Slavia - Lech Poznaň 2:0 (1:0)
Branky: 37. Vlček, 67. Hora
Slavia: Vaniak (46. Jaakkola) - Čelůstka, Trapp, Koubský, Hubáček - M. Černý (62. Janda), Jarolím (86. Hurka), Ragued (62. Dembélé), Kisel (62. Koreš), Grajciar - Vlček (46. Hora)
Do základní sestavy postavil trenér Jarolím po několika zápasech opět Ragueda a místo Jardy Černého, který má naražené koleno, nastoupil jeho jmenovec Milan. Úvod zápasu přinesl vyrovnaný fotbal bez šancí, což změnila v 11. minutě až Koubského hlavička po rohu Grajciara, kterou ale vytáhl nad břevno polský golman. Na druhé straně kontroval po rychlé akci Wichniarek, kterého vychytal Vaniak. Poté přišla pasáž hry, kdy měl míč v držení více Lech Poznaň, ale jeho hráči si nedokázali vytvořit větší šanci, a to ani po rohových kopech, které slávisté dokázali odvracet. Naopak v 37. minutě jeho obrana pod tlakem chybovala, čehož dokázal využít Milan Černý, posunul míč Vlčkovi a ten sám před golmanem nezaváhal - 1:0. Do konce poločasu se před oběma brankami nestalo už nic zajímavého.
Do druhé půle naskočili Jaakkola a Hora místo Vaniaka s Vlčkem, obrana a záloha zůstala beze změn. Hned na začátku druhého poločasu vyzkoušel střelu zpoza vápna Grajciar, ale bránu těsně minul. Polský mistr o poločase vyměnil půlku sestavy, což se projevilo tak, že Slavia na začátku druhé půle měla míč v držení častěji. V 62. minutě nastalo větší střídaní také na straně Slavie, do hry se dostali Dembélé, Koreš a Janda. A za pár minut se Slavia radovala podruhé. To Koreš přenesl míč na druhou stranu na Jarolíma, jehož centr poslal hlavou do sítě Hora - 2:0. V závěru zápasu se na obou stranách kupily nepřesnosti a šance nepřicházely, několik nadějných slávistických akcí zabrzdily nepřesné přihrávky ve finální nebo předfinální fázi. Na poslední minutky se do hry dostal také Hurka, který přebral místo Lukáše Jarolíma kapitánskou pásku. Ani on ani nikdo jiný na hřišti už nic nevymyslel a slávisté si tak připsali vítězství. Generálku na ligu absolovují slávisté v neděli proti Kluži.
"I když se jedná jen o přípravu, tak mě výsledek potěšil. Byla to dobrá prověrka proti silnému soupeři a navíc se trefili oba útočníci," řekl po souboji ČTK trenér Slavie Karel Jarolím.
S herním projevem byl prý již spokojen v prvním utkání proti Olympiakosu Pireus. "Ale to zápas nedopadl výsledkově dobře. Dnes jsem se snažil postavit sestavu, která by se mohla dost podobat té základní pro ligové boje, ale i ti hráči, co přišli na trávník až v průběhu zápasu dobře zapadli," pochvaloval si slávistický trenér.
Komentáře (79)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Lech Poznaň 0:0 v 1. pol.
tolsimir před 14 lety 07.07.2010 17:07 |Pro ty co maji ucet na bwinu, tak tam jde live stream
Re: Slavia - Lech Poznaň 0:0 v 1. pol.
spojka před 14 lety 07.07.2010 17:28 |Sleduju to tady:
http://www.makeitlive.tv/player/player.php?chname=fdsafsda&h=350&w=614
... a žádná sláva to není. Většina útoků zakládaná tak, že stoper po několika nicneřešících přihrávkách vzadu pod tlakem nakopává balon na Vlčka nebo Kisela (!!!). Dát si pár přesnejch přihrávek po zemi je neřešitelnej problém, hráči si navzájem nepomůžou, jeden má míč a zbytek čumí do země a chodí, nalevo je průchoďák - zoufalej Hubáček stíhající sotva bránit a odkopávat na auty a rohy. Působí to ještě hůř, než vloni.
Re: Slavia - Lech Poznaň 0:0 v 1. pol.
mpik před 14 lety 07.07.2010 17:55 |Souhlas, je to zoufalé! Hra na jednoho ztraceného útočníka, levá strana úplně mrtvá, pravá jakžtakž. Nejlepší hráč asi Milan Černý.
Re: Slavia - Lech Poznaň 0:0 v 1. pol.
denydzlSKS před 14 lety 07.07.2010 17:56 |milana nepočítej..ten bude sedět!!
Re: Slavia - Lech Poznaň 0:0 v 1. pol.
mart před 14 lety 07.07.2010 17:55 |mam pocit, ze koukam na stejne medium.
Pokousel sem se najit v prvni puli nejaka positiva,.... no snad jedno sem nasel. Maj tam pomerne hezky pocasi.... :(.
Jedine snad, ze by mel Miross pravdu a hrali sme v tech "novej" venkovnich dresech. ? Tyrkysovo-modra?
Ti hosi v modrem si to aspon prihrajou, a navic po leve strane (tam neni moc videt) se pomerne lehce dostavaji za obranu.
Jelikoz se nehraje s Jabulani, tak na mic se moc vymlouvat nemuzem. Napadlo me ale, ze to hriste vypada, ze je tvrdy jak mlt, ... tak asi proto nam to moc nejde :(.
Nebo je to z kopce, a v druhy puli je uplne znicime(?). Mozna?
mart
Re: Slavia - Lech Poznaň 1:0 v 1. pol.
slaviator před 14 lety 07.07.2010 17:43 |Snad si Vlček nechává nějaký ostrý i do sezony....
Re: Slavia - Lech Poznaň 1:0 v 1. pol.
spojka před 14 lety 07.07.2010 17:44 |No takovejch kiksů, co před jeho gólem udělali Poláci, asi v sezoně moc nebude...
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0 v 2. pol.
Oja před 14 lety 07.07.2010 18:34 |Viděli jste, jak kolem 75. minuty vyběhl Jakkola vyboxovat centr až na kraj velkého vápna? To by se mu nemuselo vyplatit, ale vyšlo mu to, tak snad nebude dělat kiksy...
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
denydzlSKS před 14 lety 07.07.2010 18:58 |viděl jsem to od cca 35. minuty....výsledek velmi dobrej, hra průměrná, místy dobrá...velkej problém je moc nakopávanejch balonů, který naprosto nečekaně naše 177cm vysoké věže nesbírají..
jinak jestli tohle je polskej mistr, tak nevim co si mám o té jejich lize myslet...
PS: chudák zákostelský...sice v přípravě s áčkem, ale moc si toho teda neodkopal..
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
thc před 14 lety 07.07.2010 20:38 |no jestli nepřivedem minimálně jednoho utočníka tak to zas ten šašek zas posral sezonu
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
whitesnake01 před 14 lety 07.07.2010 21:11 |ja bych jeste privedl jeste tri zalozniky, mely sme jich hrozne malo, tak sme privedly tri a mozna bych to jeste tri chtelo, nejlepe vsichni pres 34
levyho obrance, stopera a utocniky prece vubec nepotrebujem ...
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
japhy před 14 lety 07.07.2010 23:08 |Původně jsem myslel, že mi chtěl KJ udělat radost a nasadil místo Jardy Milana, ale jak vidím, změna byla vynucena. Jako už několikrát. Takže to vypadá, že moje dávná prognoza, že v základu budou Hub, Ragued, LJ, Kisel i Jarda Č., asi byla správná. Bohužel. Bude to na úkor rychlosti, navíc hrajou všichni u sebe.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
quelhar (admin) před 14 lety 07.07.2010 23:09 |Mno, hodnotit zapas podle toho miniokenka s videoprenosem, ze ktereho clovek mel prehled maximalne o 30% hriste, to si opravdu netroufnu, ale co me potesilo - nedostali jsme gol od mistra polske ligy (51 branek v 30 utkanich, 65 bodu), pro ktereho to byla generalka na predkolo LM a podle videa se zdalo, ze snad jen jednou to vyrazne hasil Vaniak, jinak si to pohlidala obrana. Po souperovych rozich tentokrat sance neprichazely, naopak po nasem mel Koubsky na hlave gol.
No a v poslednich ctyrech zapasech Standa tri goly, Hora dva goly, Grajciar dva goly a nekolik nahravek... Ono by to mohlo jit i bez hromotluka v utoku :o)
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
spojka před 14 lety 07.07.2010 23:22 |Já myslím, že i z toho miniokénka byl dobře vidět ten chaos vlevo v obraně, minimání pohyb hráčů bez míče, nakopávání balonů na náhodu, na Vlčka a do autu, neexistující rychlej protiútok nebo prostě trochu rychlejší přechod do útoku.
Neříkám, že to nepůjde nebo že se to do ligy ještě nevyladí. Ale dost mi vadí to, že hráči, kteří jsou v přípravě možná nejlepší (Míňa Černý, Janda) nemají šanci na základní sestavu jen proto, že Karel nemá zájem nebo odvahu posadit Kisela. Prostě se opět zbytečně oslabujeme sami, resp. oslabují nás výmysly KJ.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
spojka před 14 lety 07.07.2010 23:12 |KJ: "Už v zápase s Olympiakosem jsem byl s nasazením i herním projevem spokojený, tentokrát jsme to potvrdili i výsledkem."
Ten člověk buď nevidí, nebo prostě vědomě lže. Do fotbalu dělá celej život, takže nějaký povědomí o tom, jak by měl vypadat herní projev mužstva složenýho z profesionálních fotbalistů by mít měl. A dnešní herní projev neměl s kvalitou nic společnýho, byla to normální holomajzna, kde byli až do náhodnýho gólu Poláci výrazně lepší.
KJ: "Dnes jsem se snažil postavit sestavu, která by se mohla dost podobat té základní pro ligové boje, ale i ti hráči, co přišli na trávník až v průběhu zápasu, dobře zapadli," pochvaloval si slávistický trenér.
Takže hotovo, útočníka nepotřebujeme, protože Vlček dal gól. Čím si vysloužil místo uprostřed zálohy Kisel, to taky nikdo neví. Výkony v přípravě to být nemohlo. Kdyby byl k dispozici Jarda Černý, tak vyhodí ze sestavy i Míňu, kterej je tam opakovaně nejlepší. Hubáček zůstal v základu asi ze setrvačnosti, přestože většina problémů vzadu vzniká přes něj...
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Barlblog před 14 lety 08.07.2010 00:35 |Souhlasím s tebou, sic ne na 100%, ale souhlasim. Tenhle příspěvek je i trochu pro Quelhara. To jen tak na vysvětlenou.
Poznaň je sice polský mistr a v minulé sezoně měl obdivuhodné statistiky, ale to tam hrál Lewandovski. Místo něj přišel Wichniarek a vývoj v jejich týmu nápadně kopíruje Slavii. Dnes mě velmi potěšila obrana, která byla jistá, ale na druhou stranu ji poláci příliš neohrozili a to díky výše zmíněnému faktoru. To co jsme viděli všichni byla jejich pohyblivost, kdy nás na krajích byli schopni vykombinovat a v záloze technicky přehrát. My jsme zas byli silnější na míči.
Nutnost koupit utočníka tu je, diskutovat o tom netřeba. Nikdo nechce hromotluka, ale zakončovatele s dobrou hlavičkou, to je vše. Hora se opět dobře ukázal a myslím, že doma v Edenu, bychom mohli zkusit hrát 3-5-2 proti slabším soupeřům.
Hra byla taková neurovnaná, ale na tom se dá pracovat. Osobně jsem se u fotbalu nebavil a všichni museli vidět velké rezervy, na druhou stranu progres je taky viditelný a jen kritizovat, to by bylo nespravedlivé.
Odvolávám to o Grajciarovi. Zaměřil jsem se na něj a souhlasím s Quelharem. Máš pravdu! :-) Jardu Černého mi však nikdo nevymluví a tímto se naopak připojuji ke spojkovi. Starších hráčů je moc a zabírají místo. (Hrozně kacířská věta)
Prodat JČ, Hůrku se Zákostelským dát na střídavý start do B-týmu, aby hráli a přivést jednoho kvalitního forvarda, který je schopen dávat goly. Pak budeme mít vyvážený a využitelný kádr.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
tantalos před 14 lety 08.07.2010 09:31 |Co ukázalo mistrovství světa?
Dnes vyhrávají týmy z fyzicky a technicky dobře vybavených hráčů. Slavia má buď hráče technicky slušné a k tomu několik slušné fyzicky silných.
Jednou z největších slabin Slavie jsou standardky: Už utkání s Tiraspolem ukázalo, že naši fyzicky slabší hráči nepřeperou ve vápně protihráče.
Teď přišel Koubský - žádný zázrak, ale přece jen fyzicky odpovídající, a Čelůstka, taky fyzicky slušný hráč.
Naopak hráčů fyzicky slabších do vápna máme hodně: Hubáček, JČ, Kisel, LJ, Vlček, MČ, Ragued není hlavičkář, Grajciar taky nic moc.
Trapp se moc do vápna nehodí, protože zmatkuje a příliš často zbytečně fauluje.
Ještě zaplaťpánbůh, že snad přijde Jaakkola, protože ani naši brankáři nejsou žádní bourači.
Jako pozitivum beru taky příchod Dembeleho, hráče takové postavy bychom měli kupovat, zatímco se obávám, že Hora nám v tomto směru moc nepomůže. Tragedie je, že nepřišel Madou, něco takového jsme potřebovali. Soukouna ho nenahradí, i když by nemusel být špatný.
Jako ideální sestavu z toho, co teď máme, vidím při systému 4 - 2- 3- 1
Jaakkola (Vaniak) - Kaufman Čelůstka, Koubský Ragued (Trapp) - Dembele, Jarolím (ten je konstanta, KJ nenechá rodinu bez prémii) - Janda Grajciar
MČ - Soukouna (Zákostelský)
Janda by hrát měl, protože sice není bourač, ale hodně práce odvede, ale jeho místo by mělo být nedaleko hrotu, aby nerozehrával, ale zakončoval.
MČ je jeden z mála hráčů, kteří něco vymyslí, podobně jako Grajciar.
Celůstka by měl hrát ve středu obrany už proto, aby svou rychlostí eliminoval případné kiksy Koubského. TRapp v takovém případě je pro Slavii téměř nebezpečný.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Viking před 14 lety 08.07.2010 10:04 |Co máte pořád s tím Soukounou? Dyť v přípravě byl, slušně řečeno, hodně nevýrazný...
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
LordEdmund před 14 lety 08.07.2010 10:10 |Tantale a ty myslíš, že ton Soukouna přijde, nebo máš dokonce potvrzené, že se na tom pracuje? Každopádně nás zatim určitě nevytrhne. Je to mladej naprosto neostřílenej kluk, navíc ne nějak gólovej. Nevim, proč se vůbec nehovoří o Musamphovi Doabo, kterej vypadá typologicky i fotbalově lépe než Soukouna a navíc je to zkušenej útočník. I ten Concistre vypadal lépe, i když nebyl néjak vysokej.Zatim nám zbývá doufat, že se Vlčák vrátí do hvězdné formy, ale k tomu by se musela i trošku upravit taktika a né jen nakopávat balony na osamoceného Vlčáka.Hora jako náhradník ano. Hurka na to zatim nemá a Zákostelský už vůbec ne. 4 - 2- 3- 1 je v momentální situaci asi opravdu nejlepši možnost rozestavení.
Jinak nesouhlasim s hodnocením Trappa. Myslim, že je na stoperu velice spolehlivej a platnějśí, neź v záloze.Na Jaakkolu jsem zvědavej a tohle rozodování koho dát do brány KJ nezávidím. Hanuše bych poslal pryč,klidně natrvalo a Valeše nechal jako trojku.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
tantalos před 14 lety 08.07.2010 10:28 |Pokud jde o koncového útočníka, je to zoufalství. Vlček je z nich nejkvalitnější, kdyby našel sebedůvěru, tak může ještě něco uhrát. Nepatří ale na hrot, balon nesklepne, byl vždy napůl záložník.
Hora může být šikovný, ale je to podobný typ, rychlý, technicky nadějný, ale bourač z něj nebude
Pokud jsem slyšel, tak na Soukounovi se pracuje. Techniku i fyzičku má, sice není žádná hvězda, ale dalo by se s ním pracovat, navíc je neokoukaný, a to v Čechách pomáhá. K bourači má z těchhle tří nejblíž.
Proto bych dal přednost Zákostelskému, který ale ještě potřebuje nabrat svaly a pár kil. Výšku i techniku má, potřebuje herní sebedůvěru, dozrát. Ale ono je to těžké. Vzpomínám si, jak všichni tady tvrdili, že dobře, že Necka jde do jablonce, že na Slavii nemá. A šanci pořádně mu dal až Komňacký.
S tím Concistrem si snad děláš legraci. úplně stejný typ jako Toleski, jenom pomalejší, ještě méně pracovitý a tlustší. Jenom chytrý. Perfektní žolík do situace, kdy v 75. minutě hrajeme 0:0 s outsiderem, kterému docházejí síly.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
mpik před 14 lety 08.07.2010 10:33 |Concistre tlustý? V Čelákovicích se rozcvičoval metr přede mnou a rozhodně neměl ani gram tuku navíc! Hrát jsem ho bohužel neviděl, to hodnotit nemohu.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
venator před 14 lety 08.07.2010 11:23 |Tlustý netlustý, to neni momentálně vůbec důležitý. Jednak mě vůbec tlustý nepřišel a ikdyby byl tak pár kilo shodí během 2-3týdnů. Co je ale důležitý je fakt,že hrál dva poločasy (viděl jsem ho oba poločasy co hrál) tzn. jeden celý zápas a výsledek: 2goly (proti Plzni) a 2golove sance, který jen o centimetry nebyly dalsi goly (hlavicka do brevna,zakonceni pres golmana tesne vedle tyce).Viděl jsem ho a byl o třídu nebezpečnější než před ním v první půli v obou zápasech Vlček, řešil svoje šance fotbalově a chytře.Určitě by nám pomohl.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
venator před 14 lety 08.07.2010 11:25 |A prosadil se proti Plzni a Teplicim v plne sestave za jedinej polocas.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
martynko před 14 lety 08.07.2010 23:33 |To rozestavení, co píšeš, je ve verzi KJ hrozně defenzivní. K čemu hrát na čtyři obránce, když ani jeden neumí falešný křídlo, což je podstata hry na čtyři obránce?? A na jednoho útočníka, když Vlček historicky a taky díky současný formě spíš záložník? S hráčema, které má k dispozici, by možná bylo adekvátnější hrát na tři obránce.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
quelhar (admin) před 14 lety 08.07.2010 11:23 |Nutnost koupit utocnika nezpochybnuji, nyni mame na post hrotoveho hrace tri moznosti a z nich Zakostelsky v priprave prakticky nehraje. Takze uz pro rozsireni konkurence je utocnik potreba a je zrejme, ze si to uvedomuje i vedeni a nekoho privede. Jaky typ hrace to bude, to se musime nechat prekvapit, muj konstantni nazor je, ze v rozestaveni 4-5-1 nemusi byt hrotovy hrac zakoncovatel s dobrou hlavickou, ale klidne to muze byt hrac jako je Hora. Jen se tomu musi prizpusobit hra.
Fotbal nevypadal nijak uchvatne. Nakolik to bylo kvalitou prenosu a nakolik kvalitou fotbalu, to si netroufam hodnotit. Sanci bylo malo, to je videt i ze sestrihu na youtube.
Pravda je, ze J. Cerny na hristi prilis nechybel a podle me by z dvojice Kisel, JC mel hrat jen jeden a misto toho druheho nekdo z dvojice Janda, MC. Po tom, co jsem v priprave videl, bych se priklonil k Jandovi, ktery ma podle me lepsi formu nez MC. Ale zda se, ze trener ma jinou predstavu.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Barlblog před 14 lety 08.07.2010 12:27 |Mezi vybavení kvalitního utočníka by měla patřit hra hlavou. Jmenuj nějaký uspěšný klub, nebo reprezentaci, která nemá kvalitního hlavičkáře v ofenzivě. Znovu připomínám, nemusí to být hromotluk, ale utočník silný na balonu, schopný počkat na doplnění spoluhráčů s dobrým zakončením. Schopnost vyhrát hlavičkový souboj je pro mě nutnost, protože jsem jasně viděl odchod našeho utoku po zranění Naumova. Takový hráč nám chybí.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
tantalos před 14 lety 08.07.2010 12:49 |Kupodivu jediný z našich útočníků, který byl schopen vyhrávat v přípravě hlavičkové souboje, Gulajev, je už zpátky v Hlučíně.
Teoreticky by mohl mít Quelhar pravdu. Za předpokladu, že bychom měli tým schopný udržet balon a přesně přihrát. Místo toho Slavie hraje odkopávanou a zakopávanou, a v takovém případě se bez hlavičkáře neobejdeme.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
quelhar (admin) před 14 lety 08.07.2010 13:09 |Vcera hralo Spanelsko na hrotu s Davidem Villou (175 cm) proti dvojici stoperu Friedrich (185), Mertesacker (198). Hrali bez vysokeho Torrese a hrali nejlepsi fotbal na turnaji.
Nechci srovnavat Horu s Villou a Slavii se spanelskou repre, ale vyskove jsou na tom oba hraci podobne a co se tyce kombinace, tak jsem videl vzdy snahu Jarolima o to, at Slavia kontroluje mic a tedy hraje "spanelskym" stylem.
Kdyz Barca vydrtila Arsenal 4:1, tak v utoku hrali Messi, Krkic a Pedro - sami mali hraci.
Jeste k Horovi - ja ho neznam, videl jsem ho nazivo akorat polocas proti Sokolovu, takze opravdu nemuzu posoudit, jestli je on takovym hracem, ktery je schopny hlavickove souboje vyhravat. Stejne tak to nevim o pripadne posile Soukounovi.
Je samozrejme slozite v ceskych podminkach zkouset hrat timto stylem, protoze klade vysoke naroky na technickou vyspelost hracu a je otazkou, jestli neni lepsi se v budoucnu vydat jinou cestou, nakoupit do utoku treba tri dvoumetrove hromotluky a nakopavat mice dopredu.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
tantalos před 14 lety 08.07.2010 13:40 |Mančaft může mít tři čtyři malé, ale rychlé a technicky dokonalé hráče. Typu Franta Veselý, Švento. Ti jsou na kolohnáty v obraně dobří. Ale nemůžeme mít mančaft, z něhož na útočnou hlavičku z rohu můžou jít jen dva stopeři. U nás se evidentně vše řídí heslem, že když je prcek trenér, můžou být prcek i všichni ostatní.
Malých hráčů máme ažaž, ale technicky a především rychlostně na úrovni je jich minimum.
Snahu kontrolovat míč jako Španělé u Slavie zřejmě viděl jenom Quelhar, já vídám odkopávanou a zakopávanou, dvě tři podařené přihrávky za sebou (nepočítám-li výměnu míče mezi obránci na vlastní půlce) jsou už polozázrak
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Barlblog před 14 lety 08.07.2010 13:54 |Argumentovat Davidem Villou je dost neprozřetelné, protože on je vynikající hlavičkář a goly tímto způsobem dává pravidelně. Horu neznám tak dobře, pokud by to byl II. Villa, pak máš pravdu.
Barcelona aplikuje přísně 4-3-3 a to má k našemu systému daleko. Porovnávat Messiho, Pedra a Bojana s námi taky nelze a navíc zapomínáš na jednu věc! Oni vysoké hráče na rozdíl od nás mají, respektive měli. Henry, Ibrahimovič, Toure, skvělý hlavičkář Puyol atd. Nám naproti tomu chybí variabilita. To je problém.
Taky nedokážu zhodnotit, jestli Soukouna, nebo ten Dabo dokáží naplnit určitá očekávání a potřeby Slavie já v to doufám, alespoň Soukouna má předpoklady se zlepšovat a pokud se o někoho zajímá Valencie, určitě nějakou fotbalovou kvalitu má.
V hodně zajímavé situaci je Sparta. Jak už jsem psal, má velké množství utočníků. Kweuke, Bony a Kadlec asi ven z kola nepůjdou. Jurdik už je na hostování, Saláka s Třešnákem čeká nejspíš to samé. Takže to vypadá, že o místa se poperou Lačný, Jeslínek a Jirouš. Jeslínek se nám bohužel nehodí, ale Lačný s Jiroušem? Je to další alternativa, nic víc.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Eluin (přítel SN) před 14 lety 08.07.2010 14:21 |Lačný by nemusel být marný. Ta doba, kdy se z jednoho klubu do druhého nepřestupovalo je už asi stejně pryč.
Ale přiznám se, že raději bych viděl v našem týmu jiné hráče. Soukounu jsem neměl tu možnost sledovat, tak nevím. Consistre se mi líbil, pro jeho angažování bych celkem i byl.
Můj názor, stejně jako asi 99% všech diskutérů na těchto stránkách, však o ničem takovém nerozhodne.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
martyni (přítel SN) před 14 lety 08.07.2010 15:42 |Barcelona a spanelsky narodak nelze vubec s nami srovnavat. Ti hraci jsou uplne nekde jinde, umi vykombinovat neskutecny situace.. tohle ale my nezvladnem ani v lize, dneska uz kdekdo dokaze behat a pressovat, kdo z nasi ligy si s tim dokaze poradit... Nemyslim, ze bychom meli hrat nakopavany mice na kolohnata vepredu, to urcite ne, ale bez toho, abychom davali goly hlavou z centru se neobejdeme.. delat ze slavie druhou barcelonu je nesmysl, bohuzel KJ si to neuvedomuje..
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Ravik před 14 lety 08.07.2010 16:22 |asi budeme hrát na jednoho útočníka, je to trend, který hrají prakticky všechny týmy na MS... Kuijt, Villa, Podolski atd. jsou sice útočníci, ale hrají striktně u lajny... KJ to chtěl hrát asi podobně, proto chtěl Madua, v tom systému je třeba udržet na hrotu míč, to že Madu nevyšel je čára přes rozpočet, ale potom nechápu proč KJ zase lpí na systému na který nemá nyní vhodného hráče. A nejen, že nemá útočníka on nemá ani vhodné beky na tento styl... Ramos, Capdevilla, Gio, Lahm hrají od vápna k vápnu. Hub ani Čelůstka nejsou takový letci. Jediné co pro tento styl hraje jsou naši tvořivý záložníci, kde máme opravdu různorodý výběr.. vybraná pětice (JČ, MČ, LJ, TJ, KK, Grco, HR, Dembele, Jandys + Hloušek) na ligu bohatě stačí a měla by přehrávat všechny soupeře. Většina má i slušnou střelu, LJ a KK mají určitě pozitivní týmové povahy, v záloze problém nebude. Slavie bude letos pomalejší, ale věřim, že i fotbalovější.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
martynko před 14 lety 08.07.2010 23:49 |A vo tom to je:-) Hrát na jednoho útočníka může tým, jehož útočník ví, kudy s míčem do brány za vydatné podpory od zálohy, kdy se při ofenzivě min. dva ze záložníků stávají čistými útočníky, a dva krajní obránci ofenzivními záložníky.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
quelhar (admin) před 14 lety 08.07.2010 11:14 |Sestrih zapasu zde - http://www.youtube.com/watch?v=ritLzrJPuO8
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
bongor před 14 lety 08.07.2010 17:06 |Každé tradiční mužstvo má po léta zažitý styl,který se dá občas pozměnit,ale nikoliv změnit.Slavie vždycky hrála po zemi,k brance se dostávala kombinačně.Míče se tahaly až ke koncové lajně a potom se teprv centrovalo.Hrát nakopávanou na věž,to stojí pro nás za h..Zaprvé nemáme tu věž a zadruhé to není styl Slavie.Zatřetí se na to nedá koukat,to může hrát Sparta,ta má na to vychované diváky a těm nejde o fotbal,ale výlučně o body.Naši fandové vždycky byli až
nadmíru kritičtí a chtěli se fotbalem bavit.Kdo si vzpomínáte na naši dřevěnku,víte o čem je řeč.Ani dneska to není jiné,někdy je to ještě horší,no taky bohužel hrajeme horší fotbal než za Franty blahé paměti,Segiho,Honzy Lály a dalších plejerů.Různé pokusy,třeba ten poslední o výrazné zrychlení hry,většinou nevyjdou,tady takoví hráči,kteří umějí ve velké rychlosti ještě hrát fotbal,bohužel dlouho nezůstávají.Když se dívám na špičkové hráče ze Španělska,Argentiny,
Holandska,Polska,Turecka,tak někdy ani nevěřín svým očím,co dovedou s míčem.To je otázka financí a výchovy mládeže.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
martyni (přítel SN) před 14 lety 08.07.2010 17:31 |Ano, slavie by si mela udrzet ten technicky kombinacni styl. To ale neznamena, ze nepotrebuje silneho utocnika do vapna. S Neckou jsme taky nehrali zadnou nakopavanou. Jde o to, abychom byli udernejsi a duraznejsi ve vapne. Hlavou umel i Kuka, Smicer, Vagner, Dosek, Fort. V zadnem pripade nevolam po zmene stylu, ale po efektivite v utoku. Hrat dalsi rocnik bez silneho utocika je blbost..
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
bongor před 14 lety 08.07.2010 18:40 |To je jasný,bez silného střelce je veškerá technika a kombinace k ničemu.Mně jenom jde o to,jak ten míč k tomu střelci dostat,určitě
občas může přiletět i nakopávaný míč,ale to není změna stylu,to je kreativita hry.Ale když se to rovnou z obrany kope k soupeřovu vápnu
celý zápas a ještě k tomu jsou ve předu trpajzlíci,tak to stojí za milou pí...
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Bulldock (přítel SN) před 14 lety 08.07.2010 19:17 |To je přesně ono. Necka byl supertalent, to nejde srovnávat, ale i takovej Ford loni stačil. Nebo třeba jak hraje Nezmar v Liberci.. i když ten už taky neni co bejval.. ale myslím to typově - důraznej hráč, kterej neni ve vápně jen do počtu, ale je chopnej setřást obránce, pokrýt si balon a přihrát nebo zakončit.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
PetCC před 14 lety 09.07.2010 14:36 |Fořt stačil na co? Hráč který hraje jen směrem, kterým je otočený je (slušně řečeno) na nic.
10 zápasů jen překážel na hřišti, aby se mu na poslední chvíli jeden povedl. Děkuju, takového hráče nechci.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Gino před 14 lety 09.07.2010 08:28 |bongore.... ale tohle nebyla ani v minulé sezóně až tak naše neschopnost... jestli si dobře vzpomínáš, tak o kombinace se slavia vždy snažila a kolikrát to skutečně ukombinovala až po to vápno, ale tam se to prostě seklo. Takže já si nemyslím, že je pro nás problém dostat míč k vápnu, nebo do něj, ale je problém, že pak tam není nikdo, kdo si ho vezme a vystřelí alespoň mezi tyče.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Bulldock (přítel SN) před 14 lety 08.07.2010 19:12 |Výborně vyjádřeno, tleskám. Ano, lze hrát v rozestvení, jaké má šp. nároďák. Ale nejde hrát stylem, který má šp. nároďák, když v záloze stojí LJ, Kisel, J. Černý nebo Belaid.. to je parodie na šp. nároďák se zpomaleným chodem, proti kterému se stihne 3x zformovat i druholigovej tým. Nehledě na to, že náš hlavní útočník je ve vápně takřka ztracenej a zbytečnej.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Markus před 14 lety 09.07.2010 09:16 |Celou sezonu budeme hrát jen ligu a ligový pohár. Primární cíl je jasný, vyhrát ligu. Tomu bychom měli přizpůsobit kádr a herní systém. Aby systém 4-5-1 zafungoval, musíme ho umět přizpůsobovat situaci. Přizpůsobovat hru situaci je jednodušší se zkušeným sehraným kádrem, kde se hráči pochopí. Moje první pochybnost, myslím si, že hráči sehraní nebudou. Středový útočník podle mě nemusí být nutně ostrostřelec, ale měl by být dobrý hlavičkář a vůbec umět přihrávat/rozdělovat míče na volné hráče. Typově mi zde seděl z minulosti třeba Fořt. Jsem zvědavý, kdo bude hlavičkovat při rozích a vůbec standardkách ... budou to snad obránci? :) Čeho se obávám nejvíce, že systém bude fungovat proti silnějším týmům (co budou chtít hrát útočně), ale selže proti slabším bránícím soupeřům. Kdybychom měli silový tým s dobrými hlavičkáři a nakopávali více balóny, budiž, ale my ani jedno nemáme. Jsem zvědavý, jak s tímto systémem a kádrem chceme prolomit oblíbený český beton. A také, kolik gólů tento ligový ročník dokážeme soupeřům vstřelit.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
venator před 14 lety 09.07.2010 09:37 |Klíč k úspěchu i proti "betonu" který min. v Edenu každý hraje je víc hráčů ve vápně. To byl náš hlavní problém v minulé sezoně. Nechci ale musím tu jako příklad uvést poslední zápas Ládi Šmicra už nevím proti komu. Jen si na to vzpomenu tak mnou cloumá vztek. Když měl balon někdo na křídle tak ve vápně soupeře byl jeden jediný náš hráč a to byl chudák Láďa na kterého se to nakopávalo vzduchem. Hrůza všech hrůz, ani se nedivím, že s tim trochu v emocích seknul. Prostě základ je, aby šla rozehrávka do křídel, trošku tu hradbu roztáhneme a pak nejlépe přízemní centry těsně za stopery soupeře kde budou v plném náběhu 3-4 naši hráči. Takhle zlomíme kohokoliv. Je to jen o treninku a timingu při náběhu do vápna. Grajciar, MČ i další záložníci mají dostatečně dobrou kopací techniku, aby dali za zápas třeba 10 a víc ostrých centrů ze strany do vápna.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
martynko před 14 lety 09.07.2010 12:55 |Venátore moje řeč!
SuperPohár
venator před 14 lety 09.07.2010 09:24 |Viděl jste někdo ten včerejší zápas? Jak vypadala Plzeň a Sparta?
Co ten jejich novej africkej utočnik? Mame se "bát", asi ne co, žádnej Drogba to asi není:)) Co Matějovský a Zítka?
Re: SuperPohár
quelhar (admin) před 14 lety 09.07.2010 09:35 |Dival jsem se tak na pul oka. Byla to desna nuda, Sparta vypada stejne jako loni - dozadu dobry, dopredu nuda s obcasnymi zablesky Matejovskeho. Plzen tragicka, neschopna se proti Sparte v deseti dostat do sance. Celkove to byl pesi fotbal bez zajmu o vitezstvi.
Kweuke je stylem hry takrka identicka kopie Bonyho, Sparta na nej nakopne mic, Kweuke bud v souboji vybojuje mic nebo si lehne a sudi piska faul. Jaky je v zakonceni nebo ve vapne nelze posoudit, protoze se do niceho nedostal. Zitka nechytal a Matejovsky mel do vylouceni Repky dve nebo tri dobre myslenky, ktere obrana Plzne dokazala pokryt, po vylouceni Repky se (stejne jako vsechno ostatni na travniku) uplne vytratil.
Jediny gol padl po tragicke chybe golmana Krbecka, po ktere by mel cely podzim prosedet na lavici. Ten gol Sionkovi doslova daroval.
Re: SuperPohár
venator před 14 lety 09.07.2010 10:01 |Škoda mě se Krbečekovo výkony poslední dobou hodně líbily a dokázal jsem si ho představit ve Slavii....ale tohle byla spíš chyba z nervozity, že snad poprvé dělá v Plzni jedničku.
Re: SuperPohár
LordEdmund před 14 lety 09.07.2010 09:42 |Já viděl druhou půlku a Matějovský mi přišel naprosto trapnej a neviditelnej.Kdyby takhle hrál některý náš hráč, tak ho tady kritizujeme a posíláme do "B". Po zápase se rozplakal, źe rozhodčí pokazil zápas vyloućením řepkaJČ. Ten afričan mi přišel silnej na míči, je vysokej, podle mého bude sluśná posila, ale Drogba fakt ne...:-))u nás bych někoho takového momentálně bral.Chytal Blažena, což mě pŕekvapilo, měl být myslím ještě zranéný...jak ho tenkrát někdo z našich borců převálcoval:-))
Re: SuperPohár
quelhar (admin) před 14 lety 09.07.2010 09:51 |S tim brekotem jsi mi pripomnel, ze po zapase se rozbrecel jeste Chovanec, jak ma strasne moc zranenych hracu.
Re: SuperPohár
MarHud před 14 lety 09.07.2010 17:41 |Ale no tak hoši.Na brečení jste tady přece jen větší přeborníci Vy,hehe.My si to užijem jako první vítězové Superpoháru.Vy už můžete bejt tak přinejlepším druhý.At žije ACS!!!!
Re: SuperPohár
skman před 14 lety 09.07.2010 20:46 |kolik Ti je mamrHUde, 10? :D
Re: SuperPohár
MarHud před 14 lety 10.07.2010 09:12 |Ne 11, šukmene :-))))).
Re: SuperPohár
skman před 14 lety 10.07.2010 10:57 |co ty o tom v 11 muzes vedet ;D jdi se divat na pohadky treba na ToaLetnou, pry se tam chysta jedno velky predstaveni pracovni nazev Krocan v troube pepe dej tam sto ;D so enjoy it
Re: SuperPohár
MarHud před 14 lety 11.07.2010 13:19 |A´pán je lingvista a ještě ke všemu vtipnej.Nenarodil ses náhodou v kině?:-)))))).
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
CarlBruno před 14 lety 09.07.2010 21:40 |Tak uz jste to taky slyseli? o Bednarovi ? :)
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
slaviator před 14 lety 09.07.2010 22:18 |Bednar??? Jakoze by sel z Anglie do Slavie? Proc by to delal :)
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
denydzlSKS před 14 lety 09.07.2010 22:22 |levnější koks?!
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
jane (admin) před 14 lety 10.07.2010 09:25 |Tak hodil by se nam ale nekdo rychlej na lajne:)
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
quelhar (admin) před 14 lety 10.07.2010 09:32 |A po uspesnem prevychovani Pudila, Abrahama a Besty je Bednar pro KJe dalsi vyzva :o)
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
slaviator před 14 lety 10.07.2010 15:07 |Vzdyt rikal, ze to bylo pro jeho manzelku, pro sebe nemel ani gram... Takze rychla na lajne bude spise ona, podle toho, kolik toho koupil :)
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
slaviator před 14 lety 10.07.2010 15:11 |Za koksem by mel do Vitkovic, za "koksem" do Ruzomberoku (nebo kde to trenuje Herr Franz). U nas nic takovyho nemuze ocekvat, krom toho, ze ho Belaid nebo nekdo jinej provede po Karlovkach apod... Kazdopadne fakt nevim proc z Anglie, kde se prosadil, by mel chodit do GL a zrovna do Slavie, kdyz letos jsme bez poharu a vubec neni jistota, ze pristi rok je hrat budeme. Myslim, ze by po nem klidne sahl i nejakej ten svycarskej, rakouskej tym, kde by si vydelal daleko vic nez u nas...
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
lassiter před 14 lety 09.07.2010 22:59 |to bude spíš Aleš Bednář, toho času Sokol Březová nad Svitavou
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
quelhar (admin) před 14 lety 10.07.2010 11:17 |Jen pro zajimavost - posledni pripravny zapas Hlucina:
http://opavsky.denik.cz/fotbal_region/fotbal-priprava-hlucin---odra-wodzislaw-20100707.html
9 ze 17 hracu, co nastoupili do zapasu, je ze Slavie.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
lassiter před 14 lety 10.07.2010 13:15 |No tomu se říká farma :-) snad se někdy dočkáme i toho, že hráči budou chodit opačným směrem, mládežnický týmy má Hlučín velmi slušný
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
DrFe1 před 14 lety 10.07.2010 17:19 |Tak jsem se vrátil pod dovolený a marně zde hledám, zprávu o tom, jaký útočník nebo spíš útočníci nás posílili, když Madou nevyšel. Říkla jsem si, že přece není možný, že by nikoho nesehnali. No ale jak vidím, tak je možný všechno a KJ je na nejlepší cestě zazdít nám další sezonu ..... Ach jo.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Clarinet před 14 lety 10.07.2010 19:13 |Vyjádření Zlámala, že na útočníkovi se pracuje, nestačí? Nezájem, hlavně že je co kritizovat. Ťukám si na čelo.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 10.07.2010 19:24 |žádný strachy, už se to dotahuje a Škoda s velkou pompou dorazí : )
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Clarinet před 14 lety 10.07.2010 19:49 |Spolu s Bednářem, co? ;)
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Clarinet před 14 lety 10.07.2010 19:50 |Spolu s Bednářem, co? ;)
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
DrFe1 před 14 lety 10.07.2010 22:52 |Šet dní před ligou opravdu nestačí
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
hiker42 před 14 lety 10.07.2010 21:31 |jestli si chceš po dovolený trochu zamasochovat, doporučuju kouknout na pořad "před fotbalovou GL", tam se KJ rozjel...;-) - viz
http://www.ceskatelevize.cz/program/10297549673-08.07.2010-16:55-4-sk-slavia-praha.html?tov=P%F8ed+fotbalovou+Gambrinus+ligou&backaddr=search
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Bulldock (přítel SN) před 14 lety 10.07.2010 22:10 |Mně na tom jenom štve, že prostě KJ nedokázal vystoupit a jednoznačně říct, jo, loni jsem toho hodně podělal, tak se teď důsledně snažím ty chyby analyzovat a neopakovat. Tady zase povídal o nějakých objektivních příčinách neúspěchu a koukání se dopředu.. Omlouvat se za něj musel Cipro:(
Podle mě prostě Slavia toto strašně podcenila a celý ten způsob slíbené a neslíbené analýzy sezony, restaurace KJ a konec Doležala, tutlání před i po nástupu KJ..to jsou strašný boty. Celé je to krajně podivné a Slavia si sama podkopává svou důvěryhodnost. Je jedině klika, že se všichni zajímaj o MS, protože nebýt toho, média v okurce by si na nás jinak slupla..
Jinak dopručuju si přečíst rozhovor s Vaňousem dnešním Sportu. Před tímhle chlapem já opravdu smekám! ! ! Můžem děkovat pánubohu, že ho k nám na starý kolena poslal.. a zároveň jsem rád, že se u nás dočkal úspěchů. Řádně na ně přispěl.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
Keane16 před 14 lety 10.07.2010 22:25 |Mě docela zarazila jedna část z rozhovoru s Vaniakem ve Sportu.
Pokud mě tady chtějí, což mě chtějí, řekl mi to i Tomáš Rosen (šéf klubu), nemám strach o to, že bychom to nepodepsali. Jenže ve vedení Slavie nastaly nějaké změny, pan Platil (od léta nový generální ředitel) byl na dovolené a my jsme pak odjeli na soustředění.
Není trochu divný, že si gen. ředitel, ani ne po měsíci ve funkci, odjede na dovolenou, namísto toho, aby se seznamoval s prostředím (jak sám v rozhovorech tvrdil) a pracoval na podobě kádru pro novou sezonu?
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
DrFe1 před 14 lety 10.07.2010 22:54 |Díky za odkaz. Zatím jsem shlédnul jenom tu sebereflexi, že za neúspěšnou sezonu můžou "různé vlivy" :-) nebo jak to říkal. To je opravdu převzetí zodpovědnosti jako řemen.
Re: Slavia - Lech Poznaň 2:0
hiker42 před 14 lety 10.07.2010 23:03 |;-) mě ty jeho hlubokosti připomínaj jedny zpívánky:
http://www.youtube.com/watch?v=jz9w0wv9EBw
Dočkal
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 11.07.2010 13:35 |tak Dočkal bude v Konyasporu, tam se zahrabe , škoda , měl na víc.
Re: Dočkal
DrFe1 před 14 lety 11.07.2010 15:00 |Taky si myslím, že měl na Denizlispor, možná dokonce i na Trabzonspor :-) Ne ale beze srandy, je to škoda.
Re: Dočkal
Jakubisko před 14 lety 11.07.2010 21:28 |Dočkal je nejpřeceňovanější spratek české ligy, na víc než Turecko rozhodně nemá. Neustálé onanistické příspěvky na jeho adresu na slávistických fórech jsou pro mě dodnes záhadou.