobre a ja osobne bych poustel hrace jen s velmi tezkym srdcem. V soucasnosti bych vyvolenou osmnactku, jak ji postavi do zapasu v patek trener, videl takto: Vaniak - Celustka, Trapp, Koubsky, Hubacek - J. Cerny, Ragued, Jarolim, Kisel, Grajciar - Vlcek, Lavicka: Jaakkola, Vomacka, Dembele, Janda, M. Cerny, Kores, Hora
      Ja osobne bych vymenil mezi zakladem a lavickou Kisela a Jandu.

      No a na zaver, kdyz to tak pisu a divam se na finale MS - nemuzu si pomoci, ale sudi to proste nezvlada. Jen za prvni puli mel za kriminalni zakroky vyloucit van Bommela, de Jonga a klidne i Sneijdera. To, co tihle tri predvedli, nema s fotbalem nic spolecneho. To byly prasacke zakroky jak na Letne za dob nejvetsi slavy.

      • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

        denydzlSKS     před 14 lety 11.07.2010 22:30 |  
        0 0

        tak honzu zákostelskýho by jsme mohli upíchnout do druholigového sezimova ústí, které trénuje pantáta zákostelský:-)

      • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 11.07.2010 22:32 |  
        0 0

        Zdravím, nepouštěl bych je, pokud by nepřišli jiní dva forvardi. Ale já doufám, že přijdou a tím pádem by jeden odejít mohl. Jinak ne, přičemž si nemyslím, že by teď měli na to nastupovat za áčko a rozhodovat zápasy, ale je třeba Zákostelský je teď jedinej vyšší útočník a ona může být nouze o lidi vůbec. Otázka taky je zda je poslat pryč (hostovat) nebo je v rámci zúžení poslat k béčku. Můžou hrát stabilně za b tým a k tomu pomalu odkrajovat minuty v áčku. A v případě zranění aspoň nebudem muset lovit po dorostech. Obávám se, že Hloušek bude rád, když se do zimy podívá na trávníky a Riste tím spíš. Nemluvě o tom, že nelze hned čekat zázraky po tom, co rok nehráli.

        Počítám, že odejde min. jeden gólman a asi i ten útočník, protože ještě čekám pohyb vepředu. V záloze asi nic. Leda by KJ neupotřebil Koreše nebo TJ.

        • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

          Viking     před 14 lety 11.07.2010 22:45 |  
          0 0

          Mně se ta druholigová farma jako princip líbí, jenom ten Hlučín je trochu z ruky. To Sezimovo Ústí by bylo lepší...

        • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

          quelhar (admin)     před 14 lety 11.07.2010 22:47 |  
          0 0

          No mam pocit, ze KJ rikal v TV, ze by oba mohli s tymem zacit trenovat koncem srpna. No a Hlousek nabere fyzicku urcite rychle a po minutkach by mohl sbirat starty uz treba koncem zari.

          • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 11.07.2010 23:19 |  
            0 0

            Já to bral tak, že možná začnou běhat..s týmem. Můžem jen doufat, že do tý doby neulehnou na marodku jiní dva.

            Ad Hlučín.. dobrý je to určitě. Daleko nedaleko je fuk. Hráč je na půl roku převedenej pryč a pro nás nepoužitelnej.

          • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

            jiras     před 14 lety 12.07.2010 16:57 |  
            0 0

            S fyzičkou problém nebude, vzpomeňme na návrat Šventa a Jandy. Ti po rehabilitaci měli takový svaly, že to prý bylo až moc. Ta rehabilitace není leháro a masáže. Je tam dost běhání a posilování, takže až se zapojí do tréninku s týmem, tak to bude spíš o rozehranosti a klidně za 14 dnů může naskočit na 20 minut.

      • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

        Barlblog     před 14 lety 12.07.2010 00:31 |  
        0 0

        S Hůrkou bych souhlasil, ale Zákostelský by měl hrát minimálně II. ligu.

        Právě proto, že Koreš se ukazoval velmi dobře, by byla škoda, aby seděl na lavičce, když má na to hrát třeba v Příbrami. On potřebuje nastupovat pravidelně. A tady je ve středu i na levé straně poněkud silná konkurence a málo zápasů.

  4. Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

    slaviator     před 14 lety 11.07.2010 18:10 |  
    0 0

    Kubovi Horovi to tam pada... Tak at mu to zustane i v lize :) Uprimne receno zatim je pro me nejprijemnejsim prekvapenim.

    • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

      PetCC     před 14 lety 11.07.2010 19:09 |  
      0 0

      Zatím bych spíš řekl příjemná naděje, jestli jí potvrdí, to se uvidí až v lize.

  5. Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 11.07.2010 22:20 |  
    0 0

    Inu poslední výsledky se tedy povedly, jen co je pravda. Kéž by KJ konečně vyrazil na cestu bez bot:) Ale stejně doufám, že přijde nějaké, jak tu někdo napsal, hovado do útoku, protože jít do toho se Standou a třema juniorama..i když jim to teď padalo, to jen tak dál. Nicméně známe naše marodky, a taky je třeba vzít v potaz, že týmy na soustřeďku pravděpodobně chtěly vyhrát nebo nedejbože hrát fotbal. To se nám v lize povede jestli v 5 zápasech za půlrok.. zbytek jde do betonu a jestli tam bude běhat sám Standa, tak se dvěma chlapama na zádech a zase zmůže prd.

    Jinak mě potěšila zpráva o Šventovi. Je vidět, že je to správnej chlap, že se mu Slavia přece jen uhnízdila v těle a má si tam ještě s kým povídat. Borec!

    • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

      bongor     před 14 lety 12.07.2010 12:32 |  
      0 0

      Kde jsi čet o tom Duškovi?Ten se jednou k nám stejně vrátí,on má už na první pohled takovou slávistickou vizáž.Hovado do útoku je asi potřeba,ale teď jsme viděli,že rozhodující góly dávaly nehovada,třeba Iniesta a ani Forlan snad není nějaké monstrum?

    • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

      jiras     před 14 lety 12.07.2010 17:01 |  
      0 0

      Včera před finále byl rozhovor s Del Bosquem - řekl, že dnes vyhrávají zápasy zálohy. Sice kvalita musí být všude, ale jestli máme někde sílu, tak právě v té záloze. Uvidíme jak to bude vypadat, ale sezóna už je stejně zkažená tím nastěhováním zelenejch do Edenu.

  6. Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

    Viking     před 14 lety 12.07.2010 10:28 |  
    0 0

    Tak se koukám na náš kádr a nakonec mi přijde, že dalšího útočníka zase tolik nepotřebujeme. Teď máme Standu a Horu, formu mají slušnou, na hrotu může hrát klidně Míňa nebo Janda. Variant jak to postavit je dost a navíc se mi nezdá, že by naše hra byla postavena na forvardech, to spíš hra a produktivita zálohy bude klíčová. Navíc v průběhu podzimu se vrátí Hloušek s Naumovem takže vzhledem k tomu, že hrajeme jenom ligu, není nutné někoho za každou cenu kupovat.

    Jedině že bychom třeba vyměnili na půlroku někoho za útočníka, třeba ze zálohy, tam máme velký přetlak (třeba Belaid potřebuje hrát pravidelně jako sůl...).

    • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

      lassiter     před 14 lety 12.07.2010 11:17 |  
      0 0

      No co bude s TJ by mě taky zajímalo, KJ s ním evidentně počítá jako s 13. nebo 14. hráčem a u nás asi není klub, který by byl ochoten převzít jeho plat, zvlášť když půl roku nehrál.

      Jinak teda moc nevím, co si mám myslet o Bořkovi Dočkalovi a jeho odchodu k nováčkovi turecké ligy... Liberec na něm zdá se nakonec nic moc nezíská (prý 7m hostování plus opce na 25m), když jsme ho údajně prodali za 18m a máme tam mít navíc nějaká procenta...

      No a jinak jsem na tu sezonu hodně zvědavej, jako co se fotbalu týče, tak i jak to bude vypadat v Edenu, každopádně už se celkem těšim :-)

      • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

        Viking     před 14 lety 12.07.2010 11:23 |  
        0 0

        Tak Bořek se mi zdá že začíná stagnovat a stala se z něj trochu primadona, řekl bych že začíná střeštíkovatět:)

        Tijany hrát asi moc nebude, těch dvacet minut ob zápas odehraje klidně Koreš za desetinové náklady. Pořád si ale myslím, že je lepší ho někam pustit a platit mu třeba půlku platu aby se vyhrál než aby tady seděl na lavici a byl otrávenej...

        • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 12.07.2010 12:20 |  
          0 0

          sice sem velkej kritik KJ a vadilo mi jak zacházel s některejma mladejma ale fakt je ten že se aspon co si pamatuju nikdo nějak výrazně neprosadil a spíš šla jejich kariera směrem dolů.

        • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

          bongor     před 14 lety 12.07.2010 12:27 |  
          0 0

          Jo Viki,to se mi taky zdá,že začíná gelovatět,jako ty primadony z jistého nejmenovaného pražského klubu.To je kainovo znamení budoucích nul,tam počítám i třeba Torrese a zvláště Ronalda.Ti taky
          na MS udělali kulový,mysleli si totiž,že se vysloví jejich jméno v sestavě
          a okamžitě se všichni z nich pose...Tím ovšem nechci srovnávat různé
          ty Střeštíky a spol.s Torresem a Ronaldem.Pochopitelně,že míra jejich
          nadání je nesrovnatelná,ale všeobecně frajírci nedosáhnou svých možností.

          • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

            Navar (přítel SN)     před 14 lety 12.07.2010 13:32 |  
            0 0

            Já absolutně nechápu, proč se stále víc mužů-fanoušků chová u fotbalu jako ženský. Jde mi to fakt na nervy. Je mi úplně jedno, zda je fotbalista černej nebo bílej, hezkej nebo ošklivej, malej nebo velkej, jestli má plešku, dlouhé vlasy nebo je nagelovanej, jestli si maluje oči nebo třeba nosí na hlavě helmu, důležitý je, jak hraje. To by mělo být důležitý pro chlapa. Místo toho tady různý "ženský" nadávaj Ronaldovi či Střeštíkovi, že chodí nagelovaní. No a co! Důležitý je, co hrajou. A Ronaldo měl kvalitní sezonu, táhl Real, bez něj by královský tým zdaleka tak neproháněl Barcu. Turnaj se mu nepovedl ne proto, že má nagelovaný vlasy. Prostě byl po sezoně stejně jako Messi či Rooney vyšťavený, bez energie, naopak třeba Forlán se svezl na vítězné euforii. To se prostě stává. Naopak Kalouda se nezkazil proto, že se rád líbí ženám a geluje si vlasy (Ronaldo to zvládá).
            Jen mimochodem, jezdím po fotbalech v Evropě a vynikajícím fotbalistou je i model Beckham. Takovou kopací techniku jsem nikdy na živo neviděl (faktem je, že jsem neviděl live Ronalda či Forlána).

            • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

              denydzlSKS     před 14 lety 12.07.2010 13:36 |  
              0 0

              tak, že by se zrovna forlán svezl na vítězný vlně to teda ne...on spíš tu vítěznou vlnu vytvářel!! klobouk dolů před ním..

            • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

              Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 12.07.2010 14:19 |  
              0 0

              kdo se díval na premier league ví proč mít C.Ronalda nerad, když nechám stranou velkohubý namachrovaný keci který už z podstaty mě jako slavistovi musí vadit tak je to hlavně to jeho šílený simulování, fotbalista je to dobrej ale to neznamená že se z něj každej posere, vzhled fotbalisty je mi ukradenej , hodnotím charakter.

            • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.07.2010 14:56 |  
              0 0

              Xavi a Iniesta meli taky narocnou sezonu. Spis bych rekl, ze Ronaldovi chybi v narodaku Real a Messimu Barca. Mimochodem Messi hral vyborne, ale nemel si to s kym dat, Argentina hrala hodne individualne...

              • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

                bongor     před 14 lety 12.07.2010 15:09 |  
                0 0

                Navare,to je přesně naopak.Jestli se ti zamlovají zženštilý týpky,o kterých se bavíme,tak to je divný,nezdá se ti?Já jsem nikdy nebyl proti
                extravagantním zjevům,naopak to i fotbalu může pomáhat.Ale tady
                současně s těmi nagelovanými palicemi jde i o pohrdání soupeřem,které z těch Ronaldů a spol přímo čiší.Přitom na tom mistrovství nepatřili do žádné špičky,byl to obyčejnej průměr.
                A že by se v Realu nějak mimořádně nadřel?Tak ten dá pozor,buď klidnej.Asi to spíš bude tím,že už ho ostatní prokoukli a na ten jeho omletej trik dál neskáčou.

                • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

                  MarHud     před 14 lety 12.07.2010 21:14 |  
                  0 0

                  Jedinej,kdo pohrdá fotbalem,jsi Ty bongore.Takovejch keců na Spartu a z 90 procent mimo mísu nebylo slyšet při přenosu ani na Tý Vaší pověstný dřevěný,kde rostla tráva i ze střechy tribuny(za což ovšem mohla Sparta vidˇ ).Až dokáže ten Váš klub,kterej ani není doma tam,kde je(za to taky může Sparta hehehe),to co náš nejúspěšnější klub v historiii a to AC SPARTA PRAHA,tak se můžem bavit,ale toho se ani jeden z nás nedožije vid?ACS!!!!

                  • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

                    bongor     před 14 lety 12.07.2010 21:49 |  
                    0 0

                    Máš pravdu,pohrdám fotbalem v podání těch tvojich ubožáků,nikdy jsem je neviděl zahrát aby se na to dalo koukat.To už je lepší hrát kuličky,než takovou holomajznu,co stvořil chovanec vašeho ústavu
                    zasloužilých bolševiků.

                    • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

                      MarHud     před 14 lety 12.07.2010 22:01 |  
                      0 0

                      Tak se někdy podívej na tubu a zadej tam hlavně zápasy ACS v Lize Mistrů,to je ta soutěž,kam jste se jednou v historii probojovali a udělali tam neskutečnou ostudu.Pak si budem povídat:-)))).

                      • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

                        stampi     před 14 lety 12.07.2010 22:21 |  
                        0 0

                        Barcelona či Lyon??? Já nevím, komu sudí odpouštěl jasný červený karty, aby se utkání vůbec mohlo dohrát... Slávisti dostali "pouze" nátěr v Londýně, zbytek byl v LM odehrán slušně. Ale to rudí zaslepenci nejsou schopni vidět

                        • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

                          MarHud     před 14 lety 13.07.2010 15:55 |  
                          0 0

                          Zbytek 5 zápasů hehehe.

                      • Re: Slavia - CFR Kluž 4:2

                        bongor     před 14 lety 13.07.2010 22:06 |  
                        0 0

                        No vy rudý zázraci děláte ostudu permanentně.No jo,ale vyhráli jste v Lotyšsku,to je bomba a to zase bude oslavnejch canců.